AKTUALNOŚCI

Ferguson wyklucza zimowe transfery

Data 25 listopada 2011, 13:33 gosc, SkySports.com
Ferguson wyklucza zimowe transfery
» Szkocki menedżer nie ma zamiaru kupować piłkarzy
A A A
Sir Alex Ferguson potwierdził, że nie zamierza sprowadzać do swojej drużyny żadnego zawodnika podczas zimowego okienka transferowego. Szkot przyznał również, że kupno piłkarza w okresie zimowym jest szczególnie trudne.

Manchester United postanowił ubiegłego lata zainwestować głównie w młodych piłkarzy z myślą o przyszłości. Wówczas na Old Trafford zostali sprowadzeni bramkarz David De Gea, obrońca Phil Jones i Ashley Young - bardziej doświadczony reprezentant Anglii

Jednak po przejściu na emeryturę pomocnika Czerwonych Diabłów, Paula Scholesa - wielu fanów domagało się także kupna środkowego pomocnika. Wśród kandydatów wymieniono takie nazwiska jak Wesley Sneijder, Luka Modric i Sami Nasri.

Szkocki menedżer nie zdecydował się na wydawanie kolejnych pieniędzy i do gry na środku pola wystawił niedoświadczonego Toma Cleverleya. Po obiecującym początku sezonu, młody Anglik nabawił się urazu kostki, a jego powrót przypadnie dopiero przed samymi świętami.

W podobnej sytuacji znajduje się również inny środkowy pomocnik Anderson. Brazylijczyk niedawno złapał kontuzję kolana i będzie gotowy do gry na początku przyszłego roku. Wygląda na to, że problemy kadrowe nie zmuszą jednak Fergusona do zakupów w najbliższym czasie.

Boss uważa, że sprowadzenie zawodnika w styczniowym okienku transferowym zwykle nie jest najlepszym rozwiązaniem i nie wierzy, aby ktokolwiek mógł w chwili obecnej poprawić jakość gry Manchesteru United.

- Powiedzieć, że chce się kupić zawodnika jest łatwo, ale sprowadzić go do Manchesteru United jest dużo trudniej - zwłaszcza w styczniu. Obecnie nie znalazłem nikogo, kto mógłby dołączyć do naszego zespołu. Nawet jeżeli jest dwóch, trzech takich graczy, to są oni dla nas niedostępni - zaznaczył sir Alex.
» Kuchenne rewolucje sir Alexa Fergusona Kuchenne rewolucje sir Alexa Fergusona
Sir Alex Ferguson zdobył z Manchest...
» Strootman myśli o EURO, a nie o transferze Strootman myśli o EURO, a nie o transferze
Kevin Strootman od jakiegoś czasu j...
» Evra przekonuje Edena Hazarda Evra przekonuje Edena Hazarda
Evra jasno nakreślił Hazardowi przy...
» Tom opowiada o kulisach ostatniej kolejki Tom opowiada o kulisach ostatniej kolejki
Tom chce odebrać City mistrzostwo



Poprzedni news:
Rooney może zagrać z Newcastle
Następny news:
Fletcher: Musimy zmienić nastawienie

Komentarze (98)


misiek98
misiek98 pisze:
mam pytanko kupilem sobie koszulke mu wyjzowa z napisem AYO i z numerem 9. czy to ma jkis zwizek z Youngiem? z 9 nie gra w reprezentacji lbo nie grl w aston?
» Niedziela, 27 listopada 2011, 19:42 #98
arti197
arti197 pisze:
jest mądry i doświadczony ale... moim zdaniem powinien z 2-3 zawodników sprodzadzić...:) Sneijdera ,Goetze..... bo ostatnio MU gra słabo z City-6-1 z Evertonem,Sunderlandem,Swansea-tylko wygrane po 1-0 z Benfica 2-2 na własnym stadionie i z Newcastle 1-1 na własym stadionie;/ dziwne ,że ostatnio na własnym stadionie remisujemy albo przegrywamy....:(
» Niedziela, 27 listopada 2011, 16:54 #97
Qubutek
Qubutek pisze:
trudno polemizować z kimś takim jak SAF ;)
osobiście uważam że środek pola powinien zostać wzmocniony.
Jeśli nie transfer... to Pogba albo Morrison z rezerw świetnie się nadają.
Dwójka Fletcher-Carrick nie ma polotu i dlatego nasza gra wygląda jak wygląda :(
» Sobota, 26 listopada 2011, 14:06 #96
wrobel1992 pisze:
wrobel1992
Gdyby Carrick i Fletcher chodź prezentowali taki poziom jak z Benficą nie byłoby takiej tragedii do powrotu Toma.
» Sobota, 26 listopada 2011, 14:36 #95
wacuchplacuch
ale nie prezentują
» Poniedziałek, 28 listopada 2011, 00:17 #94
karas2011
karas2011 pisze:
Popieram Fergusona, mamy silny skład.
Niepotrzebne są nam wzmocnienia! GG MU!
» Sobota, 26 listopada 2011, 13:34 #93
axel52 pisze:
axel52
kolejny małolat podobnie jak@vip14.

Skąd wy się bierzecie dzieci ?
jak rozumiem twoja wiedza o futbolu bierze się z Fify lub kolorowych gazetek ?
» Sobota, 26 listopada 2011, 14:14 #92
merlinus88
merlinus88 pisze:
wacuchplachuch:
na barcelone nie traficie bo nie awansujecie;p
» Sobota, 26 listopada 2011, 11:56 #91
wacuchplacuch
powiem CI, że też się tego obawiam
» Poniedziałek, 28 listopada 2011, 00:10 #90
vip14
vip14 pisze:
Sir Alex Ferguson ma rację. W zimowym okienku transferowym małe szanse by były na sprowadzenie jakiegoś dobrego zawodnika. Poza tym Manchester United nie potrzebuje innych zawodników. Bardzo dobry skład jest w MU. Jeżeli jakiś np: napastnik by przyszedł do MU to miałby nikłe szanse na granie w podstawowej jedenastce. Bramkarze, obrońcy, pomocnicy i napastnicy w Manchesterze United są na tyle dobrzy, aby grać i wygrywać mecze. Glory, Glory Manchester United. :D
» Sobota, 26 listopada 2011, 11:46 #89
Zeppelin pisze:
Zeppelin
chyba cie pogrzało
» Sobota, 26 listopada 2011, 11:52 #88
axel52 pisze:
axel52
Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2011 14:11

widać że masz 14 lat dziecko.
Takie dzieci to mają fantazję.

Masz 14 lat a w opisie piszesz , że kibicujesz United KILKANAŚCIE lat.

buahabuaha
» Sobota, 26 listopada 2011, 14:10 #87
syndicate pisze:
syndicate
axel52, po twoich wypowiedziach wnioskuję, że masz jakieś 6 miesięcy więcej niż vip14. Czepiasz się 14-latka. Pogadaj z kimś z kim będziesz mógł dać upust swojej żałosnej frustracji. Głowa boli jak się czyta twoje idiotyczne zaczepki, nic nie wnoszące komentarze. Jeśli już jesteś taki "dorosły" to chociaż staraj się pisać coś konstruktywnego.

Do rzeczy. Ferguson ma prawo myśleć co chce, robić co chce. Bronią go wyniki. Dla emerytów pokroju axel52 - 12 mistrzostw kraju w niespełna 18 lat(1993-2011) plus "parę" innych trofeów. Przypomnij sobie czasy, kiedy Szkot próbował wkomponować do zespołu grającego pierwsze skrzypce w Lazio (pamiętasz?) obok Nedveda, Simeone , Juana Sebastiana Verona. Pomysł ten zwyczajnie nie wypalił. Mimo bezsprzecznie wielkich umiejętności Argentyńczyka. Osobiście szkoda mi czasu na rozwodzenie sie nad rzeczami na które nie mam żadnego wpływu. Jestem ciekaw jak Ferguson wybrnie z całej sytuacji. Co do wirtuozów pokroju Fletcher - szkoda czasu na komentarz
» Poniedziałek, 28 listopada 2011, 10:35 #86
Klimaa
Klimaa pisze:
Wystawianie Rooneya w pomocy to akt desperacji. Prawda jest taka że pomoc to jedna wielka niewiadoma, Anderson raz zagra przyzwoicie a w następnym meczu w ogóle go nie widać.. A Tom nie jest na tyle doświadczony by w każdym meczu grać na pewnym, wysokim poziomie.. Po odejściu Scholesa nadal nie mamy godnego następcy.
» Piątek, 25 listopada 2011, 23:35 #85
wacuchplacuch
Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2011 22:18

no więc będzie po prostu KAKA w tym sezonie... nie dość, że nie ma środkowego z prawdziwego zdarzenia to jeszcze na dodatek Anderson out na 3 miechy a Cleverley jeszcze pewnie ze 2 i zostaje Fleczer i Rooney cofany na środek;
czekać aż się Nani wyłoży albo obrazi na coś i będzie po prostu przesrane
wieszczę 4 miejsce MAX na koniec 2011

i obstawiam, że trafimy na Barcelonę w drugiej rundzie i będzie potworny oklep
» Piątek, 25 listopada 2011, 22:12 #84
swistek pisze:
swistek
w najgorszym horrorze bym tego nie obejrzal.

