AKTUALNOŚCI

Vidić może nie zagrać przez kilka miesięcy

Data 08 grudnia 2011, 23:04 Nikuss, Sky Sports
Vidić może nie zagrać przez kilka miesięcy
» Agent Nemanji Vidicia ujawnił, że jego klient może wypaść z gry na kilka miesięcy.
A A A
Agent Nemanji Vidicia Silvano Martina ujawnił, że jego klient może wypaść z gry na kilka miesięcy i przyznał, że to nie jest czas na to, aby spekulować czy Serb opuści Manchester United i trafi do Juventusu Turyn w najbliższym czasie.

Obrońca United doznał strasznie wyglądającej kontuzji podczas przegranego, środowego meczu z FC Basel w ramach ostatniego meczu fazy grupowej Ligi Mistrzów. Nie ma jeszcze potwierdzenia na jak długo Serb wypadnie z gry. Pesymistycznie nastawia nas jednak fakt, iż zawodnik nie mógł opuścić boiska o własnych siłach.

Mimo wszystko istnieje obawa, że kluczowy zawodnik Manchesteru United opuści znaczną część sezonu. Najprawdopodobniej uszkodził on więzadła w kolanie.

Martina ujawnił te obawy będąc we Włoszech, unikając zarazem odpowiedzi na temat przenosin Serba do Juventusu Turyn. Agent wątpi, że są jakiekolwiek szanse na opuszczenie przez Vidica swojej drużyny, gdy jest tak ważną częścią zespołu sir Alexa Fergusona.

- Zainteresowanie Juventusu? Wydaje mi się, że rozmowa o tym nie jest na miejscu po wczorajszej kontuzji więzadeł Nemanji - powiedział Martina.

- Vidić nie zagra najprawdopodobniej przez kilka miesięcy, więc nawet gdyby była to prawda to nie ma żadnego sensu o tym teraz mówić. W każdym razie nie było żadnych konkretów, a media czasami nie mają o czym pisać.

- Zainteresowanie innych klubów? Na runku transferowym kluby wchodzą do gry, gdy między zawodnikiem a jego obecnym klubem nie wiedzie się najlepiej. Nemanja jest jednak kapitanem Manchesteru United - podsumował Martina.
» Strootman myśli o EURO, a nie o transferze Strootman myśli o EURO, a nie o transferze
Kevin Strootman od jakiegoś czasu j...
» Evra przekonuje Edena Hazarda Evra przekonuje Edena Hazarda
Evra jasno nakreślił Hazardowi przy...
» Danczew: Berba zainteresowany grą w PSG Danczew: Berba zainteresowany grą w PSG
Wygląda na to, że Bułgarowi nie bra...
» Pierwsza oferta United za Kagawę odrzucona Pierwsza oferta United za Kagawę odrzucona
Manchester United złożył oficjalną ...



Poprzedni news:
Scholes: Nie zasłużyliśmy na awans
Następny news:
Jol wyklucza kupno Berbatowa

Komentarze (49)


arti197
arti197 pisze:
jak on odejdzie to obrona się rozsypie takto to za niego sprowadźmy Ramosa czy T.Silve i Sneijdera i Goetze tak to wygramy lige mistrzów za rok:)
» Sobota, 10 grudnia 2011, 13:51 #49
emanowiec
emanowiec pisze:
@zul

