Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Tournée 2012: Szanghaj pokonany, pierwszy gol Kagawy

» 25 lipca 2012, 16:01 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał w meczu towarzyskim Szanghaj Shenhua 1:0. Bramkę na wagę zwycięstwa zdobył Shinji Kagawa, po dobrym dograniu Bebe. Kolejny sprawdzian 5 sierpnia z norweską Valerengą.
Tournée 2012: Szanghaj pokonany, pierwszy gol Kagawy
» Manchester United pokonał w meczu towarzyskim Szanghaj Shenhua 1:0. Bramkę na wagę zwycięstwa zdobył Shinji Kagawa, po dobrym dograniu Bebe. Kolejny sprawdzian 5 sierpnia z norweską Valerengą.
Sir Alex Ferguson w towarzyskim spotkaniu z Szanghajem Shenhua wystawił wielu młodych zawodników. Od pierwszej minuty swoje szanse otrzymali Veseli, Brady, Powell czy Petrucci. Nie zabrakło również Shinj'ego Kagawy.

Manchester United od początku kontrolował przebieg meczu. Czerwone Diabły stosowały wysoki pressing, ograniczając ataki Chińczyków do kontrataków. Shenhua początkowo nie była jednak onieśmielona rywalem z górnej półki. Gospodarze ze względu na rozgrywki ligowe podeszli do tego spotkania w mocno rezerwowym składzie.

W 13. minucie Wang Shouting zderzył się groźnie z Nickiem Powellem na środku boiska podczas walki wślizgiem o piłkę. Ferguson od razu zerwał się na równe nogi. Po chwili przerwy okazało się na szczęście, że żadnemu piłkarzowi nie stało się nic poważnego.

W pierwszej połowie na murawie wyróżniał się między innymi Kagawa, który często i skutecznie dryblował, jednocześnie rozgrywając piłkę. Kilkukrotnie do piłki dochodził również Federico Macheda. Włoch w 20. minucie otrzymał podanie z prawej flanki, po czym wykonał błyskawiczny obrót i złożył się do strzału. Zabrakło ułamka sekundy, a mielibyśmy poprawkę bramki strzelonej przeciwko Aston Villi w jego debiutanckim sezonie. Piłka została zablokowana.

Chwilę później Petrucci dograł idealną piłkę nad głowami rywali do wybiegającego Powella. Młody pomocnik dobrze przyjął futbolówkę i stanął sam na sam z bramkarzem Chińczyków. Niestety strzał był fatalny i wyleciał poza boisko.

Pod koniec pierwszej połowy gospodarze wyprowadzili błyskawiczną kontrę. Ferdinand spóźnił się z kryciem co poskutkowało akcją sam na sam Griffithsa z Lindegaardem. Duńczyk wyczekał napastnika Szanghaju i wybił piłkę na rzut rożny ratując United przed stratą gola.

Po przerwie pierwszą okazję dla United miał Anderson. Brazylijczyk otrzymał podanie od dobrze krytego Kagawy i uderzył lewą nogą. Piłka niestety minęła słupek bramki Shenjiong Qiu po zewnętrznej stronie.

56. minuta to popisowa praca w wykonaniu Shinjiego Kagawy. Japończyk dograł piłkę do Machedy, po tym jak okiwał pilnującego go obrońcę. Kiko nie dał rady jednak pokonać rezerwowego bramkarza z Szanghaju. Chwilę potem Federico został zmieniony przez Javiera Hernandeza.

Niedługo potem Manchester United popisał się wymianą kilku podań z pierwszej piłki w polu karnym rywali. Akcja została zakończona dobrym i mocnym strzałem Bebe po ziemi. Shenjiong jednak pewnie interweniował.

Manchester United liczne akcje zamienił na bramkę dopiero w 68. minucie. Pochwała należy się Bebe, który ruszył szybko lewą flanką, minął jednego obrońcę po czym wystawił świetnie piłkę niepilnowanemu Kagawie. Japończyk mimo nieczystego przyjęcia zdołał oddać strzał, który jeszcze po rykoszecie wpadł do bramki Chińczyków.

Chwilę potem Ferguson przeprowadził potrójną zmianę. Murawę opuścił Valencia, Anderson oraz Veseli. W ich miejsce pojawili się Scholes, Lingard oraz Vermijl. Nie trzeba było długo czekać na korzyści z gry Scholesa. Paulowi zabrakło kilku centymetrów, aby pokonać bramkarza gospodarzy strzałem głową. Piłka po koźle przeleciała jednak nad poprzeczką.

Dwa dobre strzały z dystansu oddał również Bebe, który był bardzo aktywny w ofensywie Manchesteru United. Strzały Portugalczyka były celne i silne, ale bramkarz Chińczyków spisywał się bardzo dobrze. Mimo jeszcze kilku prób w końcowych minutach meczu, nie udało się już pokonać Shenjionga.

Szanghaj Shenhua 0:1 (0:0) Manchester United

Bramka: Shinji Kagawa 68'

Man Utd: Lindegaard (Johnstone 46'), Veseli (Vermijl 71'), Ferdinand, Carrick, Brady, Anderson (Scholes 71'), Powell (Tunnicliffe 46'), Kagawa, Petrucci (Bebe 46'), Valencia (Lingard 71'), Macheda (Hernandez 61')


TAGI


« Poprzedni news
Pallister: RvP idealnie pasuje do United
Następny news »
Sir Alex chwali Kagawę

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (132)


PatrykSNK: Zwyciestwo cieszy lecz to sparing wiec na pewno nie ma czym sie pdniecac, dobra gra Kagawy, na pewno tez fajnie widziec w kolejnym sezonie Scholesa! Ogolnie bardzo fajne te nowe koszuli Manu.
» 26 lipca 2012, 14:42 #129
waddle: Wrażenia po meczu:
Przyzwoity mecz w naszym wykonaniu. Ostatnie pół godziny naprawdę dobre. Co do naszych młódych Diabłów, to zasadniczo żaden niczym nie zachwycił. Nie widzę w żadnym z tych graczy kogoś, kto może odgrywać w przyszłość na OT znaczącą rolę. Moim zdaniem Petrucci "coś" tam gra. Szuka gry, miał kilka ładnych podań i przerzutów na prawe skrzydło. Reszta Brady, Veseli, Lingard,to rzemieślnicy. Powell - nie wyobrażam sobie duetu w środku pola Carrick-Powell, bo to chyba byłby najbardziej drewniany środek pola w Premiership. Moim zdaniem Powell nie ma odpowiedniej zwrotności, z szybko pozbywa się piłki odgrywając do najbliżej ustawionego partnera (najczęsciej do tyłu). Nie ma tego błysku, który powienien mieć klasowy środkowy pomocnik. To co może być jego atutem, to strzał z dystansu. Póki co to mieliśmy takiego grajka (Gibson). Odejście Pogby i przyjście Powella, to tak jakby przesiadł się z mercedesa do seata... (nawiasem mówiąc, naprawdę szkoda, że Pogba odszedł od nas, dziwię się dlaczego Fergie dał mu tak mało szans przy tak słabym środku pola naszego zespołu...). Macheda - z roku na rok coraz gorszy. Pamiętam jego gola w meczu z AV! Myślałem, że to będzie naprawdę świetny napastnik. Myślę, że ten sezon będzie jego ostatnim na OT. Fergie da mu kilka szans (Puchar Ligi), żeby troszkę podbić jego cenę rynkową, bo po okresie w QPR, gdzie nie zagrał żadnego meczu w wyjściowym składzie, nie strzelił żadnej bramki, to jego obecna wartość wynosi 3 mln funtów z hukiem:(

Co do oceny gry poszczególnych graczy
Lindegaard - 6 - mało pracy, poza 1 gór 2 sytuacjami. Póki co ten bramkarz, będzie solidnym bramkarzem, i nigdy w życiu nie osiągnie choćby 50% klasy Schmeichela

Veseli - 6 - przeciętny, bezbarwny gracz. Co najwyżej solidny

Ferdinand 7 - plażowe nastawienie przy doświadczeniu i umiejętnościach tego piłakrza wystarczyło na tego przeciwnika

Brady 5,5 - dwa jedyne atuty tego gracza to siła i szybkość. Reszta na poziomie Championship. Szczególnie razi kiepskie umiejętności techniczne. Klasowy boczny obrońca we współczesnym futbolu musi mieśc doskonałe wyszkolenie techniczne. Szybkość i siła wystarczy na polską ekstraklasę

Anderson - 6 - dość aktywny, ale dość dużo bezsensownych dalekich piłek do bocznego sędziego;) No i jak mi się zdaje, Ando przytył. Jeszcze trochę i mu zrobią imieniny w "tłusty czwartek";)

Carrick - 6 - on zawsze gra to samo

Petrucci - 7 - właściwie 6,5, ale za brak doświadczenia ma 7. W pierwszej połowie kilka ładnych zagrań

Valencia - 7 - lepszy w drugiej połowie. Moim zdaniem Valencia przesadził z treningiem na siłowni. Zatracił sporo ze swojej gibkości (nie szybkości). Zrobił się zbyt "kwadratowy". Ale i tak widzę w nim mocny punkt naszego zespołu w sezonie ligowym

Powell - 5,5 - niczym nie zachwycił. Moim zdaniem gra o tempo wolniej...

Kagawa - 7,5 - obok Bebe najlepszy gracz naszego zespołou. To jest typowy rozgrywający z wybitnie ofensywnym nastawieniem. Takiego gracza potrzebowaliśmy w ubiegłym sezonie. Imponują mi jego przechwyty w środku pola, z których robą się naprawdę szybkie groźne akcje. Świadczy to o wysokim poziomie czytania gry Japończyka. Jak ktoś porównuje Kagawę z PArkiem, to chyba ma na myśli jedynie pochodzenie geograficzne obu graczy. Styl gry? Totalnie różny. Jedyne co mnie martwi w przypadku Kagawy, to jego sylwetka. On jest niesamowicie chudy. Jemu chyba dali koszullę wersja Kids;) Owszem Scholes wcale nie jest wyższy, ale sylwetki Paula i Shinjego są zupełenie inne.

Macheda 4,5 - ten chłopak niczego nie zrobił na boisku, poza tym, że zespół kilka akcji (raz ciekawie zagrał piętką...)

Bebe - 7 - żywioł! naprawdę dobry mecz. Widać, że Portuygalczyk dobrze czuje się wchodząc ze skrzydła do środka pola. Trochę tak - przy zachowaniu odpowiednich proporcji - jak Thierry Henry

