Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson poprawia ofertę za Van Persiego

» 13 sierpnia 2012, 19:57 - Autor: matheo - źródło: Manchester Evening News
Sir Alex Ferguson jest gotowy złożyć opiewającą na 20 milionów funtów ofertę za Robina van Persiego, tak aby jeszcze przed rozpoczęciem sezonu ściągnąć go do Manchesteru United – czytamy w Manchester Evening News.
Ferguson poprawia ofertę za Van Persiego
» Sir Alex Ferguson jest zdeterminowany, by sprowadzić Robina van Persiego do Manchesteru United
Czy Twoim zdaniem Robin van Persie trafi do Manchesteru United?
Menadżer Czerwonych Diabłów sądził, że pozyska Van Persiego za 15 mln funtów. Oferta w tej wysokości została jednak odrzucona.

Arsenal twardo negocjuje z Manchesterem United, choć kontrakt Van Persiego wygasa już za rok. Arsene Wenger najchętniej nie pozywałby się Holendra, a jeśli już będzie musiał to zrobić, to wolałby sprzedać go do klubu spoza Premier League. Zainteresowanie piłkarzem od dawna wykazuje Juventus Turyn.

Jak informuje Manchester Evening News, sir Alex Ferguson jest gotowy nie tylko zapłacić 20 mln funtów za Holendra, ale także złamać swoją zasadę, która głosi, iż na Old Trafford nie sprowadza się piłkarzy mających więcej niż 28 lat. Van Persie w sierpniu świętował natomiast swoje 29. urodziny.

Determinacja sir Alexa w negocjacjach z Arsenalem bierze się również z jeszcze jednego powodu. Tego lata Szkot przegrał już walkę o podpisy Edena Hazarda i Lucasa Moury, którzy trafili odpowiednio do Chelsea i PSG. Szkot nie zamierza przeżywać podobnego zawodu po raz trzeci.


TAGI


« Poprzedni news
Cleverley: Igrzyska mi pomogły
Następny news »
Rooney liczy na udany start sezonu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (104)


dev13: Onet podał że jest przelom w sprawie transferu RVP do Manchesteru United :)
» 15 sierpnia 2012, 16:37 #97
VanNistelrooy: Nie ma co zawracać głowy napastnikiem.Potrzebny jest nam środkowy ofensywny pomocnik.Wole przeznaczyć tę kwotę( jak wogóle ona istnieje) na ofensywnego pomocnika. Tylko najgorsze jest to że nie widze własnie takiego zawodnika co by się do naszego stylu gry nadawał. Twarda liga angielska rządzi się swoimi zasadami gry i wymaga od playmakerów zmożonego poświecenia do zespołu. Pozdro dla kibiców Man Utd.
» 14 sierpnia 2012, 17:39 #96
Adex10: Zastanówcie się co piszecie, bo w jednym artykule, że jest porozumienie z Arsenalem o RvP, a w drugim, że jego transfer jest mało prawdopodobny i Lewy ma iść za niego!!
» 14 sierpnia 2012, 14:48 #95
CzarnySamael: Kibic AFC, który zna się na tym, którzy dziennikarze/gazety mają najlepsze wtyki w Arsenalu twierdzi że wszystkie jak jeden mąż informują, że włodarze AFC uważają iż poprawiona oferta MU jest zbyt dobra by ją odrzucić.

Tym samym info o tym, że RvP ma dołączyć w środę jest więcej niż aktualne.
Gwoli dość wiarygodnych info o zawodnikach którymi się niby interesujemy:
"Martinez chce do Bayernu, Bayern chce do Martineza" - to fraza która pojawia się w wielu newsach i już nawet zarząd Athletic przyznał że jest oficjalna oferta, ale jest zbyt niska, bo oni Martineza sprzedać nie chcą, a ten ma 40 mln klauzulę w kontrakcie.
Skoro o Bilbao:
Llorente na 100% nie przedłuży kontraktu z AB. Jest dogadany z Juve, które nawet nie przebiło oferty kontraktu klubu Basków, mimo to transfer wydaje się przyklepany.

Hulk do CFC (to są transfery, a nie...) - zawodnik dostał zielone światło po IO.

Baines nie odejdzie z Evertonu, dzięki kasie za Rodwella od City.

Isco z Malagi blisko Arsenalu, Wenger na wszelki wypadek ubezpiecza się w razie transferu Songa do Barcelony.

A typowych plotek, to Real interesuje się Witselem (podobno szachują w ten sposób THFC i samego Modricia), THFC ma zastąpić Modricia M'Villą z Rennes, Lewy do nas w przyszłym roku (walka o kontrakt w BVB, to nie jest wiarygodne info), a z Chelsea odchodzi Malouda. + LFC jednak rozmawia z City o transferze Aggera.
» 14 sierpnia 2012, 13:44 #94
RafsonArsenal: Isco z Malagi blisko Arsenalu, Wenger na wszelki wypadek ubezpiecza się w razie transferu Songa do Barcelony.
Isco to ofensywny pomocnik, Song defensywny, nie widze zwiazku miedzy tymi transferami. Jeśli te wcześniejsze informacje pochodzą z tego samego źródła co to o Songu i Isco, to bym w nie zwyczajnie nie wierzył :)
» 14 sierpnia 2012, 13:56 #93
CzarnySamael: Nie z tego samego, ale Song ostatnimi czasy co raz gorzej grał z tyłu, a coraz lepiej z przodu, więc jego rola trochę się w AFC zmieniła. Poza tym Kagawa to też ofensywny pomocnik, a wręcz cofnięty napastnik, a u nas raczej będzie grał obok Carricka.
» 14 sierpnia 2012, 14:14 #92
RafsonArsenal: fakt, moze troche bardziej zapedza sie do przodu i notuje troche wicej asyst, ale w dalszym ciagu to jest kompletnie inny typ zawodnika niz Isco i nie wydaje mi sie zeby wenger chcial go zastepowac wlasnie Hiszpanem :)
na moje oko Song nie odejdzie, bo ma jeszcze 3 lata kontraktu i zwyczajnie go AFC nie pusci
» 14 sierpnia 2012, 14:34 #91
CzarnySamael: Ja trochę od innej strony bym się do tego odniósł:
Songowi po prostu ten transfer nie jest do niczego potrzebny. W FCB miałby zająć miejsce Keity, więc ława.

A coś na rzeczy z umiejętnościami Isco w defensywie chyba jest (nie wiem, nie znam za bardzo tego zawodnika i za sztucznego eksperta nie chcę robić), bo podobno w tej samej roli widzą go w Barcy i ma być planem B w razie nie powodzenia transferu Songa.

Inna sprawa, że po co Isco miałby przyjść jako ofensywny pomocnik? Jest dopiero co kupiony Cazorla, Rosicky, czy Arteta. Jeśli Cazorla będzie grał za Gervinho, z Podolskim na lewej i Giroud na środku.
Na środku Arteta, Song/Isco i docelowo Wilshere, a na ten moment Sahin.
Chyba, że wiadomość o transferze jest prawdziwa, ale ten kto to pisał źle powiązał transfery i Isco przyjdzie, jeśli transfer Sahina nie wypali. A w ten miał się włączyć Xabi Alonso namawiając Sahina na transfer do LFC.
To miałoby większy sens.
» 14 sierpnia 2012, 15:24 #90
Rutek83: A po za tym SAF-a dzisiaj nie widziano w Carrington...
» 14 sierpnia 2012, 12:51 #89
Rutek83: Coś mi się wydaję, że zamieszanie z RVP może być tylko po to aby SAF mógł po cichu negocjować zupełnie inny transfer. Obstawiam, że trafi do nas ktoś inny i na pewno nie Lewandowski. Chciałbym żeby to był: Fellaini lub M'Vila (chociaż ten już w Spurs raczej).
» 14 sierpnia 2012, 12:35 #88
neymar11: 30 mln za Robina starczy nie ma sensu wydawać wiecej na niego lepiej zainwestować w młodzież...
» 14 sierpnia 2012, 12:30 #87
vip14: No 20 mln funtów za van Persiego to całkiem dobra sumka. Jego talent jest w 100% równy tej sumie.
» 14 sierpnia 2012, 11:43 #86
Exigo: Powinniśmy się spieszyć, bo jak nie On to chyba nikt już w tym okienku, a sam Kagawa to jednak za mało.
Ludzie piszą, że stary i drogi - jak nie kupimy to kasa przepadnie, a na styczeń się nie ma co nastawiać, że będą transfery.

Taki atak zapewniłby dużo bramek, szczególnie przy skokowej formie Chicarito i Welbecka, nie stracilibyśmy na tym, a podnieślibyśmy jakość drużyny.
Tym bardziej mając w planach walkę o tytuł i trofea no to lepszego wzmocnienia nie da się uzyskać.

Dziwią mnie Ci co piszą o jego wieku - spójrzcie na Ibrahimovica - to napastnik kompletny tak jak Van Persie. Mając 32 lata jeśli się nie mylę pozostaje w top 5 napastników na świecie i jest gwarancją bramek.
» 14 sierpnia 2012, 11:40 #85
MajorPiotr07: dać te 20 mln funtów + Machedę i sprawa załatwiona . Chcę zobaczyć jak Roo i RvP strzelają bramki w jednej drużynie!
» 14 sierpnia 2012, 11:25 #84
BroneK1878: Myślisz że Arsenal bedzie chciał Machede ?
» 14 sierpnia 2012, 11:42 #83
RobvanKlu5i: 17 mln + Drewniatov bądź Macheda i włodarze Arsenalu ulegną.
» 14 sierpnia 2012, 10:53 #82
misiu94rio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2012 10:21

Na stronie Chelsea jest duzy artykuł o tym, ze RvP idzie do Chelsea .
» 14 sierpnia 2012, 10:19 #81
NaniN17: SAF daj boże te 25 mln za machinę strzelającą bramki i mamy strzelca na 4/5 lat
» 14 sierpnia 2012, 10:18 #80
parys18: 20 mln za RvP to za mało boję się, że arsenal odrzuci ofertę. Na miejscu SAF nie wachałbym się dać 30 mln bo manchester na to stać.
» 14 sierpnia 2012, 09:59 #79
janpodgorski: W dzisiejszym The Sun poszedł za 22mln do MU - oczywiście to tylko The Sun ... więc pewnie nawet nie było gadki ;-)
» 14 sierpnia 2012, 09:43 #78
rc7: Okienko transferowe zamyka się ostatniego Sierpnia jak się nie mylę .
» 14 sierpnia 2012, 07:54 #77
Castway: No i właśnie obawiam się tego, że nie zdążymy już z żadnym transferem.
» 14 sierpnia 2012, 09:17 #76
szasza89: Już powoli nie wierzę w żadne transfery w tym okienku... A szkoda, bo na rozpoczęcie zapowiadało się bardzo interesująco
» 14 sierpnia 2012, 10:28 #75
franek10: Eriksen 20 mln funtów,RVP 20 funtów i Eliseu 10 mln funtów
» 14 sierpnia 2012, 07:40 #74
szasza89: Kiedy zamyka się letnie okienko transferowe?
» 14 sierpnia 2012, 06:57 #73
CKunios: Arsenal podobno się poddał i stanęło na 22 mln funtów...Robin przejdzie do United...
» 14 sierpnia 2012, 02:16 #72
crupek: SAF nie przegrał Modrica ponieważ nawet nie było za niego wystawionej oficjalnej oferty. To były wymysły prasy ;)
» 14 sierpnia 2012, 07:55 #71
jfklama: wiecie, rzecz w tym, że rvp ma problem z arsenalem, chciał odejść. więc jeśli już jest szansa ściągnięcia go za tak małe pieniądze, to trzeba z tego skorzystać. no ale błagam, dajcie już te 25 mln, to i tak mało jak na takiego gracza, a zaraz nam go juve sprzątnie!
» 14 sierpnia 2012, 00:16 #70
antydrewniak: nie siej paniki , skąd Juve weźmie na transfer i co ważniejsze na cotyg. pobory ?
Pomyśl trochę nim coś napiszesz
» 14 sierpnia 2012, 01:17 #69
PLDan11: Pogbę też nam zabrali :P
» 14 sierpnia 2012, 07:39 #68
Krystiano98: Juve teraz poluje na LLorente, zresztą ja wolałbym Hiszpana na OT
» 14 sierpnia 2012, 07:58 #67
L3XT3R: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2012 08:32

Mimo, że jestem przeciwnikiem transferu van persiego, to niech nikt nie próbuje pisać że llorente będzie lepszym od rvp bo to bzdura. rvp jest przygotowany do gry w PL i ma jakieś tam osiągnięcia. llorente to jak zawsze zagadka a i cena na pewno niższa.
» 14 sierpnia 2012, 08:30 #66
antydrewniak: @PLDan11.
RVP to inny swiat finansowy , w życiu Juve nie da mu nawet tyle co miał w Arsenalu , a co dopiero tyle ile ma mu niby dać United bądź inny klub z Anglii.
Juve nie zrobi sobie takiego fermentu w zespole żeby RVP zarabiał 5 razy tyle co reszta , zresztą zwyczajnie nie stac go na pensje dla RVP
» 14 sierpnia 2012, 12:10 #65
Klimaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2012 23:20

Dajemy 20, Arsenal chce 25 więc sądzę że spotkamy się po drodze i oferta w granicach 23mln zostanie zaakceptowana. Poczekajmy kilka kolejnych dni..
Wg mnie nie ma co szaleć z radości bo Robin wcale nie musi grać u nas.
» 13 sierpnia 2012, 23:19 #64
TillIDie: BREAKING NEWS: Chelsea have made a last ditch attempt to sign Van Persie. ÂŁ23mill offer already accepted."

Robi się ciekawie.
RVP i El Nino w ataku?
Ciężkie działa :D
» 13 sierpnia 2012, 22:59 #63
Klimaa: Wątpię by RvP był typem piłkarza który chciałby zdradzić Kanonierów na rzecz wielkiego wroga Chelsea.
Oczywiście relacje z United też nie są zbyt dobre jednak nie ma w tym nienawiści ;-)
» 13 sierpnia 2012, 23:17 #62
mystique: ee tam, tottenham to wielki wrog arsenalu, chelsea owszem, ale united to takze powazny konkurent. dla mnie ten transfer nie wypali.
» 13 sierpnia 2012, 23:20 #61
PanTedeusz: FAJJJJJJNIE
» 13 sierpnia 2012, 23:24 #60
Szejp: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2012 00:01

hahaha! Bo ktoś na Twitterze tak napisał! Ahahahaha!

