Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

"Nie możemy sobie pozwolić na takie granie"

» 31 grudnia 2011, 16:58 - Autor: Biafra - źródło: Manchester Evening News, ESPN
Po przegranym meczu z Blackburn Rovers (2:3) sir Alex Ferguson nie pozostawił suchej nitki na swojej formacji defensywnej, która w dużej mierze przyczyniła się do szokującego wyniku.
» Szkot nie był zadowolony z postawy swoich obrońców
Dwie bramki Ayegbeni Yakubu oraz jeden gol Grant Hanley zupełnie popsuły ostatni dzień roku menadżerowi Manchesteru United, który obchodzi dziś swoje 70. urodziny.

Wprawdzie dwa trafienia Dymitara Berbatowa doprowadziły do remisu, jednak to podopieczni Steve'a Keana zachowali więcej zimnej krwi i w końcówce spotkania dobili mistrza Anglii.

- Nigdy nie przewidziałbym takiego rozwoju wydarzeń - wyznał tuż po meczu Szkot. - Straciliśmy dwa głupie gole, po fatalnych błędach obrony. Nie można tak grać w tego typu spotkaniach.

- Jeśli chodzi o Blackburn to zagrali tak, jakby walczyli o życie. Grali do końca i bardzo rozsądnie się bronili.

- Murawa była dziś w opłakanym stanie. Przez cały tydzień padało, przez co boisko było bardzo podmokłe i zawodnicy nie mogli szybko rozgrywać piłki, jednak dotyczy to obu drużyn.

- Cóż mogę więcej powiedzieć. Gdy wyrównaliśmy, byłem przekonany, że uda nam się wygrać ten mecz, a przynajmniej dowieźć remis do końca. Niestety.

- Z powodu licznych urazów musieliśmy zaryzykować wystawieniem Andersona, jednak ten chłopak dał dziś z siebie wszystko. Czasami po prostu ma się pecha - zakończył menadżer United.


TAGI


« Poprzedni news
Man Utd – Blackburn: Sylwestrowa wpadka Diabłów
Następny news »
Man Utd – Blackburn: Oceny pomeczowe

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (59)


pbskarpy: Typowy Ferguson. Typowy.

Murawa, błędy w obronie, piłka zbyt okrągła, rozluźnienie przed sylwestrem... itd itd itd....


Szkoda, że w tym wszystkim nie upatruje swojego błędu. Przeceiż to on decyduje o składzie. Wybrał słaby więc ma.
» 1 stycznia 2012, 13:09 #57
Cielii: Jaki slaby kolego?? bo co jednego Rooneya nie bylo?? a kogo ty bys znawco wystawil jak sam szpital w druzynie... wielki trener i selekcjoner sie znalazl
» 1 stycznia 2012, 16:20 #56
wazza89: cielii
gea-valencia jones evra rafael - nani carrick park welbeck - chicharito berba

jeżeli już taka obsada personalna to tak to powinno moim zdaniem wyglądać od początku
» 1 stycznia 2012, 16:27 #55
mrNorbi: de gea de gea i jeszcze raz de gea!!
» 1 stycznia 2012, 12:13 #54
axel52: jakim prawem mój post bez wulgaryzmów został usunięty ?
kogoś w redakcji boli prawda o DeGea ?
Przepłacony średniak z Hiszpanii nie mający pojęcia o grze na przedpolu ma być bramkarzem mistrza PL ?
Tenże średniak regularnie baboli przez co tracimy i bramki i pkt , ze wymienię mecz z Benficą.
I najgorsze że zero poprawy w tych elementach gry które ma słabe
GOŚCIU KTÓRY USUNĄŁEŚ MÓJ POST WALNIJ SIĘ W DEKIEL
» 31 grudnia 2011, 22:57 #53
axel52: spróbuję na ManuSite lub Redlog , bo tutaj to kpiny jakieś są odpier...ne.
Publikują jakieś kosmiczne oceny brane tylko z jednego źródła czyli MEN.

Oceny te często są kpiną z tych co oglądali mecz i czytają je.
Super obiektywna redakcja MEN daje 7-mki za przegrany załośnie mecz u siebie z ostatnim w tabeli Blackburn , które dziś zostało pogonione u siebie ze Stoke.

Żałosne
» 2 stycznia 2012, 20:02 #52
myca: To co czytam to mi sie niedobrze robi kibice UNITED takie glupoty pisza oczywiscie nie wszyscy ,mecz jak kazdy trudno stalo sie to jest pilka a to jak Blackburn zagralo w obronie szacun nie bylo gdzie nogi wstawic a nasze 2wie bramki to szczescie ci co ogladali mecz to wiedza o co chodzi a walka rywali to walczyli jakbyod tego zalezalo ich zycie . Trudno stalo sie i nic tego nie zmieni miejmy nadzieje ze jutro city sie potknie .POZDRO DLA PRAWDZIWYCH KIBICÓW I DO SIEGO
» 31 grudnia 2011, 20:54 #51
kubol87: Jestem smutny po tej porazce no ale stalo sie niestety,ja jakos nie winie SAF ale pewnie inni mysla inaczej,jak bysmy wygrali znów 5-0 wszyscy by sie zachwycali strategia i wystawieniem pierwszej11stki a tak to jest wielkie narzekanie ale tez nie dziwie sie.Zycze wszystkim PRAWDZIWYM kibicom wszystkiego najlepszego w nowym roku:)
» 31 grudnia 2011, 20:22 #50
cypek23: trudno stało się ;/ ale jest jeden plus Berbatov strzela bramki i to nie byle jakie ;] . Myślę żę jedenym błedem Fergusona było nie posadzenie Roo i ewentualnie giggsa na ławie. Ja osobiście na początku meczu dałbym normalny skład a potem jakbyśmy przeważali bramkami wstawił rezerwy . Ale cóż kontuzje itd . I tak kocham ten klub mimo wszystko . Wszystkiego najlepszego staruszku i Heppy New Year xD
» 31 grudnia 2011, 19:27 #49
cypek23: miało być Happy xDDDD
» 31 grudnia 2011, 19:28 #48
SqUaRe: mi sie wydaje ze gralismy dobrze w ataku ale jak to powiedział komentator Canal+ "brakowało nam tego ostatniego dotyku"
a w obronie w pierwszej połowie grało 2 pomocników


Życze wszystkim "Happy New Year" i trochę więcej optymizmu :)
» 31 grudnia 2011, 19:09 #47
nitiX: Ten mecz pokazał jak bardzo nam brakuej Vidica, Van der Sara, Ferdinanda. Ten mecz nam pokazał jak bardzo brakuje środka boiska. Ten mecz pokazał, że Park jest tragicznym piłkarzem, niszczy grę United. Co ten człowiek robi w MU?? W jakim z wielkich klubów gra taki zawodnik? Powiedzcie mi
» 31 grudnia 2011, 18:49 #46
CrisCarterRoni: Ja Ci powiem wszystko - gdyby SAF nie bawił się składem a braki w składzie wypełnił młodymi ... No ale to gdybanko ...
» 31 grudnia 2011, 19:01 #45
CrisCarterRoni: "Sir Alex Ferguson nie pozostawił suchej nitki na swojej formacji defensywnej, która w dużej mierze przyczyniła się do szokującego wyniku." .. Jakiej defensywie?! 2 pomocników na obronie ?
Jakby skończył bawić się składem, postawić na ten z meczu z Wigan czy choćby Fulham no ale po co co nie ? ...
A młodzi? Keane na 5 minut ...
Ave Fergi ;)
» 31 grudnia 2011, 18:44 #44
TraN: Poprawka: straciliśmy 3 głupie bramki. Nikt mi nie powie, że faul Berbatowa był mądry.
» 31 grudnia 2011, 18:28 #43
antipark: a jak powinnismy grać gdy naszą gre ma kierowaćc park ji sung ? jak drogi safie mamy grać gdy w meczu z c palace park też grał w środku pomocy i nie istniał ? w 2 poł grał na prawej pomocy i zaha kręcił nim cały czas, wystarczy przypomnieć moment gdy wywałczył rzut wolmy po którym padł 2 gol. tydzień póżniej ten wybitny piłkarz grał za napastnikiem. wiadomo. mnóstwo strzela i asystuje. i skończyło sie tradyczyjnie. w meczu z wigan grał na flance gdzie stam 3 razy krecl nim jak małym dzieckiem w 1 poł. gdzis wybitny koreańczyk wrocił do środka pomocy. o jakiej grze mowimy ?

a jak mamy grać bez bramkarza? jak ? jak ?
» 31 grudnia 2011, 18:16 #42
plinio18: tak tylko dunczyk gra z jakimis ogorkami i przy "dobrej obronie"
» 31 grudnia 2011, 18:06 #41
Pauleta77: Nie odbierajcie tego jako nagonkę na SAFa, nie chcę jego odejścia żeby nie było, ale każdy to musi dzisiaj przyznać - Ferguson po prostu zlekceważył rywala: "Ostatni zespół w tabeli, 3:0 do przerwy i niech później młodzi grają, aa fajne urodziny" - nie zdziwię się, jeśli taki był jego tok myślenia.. każdy trener, szczególnie z takim doświadczeniem jak Fergie, powinien mieć na ławce kogoś takiego jak Giggs czy Rooney, niech sobie nawet przesiedzą tam cały mecz, ale na wszelki wypadek niech będą - tym bardziej to dziwi, że w podobny sposób zostali w tym sezonie zlekceważeni Crystal P. i Liga Mistrzów - szkoda że nie wyciągnięto wniosków
» 31 grudnia 2011, 17:56 #40
wazza89: podpisuje się pod Twoją wypowiedzią ;)
» 31 grudnia 2011, 17:57 #39
Ulquiorra: ja też ;)
» 31 grudnia 2011, 18:04 #38
sharon18: tuż po podaniu składów na dzisiejszy mecz napisałam na shoutboxie mniej więcej coś takiego: 'jeśli nie daj Boże, Blackurn bardzo dobrze rozpocznie ten mecz i dajmy na to będzie prowadzić to nie mamy na ławce nikogo kto mógłby podciągnąć naszą grę.'

jestem za wstawianiem młodych do składu ale na ławce powinien być 1-2 doświadczonych zawodników, którzy w razie ewentualnej złej gry wejdą na boisko i pomogą drużynie. dlatego zdziwiłam się że na ławce nie było Rooneya (potem się okazało że ma lekki uraz) czy Giggsa. Zawsze by to były jakieś dwa wyjścia: w razie dobrego wyniku wchodzą młodzi - np. Pogba czy Keane, a w razie wyniku, który niestety dzisiejszego dnia był na tablicy - Giggs, który na pewno pomógłby bardziej drużynie swoim doświadczeniem.
» 31 grudnia 2011, 18:38 #37
sharon18: aaa, i jeszcze dziwie mnie wystawienie Rafaela na środku... trochę słabo to wyszło. o wiele lepiej grał jak wrócił na swoją nominalną pozycję - między innymi asystował przy bramce Berbatowa
» 31 grudnia 2011, 18:40 #36
Olo: Ja bym wystawił de Geę na środku pomocy następnym razem. Może to jest rozwiązanie.
» 31 grudnia 2011, 17:47 #35
wazza89: Wątpię. de Gea jest niepewny ;)
» 31 grudnia 2011, 17:59 #34
diablon: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.12.2011 17:47

Dla mnie SAF zrobił jeden elementarny błąd, desygnując do gry taki skład, powinien się zaopatrzyć w miarę silną ławkę rezerwowych, bo zawodnicy Blackburn nie położą się na murawie i nie będą tylko liczyć bramek dla Manchesteru. Co prawda, gratulacje im się należą i są w pełni zasłużone, bo podnieśli się po ubiegłorocznej klęsce, a i nawet postawili ładny autobus w swoim polu karnym :) Fajnie było patrzeć na atakujących zawodników MU, gdy 9 czy 10 (bez bramkarza) zawodników BB jest w obrębie "szesnastki" :) Ale wracając do tego, nie można mieć takiej ławki, wystawiając słabszy skład na boisko! Szczerze się zdziwiłem gdy zobaczyłem że ławkę rezerwowych stanowią Pogba, Keane, Fryers, Cole, Diouf i Ando. W momencie słabej gry i prowadzenia BlackBurn, nasz jubilat nie miał kogo wstawić, kto by mógł odmienić losy meczu! A nawet patrząc na dokonane zmiany, to żałuję że nie wstawił Dioufa, który ostatnio ma świetne występy w drugiej drużynie. Może by coś nam pomógł. No cóż, szkoda, trzeba walczyć dalej!
WE WILL NEVER DIE BECAUSE WE ARE UNITED!
» 31 grudnia 2011, 17:46 #33
johnoshea: hehehehe bardzo dobrze, wygrali 2mecze po 5-0 i juz mysleli ze następny sam się wygra ... no i jak sie wystawia prawego obrońce w środku pomocy, prawego pomocnika na prawej obronie a ma się na ławce andersona który może grać to znaczy że SAF chyba dzis nie co wczesniej popił i mu się ustalanie składu pomyliło
carrick dno kompletne razem z de gea mogą sobie ręke podać... no własnie lindegard nie puszcza bramki od ilus tam spotkan, a tu nagle w bramce hiszpan ... genialne posunięcie :D
» 31 grudnia 2011, 17:28 #32
NanoUnited: Nie ma się co przejmować, ważne że koń wygrał nie Alex? ;)
» 31 grudnia 2011, 17:21 #31
jabu26: Czy ktos mi potrafi wyjasnic absencje Roo i Giggsa,chyba ze znow dziala stara zasada SAFa dobrze grasz siadasz na lawe.Najlepszego w Nowym Roku
» 31 grudnia 2011, 17:18 #30
wazza89: pewnie zaraz Cie zjadą że trudny okres i rotacja musi być. Ale zgadzam się. Chociaż roo lub giggs na lawie mógłby być ;)
» 31 grudnia 2011, 17:21 #29
listek007: Nie mam nic do Giggsa, to jeden z najlepszych graczy w historii futbolu, ale jeśli o naszej sile decyduje obecność lub brak 37 latka to coś jest tu nie w porządku panowie.
» 31 grudnia 2011, 17:42 #28
wazza89: listek007 37 to mało jak na Giggsa ;) on do 45 będzie śmigał. Joga cyborg hehe ;)
» 31 grudnia 2011, 17:44 #27
Pauleta77: po prostu wydaję mi się że ich zlekceważył, Roo przyszedł do Fergusona i się spytał, czy może dzisiaj nie grać, bo ma impre później, a ten mu na to: Spoko, to są ogórki, młodzi dadzą radę - niestety nie dali :(
» 31 grudnia 2011, 17:50 #26
Olo: Siła siłą, ale sama jego obecność na boisku wpływa na piłkarzy. A i umie poustawiać zespół :)
» 31 grudnia 2011, 17:54 #25
Berbatov11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.12.2011 17:19

Murawa jest dla obu jedenastek i każdy musi sie do niej przystosować. Oni zrobili to lepiej ale to nasze boisko i zdupczylismy ten mecz. Nie rozsądnie dobrana obrona i ławka rezerwowych to skutek takiego a nie innego wyniku także nasz bramkarz nie popisał sie dziś i powinien w następnym meczu usiąść na ławce i przykładać sie do treningów bo chyba zaślepiła go myśl ze został sprowadzony na Old Trafford już jako numer jeden do końca jego kariery w United. Z taką grą długo tym numerem jeden nie bedzie. Potrzebny nam klasowy rozgrywający bo mamy plage kontuzji a obrońcą w pomocy i jednym zdrowym środkowym pomocnikiem ligi nie wygramy nie mówiąc już o LE. Ten mecz jest potwierdzeniem tego ze potrzebujemy transferów!
» 31 grudnia 2011, 17:17 #24
RedArmy: To może niech SAF sam wyjdzie grać bo z takim składem to dużo United nie zdziała a jeżeli Ferguson dalej będzie bujał w obłokach i gadał nie od rzeczy ze transfery nie są potrzebne, to trzeba będzie się przyzwyczaić do tego ze United będzie ośmieszane ...
» 31 grudnia 2011, 17:15 #23
wazza89: jeżeli chodzi o wyjściową "11" to były dwie inne, chyba lepsze możliwości ustawienia chłopaków co widzieliśmy wszyscy. Ferguson popełnił błąd i nie ma co tego ukrywać. A jeżeli wazza nie jest kontuzjowany to jego obecność AŻ na trybunach jest ewidentną oznaką zlekceważenia Blackburn. Rozumiem trudny okres rotacja itp ale as na ławie musi być zawsze. A w tym meczu go nie było. Valencia kipi formą. Berba też. To chyba dwa plusy jakie wyciągam po tym spotkaniu. Aha. NIE PAMIĘTAM TAKIEJ LICZBY GŁUPICH STRAT UNITED W JEDNYM MECZU. Mimo wszystko jestem spokojny o 20. tytuł mistrza Anglii ;)

wszystkiego dobrego w nowym roku.
pozdro
» 31 grudnia 2011, 17:12 #22
ironia: Hahahah, zwal winę na murawę. Zignorowałeś BBurn to i teraz macie.
» 31 grudnia 2011, 17:10 #21
MrKubinho: ale SAF powiedział również ze dotyczy to oby drużyn :p więc nie zwalił winę na murawę
» 31 grudnia 2011, 17:13 #20
kapturek22: naucz się najpierw czytać do końca. Chyba powiedział że murawa była taka sama dla obydwu drużyn
» 31 grudnia 2011, 17:15 #19
wazza89: owszem powiedział, że dla obu. Ale po co takie rzeczy gadać po porażce? Co to ma do przegranej? Moim zdaniem to dziwnie brzmi ;) ale wiadomo że szacun do Sir Alexa bez zmian, mimo, że dziś nas wszystkich zszokował
» 31 grudnia 2011, 17:19 #18
ironia: dokładnie to co wazza89. Co z tego, że winna była murawa. Jakoś Blackburn odniósł zwycięstwo więc im to jakoś nie przeszkadzało.
» 31 grudnia 2011, 17:25 #17
Snomer: Weź ironia milcz, czasami te Twoje komentarze są tragiczne. To się tyczy również Twoich "wypocin" na manusite pod nickiem wikir. Weź się zastanów zanim coś napiszesz.
» 31 grudnia 2011, 17:25 #16
Biafra: to ma znaczenie, gdyż United gra szybką piłkę, a na takiej murawie to niezbyt wychodzi - bramki dla Blackburn raczej nie padały po szybkich akcjach, więc pewnie o to mu chodziło.
» 31 grudnia 2011, 17:26 #15
wazza89: biafra masz racje. Ale mówienie o murawie po porażce tak jakoś nie w smak ;)
» 31 grudnia 2011, 17:30 #14
ManUtdFun: No tak, wina obrony, zgadzam się z SAF-em. Nie chcę tutaj podważać jego autorytetu ale po co wystawił od początku na prawej obronie Valencie, skoro był Rafael, który grał na środku? Rafael jak każdy dobrze widział w środku zagrał bardzo słabo, sporo strat, nie wiele wniósł do gry. A Valencia od kiedy zacząłgrac na prawej flance zaczęła się gra. Jego asysta, spory wkład przy pierwszej bramce. To on był naszym motorem napędowym. Jest w na prawde świetnej formie, a dawać go na obrone? Takie są moje odczucia. Szkoda, że przegrywamy w taki jubileusz, i to u siebie z ostatnią druzyną ligi ;/ Na szczęście w tym roku już się to nie powtórzy :) Glory United!
» 31 grudnia 2011, 17:09 #13
WWPHWDP: NIEWIERZE!!
» 31 grudnia 2011, 17:05 #12
mikifiki: Anderson od dawna mi się nie podoba. No bo co on robi? Biega gdzieś przed polem karnym, podaje do boku albo do tyłu, a w ostateczności strzela gdzieś w kosmosy. I to nie tylko w dzisiejszym meczu. Na pewno jego powrót nie rozwiąże naszych problemów w środku pola.
» 31 grudnia 2011, 17:04 #11
Olo: Akurat dziś mu szło ;)
» 31 grudnia 2011, 17:55 #10
wander11: chyba inny mecz ogladałes to Nani strzelał w kosmos
» 31 grudnia 2011, 19:20 #9
manik199: tak tak już SAF robi usprawiedliwienia ze zła murawa -.-
ten mecz to była tylko i wyłącznie wina Fergusona wystawiając tak poje$@ny skład....
» 31 grudnia 2011, 17:03 #8
adashko: "...jednak dotyczy to obu drużyn."
» 31 grudnia 2011, 17:06 #7
sharon18: nie do końca zwala na murawę, bo powiedział przecież: 'jednak dotyczy to obu drużyn'.

obie drużyny grały w tym samych warunkach
» 31 grudnia 2011, 17:06 #6
przema: manik199

100% racji przez te jego dziwne skaldy nie gramy juz w LM i CC
» 31 grudnia 2011, 17:13 #5
SqUaRe: przema a jaki skład miał wybrać ??
po pierwsze sprawdz sobie po prawej stronie liste kontuzij
a po drugie wiadomo ze ich troche zlekcewazyl jak to ostatnia druzyna premier league
» 31 grudnia 2011, 18:53 #4
KlaasJan: Anderson dobrze wyglądał. Nie ma się czego czepiać. I fryzura też niezła:D
» 31 grudnia 2011, 17:01 #3
ironia: naniego lepsza? to n mi sie nie podoba. tak jak powiedział komentator 'na drugiej stronie ma I love me' :D
» 31 grudnia 2011, 17:13 #2
Ave: nie, że tak ma tylko tak powinien mieć - to był dowcip :x
» 31 grudnia 2011, 20:15 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.