AKTUALNOŚCI

Szykuje się powrót Scholesa na Old Trafford?!

Data 07 stycznia 2012, 13:23 Biafra, MEN, dailymail.co.uk, Sun Sport
Szykuje się powrót Scholesa na Old Trafford?!
» Paul miałby pomóc drużynie w obliczu licznych kontuzji
Czytaj więcej:
» Paul Scholes
» Ryan Giggs
» Sir Alex Ferguson
A A A
Szokująca wiadomość pojawiła się dziś w angielskiej prasie, bowiem zdaniem Manchester Evening News Paul Scholes jest gotowy odpowiedzieć na wezwanie ratunkowe sir Alexa Fergusona i powrócić z piłkarskiej emerytury.

W zeszłym miesiącu zarówno MEN jak i Sun Sport informowały, że byli koledzy Scholesa z drużyny starają się namówić 37-letniego piłkarza, aby ten ponownie założył korki i pomógł United uporać się z plagą kontuzji.

Legenda Czerwonych Diabłów początkowo odrzuciła taką możliwość, jednak najwidoczniej Paul musiał przemyśleć całą sprawę, bowiem jest gotów znów założyć koszulkę klubu z Old Trafford w drugiej części sezonu.

Sir Alex Ferguson pod koniec ubiegłej kampanii nie ukrywał zdziwienia, gdy Scholes ogłosił zakończenia swojej kariery, gdyż był przekonany, że jego podopieczny podobnie jak 38-letni Ryan Giggs przedłuży kontrakt na kolejny rok.

Cała sprawa ma się wyjaśnić w najbliższych dniach, a sam rudowłosy pomocnik, zdaniem angielskiej prasy ma być do dyspozycji Szkota już pod koniec miesiąca.

Legendarny pomocnik trafił do United w wieku 14 lat i do momentu zakończenia swojej kariery, rozegrał w barwach Czerwonych Diabłów prawie 700 spotkań, strzelając przy tym 150 bramek.
» Kuchenne rewolucje sir Alexa Fergusona Kuchenne rewolucje sir Alexa Fergusona
Sir Alex Ferguson zdobył z Manchest...
» Giggs dziękuje kibicom Giggs dziękuje kibicom
Ryan Giggs jest wdzięczny fanom Uni...
» Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy
Miniony sezon United z pewnością mo...



Poprzedni news:
Lescott: City to już nie tylko głośny sąsiad!
Następny news:
"Manchester jak Mediolan, City jak Inter"

Komentarze (77)


mazi06TsR
mazi06TsR pisze:
Ja pierd....... SAFjest jakiś pazerny na te pieniądze. Nic by nie zaszkodziło gdyby były jakieś transfery.
» Niedziela, 08 stycznia 2012, 13:57 #77
madd118
madd118 pisze:
http: //www .manutd .com/en/News-And-Features/Football-News/2012/Jan/paul-scholes-rejoins-united. aspx bez spacji. Welcome back Scholes!
» Niedziela, 08 stycznia 2012, 13:10 #76
auro
auro pisze:
Oficjalnie Scholes wraca do gry. Więcej na oficjalnej stronie klubu.
» Niedziela, 08 stycznia 2012, 13:06 #75
vip14
vip14 pisze:
To by było Idealne rozwiązanie . GG MU
» Niedziela, 08 stycznia 2012, 11:54 #74
atos1987
atos1987 pisze:
Panie ferguson a na bramke Jasia Tomaszewskiego! słyszałem że Boniek też w niezłej formie.
» Niedziela, 08 stycznia 2012, 10:41 #73
madd118
madd118 pisze:
W d**** wam się poprzewracało... Ściągnijmy kurde może Ronaldo, Messiego, Xaviego, van Persiego i całą bandę bo wy potrzebujecie transferów! Zamknijcie się lepiej i czekajcie, aż w końcu przyznacie racje Fergusonowi. Jeśli macie pisać aby odchodził on na emeryturę to proszę, wyjdźcie z tej strony, porzućcie ten klub, zacznijcie kibicować City.
» Niedziela, 08 stycznia 2012, 09:34 #72
FredTheRed pisze:
FredTheRed
i pójdźmy śladem Wengera i ściągnijmy.. SuperVana..:)
» Niedziela, 08 stycznia 2012, 10:29 #71
mickb pisze:
mickb
madd118 - nie rób z SAF'a boga bo nim nie jest, człowiek jak każdy inny, też podejmuje złe decyzje, w tym roku aż nadmiar, jednak największy problem polega na tym, że on bardzo mocno broni swoich racji, a nie trzeba być szpecem od piłki nożnej, żeby zobaczyć, że mydli oczy

takie gierki mógł stosować jak nic wiele się nie działo...blamaż z city, odpadnięcie z LM - to są fakty, z tym się nie dyskutuje

jeśli ktoś będzie bronił nas 2. miejscem w PL to powiem krótko - jesteśmy tam, ale bardzo na to nie zasługujemy, nasza gra nie jest płynna, co uwidoczniły ost mecze, problem nie polega już na tym, że nie wygrywamy, ich się już nawet źle ogląda jak rażą nieporadnością, ja jak widzę ich zagrania to często bije ironiczne brawa, tak samo jak na bramki strzelane przez rywali...

żeby to się nie skończyło tak jak pewne gran derbi w madrycie, gdzie kibice realu bili barcelonie brava i gwizdali na swoich - to jest normalne zachowanie jeśli w końcu czyjaś cierpliwość zostaje przekroczona w znacznym stopniu
» Niedziela, 08 stycznia 2012, 10:47 #70
madd118 pisze:
madd118
Owszem zgadzam się, Ferguson popełnił błędy w tym sezonie ale to nie zmienia faktu żeby pisać iż jest on do zwolnienia. Były sezony lepsze i gorsze lecz każdy gorszy przynosił wnioski i pomysły na przyszłość. Sądzę, że sir Alex zrozumie co zrobił źle i w następnym sezonie poprawi się. Najbardziej jestem oburzony na naszych kibiców. Wiem, że chcecie wzmocnień, ja również oczekuje ale nie piszcie po każdym przegranym meczu, że środek do wymiany, a po wygranym jak ten środek solidnie zagrał...
» Niedziela, 08 stycznia 2012, 10:56 #69
Maxey
Maxey pisze:
Z całym szacunkiem, to tu nie ma co komentować. Długa przerwa w treningach, brak przygotowania kondycyjnego, przecież Scholes sam wie, że by się takim powrotem "rozmienił na drobne".

Transfer w zimowym okienku jest mało prawdopodobny, więc niestety trzeba zacisnąć zęby żeby przeczekać do lata. Inna sprawa, że sztab medyczny powinien dostać zdrowo po tyłkach, bo ilość urazów jest nie do zaakceptowania w klubie pokroju United.
» Niedziela, 08 stycznia 2012, 09:05 #68
SimonHarrison
W podobnym tonie mówił Hargraves o sztabie medycznym czerwonych, już nie od tego sezonu patrzę na te kontuzję (pomijając urazy z meczów jak w przypadku Cleverley'a) i ręce mi opadają.
» Niedziela, 08 stycznia 2012, 10:25 #67
adrianek1818
adrianek1818 pisze:
Jeszcze Beckahm moze do nas wrocic, konczy mu sie kontrakt przeciez
» Niedziela, 08 stycznia 2012, 05:51 #66
zbyszek7
zbyszek7 pisze:
Prosze Was, Scholesy to nie Golota...
» Niedziela, 08 stycznia 2012, 03:02 #65
FredTheRed
FredTheRed pisze:
szczerze.. jak Alex ma zamiar odstawić taką szopkę, to niech on już lepiej idzie na emeryturę...:/
» Niedziela, 08 stycznia 2012, 01:04 #64
mally pisze:
mally
W którym miejscu powrót Scholesa byłby szopką?
» Niedziela, 08 stycznia 2012, 11:47 #63
Szilk
Szilk pisze:
Myślę że bardziej sensowny byłby powrót Van der Sara -jego spokój był bezcenny.Szkoda że SAF nie posłuchał go w wyborze swojego następcy -reprezentacyjny bramkarz Holandii byłby najlepszym rozwiązaniem.
» Sobota, 07 stycznia 2012, 23:09 #62
96kutno
96kutno pisze:
to nie prawda schooles nie ma formy --- nie wierzcie plotuchom
» Sobota, 07 stycznia 2012, 23:02 #61
young2000
young2000 pisze:
Wolałbym aby Sholes nie dochodził jest za stary już na pełne 90 minut
Niech Fergie jakiś dobry transfer zrobi
» Sobota, 07 stycznia 2012, 22:38 #60
Klimaa
Klimaa pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.01.2012 22:21

Paul po treningu mógłby pomóc drużynie..ale w meczach ze słabszymi drużynami. Powinniśmy go zostawić w spokoju.
Drużyna powinna być wzmocniona w środku ale po ciekawym transferze.
» Sobota, 07 stycznia 2012, 22:20 #59
KasiaUtd
KasiaUtd pisze:
Będę strasznie zdziwiona jeśli to okaże się prawdą. Uwielbiam Paula, ale chyba zbyt wiele by nam nie pomógł...
» Sobota, 07 stycznia 2012, 20:30 #58
pbskarpy
pbskarpy pisze:
Ha Ha Ha Ha!!

Ta wiadomość (jeśli jest prawdziwa) dobitnie pokazuje jak słabo obecnie radzi sobie Manchester United i ich przywódca SAF. Nie wiem jak wam, ale mi ręce i wszystko co możliwe opadło na ziemię. Nie zdziwię się, jeśli po takim "zagraniu" Manchester U będzie pośmiewiskiem na całym świecie.

Jeden z najbogatszych klubów świata, tylko ze względu na zacietrzewienie i skąpstwo szkota, musi posiłkować się starymi piłkarzami. Ha Ha Ha Ha Ha Ha...!! To są jakieś żarty! Oby to nie była prawda, bo ja jako fan tego klubu od początku lat 90-tych, po prostu zapadnę się pod ziemię.

Może niech jeszcze Bobby Charlton wskoczy w getry albo Cantona...

Oj Ferguson, Ferguson... Jeśli to jest Twój pomysł... to jest mi Ciebie naprawdę szkoda. 25-lat... i ani dnia dłużej.
» Sobota, 07 stycznia 2012, 20:15 #57
DR47 pisze:
DR47
podobno jeszcze cantona ma nam pomuc
» Sobota, 07 stycznia 2012, 21:13 #56
Zyvold pisze:
Zyvold
Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.01.2012 22:42

Prosze cie, po jaką cholere mamy kogoś kupić? Żeby później siedział na ławce, gdy wszyscy wyzdrowieją, czy może po to, żeby blokował miejsce młodym?
Arsenal, można powiedzieć, robi to samo, ściągnał wypalonego, starego Henry'ego z tego amerykańskiego klubu, mimo że też mogliby kogoś kupić. Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha...
» Sobota, 07 stycznia 2012, 22:42 #55
pbskarpy pisze:
pbskarpy
Człowieku! Korzystanie z sług CZYNNIE GRAJĄCEGO zawodnika, w dodatku o 3 lata młodszego to chyba jakaś różnica co?

I tak na marginesie... Ja nie jestem psychofanem transferów jak wielu młodziaków na portalu. Moim zdaniem nie są potrzebne transfery. Chodzi mi tylko i wyłącznie o ściąganie Skolsa. Kumasz?
» Niedziela, 08 stycznia 2012, 00:23 #54
Zyvold pisze:
Zyvold
"Jeden z najbogatszych klubów świata, tylko ze względu na zacietrzewienie i skąpstwo szkota, musi posiłkować się starymi piłkarzami."
I co z tego, że jeden z najbogatszych? Co nam da kasa, kiedy szaleją kontuzję? Nie mogłem z tego zdania wywnioskować niczego innego niż po prostu, że chcesz transferów.
A jeżeli nie transfery, to co?
» Niedziela, 08 stycznia 2012, 10:59 #53
piterlox94
piterlox94 pisze:
mysle jak by powrocil do nas to by dobrze bylo bo i tak juz duzo kontuzji mamy
» Sobota, 07 stycznia 2012, 18:38 #52
piterlox94
piterlox94 pisze:
The Sun i wszystko jasne ;p
» Sobota, 07 stycznia 2012, 18:37 #51
96kutno pisze:
96kutno
hehe the sun i bajki na dobranoc xD
» Sobota, 07 stycznia 2012, 19:36 #50
pietras
pietras pisze:
Zawsze byłem fanem talentu Scholesa ale jego powrót jest mało realny.
Poza tym nie wierzę że nie grając przez pół roku będzie w stanie szybko odbudować formę, szczególnie że pod koniec jego kariery pomimo systematycznych treningów było widać braki kondycyjne.

Jeśli już ktokolwiek z naszych legend miałby wrócić na Old Trafford aby wzmocnić naszą pomoc to niech to będzie Becks. On przynajmniej cały czas gra lub trenuje, poza tym byłby to marketingowy megahit.
» Sobota, 07 stycznia 2012, 18:22 #49
18Lukasz78
18Lukasz78 pisze:
To potwierdza naszą ułomność w sprawach transferów.
» Sobota, 07 stycznia 2012, 18:10 #48
tom90
tom90 pisze:
Fajnie by było ale wydaję mi się, że to plotka. Taki powrót jest ryzykowny.
» Sobota, 07 stycznia 2012, 17:06 #47
DevilxDevil
DevilxDevil pisze:
Czuję, że Scholes na pewnooooo wytrzyma trudy treningów i meczów. Na pewno jest przygotowany perfekcyjnie ... :)
» Sobota, 07 stycznia 2012, 17:01 #46
AGa18
AGa18 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.01.2012 16:40

Podejrzewam że to kolejny wymysł prasy, której jak widać pomysłów ostatnio nie brakuje..
Co więcej, uważam że to mało prawdopodobne, a to dlatego że powrót Scholesa byłby jedną wielką niewiadomą, nie jest przecież przygotowany kondycyjnie i wytrzymałościowo..

Zresztą bardzo długo nie miał styczności z piłką, a jego forma w końcowej fazie kariery jak i dużo wcześniej nie zachwycała.. Dlatego sądzę że jego powrót nie dałby nam aż tak dużo, co najwyżej tyle że Fergie nie musiałby stawiać typowych defensorów na środku pomocy..
» Sobota, 07 stycznia 2012, 16:40 #45
Elventar
Elventar pisze:
gdyby tak becks wrócił bylo by cudnie ;]
» Sobota, 07 stycznia 2012, 16:21 #44
ManUtdFun
ManUtdFun pisze:
Po przeczytaniu poniższych komentarzy widzę, że powstały dwie grupy: jedna która bardzo by chciała powrotu Scholesa, a druga, która nie chciałby tego, bo nie potrzebjemy emeryta, lecz nowego, światowej klasy zawodnika, bo jak już poszedł na emeryture to nie powinien wracać.
Gdy pierwszy raz przeczytałę mtego newsa troche się ucieszyłem, bo fajnie byłoby jeszcze raz zobaczyć Rudego w koszulce United. Potem się zastanowiłem: przecież on już nie jest taki jak wcześniej ,a poza tym, ile on pogra? My potrzebujemy kogoś na lata.
Jednak moje ostateczne zdanie jest takie: Scholes mógłby wrócić do nas, na powiedzmy pół roku tak jak Henry do Arsenalu na te dwa miesiące. Co nam szkodzi? Cleverley i Ando potrenują pod okiem mistrza, będą mieli sięna kim wzorować. Będą trenować, aby w przyszłym sezonie tworzyć nasz środek. Scholes byłby takim zawodnikiem zastępczym za Fletchera, który nestety musiał przerwać grę. Do tego mamy Carricka, Giggsa, na wszeli wypadek można dać do środka Parka czy Jonesa. Scholes wraca, Ando i Tom wracają, kończymy ten sezon (oby z mistrzem), ale nawet jak się nie uda, to i tak będziemy mieli już pewien "zapas" na przyszłe lata. Po tym sezonie Ruudy by definitywnie odszeł, zostawiając United poukładane :)
Takie jest moje zdanie, a czy wróci czy nie to już od niego zależy. Jak nie przyjdzie nie będę płakał, ale jak jednak wróci nie będę narzekał :)
Glory!
» Sobota, 07 stycznia 2012, 15:56 #43
jack1066
jack1066 pisze:
Niech najlepiej wróci jeszcze Schmeichel do bramki, Becks na skrzydło i Irwin do obrony. Wtedy będzie już spoko. A na serio to mam nadzieję,że to jakiś żart.
» Sobota, 07 stycznia 2012, 15:56 #42
Lil pisze:
Lil
O Cantonie zapomniałeś, bo atak też nam kuleje :)
» Sobota, 07 stycznia 2012, 16:00 #41
DR47 pisze:
DR47
przecież scholes musie sie opiekować chorym synem co za brednie żenada !!
» Sobota, 07 stycznia 2012, 21:14 #40
Lil
Lil pisze:
Scholes już nie jest graczem który może grać przez 90 minut, ale nie oszukujmy się, mimo wieku jest nadaj być killerem przez 45 minut i jedno jest pewne - tak jak Beckham nie zapomniał jak się strzela wolne, tak on nie zapomniał jak się strzela z woleja.

Przyda się... ale czy warto wracać, skoro tak ładnie zakończyło się karierę... ale może będzie naszym wybawcą, wtedy przebije nawet Giggsa.
» Sobota, 07 stycznia 2012, 15:25 #39
mikifiki
mikifiki pisze:
Mam nadzieję, że to nie jest prawda. Nie lubię takiej niekonsekwencji w zachowaniu - jeśli już ktoś coś obiecuje, to niech się tego trzyma do końca. Dlatego właśnie Schumacher stracił w moich oczach swoich powrotem na tory F1.
» Sobota, 07 stycznia 2012, 15:24 #38
cris342
cris342 pisze:
Ehhh niech nie wraca , z całym szacunkiem jak już raz doszedł do wniosku , że koniec to koniec ! to znaczy bardzo go lubię i szanuję ale widać to na kilku sportowcach , że powroty nie zawsze są udane a to chyba najgorsze co moglo by być jakby wrócił i nic nie wniósł przecież on pół roku nie gra nie wiadomo jak się bd prezentował poza tym sorry ale , żeby klub taki jak MU musial ściągać legendy z emerytury bo nie mają składu to sorry , Pogba i Morrison chcą odejść bo nie grają , a tu jak by mogli dostać szanse to SAF sięga po Scholesa , a jak co to ruszyć du*y i kogoś kupić bo teraz SAF sam sb zaprzecza jak może mieć pełny skład skoro nie ma lukę w środku pola i nawet nie ma jej kim zapełnić... prosze nie oszukujmy się tak to nie może wyglądać może jeszcze Cantonę i i VDS weźmiemy z powrotem ?
» Sobota, 07 stycznia 2012, 15:23 #37
Ta3k pisze:
Ta3k
To odpowiedz sobie czemu nie dostają szansy? Jakoś wątpię byś był na każdym ich treningu i widział, co sobą prezentują. Myślę, że SAF ma jednak znacznie większe pojęcie o tym, co się dzieje w jego drużynie.
» Sobota, 07 stycznia 2012, 17:02 #36
cris342 pisze:
cris342
Dobra tematem głównym jest powrót Scholesa ja jestem przeciw . a jeśli chodzi o tą dwójkę to masz rację ale skoro chce ich Barcelona , MC i kilka innych klubów z każdej strony słyszy się , że są najbardziej utalentowani piłkarze jakich wykreował MU to być może od czasu do czasu by mogli zagrać w tym podstawowym składzie
» Sobota, 07 stycznia 2012, 17:46 #35
redtube24
redtube24 pisze:
Scholes to legenda ale lepiej niech zostanie na emeryturze takie powroty prawie nigdy nie sa dobre
» Sobota, 07 stycznia 2012, 14:50 #34
anderson5
anderson5 pisze:
Takie wzmocnienie środka pola bardzo się przyda. ;)
» Sobota, 07 stycznia 2012, 14:44 #33
CrisCarterRoni
Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.01.2012 14:35

Skład może i mamy mocny ale gdy jest zdrowy.
Scholes jak wróci to może nie trafić w ogóle z formą i co? Nie warto rozmieniać na drobne bogatej kariery Anglika ;)
Nawet nie wspomnę o transferach bo są raczej mało prawdopodobne. Z kolei mamy zdolną młodzież tylko czemu k*rwa SAF zamiast postawić na nich woli pobawić się i np. Rafaela dać do środka ?? Nie pojmę tego nigdy, bo to nawet nie był udany ruch z strony SAF'a i nie mówię tu tylko o brazylijczyku ...
Glory United ;D
» Sobota, 07 stycznia 2012, 14:34 #32
Tristan pisze:
Tristan
haha no to samo myślałem, jak zobaczyłem rafaela w środku to mnie zatkało a takie niby wielkie talenty środka pola jak pogba i morison to prawy obrońca gra na pomocy....
» Sobota, 07 stycznia 2012, 14:49 #31
Rooney2010
Rooney2010 pisze:
Ja proponuje Cantone do ataku, Schmeichela do bramki , Irwina Bruca Ince itd. najlepiej niech wszyscy wrócą i będziemy mieli MU-emerytów ;(( To co robi Alex w tym sezonie to zgroza. Zamiast kupić zawodników bo potrzebne są wzmocnienia on będzie gadał jakieś bajki jaki mamy mocny skład (chyba kontuzjowany) TO już się robi nudne albo niech powie że nie ma kasy na transfery i skończy tą szopkę albo niech się lepiej nie wypowiada
» Sobota, 07 stycznia 2012, 14:14 #30
cysiuu123 pisze:
cysiuu123
Anderson i Cleverley są odpowiedzią na pytanie dlaczego nie ma transferów . Pooglądaj mecze z początku sezonu i zobacz jak się nam gra ładnie układała
» Sobota, 07 stycznia 2012, 14:50 #29
Ta3k pisze:
Ta3k
sorry, ale gdyby mi ktoś przed sezonem proponował byśmy byli wiceliderem ze stratą 3 pkt na początku sezonu to wziąłbym to w ciemno. Wszyscy tak pieprzą o tych transferach, a pytanie jest, co zrobić jak wszyscy będą zdrowi? Komu dawać szansę, a komu nie? Co więcej jak mają złapać rytm meczowy nie grając. Wielkie nazwiska chcą grać inaczej marudzą. Wszyscy się zachwycali na początku sezonu jaki to świetny skład mamy. Jakoś nie sprzedaliśmy tych zawodników. Są kontuzjowani. Takie jest życie i takie rzeczy się zdarzają, ale pewnie wydajmy 100mln funtów na transfery (i nie ma pewności, że zawodnicy, którzy do nas przejdą, że zrozumieją filozofię gry i wejdą dobrze w drużynę) i zobaczmy czy może ktoś nam się przyda. Popatrzcie na Torres'a wcześniej murowany gracz, dziś jest cieniem samego siebie. Kto zagwarantuje, że np Sneijder będzie u nas grać tak jak w Interze za kadencji The Special One?
» Sobota, 07 stycznia 2012, 16:50 #28
mervel
mervel pisze:
jeśli Scholes wróci to tylko potwierdzi jak nieudolny obecnie jest Ferguson i ośmieszy cały klub....
podobno najsłynniejszy klub na świecie ?
podobno najwięcej fanów na świecie ?
a jak jest potrzeba to ściągają EMERYTA który jest bez piłki od pół roku a nie kogoś kupują, albo dają szansę młodym ?
to już zakrawa na kpinę.
Ferguson się gubi- bo jeśli ktoś wciska skrzydłowych na obronę, a bocznych obrońców do środka pomocy to chyba jasno oznacza, że próbuje stworzyć coś z niczego.
bezowocnie. ale jak widać tylko Ferguson tego nie widzi.
» Sobota, 07 stycznia 2012, 14:13 #27
jasiu500 pisze:
jasiu500
Zgadzam sie z toba w 100 %
» Sobota, 07 stycznia 2012, 14:40 #26
Damian90 pisze:
Damian90
wyjąłeś mi to z ust,popieram kolego wypowiedz w 100%
» Sobota, 07 stycznia 2012, 15:28 #25
xCleverley
xCleverley pisze:
ale musi mu Young oddac koszulkę ! ;)
» Sobota, 07 stycznia 2012, 14:04 #24
sebox111 pisze:
sebox111
Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.01.2012 14:07

Ta ciekawe co bedzie xD
» Sobota, 07 stycznia 2012, 14:07 #23
xCleverley pisze:
xCleverley
prawdopodobnie nic nie będzie, bo Scholes raczej nie wróci ;)
» Niedziela, 08 stycznia 2012, 11:09 #22
Zywo08
Zywo08 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.01.2012 13:54

Ostatnio czytałem z nim jakiś wywiad i sam przyznał że wrócił by ale tylko gdyby w zespole zdarzyła się jakaś przykra sytuacja gdy na dłużej wypadła by większość pomocników. Ale SAF puki co go o nic nie prosił a było to jakoś po pierwszym newsie na temat jego powrotu. Chociaż puki co Henry do Arsenalu wrócił co mnie cieszy bo to ikona PL to fajnie było by Scholesa zobaczyć :)
» Sobota, 07 stycznia 2012, 13:53 #21
designer pisze:
designer
Henry wrocil, ale tylko na 2 miesiace. Potem wyfruwa znow do NYC. Wlasciwie nie wiem po co go zatrudnili. United zatrudnilo kiedys Larrsona na 3 miesiace i to byl za krotki okres by gracz w pelni sie zintegrowal z druzyna. Dl a Francuza gra w Arsenalu to tylko przygotowania do sezonu w MLS. Taka prawda, wiec nie ma co sie podniecac tym nietypowym transferem a raczej wypozyczeniem.
» Sobota, 07 stycznia 2012, 13:58 #20
Zywo08 pisze:
Zywo08
Ściągnęli go bo Gervinho i Chamakh jadą na PNA ;)
» Sobota, 07 stycznia 2012, 15:04 #19
Bartoosh21
Bartoosh21 pisze:
pewnie plotka... ale.. żebyśmy się nie zdziwili że palnie jakąś bramkę na wagę 3 pktów w lidze :P marzenia ściętej głowy ^^

jak to się mówi.. myślał indyk o niedzieli, a dzwonili w innym kościele.
» Sobota, 07 stycznia 2012, 13:52 #18
majster97
majster97 pisze:
oby to była prawda Scholes jest potrzebny nikt nie może go zastąpić
» Sobota, 07 stycznia 2012, 13:45 #17
4uKrychu
4uKrychu pisze:
Zwykła plotka....
Teraz, jak do składu wraca Anderson i Cleverley, to Scholes ma wracać? Nam był potrzebny dodatkowy piłkarz, jak dopadła nas plaga kontuzji, a nie jak już ustepuje. Poza tym były powody, dla których skończył grę.
» Sobota, 07 stycznia 2012, 13:44 #16
Pomarancz
Pomarancz pisze:
To głupi pomysł nam potrzeba młodej krwi a nie zasłużonych weteranów :)
» Sobota, 07 stycznia 2012, 13:37 #15
mickb
mickb pisze:
mam nadzieję, że nie skrzywdzi tego klubu i nie wróci, bo to tylko będzie opóźnianie koniecznych zmian i wzmocnień
» Sobota, 07 stycznia 2012, 13:36 #14
SEBEKMU11
SEBEKMU11 pisze:
Niech Cantona też wróci ! Marzenia ...
» Sobota, 07 stycznia 2012, 13:35 #13
designer pisze:
designer
on nie wroci, bo woli aktorstwo od futbolu aktualnie. Taka prawda! Nawet niezly z niego aktor jajajaja!
» Sobota, 07 stycznia 2012, 13:59 #12
tomManUnited
tomManUnited pisze:
Bez sensu po co ma wracać ? A jeśli mu nie wyjdzie ? To już zapomną mu to że był legendą
» Sobota, 07 stycznia 2012, 13:34 #11
netherquake pisze:
netherquake
Jeśli zapomniałbyś o wieloletnich zasługach po jednym nieudanym sezonie to co z Ciebie za kibic?
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 08:42 #10
gosc1234
gosc1234 pisze:
jak zobaczę Rudego na boisku to uwierzę i będę skakał z radości xD, ale Young wtedy by musiał oddawać koszulkę
» Sobota, 07 stycznia 2012, 13:31 #9
Devra pisze:
Devra
Miałby inny numer w czym problem ;> ?
» Sobota, 07 stycznia 2012, 13:54 #8
7iverson7
7iverson7 pisze:
Nawet jeśli to ,Scholes nic nam nie pomoże.Całe to trąbienie o szukaniu jego następcy zostało zbyt napompowane,bo w ostatnim okresie swojej kariery Paul grał po prostu słabo,ostatnie jego dobre występy to sierpień sezonu 2010/2011.Tak jest prawda Scholes zostanie zapamiętany przez kibiców tak jak grał w dawnych latach,a nie tak jak grał ostatni sezon,bo wtedy w naszej pamięci byłby tylko zwykłym przeciętniakiem.
» Sobota, 07 stycznia 2012, 13:30 #7
bober89 pisze:
bober89
zbyt wiele zrobił dla tego klubu, żeby zapamiętany został jako średniak. choć trzeba przyznać, że poza przebłyskami pod koniec kariery nie prezentował się już tak jak kiedyś.
» Sobota, 07 stycznia 2012, 13:48 #6
Devra pisze:
Devra
Ale czy mozna patrzec tylko na jeden sezon ;> ? jest takie coś jak wahanie formy ... a że ma swoje lata , a pamietamy go jako najlepszego zawodnika na swiecie , to jego brak formy dla nas wygladal jak gra przecietnego zawodnika pokroju hmm no nie wiem kogo , ale sami sobie dobierzcie .
Dziękuje teraz za słowa krytyki jakie na mnie spadną , jeszcze raz DZIĘKUJĘ
» Sobota, 07 stycznia 2012, 13:58 #5
mariusz00
mariusz00 pisze:
Scholes nie chciał już grać !! Nie grał tak jak Ryan Giggs czyli z całym sercem ale nie dziwny mu się że skonczył karierę :)
» Sobota, 07 stycznia 2012, 13:29 #4
lukamen999
lukamen999 pisze:
Jak to usłyszę z ust Paula lub SAF-a to dopiero uwierze.
» Sobota, 07 stycznia 2012, 13:28 #3
JaveKHerneK
JaveKHerneK pisze:
Wiesz może się tak stać.

I trzymajmy kciuki za to.
» Sobota, 07 stycznia 2012, 13:28 #2
buhert
buhert pisze:
Już nie mają czego wymyślać...

kurcze fajnie takim - pracują wymyślając plotki :D też bym tak chciał i $ za to mieć:D
» Sobota, 07 stycznia 2012, 13:27 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY