Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Falcao w United? Ferguson dementuje

» 14 kwietnia 2013, 11:34 - Autor: matheo - źródło: ManUtd.com
Sir Alex Ferguson szybko zdementował doniesienia mediów, które sugerowały, że latem do Manchesteru United trafi Radamel Falcao z Atletico Madryt.
Falcao w United? Ferguson dementuje
» Sir Alex Ferguson zdementował plotki na temat Radamela Falcao
Hiszpański dziennik Marca napisał, że Czerwone Diabły są blisko uzgodnienia warunków transferu z madryckim klubem.

– Naprawdę w to wierzycie? Serio? Jestem zdziwiony, że w ogóle zadaliście takie pytanie – stanowczo stwierdził sir Alex Ferguson.


TAGI


« Poprzedni news
Zapowiedź meczu: Stoke City vs Manchester United
Następny news »
Ferguson: Stać nas na siedem zwycięstw

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (54)


Fabio: Nam jest potrzebny ŚRODEK POLA ( !! ) i może jeszcze jakiś ŚO, a nie napastnik, a już na pewno nie tak drogi !!
» 16 kwietnia 2013, 08:30 #45
rav7: Dobrze, że Ferguson szybko ripostuje, chociaż w takie bzdury nikt o zdrowym rozsądku by nie uwierzył. Chicharito nie odejdzie, bo idealnie pasuje do tego klubu. Napastnik nam niepotrzebny. Środek wymaga wzmocnień!

PS. Rooney dzisiaj zagrał w środku pomocy, więc coś może być na rzeczy z tym Falcao :D Haha
» 14 kwietnia 2013, 23:01 #44
vip14: Bardzo dobrze, że te plotki zostały zażegnane. Falcao jest nam w United niepotrzebny, bo mamy na tyle napastników. Bardzo się cieszę, że Falcao nie dołączy do United, bo by się tu zmarnował.
» 14 kwietnia 2013, 17:29 #43
Taurus: Heh, nie powiedział że nie.. ale cóż, ciekawe.. chociaż nie wydaje mi się aby to było prawdziwe :)
Robin i Falcao w tak krótkim odstępie czasu, dwóch takich napastników? Nie sądze.
» 14 kwietnia 2013, 17:08 #42
Derp: Falcao jest genialny i może być niewyobrażalną siłą ofensywną w takim zespole jak United. Ma świetne obie nogi, w powietrzu równie niesamowity. Do tego ma idealne warunki fizyczne, potrafi się zastawiać a przy tym jest szybki i nie odpuszcza. Świadczą o tym chodź by jego kosmiczne bramki. Strzele sobie w głowę jak zobaczę go w koszulce barcelony, realu, city czy chelsea.

Carrick
Zaha - Rooney - Welbeck
RVP - Falcao

Myślę, że linia pomocy w postaci rooneya, welbecka i zahy byłaby lepsza opcją niż starania o jakąś petardę w środek pomocy.
» 14 kwietnia 2013, 15:53 #41
Nani1900: Chcesz grać 4 nominalnymi napastnikami i offensywnym Zahą? Samobójstwo, chociaż może u ciebie w fifie działa :)
» 14 kwietnia 2013, 17:19 #40
Fabio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.04.2013 08:27

Nani1900:
Nie rozumiem Tw zdziwienia a propo ' ofensywnego Zahy ' i czego wybrałeś akurat jego ?!
Z tego co Ja wiem, skrzydłowy to zawodnik z natury na wskroś ofensywny, a Zaha to przecież skrzydłowy, więc ten fragment Tw wypowiedzi jest mało przemyślany i logiczny.
Po sezonie wg Mnie na 100% odejdzie Scholes i bardzo prawdopodobne, że i Giggs'y, więc jeśli SAF nie kupi jakiegoś porządnego DM, który jest nam potrzebny ( !! ), Fletch nie dojdzie w końcu do Sb, a Radamel rzeczywiście by dołączył do United, to sir Alex może nie mieć wyboru i będzie musiał tak grać jak napisał powyżej @Depr, ewentualnie za Rooneya, mógłby grać od biedy Giggs ( jeśli wciąż będzie grał ).
» 16 kwietnia 2013, 08:23 #39
mu007: na co nam Falcao mamy Chicharito
» 14 kwietnia 2013, 14:53 #38
K3bo: No i bardzo dobrze, napad mamy bardzo dobrze obsadzony i nie trzeba kolejnych transferów na tą pozycję.
» 14 kwietnia 2013, 14:44 #37
Diabel16: Oby plotka,nie lepiej rozgrywającego?
» 14 kwietnia 2013, 14:29 #36
Bacek: Co do transferu, to taki napastnik nie musi wykluczać pozostałych. Można zmienić ustawienie na 4-3-3 i wtedy 5 równych napastników będzie nieocenionych. Wtedy też nie byłby potrzebny nam zakup kolejnego skrzydłowego, a potrzebny byłby porządny środkowy pomocnik pokroju Vidala. Wtedy można zagrać Carrickiem, Kagawą i kimś w pomocy, a w ataku Rvp, Roo i Falcao i mamy najmocniejszy atak na świecie ;)
» 14 kwietnia 2013, 14:06 #35
Olo: Ja pierniczę, jakbyśmy ściągnęli takich lamusów jak Vidal i Falcao to bym sobie palnął w głowę. Stary, z ich aktorstwa śmiałaby się cała Anglia. Nie ma bata żeby którykolwiek z nich sobie poradził na Wyspach! Byłaby powtórka z Verona.
» 15 kwietnia 2013, 09:18 #34
Bacek: Vidal aktorem? To widać, że nigdy Seria A nie oglądasz. Vidal to jeden z najlepszym środkowych pomocników świata. A Falcao jest jednym z najlepszych snajperów świata.
» 17 kwietnia 2013, 15:43 #33
lukas0970: Falcao w United? kompletnie sobie tego nie wyobrażam. Z resztą mamy już Robina, także kolejny napastnik tej klasy nie jest już potrzebny. Latem odkładajmy pieniążki na prawdziwego rozgrywającego - Eriksena! i drugiego defensywnego pom. bo nie sądze aby nasz as Carrick zagrał wszytkie mecze w następnym sezonie, nie obiżając lotów bądź nie łapiąc kontuzji.
» 14 kwietnia 2013, 14:04 #32
wladek22ban: Jak już kupować to skrzydłowego :) James McCarthy łapsko
» 14 kwietnia 2013, 13:59 #31
remass666: Ja wolalbym Gastona Ramireza-super zawodnik,lepszy od Jamesa:)
» 14 kwietnia 2013, 14:17 #30
CheziChez: SAF też dementował plotki o tym, np. że De Gea ma do nas dołączyć i jak się skończyło każdy wie. Falcao może dołączy może nie ale tego dowiemy się latem. Tutaj jest news w kórym SAF zaprzecza, że De Gea do nas dołącza independent. co.uk/sport/football/transfers/alex-ferguson-denies-manchester-united-have-agreed-deal-for-david-de-gea-2267110.html
» 14 kwietnia 2013, 13:10 #29
marsin7: Jak można było w to wgl wierzyć, SAF słynie z tego, że nie wydaje dużych pieniędzy na zawodników, dodatkowo mamy 4 dobrych napastników (2 klasy światowej)
» 14 kwietnia 2013, 13:04 #28
reddevil14: I dobrze
» 14 kwietnia 2013, 13:04 #27
swiderski4: No i w końcu wszystko jasne,majonez nie chciałbym go widzieć w United,jeszcze za taką kasę...
» 14 kwietnia 2013, 13:01 #26
SuVeReN: Jak dla mnie Nani + Zaha od przyszłego sezonu i po co kolejny skrzydłowy jak jest Young, Giggs i ten niemiłosierny Valencia.
» 14 kwietnia 2013, 13:05 #25
charnas: dokładnie, lepiej sie spiąć i kupić jednego grajka do środka wysokiej klasy. szkoda że nie wyszło z Sneijderem
» 14 kwietnia 2013, 13:29 #24
szczepka01: Sneijder?? Proszę Was, gość jedzie na nazwisku i tyle. Najlepsze lata gry ma za sobą (Inter za czasów Mourinho), teraz wychodzi mu max 1 mecz na 4!!
» 14 kwietnia 2013, 19:25 #23
mantup89: Hehe Ferguson wie co mówi :)
» 14 kwietnia 2013, 12:37 #22
erni93x: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2013 12:26

Potrzebny prawdziwy rozgrywający( nie ofensywny pomocnik jak Kagawa) ,Dobry skrzydłowy i tyle.Do składu powróci Fabio,a Buttnera przesunąć na PO ...eh marzenie.W każdym razie ja chciałbym coś takiego:
Kupić: Isco i Muniaina(ew Goetze)
Sprzedać: Naniego(gra kompletny piach),a z 15 mln można by było wziąć za niego.
I niech SAF wprowadza do skladu Powella i innych młodych.Nick naprawde jest świetny,niech Fergie zrobi z niego użytek.
» 14 kwietnia 2013, 12:26 #21
Przemas96: Proszę Cie 15mln za Luisa??
To że w tym sezonie nie prezentuje wysokiej formy co jest spowodowane licznymi kontuzjami nie jest powodem aby go sprzedawać a gdyby iść twoim tropem to powinniśmy sprzedać van Persiego bo nie strzela teraz bramek,Giggsa,Valenice który od początku sezony kompletnie nic nie gra...
A co do środkowego pomocnika to masz przydałby się nam zawodnik pokroju Xabiego ALonso,który razem z Carrikiem stworzyliby mega duet:)
» 14 kwietnia 2013, 12:33 #20
marsin7: Przemas96 święte słowa. Nani 15 mln, chyba oszalałeś ! Jest wart 2 razy tyle, to zawodnik o ogromnym potencjale i umiejętnościach, w tym sezonie boryka się z kontuzjami, a jak już jest zdrowy to Saf rzadko daje mu szanse (przynajmniej na początku sezonu). To co z Valencią? ale co do zakupów masz rację, środek pola i jeszcze raz środek pola!
» 14 kwietnia 2013, 13:12 #19
Satler4: Myślę, że takim rozgrywającym jest Gundogan(czy jak sie to pisze..) jednak już mamy jednego piłkarza z BvB i narazie nie zachwyca ;/.
» 14 kwietnia 2013, 13:17 #18
erni93x: Właśnie o to chodzi,że trudno wyszukać teraz takiego typowego rozgrywającego,którego moglibyśmy kupić.Alonso odpada,ale myślę,że Gundogan byłby świetnym pomysłem.
» 14 kwietnia 2013, 13:52 #17
Satler4: Ogólnie w BvB jest sporo dobrych zawodników np. Bender, Hummels, Reus itd itp. Jednak trochę nie jestem pewien co do transferów z Niemiec.
» 14 kwietnia 2013, 14:10 #16
Przemas96: Alonso podałem tylko jako przykład ale co do Gundogana to byłby dobry transfer ale pewnie trudno byłoby go wyciągnąć z Dortmundu. Chociaż w lecie można byłoby spróbować wyciągnąć Khedire z Realu wiem,że to jest defensywny pomocnik ale myślę że z Carrikiem stworzyliby całkiem przyzwoity duet Carrik mógłby zająć się w końcy tym co robi najlepiej rozgrywaniem a Semi destrukcją.
» 14 kwietnia 2013, 20:33 #15
Krych777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2013 13:38

pomyłka
» 14 kwietnia 2013, 13:34 #14
Wayne10: Marzenie Moutinho (30 mld) + Strootman (15 mld) + Eriksen (15 mld) + Isco (30 mld ) ok 90 mld Ł i sa nani sprzedac Andersona no i nie wiadomo co bedzie Z Fletcherem
» 14 kwietnia 2013, 12:03 #13
Bacek: dasz 90 miliardów za 4 graczy? za co? :D powinno być (mln), a nie (mld), bo w tym wypadku te 3 zera robią sporą różnice :)
» 14 kwietnia 2013, 12:04 #12
UnitedProClub: Wayne10. Sprzedać Naniego? sam się sprzedaj.
» 14 kwietnia 2013, 12:10 #11
Krych777: Zgadzam się z tobą Moutinho to powinien być cel numer 1 a nad Isco też można się zastanowić ale jeszcze bym zaproponował kupno Cabaya bardzo dobrze gra. Środek pomocy Carrick -Moutinho był by idealny:)
» 14 kwietnia 2013, 13:38 #10
Krych777: Zgadzam się z tobą Moutinho to powinien być cel numer 1 a nad Isco też można się zastanowić ale jeszcze bym zaproponował kupno Cabaya bardzo dobrze gra. Środek pomocy Carrick -Moutinho był by idealny:)
» 14 kwietnia 2013, 13:38 #9
xerham97: Isco nie jest już zaklepany przez Bayern?
» 14 kwietnia 2013, 14:11 #8
Nani1900: No i bardzo dobrze. Kompletnie niepotrzebny. Potrzebny rozgrywający i skrzydłowy/fałszywy skrzydłowy - to minimum, przydał by się jeszcze jakiś zmienik dla Carricka. Moutinho, Isco/Muniain i Strootman. Oczywiście jeśli doczekamy chociaż jednego solidnego pomocnika to będzie dobrze :)
» 14 kwietnia 2013, 11:44 #7
Satler4: Jak Zaha będzie grał w pierwszym i będzie grał dobrze to wystarczy Strootman ;). Myślę, że nie będzie on tak drogi jak Moutinho i był by to bardziej transfer w stylu MU. Isco niby do Bayernu tak, że lipa. Jest też Eriksen ale mała szansa ;). A jeśli już kupić skrzydłowego to może Ince?
» 14 kwietnia 2013, 13:21 #6
Nani1900: Według mnie potrzebujemy kreatywnego rozgrywającego a takim jest Moutinho. Strootman to ani rozgrywający, ani deffensywnym pomocnik. To taki typowy ŚP. Moutinho jest w idealnym wieku na wejście do pierwszego składu Manchesteru...Nie widziałem informacji o Isco w Bayernie, możesz mi przesłać gdzie takie coś wyczytałeś? Jak nie Isco to Muniain, może i teraz ma słaby sezon, ale to wielki talent który jeszcze się obudzi - tego jestem pewien na 100%. Eriksen? Może i dobre rozwiązanie, ale widziałbym u nas jakiegoś Hiszpana. Ince? Dobry, z potencjałem, ale nie sądzę, żeby Ferguson sięgnął po kolejnego zawodnika z niższej ligi. Ojciec Ince wycenia go na 25 mln co jest zdecydowanie zawyżoną ceną. Dołożyć 5 mln i Isco, albo Muniani do wzięcia. A Isco i Munian grali już z najlepszymi, a Ince to w sumie niewiadoma.
» 14 kwietnia 2013, 21:49 #5
brylaantes: mamy 4 napastników .. którzy ostatnio wgl nie strzelają..
» 14 kwietnia 2013, 11:40 #4
Nani1900: A nie strzelają dlaczego? Bo mamy beznadziejną pomoc - wypadałoby to dodać.
» 14 kwietnia 2013, 11:47 #3
IMMM: Dokładnie wreszcie ktoś to zauważył. Sam Carrick nie wystarcza.
» 14 kwietnia 2013, 12:00 #2
MbDevil: Najbardziej kreatywnymi pomocnikami są napastnicy - Rooney i Van Persie... Tylko co z tego jak to do nich mają latać piły na wykończenie i nic więcej.
» 14 kwietnia 2013, 12:44 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.