PS. Swoją drogą czytałem ten... ekhm... 'news' na Chelsealive.pl i muszę przyznać, że fajne informacje ma poza tym 'redaktor' tego 'serwisu'. Man City się 'długi czas' starał o RvP? A to ciekawe, nie wiedziałem tego.
» 13 sierpnia 2012, 23:53 #59
mystique: Plota, Wenger za nic nie wzmocni rywala i dodatkowo nie wierze, zeby Ferguson dal 20 mln. Nie napalajcie sie na ten transfer, poza tym spojrzcie na to z innej strony - to jakby ktos chcialby pozyskac Rooneya, nie wiem czy fanom Arsenalu jest teraz do smiechu.
» 13 sierpnia 2012, 22:47 #58
baku1: Już widzę ten piękny atak RED DEVILS Rooney, Van Persie :-)
» 13 sierpnia 2012, 22:45 #57
1996kutno: Daj te 25 mln i koniec z rym. Van persie jest nasz. Przez tydzień zarąbią na nim te 5 mln
» 13 sierpnia 2012, 22:18 #56
Hazelos: ehh . . . jestem mlodszy o rok a masz myslenie dzieciaka fify . . . SAF musi przemyslec wszystko a nie tylko kase . . . Mysli takze o aspektach fizycznych czyli kontuzje a takze czy zgra sie z Rooney'em . . . Pieniądze to nie wszystko , a znajac SAFA to do ostatniej kolejki bedziemy obgryzac paznokcie czy wygramy trofeum ;)
» 14 sierpnia 2012, 00:12 #55
kalafior: Hazelos mądrze piszesz lecz co ma do rzeczy to, że jesteś rok młodszy?
» 14 sierpnia 2012, 08:27 #54
Hazelos: chodzi ze jestem mlodszy a mysle racjonalniej niz on ;)
» 14 sierpnia 2012, 09:07 #53
Bro: Troszkę szacunku dla tych piłkarzy.
» 13 sierpnia 2012, 22:41 #52
Adam11: Polityka transferowa Sir Alexa w ostatnim czasie mocno mnie martwi.

Kupowanie jakiegokolwiek napastnika w tym memencie jest całkowitą ignorancją kierunku w jakim rozwija się światowy futbol, ale też niedocenianiem własnych możliwości jakie klub ma jeśli chodzi o siłę tej właśnie formacji.

Wiele razy widziałem mecze, w których nasi napastnicy byli całkowicie odcięci od podań i byli przez to całkowicie bezużyteczni.

Czy ktoś jeszcze pamięta, że w naszym finale LM przeciwko Barcelonie w 2009 roku na ławce mieliśmy takich zawodników jak Tevez czy Berbatov? I czy to coś dało?

Myślę, że po ostatnich mistrzostwach Europy, ale i kilku sezonach LM staje się coraz bardziej jasne, że w dzisiejszym futbolu różnicę robią środkowi pomocnicy oraz boczni obrońcy.

A więc napastnik? Serio? A jak Evra będzie miał kontuzję to będzie płacz i ryk. Fabio na wypożyczeniu i zaczną się kooommbinacje. Uda się w pierwszym meczu. Potem kolejny raz. A za trzecim lub czwartym będzie kompromitacja.

Niech Bóg ma w opiece Pata bo może być nieciekawie jak go nagle zabraknie w podstawowej 11.

Nie przecze, że zakup takiego zawodnika jak Robin nie miałby przełożenia na grę w PL - zwłaszcza ze słabszymi zespołami. Ale chyba United ma większe cele.

Najbardziej frustrujące jest to, co Ferguson zrobił w ostatnim czasie z Berbatovem. Mamy zawodnika, którego styl gry nie traci wraz z postępującym wiekiem. To wybitny technik. Super inteligentny piłkarz. I co? Albo pójdzie pod nóż za marne pieniądze albo za rok odejdzie za darmo. A przecież mógłbym spokojnie zakończyć karierę w United.

Ileż to razy w ubiegłym sezonie aż prosiło się, aby wpuścić Bułgara na ostatnie 20 minut. Gydyby tylko Berba wiedział, że jest NAPRAWDĘ potrzebny to mielibyśmy świetnego zawodnika, który jest nie tylko niezwykle solidny na boisku, ale i lojalny i skromny poza nim. Mieć zawodnika tej klasy na ławce, który nie marudzi i daje z siebie wszystko to skarb. Jego doświadczenie i piłkarska maniera mogłyby być dla młodych zawodników tym samym, czym są osobowości Giggsa, czy Scholesa.

Jeśli RvP przejdzie do United płakać nie będę. Skład zostanie wzmocniony. Ale czy na dłuższą metę to ma sens?

Według mnie zdecydowanie NIE!

I jeszcze jedno. Berbatov przez wielu fanów był mieszany z błotem niemal przez cały pobyt na OT. Mimo to jak na załość zapisał się złotymi zgłoskami na kartach historii klubu strzelając pierwszego hat-tricka od 64 lat przeciwko Liverpoolowi i walnie przyczynił się do zdobycia historycznego 19 tytułu.

Pamiętam jak dziś, że kiedy Solskjaer miał swoje problemy z kolanami to wielu dziennikarzy podsuwało Fergusonowi pomysły, żeby jak najszybciej pozbyć się Norwega. Sir Alex odpowiadał, krótko i na temat:" On należy do rodziny United". Gdzie podział się ten duch z lat 90? Berbatov załużył sobie na zakończenie kariery w United. Szkoda tylko, że nikt nie potrafi mu okazać należnego szacunku, który nie tylko byłby zwykłą przyzwoitością, ale przede wszystkim racjonalną kalkulacją tego co można dzięki niemu zyskać.
» 13 sierpnia 2012, 21:50 #51
Roo543212: Zgadzam się. Nie rozumiem czemu Berbatov miałby iść w odstawkę.
Król strzelców PL pamiętajmy, jest naprawdę dobrym napastnikiem, więc nie widzę potrzeby go sprzedawać. Powinien grac o wiele częściej w pierwszym składzie.
» 13 sierpnia 2012, 21:57 #50
monnie: wytłumacz to tym, którzy uważają, że prawdziwy napastnik powinien biegać za piłką od bramki do bramki, żeby ją zdobyć...
» 14 sierpnia 2012, 01:07 #49
BadMotherFuker: Zgadzam się pod tym co napisałeś w 100%:)Dla mnie Berba to drugi Trezeget...Jak dostanie piłkę w polu karnym to z reguły jest gol:)Niesamowicie skuteczny, nie popisuje się jak inni (np irytujące jest jak nani biegnie, drybluje pięknie, przechodzi 1, 2, 3, i nagle jak już widzi że zaczyna być ujowo, to zamiast coś pomyśleć wcześniej, a to nie, ebne sobie w środek bramki, bo przecież nikt nie będzie pamiętał że nie trafiłem gola, tylko moją przepiękną akcję...)Berbatov nie potrzebuje całej tej otoczki, po prostu robi swoje w starym stylu...Mało jest już takich napastników ze starej szkoły, a szkoda...Jak się ma piłkę to się ją przyjmuje, jednocześnie podejmując decyzję co się chce z nią zrobić - strzelić, podać, przejść jednego zawodnika...Sorki że czepię się znowu Naniego, ale wszystko jest ładnie pięknie z nanim, dopóki nie zbliży się do pola karnego, albo nie trzeba podać kluczowo w środek pola...Bo wtedy z reguły jest strasznie mało skuteczny porównując do tego ile ma sytuacji...Dlatego lubię Valencie...Wygra pojedynek na skrzydle i od razu jest dobra piła w środek, a Nani to biegnie i nagle nie wiadomo co zrobić, a to wrzucę na chama...Nie mówię że zawsze, ale często...Gdzie się podział ten nani sprzed kilku lat?Gdy miał u boku ronaldo, gdy musiał walczyć o miejsce w pierwszym składzie, potem gdy ronaldo odszedł, musiał przejąć na siebie dość duże brzemię w ataku i dawał sobie radę. I nagle gdzieś to znikło...Wypalił się? Nadal jest dobry, ale już nie wybitny...Tak na moje jakby co więc nie krytykujcie, bo wiem że on jest teraz bardzo medialny i może mu troszkę odbiło na punkcie gwiazdorstwa...
Jak kolega wyżej zauważył, powinien się uczyć może od Berby, stały bardzo wysoki poziom przez lata, skromny, cichy...
Pozdrawiam
» 14 sierpnia 2012, 02:56 #48
brooodson: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2012 05:41

Chyba zbyt długo nie kibicujesz manchesterowi... ten twój wypas Nani za czasów Ronaldo to grał taką padline że aż strach sobie przypomnieć!! nie grał a jak grał to potykał się o piłkę!! dopiero jak własnie Ronaldo odszedl do realu zobaczyliśmy prawdziwy talent luisa, a taki jego szczególny błysk zaczoł się od meczy rewanżowego z bayernem i od tego czasu trzyma wysoki poziom lecz jak wiadomo ma niesamowite wahanie formy
» 14 sierpnia 2012, 05:40 #47
messengerUTD: Dobra, walczenie o Robina to jedno, ale co z innymi zawodnikami? Co jeżeli van Persie będzie tak długo zwlekał, albo okaże się, że zostaje w Arsenalu i co wtedy? Mamy bardzo mało czasu. Fergie bardzo rzadko kupuje kogoś na ostatnią chwilę. Warto walczyć też o innych, świetnych zawodników jak Baines, Dembele czy Eriksen. Mam nadzieję, że Ferguson nie skupia się tylko na jednym zawodniku, ale na kilku. Bo jeszcze wyjdzie tak, że z tych 1-2 transferów nie wypali żadny...
» 13 sierpnia 2012, 21:33 #46
Titto: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2012 22:12

Na Eriksena chyba nie ma co liczyć. Partner Duńczyka ze środka pola Ajaxu, Anita jest już jedną nogą w Newcastle (transfermarkt szanse na transfer ocenia na 85 procent, czyli jest już praktycznie "klepnięty") i wątpliwe, żeby Ajax, nota bene od lat prowadzący rozsądną politykę transferową, sprzedawał trzeciego lidera zespołu z mistrzowskiego sezonu 11/12 po Verthongenien (Tottenham) i właśnie Anice (Newcastle).

Co do Bainesa się zgadzam.

Priorytetem na środek pomocy MOIM ZDANIEM powinien być ktoś z trójki Moutinho, Witsel, Strootman (kolejność nieprzypadkowa) i ewentualnie Sahin, być może nie grał regularnie w Realu, ale w Borussi pamiętam, że był genialny. Idealnie pasuje na następce Schoesa, bo walczy, zresztą z fajnym skutkiem, w ofensywie i defensywie.
» 13 sierpnia 2012, 22:11 #45
Metal: Nie no przecież to się skończy bańkructwem ;)
» 13 sierpnia 2012, 21:24 #44
ManUtdever: Mi się wydaje, że atak Van Persie-Rooney (o ile taki będzie) nie wypali ich współprca.
» 13 sierpnia 2012, 21:16 #43
PLDan11: Bawi się tak długo, że Juve w końcu też zgarnie go nam sprzed nosa. 25 milionów powinno być pierwszą ofertą ;)
» 13 sierpnia 2012, 21:06 #42
damix: Na tym polega licytacja. Logiczne, że jak dasz pierwszą stawke to mało kto ci ją przyjmie. W tedy zaczyna się podbijanie. Jakby Ferguson zaoferował od razu 25 mln to w tedy Arsenal tak na chłopski rozum mówiąc "aa skoro dają już 25 mln to zażyczmy sobie 40" :)
» 13 sierpnia 2012, 23:07 #41
brylaant14: Sao Paolo przymie pierwszą stawkę od PSG
» 13 sierpnia 2012, 23:23 #40
kalafior: Bo PSG na dobry początek dali już niemałą sumkę 45milionów.
» 14 sierpnia 2012, 08:32 #39
DarkTwistedRoni: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2012 21:08

Wbrew opinii innych, transfer RvP jest potrzeby.
W ostatnim meczu w środku grywali Cleverley i Kagawa, Roo często im pomagał a na szpicy mieliśmy Groszka. I jego miejsce zająłby Robin :)
W obwodzie w środku jest jeszcze przecież Carrick, Scholes, Anderson i możliwe że również Fletcher. Nie zapominajmy że w ataku mamy tez Welbecka.
SAF dobrze robi starając się o Holendra :)
» 13 sierpnia 2012, 21:05 #38
sensi: Za mniej niz 25 Wenger go nie puści, a napewno już nie do United.
Wystarczy że Juventus zaoferuje 20 i jasną sprawą jest że oferte United odrzucą a Juventusu akceptują i po sprawie.
» 13 sierpnia 2012, 21:00 #37
MDuch7: Co ty pierdzielisz ? Woli do United niż do jakiegoś City. Chociaż nasi ''sąsiedzi'' nie są nim zainteresowani to Francuz woli utrzeć nosa dla nich. Bo sam Arsene wie że Arsenal nie ma większych szans na mistrza bez RvP i poczeka rok to za darmo odejdzie. Tak to 20 mln przeznaczy na ew. def. pomocnika bo być może odejdzie jeszcze Song i zapełni luki w składzie.
» 13 sierpnia 2012, 21:04 #36
ChupaChups: Nie no chyba troszeczkę przesadzasz. Przecież Van Persie też ma coś do powiedzenia i wątpie aby wybrał Juventus.

Jak to ktoś tutaj ostatnio napisał. Jeśli np. Juventus da 25 mln. a Arsenal sie zgodzi to daje możliwość Robinowi rozmawiać z tym klubem.. raczej nikt za niego nie podpisze kontraktu.
» 13 sierpnia 2012, 21:16 #35
Steckov: Niech już Ferguson nie skąpi tych paru milionów na transferze Van Persiego. Po tym jak w fatalnym stylu oddał tytuł na rzecz Man City niech się lepiej ogarnie i nie pajacuje ze swoimi niby "zasadami". Bo z tego już się zrobiła sztuka dla sztuki.
» 13 sierpnia 2012, 20:33 #34
piokrop: Chyba ty pajacujesz. Jak United wygrywa to pewnie piszesz "wygraliśmy", a jak przegrywa to piszesz "w fatalnym stylu oddał tytuł". NIe ma co przepłacać za zawodnika, któremu za rok się kończy kontrakt. 20 baniek to max co powinien zaoferować Ferguson.
» 13 sierpnia 2012, 20:41 #33
Steckov: Nie znasz mnie, więc nie oceniaj i nie traktuj jak sezonowca. Bo cwaniakujesz, a mecze MU oglądasz zapewne przed TV. Przez wiele lat przeżywało się wiele rzeczy z tym klubem, ale stracić 8pkt przewagi przed końcem sezonu na rzecz City to upokorzenie i rzecz, która będzie bolała bardzo długo.
» 13 sierpnia 2012, 20:49 #32
jamaj05: przegrana tylko różnica bramek to fatalny styl??

SAF pajacuje? człeniu, wróc do kibicowania drużynom których pewnie byłeś fanem jeszcze do niedawna jak barca czy real, albo zrób sie modny i idz dp PSG

dzieki tym własnie zasadom MU jest tak podziwiany i doceniany i tyle ostatnio odniósł, po jednym sezonie nie wyjeżdzaj z takimi tekstami...
» 13 sierpnia 2012, 20:53 #31
hitman90: K**wa, człowieku, kto stracił te 8 pkt?? Ferguson?? Niestety jak zawodnicy nie potrafili utrzymać prowadzenia 3:1 a później 4:2 z Evertonem to o czym tu mówić?? Taktyka zawiodła? Każdy mecz 4-4-2 w końcówce grany. Po prostu zawodnicy zagrali jak pipy i tyle.
» 13 sierpnia 2012, 20:57 #30
MDuch7: Może temu grali tak słabo że byli trochę wykończeni ? Taki Welbeck wpuszczony byłby na końcówkę sezonu byłby niczym nie poskromiony byk chciałby się pokazać za wszelką cenę. Ten sezon musi być nasz. !
» 13 sierpnia 2012, 21:07 #29
piokrop: Jak ja lubie takich napinaczy hehe. To, że oglądam mecze przed TV to już nie mogę lubić United i im kibicować? Widać jaki z ciebie wielki kibic po tym co napisałeś w swoim komentarzu. To zawodnicy przegrali w końcówce mistrzostwo, a nie Ferguson. Zresztą koledzy już ci odpisali.
» 13 sierpnia 2012, 22:12 #28
Exigo: Ale facet ma trochę racji - przegraliśmy tytuł jak dzieci. A jeśli ktoś twierdzi, że tylko różnicą bramek to albo jest slepy, albo zobaczył końcową tabelę po ostatniej kolejce -w wielu meczach poprzedniego sezony nie istnieliśmy, czasem kończyło się to kompromitacją w stylu rozbicia przez City, odpadnięcia z LM, żałosnej gry w LE, czy ostatecznie strzelenia sobie w kolanu w meczu z Evertonem.
Byliśmy gorsi i tyle - tabela to tylko statystyka, liczy się gra, a z grą było u nas kiepsko, wiele wygranych to wyniki po 1-0 albo męczarnie z zespołami, po ktorych zwykle się przejeżdżało. Wiem doskonale, że nie da się wygrywać wysoko mecz za meczem, albo byly momenty, że nasza gra wołała o pomstę do niebo i jeśli, któraś z naszych gwiazd nie doznała olśnienia i przebłysku strzelając tą jedną bramkę to byłoby bardzo cienko z nami...
Przykre ale prawdziwe. Napinaczami największymi są zwykle Ci, którzy żyją w zaślepieniu i nie potrafią dostrzec jak rozpędza się otaczający świat. Ten świat w ubiegłym sezonie nas przerósł i przegonił.
Tylko geniusz Fergusona i tych kilku dział z United pozwoliły nam powalczyć do końca, mimo że w kiepskim wręcz niegodnym nas stylu.
» 14 sierpnia 2012, 11:47 #27
TraN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2012 20:33

Już więcej to oni chyba nie oczekują niż 20 mln. Poza tym nie widzę w pierwszej 11 miejsca dla RvP i Kagawy grających razem. A wolałbym, żeby Shinji częściej grał.
» 13 sierpnia 2012, 20:33 #26
jarek87999: czemu nie widzisz kagawa bedzie gral zamiast scholsea
carrick-kagawa
nani-rooney-young
RVP
ostatnio grali clev-kagawa
» 13 sierpnia 2012, 20:54 #25
chicharito111: jarek dobrze prawi
Kagawa bedzie z Rooneyem rozgrywac na to wygląda chyba że zamiast Carricka bedzie grał Scholes , ale wtedy bedzie potężna dziura w tyle więc jedynym normalnym rozwiązaniem będzie Kagawa bardziej cofniety nic innego nie da sie poradzić
» 13 sierpnia 2012, 21:02 #24
hitman90: Liorente xD
» 13 sierpnia 2012, 21:05 #23
smash: shirrer ten z niukasyl!
» 13 sierpnia 2012, 21:20 #22
hitman90: No jasne! Zapomniałem totalnie. adi7cr7 -> Liorente to ten koleś z Bilbało.
» 13 sierpnia 2012, 23:47 #21
malymakar: Myślę, że finalizacja tego transferu to tylko kwestia czasu... Wenger stary wyjadacz czeka do ostatniej chwili, bo chce ugrać jeszcze pare groszy, ale nie z SAF'em takie numery ;)
» 13 sierpnia 2012, 20:19 #20
SzYnA: nie z Safem takie numery i pojdzie do Juventusu tak jak Eden do CFC i Moura do PSG ;/ Wengerowi bardziej zalezy żeby go sprzedac poza PL bo po co sobie będzie podwyższał poprzeczkę

mam nadzieje że jednak Persie wyląduje w United i oprócz niego ktoś do pomocy...
» 13 sierpnia 2012, 20:22 #19
malymakar: akurat jezeli chodzi o Hazarda to po tym co zobaczyłem w meczu o tarcze dobroczynności to dobrze, ze do nas nie przeszedł...
» 13 sierpnia 2012, 21:16 #18
SzYnA: po jednym meczu oceniasz gościa? to powinni wyebać 90% składu United po jednym sparingu w Azji bodajże...
» 14 sierpnia 2012, 09:59 #17
Edge17: Zasada została złamana parę lat temu. Van der Sar do ans przyszedł mając bodajże 36 lat:D
» 13 sierpnia 2012, 20:13 #16
Lcris: Leandro Damiao zamiast Van Persiego a zamiast Moury dałbym Yanna M'Ville
» 13 sierpnia 2012, 20:13 #15
wyrwik: M'Ville to bym widział w składzie ;) hehe
» 13 sierpnia 2012, 23:04 #14
Aherus: SAF jak zwykle nie potrafi dać tych 5 mln funtów więcej, aby tego zawodnika zgarnąć. Ehh..
» 13 sierpnia 2012, 20:07 #13
Lukixp: nie wiem czy wiesz, ale za rok moze odejsc za darmo wiec bez przesady
» 13 sierpnia 2012, 20:30 #12
DevilFan: nie wiem czy wiesz ale za rok nie wybierze united.
» 13 sierpnia 2012, 20:40 #11
Bartolek05: Jeśli nie wybierze United to po co on nam tu? Przecież jeśli chce iść gdzieś indziej to po kiego ch... mamy go tu sprowadzać ? Na siłę ma grać? Z niewolnika nie ma zawodnika.
» 13 sierpnia 2012, 20:52 #10
chicharito111: za rok geniuszu będzie za free a wtedy kluby inaczej patrzą na zawodnika bo tylko z agentem rozmawiają a nie z klubem więc jest ogromna różnica
» 13 sierpnia 2012, 21:04 #9
Lukixp: "nie wybierze united"
haha.
» 13 sierpnia 2012, 21:56 #8
kap: Nie chce RvP. Są ważniejsze pozycje do obstawienia
» 13 sierpnia 2012, 20:07 #7
majkelos27: Zapraszam do ligi head to head w FPL 349492-248288
» 13 sierpnia 2012, 20:06 #6
chicharito111: Hazard przy gwiazdorzeniu to podziękowanie na wstępie i jego saga gdzie on nie gra
Moura nawet w olimpijskiej kadrze ławę grzał mając do wygryzenia takich tuzów jak Oscar a`la waga 60kg no i suma odstępnego zbyt duża .
Jak stracimy teraz RVP na rzecz ... Arsenalu to będzie już katastrofa inne kluby nie wchodzą w grę Juve się wycofało a Shity jak shity oficjalnie nie walczą , ale u nich nigdy nie wiadomo chociaż skrajną głupotą jest przechodzić do składu gdzie mają kilku świetnych napastników i przy obecnej ich formie grzać ławę .
» 13 sierpnia 2012, 20:05 #5
DarkTwistedRoni: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2012 20:03

Złożył już. To potwierdzone info. Jest nawet foto gdzieś jest na którym przebywał w Londynie z osobistościami klubowymi, jeśli można tak to nazwać :)
» 13 sierpnia 2012, 20:02 #4
aris019: Mam nadzieje,że my również nie przyżyjemy tego zawodu po raz trzeci:)
Ale podobno SAF wyslal zapytanie do BD opiewającą na 30mln euro za Levego;)
» 13 sierpnia 2012, 20:00 #3
Crisyne: tak tylko że o RvP informuje MEN, a o Lewym , Borek .... xD
» 13 sierpnia 2012, 20:02 #2
aris019: i Onet haha ale fakt masz racje:)
» 13 sierpnia 2012, 21:11 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.