Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Mancini wątpi w transfer Van Persiego

» 6 sierpnia 2012, 13:32 - Autor: Szejp - źródło: Sky Sports
Trener Manchesteru City, Roberto Mancini przyznał, że są niewielkie szanse na to, iż Robin van Persie trafi na Etihad.
Mancini wątpi w transfer Van Persiego
» Włoski szkoleniowiec jest przekonany, że Robin van Persie nie trafi w tym okienku do City
Po wycofaniu się Juventusu Turyn z walki o holenderskiego superstrzelca, wydawało się, że ostateczny bój o usługi piłkarza stoczą oba kluby z Manchesteru. W ostatnich tygodniach bowiem zarówno Czerwone Diabły, jak i Obywatele robili wszystko, aby przekonać do siebie 29-latka.

Tymczasem wygląda na to, że również i City postanowiło złożyć broń. Cytowany przez wiele gazet Roberto Mancini wyjawił wczoraj, że transfer van Persiego do niebieskiej części Manchesteru jest mocno wątpliwy.

- Czy van Persie trafi na Etihad? Nie, nie wydaje mi się, że coś takiego nastąpi - powiedział włoski szkoleniowiec.

Spekuluje się, że powodem wycofania się Obywateli z wyścigu o podpis piłkarza jest fakt, iż sam główny zainteresowany optuje za transferem na Old Trafford. Sir Alex Ferguson, który pragnie pozostać przy formacji 4-4-2, chętnie widziałby Holendra w roli partnera Wayne'a Rooneya.


TAGI


« Poprzedni news
Nikt nie pytał o testy medyczne Lucasa
Następny news »
Znamy terminarz Premier League U-21

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (53)


vip14: I bardzo dobrze. Szejkowie po nakupowali między innymi Silvę, a więc wystarczy im. Każdy wie, że City ma kasy jak lody, a więc nich sobie dadzą spokój w walce o RvP.
» 7 sierpnia 2012, 10:56 #52
lukas0970: Wszystko wskazuje na to, iż RvP jednak zdecyduję się pozostać nadal Kanonierem.
» 6 sierpnia 2012, 19:07 #51
wacuchplacuch: jeżeli tak będzie to znaczy, że jest godzien swojego dotychczasowego analnego klubu
» 6 sierpnia 2012, 22:59 #50
gunnersfan9: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.08.2012 09:31

wacuchplacuch - ciekawe czego jest godzien taki troll jak ty ( specjalnie z małej litery ).
» 7 sierpnia 2012, 09:31 #49
Roo543212: lepiej się zajmijmy tym co mamy, a nie szukamy nie wiadomo czego..
» 6 sierpnia 2012, 18:55 #48
koniu21: Mateunio
» 6 sierpnia 2012, 18:24 #47
PDF: Mam nadzieję, że RVP nie przejdzie do MU. Najlepszy sezon w karierze ma już za sobą ... ławo łapie kontuzje i ma już 29 lat. Myślę, że nigdy nie powtórzy wyczynu z poprzedniego sezonu. Również osobiście go nie znoszę, bo to prostak i samolub :-) Niech siedzi w Arsenalu i wygra NIC albo niech idzie gdzieś w ... byle nie do MU.
» 6 sierpnia 2012, 16:58 #46
Samuelikson: 29 lat to w sumie całkiem jeszcze młody piłkarz, bez przesady. A ostatnie zajścia związnego z jego odejściem raczej świadczą, że prostakiem nie jest, bo zachowuje się z klasą i szacunkiem dla władz Arsenalu i kibiców.

Ogólnie nie zgadzam się z Tobą ale szczerze gratuluję własnego, odważnego zdania :)
» 6 sierpnia 2012, 18:28 #45
SzYnA: jestes jasnowdziem ze wiesz ze : " Najlepszy sezon w karierze ma już za sobą" ?

powiedz mi jakie padną liczby w najblizszym tottku ? pliiiiss
» 6 sierpnia 2012, 19:05 #44
ChelseaFC1995: bez wątpienia mieści się w top 3 napastników PL bo dla mnie 1.Rooney ,2.RVP ,3.Aguero ale czy transfer by mu służył w Arsenalu był gwiazdą to do niego szczególnie Wenger w ostatnim sezonie dopasowywał taktykę czy jak by poszedł do City albo United grał by tak samo będąc jednym z wielu gwiazdorów ? tego nie wiem co nie zmienia faktu że to chyba najlepszy pod względem ceny i jakości napastnik na rynku:) za 25 ml to ja bym go chętnie w Chelsea widział:) myślę że skończy się na tym że zostanie w Arsenalu
» 6 sierpnia 2012, 16:30 #43
kckMU: To nie są słowa Robina tylko zarządu Arsenalu, które napiszę swoimi słowami:

"Robin Van Persie zostanie najprawdopodobniej z nami. Jesteśmy przekonani ze sytuacja obróci się na naszą korzyść. Po transferach Podolskiego, Cazorli i Girouda, Holender zwietrzył szansę Kanonierów na walkę w lidze i w europie"

Jeden z kibiców stwierdził, że Robin robi to specjalnie aby wymusić jeszcze jeden duży transfer. Rooneyowi się nie udało, ale tak jak Wayne jest dla nas królem to kim dla Arsenalu Holender? Bogiem.
» 6 sierpnia 2012, 15:03 #42
hitman90: Rooney dostał po tym nowy kontrakt, jeden z najwyższych w Anglii... w ogóle mu się nie udało;]
» 6 sierpnia 2012, 15:12 #41
kckMU: naucz się czytać...

tenże kibic podejrzewa, iż Robin chce wymusić jeszcze jeden duży transfer aby Arsenal bił się o wszystko.

być może tak jest.

ja tylko przytoczyłem fakt i dość sensowny komentarz.
» 6 sierpnia 2012, 15:22 #40
hitman90: To co, nie mogę skomentować opinii tego kibica, czy jak?:D
» 6 sierpnia 2012, 15:41 #39
Zywo08: Bez uszczelnienia obrony Arsenal jeszcze długo nic nie ugra. Niech sobie jakiegoś lewego obrońce ściągną ;)
» 6 sierpnia 2012, 17:15 #38
hitman90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.08.2012 14:55

A ja wątpię w transfer van Persiego do United. Cała zabawa pt.: "Robin van Persie" rozegra się zimą. Robin pewnie sam nie wie czego chce ale w styczniu będzie wóz albo przewóz. Jaki interes ma Arsenal w sprzedawaniu go teraz?? Zimą dostaną za niego taką samą forsę, tyle, że pogra dodatkowe pół sezonu. Tylko głupek puściłby go teraz. Robin szanuje ten klub i pewnie pójdzie na taki układ, to nie sprzedawczyk Nasri.
» 6 sierpnia 2012, 14:52 #37
sisinho: Albo zimą podpisze kontrakt z kimś innym i Arsenal nic nie zarobi ;) Jeśli zostanie na te pół sezonu to wszystko zależy od formy Arsenalu, jeśli będą mieć szanse na trofea to Robin może zostać, jeśli natomiast nic się nie zmieni to pewnie odejdzie.
» 6 sierpnia 2012, 15:16 #36
Samuelikson: Weź pod uwagę że nie będzie mógł grać wtedy w LM w nowym klubie a wydaje mi się, że to punkt newralgiczny dla RvP.
» 6 sierpnia 2012, 18:31 #35
aris019: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.08.2012 14:36

nie kupia go bo maja przesyt napastnikow.
» 6 sierpnia 2012, 14:34 #34
madd118: No patrz, do dzisiaj myślałem, że za stratę piłek odpowiadają piłkarze i błędy jakie popełniają a nie ustawienie. Dzięki stary za oświecenie.
» 6 sierpnia 2012, 14:30 #33
hitman90: Masz zayebistego awatara! Rządzisz:D
» 6 sierpnia 2012, 15:01 #32
mateo13: Skoro tak gada to się nim mocno interesuje, może nawet są bliscy pozyskania:(
» 6 sierpnia 2012, 14:19 #31
szymonstekla51: Gada bzdury. Napewno stara sie o RvP. A tez nie rozumie po co mu Robin. Przecież ma w swoim skladzie Aguero,Teveza,Balotelliego I do tego jeszcze Dzeko. Bez sensu:-)
» 6 sierpnia 2012, 14:16 #30
scobos2: żebyśmy my go nie mieli, a dla nich wydać kilkadziesiąt milionów to pestka :p
» 6 sierpnia 2012, 14:25 #29
ReVo: Jego głupie gierki... już on tam na pewno się stara o RvP
» 6 sierpnia 2012, 14:01 #28
Boss: On blefuje, w sezonie też mówił że jego drużyna nie ma szans na mistrzostwo Anglii, nasi poczuli się pewnie i stracili mistrza w durny sposób. Te jego gierki w tamtym sezonie zabrały nam najcenniejsze co mogliśmy mieć. Żeby tylko teraz Fergie nie przysnął. Ale dobrze że sam RvP preferuje czerwoną część Manchesteru.
» 6 sierpnia 2012, 14:06 #27
aris019: to nie jego gierki sprawily ze przegralismy mistrzostwo tylko brak motywacji i odpuszczenie wygranych meczy(wigan,everton)mozemy winic tylko samych siebie.
» 6 sierpnia 2012, 14:24 #26
Boss: No tak, masz rację. Tylko to właśnie od tego się zaczęło, od jego gierek. Wtedy nasi pomyśleli że City sobie odpuściło i haj lajf. Totalna wyebka, przegrywanie wygranych meczów.
» 6 sierpnia 2012, 14:41 #25
sisinho: @Boss

No przecież. My zapewne nie mieliśmy trenera aby ich zmotywować i dać im do zrozumienia że to jeszcze nie koniec ligi? Każdy trener tak robi (SAF również)
» 6 sierpnia 2012, 15:15 #24
Boss: Ja mam swoje zdanie, ty swoje i na tym zakończmy tą bezsensowną gadkę.
» 6 sierpnia 2012, 17:16 #23
Metal: A ja zaczynam wątpić czy Mancini ma mózg. Jak zwykle udaje idiotę, a pewnie próbuje się dogadać z Holendrem w tajemnicy przed mediami.
» 6 sierpnia 2012, 13:54 #22
hitman90: No to chyba dobitnie dowodzi, że ma mózg:D Po Twojej wypowiedzi, bardziej zastanawia mnie, czy Twój jest na miejscu hehehe
» 6 sierpnia 2012, 15:03 #21
Metal: Uwierz mi jest na miejsu, dzięki za troskę dowcipnisiu hehehe
» 6 sierpnia 2012, 18:45 #20
hitman90: Nie chciałem być nieuprzejmy, ale sam chyba zauważyłeś, że Twoja wypowiedź jest błędna. A tak na serio, to gdyby Mancini nie miał mózgu, bo cicho siedzi a swoje robi, to SAF nie miałby już głowy, bo to jego ulubiona metoda kontraktowania piłkarzy :D
» 6 sierpnia 2012, 20:56 #19
Nani1900: A mi się wydaje, że zostanie w Arsenalu.
» 6 sierpnia 2012, 13:54 #18
szymonstekla51: Element nie znasz sie wogóle a mowisz!!Poogladaj sobie mecze bo jestes ślepy.
» 6 sierpnia 2012, 13:53 #17
Element: oglądam i umiem rozróżnić taktykę, gramy takie samo gówno, jak w poprzednim sezonie i czas skończyć marzyć o LM, czy chociażby BPL, jeśli dalej będziemy grali dwoma napastnikami. Nie mamy kreatywnego środka pola, żeby pozwoliło nam to zwyciężyć chociaż Ligę
» 6 sierpnia 2012, 13:57 #16
Boss: Stary te mecze są po to żeby drużyna się zgrała, nadrobiła zaległości treningowe po wakacjach i przygotowała się do sezonu. Nie zagraliśmy jeszcze ani jednego meczu o punkty, a ty już mówisz że gramy i będziemy grać piach? Chłopie, życzę powodzenia jak po meczach towarzyskich potrafisz ocenić co będzie a czego nie w nadchodzącym sezonie.
» 6 sierpnia 2012, 14:01 #15
daCunha17: Oni maja sie zgrywac? Doszedl 1 zawodnik wiec nie opowiadaj bajek. A element ma racje. Gramy piach od 2 sezonow i teraz bedzie tak samo jak cos sie nie zmienki. Bierzmy przyklad z Kogutow oni w ostatnich latach poczynili olbrzymi progres jesli chodzi o wizualny aspekt gry. 4-4-2 to samo w sobie ciulanie i nieefektowna gra. Panie Ferguson, czas wreszcie sobie uswiadomic ze od 07/08 jest tylko gorzej, a czasy Kick and Run minely.
» 6 sierpnia 2012, 14:34 #14
Boss: Kur*a, to w takim razie te mecze są po to żeby mogli sobie pobiegać, schudnąć i się trochę pomęczyć tak? A zawodników doszło dwóch, chyba że Powell to kibic ?
» 6 sierpnia 2012, 14:44 #13
jarek87999: co ty pitolisz element....przeciez my gramy 4-2-3-1...
valencia-rio-vidic-keane
carrick-scholes
nani-rooney-young
welbeck
jak ogladasz mecz to patrz jak zawodnicy sa ustawieni rooney zawsze gra za plecami napastnika wiec zrownuje sie z nanim i youngiem,nie patrz co jest na grafiku tylko ogladaj mecz.wczoraj pokazywali 4-3-3 hahahah.....a wracajac do RVP jak SAF go chce to nie wiem na co on czeka juz dawo powinnien byc u nas z lucasem to rozumiem bo gra na olimpiadzie wiec pozytku by z niego nie bylo ale z robinem co innego.....
» 6 sierpnia 2012, 13:44 #12
Element: Ch**a, a nie 4-2-3-1, Roo to nie jest OP, tylko cofnięty napastnik, więc czasem tak jest, więc nie pier.... mi tutaj.
» 6 sierpnia 2012, 13:50 #11
sisinho: Rooney rozgrywa bo nikt inny u nas tego nie potrafi. Jeśli miałbym wybór to wolę bramkostrzelnego Rooneya niż Rooneya asystenta. W sumie od tego jest by strzelał bramki a nie rozgrywał.
» 6 sierpnia 2012, 15:13 #10
AgEnT: Dokładnie Rooney ma bramki strzelać, a nie wyprowadzać nasze ataki z własnej połowy!
» 6 sierpnia 2012, 17:32 #9
Element: 4-4-2, buhaha, no nie.. a potem efekty będą takie, jak we wczorajszym meczu, czyli nudny futbol i słaba skuteczność. Szykujmy się na 2-3 miejsce w BPL
» 6 sierpnia 2012, 13:37 #8
aris019: nie wiem w czym widzisz problem z taktyka 4-4-2?
A nawiazujac do wczorajszego meczu to byl mecz zeby sie zgrac po prawie 3 miesiecznej przerwie,taki o pietruszke a nie o mistrzostwo,wiec nie osmieszaj sie takimi plytkimi komentarzami.A jesli chcesz ocenic gre MU to dopiero po 2-3 kolejkach BPL.
» 6 sierpnia 2012, 13:44 #7
Element: Widziałeś naszą gre porzy 4-4-2, bo ja tak, jest tak nudna, że usnałem, dopiero obudziłem się na 80 min. i widziałem od razu lepszą grę przy 4-2-3-1, Kagawa z Nanim ładnie rozbijali obronę przeciwnika, a 4-4-2 żenada, nie da się oglądać tego gówna, ciągłe straty i nic więcej
» 6 sierpnia 2012, 13:52 #6
daCunha17: 3 miechy przerwy? Ktory zawodnik tyle nie gral?
» 6 sierpnia 2012, 14:25 #5
scobos2: vidic
» 6 sierpnia 2012, 14:27 #4
aris019: akto powiedzial ze nie mozemy grac ustawieniem 4-4-2 bez kagawy w skladzie?
kagawa-carrick
kagawa-scholes
carrick jest od rozbijania atakow wiec bedzie cofniety a kagawa bedzie rozpoczyna akcje i rozgrywal pilki.Zreszta po jakiego wacka by nam byl 5 napastnik jakbysmy grali tylko jednym w dodatku Roo,ktory jest nie do ruszenia??Taktyka raczej sie nie zmieni czy Ci sie to podoba czy nie a jak chcesz widziec efektowniejsza pilke to zapraszam na portal barcelony..pozdro!
» 6 sierpnia 2012, 14:37 #3
hitman90: Szykujmy się na spadek z ligi!
» 6 sierpnia 2012, 14:57 #2
sisinho: @aris019

Już widzę Kagawę rozpoczynającego akcje 30 metrów od naszego pola karnego.

Gdyby miał tak grać, to po 2-3 takich akcjach byłby zajechany. Kagawa gra świetnie tylko wtedy gdy dostanie piłki od defensywnych pomocników/obrońców na 40-45 metrze od bramki przeciwnika. Wtedy robi świetne rajdy i kończy akcje, bądź podaje. Mieliśmy przykład z Rooneyem, że Wayne nie mógł cofać po piłkę,rozgrywać i jednocześnie strzelać. Tak samo jest z Japończykiem. Wszystko co najlepsze ma w ofensywie, jeśli miałby wracać się po piłki to tylko marnowalibyśmy jego talent.

Ps. Która dobra drużyna w obecnych latach gra 4-4-2 oprócz nas? To powinno dać trochę do zrozumienia.
» 6 sierpnia 2012, 15:12 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.