AKTUALNOŚCI

Zapowiedź spotkania: Man United v Crystal Palace

Data 29 listopada 2011, 13:47 Biafra, DevilPage.pl
Zapowiedź spotkania: Man United v Crystal Palace
Czytaj więcej:
» Carling Cup
» Crystal Palace
» Kontuzje
» Zapowiedzi
A A A
Przed nami ćwierćfinałowy pojedynek Pucharu Ligi w ramach którego podopieczni sir Alexa Fergusona zmierzą się z ekipą występującą na co dzień w Championship - Crystal Palace. Czy Orły sprostają mistrzowi Anglii?

Szkocki menadżer klubu z Manchesteru w środowym meczu zamierza po raz kolejny postawić zarówno na młodych zawodników jak i na tych, którzy w tym sezonie nie mieli zbyt wiele okazji do gry. Taka sytuacja nie jest żadną nowością, bowiem już wiele razy Ferguson Puchar Ligi traktował jako doskonałą okazję do przetestowania swoich podopiecznych, a jeśli spojrzeć na ilość roszad składu United w obecnej kampanii to kilka zmian w wyjściowej jedenastce tym bardziej nikogo nie zdziwi.

Man Utd - Palace: Relacja na Żywo »



Czerwone Diabły wciąż poszukują swojej optymalnej formy, bo chociaż w tym sezonie ponieśli zaledwie jedną porażkę, to remisy z takimi drużynami jak FC Basel, czy Newcastle United nie powinny przydarzyć się mistrzowi Anglii. Pojedynek z Crystal Palace wydaj się idealną okazją do zapoczątkowania nowego, lepszego okresu w grze podopiecznych Fergusona, tym bardziej, iż Orły mają za sobą bardzo słaby okres gry. Mowa tutaj oczywiście o ich zmaganiach w Championship, gdzie już od pięciu spotkań nie udało im się zdobyć bramki, jednak trzy z nich zakończyły się bezbramkowym remisem.

Dla Palace mecz na Old Trafford będzie pierwszym wyjazdowym spotkaniem w tej edycji Pucharu Ligi, podczas gdy United mierzyło się już poza własnym stadionem z Leeds United oraz Aldershot Town.

Jednak to wszystko jest już historią, a piłkarze wychodząc na murawę Teatru Marzeń będę myśleć tylko i wyłącznie o awansie do półfinału rozgrywek. Początek ćwierćfinałowego starcia pomiędzy Czerwonymi Diabłami a Orłami, już w środę o godzinie 20:45.

Kłopoty w kadrze

Sir Alex Ferguson przed spotkaniem dał wiele wskazówek na temat tego, jak może wyglądać jego wyjściowa jedenastka. I tak na boku defensywy powinniśmy ujrzeć bliźniaków Da Silva, podczas gdy na jej środku raczej ujrzymy Chrisa Smallinga i Ezekiel Fryers. Od początku meczu zagrać mają również Mame Biram Diouf oraz Federico Macheda, a w drugiej linii najprawdopodobniej ujrzymy Paul Pogbę, Darrona Gibsona i Ravel Morrison. W bramce United ma stanąć natomiast Ben Amos.

Jeśli chodzi o drużynę gości to nie będzie mogła ona skorzystać z Dekela Keinana, który w poprzednich rundach reprezentował barwy Cardiff City. Zagrać powinien natomiast przebywający w Palace na wypożyczeniu napastnik Chris Martin. Poza składem wciąż znajdują się również Jonathan Williams, Lee Hills i Alex Marrow.

Manchester United:

Kontuzjowani: Anderson (kontuzja kolana, powrót w lutym 2012 roku), Tom Cleverley (uraz kostki, powrót przed świętami Bożego Narodzenia), Danny Welbeck (uraz mięśnia, powrót nieokreślony), Michael Owen (naderwany mięsień, powrót przed świętami Bożego Narodzenia).

Crystal Palace:

Kontuzjowani: Jonathan Williams, Lee Hills, Alex Marrow.

Kluczowy przeciwnik

Wilfried Zaha jest niezwykle utalentowanym piłkarzem, ale to gracze z defensywy Orłów imponują formą w obecnym sezonie, gdzie najjaśniej błyszczy gwiazda Nathaniela Clyne'a. Ten 20-letni boczny obrońca został wybrany najlepszym graczem Championship w październiku oraz zaliczył debiut w reprezentacji Anglii U-21. Z pewnością podczas najbliższego okienka transferowego zgłosi się po niego wiele klubów z Premier League.

Ostatnie spotkanie obu drużyn

W marcu 2005 roku doszło do sporej niespodzianki, kiedy na Selhurst Park padł remis, pomimo, iż w 64 minucie z boiska wyleciał Vassilis Lakis. Chwilę później na murawie pojawili się Wayne Rooney, Cristiano Ronaldo oraz Paul Scholes, ale żaden z nich nie był w stanie pokonać dobrze dysponowanego Gabora Kiraly'ego.

Przedmeczowe wypowiedzi

Michael Carrick
- W tym sezonie w grze nadal są wielkie drużyny. W poprzednich latach było ich mniej, więc rywalizacja jest bardzo ostra. Nie zamierzamy traktować Crystal Palace ulgowo. Dla nas to szansa na odniesienie kolejnego sukcesu.


Sędzia spotkania

Facetem w czerni w środowy wieczór będzie pan Chris Foy, który po raz pierwszy w tym sezonie poprowadzi mecz United. W obecnej kampanii zdążył on już pokazać aż cztery czerwone kartki, w tym dwie piłkarzom Chelsea w ich meczu z QPR.

Poczynania rywali

Pozostałe mecze ćwierćfinału Pucharu Ligi zostaną rozegrane we wtorek. Cardiff City podejmie Blackburn, Chelsea zmierzy się z Liverpoolem a Manchester City spotka się z Arsenalem.

Przypominamy o usłudze Relacje SMS. Jeżeli nie będziesz mógł śledzić na żywo dzisiejszego spotkania, zapraszamy do zapisania się!
» Fletcher czeka na zielone światło Fletcher czeka na zielone światło
Darren Fletcher w ubiegłym roku zaw...
» Vidić wraca do formy w Hiszpanii Vidić wraca do formy w Hiszpanii
Nemanja Vidić od kilku miesięcy lec...
» Vidić: Rywalizacja przyda się każdemu Vidić: Rywalizacja przyda się każdemu
Nemanja Vidić wierzy w sukces Unite...
» Vidić opuści tournee Vidić opuści tournee
Serb wbrew wcześniejszym prognozom ...
» Anderson był bliski odejścia z United Anderson był bliski odejścia z United
Anderson nie był zadowolony z liczb...
» Zapowiedź: Sunderland vs Manchester United Zapowiedź: Sunderland vs Manchester United
Panie i panowie, nie siadamy w żadn...
» Z Sunderlandem bez Carricka Z Sunderlandem bez Carricka
Michael Carrick z powodu choroby ni...
» Evans pod nóż, Giggs na igrzyska Evans pod nóż, Giggs na igrzyska
Ryan Giggs dostał przyzwolenie od s...
» Evra o kontuzji Smallinga Evra o kontuzji Smallinga
Patrice Evra nie ukrywa radości z a...



Poprzedni news:
Z Morrisonem na Crystal Palace
Następny news:
Tego dnia: Bratobójcza walka Neville'ów

Komentarze (224)


Ave
Ave pisze:
Swoją drogą co jest z naszym sztabem medycznym? mnóstwo graczy ciągle boryka się z kontuzjami a sam hargreaves po stronie city zagrał ostatnio prawie cały mecz z arsenalem, schodząc bez kontuzji :x
» Czwartek, 01 grudnia 2011, 00:14 #223
axel52
axel52 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.11.2011 23:50

@piorun takich jakich jak ty niby kibiców to nie potrzeba

Kto ci powiedział że to turniej dla młodzików ?

To że część klubów wystawia młodych to nie znaczy że trzeba lekceważyć ten puchar.
Zresztą to jest Anglia tu nie ma odwalania chały bo to tylko puchar ligi.

SAF olał i ten puchar wystawiając tak marny skład i olał kibiców którzy zapewniam cię nie przyszli po to by oglądać tak marny występ i porażkę.

ZRESZTĄ poziom rezerw to poziom niżej niż Championship.

Jest dramatycznie słabo.
Machada i spółka ile jeszcze czasu musi mieć by stawić czoła choćby klubowi z niższej klasy ?
No ile ?
» Środa, 30 listopada 2011, 23:47 #222
mikifiki
mikifiki pisze:
Nie rozumiem dlaczego nasi na siłę próbowali dostać się pod bramkę przeciwnika środkiem pola, gdzie zawodnicy CP ustawili piętrowy autobus :/ Trzeba było poszukać wrzutek i grę skrzydłami, a nie za wszelką cenę wejść z piłką do bramki. To, co kiedyś było naszym głównym atutem - gra skrzydłami właśnie - obecnie prawie w ogóle nie istnieje.
» Środa, 30 listopada 2011, 23:34 #221
Adam19 pisze:
Adam19
Jaki jest wynik?
» Środa, 30 listopada 2011, 23:36 #220
Ilka pisze:
Ilka
No właśnie ta chęć wejścia do bramki przypominała mi Barcelonę.
» Środa, 30 listopada 2011, 23:41 #219
kubaproq
kubaproq pisze:
No cóż młodziki miały pograć i pograły. Cel wykonany.
» Środa, 30 listopada 2011, 23:33 #218
Karolo121
Karolo121 pisze:
W tych rozgrywkach młodzież ma się ogrywać i tak jest co roku. Moim zdaniem pokazali sie z dobrej strony choć widac że brak im odświadczenia i typowego ogrania ,bo sklejali dobre akcje ale brak było wykończenia i skuteczności. Trudno ,że przegrali mają porządną naukę. A wracając do pierwszej drużyny to bez zakupu porządnego środkowego pomocnika w następnym okienku się nie obejdzie, oglądając mecze aż razi fakt ,że w Manchesterze nie ma kto dzielić piłek i organizować grę w środku pola. Dobrze ,iż United ma teraz słabsze momenty a nie w koncowce sezonu ,wierzę ,że po zimie będzie dużo lepiej.
» Środa, 30 listopada 2011, 23:33 #217
cysiuu123
cysiuu123 pisze:
Wielkie dzięki za wspaniały wieczór, po takim meczu nic tylko iść chlać, więc życzę wszystkim abstynentom miłej nocy
» Środa, 30 listopada 2011, 23:30 #216
Piorun
Piorun pisze:
Odwalcie się dzieci od Manchesteru i od Fergusona !!

To jest turniej dla młodych graczy i zawodników którzy w lidze nie zasiadają nawet na ławce ! Przegraliśmy ale całą dogrywkę cisnęliśmy zdeterminowanego rywala który ustawił autobus pod swoją bramką. Pokazał się dobrze Gibson i Evans i nie ośmieszajcie się bo Fergie załatwi im wejście do składu na Premier League za ten występ.

Jak wam się nie podoba ten cudowny klub bo mamy niezgrane i nieskuteczne rezerwy to zacznijcie kibicować 'SITI' ;] tam mają spoko kadrę i was zadowolą !

Pozdrawiam normalnych kibiców . United forever !
» Środa, 30 listopada 2011, 23:29 #215
poland pisze:
poland
oj bredzisz.. chyba tylko po to aby sobie postów nabić..
» Środa, 30 listopada 2011, 23:31 #214
chomik18 pisze:
chomik18
Święte słowa kolego.
» Środa, 30 listopada 2011, 23:32 #213
99devil pisze:
99devil
Dokładnie. Kolego nie musisz się ośmieszać i wychwalać jaki to z Ciebie kibic, bo prawdziwy kibic chce jak najlepiej dla swojego klubu a Ciebie widać wyniki nie obchodzą i to jakie morale panują w zespole. City wygra puchar i podetną nam kolejne skrzydełko
» Środa, 30 listopada 2011, 23:33 #212
dandi900107 pisze:
dandi900107
Brawo za komentarz.Nie chce mi się już czytać tych lamentów i płaczu.Stało się, odpadliśmy z carling cup ,pucharu dla rezerwowych.To nauczka dla nich.Kibicujcie Realowi ,oni teraz wszystkich koszą równo z trawą.Banda mazgajów.
» Środa, 30 listopada 2011, 23:33 #211
jakubo pisze:
jakubo
Ja myślę, że do końca sezonu sytuacja się poprawi. Teraz nie ma formy, ale Fergie na pewno coś z tym zrobi. Ligę mistrzów też mięliśmy słabą w tamtym roku na początku, ale potem było lepiej.

Szkoda przegranej, ale trzeba grać dalej. FOREVER MAN UTD
» Środa, 30 listopada 2011, 23:34 #210
cysiuu123 pisze:
cysiuu123
wg ciebie mamy się cieszyć z porażki ? konstruktywna krytyka nigdy nie jest zła, daj się ludziom wyżalić, a rezerwy mają nauczkę .
Poza tym nie wiem czy widziałeś wczorajsze składy City, Arsenalu, L'poolu i Chelsea, sprawdź i powiedz czy dalej jest to

"turniej dla młodych graczy i zawodników którzy w lidze nie zasiadają nawet na ławce ! "
» Środa, 30 listopada 2011, 23:34 #209
chomik18 pisze:
chomik18
Dobrze gada właśnie, zagrała młodzież i tyle. Odpadli - trudno. Jak dla mnie jedynym błędem było nie wystawienie skrzydłowego np. Giggsa, Younga, Naniego, który by napędzał akcje. Gramy na Villa Park i w Bazyleii i to jest priorytet!
» Środa, 30 listopada 2011, 23:35 #208
Ilka pisze:
Ilka
Spoko mamy ich pogłaskać i powiedzieć, że nic sie nie stało, za rok będzie lepiej;). Super podejście. Tylko, że ja jako kibic Manchesteru chcę oglądać ich zwycięstw i nie ważne czy w pucharach czy lidze. Po za tym Mistrzowi nie przystoi przegrywać z drużyną z niższej ligi bez względu na to czy gra rezerwami czy nie. Pewnie będzie lepiej bo gorzej chyba być nie może;)

A teraz dla tych, którym porażki nie przeszkadzają " Nic się nie stało Manchester nic się nie stało!!"
» Środa, 30 listopada 2011, 23:39 #207
99devil pisze:
99devil
LM mieliśmy słabą ale nie aż tak. Skład mamy strasznie uszczuplony bo ławka rezerwowych wcale nie jest taka mocna. Crystal zagrało słaby mecz a my totalne dno na środku i w ataku
» Środa, 30 listopada 2011, 23:42 #206
furex20
furex20 pisze:
To jest jakaś parodia, skład tych pseudo młodych diabelkow kompletnie nie ogarnia co sie dzieje na boisku, niestety taka jest prawda choc bardzo im kibicuje. Na tą chwile slabe zaplecze pierwszego czy drugiego zespolu. Kapitan Evans po prostu nie nadaje sie do tej druzyny. Wynik nie pasujący do Manchesteru ale cóż. Dziekuje
» Środa, 30 listopada 2011, 23:29 #205
kocio10
kocio10 pisze:
Jedno słowo - żenada...
» Środa, 30 listopada 2011, 23:28 #204
axel52
axel52 pisze:
co tu gadać SAF się bawi klubem jak swoim pieskiem.

Lekceważy Puchar Ligi ,więc lekceważy również tych kibiców którzy tam przyszli zapłacili siano za bilety itp.itd

To był skład katastroficzny w zasadzie z góry skazany na porażkę.
Wiadomo słabsze kluby się spinają na takie mecze , więc trzeba im coś przeciwstawić nieprawdaż ?

Ktoś tam pisze, że jakby Berbatov został na boisku to cuda by się działy .
Może tak może nie [na pewno nie ]

Taki Valencia piłkarz mistrza Anglii powinien błyszczeć na tle klubu z niższej klasy rozgrywkowej .
Błyszczał ?? Żenada
Człapiący Gibson , że o Evansie nie wspomnę.
Mamy rezerwy na poziomie nawet nie Championship , a to jest dramat
» Środa, 30 listopada 2011, 23:28 #203
blejd7 pisze:
blejd7
Od zawsze graliśmy słabszym składem w Carling Cup więc nie było sensu wystawiać Roo czy Naniego. Po prostu SAFowi jak większośći menedżerom mocnych klubów PL nie zależy na tym trofeum
» Środa, 30 listopada 2011, 23:33 #202
axel52 pisze:
axel52
CO TY BREDZISZ ?
to dlaczego nie powie tego przed meczem kibicom ?
myslisz że przyszli by oglądać odpadnięcie z rozgrywek bo SAF ma je w du..e ?

Nie sądzę
» Środa, 30 listopada 2011, 23:43 #201
chomik18
chomik18 pisze:
Zero wymienności pozycji, jak już piłka jakaś przeszła to albo niedokładna albo przecięta lub nie przyjęta. Bardzo słaby mecz, rozumiem dwóch-trzech młodych wpuścić u boku Dymitara,Ryana, czy Antonio, ale nie większość składu. Od kogo mieli się uczyć od bezradnego Machedy, czy Evansa, który ostoją spokoju dzisaj na pewno nie był. Młodzież ma się sprawdzać w takich meczach, ale bez przesady.. Wiedząc, że Danny, Michael kontuzjowani trzeba było postawić na Ashley Younga, Giggsa lub Naniego, którzy by Dioufowi, Berbie, Machedzie napędzali te akcje bo ze skrzydła Antonio nic ciekawego nie wyniknęło. Szkoda, że Fabio doznał jakiegoś urazu bo wrzucił by jakąś piłkę ładną, a tak odpadamy.
» Środa, 30 listopada 2011, 23:28 #200
jack1066 pisze:
jack1066
Racja 100%, młodzi grają lepiej jak mają doświadczonych graczy u boku, sami nic nie zrobią.
» Czwartek, 01 grudnia 2011, 12:35 #199
Ilka
Ilka pisze:
Normalnie żenada jakaś? Jest coraz gorzej. Mam nadzieję, że to ostatni taki słaby meczu Manchesteru, bo jak dalej tak będzie to z LM i Mistrzostwem się szybko pożegnają...
Zaplecze zerowe....
» Środa, 30 listopada 2011, 23:28 #198
rysiuzklanu
rysiuzklanu pisze:
Co wy piszecie?!?! SMAILING NAJLEPSZY DZIŚ
» Środa, 30 listopada 2011, 23:28 #197
patrykbor2
patrykbor2 pisze:
Cos mi sie wydaje ze my na sile chcemy zobaczyc jakies wielkie talenty w tych mlodzikach typu Pogba Morrison Fryers itp. Wydaje mi sie ze gdyby naprawde byli takimi mega talentami to juz by dawali o tym znac. A my znowu walimy glowa w mur... Jedno trofeum juz nam przelecialo przez palce.
» Środa, 30 listopada 2011, 23:27 #196
99devil pisze:
99devil
Masz 100% racji kolego. Oni nie mają już po 16 lat gdzie mogą czegoś próbować. Są w najlepszym klubie świata więc na takim też poziomie powinni grać, no ale Fergi o tym zapomina
» Środa, 30 listopada 2011, 23:32 #195
subido
subido pisze:
powiem tak...żal było na to patrzeć.Niech dalej sir Alex zarzeka się ,że nikogo nie kupi,to już nieważne:/ten sezon będzie najgorszy z wszystkich :(a co do składu dzisiejszego...hmmm no comment.A tak się zarzekał,że dla niego ten puchar znaczy wiele.Tak jak coach Czerwonych Diabłów zlekceważył przeciwnika to-kpina.A zawodnicy Crystal Palace pokazali naszym "grajkom"gdzie ich miejsce w szeregu.Zal i totalna kpina i nie piszcie proszę ,że jestem sezonoowcem bo kibicuje Man Utd od 1990r. .Jestem poprostu obiektywny a w weekend stawiam na Aston Villę przynajmiej wychaczę jakiś szmal.
» Środa, 30 listopada 2011, 23:26 #194
dandi900107
dandi900107 pisze:
United zagrało słaby mecz.Problem polegał na tym ,że nie miał kto rozgrywać (znowu).Diouf ,Evans ,ci gracze w ogóle nie nadają się do Man Utd.Z rezerwowych nalepiej zagrał... Gibson,nie tracił piłek ,dobrze podawał ,próbował strzelać.Zagraliśmy słabo ale Crystal Palace zagrało bardzo dobrze.Świetnie byli zorganizowani w obronie,są świetnie wyszkoleni wydolnościowo ,groźnie dośrodkowywali.Prawda jest taka ,że United ma bardzo przeciętną rezerwę.
» Środa, 30 listopada 2011, 23:26 #193
matteo08
matteo08 pisze:
myle że to czas by Fergi zakonczyl swoja kariere teraz, bo jak bedzie gorzej to go wywala..
no chyba ze zmieni swoje poglady na ustawienia meczowe jak i transfery
» Środa, 30 listopada 2011, 23:25 #192
subido pisze:
subido
Matteoo8->zgadzam się z Tobą w 100%.
» Środa, 30 listopada 2011, 23:28 #191
dandi900107 pisze:
dandi900107
Idź spać bo nie chce mi się czytać takich głupot.
» Środa, 30 listopada 2011, 23:28 #190
mikifiki pisze:
mikifiki
bzdury piszesz i tyle. Miewaliśmy gorsze czasy, które udawało się przeczekać i wyjść na prostą, wyjść po sukcesy i puchary. Ale cóż, dla kibica sukcesu kilka słabszych meczy i trenera trzeba na zbity pysk wyrzucić. Dlatego Chelsea nigdy nie będzie tak wielka - tam po trochę słabszym okresie gry drużyny właściciel wyrzuca trenera.
» Środa, 30 listopada 2011, 23:30 #189
blejd7 pisze:
blejd7
Ferguson nie takie kryzysy przeżywał i zawsze podnosił drużynę z dołka i wygrywał. Po porażce 0-4 z West Hamem też była krytyka rezerw i Fergusona a jednak udało się wygrać PL i zagrać w LM
Większość z piszących wie o piłce tylko tyle ile usłyszy od komentatorów więc dajmy czas najlepszemu menedżerowi na świecie, aby pokazał, że jednak zna się lepiej na piłce od kilkuset chłopaków, którzy od czasu do czasu pokopią piłkę a jeśli chcą wygrać jakiś puchar to pozostaje im FIFA lub PES.
Jeśli nie wygramy w tym roku nic, to wygramy w przyszłym. United zawsze będzie wygrywać dopóki to SAF będzie w nim rządzić
» Środa, 30 listopada 2011, 23:31 #188
mikifiki pisze:
mikifiki
Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.11.2011 23:39

Dlatego dobrze, że to nie kibice wybierają trenera.

Fergie jest geniuszem, jeśli chodzi o trenerkę, ale ma swoje wariactwa - takie jak stawianie na przeciętniaków pokroju Evansa. Cóż, większość geniuszy miała takie wariactwa (patrz: Einstein - geniusz i szaleniec za razem).
» Środa, 30 listopada 2011, 23:35 #187
LordBruce
LordBruce pisze:
Gibson - niezwykle inteligentny piłkarz, gdy dostaje piłkę wprost niemożliwym jest odgadnięcie co z nią za chwilę zrobi.

Evans - spokój, opanowanie, nienaganna technika, po prostu perła.
» Środa, 30 listopada 2011, 23:25 #186
7iverson7
7iverson7 pisze:
No to faktycznie nie kupujmy nikogo,żeby nie blokować rozwoju naszej "zdolnej" młodzieży...Tragedia straszna,ale i tak najgorszy jest park.Ten koleś kompromituje się z meczu na mecz coraz bardzie i jest poprostu bezndziejny!2-ligowiec go ośmieszał jak chciał.

Na lekki plus dzisiaj:Valencia,Gibson i Morison.
» Środa, 30 listopada 2011, 23:25 #185
boger pisze:
boger
Morison nic nie pokazał . Gibson , Antonio i Smalling z tej całej ekipy się nadają do pierwszej 11 .
» Środa, 30 listopada 2011, 23:27 #184
zjebiarz
zjebiarz pisze:
Evans, FĂĄbio, Gibson, Park, Diouf, Macheda z naciskiem na evans,diouf,gibson, MACHEDA... więcej dodawać nie trzeba.
» Środa, 30 listopada 2011, 23:25 #183
rysiuzklanu
rysiuzklanu pisze:
fabio, rafael za bardzo się poczuwają w tym United... ciągle kontuzje.... "a se zejde"... "a nie chce mi sie" .... jakieś faule niepotrzebne.... o Evansie nic nie powiem... bo aż żal o nim pisać.... najlepszy na boisku Smailing bez dwóch zdań... ej a w końcówce "fryjer" się wypindalał ? czy mi się wydawało... ? model 2 razy bez piłki bez nikogo, niczego... gleba RAZ... gleba DWA... no beka :D w ogóle nie wim co to za składzik dziś... tak odpuścić.... wstyd !
» Środa, 30 listopada 2011, 23:25 #182
diabeleksnk7
diabeleksnk7 pisze:
powiem tyle: co to było ?
» Środa, 30 listopada 2011, 23:25 #181
Krzysztofer93
A ja uważam, że bardzo dobrze się stało... Gwiazdy wielkie... Gratulacje dla Cristal...PS. Ten Evans to już mnie tak wkur..a że to przesada. GG MANU!
» Środa, 30 listopada 2011, 23:25 #180
rysiuzklanu pisze:
rysiuzklanu
typowo evans to
» Środa, 30 listopada 2011, 23:27 #179
MU4live
MU4live pisze:
Evans,Valencia,Gibson,Diouf,Macheda...poprostu się nie nadają i są za słabi
Fryers,Pogba,Amos...ja tu nie widzę jakieś większej przyszłości
Smalling,Morrison na +
Park,Berba...nie pociągneli zespolu do lepszej gry...

Nie można w takiej sytuacji nie krytkować graczy MU bo to co się dzieje to jest coś niewytłumaczalnego i nie chcę widziec pod swoim komentarzem tekstow typu że Pogba,Fryers są niedoswiadczeni bo w CR Palace grał gość rok odemnie starszy i przewyższał ich wszystkim co sie da
» Środa, 30 listopada 2011, 23:24 #178
warmiak pisze:
warmiak
ty chyba inny mecz widziałeś. Valencia, Gibson i po częsci macheda starali się coś grać. ten Diouf to padlina jakich mał, evans też, tu się zgodzę
» Środa, 30 listopada 2011, 23:26 #177
MU4live pisze:
MU4live
aha czyli widzisz Machede,Valencie i Gibsona w składzie który sięga po mistrzostwo Anglii i LM ?? Bo ja nie...Valencie to ja bym teraz zatrzymał bo wiedziałbym gdzie będzie biegł...

Przegrali z 2 ligową drużyną czyli nadają się do 3
» Środa, 30 listopada 2011, 23:29 #176
jakubo
jakubo pisze:
Gdyby Gibson miał z kim grać, to mecz inaczej by się skończył:(
» Środa, 30 listopada 2011, 23:23 #175
czerwonydevil
Gdyby GiPson się kurna ruszył do piłki, to może by coś z tego było, ale jak się biegać nie chce, a chce się grać gdzie indziej niż na bramce, to gratuluje. Już chyba Amos więcej przebiegł od niego...
» Środa, 30 listopada 2011, 23:25 #174
Krzysztofer93
Gdyby babcia miała wąsy i tak dalej;)
» Środa, 30 listopada 2011, 23:26 #173
jakubo pisze:
jakubo
Przy dobrym podaniu nie musiałby tyle biegać, fakt popełniał błędy ale mógł strzelić po wypracowanych samemu akcjach. Brakuje rozgrywającego i to jest FAKT!!
» Środa, 30 listopada 2011, 23:27 #172
BaltazarGabka
AAA - HAHAHAHAHA :D porażka.. co za gra... Diouf żałosny po prostu, Park cienizna... Najlepszy na boisku chyba Smalling na + Pogba... z tą grą, z tą formą to my nie powinniśmy wyjść z grupy LM po prostu się nam to nie należy ;D
» Środa, 30 listopada 2011, 23:23 #171
Devan93
Devan93 pisze:
a dzisiaj śmiałem sie z Arsenalu -.-' kabaret, nie wystawić chociaż younga, fletchera i jonesa... masz SAFie placek jaki sobie usmażyłeś. ciężko bedzie, zupełnie nie ma na kogo liczyć ostatnio, ciężko mi to przyznać ale nasze United gra tak słabo że jak ktoś by usłyszał ze to mistrz anglii to by sie chyba ze smiechu nie pozbierał
» Środa, 30 listopada 2011, 23:23 #170
warmiak
warmiak pisze:
TO JEST KUR.. ŻAŁOSNE. Evans tragedia (jezioro łabędzie jak zwykle) co Ferguson w nim widzi. Diuff czy jak mu tam ma piłkę na 2:2 i się kręci jak gów.. w betoniarce... Po prostu "ŻAL"
» Środa, 30 listopada 2011, 23:23 #169
chicodegea
chicodegea pisze:
Plecy i 2 kontuzje, wielki "powrot" Gibsona:)
masakra
» Środa, 30 listopada 2011, 23:23 #168
lewy123
lewy123 pisze:
I oto proszę państwa Gibson od pierwszych minut a Crystal Palace przechodzi do półfinału. I po cóż ci Fergi ten Gibson w środku. :((
» Środa, 30 listopada 2011, 23:23 #167
boger pisze:
boger
Oglądałeś mecz?!
» Środa, 30 listopada 2011, 23:24 #166
Crisyne1 pisze:
Crisyne1
sorry ale Gibson dzisiaj MOTM w United
» Środa, 30 listopada 2011, 23:27 #165
Radosny
Radosny pisze:
Wstyd. Valencia i jego magiczny trick, który na poziomie 5 ligi by został natychmiast odczytany. Diouf napastnik - zero strzałów na bramkę. Dajcie spokój. Źle się dzieje...
» Środa, 30 listopada 2011, 23:22 #164
boger
boger pisze:
Wszyscy się śmieją z Gibbo , a on zagrał dziś najlepiej ...
» Środa, 30 listopada 2011, 23:22 #163
chudzienki
chudzienki pisze:
No powiem w United mamy zaplecze jak w mojej rodzimej drużynie Bzury Ozorki !! Powiem wam ,że już mam dość płakania !! Idę się pośmiać z kumplami bo normalnie ...
» Środa, 30 listopada 2011, 23:22 #162
Diabeloo
Diabeloo pisze:
Wow, świetny mecz z udziałem United, dawno takiego nie widziałem, ich gra była pełna polotu, pasji i ekspresji. Coś pięknego, a PARK to geniusz
» Środa, 30 listopada 2011, 23:21 #161
matteo08
matteo08 pisze:
dla mnie to jest szok przegrac z takim rywalem, slaba seria United.
» Środa, 30 listopada 2011, 23:21 #160
backstreet
backstreet pisze:
DNO I GÓWNO FERGI NIECH DALEJ TRZYMA GIBSONA MACHEDE VALENCIE I TYM PODOBNYCH,PRZECIERZ PO CO MU SNEIJDER...
» Środa, 30 listopada 2011, 23:21 #159
xyz pisze:
xyz
Valencia jako jeden z nielicznych podobał mi się w tym meczu z resztą widać było w końcówce co sie działo piłka do Valencii ten kiwał rywala i posyłał dość dobre dośrodkowanie którego nikt nie umiał przeciąć.
Ogólnie tragedia przez zaangażowanie co poniektórych chciało się wyrzucić telewizor przez okno ale to jeszcze pół biedy, bo wg mnie co poniektórzy nie mają wystarczających umiejętności by grać nawet w rezerwach United a zdarza im sie grac w pierwszym składzie np: Evans toż to mur nie do przejścia + świetne wybicia i rozgrywanie piłki, lub niesamowicie kreatywny Gibson rozgrywający na lata nie ma co... to przestaje być już tragiczne a staje sie po prostu smieszne.
» Środa, 30 listopada 2011, 23:29 #158
michalk86
michalk86 pisze:
Strata czasu na ogladanie tych kopaczy. Jesli ktos dalej zyje nadzieja, ze tacy pilkarze jak pogba, morrison, macheda, gibson, evans itp to nasza przylosc to dajcie spokoj :D
» Środa, 30 listopada 2011, 23:21 #157
kempek pisze:
kempek
morrison zagral naprawde dobra koncowke meczu ;p
» Środa, 30 listopada 2011, 23:22 #156
Steckov
Steckov pisze:
Dalej niech się Fergie bawi w wystawianie tak żenującego składu! Nie było dosłownie kim grać! Jestem piekielnie zły! Nie wierzę!
» Środa, 30 listopada 2011, 23:21 #155
Crisyne1
Crisyne1 pisze:
Ciekawe co powie Sir Alex Ferguson po meczu Pucharu Ligi , który rzekomo dla niego był ważnym pucharem. Lekceważymy rywala grając składem z du*y wziętym. Gdyby był Berbatov w drugiej połowie no ale mówi się gdyby. Najlepsi na boisku chyba Gibson i Valencia. Porażka na własne życzenie. Ale co by nie było to tylko puchar ligi.
» Środa, 30 listopada 2011, 23:21 #154
mucik95
mucik95 pisze:
w tym rzecz że SAF daje do FA CUP samych z rezerw rezerwowych... a oni są za słabi na FA CUP... !! popatrzcie na inne kluby, przynajmniej połowa gra z podstawy ... BRAWO ŁAMAGI !! Fuck!!
» Środa, 30 listopada 2011, 23:21 #153
Crisyne1 pisze:
Crisyne1
wszystko fajnie tylko my pierwszy mecz w FA Cup zagramy w styczniu.
» Środa, 30 listopada 2011, 23:22 #152
kocio10 pisze:
kocio10
Co ma FA CUP do CARLING CUP :D ?
» Środa, 30 listopada 2011, 23:27 #151
jack1066
jack1066 pisze:
kogo nie chcecie oglądać w barwach United już nigdy więcej?
Może ja zacznę:Evans-kapitan, dno den.
» Środa, 30 listopada 2011, 23:21 #150
00NANI00 pisze:
00NANI00
Akurat Evans dzisiaj chyba najlepiej grał ...
» Środa, 30 listopada 2011, 23:23 #149
czerwonydevil
Najlepiej? Aha.
» Środa, 30 listopada 2011, 23:24 #148
siemian7
siemian7 pisze:
Nie wiem co się dzieje z Manchesterem, masakra...
» Środa, 30 listopada 2011, 23:21 #147
czerwonydevil
Powiem krótko. Brawo! Może teraz te je*ane drewna wylecą ze składu!! Diouf? Co to kur*a?! Evans?! No do chu*a!! Park też gó*no pokazał! Kpiny!! Kpiny i nic więcej!! Idę ochłonąć. Narazie.
» Środa, 30 listopada 2011, 23:21 #146
1878MU
1878MU pisze:
nie ma to jak w 120 minucie meczu przekladac pilke na 5 metrze....ahhh...porazka :((

' Dumny po zwycięstwie, Wierny po proażce, United na zawsze ! '
» Środa, 30 listopada 2011, 23:21 #145
Milek1997
Milek1997 pisze:
diof nie nadaje sie na manchester
» Środa, 30 listopada 2011, 23:20 #144
airforce
airforce pisze:
dobrze, ze przegralismy, moze w koncu do łba trafi Fergusonowi, że z takim składem to do drugiej ligi nawet nie możemy startować.
» Środa, 30 listopada 2011, 23:20 #143
cipsik
cipsik pisze:
no i co kolejny mecz jedna bramka i koniec z manchester w ostatnich nie wiem 5 meczach?? a wszyscy zamiast strzelac to sie kiwaja i tyle tylko valencja wrzucla i macheda kilka razy diuf powinien isc do srodka pola i ciagle pwinny isc wrzutki
» Środa, 30 listopada 2011, 23:20 #142
Manutdforever7
Na ch.j gramy z nimi. Dali by nam City to może by się postarali a tak tylko ku.wa faworyt i g.wno z tego wszyło .
» Środa, 30 listopada 2011, 23:20 #141
99devil pisze:
99devil
Kibicuję już 12lat i do końca życia. Ale jako kibic muszę się wypowiedzieć na temat tego co widzę. Potrzebny jest ktoś młody kto nie boi się "magicznych" zagrań pomiędzy czy nad obrońcami. Goetze jest za słaby. Już bym wolał Naniego na środek przesunąć niż niemca sprowadzać. A co do pucharu, WSTYD! wygra City albo Liverpool a my zostaniemy z niczym
» Środa, 30 listopada 2011, 23:26 #140
jakubo
jakubo pisze:
i po meczu. Co to było?
» Środa, 30 listopada 2011, 23:20 #139
poland
poland pisze:
DIOOOOOOOUF HAHAHAHHAHA
» Środa, 30 listopada 2011, 23:18 #138
Manutdforever7
Nakur..ać proszę!
» Środa, 30 listopada 2011, 23:18 #137
Manutdforever7
Grać grać, proszę strzelcie to !
» Środa, 30 listopada 2011, 23:17 #136
Manutdforever7
Spokojnie zawsze tak było jest i będzie, po lepszych meczach przychodzą gorszę, po gorszych lepsze. Problem w tym że w tym meczu nie ma kto nam go wygrać, ale to już nie ważne. Zobaczymy co pokażą w lidze mistrzów . Miło by było zagrać z Barcą/Realem po takim dwumeczu można by oceniać na co nas stać.Mamy jeszcze z 5 minut żeby strzelić tą bramkę , więc koniec wywodów . Glory Glory Man United !
» Środa, 30 listopada 2011, 23:15 #135
WigdorDevil pisze:
WigdorDevil
Tym razem kazdy mecz jest gorszy od poprzedniego w przypadku United , a wszytko zaczelo sie od porazki z City.Sorry , ze to powiem , ale nikt nie mogl tego bardziej zje**ać niz United. Nie wiem jak to bedzie , ale Ferguson musi cos wymyślić bo tak byc nie moze.
» Środa, 30 listopada 2011, 23:23 #134
99devil
99devil pisze:
Powiem krótko, przegrany sezon. I niech żaden dzieciak nie wyjeżdża mi z tekstem że jestem sezonowcem. Po prostu stwierdzam fakt i piszę to co widzę. Nie istnieje u nas coś takiego jak 1-szy skład. Bo kto by w nim zagrał skoro co mecz tyle zmian? Mecze w LM to totalna porażka. W lidze niezły początek i dzięki temu mamy miejsce na którym aktualnie jesteśmy. Puchary jak zwykle odpuszczone. Ferguson chyba stracił trochę głowę bo dzisiejszy skład to już przesada. K0lejny temat do poruszenia, ŚRODEK POMOCY! Chyba każdy trzeźwy kibic stwierdzi że MUSIMY kogoś kupić na tą pozycję bo nie ma tych piłek kto rozgrywać:/ Chicha Rooney Welbeck powinni piłki otrzymywać a nie brać się za ich rozgrywanie. Ogólnie to robi się lekki kabaret w naszej drużynie bo nikt nie potrafi pociągnąć gry. Potrafię zrozumieć że taki puchar jest mało ważny, ale nie przegrana z takim rywalem i do tego taka gówniana gra. Niech Ferguson ruszy trochę łebkiem bo my to nie City, mamy historię i tradycję i jakieś zobowiązania wobec kibiców
» Środa, 30 listopada 2011, 23:13 #133
Manutdforever7
E tam głupoty gadasz, kibicuj nie pisz . Bez urazy.
» Środa, 30 listopada 2011, 23:16 #132
Skwarek pisze:
Skwarek
Mądre słowa zgadzam sie w 100 % nic nie wygramy w tym roku City maja mistrza bo w styczniu na bank kogos klasowego kupia a czytałem ze ferguson nikogo nie chce kupic Powiem Krótko Goetze i Snajder do Manutd !
» Środa, 30 listopada 2011, 23:18 #131
blejd7 pisze:
blejd7
Chyba krótko kibicujesz United skoro nie wiesz, że u Fergusona nie ma czegoś takiego jak pierwszy skład. SAF potrafił przez 10 miesięcy wystawiać co mecz inny zespół i wygrać PL. 5 pkt straty jest do odrobienia ale musi wrócić Clev do środka i musimy sprowadzić Hazarda bądź Goetze i spokojnie gonimy City. Przede wszystkim musimy przeczekać zadyszkę, która nas złapała tracąc jak najmniej punktów. LM jest do wygrania tylko musimy mieć więcej szczęścia i SAF musi zacząć wystawiać zawodników kreatywnych w środku pomocy a nie Parka
» Środa, 30 listopada 2011, 23:26 #130
kubaks16 pisze:
kubaks16
Chłopczyku od ilu lat interesujesz się sportem... do kolegów pod spodem to samo pytanie...
Pastuchy czy wy nie wiecie że sezon jest podzielony na 2 częsci runde wiosenną i jesienną jak dobrze wiemy teraz jest jesienna i dobrze też wiemy że mamy jeszcze całą wiosnne do odrabiania i też dobrze wiemy że nie ma opcji żeby City utrzymało taką formę przez cały sezon...
więc prosze Cię nie wypowiadaj się:)
Dziękuje
Dobranoc:)
» Środa, 30 listopada 2011, 23:26 #129
Crisyne1
Crisyne1 pisze:
Mówi się trudno , nie jeden mecz przegraliśmy nie jeden jeszcze wygramy . Lepsze 2-1 po dogrywce niż 4-0 z West Hamem xd. W tym sezonie nam nie idzie może w następnych pójdzie lepiej
» Środa, 30 listopada 2011, 23:13 #128
krupcia
krupcia pisze:
Gibson musi tylko na prawą noge przełozyc i walnie petare !!
» Środa, 30 listopada 2011, 23:12 #127
piokrop
piokrop pisze:
No jak widać puchar myszki miki to dla nas za wysokie progi. Jak nie potrafimy wygrać z Crystal Palace to co dopiero z Live albo z City. A jak na wyjeździe to już w ogóle....
» Środa, 30 listopada 2011, 23:12 #126
buhert pisze:
buhert
Odpal mecz - Popatrz na skład United :D a potem porównuj to do meczów "o stawkę"
» Środa, 30 listopada 2011, 23:13 #125
piokrop pisze:
piokrop
Oglądam mecz i patrze na skład i jest tam kilku graczy, którzy nie raz grali w pierwszej jedenastce i widzę kilku graczy, którzy grają w rezerwach i takich, którzy chcieli by grać w pierwszej 11. I nie zmienia to faktu, że powinni Ci gracze bez problemu wygrać ten mecz. A to nie jest mecz o stawke jak piszesz ?!?!?!?!? No chyba jest i odpadamy właśnie z leszczami ...
» Środa, 30 listopada 2011, 23:19 #124
cipsik
cipsik pisze:
kurde slabi jak nie wiem co ostatnio ci w manchesterze mysalem ze morrison cos wiecej pokaze a tu nic nikt nie wrzuca pilek w pole jedyny macheda proboje
» Środa, 30 listopada 2011, 23:12 #123
buhert
buhert pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.11.2011 23:12

Sezonowcy z Was - młodziki nie dają rady niestety. Ale gdzie się mają uczyć jak nie w takich meczach(?)

Całe życie w rezerwach(?) no właśnie.

Pozdro dla sezonowców którzy po nieudanym sezonie przerzucą się na City albo Barcelonę ;)

Szacun dla prawdziwych fanów!

ja z United - na dobre i złe!
» Środa, 30 listopada 2011, 23:11 #122
poland
poland pisze:
Evans hahahah 4 piłki 4 kiksy hahahahha
» Środa, 30 listopada 2011, 23:09 #121
chino1981
chino1981 pisze:
15 minut nadziei
» Środa, 30 listopada 2011, 23:05 #120
RobvanKlu5i
RobvanKlu5i pisze:
Nie oszukujmy się - Manchester United jest w poważnym dołku jeśli chodzi o formę i styl gry...
Uważam że jeżeli drużyna nie ruszy z kopyta z formą po Nowym Roku to może być to bardzo ciężki i kiepski sezon...
» Środa, 30 listopada 2011, 23:04 #119
poland
poland pisze:
Evans, Diouf dla mnie kompletna pomylka, ciekawe ile czasu bedzie potrzebowal SAF aby wkoncu sie o tym przekonac..

Mlodzi Fryers, Pogba, Morisson nie ten poziom.. mam nadzieje ze wkoncu skonczycie sie nimi napalac;)
» Środa, 30 listopada 2011, 23:02 #118
Crisyne1 pisze:
Crisyne1
dokładnie, jeszcze pamiętam jakiś koleś pisał żeby Pogbe w premier league próbować bo jest na poziomie Fletcha i Carricka
» Środa, 30 listopada 2011, 23:04 #117
Crisyne1
Crisyne1 pisze:
Tak tak , Pogba, Morrison,Macheda,Diouf,Gibson,Evans to ewidentnie przyszłość United
» Środa, 30 listopada 2011, 23:02 #116
Mati0074
Mati0074 pisze:
Co za pajac z tego komentatora na sportklubie...
» Środa, 30 listopada 2011, 23:01 #115
evilrase
evilrase pisze:
ehhhh no cóż... szkoda już po meczu. pozostaje walczyc o lige bo w LM tez zbyt duzo nie zdziałamy
» Środa, 30 listopada 2011, 23:01 #114
Globus
Globus pisze:
Witamy sezonowców
» Środa, 30 listopada 2011, 22:59 #113
axel52
axel52 pisze:
Wyjściowy skład gra fatalnie , rezerwy zamiast skorzystać z okazji aby się zaprezentować grają jeszcze gorzej.

co się dzieje z tym klubem ?
To nie kwestie zmęczenia , tylko przeciętności tych grajków.
Gdzie są ci co twierdzili że Macheda , Gibson i inni to przyszłosć United ??

Jak tak ma wyglądać przyszłość United to cóż uzbroimy się w cierpliwość.

Valencia hehe
Poziom Championship
» Środa, 30 listopada 2011, 22:57 #112
poland pisze:
poland
Gibson na tle pozostalej 10stki prezentuje sie bardzo dobrze ;)
» Środa, 30 listopada 2011, 22:58 #111
1878MU
1878MU pisze:
Takto Kuchwa jest jak ŚO(Evans) nie skacze do piłki ! ;(
» Środa, 30 listopada 2011, 22:56 #110
poland pisze:
poland
ludzie narzekaja na Gibsona a tak naprawde to jest zawodnik tego meczu, dajcie spokoj z Evansem hahahah nadaje sie, do Championship co najwyzej ahaha
» Środa, 30 listopada 2011, 22:57 #109
1878MU pisze:
1878MU
zgadzam sie, Gibson jest najlepszym rezerwowoym dziś, u boku Valenci i Smallinga.
» Środa, 30 listopada 2011, 22:58 #108
oscarinho pisze:
oscarinho
Pogba i Morrison się też nie najgorzej prezentują, zwłaszcza ten drugi, dobrze sie pokazuje i sam dużo widzi.
» Środa, 30 listopada 2011, 23:05 #107
1878MU pisze:
1878MU
i jeszcze Ezekiel Fryers ktory swoim stylem gry i zaangazowaniem przypomina Evre, bedzie z niego godny nastepca wg. mnie .
» Środa, 30 listopada 2011, 23:23 #106
levybike
levybike pisze:
Evans kryje od bramki przeciwnika :)
» Środa, 30 listopada 2011, 22:56 #105
Crisyne1
Crisyne1 pisze:
Śmiać sę czy płakać ?? ;|
» Środa, 30 listopada 2011, 22:56 #104
poland
poland pisze:
idzccie z tym Evansem w pizd*** naprawde nie moge patrzec na naszych kiedy on GRA :O
» Środa, 30 listopada 2011, 22:56 #103
chino1981
chino1981 pisze:
Masakra :(
» Środa, 30 listopada 2011, 22:55 #102
Fnatic101
Fnatic101 pisze:
hahaha gol ! ;D kurde troche lipa
» Środa, 30 listopada 2011, 22:55 #101
Skwarek
Skwarek pisze:
1:2 NIC NIE WYGRAMY W TYM ROKU DZIEKUJE :)
» Środa, 30 listopada 2011, 22:55 #100
martin86
martin86 pisze:
coś czuje że będą rzuty karne
» Środa, 30 listopada 2011, 22:52 #99
chudzienki pisze:
chudzienki
To źle czujesz kolego !! Masakra !!
» Środa, 30 listopada 2011, 22:55 #98
bober89
bober89 pisze:
ale żenada :/ mecz wstydu.
» Środa, 30 listopada 2011, 22:52 #97
Skwarek
Skwarek pisze:
NIC NIE GRAJA JESLI PRZEGRAJA TO NIC W TYM ROKU NIE ZDOBEDZIEMY BO W LIDZE MISTRZÓW NIE MAMY SZANS A W LIDZE WYGRA MANCITY NIESTETY A ZAPEWNE W OKNIE TRANSFEROWYM KOGOS DOBREGO KUPIA A NIE TAK JAK MY FERGUSONOWI SZKODA PIENIEDZY CHODZ MANUTD JE MA JEST ZA STARY I NIE ROZUMIE ZE PIŁKA SIE ZMIENIA I TRZEBA WYDAC ZEBY KOGOS KUPIC KLASOWEGO BO SRODEK POMOCY TO POPROSTU ROSPACZ NIE MOGE JUZ PATRZEC LEDWIE CO WYGRYWAMY A PRZYDAŁ BY SIE JAKIS GOETZE CZY HAAZARD A FERGUSON WYSZKOLI JAKIEGOS POMOCNIKA I GDY JUZ JEST ZNAKOMITY TO SPRZEDAJE DO REALU ZA POWIEDZMY 40 MLN A REALOWI I TAK SIE ZWRÓCI POLITYKA TRANSFEROWA JEST DO PUPY DZIEKUJE :)
» Środa, 30 listopada 2011, 22:50 #96
blejd7 pisze:
blejd7
Twoja pisownia to "rospacz"
» Środa, 30 listopada 2011, 22:58 #95
Rafau92
Rafau92 pisze:
Smiejecie sie z Evansa, ale badz co badz ratowal nam dupe pod koniec. Park gra chyba najgorszy mecz w karierze! Nie idzie naszym totalnie, to powinni bombardowac bramke z dystansu. Na tym poziomie raczej powinni trafiac w swiatlo?
» Środa, 30 listopada 2011, 22:47 #94
Ave
Ave pisze:
Manchester united powinien wprowadzić do sprzedaży dzbanki do kawy z logo klubu, bo ostatnie mecze pokazują, że jest to rzecz niezbędna ...
» Środa, 30 listopada 2011, 22:44 #93
Crisyne1
Crisyne1 pisze:
teraz strzelić drugą i koniec mecza
» Środa, 30 listopada 2011, 22:16 #92
Piorun
Piorun pisze:
no drewniak chociaż karnego trafił ;)
» Środa, 30 listopada 2011, 22:16 #91
Piorun
Piorun pisze:
Przebłysk geniuszu piłkarza rywali , brak rozegrania drużyny i wykończenia w ataku. I kończymy walkę o puchar...

ps. Źle się patrzy na grę diabłów od ponad miesiąca...



ALE MAMY KARNEGO ;]
» Środa, 30 listopada 2011, 22:15 #90
Crisyne1
Crisyne1 pisze:
Lekceważymy rywala i przegrywamy hmm. Valencia jak on chce grać w pierwszym składzie skoro robią go drugoligowcy...... OO KUrna KARNY teraz tylko strzelić
» Środa, 30 listopada 2011, 22:15 #89
axel52
axel52 pisze:
nieważne jakim wynikiem się skończy ten mecz.
Gra pokazuje jakich mamy zmienników.

Obraz nędzy i rozpaczy
» Środa, 30 listopada 2011, 22:15 #88
oscarinho
oscarinho pisze:
Ups...
» Środa, 30 listopada 2011, 22:14 #87
Fojcieh
Fojcieh pisze:
masakra, ale bramka ;:O
» Środa, 30 listopada 2011, 22:14 #86
airforce
airforce pisze:
I z takim zespołem odpadamy, super.
» Środa, 30 listopada 2011, 22:13 #85
lolroflneo
lolroflneo pisze:
to było do przewidzenia - słaba gra United i strzał życia piłkarza Crystal. 0:1
» Środa, 30 listopada 2011, 22:13 #84
Crisyne1
Crisyne1 pisze:
Kurde troche wcześnie odpadamy
» Środa, 30 listopada 2011, 22:13 #83
chino1981
chino1981 pisze:
Narazie słabo :(
» Środa, 30 listopada 2011, 22:12 #82
martin86
martin86 pisze:
jak wygląda gra MU może ktoś mi powiedzieć
» Środa, 30 listopada 2011, 22:08 #81
lolroflneo pisze:
lolroflneo
niezbyt przekonująco
» Środa, 30 listopada 2011, 22:09 #80
Crisyne1
Crisyne1 pisze:
Berba zszedł ?
» Środa, 30 listopada 2011, 21:53 #79
oscarinho pisze:
oscarinho
Berba prawdopodobnie kontuzja. Zmienił go Ravel.
» Środa, 30 listopada 2011, 21:58 #78
Rafau92
Rafau92 pisze:
Berba jak zwykle nie da sobie pilek odbierac, probuje pograc, ale nie ma z kim... Park tragicznie, Gibson niewidoczny, Diouf i Valencia slabo. Reszta jakos gra, ale zgrania i szybkosci brakuje, i to bardzo.
» Środa, 30 listopada 2011, 21:45 #77
jack1066
jack1066 pisze:
Jak narazie mizeria na całego-oddaliśmy w ogóle jakiś strzał? I Evans kapitanem, no nie:/
» Środa, 30 listopada 2011, 21:41 #76
zborek07 pisze:
zborek07
Szczesliwy ten ,kto nie ogladal pierwszej polowy.Narazie gramy bardzo zle.Fabio znow kontuzja,ale szczerze mowiac juz dawno pwoinien wyelciec za faul na poczatku meczu.Sedzia na szczescie tego nie widzial.
» Środa, 30 listopada 2011, 21:46 #75
Devil4
Devil4 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.11.2011 21:40

Ciężko się to ogląda... Ale miejmy nadzieję, że chociaż jedna dla nas wpadnie :)

Najbardziej żałuję, że zawodnicy tacy jak Diouf i Macheda, którzy właśnie w takim meczu powinni pokazać, że pukają do pierwszego składu, kompletnie nie wykorzystują danej im szansy.
» Środa, 30 listopada 2011, 21:38 #74

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY