Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Shinji Kagawa nie chce grać z siódemką

» 24 czerwca 2012, 14:27 - Autor: Czarny171 - źródło: ESPN
Nowy nabytek Manchesteru United Shinji Kagawa wyjawił, iż nie zamierza nosić na swoich plecach koszulki z numerem siedem.
Shinji Kagawa nie chce grać z siódemką
» Nowy nabytek Manchesteru United Shinji Kagawa wyjawił, iż nie zamierza nosić na swoich plecach koszulki z numerem siedem. - Chcę tworzyć swoją historię w United - mówi japoński pomocnik.
Młody Japończyk przyleciał w piątek do Manchesteru, aby dopiąć wszelkie formalności na ostatni guzik i przejść testy medyczne. 23-letni zawodnik związał się z Czerwonymi Diabłami 4-letnią umową i wiele wskazywało na to, iż to właśnie on przywdzieje legendarną "siódemkę" z Old Trafford, którą na plecach nosili m.in George Best, Eric Cantona, David Beckham i Cristiano Ronaldo.

- Właśnie dołączyłem do zespołu, jednak jeszcze nic tutaj nie osiągnąłem. Chcę tworzyć swoją historię w United na moich warunkach - powiedział Kagawa.

Media podają, że Kagawa poprosił o numer, który będzie miał dla niego osobiste znaczenie. Spekuluje się, iż mogą to być numery takie jak: 8, 26, 29 i 23.

- Kontrakt jest długi, tak jak tego się spodziewałem. Kiedy zobaczyłem Old Trafford, to myślałem tylko o tym, iż strzelanie bramek na tym stadionie będzie czymś wyjątkowym - zakończył 23-letni Japończyk.


TAGI


« Poprzedni news
Vidić już za tydzień wznawia treningi!
Następny news »
Abate wychwala Rooneya

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (106)


foot: [link usunięty]
» 26 czerwca 2012, 16:20 #104
Roo10ney: Kagawa dostanie 29 po Kuszczaku
» 26 czerwca 2012, 10:29 #103
lolis: też tak myślę.
» 26 czerwca 2012, 14:41 #102
DAMINOS2: niech ma 69 :P
» 25 czerwca 2012, 21:00 #101
ax1d: Chłopcy, to bardzo twórcze, że się tak rozwijacie tutaj, próbując coś wymodzić, ale żeby wciskać te klawisze na urządzeniu zwanym klawiaturą, wypadałoby mieć trochę wiedzy.

Oświecę Was zatem, że numery w United rozdawane są przez Fergiego, zawsze. I nie jest to przypadkowa roszada bądź widzimisię zawodników, tylko im niższy numer, tym mocniejsza pozycja zawodnika w klubie. Innymi słowy, jeśli zawodnik gra z numerem 1-11, to oznacza, że jest pierwszym wyborem do podstawowej jedenastki. Oczywiście na przestrzeni lat się to zmienia i zawodnicy przywiązują się do numerów, przy których czasem zostają, jeśli mają wybitne osiągnięcia i Fergie pozwoli im zatrzymać dany numer.

Przez lata gry i zmienne pozycje zawodników w klubie także ich numery się zmieniają. Tak było ze Scholesem, który zaczynał (czego pewnie nie pamiętacie) z 10, póżniej grał z 24, 22, a wreszcie z 18. Becks zaczął od numeru 24, później grał z 10. Rooney zaczynał od 8, itd. Nani zaczął (i został) od 17, bo był rezerwowym, a w związku z pierdyliardem porównań do Ronaldo najgorsze, co mógł zrobić, to wziąć "po nim" siódemkę. Phill Neville zmienił 12 na 3, z 10 grali gracze na szpicy, m.in. Sheringham i RvN, z 9 cofnięty napastnik, jak Charlton, Brian McClair, Andy Cole, a ostatnio Berbatov.

Więc skończcie te swoje dyrdymały, że ten weźmie to, a tamten tamto. Tu jest określony wzór i logika, a nie "mam urodziny 10, to będę grał z 10".
» 25 czerwca 2012, 20:28 #100
Ahmed21: Jeśli chodzi o charakter, to hazard mu nie dorasta do pięt :)
» 25 czerwca 2012, 18:43 #99
Nani2000: PO pierwsze.Czego hazard nie dorasta mu do pięt?? gra o wiele lepiej od Kagawy ma lepszą psychikę ma większe umiejętności od kagawy. co tylko że Hazard przeszedł do Chelsea to już jest słabszy.Ja bym wolał Hazarda NIż Kagawa. Kagawa nie zrobi wielkies kariery w MAN UTD.I tyle na twój komentarz
» 26 czerwca 2012, 07:22 #98
SZEWCZYK34: Nani2000- Jesteś ślepy czy czytać nie potrafisz? On napisał 'Jeśli chodzi o charakter'. I tyle na twój komentarz
» 26 czerwca 2012, 17:27 #97
jakub662: a ja bym proponował dac Young'owi nr 7 i kagawa zagrałby z nr 18 tak jak kiedys Paul :D
» 25 czerwca 2012, 17:21 #96
messengerUTD: Pasuje mu numerek 26 :)

8 też, ale Anderson MUSI wylecieć.
» 25 czerwca 2012, 15:14 #95
brylaant: sądzę,że Young dostanie 7 , Cleverley 18, a Kagawa 23 ;) albo od razu Cleverley 7 ;)
» 25 czerwca 2012, 14:08 #94
NaniN17: Niee Cleverley nie dostanie 7
» 25 czerwca 2012, 19:25 #93
Mikez: Numery nie grają. Dla mnie może grać i z "10", jak Rooney stwierdzi, że już mu się znudziła. Albo z "1" - to by było nawet śmieszne. Ważne żeby dobrze grał i przyczyniał się do dobrych wyników zespołu.
» 25 czerwca 2012, 14:02 #92
SapphirUnited: Kagawa 8, Sneijder 7!
» 25 czerwca 2012, 13:51 #91
Nani2000: Sneijder nie gra w MAN UTD jak zauważyłeś
» 26 czerwca 2012, 07:23 #90
vip14: Numerek Wielkiego Ronaldo. Ja bym poczekał z "nadaniem" mu tego numerka. Musiałby sobie na niego zapracować i dopiero... , a nie tak od razu :/
» 25 czerwca 2012, 13:19 #89
lolis: Jakbyś przeczytał ze zrozumieniem to byś wiedział, że on nie chce grać z 7.
» 25 czerwca 2012, 13:51 #88
grobla95: Coś mi sie widzi ze bedzie to 8, albo 23. Ale 8 ma Anderson , wiec nie jestem pewien, ale jezeli 23 jest wolne, to na pewno 23.
» 25 czerwca 2012, 11:24 #87
lolis: Prędzej dostanie 29, bo 23 ma Tom. A Kuszczak odszedł i 29 jest wolne. No chyba że Anderson odejdzie to dostanie 8.
» 25 czerwca 2012, 12:33 #86
Zywo08: Będzie 26 po Oberku ;P Bo 23 ma Thomas, a 8 puki co Ando.
» 25 czerwca 2012, 10:03 #85
RockyMU: Kagawie chodzi o to,by kojarzony byłby ze swoim numerem.Np CR7 to SK28 czy coś w tym stylu.A nie o to,że nie zasłużył na tą zasraną siódemkę.
» 25 czerwca 2012, 00:12 #84
Bartolek05: Jeden z niewielu, którzy potrafią czytać ze zrozumieniem :)
» 2 lipca 2012, 12:37 #83
orion: Mi sie wydaje ze na prawdziwa 7 trzeba bedzie poczekac i to sporo. I bardzo mozliwe ze dopiero jakis wychowanek uzdolniony ja otrzyma....
Dla mnie japonczyk moze grac nawet z 99. Najważniejsze zeby wniosl nowa jakos w 2 lini.
» 25 czerwca 2012, 00:05 #82
MarianHAHA: Panowie numery nie grają choć takie jak 1,7,9,10 powinni mieć wyjątkowi zawodnicy. A niech gra nawet z 51 byle dobrze !
» 24 czerwca 2012, 23:44 #81
czerwonydevil: W sumie to jego wybór. 7 poczeka na jakąś gwiazdę, bo Naniemu bardzo pasuje 17. 8 dla Kagawy - bardzo dobre rozwiązanie.

Pytanie ile ta 7 będzie czekać na godnego właściciela. :)
» 24 czerwca 2012, 21:48 #80
RedDevil1996: miejmy nadzieję że krótko będzie czekać jak przyjdzie modrić
» 2 lipca 2012, 20:45 #79
Iverson7: "Kiedy zobaczyłem Old Trafford, to myślałem tylko o tym, iż strzelanie bramek na tym stadionie będzie czymś wyjątkowym" oho jak w Borussii,to nie wygrywanie będzie najważniejsze,a to,że on strzeli bramkę.
» 24 czerwca 2012, 20:27 #78
Mikez: Oho, Borussia fatalnie wyszła na grze Kagawy w ciągu ostatnich dwóch lat.
» 25 czerwca 2012, 14:00 #77
Widera: jak widze jak tutaj pudzie płaczą o numerki to aż się odechciewa . To tak jak by numerek dodawał umiejętności piłkarzowi jak dla mnie to w Mu każdy może mieć numerek od 88-99 i nic to nie zmienia
» 24 czerwca 2012, 20:23 #76
Spiker2405: ja tam sugeruje mu 69 ;P.
» 24 czerwca 2012, 20:26 #75
Veon: E tam. Zagra z numerem 67 i dopiskiem "Będę grał aż do wieku emerytalnego"
» 25 czerwca 2012, 08:01 #74
Spiker2405: Niech gra z nr 69 na Plecach ^^. Może jakoś przyciągnie piękne japonki ^^.
» 24 czerwca 2012, 20:19 #73
MRSSS: co Ty z tym 69, niewyżyty seksualnie jesteś czy co ?
» 25 czerwca 2012, 12:44 #72
TheWhitePele: Ronaldo też nie chciał na początku 7 , a wyszło jak wyszło ;d Fergie go przekonał :) Mam nadzieję, że tak samo będzie z Kagawą. :)
» 24 czerwca 2012, 19:49 #71
maciek300626: Shinji Kagawa - Dopiero co dołączyłem do zespołu. Jeszcze niczego tu nie osiągnąłem - argumentował swoją decyzję na lotnisku Narita w Tokio 23-letni pomocnik. - Nie chcę być porównywany w United do innych. Chcę zapracować na swoje własne nazwisko - dodał.

To mi się podoba .
» 24 czerwca 2012, 19:07 #70
satan23: Chyba ciasteczek bebe..
» 25 czerwca 2012, 13:37 #69
igor0026: Każdy mowi o 8 a Anderson odchodzi?
» 24 czerwca 2012, 17:42 #68
PotrzebujeInfo: Oby, oby
» 24 czerwca 2012, 19:24 #67
dakaczmarczyk: Bardzo dobrze ;)
» 24 czerwca 2012, 17:38 #66
spOntan: 23 Kagawa. Cleverley niech se weźmie 99, i tak nikt nie zauważy bo rzadko jest na boisku.
» 24 czerwca 2012, 17:28 #65
maciek300626: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2012 17:15

Nani 7 , Clev 17 , Shinji 23 :D
» 24 czerwca 2012, 17:15 #64
rei: Nani tworzy swoją historię z numerem 17 :D
» 24 czerwca 2012, 18:34 #63
maciek300626: no w sumie to masz rację :)
» 24 czerwca 2012, 19:06 #62
Scrito: Cleverley powinien pozostać przy 23 lub otrzymać 7. Ze wzgledu na to iż jego idolem jest David Beckham z pewnością lubi te numery.
» 24 czerwca 2012, 20:26 #61
burza1916592: W sumie to mu się nie dziwię, bo jakby coś mu nie wyszło, to od razu byłoby gadanie, że nie zasługiwał na 7.
» 24 czerwca 2012, 17:03 #60
Klimaa: Jak dla mnie może grać nawet z 99 na plecach, grunt by grał jak najlepiej.
» 24 czerwca 2012, 16:28 #59
Dubek: Jak dla mnie 7 pasuje do skrzydłowego a nie środkowego pomocnika.
» 24 czerwca 2012, 16:20 #58
Dubek: Jak dla mnie może zagrać z 29 na plecach ;] No i widzę ambitnie podchodzi do sprawy, bo chce sobie wyrobić markę sam a nie na numerze ;]
» 24 czerwca 2012, 16:12 #57
Iksiooo: Spekuluje się, iż mogą to być numery takie jak: 8, 26, 29 i 23. Hmm co z Cleverleyem i Andersonem? ;d Jak nie chce dzwigac 7 to niech bierze 26-33 i po problemie
» 24 czerwca 2012, 16:01 #56
RooneyMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2012 15:33

Modrić z numerem 8, Kagawa z 13, Young z 7 i Scholes z 18.
» 24 czerwca 2012, 15:30 #55
GBest93: Modric nie przejdzie do United..
» 24 czerwca 2012, 16:29 #54
riv8: Mały plusik dla niego za charakter.
» 24 czerwca 2012, 15:30 #53
Draciel: Skoro chcieli dać mu "7", to znaczy, że na zawodnika o większym potencjale (patrz np. Modric) nie ma co liczyć. Ekstra.
» 24 czerwca 2012, 15:25 #52
messengerUTD: Ta, ludzie hahaha. Uważaj, bo oni patrzą na te głupie numerki. Nawet Bebe by dali :)
» 24 czerwca 2012, 15:57 #51
Draciel: Wspomnisz moje słowa prędzej niż Ci się wydaje ;)
» 24 czerwca 2012, 16:09 #50
Rooni126: To ze modric do nas nie trafi to jest oczywiste ..i tu nie chodzi napewno i numerek
» 24 czerwca 2012, 16:34 #49
fat1xd: @Draciel, a nie przyszło Ci do głowy, że to pismaki chciały dać mu 7, a nie MU? Może po prostu jakiś dziennikarzyna zapytał czy chciałby ten numer i tyle... Jeśli się nie mylę to numery będą przyznane dopiero po tourne w USA. Jeśli nawet chcieli mu dać 7 to ja się cieszę, on idealnie pasuje do tego numeru, bo jest po prostu magiczny.
» 24 czerwca 2012, 20:24 #48
Rooni126: I tu ma u mnie plusa ...A tak na marginesie to nie wiem po cholere chcecie komus na sile wcisnac ta 7
» 24 czerwca 2012, 15:16 #47
nomati666: A ja bym sprowadził chętnie Becksa z powrotem za grosze (tak z sentymentu), i dał mu 7. Jak oglądał ktoś mecz pożegnalny Gary'ego Neville'a, to chyba pamieta, jaka była reakcja Stretford End na wejście Beckhama na murawę :)
» 24 czerwca 2012, 15:16 #46
beckham85: numer 7 jest dla zasluzonych !! a nie jak to bylo dac koszulke z tym numerem Owenowi , PORAZKA jak nic !!
» 24 czerwca 2012, 15:14 #45
danio14kw: Człowieku zasłużonych?? Ronaldo po przyjściu na Old Trafford z ligi portugalskiej poprosił o numer 28. a dostał Legendarną Siódemkę :P. Wtedy także jeszcze nic nie osiągnął. Więc nie mów, że tylko zasłużeni ją dostają. Jedyny fakt, który przemawia za tym, żeby nie dostał "7" jest taki, że najczęściej dostają ją skrzydłowi i napastnicy. Nie wiem: Kagawa na środku pomocy z TAKIM numerkiem?? :D Ja tam dałbym ją Young'owi gdyby tylko nie "nurkował". Chłopak ma naprawdę wielki potencjał i kładę w nim duże nadzieję związane z przyszłością MU.
» 24 czerwca 2012, 15:24 #44
wlodekzlc: 8 ma Anderson, 23 Cleverley, więc zostają te inne.
» 24 czerwca 2012, 15:09 #43
fragmen: no właśnie to daje powód do namysłu
» 24 czerwca 2012, 15:18 #42
messengerUTD: Andersona się powinno wywalić i dać 8 Shinjemu :)
» 24 czerwca 2012, 15:21 #41
mateomufc: anderson sie przejadł hamburgerami i ma dostać kicka z OT
» 24 czerwca 2012, 15:22 #40
unitra7: myśle że oni maja w dupie numery na koszulce bardziej sie liczy napis sprzodu koszulki a nie z tyłu
» 24 czerwca 2012, 15:08 #39
zico32: w sumie dobrze... z obecnych piłkarzy nikt chyba poza Rooneyem nie zasługuje na 7 ze względu na historię tego numeru... i na umiejętności zawodników którzy w przeszłości grali z tym numerem
» 24 czerwca 2012, 15:05 #38
RedDevil1996: yyy a 10 nie ma historii, pamiętaj, że nosił ją sheringam(jak to się pisze?)
» 2 lipca 2012, 20:54 #37
kruk581: Szanuje jego decyzje i ja rozumiem. to u nas jest numer legenda. zreszta, mi do pomocnika srodkowego nie pasuje, choc niekoniecznie aby byl akurat na srodku. bardziej do typowego skrzydlowego, Beckham, Ronaldo.
» 24 czerwca 2012, 14:57 #36
Crisyne1: ja bym dał 7 Naniemu albo Valencii :)
» 24 czerwca 2012, 15:05 #35
messengerUTD: Po co Naniemu? Naniemu 17 pasuje, a Valencia z 25 też :)
» 24 czerwca 2012, 15:22 #34
nomati666: Dokładnie. Mówiłem ogólnie o wyróżnieniach (jako przykład podałem koszulkę nr 7).
» 24 czerwca 2012, 14:49 #33
kolan: według Wikipedi Kagawa ma numer 7.
7 ŚP Japonia Shinji Kagawa
» 24 czerwca 2012, 14:45 #32
Castway: wg. wikipedi mieliśmy w składzie hazarda i modricia ....
» 24 czerwca 2012, 14:49 #31
hitman90: No tak, to w takim razie mamy pewność, że Kagawa ma 7. Wikipedia tak twierdzi, więc tak jest.
» 24 czerwca 2012, 14:50 #30
Diabelred: nie zapominaj ze wiki tworza zwykli ludzie ;)
» 24 czerwca 2012, 14:50 #29
Akwinata: A książki tworzą ludzie niezwykli? :D
» 24 czerwca 2012, 15:42 #28
Diabelred: w sensie ze kazdy moze sobie zedytowac artykul :P
» 24 czerwca 2012, 16:25 #27
Castway: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2012 14:45

