AKTUALNOŚCI

Horror na Old Trafford! Sroki remisują z Diabłami!

Data 26 listopada 2011, 18:02 Bart, DevilPage.pl
Horror na Old Trafford! Sroki remisują z Diabłami!
A A A
Najlepszy zawodnik meczu z Newcastle to:
Manchester United stracił dwa cenne punkty w starciu z Newcastle United na Old Trafford. Za sprawą Hernandeza, Diabły wyszły na prowadzenie, jednak goście szybko wyrównali po niesłusznie przyznanym karnym.

Czerwone Diabły od pierwszego gwizdka sędziego ruszyły do zdecydowanych ataków. Szybko efektownym rajdem przez pół boiska popisał się Nani, ale w ostatniej chwili został zablokowany i zdołał wywalczyć jedynie rzut rożny.

W 5. minucie dobrym podaniem Javiera Hernandeza obsłużył Wayne Rooney. Meksykanin oddał jednak zbyt lekki strzał, by zaskoczyć Tima Krula. Chwilę później Chicharito znów szarżował pod polem karnym Srok, lecz choć uderzenie było mocniejsze, to i tym razem pewnie interweniował bramkarz Newcastle.

W 10. minucie groźnie było w 'szesnastce' Czerwonych Diabłów. Obrońcom mistrzów Anglii urwał się Demba Ba, strzelił mocno z woleja, ale na posterunku był David de Gea.

W kolejnych minutach piłkarze Newcastle United częściej utrzymywali się przy piłce i stosunkowo łatwo przedostawali się pod pole karne Manchesteru United. Aktywny w zespole rywali był zwłaszcza Gabriel Obertan.

Po okresie spokojniejszej gry Czerwone Diabły przyspieszyły w 30. minucie. Po podaniu Naniego w znakomitej sytuacji znalazł się Hernandez, ale uderzył obok bramki. Chwilę później bliski strzelenia gola po dośrodkowaniu Fabio był Ryan Giggs, lecz jego techniczny strzał w świetnym stylu obronił Krul.

W 37. minucie Ryan Giggs krótko rozegrał rzut rożny z Nanim. Portugalczyk podprowadził piłkę kilkanaście metrów, po czym huknął nad bramką ile miał tylko sił. Pięć minut później swoją szansę mieli goście. Z mocnym strzałem Yohana Cabaye bez problemów poradził sobie De Gea i bramek przed przerwą się nie doczekaliśmy.

Druga połowa zaczęła się znakomicie dla Manchesteru United. W 49. minucie gospodarze egzekwowali rzut wolny tuż przed polem karnym Newcastle. Rooney najpierw trafił w mur, ale szybko poprawił lewą nogą. Piłkę z własnego pola karnego próbował wybijać Steven Taylor, lecz zrobił to tak niefortunnie, że trafił w Chicharito, po czym futbolówka wtoczyła się do bramki Srok.

Tuż po wznowieniu gry znów było ciekawie pod polem karnym Newcastle. Przed szansą na podwyższenie wyniku stanął Fabio – strzelił obok bramki Krula.

W 55. minucie swoją szansę zmarnował Ashley Young. Ładną akcję przeprowadził Patrice Evra, podał do Anglika, który uderzył tuż obok prawego słupka bramki Newcastle.

Pięć minut później całe Old Trafford biło brawo De Gei. Hiszpan popisał się instynktowną obroną po atomowym strzale Fabricio Colocciniego z bliskiej odległości.

De Gea bez szans był w 64. minucie, kiedy z jedenastu metrów uderzał Demba Ba. Rzut karny drużynie Newcastle się jednak nie należał, bo Rio Ferdinand przepisowo powstrzymywał Hatema Ben Afrę. Sędzia liniowy niestety był innego zdania.

Po stracie bramki Manchester United ruszył do prawdziwego oblężenia bramki Newcastle. Swoich sił przeciwko bardzo dobrze broniącemu Krulowi próbowali między innymi Rooney, Giggs i Evra. Nikt jednak nie potrafił wstrzelić się w światło bramki, lub też był skutecznie blokowany przez świetną defensywę Srok.

W 80. minucie atmosfera na Old Trafford zrobiła się iście piekielna. Drugą żółtą kartkę dostał Jonas Gutierrez. Po osłabieniu gości, gracze sir Alexa Fergusona praktycznie nie schodzi z połowy rywali. Podczas tych 10 minut United wypracowało więcej sytuacji niż w całym meczu.

Najpierw Ashley Young po akcji lewa stroną z bliskiej odległości trafił w słupek. Następnie świetne uderzenie głową Javiera Hernandeza z linii bramkowej wybił Danny Simpson. W doliczonym czasie gry wydawało się, że Diabły jednak uratują wygraną. Z lewej strony po ziemi zagrywał Ashley Young, ale z najbliższej odległości piłkę do siatki wbił Hernandez. Sędzia liniowy błyskawicznie podniósł chorągiewkę na znak spalonego, który był naprawdę minimalny.

Pobierz skrót z tego spotkania

Manchester United 1:1 (0:0) Newcastle United

Bramki: Hernandez 50' - Ba 63'

Manchester United: De Gea - Evra (Macheda 88'), Ferdinand, Vidic, Fabio Da Silva - Giggs, Carrick, Nani, Young - Rooney, Hernandez

Newcastle United: Krul - Coloccini, Simpson, R Taylor, S Taylor - Cabaye, Guthrie (Perch 74'), Gutierrez, Obertan - Ben Arfa (Lovenkrands 80'), Ba
» Giggs dziękuje kibicom Giggs dziękuje kibicom
Ryan Giggs jest wdzięczny fanom Uni...
» Tabela ostatnich 20 sezonów PL Tabela ostatnich 20 sezonów PL
Manchester United znalazł się na sz...
» Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy
Miniony sezon United z pewnością mo...
» Pulis zainteresowany Owenem Pulis zainteresowany Owenem
Owena łączy się z coraz większą lic...
» Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez
Dymitar Berbatow najprawdopodobniej...
» Owen zostanie Świętym? Owen zostanie Świętym?
Michael Owen niebawem przestanie by...
» Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek
Wayne Rooney zapowiada, że Manchest...
» Zobacz niezwykłe zdolności van Niestelrooya Zobacz niezwykłe zdolności van Niestelrooya
Van Nisterlooy zdobył aż 150 bramek...
» Schmeichel dla DevilPage.pl: „Lewy” pasowałby do MU Schmeichel dla DevilPage.pl: „Lewy” pasowałby do MU
Prezentujemy pierwszą część wywiadu...



Poprzedni news:
Ferguson: Młodzież też musi odpoczywać
Następny news:
Oceny: Manchester United vs Newcastle

Komentarze (234)


jacmik10
jacmik10 pisze:
Dlaczego w sondzie nie ma Smallinga?
» Poniedziałek, 28 listopada 2011, 19:25 #234
pbskarpy
pbskarpy pisze:
Tak jak mówiłem. przegrana albo co najwyżej remis. Nie myliłem się.
» Poniedziałek, 28 listopada 2011, 13:17 #233
18Lukasz78
18Lukasz78 pisze:
FA Trophy :) Zobaczcie kto grał,i wygrał ;)
» Niedziela, 27 listopada 2011, 22:35 #232
grobla95 pisze:
grobla95
kto ??
» Poniedziałek, 28 listopada 2011, 00:22 #231
misiek98 pisze:
misiek98
FCUM??
» Poniedziałek, 28 listopada 2011, 18:36 #230
misiek98
misiek98 pisze:
mam pytanko kupilem sobie koszulke mu wyjzowa z napisem AYO i z numerem 9. czy to ma jkis zwizek z Youngiem? z 9 nie gra w reprezentacji lbo nie grl w aston?
» Niedziela, 27 listopada 2011, 19:41 #229
krzych419 pisze:
krzych419
Kupiłeś tandetną podróbkę, nie ma to z niczym żadnego związku, ale gratuluję pomysłowości i skojarzenia napisu AYO z Ashleyem Youngiem.
» Poniedziałek, 28 listopada 2011, 00:05 #228
misiek98 pisze:
misiek98
na początku stwierdziłem że mam zamiaru tego komentować ale twopje zarozumialstwo mnie skłoniło:P Jest to koszulka Nike z metką i z napisem za 140zł. bez niego najtaniej kosztuje 280.

,,Tandetna podróbka'' ze znaczkiem Nike?? kolejny pomysł krzycha?? :P
dla mnie koszulka mogła mieć nawet napis ,,Hanke na Wawel'' ale miło będzie sobie kojarzyć z Youngiem:P
» Poniedziałek, 28 listopada 2011, 18:35 #227
grobla95
grobla95 pisze:
I teraz ten niedosyt ,że mogliśmy miec już tylko 2 punkty strarty do $ity... :(
» Niedziela, 27 listopada 2011, 19:24 #226
jacmik10 pisze:
jacmik10
3 punkty :D
» Poniedziałek, 28 listopada 2011, 14:06 #225
96kutno
96kutno pisze:
Manchester City remisuje chyba moje modły wysłuchał On
» Niedziela, 27 listopada 2011, 18:54 #224
krzych419
krzych419 pisze:
Realcje meczów ligi angielskiej na sopcast - devilpage !

Chodzi mi o to czy nasza stronka / ktoś z redakcji mogłaby założyć kanał do transmisji sopcast i puszczać na nim transmisje ligi angielskiej z udziałem Manchesteru United z polskim komentarzem ? Kanał byłby zawsze ten sam i kibice nie musieli by szukać przed meczem i się denerwować. Mielibyśmy super jakość, co najważniejsze bez ścinania i transmisje z komentarzem PL na którym tak wszystkim zależy... Link do 'naszego' kanału sopcast byłby w newsie zapowiadającym mecz.

Dodatkowo można by się dogadać z ludźmi od sopcasta w sprawie wzajemnej promocji, tak jak to się teraz dzieje z 'mecze na żywo' - które to nie spełniają chyba niczyich oczekiwań...

Transmisje, bez ścinania i z komentarzem PL dla każdego !! Nie tylko dla osób z łączem 25 mb / sek.

Taką prośbę wystosowałem do redakcji. Co wy na to ? Piszcie ! Im więcej odpowiedzi, najlepiej pozytywnych, na ten pomysł, tym większa szansa że ktoś z adminów / redakcji podchwyci pomysł...
» Niedziela, 27 listopada 2011, 17:49 #223
Megadeth pisze:
Megadeth
nie jestem ekspertem w tej dziedzinie, ale czy stream ze Sky Sports czy z Canal + to czasem nie jest łamanie praw do transmisji ?
» Niedziela, 27 listopada 2011, 17:54 #222
krzych419 pisze:
krzych419
Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.11.2011 18:01

Również nie jestem ekspertem, ale jest to tak powszechne że...
Na innych tego typu stronkach są już zamieszczane przeróżne linki (przez redakcję) my zrobilibyśmy krok naprzód. Aha a na takim sopcastowym streamie można by zamieścić adres stronki :) Tak jak ReDevils.ru, chyba wielu z nas jest to znana nazwa ? :)
» Niedziela, 27 listopada 2011, 18:00 #221
levybike pisze:
levybike
Każdy stream live z canal +, czy z innego programu jest nielegalny. Nie ważne czy jest coś powszechne czy nie. Za pewne na stronie nikt nic nie będzie robił w tym kierunku, po to, aby nie było żadnych problemów z prawem w przyszłości.
» Niedziela, 27 listopada 2011, 19:03 #220
PatrykSNK
PatrykSNK pisze:
Sędzi pozamiatał nam mecz, mogismy wygrac wielka szkoda, zniweczył liniowy cała nasza ciezka prace jedna nieprzemyslana decyzja. Oby city przegrało z liverpoolem bede trzymał kciuki za the reds city ni emoga nam odskoczyc z punktami jeszcze abrzdiej do przodu! Glory Man United!!
» Niedziela, 27 listopada 2011, 15:39 #219
Maniek358
Maniek358 pisze:
mcfc ---> Patrz na swój zespół lepiej i ciesz się póki jeszcze przodujecie w tabeli. Po co te zakładanie, że Tottenham wygra i nas przeskoczy;d? Jeszcze zostało sporo meczy do zakończenia sezonu, więc na razie nie ma co gestykulować... prędzej czy później Manchester Czerwony będzie i tak przed Niebieskim:)). Pozdro ; - ))


decosa ---> Jeśli mógłbym Cię o coś prosić, to następnym razem pisz jaśniej i trochę lepiej gramatycznie:), może wtedy będzie Cię jakoś szło rozgryźć:D

Dzisiaj Liverpool z City:D. Jest tylko jedna opcja, zwycięstwo gospodarzy. 3 pkt muszą zostać na ANFIELD.
» Niedziela, 27 listopada 2011, 14:30 #218
Megadeth pisze:
Megadeth
czy Ty wiesz czymże jest gestykulacja ?
» Niedziela, 27 listopada 2011, 15:10 #217
grobla95 pisze:
grobla95
hahahah ! Chyba chodziło mu o 'spekulowac'. ;]
» Poniedziałek, 28 listopada 2011, 00:25 #216
Metal
Metal pisze:
Słaby mecz cudowne objawienie w ostatnich 10 minutach. Nie możemy zawsze liczyć na to, że sędziowie i szczęście będzie nam sprzyjać.
Fabio zawodnikiem meczu. Paradoklsalnie najlepszy zawodnik w ofensywie obok Roo i stabilny w defensywie.
» Niedziela, 27 listopada 2011, 14:15 #215
crisr7
crisr7 pisze:
Czy skrót meczu jest po polsku ?
» Niedziela, 27 listopada 2011, 14:06 #214
mcfc
mcfc pisze:
londyńczycy wygrają zaległe spotkanie i united 3 w tabeli ;]
» Niedziela, 27 listopada 2011, 13:11 #213
miko29 pisze:
miko29
jeszcze nie wygrali a sezon jest dłuuuugi
» Niedziela, 27 listopada 2011, 13:21 #212
master24 pisze:
master24
a Bayern zremisuje z City i po lidze mistrzów.hehehe
jeżeli tak będzie ze śmiechu nie wytrzymam. tyle kasy wydane i z grupy nie wyjść
» Niedziela, 27 listopada 2011, 20:07 #211
Skorpion
Skorpion pisze:
Z Waszą drużyną zawsze gra się ciężko. Świetni zawodnicy, poukładana gra. Dlatego, jako kibic Srok, ciesze się z remisu. I liczę na ciekawą powtórkę 4 stycznia w Newcastle. :)
» Niedziela, 27 listopada 2011, 13:09 #210
kris9
kris9 pisze:
dokładnie - strata dwóch punktów - po tym meczu powinniśmy dopisać sobie 3 punkty, dawno nie było takiego meczu kiedy United miażdżąc rywala w końcówce nie potrafili postawić kropki nad i - a obrona Newcastle po raz kolejny udowodniła, że jest jedną z lepszych w PL (do tego jeszcze fura szczęścia) i Sroki mogły całować murawę OT za cud, bo to był cud, szczególnie pomocny był tu liniowy, dla którego wielkie brawa za sokole oko, brawa również dla głównego za nieugiętość i pewność siebie... tak czy inaczej dziś nie pozostaje nic innego jak trzymać kciuki za Scousersów [sic!]
» Niedziela, 27 listopada 2011, 12:56 #209
chicodegea
chicodegea pisze:
Nasuwa mi sie taka mysl, ze kazdy mecz powinnismy zaczynac od 0:1.
» Niedziela, 27 listopada 2011, 12:49 #208
chicodegea
chicodegea pisze:
Nie wiem co Wy panowie i panie na to ale Young strasznie przecietnie gral w ostatnich 2 spotkaniach.
» Niedziela, 27 listopada 2011, 12:44 #207
roonneyyyyy
roonneyyyyy pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.11.2011 12:04

Nie ma co sie tak podniecac nasza wczorajsza gra.Byl to kolejny slaby mecz w naszym wykonaniu,choc fakt chyba najlepszy ostatnimi czasy :P.Dobrze zagralismy dopiero od 80 min,czyli od chwili kiedy to rywal dostal czerwona kartke i bylo 11vs10,wiec nie ma co sie dziwic,ze to my zaczelismy ich tak cisnac pod koniec ;d.Newcatle juz tylko chcialo bronic tego remisu,dlatego juz nic nie atakowali po tej czerwieni.Takze to ze United potrafi dobrze grac w przewadze jednego zawodnika to wczoraj widzielismy,czas aby tak dobrze tez grac kiedy zawodnikow jest porowno ...
» Niedziela, 27 listopada 2011, 12:02 #206
Matheoo
Matheoo pisze:
ale słuchajcie.....mało sędzia pomagał nam we wcześniejszych sezonach?.. tak już jest raz los daje raz odbiera....., jakbyśmy grali od poczatku tak jak postracie bramki i w ogóle wykorzystali te sety to by nie było tematu...
» Niedziela, 27 listopada 2011, 12:02 #205
grobla95 pisze:
grobla95
też uważam ,że sami jesteśmy sobie winni...
» Poniedziałek, 28 listopada 2011, 00:26 #204
Pomarancz
Pomarancz pisze:
Bramka Newcastle była zaczarowana wczoraj, nie mogłem zrozumieć czemu piłka nie chce wpaść. Jak w 93 minucie Chicharito strzelił gola krzyczałem i nagle że był spalony. United powinni grać cały mecz tak jak po stracie bramki, Rooney powinien grać wyżej bo jak widać kiedy niema sytuacji bramkowych to jest ciężko. Były emocje, były kontrowersje szkoda że tym razem się nie udało.
» Niedziela, 27 listopada 2011, 11:36 #203
rafalekmanu
rafalekmanu pisze:
Jak tu Kochać iny klub? skoro MANCHESTER UNITED aż po grób!! NA ZAWSZE Z NIM
» Niedziela, 27 listopada 2011, 11:33 #202
barti
barti pisze:
ogarnijcie angielskich sędziów
karny z newcastle
czerwona kartka z city
» Niedziela, 27 listopada 2011, 11:30 #201
johnoshea
johnoshea pisze:
proponuje rooneya posadzic na ławce ze 3mecze bo ten człowiek jest bez formy
» Niedziela, 27 listopada 2011, 11:28 #200
grobla95 pisze:
grobla95
on nawet jak jest bez formy to daje tyle samo co nie jeden zawodnik w formie... Bo zawsze zostawia serce na boisku i jest wszedzie.
» Poniedziałek, 28 listopada 2011, 00:28 #199
leonn
leonn pisze:
Dopiero dzisiaj miałem możliwość obejrzenia powtórki.... W głowie mi się nie mieści jak sędzie mógł popełnić taki błąd !! Wina nie tylko sędziego głównego ale również liniowego....to jest po prostu jakiś dowcip chyba !! Choć zachowując też jakiś obiektywizm gdybyśmy wykorzystali którąś z tych szans jakie były to karny poszedłby w zapomnienie :(( Sędziowie powinni się pier*** w pierś i przeprosić za taką wpadkę.
» Niedziela, 27 listopada 2011, 11:28 #198
rooney10wayne
no ja nie mogę
» Niedziela, 27 listopada 2011, 10:53 #197
dakaczmarczyk
Manchester powinien wygrac ten mecz spokojnie gdyby nie ten karny czysciutki wslizg byl ferdinanda ostatnie 10 min swietne ;D
» Niedziela, 27 listopada 2011, 10:47 #196
TillIDie
TillIDie pisze:
Co United cisnęli to brak pytań Oo
Zasłużyliście na wygraną, a ten gol cziczarito cudowny po prostu xP taki w jego stylu ;D
» Niedziela, 27 listopada 2011, 10:39 #195
mila2406
mila2406 pisze:
Nasi chłopcy dobrze zagrali, ale pytam się kto dał tych sędziów? karny wydrukowany, bo o faulu nir było mowy, pierwsza była piłka. Natomiast nieuznany gol Hernadeza? może sędziowie mają jakąś nową technologię pozwalającą dokładnie określić czy był spalony czy też nie, a kibice nic o tym nie wiedzą? no, ale cóż... jeżeli nawet był to na długość temperówki.. GGMU!
» Niedziela, 27 listopada 2011, 10:12 #194
lukas0970
lukas0970 pisze:
Właśnie obejrzałem powtórkę na C+ ,i powiem tak 1 połowa to jakas masakra ,w 2 o klase lepiej po stracie gola (którego być niepowinno !) natychmiast ruszylismy do ataku ,stwarzaliśmy doskonałe sytuacje ale niestety zabrakło zimnej krwi .Doprawdy niewiem kogo wybrałbym na zawodnika meczu może Vidić ? Niewiem .Teraz trzeba trzymać kciuki za Liverpool ,bo w przeciwnym wypadku będziemy tracić 7 pkt do lidera .
» Niedziela, 27 listopada 2011, 09:05 #193
75th
75th pisze:
Jak grają piach i wygrywają 1:0 to piszecie, że wyniki się liczą a nie gra. Jak zagrają ładnie i zremisują/przegrają to wychwalacie grę i poiszecie, że będzie tylko lepiej. Zdecydujcie się.

A ja popieram temat transferów, brakuje jednego, góra dwóch klasowych zawodników, żeby formę zespołu ustabilizować.
» Niedziela, 27 listopada 2011, 08:49 #192
blackbull7
blackbull7 pisze:
Fakt jest taki -najlepsza gra od czasów wygranej z arsenalem.
Według mnie już może być tylko lepiej.
Nie traćmy nadziei .
A o sędziowaniu to szkoda sobie język strzępić bo zabrania się wulgaryzmów a tylko takie się cisną na usta.
GLORY ,GLORY MAN UNITED
» Niedziela, 27 listopada 2011, 08:15 #191
MUFalki
MUFalki pisze:
Powiem wam tylko tyle...Brakuje nam doświadczonych zawodników..!!
niech SAF sprowadzi kogoś dobrrego do United.!!Nie mówię ze nasi piłkarze są słabi ale jak to Ferguson mówi "TRANSFERÓW NIE BĘDZIE"
To już jest przesada ;/
» Niedziela, 27 listopada 2011, 08:02 #190
sssexton90
sssexton90 pisze:
Ja tam jestem dumny z diabłów po dzisiejszym spotkaniu. Od początku narzucili swój styl gry, byli niustępliwi, agresywni i błyskotliwi. Stworzyliśmy sobie mnóstwo okazji...szkoda, że Hernandez i Young byli dziś tak nieskuteczni. Tak samo Fabio... ma drybling, potrafi ładnie zacentrować ale w ważnych momentach się spala. W tym meczu dostał ładną piłkę był na czystej pozycji w polu karnym i wyraźnie przestrzelił... nie ma głowy mistrza ten chłopak.

Karnego oczywiście nie powinno być a gol w ostatnich sekundach można było spokojnie uznać. Cały czas nie jestem przekonany czy tam hernandez spalił a jeśli już to 2 cm a sędziowie takich bramek zaliczają mnóstwo...

tak czy siak dobry mecz i w nastepnych meczach jeżeli będziemy grać przynajmniej tak jak dzisiaj to bedzemy zdobywac seryjnie punkty. Jutro LFC moze spokojnie ugrac city albo conajmniej zremisowac wiec dystansu nie powinnismy stracić. jedynie tottenham raczej nas wyprzedzi bo mają zaległy mecz z evertonem a tylko 2 pkt straty...no ale cóż, walczymy dalej !
» Niedziela, 27 listopada 2011, 03:07 #189
ManUtdFun
ManUtdFun pisze:
A tak trochę z innej beczki: tracimy 4 pkt do $hity, po jutrzejszym meczu możemy tracić nawet 7pkt, ale zobaczmy co ich teraz czeka:
- jutro wyjazd na L`pool (wszystkie mecze na Anfield są trudne),
- we wtorek wyjazd na Emirates w Carling Cup (wydaje mi się, że nie odpuszczą sobie tego meczu, chcą wygrac jak najwięcej trofeów, więc dadzą wszystkie siły na mecz z Kanonierami)
- Norwich u siebie (jeden z łatwiejszych mecżów, ale jak wiemy benjaminek potrafi grać na wyjazdach jak np. z nami, gdzie do 70 minuty walczyliśmy o bramke)
- mecz z Bayernem, za wszelką cenę będą chcieli wygrać licząc na awans
- wyjazd na Chelsea
- u siebie z Arsenalem
Czy da się wygrać wszystkie te mecze ?? Mam nadzieje. że nie! Trudny okres przed nimi Martwimy się, że straciliśmy już szasne sa mistrza, ale City przegrywa dwa mecze i wracamy do gry! Nie przekreślajmy United, to dopiero 13 kolejka!! Tacy z was kibice? Będize dobrze!! Glory United!! :D
» Niedziela, 27 listopada 2011, 01:01 #188
NNAANNII17 pisze:
NNAANNII17
zgadzam sie z tym sa 4 mecze 12 pkt do zdobycia city traci przynajmiej 8 zdobywa 4 pkt MU traci najwyzej 2 pkt zdobywa 10 i wraca na tron z dwu pkt-ową przewagą nad city jezeli dzisiaj live wygra w co bardzo wierze.
» Niedziela, 27 listopada 2011, 08:39 #187
ManUtdFun
ManUtdFun pisze:
Nie rozumiem jednego: czytam komentarze i w wielu z nich widzę "no to już po mistrzostwie", "nie mamy szans na mistrza" . Ja rozumiem, tracimy 4 pkt, w najgorszym wypadku jutro będziemy tracić 7 pkt, ale to dopiero 13 kolejna na ... 38! "Kibice" United co z wami?? Nasza gra ostatnio nie jest najlepsza, ale dziś wydaje mi się, że zagraliśmy dobrze, w porównaniu z poprzednimi meczami. Od czegoś treba zacząć. Chyba nikt nie liczyć na to, że wygramy dziś 5-0?! Moim zdaniem środek dziś zagrał dobrze, ale brakło skuteczności. Chicha nie miał szczęścia (choć pewnie niektórzy sądzą, e się nie nadaje do United), skrzydła też nie najlepiej dziś funkcjonowały, ale obrona w porządku, cała formacja zagrała tak jak kiedyś, bez większych pomyłek. De Gea wyjął jedną 110%... to początek (mam taką nadizeje). Płakać się chce jak ktoś pisze, że pożegnaliśmy się z mistrzem. To United!! GLORY MAN UNITED!!
» Niedziela, 27 listopada 2011, 00:42 #186
FredTheRed pisze:
FredTheRed
swoja droga - czy zawsze (realnie) mozemy i musimy miec mistrza? panie i panowie, chlopcy i dziewczeta - istota futbolu jest rywalizacja, czysty twardy sport. nie zawsze da sie wszystko wygrywac, za to wszystko da sie wspierac, czego z calego serca wam chlopcy i dziewczeta zycze.
» Niedziela, 27 listopada 2011, 02:06 #185
backstreet
backstreet pisze:
xerez sprecyzuję ci gówno wiesz o kibicowaniu tak jak gówno wiesz o united kiedy ja kibicowałem już united ty na chleb mówiłeś beb ciągnij się kibicować barcelonie bądż chelsea tam takich frendzli jak ty potrzebują!
» Niedziela, 27 listopada 2011, 00:37 #184
jacoparada
jacoparada pisze:
Najlepiej zagrał Giggs moim zdaniem!Hernandez w polu karnym jak zawsze groźny, ale odniosłem wrażenie (może się mylę) za szesnastką chłopak nie wiedział co z piłką zrobić! Sędziowie i szczęście nie sprzyjało dziś niestety tym lepszym...
» Niedziela, 27 listopada 2011, 00:33 #183
96kutno
96kutno pisze:
FIFA FAIR PLAY
» Niedziela, 27 listopada 2011, 00:02 #182
mcfc
mcfc pisze:
ktoś tu kiedyś coś pisał że city złapie zadyszkę, cóz united 6 meczy 6 goli zacny wynik panowie, doprawdy zacny.
» Sobota, 26 listopada 2011, 23:43 #181
Crisyne1 pisze:
Crisyne1
ale komplet pkt prawie
» Niedziela, 27 listopada 2011, 00:22 #180
jacoparada pisze:
jacoparada
mogło być gorzej...
» Niedziela, 27 listopada 2011, 00:34 #179
master24 pisze:
master24
Jestes jedynym kibicem City ktory sie udziela na stronie United. Co ty masz jakies kompleksy?
» Niedziela, 27 listopada 2011, 12:37 #178
mcfc pisze:
mcfc
kompleksy to wy macie, trafford united
» Niedziela, 27 listopada 2011, 13:07 #177
mcfc pisze:
mcfc
komplet pkt to ma city
» Niedziela, 27 listopada 2011, 13:08 #176
master24 pisze:
master24
Niby jakie My mamy kompleksy? Że jesteśmy najbardziej utytułowanym klubem w Anglii? Aha pewnie chodzi ci że po 13 kolejkach drudzy jesteśmy, albo ze raz z wami przegraliśmy. no tak. kompleks.
PS. dziś oglądałem wasz mecz z Liverpoolem, i wiesz co? Jestem spokojny o końcowy rezultat w PL
» Niedziela, 27 listopada 2011, 20:01 #175
grobla95 pisze:
grobla95
mcfc, nie napalaj sie tak... poczekajmy do końca sezonu, wtedy sie bedziesz udzielał. Albo poczekajmy do tego momentu jak twoje $hity zdobedzie 19 tytułów mistrzowskich.
» Poniedziałek, 28 listopada 2011, 00:32 #174
koko672
koko672 pisze:
Dla man utd powinien być uznany gol a dla Newcastle United niepowinien być karny
» Sobota, 26 listopada 2011, 23:33 #173
96kutno pisze:
96kutno
zgadzam się albo obie bramki nie uznane
» Niedziela, 27 listopada 2011, 00:01 #172
Taeniasaginata
Prawdę powiedziawszy ten mecz cieszy mnie ze względu na postawę zawodników. Pokazali, że są w stanie zagrać na najwyższym poziomie i tylko przypadkiem dzisiaj zremisowaliśmy, bo powinniśmy wygrać, ale taki jest ten sport i nic z tym nie zrobimy! Rogi do góry i jazda! Dzisiejszy mecz pokazał, potrafimy grać na najwyższym poziomie!
» Sobota, 26 listopada 2011, 22:52 #171
Taeniasaginata
Aha! Dopiero koniec listopada, jeszcze dużo meczów do rozegrania, więc luzacko, trzeba wierzyć, że wygramy przynajmniej EPL!
» Sobota, 26 listopada 2011, 22:57 #170
pablomu pisze:
pablomu
Rogi do góry i jazda ! Pięknie to napisałeś ;-)
» Niedziela, 27 listopada 2011, 02:05 #169
pablomu
pablomu pisze:
Spoko, rywal zza miedzy jutro wtapia !
» Sobota, 26 listopada 2011, 22:47 #168
JakubekMU
JakubekMU pisze:
najgorsze jest to, że rywal zza miedzy ucieka:( !!
» Sobota, 26 listopada 2011, 22:41 #167
elsho
elsho pisze:
znowu to samo, slabszy wynik to starszy Fergie krytykuje sedziego. Nawet jak trafil w pilke to i tak faul byl brutalny i karny slusznie sie nalezal.. Trzeba bylo wykorzystac sytuacje ktore mieli
» Sobota, 26 listopada 2011, 22:39 #166
triadevil pisze:
triadevil
No właśnie. Trafił w piłkę, faulu nie było.
» Sobota, 26 listopada 2011, 23:57 #165
Crisyne1 pisze:
Crisyne1
sam sobie zaprzeczasz, piszesz ze tarafil w pilke a potem ze faul byl brutalny ??
» Niedziela, 27 listopada 2011, 00:23 #164
elsho pisze:
elsho
nie widziales nigdy faulu w ktorym gosciu trafil w pilke a i tak zrobil krzywde przeciwnikowi? Tu nie zrobil krzywdy ale faul byl od tylu,brzydki. Ferdinand zagral jak swierzak.
» Niedziela, 27 listopada 2011, 00:26 #163
grobla95 pisze:
grobla95
Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.11.2011 00:41