Hernandez - 6,5 - bezbarwnie

Scholes 7 - zagrał krótko, ale zdominował środek pola

Vermil - 6,5 - aktywny w kacjach ofensywnych

Lingard - 5,5 - mało widoczny

Tunnicliffe - 6,5 - średni mecz, ale dość aktywny
» 26 lipca 2012, 14:29 #128
Roo543212: Wadlle...jesteś analitykiem? United Ci za to płaci? jak ja nie lubię jak ktoś udaje mądrego i tak pisze
» 26 lipca 2012, 14:53 #127
bad15: A mnie denerwuje, jak ktos nie ma nic ciekawego do powiedzenia i ciśnie kogoś, kto wypowiada się w miarę konstruktywnie. Ja np. nie oglądałem Waszego meczu i sobie poczytałem co nieco.
» 26 lipca 2012, 21:45 #126
Roo543212: a skąd możesz wiedzieć że dobrze ocenił? może jakbyś obejrzał skrót na yt by było co innego wgl...
a tak wgl autor newsa opisał powyżej.
» 28 lipca 2012, 13:43 #125
wazza89: Kagawa Bebe bardzo duży plus. Brady Macheda bardzo duży minus. reszta neutralnie wedle oczekiwań.
» 26 lipca 2012, 13:51 #124
vip14: Ten gol Kagawy świadczy o tym, że te pieniądze, które United na jego zakup przeznaczył nie zostały wyrzucone w błoto. Brawo United za dobry i spokojny meczyk. Glory, Glory Manchester United :)
» 26 lipca 2012, 11:43 #123
damiosa: Jeden gol i już transfer udany? :D Prawda, na razie gra na bardzo dobrym poziomie, ale zobaczymy.
» 26 lipca 2012, 13:08 #122
nomati666: damiosa. Nie tylko gol o tym świadczy. Ważne jest, że Kagawa ma tak zwany klej w nodze - prowadzi piłkę bardzo blisko nogi w czasie dryblingu. Ważne jest także to z jaką łatwością wychodzi na pozycję. Ale masz rację w tym, że dopiero zobaczymy jak się spisze. Afryka i Azja to nie Premier League. Największy sprawdzian dopiero przed nim.
» 26 lipca 2012, 17:10 #121
damiosa: Nie zaprzeczam, po dwóch meczach wygląda na bardzo dobrego zawodnika, powiedział bym nawet że na "króla asyst" - będzie mógł kandydować w sezonie. Ale dobił mnie ten tekst : "Ten gol Kagawy świadczy o tym, że te pieniądze, które United na jego zakup przeznaczył nie zostały wyrzucone w błoto." - to tak jakby jeden gol przesądzał o zawodniku...
» 26 lipca 2012, 17:20 #120
zbyszek7: Piszecie za Anderson boji sie strzelac. Bylem rok temu na meczu Man Utd w Chicago i widzialem jak strzelal na rozgrzewce. Prosze was niech lepoej tego nie robi bo wstyd. Przez te wszystkie lata to wyszedl mu tylko jeden strzal w sparingu przed sezonem w okienko od slupka. Reszta to porazka...
» 26 lipca 2012, 01:02 #119
Klimaa: Trochę martwi słaba skuteczność naszej drużyny ale to dopiero trzeci mecz i kolejny w mieszanym składzie.
Oby w regularnym sezonie Kagawa ustrzelił 10-15 bramek ;-)
» 25 lipca 2012, 23:43 #118
majkeloo: Cały czas się zastanawiam jakim systemem będzie grało United podczas zbliżającej się wielkimi krokami nowej kampanii. Praktycznie we wszystkich meczach na tournee Kagawa grał zaraz za napastnikiem ponieważ na tej pozycji radzi sobie wyśmienicie. I teraz pytanie:czy zagramy 4-5-1:
4 obrońców
5 pomocników: Nani, Carrick, Scholes, Valencia/Young-> przed nimi Kagawa
oraz 1 klasyczny napastnik.
Wellbeck, Hernandez i Berba(o ile nie odejdzie) pewna ławka przy wysokiej formie Roo oczywiście. Wiadomo że prosiaczek może zostać cofnięty do pomocy, to samo Berba. A jeżeli dojdą jeszcze jacyś nowi gracze to taktyka znów może ulec zmianie. Jestem bardzo ciekawy jak to wszystko poukłada Sir Alex. Oczywiście trzeba patrzeć na to że bardzo potrzebna jest szeroka kadra w takim zespole jak United. Każdy z zawodników zapewne dostanie określoną rolę w zespole, którą powinien spełnić. Trzymam kciuki za to żeby tak właśnie było.
» 25 lipca 2012, 23:00 #117
Pershing: Bebe postura przypomina Henrego takie same ruchu i ogolnie bedzie zycze mu aby został podobnej klasy piłkarzem
» 25 lipca 2012, 22:21 #116
Agusssia: Bebe i Henry ?? Masz bardzo specyficzne poczucie humoru...
Portugalczyk nigdy mu nie dorówna uwierz
» 26 lipca 2012, 13:51 #115
messengerUTD: On mówi o tym, że mają podobną posturę i takie same ruchy, a ty o umiejętnościach.. Ehe.
» 26 lipca 2012, 14:20 #114
Crim: To co gra Macheda to totalna porażka. Bebe jak dla mnie bardzo dobry występ dziś. Kagawa też pozytywnie. Ale Macheda jak dla mnie nie ma co szukać w ManUtd.
» 25 lipca 2012, 22:15 #113
chicharito111: Anderson fatalnie niestety do odstrzelenia obecnie
Bebe na + postura niczym u Hulka :) ( niestety tylko to )
No i Kagawa wyróżniał się na tle innych
» 25 lipca 2012, 22:05 #112
dami097: Po tym meczu uważam że RVP jest nam nie potrzebny ponieważ mamy Bebe który jest według mnie w życiowej formie w MU,Rooney i Hernadeza bo Macheda puki co nie ma formy a Berba prawdopodobnie zostanie sprzedany.A ogl to świetny mecz jak dla mnie w wykonaniu Diabłów. Zawodnikiem meczu dla mnie jest Kagawa a drugi najlepszy piłkarz to Bebe oraz trzeba pochwalić Lindegarda za te interwencje sam na sam.
» 25 lipca 2012, 21:07 #111
chicharito111: po jednym meczu wnioskujesz że jest w życiowej formie ? Nieźle to które miejsce i ile goli strzeli MU w lidze mistrzów ? możesz to ocenić przecież po sparingach aaa dobra 14lat tyle w temacie
» 25 lipca 2012, 22:02 #110
daCunha17: używanie przecinków to grzech.

Jak ci nie działa przycisk z przecinkiem to masz tu kilka:
, , , , ,
» 26 lipca 2012, 11:11 #109
Veon: Ja mogę potwierdzić że Bebe jest w życiowej formie. W końcu tak dobrego meczu jeszcze nigdy nie zagrał :P
» 26 lipca 2012, 20:29 #108
daCunha17: Jak i po co się pali wagi?
» 26 lipca 2012, 11:10 #107
mikifiki: Przydałaby się jakaś kompilacja z dzisiejszego występu Bebe.
» 25 lipca 2012, 20:50 #106
kogiboota: Nie trwałaby zbyt długo chyba ;)
» 25 lipca 2012, 22:15 #105
eXodomy: nie trwalaby? Z tego co pisali byl bardzo aktywny. Dobrze, skoro juz poszlo na niego tyle zielonych, niech probuje sie splacac.
» 26 lipca 2012, 01:52 #104
damiosa: Bardzo dobry mecz, po wejściu co chwilę były jego strzały na bramkę, gdyby nie bramkarz padły by ze dwie bramki
» 26 lipca 2012, 13:47 #103
bartas930811: www youtube com/watch?v=SxC5uqkDGOY

Kompilacja.
» 30 lipca 2012, 11:11 #102
Castway: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.07.2012 20:41

Przy wielu sytuacjach miałem wrażenie, że podania kagawy przerastały naszych, brakowało niektórych umiejętności aby je należycie wykorzystać :x troszkę smuci ten fakt, z drugiej strony to co robił dzisiaj bebe to jak to mówia młodzi ludzie - masakracja :D
» 25 lipca 2012, 20:41 #101
daCunha17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.07.2012 11:09

Ahhh Włodek krejzolu
» 26 lipca 2012, 11:09 #100
matuch: dla mnie strasznie zawodzi Rio zupełnie zawodzi widać ze jest ociężały bez formy wolny kelnerzy go ogrywają mam nadzieje że jak wróci VIDIĆ to Jonesem pokażą klase światowa jeszcze Baines i sukces gotowy
» 25 lipca 2012, 20:36 #99
Buszu: Naprawdę podoba mi się gra Bebe w tych wszystkich sparingach. Nie zdziwiłbym się jakby grał w podstawowej 11-stce.
» 25 lipca 2012, 20:06 #98
Piotrekfan: Czesc! Witam chcialem sie na poczatek zapytac czy ktos jest teraz zalogowany i moze pisac bo mam sprawe , potrzebuje fana ktory wie kiedy i o ktorej godzinie przyleci Manchester United do Oslo
» 25 lipca 2012, 19:36 #97
Roo10ney: Śledź media, my tego Ci niestety nie zdradzimy bo nikt nie wie:)
» 25 lipca 2012, 22:31 #96
adasko6969: Widzę że Chelsea się zbroi w najlepsze, Oscar oficjalnie piłkarzem The Blues... Panowie potrzebny jakiś głośny transfer, bo o mistrzostwo w tym roku będzie niezwykle ciężko.

Pozdro
» 25 lipca 2012, 19:12 #95
joachim: głośne trasfery nie gwarantują wyników, chelsea co roku wydaje krocie a poza LM odnosi coraz gorsze wyniki, oni są jak dzban z dziurą- nie ważne ile tam nalejesz pewnego poziomu nie przeskoczą, bo transwery to nie wszystko
» 25 lipca 2012, 19:33 #94
MateuszCFC: Skoro Chelsea zarobiła ponad 60mln euro to czemu ma tego nie wydać ??
Były takie lata kiedy na Stamford przychodzili gracze za darmo: Pizzaro, Ben Haim, Sidwel czy kiedy przyszedł Zirkov czy Sturridg....... Ale własnie najlepiej pamiętać tylko o takim okienku jak teraz gdy przychodzą najlepsi gracze za grubą kasę......
» 25 lipca 2012, 20:16 #93
Evenement: Joachim to niezłe dowaliles. Chelsea regularnie wygrywa Fa Cup... I ma teraz teoretycznie mocny skladzik (Hazard, Oscar, Mata)
» 26 lipca 2012, 00:32 #92
piki: Ja tylko tak o Andersonie jak tak ma wyglądac ten sezon co obiecywał a jak grał to blado to widze i tak szczerze to piaty sezon w MU 73 mecze w lidze i 2 bramki jak na ofensywnego pomocnika to jest wynik beznadziejny bardzo go lubie ale zawiodłem się na nim jeden z transferow niespełnionych oczekiwan
» 25 lipca 2012, 18:16 #91
10wazzar10: jego największe minusy - boi się strzelać, gra tylko lewą nogą
» 25 lipca 2012, 18:23 #90
Martin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.07.2012 19:04

Zapomniałeś o nadwadze, ale mniejsza z tym. Lubię Andersona jak każdego zawodnika MU, ale jako fan Manchesteru United, podobnie jak inni oczekuje od niego znacznie więcej, niż pokazał przez te kilka lat. Nie można go rok w rok tłumaczyć kontuzjami, bo będzie tak do 30stki. Z miesiąca na miesiąc tracę cierpliwość do tego zawodnika :/
» 25 lipca 2012, 19:03 #89
m1ch4l: Za to dzisiaj zagrał bardzo dobrze tylko tak dalej Ando
» 25 lipca 2012, 19:08 #88
MDuch7: Do Sao Paulo za Mourę :) 25 mln + Ando
» 25 lipca 2012, 19:47 #87
bulka1986: no Anderson odkad przyszedl z FC Porto spasl sie niesamowicie(pomijajac, że był mlodszy) , ja nie wiem czy on przyjechal do MU na wakacje czy cos? Ja juz dawno stracilem do niego cierpliwosc, z roku na rok coraz wolniej porusza sie po boisku...
» 26 lipca 2012, 10:31 #86
boger: Porusza się wolniej bo teraz gra na pozycji rozgrywającego , a nie ofensywnego pomocnika ... Oglądając mecz mogę powiedzieć że bardzo dobrze kontrolował tempo . Jego występ jak najbardziej na duży plus.
» 26 lipca 2012, 12:55 #85
hitman90: Dobra, Bebe zagrał OK, ale przeciwko komu...? Jakimś szanghajskim kelnerom.. Mam nadzieję, że uda mu się coś pograć w przyszłym sezonie, ale taki jeden mecz o niczym nie świadczy.
» 25 lipca 2012, 17:56 #84
SYSTEM: Przeciw tym kelnerom Anderson zagrał taki piach że chyba nie ma o czym marzyć w Premiership
» 25 lipca 2012, 18:53 #83
Martin: Bebe zagrał 'OK' przeciwko jakimś tam kelnerom. Anderson, Macheda zagrali poniżej oczekiwań przeciwko jakimś tam kelnerom. Dlaczego nie napiszesz tak o tej dwójce 'bardziej ogranych' zawodników, którzy jak widać do takich spotkań podchodzą bardzo lekceważąco, albo po prostu nie umieją grać i nadawali by się do takiego Szanghaju, ale nie po 30stce jak Drogba, tylko teraz. Ludzie zawsze znajdą jakieś ale, ale rzeczywistość jest jaka jest, Bebe zagrał świetne zawody i tylko to się liczy, tyle.
» 25 lipca 2012, 18:58 #82
SYSTEM: Zagrał świetnie w drugim meczu jak i trzecim meczu. Bramka i Asysta w pierwszym chyba nie wystąpił.
» 26 lipca 2012, 11:16 #81
10wazzar10: W końcu mamy kogoś w środku pomocy, kto potrafi rozpocząć akcję od połowy boiska, popędzić z piłką, przedryblować rywala, czy odddać strzał obojętnie którą nogą - Kagawę. Anderson jest bez jednej nogi, tak samo jak Valencia, co strasznie irytuje, dzisiaj Brazylijczyk wypadł słabo na tle Kagawy, o wiele bardziej podobał mi się Tunnicliffe od niego, Petrucci średnio, zaskoczył Bebe oczywiście, grał jak nigdy dotąd z głową, było go pełno na skrzydle, jak i w ataku, fajny występ Portugalczyka ;) najgorszy Macheda, porażka po prostu, nie wróżę mu kariery w United od momentu wypożyczenia do Sampdorii i na to się zapowiada. Reasumując - Kagawa spełnia moje oczekiwania, gra tak jak to sobie wyobrażałem;) co do transferów - Tunnera do seniorów, walczak, box-to-box, już teraz jest lepszy moim zdaniem od Ando:) jak przyjdzie Lucas, będzie wspaniale, jednak nie jest źle i transfer lewego obrońcy może wystarczyć...
» 25 lipca 2012, 17:55 #80
DeeJay: Bramkę na wagę trzech punktów? A niby gdzie te punkty się zapiszą United? :P
» 25 lipca 2012, 17:55 #79
Daminek8: No muszę przyznać, że Bebe jednak chce tu coś osiągnąć. Może jednak coś z niego będzie. A Macheda dziś zawiódł na całej linii. Widział, że mu nie idzie dzisiaj a i tak sam wszystko chciał skończyć zamiast podać lepiej ustawionemu koledze.
» 25 lipca 2012, 17:52 #78
Jerome: Cieszy regularna gra Ando. Wielu z Was go nie lubi a jednak tak, stąd moje nadzieje na regularną grę Brazylijczyka.
» 25 lipca 2012, 17:47 #77
Pershing: Najlepszy zawodnik :
Bebe
Najgorszy zawodnik:
Macheda
Na plus napewno:
Kagawa, Powel, Brady, Vermijl, Petrucci
» 25 lipca 2012, 17:39 #76
CcxcC: jak Manchester pokonuje z taką trudnością jakiś klub z azji to boje się pomyśleć co to będzie w lidze, słabo strasznie idziemy, rezerwy nasze nadająsię do 2 ligi taka prawda.
» 25 lipca 2012, 17:34 #75
crupek: Chłopie to są sparingi! To nie jest właściwa forma MU :) Dojdzie Lucas i być może RvP, to wtedy będzie się działo. Najmocniejsza offensywa w Angli (wg. mnie) :)
» 25 lipca 2012, 18:00 #74
m1ch4l: Gdybyś widział ten mecz to wiedziałbyś że szanghaj nie miał Nic do powiedzenia
» 25 lipca 2012, 19:11 #73
Alpinek: Kagawa faktycznie zagrał bardzo dobrze ale nie zapominajmy ze grali z drugą drużyną Szanghaju..
» 25 lipca 2012, 17:29 #72
mikifiki: Jak zagrał Powell?
» 25 lipca 2012, 17:28 #71
Diablista16: Grał przez pierwszą połowę, nie wykorzystał setki.
Ogólnie raczej dobrze ;p
» 25 lipca 2012, 18:48 #70
ZeitGeist: nie ma czegoś takiego jak setka :P
» 26 lipca 2012, 14:40 #69
Lencio350: No bardzo dobry mecz Kagawy, można pochwalić Bebe, Valencie i myśle Hernandeza bo przez 5 min jak dla mnie lepszy wystep niż Macheda przez cały swój pobyt na boisku , to pokazuje gdzie jego miejsce. Zabrakło mi gry Berbatova a dzisiaj przydał by sie bardzo żeby sie utrzymac przy piłce w polu karnym czego brakowało
» 25 lipca 2012, 17:26 #68
crash: oglądałem i przecierałem oczy ze zdumienia: to na pewno TEN Bebe? :D dobre podania, kilka strzałów, parę razy fajnie zabrał się z piłką, dośrodkowania, asysta i ogólnie sporo widzi - po dzisiejszym występie jestem w stanie uwierzyć, że jak się przyłoży do treningów to będziemy mięli z niego pożytek. Mógłby się sprawdzić w roli rezerwowego, jak ktoś już zauważył po jego wejściu ruszyło się z przodu.
Cieszę się też z występu Powella, sporo piłek przez niego przeszło.
» 25 lipca 2012, 17:24 #67
DarkTwistedRoni: Nie wątpliwie najlepszy mecz w wykonaniu United na tegorocznym tourne :)
Zwłaszcza druga połowa była dobra :)
Na wyróżnienie zasługuje na pewno Kagawa Bramka oraz świetna gra w środku. Po tych kilku meczach można śmiało stwierdzić że SAF dokonał kolejnego świetnego zakupu :) Bebe Pokazał że potrafi grać w piłkę i to nawet w dobrym stylu. Kilka udanych rajdów plus asysta. Dośrodkowania znacznie lepsze niż te "pamiętne" z ubiegłego sezonu :)

Teraz kilka dni odpoczynku i mecze w Norwegii w sierpniu :)
» 25 lipca 2012, 17:17 #66
Maniek358: Insane --> Nie wypowiadaj się lepiej więcej ^^, bo jesteś tak żałosny, że masakra.
» 25 lipca 2012, 16:54 #65
kocek: Bebe się rozkręca, oby forma przy inauguracją ligi dopisywała.
» 25 lipca 2012, 16:43 #64
BoboAG: Racja. Bebe ładnie sobie poradził + ładny gol (trochę zfarcony) Kagawy :3
» 25 lipca 2012, 16:36 #63
mikifiki: Trochę tak, bo piłka poszła po rykoszecie ale bynajmniej nie była to tylko formalność, nie był to gol do pustej bramki. Ładne podbicie piłki i precyzyjne uderzenie Japończyka. W lidze jednak będzie miał miej czasu na namysł w takich sytuacjach :)
» 25 lipca 2012, 17:06 #62
backspace87: a już myślałem że tylko mi się zdaję że Bebe bardzo dobrze się pokazuje na tournee
» 25 lipca 2012, 16:34 #61
mateomufc: kagawa przypomina silve tylko takiego prawonożnego ,bez dwóch zdań zawodnik meczu dzisiejszego ,ogolnie cała druzyna pokazała się dobrze no prócz machedy.. nic juz z goscia chyba nie bedzie
» 25 lipca 2012, 16:34 #60
United45: Najlepszy zawodnik :
Bebe

Najgorszy zawodnik:
chyba Macheda

dobry mecz też Kagawy i Bradego

GLORY GLORY MAN UTD
» 25 lipca 2012, 16:34 #59
daCunha17: Poproszę o obszerną i obiektywna recenzję naszych zawodników, gdyż meczu nie oglądałem. Chętnemu charytatywnemu pracusiowi z góry dziękuję.
» 25 lipca 2012, 16:31 #58
ForeverUnited20: kagawa super gol
» 25 lipca 2012, 16:25 #57
michal94klb: Po tym meczu można z czystym sumieniem stwierdzić że Bebe>Mata.
» 25 lipca 2012, 16:25 #56
MateuszCFC: Człowieku po jednym meczu oceniasz to co Mata zrobił w całym sezonie ?? Bebe musiałby zagrać z 5 lat żeby to nadrobić... Mata najlepszy kreator akcji, drugi pod względem asyst .. Ale tak Bebe lepszy bo z MU... Zadroscisz chyba że mata gra w CFC.....
» 25 lipca 2012, 20:21 #55
FanUnited69: Michal to była ironia co nie ? ;)
Mateusz ty już tak nie pierdziel kolega sobie żartował , a ty już się oburzyłeś i piszesz nam tutaj jaki ten Mata jest zaje.... .
» 25 lipca 2012, 21:06 #54
kocio10: Kibice z Chelsea chyba nie wiedzą co to ironia :)
» 26 lipca 2012, 09:27 #53
Martin: Świetny Bebe. Możecie mówić, że mecz był z ogórkami, ale to nie zmienia faktu, że chłopak pokazał, że w piłkę grać potrafi. Gwiazdą United może i nie zostanie, ale na pewno chłopak ma więcej ambicji niż Macheda. Myślę, że Portugalczyk może zostać solidnym rezerwowym. Kagawa? Profesor.
» 25 lipca 2012, 16:20 #52
wlodekzlc: Potwierdzam
» 25 lipca 2012, 16:26 #51
maciek300626: nooooo RACJA !
» 25 lipca 2012, 16:30 #50
erni93: Nie powiedział bym,że Bebe ma większe ambicje niż Macheda. Troche mu sie wypożyczenia nie udały,nękały go kontuzje,ale na to nikt nie zwraca uwagi.
» 25 lipca 2012, 19:30 #49
erni93: Tak tak,Bebe tez mial kontuzje,wiem,ale chodzi mi o to,ze wszyscy jadą teraz po Kiko,a chłopak sie stara,jest nieprzeciętnie utalentowany,więc nie rozumiem skreślania go po paru słabych występach i nieudanych wypożyczeniach. Nie odrazu Rzym zbudowano,trzeba dać Federico szanse ;)
» 25 lipca 2012, 21:25 #48
Martin: Dać Federico szansę? Niby kiedy? Chyba, że w rezerwach. Zauważ, że czołówka Premier League zbroi się coraz bardziej każdego dnia. W samej lidze nie będzie zbyt wielu spotkań, w których będzie można pozwolić sobie na grę rezerwowym składem z Kiko w ataku. Każdy punkcik się liczy, co pokazał miniony sezon i wątpię, żeby SAF ryzykował wystawianie w meczach ligowych Maczety, mając w obwodzie takich zawodników jak Rooney, Welbeck, Hernandez czy Berbatow, którzy już coś potrafią. Włochowi do 'pokazania się' pozostają więc mecze pokroju Carling Cup (nie pamiętam nowej nazwy), a w tych od kilku sezonów nic nie pokazuje.
» 25 lipca 2012, 22:34 #47
erni93: Ten Maczeta jak to mówisz,raz uratował nam praktycznie ligę,pamiętam pewien mecz z Aston Villą 2 sezony temu,co przegrywaliśmy 2 :0 i Macheda strzelił jedną lub 2 bramki ( to nie był ten mecz z tym strzałem,jakiś inny ) . Znająć życie Berba nie będzie grał,RvP nie przyjdzie,więc pozostanie Roo,Welbeck,Chicha i Macheda. F.A Cup,Carling cup i jakieś mecze w PL móglby zagrać. Liczę,że Kiko strzeli chociaż 10 bramek.
» 26 lipca 2012, 08:47 #46
m1ch4l: Najlesi:
1.Bebe
2.Ando
» 25 lipca 2012, 16:18 #45
master007: Anderson zagrał słabo.
» 25 lipca 2012, 17:15 #44
maciek300626: słobo może nie zagrał , ale nie był to jego udany mecz .
» 25 lipca 2012, 18:20 #43
m1ch4l: No dobra Kagawa zamiast Ando
Ale według mnie Ando zagrał niezły mecz
» 25 lipca 2012, 19:14 #42
Olo: BEBE o dziwo za*ebiście :)
» 25 lipca 2012, 16:15 #41
dakaczmarczyk: No chińczyki sie bronily calym skladem cięzko byla cos trafic wiecej ale Macheda mógl trafic chociarz 1 :)
» 25 lipca 2012, 16:14 #40
SZEWCZYK34: "chociarz" aha skocz po slownik. Nie no zart taki. ;)
» 25 lipca 2012, 18:02 #39
maciek300626: BEBE, Tunnicliffe, Kagawa, Brady, Petrucci, Groszek, Anderson DUŻY PLUS za ten mecz ;)
Valencia troche mniejszy spodziewałem sie czegoś lepszego z jego strony . Obrona praktycznie bezrobotna więc nie bd oceniał . Scholes też na + chociaz jego nie trzeba oceniać , bo to swietny gracz , szkoda ze tylko 20 min grał .

Macheda - słabiutko coś próbował ale nic mu dzisiaj nie szło .
» 25 lipca 2012, 16:12 #38
m1ch4l: A zaiste zgadzam się
» 25 lipca 2012, 16:33 #37
maciek300626: zapomniałem o Powell'u , też fajnie pograł . Wydaj mi się ze na + ;)
» 25 lipca 2012, 16:51 #36
17LuisNani17: na wagę 3 pkt ?
» 25 lipca 2012, 16:11 #35
Qrka: z tego co wiem, mecz jest rozgrywany w ramach Chevrolet China Cup, więc chyba za 3 punkty.
» 25 lipca 2012, 16:24 #34
MUforever1987: kiedy ten mecz był ?
» 25 lipca 2012, 16:11 #33
8ball: Wczoraj o 14.
» 25 lipca 2012, 16:15 #32
freestyler7: dziś o 14. Kolega wprowadza w błąd.
» 25 lipca 2012, 16:23 #31
jack: Widać że w Szanghaju trenerem był Anelka, który powielił wzorce z Chelsea. Zespół z Chin pomimo nowego trenera nadal gra ustawieniem 10-0-0 z porywami do 9-0-1. Widzimy więc tu ustawienie Chelsea z sezonu 2009/2010, gdzie broniła się całym zespołem starając się wykopać piłkę do stojącego z przodu Drogby (którego Shenhua już zakontraktowała) licząc że iworyjczyk "coś" z piłką zrobi.
» 25 lipca 2012, 16:10 #30
adasiek234: Eee, jak tam nawet Drogba nie grał, grała druga drużyna Shanghaju Shenua i z czego się cieszycie, że wygraliście z drugą drużyną Shanghaju?
Na koniec mogę stwierdzić iż Murawski > Bebe
» 25 lipca 2012, 16:16 #29
sisinho: @adasiek234

Paweł Brożek > Torres
» 25 lipca 2012, 16:18 #28
jack: Drogi Adaśku porównajmy sobie Bebe i Torresa:
Oboje są napastnikami więc ich rolą jest strzelanie goli, prawda? Torres we wszystkich 67 występach w Londynie strzelił 12 goli co daje średnią 0,18 gola na mecz, natomiast Bebe w 7 występach strzelił 2 gole co daje nam średnią 0,29 gola na mecz, co pozwala mi stwierdzić że Bebe jest bardziej bramkostrzelny. Możesz się ze mną kłócić i mówić że Bebe jest w United o pół roku krócej, ale portugalczyk nie grał w poprzednim sezonie z powodu kontuzji.
» 25 lipca 2012, 16:30 #27
jack: *pół roku dłużej
» 25 lipca 2012, 16:31 #26
mateomufc: Torresa bym nie skreślał przy takich skrzydłach jakie dysponuje w tym sezonie ,mogł bym zaryzykować i powiedzieć ,ze Fernando może zostać nawet królem strzelców ,w każdym razie czuje ,że może być postacią tego sezonu
» 25 lipca 2012, 16:45 #25
MateuszCFC: sisinho haha ... Dobry suchar
» 25 lipca 2012, 20:18 #24
devil444445: odwlcie się od bebe to dobry zawodnik
» 28 lipca 2012, 20:44 #23
kruk581: Panie Macheda, dziekujemy juz. Bebe? jest na dobrej drodze.
» 25 lipca 2012, 16:07 #22
Martin: Macheda jest słabiutki, co powtarzam od dawna. Nie wiem czego on jeszcze szuka w tym klubie.
» 25 lipca 2012, 16:10 #21
erni93: Słabiutki?? Narazie prezentuje podobną forme jak Chicharito,tyle że jest młodszy. Zobaczymy co z tego będzie.
» 25 lipca 2012, 16:22 #20
kruk581: o na pewno nie erni93! w dzisiejszym meczu pokazal kto jest lepszy. Beznadziejnie gral Macheda! Chicharito kiedy wszedl z Bebe ozywil gre w drugiej polowie. jak nie przekonywal mnie kiedy Macheda, tak samo teraz, a nawet ja smialo moglbym zadecydowac o jego przyszlosci, gdybym mial odpowiednia wladze.
» 25 lipca 2012, 17:25 #19
erni93: Nie ma to jak oceniać zawodnika po meczu z chińską drużyną na nic nieznaczącym tournee. Macheda to wielki talent,jak odejdzie z MU to pewnie będzie jak z Rossim :/ . Mam nadzieję,że trafi do jakiegoś średniaka na wypozyczenie,i pokaże wszytkim hejterom,jakim jest dobrym,młodym i utalentowanym napastnikiem. Potrzeba mu troche czasu,i dobrego wypożyczenia. Myślę,że przy dobrym wietrze,to on może decydować o sile ataku United za parę lat .
» 25 lipca 2012, 19:28 #18
Metal: Erni podpisuje się pod tym. Trzeba wierzyć w naszych zawodników a nie hejtować! Tak samo było z Carrickiem.
» 25 lipca 2012, 20:20 #17
kruk581: wlasnie!, jak to Ty nazwales 'chinska druzyna' mi sie wydaje ze powinien przede wszystkim pokazac sie z dobrej strony. jak ma dostac szanse w wyjsciowej jedenastce podczas sezonu, kiedy on nawet z taka druzyna nie potrafi pokazac tego swojego 'wielkiego talentu'. no ale chyba nie pamietasz tego ze on praktycznie co sezon jest na wypozyczeniu i jakos nie potrafi udowodnic swojej wartosci, daleko szukac nie trzeba, wystarczy przypomniec sobie poprzedni sezon.
» 25 lipca 2012, 21:02 #16
erni93: Mądrze prawisz Metal,zawsze znajdzie się jakiś zawodnik do hejtu. Chciałbym cie poinformować kruk,ze Kiko odbył dwa wypożyczenia,i podczas tych dwóch wypożyczeń zmienili się trenerzy tych klubów. Dlatego Kiko wypadł,ponieważ nowy trener nie miał pomysłu na wykorzystanie go,a ten trener,który został zwolniony miał dla Federico jakąś rolę,i dlatego go wypożyczył. Z drugiej strony,sam w Sampdorii nic nie mógł zdziałać,ponieważ to był beznadziejny klub. A w QPR doznał kontuzji,która wykluczyła go do końca sezonu. Gdyby Macheda poszedł na wypożyczenie do Sunderlandu,byłby pewnie teraz na miejscu Welbecka w hierarchi napastników United.Miał pecha,ale jestem pewien,ze ten młody Włoch jeszcze nie raz nas zadziwi,i pokaże na co go stać.
» 25 lipca 2012, 21:30 #15
kruk581: To jest Twoje zdanie, ja mam wlasne i jego bede sie trzymal. jak uwazasz, mlody i spore szanse na dobry rozwoj, tak tez myslalem przed poprzednim sezonem. jednak potwierdzil dla mnie sie to, co pisali, jak to nazwales 'hejterzy' o nim. zwlaszcza dzisiejszy mecz z 'chinska druzyna'. Welbeck a Macheda? nie zartuj sobie ze zajalby jego miejsce. on wiecej osiagnal, a nie byl wypozyczany, powoli, przebija sie do 11. wlasciwie wygryzl Berbe i Chicharito w tym sezonie, to jednak dla mnie jest cos. SAF daje szanse Mache'dzie wlasnie go wypozyczajac, ale cierpliwosc jego tez mi sie wydaje ze ma swoje granice, bo wiecznie nie bedzie.
» 25 lipca 2012, 21:45 #14
erni93: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.07.2012 23:32

Welbeck nie był wypożyczany?? Powoli przebijaj się do składu?? Are you serious Bro?? Welbeck był wypożyczony,i to parę razy, każdy to wie,nawet jakbyś doczytał moją wypowiedź to końca to byś sie o tym dowiedział -.-
» 25 lipca 2012, 23:27 #13
kruk581: no dobra, ok. ale porownaj teraz gre Welbeck'a i Mached'y. Przeogromna roznica.
» 26 lipca 2012, 19:55 #12
Metal: To Bebe jest piłkarzem? To Anderson potrafi biegać? :D
Brawo chłopaki zagrali z dużym zaangażowaniem szególnie młodziaki.
Wreszcie mamy zawodnika, który wraca się po piłkę do obrońców - Kagawe. Wiem, że czasem robi to Roo, ale on jest napastnikiem więc to nie jego zadanie. Brady zawodnikiem meczu zostawił serce na boisku będą z niego ludzie zresztą nie tylko z niego ;)
» 25 lipca 2012, 16:07 #11
janisjunior: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.07.2012 16:08

Kagawa bardzo ładnie , jedno z największych dla mnie zaskoczeń to Bebe , bardzo mi się podobał jego styl gry choć czasami widać było jego braki. Cały mecz nie był aż tak bardzo porywający, lecz United cały czas trzymało kontrole a zawodnicy z Szanghaju próbowali wydostać się za swoją połowę co w kilku przypadkach przyniosło efekt w postaci strzałów nad bramkę :)
» 25 lipca 2012, 16:07 #10
Danso: Mecz niestety jednostronny :). Shinji wprowadził nową jakość, mam nadzieję na eksplozję jego talentu !
Ale nadal bez następcy Scholesa ta gra się nie klei. Wszedł na 20min i pokazał jak się przenosi ciężar gry i rozdziela podania. Kagawa to nie ten typ zawodnika niestety !
Potrzeba na SP z krwi i kości, przecież Rooney wiecznie nie będzie rozgrywał, ktoś musi zdobywać bramki... :)
» 25 lipca 2012, 16:06 #9
MDuch7: Nie oglądałem meczu, powie mi ktoś jak grał Kagawa jako poszczególny zawodnik i jak też grał cały MU ? :]
» 25 lipca 2012, 16:04 #8
damiosa: Kagawa rozpoczynał większość akcji MU, rwał do przodu, pressing stosowal często, dobrze podawał. Natomiast całe mu średnio, kiedy wszedł Bebe to wszystko zaczęło się kręcić :)
» 25 lipca 2012, 16:06 #7
reazel: ja podbijam kolegę..
» 25 lipca 2012, 16:06 #6
Insane89: Kagawa : padaka w pierwszej połowie, w drugiej coś probował ale też słabo - obiektywnie. Bramka to zasługa Bebeto ;) jakby to kagawa przestrzelił to byłby najwiekszym frajerem :)
» 25 lipca 2012, 16:08 #5
dr96chicharito: Kagawa - Świetny występ.!! Dużo biega, pokazuje się, rozdaje niezliczoną ilość podań. Jak dla mnie był motorem napędowym ManUtd. Wiele piłek w środku pola grali na niego, a on ze spokojem decydował co dalej. I jeszcze ukoronował to bramką. Świetny transfer. :D
» 25 lipca 2012, 16:09 #4
czerwonydevil: Insane, bez obrazy, ale chyba czas wybrać się do okulisty... Gdyby Macheda był bardziej skuteczny, Shinji zakończyłby mecz z kilkoma asystami. Świetny zawodnik.
» 25 lipca 2012, 16:20 #3
MDuch7: Czyli Kagawa ok, a o MU nie ma co się martwić w końcu parę zawodników to szerokie zaplecze klubu, tak więc zastąpić ich Vidicem itp. i damy radę. Dzięki za info !

GG MU !
» 25 lipca 2012, 19:42 #2
Diabelred: Insane co nie mozesz hejterze przebolec ze tak tak dobrze gra Kawaga co nie ;)
» 26 lipca 2012, 14:27 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.