Ambitnie! Podoba mi się to! xD

Tym się różni oddany sprawie zawodnik od pysznej gwiazdeczki :)
» 24 czerwca 2012, 14:43 #26
ikermikipawel: Na razie mógłby nosić koszulkę z numerem 8,a gdy z MU osiągnie jakiś sukces do którego bardzo się przyczyni to koszulka z nr 7 powędrowała by do niego.Jeżeli by chciał ;)
» 24 czerwca 2012, 14:40 #25
arctic: potrafisz czytać?
» 24 czerwca 2012, 14:46 #24
Hoser1992: Anderson na wylocie mi sie wydaje, jezeli nie to nie moze miec 8 :P
» 24 czerwca 2012, 15:19 #23
adi957: Skromny ten nasz japończyk. :D
» 24 czerwca 2012, 14:34 #22
Rasiak: Obstawiam 23. :)
» 24 czerwca 2012, 14:31 #21
hitman90: Z 23 gra Clev... oby tak zostało, bo jak on nałoży 7 to będzie żenada:D
» 24 czerwca 2012, 14:41 #20
ikermikipawel: No nie wiem czy Tom Cleverley odda mu ten numer.Nie sądzę.
» 24 czerwca 2012, 14:43 #19
daCunha17: Najlepiej sprzedac to drewno to nie bedzie Shinjiemu numerka blokowal.
» 24 czerwca 2012, 14:49 #18
Metal: Żałosny jesteś Cuhna. Cleverley grał bardzo dobrze do kontuzji, więc to co powiedziałeś jest idiotyzmem.
» 24 czerwca 2012, 14:59 #17
ZuczekUnited: @Metal Cleverley nic nie gral przed jak i po kontuzji. Fascynacja byle jakimj wychowankiem to jest idiotyzm.
» 24 czerwca 2012, 15:02 #16
Metal: Hah to widze, że kiepską pamięć miałeś bo kiedy wchodził z ławy wprowadzał dużo świeżości w lini pomocy. Teraz wszyscy się go czepiają bo po kontuzji gra słabiej, ale na początku sezonu wszyscy się zachwycali duetem Cleverley-Anderson. ;)
» 24 czerwca 2012, 15:20 #15
messengerUTD: Cleverley jeszcze nic ciekawego nie pokazał. A grał dobrze, bo cała drużyna wymiatała. Nie przypominam sobie spotkania gdzie Clev ciągnął zespół. Dla mnie to będzie średniak, nic więcej . Ale ocenimy to później.
» 24 czerwca 2012, 15:24 #14
hitman90: messengerUTD ma rację.
Początek sezonu w wykonaniu MU był piorunujący i ze względu na fakt, że skrzydła grały fantastycznie (Young i Nani), wystarczyła przyzwoita gra na środku. Jak drużynie szło słabiej, Clev też grał słabiej. Dla mnie to zwykły przeciętniak i w wieku 23 lat (tak, 23, bo chyba wielu myśli, że to nastolatek xD) powinien grać o wiele lepiej.
» 24 czerwca 2012, 15:59 #13
PLDan11: Taa, cała drużyna wymiatała... Pomocnik zawsze na 1. miejscu stanowi o sile drużyny, a wspólnie z Andersonem napędzali sporą część akcji. Jeszcze zobaczycie, że zastąpi Carricka w tym sezonie.
» 24 czerwca 2012, 16:19 #12
hitman90: No zobaczymy, życzę mu jak najlepiej, ale dla mnie to nie jest zawodnik na pierwszą drużynę. Pewnie odejdzie za jakiś czas do Evertonu/Sunderlandu. Miał kilka niezłych spotkań, później ciągłe kontuzje i beznadziejna forma.
» 24 czerwca 2012, 17:13 #11
orion: PLDan11. Mi na poczatku tez ten duet sie podobał. rzeczywiscie wtedy caly zespoł grał swetnie. Po kontuzjach wszystko sie rozwalilo. Wartosc Andersona czy Cleverley zostanie w tym sezonie sprawdzona.... Robi sie troche tłoczno w 2 lini i dobrze. Moze gra United bedzie bardziej efektowna...
» 25 czerwca 2012, 00:13 #10
ZuczekUnited: Jest to sredniak i tyle. Nigdy sie nim nie zachwycalem bo takich 'wiecznych talentow' bylo wiele. Jest bezproduktywny na bosku i nie pokazal nic ciekawego procz klepki z Nanim w meczu o T.Wspolnoty.
Nikt mi jeszcze nie pokazal konkretnych jego ladnych zagran, asyst, bramek...nic, bezproduktywny, bez zadnej wizji playmakera, przecietny kopacz pilki. Mysle ze ten spor rozsztygnie sie na przestrzeni 1-2 sezonow, kiedy zobaczycie ze Cleverley naprawde nic nie daje druzynie...
» 25 czerwca 2012, 10:32 #9
nomati666: No i tak powinno być. Skromy. Wie, że na tytuły, numery i uwielbienie kibiców, w Manchesterze trzeba sobie zapracować. Brawo.
» 24 czerwca 2012, 14:30 #8
sisinho: Czy taki skromny to ja nie wiem . Jeśli jest do dobrze przetłumaczone to zdanie "Chcę tworzyć swoją historię w United na moich warunkach " trochę dziwnie brzmi, tak jakby stawiał warunki.
» 24 czerwca 2012, 14:34 #7
ikermikipawel: sisinho:
zgadzam się z tobą
» 24 czerwca 2012, 14:45 #6
mik3: Zapewne chodziło mu o to, aby nie być porównywanym do graczy, którzy tą 7 nosili. Mając inny nr będzie pisał własną historię, której tylko on będzie autorem. Rozumiem kolesia.
» 24 czerwca 2012, 14:45 #5
nomati666: Chodzi mu pewnie o to, że na takie specjalne traktowanie (a posiadanie koszulki z 7 do takowych należy), chce sobie zasłużyć. Pisząc "na moich warunkach", ma pewnie na myśli wypracowanie sobie szacunku kibiców i własnej karty w historii Manchesteru United. :)
» 24 czerwca 2012, 14:46 #4
Castway: nie rozumiecie przesłania. on nie chce numeru 7 tylko tylko zapracować na nowy numer klubu aby ten stał się równie historyczny i kojarzony z nim właśnie :) nie brak mu ambicji i wierze w to, że tak się stanie :)
» 24 czerwca 2012, 14:48 #3
sisinho: Castway ja wiem że on nie chce nr 7 i się z tego cieszę bo na tą chwilę na ten numer nie zasługuje (co sam stwierdził). Być może w przyszłości go dostanie albo dostanie go ktoś wybitny.
» 24 czerwca 2012, 14:50 #2
nomati666: Dokładnie. Mówiłem ogólnie o wyróżnieniach (jako przykład podałem koszulkę nr 7).
» 24 czerwca 2012, 14:52 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.