po pierwsze, nie ma takiego słowa jak "swierzak". Po drugie przeczytaj sobie przepisy i popatrz czy moze byc podyktowany faul za wejście wslizgiem którym zawodnik wybija piłke spod nóg drugiego, nie dotykajac go ? Bo Ferdek nie wjechał mu w nogi ,tylko w piłke a to zawodnik dopiero chwile później wbiegł w nogi. Może zostac podyktowany faul za próbe brutalnego wejścia, majacego na celu skrzywdzenia przeciwnika, do którego nie doszło.. przykład ---> Alves vs. Pepe. Gdyby Alves nie odstawił nogi to mogłoby sie skończyc tragicznie ,ale Pepe wtedy celowo atakował Alvesa a nie piłke. W tym wypadku Rio wyraźnie atakował piłke i mu sie to udało. Mam nadzieje ,że rozwiałem Twoje wątpliwości. ;]
» Poniedziałek, 28 listopada 2011, 00:39 #162
manik1999
manik1999 pisze:
A nie mówiłem, meczu nie mogłem obejrzeć, ale wiedziałem ze United tego meczu nie wygra bo NIE MA ŚRODKOWEGO POMOCNIKA :)
A teraz SAF może uściskać swych pomocników bo jak mówił ze wierzył w nich to pokazali dzisiaj się. O_O
Teraz błagajmy pana Boga, żeby jutro Liverpool wygrał z $ity. (co czego do doszło by modlić się o wyjście z LM i o mecz $ity A_A
» Sobota, 26 listopada 2011, 22:21 #161
johnoshea pisze:
johnoshea
ty kretynie nie wygrali bo nie ma środkowego pomocnika?! idz sie lecz póki masz jeszcze czas, w ostatnich 15min mielismy z 10 dogodnych sytuacji z których powinni strzelic przynajmniej 3, no ale nie strzelili bo nie ma środkowego pomocnika hehehe gratuluje humoru :)
» Niedziela, 27 listopada 2011, 11:26 #160
roonneyyyyy pisze:
roonneyyyyy
Noo mielismy,mielismy ,ale dopiero gdy rywal dostal czerwona kartke ;d
» Niedziela, 27 listopada 2011, 12:09 #159
axel52
axel52 pisze:
Macie żale do sędziego ??

I tak nam sporo dają tego co nie należy , a zawsze się na korzyść United mylić nie będą .
Nie wiem skąd u was te żale.

Może nawrzucajcie Youngowi choćby.
Ten facet zagrał dobrze tylko wtedy kiedy naprzeciwko stałe rezerwowa obrona Arsenalu.
Może nawrzucajcie Rooneyowi bo grał też średnio.
Może nawrzucajcie SAF-owi bo ten facet się gubi jak dziecko w lesie.

Skład i dobór taktyki są żałosne ostatnio.
I tyle.

A teraz szczekajcie
» Sobota, 26 listopada 2011, 22:18 #158
garykce pisze:
garykce
nie będę szczekał, bo psem nie jestem. skoro tego się nauczyłeś od swojego pupilka - Twoja wola, ja będę kulturalnie mówił.

ocenianie sędziego, a ocenianie gry zawodników to dwie różne sprawy, myślę, że nie jest ciężko to rozróżnić.
krytykę gry zawodników i decyzje Sir Alexa możemy zostawić na później, były błędy, choć gra, szczególnie po osłabieniu rywala była wg. mnie rewelacyjna, brakowało jedynie precyzji wykończenia akcji, ale nie o tym mowa.
Mowa o pracy sędziego i jego decyzjach. Gdyby w dzisiejszym meczu sędzia nie popełnił błędu i nie podyktowałby karnego, co oczywiście byłoby naturalną i sprawiedliwą decyzją, cyferka przy wyniku srok wynosiłaby zero.
Więc wszyscy, którzy mają żale do sędziego za ten wynik, naturalnie mają rację. Gdyby nie jego błąd sroki miałyby jedno 'oczko' mniej, a przy takim wyniku United miałoby trzy punkty.
Inną sprawą jest, że diabły mogły wykończyć akcje które sobie stworzyli..

rzadko się wypowiadam, ale czasem nie 'strzymam'
Pozdrawiam.
» Sobota, 26 listopada 2011, 23:39 #157
axel52 pisze:
axel52
Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.11.2011 00:26

NO NAWET NIE SZCZEKAŁEŚ JAK SPORA GRUPA FANBOJÓW TUTAJ.
To nie jest temat o ocenianiu tylko piłkarzy lub tylko sędziów to raz.

a dwa to wiele razy sędziowie nam dawali prezenty i skąd u was przekonanie , że tylko na naszą korzyść się muszą mylić.
Zawinili nie sędziowie tylko piłkarze M.U. a jeżeli twierdzisz inaczej to gratuluję obiektywizmu.
Dostali prezent od losu w postaci czerwonej kartki [ zupełnie słusznej ] i nawet tego nie potrafili wykorzystać.
To też sędziego wina ?
Jakby nie ta czerwień to i remisu mogłoby nie być bo tak frajersko gra United ostatnio.
Nie ważne czy u siebie , czy na wyjeździe , ze słaby z mocnym.

Więc sędziowie dali ciał to jasne , ale jeszcze więcej ciała dali zawodnicy .
Nie pierwszy i nie ostatni raz.

Podniecacie się 15 min przewagi kiedy rywal był osłabiony i bronił remisu ?
I co według was te 15 min tak was podjarało , że jest znowu super ?
jakoś City pyknęło 3-1 Sroki bez problemów, bez grania przez Sroki w 10 , jakoś jestem pewny , że i Chelsea pyknie Sroki bez problemów , tylko United ma problemy z dobrym wynikiem
» Niedziela, 27 listopada 2011, 00:21 #156
KamilFromKG
KamilFromKG pisze:
Nie ma co tu obwiniać sędzie taka prawda gramy coraz słabiej kiedyś to średniaków się gromiło 3-0 teraz to nie ważne z kim gramy to albo remisujemy bądź wygrywamy jednym golem lub przegramy. Gdyby United strzeliło chociaż jednego gola więcej to o karnym nikt by nawet teraz nie wspominał. Ale wciąż wierze że Fergie wszystko naprawi GG MU!!
» Sobota, 26 listopada 2011, 21:33 #155
garykce pisze:
garykce
możesz mi przypomnieć kiedy United przegrało w tym sezonie nie licząc meczu z City?
» Niedziela, 27 listopada 2011, 00:01 #154
KamilFromKG pisze:
KamilFromKG
miałem na myśli jedną przegraną sory za błąd :0
» Niedziela, 27 listopada 2011, 01:12 #153
xCleverley
xCleverley pisze:
podziękujmy sędziemu :)

jakbyśmy grali każde mecze takie jak 2 połowę to byłoby pięknie ;)
» Sobota, 26 listopada 2011, 21:11 #152
Xeres pisze:
Xeres
Masz rację, znowu sędziowie zawinili, na poziomie tej ligi sędzia musi mieć oczy w koło głowy i innych cz. ciała. Nie zaprzeczysz też, że jednak gra United jest żałosna ostatnimi czasy, mimo, że niektóre akcje aż powodują zimny pot na plecach jak po Clenbuterolu i porządnym cardio. BPL stało się czymś więcej niż ligą, stało się Ligą Mistrzów angielskich drużyn, gdzie znajdziemy APOEL Nikozję z wyspiarską licencją.
» Sobota, 26 listopada 2011, 21:46 #151
xCleverley pisze:
xCleverley
w 2 połowie grali dobrze
» Sobota, 26 listopada 2011, 21:49 #150
Xeres pisze:
Xeres
Ładnie, bo do tego dobrze zabrakło wyniku, przecież tyle niewykorzystanych sytuacji co dziś mieliśmy i takie konstruktywne posunięcia ofensywne, to mało kiedy widujemy na tym poziomie zmagań.
» Sobota, 26 listopada 2011, 21:52 #149
axel52 pisze:
axel52
co za bzdury.
Czym się podniecacie ??
przewagą nad przeciwnikiem grającym w 10 ??

Newcastle przestało grać w momencie wywalenia jednego z nich.
Nie widzę tu powodów do zachwytu , a sytuacje niewykorzystane takimi właśnie są.

Do momentu grania Newcastle w 11 nie widziałem jakiejś wielkiej przewagi United.
A sędziowie ? cóż zostawmy ich w spokoju , często dają nam też co się nie należy .

Nie wiem skąd u was takie przekonanie , że tylko na naszą korzyść się muszą mylić
» Sobota, 26 listopada 2011, 22:10 #148
xCleverley pisze:
xCleverley
mi się gra w drugiej połowie podobała
» Niedziela, 27 listopada 2011, 00:55 #147
PotrzebujeInfo
Niestety nie mogłem oglądać meczu mógłby mi ktoś napisać jaki był jego przebieg czy to my ich "cisnęliśmy" czy to oni nas z tego co tylko wiem to karnego nie powinno być.
» Sobota, 26 listopada 2011, 20:59 #146
Xeres pisze:
Xeres
Chyba wszystko zawarte jest w newsie, dość precyzyjnie nawet, wystarczy przeczytać. ;-)
» Sobota, 26 listopada 2011, 21:55 #145
xCleverley pisze:
xCleverley
devilpage.pl/live/
» Niedziela, 27 listopada 2011, 10:54 #144
Bartolek05
Bartolek05 pisze:
Przez ostatnie 10 min to ja myślałem, że rozwalę telewizor... najpierw ten karny, no dobra... jeszcze mamy czas, na pewno strzelimy bramkę... Ale później? Krul zagrał chyba swój mecz życia, to co on robił w bramce Newcastle to szok. Hernandez na pewno nie był najlepszym zawodnikiem dzisiaj... Ja głosowałem na Fabio, ponieważ to był bardzo dobry mecz tego zawodnika. A ten spalony w 94 minucie? Po prostu... n/c
» Sobota, 26 listopada 2011, 20:50 #143
jankes9031
jankes9031 pisze:
naskoczcie na mnie jak chcecie i mowicie ze staruszek wie co robi ale dzisiaj taks amo jak i w meczu z benifica srodek pola wygladal tragicznie duzo nerwowosci i niedokladnosci... dla mnei tragedia kazdy zespol ktory zarzuci nam wysoki pressing bedzie mial duza szanse na zwyciestwo bo pilka wtedy bedzie musiala chodzic od obrony- do ataku co nie jest latwe... bo srodku oczywiscie same straty..
» Sobota, 26 listopada 2011, 20:43 #142
Xeres pisze:
Xeres
Naskoczyć może i chcemy, ale nie widzimy sensu. Wiem co masz na myśli, zasada 3 bazy z baseball'a, daleko i do przodu.
» Sobota, 26 listopada 2011, 21:50 #141
gloryglorymanu
WE'LL NEVER DIE !
» Sobota, 26 listopada 2011, 20:23 #140
Ignac
Ignac pisze:
moim zdaniem ten mecz przegralismy ale z sędzią a nie z n'castle
» Sobota, 26 listopada 2011, 20:12 #139
xandir94 pisze:
xandir94
Gdyby united na czele z herndezem wykorzystalo swoje sytuacje, jeden gol w plecy nie zrobilby roznicy.
» Sobota, 26 listopada 2011, 20:15 #138
Ignac pisze:
Ignac
tak wykorzystało sytuacje w 94 minucie meczu ale sedzia widzial tam spalonego...
» Sobota, 26 listopada 2011, 20:18 #137
ZuczekUnited pisze:
ZuczekUnited
byl spalony
» Sobota, 26 listopada 2011, 21:03 #136
Crisyne1 pisze:
Crisyne1
Jeśli carrick dotknął piłki jak robil wslizg to by spalony jesli nei nie bylo bo Chicharito wystawala ręka czyli częsć ciala którą gola nie moze strzelic
» Niedziela, 27 listopada 2011, 00:26 #135
Snomer
Snomer pisze:
Żałośni są ludzie, którzy wylewają swoje pretensje na Chicharito i SAFie.
Ok, Hernandez zagrał dzisiaj słabo, miał mnóstwo niecelnych podań i nie wykorzystał wielu sytuacji. Ale pisanie, że nie miał żadnego celnego podania jest czystą ignorancją! Poza tym starał się i po prostu zabrakło mu szczęścia (początek meczu jak strzelał z dystansu, jak przedarł się przez obronę i trafił w obrońcę oraz koniec meczu, gdy był na spalonym).
Jak Chicharito strzela bramki to "och i ach", a jak mu nie wychodzi, to nagle jest mnóstwo osób co go gnoi.
Ciekawe, że Roo, który był dzisiaj cieniem samego siebie jest jakoś pomijany przy fale powszechnej krytyki. Bądźcie konsekwentnii albo po prostu nie wylewajcie swoich smutków, bo się okaże pod koniec sezonu, że jesteście zwykłymi hipokrytami.
» Sobota, 26 listopada 2011, 20:06 #134
ZuczekUnited pisze:
ZuczekUnited
"Ale pisanie, że nie miał żadnego celnego podania jest czystą ignorancją!"
Ojej ! No tak tak, udalo mu sie pare razy celnie podac, przeciez to takie trudne i na poziomie zawodnika United. Masz racje Chica dla mnie Man of the Match...
» Sobota, 26 listopada 2011, 21:01 #133
Snomer pisze:
Snomer
Żaden Man of the Match. Nie ma to jak czytanie ze zrozumieniem -.-
» Sobota, 26 listopada 2011, 21:09 #132
ZuczekUnited pisze:
ZuczekUnited
Nie ma to jak rozumienie pojecia "ironia"
» Sobota, 26 listopada 2011, 21:51 #131
Snomer pisze:
Snomer
Tak, teraz się zasłaniaj ironią. To faktycznie świetny sposób na omijanie konstruktywnej odpowiedzi. Bo "ironia jest dla ludzie inteligentych", nie? Trzeba też ją sensownie stosować.
Ja odniosłem wrażenie, że chciałeś koniecznie wmówić mi, że gorączkowo bronię Groszka, bo zagrał świetny mecz. Bzdura. Nie taki był cel mojej wypowiedzi.
Po prostu starasz się ze mnie zrobić fanboy'a Groszka, głuchego na argumenty innych, prawda?
» Sobota, 26 listopada 2011, 22:02 #130
ZuczekUnited pisze:
ZuczekUnited
Nie chcialem Ci nic wmowic, chcialem tylko zaznaczyc glupote zdania ktore zacytowalem wczesniej.
» Sobota, 26 listopada 2011, 22:33 #129
xandir94
xandir94 pisze:
Wedlug kogo hernandez byl najlepszym zawodnikiem? Bo udalo mu sie stanac na torze lotu pilki i odbic ja bodajze reka do bramki? Dla mnie wyroznil sie tylko duza iloscia spalonych. Dzisiaj zaimponowały mi skrzydla i boczni obroncy. Jednak "Najlepszy zawodnik meczu z Newcastle to:"
Tim Krul.
» Sobota, 26 listopada 2011, 20:04 #128
ZuczekUnited
ZuczekUnited pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2011 20:03

Sedzia sie nie popisal, gra nie wygladala zle. Ludzie jak mozna glosowac na Hewrnandeza? Bo strzelil bramke? (czyt. pilka odbila mu sie od ciala) Kazda pilke jaka by nie dostal pierdzielil, najgorszy zawodnik United w tym meczu.
Za to bardzo dobry mecz w wykonaniu Fabio
» Sobota, 26 listopada 2011, 20:02 #127
Czuk
Czuk pisze:
Mimo wyniku i niedosytu,jaki pozostaje po ostatnich minutach i w ogóle znacznie lepszej drugiej połowie w wykonaniu Man Utd,jestem zadowolony z dzisiejszej gry.Brakuje nam jeszcze skuteczności,ale akcje są już szybkie i ładne jak z początków sezonu.Bardzo dobra gra bocznych obrońców,miło było patrzeć na wyczyny Fabia i Evry na flankach,robili niejednokrotnie więcej zamieszania niż Nani i Young.Mimo wszystko,najlepiej patrzyło mi się dzisiaj na grę Ryana Giggsa.Nie wszystkie zagrania miał udane,ale widać było,jak wielka energia i radość z gry w piłkę jeszcze w nim drzemie.Ryzykowne zagrania,samodzielne rajdy,w których wyprzedzał o wiele młodszych od siebie rywali.Jest świetnie przygotowany fizycznie,pomimo swojego wieku.Fenomenalny piłkarz.Wracając do gry MU - jeżeli w następnych meczach utrzymamy poziom z II połowy,to będę spokojny o wyniki.Musimy poprawić jedynie wykończenie akcji.
» Sobota, 26 listopada 2011, 19:57 #126
vip14
vip14 pisze:
Ci sędziowie to... : / (nie będę mówił bo dostane nadużycie). No ja nie wiem co się z Diabłami dzieje. !! Remisy z tak słabymi drużynami :?. Szok!! : /
» Sobota, 26 listopada 2011, 19:55 #125
NNAANNII17
NNAANNII17 pisze:
po tym meczu moge powiedziec ze MU powoli odzyskuje forme ktora prezentowali na poczatku sezonu niestety błedy sedziowskie i szczescie po stronie newcastle doprowadziły do tego ze padł remis oby to nie powsztrzymało diabłów od checi zdobycia mistrzostwa kraju
» Sobota, 26 listopada 2011, 19:52 #124
obserwator
obserwator pisze:
Kupa ludzi preferuje widać oglądanie meczu na livescorze. Kiedy tacy przestaną istnieć. To dotyczy wszystkich klubów i wielu dyscyplin. Mówię tu o głosowaniu na strzelca przypadkowej bramki Hernandeza, który grał katastrofalnie. Marnował sytuacje.
» Sobota, 26 listopada 2011, 19:51 #123
Halas1234 pisze:
Halas1234
nie krytykuj tutaj tylko spieprza. do GWIAZD.!
» Sobota, 26 listopada 2011, 20:03 #122
Megadeth pisze:
Megadeth
Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2011 20:13

.,.,.,
» Sobota, 26 listopada 2011, 20:08 #121
Nodi pisze:
Nodi
Halas1234
chyba strace poszanowanie dla ludzi z devilpage :/
z tygodnia na tydzien komentarze wydają mi się coraz bardziej żałosne, a w tym temacie to chyba jest ujscie wszystkich zali...
» Sobota, 26 listopada 2011, 20:47 #120
Halas1234 pisze:
Halas1234
Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.11.2011 15:43

to se strać ale po 1 niech nie krytykuje bo to strona dla FANÓW MANCHESTERU UNITED... czytaj ze zrozumieniem...
» Poniedziałek, 28 listopada 2011, 15:40 #119
slowak
slowak pisze:
ajaj ;/ co sie dzieje ,wiadomo blad sedziego ale 1-0 to i tak maly wynik .trzeba pokazac kto jest najlepszy w tym swiecie ;d .newcastle w tym roku bardzo zaskakuja ale manchester to jednak manchester.jeszcze odroba stary od city ! dadza rade .
» Sobota, 26 listopada 2011, 19:49 #118
mufc73
mufc73 pisze:
sedziowanie daremne, ale to nie nowość ! 1 polowa beznadziejna... oddana za darmo.... MoTM Vidic, beznadziejny dzis Young, no i dziwny wczesniejszy brak zmian... co mial pokazac Macheda w 3 minuty? ale oby byl to zwycieski remis jak w ubieglym sezonie ! :-)
» Sobota, 26 listopada 2011, 19:32 #117
Dantes86
Dantes86 pisze:
Jak dla mnie gra Rooneya w pomocy nic nie daje....Dzisiaj praktycznie ani razu nie zagroził bramce Newcastle.Piłkarz taki jak on MUSI być wykorzystany w ataku i gadki typu"fajnie zagrał jako rozgrywający" mnie rozwalają...Od czasu kiedy Roo jest cofnięty strzelamy max 2 bramki w meczu.To jest wg mnie powód naszej słabej skuteczności i efektywności.
» Sobota, 26 listopada 2011, 19:31 #116
Dantes86 pisze:
Dantes86
Aha a sędziowanie zostawcie w spokoju.Gdyby Manchester zagrał cały mecz tak jak od czasu grania z przewagą jednego zawodnika-dzisiaj byłoby 5-1 dla nas:) Nie ma co na siłę szukać usprawiedliwień typu słabe sędziowanie-po prostu zaczęliśmy mecz dopiero od ok 80 minuty:) To był prawdziwy Manchester United i tyle w temacie
» Sobota, 26 listopada 2011, 19:34 #115
tomManUnited
tomManUnited pisze:
A mi się bardzo podobał mecz w wykonaniu United kilka razy włosy dęba stawały :)
Manchester zdominował w 2 połowie i w końcu miał mnóstwo akcji ale bramka była zaczarowana i strzeżona przez 10 zawodników :( sędzia kret ale licze że Manchester United liczy się w walce o mistrzostwo. A jak wam się nudzą remisy to nie komentujcie sezonowcy ja jestem z nimi na dobre i na złe DUMNY PO ZWYCIĘSTWIE WIERNY PO PORAŻCE !!
» Sobota, 26 listopada 2011, 19:11 #114
szydel pisze:
szydel
popieram.Bardzo dobrze dzisiaj gralismy ale brakowalo troche szczescia,szczescia ktore NU miało dostajac rzut karny.W sumie to powinismy wygrac 4-1,ale niestety nie udało sie i takie jest zycie. Nie skreslajcie Uniated tak wczesnie,City nie bedzie grac caly sezon na takich obrotach i na pewno nie raz jeszcze straca punkty.Bedzie dobrze,grajmy swoje
GGMU!! GGMU!! GGMU!!
» Sobota, 26 listopada 2011, 19:28 #113
Nodi pisze:
Nodi
Glory ManUtd !
» Sobota, 26 listopada 2011, 20:48 #112
nigga444
nigga444 pisze:
hernandez dzis niemial dnia niestety taka prawda
» Sobota, 26 listopada 2011, 19:11 #111
karas2011
karas2011 pisze:
Kto głosuje na Hernandeza? o.o
» Sobota, 26 listopada 2011, 19:07 #110
obserwator pisze:
obserwator
Miałem o to samo zapytać. Jak można na niego zagłosować? Ja osobiście kliknąłem kółeczko przy Fabio. Chłopak zagrał dobry mecz. Dobry w tyłach, mimo że to Brazylijczyk a oni są zawodnikami "radosnymi". Jak to mawiał Krzynówek: cały czas do przodu. W ofensywie bardzo błyskotliwy, dla mnie najlepszy. Nie wiem czemu Alex nie dał szansy Berbatowovi, uważam że jego głowa byłaby "dokładniejsza". De Gea i Evra również zagrali tak aby można było na nich zagłosować.
» Sobota, 26 listopada 2011, 19:10 #109
Megadeth pisze:
Megadeth
Również głos na Fabio. Obserwatorze - Berba nie grał z powodu urazu łokcia, Fergie z rana o tym mówił. Nieco więcej uwagi w dalszych obserwacjach ;)
» Sobota, 26 listopada 2011, 19:19 #108
ferdek pisze:
ferdek
ja dałem swój głos evrze
» Sobota, 26 listopada 2011, 19:28 #107
obserwator pisze:
obserwator
Prawda, pisałem na szybko i zapomniałem dodać, że nie wiem co się z nim dzieje, że być może cierpi na jakiś uraz. Dzięki za uwagę.
» Sobota, 26 listopada 2011, 19:49 #106
Megadeth pisze:
Megadeth
Polecam się na przyszłość ;)
» Sobota, 26 listopada 2011, 19:59 #105
AJEP pisze:
AJEP
Pewnie ze Fabio zagral dzis dobry mecz razem z Carrickiem i Vidiciem
» Sobota, 26 listopada 2011, 21:05 #104
obserwator pisze:
obserwator
Mimo, że dziś duetu Carrick-Fletcher nie ujrzeliśmy, to chciałbym powiedzieć że to najlepsza opcja dla Utd, uzupełniają się. Zdecydowanie forsuje plan ustawiania ich razem.
» Niedziela, 27 listopada 2011, 00:12 #103
masakraotr
masakraotr pisze:
Co wy gadacie. Dziś od kilku meczy zaczęliśmy coś grac tylko brakowało nam szczęścia. W tamtym sezonie Chelsea w styczniu traciła do nas 15 pkt, a mistrzostwo zdobyliśmy dopiero w meczu z Chelsea bodajże 2 kolejki przed końcem. Zobaczycie Ciy też złapie zadyszke, a wtedy my bedziemy w formie i bezlitośnie to wykorzystamy.

WE'LL NEVER DIE!
» Sobota, 26 listopada 2011, 19:06 #102
levybike pisze:
levybike
Zgadzam się, jeśli chodzi o wypracowanie sytuacji strzeleckich, jest dobrze, gorzej ze skutecznością.
» Sobota, 26 listopada 2011, 19:15 #101
Megadeth pisze:
Megadeth
Przy 13 celnych strzałach to raczej należy chwalić obronę Newcastle, a nie naszych się czepiać. Sroki w tym sezonie straciły dopiero 12 bramek !
» Sobota, 26 listopada 2011, 19:29 #100
Marti24
Marti24 pisze:
Wszyscy którzy krytykujecie sędziów jesteście żałośni. Zgadza się - karny dla NU był z kapelusza. Jednak trzeba spojrzeć prawdzie w oczy - drużyna jest bez formy, brak jest zaangażowania. Dobrze graliśmy właściwie tylko ostatnie 20 min., gdy musieliśmy gonić wynik. Drużyna potrzebuje wzmocnień - jeśli uważacie, iż np. obrona jest pełna to radzę się zastanowić nad znaczeniem słowa konkurencja, zmiany myśli szkoleniowej - FERGUSON OUT - niestety nie potrafi się on dostosować do zmian, jakie zachodzą w międzynarodowej piłce i myśli szkoleniowej. W środku jest potężna dziura. O ile Carrick jak jest w formie potrafi przerwać akcję, to nie ma kogoś kto tę akcję pociągnie. Niestety jeśli nic się nie zmieni, to Vidic, Hernandez czy Rooney mogą odejść.
» Sobota, 26 listopada 2011, 19:06 #99
axel52
axel52 pisze:
gdzie są ci co twierdzą , że do końca grudnia wyprzedzimy city w tabeli ??
Ludzie Koguty nas zaraz wyprzedzą a wy pierdo...ie głodne kawałki.

Nie ma co zwalać na sędziego , prędzej wygarnąłbym Youngowi temu niby artyście a w rzeczywistości średniak nad średniaki.

Co innego błyszczeć na tle rezerwowej obrony Arsenalu a co innego pokazać się w każdym meczu z jak najlepszej strony.
I nie wiem czym się podniecacie , tym , że przez chwile pocisnęliśmy osłabionego rywala ?
Żałosne.

Tak cisnęliśmy , że jutro będzie 7 pkt do City [ oby nie ]
» Sobota, 26 listopada 2011, 19:05 #98
levybike pisze:
levybike
Trochę nie masz racji, po prostu dziś zabrakło skuteczności i zwyczajnego, piłkarskiego szczęścia. Sytuacji bramkowych mieliśmy bardzo dużo.
» Sobota, 26 listopada 2011, 19:08 #97
axel52 pisze:
axel52
taaa mieliśmy sytuacje ale wtedy kiedy grali w 10.
No wyczyn niesłychany wręcz
» Sobota, 26 listopada 2011, 19:17 #96
levybike pisze:
levybike
W pierwszej połowie nie pamiętasz jak Chicha pudłował?
» Sobota, 26 listopada 2011, 19:36 #95
harris
harris pisze:
Kurde źle się dzieje, przypomina mi to trochę sytuacje Chelsea z zeszłego sezonu. No ale My w końcu wyjdziemy na prostą i zaczniemy wygrywać !
» Sobota, 26 listopada 2011, 19:04 #94
Rooney2010 pisze:
Rooney2010
Nie chcę być niegrzeczny ale coraz bardziej zaczynam wątpić w mistrzostwo z taką grą:(! Nie wiem co Ferguson myśli ale środek pomocy praktycznie nie istnieje!!Nie było ani jednego prostopadłego podania nie ma rozgrywającego, a opieranie pomocy na Giggsie już mi się przejadło niestety. Boje się że bez transferów możemy zapomnieć o mistrzostwie w tym sezonie:(! P.S - jeszcze pytanie co robi Nani ostatnio na boisku nic niestety:(( Transfery i jeszcze raz transfery pomocników
» Sobota, 26 listopada 2011, 19:10 #93
ForeverManUtd
Sezon zakączy się tak: 1. Man Utd i 4/5 pkt przewagi nad city
» Sobota, 26 listopada 2011, 19:04 #92
roonneyyyyy pisze:
roonneyyyyy
dziecko naucz sie pisac,a dopiero potem wypowiadaj sie ;d,pisze sie zakonczy ,a nie zakączy !!
» Sobota, 26 listopada 2011, 22:33 #91
chino1981
chino1981 pisze:
słaby mecz united,z taką grą będzie ciężko wygrać ligę w tym sezonie.Mam nadzieję że Man city jutro przegra.
» Sobota, 26 listopada 2011, 18:58 #90
born1984
born1984 pisze:
Masakra jest w tym sezonie, po pieknym poczatku jest tragedia. $ity lekko wygralo 3-1 ze srokami, a my tylko na remis. Z taka gra to możemy zapomnieć nie tylko o mistrzostwie, ale i o bezpośrednim udziale w LM w przyszlym roku. Jak tak dalej pójdzie to tylko eliminacje nam pozostana :( No i Federacja Angielska nas ewidentnie nie lubi. Robia wszystko co moga aby nam życie utrudnic. Dzisiaj im sie udalo, dzieki sędziom stracilismy 2 punkty.
» Sobota, 26 listopada 2011, 18:57 #89
Adamczik
Adamczik pisze:
Patrzmy na siebie a nie na sędziów. Gdybyśmy wykorzystali dziś 100% sytuacje byłoby 4:1 (bez bramki Hernandeza z końcówki, główki vidy w bark Krula i kapitalnej parady Krula po główce Hernandeza). Tak, więc. Gdybyśmy byli skuteczni, to nawet trzy karne z kapelusza nie dałyby Newcastle zwycięstwa, czy choćby remisu.
» Sobota, 26 listopada 2011, 18:56 #88
marcelbwin
marcelbwin pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2011 18:54

Newcastle zremisowało tylko ogromnym fartem
» Sobota, 26 listopada 2011, 18:52 #87
eric13
eric13 pisze:
Szkoda szczęście nie było dziś naszym sprzymierzeńcem ;)
» Sobota, 26 listopada 2011, 18:52 #86
Sapphir
Sapphir pisze:
Hejterzy - kibice innych druzyn, nie macie tutaj wstepu. Prawdziwi kibite i fani dla was tez jesli choc w malym stopniu watpicie w United. Pozniej napisze wiecej bo po takim meczu sytuacja tego wymaga. Kocham United ! lepiej miec 4 pt straty niz 5 dziekuje ! ^^
» Sobota, 26 listopada 2011, 18:49 #85

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY