AKTUALNOŚCI

Zapowiedź spotkania: Man United vs Blackburn Rovers

Data 30 grudnia 2011, 19:10 Biafra, DevilPage.pl
Zapowiedź spotkania: Man United vs Blackburn Rovers
A A A
Znajdujący się obecnie w znakomitej formie mistrzowie Anglii w ostatni dzień 2011 roku podejmą na Old Trafford drużynę Blackburn Rovers licząc na kolejne zwycięstwo. Czy podopieczni sir Alexa Fergusona wejdą w nowy rok zajmując pierwsze miejsce w tabeli?

Trudno nie zgodzić się z wypowiedziami podopiecznych sir Alexa Fergusona, którzy na każdym kroku podkreślają, iż United znajduje się obecnie w wyśmienitej dyspozycji, za czym stoi tylko i wyłącznie ciężka praca oraz ogromna determinacja. Mistrzowie Anglii pokonując w drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia ekipę Wigan Athletic (5:0) odnieśli piąte ligowe zwycięstwo w grudniu, tracąc przy tym zaledwie jedną bramkę.

Dołożenie szóstego zwycięstwa z rzędu sprawi, że klub z Old Trafford zakończy rok na pierwszym miejscu w tabeli Premier League, bowiem dzielący z United lokatę na szczycie Manchester City swoje spotkanie rozegra dopiero pierwszego stycznia 2012 roku. Trudno wyobrazić sobie inny scenariusz, tym bardziej mają w pamięci pojedynek z minionego sezonu, kiedy to Dymitar Berbatow w pojedynkę zdemolował drużynę Blackburn aplikując jej pięć bramek (ostatecznie mecz zakończył się wynikiem 7:1). Trudno tym bardziej, gdy spojrzy się na obecną formę Czerwonych Diabłów i ich sobotniego przeciwnika.

Man Utd - Blackburn: Relacja na Żywo »



Trzy porażki, wszystkie stosunkiem 1:2, kolejno z Sunderlandem, West Bromwich oraz Boltonem sprawiły, że Steve Kean znalazł się w bardzo nieciekawej sytuacji, a kibice Rovers domagają się jego odejścia. Wprawdzie w ostatniej kolejce udało im się zremisować na Anfield Road z Liverpoolem, to ciężko wyobrazić sobie, iż byłoby to coś więcej niż tylko szczęście i przypadek, bowiem w obecnym sezonie podopieczni Keana prezentują się po prostu poniżej wszelkich oczekiwań.

Jakim wynikiem skończy się potyczka United z Rovers? Czy Czerwone Diabły zdemolują kolejnego przeciwnika? Przekonamy się o tym już w sobotę na Old Trafford. Początek spotkania został zaplanowany na godzinę 13:45!



Kłopoty kadrowe

Manchester United:

Występ niepewny: Ferdinand (problemy z plecami), Jones (choroba)
Występ niemożliwy: Fletcher (zawieszenie kariery ze względu problemów zdrowotnych, data powrotu nieokreślona)
Kontuzjowani: Owen (naderwany mięsień w udzie, powrót w styczniu), Cleverley (kontuzja kostki, powrót w styczniu), Anderson (kontuzja kolana, powrót w styczniu), Vidić (uraz kolana, powrót w sierpniu), Young (uraz kolana, powrót w styczniu), F. da Silva (problemy ze ścięgnem udowym, powrót w styczniu), Smalling (choroba, data powrotu nieokreślona).

Blackburn Rovers:

Występ niepewny: Robinson (uraz łydki), Olsson, Dunn, Hoilett (wszyscy problemy ze ścięgnem udowym)
Kontuzjowani: Nelsen (kontuzja kolana), Dann (uraz niezdefiniowany), Givet (problemy z sercem), Grella (problemy z biodrem).

Przewidywane wyjściowe jedenastki

Sklad

Ławka rezerwowych

Manchester United:

Lindegaard, Gibson, Fryers, R. da Silva, Diouf, Macheda, Berbatow, Welbeck.

Blackburn Rovers:

Robinson, Olsson, Henley, Slew, Rochina, Roberts, Petrovic, Goodwillie, Anderson, Blackman.

Kluczowy przeciwnik

Chris Samba w obecnym sezonie sprawia wrażenie człowieka nie do przejścia w obronie Rovers. Sprowadzony do klubu w 2007 roku przez Marka Hughesa pozostał lojalny drużynie, pomimo znacznego zainteresowanie jego osobą ze strony Arsenalu. Niezwykle groźny przy stałych fragmentach gry, zdobył już w tej kampanii dwie bramki, a ma również na koncie trafienie w pamiętnej porażce 1:7 z United w poprzednim sezonie.

Ostatnie spotkanie obu drużyn

Najpierw United rozgromili na Old Trafford Rovers 7:1, a pięć bramek rywalowi zaaplikował Dymitar Berbatow, aby następnie zremisować na Ewood Park 1:1 i zapewnić sobie 19. tytuł mistrza kraju.

Przedmeczowe wypowiedzi

Steve Kean
- Nie byliśmy w stanie go zatrzymać. Jones to zawodnik o olbrzymich umiejętnościach i jest we właściwym miejscu. Walczy o najwyższe cele, gra w Champions League... Bardzo szybko zaaklimatyzował się na Old Trafford, już na starcie otrzymał niski numer, co zapowiadało jego częste występy. Sir Alex Ferguson pokłada w nim spore nadzieje i życzę mu wszystkiego dobrego.


Sir Alex Ferguson
- Mamy mnóstwo opcji w linii ataku, a nasza forma bardzo mnie cieszy. Mam nadzieję, że nadal będziemy tak grać. Nasz futbol cieszy także zawodników.


Sędzia spotkania

Starcie United z Rovers poprowadzi dobrze znany kibicom United pan Mike Dean. To właśnie ten arbiter sędziował spotkanie z Chelsea w 2010 roku (1:2), a jeśli chodzi o obecny sezon to gwizdał w pojedynku ze Swansea City (1:0).

Poczynania rywali

Główny rywal United - Manchester City w tym roku już nie zagra, bowiem ich kolejny mecz odbędzie się pierwszego stycznia, a przeciwnikiem będzie zawsze wymagający Sunderland. Jeśli chodzi o sobotnie spotkania to Chelsea oraz Arsenal podejmą na własnych obiektach odpowiednio Aston Villą i Queens Park Rangers, podczas gdy Tottenham zmierzy się ze Swansea.

Początek spotkania w sobotę o godzinie 13.45!

Przypominamy o usłudze Relacje SMS. Jeżeli nie będziesz mógł śledzić na żywo dzisiejszego spotkania, zapraszamy do zapisania się!
» Giggs dziękuje kibicom Giggs dziękuje kibicom
Ryan Giggs jest wdzięczny fanom Uni...
» Tabela ostatnich 20 sezonów PL Tabela ostatnich 20 sezonów PL
Manchester United znalazł się na sz...
» Fletcher czeka na zielone światło Fletcher czeka na zielone światło
Darren Fletcher w ubiegłym roku zaw...
» Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy
Miniony sezon United z pewnością mo...
» Pulis zainteresowany Owenem Pulis zainteresowany Owenem
Owena łączy się z coraz większą lic...
» Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez
Dymitar Berbatow najprawdopodobniej...
» Owen zostanie Świętym? Owen zostanie Świętym?
Michael Owen niebawem przestanie by...
» Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek
Wayne Rooney zapowiada, że Manchest...
» Vidić wraca do formy w Hiszpanii Vidić wraca do formy w Hiszpanii
Nemanja Vidić od kilku miesięcy lec...
» Zobacz niezwykłe zdolności van Niestelrooya Zobacz niezwykłe zdolności van Niestelrooya
Van Nisterlooy zdobył aż 150 bramek...



Poprzedni news:
United jednak nie wróci do Ligi Mistrzów
Następny news:
Macheda blisko Queens Park Rangers

Komentarze (296)


Szejp
Szejp pisze:
Latem dostępny będzie Hazard, Ericksena też może dałoby się pozyskać. Ale dopóki City nie obierze nam tytułu (a teraz to oni są zdecydowanym faworytem), dopóty naprawdę potrzebnych transferów nie będzie. Ale spokojnie - przecież transfer Elma finalizujemy!
» Sobota, 31 grudnia 2011, 16:02 #296
Zeppelin pisze:
Zeppelin
To że wymiatali ci w fifie, to nie znaczy że będą wymiatać u nas.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 16:28 #295
T7MU
T7MU pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.12.2011 15:55

To nie jest to UNITED które wszyscy KOCHAMY !! Nie walczą do końca, nie było zaangażowania ( oprócz odrobienia 2 bramek) pierwsza połowa i końcówka to dobra (przeciętna) piłka Blackburn... dlaczego ?! bo gramy słabo, BO POZWALAMY NA TO PRZECIWNIKOWI, BO ODPUSZCZAMY, BO BRAK JEST PRECYZJI (np Evra). Ja rozumiem jest dużo kontuzjowanych, skład jest PRAWIE DOBRY... ale nie jest to skład nawet na Lige Europy. Czemu większość broni SAFa ? Ma osiągnięcia... tak, zgadzam się i całe życie będzie dla mnie najlepszym trenerem, ale przypomnę... to nie jest NAD CZŁOWIEK ani BÓG... tylko starszy człowiek (p.s. STO LAT!) który jak dla mnie doczekał się chwili kiedy to jemu trzeba zrobić SUSZARKĘ i pomyśleć o sprzedaży słabych a zakupie nowych, ambitnych, nie wypalonych.

Wierze że damy radę w tym sezonie zdobyć choć jedno trofeum, ale styl w jakim to zrobimy.... NIE PRZYSTOI...

POZDRO DLA WSZYSTKICH I WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI 2012 ROKU :)

I tak poważnie, nie kłóćmy się między sobą, tylko liczmy na odmianę i zwycięstwo !!

GLORY GLORY MAN UNITED !!
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:53 #294
liebemanchester
to nie jest to ktore pokochaliśmy, ale KOCHAMY ZAWSZE BEZ WYJĄTKÓW, TERAZ ROWNIEŻ ! :)
» Sobota, 31 grudnia 2011, 16:05 #293
funManUtd17 pisze:
funManUtd17
Zgadzam się. SAF się pogubił i na siłę chce udowodnić swoją rację, a nie przyznać się do błędu. Dosyć mam już oglądania piłkarzy nie grających na swoich pozycjach. Czemu taki Fryers nie mógł zagrać w parze z Jonesem a Carrick w pomocy za tego słabego Parka. Czas już przewietrzyć skład. Park, Gibson, Diouf, Macheda, Owen bo jego wcale nie ma. Oni muszą odejść i zrobić miejsce młodym graczom.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 16:06 #292
Damianos500
Damianos500 pisze:
Trzymajmy kciuki za Sunderland,a potem za Liverpool może urwą punkty dla Arabów :)
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:53 #291
funManUtd17
funManUtd17 pisze:
To jest nasza 4 klęska tego sezonu. Najpierw 1:6 z City, potem odpadnięcie z Pucharu Ligi, Ligi mistrzów i dziś porażka z Blackburn. Pytanie ile jeszcze bo ja już nawet nie wiem co się może stać. Tylko czekać na 6 stycznia i mecz z City. Ferguson się gubi. Kibicuję ponad 10 lat i nigdy nie wielbiłem Szkota. Bronią go wyniki, ale wiele razy popełniał błędy. Co prawda często większość nie ma racji, ale tym razem, z zakupem rozgrywającego, ma. Każdy to widzi, że w MU nie ma kto wziąć gry na siebie. Czas się wreszcie otrząsnąć.
Gra dziś była żenująca. O ile fatalny błąd De Gea jeszcze jakoś mogę przeboleć, bo był jedynym wysokim graczem naszej drużyny i musiał interweniować. Nie gra regularnie, nie czuje się pewnie i efekty są. On ma zadatki na bycie najlepszym, ale musi grać a nie wieczne rotacje.
Druga sprawa jest taka, że pomimo 2 goli to Berba zawalił nam mecz bo przez niego straciliśmy pierwsza, jakże ważną, bramkę. Wybaczcie ale ten faul to większa pomyłka niż De Gea zrobił.
Dużo by pisać o piłkarzach i ich pozycjach na boisku, ale zwyczajnie mi się nie chce.
Trzeba także sobie zadać pytanie o jakość naszych piłkarzy. Czy ten Hernandez naprawdę jest taki fenomenalny? Obserwowałem naszych 3 napastników i zdecydowanie najlepiej grał Danny. On umie z piłką przy nodze zrobić wiele, ale nie strzela bramek, bo on musi walczyć a Berba i Chicha tylko czekają na piłki.
Zero pomysłu na grę i cieszy tylko coraz lepsza forma Valencii. Może z czasem wtócimy do gry z Roo na szpicy i Antonio na skrzydle a po drugiej stronie Danny Welbeck. Bo to jest w tej chwili nasza siła. Ani Nani ani tym bardziej Young nie mają formy.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:52 #290
Damianos500 pisze:
Damianos500
Zgadzam się,ale Nani nie jest taki zły :)
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:56 #289
chomik18
chomik18 pisze:
Szkoda niewykorzystanych okazji... Zabrakło znowu szczęscia, bramki Blackburn pozornie z niczego.. Faul Berby niepotrzebny, nic niezapowiadało na taki obrót sprawy, pomyłka Carricka przypadkowa, a najbardziej boli, że mieliśmy 20 rożnych i nic, a oni nam po kornerze wpakowali bramkę.. I jak tu nie pić? Kontuzje dały nam nieźle w kość.. Nie do pomyślenia żeby Smalling, Ferdinand, czy Vidić przyglądali się jak gość dobija piłkę..
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:52 #288
mikrofalowka
mikrofalowka pisze:
De Gea na ławe - Lindegaard do 1 składu
Rafael do 1 składu
Chicharito na ławe - Berba/Welbeck do 1 składu
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:51 #287
Fred78
Fred78 pisze:
Jedyny piłkarz co coś grał to Valencia i Rafael a reszta dno z Carrickiem na środku obrony na czele.Nie ma co winnić bramkarz który raz gra a raz siedzi na ławce!!Toż to większe upokorzenie niż 1-6 z City
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:49 #286
TylkoManUtd
TylkoManUtd pisze:
ale wstyd ! żenada i kompromitacja ! De Gea, prosze, zdaj sprzet i wjedz gdzie i nie wracaj ! błagam !
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:48 #285
damiosa
damiosa pisze:
Jak De Gea zaczął dobrze bronić to super
Jak Manchester wygrał 5:0 dwa razy super

Teraz obydwa beznadzieja? Kibice
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:48 #284
axel52 pisze:
axel52
W tych meczach hiszpan nie grał kolo
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:49 #283
damiosa pisze:
damiosa
Czy ja pisze że grał kolo? Osobne sytuacje jak De Gea bronił dobrze a osobna sytuacja całego Manchesteru jak grał. Bo pretensje są nie tylko do DeGei tylko cały skład
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:53 #282
chomik18 pisze:
chomik18
Nie ma już co płakać nad rozlanym mlekiem. Zawalił bramkę i tyle, ale nie tylko jest winny tej porażki.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:53 #281
piterolek
piterolek pisze:
ci rezerwowi lepiej by zagrali!zamiast wpuscic pogbe bo moze by sie chcial pokazac!to k..... nie!bo lepiej jak podstawa bedzie zdychac caly mecz!!po h...im ta rezerwa!
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:47 #280
foxiak
foxiak pisze:
Zlekceważyli przeciwnika i masz babo placek! -,-'
nie jest kolorowo, no ale cóż.. może po tej przegranej,
po tym kolejnym kiblu zimnej wody wylanym na głowę
się obudzą.. a te ostatnie wygrane po 5:0 napawały optymizmem..
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:47 #279
emiltorooney
emiltorooney pisze:
Może teraz ferguson zrozumie ze lepszy jest kuszczak od de gei
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:47 #278
przemekk28 pisze:
przemekk28
Co ty, nadal będzie go krzywdził w rezerwach.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:47 #277
monnie pisze:
monnie
nie łudź się, Kuszczak już praktycznie nie istnieje w tej drużynie.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:49 #276
SuVeReN
SuVeReN pisze:
Brawo SAF, tak pięknie zarządzasz tym składem, że normalnie czad. Zdjęcie Lindegaarda w takim momencie, Roo poza składem w ogóle A NA DODATEK NIKOGO NIE MA PAN ZAMIARU KUPIĆ! Genialnie,wygramy z City 3 składem za tydzień.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:46 #275
rafal241979
rafal241979 pisze:
kolejny raz pokazali że przy stanie 2-2 olewają grę wystarczyło przycisnąć
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:46 #274
hitman90
hitman90 pisze:
Szkoda wyniku... nie lubie krytykowac bezposrednio zawodnikow po spotkaniu, ale faktem jest, ze kazda z bramek dla Blackburn padla po bledach MU. 1. faul Berby w polu karnym, 2. parodia pod bramka Carric+Jones, 3. De Gea - nie wiem co on tam robil z tymi piesciami, ale pilki wybijac chyba nie chcial.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:46 #273
Sebek99
Sebek99 pisze:
oglądaliście mecz ? to po co piszecie że chciałbym hernandeza od 1 minut.. grał 45 minut i był cienki, a jones nie grał w ogóle w pomocy co to za bzdury ? grał w obronie cały mecz, na środku......
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:45 #272
liebemanchester
Oni chyba słuchają tylko i wyłącznie komentatorów :D
Hernandez dziś wyszedł naprawdę Słabo, bo praktycznie nie grał nic.
Pare lepszych 'kopnięć' i tyle.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:48 #271
monnie pisze:
monnie
zgadzam się, Groszek po raz kolejny był cieniem samego siebie, a Jones świetna postawa.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:48 #270
mtr
mtr pisze:
Nie mogę w to uwierzyć według mnie SAF po raz kolejny za bardzo eksperymentował ze składem i tym sposobem mamy przykrą niespodziankę na koniec roku :|
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:45 #269
MU4live
MU4live pisze:
I gdzie jest pani o Nicku Ironia która śmiała się ze mnie gdy napisałem że De Gea słabiej chwyta piłki od Lindegaarda ??

Jeśli oglądałaś mecz to się zastanów co piszesz :)

Lindegaard=czyste konta
De Gea=2-3 Blackburn
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:45 #268
sisinho pisze:
sisinho
Skoro oglądałeś to wiesz że David zawali 1 bramkę , bo nawet Twój ukochany Andersik nie wybroniłby pierwszych 2 bramek.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:46 #267
Damianos500 pisze:
Damianos500
Dla Hiszpana brakuje ogrania i tyle. Popełnił błąd,ale nie można go skreślać.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:49 #266
przema
przema pisze:
zasluzona porazka wszystko przez safa te jego kombinacje ze skladem przez to rowniez nie gramy w LM !! fergusonowi juz podziekujemy
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:44 #265
Damianos500 pisze:
Damianos500
Jak zdobędziemy kolejny tytuł to będziesz go kochał pewnie..
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:46 #264
hitman90 pisze:
hitman90
przema - Tobie juz podziekujemy.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:47 #263
przema pisze:
przema
buhahahha jaki tytul?? oszalales ten sezon zostal juz przegrany w letnim okienku transferowym ZERO WZMOCNIEN . a co do safa to go szanuje byl wspanialym trenerem ale sie juz skonczyl nie mozna trenowac w nieskonczonosc jego czas przeminal !!
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:49 #262
Szejp pisze:
Szejp
W tym sezonie raczej nie zdobędziemy. Jutro pewnie będą trzy punkty straty do City, a na horyzoncie trzy wyjazdy do Londynu (plus mecz na ES). Ale oczywiście transferów nie będzie, bo SAF dalej powodu nie widzi do nich.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:50 #261
monnie pisze:
monnie
oszalałeś, przema? idź kibicowac Chelsea, tam trener się zmienia średnio co 3 lata
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:51 #260
Damianos500 pisze:
Damianos500
Ja wierzę w nasz zespół. Mimo,że potrzebny nam rozgrywający na wysokim poziomie.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:52 #259
przema pisze:
przema
monnie nie wypowiadaj sie glupio sama sobie idz do smerfow ....
SAF sie skonczyl potrzebny jest nowy trener i koniec
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:54 #258
liebemanchester
''a co do safa to go szanuje byl wspanialym trenerem ale sie juz skonczyl nie mozna trenowac w nieskonczonosc jego czas przeminal !! ''

ani troche nie wierze w twoje słowa.. kombinacje ze składem?
człowieku miał jakieś lepsze wyjście (pomijając Lindegaarda dziś za De Gea'e oczywiście, z tym sie zgodze) .. ?
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:56 #257
Szejp pisze:
Szejp
Ja też wierzę w United, ale dopóki nie kupimy kogoś do środka, dopóty takie kompromitacje będą się zdarzać. Można winić Carricka (słusznie), można winić DH (słusznie), ale nieporozumieniem był nasz środek. Rafael? Park? Kto jeszcze ma w środku wystąpić, aby SAF w końcu zrozumiał, że potrzebny nam rozgrywający!
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:58 #256
przema pisze:
przema
ani troche nie wierze w twoje słowa.. kombinacje ze składem?
człowieku miał jakieś lepsze wyjście (pomijając Lindegaarda dziś za De Gea'e oczywiście, z tym sie zgodze) .. ?

tak trzeba bylo od poczatku wystawic na srodek andersona jak byl gotowy grac a Rooneya trzymac chociaz na lawce rezerwowych a nie na trybunach bo bez niego United nie istnieje .......
» Sobota, 31 grudnia 2011, 16:06 #255
Forfiter
Forfiter pisze:
Pełno błędów, gubiliśmy się non stop, momentami kopanina jak u nas w ekstraklasie. Naniemu nic nie wychodziło. Ferguson dobrał fatalnie skład, o ławce to już nawet nie wspomne.
No niestety taka jest liga angielska, ostatni zespół wygrywa na wyjeździe z vice liderem :(
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:44 #254
liebemanchester
1. ''No niestety taka jest liga angielska'' - to idz kibicuj komuś w np hiszpańskiej.
2. ''o ławce to już nawet nie wspomne.'' mało kto i tak grał z ławki, to raz, a dwa.. miał inny wybór ? nawet gdyby to i tak nie dokonałby za wielu zmian jak teraz.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 16:04 #253
wojtek654321
wojtek654321 pisze:
Wszyscy jedziecie na De Geę, ale on jest też współwinnym utracie tej bramki.
Bardziej gdyby patrzeć żeby był remis to winą obciążyłbym Berbatova za bezsensowy faul po którym był karny.

Nani sporo sił włożył w ten mecz, chociaż ostatnie minuty wszystko przez Valencie szło w pole karne.
Brakuje bardzo jakiegoś ostatniego podania, Giggs'a w szczególności mi brakowało i Carricka z poprzednich meczy.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:44 #252
rownykrzys pisze:
rownykrzys
Właśnie, ze on, bo jest najsłabszym bramkarzem w całej Premiership
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:46 #251
Radosny
Radosny pisze:
Kilka osób musi w końcu przejrzeć na oczy. Dno dna i metr mułu, zero pomysłu na grę. Europa się z nas śmieje pełną gębą i nie widać, żeby coś miało się zmienić. Ostatnia drużyna przyjeżdża na Old Trafford jak po swoje...
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:44 #250
7iverson7
7iverson7 pisze:
jak dalej będzie gadka o daniu grać młodym to chyba zdechne za smiechu.Gdyby oni byli naprawde dobrzy to nie mam nic przeciwko,ale wchodzi taki keane i nie wie co sie dzieje na boisku,jeszcze ostatni strzal blokuje na lini bramkowej -.-.Przynajmniej 2 transfery w styczniu sa potrzebne inaczej gó*no ugramy.Ale pewnie saf nie kupi nikogo,bo nie ma w zwyczaju przyznawac sie do bledow,a kupienie kogos byloby wlasnie tym.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:44 #249
Rooni126 pisze:
Rooni126
Zgadzam sie z toba tak bardzo chwala jaka to mamy młodzież zdolną a to jest g*** prawda i pisanie tekstu typu " Cleverley wroci zaczniemy wygrywac" a tak naprawde to owszem jest on dobry ale nie jak np wilshere czy goetze ktorzy maja 19 lat o ile pamietam.Aa i czekam na wasze bluzgi pozdrawiam ;p
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:51 #248
mientowy76
mientowy76 pisze:
no i ma sir alex swojego de gea.tyle pieniedzy wyrzuconych w bloto.kuszczak bardziej zasluguje na miejsce w bramce
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:44 #247
ManROOzze
ManROOzze pisze:
No i znowu będziemy gonić city, bo napewno wygrają z Sunderlandem.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:44 #246
liebemanchester
NAPEWNO to my mieliśmy wygrać ten mecz.
chodzi mi o to.. że nic nie dzieje się napewno ;-)
głowa do góry i troche wiary w Klub.

BELIVE !
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:50 #245
TylkoManUtd
TylkoManUtd pisze:
nie chce więcej widzieć De Gei w bramce Mojego Klubu ! zawalił bramki z benfica, basel a dzis podarowal dwie ostatniej druzynie !
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:43 #244
Szejp
Szejp pisze:
Jest jeden plus - jutro otwierają okienko, więc mad czym myśleć SAF. Ja tymczasem jestem o 125 zł w plecy. Zajebiście!
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:43 #243
Crisyne1
Crisyne1 pisze:
Tu już nie chodzi o transfery tylko o dobre poukładanie składem
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:43 #242
karol90098
karol90098 pisze:
Chlopaki lataja za 3 na boisku a de gea wszystko psuje
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:42 #241
western pisze:
western
no musze się zgodzić
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:43 #240
Skori17 pisze:
Skori17
no zgadzam się ; /
przegrali no ale trzeba być wiernym po porażce.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:45 #239
karol90098 pisze:
karol90098
Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.12.2011 15:47

jak dla mnie to on jest skonczony. Po co nam niepewny bramkarz? Tego sie nie nauczy, zawsze bedzie puszczal szmaty, moze z czasem nie co mecz tylko co 3 mecze ale co z tego? Jak ktos jest plepsem to juz zawsze bedzie.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:45 #238
sisinho pisze:
sisinho
Jak za 3? De Gea zawalił 3 bramkę ale co zrobił Berbatov przy karnym? Co zrobili obrońcy przy 2 bramce? Co robili zawodnicy przy stanie 2:2? Gdyby nie zawalił to mecz mógł skończyć się 2:2 i także byłby niedosyt.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:45 #237
ManROOzze pisze:
ManROOzze
A co przy każdej z nich robił De gea?
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:48 #236
karol90098 pisze:
karol90098
Gre obroncow tez zapisuje na konto bramkarza. Okej moze to nie byl rewelacyjny mecz ale de gea zrobil kolejny blad. Wyjazd z druzyny bo on kosztuje nas z byt duzo. Najpierw odpadamy przez niegop z lm aq teraz to nie mowieac o innych porazkach!!
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:50 #235
chips pisze:
chips
przy drugiej bramce De Gea mógł też się lepiej zachować. Mógł wyżej wyjść i by odbił piłkę.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:51 #234
western
western pisze:
Jeszcze jedno dodam. Jak zobaczyłem ławkę rezerwowych, to się przestraszyłem. Kurcze my nie mamy kim grać.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:42 #233
Kubus93
Kubus93 pisze:
ja bronil lindegard w 2 ostatnich meczach to po ciula dzis wstawil de gea
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:42 #232
piterolek
piterolek pisze:
za darmo tego bramkarza oddac!!nie jest wart zlotowki!!
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:42 #231
trance
trance pisze:
Nonszalancja i brak koncetracji, do tego SAF im starszy tym...nie bede konczyl. Myslal chyba, ze rezerwowi 5 goli wcisna na luzie i odpoczna jednoczesnie, to nie la lipa, gdzie jest kilka ciezkich meczow na sezon a reszta to ogory. Szkoda, Szczesliwego Nowego Roku wszystkim zycze.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:42 #230
Matheoo pisze:
Matheoo
nie obrażaj ciołku... i nie pisz ze reszta to ogóry w lidze hiszapnskiej bo barca w finale LM dwa razy grała z MU jak z ogórkami...
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:44 #229
lukamen999 pisze:
lukamen999
dobra przegrali , ale nie obradzaj SAF-a który jest 25 lat w klubie i odnosił pełno sukcesów..
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:45 #228
liebemanchester
od Alexa to ty akurat trzymaj się z daleka ;-)
Ciekawi mnie to, kogo on miał wystawić ? kogo innego umieścić na rezerwie, no kogo? spojrz na prawo ilu Diabłów jest nieobecnych tak czy siak innego wyjścia nie miał . Jedyne co było błędem - to De Gea zamiast Lindegaard'a dziś.
(co nie znaczy, że teraz należy krytykowac De Gea'e) ...tyczy się to innych na tym portalu.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:47 #227
trance pisze:
trance
Dzieciaku, ogarnij sie i niech ci babcia przeczyta i wyjasni to co napisalem, ciolkiem mozesz sobie przed lustrem rzucac.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:48 #226
trance pisze:
trance
liebe, SAF jest menadzerem i to on odpowiada za wyniki, dzisiaj nas skomprowitowal, kolejny raz w tym roku zreszta. Troche juz kibicuje MU wiec wiem ile juz zrobil, ale mam prawo do swojej opinii.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:55 #225
liebemanchester
no tak, prawo masz.. tak samo jak ja mam prawo do skomentowania twojej opini ;-) nie zgodze sie z tym,że Alex odpowiada za wynik,za tym stoi cała drużyna. nie mozna nikomu pojedyńczo przypisywać winy za przegraną.

szczesliwego nowego, cześć ;-) .
» Sobota, 31 grudnia 2011, 16:01 #224
tybo
tybo pisze:
I na co komu Transfery panie Ferguson. Zrobil pan sobie za..sty prezent na urodziny a nam na sylwestra.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:40 #223
Crisyne1
Crisyne1 pisze:
SAF pokazała że nie warto lekceważyć przeciwnika
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:40 #222
Devil7United
Devil7United pisze:
Świetny prezent urodzinowy od swoich podopiecznych dostał SAF, porażka z ostatnią drużyną w tabeli w tak ważnym momencie sezonu, nie chciałbym być w jego skórze.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:39 #221
Rooni126 pisze:
Rooni126
A moze sam sobie na ten prezent zasłużył ? nie chce nic mowic bo nie wiadomo np czy rooney kontuzja czy saf po prostu olal blackburn wystawiajac wynalazki do skladu...
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:41 #220
przema pisze:
przema
SAF sam sobie jest winy trzeba bylo wystawic silniejszy sklad!!
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:42 #219
Damianos500 pisze:
Damianos500
SAF sam sobie sprawił ten prezent wystawiając taki skład. Do tego tyle rożnych.. Nani ani razu dobrze nie dośrodkował.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:43 #218
Reno
Reno pisze:
Szcholera, a taki dobry humor miałem dzisiaj. Fajny dzień się zapowiadał i ch.. bombki strzelił.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:38 #217
tommy14
tommy14 pisze:
Ja rozumiem dac wolne Roo, jak mamy z 5 pkt przewagi, a nie gdzie musimy zdobyc 3 pkt i jeszcze gonic bilans bramkowy, bo w obecnym sezonie to moze byc dosc istotne...
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:38 #216
miko29
miko29 pisze:
trzeba było kupić llorisa albo akinfeeva a nie tego drewniaka z hiszpanii
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:36 #215
rownykrzys pisze:
rownykrzys
Po co, przecież jest Lindegaard? De Gea do rezerw na co najmniej 5 lat
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:45 #214
Lektyn
Lektyn pisze:
Wiedziałem, że ten sylwek nie będzie na trzeźwo..
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:35 #213
queky pisze:
queky
haha !! masz u mnie flaszke.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:39 #212
Crisyne1
Crisyne1 pisze:
Kurde no nasi to jednak umieją dośrodkować nie ma co Jones chyba 10 dośrodkowanie w trybuny
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:35 #211
designer pisze:
designer
a wiesz czemu? Bo mu zaplacili z Blackburn by nie byl dzis soba. Wyraznie widac bylo zmiane w jego grze tylko aby pomoc bylym kumplom wyjsc z dolka... Jones to sprzedawczyk!
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:42 #210
Damianos500 pisze:
Damianos500
Haha weź się uspokoj :)
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:45 #209
1878MU
1878MU pisze:
i juz wszyscy pocisk na De Gea'e, wchodzi z rezerwowoym skladem w mecz, dawno nie gral i odrazu go cisniecie, a co robila obrona przy tych golach ? na wlasne zyczenie te szamaty wpadly. . .
przygladajac sie De Gei gdy on gral regularnie byl jednych z lepszych naszych zawodnikow, ratowal na dupe juz pare razy a wy go odrazu skreslacie, kiedys tak skreslano VDS i co ? teraz jest on nasz legenda.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:34 #208
queky pisze:
queky
czy ktokolwiek skreslal vds? czlowieka ktory ponad 20 lat bronil na europejksich boiskach? ktory wygrywal LM z czolowymi druzynami? gral na MŚ? to jest prawdziwy bramkarz!! de gea jest mlody i musi sie duzo nauczyc. a ten mecz zawalil!
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:37 #207
deq pisze:
deq
de gea same błedy tym meczu nic nie obronił, kolejny mecz zawala on nie umie grac na przdpolu udowodnił to setki razy, gówno nam ratował lindegard fra mniej od niego i baboli nie wali
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:43 #206
Damianos500
Damianos500 pisze:
Za duże rotacje składem.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:31 #205
zborek07 pisze:
zborek07
to kolejna kara za zlekcewazenie przeciwnika i dopisywanie sobei trzech punktow juz przed meczem
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:34 #204
Damianos500 pisze:
Damianos500
Rooney na trybunach.. Powinien być na ławce w razie awarii czy coś.. Eh SAF czasem zaskakuje..
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:39 #203
zborek07 pisze:
zborek07
dokladnie,ale Sir Alex jest dla wiekszosci mr perfcet,nieomylny.A tym razem tak namieszal ze skaldem ze szok
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:45 #202
Devil7United
Devil7United pisze:
Te dośrodkowania ze skrzydeł mnie rozbawiają. Ok. 80% z nich to totalna pomyłka.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:31 #201
dandi900107
dandi900107 pisze:
Nie ma co ,Lidegaard jest obecnie w lepszej formie.Gdy oglądam mecz z Andersem to obrona wygląda na bardziej pookładana i zorganizowana.De Gea jest dobrym bramkarzem ale jeszcze mu brakuje ogrania w PL.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:31 #200
SCHOLES
SCHOLES pisze:
Następca Van der Saar'a - De Gea, drewno, a gra na przedpolu- to już lepiej nie mówić.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:29 #199
queky
queky pisze:
teraz beda grali na czas a my jak takie psy bedziemy gonic za pilka...
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:29 #198
ManUtdcr7
ManUtdcr7 pisze:
Wiecie co mieliśmy Kuszczaka , który w sumie na razie jak dla mnie (możecie krytykować) ale on umiejętnościami dorównywał De Gei a może nawet go przewyższał....
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:29 #197
sisinho pisze:
sisinho
Andersa także przewyższa.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:32 #196
erni93 pisze:
erni93
I Neuera i Casillasa.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:44 #195
monnie pisze:
monnie
kto to Stekelenburg przy Kuszczaku...?!
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:52 #194
erni93
erni93 pisze:
Lindegaard!! Do pierwszego składu! De gea,OMG błąd na poziomie... chyba nigdzie takich błędó nie popełniają.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:28 #193
kapturek22
kapturek22 pisze:
co dalej kur** uważacie że DE GEA jest lepszy od Andersa ? to mamy fajny wynik z ostatnią drużyną w tabeli..szkoda gadać..
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:28 #192
spOntan pisze:
spOntan
to De Gea gra sam na boisku?
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:38 #191
kapturek22 pisze:
kapturek22
a od czego jest bramkarz chyba od tego żeby bronił jak sama nazwa mówi. Jakoś jak Anders broni piłkarzy jest tyle samo a nie puszcza takich goli.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:42 #190
spOntan pisze:
spOntan
Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.12.2011 15:47

jest tyle samo piłkarzy ale grają lepiej, co powiesz o meczu z Wigan? Wigan prawie że nie miało dostępu do naszej bramki, tak więc co miał bronić?
obrońca jak sama nazwa mówi jest od tego żeby bronić, tak więc się pytam gdzie byli obrońcy i dlaczego przepuścili piłkarzy pod naszą bramke?
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:46 #189
kapturek22 pisze:
kapturek22
A że tak zapytam widziałeś w ogóle 3 gola dla Blackburn ? jeśli tak to pytam co mieli zrobić w tej sytuacji obrońcy jak De Gea próbował sam już nie wiem czy wybijać czy łapać piłkę w każdym razie mu nie wyszło i w zamieszaniu i Hanleyowi pozostało tylko kopnąć piłkę do pustej bramki.Ja nie mówię że winię De Gee za wszystkie gole ale bynajmniej za trzecią bramkę więc też za porażkę
» Sobota, 31 grudnia 2011, 17:10 #188
spOntan pisze:
spOntan
jedną bramkę zwalił to fakt, ale w meczu padły jeszcze 2, więc?
jak kopnąć? przecież z główki strzelił.... haha, widzę że sumiennie i uważnie 'oglądałeś' mecz :)
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 10:15 #187
kapturek22 pisze:
kapturek22
no dobra padły jeszcze dwa ale chyba przed tą bramką też mieliśmy dwa na koncie tak więc byłby remis i bylibyśmy liderami ale no trudno...
» Wtorek, 03 stycznia 2012, 22:53 #186
miko29
miko29 pisze:
lindegard jest obecnie 2 razy lepszy
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:27 #185
buhert
buhert pisze:
To się De Gea nie popisał teraz
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:27 #184
pilchu
pilchu pisze:
DH dno, nie wiem dlaczego on ciagle broni, skoro ewidentnie jest slaby. Dalismy za niego kupe hajsu, a nie jest wart nawet polowy tego.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:27 #183
TylkoManUtd
TylkoManUtd pisze:
ale syf !co my gramy?znow mi wstyd za MU ! ktoś wspominał że wyszliśmy z kryzysu? gdzie?>zauważcie jak kończyły sie dla nas mecze w których traciliśmy jako pierwsi bramke?we wszystkich tych meczach mielismy ogromne problemy ze strzeleniem pierwszej bramki ! dziś nie wróże nic innego jak remis. ale mi wstyd za nich ! koszmar wraca !
» Sobota, 31 grudnia 2011, 14:50 #182
patrykbor2
patrykbor2 pisze:
Chicharito dzisiaj gra bardzo słabo widać ze stara się no ale mu ewidentnie nie wychodzi, mam nadzieje ze jakimś cudem zdobędziemy dzisiaj 3 punkty, musimy wierzyć i mocno trzymać kciuki a nasz ukochany klub. It is all about Believe!!
» Sobota, 31 grudnia 2011, 14:49 #181
7iverson7
7iverson7 pisze:
w ogole co robi anderson na ławie?Miał wrócić w lutym,żadnego newsa o wcześniejszym powrocie nie było.Jest aż tak źle,że połamanych na ławę trzeba dawać?
» Sobota, 31 grudnia 2011, 14:47 #180
PanDuzeA
PanDuzeA pisze:
Nani, może jeszcze jeden wolny?
» Sobota, 31 grudnia 2011, 14:46 #179
sl4v pisze:
sl4v
nie przeprowadzilibyśmy żadnej akcji bez Naniego
» Sobota, 31 grudnia 2011, 14:48 #178
PanDuzeA pisze:
PanDuzeA
Akcji? Mówisz o tych strzałach 30 metrów obok bramki? W końcu coś strzeli, ale najpierw musi hurtowo zawalić kilkanaście akcji.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 14:49 #177
michael894
michael894 pisze:
to wyjdź tam i zagraj lepiej cwaniaku... myślisz ze to jakaś amatorka jest?? człowieku tu najmniejszy błąd kosztuje. jest baaardzo ciężko grac na takim fenomenalnym poziomie taki dobry i szybki futbol..
» Sobota, 31 grudnia 2011, 14:45 #176
Devil7United
Devil7United pisze:
Brakuje nam Giggsa, jest na ławce ? Jeśli tak to dobrze by było jakby wszedł od drugiej połowy.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 14:45 #175
designer pisze:
designer
a Giggs tu po co?! Zaluje ze Rooneya nie ma nawet na lawce, bo to wlasnie jego potrzebuje RD. Giggs niech sie zajmie swym zaspanym dzieciakiem, ktorego nudzi ten mecz zupelnie jak mnie! Juz wole sylwestrowa impre niz ogladac takie nudy, ktore w ten dzien nie powinny miec wogole miejsca!
» Sobota, 31 grudnia 2011, 14:48 #174
Martin
Martin pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.12.2011 14:45

Berbatow dzisiaj jak na razie kompletne zero, Chicha przynajmniej coś tam się stara. Środka pola nie skomentuje. Do tego dochodzi głupia żółta kartka Naniego, po nieudolnie wykonanym rzucie wolnym. Kurde, szkoda byłoby zmarnować taką okazję i zakończyć rok na tej drugiej lokacie. Było nie było, B'burn to ostatnia drużyna tabeli i liczę, że po przerwie nasi wbiją im przynajmniej trzy brameczki nie tracąc przy tym ani jednej :)
» Sobota, 31 grudnia 2011, 14:45 #173
krzych419 pisze:
krzych419
Tak, masz rację chicha się stara... Bronić nasze strzały. Weź idź stąd 'znafco' !
» Sobota, 31 grudnia 2011, 14:48 #172
ManUtdFun
ManUtdFun pisze:
Jak na razie jest nieciekawie. Niby atakujemy, ale brakuje czegoś..tego ostatnbiego podania. Większość angażuje się w akcje, w tyłach moało osób zostaje i idą kontry, czasami bardzo niebezpieczne. Wpadnie na 0:2 i leżymy ;/ Najgorsze jest to, że na ławie nie ma nikogo, kto mógłby pomóc. Szkoda, bo to urodziny SAF-a, który jednak zlekceważyłBlackburn. W typerze dałem 7:1, ale modlę się o zwycięstwo, nawet 2:1 :) Zostało jeszcze 45 minut, musimy zacząć strzelać! Dziś Welbeck i Evra na prawde dobre zawody grają. Rafael zupełnie sobie nie radzi. Nani próbuje, ale bez skutku ;/ Berba niewidoczny, nie lepiej Chicha. No cóż, miejmy nadzieje, że najgorsze za nami. Walczymy Diabły, Walczymy!! GLORY MAN UNITED!
» Sobota, 31 grudnia 2011, 14:44 #171
krzych419
krzych419 pisze:
Chwila... Kto gra u nas w obronie ?
Valencia - Carrick - Jones - Evra ?
Jeśli tak to co robi na boisku Fabio czy tam Rafael ? Dlaczego Rio nie gra !?

Ferguson przeszedł dziś sam siebie i tak wszystko zmiksował, że chyba nikt poza De Geą nie wie co ma robić na boisku... Pomocników dał na obronę, obrońców do pomocy - genialne ! Powracając do De Gei to na pewno brak gry i podziwianie w bramce Findersena dodało mu pewności siebie i ogrania, których tak potrzebuje...

Co robi na boisku chicharito !? Beznadziejny jest, wywalić go powinien ! Ale z kolei Rooney dostał wolne, o zgrozo !
» Sobota, 31 grudnia 2011, 14:43 #170
spOntan pisze:
spOntan
Ferguson mix vol.2
w ostatnim meczu ograli Wigan 5-0, to zamiast taki sam skład wystawić to on cuduje.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 14:47 #169
designer pisze:
designer
i nadal slepo mu wierzycie. Niezly prezent sobie sprawil, bo United gra jak za czasow kryzysu. Poza tym jesli ktos chce wywalac Chicha to niech tez wywali od razu Berbatova- bo to najwiekszy antybohater tego meczu! Co on robi do diabla na boisku?! Niech ten Bulgar zejdzie to tylko chrzani kolejne akcje i to jest tylko JEGO WINA ze United przegrywa
» Sobota, 31 grudnia 2011, 14:50 #168
whatsup pisze:
whatsup
Dalej chcesz wyrzucać Berbatova? ;>
» Sobota, 31 grudnia 2011, 15:09 #167
manutdfan92
manutdfan92 pisze:
Miałem mówić że Berbatow kompletnie niewidoczny, ale w 15 min się pokazał na szczęście. Ogólnie nie wygląda to tak źle, ale środek lekko nie ogarnia sytuacji i Berba z Chicharito niewidoczni. Berba to w ogóle jak szybsza akcja jest to nie wyrabia za nią - stare grzechy się odzywają w jego przypadku, ale mam nadzieje, że coś wbije jeszcze, bo dobrych zmienników nie ma dziś na ławce. Widać, że chłopaki chcieli zrobić bossowi prezent, ale ta bramka ich lekko wybiła z rytmu i sfrustrowała.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 14:43 #166
Sebek99
Sebek99 pisze:
znowu jakiś lipny skład, środek pomocy się chowa, boi się rozgrywać dobrze, za bardzo są wyluzowani, nani to nie wiadomo co on robi, kiwa się i nic z tego nie wynika, napastnicy dno ...
» Sobota, 31 grudnia 2011, 14:42 #165
sl4v pisze:
sl4v
Nani jest jedynym zawodnikiem, który robi różnicę, więc nie marudź. Co do napastników, nie da się nie zgodzić
» Sobota, 31 grudnia 2011, 14:46 #164
michael894
michael894 pisze:
tu nikt nic nie ma do Berbatowa, ale naprawde ten mecz mu nie idzie, ten spektakl to nie dla niego. Powinien zejść, bo może być tylko gorzej :( a tak ogólnie to szybkie tempo gry i dobre akcje, nie dużo, ale jest ok. nie ma co narzekać. Powodzenia United!!
» Sobota, 31 grudnia 2011, 14:42 #163
jack1066
jack1066 pisze:
Kurde,brakuje ostatniego podania, Blackburn stawia autobus jak nic. Jak tak dalej pójdzie to będzie niezły wstyd na koniec roku....
» Sobota, 31 grudnia 2011, 14:40 #162
mikrofalowka pisze:
mikrofalowka
brak Rooneya widoczny. Ferguson na urodziny sobie jaja porobił i teraz może być naprawdę ciężko.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 14:41 #161
Addamus pisze:
Addamus
To tylko pokazuje jak żałośnie jest drużyna zbudowana, brak jednego piłkarza i dramatyczny spadek skuteczności... Boże widzisz i nie grzmisz!
» Sobota, 31 grudnia 2011, 14:43 #160
Addamus pisze:
Addamus
oczywiście żartuje ;]
» Sobota, 31 grudnia 2011, 14:45 #159
jack1066 pisze:
jack1066
No,ale myśle że koniec końców coś ustrzelimy. Karny dla Rovers jak dla mnie dyskusyjny. Ale co tam biadolić, do boju!
» Sobota, 31 grudnia 2011, 14:45 #158
mtr
mtr pisze:
nie spinajcie się tak w drugiej połowie będziemy strzelać ;)
» Sobota, 31 grudnia 2011, 14:39 #157
adashko pisze:
adashko
Też tak, myślę zagrajmy początek II połowy tak jak końcówkę I i jestem przekonany że coś wpadnie ;)
» Sobota, 31 grudnia 2011, 14:40 #156
mikrofalowka
mikrofalowka pisze:
nie da się patrzyć na gre Chicharito. On dziś ma problemy z przyjęciem piłki (i na dodatek broni nasze strzały). Nie ma kim straszyć z ławki. Wpuściłbym Cole'a i Pogbe. Jeśli kiedyś mają pokazać się Fergusonowi to niech zrobią to teraz!
» Sobota, 31 grudnia 2011, 14:39 #155
krzych419 pisze:
krzych419
On ma dziś problemy z przyjęciem !? On je ma od zawsze ! Jego w ogóle trzeba wywalić z drużyny ! Rasiak podobno jest do wzięcia... A o młodych zapomnij, oni już siedzeniem na ławce się spalili psychicznie...
» Sobota, 31 grudnia 2011, 14:46 #154
SuVeReN pisze:
SuVeReN
Krzych ty zawsze musisz coś dowalić... Jeszcze cofniesz to o Hernandezie, zobaczysz. Zagwarantuje ci to. I nie doceniasz młodych... Też idiotyzm.
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 10:34 #153
mateuszr20471
Nani mnie bardzo irytuje. Wchodzi w ciagle dryblingi, ciagle straty, slabe dosrodkowania, psuje nam stale fragmenty. Zdecydowanie brakuje mu rywalizacji.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 14:39 #152
spOntan pisze:
spOntan
Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.12.2011 14:43

jako jedyny próbuje coś robić żeby ta gra jako tako wyglądała, lepiej tracić piłki próbując coś robić, niż podawać na alibi do najbliższego kolegi.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 14:43 #151
DevilsPoland
DevilsPoland pisze:
Gramy bardzo słabo... Evra najlepszy! To co dziś gra Park to tragedia cały czas traci piłki masakra...
» Sobota, 31 grudnia 2011, 14:39 #150
kujawa
kujawa pisze:
gdyby nie ten faul to bym nie wiedzial ze Berba jest na boisku ;) Park wiecej strat niz zwykle, gra Welbecka mi sie podoba chociaz z biegiem czasu dostosowal sie do tego sennego spotkania ;)
» Sobota, 31 grudnia 2011, 14:38 #149
erni93
erni93 pisze:
Narazie najlepiej Evra&Carrick.Tzn starają się coś zrobić.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 14:38 #148
TraN
TraN pisze:
To Anderson już wrócił? Mam nadzieję, że wejdzie.
» Sobota, 31 grudnia 2011, 14:38 #147

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY