Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson: Pierwsze obserwacje transferowe za nami

» 30 kwietnia 2013, 12:21 - Autor: Biafra - źródło: ManUtd.com
Sir Alex Ferguson ponownie wypowiedział się na temat najbliższego okienka transferowego, przyznając, iż w klubie już od kilku miesięcy trwa obserwacja potencjalnych nowych twarzy w drużynie mistrza Anglii.
Ferguson: Pierwsze obserwacje transferowe za nami
» Sir Alex Ferguson ponownie wypowiedział się na temat najbliższego okienka transferowego, przyznając, iż w klubie już od kilku miesięcy trwa obserwacja potencjalnych nowych twarzy w drużynie mistrza Anglii. - Mam nadzieję, że piłkarze, których sprowadzimy, dadzą nam jakość, jakiej potrzebujemy - mówi Szkot.
- Żeby zrozumieć nasze działania, należy przyjrzeć się obecnej strukturze Manchesteru United, biorąc pod uwagę zwłaszcza fakt, ilu w naszym pierwszym składzie jest graczy poniżej 23 roku życia - wyznał Boss.

- Mowa tutaj głównie o Davidzie de Gei, Rafaelu, Philu Jonesie, Chrisie Smallingu, Alexie Büttnerze, Nicku Powellu, Tomie Cleverley'u oraz Dannym Welbecku. Dodatkowo, Shinji Kagawa i Chicharito mają 24 lata, Jonny Evans ma 25 a Wayne Rooney osiąga właśnie szczyt swojej formy w wieku 27 lat.

- Starsi gracze, tacy jak Ryan Giggs, Paul Scholes i Rio Ferdinand powoli zbliżają się do końca swoich karier, ale ci młodzi piłkarze będą fundamentem naszego składu przez najbliższe pięć lub sześć lat. Należy także liczyć tych, którzy dopiero przebijają się do pierwszej drużyny, jak chociażby niezwykle utalentowany chłopak z Belgii, Adnan Januzaj.

- Mam nadzieję, że piłkarze, których sprowadzimy w tym roku oraz w kolejnych, dadzą nam jakość, jakiej potrzebujemy. Jesteśmy konkurencyjni na rynku, może nie dysponujemy takimi funduszami jak Chelsea lub Manchester City, ale znaczymy bardzo wiele i jesteśmy szanowani.

- Przez ostatnie trzy, a nawet cztery miesiące wykonaliśmy trochę obserwacji piłkarzy, którzy mogą nam się przydać, czyniąc nas jeszcze lepszymi lub pomagając utrzymać się na obecnym poziomie - zakończył Szkot.


TAGI


« Poprzedni news
Prasa: PSG włącza się do walki o Ronaldo
Następny news »
Manchester United zagra w Milk Cup 2013

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (143)


NaniZwd: messiego ronaldo modricia i styka :-)
» 2 maja 2013, 18:12 #131
ManUtdever: Według mnie najbardziej jest potrzebny środkowy pomocnik wielkiego formatu. Carrick miał zarąbisty sezon i myślę, że da rade jescze pograć tak z dwa sezony. Moim kandydatem jest Marchisio, ewentualnie Boateng, ponieważ ten koleś idealnie odnalazłby się w Anglii.
» 2 maja 2013, 17:51 #130
rybak: Beńat/Moutinho do środka , Reus/Navas na skrzydło
» 2 maja 2013, 15:03 #129
CrisVanCarbon: Moutinho przereklamowany i Navas szalu nie robi -.-
Reus znakomity,ale nie osiagalny dla nas Benat sredni zawodnik.
Gundogan,Bale i przydalby sie powrot Ronaldo wtedy patrzac na mlody sklad druzyna przyszlosciowa i znakomita;)
» 2 maja 2013, 15:25 #128
PastaDoCiasta: skoro Reus jest nieosiągalny to Gundogan też bo Borussia się nie rozsprzeda po finale LM... Bale to wydatek ok 60 mln a Ronaldo ok 80... jak za to zapłacisz to jestem za
» 2 maja 2013, 17:10 #127
Petrus147: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2013 11:32

a ja bym chcial widziec w Man Utd kogoś a la arej robben tylko ze takiego pilkarza chyba niema o podobnej charakterystyce . no i jakiegos pracusia do srodka : gundogan byłby swietny, ale cos przeczuwam ze jakby sahin do nas przeszedł to forme by odzyskał
» 2 maja 2013, 11:29 #126
CrisVanCarbon: Po wypowiedziach Asprilla bardzo zaczelem szanowac Falcao dla niego najwazniejsza jest rodzina oraz atmosfera zespolu,a nie pieniadze.:) Bardzo dobre myslenie,ktore jest rzadko spotykane w tych czasach.
» 2 maja 2013, 15:27 #125
Akwinata: Za jakieś 80-100 mln to byłby Ronaldo i z tego zostałyby drzazgi podejrzewam...
» 2 maja 2013, 13:36 #124
muni: Jeśli już poruszamy temat pieniędzy, to chciałbym abyśmy nie bali się wydać duże kwoty na dobrego piłkarza, który jest nam niezbędny. Popatrzmy jak zagrał Bayern w ostatnim okienku. Kupili Martineza. Ale byłem zły, że nie przyszedł do nas bo nadawał by się idealnie. Jak usłyszałem o kwocie 40 mln to byłem lekko w szoku, ale jak widać opłacało się. Jeśli jesteśmy przy Bayernie to ciągle nie mogę odżałować, że nie udało nam się ściągnąć Schwainstaigera, A była taka możliwość chyba z 2 lata temu. Ogólnie to widziałbym właśnie u nas kogoś z trio z Bayernu Martinez, Schweinstaiger, Kroos. Pasowali by po prostu idealnie. Choć wiem, że to tylko w sferze marzeń, bo nie ma szans abyśmy kogoś z nich ściągneli na OT.
» 2 maja 2013, 00:38 #123
tomManUnited: Masz pojęcie ile Schwainstaiger zarabia w Bayernie?"?? Ja takie pojęcie mam i uwierz United nie stać na tego zawodnika.
» 2 maja 2013, 08:35 #122
muni: Zaznaczyłem 2 rzeczy w mojej wypowiedzi. Po pierwsze wiem, że Schwainstaiger w United to tylko marzenie, a po drugie zaznaczyłem nie bójmy się wydawać pieniędzy. Więc się nie bójmy.
A co do zaroków Niemca to ciekawe nigdy nie ma go w żadnym TOP10 najlepiej zarabiających piłkarzy, więc proszę nie pleć bzdur, że nas na niego nie stać, bo nie zarabia więcej niż Rooney.
» 2 maja 2013, 12:46 #121
Methadon: Jeżeli ktoś wątpi w Ronaldo,to jest w olbrzymim błędzie. Ronaldo to LEGENDA United!
» 1 maja 2013, 23:23 #120
champione2013: Legendą to jest Giggsy , C.Ronaldo to była gwiazda
» 2 maja 2013, 21:49 #119
muni: Za dużo Atletico w tym sezonie nie oglądałem, ale Muniain sezon miał bardzo słaby.
Dwaj pierwsi jak najbardziej by byli wzmocnieniem United.
» 2 maja 2013, 00:25 #118
western: Tak sobie oglądam właśnie półfinał Barca-Bayern i słucham co mówią "znawcy" (komentatorzy). W miedzyczasie myślę o moim ukochanym United i zastanawiam się, dlaczego nie jesteśmy "w grze" o Puchar Europy. Nie chcę już rozpamiętywać meczu z Realem i decyzji arbitra. Wierzę w to, że gdyby nie to ogralibyśmy później Galate i bylibyśmy gdzieś w tej pierwszej czwórce. Co dalej? Real nie dał rady Borussii.. Barca, Barca nasza zmora ostatnich lat, gdzie gdyby nie oni mielibyśmy pewnie dwa ważne trofea więcej w klubowej galerii. I co widzę? Bayern pokazał, że można być lepszym od Barcelony. Lepszym to mało powiedziane. Wielka Barcelona jest po prostu dużo, DUŻO gorsza. I tu dochodzę do ważnej rzeczy. Dobrze to ujął jeden z komentatorów. BAYERN POKAZAŁ NOWĄ JAKOŚĆ i WYZNACZA WŁAŚNIE NOWE STANDARDY. Co jest do tego potrzebne? Świetny manager, dobra atmosfera w klubie i...... i świetni piłkarze na KAŻDEJ pozycji. Co ma do tego Manchester United? A no to, że jeżeli nasz kochany klub ma wyznaczać nowe standardy musielibyśmy KONKRETNIE wzmocnić środkową linię. KONKRETNIE to znaczy dwóch wysokiej klasy graczy do środka pola i jeden skrzydłowy. Atak i obronę możemy zostawić taką jaka jest ale środkowa linia to formacja do remontu. Pozdrawiam.
» 1 maja 2013, 22:20 #117
profesor999: Jestem ciekawy czy ktoś z was tak by chciał Gundogana gdyby nie mecz z realem ,pewnie większość was nawet nie wiedziałana o jego istnieniu .To nie jest zawodnik na ligę angielska.
» 1 maja 2013, 22:14 #116
Pomarancz: Gareth Bale, żadnego powrotu Ronaldo czy innych bzdur, po kupnie Walijczyka i wzmocnieniu środka pola jakimiś graczem, będziemy mieli kompletną kadrę.
» 1 maja 2013, 20:12 #115
bartoszek4502: GĂźndoğan do środka :D
» 1 maja 2013, 21:52 #114
adasko6969: Bale, Gundogan i niczego więcej nam nie trzeba, oby Ferguson choć ten jeden raz sypnął większą gotówką :P
» 2 maja 2013, 09:20 #113
jakub90: Ronaldo ma przejść do nas za Nanniego i dopłacimy jakieś 60ml funtów. Nie wiem dokładnie wejdźcie na WP tam o tym piszą
» 1 maja 2013, 19:18 #112
Damianos500: jak twoje źródło informacji to wp to ci współczuję.
» 1 maja 2013, 19:51 #111
CrisVanCarbon: Dajac Naniego i doplacajac 60 mln za Ronaldo jak pisze WP ,w takim wypadku jeden zawodnik i nasz budzet transferowy sie skonczyl. Informacja jak i transfer bez sensu.
» 2 maja 2013, 15:30 #110
bartoszek4502: Chciałbym żeby nasza jedynastka w następnym sezonie wyglądała tak :
De Gea
rafael-Rio/Evans-Vidić/Jones-Evra
Zaha-carrick-Gundogan-Bale
Rooney-RVP
» 1 maja 2013, 19:10 #109
mateomufc: Reus jest genialny ale nie wiem jak by se poradził w anglii
» 1 maja 2013, 18:05 #108
Mazi1989: Potrzeba środkowego pomocnika, prawdziwego rozgrywającego. To powinien być nasz priorytet.
» 1 maja 2013, 17:12 #107
remass666: Silnego,agresywnego,umiejacego odebrac pilke,dobrze podac i uderzyc z dystansu..kogos jak Nemnja Matic
» 1 maja 2013, 17:20 #106
Tristan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.05.2013 18:20

A moim zdaniem Ferguson przymierza się żeby z Rooneya zrobić Scholesa i ustawić go na rozegrganie i nikogo nie kupi :) Tylko jakiegoś napastnika za Roo ;)
» 1 maja 2013, 18:20 #105
remass666: Co do Rooneya mam takie samo zdanie,SAF ewidentnie ustawia go na rozgrywaniu..i jak przypomne sobie ostatnie podanie do RVP w meczu przeciwko AV..plus jego walecznosc,sile i wytrzymalosc..to dla mnie ok.Mysle jednak ze potrzebujemy kogos jak Nemnja Matic:)Dla mnie to moglby byc jedyny transfer(Jestem pod wrazeniem gry tego chlopaka)
» 1 maja 2013, 18:51 #104
sssexton90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.05.2013 16:57

Ja bym chciał Fellainiego, też jeszcze młody a w polu karnym przeciwników ładnie by nam zdominował strefę powietrzną. Umie też dobrze przyjąć piłkę, wykonczyń akcje, podać. Poza tym wziałbym Wanyamę z Celticu. Młody i pespektywiczny ŚP/ DM za niewielkie pieniądze.

Pieniądze Andersona i Naniego (ogolnie portualczyka bym chciał u nas ale wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że odejdzie) przeznaczyłbym na megagwiazdę typu Bale, Ronaldo, Neymar i byłoby pięknie.

posumowując wydatki

- Fellaini 20 M funtów
- Wanyama 10 M
- Bale 60 M

+ Anderson 10
+ Nani 15

= 65 M funtów do wydania czyli jest to w naszym zasięgu

skład na nowy sezon : De Gea Evra Vidić Evans / Jones Smalling Rafel Bale/ Young Carrick Fellaini Zaha/ Valencia/ Welbeck RVP Rooney/ Hernandez i jazda po potrójną koronę :)
» 1 maja 2013, 16:56 #103
Tristan: Wiadomo Fellaini i Bale to takie marzenia, ale raczej nie do spełnienia. O tyle o ile Belg jest w zasięgu to Bale wydaje mi się nie realny.
» 1 maja 2013, 18:21 #102
Damianos500: Neymar? To ten siurek co miesza drewna z Brazylii? Niech go bierze ta Barca lepiej :)
» 1 maja 2013, 19:53 #101
marsin7: Nani za 15 mln ? Jest wart znacznie więcej, zgodzę się, że za Ando 10. Fellaini jestem za, transfer realny i rozsądny, na pewno byłby wzmocnieniem naszego środka pola. Waynama, też może być, ale osobiście bym wolał Strootmana z PSV. Bale, Neymar, Ronaldo, to są transfery, które nie mają racji bytu. Piszę to już któryś raz, Bale chce grać w Realu, Neymara zaklepanego ma już Barca, a CR7 na razie z Madrytu się nie wybiera, niestety ;(
» 1 maja 2013, 20:07 #100
sssexton90: Wiem, że Nani jest wart więcej, ale patrząc na jego obecny sezon, ceny jakie daja za niego psg i juve to 15-20 M wydaje sie maksymalną kwotą do uzyskania.

Szczerze to nie oglądam ligi holenderskiej i nie wiem jak gra ten Strootman, co do Bale'a to powiem Ci ze moim zdaniem SAF jeszcze go moze wyciągnąć ze szponów realu. Finansowo jest do wyjęcia a jak dobrze z nim pogada to może Bale uzna, że hiszpania nie jest na niego. Jego styl gry to typowy brytol na skrzydle, poza tym w realu tacy gracze często gasną i sie nie rozwijają.
» 1 maja 2013, 21:11 #99
M1LKA: już widzę jak SAF wykłada 50mln funtów za Bale'a... gdzie real pewnie bez walki z nami da więcej.
» 1 maja 2013, 22:48 #98
M62: Mam nadzieje że Fergi zbyt często nie będzie używał słowa "jakość", bo w premier league jest jeden taki manager który gada głównie o jakości, jak to wiele jego drużyna ma jakości ale od 8 lat ta jakość nic nie wygrała.
» 1 maja 2013, 16:16 #97
remass666: Mj typ to Nemnja Matic-a drugi,to ktos z dwojki:Gaitan lub Christian Eriksen.
» 1 maja 2013, 16:09 #96
champione2013: Po co nam Falcao ? Valencia nie miał by nic do gadania oddaje koszulkę albo out
» 1 maja 2013, 15:58 #95
BartekMU10: Zgadzam sie z Wami co do Rooneya, że lepszy był przedtem, kiedy walczył o każdą piłke, oglądał głupie czerwone kartki itd. Tego Rooneya pokochałem. Ale w autobiografii wypowiadał sie, że chciałby zakończyć kariere jako środkowy pomocnik, więc to chyba też troche jego inicjatywa z tym cofnięciem się. Co prawda wychodzi mu to nieźle, ale mógłby wrócić z powrotem na typowego napadziora...
» 1 maja 2013, 15:34 #94
muni: Podstawowe pytanie zanim kogokolwiek kupimy to jakim ustawieniem chcemy grać? W tym sezonie mieliśmy pod tym względem masakryczny burdel i nie graliśmy dwóch spotkań z rzędu w podobnym ustawieniu, a tak po prostu być nie może. Kompletnie nie mieliśmy swojego stylu gry i na boisku często panował kompletny chaos. Naszą siłą w ostatnich latach były bardzo mocne skrzydła, w tym sezonie było z tym tragicznie, głównie przez słabą formę skrzydłowych i fajnie by było to w nadchodzącym sezonie odbudować i znowu zbudować naszą siłę na skrzydłach. Na pewno nie zaczniemy grać tak jak półfinaliści Ligi Mistrzów, czy Chelsea i City systemem 4-2-3-1, bo nie mamy wykonawców do tego systemu + mamy dużą liczbę napastników. Mamy 4 klasowych snajperów co jest ewenementem na skale światową. Barca ma 1 Ville, Real 2 Benzema Higuain, BVB 1 Lewandowskiego, Bayern 2 Gomez i Mandzukic, Chelsea 2 Ba i Torres, wyjątkiem jest jeszcze City które trzyma Aguero, Dzeko i Teveza, ale oni według mnie mają jeszcze większy burdel u siebie niż my. Także przed jakimikolwiek transferami musimy wiedzieć jakim systemem chcemy grać. 4-4-2? W środku z dwójką DP i bardzo ofensywnymi skrzydłowymi? Czy jednym DP i 1 ofensywnym? Wiadomo, że wszystko jest do modyfikacji w zależności od przeciwnika, ale jakiś własny styl gry musimy mieć, bo inaczej to się nie da żyć. Na pewno potrzeba nam kupić skrzydłowego i środkowego pomocnika, ale ich charakterystykę trzeba dobrać do naszego planowanego stylu gry.
» 1 maja 2013, 13:43 #93
Satler4: Ja myślę, że 4-4-2 z jednym DP. Gra pod dwóch DP to wg mnie raczej gra z kontry a nasi najlepsi napastnicy (Roo, RvP) nie są wystarczająco szybcy, żeby wyprowadzać bardzo groźne kontrataki. Przydali by się w tedy czarodzieje na skrzydłach.
» 1 maja 2013, 14:10 #92
Klimaa: Mam nadzieję że Alex dokona wzmocnień środkowej formacji.
Chciałbym też aby teraz na zakończenie sezonu szkoleniowiec dał szansę gry takim zawodnikom jak Powell czy wspomniany Januzaj.
» 1 maja 2013, 12:49 #91
Rotx: Lars Bender i Baines . Kagawa się rozegrał pod koniec sezonu i coraz lepiej rozumie się nasza ofensywna trójka RVP,Rooney i Shinji.Za ich plecami widze trójke Carrick Bender i Cleverley.Niestety nie ma co marzyć , Ferguson nie wyda wiecej niż 50 mln funtów w tym okienku.Bale Ronaldo Sanchez czy Di Maria nie są osiągalni dla nas , a moze to i lepiej.
» 1 maja 2013, 12:46 #90
champione2013: baines ? gdzie niby ? po co nam zawodnik na ławe ?
Bender nic specjalnego nie pokazuje aby być godnym zawodnikiem MU .
Sanchez i Di Maria nie przydali by się u nas w obecnej formie a dwójka pierwsza raczej jest nierealna
» 1 maja 2013, 13:24 #89
champione2013: baines ? gdzie niby ? po co nam zawodnik na ławe ?
Bender nic specjalnego nie pokazuje aby być godnym zawodnikiem MU .
Sanchez i Di Maria nie przydali by się u nas w obecnej formie a dwójka pierwsza raczej jest nierealna
» 1 maja 2013, 13:28 #88
Arwin: A co ma pokazywać Bender? Przecież to zawodnik odpowiedzialny za zadania stricte defensywne, chyba nie oczekujesz od niego bramek czy też asyst, do jego zadań należy utrudnianie przeciwnikowi gry w piłkę, a nie strzelania bramek. Ja bym Bendera chętnie w United zobaczył, z braku laku i on byłby dobrym wyborem.
» 1 maja 2013, 13:39 #87
champione2013: I co znów transfer na ławe ?? Wydawac grube pieniadze zeby piłkarz był zmiennikiem Carricka ?
» 1 maja 2013, 14:36 #86
Gig5: C.Ronaldo no ja nie wiem moze blyszczy w hiszpanskiej lidze ogorkowej no i w LM strzelil te 12 bramek ale jest jedno ale wiek plus cena ......Reus kapitalny pilkarz jak dla mnie bylo widac jego gre i wplyw na wynik bez problemu umial kiwnac paru graczy realu to dlatego wlasnie potrzeba nam takiego zawodnika .....On i jakis skrzydlowy marzenia i mozna wtedy powalczyc o wyzsze cele :) Oddalbym wszystkich naszych pomocnikow oprocz Carricka za takiego zawodnika
» 1 maja 2013, 12:02 #85
atos1987: Reus.. Owszem chłopak potrafi grac ale przypomina mi się sytuacja z Sahinem. W BVB grał jak natchniony dzięki czemu trafił do królewskich, i co ? Nie ten piłkarz. Uważam że Reus to jest tylko piłkarz na bundesligę a nie na wiele mocniejszą ligę angielską.
» 1 maja 2013, 12:10 #84
reddevilfan: Na szczęście nie ty o tym decydujesz. Według mnie Reus ma po prostu lepszy sezon, a jak wypadnie w kolejnych to się dopiero okaże. Borussia gra dobrze jako drużyna i właśnie dlatego piłkarze indywidualnie wyglądają bardzo dobrze (Lewandowski, Reus, Goetze). Myślę, że więcej wniósłby do drużyny CR7 niż Reus. ;)
» 1 maja 2013, 12:11 #83
funManUtd17: Reus zdecydowanie tak. Świetny piłkarz, najlepszy w Dortmundzie. Mógłby grać u nas na lewym skrzydle, bądź za napastnikiem. Do tego jakiś środkowy pomocnik i skład będzie gotowy.
» 1 maja 2013, 12:22 #82
brylaantes: mi się marzy Vidal , ale to transfer nierealny ; (
» 1 maja 2013, 11:32 #81
champione2013: Patrząc na to co się dzieje w Realu to można jednak wyciągnać CR7/9 :) Mou odejdzie będzie mini rewolucja w składzie to przy dobrej ofercie jest szansa . Coś w stylu kasa + piłkarz np Nani .
Drugą opcją chociaż jest w średniej formie to ... Modrić .
Najlepiej jakby Fergie zapolował na kogos z dwójki BALE / C.RONALDO i do tego srodek pomocy ciekawa opcja jest tez młody Ince robiący furorę na zapleczu Premier League jednak u nas przyda się chyba ktoś bardziej doświadczony a na dwójkę graczy do pomocy raczej nie starczy pieniędzy + trzeba pamiętać o naszej młodzieży .
ANDERSON OUT SCHOLES koniec
zostaną : Młody Giggsy , Cleverley , Carrick , Lingard , Powell , Kagawa
Mówiąc szczerze dziwie się jakim cudem RVP nastukał tyle goli mając tak " miernych " pomocników .
» 1 maja 2013, 11:25 #80
Satler4: No a ile by nastukał gdyby miał lepszych?! Do tego jeszcze Roo by więcej mógł strzelać ;).
» 1 maja 2013, 11:36 #79
funManUtd17: Marco Reus! Ten piłkarz jest najlepszy w Dortmundzie. Żaden Goetze czy Lewandowski. Potrzebujemy takiego gracza. Reus + jakiś defensywny pomocnik i nic więcej nam nie trzeba.
» 1 maja 2013, 11:13 #78
patrykbor2: Najbardziej bym chciał aby Sir Alex postaral sie o nastepujaca trojke: Christian Eriksen, Kevin Strootman, Thomas Ince. Eriksen w przyszlosci moze byc gwiazda swiatowego formatu. Kazdy wie ze Ajax produkuje cudownych rozgrywajacych. Strootman natomiast ma ogromne serce do gry, troche przypomina mi Roya Keane'a. Defensywny pomocnik, mimo to bardzo kreatywny i posiadajacy mocny strzal zza 16-tki. Thomas Ince, wiem ze transfer tego zawodnika jest malo realny (podobno nosi w sercu Liverpool). Bardzo mlody skrzydlowy o niezwyklej technice. Cala trojka jest bardzo mloda, pod skrzydlami SAFa mogliby sie niezwykle rozwinac.
» 1 maja 2013, 10:54 #77
kap: Gundogan wczoraj zagrał katastrofalnie i nie był to jego pierwszy mecz w tym sezonie, myśle że przepadłby w Premier League.
» 1 maja 2013, 10:34 #76
patrykbor2: Gundogan zagral wczoraj naprawde niezle spotkanie.
» 1 maja 2013, 10:49 #75
M1LKA: gundogan był wczoraj najlepszym pomocnikiem na boisku, miał masę przechwytów i regulował grę w drugiej linii. Świetny piłkarz, byłby u nas lekarstwem na brak jakość w drugiej linii.
» 1 maja 2013, 12:00 #74
Nani1900: @kap

Oglądałeś mecz? Gundogan zagrał świetnie, tylko zmarnował jedną 100%...
» 1 maja 2013, 12:10 #73
Satler4: Ciekawym piłkarzem w BvB jest też Sven Bender ale to raczej DM jednak podoba mi się jego gra.
» 1 maja 2013, 12:46 #72
lecho: Dwa słowa: Cristiano, Ronaldo :)
» 1 maja 2013, 01:17 #71
profesor999: Transfery nie będą jakieś kosmiczne ale Erik Lamela , Thomas Ince , ewentualnie Strootman powinni być brani pod uwagę. Takie moje skromne zdanie
» 30 kwietnia 2013, 22:36 #70
gosc1234: zawsze są wyjątki, zrozumcie że chodzi o schemat :P a nie czepiacie się konkretnego przypadku
» 30 kwietnia 2013, 21:57 #69
Tristan: Akurat poniżej 23 lat to nie ma Cleverley, Buttner i Smalling- rocznik 89 ;)
» 30 kwietnia 2013, 20:36 #68
MUFCchicharito: Jak narazie to tylko Buttner miał w tym roku urodziny :)
» 1 maja 2013, 10:32 #67
Martin: "...a Wayne Rooney osiąga właśnie szczyt swojej formy w wieku 27 lat..."
No bez jaj. Szanuję Fergusona, dla mnie jest 'bogiem' wśród trenerów. Bezsprzecznie najlepszy, ale.. trochę obiektywizmu. Szczyt formy to Rooney miał jako młody, agresywny chłopak. Ten, który co chwilę oglądał czerwień, ale dawał z siebie wszystko i naprawdę był gwiazdą. Dzisiaj jest po prostu solidnym piłkarzem, nic ponadto i tak już jest od kilku sezonów. Niestety :)
» 30 kwietnia 2013, 20:34 #66
Satler4: 2-3 sezony temu coś jeszcze grał. Strzelał bramki Barcy i innym gigantom a teraz to sredniaka ma.problem strzelić. Niczym na następny sezon :).
» 30 kwietnia 2013, 21:40 #65
eXtremista: Dokładnie, wszędzie mówią że Roo dojrzał piłkarsko bo gra rozważniej itp, ale ja wolałem tego łysego "przygłupa" który w każdym meczu dawał z siebie wszystko dla klubu. Oczywiście ciężko mi sobie wyobrazić United bez WR10 i jego zaangażowania, jednak wydaje mi się, że Wayne stracił nieco serca do gry, brakuje mu tego ognia, który cechował go na początku, zwłaszcza gdy w składzie mieliśmy Cristiano.
» 30 kwietnia 2013, 21:42 #64
Satler4: Dokładnie ale.nie chodzi o samą agresję ale o grę... Potężne strzały z daleka, mijanie obrońców, walka o każdą piłkę, trochę egoizmu żeby strzelał z daleka no i równanie przeciwników z gleba gdy odbierali mu piłkę. Teraz to Rooney tylko podaje i nie stwarza zagrożenia. Kiedyś każda obrona się go bała a teraz to jest jakąś lipa...
» 30 kwietnia 2013, 23:39 #63
fat1xd: Pieprzycie głupoty za przeproszeniem... Przytoczyć wam jego statystyki z tego sezonu? Zagrał 41 meczów, strzelił 22 bramki i zaliczył 17 asyst! Mało? To znaczy, że mniej więcej co mecz strzela bądź asystuje. Przypominam, że nie jest już nominalnym napastnikiem. W tym sezonie gra głównie cofniętego napastnika, skrzydłowego, a czasami nawet środkowego pomocnika. Także yours arguments are invalid. ;)
» 1 maja 2013, 10:17 #62
Satler4: @fat1xd Tak statystyki ma świetne, ale nam chodzi raczej o to jak gra. Mało strzałów z dystansu itp. Chodzi też o to, że gra za głęboko i to też trochę irytuje bo to świetny napastnik. Wayne dojrzał, ale za bardzo. A i jego statystyki nie są tak świetne jak podałeś: 16 bramek, 15 asyst, są mimo to dość imponujące ale prawda taka, że nie prezentuje on swojej szczytowej formy...
» 1 maja 2013, 11:10 #61
fat1xd: Brałem statystyki z transfermarkt także są raczej wiarygodne, to po pierwsze. Po drugie to nie jego wina, że gra tak głęboko. Przecież wykonuje on zalecenie Alexa, a ten widocznie chce zrobić z niego drugiego Scholes'a. Po trzecie to logiczne, że nie gra jak wtedy gdy miał 18 lat. Dojrzał nie tylko piłkarsko, ale ogólni. Poza tym nie wiem czy chcę powrotu Rooney'a, który co mecz dostawał jakąś głupia kartkę. Od przyjścia Robina niektórym kibicom się w głowie poprzewracało, nagle wszyscy kochają byłego Kanoniera... Jak Wayne naprawdę odejdzie po sezonie to dopiero może niektórym kibicom otworzą się oczy, ten zawodnik to nasza dusza, a bez niego będziemy bić się o TOP4 i wyjście z grupy LM. Myślicie, że tak łatwo będzie go zastąpić?
» 1 maja 2013, 11:24 #60
Satler4: A nie wiem ja patrzę na info z DP, może to błąd? No ale jak jest pod polem karnym to mógł by się decydować częściej na strzały itp. Nie chodzi tu o to, że ma łapać kartki. 2 sezony temu jeszcze widzieliśmy jak wygrywał pojedynki biegowe, mijał rywali. Ja go zastąpić nie chcę bo takiego drugiego piłkarza nie ma i jest to mój ulubiony piłkarz Man Utd ale chciałbym tego dynamicznego Roo który niszczył każdą obronę! Nie wiem co się z nim stało, spasł się? Czasem mam wrażenie, że ledwo biega... A co do tego, że bez niego by było słabo to racja, przypominam rewanż z CFC w FA Cup.
» 1 maja 2013, 12:09 #59
Satler4: A co do statystyk to brałeś też pod uwagę grę w reprezentacji a ja wziąłem tylko te z gry w Man Utd tak, że wszystko się zgadza ;).
» 1 maja 2013, 12:19 #58
krysbe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2013 19:38

Bale, CR i Moutinho. Przejscie na formacje 4-3-3.
Bale RvP CR
Kagawa Carrick Moutinho.

Troszke mnie ponioslo;-)
» 30 kwietnia 2013, 19:37 #57
krysbe: Ewentualnie Gundogan za Moutinho.
» 30 kwietnia 2013, 19:39 #56
Bacek: Taaa 6-0mln za Bale, CR to 80mln i Moutinho jakieś 25mln... 165mln za 3 graczy? Nie jesteśmy City czy PSG jeśli jeden z tych do nas przyjdzie w tym roku to będzie sukces
» 30 kwietnia 2013, 20:32 #55
krysbe: wiem, wiem ;) dlatego wspomnialem, ze mnie poniosla fantazja.
» 30 kwietnia 2013, 21:34 #54
brylaantes: Kagawa przy takim ustawieniu byłby za bardzo z tyłu, prędzej Cleverleya tam bym dał
» 1 maja 2013, 11:31 #53
lukas0970: Chętnie bym zobaczył u nas młodego Argentyńczyka z Romy mianowicie Erica Lamele. Bodjże 14 bramek w samej lidze jak na tak młodego zawodnika to całkiem niezły wynik, do tego ma świetną technike i zadatki aby stać się jednym z lepszych. Nieco przyćmiony Faraonem z Milanu ;) Tak do 25 mln powinniśmy go wyciągnąć.
» 30 kwietnia 2013, 19:02 #52
Bacek: Lamela!? Ten cham i burak? Talent ma ale to podobny cham co Suarez... nie dzięki
» 30 kwietnia 2013, 20:33 #51
DarkTwistedRoni: Jeśli dokonamy wzmocnień w letnik okienku to naszym priorytetem jest oczywiście środek pola.
Jednak moim zdaniem nie klasycznym rozgrywającym a .. defensorem który umie rozgrywać :P
Szczerze to odkąd Scholes nie gra meczu za meczem ( a to juz ładne kilka lat) nie widzę w United teraz ani potem klasycznego rozgrywającego. Gramy obecnie piłkę kombinacyjną i takowy rasowy rozgrywający nie ma sensu. Jednak nowy defensywny środkowy pomocnik, który bd dobrym zastępcą dla Carricka i bd umial dobrze rozprowadzać piłkę jest jak dla mnie na cenę złota :P

Drugą opcją są jak dla mnie skrzydła. O ile jeśli nikt z naszych obecnie nie opuście zespołu w lecie to dałbym szansę gry dla Zahy i ... Bebe. Tak .. Wilferd gra świetny sezon. Portugalczyk z kolei też notuje bardzo dobry występy. A kto wie .. Może coś z tego wyjdzie :P
Jednak jeśli, któryś z dwójki Nani-Antek odejdzie, to uzyłbym jednego z nich w transferze nowego skrzydłowego. Marzy mi się Bale, i powinniśmy o niego powalczyć. Jednak jeśli nie, to zadowole się kazdym innym dobrym skrzydłowym.

Glory UNITED
» 30 kwietnia 2013, 18:34 #50
pitersloma: Mamy Pierwszy Transfer United Kupiło 16-letniego Bruno Gomesa ;D
» 30 kwietnia 2013, 18:18 #49
mu007: Gundogan,Moutinho oraz Eriksen ich nam potrzeba
» 30 kwietnia 2013, 18:06 #48
szabo1878: gundogan i eriksen!
» 30 kwietnia 2013, 17:59 #47
vip14: Ja bym na miejscu Sir Alexa nie sprowadzał dużo zawodników. Dwóch solidnych pomocników w zupełności by nam wystarczyło. Bardzo mnie ciekawi kogo Sir Alex będzie chciał sprowadzić :]
» 30 kwietnia 2013, 17:38 #46
vip14: Zgadzam się z twoim zdaniem, ale weź pod uwagę ile te 3 transfery będą kosztować. Ronaldo w United- możliwe, ale nie w tym sezonie, Bale- byłoby fajnie, ale Tottenham będzie chciał za niego niezłą kasę.. Małe szanse, że któryś z tych zawodników zawita w najbliższym czasie w United xD
» 30 kwietnia 2013, 17:36 #45
M1LKA: nie ma szans... chciałbym się mylić.
» 30 kwietnia 2013, 17:51 #44
Gig5: Zapomnij o Rooneyu w pomocy patrzysz przez rozowe okulary na jego gre masz racje podanie do vanPerssiego pierwsza klasa ale Rooney juz nie ta szybkos masa strat czy ostatnio nie tracilismy przez niego bramek??przy mocniejszym pressingu chlopak sie gubi dlaczego??bo to nie jest klasowy pomocnik ....Mam wrazenie ze mamy chyba albonie mamy wcale zawodnika ktory kiwnie w pomocy jeden na jeden nie mowie tu odrazu zeby jak Messi kiwal 3 ale chodzby jednegou nas tego nie ma dlatego licze na jakis mega transfer w pomocy :)
» 30 kwietnia 2013, 17:17 #43
M1LKA: jakby roo grał na miejscu rvp to on by teraz miał około 25 bramek. Chłopak wyraźnie powiedział że liczy się dobry zespołu a nie jednostki i nie ma nic przeciwko że rvp zajmie jego miejsce a on będzie miał nowe obowiązki w drużynie.
» 30 kwietnia 2013, 17:54 #42
M1LKA: jakby roo grał na miejscu rvp to on by teraz miał około 25 bramek. Chłopak wyraźnie powiedział że liczy się dobry zespołu a nie jednostki i nie ma nic przeciwko że rvp zajmie jego miejsce a on będzie miał nowe obowiązki w drużynie.
» 30 kwietnia 2013, 17:56 #41
Satler4: Dokładnie, sezon temu Roo sporo nastrzelał. Jakoś nie przypominam sobie żeby Rooney mówił, że chce grać w pomocy ale, że nie ma nic przeciwko...
» 30 kwietnia 2013, 19:02 #40
Maaattttt: Zaczynają się spekulacje. Przychodzi Zaha, na pewno powalczymy o Lewandowskiego, bo nie sądzę żeby niedawne informacje o Falcao miały się potwierdzić. Być może przyjdzie jakiś obrońca. Jeśli byłaby możliwość ściągnięcia z powrotem Ronaldo, byłoby pięknie, brakuje tego faceta u nas. Bale raczej nierealny, aczkolwiek nie można wykluczyć że jeśli nadarzy się okazja, Ferguson się nim zainteresuje.

Jedno jest pewne, w przyszłym sezonie będziemy jeszcze mocniejsi, wreszcie trzeba powalczyć o Ligę Mistrzów. Co do Rooneya to spodziewam się że będzie jednak środkowym, tak wiele rzeczy na to wskazuje a większość ciągle upiera się żeby grał w ataku i nie przyjmuje innej możliwości. Wystarczy sobie przypomnieć mecz z Newcastle, Rooney w pomocy, po czym pisze na Twitterze jak to podoba mu się nowa rola pomocnika, mecz ze Stoke, Rooney w środku jak natchniony,pewny siebie, man of the match, mecz z Aston Villą, genialna asysta ze środka, podania na skrzydła, po jednym akcja bramkowa.

Rooney ma wszystko co potrzebne żeby odgrywać rolę pomocnika box-to-box, podanie, strzał z dystansu, odbiór piłki, warunki fizyczne, wielokrotnie pokazał, że w każdym miejscu na boisku ma coś do zaoferowania, a przez prawie 10 lat gry na OT grał chyba na wszystkich pozycjach w pomocy i ataku, a na treningach ubierał rękawice bramkarskie. W ataku przyćmiony przez van Persiego, dzisiaj to właśnie środek pola to miejsce gdzie znów może wyrosnąć na gwiazdę pierwszej wielkości, o czym świadczy 16 goli i 15 asyst w tym sezonie.
» 30 kwietnia 2013, 16:44 #39
M1LKA: ofensywny pomocnik to "max" nigdy nie będzie box to box a'la carrick. Jest uniwersalny ale bez przesady.
Tak kupmy sobie dziesiątego napastnika... utworzymy nową formację w historii futbolu. 1-4-1-5... jeden srodkowy pomocnik i pięciu napastników na raz... ewentualnie 3 i 2 skrzydłowych i roo będzie ganiał od obrony do ataku jak nienormalny. YYY czekaj w tym sezonie już tak było bo mamy tylko Carricka... Jeden z najwspanialszych klubów na świecie i mamy jednego środkowego pomocnika. Inne kluby mają takich 5 albo 6... przez co mają jakość w rozegraniu, a my nie :/
» 30 kwietnia 2013, 18:02 #38
Damashi: Wcale nie nową formacje, była często stosowana jeszcze około 1930-40 z tego co pamiętam. Ba, swego czasu nie było pozycji pomocnika, jedynie 2-3 obrońców a reszta 'sępiła' pod bramką. Oczywiście spalonych jeszcze wtedy nie wymyślili. ;)
» 30 kwietnia 2013, 18:25 #37
Budewajn: Mogę się mylić, ale nie nazwał bym Carricka piłkarzem box to box, wydaje mi się że na tą pozycje jest mimo wszystko trochę za słaby fizycznie i troche za mało zadziorny. Box to box z prawdziwego zdarzenia, ostatni którego pamiętam to Roy Keane:)
» 30 kwietnia 2013, 21:06 #36
skeri100: mysle ze Bale poza naszym zasięgiem ale pomarzyć można... ale Strootman to byłby według mnie dobry gosc chociaż zmiennik zastanowić się trzeba by było za skrzydłowym Isco dobry wybór ale pamiętajmy jest Zaha młody szybki techniczny i najlepszy zawodnik 2 ligi. Cazorli na raczej robaki nie sprzedadza... mimo to warto próbować sciagac graczy lepszych dajacych korzysc....
» 30 kwietnia 2013, 16:27 #35
M1LKA: po co nam kolejny napastnik albo skrzydłowy? Mamy ich licząc kagawe mamy 5 napastników, licząc giggsa mamy 5 skrzydłowych i jednego środkowego pomocnika z prawdziwego zdarzenia :/
» 30 kwietnia 2013, 18:04 #34
KacyK: "Starsi gracze, tacy jak Ryan Giggs, Paul Scholes..." bardzo delikatnie ujęte ;]
» 30 kwietnia 2013, 15:33 #33
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2013 15:00

Przydało by się dwóch nowych zawodników. Pewnie odejdzie Nani (niestety)
Na środek przydał by się ktoś na poziomie klasy światowej, ktoś jak Vidal, Marchisio, Moutinho czy Gugdogan. Niestety są to transfery mało prawdopodobne. Liczę na transfer Eriksena lub Strootmana, bo to już jest dosyć prawdopodobne transfery. Tak wiem, że Eriksen jest bardziej offensywny, ale widzę go na środku.
Na skrzydło marzy mi się Isco jako fałszywy skrzydłowy. Potrzebujeny takiego Hiszpana, kapitalnego technicznie. O niego będą się biły największe kluby na świecie. Nie ma oficjalnych informacji, że jest Bayernie, wiec to jeszcze nic pewnego. Podpisał na zimę kontrakt, ale żeby tylko podbić cenę. Klauzula poprzedniej wynosiła zaledwie 17 mln funtów (około). Teraz wynosi około 35 mln euro. Mimo tak dużego zainteresowania warto spróbować.

Drugi skrzydłowy to Bale, idealny dla nas. Gościu stworzony do Premier League i szkoda by było jakby poszedł gdzieś indziej. Myśle, że jakby Ferguson chciał znaleźć następce Giggsa to Bale jest idealny. Po tym jak Gotze przeszedł do Bayernu to wszystko jest możliwe. Myślę, że samego Bale interesowała by opcja następcy legendy, swojego rodaka Giggsa. Uważam, że jest na to szansa.

Jak się wzmacniać to zawodnikami wysokiej klasy, a nie średniakami.
» 30 kwietnia 2013, 14:58 #32
champione2013: Piszmy , ale o realnych transferach nie marzeniach .
Vidal czy Marchisio nie do ruszenia z Juve
Moutinho myśle z całym szacunkiem nie ta klasa no i gundogan również nie do wyjęcia .
Eriksen woli $hity coś a`la saga z hazardem . W pomocy trzeba by było mieć i klasowego pomocnika i w miare doświadczonego nie nastolatka tylko już powiedzmy rutyniarza . Isco byłby genialny transferem chociaż narazie dużo o nim nie słychać aby było zainteresowanie .
Co do skrzydła wiadomo Bale to marzenia chociaż z Totków można wyjąć Ben Arfe o ile omijały by go kontuzje byłby wzmocnieniem .
Ciekawym piłkarzem też byłby ze spadkowicza Taarabt .
Z zagranicy to Gaitan
» 30 kwietnia 2013, 15:28 #31
gosc1234: Ben Arfa nie gra czasem w Sroczkach?
» 30 kwietnia 2013, 15:40 #30
marsin7: Ben Arfa gra w Newcastle ;)
Bale nie interesuje gra w ManU, on woli Real, nie raz to mówił...
jak już mówimy kog byśmy chcieli to mi się marzy Vidal i Wilshere :D
» 30 kwietnia 2013, 16:12 #29
Nani1900: @champione2013

"W pomocy trzeba by było mieć i klasowego pomocnika i w miare doświadczonego nie nastolatka tylko już powiedzmy rutyniarza" To znajdź mi takiego :)
» 30 kwietnia 2013, 17:38 #28
champione2013: Valbuena , Gourcuff , Hamsik
» 30 kwietnia 2013, 17:59 #27
M1LKA: Wilshere to byłoby lekarstwo na wszystko ale raczej nie ma szans za grę u nas. Chyba że zda sobie sprawie że w arsenalu nic nie ugra i uciekanie do nas tak jak RvP.

Po co nam ben arfa? przecież to będzie kolejny young. w srokach się wyróżnia a u nas będzie przeciętniakiem.

Bale nie przejdzie do nas bo AvB... koguty nie pozwolą na to.

Nam jest potrzebny porządny środkowy pomocnik i powinniśmy wyłożyć na niego nawet 35mln... gundogan, vidal, strootman, wilshere, eriksen... nawet dwóch z tej 5 powinno do nas trafić. Marzenia ściętej głowy.

Mam nadzieje że spotka nas tak miła niespodzianka jak w zeszłym sezonie transfer RvP i jakiś inny solidny transfer jak Kagawa. Za 20mln chociaż.
» 30 kwietnia 2013, 18:13 #26
Nani1900: @champione2013

Nigdy nie oglądałem tych graczy, znam ich tylko z nazwiska. Bardziej znam tylko Hamsika.
» 30 kwietnia 2013, 22:47 #25
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2013 22:53

Zapomniałem jeszcze o Reusie. Może i transfer tak samo niemożliwy jak Bale i Isco, ale my tylko takich graczy potrzebujemy a nie średniaków. To co on grał w obu meczach z Realem to było coś pięknego. Dzisiaj stworzył trzy 100% sytuacje. Takich graczy potrzebujemy a nie Valencie który tylko schodzi na prawą i wrzuca. Z Valencią nic w LM nie osiągniemy.
» 30 kwietnia 2013, 22:49 #24
marsin7: nani900 masz rację, żeby walczyć w LM nie można żałować pieniędzy na wzmocnienia
» 1 maja 2013, 11:03 #23
designer: Rooney osiaga swoj szczyt formy? Z calym szacunkiem ale wolalem go tuz po tym jak przyszedl z Evertonu. To byl dopiero gwiazdor i gracz z prawdziwego zdarzenia. Teraz jest juz tylko cieniem wlasnego siebie. Nie gra tak jak powinien. Nie umie strzelac karnych ani z dystansu. W polu karnym rowniez w kratke strzela. To juz nie ten sam Rooney co kiedys. Taka jest prawda i trzeba sie z tym pogodzic a nie wystawiac go co mecz nie dajac pograc Chicha, ktorego wpuszcza na zalosne koncowki. Sezon dobiegl juz konca, wiec moglby Ferguson dac troche pograc innym a nie wystawia kogos kto stracil calkowicie forme.
» 30 kwietnia 2013, 14:20 #22
radzioch: Zauważ, że troche zmienila sie jego rola i czesciej gra jako cofniety;) Jak dla mnie to jest nadal gracz który strasznie dużo wnosi, zobacz chociażby ostatnie podanie do RVP z AV;)
» 30 kwietnia 2013, 14:55 #21
radzioch: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2013 15:01

Zauważ, że troche zmienila sie jego rola i czesciej gra jako cofniety;) Jak dla mnie to jest nadal gracz który strasznie dużo wnosi, zobacz chociażby ostatnie podanie do RVP z AV;)

youtube .com/watch?v=omZcnyC5xc0 zobacz sobie podanie z 23 sekundy kosmos, akcja 1:16, podanie 2:01 po którym strzelil Robin;)

Poprostu Rooney musiał odnaleźć sie w dosyc nowej sytuacji gdzie nie on jest głownym snajperem:)
» 30 kwietnia 2013, 15:00 #20
Pastuch: ale czy to nie byla czasem tak ze Roo kiedy przyszedl z Evertonu gral wlasnie na srodku a na skrzydlach latali Giggs i CR ?
» 30 kwietnia 2013, 17:32 #19
padre: pierwszy raz widzę, żeby tak budowali napięcie przed zakupami, może już kogoś zaklepali... nie chciałbym tylko, żeby był to Lewy, nie mam nic do chłopaka ale uwielbiam naszych napadziorów i zawsze jest mi przykro jak któryś musi grzać ławę
» 30 kwietnia 2013, 13:01 #18
gosc1234: tak się zastanawiam, czy jak Kagawa przechodził do MU, to w Japoni lamentowali że Japończyk może kogoś na ławie posadzić, ja tam marzę o Polaku, który gra regularnie w MU
» 30 kwietnia 2013, 13:48 #17
pWned: ...który gra regularnie i strzela bramki, a nie tylko jej broni :D
» 30 kwietnia 2013, 14:58 #16
gosc1234: nie po prostu który gra regularnie, Kuszczak nigdy regularnie nie grał, zawsze był tym 2, potem 3, a taki Lewandowski mógłby grać regularnie w MU
» 30 kwietnia 2013, 15:41 #15
padre: wątpię, żeby wygryzł RvP, a ostatnio większość meczów gramy na jednego napastnika (realnie, nie nominalnie)
» 30 kwietnia 2013, 15:51 #14
YaankesKing: A kto powiedział że Robert musi od razu grać w pierwszym składzie? W pierwszym sezonie może grać na zmianę z RvP i kto też powiedział że Robin nadal będzie w tak dobrej formie, co jak co ale ten sezon pokazał że nie mamy alternatywy dla Robina. Kiedy Robin przestał strzelać to United było w wielkich opałach, zaczęliśmy się męczyć z każdym, nie mogliśmy strzelić gola.
» 30 kwietnia 2013, 17:35 #13
pWned: Nie chodziło mi tylko o Kuszczaka. Po prostu w PL nie ma polskiego zawodnika grającego w polu, a Lewy i to jeszcze u nas to by było coś nowego :D
» 30 kwietnia 2013, 17:42 #12
M1LKA: jak przyjdzie lewy to chicha będzie musiał odejść :/
» 30 kwietnia 2013, 18:15 #11
Olo: Czyli można się spodziewać Januzaja w ostatnich meczach sezonu, super :)
» 30 kwietnia 2013, 12:49 #10
Lukixp: Adnan niedawno nawet dostal numer w pierwszym skladzie (#44), wiec mysle, ze zadebiutuje jeszcze w tym sezonie :)
» 30 kwietnia 2013, 13:16 #9
atos1987: Rooney szczyt formy ?? To ja chyba innego zawodnika oglądam
» 30 kwietnia 2013, 12:43 #8
gosc1234: z definicji u szczytu formy
napastnik ma najlepszy wiek do gry 26-29 lat bo jest jeszcze w pełni sprawności fizycznej, ale i ma odpowiednie doświadczenie do gry, czyli ma po prostu wszystko, z czasem sprawność spada a zwiększa się doświadczenie z tym że dla napastnika ta równowaga jest najważniejsza, czyli pełna sprawność fizyczna i doświadczenie
» 30 kwietnia 2013, 12:47 #7
kosciak: analiza al'a Gmoch
» 30 kwietnia 2013, 14:20 #6
gosc1234: markerów nie mam żeby Gmocha robić ;p
» 30 kwietnia 2013, 14:44 #5
BraveDevil: Rownie dobrze napastnik moze miec 19-23 lata i grac tak samo... a pozniej gorzej, niezle bzdury opowiadasz...
» 30 kwietnia 2013, 16:06 #4
gosc1234: nie opowiadam bzdur, każdy spec od piłki to Ci powie - najlepszy wiek dla napastnika do 26-29 lat
» 30 kwietnia 2013, 16:22 #3
YaankesKing: Każdy piłkarz swoje najlepsze lata ma między 25, a 30 rokiem życia. Są oczywiście wyjątki jak we wszystkim, ale to nie zmienia faktu że piłkarze w tym wieku są najlepiej rozwinięci i u szczytu swojej formy fizycznej.
» 30 kwietnia 2013, 17:37 #2
Satler4: No tak ale w przypadku Rooneya można zauważyć, że sprawność fizyczna raczej spadła, zwłaszcza szybkość.
» 30 kwietnia 2013, 18:53 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.