Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Hodgson: Tom może być jak Fabregas

» 9 września 2012, 11:49 - Autor: Biafra - źródło: teamtalk.com
Roy Hodgson jest przekonany, że Tom Cleverley może być tak samo ważnym graczem dla Anglii, jak Cesc Fabregas jest dla reprezentacji Hiszpanii.
Hodgson: Tom może być jak Fabregas
» Tom Cleverley zbiera pochwały za swój ostatni występ
Hiszpański pomocnik był jednym z autorów zwycięstwa swojej drużyny na niedawnych mistrzostwach Europy, odpowiadając za konstruowanie ataków, ale też za wspierania defensywy, gdy wymagała tego sytuacja.

Nowy szkoleniowiec reprezentacji Anglii jest przekonany, iż w podobnej roli może odnaleźć się młody gracz Manchesteru United, któremu zamierza w najbliższym czasie bacznie się przyglądać.

- Według mnie można spokojnie stwierdzić, iż Tom Cleverley jest ofensywnym pomocnikiem - przyznał Roy. - Mam tutaj na myśli gracza, którego styl jest podobny do Cesca Fabregasa. Tom gra na takiej pozycji w Manchesterze United i świetnie wywiązuje się ze swojej roli.

- Jest zdolny do tego, aby w razie potrzeby wrócić się w głąb pola i wspomóc obrońców, czy też odebrać straconą piłkę. W ostatnim spotkaniu zagrał nieco bliżej Jermaina Defoe, dzięki czemu Steven Gerrard oraz Frank Lampard mogli grać na pozycjach, na których czują się najlepiej.

- Muszę przyznać, iż naprawdę odkryłem tego piłkarza dopiero dzięki jego występom na Igrzyskach Olimpijskich w Londynie, bowiem do tej pory znałem go jedynie z występów w Watford, gdzie przebywał na wypożyczeniu.

- Następnie nabawił się kontuzji, więc nie mogłem zobaczyć, jaki jest jego potencjał. Na szczęście na igrzyskach pokazał się z dobrej strony, czym przekonał mnie, abym mu zaufał - zakończył Hodgson.


TAGI


« Poprzedni news
Evans zagrał pomimo bólu kostki
Następny news »
"Reakcja Van Persiego mnie zaskoczyła"

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (42)


hanys517: Tom Cleverley - From Boy To Man 2011
Wpiszcie sobie to w You Tube i zobaczycie cała droge Toma jaka musiał przejsc od dzieciaka do teraz aby sie znalezc w 1 druzynie United! To dla tych ktorzy krytykuja gre Toma ja osobiscie jestem pewien ze Tom teraz dopiero sie rozkreca i bedzie z niego naprawde fantastyczny rozgrywajacy.
A tak po za tematem to jesli zabraknie kiedys Naniego w United to smiało Tom moze grac na skrzydle tak grał na wypożyczeniu w Wigan i radził sobie wysmienicie.

Pozdro dla fanów United!!
» 10 września 2012, 15:24 #41
wladek22ban: Świetny filmik dzięki :) także gorąco polecam :)
» 10 września 2012, 16:06 #40
NaniN17: Oby oj Oby
» 10 września 2012, 06:58 #39
slavkoo91: Dużo poważnych ludzi w piłce nożnej go chwali, ale jakieś ciecie wiedzą zawsze lepiej ;)
» 9 września 2012, 23:48 #38
RdS21: Jakies 6 lat roznicy od chwili debiutu... nic nie bedzie z tego goscia. Poziomu Carricka nie osiagnie. O Rudym nawet nie mowie. Ale jak ma byc jak Fabs, to migiem opchnijmy go do Arsenalu za grosze, a za jakies 5-6 lat sie go odkupi. Tylko po co nam takie beztalencka? To jest Manchester United a nie przytulek dla celebrytow co im w zyciu nie wyszlo.
» 9 września 2012, 22:55 #37
RdS21: Debiutu- mialem na mysli wkrecenie sie w podstawowa 11.
» 9 września 2012, 23:03 #36
siabadaba: Nie wiem jak grał w Wigan ale jak dla mnie to zawodnik do drużyny typu - Fulham, Bolton nie więcej.
» 9 września 2012, 18:33 #35
Castway: Pamiętajcie, że najlepszy wiek dla rozgrywającego to ~27 lat. Jeszcze sporo pracy przed nim :)
» 9 września 2012, 17:20 #34
satan23: Chętnie się przyłącze ;]
» 9 września 2012, 18:21 #33
SapphirUnited: Jest coraz lepszy, brawo Tom.
» 9 września 2012, 14:35 #32
Mastin: cleverley i wilshiere przyszlosc srodka pola w reprezentacji
» 9 września 2012, 14:17 #31
RdS21: Wilshere moze i tak, bo jak wroci to naszego mlodego talentu nie zobaczymy.
» 9 września 2012, 22:57 #30
bober89: i chyba o to chodziło, że będzie rezerwowym jak Cesc:P
» 10 września 2012, 07:58 #29
hitman90: Nie wiem skąd ta podnieta Tomem. W zeszłym sezonie rozegrał... uwaga.. 10 spotkań w lidze z czego 5 z ławki! Z tych 10 może ze 3 były dobre (z początku sezonu) reszta to kicha. Ale ok, była kontuzja, był powrót do kontuzji itd. Teraz sezon rozpoczął zdrowy, wypoczęty i nic nie mogło zmącić jego formy (bo na IO szybko odpadł). Jak rozpoczął ten nowy sezon?? Beznadziejnie i tyle. Mam nadzieję, że w tym roku wszelkie kontuzje go ominął i wtedy się okaże czy to zawodnik na MU czy nie. Ja uważam, że nie.
» 9 września 2012, 13:26 #28
acedeka: Uważam, że to nasz najlepszy rozgrywający. Jeśli tego nie widzisz, wrzuć w utube cleverley the game changer lub cos takiego. Tam Ci pomogą przeanalizować na trzeźwo. Trzeba znać się troche na footballu zeby wiedzieć czego od takiego piłkarza wymagać. Gość jest po prostu rewelacyjny, widziales zeby kiedys stracil pilke?
» 9 września 2012, 14:08 #27
sisinho: " Jeśli tego nie widzisz, wrzuć w utube cleverley the game changer lub cos takiego."

Masakra...

Poza tym jeśli twierdzisz ze Tom to nasz rozgrywający (w dodatku najlepszy) to chyba nie zbyt dobrze się czujesz. W ostatnich meczach grał na pozycji Carricka (dla przypomnienia Defensywny Pomocnik) i wypadł nieźle w obronie i przeciętnie w ataku. Co do tego najlepszego rozgrywającego to nawet Rudy czy Kagawa są lepsi, mimo że nie są typowymi rozgrywającymi.
» 9 września 2012, 16:06 #26
hitman90: Tak, powiem Ci, że widziałem dokładnie kiedy traci piłkę. A kiedy to było? Mmm... o wiem! Mecz z Southampton:O Tom świetnie podaje piłkę, którą przejmuje gracz świętych. Akcja idzie do boku i po wrzutce Lambert strzela na 1:0. Więc po stracie Toma pada gol.

Ty na poważnie piszesz, z tym filmikiem z meczu o tarczę wspólnoty?? Najlepszy rozgrywający?? Aha, czyli taki, który nie potrafi przytrzymać piłki w środku grając przeciwko takim gigantom jak Southampton?? Nie chce już nawet wspominać o Evertonie, który zniszczył środek MU.

A czego Ty oczekujesz od rozgrywającego? Bo ja rozgrywania, przede wszystkim, a nie podawania piłki do najbliżej ustawionego kolegi lub wręcz do tyłu. Tom nie potrafi rozgrywać i tyle. Nie potrafi nawet rozrzucać piłek wszerz boiska, nie ma jakiegoś super kopnięcia, asystami też się nie popisuje a i bramek nie zdobywa. Dla mnie to zwykły przeciętny zawodnik na poziom jakiegoś średniaka EPL. A co do najlepszego rozgrywającego to jest nim Scholes i pokazał to choćby w meczu z South. kiedy odmienił oblicze. Przyznał to zarówno SAF jak i RvP, ale czy oni widzieli kiedyś "Tom Clevereley The Game Charger" na YT?
» 9 września 2012, 16:14 #25
siabadaba: Zgodzę się, Tom gra ostatnio słabo i niczym się nie wyróżnia,
» 9 września 2012, 18:30 #24
RdS21: On caly czas gral slabo :) wracaj do Wigan i zostan tam do konca kariery, prosze.
» 9 września 2012, 23:00 #23
Fred78: "Jest zdolny do tego, aby w razie potrzeby wrócić się w głąb pola i wspomóc obrońców, czy też odebrać straconą piłkę."Praktycznie oglądam wszystkie mecze MU,a jeszcze nie widziałem żeby Tom odebrał komuś piłkę.
» 9 września 2012, 12:54 #22
GBest93: Nie widziałeś , żeby odebrał piłkę? Człowieku to Ty nie oglądasz meczów chyba .
» 9 września 2012, 12:55 #21
EmigrantPL: w odbiorach on jest akurat bardzo dobry :) powinien nauczyć się genialnych rozrzutów na skrzydła od Scholesa
» 9 września 2012, 14:39 #20
maly91: skoro wszyscy w nim cos widza to musi coś być na rzeczy !
» 9 września 2012, 12:51 #19
maly91: ja nie wiem co o tym mam powiedzieć jak Tom wchodził do drużyna bodajże 2 lata temu to co tu się działo!! że 2 lata i bedzie nowy Manchester bo jest morison pogba a teraz jak został tom to kazdy na nim wisi nie rozumiem tego najpierw sie spuszczac ze talent a jak jest to i tak zle zal
» 9 września 2012, 12:48 #18
wladek22ban: "Tom Cleverley może być tak samo ważnym graczem dla Anglii, jak Cesc Fabregas jest dla reprezentacji Hiszpanii" czyli wieczny rezerwowy
» 9 września 2012, 12:42 #17
kiharito8: wolałbym być wiecznym rezerwowym reprezentacji Anglii niż siedzącym przed komputrem hejterem
» 9 września 2012, 13:39 #16
GBest93: Ale wolałbyś też grać w pierwszym składzie :)
» 9 września 2012, 13:54 #15
kiharito8: no też :D
» 9 września 2012, 13:57 #14
RafsonArsenal: a czy przypadkiem ostatnio na Euro ten "wieczny rezerwowy" Fabs nie grał we wszystkich meczach w wyjściowym składzie?
» 9 września 2012, 14:28 #13
wladek22ban: @RafsonArsenal
Sprawdziłem sprawdziłem :) nie nie wychodził w wyjściowym składzie a jak już wychodził to był zmieniamy po 45minutach
@kiharito8
albo nie nic ci nie napisze :)
» 9 września 2012, 18:35 #12
Bartoosh21: prawda jest taka że wielu Brytyjczyków rozwija się później niż np. Hiszpanie.. wszyscy zapomnieli jak było z Fletcherem.. kiedyś każdy się śmiał że drewno.. teraz kazdy ubolewa że nie gra..
» 9 września 2012, 12:31 #11
GBest93: Cleverley już w Wigan pokazał na co go stać.
» 9 września 2012, 12:16 #10
mcis: "Tom może być jak Fabregas" z podkresleniem na MOZE. w tej chwili jeszcze mu do tego daleko... mam nadzieje, ze pracuje nad podaniami na dobieg, ogolnie nad wszystkimi podaniami...
» 9 września 2012, 12:02 #9
limak007: Cleverley to przecietniak
» 9 września 2012, 11:55 #8
boger: Ronney jest słaby .
» 9 września 2012, 21:11 #7
Ericsson17xp: Tom jest utalentowany udowodnił to na wypożyczeniu w wigan gdzie mimo młodego wieku przebił się to pierwszego składu.
» 9 września 2012, 11:53 #6
grandes: Cleverley to Cleverley tamto, boisko pokaże.
» 9 września 2012, 11:52 #5
RdS21: Bardzo madry komentarz. Masz racje.
» 9 września 2012, 23:02 #4
tatarek: Jakoś Fabregas dwa lata temu wymiatał. Takie porównania są bez sensu.
» 9 września 2012, 11:50 #3
Biafra: a czytać ze zrozumieniem umiemy?
» 9 września 2012, 12:05 #2
tatarek: faktycznie, mój błąd. Nie przeczytałem zbyt dokładnie.
» 9 września 2012, 14:12 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.