Taki stary a taki głupi...
» Piątek, 09 grudnia 2011, 13:33 #48
Elventar
Elventar pisze:
chiałbym żeby real wygrał lm
» Piątek, 09 grudnia 2011, 13:04 #47
monnie pisze:
monnie
Ja też.
» Piątek, 09 grudnia 2011, 19:33 #46
XoVi
XoVi pisze:
a i bez jakichkolwiek wzmocnien czeka nas walka tylko o gre w przyszłej edycji LM.
» Piątek, 09 grudnia 2011, 12:13 #45
nemanaja15
nemanaja15 pisze:
Jest wielki blad co do obsady prawej obrony tam powinien grac rafael albo valencia w ostatecznosci przebojowy Jones , SAF uparl sie na sie na Smalinga i nasza prawa strona to tylko szarpanie Nani"ego zero wspolpracy chris ma slabe dosrodkowanie i zero pomyslo co w ofensywie zagrac ja stawiam na obrone w skladzie Valencia Jones Rio Evra
» Piątek, 09 grudnia 2011, 12:10 #44
obserwator
obserwator pisze:
Paskudnie to wyglądało. Niech wraca do zdrowia.
» Piątek, 09 grudnia 2011, 12:05 #43
XoVi
XoVi pisze:
czas zakupić teraz jeszcze solidnego środkowego obrońcę poza pomocnikiem i napastnikiem hmm Stephane Mbia z Olimpique Lyonnais jest idealnym kandydatem do zastąpienia Vidić'a, rozwalili mu łuk brwiowy a ten i tak grał w meczu z Dinamem :) i czas zmienić sztab medyczny bo to co oni ostatnimi czasy robią to porażka.
» Piątek, 09 grudnia 2011, 12:02 #42
xCleverley
xCleverley pisze:
no to po obronie, bez Vidica obrona nie istnieje, jeszcze jak Ferguson wrzuci Evansa hahaha

Jones - Smalling - Ferdinand - Evra
tak powinna wygląda obrona, no chyba,że do pomocy Jones, to jak wróci Rafael to on na prawą (tylko kiedy wróci .. )
» Piątek, 09 grudnia 2011, 11:53 #41
Megadeth
Megadeth pisze:
Oficjalnie - Vidic w tym sezonie już nie zagra.
» Piątek, 09 grudnia 2011, 11:27 #40
mikifiki pisze:
mikifiki
To niestety prawda (oficjalna strona tak podaje). Wierzę, że Jones godnie zastąpi Nemanje. Oby tylko Fergusonowi nie strzelilo do glowy Evansa tam wystawiać.
» Piątek, 09 grudnia 2011, 11:40 #39
Wuj3k pisze:
Wuj3k
Jezeli to prawda to jestesmy niestety udupieni, nie przebierajac w slowach. Kto jak kto, ale Vida niesamowicie poprawial jakosc gry w obronie i w ataku, bez niego z taka forma jaka prezentuje United i pozostalymi kontuzjowanymi az sie boje kolejnego meczu...
» Piątek, 09 grudnia 2011, 11:50 #38
iamarctic pisze:
iamarctic
Boss potwierdził, że Vidić wypada do końca sezonu, dla zainteresowanych:

manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2011/Dec/Nemanja-Vidic-out-for-the-season.aspx
» Piątek, 09 grudnia 2011, 11:56 #37
matigks91
matigks91 pisze:
Kiepsko się zapowiada zima. Mam nadzieje że do końca sezonu to już żadnej takiej poważnej kontuzji nie będzie
» Piątek, 09 grudnia 2011, 11:23 #36
Szaman0
Szaman0 pisze:
Szkoda go ;/

jeszcze do kontuzjowanych dodać Roo i Naniego i mamy juz pograne xD
» Piątek, 09 grudnia 2011, 11:02 #35
obserwator pisze:
obserwator
Brak Vidica nie jest decydujący. Brak Rooneya to tragedia.
» Piątek, 09 grudnia 2011, 12:06 #34
erni93 pisze:
erni93
No dokładnie. To tak jakby w Realu CR7 był kontuzjowany. Bez tego 40% siły napędowej mniej. A u nas jak nie ma Roo to 95% mniej siły napędowej.
» Piątek, 09 grudnia 2011, 13:11 #33
kocio10 pisze:
kocio10
Każdego można zastąpić, ale nie zawsze godnie.
» Piątek, 09 grudnia 2011, 15:01 #32
NanoUnited
NanoUnited pisze:
Jesteśmy w czarnej dupie w tym sezonie
» Piątek, 09 grudnia 2011, 10:47 #31
pieczara77
pieczara77 pisze:
Wszystkiego najlepszego w nowym klubie Vidić mam nadzieję że bedzie to real
» Piątek, 09 grudnia 2011, 09:49 #30
monnie pisze:
monnie
chyba nie byłeś trzeźwy, jak to pisałeś. ach, sorry, ty masz 13 lat..
» Piątek, 09 grudnia 2011, 19:39 #29
lukep
lukep pisze:
pech nas nie opuszcza, szkoda że trafiło na Vidica bo w porównaniu jego formy chociażby z formą Ferdinanda to Serb wypadał o niebo lepiej w tym sezonie, no ale teraz czas aby Ferdinand pokazał że zasługuje na opaskę kapitana i potrafi pociągnąć zespół w trudnych chwilach.
» Piątek, 09 grudnia 2011, 09:27 #28
felix43
felix43 pisze:
ja nie mogo te kontuzje psują nam plany niby fakt że to liga angielska ale bez przesady, to co w lidze Szkockiej mają sobie nogi urywać. Jestem naprawde wsciekly.
» Piątek, 09 grudnia 2011, 08:03 #27
rooney18810
rooney18810 pisze:
Smalling Ferdinand Jones Evra
tak to powinno wyglądać
» Piątek, 09 grudnia 2011, 07:48 #26
designer
designer pisze:
Wy go wychwalacie, a ja bede go krytykowal dla odmiany. Vidic gra jak jaskiniowiec, wali lokciami, opiera sie na przeciwniku, przez co sedziowie odgwizduja faule. Chyba pomylil sporty walki z futbolem. W dodatku to byla CL, gdzie sedziowie gwizdza przy najmniejszych przewinieniach. Poza tym po czesci to jego wina ze United stracil pierwszego gola. Sadzicie ze tam zawinil tylko De Gea? Po co Serb wlazl na Smallinga, ktorego znokautowal jak wielu innych rywal. Takie mial zaufanie do kolegi, ktory wybilby pewnie glowa na rzut rozny a nie przez "psuedo akcje" Vidica padlo dosrodkowanie i gol.
» Piątek, 09 grudnia 2011, 00:41 #25
paniOla pisze:
paniOla
Zastanawiając się chwilę nad tym co piszesz dochodzę do wniosku, że chyba masz trochę racji. Mimo wszystko i tak będzie go brakować. Jego osoba to zawsze dodatkowa opcja w układance Fergusona.
"Kontuzja na kontuzji, na kontuzji kontuzja, a na tej kontuzji jeszcze jedna kontuzja" - kiedyś taka piosenka była o kamieniu. Na każdym kroku złe informacje :/
» Piątek, 09 grudnia 2011, 01:33 #24
Wielbicielka pisze:
Wielbicielka
Wow jakoś przez poprzedni sezon jaskiniowcem nie był. Mało tego..kiedy rozgrywał naprawde świetny, cały poprzedni sezon to się wszyscy podniecali..ale teraz kiedy z początku sezonu w ogóle nie grał..ciężko jest tak poprostu wejść i grać na 100% odrazu fala krytyki, że przecież i tak miał wady. Wow co za hipokryzja. Na tej stronie nikogo widzę się nie oszczędza..zawsze znajdzie się taki mądry który uważa, że pozjadał wszystkie rozumy. Nie twierdzę, że Vida jest ideałem..ale myślę, że jakiś kredyt zaufania powinien dostać.

Poza tym sporo takich jaskiniowców w PL.
» Piątek, 09 grudnia 2011, 08:37 #23
Wuj3k pisze:
Wuj3k
Ale czego ty sie spodziewasz w angielskiej lidze? Ze sie bedzie pytal przeciwnika czy moze go przepchnac? Czy ze poprosi go o pilke? Wlasnie w tym Vida jest zajebisty, ze potrafi grac na granicy i nie boi sie odebrac stanowczo pilki. Pilka jest sportem kontaktowym w pelnym tego slowa znaczeniu. ;]
» Piątek, 09 grudnia 2011, 11:47 #22
paniOla pisze:
paniOla
To prawda, że w Lidze Angielskiej trzeba być twardym. Tylko, że Vidić często przekracza granice w swojej grze, przez to często łapie czerwone kartki i osłabia drużynę. Ponad to, czasem lubił pograć sobie w ręczną w naszym polu karnym. W tamtym sezonie na pewno były ze dwie takie sytuacje. Ok czasami trzeba dla dobra drużyny zatrzymać akcje jakkolwiek byle by nie padła bramka - kiedyś Ole Gunnar Solskjaer tak zrobił. A czerwa Vidića w dużej mierze były łapane w głupi sposób. A po ćwierćfinale z Bayernem i ostatnim meczu z Manchesterem wiemy czym kończy się strata jednego zawodnika na tym poziomie. Dlatego jestem uczulona na takich zawodników jak Evans, Rafael czy Fabio i Vide (choć w mniejszym stopniu). Ale trzeba oddać, że w tym sezonie gra czysto i chwała mu za to (choć mało grał w sumie). No ale generalnie to lubię go jako człowieka, taki swój chłop z niego :)
» Piątek, 09 grudnia 2011, 14:49 #21
monnie pisze:
monnie
paniOla, czyli rozumiem, że jesteś uczulona na obrońców w ogóle?

ja jestem uczulona na brak obiektywizmu w komentarzach - Evans do wyj..ania ze składu po każdym głupim błędzie (nie wliczam do nich sytuacji z meczu z City, gdzie jego zachowanie było gwoździem do trumny), ale gdy Vidic cos schrzani, to 'nic się nie stało, Nemanja, nic się nie stało'. Z drugiej strony, to jest angielska piłka, tu nikt nikogo głaskać nie będzie, a już na pewno nie w polu karnym.
» Piątek, 09 grudnia 2011, 19:38 #20
paniOla pisze:
paniOla
monnie - pewnie już tego nie przeczytasz ale z szacunku odpiszę Ci: nie jestem uczulona na obrońców w ogóle. Ale cenie takich, którzy grają czystko, twardo ale czysto, jak chociaż by Evra (mój ulubieniec), Smalling czy Jones.
Również jestem za obiektywizmem i za ocenianiem piłkarzy jedną miarą. Za dobre chwalić, za złe ganić. Pozdrawiam.
» Sobota, 10 grudnia 2011, 17:06 #19
DanielMU
DanielMU pisze:
Mi to wyglądało na skręcenie kolana. Bardzo nieprzyjemna kontuzja. Jeśli Vida ma szczescie obyło sie bez zerwania wiązadeł.. Jeśli jednak nie to smialo można liczyc ze czeka go okolo 4 do 6 miesiecy absencji..
» Piątek, 09 grudnia 2011, 00:32 #18
orion
orion pisze:
To jest równie fatalna wiadomosc jak odpadniecie z LM....
Vida to ma spory wplyw na cała drużynę wiec jego brak bedzie odczuwalny
» Piątek, 09 grudnia 2011, 00:31 #17
Klimaa
Klimaa pisze:
Kontuzje to istna zmora w tym sezonie. Tracimy najlepszego obrońcę, na szczęście Chris bądź Jones potrafią zagrać równie dobrze.
Mam nadzieję że kontuzje nie są skutkiem źle odbytego okresu przygotowawczego..
» Czwartek, 08 grudnia 2011, 23:51 #16
piokrop
piokrop pisze:
Nasz najlepszy obrońca i podpora drużyny. Wydaje mi się, a nawet jestem pewien, że gdyby nie zlapal kontuzji to byśmy grali dalej w LM :/. To teraz ktoś z dwójki Smalling, Jones będzie musial grac z dość niepewnym Rio. No chyba, że Fergi znowu postawi na Evansa.
» Czwartek, 08 grudnia 2011, 23:31 #15
sssexton90
sssexton90 pisze:
ten ma pecha w tym sezonie... zaczął dobrze potem kontuzja, odbudowa formy, dobra gra i znowu kontuzja na długi czas... fatalnie to wyglądąło, nie wiadomo czy kiedykolwiek dojdzie do dawnej sprawności po takiej przerwie
» Czwartek, 08 grudnia 2011, 23:18 #14
mateusz1616
mateusz1616 pisze:
Fakt, kontuzja wyglądała groźnie... swoją drogą zastanawiam się jak bardzo wysilone/wyżyłowane muszą być organizmy piłkarzy skoro prawie wszystkie starcia, wygięcia i jakieś inne wykręcenia nogi kończą się kontuzją. Może to zły przykład ale w porównaniu do tego co działo się nie raz u mnie i pewnie u innych na różnego rodzaju osiedlowych boiskach, powinniśmy być cali połamani ;D Coś w tym musi być... Swoją drogą wydaje mi się, że coś jest nie tak z naszym sztabem medycznym... regularnie co roku nawiedza nas plaga kontuzji, porównując np. do Barcelony (której większość nie lubi i zaraz pewnie na mnie najadą), mamy w przeciągu całego sezonu dużo więcej kontuzji... Ja wiem, że to liga hiszpańska i gra się zupełnie inaczej, ale również w PL to chyba my i Arsenal mamy najwięcej kontuzji... pozdro
» Czwartek, 08 grudnia 2011, 23:14 #13
zamaro pisze:
zamaro
Twardy futbol , jeśli drużyna przeciwna nie wie co zrobić to kopie po nogach, a że jesteśmy najlepsi to tak bywa :P Nie no, żartuję oczywiście.
Co do sztabu medycznego, to nie zarzucał bym im zbytnich błędów, na tym poziomie piłki nożnej nie można też raczej zwalić na brak przygotowania czy po prostu słabą rozgrzewkę, jedynym wytłumaczeniem jest chyba tylko to, że mamy kompletnego pecha i kontuzje trzymają się nas jak rzep psiego ogona...
» Czwartek, 08 grudnia 2011, 23:17 #12
ManUtdFun pisze:
ManUtdFun
Wiesz, oni maja pewnie ze dwa treningi dziennie jak nie więcej, do tego męczące, dodać jeszcze mecze i tak przez cały rok. A my, gramy raz na jakiś czas więc, nie ma porównania :) Jescze taki Vida, który zawsze daje z siebie 100% ma zapewne jeszcze bardziej zmęczone ciało, dodajmy też wiek zawodnika i stąd wynika ta podatność na kontuzje ;/ Oby jak najszybiej wrócił do zdrowia, drużyna bez Kapitana to nie drużyna :)
» Czwartek, 08 grudnia 2011, 23:54 #11
Spiegol pisze:
Spiegol
Oczywiście, że to zły przykład... Nie rozumiem jak można się zastanawiać czy ze sztabem medycznym albo okresem przygotowawczym jest coś nie tak. To jest MU, profesjonaliści, którzy nie robią tego od wczoraj tylko od wielu lat i znają się na rzeczy.

Mecze w PL czy LM to nie podwórko/orlik z kolegami. Na podwórku się gra dla przyjemności, zabawy, a tam liczy się wynik, każdy daje z siebie 110% przez co organizm jest eksploatowany do granic wytrzymałości i zdarzają się kontuzje. Na orliku jak Cię ktoś ogra i strzeli gola nic się nie dzieje, gramy dalej, w LM jak by się to stało, po zawodniku jadą media, drużyna przegrywa mecz, odpada z rozgrywek, może gracz stracić miejsce w składzie, więc nie ma porównania.

Poza tym wyobraźcie sobie, biegniesz na 100% swoich możliwości szybkościowych, do tego przepychasz się z przeciwnikiem ile sił, czyli obciążenie ze wszystkich stron, dochodzi do wywrotki, noga się źle układa, cała ta prędkość biegu, ciężar przeciwnika i napięcie mięśni odbija się na kolanie które jest pod nimi nienaturalnie wykręcone, no i niestety kontuzja na kilka miesięcy.

To jest football na najwyższym szczeblu, kontuzji nie da się uniknąć przy takich przeciążeniach, dodaj do tego, że grają po dwa mecze w tygodniu i fakt, że zawodnik 30 letni to nie nastolatek i mięśnie, a zwłaszcza stawy też się starzeją.

Dajcie więc spokój z czepianiem się sztabu medycznego czy źle zaplanowanego okresu przygotowawczego, wszystko na pewno działa jak trzeba, jak co roku. Niestety to jest element tego sportu, a liga angielska jest bardzo "twardą" i "fizyczną" ligą. To nie tylko w MU, czy to Chelsea, Arsenal, MC, kontuzje są wszędzie w PL.
» Piątek, 09 grudnia 2011, 08:22 #10
mateusz1616 pisze:
mateusz1616
@ Spiegol - Ja wiem, ja wiem, dlatego się zastanawiałem jak mocno wysilone muszą być ich organizmy, nie ukrywajmy, że nie raz na osiedlowych boiskach też grało się na 100%, bo to koleżanki na widowni(hi hi), bo to ktoś na kim chcemy zrobić wrażenie itp. Ja wiem, że to zupełnie inny poziom i nasze organizmy mają na pewno jeszcze duży zapas energii, ale tak na chłopski rozum to organizmy naszych piłkarzy są po prostu przesilone... Możecie mnie wszyscy mieć za sezonowca i śmiać się, że pewnie jak United odpadło z LM to narzekam ale uważam, że potrzebujemy 1-2 transferów. Potrzebny jest nam oczywiście kreator gry, jak i przynajmniej moim zdaniem, defensywny pomocnik pokroju Lassa Diarry. Ale za bardzo odbiegłem od tematu;) pozdro
» Piątek, 09 grudnia 2011, 22:14 #9
Kajdano
Kajdano pisze:
Ja bym sie przyjrzal klubowym lekarzom albo pilkarzom czy nie maja szklanych kosci bo te plagi kontuzji w United to juz nie pierwszy raz sie zdarzaja...
» Czwartek, 08 grudnia 2011, 23:12 #8
ManUtdFun
ManUtdFun pisze:
Zawsze mieliśmy problemy z kontuzjami, ale były to drobne urazy, a teraz? Nie dośc, że w trzech meczach pod rząd straciliśmy Berba, braci Silva, Groszka i Vidicia, to jeszcze jakie są to urazy ;/ Vidić przerwa kilka miesięcy, o braciach i berbie nic nie wiadomo. Cleverley całą tą rundę praktycznie nie grał, Ando 4 miesiące w plecy..... Może oni za mało mleka piją ;/ Mam nadzieje, że lista kontuzjowanych przestanie się zwiększać, bo nie dośc, że gramy piach to jeszcze zawodnicy ubywają;/ Oby Vida jak najkrócej pauzował (choć z tego co widziałem na zdjęciu, prędko do gry nie wróci) ;/ Man Utd forever!
» Czwartek, 08 grudnia 2011, 23:12 #7
massio3
massio3 pisze:
Vida jedyny piłkarz united ktory nigdy nie zawodzi
» Czwartek, 08 grudnia 2011, 23:08 #6
jakubo pisze:
jakubo
Zgadza się. Dorzucę jeszcze Evre, który mimo błędów robi wielką robotę:)
» Czwartek, 08 grudnia 2011, 23:15 #5
szymo197 pisze:
szymo197
No właśnie czemu akurat on??
» Piątek, 09 grudnia 2011, 12:00 #4

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY