Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Fergie potwierdza starania o van Persiego

» 8 sierpnia 2012, 23:33 - Autor: Szejp - źródło: thepeoplesperson.com
Sir Alex Ferguson na dzisiejszej konferencji pomeczowej potwierdził chęć sprowadzenia Robina van Persiego na Old Trafford. Szkot zaznaczył jednak, że negocjacje z Arsenalem nie należą do najłatwiejszych.
Fergie potwierdza starania o van Persiego
» Szkot potwierdził dzisiaj zainteresowanie osobą Robina van Persiego
29-letni holenderski internacjonał, który od dłuższego czasu łączony jest z Manchesterem United, z każdym kolejnym dniem wydaje się być bliżej drużyny wicemistrza Anglii. Po tym jak z walki o podpis piłkarza wycofali się Manchester City i Juventus Turyn, to Czerwone Diabły stały się faworytem do pozyskania gwiazdy The Gunners.

Według raportów do podpisania umowy miało dojść już dziś. Zapytany w tej sprawie sir Alex Ferguson zaprzeczył jednak rewelacjom. Pomimo tego Szkot postanowił uchylić rąbka tajemnicy wyznając, że próby ściągnięcia Holendra na Old Trafford nie są mu obce.

- To prawda, złożyliśmy ofertę za Robina - powiedział dzisiaj Ferguson w wywiadzie dla MUTV. - Arsenal jednak próbuje negocjować z innymi klubami. Musi więc to przetrwać, gdyż mam nadzieję, że wszystko pójdzie po naszej myśli.

- Staramy się z całych sił sfinalizować ten transfer, jednak w tym momencie nie ma żadnego przełomu. Wciąż nie dostaliśmy żadnej odpowiedzi od Arsenalu. Ciężko powiedzieć, dlaczego włodarze tego klubu tak postępują. Nie mam pojęcia do czego zmierza ich tok rozumowania, ponieważ nie wiem jaki krok planują oni teraz wykonać - zakończył Szkot.


TAGI


« Poprzedni news
FC Barcelona lepsza w rzutach karnych
Następny news »
SAF: 45 milionów euro za 19-latka to absurd!

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (94)


vip14: To, że negocjacje z Arsenalem w sprawie RvP nie należą do najłatwiejszych to każdy wie, ponieważ RvP jest jednym z najlepszych napastników świata, a więc nie ma się czemu dziwić.
» 11 sierpnia 2012, 11:34 #92
Fabio: Pozwolę Sb na skopiowanie:P Mojego postu z innego news'a ,bo mimo wszytko pasuje tu on idealnie;D .
Formacja ataku była by nieziemska;D !!
Jednak Ja osobiście w lidze byłbym za atakiem mieszanym tzn. 1 lepszy a 2 słabszy ( Roo-Groszek ; RVP -Welbeck ,lub na odwrót ).
Z silnymi zespołami typu MC ,Chelsea atak na 150% czyli Roo-RVP ,a z naprawdę słabymi 2 para Welbeck-Groszek. W ten sposób nikt nie czuł by się pokrzywdzony i grałby odpowiednią liczbę spotkań w sezonie.
» 10 sierpnia 2012, 14:51 #91
lukas255: RVP nie przyjdzie, bo na stronie arsenalu powiedzialze jest zadowolony transferami i tylko z tym klubem chce zdobywac trofea.
» 9 sierpnia 2012, 23:20 #90
Fabio: Weź Mnie nie rozśmieszaj hahaha:D
Jakie trofea ,człowieku ?!
» 10 sierpnia 2012, 14:15 #89
karl1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.08.2012 18:22

Byłby atak marzeń :)
Chciałbym 2 transfery: Robin Van Persie + Moutinho, (Sam) Moutinho albo (Sam) RVP !!
» 9 sierpnia 2012, 18:20 #88
gunnersaurus: Oczywiście nie pochwalam takich transferów (szczególnie przehypowanych brazoli), ale ta wypowiedz safa śmierdzi mi hipokryzją. Teraz 45mln ojro za 19 latka jest be, ale jak 8 lat temu wydawał grubo ponad 30mln gbp na 18 latka wtedy było wszystko cacy??
» 9 sierpnia 2012, 14:17 #87
gunnersaurus: Karwa nie ten news. Nie wiem czemu dodało go tutaj
» 9 sierpnia 2012, 14:22 #86
Fabio: hahaha:D co za koloxD:P
» 9 sierpnia 2012, 15:07 #85
lukas0970: Byłoby fajnie go widzieć, jednakże Wenger nie za bardzo kipi się do jego sprzedaży. Fakt, że van Persie sam zadeklarował chęć odejścia, ale po jakiego ciula Arsenal pozwoliłby odejść swojemu najlepszemu graczowi do jednego ze swoich najwększych rywali czyli do nas. Kanonierzy w tym okienku się bardzo dobrze wzmocnili, będą chcieli walczyć o mistrzostwo, a takie pozbycie się swojego top gracza napewno nie jest dobrym rowiązaniem dla całego zarządu Londyńczyków. Nie liczę na to, że ta cała saga wyjdzie korzystnie dla nas. RvP albo zostanie albo przeniesie się do klubu z innej ligi.
» 9 sierpnia 2012, 13:03 #84
Fabio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.08.2012 15:06

Oni już od kilku lat chcą ,kupują ,kozaczą a i tak zawsze już po maratonie świąteczno-sylwestrowo-noworocznym ( lub maxymalnie luty ,marzec ) ,nie mają już szans na majstra.
Dla Mnie osobiście każdy kto przychodzi do Arsenalu idzie tylko po to by więcej zarobić ,bo już od x lat " Kanonierzy " NIC nie wygrali i Moim zdaniem dopóki będzie tam Wenger to NIC nie wygrają. Czasami się dziwię włodarzom Arsenal'u ,że francuz tak jeszcze pracuje ( pomimo ,że mam do niego spory szacunek i ogólnie lubię;) gościa ) .
» 9 sierpnia 2012, 15:05 #83
lukas0970: Ale chyba nie zaprzeczysz, iż z van Persim i obecnymi transferami nie mają szans na walkę o tytuł nawet do końca. Co do zarobków w Arsenalu zupełnie się nie zgadzam (taki vP zarabia miej więcej 80-90 tys tyg.) czyli nie zbyt dużo jak na dzisiejsze czasy. W kwestii piłkarzy to według mnie przechodzą tam by (w przypadku młodym wieku) pokazać się i załatwić transfer to większego klubu, w przypadku strarszych osób (np. Cazorla, Podolski) poprostu załatwić sobie miejsce na stałe w dobrym klubie z "możliwością wygrania trofeum".
» 9 sierpnia 2012, 15:25 #82
Fabio: Może i masz rację.
Reasumując Mnie zawsze dziwi jak ktokolwiek przechodzi do Arsenalu ,no ale wiadomo gdzieś trzeba zarabiać ,a jak można więcej niż w poprzednim klubie to czemu nie.
Czasami mam też wrażenie ,że włodarze Arsenalu chcą być jak 2 FC Porto ,czyli kupować i podszkalać mało znanych piłkarzy ,a następnie ich wypromować i zarobić na nich sumę parokrotnie większą niż oni sami wydali. Czyli ,że to jest ich sposób na prowadzenie tego klubu ,ale przecież nikt tego " głośno " nie powie.
Tylko ,że Porto zazwyczaj sprzedaje Sw wychowanków ,których wcześniej wyszkala ,a następnie odpowiednio wypromuje ,czy to w reprze Portugalii ,czy w klubie i zarabia na tym nie małe pieniądze. A przy okazji piłkarze wygrywają tak ligę ,lub puchar Portugalii przynajmniej ,i raz na kilka lat rozgrywki europejskie choćby nawet LE ,a tak jak już wcześniej wspomniałem Arsenal już od X lat nie wygrał nawet Curling Cup już o innych pucharach nie wspominając.
Tak więc widzisz chyba zasadniczą różnicę między tymi 2 podobnymi stylami prowadzenia klubu ,ale jeśli chodzi o samą grę i puchary to mamy tu do czynienia z 2 zgoła odmiennymi przypadkami.
» 9 sierpnia 2012, 15:52 #81
Arseneal: Fabio;
Widać, że nie wiesz co się dzieje wewnątrz Arsenalu. Właśnie Wenger jest dla nich gwarantem bogacenia. Jest to obecnie najlepiej bogacący się klub na zachodzie z własnych pieniędzy i wlodarze właśnie to wykorzystują. z Wengerem mają przynajmniej LM co roku i to im wystarcza. Jeśli ktoś ma się zmienić w Arsenalu, to zarząd, który co prawda do bankructwa nie doprowadzi nigdy, bo zarzadzają perfekcyjnie, ale to nie gwarantuje zbyt wielu trofeów. Wenger nie ma takiego pola do popisu jak SAF i musi się liczyć z ograniczeniami zarządu. Buduje klub z tego co może i wychodzi mu to nieźle, bo mimo wszystko cały czas trzymają poziom w przeciwieństwie do np. LFC.
» 9 sierpnia 2012, 20:48 #80
Fabio: @Arseneal
Nie wiem bo jestem kibicem Red Devil's ,a nie Kanonierów.
Arsenal oceniam po osiągnięciach na koniec sezonów ,a raczej ich brakach. Bo w przypadku takiego klubu jak Arsenal osiągnięciem chyba nie można nazwać gry w LM ,bo to wg Mnie jest raczej normą i obowiązkiem jak na taki klub. Chodź przy obecnej sile BPL i jej niesamowicie równym poziomie ,już samo zakwalifikowanie się do LM niektóre ,drużyny powinny uznawać za sukces ,ale akurat nie Arsenal.
» 10 sierpnia 2012, 14:14 #79
Arseneal: Fabio;
Oczywiście, masz rację. Tak myśli każdy kibic Kanonierów, bo każdy jest sfrustrowany brakiem trofeów. Mimo wszystko trzeba wierzyć, że kiedyś te trofea nadejdą, bo ze swoim klubem jest się na dobre i na złe, prawda? Ja też wierzę, że nadejdzie jeszcze taki sezon jak ten 2003/04 czy 2004/05. Nie będzie to łatwe w dzisiejszym futbolu gdzie KASA odgrywa coraz większą rolę, co jest chociażby powodem pazerności graczy Arsenalu odchodzących do City. Gracze MU (poza Tevezem, który był obrażony) nie odejdą tam, bo to największy rywal zza miedzy. Natomiast ci z Arsenalu robili to bez skrępowania. Niestety wysokie tygodniówki i pieniądze spowodowały, że w lidze już nie rządzą niepodzielnie Arsenal i MU, tak jak to było przed rokiem 2005, do ligi wkradły się Chelsea czy MC budowane na pieniądzach. Wy póki co trofea macie, tylko pytanie ile to potrwa. Nikt nie powiedział, że MU po odejściu SAFa nie czeka taki los jak Liverpoolu. Nic nie trwa wiecznie, każdy ma chude lata. Pożyjemy zobaczymy.
» 10 sierpnia 2012, 15:07 #78
Marcindst13: RVP i Moutinho i jak dla mnie koniec sagi :D
» 9 sierpnia 2012, 12:52 #77
wodar14: Fajnie by bylo:D
» 9 sierpnia 2012, 13:35 #76
Fabio: Byłoby cudo ,piłbym cały weekend;D
» 10 sierpnia 2012, 14:21 #75
michal21031980: Jedna refleksja co do transferów:
RVP -29 lat 25 mln funtów
to może też niech kupi KAKĘ 29-lat za 15mln funtów
Z Realem mamy dobre stosunki to się dogadają.
» 9 sierpnia 2012, 11:56 #74
Element: Na co nam Kaka? Lepiej kupić M'vile lub Dembele
» 9 sierpnia 2012, 12:14 #73
SEBEKMU11: Kaka często łapie kontuzje , a w ogóle to nie wiem czy za 15 mln by go puścili , lepiej dołożyć 5 mln i kupić Eriksena .
» 9 sierpnia 2012, 12:27 #72
Marcindst13: Ok Michal RVP ma te 29 lat ale jaki to napastnik ? swiatowej klasy wiec ja Holendra widze u nas a co do kaki jak by byl za 5 MLN to prosze bardzo :D
» 9 sierpnia 2012, 12:47 #71
m1ch4l: Kake brać
» 9 sierpnia 2012, 13:55 #70
koniu21: Jak on tak często łapie kontuzje w Hiszpanskiej lidze to ciekawo jak czesto by łapał w angielskiej :O
» 9 sierpnia 2012, 16:58 #69
Elrok: Kaka był dobry kiedyś... Teraz to lamus i grubas. W tym realu nic nie pokazuje...
» 10 sierpnia 2012, 10:40 #68
JacexMU: My zawsze jesteśmy faworytami do pozyskania jakiegoś zawodnika a wiadomo jak to się potem kończy.
» 9 sierpnia 2012, 11:56 #67
SkowronUNITED: Jak cie spotkam postawie ci Piwo. Masz absolutną racje.
» 9 sierpnia 2012, 12:45 #66
alaSz97: 50 mln funtów nie starczyłoby pewnie na taką trójkę RVP, Baines i Sahin?
» 9 sierpnia 2012, 11:21 #65
ZuczekUnited: Trzeba o niego powalczyc ! Nie ma innego tak TOPOWEGO zawodnika ktory jest dosyc latwy do pozyskania, bylby ogromnym zastrzykiem jakosci do druzyny.
Ale nadal nie mamy rozgrywajacego...chyba ze SAF chce na 38-letnim Scholesie polegac..
» 9 sierpnia 2012, 11:18 #64
SEBEKMU11: Mało tego , pomyśl jaka kasa leciała by z koszulek ! Bodajże koszulki z jago nazwiskiem są jednymi z najlepiej sprzedających się Anglii i nie tylko ,ogromna kasa ,spłacił by się prędko .A poza tym to nie chce tutaj gdybać i najeżdżać na Welbecka ale gdyby wykorzystał te wszystkie setki które miał to śmię twierdzić że nie przegrali byśmy mistrzostwa różnicą bramek .
» 9 sierpnia 2012, 11:30 #63
ZuczekUnited: Podobno Ronaldo splacil sie Realowi miedialnie w przeciagu paru tygodni ;)
» 9 sierpnia 2012, 12:17 #62
koniu21: Ja słyszałem ze transfer Ronaldo i Kaki spłacił im sie przez jeden sezon.
» 9 sierpnia 2012, 17:01 #61
Metal: RVP jest potrzebny, koniec kropka to klasowy napstnik, a takiego nam potrzeba - ilość strzelonych bramek na torune tylko to potwierdza.
» 9 sierpnia 2012, 11:12 #60
chicharito111: Dość proste albo dostaną 20mln albo nic
Idealnie dla nas byłoby jak najszybciej go zgarnąć chociaż to nie będzie proste
Dużo osób pisze że zajmnie miejsce Welbecka , ale skoro Welbeck nie zapewnia nam skuteczności to idealnym lekiem będzie RVP
Rywalizację będzie mieć na wysokim poziomie to może jego talent wystrzeli bo obecnie patrząc realnie to zagraża mu tylko Chicharito czyli czuje się pewnie .
» 9 sierpnia 2012, 11:01 #59
MDuch7: Powiem tak, Valencia nie grał na swojej pozycji. Wymienić Younga właśnie za Antonio i w tamto miejsce wpuścić Rafael'a. Reszta była ok. Nie oszukujmy się niezła parada Pinto po strzale Shinjego, brak gola z karnego przez Roo no i cóż... Obie drużyny grały b. mocnymi składami. Jednak pomimo tego że Welbeck nic mi nie zrobił i go lubię to i tak chcę RVP do nas. Do tego Eriksen których trzeba szybko i po cichu kupić i możemy jechać...
» 9 sierpnia 2012, 10:13 #58
SEBEKMU11: Czytasz w moich myślach :)
» 9 sierpnia 2012, 10:19 #57
poland: Valencia za Younga
Rafael na Prawo
za Welbecka -> Hernandez (wciaz wydaje mi sie, ze to on stwarza wieksze zagrozenie w polu karnym, kiedy przed nim biega jeszcze ktoś)
» 9 sierpnia 2012, 10:51 #56
m1ch4l: Za Welbecka Kagawa
» 9 sierpnia 2012, 13:57 #55
oldtrafford: Nie udało się z innymi zawodnikami czemu miałoby nie udać się teraz.Myślę , że 25 milionów to kwota wystarczająca na zgodę ze strony Arsenalu.
» 9 sierpnia 2012, 10:11 #54
SapphirUnited: Plac 25 i koniec. Moutinho/Sahin > marzenie, Sneijder!
» 9 sierpnia 2012, 10:05 #53
RooneyMU: Wenger prędzej się zgodzi na transfer van Persiego do Juve za 15mln niż do nas za 30 mln. Niestety ale taki jest Wenger, że nienawidzi United.
» 9 sierpnia 2012, 09:29 #52
L3XT3R: gówno prawda. Ile razy w oficjalnych wywiadach SAF i Wenger słodzili sobie na przemian? Ostatnie słowo jak to ostatnio popularne należało będzie do agenta...
» 9 sierpnia 2012, 10:09 #51
RooneyMU: To były tylko gierki słowne. W rzeczywistości jest inaczej.
» 9 sierpnia 2012, 10:25 #50
mxonic: Dobrze, że znasz obu osobiście i ich relacje, bo przeszło mi przez myśl, że jest inaczej.
» 9 sierpnia 2012, 10:42 #49
grg: @RooneyMU
jest inaczej? a te ich wspólne przed jak i pomeczowe spotkania na "winku" to co? ;) nienawiść? Wenger i SAF darzą się ogromnym szacunkiem jak i sympatią co nieraz podkreślali w swoich wypowiedziach :)
» 9 sierpnia 2012, 11:01 #48
SEBEKMU11: grg ale chyba z sympatii Wenger nam go nie odda , trzeba podbić oferte o te 2/3 miliony i po sprawie .
» 9 sierpnia 2012, 11:13 #47
turek: Piłka nożna to biznes, kto da więcej ten ma zawodnika i nie decydują o tym sympatie i nienawiści . Jak Barca mogła sprzedac Figo do Realu to nie widzę żeby Arsenal miał jakieś wątpliwości w pozbyciu się skłóconego RvP.
» 9 sierpnia 2012, 12:09 #46
naniLuis: Szczerze ? Obojętne mi to czy RvP trafi na Old Trafford. Z jednej strony wzmocniłby naszą linię ataku , a z drugiej zablokowałby rozwój naszemu Welbeckowi.Dlatego pozostaje mi to obojętne czy on trafi czy nie...
» 9 sierpnia 2012, 09:01 #45
SzYnA: Arsenal nie chce sprzedawać go komuś z PL. a przydałby się nam bardzo bo przedsezonowa forma naszych napastników nie cieszy...
» 9 sierpnia 2012, 08:53 #44
MANUGLORy: powody czemu go chcemy : 1- jest tani jak na taką klase 2- w ataku z rooneyem i RVP możemy mieć dużo bramek 3-zagramy ofensyfnie teraz to ważne 4-może sie nam przydać w LM bo ma tam doświadczenie 5-trzeba teraz robić transfery bo inaczej nie wygramy z romanem i szejkami
» 9 sierpnia 2012, 06:47 #43
slavkoo91: nie widzę żadnych w/w piłkarzy ;)
» 9 sierpnia 2012, 09:08 #42
koniu21: To Sahina mozesz wykreślić, bo na bank nie przejdzie do nas
» 9 sierpnia 2012, 17:05 #41
mixerMU: Transfer Van Persiego i może Javi Martineza który może grac na obronie jak i def. pomocnik zalatwil by nasze problemy..
» 9 sierpnia 2012, 02:14 #40
MANUGLORy: przydał by sie martinez ale baines chyba też
» 9 sierpnia 2012, 06:48 #39
brylaant14: racja , Javi Martinez to świetna opcja
» 9 sierpnia 2012, 11:45 #38
koniu21: Racja, Martinez swietny piłkarz, starczył by tez na długie lata bo ma ze 24 moze 25 lat.
» 9 sierpnia 2012, 17:08 #37
Edge17: Grunt to wiara w zespół co nie 3514556? Jeżeli masz tak mówić to idz kibicować komuś innemu. Wiem że każdy może mieć własne zdanie ale człowieku trochę wiary:D
» 9 sierpnia 2012, 02:11 #36
3514556: bycie kibicem nie wyklucza bycia realistą .
oczywiście że w tych meczach będe za UNITED ale nie zdiwi mnie porażka bez walki tylko tyle
» 9 sierpnia 2012, 04:15 #35
Freddie: ofensywa wygladalaby imponujaco. RVP, Rooney, Kagawa, Nani, Young, Valencia, Welbeck, Cleverley...
» 9 sierpnia 2012, 01:11 #34
3514556: IMPONUJĄCO?
chyba żartujesz sobie ,nie mamy żadnych szans z barceloną realem chelsea city a teraz nawet psg;)
z takimi grajkami to znowu skończy sie na kompromitacji w lidze europejskiej
» 9 sierpnia 2012, 01:48 #33
tomek23717: nie mamy żadnych szans? z takim podejściem to ty może zacznij faworyzować jedną z drużyn, które wymieniłeś...
» 9 sierpnia 2012, 01:57 #32
m1ch4l: Nie mamy żadnych szans ?! Buahahahahaha
Rooney i Van Persie ,najlepsi strzelcy ligi angielskiej no oni rzecxzywiście mogą sobie nie poradzić.
Kagawa , no on też miał w Poprzednim sezonie miał 11 goli i 13 asyst ,ale przecież niemiecka liga to liga ogórkowa wiec to żaden wyczyn nawet rasiak by tyle miał.
Nani i Valencia w sumie 27 asyst ale przecież to mało .
Jeszcze zapomniałeś powiedzieć że o utrzymanie w lidze będziemy walczyć
» 9 sierpnia 2012, 09:45 #31
Element: Brakuje jeszcze dobrego partnera dla Cleva/Scholesa, kogoś takiego, jak M'vila/Fellani/Dembele/Witsel
» 9 sierpnia 2012, 11:19 #30
manutdfan92: No zobaczymy co z tego wyjdzie. Ja widzę zarówno wady i zalety tego transferu, ale jeśli Fergie chce wyciągnąć RvP z Arsenalu to znaczy, że wie co robi. Na pewno Welbeck i Chicharito dużo by się mogli przy nim nauczyć. Zwłaszcza ten pierwszy mógłby stać się klasowym piłkarzem przy takim koledze na tej samej pozycji.
» 9 sierpnia 2012, 00:13 #29
jamaj05: z pewnością podpatrywanie "kolegi" na treningach, albo z trybun na meczach daje dużo więcej niż sama gra..

szkoda że MU nie ma wszystkich treningów otwawrtych dla fanów, ile to by klasowych piłkarzy wyrosło podglądając Roo i społke
» 9 sierpnia 2012, 00:34 #28
manutdfan92: jamajo5
Akurat treningi są bardzo ważne wręcz fundamentalne i to "podpatrywanie" daje dużo, ale też udzielanie rad i wsparcia. A o występy Welbecka bym się nie martwił. SAF'owi nie obce jest słowo rotacja i nikt w tym klubie nie ma zapewnionego miejsca w pierwszym składzie.
» 9 sierpnia 2012, 00:54 #27
Freddie: jeden zawodnik ma. Wayne Rooney.
» 9 sierpnia 2012, 01:10 #26
designer: i tu robi blad. Chocby Rooney gral najwieksza padake to i tak ma pierwszy sklad. Totalny absurd. Gdyby tak zagral w finale LM jak dzis z Barca, nie chcialbym go wiecej ogladac w pierwszym skladzie. Zeby nie trafic do pustej bramki z kilku metrow! Nawet moja kilkuletnia corka by to potrafila!
» 9 sierpnia 2012, 01:12 #25
TheGiggsy11Boy: Wolę jego niż Mourę. :D
To przynajmniej sprawdzona marka a nie jakiś smarkacz jest wielkim talentem i od razu 50 mln na stół bo jest talentem. Za takich piłkarzy takiej kasy się nie daje. I Brawo dla SAFa że umiał się przeciwstawić. :D
» 9 sierpnia 2012, 00:12 #24
nomati666: Prawda. Ostatnio widzę tendencję, że za ogromne sumy kupuje się "dobrze zapowiadające się" talenty. To absurd. Po to powinno się wydawać małe pieniądze za młodzika, żeby go dopiero rozwinąć. Masz słuszność mówiąc, że tak ogromne sumy trzeba wydawać tylko na klasowych graczy. Tak jak robi to Real (no może bez przesady). Zobaczycie, że takim graczom jak Hazard czy Moura, sława i pieniądze uderzą do głowy, bo będą przekonani o własnej wielkości, skoro tak wielkie kluby się o nich biją. Nie tędy droga.
» 9 sierpnia 2012, 00:34 #23
LukO: Taa PSG sypnie 30mln i pozamiatane :)
» 9 sierpnia 2012, 00:10 #22
DevilFan: jutro będzie że jednak do PSG poszedl
» 9 sierpnia 2012, 00:05 #21
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.08.2012 00:01

no zobaczymy czy te starania odniosa skutek :)
» 8 sierpnia 2012, 23:57 #20
PLDan11: Sir Alexowi powoli puszczają nerwy, jak widzi jaką padakę gra nasz atak :P
» 8 sierpnia 2012, 23:56 #19
Martin: Jutro zgarnie go PSG, bo Szejk Paryżan będzie miał takie widzi mi się ;>
» 8 sierpnia 2012, 23:52 #18
bzowy21: Mam mieszane uczucia co do tego transferu. RVP jest świetnym zawodnikiem. Najskuteczniejszy i najlepszy piłkarz w Premier League w zeszłym sezonie. Jednak chłopak ma już 29 lat. Poza tym wysoka cena, kiedy zostało mu tylko rok kontraktu. Cóż, zobaczymy jak się potoczy sprawa tego transferu. Mimo wszystko, raczej bym był zadowolony, jeśli RVP dołączyłby do Man Utd.
» 8 sierpnia 2012, 23:45 #17
jamaj05: będzie tak jak z Berbą, nigdy się ten transfer nie spłaci i za sezon każdy będzie narzekać gdy RvP złapie kontuzje, albo Welbeck/Hernandez w końcu sie wybiją...
» 8 sierpnia 2012, 23:48 #16
hitman90: Nie rozumiem Twojego toku myślenia. Gość jest do wzięcia. Takie okazje zdarzają się rzadko. W zeszłym roku najlepszy sezon w karierze, dlaczego w kolejnym ma nie być podobnie. 20 mln - wysoka cena?:) Dobre.. a co MU ma zrobić z pieniędzmi na transfery? Schować w materac? Hazard nie wszedł, Moura też, może RvP da rade. A Groszek i Welbeck? Oni pewnie nawet nie czują mocnej rywalizacji, bo wiadomo, że dla jednego z nich miejsce w składzie jest. Może bardziej by się postarali, gdyby to nie było takie oczywiste??
» 8 sierpnia 2012, 23:59 #15
jamaj05: podobne okazje zdarzają się co okienko transferowe..

oczywiście że nie schować w materac, ja jestem jak najbardziej za transferami, zawsze się ciesze gdy przechodzi do nas jakis piłkarz czy to bardziej przymierzany do pierwszej 11 jak Kagawa czy do rezerw jak Powell..

tyle że wolałbym, aby MU sprowadzało piłkarzy którzy są potrzebni, nawet za wieksze pieniadze, a nie korzystało z "okazji życia"

priorytetem powinno być sprowadzenie lewego obrońcy, pomocnia, napad mamy naprawde dobry, dopiero od plotek z RvP zaczęła sie nagonka na Welbecka i hernandeza na dobra sprawe...
» 9 sierpnia 2012, 00:19 #14
hitman90: Twierdzisz, że takie okazje zdarzają się co roku?? Z tego co pamiętam ostatnią taką szansą był Nasri, który podobnie jak RvP zrezygnował z nowego kontraktu. Ja osobiście uważam, że najbardziej potrzebny jest środkowy pomocnik, ale skoro żaden dobry nie jest 'dostępny' a można kupić Robina, to nie ma co zwlekać. Nagonka na Welbecka i Chica? Lubię ich bardzo, ale poprzedni sezon pokazał jaka klasa dzieli ich od Roo. Wazza sam strzelił więcej goli niż tych dwóch razem wziętych. A trzeba pamiętać, że miał czasami problemy i lekkie przestoje. Rok temu Hernandez dochodził do formy aż do ostatniej kolejki i nie mógł dojść. Co jeśli tym razem Welbeck będzie miał z tym problemy. Taki piłkarz jak RvP jest wzmocnieniem w każdym zespole, w którym się pojawi.
» 9 sierpnia 2012, 17:37 #13
piokrop: Wenger nie pozwoli na transfer Van Persiego do United. Woli go przetrzymać jeszcze ten rok w nadziei, że wzmocnienia jakich dokonał pozwolą na zdobycie jakiegoś trofeum przez Arsenal i przekonają Persiego do pozostania w Arsenalu.
» 8 sierpnia 2012, 23:42 #12
Qrka: z niewolnika nie ma pracownika, a Wenger jak malo kto, doskonale o tym wie, tak więc koniec koncow mysle ze pusci go do United.
» 8 sierpnia 2012, 23:45 #11
Diabelred: nom ale jest duze ryzyko bo moga teraz zyskac 20-25 mln ,lub pozniej nic nie zarobic,bo jak dla mnie to do pozostania Robina w Ars moze tylko przekonac mistrzostwo czego im nie wroze :)
» 8 sierpnia 2012, 23:47 #10
jamaj05: @Diabelred

jezu tutaj nie chodzi o mistrzostwo, tylko o tygodniówke...

jeśli RvP zostanie w Arsenalu, w tym sezonie kanonierzy ugrają troche w LM i zakwalifikują sie do LM za rok i beda mieli np 3-4 miejsce w lidze, w dużej mierze dzieki RvP to zyskają te 20 mln za samo to...
» 8 sierpnia 2012, 23:50 #9
Pichichi: On nie jest za stary troszkę? I jeszcze te 20 mln funtów...
» 8 sierpnia 2012, 23:39 #8
Bartolek05: No 29 lat to już trochę jest, no ale przynajmniej przez 3 lata pogra na wysokim poziomie a później będzie i Welbeck i Hernandez, więc jakoś sobie poradzimy.
» 8 sierpnia 2012, 23:43 #7
Diabelred: no fakt jest bardzoooo stary za rok lub dwa skonczy pewnie kariere :))),lepiej grac mlodym i swietnym napadziorem Welbeckiem,ktory praktycznie co mecz majac setke albo ja marnuje albo potyka sie o wlasne nogi :)
» 8 sierpnia 2012, 23:45 #6
jamaj05: @Bartolek05

a jeśli będzie tak jak z Berbatovem i już za rok lipa...

i chyba nie myślisz poważnie, że Welbeck i Hernandez będą czekać jeszcze 3!! lata na rozegranie się..

z twoim tokiem rozumowania Roo i CR7 dopiero wchodziliby na stałe do podstawowej 11 MU O_o
» 8 sierpnia 2012, 23:46 #5
jamaj05: @Diabelred

wskaż nam mecz, w którym Welbeck potyka się o własne nogi...

jak masz pisać takie głupoty to przenieś sie na mniej poważne fora dla dzieci w twoim wieku..

pewnie gdyby Welbeck w tym sezonie strzelił jakąś ładna ważną bramke, jak np ta z piętki na Euro pierwszy byś piszczał i szczał z szału ze taki świetny z niego zawodnik...
» 8 sierpnia 2012, 23:51 #4
Diabelred: jamaj05 ,glupoty hhahaah nie no przepraszam Welbeck ma swietna skutecznosc -,-, chyba uwaznie nie ogladasz meczy skoro nie widzisz ze czesto potyka sie o wlasne nogi akurat pod polem karnym...
dla dzieci w moim w moim wieku O_o moze bys gosciu najpierw luknal na moj profil...
A co do Welbecka to nigdy nie uwarzalem go za gracza u nas na 1 sklad i nawet 1 piekna bramka by tego nie zmienila ;)
» 9 sierpnia 2012, 00:00 #3
jamaj05: @Diabelred

ach no tak, zapomniałem ze RvP za to już od kilku lat uważasz za idealnie pasującego do MU..

poszła kolejna plota że się o niego staramy, a jak nie przejdzie i Welbeck i Hernandez beda dobrze grali bedziesz podniecał sie tak samo..

potykał się o własne nogi? prosze..
» 9 sierpnia 2012, 00:16 #2
xMASAx: A ja pozwolę sobie wziąć Diabelreda w obronę. W meczu z Valerengą była sytuacja gdzie w polu karnym potknął się o piłkę, nie zapominaj też o dwóch sytuacjach gdzie chyba się uparł, że ma strzelać centralnie w bramkarza. I wybaczcie ale odkąd wróciłem do oglądania ManU po sporej przerwie to widziałem tylko jedną ładną bramkę Welbecka, którą strzelił z dystansu, reszta sprawiała wrażenie jakby strzelił je przez przypadek bo piłka się akurat od niego odbiła. Poza tym ile jest sytuacji gdzie traci piłki zaraz po tym jak je otrzyma. A najbardziej mnie irytuje gdy traci piłkę i rozkłada ręce jakby winni byli wszyscy tylko nie on. Może jak będzie musiał walczyć o miejsce w pierwszej jedenastce to będzie bardziej się starał.
» 9 sierpnia 2012, 08:54 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.