Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Daily Mail: United pozyskało Nicka Powella

» 20 maja 2012, 00:38 - Autor: Szejp - źródło: dailymail.co.uk
Manchester United właśnie pozyskał pomocnika Crewe, Nicka Powella - donosi Daily Mail. Według angielskiego dziennika sir Alex Ferguson zapłaci Kolejarzom 4 miliony funtów za 18-latka.
Daily Mail: United pozyskało Nicka Powella
» Według angielskiej gazety Manchester United dopiął transfer Nicka Powella
Zawodnikowi występującej w League Two Crewe Alexandry sir Alex Ferguson przyglądał się od dłuższego czasu. Młody Anglik w minionym sezonie radził sobie nad wyraz dobrze, a zdobywając 15 bramek w rozgrywkach ligowych pozwolił swojej drużynie zakwalifikować się do baraży, które Crewe rozegra w przyszłym tygodniu na Wembley.

Jak poinformowała brytyjska gazeta, transfer 18-latka na Old Trafford kosztował Fergusona 4 miliony funtów, jednak aby piłkarz mógł oficjalnie zasilić drużynę Czerwonych Diabłów, Szkot musi poczekać do lata, kiedy zostanie otwarte okienko transferowe.

Warto dodać, że akademia Crewe jest uznawana za jedną z najlepszych w Anglii. W ostatnich latach swoją przygodę z piłką nożną w położonym w hrabstwie Cheshire klubie rozpoczynali tacy piłkarze jak Dean Ashton, David Platt czy też Danny Murphy.


TAGI


« Poprzedni news
Lindegaard w kadrze Danii na EURO 2012
Następny news »
Kagawa szykuje się do przeprowadzki?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (115)


Maciek000000: Szczerze, wolę go niż Hazarda.
» 22 maja 2012, 15:27 #113
Cyryl: Okaze sie ze zrobi kariere to kazdy hejt stad bedzie mu mowil ze kibicowal mu od zawsze.
» 22 maja 2012, 08:52 #112
Altair: United, to nie City aby mogło pozwolić sobie za 4bańki kupować piłkarza do rezerw..

Powell będzie na pewno włączony do pierwszego składu i wg mnie rozegra w nadchodzącym sezonie więcej spotkań w lidze niż zaliczyli dotychczas wszyscy gracze u-19 razem wzięci
» 20 maja 2012, 18:49 #111
miko29: no nie wiem czy masz rację skoro berbatov kosztował 30 mln i grzał ławę to 4 mln na młodego piłkarza rezerw to chyba nie jest tak dużo. Nie wspomnę już o Bebe...
» 20 maja 2012, 19:12 #110
Altair: Bo Berbatov od początku przygody z United to wyłącznie tak zwany 12 zawodnik tego zespołu, a i tragiczny Bebe rozegrał 7 spotkań, w tym 2 w PL

Powell jeżeli poradzi sobie ze zmianami w życiu jakie wynikną z tego transferu, to może zaliczyć naście występów we wszystkich rozgrywkach.
» 20 maja 2012, 20:36 #109
awake123: Panowie... ale wy głupoty piszecie. W Berbatovie pokładano wielkie nadzieje, tak jak i w Bebe, który zagrał jeden dobry mecz w rep. Portugali i Fergi postanowił za "astronomiczną" cenę jak na takiego piłkarza ściągnąć go do United. Tacy managerowie jak Wenger, czy Fergi lubią inwestować w młodzież, bo to bardzo często się spłaca. Przykład Hernandeza idealnie tu pasuje. Może Berbatov nie zaliczał się już graczy. On miał z miejsca wejść do 11 united i dać im gole i zwycięstwa, a co za tym idzie trofea. Może Berba nie grał jakiejś fenomenalej piłki, ale coś tam dla United zwojował. ;)
» 20 maja 2012, 20:54 #108
swistek: Zapomnieliście chyba o pierwszych sezonach Berby, kiedy jebał wszystkie okazje. Teraz się o tym nie mówi, ale wtedy niestety przegraliśmy majstra z Chelsea. Moim zdaniem Berba wtedy nadłużył zaufania Fergiego i dlatego pozostał tylko '12 graczem', choć w tym sezonie nawet tak go nie można nazwać.
» 21 maja 2012, 21:59 #107
Klimaa: Budujemy zespół na przyszłość. Przydałyby się transfery które mogą pomóc już teraz.
» 20 maja 2012, 18:12 #106
dev13: Kolejny dobrze rokujący mlodzian ilu ich juz było dziesiatki hmm dobry na przyszłosc na koncowki, mecze rozstrzygniete,puchar ligi itp ale do walki w Premier Leaque z City,Chelsea,Arsenalem to nie takich grajkow potrzeba panowie decydenci weżcie sie za porzadne transfery a nie sciemniacie jakimis malo znaczacymi zawodnikami ;)
» 20 maja 2012, 17:09 #105
miko29: A ja mam pytanie a co z Bebe? Definitywnie odchodzi do Besiktasu? Bo był wypożyczony i się zastanawiam czy tam już zostaje czy United go ściąga z powrotem do siebie?
» 20 maja 2012, 16:24 #104
Bartoosh21: co do transferów.. ostatnio trochę o tym wszystkim myślałem..

mam nadzieje że od nowego sezonu zawodnikami pierwszego zespołu zostaną dwaj włosi - Petrucci oraz Macheda.. do pierwszej drużyny przesunąłbym Fryersa.. biorąc pod uwagę to że na nowy sezon powinni byc zdrowi Anderson z Cleverleyem to liczę że ta dwójka zacznie się spisywać na miarę oczekiwań.. jeżeli nie będziemy mieli w przyszłym sezonie szpitala w United to uważam że transfer Kagawy i Powella plus bocznego obrońcy powinien załatwić sprawę..

chciałbym żeby Petrucci został gwiazdą naszego zespołu.. chłopak doskonale radzi sobie w rezerwach.. czas na niego postawić
» 20 maja 2012, 15:22 #103
lysej: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.05.2012 16:06

coraz bardziej prawdopodobne transfery: Hazard + Kagawa + Powell + Clyne ~ 50mln
a z rezerw żeby dołączyli do 1 składu: Petrucci + Fryers + Pogba (oby został)
» 20 maja 2012, 16:05 #102
nyczu7: Racja Powell,Kagawa,Clyne i Hazard do tego właczyć właśnie Petrucciego i Fryersa a Pogby nie che bo robi sie gwizdeczka a tego nie lubie jak chlopak ma 18 lat czy 19 a juz ma takie wymagania ze szok... moze jeszcze o Willu Keanie pomyslec by go wlaczyc;)
» 20 maja 2012, 16:40 #101
nyczu7: chociaz nie no zle napisalem :P wolalbym jakiegos lewego obronce zamiast Clyne'a np Bainesa;) bo potrzebny nam lewy bo na prawej mamy juz Rafaela i Jonesa i czasem Smalling tam pogra a na lewej tylko zostanie Evra bo Fabio na wypozyczenie ma isc...
» 20 maja 2012, 16:50 #100
lysej: Potrzebny nam zawodnik typu Yaya Toure, każdy klub chciałby mieć takiego, a właśnie takim jest młody Pogba...
Marzy mi się zawodnik typu - połączenie siły i perfekcyjności Yaya Toure z techniką i szybkością Ramiresa. Jeden i drugi ma niesamowity ciąg na bramkę przeciwnika i obaj sa świetni w obronie. Myślę właśnie, że za 3-4-5 lat(a) Paul będzie takim zawodnikiem. Niech nie popełnia błędu, w Juve będzie miał mniej szans na grę niż w United.
» 20 maja 2012, 16:51 #99
Maciek000000: ''lysej''
Takim zawodnikiem mógł by być Fellaini
» 22 maja 2012, 15:16 #98
AlwaysBelieve: Może być ok :)
» 20 maja 2012, 15:03 #97
queky: tak na marginesie zal mi Deana Ashtona. swietny pilkarz. pmietam jaka piekna bramke strzelil united z przewrotki gdy gral w west hamie.
» 20 maja 2012, 15:03 #96
grobla95: Kolejny zawodnik do rezerw... Może to i dobrze ,ale potrzebujemy kogos kto juz teraz zawojuje pierwszy skład. Ale ta jego bramka która zobaczylem na yt mnie powalila.
» 20 maja 2012, 14:37 #95
przemks3: Po tym co obejrzałem w internecie Powell wydaje się być utalentowanym i solidnym graczem. Ciekawe co z niego będzie wydaje mi się że w United specjalnie nie zawojuje ale może się przydać.
» 20 maja 2012, 14:35 #94
eleven: ciesze się, że nie napastnik, nie obrońca, a pomocnik!
» 20 maja 2012, 12:36 #93
spokoziomek91: Zobaczymy jak to będzie;]

www. youtube.com/watch?v=5sRBqBL60og ładna bramka :)
» 20 maja 2012, 12:03 #92
przemekk28: Pewnie zostanie od razu wypożyczony. No nic pożyjemy, zobaczymy. Skok z takiej ligi do BPL jest nie lada wyzwaniem, dlatego ciekawe, gdzie go wypożyczą.
» 20 maja 2012, 12:00 #91
lukas0970: Poczekamy i zobaczymy czy coś z niego wyjdzie, narazie jest to nikomu znane nazwisko.
» 20 maja 2012, 11:51 #90
plunko: Liga Mistrzów jest teraz nasza! :D
» 20 maja 2012, 11:26 #89
koniu21: hahahah, wzmocnienie dla którego "nie ma chu**"
» 20 maja 2012, 14:26 #88
grobla95: hahahah ! dobre :P
» 20 maja 2012, 14:36 #87
master10: pewnie będzie wchodził na końcówki jak pogba
» 20 maja 2012, 11:20 #86
EmigrantPL: Cieszę się :D
» 20 maja 2012, 11:19 #85
LeszczuOfficial: Czyli tak , United robi transfery w 90% takich graczy za którymi nie ciągnie się "saga" tzn. przykładowo Sneijder - 100 newsów o nim. Powell - jeden news , drugi o transferze.
» 20 maja 2012, 10:40 #84
Drenus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.05.2012 10:44

Berbatow. Hargo. Ostatnio - przez niemal rok dochodzily nas sluchy nt. transferu Younga.
» 20 maja 2012, 10:44 #83
LeszczuOfficial: Ale to działa w drugą strone , Jones , Smalling , Chicharito
» 20 maja 2012, 11:02 #82
mikrofalowka: i Bebe :D
» 20 maja 2012, 11:03 #81
pavell1805: Powell to pomocnik a nie napastnik, mozecie sprawdzic jest blad w tekscie
» 20 maja 2012, 10:32 #80
boger: Ja też doszukałem się informacji że to Pomocnik , być może gra zaraz pod napastnikiem :]
» 20 maja 2012, 10:42 #79
ericcantona93: Tak, to pomocnik, ale bardzo bramkostrzelny.
Duży talent
» 20 maja 2012, 10:54 #78
Szejp: w newsie jest napisane, że napastnik, więc trzymam się oryginalnego źródła
» 20 maja 2012, 11:09 #77
7iverson7: Następny zawodnik na którego będzie trzeba czekać z 5 lat żeby zaczął grać przynajmniej jak średniak z PL.
» 20 maja 2012, 10:27 #76
Maciek000000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2012 15:20

Pewnie nawet meczu w jego wykonaniu nie oglądałeś.
Nie znasz to nie oceniaj.
» 22 maja 2012, 15:19 #75
brazylianwisnia: my kupujemy malo znanych pilkarzy i wymiatamy w lidze w ostatnich 5 latach 3 razy final LM w tym zwyciestwo a Real Madryt sciaga najwiekszych i co osiagaja?ulamek tego co my.11 najlepszych pilkarzy swiata nie tworzy najlepszej druzyny swiata.U nas filozofia,rygor i konsekwencja tworzy potege.
» 20 maja 2012, 10:17 #74
Hachcik: zgadzam się
» 20 maja 2012, 12:21 #73
tylunh: pseudo znawcom powiadam wypier... do $ity :) a Nicka witamy w ManU :)
» 20 maja 2012, 10:10 #72
alpha: Nazywasz nas pseudo znawcami a sam używasz "ManU".
» 20 maja 2012, 10:15 #71
NexaTlife: I co z tego, że używa "ManU"? Ten skrót jest zakazany, czy coś? Był bardzo mądry artykuł na tej stronie, właśnie o "używaniu skrótu ManU, czy można, czy raczej nie". Polecam przeszukać internet i przeczytać.
» 20 maja 2012, 10:23 #70
Xeres: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.05.2012 10:25

Dokładnie, taki Nani i Valencia też nie byli kalibru gwiazdy, a to co grają to poezja.
@alpha
Co do 'ManU'.. kiedyś był ciekawy felieton na ten temat, radzę poszukać, zanim się bd kolegi czepialł
» 20 maja 2012, 10:24 #69
sisinho: Dokładnie , Bebe też nie był znany , był droższy , a to co wyczynia na boisku to poezja...
» 20 maja 2012, 10:30 #68
alpha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.05.2012 10:40

Ok, to zwracam honor. Felieton przeczytam.

@Xeres
Przeczytałem ten felieton i nic nowego się nie dowiedziałem. OK, kibice nie z Polski od dłuższego czasu nie widzą już nic złego w tej formie. Ale przyznasz ze jest to subiektywna ocena każdego. Podobnie jak ostatni akapit owego felietonu Biafry. Spoko nie będę się czepiać.
» 20 maja 2012, 10:31 #67
Akwinata: Akronim to jest akronim i przestańcie dorabiać sobie ideologię do takich pierdół.
» 20 maja 2012, 11:40 #66
TevezC: Za skrót "ManU", powinno się walić w pysk od razu! I ja jestem takiego zdania! Bo ktoś napisał tam felieton, to ja mam od razu zacząć sobie tak pisać i mówić i przy okazji wypiąć się na historię Manchesteru United?!

Takim skrótem zostaliśmy poniżeni w przyśpiewkach... znieważeni piłkarze, którzy zginęli w Monachium...
» 20 maja 2012, 13:07 #65
Fabio: @TevezC
Ciekawy masz nickxD
» 20 maja 2012, 16:00 #64
tylunh: to jak taki napinacz internetowy jesteś to zapraszam ;) napisałem tak bo mi tak wygodniej , to nie zmienia faktu że kibicuje Manchesterowi od 20lat , a jak chcesz udawać tego mądrzejszego to pisz sobie tam dalej te pierdoły ja i tak leje na to ;) może w końcu pozbędziesz się kompleksów :) pozdro
» 20 maja 2012, 20:43 #63
Akwinata: TevezC - jesteś chyba niezbyt rozgarnięty intelektualnie, skoro bierzesz do siebie takie pierdoły i nie akceptujesz, że zasady tworzenia akronimów są takie, a nie inne. Mam nadzieję, że ktoś też Ci kiedyś powie, że ma ochotę za totalną pierdołę dać Ci w twarz - ciekawe jak to odbierzesz :d
» 23 maja 2012, 23:19 #62
DevilxDevil: Chłop strzela 15 bramek, mając zaledwie 18 lat to chyba znaczy, że coś potrafi prawda ? A to że gra w o wiele niższej klasie rozgrywkowej ma oznaczać, że ten transfer jest skazany na niepowodzenie. Radzę się zastanowić.
» 20 maja 2012, 10:03 #61
sisinho: Radzę się zastanowić - 21 letni Pomocnik ligi Francuskiej strzela 17 bramek i ma 15 asyst w Ligue 1 a niektórzy powątpiewają czy sobie da radę w Lidze Angielskiej więc chyba jest większa szanse że ten z Francuskiej ligi dałby sobie radę aniżeli ten z 4 ligi Angielskiej.
» 20 maja 2012, 18:55 #60
maaciek00: Podoba mi się że nasza nowa drużyna budowana jest z tylu anglików oni mają większą świadomość o co i jak się walczy w anglii
» 20 maja 2012, 10:02 #59
ForeverMU: Co więcej anglicy nie będą odchodzić do jakiejś barcelony lub realu przez co nie doznamy zawodu.
» 20 maja 2012, 10:37 #58
1993greg: Widzę że nikt się nie cieszy z tego "transferu"... Kupujemy młodego perspektywicznego piłkarza, a tu wszyscy tylko narzekają! Kto powiedział że to jest zakup do pierwszego składu?! United zawsze ściągało młodych i zdolnych zawodników, aby ich potem doszlifować i cieszyć się z klasowego zawodnika za małe pieniądze. Jak ktoś tego nie rozumie, to chyba jest za United od wczoraj, bo ten klub od zawsze tak postępował. Widzę że coraz większa część "fanów" United ma kompleks City i chce, aby MU tak jak oni wydawało pieniądze na prawo i lewo. Ja się ciesze że United pozostaje drużyną która próbuje jeszcze budować swoją potęgę na innych wartościach niż pieniądze...
» 20 maja 2012, 09:53 #57
Adamczik: Kupno Ronaldo, Rooneya, Teveza czy Naniego to był dobry interes. Sprowadzenie piłkarzy o niebywałym talencie za gorsze. A ten Asafa Powell to tylko eksperyment Fergusona.
» 20 maja 2012, 09:58 #56
PanDuzeA: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.05.2012 10:00

Żeby się nie skończyło tak, że kupiliśmy kolejnego perspektywicznego zawodnika, żeby go wytrenować, ograć i oddać za darmo do innego klubu.
@ Adamczik - Rooney i Nani przyszli za grosze? Z tego co pamiętam w grę wchodziło kilkadziesiąt milionów funtów.
» 20 maja 2012, 09:59 #55
7iverson7: A teraz podaj zawodnika którego w ostatnich latach ściągnęliśmy za małe pieniądze i tak go doszlifowaliśmy.
W obecnym składzie nie ma nikogo ściąganego nawet z drugiej ligi,a tu przychodzi gość z 4 to raczej nie dziwne,że ludzie nie skaczą z radości na wieść o pozyskaniu półamatora.
» 20 maja 2012, 10:38 #54
19barnaba87: Iverson :)
Evra,Smalling,Rafael,Fabio,Hernandez
Dodam jeszcze ze mamy w skladzie sporo wychowankow za ktorych tez nie zaplacilismy
» 20 maja 2012, 11:08 #53
7iverson7: Evra dołączył do nas już ponad 6 lat temu,więc trochę nie pasuje.
Smalling póki co robi za zapchaj dziurę jeśli któryś z podstawowych obrońców jest kontuzjowany.
Rafael i Fabio tu się zgadzam,chociaż dostają zdecydowanie za mało szans jak na swoje umiejętności.
Hernandez nie przyszedł za małe pieniądze,zresztą przychodząc do klubu potrafił tylko dostawić nogę do piłki z 2 metrów,teraz nawet tego nie potrafi,więc pod kategorie piłkarzy "tanich i doszlifowanych" pasuje jak pięść do nosa.
» 20 maja 2012, 11:23 #52
klikas: czesto sie niezgadzalem z Iversonem ale teraz ma racje. Hernandez okey niby doszlifowany, to dlaczego w tym sezonie jakos tak malo wystepow?? Evra to raczej juz przyszedl oszlifowany :/ a Rafael juz troche sezonow w MU jest i dalej nie zachwyca tak jak bysmy chcieli :D
» 20 maja 2012, 11:23 #51
19barnaba87: Hernandez jest u nas dwa sezony, jeden mial dobry drugi zly.
Ja bym go jeszcze nie skreslal. Wszyscy oprocz Evry sa jeszcze mlodzi, maja jeszcze czas.
» 20 maja 2012, 11:31 #50
badbull: @7iverson7
Jeszcze bodajże trzy lata temu grał w drugoligowym Zniczu (wcześniej też w jakiś niskich ligach). Dzisiaj jest najlepszym graczem Bundesligi. Zaszkodziła mu ta niższa liga? Nie, ktoś w niego uwierzył, dał szansę i gość się rozwinął. A przecież spekuluje się o jego przyjściu do United.
» 20 maja 2012, 14:01 #49
Adamczik: Najgorsze to, że MU miał mega składzik, to oczywiście wszyscy musieli od nas odejść. Gdyby Ronaldo i Tevez zostali, teraz wystarczyłby konkretny rozgrywający i jesteśmy nie do pokonania. Pomijam fakt, że PL i LM byłyby nasze.
» 20 maja 2012, 15:23 #48
Arrow: Kurde śmiejecie się tak a zobaczycie że będzie strzelał najważniejsze bramki i rozgrywał zajebiste mecze dla MU
» 20 maja 2012, 09:48 #47
Adamczik: "Nie powinniśmy wstydzić się i zamartwiać kwestiami finansowymi, ponieważ stać nas na transfery najlepszych graczy. To, co oferuje klub, jak i sir Alex, wystarcza do sprowadzenia wielu piłkarzy" - David Gill.

No comment.
» 20 maja 2012, 09:34 #46
wlodekzlc: Jeszcze może ktoś z 5 ligi.
» 20 maja 2012, 09:32 #45
spOntan: Nie widziałem nigdy kolesia w akcji, ale patrząc na jego pozycję mamy kim grac w przyszłości. Myślę, że Keane niczym nie ustępuje Powell'owi, a 4 mln to trochę nonszalancja ze strony Fergusona, no ale skoro ich stać :) Oby tylko się to nie odbiło na pozostałych transferach.
» 20 maja 2012, 09:28 #44
Szejp: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.05.2012 09:47

dał cztery bańki (o ile DM się nie myli), bo na myśl o Nicku również i inne czołowe kluby Anglii zacierały ręce. Co do samego piłkarza, to wydaje mi się, że jest z nim jak z Clyne'em (czy wcześniej z AOC) - świetny gracz, ale niedoceniany bo gra w przeciętnym klubie.
» 20 maja 2012, 09:46 #43
spOntan: dużo było już było takich mega talentów w wieku 16-20 lat, szczególnie w Anglii, a w dorosłej piłce na najwyższym poziomie jest ich naprawdę niewielu. No nic, mam taką nadzieję, że akurat okaże się strzałem w 10 :)
» 20 maja 2012, 10:04 #42
19barnaba87: youtube.com/watch?v=5sRBqBL60og
» 20 maja 2012, 11:11 #41
7iverson7: youtube.com/watch?v=Nce1dEx8Kwc&feature=related
» 20 maja 2012, 11:28 #40
19barnaba87: youtube.com/watch?v=2ek73cazJK0&feature=results_main&playnext=1&list=PLEA2889207B5A98AF

:)
» 20 maja 2012, 11:43 #39
RooneyMU: To napastnika już mamy, pomocnika też (Kagawa) jeszcze pewnie jeden obrońca i to by było na tyle transferów w tym okienku, ale skład mamy mocny.
» 20 maja 2012, 09:15 #38
Bartoosh21: Kagawa, Powell + ?
» 20 maja 2012, 08:42 #37
chudy1948: Była o nim mowa na Devilpage już. Czyli jedno pewne Lewandowskiego nie zobaczymy na Old Trafford :)
» 20 maja 2012, 08:24 #36
mJagiela: E tam, nieznane nazwisko, jakiś gówniarz, cztery miliony... koledzy z gimnazjum kibicujący City będą się na przerwie ze mnie śmiać, że jakiegoś Powella kupujemy, a oni pewnie Hazarda i kilku jeszcze.

Ferguson out. Koniec z tymi beznadziejnymi transferami, potrzeba nam Kagawy, Hazarda, Modrica, van der Vaarta i Davida Silvę. Wyrzucić Giggsa, Scholesa, Fletchera, Parka, Andersona.
» 20 maja 2012, 08:24 #35
chudy1948: Heheh, dobra ironia Beckie :P
» 20 maja 2012, 08:25 #34
daniel97: Chcesz wyrzócić Scholesa, Giggsa, Fletchera a na dodatek Fergiego?
Dobrze ze sie przyznałeś, jesteś z gimnazjum. Chyba kibicujesz United od wczoraj. Gdyby nie Scholes to jesteśmy na 2/3 miejscu i nie liczylibyśmy się w walce o tytuł. A Giggs gra w piłkę dłużej niż ty żyjesz. Zastanów sie co ty gadasz.
» 20 maja 2012, 08:52 #33
Bartolek05: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.05.2012 08:59

heh, nie no nie widziałem nigdy go w akcji, ale jeśli SAF uważa, że jest dobry, to znaczy, że jest dobry :)
» 20 maja 2012, 08:58 #32
AJEP: Ah Beckie lubie cie za to :P
» 20 maja 2012, 09:34 #31
tylunh: równowaga musi być , więc taki idiota jak ty to standard ;)
» 20 maja 2012, 10:02 #30
rooney18810: daniel97 to była ironia:)
» 20 maja 2012, 10:02 #29
Gwyn: Beckie, nie zapominaj o Evansie, który jest drewniany. No i ten Valencia bez lewej nogi...
» 20 maja 2012, 10:05 #28
Kamixxx: Beckie,wg twoich pomysłow w nastepnym sezonie zagramy 4-5-1 ? :D
» 20 maja 2012, 10:30 #27
plunko: Nie zrozumiałeś prostej ironii to nie wiem kto tu jest :) z gimnazjum
» 20 maja 2012, 11:25 #26
mJagiela: Pozdrawiam wszystkich, którzy w tym komentarzu nie zauważyli sarkazmu.
» 20 maja 2012, 11:30 #25
grobla95: hahaha tacy ludzie jak daniel mnie rozbrajają...
» 20 maja 2012, 14:41 #24
n17ban: Carrick! Wywalić to drewno Carricka i może jeszcze Vidicia bo jest tak beznadziejny, że wcale jusz rok nie gra
» 20 maja 2012, 22:38 #23
kocio10: daniel97 mistrz ! :D
» 22 czerwca 2012, 11:19 #22
mateuszr20471: Czyli koniec transferow.
» 20 maja 2012, 08:07 #21
n17ban: Super :] Pierwsze wzmocnienie- wreszcie jakiś playmaker, nam to wyjdzie na dobre a i PKP podremontuje klimatyzację w pociągach.
» 20 maja 2012, 07:11 #20
xiondz: To wlasnie kocham w ManUnited! >:-)) Co roku kibice i inni 'znawcy' rynku transferowego jako wzmocnienia podaja nazwiska graczy wartych grube miliony funciakow a Fergie gra wszystkim na nosie i kupuje gracza o ktorym 2 miesiace wczesniej nikt nie slyszal. Zakladam ze w pierwszym sezonie duzo sobie nie pogra w lidze i jak juz cos to predzej go w pucharach zobaczymy lub gdzies na wypozyczeniu. Nie wiem czy jest to gracz ktory zasluguje na szanse na gre u nas ale skoro Fergie tak uznal to widocznie tak jest. W jego przypadku nie.pozostaje nam nic innego jak przygladac sie jego rozwojowi. Czekam na kolejne wzmocnienia. W tym okienku ucieszyloby mnie kupno dwoch graczy 'internarional level' :p oraz 3-4 perspektywicznych graczy do oszlifowania.
Amen.
» 20 maja 2012, 06:29 #19
possebon: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.05.2012 02:23

Dobry, perspektywiczny transfer. Powell był graczem reprezentacji Anglii U-16 oraz U-17, zadebiutował również w U-18. Moim zdaniem wypełni lukę po Pogbie, gdyż posiada zbliżone do niego. umiejętności i potencjał.

Na dzień dzisiejszy jest to dla mnie czołowy gracz rezerw, zasługujący na szanse w Pucharze Angli i Pucharze Ligi Angielskiej. Jeżeli prezentwał by dobry poziom w tych rozgrywkach, to być może załapie się jeszcze w najbliższym sezonie na kilka meczów Premier League i dostanie kilka minut od Fergusona.

Życze mu i Man Utd aby notował szybki progres i w perspektywie 2-3 sezonów został rozgrywającym na miarę 1 składu.

Jeżeli natomiast sie nie sprawdzi to zawsze można go sprzedać za 3-5 mln do jakiegoś średniaka podobnie jak np. Obertaina.
» 20 maja 2012, 02:23 #18
Kamixxx: dokładamy 3x tyle i mamy Kagawe...


"Młody Anglik w minionym sezonie radził sobie nad wyraz dobrze, a zdobywając 15 bramek w rozgrywkach ligowych pozwolił swojej drużynie zakwalifikować się do baraży(...)"


ale jesli jest taki dobry jak o nim pisza to moze wypali i nie stanie sie drugim Bebe.
» 20 maja 2012, 01:52 #17
szalik666: Facet jest spoko ale bankowo nie jest to transfer do 1 druzyny wiec luzujcie zady:) nale jest obiecujacy i nie jest to napastnik tylko ŚP
» 20 maja 2012, 01:50 #16
Roo10ney: A mi tam się ten transfer 'podoba'. Kolejny młody talent, którego SAF pewnie oszlifuje. Jak Wam się nie podoba, to znaczy że nie jesteście kibicami United. Powinniście w końcu się przyzwyczaić że Ferguson przeplata transfery młodych zdolnych z wielkimi nazwiskami.
» 20 maja 2012, 01:38 #15
Panel1996: oglądałem kilka jego występów i musze stwierdzić, że jest naprawdę objecującym zawodnikiem :)
» 20 maja 2012, 01:34 #14
Liakim: "Gill:Stać nas na najlepszych ..." jak to się okaże kolejny ogór do rezerw to chyba stracę wiarę w SAF-a. ;/
» 20 maja 2012, 01:19 #13
50cent: podbijam
» 20 maja 2012, 01:52 #12
Cant0na: uwierzę jak będzie oficjalne oświadczenie, bo w tamtym roku prawie uwierzyłem, że snejider trafi do United ;)
» 20 maja 2012, 01:12 #11
Crisyne1: 4 mln więcej i by był Kagawa no chyba że Japończyk też do nas dołączy to wtedy spoko
» 20 maja 2012, 01:07 #10
aris019: no napewno nie 4..kagawa za mniej niz 12 nie odejdzie;)
» 20 maja 2012, 08:32 #9
NorekDoktorek: hmmm ciekawe bardzo ciekawe
» 20 maja 2012, 01:05 #8
orion: Moze i Daily Mail ale United lubi takie transfery....
» 20 maja 2012, 01:02 #7
Cant0na: powiem jedno: daily mail. i tyle na temat
» 20 maja 2012, 00:56 #6
grg: No tak, lepiej 4 mln na jedną wielką niewiadomą wydać niż na sprawdzonego zawodnika... :/ Ale przecież - stać nas na najlepszych!
» 20 maja 2012, 00:45 #5
50cent: wiadomo stać nas na najlepszych, dlatego kupmy 2-3 graczy po 2- 4 milionów zamiast wydać i zainwestować pieniadze w porzadnych graczy pokroju Hazarda. Wiem że zaraz zostane wysmiany od gimbusów " spuszczających się " na temat Belga jak to ktoś wcześniej określił ale dla mnie ten transfer to jest numer jeden. Niech Vida wyleczy kontuzje, pozyskać jednego obrońcę jeszcze na zapas, bo nie wierzę w Evansa, kupić Hazarda lub Modrića a napadzior jest ok, ja wierzę w Chicarito i Welbecka jako świetynch napastników, plus Wazza który jest mistrzem. Trochę motywacji i mamy LM
» 20 maja 2012, 01:55 #4
SqUaRe: Nie psujcie fergiemu zabawy wiadomo ze dla niego okienko straconw to okienko w krorym nie kupil zadnej niewiadomej ale ja teZ mam nadzeje na hazarda :)
» 20 maja 2012, 02:41 #3
fat1xd: Fajnie, fajnie. Podobno wielki talent, ale z tego co czytałem to jest on raczej ofensywnym pomocnikiem, a nie napastnikiem.
» 20 maja 2012, 00:43 #2
LeszczuOfficial: A to Ci ciekawe.
» 20 maja 2012, 00:41 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.