Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson: Broniliśmy najgorzej w tym sezonie

» 1 grudnia 2012, 21:51 - Autor: matheo - źródło: ManUtd.com
Sir Alex Ferguson był wyraźnie sfrustrowany po meczu z Reading (4:3), choć Manchester United wywiózł z Madejski Stadium komplet punktów.
Ferguson: Broniliśmy najgorzej w tym sezonie
» Sir Alex Ferguson nie był zadowolony z postawy bloku defensywnego Manchesteru United w meczu z Reading
– W przerwie myślałem, że padnie rekordowy wynik w historii Premier League. To było niewiarygodne. Broniliśmy naprawdę źle, najgorzej w tym sezonie. Musimy uporządkować tę kwestię – przyznał sir Alex na antenie MUTV i ESPN.

– W ogóle nie walczyliśmy o piłki przy dośrodkowaniach. Trzeba jednak oddać Reading, że wspaniale posyłali piłkę w pole karne, a Nicky Shorey notował fantastyczne crossy. Powinniśmy się jednak spisać lepiej. Mogliśmy dziś zostać rozbici, ale na szczęście strzelamy gole i to nas ratuje.

– Wayne był fantastyczny w pierwszej połowie, podobnie jak Robin van Persie i Ashley Young. Reading nie potrafiło ich upilnować.

– Wprowadziliśmy Chrisa Smallinga, co zrobiło dużą różnicę, jeśli chodzi o naszą obronę przy stałych fragmentach. W drugiej połowie nie mieli już ich jednak tak dużo.

– Powinniśmy rozstrzygnąć mecz wcześniej, bo mieliśmy ku temu okazje. W pierwszej połowie powiedziałem sobie, że to będzie cud, jeśli wygramy. Cieszę się, że to zrobiliśmy.

– To nie jest kwestia charakteru, nie z tymi chłopakami. Wszystko zależy od nas. Jeśli popełniasz takie błędy w obronie, to będziesz musiał ratować sytuację co tydzień. Dziś znów musieliśmy się ratować.

– Jest oczywiście kilka plusów w tym sensie, że chłopaki nigdy się nie poddali i pokazali prawdziwą determinację.

Manchester United dzięki zwycięstwu z Reading powiększył przewagę nad drugim w tabeli Manchesterem City do trzech punktów. The Citizens w sobotę zremisowali bowiem z Evertonem 1:1.

– Znając rezultaty wcześniejszych spotkań zwycięstwo było dziś bardzo ważne. Trzeba jednak było wygrać swój mecz, a dziś była to zacięta rywalizacja. Na szczęście mamy trzy punkty – podsumował sir Alex.


TAGI


« Poprzedni news
Siedem goli w Reading! United wygrywają szalony mecz!
Następny news »
Rooney ocenia szalony mecz z Reading

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (37)


vip14: Niby mamy 3 pkt, ale musieliśmy gonić z wynikiem. Mam nadzieję, że United popracują nad tym, bo jak tak dalej pójdzie to nasza pozycja w Lidze może być zagrożona.
» 2 grudnia 2012, 12:32 #35
Devan93: Wiecie co mnie cieszy? Że pomimo, że tracimy tyle bramek, mamy ich bilans ledwie o 1 gorszy od City. Dopóki strzelamy więcej niż tracimy, jest dobrze. Aczkolwiek nasza obrona powinna wziąć się w garść, miejmy nadzieję, że teraz gdy do składu wrócili Jones, Smalling, a Evra wrócił do formy będzie to wyglądać lepiej. Poprawmy defensywę, atak niech utrzyma formę, a derby będą nasze ;3
» 2 grudnia 2012, 11:53 #34
cyprian: Jeszcze przed tym sezonem uważałem, że obrona jest ostatnią formacją która wymaga wzmocnienia. Jednak bardzo się myliłem... Niestety nasza znakomita para stoperów się posypała i obawiam się, że lepiej już nie będzie. Ferdinand się postarzał i to widać na boisku. Vidić ma wiecznie kontuzje :( a i jemu lat nie ubywa... W tym momencie naszym najlepszym obrońcą jest zdecydowanie Evans, ale i jemu przydarzają się głupie błędy i nie oszukujmy się nie jest to klasa światowa. Trzeba sypnąć groszem i sprowadzić kogoś z najwyższej półki. Ktoś z 2 z Dortmundu myślę że byłby strzałem w 10... ze wskazaniem na Hummelsa
» 2 grudnia 2012, 10:45 #33
cisnecesna: po to sa właśnie takie mecze aby budować forme to nie fifa ze w jeden mecz sobie wszystko ułożysz jakbyś chciał!!
» 2 grudnia 2012, 10:42 #32
BaRtAs21: Niestety coraz bardziej przekonuje się do tego, że po prostu gramy futbol z lat 90... czyli taki, którym nic już teraz nie ugramy. Bo jak to jest, że nawet Reading potrafi wymienić kilka krótkich podań na 1 czy 2 kontakty w środku boiska, a w odpowiedzi na to Fletcher wali kaczkę pod nogi RvP, z której przyjęciem ten musi się męczyć przez 2 sekundy... To jest nie do pomyślenia, że nie potrafimy zagrać kombinacyjnej akcji przez środek pola, a wszystkie piłki lecą na skrzydło. Ja wiem, że SAF chce opierać grę właśnie na skrzydłowych ale za wiele we współczesnym futbolu taką taktyką nie ugramy...

SAF jest menadżerskim geniuszem i co do tego nie ma wątpliwości. Wydaje mi się jednak, że coraz ciężej przychodzi mu przystosowanie się do nowych trendów taktycznych. Ma swoje żelazne zasady i ich się trzyma. Oczywiście chwała mu za to bo to one doprowadziły nas do tak wielkich sukcesów. Jednak ten, jak już wcześniej wspomniałem, współczesny futbol wymaga znacznie więcej. Nawet Kagawa po przyjściu do nas zaczął grać zupełnie inaczej niż w BVB. Nie ma tak naprawdę z kim pograć w środku bo nikt się nie kwapi do wyjścia na pozycję czy zwykłego ruchu bez piłki. A niestety bez tego ani rusz. Nasze luki między zawodnikami przy wyprowadzaniu ataków są olbrzymie i to właśnie dlatego tak dużo piłek tracimy. Nie ma komu zagrać, więc idzie długa piłka przez pół boiska, często niedokładna (chyba, że w wykonaniu Scholes'a) no i od razu strata i kontra.

Jeśli mamy zacząć wygrywać to SAF musi skorygować założenia taktyczne. Te, którymi teraz się posługuje rozgryzłby już nawet Probież... Ratuje nas to, że w składzie mamy Rooneya, RVP, Ando czy Naniego, którzy dają zawsze 'coś więcej' od siebie.

O obronie chyba zostało już wszystko powiedziane, więc nie zamierzam kopiować poprzednich postów i wypowiedzi SAF'a...
» 1 grudnia 2012, 23:49 #31
piotr969: Dokładnie tak jak mówisz.. zgadzam się ze wszystkim.
Ale SAF już nie zmieni swoich zasad i stylu więc jedyną opcją jest emerytura.
» 2 grudnia 2012, 00:38 #30
Maaattttt: Trzeba uporządkować grę w obronie, nie możemy się denerwować kiedy rywal ma stały fragment gry. Brakuje Vidicia, oj brakuje, mam nadzieję że jak teraz wróci to zdrowy i na długo. Ze strzelaniem raczej nie ma problemu. Myślę że tam trzeba szukać wzmocnień biorąc pod uwagę wiek Rio i problemy z kontuzjami. Hummelsa trzeba próbować wyciągnąć póki to możliwe.
» 1 grudnia 2012, 23:47 #29
piotr969: wy nie rozumiecie o co mi chodzi. Saf jest legendą, pomnik mu się należy itp. ale już chyba czas na zasłużoną emeryturę.
Nie można patrzeć tylko pod kątem zasług . Bo gdyby tak było to w ataku nadal grałby Bobby Charton . Czas na nowego trenera z jajami który zrobi zmiany zawodników i stylu gry. bo od 2 sezonów gramy piach. i wszyscy dokładnie to widzicie.
» 1 grudnia 2012, 23:38 #28
reddev7: Boże, widzisz i nie grzmisz...
» 2 grudnia 2012, 00:12 #27
piterson: Ludzie, dajcie trochę na luz... owszem nasza gra nie jest tą, z której słynie MU, ale bez przesady z krytyką i SAFy i piłkarzy. Po każdym meczu tylko krytyka, krytyka i jeszcze raz narzekania... Nieskuteczność jest zauważalna gołym okiem, weźcie tylko pod uwagę, że pomimo ciągłego odrabiania straconych goli w większości meczów MU się podnosi i pokazuje charakter. Jak czytam Wasze wpisy o zmianie SAFyego to tylko Wam współczuje i utwierdzam się w przekonaniu, że "mali" z Was kibice. MC drugi remis, Chelsea przegrywa i ma do Nas 10 pkt, nie wspomnę o Arsenalu czy Liverpoolu - weźcie to pod uwagę.
» 1 grudnia 2012, 23:21 #26
84cantona7: ale nie chodzi o wyniki tylko o styl a co nas obchodzi MC czy CFC sami nic nie gramy i to jest najgorsze
» 2 grudnia 2012, 11:19 #25
gently47: mam nadzieje ze fergie jeszcze nie odejdzie, ale jak juz kiedys to nastapi to albo mourinho albo david moyes- z evertonu ktory chyba nie ma wogole funduszy wyciska niesamowite rzeczy, czy na najwyzszym poziomie tez by to zrobil?? mysle ze lepiej niz zalosny benitez ktory spartoli liverpool potem inter a teraz spartoli $helsea:)
» 1 grudnia 2012, 23:07 #24
piotr969: SAF po tym sezonie powinien zrezygnować - w jego miejsce Murinho .
Zmiana bramkarza (np. Hugo Loris bo ci nasi dwaj nie mają jaj) i oczywiście rozgrywający którego nie mamy od kilku lat. Wtedy będą szły piły do ataku który mamy zabójczy. Na rozegranie np Snajder . Wtedy będziemy naprawdę silni. a teraz nie ma kto rozegrać piły do napastników..
» 1 grudnia 2012, 22:38 #23
Zyvold: No to dowaliłeś.
» 1 grudnia 2012, 22:43 #22
Mikez: Ja bym widział jako trenera Mourinho, a na atak Guardiolę. I Villas Boas może jeszcze na rozegranie. A Wengera już w Arsenalu nie chcą, to można z niego zrobić asystenta Mou. Wtedy będziemy naprawdę silni.
» 1 grudnia 2012, 22:48 #21
methomas: Telewizory nie są takie drogie kolego :)
» 1 grudnia 2012, 22:50 #20
pWned: Pomijając, że wszystko co napisałeś jest bezsensu to i tak wolałbym DDG niż Llorisa. Po pierwsze jest młodszy, po drugie bardziej utalentowany, po trzecie jak SAF da mu szanse to on będzie jednym z najlepszych bramkarzy świata i tego się trzymajmy.
» 1 grudnia 2012, 22:50 #19
Celt15: Murinho raczej nie przejdzie, zawsze można Michała Probierza zatrudnić.
» 1 grudnia 2012, 22:53 #18
piotr969: pWned - bez sensu to jest twoje życie. A co do DdG i Lindegarta to jest po prostu śmieszne. myślę, że grzali by ławę nawet w naszej ekstraklasie. potrzebny jest dobry bramkarz i rozgrywający. Saf tez się już wypalił i przydał by się trener z nową myślą bardziej nowoczesną .
» 1 grudnia 2012, 23:00 #17
ZdzichuKrecina: co jeden to głupszy komentarz ... wy chcecie aby LEGENDA klubu odeszła od tak sobie ? Weźcie rozpęd i bum w ściane może to pomoże ... zawsze jak wam się nie podoba WON NA NIEBIESKĄ STRONĘ
» 1 grudnia 2012, 23:13 #16
pWned: Stwierdzasz, że moje życie jest bezsensu bo skomentowałem twój post nie tak jak tego oczekiwałeś . Nie moja wina, że według ciebie De Gea jest słaby, a nazwiska drugiego bramkarza nawet nie potrafisz napisać. Radził bym się sugerować własnymi obserwacjami z obecnego sezonu i nie tworzyć własnej opinii na temat danego piłkarza na podstawie zbulwersowanych wypowiedzi gimbazjalistów, którzy krytykują piłkarza nawet za to, że wychodzi na boisko. Dziękuje dobranoc
» 1 grudnia 2012, 23:32 #15
Maaattttt: Franz Smuda ponoć wolny.
Życzę Fergusonowi jeszcze wielu lat, doceńmy to co mamy, jednego z największych trenerów świata. A co będzie potem? Może Mourinho, a może kiedyś w przyszlości Ole Solskiaer? Znów na wiele lat ktoś z miłością do klubu i związany z nim jak Alex?
» 1 grudnia 2012, 23:57 #14
Celt15: Nie no panowie, przecież nawet 10-latek był by rozważniejszy więc oczywiste iż mamy do czynienia z trollem - po prostu nie warto mu już odpisywać ;)
» 2 grudnia 2012, 00:03 #13
84cantona7: zdzichu krecina legenda to może niech odejdzie kiedy jest w blasku chwały a nie jak spadnie na dno Jesteśmy liderem ale nie że gramy cudownie tylko dlatego że inni są bardziej nie udolni od nas O rotacji barmkarza nie wspomnę
» 2 grudnia 2012, 11:24 #12
bober89: kurde myślałem, że SAF wkroczy na boisko i każdego piłkarza kopnie solidnie w tyłek, żeby się wreszcie ogarnął. Ale SAF też się nie popisał, bo choć zdjęcie Rafaela okazało się niezłym pomysłem o tyle ustawienie Jonesa za napastnikami było dosyć dziwne... chyba że Phil sam się tam wepchał... Danny też nic z przodu nie zrobił.
» 1 grudnia 2012, 22:11 #11
ZdzichuKrecina: jak w obronie Drevans pomaga rywalom to nigdy nie będzie normalnie ... za Shitów ktos z dwójki Jones-Smalling
» 1 grudnia 2012, 22:10 #10
naniLuis: No właśnie,ciekawe jak tam wygląda ta sprawa z Rafaelem,mam nadzieję,że sobie wszystko wyjaśnili :)
» 1 grudnia 2012, 22:08 #9
ManUtdFun: Każdy sezon jest wyjątkowy. Bodaj w 2007/08 mieliśmy świetną obronę, VDS kilkanaście godzin bez straconej bramki. Był sezon gdzie na wyjazdach na 19 meczów wygraliśmy tylko 5, reszta to remisy i porażki. Był sezon, że ciagle wygrywaliśmy 1;0. Ten sezon znów jest wyjątkowy - pozytywnie ale też negatywnie. Pozytywnie, bo strzelamy bardzo dużo bramek. W ostatnich sezonach mieliśmy wiele problemów ze skutecznością. W tym sezonie Wazza i Robin sieją spustoszenie. Kiedy po 15 kolejkach mieliśmy strzelonych aż tyle bramek? Nie pamiętam. Niestety jak zwykle musi być jakiś minus - OBRONA. TRAGEDIA!! Jakto możliwe, że na 15 kolejek mamy 21 puszczonych goli? Dlaczego zawsze musimy gonić wynik? Dlaczego w tym i poprzednim sezonie mamy syndrom jednej bramki (strzelamy i zamiast iść za ciosem, to uspakajamy gre i bronimy wyniku, bronimy jednobramkowej przewagi)?? Przed laty w przeciagu całego sezonu traciliśmy 28-32 bramki. Teraz mamy 21 straconych po 15 kolejkach. TRAGEDIA ;/ Trzeba coś z tym zrobić.
Dziś Linde mnie zdołował. Nie dość, że ostatnio zamiast skupić się na grze ten gada o homoseksualiźmie to dziś grał strasznie ;/ SAF: czemu nie zrobisz tak jak niegdyś Real z Casillasem? Był JEDEN dobry bramkarz który ciągle bronił i stał się liderem, legendą, świetnym bramkarzem. Niech z De Geą będize tak samo. Po co rotować, skoro De Gea broni dobrze?? Liczę, że z City stanie David.
Obrona do poprawy. Brawa za skuteczność. Teraz arcytrudny mecz, moim zdaniem najtrudniejszy w tym sezonie. Trzeba go wygrać. Bez obrony tego nie zrobimy. Glory Man United!
» 1 grudnia 2012, 22:02 #8
Kaczor5454: Problem z naszą grą jest widoczny gołym okiem. I nie można nad tym po prostu przejść do porządku dziennego. Wiem że mimo wszystko są to 3 pkt. na koncie United. Ale :
- Inne zespoły w końcu nabiorą wiatru w żagle, a nawet jeżeli nikt nie wyskoczy z super formą, to załatwią nas w końcu obrońcy. Bo ile meczy można wygrywać, hhhmmm nazwę to mimo wszystko, fartem ? To że teraz strzelamy więcej niż tracimy, nie jest na dłuższą metę niczym dobrym. W końcu zdarzą się słabsze mecze, dajmy na to 3 pod rząd i w tabeli zrobi się nieciekawie, a na Devilpage połowa ludzi zacznie zwalniać Fergusona a druga połowa piłkarzy.
- Po drugie. Nie zgodzę się z Tobą w kwestii tego, że tylko w tym sezonie zadowalamy się 1 bramkowym prowadzeniem. Tak było sezon temu i dwa sezony temu również. Niestety, ale ja od długiego czasu widzę opieszałość wśród piłkarzy United. Ten sezon akurat jest lepszy pod tym względem ( choć moim zdaniem to zasługa głównie RvP). W poprzednim sezonie właśnie przez pychę United przegrało sobie mistrza.
Gdyby nie lecieli w kulki w swoich meczach, mieliby mistrza kraju na 100 %. Dowodu nie trzeba daleko szukać, wystarczy spojrzeć na tabelę poprzedniego sezonu.

Ferguson już od dłuższego czasu widzi, że jest to ogromny problem w tym sezonie. Oby udało mu się coś z tym zrobić. Jezeli nie, to trudno będzie odzyskać mistrzostwo.
» 1 grudnia 2012, 22:48 #7
ManUtdFun: Odnośnie tych meczów na 1-0 : w tym sezonie sporo meczów zacznamy od utraty bramki, więc mowa o 1-0 nie jest na miejscu ciągle gonimy wynik a przeważnie gol na 2:1 jest pod koniec meczu, więc wtedy nie ma już się co spinać. Ale miałem na myśli takie mecze jak z Galatasaray czy z West Hamem czy chociażby z Arsenalem. Na początku strzelamy bramke a potem koniec strzelania. Jest wynik - dobrze, trzeba się cieszyć, ale to się kiedyś zemści. W meczu z Kanonierami tak się mogło stać. A co jakby było 1:0 i Cazorla strzeliłby w końcówce gola? Co jak w 90minucie to my stracimy bramke i 2pkt pójdą w siną dal?? Denerwuje mnie ich zadowalanie się 1:0 czy 2:1 i brak dążenia do większego wyniku. W ogóle czasem nie widze u nich zaangażowania. Moimzdaniem gra dla United to... spełnienie marzeń, powinni walczyć od 1 do 90 minuty, zostawiać całe serce na boisku - a jest odwrotnie. Czasem to nie ma ochoty się ich oglądać, brak ambicji ... myślą, że skoro jesteśmy wielki Man Utd mecz sam się wygra. Niech powróci WALKA, AMBICJIA, ZAANGAŻOWANIE! Nie tylkow ważnych meczach, ale we wszystkich!!
» 2 grudnia 2012, 00:54 #6
Melweder: Mysle ze bez zakupow nie bedzie latwo uporzadkowac obrony, bo przeciez od kilku meczy maja swiadomosc ze wpuszczaja mnostwo bramek a nic z tym nie robia
» 1 grudnia 2012, 21:59 #5
habeq1878: A jak tam relacje z rafaelkiem SAF !?
» 1 grudnia 2012, 21:58 #4
adasko6969: Wie ktoś może kiedy Kagawa wraca do gry?
» 1 grudnia 2012, 21:57 #3
Rasiak: Za kilka tygodni.
» 1 grudnia 2012, 22:01 #2
orchi650: Za 2 tyg ma być. W każdym razie do świąt będzie zdrowy
» 1 grudnia 2012, 22:05 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.