Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Guardiola czeka na ofertę United

» 25 listopada 2012, 21:14 - Autor: matheo - źródło: The Sun
Josep Guardiola jest gotowy odrzucić ofertę Chelsea i poczekać na propozycję Manchesteru United – informuje dziennik The Sun.
Guardiola czeka na ofertę United
» Jose Guardiola ma bardzo dobre relacje z sir Alexem Fergusonem
Który z menadżerów byłby lepszym następcą sir Alexa Fergusona w Manchesterze United?
Roman Abramowicz chciałby, aby były szkoleniowiec FC Barcelony objął stery na Stamford Bridge po zakończeniu obecnego sezonu.

O przeprowadzce do Londynu nie myśli na razie sam zainteresowany. Guardiola odpoczywa od piłki w Nowym Jorku, gdzie zamierza cierpliwie czekać na telefon z Manchesteru United.

Media od dawna spekulują o przejściu na emeryturę sir Alexa Fergusona. Niektórzy piszą, iż może to nastąpić już po zakończeniu obecnych rozgrywek. Jeśli jednak Szkot nadal będzie chciał kierować Manchesterem United, to Guardiola jest ponoć skłonny poczekać kolejny rok.

Ferguson i Guardiola są dobrymi przyjaciółmi. Menadżerowie spotkali się nawet w Nowym Jorku.

– Cała historia Manchesteru United, relacje z sir Alexem i jego styl prowadzenia klubu naprawdę odpowiadają Pepowi – mówi osoba z otoczenia Guardioli.

– Byłbym zdumiony, jeśli zdecydowałby się pójść do Chelsea. On chce naprawdę poczekać na ofertę Manchesteru United, nawet jeśli miałoby to oznaczać wydłużenie przerwy od futbolu.

Guardiola w Manchesterze United mógłby liczyć na pełną niezależność. W Chelsea dużą rolę odgrywa Roman Abramowicz. Za czasów rosyjskiego właściciela The Blues mieli już dziewięciu menadżerów.


TAGI


« Poprzedni news
Dave Sexton odszedł w wieku 82 lat
Następny news »
Schmeichel: Fergie zasłużył na ten pomnik

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (159)


Mati177: ponoć już podpisał wstępną umowę z $hity
» 1 grudnia 2012, 22:22 #145
kacper0778: FERGUSON forever :D
» 28 listopada 2012, 14:51 #144
BGS: tylko nie Mou ! jest za fochliwy - potrenuje rok czy dwa coś mu się nie spodoba i sobie pójdzie dalej...osobiście wole żeby BOSS pozostał z nami jak najdłużej ale gdy nie będzie już innego wyjścia tylko PEP jest w stanie go zastąpić ! !
» 28 listopada 2012, 09:15 #143
kap: A jakie sukcesy ten szkoleniowiec ma oprócz tego co zdobył z Barceloną??
W Sumie to trener zagadka...
» 27 listopada 2012, 11:03 #142
mixerMU: Ale ma fajna politykę prowadzenia klubu i na pewno dłużej by u nas siedział niż Mourinho który zamiast wprowadzenia młodzieży w 1 team by wyjebał polowe kadry i chciał wielkiej kasy na jakieś transfery, posiedzi 3-4 lata i pójdzie gdzieś indziej . Dlatego jestem za Guardiolą
» 27 listopada 2012, 13:08 #141
Klimaa: SAF jeszcze nie odchodzi. Z wyborem następcy jeszcze się wstrzymajmy.
» 27 listopada 2012, 00:43 #140
mepol: nie wiem czemu, ale dla mnie następcą SAF'a powinien być brytyjczyk.
» 26 listopada 2012, 22:50 #139
mazi06TsR: Mi się sniło że Guardiola został trenerem United. I bardzo bym tego chciał aby się tak stało. Darze go sporym szacunkiem tak samo jak SAF'a.:)
» 26 listopada 2012, 22:26 #138
leiva1876: Myślę że SAF tak szybko nie odejdzie. Guardiola na zastępce czemu nie :D
» 26 listopada 2012, 22:26 #137
1878: To sobie poczeka. :D
» 26 listopada 2012, 21:55 #136
lukasz34: Jeśli guardiola przyjdzie do united to przestane kibicowac temu klubowi bo nie zdierżyłbym tego
» 26 listopada 2012, 16:54 #135
MyszeX: co z tego ze prowadzil barce, zajebisty trener
» 26 listopada 2012, 18:48 #134
orlos007: GF gościu... Przestać kibicować to powinieneś już po zakończonym sezonie bo przecież nie wygraliśmy mistrza...
» 26 listopada 2012, 20:14 #133
oberyn: MyszeX, dr96chicharo
Na czym opieracie swoją wiedzę, że jest tak genialnym trenerem? Bo dobrze ułożoną Barcę poprowadził do takich osiągnięć? Wielu trenerów na jego miejscu spokojnie by sobie poradziło.
Czemu ja bym go nie chciał w United? Bo United zawsze mi się kojarzyło z twardą grą, a to za czasów Guardioli w Barcelonie pojawił się teatr. Po drugie, jak dla mnie, to niech poprowadzi jakiś średni klub, i wyprowadzi go tak, jak "wyprowadził" Barcę. A po trzecie, jest to podobna osobistość do Mourinho, jeśli chodzi o zmiany klubów. Bo dlaczego odszedł z Barcy formalnie? Bo zdobył z nią wszystko, i czuł się znudzony (chociaż wg mnie zauważył, że Barca się powoli kończy i za wczasu opuścił okręt).
» 26 listopada 2012, 22:20 #132
GGMU17: z dobrze ułożoną Barceloną ? hah , ona była w totalnej rozsypce po kłótniach Ronaldinho z Eto'o , Messi nie był takim kozakiem dopóki nie dostał tylu szans od Guardioli. On ma swoją koncepcję futbolu , może Ci się ona nie podobać . Większym szacunkiem darzę Mou ,ale wiem ,że on jakby przyszedł to na jakieś 3 latka , powygrywałby tu i tam i by odszedł. Myślę ,że Pep by próbował budować swój MU poprzez próbowanie wychowanków no i jakieś wzmocnienia ale pewnie młodymi piłkarzami. Mourinho chciałby mieć na talerzu te 50 mln jak nic , czego Glazerowie nie są w stanie zagwarantować. Joł.
» 27 listopada 2012, 21:13 #131
Mike91: Ja nie jestem ani za Mou ani za Pepem.Dla mnie wymarzeni kandydaci to:Klopp,Moyes,Roberto Martinez
» 26 listopada 2012, 16:27 #130
malinaMU: Roberto Martinez? a może ku.....wa Michał Probierz. To jest Manchester United a nie jakiś wigan.
» 26 listopada 2012, 17:20 #129
vip14: Ja szczerze powiedziawszy wolałbym na miejscu Sir Alexa Fergusona zobaczyć Josepa Guardiolę. Nie wiem czemu, ale wydaje mi się, że to właśnie on lepiej poprowadziłby United po odejściu Sir Alexa Fergusona :)
» 26 listopada 2012, 16:19 #128
Domestos: Smuda byłby najlepszy
» 26 listopada 2012, 15:44 #127
Rasiak: Ciekawe kogo woleliby sami piłkarze i Fergie. :)
» 26 listopada 2012, 15:26 #126
pilsudczyk: Nie jestem przekonany do obydwóch kandydatów. Zastąpić SAF-a może tylko ktoś z otoczenia United, ktoś kto będzie znał filozofię i specyfikę tego klubu. Przyjdzie taki Mourinho lub Guardiola, wymienią pół składu, będą chcieli miliony na transfery a jak Malcolm powie, że nie da to się obrażą i zrezygnują. Dla mnie najlepszym kandydatem jest Ole Gunnar Solskjaer. Na rok przed pójściem sir Alexa na emeryturę powinien wrócić do United w roli drugiego trenera i po roku objąć samodzielne stery. A tak w ogóle to wydaje mi się, że Ferguson pozostanie w MU jeszcze jakieś minimum 5 lat.
Ave Marszałek!
» 26 listopada 2012, 15:24 #125
84cantona7: połowę składu trzeba i tak wymienić bo co niektórzy nie zasługują na grę w koszulce UNITED
» 26 listopada 2012, 17:08 #124
kud1one: moim zdaniem trener ktory powinien przejac zespol po Safie powinien byc jego asystentem przez jakis czas a nie ogladac manu z tv czy trybun. musi poznac strukture styl prowadzenia zespolu itd...sa 2 panowie ktorzy na ten moment wiedza jak wyglada szkolka, osrodek treningowy, jacy zawodnicy maja potencjal itd 1. Mike Phelan 2. Ole (najpierw powinien dojsc jako asystent). Czy uwazacie ze Guardiola zgodzilby sie na to zeby byc przez pol roku rok asystentem niestety nie bo duma mu nie pozwoli na to juz nie mowie o Mou bo by sie zbłaznil...Mou ma wielki szacunek do Safa sam nazywa go bossem, ale jak mowilem Mou po 2 sezonach odejdzie do reprezentacji by ja poprowadzic Guardiola po 4 znowu sie wypali?? Niestety potrzebujemy kogos na dluzej i dac mu szanse poprowadzenia klubu nawet jakby mialy trofea przyjsc za 2-3 lata tak jak bylo z Fergim...jezeli ManUtd mialby dominowac za 2-3 lata dopiero ale mialby naprawde dominowac czyli potrojna korona jak kiedys to ja sie na to zgadzam. jestem kibicem od 97roku i tak zostanie wiec dla mnie nie ma znaczenia kiedy zacznac wygrywac bo i tak bede w ich wierzyl...szczerze powiedziawszy dobrze ze nie zdobylismy mistrzostwa w zeszlym sezonie w takim stylu bo nie bylbym z tego dumny. dumny bede jak Manchester wroci na stara droge i zdobedzie tytul z przewaga 10 oczek i mam nadzieje ze kolejny trener to uczyni. pozdrawiam 4ever manchester utd
» 26 listopada 2012, 15:13 #123
Quba18: Niby pisze o tym The Sun przez co news wydaje się być jeszcze przed przeczytaniem mniej prawdopodobnym, jednak z drugiej strony czasem dziennikarze tej gazety mają naprawdę wtyki i potrafią pierwsi poinformować o istotnych sprawach dla przykładu informowali o nieprawdopodobnym wyleczeniu Roo i jego gotowości na rewanżowy mecz z Bayernem czy też (tutaj nie jestem pewny) transferze RVP.
Co do zastępcy Fergusona to upatrywałem go w kimś z trójki Moyes, Mourinho, Soalskjaer. Nie bardzo wierzyłem w Guardiolę, ale ostatnio naprawdę robi się głośno w jego temacie.
» 26 listopada 2012, 15:08 #122
wazza89: dodaj do tej wyliczanki trafiony w czas news o odejściu ronaldo wraz z sumą odstępnego;)
» 26 listopada 2012, 15:16 #121
CzerwonyD: Wole skromnego Guardiole niż zdziczałego Mourinho tener ma robić swoje a nie mówić że jest najlepszy. Takie jest moje zdanie :)
» 26 listopada 2012, 15:04 #120
Rasiak: Sam Mou nie powiedziałby, że jest najlepszy. Co najwyżej to, że nie ma nikogo lepszego od niego. :)
» 26 listopada 2012, 15:24 #119
devil897: No nie wiem wolałbym już chyba mourinho
» 26 listopada 2012, 14:58 #118
Rasiak: Nie. Wygrał mecz Barcelony z Benficą. Drugi był Szachtar-Juve, oba mecze miały chyba ponad 40% głosów. Niewielka przewaga jednych nad drugimi. Głosowanie trwało w środę podczas 5. kolejki LM od 20:30 do 24:00. Całe 3,5h!
» 26 listopada 2012, 15:26 #117
wladek22ban: Jak to w tvp :) dzieci mają doładowane telefony to mogą esemesować
» 26 listopada 2012, 16:16 #116
AlwaysBelieve: Może przyszedł by teraz, jako pomocnik, a po zrezygnowaniu SAF'a objął stanowisko trenera samodzielnie.
» 26 listopada 2012, 14:02 #115
wazza89: hehe już widzę skład Pepa

Gea- Rafael Jones Evans Fabio - Carrick Scholes Anderson Cleverley Kagawa Powell

;)
» 26 listopada 2012, 13:33 #114
fuuf: jakoś wątpie że scholes będzie dalej grał. Odejdzie Sir Alex, to odejdzie i Giggs i Rudy :).
I przy takim napastniku jak Ronney, Welbeck, czy Van Persi to napewno nie będzie grał takim składem.
Prędzej 4/3/3
gea - Rafael Jones (wd. Mnie) Smalling Fabio - Carrick Cleverley Kagawa - Rooney Welbeck RVP
» 26 listopada 2012, 15:52 #113
wazza89: omg... to był żart...
» 26 listopada 2012, 16:50 #112
wazza89: I Guardiola po 4 latach stwierdzi, że jest wypalony i potrzebuje odpoczynku;) Mou natomiast odszedłby już po 3. latach

jak dla mnie na następce Fergiego nadają się:
1. David Moyes
2. Ole Gunnar Solskjaer
3. Luciano Spalletti
4. AVB
5. Jurgen Klopp
» 26 listopada 2012, 13:44 #111
Pizmejk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2012 14:57

AVB? Jaja se robisz?;p Zeby skompromitował MU tak jak kompromituje Tottenham i kompromitował Chelsea?:p Gość ewidentnie nie czuje Angielskiej piłki;]
» 26 listopada 2012, 14:55 #110
wazza89: Pizmejk - AVB ma niezłe przetarcie w Anglii i akurat za 2 lata wskoczy za stery United;) Portugalczyk wchodzi do klubu i z miejsca wprowadza świeżość. Szuka młodych talentów - myśli perspektywicznie ( rewolucja w CFC i Lloris w Tottenhamie to pierwsze z brzegu przykłady). AVB ma pomysł na siebie a co za tym idzie na klub który prowadzi i to jest dobre. Do tej pory szczęście omija go szerokim łukiem jednak na dłuższą metę portugalczyk ma szanse zaistnieć. Widzę go w United. Pasuje do nas.
» 26 listopada 2012, 15:13 #109
adi87a: Zróbcie newsa na stronie o głosowaniu na mecz MU - West Ham na Canal Plus, głosowanie trwa do dziś, a na chwilę obecną przegrywamy.
» 26 listopada 2012, 11:02 #108
NanoUnited: już po zawodach
» 26 listopada 2012, 11:08 #107
tomek23: Jeszcze można głosować. Wczoraj nasz mecz był na 1 miejscu... Ehhh
» 26 listopada 2012, 11:48 #106
Marcin23: Ludzie przecież Guardiola praktycznie nie ma doświadczenia po za barceloną,a Mou gdzie by nie poszedł,tam sobie radzi i zdobywa puchary w różnych krajach.Zatrduniając guardiolę,dużo byśmy ryzykowali bo nie wiem co on tak naprawdę potrafi
» 26 listopada 2012, 10:27 #105
adasko6969: Jak Manchester zatrudnił Fergusona to też nie miał ogromnego doświadczenia, ja bym dał szansę Guardioli :)
» 26 listopada 2012, 12:38 #104
NanoUnited: Z dwójki Pep czy Mou to wole Guardiole czemu?? Mou może i zna się na piłce ale po jego odejściu każda drużyna się sypie.
» 26 listopada 2012, 08:33 #103
Pichichi: Dla mnie mimo wszystko żaden Mourinho czy Guardiola, a tylko David Moyes.
» 26 listopada 2012, 07:47 #102
liaam: Chyba jednak nie będzie czekał rok. SAF po tym sezonie skończy pracę w UNITED. Nie mówi o tym teraz bo to by rozwaliło drużynę.
Czemu tak myślę?
1) nazwanie jednej z trybun jego imieniem
2) co chwilę jubileusze i rekordy
3) pomnik
Wszystko to wygląda na przygotowanie do przejścia z honorami na emeryturę legendy.
» 26 listopada 2012, 07:42 #101
charnas: można do tego dorzucić, że w tym sezonie ma szanse na okrągły, 20 tytuł mistrza Anglii.
» 26 listopada 2012, 08:45 #100
jamaj05: 1. Przecież SAF chce ustrzelić oczko z tytułami mistrza:P

2. Jeśli zdrowie pozwoli, to odejdzie spokojnie po wygraniu LM ;]

3. Sam Alex mówił, że odchodząc na emeryture zosawi silne, ułożone United, bez koniecznośći zmian
a na takie okoliczności przyjdzie poczekać jeszcze chociaż 2 lata, żeby MU było kompletne i niezwyciężone
za dużo rzeczy do poukładania mamy jeszcze
» 26 listopada 2012, 10:48 #99
United45: Niue wiem czy Pep ma na tyle cierpliwości aby czekać na emeryture Fergiego ;D. A tak na serio to dla mnie jest dwoch kandydatów na zastępców SAFa mianowicie są nimi Mou i właśnie Pep
» 26 listopada 2012, 07:38 #98
4EverMUFC: Sadzę że gdyby on przejął pałkę w MU nie wyglądało by to za dobrze zaraz by przegrał 2 mecze zwolnili by go i wiecie co by było,ale gdyby udało się ściągnąć Rodrigueza,Eriksena może jakoś by to wyglądało,lecz na razie sprawuje władzę Sir Alex Ferguson i ja o zmianie trenera nie myślę
» 26 listopada 2012, 06:54 #97
jamaj05: a może, -co mało prawdopodobne- jeśli Guardiola zostałby trenerem United, miałby na oku innych zawodników niż rodruquez czy eriksen??

może nie pasowaliby oni do koncepcji Pepa??

nie róbmy jak real czy chelsea i nie kupujmy zawodników przed wyborem kogoś na stanowisko trenera
» 26 listopada 2012, 10:46 #96
kud1one: Nie potrzebnie sie podniecacie ze Guardiola przejmie ManUtD juz ankiety głosowania ludzie The Sun...Po pierwsze przeczytałem cała biografie od deski do deski Mou i pierwszy rozdział jest poświęcony Fergusonowi i chciałby osiągnąć tyle co on w jednym klubie i ostatnie zdanie w jego biografii daje dużo do myślenia bo wypowiedział się że chce wrócić do Premier i byloby pieknie rywalizować jeszcze z sir Alexem. czyli nie przyjdzie do nas...Po drugie w tejże biografii Mou ma plan trenowac do 2018 roku i do tego czasu jako ostatnia przejmie na 4 lata Portugalie zeby w koncu osiagnać z nia sukces czyli w klubowych rozgrywkach bedzie do 2014 max 2015 roku czyli jeszcze tak naprawde nie liczac tego sezonu w Realu to po odejsciu max 2-3lata na trenowanie jakiegos zespolu i nie chcialbym w takim razie zeby na 2-3 lata przejął ManUtd a pozniej od niego odszedl. Inter trenowal zdobyl wszystko do dzisiaj sie nie moze podniesc Inter. Chelsea osiagnal z nia troche i gdyby nie zeszloroczny sukces to tak naprawde Chelsea jest strasznie nie poukładanym zespołem mają budżet ale nie mają pomysłów na zespół który ma potencjał baaaardzo duży. Mou z Chelsea zrobił klasowy i solidny zespół z takimi piłkarzami jak Paulo Perreria,Terrego on odkrył, na lewej przez długi jego okres panowania grał Assier del Horno, bramkarz Cudicini dopiero potem Cech, Joe Cole ktory pajacował i gubił piłke non stop a Mou wyciągnał z niego wszystko to co powinien. Jest dobry Mou ale na 2-3 lata dziekuje ale za charyzmę, umiejętności,talent,zadziorność i głód sukcesów jest naprawde wielkim trenerem. i z takiego Andersona wyciągnąłby 300razy wiecej niż Fergie(ktorego kocham i nie chciałbym żeby odchodził ale nie bedzie wieczny). Guardiola jest niezły ale jak narazie jeden zespół cokolwiek innego doprowadziłby do małego nawet sukcesu przyznam wtedy, że jest także wybitnym trenerem. Moim zdaniem Jurgen Kloop zasługuje na przeogromne pochwały bo Borussie wprowadził do Bundesligi a nastepnie zdobył z nią 2 z rzedu mistrzostwa Niemiec plus puchar i wychodzi teraz z grupy smierci bez problemowo. w dwumeczach z Realem i Ajaxem jeden i drugi zespół niestety nie istniał w meczach z nimi choc Real wiadomym było, że doswiadczeniem i przebłyskami Ozila(najlepszy pomocnik moim zdaniem na swiecie w tej chwili w tak młodym wieku) i Ronaldo to niestety wyglądaliby marnie przy Borussi. A facet sciagnał do Borussi z 4 ligi japońskiej Kagawe (teraz u nas) Goetze (najwiekszy talent chyba w tej chwili na swiecie(sorry ale Najman(znaczy Neymar) mnie nie przekonuje w ogole i nigdy nie bedzie dopoki nie przejdzie do Europy i pokaże cokolwiek ale pewnie pojdzie do Barcelony i tam się odnajdzie bo małym zawsze tam dobrze idzie a brazylijska liga to za przeproszeniem pierdniesz koło gościa i jest faul albo kartka. wiele gwiazdeczek przychodziło z brazylijskiej ligi i niewypały Kleberson,Robinho(według mnie nigdy nie zrobił niczego spektakularnego w swojej karierze gdzie grał w City Realu czy Milanie. I tym co nie potrafili sie przebic wracali do Flamengo badz Botafogo. Wieksza wiare mam w Lucasa i Ganso a nie tego pajaca Najmana. Wracajac do Borussi Reus kupiony za 20baniek a robi 100razy wiecej niz Sanchez w Barcelonie czy chociazby Hazard do Chelsea chociaz jego akurat lubie. Hummels najlepszy i najbardziej stabilny obronca na swiecie z wizja nawet rozgrywania swietnie pilki czego brakuje nam naszym obronca bo dluga laguna na Robina albo Roo to nie jest rozgrywanie piłki moim zdaniem. no i nie mozna zapomniec o naszych 3 chłopakach ktorzy na dzien dzisiejszy sa przecietni nie wiem czemu sie jaraja i robia z nich gwiazdy trzymam kciuki za nich i wierze w nich ale bez przesadnego hura narazie. Jurgen ten projekt caly Borussia wymyslil sam od poczatku zdobyl wszystko w niemieckim futbolu poki co i to 2 lata z rzedu w tym roku Bayern juz raczej mistrzostwa nie odda bo juz pewnie ich tak pogonili ze wzieli sie do roboty ale 2 miejsce czemu nie i moze znowu puchar niemiec. Nakładem niewielkich funduszy można ze sredniaka zrobić zespol topowy utrzymac to przez 2 lata a nawet 3 rok juz chlopak leci i nie zdziwilbym sie jakby Borussia wyrala lige mistrzow trzymam za nich kciuki bo naprawde robia na mnie piorunujace wrazenie i to samo moglby zrobic w ManUtd ze sredniaka bo to co teraz gra Manchester to szkoda gadac mam nadzieje ze sie w koncu obudza ze snu i ze Robin albo Roo zrobi za nich wszystko i wynik sam sie jakos ulozy tylko trzeba zrobic moim zdaniem rewolucje zeszly sezon pokazał ze brakuje wyobrazni nie wiem czy pilkarzom czy trenerowi nie mnie to oceniac cos sie popsulo i nie moge ogladac takich meczy jak z QPR u siebie zaznaczam i do 20minuty nie oddac zadnego strzalu na bramke no zenada.
» 26 listopada 2012, 04:36 #95
kud1one: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2012 04:46

Kiedys Manchester pamietam wygrywał z takimi zespolami 5-0 4-0 w tym sezonie jeden jedyny mecz zagralli wysmienicie z Newcastle i bylem pod wielkim wrazeniem i mogloby tak zostac niestety z meczu na mecz niezaleznie z kim gramy za kazdym razem boje sie o wynik to nie jest dobre bo nawet pamietam jak gralismy z Bayernem w polfinale ligi mistrzow co Robben strzal zycia na 3:2 i Bayern wygrywa nie bałem sie o ten mecz byłem pewny, że ten mecz bedzie spokojnym dla nas meczem przegralismy trudno pech brak koncetracji na koniec ale walnelismy 3-0 w 45 minut Bayernowi a teraz jakbysmy sie spotkali z Bayernem w fazie pucharowej dalibysmy rade? raczej watpie wiadomo dusza kibica podpowiada i nakazuje liczyc na wygrana jednak rozum i trzezwy umysł jednak mowi ze w 2 meczu raczej nie wygladaloby to rozowo. PremierLeague jest coraz mocniejsza i ciesze sei ze jestesmy zawsze w pierwszej 2 najlepszej lidze swiata, cieszy mnie to ze powstają projekty jak ManCity,Malga,chelsa czy PSG czy ze wrocil Juventus bo dzieki temu siedzicie co 2 tygodnie we wtorki i srody przed telewizorem i ogladacie zajebisty mecz. Chciałbym zobaczyc mecz np. PSG Juve bedzie wiecej pieknych i wyrownanych meczy. My nie mamy tyle kasy ale mamy zajebistego trenera i radzimy sobie super i o to chodzi. Dla mnie szejkowie powinni byc i dobrze ze sa bo teraz np. PremierLeague masz nie tylko 2 dobre mecze przez rok jak było przez dlugi czas czyli Arsenal-ManUtd i ManUtd-Arsenal rewanz. teraz z przyjemnoscia moge pojsc na mecz chelsa-man utd czy man utd-city czy city-chelsea itd itd. Wszystko idzie do przodu i tak zawsze bedzie bo chyba byloby glupue jakby pilka nozna stala w miejscu i bysmy mieli rok w rok ten sam final ligi mistrzow bo np. Grand Derbi zygam juz tym albo co jest lepsze Real czy Barca. Konczac juz nareszcie moje wypociny zakoncze co do tematu Guardiola narazie nie, Mou tez nie bo nie bedzie u nas dlugo, Kloop jak najbardziej tak..dziekuje za uwage pozdrawiam i 4ever ManUTd
» 26 listopada 2012, 04:37 #94
Hireck: "Moim zdaniem Jurgen Kloop zasługuje na przeogromne pochwały bo Borussie wprowadził do Bundesligi a nastepnie zdobył z nią 2 z rzedu mistrzostwa Niemiec plus puchar i wychodzi teraz z grupy smierci bez problemowo. " - No przepraszam kolego, Borussia w Bundeslidze gra non stop od ładnych kilkudziesięciu lat. Klopp przyniósł Borussi sukcesy po kilku latach posuchy, nie mniej jednak i jemu trochę to zajęło. Nie mniej jednak widać że efekty są i chłopina ma wizje, także bardzo chętnie widziałbym Jurgena w czerwonej części Manchesteru. ;]
» 26 listopada 2012, 16:48 #93
wazza89: skończylem czytać na zdaniu "terrego on odkrył" . To mówi wszystko o autorze komentarza. terry zadebiutował bodajże w 1999 roku w barwach the blues. 5 lat później był Mourinho.
» 26 listopada 2012, 16:55 #92
checix69: guardiola jest zbyt niepewny. jako trener klubow z najwyzszej polki w swoim cv ma tylko barcelone i 'tylko' 4 letni staz. barcelone ktora byla i jest w latach swojej swietlnosci z takimi graczami jak messi, xavi, iniesta, puyol czy inni. druzyne z takimi talentami jest o wiele latwiej poprowadzic niz zbudowac cos od nowa, czy przejac druzyne bez takich nazwisk. do tego ten czlowiek spedzil cale zycie w hiszpanii, inna mentalnosc, mimo wszystko bariera jezykowa, taktyka, wizja gry. chcecie zeby UTD gralo w dziadka jak barca? 3000 podan 70% posiadania pilki i klepa az do samej bramki. dla mnie na dluzsza mete to antyfootball, to juz sie przejadlo w europie. a co do mourinho, jest na pewno profesjonalista. sam zbudowal swoja marke, ma duze doswiadczenie w wielu ligach, w tym prowadzil mocny zespol w PL, wiec zna otoczenie. potrafi zarzadzac gwiazdkami ale i budowac potezne zespoly ze sredniakow. jego jedyna wada jest to ze czesto zmienia kluby. jezeli mialby przyjsc na 2 lata, narobic balaganu i odejsc to dziekuje. jesli jednak chcialby sie zadomowic na OT to jestem zdecydowanie za nim.
» 25 listopada 2012, 23:46 #91
Diabelred: Akurat Romek to wymienil jego na teoretycznie lepszy model :-) heh,kto wie czy do dzis nie prowadzilby Chelsea gdyby nie slabsze wyniki na poczatku jego ostatniego sezonu w Anglii ;)
» 26 listopada 2012, 00:16 #90
WTC: Guardiola grał we Włoszech, Katarze i Meksyku, więc całego zycia w Hiszpanii nie spędził. Poza tym, paparazzi robili mu zdjęcia jak był z żoną gdzieś na wakacjach za granicą.

Bariera językowa? Nie trzeba żyć w Anglii aby znać język angielski.

Przed nim Barcelona nie dominowała, więc skłaniam się ku temu, że jest to w dużej mierze jego zasługa, bo np. Real nie ma wcale gorszego zespołu, a nie wygrywają hurtowo pucharów.

Barcelona gra anty-football? Przypuszczam, że jesteś w mniejszości, która tak uważa. Osobiście sprawia mi dużą przyjemność oglądanie gry zespołu z Katalonii i na stronie Barcelony widziałem mnóstwo osób, które tez go uwielbiają..

Warto odnotować, że statystycznie, to Barca wypada w defensywie słabiej za Tito niż za Pepa, a więc jako były defensywny pomocnik jednak ma jakieś znikome pojęcie o obronie, której u nas brakuje.

"Mourinho sam zbudował swoją markę"
Rozumiem, że Guardiola to twór UEFA'y? Mediów?

Tak jak Ty, wolałbym Mourinho, ale krytykowanie Pepa, to taka sama bzdura jak pisanie, że Messi nie zasłużył na tytuł najlepszego zawodnika, bo to Ronaldo wygrał Ligę. Wydaje mi się, że jest to jednak nagroda indywidualna, a Argentyńczyk też jakiś puchar zdobył, a i pobił kilka rekordów.

Jeszcze odnośnie Jose, to byłby on znacznie efektywniejszy gdyby miał wolną rękę do transferów i nie musiał zwracać uwagi na aspekt marketingowy każdego zawodnika, którego Perez miałby dla niego kupić. Real to marka podtrzymywana głośnymi nazwiskami, a nie zdobywanymi trofeami.

Mourinho, Pep, Moyes i Ole. Któregoś z nich chętnie bym widział w roli następcy Fergusona.
» 26 listopada 2012, 01:15 #89
cypek23: I po co te spiny . Jak chce czekac to niech czeka guardiola ale mysle ze SAF nie odejdzie dopoki mu zdrowie nie pozwoli czyli sadze ze 2 sezony to minimum . Pozatym mam nadzieje ze zostanie jak najdluzej bo zaden trener na swiecie go nie zastapi. Nawet nie chce myslec o tym ze ktos przejmie po nim United . Ferguson to zywy symbol tego klubu .
» 25 listopada 2012, 23:17 #88
SapphirUnited: Tak. 2 sezony minimum, gdybym mial krysztalowe kule do swojej dyspozyji to zyczylbym Fergiemu wiecznego zycia :)
» 25 listopada 2012, 23:20 #87
Swinkapeppa: Chciałbym zobaczyć takiego newsa:
Oficjalnie: Jest wstępne porozumienie w sprawie Guardioli.
Zobaczcie co on zrobił z Barcą. Myślicie że oni przed przyjściem Pepa mieli lepszych zawodników od naszych ?? Grubo się mylicie. OK, Messi wielki talent, ale Iniesta, Xavi?? Też duże talenty jednak widać w ich grze wielki wkład Guardioli.
To co on u nas powinien wprowadzić to po 1. Wysoko ustawiona obrona i wysoki pressing. I właściwie to jest klucz do sukcesu bo piłkę potrafi wymienić każda drużyna, nawet Znicz Prószków.
» 25 listopada 2012, 23:13 #86
glanden: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2012 23:33

Może jesteś kibicem Barcelony? Jestem ciekawy co on takiego zrobił z tą Barcą? Grali świetnie to fakt. Grali aktorsko to fakt. Wygrywali wszystko to fakt. Przegrali ostatnio to fakt. Guardiola uciekł to fakt.
Zastanawiające jest dlaczego on uciekł po przegranej? Jak dla mnie to zobaczył że ten zespół się kończy a że nie wiedział co zrobić to zwyczajnie odszedł. Nie chcę go na trenera i mam nadzieję że działacze klubu też go nie chcą. Murinio jest od niego o niebo lepszy i nie zmienia tego nawet to że też go nie lubię.
» 25 listopada 2012, 23:32 #85
wladek22ban: Na szczęście ty nie decydujesz.A Barcelona się nie kończy nadal gra wspanialej jest 1 i przeszła do fazy pucharowej LM i zapewne dojdzie spokojnie do półfinałów o ile nie wygra LM.
» 25 listopada 2012, 23:36 #84
glanden: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2012 00:06

No i bardzo dobrze że ja nie decyduję. A czy Barcelona dojdzie do półfinału?
Zobaczymy :)
» 26 listopada 2012, 00:06 #83
wladek22ban: Tak macie 100% racji Messi i reszta 2 razy pokonała Manchesterek w finale bez Guardioli i co on tam ma do gadania to pała jest i tyle, gdyby nie Messi to finały by się nie wygrały bo przecież SAF pokonuje wszystkich trenerów tylko w walce SAF vs Messi jest O:2
Dziekuje dobranoc drogie dzieci
» 25 listopada 2012, 23:02 #82
sssexton90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2012 22:59

Jeden z najlepszych trenerów na świecie, gentelmen, utytułowany i który nie kieruje się wyłącznie zarobkami a Wy narzekacie. Moim zdaniem to byłby świetny wybór. To nie jest trener, który po roku rzuca ręcznik i mielibyśmy świetnego trenera na lata. Oczywiście jeżeli poczeka aż SAF spokojnie dokończy swoją karierę. Czyli pewnie jeszcze ok 2,5 sezonu
» 25 listopada 2012, 22:58 #81
glanden: Co ty za głupoty piszesz? Jaki jeden z najlepszych trenerów? W składzie Xavi, Iniesta i Messi - świetni piłkarze a ty piszesz że Guardiola jest jednym z najlepszych? Niech pokieruje jeszcze jakimś innym zespołem i odniesie w nim sukces wtedy się z tobą zgodzę.
» 25 listopada 2012, 23:24 #80
Diabelred: na lata ? Barcelona tez pewnie
myslala,ze ma trenera na lata,a tu prosze 1 sezon bez LM i ligi i juz zwial,normalny trener postawil sobie nowe cele :odzyskanie pucharu LM i ligi,no ale on wolal uciec od tego bo tak latwiej,prosciej,pod pretekstem urlopu..
ps. co innego gdyby w poprzednim sezonie znowu Barcelona wszystko zainkasowala,wtedy mozna go zrozumiec ,ze chce poszukac nowych wyzwan ,bo w Barcelonie w pelni sie spelnil.
» 26 listopada 2012, 00:25 #79
Filet: A Czy The Sun to nie przypadkiem odpowiednik naszego Faktu? Nie wiem, ale Fergi w tym sezonie nie skończy. I w ogóle Guardiola się nie nadaje na stanowisko managera United to są jakieś żarty hehe, a co on ma za pojęcie o futbolu na wyspach? Co innego Special One - to jest dla mnie jedyny kandydat na następcę sir Alexa. Od biedy mogliby być kiedyś tacy fachowcy jak Harry Redknapp albo Jurgen Klopp ale nie Guardiola na litość boską:D
» 25 listopada 2012, 22:40 #78
Diabelred: Kloop przynajmniej wykreowal i dalej kreuje pilkarzy(Kagawa,Lewy i wielu innych..),a nie jak Pep,ktory dostal juz gotowy sklad.Sam jestem za Kloopem,ale ten arg z pojeciem o futbollu na wyspach niezbyt trafiony ;p
» 26 listopada 2012, 00:29 #77
Filet: Popieram:)
» 25 listopada 2012, 22:41 #76
danielos97: Moim faworytem jest pan JĂźrgen Klopp Borussia od kiedy ją przejął gra bardzo ładną dla oka piłkę i skuteczną. W poprzednim jego klubie Mainz już tak skuteczne to nie było, ale ładnie się to oglądało. Z Borussią osiągnął już dosyć dużo to dlaczego inaczej miałoby być w Manchesterze
» 25 listopada 2012, 22:31 #75
PanTedeusz: Droga redakcjo - redakcja wypaczyła wyniki głosowania w ankiecie. Dlaczego nie dodać do niej Ole , ciekawy jestem kto byłby wtedy za kim :)
» 25 listopada 2012, 22:19 #74
Rasiak: Równie dobrze można by dodać Redknappa, Moyesa i wielu, wielu innych. A serio wolałbyś, aby Ole z nikłym doświadczeniem od razu zastąpił Sir Alexa?
» 25 listopada 2012, 22:31 #73
Rasiak: Bynajmniej to nie to samo co przynajmniej.
» 25 listopada 2012, 22:36 #72
Triiinity: @janoMUFC - słowo bynajmniej nie jest jest synonimem słowa przynajmniej.
» 25 listopada 2012, 22:37 #71
PanTedeusz: Dlaczego uważasz , że z nikłym doświadczeniem?
» 25 listopada 2012, 23:19 #70
patrykbor2: Tez zaglosowalbym na Ole
» 25 listopada 2012, 23:26 #69
Rasiak: @PanTedeusz Pewnie dlatego, że prowadził jedynie rezerwy United i Molde? Co prawda z dobrymi wynikami - ze średniaka zrobił mistrza i obronił tytuł, ale wolę go zobaczyć najpierw w drużynie ze środka tabeli, a potem ewentualnie w United. Ma niecałe 40 lat, ma jeszcze sporo czasu na prowadzenie Manchesteru.
» 25 listopada 2012, 23:43 #68
Diabelred: widze ,ze Rasiak mysli tak samo jak ja :)
» 26 listopada 2012, 00:08 #67
Oskar190: Jeśli o mnie chodzi, to jako następcę widziałbymw MU 1 z 3 osób. Mourinho, Guardiola albo Kloop. Wszyscy mają swoje sukcesy, swój charakter i typ prowadzenia drużyny. Każdy z nich posiada jakieś zalety i wady i nieważne kto, ale ktoś z nich myślę, że wkomponowałby się w Manchester United :D
» 25 listopada 2012, 22:14 #66
grobla95: Nie chce nic mówic, ale przyjscie Mourinho bedzie oznaczało także przyjście Ronaldo ^ ^
» 25 listopada 2012, 22:14 #65
orchi650: No, tak to jest oczywiste ...
» 25 listopada 2012, 22:16 #64
czerwonydevil: Tak samo jak przyjście Guardioli oznacza przyjście Messiego...
» 25 listopada 2012, 22:25 #63
gosc1234: no nie koniecznie, bo Messi nie siedzi z nim teraz w Nowym Jorku, ale przyjście Mourinho, to bardziej przyjście Carvalhio :D
» 25 listopada 2012, 22:38 #62
grobla95: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2012 00:38

Panie "bynajmniej=przynajmniej", ironia dużo wyjaśnia, gdy nie ma sie nic do powiedzenia. :) Napisałem ,ze przyjscie Mou oznacza przyjscie Ronaldo, bo doskonale wiadomo ,ze współpraca miedzy nimi dobrze sie układa a Ronaldo jest dla Mou idealny, przy czym Ronaldo tez lubi pracowac pod okiem Mou, bo niejednokrotnie o tym mówił. Wiec gdyby Mou przeniósł sie do klubu, z którym Ronaldo jest juz i tak bardzo zwiazany, to prawdopodobnie i Ronaldo by poszedł za nim. Na pewno oboje byliby za tą opcją. :) ahhha i na koniec ^ ^
» 26 listopada 2012, 00:37 #61
meszcz: Może nie nienawidzę Barcelony, ale nienawidzę ich stylu gry.
» 25 listopada 2012, 22:12 #60
hot: jak wybór będzie miedzy Pepem a Jose to United pozostanie w dobrych rękach
» 25 listopada 2012, 22:11 #59
KubaDevil: Tak tak tak! Oczywiście każdy powie, że dostał super skład itd. Ale do jasne ciasne, to właśnie ten człowiek udoskonalił grę w tzw. "trójkątach", nie bał się wywalić ze składu Deco i Ronaldinho, wprowadził wielu młodych zawodników do drużyny i co najważniejsze uczynił z Barcy najlepszą drużynę ostatnich lat (bo można ich nie lubić, ale co do tego nie ma wątpliwości.). Zapewne nie gralibyśmy tak widowiskowo jak Barca, ale ja jestem jak najbardziej za kandydaturą Guardioli. Jakoś idealnie pasuje mi do United - opanowany, przyjaciel zawodników, dobry wizerunek na arenie międzynarodowej itd. A nie tak jak buc Mourinho... ;)
» 25 listopada 2012, 22:11 #58
Bartolek05: Osobiście wolę Mourinho, jakoś Guardiola mnie nie przekonuje...
» 25 listopada 2012, 22:06 #57
orchi650: Zarząd Manchesteru zapewne, wezmie Twoją opinię pod uwagę .
» 25 listopada 2012, 22:17 #56
cris342: Chyba po to jest możliwość dodawania komentarzy żeby móc wypowiadać swoje zdanie na dany temat -,-
» 25 listopada 2012, 22:31 #55
orchi650: Ależ oczywiście :)
» 25 listopada 2012, 23:08 #54
Bartolek05: @orchi650, na prawdę? Ale fajnie!
To ja bym sobie jeszcze życzył widzieć częściej Andersona w pierwszym składzie :)
» 26 listopada 2012, 06:43 #53
ash1414: myślę w tej sprawię dużo ma też do powiedzenia sam SAF a skoro wyżej piszę ,że jest dobrym przyjacielem Pepa więc raczej nie będzie innej opcji jak Josep Guardiola.
» 25 listopada 2012, 22:04 #52
SapphirUnited: Tez nie rozumiem, ze ktos nienawidzi danego klubu. To chore. Skoro graja najlepsza piłke to tylko podziwiac a nie hejtowac..

Kocham United i wiem, ze wygraja wszystko w tym sezonie. Co do Pepa to skoro Sir Alex mu ufa to wszystko jest mozliwe w tym temacie.
» 25 listopada 2012, 22:03 #51
wegiel86: szacunek dla Josepa Guardioli za to czego dokonal z Barca tylko jakich on mial zawodnikow do dyspozycji! Mourinho kazda swoja druzyne budowal od podstaw i to jest ta drobna roznica....
» 25 listopada 2012, 22:01 #50
brylaantes: oo tak jak najbardziej
» 25 listopada 2012, 21:55 #49
antoniovalencia: Ja nie wiem co o tym myśleć... Barcelony nienawidzę! Do Pepa nic nie mam, ale jakoś mi się to średnio widzi żeby Guardiola w UTD. Jakoś jestem bardziej za Mourinho bo to jest znana i bardzo dobrze zrobiona marka przez Niego samego ;) Bardzo bogate CV z różnymi klubami, a więc on nic przez przypadek nie wygrał. Inter M należy zaliczyć do dobrych klubów, ale jakby nie Mourinho to oni by raczej prędko LM nie wygrali. Jeśli Manchester Utd miałby grać tak jak Barcelona to ja nigdy w życiu nie chcę Pepa W MANU. Styl Barcelony mnie drażni i to strasznie... Czy Guardiola jest genialnym trenerem? Tego nie można póki co według mnie powiedzieć, chociaż wygrał wiele.
Sympatyczny Guardiola , a mniej sympatyczny Jose Mourinho... Ja jestem za Mourinho. Według mnie Portugalczyk jest lepszym trenerem na obecna chwilę. Pep musi na to miano jeszcze sobie zapracować w jakimś innym Klubie.


Aczkolwiek coś przeczuwam, że to właśnie Jospeh G. przejmie stery po Aleksie Fergusonie.
» 25 listopada 2012, 21:42 #48
ziomboy777: nie kumam dlaczego nienawidzisz bracy?...

Co do Pepa... taktykiem bez watpienia jest wybitnym. To jak udoskonalił futball totalny było zdumiewajace. Bardzo wysoki , impulsywny pressing , gra tzw. "trójkątami" ... piękny futball... ja jestem jak najbardziej za jego kandydaturą..
» 25 listopada 2012, 21:45 #47
wlodekzlc: A ja bym chciał, żeby zapracował sobie na to miano u nas,bo Mourinho nie pasuje do nas(według mnie).
» 25 listopada 2012, 21:53 #46
Diabelred: pewnie tak samo jak ja ich tylko nie lubie ,za ciagle niepotrzebne symulki i padanie prawie wszystkich pilkarzy Barcelony przy prawie kazdym kontakcie , jednak szczytem wszystkiego bylo symulowanie aktorzyny Alexisa w meczu sparingowym z PSG,gdzie chyba chodzi o gre,a nie wynik... ,trza przyznac pieknie przyaktorzyl,ta scena powinien byc nominowany do Oscara ahha ;D
mam nadzieje ze nie ta 2 opcja czyli dlatego ze z nami wygrywaja...
» 25 listopada 2012, 22:01 #45
xerham97: w 100% się z Tobą zgadzam. mam te same odczucia co do obydwu trenerów i wątpliwości.
» 25 listopada 2012, 22:20 #44
antoniovalencia: Barcelona to banda symulantów. Najbardziej nie lubię tego osła Busquetsa, potem Dani Alves, Alexis Sanchez, Villa.
Messi jest dobrym piłkarzem, ale to że ciągle jest wybierany tym najlepszym to jest gruba pomyłka... Messi wpada na obrońcę dobrze zbudowanego murzyna i nic, w walce z trzema obrońcami daje sobie radę taki karzeł prawie zawsze... Żadnej kontuzji nigdy nie było, żadnego urazu, gość gra w każdym meczu po pełne 90 minut normalnie człowiek maszyna... Niech sobie każdy odpowie sam czy to jest normalne.Messi - człowiek ciepłe kluchy, skromniutki, grzeczniutki, który tak niewinnie wygląda przy niby tym "złym" Ronaldo. Messi wygrywa te złote piłki swoim niewinnym ryjem. Leo może być co najwyżej drugi na Świecie bo pierwszy jest Ronaldo bezdyskusyjnie. Swego czasu jeszcze to sędziowanie na korzyść Barcelony widoczne gołym okiem, które było widoczne gołym okiem.

Masz ziomboy777 odpowiedź dlaczego nie lubię Barcelony;)
Pozdrawiam
» 25 listopada 2012, 23:17 #43
ziomboy777: co do symulantów to się zgodzę... faktycznie może to drażnić.
Co do Messiego... cóż... każdy ma prawo do swojej opinii. Twoja jest taka a nie inna... myślę jednak , że jesteś trochę nie obiektywny ;-) zobacz na statystyki Messiego... są porażające. Czy tego chcesz czy nie , nie ma obecnie piłkarza który może się nawet zbliżyć do niego pod względem zdobytych goli i asyst na liczbę rozegranych meczów. Nawet CR9. Wielokrotnie Messi sam wygrywa mecze Barcelonie. Ronaldo nie ma takiego wpływu na Real. I dlatego sądzę ,że stwierdzenie iż "Messi dostaje złote piłki za swój grzeczny ryj :-)" - jest sporo nad wyrost ;-) Zastanawiające jest jednak to co napisałeś... Messi jest jak maszyna... wczoraj w meczu z Levante komentator powiedział , że był to jego 101 mecz pod rząd rozegrany pełne 90 minut... kto by to wytrzymał?...faktycznie coś tutaj może śmierdzieć... może to te chormony co brał za dzieciaka albo inny koks... albo poprostu ma takie geny. Z czasem wszystko pewnie wyjdzie.
Ostatni Twój argument zupełnie nie powinnien być argumentem jako kibica United ;-) dlaczego ? dobrze wiesz;-) ja oglądam każdy mecz MU , myślę , że Ty też więc wiadomo o co chodzi ;-)

Pozdro
» 26 listopada 2012, 09:37 #42
przema: A niech sobie czeka i tak nigdy nie bedzie trenowac United!! jest za slaby na angielska lige .. dostal gotowa barcelone ktora nauczyla sie grac jednym systemem a on nic nie robil tylko po prostu dal im grac tak jak graja od szkolki !!
Tylko Mourinho!!
» 25 listopada 2012, 21:39 #41
kckMU: ta

a mentalność zwycięzców kto im wczepił?

dla mnie obojętnie. Mou to kozak i Premier League jest stworzona dla niego, a nie ten szajs w Hiszpanii. Jeśli będzie to Pep, szansa należy się każdemu - a on co nieco udowodnił
» 25 listopada 2012, 21:43 #40
Nani1900: Za rok, za dwa, czemu nie?
Wszyscy piszą, że Mourinho lepszy ja uważam, że obaj są bardzo porównywalni. Nie lubię Mourinho za jego sposób gry - ciągła gra z kontry. Wole jak nasi gracze coś tam grają atakiem pozycyjnym w czym Guardiola była najlepsza. Mourinho też bym chciał u nas, ale wolałbym Guardiole, a od nich jeszcze bardziej...Safa ;)
» 25 listopada 2012, 21:39 #39
PanTedeusz: SOLSZARA ! a nie Guardiole...
» 25 listopada 2012, 21:36 #38
mrbartek: ja nie widzę ani Mourinho, ani Pepa w United. Kiedy SAF odejdzie na jego miejsce chciałbym Solskjaera.
» 25 listopada 2012, 21:34 #37
Adam11: Też coraz bardziej myślę o Ole jak o następcy Fergusona. Fajnie by było zobaczyć Molde w LM jak gra z Realem Madryt. Gdyby Ole poprowadził w tym meczu swój klub do zwycięstwa to byłby chyba znak od Boga, że to właśnie Norweg ma przejąć pałeczkę, suszarkę i gumę do żucia:-)
» 25 listopada 2012, 21:40 #36
Diabelred: ehh wygral z jakims Molde 2 razy swoja slaba lige i teraz duza czesc osob odrazu go chce widziec u nas...Mou=sukcesy,puchary,a co ma do zaoferowania Ole tylko niewielkie dosw w trenerce.Sam bym chcial Ole,bo fajnie by bylo jakby byly pilkarz United byl menedzerem United,no ale za kilka lat jak sie sprawdzi prowadzac Tottenham czy inny sredni zespol...Mam nadzieje ,ze United nie popelni tego bledu jaki popelnilo Live ,czyli zatrudniamy trenera (Daglish) za zaslugi,nie patrzac na CV,ktore jest biedne ,jezeli chodzi o Ole.
» 25 listopada 2012, 21:52 #35
Adam11: Diabelred---> Kolego to jakieś Molde do złudzenia przypomina sukces Fergusona z Aberdeen z tym, że Fergi miał jeszcze ze swoim klubem sukces w Europie.

Ferguson nie zdobył nawet 20% tego co udało się wywalczyć Guardioli z Barcą.

Mimo to kilku ludzi w niego uwierzyło i dało szansę. Jestem pewien, że wtedy też było kilku takich cwaniaków, którzy mieli bardziej utytułowanych trenerów na widoku. Na szczęście ich opinie nie wpłynęły na ludzi, którzy zatrudnili Fergusona bo pewnie mielibyśmy na OT nadal ściernisko z piękną historią w tle.
» 25 listopada 2012, 22:00 #34
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2012 22:05

Adam ruletka albo wypali,albo nie,przy Mou nie ma takiej opcji ,zeby nie wypalil,co potwierdzaja jego sukcesy w kazdym sezpole,w kazdej lidze ;).Pamietaj ,ze nie koniecznie historia musi sie powtorzyc w przypadku Ole...
» 25 listopada 2012, 22:04 #33
Adam11: Zgadzam się. W przypadku Ole to ruletka. Mou dałby nam na bank sukces w PL. Jeśli nie w pierwszym to w drugim sezonie.

Ja tylko mówię, że jeśli już miałbym wejść w grę pt ruletka to wolałbym Ole niż Pepa.
» 25 listopada 2012, 22:06 #32
PanTedeusz: @wyżej
Ferguson nie zdobył nawet 20% tego co udało się wywalczyć Guardioli z Barcą.ŻE NIBY CO?ŻE NIBY CO?ŻE NIBY CO?ŻE NIBY CO?ŻE NIBY CO?ŻE NIBY CO?



Diabelred - niestety ale jestes nieogarnięty w sprawach i się wypowiadasz. Jakies Molde? Tak , było. Było słabe - było typowym średniakiem. Teraz Ole wyprowadził ich na mistrzów dwa razy pod rząd , co jest historycznym osiągnięciem nie tylko jako na tle klubowym ale i tamtejszej ligi. Jeżeli uważasz że w jeden sezon ze średniaka zrobienie mistrza kraju to jest niewielkie doświadczenie to twoje doświadczenie w pisaniu komentarzy jest zerowe albo ujemne. Poza tym prowadził już rezerwy United to raz, zna doskonale strukturę , historię i politykę klubu dot. transferów, do tego jestem niemal pewien że jak ten Twój świetny Mou nie sperdoli do ciepłych krajów bo wygra wszystko.Nie wiem czego Ty jeszcze potrzebujesz. Zastanów się i pozdro.
» 25 listopada 2012, 22:14 #31
Adam11: PanTedeusz - Kolego nie unoś się i zacznij czytać ze zrozumieniem.

Ferguson kiedy obejmował United nie osiągnął nawet 20% tego co udało się wywalczyć Guardioli z Barcą.

Wiem, że tak byłoby łatwiej zrozumieć wypowiedź, ale litości!

Myślimy podczas czytania, myślimy kolego.
» 25 listopada 2012, 22:21 #30
PanTedeusz: Nie wiem jak można to wyliczyć ale na pewno nie 20% , o nie. Nie powiesz że przechodząc do United SAF był no-namem.
» 25 listopada 2012, 22:29 #29
Adam11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2012 22:44

Fergusonowi tylko raz udało się obronić tytuł mistrzowski z Aberdeen. Mistrzostw miał 3 ale zaraz po wygraniu pierwszego stracił je.

Pep od początku zdobywał puchar za pucharem w co by nie mówić dużo cięższej lidze niż szkocka.

Zdobył w jednym sezonie 7 trofeów - o ile wiem nikomu na świecie nie udało się czegoś takiego dokonać nawet genialnej generacji Realu Madryt.

Oczywiście Ferguson nie był człowiekiem bez nazwiska. Miał sukcesy na arenie międzynarodowej np: Super Puchar Europy. Zwrócił również uwagę właśnie zwycięstwem nad Realem Madryt. Mimo to ówczesnego Alexa i dzisiejszego Pepa dzieliła przepaść.
» 25 listopada 2012, 22:40 #28
PanTedeusz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2012 23:20

Okej, zgadzam się z Twoim rozumowaniem ale drażni mnie to 20%
» 25 listopada 2012, 23:19 #27
Diabelred: PanTadeusz nieogarniety w sprawach nie jestem ja ,lecz niestety ty ,Ole wcale nie zrobil ze slabej druzyny nagle dobra,on poprostu przywrocil swietnosc Molde ,ktore w 2009 bylo juz wicemistrzem kraju,bez jego udzialu...
,,doświadczenie w pisaniu komentarzy jest zerowe albo ujemne'' hahaha to mnie najbardziej rozbawilo ;D ,kolego na ta chwile mam ponad 2 razy wiecej komentow od cb a ty mi piszesz o dosw. zerowym ;)?,ale wracajac do tematu,czyli mam rozumiec ,ze Lenczyka ,tez bys chcial jako trenera MU,poniewaz ,ze sredniego Slaska zrobil wice,a potem mistrza Polski czy tak ,domyslam sie ,ze tak ,bo przeciez dokonal wielkiego wyczynu ;).Prowadzil rezerwy -suuper tylko co maja rezerwy do 1 skladu,co maja rozgrywki rezerwowe,do tych prawdziwych?,rozumiem gdyby byl chociaz asystentem SAFa...
,,do tego jestem niemal pewien że jak ten Twój świetny Mou nie sperdoli do ciepłych krajów bo wygra wszystko''-pisz po polsku ,bo ciezko zrozumiec o co Ci chodzi...Jestem swiadom ,ze po wygraniu wszystkiego z nami moze udac sie gdzie indziej,dlatego wtedy po nabraniu juz niezbednego dosw w PL schede moglby przejac Ole,czy tak ciezko to ogarnac,ze lepszy jest dosw juz PL w wielkim futbolu Ole niz Ole majacy dosw tylko,ze slabiutkiej ligi norweskiej ...?
Chcesz ,zeby Ole przejal schede odrazu po Fergie ,ok ,ale potem nie placz ,ze nie ma sukcesow,a tych z pewnoscia nie bedzie bez niezbednego dosw.Nawet sam SAF ,ktory pracowal w United od 86 ,dopiero w 93 zdobyl 1 mistrzostwo z United...Pamietaj rowniez ,ze my nie posiadamy tak swietny zespol jaki posiada Barcelona,ze przyjdzie niedosw. trener jak Pep i z marszu bedzie wygrywac.Przemysl to,pozdro...
» 26 listopada 2012, 00:03 #26
Diabelred: Nie chce go w United,czemu ano dlatego ,ze u nas nie bedzie miec tak swietnego skladu z Messim na czele....Za kilka lat jak osiagnie cos np z takim Tottenhamem czemu nie ,ale na ta chwile jest dla mnie wielka niewiadoma.Albo bylby to strzal w 10,albo totalna porazka.Niestety,ale bardziej jestem sklonny stwierdzic,ze ta 2 opcja.
» 25 listopada 2012, 21:31 #25
Adam11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2012 21:31

Pomijając wiarygodność tej informacji, mam nadzieję, że Guardiola nawet jeśli ma poprowadzić kiedyś United (czego bym osobiście nie chciał) będzie miał szansę wykazać się w innym topowym klubie z Europy.

Dlaczego?

Mam pewne wątpliwości co do talentu tego pana. Zasług i sukcesów nie odbieram, ale jak trafia się na wybitną generację piłkarzy to zawsze dużo łatwiej się pracuje.

Oczywiście są i tacy, którzy wybitną generację piłkarzy potrafią całkowicie zmarnować. Moim "ulubionym" przykładem jest tutaj Sven-Goran Eriksson, który miał w ręku piłkarzy jak złoto. Mimo to reprezentacja Anglii nic z nim nie ugrała.

Tak więc, nic nie ujmując Guardioli stawiam znak zapytania w kwestii jego potencjalnej kandydatury do stołka Fergusona. Wolałbym też żeby United nie było królikiem doświadczalnym dla świata futbolu, który miałby dzięki temu utwierdzić się lub zniechęcić do talentu Pepa.
» 25 listopada 2012, 21:28 #24
piokrop: Ciężko powiedzieć kto był by lepszym trenerem. Mourinho czego się nie dotkną to obracał w sukces. A czy Guardiola jest na prawdę tak dobry czy tylko drużyne miał genialną?
» 25 listopada 2012, 21:27 #23
Diabelred: Bardziej bym sklonny do tej do tego,ze druzyne mial genialna.Wieksza pewnosc jest przy Mou,bo on majac sredni sklad do dyspozycji w Interze(no chyba ,ze ktos uwaza np. Milito za super snajpera...) potrafil nim wygrac LM :).Najlepiej zobaczyc jak dobrym jest trenerem na przykladzie Interu za czasow Beniteza,ktory nie gral juz tak dobrze jak za Mou,a przeciez Hiszpan mial taki sam sklad ;)
» 25 listopada 2012, 21:38 #22
dominik1878: Jose Mourinho jest lepszym trenerem lecz sam chciałbym hiszpana na ławce MU. Dlaczego? Pep jest facet z klasą i kulturą której Jose niestety nie ma ;/
» 25 listopada 2012, 21:25 #21
Dragorwyin: zdaje ci się :)
» 25 listopada 2012, 21:38 #20
Rasiak: A Fergie z młodszych lat to niby kulturka? :D
» 25 listopada 2012, 22:35 #19
RedDragon: Mam to samo zdanie :)
» 25 listopada 2012, 22:43 #18
wlodekzlc: Jeżeli to prawda, to pewnie, ale oczywiście tylko wtedy,kiedy Fergie sam zdecyduje o zakończeniu swojej kariery. Pasowałby do nas, podoba mi się jako trener.Dla niego najważniejsze są trofea,zgrana drużyna,a to wizytówka United.Słyszałem,że odrzuciłby nawet ofertę Chelsea,i wolałby poczekać,aż dostanie ofertę z United,a to potwierdza to, co napisałem wyżej.U nas mógbły liczyć na to,że nie zostanie zwolniony po dwóch porażkach.
» 25 listopada 2012, 21:23 #17
woj4don: dobrze by było gdyby to on przejął stery po Fergusonie, patrząc na ilość trofeów które zdobył podczas tych paru lat w Barcelonie bo to nam wyszło na dobre :)
» 25 listopada 2012, 21:22 #16
ertyho: Ferguson nigdzie nie odchodzi także dziękujemy panie Guardiola! Może w innym klubie się poszczęści. Ja osobiście po tym co przeczytałem o nim w biografii Zlatana nie chce go oglądać w United. Gość bez charakteru. Takie moje zdanie.
» 25 listopada 2012, 21:21 #15
DevilFan: Jeżeli w United powtórzyłby to co osiągnął w Barcelonie to bardzo chętnie bym go widział.
» 25 listopada 2012, 21:20 #14
Diabelred: niestety tu nie bedzie miec tak dobrego skladu jak tam ;/
» 25 listopada 2012, 21:28 #13
DevilFan: wiesz, może nie mamy tak zgranego zespołu jak Barca wymiana podań i w ogóle, ale skoro miałby wolną rękę, jakiś transfer napewno by ciekawy zrobił, zaczął głębiej inwestować w młodzież, atak mamy fajny groch roo i rvp więc nieźle jeszcze jak Vidic dojdzie do siebie stary wyjść w przyszłośc teraz można i pogdybać również ;)
» 25 listopada 2012, 21:38 #12
RedDragon: DevilFan
Wiesz co to znaki interpunkcyjne?
» 26 listopada 2012, 16:27 #11
bober89: ciekawy transfer - coś takiego jak sprowadzenie do FCB Zlatana? :P
» 26 listopada 2012, 17:06 #10
DevilFan: hmm Villa np taki transfer
» 26 listopada 2012, 22:28 #9
00NANI00: Z jego perspektywy patrząc dobrze robi :)
» 25 listopada 2012, 21:19 #8
pierzunio: The Sun - I wszystko jasne! :)
» 25 listopada 2012, 21:19 #7
maxi7777: ja chciałem to napisać :P
» 25 listopada 2012, 21:24 #6
malyunited: No nie. To ja miałem napisać ;)
» 25 listopada 2012, 21:32 #5
DAMINOS2: sa pokazane wypowiedzi, więć to nie jest jakaś tam plotka
» 25 listopada 2012, 21:33 #4
grandes: DAMIANOS2 jakie wypowiedzi ? tajemnicza osoba, równie dobrze może to być pani Krysia z warzywniaka.
» 25 listopada 2012, 21:37 #3
DAMINOS2: chyba nie podpiszą tego jako wypowiedź Guardioli. Pomyśl, jak można napisac w gazecie coś czego dana osoba nie powiedziała.
» 25 listopada 2012, 22:32 #2
Rasiak: Tyle, że osoba z otoczenia Guardioli może nie istnieć. :>
» 25 listopada 2012, 22:36 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.