United broni majstra !
» Piątek, 25 listopada 2011, 23:06 #83
wrobel1992 pisze:
wrobel1992
"Fleczer" -> kończ waść, wstydu oszczędź...
» Sobota, 26 listopada 2011, 14:39 #82
wacuchplacuch
Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.11.2011 00:15

dla mnie to jest właśnie taki Fleczer
nasz środek jest na takim poziomie, że z Fellainiego bym się cieszył
taki środek Kogutów to jest dla nas marzenie - Parker z jajcami jak arbuzy i Modric, który może Xavim nie jest ale wystarcza w zupełności, żęby się nie martwić o pomysły na akcje
» Poniedziałek, 28 listopada 2011, 00:12 #81
lukas0970
lukas0970 pisze:
Fergie to jednak jest jajcarz :D
» Piątek, 25 listopada 2011, 21:51 #80
bialy19968
bialy19968 pisze:
mi sie wydaje że to tylko zasłona a jakiś transfer na pewno będzie
» Piątek, 25 listopada 2011, 21:47 #79
Pawlo
Pawlo pisze:
Nie mam zielonego pojęcia o co chodzi, niby kasę mamy, a tu lipa. Kupiliśmy w zeszłym okienku kilku zawodników, a niezbędnego rozgrywającego nie... Wiadomo, że to nie jest supermarket, że dajesz kase i masz zawodnika, ale też nie przesadzajmy. Dla przykładu dajemy od razu za Eriksena z Ajaxu 25-30 mln euro, a Holendrzy jeszcze będą całować ręcę za te pieniądze. City nakupiło sobie dwie jedynastki, a my nie potrafimy tego jedynego zawodnika do tak popularnego i lubianego klubu kupić?
» Piątek, 25 listopada 2011, 20:53 #78
hitman90 pisze:
hitman90
I co z tego, ze City ma dwie 11...? Z LM juz praktycznie odpadli, bo nie wierze, ze Napoli polegnie z Villareal, a MC ogra Bayern. Zobaczymy co bedzie po meczach z LFC, CFC i Arsenalem.
» Piątek, 25 listopada 2011, 21:29 #77
Pawlo pisze:
Pawlo
A w Premier LEague miażdżą każdego. LM rządzi się swoimi prawami, często niezbędne jest doświadczenie, co można było zaobserwować np po Dormundzie. Nie pisz, że nie chciałbyś takiego Silve w United, którego Sir Alex niby chciał a był "nie do kupienia".
» Piątek, 25 listopada 2011, 21:56 #76
Drenus
Drenus pisze:
ale o co Wam chodzi
przecież wszystko jest w porządku, po co nam rozgrywający...



i gra jest świetna, przyjazna dla oka
i wyniki są
i młodzież z akademii się ogrywa w pierwszym składzie
no po prostu bajka
» Piątek, 25 listopada 2011, 20:10 #75
Zeppelin pisze:
Zeppelin
No dokładnie, nie wiem o co wszystkim chodzi, przecież gramy jak marzenie, strzelamy dużo bramek, no i mamy Andersona na środku pomocy który gra tam rewelacyjnie, jest istnym geniuszem, konstruktorem drużyny.
» Piątek, 25 listopada 2011, 20:29 #74
zjebiarz pisze:
zjebiarz
Z tego co mi wiadomo, to konstruktorem drużyny jest niejaki Alex Ferguson :)
» Piątek, 25 listopada 2011, 22:15 #73
axel52
axel52 pisze:
@designer nie przejmuj się docinkami.
to dzieci piszą te brednie jakiż to mamy wspaniały klub teraz , jakaż ta gra jest ok.
Wielu z nich nie przeszkadza absolutnie skandaliczny styl drużyny byle były 3 pkt.
A , że stawiamy często autobus pod bramką nawet na Old Trafford , nawet z ogórkami to nie ma znaczenia.
Ja tyle razy już pisałem , że SAF powoli nie nadąża za światem.
Przecież nasza taktyka a raczej jej brak to ŻENADA.
Nie mogę pojąć jak taki klub jak United w wyniku ZANIEDBAŃ [ nie wnikam kogo ] gra praktycznie bez środka pola.

Tzn. środek może i jest tylko na poziomie championship.
SAF albo tego nie widzi , albo nie chce widzieć.

A problemy dopiero będą
» Piątek, 25 listopada 2011, 19:09 #72
martin86 pisze:
martin86
Gill twierdził w lecie MU ma na transfery 100 mln funtów można było ściągnąc Nasira ża niewygórowaną cenę ale moim zaniem SAF zaniedbał transfer środkowego pomocnika
» Piątek, 25 listopada 2011, 19:38 #71
axel52 pisze:
axel52
Można było kupić za kasę akceptowalną dla United i Nasriego i Matę i Silvę i jeszcze bym znalazł ze 2 porządnych grajków do środka.
Tylko według mnie problem tkwi w SAF-ie.
Jest on wielkim managerem , ale w obyciu prostakiem i często zwykłym chamem.
Tego w mediach nie ma rzecz jasna , ale poczytajcie fora angielskie gdzie piszą ludzie mający jakąś tam styczność z SAF-em.

A nie każda gwiazda chce mieć takiego bossa trzymającego za ryja wszystko
» Piątek, 25 listopada 2011, 19:57 #70
Kajdano
Kajdano pisze:
Szkoda gadac, SAF to geniusz i zawsze bedzie dla mnie najlepszym trenerem ale z tymi transferami to przegina pałe...To juz jest troche kompromitacja, ze tak wielki klub jak United gra caly czas bez klasowego playmakera. Wszystkie pozycje sa niezle obstawione ale srodek pomocy to jest po prostu żalosny. Jedyne co nas ratuje to Cleverley, ktory potrafi zagrac swietny mecz i nie boi sie ruszyc z pilka do przodu. Anderson sie polamal az do lutego ale to nie jest wielka strata bo Brazylijczyk chyba nigdy nie ustabilizuje formy, wyjdzie mu 1 mecz a potem przez 3 spotkania jest niewidoczny na boisku. Prawda jest taka, ze najlepszym rozgrywajacym United jest Rooney, ktory powinien grac cofnietego napastnika i czasem sie cofnac by rozegrac pilke a nie robic to caly czas...Wg mnie to trzeba sciagnac 2 playmakerow. Jednego klasowego gracza np Sneijdera a drugim pilkarzem moglby byc jakis mlody dobrze zapowiadajacy sie talent np Eriksen.
» Piątek, 25 listopada 2011, 18:54 #69
swistek pisze:
swistek
i wydać na środek 100 mln ?!
» Piątek, 25 listopada 2011, 23:08 #68
ManUtd1993
ManUtd1993 pisze:
Samuelikson ..

Masz rację , że zrobił świetne wzmocnienia jeśli chodzi o Younga (Gigs,Park,Nani) , o Jonesa i Smallinga , którzy akurat byli nie zbędni . Chicharito (Wellbeck,Berbatov,Owen,Diouf,Macheda,Rooney) no i De Gea, który był potrzebny .

Pytanie po jaką choinkę bierze się za pozycje na których jest naładowane pełno graczy , a jeśli słowo "pełno " wiąrze się Wam z gorszymi zawodnikami to pytanie samo się nasuwa : po jaką cholerę nam słabi gracze? trzymać ich , bulić na nich kase ,a nic nie grają? kto tak robi? no kto?!!??!
Trzymać zawodników , którzy są potrzebni . Od dawien dawna nie podoba się polityka Fergusona i bardzo mnie irytowało , że jednak to jemu wychodziło na sucho i mam nadzieje , że mimo wszystko także będzie po jego myśli , ale zgadzam się w pełni z autorem tego komentarza.
» Piątek, 25 listopada 2011, 18:35 #67
AJEP
AJEP pisze:
Jak pisalem ze nie bedzie transferow to sie smiali :) choc moze sprowadzi jakiegos talenta za marne grosze z SAFem nigdy nic nie wiadomo.
» Piątek, 25 listopada 2011, 18:15 #66
Arek1974
Arek1974 pisze:
Nie jestem mądrzejszy od SaF. Dla mnie to geniusz pracy trenerskiej. Ale nietrudno zauważyć, że dzieje się coś złego z naszymi Diabłami. Gramy słabo, nasze zwycięstwa są wymęczone, tracimy głupie bramki, nasi zawodnicy wyglądają na przemęczonych. Z przeciwnikami, których w zeszłym roku odprawialiśmy z kwitkiem bez żadnego "ale" męczymy się niemiłosiernie.
Tak jak wielu uważam, że problem rodzi się w środku p0omocy. Sam fakt jak wielu kombinacji użył już SaF w tej części boiska o tym świadczy.
Jestem daleki od tekstów "Anderson, Carrick - wypad, to wy jesteście winni". Ale boli mnie widok Rooneya biegającego w środku pola, starającego się rozgrywać, bo inni się z tego nie wywiązują - on ma strzelać bramki, a nie rozgrywać.
Nie ma co szaleć z transferami - kupmy jednego dobrego środkowego pomocnika. To wystarczy.
Tylko błagam - niech to zimowe okienko nie upłynie znowu pod hasłem "MU interesuje się Snajderem", "SaF wyklucza transfer", "Snajder bliski United", "Fergusson zaprzecza", "SaF ma zielone światło na transfer Snajdera", itp.itd. Potem z tego i tak nic nie wychodzi, a człowiek sobie nadziei narobi :)
» Piątek, 25 listopada 2011, 18:11 #65
hitman90
hitman90 pisze:
Hmm... jak SAF mówi, że nikogo nie kupi, to już klamka zapadła. Mam nadzieję, że latem coś się zmieni, bo Anderson znowu będzie miał pauzę do lutego i z niego już nic więcej nie będzie. Myślę, że szczyt swoich umiejętności pokazał, a na najwyższym poziomie one nie są. Jak Clev się wykuruje, to pewnie z Fletcherem będzie grał w środku, ale dla mnie to dalej nie jest formacja z najwyższej półki.
» Piątek, 25 listopada 2011, 18:09 #64
Dantes86
Dantes86 pisze:
No i wygląda na to że na tej stronce nikt nie może mieć swojego zdania....Po kilku komentarzach od niektórych odechciewa się komentować newsów bo zaraz dostanie się opier..l od innych użytkowników. A szkoda bo zyskalibyśmy w oczach innych (nowych) kibicach gdyby każdy mógł mieć swoje zdanie;/
» Piątek, 25 listopada 2011, 18:00 #63
Lukixp
Lukixp pisze:
smieszy mnie ze ludzie mysla ze sa madrzejsi od SAFa, wiedza co zrobic kogo kupic itp. No prosze was, naprawde myslicie ze SAF nie mysli nad srodkiem pomocy? On zawsze ma jakis plan, a co innego moze mowic prasie, a co innego kombinowac:) nie zdziwilbym sie jakby kupil kogos w lecie (Inter leci na leb, wiec moze Sneijder jest do wyjecia, ale to tylko przyklad). Ale tez jak nikogo nie kupi, to nie bede plul jadem na niego i go nie bede wyrzucal jak polowa tu obecnych. Myslicie, ze on nie chce zwyciezac? Napewno cos wymysli :)
» Piątek, 25 listopada 2011, 17:30 #62
spOntan pisze:
spOntan
Wydaję mi się, że idea komentarzy na tym właśnie polega, żeby móc napisać co się na dany temat uważa. Ferguson to nie budda czy inny allah żeby go wielbić. Jestem kibicem, mam swoje zdanie, kibicuję Manchesterowi United a nie Fergusonowi :)
» Piątek, 25 listopada 2011, 17:45 #61
sisinho pisze:
sisinho
Lukixp

Twierdzisz że myśli nad środkiem? Nasri był do wyciągnięcia , jak gra każdy widzi. W okienku miała przyjść gwiazda (przyszli młodzi + Ashley który jest świetny ale nie jest pokroju "gwiazdy" o jakiej mówił SIR) , wszyscy łudzili się że SAF zrobi transfer środkowego , bo było logiczne że został nam tylko ando+Tom i nawet jakiś młody chłopak był potrzebny aby wskoczyć w razie kontuzji. SAF opowiadał też że nie zrobi z Rooneya pomocnika - jak się okazało zrobił i słabo mu to wyszło.

Nie jestem mądrzejszy od SAFA , ale skoro męczymy się z Otelul , Norwich , bronimy ze Swansea , walczymy o awans (a nie o 1 miejsce) w słabej grupie LM i widać jak na dłoni że mamy problem ze środkiem a SIR unika mediów to coś jest nie tak.

Masz racje co do tych co wyzywają , ale ktoś kto krytykuje obecne zachowanie SAFa nie musi być od razu sezonowcem jak to 3/4 hurraoptymistów nas nazywa.

Powiadasz cos wymyśli - na tą chwilę nie ma nikogo do wzięcia na pomoc , za sneijdera nie opłaca dać się 40 mln (w dodatku leczy kontuzje teraz) a reszta jest zajęta. Już za późno. Mamy kontuzje 2 środkowych pomocników i na siłę musimy tam wpychać przeciętnego (lecz walecznego) Parka , Dobijającego do 38 lat Giggsa czy ambitnego Rooneya , ale to kompletnie nie ich pozycja.
» Piątek, 25 listopada 2011, 18:10 #60
syru
syru pisze:
Boże co za idioci, czy każdy kto skrytykuje SAF'a jest sezonowcem? Puknijcie się w te puste łby, i popatrzcie na środek pola, tam nawet nie ma na co patrzeć, bo to kompletny chaos. Wiec GG MAN UNITED!
» Piątek, 25 listopada 2011, 16:57 #59
sisinho pisze:
sisinho
Uważaj , zaraz nazwią cię fanem Barcy , Realu czy City , bo napiszesz o nich zdanie. Śmieszni są ;)
» Piątek, 25 listopada 2011, 18:12 #58
unitra7
unitra7 pisze:
Kupowanie zimą nie ma sensu i tak w lm nie może grac a latem ma jeszcze czas na zgranie się z drużyną!!
GGMU!!
» Piątek, 25 listopada 2011, 16:56 #57
sisinho pisze:
sisinho
Zależy kto . Można też kogoś kupić w zimie aby od razu się zaaklimatyzować przez pół sezonu(a w kolejnym już błyszczał)
» Piątek, 25 listopada 2011, 18:12 #56
martin86
martin86 pisze:
oby to była zasłona dymna że strony SAF'A bo gra w środku pola nie wygląda najlepiej każdy to widzi a jak nie sprowadzi nikogo na tą pozycję to nie będzie nie wesoło . Anderson jest zasłaby na ten klub a Tom nie wiadomo jak będzie się prezentował po kontuzji
» Piątek, 25 listopada 2011, 16:33 #55
martin86
martin86 pisze:
oby to była zasłona dymna że strony SAF'A bo gra w środku pola nie wygląda najlepiej każdy to widzi a jak nie sprowadzi nikogo na tą pozycję to nie będzie nie wesoło . Anderson jest zasłaby na ten klub a Tom nie wiadomo jak będzie się prezentował po kontuzji
» Piątek, 25 listopada 2011, 16:32 #54
Alpinek
Alpinek pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2011 16:32

I bardzo dobrze, transfery robi się latem, SAF wie ze zrobił błąd niesprowadzając nikogo na środek, teraz tego błędu nie popełni.
» Piątek, 25 listopada 2011, 16:30 #53
designer
designer pisze:
mam serdecznie dosc tego starucha. Potrzeba nam kogos, kto przebuduje ten staroswiecki klub z ekipa nie potrafiaca grac na przyzwoitym poziomie. Koles gadal o odswiezeniu a ci co mieli odswiezyc zespol sa glownie kontuzjowani. Polityka tego klubu jest tak tragiczna ze nie dziwie sie iz Rooney chcial odejsc z tego klubu i wymusic tym samym transfery na United, ktory robi je jak ociezaly osiol. Juz gorszej druzyny na rynku tranferowym nigdy nie widzialem.
» Piątek, 25 listopada 2011, 16:29 #52
spOntan pisze:
spOntan
Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2011 17:21

skąd w was tyle jadu? Nie można już własnego zdania mieć? designer napisał co mu leży na wątrobie i jest to jakiś konstruktywny komentarz, niż w kółko pisać 'believe' 'GGMU' 'SAF ufam Ci' 'I tak zrobi co zechce' itp. itd, ale w sumie się nie dziwię, jak ma się po 13 lat, można potem przed kolegami poszpanować, że się kogoś na w internecie zbeształo.
» Piątek, 25 listopada 2011, 17:20 #51
Jack1987 pisze:
Jack1987
Skoro jest dla Ciebie ten klub taki staroświecki to przerzuć się na kibicowaniu nowoczesnemu City. Każdy może mieć swoje zdanie na temat zawodnika, trenera czy kogoś. Ale od klubu się odczep.
» Piątek, 25 listopada 2011, 17:21 #50
MUFalki
MUFalki pisze:
ja pierniczee;/ to już jest przegięcie ...!!
» Piątek, 25 listopada 2011, 16:28 #49
przemekk28
przemekk28 pisze:
Można się było spodziewać.
» Piątek, 25 listopada 2011, 16:25 #48
hubdus
hubdus pisze:
dlaczego ?
przecież potrzebujemy klasowego rozgrywającego
» Piątek, 25 listopada 2011, 16:21 #47
sssexton90
sssexton90 pisze:
w takim razie ten rok będzie suchutki
» Piątek, 25 listopada 2011, 16:20 #46
lukep
lukep pisze:
Albo to ściema jest, tak żeby zrobić jakiś transfer po cichu za plecami największych rywali, by nie mogli oni przebić ceny Czerwonych Diabłów, albo SAF obrósł w takie piórka, że już nie widzi luk jakie mamy w składzie :/
» Piątek, 25 listopada 2011, 16:09 #45
philipp77
philipp77 pisze:
Zobaczymy na koniec stycznia jak będzie. Już nieraz Fergie tak mówił i wiadomo co z tego wychodziło. Nie podniecajcie się wszyscy jak żaba liściem i nie pieprzcie głupot na Bossa. To on rządzi MU od 25 lat i on doskonale wie co robi. In Fergie we trust. Pieprzeni sezonowcy.
» Piątek, 25 listopada 2011, 16:01 #44
Marti24 pisze:
Marti24
Bujaj się... Kibicuję MU od 1997 r. Jednak jak niektóre osoby jestem za zmianą trenera. Przestań się czepiać kibiców i wyzywać ich od sezonowców. Osoby, które chcą zmiany trenera i w ogóle polityki zespołu przynajmniej nikogo nie wyzywają, ale za to tak zwani prawdziwi kibice co jakiś czas.
» Piątek, 25 listopada 2011, 16:58 #43
gitkolo
gitkolo pisze:
Dzięki Ci Panie!
» Piątek, 25 listopada 2011, 15:59 #42
gitkolo pisze:
gitkolo
Sorry, to nie do tego news'a:)
» Piątek, 25 listopada 2011, 18:53 #41
szalik666
szalik666 pisze:
Tak tak oszukujmy się dalej że to zasłona dymna nie dość ze Saf nas w ch...ja robi tym bełkotem o dobrym składzie to jeszcze Wy oszukujecie siebie że moze cos kupi trzeba sobie powiedziec ze NIE kupi a liga mistrzow skonczy sie dla nas w tym roku wyjatkowo szybko a i mistrzostwo jhak tak dalej pojdzie bedzie niestety dla nas nie osigalne
» Piątek, 25 listopada 2011, 15:58 #40
sakjaszfili
sakjaszfili pisze:
przecież jak wam się nie podoba i wyliczacie ze kataloncy czy reale robią zakupy zima to idźcie tam kibicować i swoje wypociny wylewać United, to United od zawsze stawiali na swoich, młodych i tak będzie zawsze, Ferguson to Ferguson ma swoja koncepcje i tak postępuje już od 25 lat wiec nic nie da te wasze głupie gadanie o braku środku pola, wiec dajcie se na luz albo kibicujcie innym drużynom nie, macie na to wpływu ludzi nie wiecie co tam się dzieje
» Piątek, 25 listopada 2011, 15:51 #39
Veon pisze:
Veon
Zawsze da się na coś wpłynąć. Potrzeba tylko dużo osób. Choćby ostatnia sytuacja z orłem na koszulkach reprezentacji Polski. Sporo osób się nie podobały i jakoś "nieodwracalna" zmiana nie przetrwała i orzeł jest na koszulkach.
» Piątek, 25 listopada 2011, 16:37 #38
sakjaszfili pisze:
sakjaszfili
bo to Polska a nie Anglia, tu mamy cos do powiedzenia
» Sobota, 26 listopada 2011, 11:24 #37
remass666
remass666 pisze:
rozbawiacie mnie-SAF jest szefem i on decyduje..przez 25 lat stworzyl cos pieknego z czyms wy wszyscy sie utozsamiacie-wielu z was nie bylo jeszcze w planach gdy SAF zaczynal prace na OT..wyluzujcie wiec troche..wiecej pokory,wiary i szacunku dla mistrza:)
» Piątek, 25 listopada 2011, 15:43 #36
Veon pisze:
Veon
szkoda tylka że z wiekiem zaczyna jakby zapominać że środek pomocy też jest ważny.
» Piątek, 25 listopada 2011, 16:33 #35
Rasiak
Rasiak pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2011 15:42

Szczerze? Gdyby przyszedł do United nowy trener i tak wyglądałaby sytuacja większość kibiców chciałaby go zastąpić. Nie wiem, czy to Glazerowie nie chcą dać pieniędzy, czy SAF nie chce ich wydawać, w każdym razie możemy w tym sezonie liczyć jedynie na Carling Cup, ewentualnie na FA Cup, zwłaszcza, że City na pewno kogoś kupi i pozostali rywale też wydadzą kasę na transfery.
@edit Szkoda, że Owen przeszedł do City, przydałby się, ale zresztą i tak pewnie dopadłaby go jakaś kontuzja.
» Piątek, 25 listopada 2011, 15:37 #34
federicoo pisze:
federicoo
Skoro nie wierzysz w swój "ukochany" klub to po co im kibicujesz człowieku ? Będziesz smutny jak wygrają ligę lub ligę mistrzów? Żałosne...
» Piątek, 25 listopada 2011, 15:49 #33
sisinho pisze:
sisinho
A gdzie on napisał że nie wierzy? Napisał fakty - w LM nie mamy co szukać , Real czy Barca nas rozjadą środkiem , no chyba że Tom złapie formę Xaviego a obrona nikogo nie przepuści (chociaż messiego też mieli nie puszczać a jak rok temu było to każdy widział).

Mamy szanse w Lidze ale jedynie z dobrym środkowym pomocnikiem. Jakoś nie widzi mi sie aby na Chelsea,Arsenal czy City zagrać 2 defensywnymi (Carrick+Fletcher) no chyba że SAF znowu na siłę wepcha tam Rooneya.
» Piątek, 25 listopada 2011, 18:00 #32
szajba7
szajba7 pisze:
Ten news nic nie wnosi. Wszystko jest możliwe dopóki okienko się nie zakończy.
» Piątek, 25 listopada 2011, 15:37 #31
SzYnA
SzYnA pisze:
aha czyli Cleverleya nie ma który prezentował się najlepiej na środku w ofensywie, Andersona nie ma chociaż grał jak grał, ale nikogo nie postaramy się kupić? jakoś dla Realu Barcy to nie jest problem, chodzi tylko o kaske żeby wyłożyć więcej i w końcu ktoś się skusi a MU nie są burakami żeby nikt tam nie chciał przyjść
» Piątek, 25 listopada 2011, 15:33 #30
Veon
Veon pisze:
" i nie wierzy, aby ktokolwiek mógł w chwili obecnej poprawić jakość gry Manchesteru United" - ten fragment mnie rozbraja. Przecież każdy dobry środkowy pomocnik mógłby poprawić jakość gry MU.
» Piątek, 25 listopada 2011, 15:24 #29
manik1999
manik1999 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2011 15:22

NO BEZ JAJ X_X, jeżeli jakimś fartem wyjdziemy z LM to my nie poradzimy sobię w 1/8 ...
United potrzebuje środkowego pomocnika.
Czyżby SAF nie widział ze United nie ma formy ?? O_O
» Piątek, 25 listopada 2011, 15:21 #28
Rarian
Rarian pisze:
Ten news nic nie znaczy. To może być zasłona dymna żeby potencjalni kontrahenci nie podwyższali cen swych gwiazd, to może być prawda, półprawda albo kłamstwo. Wiele razy SAF mówił, że nikogo nie kupimy a kupowaliśmy, wiele razy mówił, że nie kupimy i nie kupowaliśmy. Także taka wypowiedź o niczym nie świadczy.
» Piątek, 25 listopada 2011, 15:21 #27
mateuszr20471
Fergie ciagle mowi , ze mamy dobry sklad, jednak my powinnismy miec najlepszy sklad a nie tylko dobry. Dobry to jest Tottenham czy Everton, United ma byc najlepsze. Zrozumialbym Fergiego, gdyby dal realna szanse Pogbie i Morrisonowi, jednak my wystawiamy tam na sile Giggsa, Rooneya,Younga. Tak byc nie powinno. Oczywiste jest, ze transfery w zime sa trudne, jednak w naszej obecnej sytuacji, jesli chcemy zdobyc PL i zajsc jak najdalej a nawet wygrac LM to musimy sprowadzac pilkarzy z najwyzszej klasy a dokladnie srodkowego pomocnika i ofensywnego pomocnika.
» Piątek, 25 listopada 2011, 15:20 #26
Rasiak pisze:
Rasiak
@mateuszr20471 - nawet jak kogoś by sprowadzono, to w LM by nie zagrał.
» Piątek, 25 listopada 2011, 15:38 #25
sisinho pisze:
sisinho
@Rasiak

Modrić mógłby grać , bowiem grał tylko w LE.
» Piątek, 25 listopada 2011, 17:57 #24
Norbas
Norbas pisze:
Niech SAF kupi tylko Lassa Diarrę i nasz skład może wyglądać tak :
BR: De Gea
LO:Evra
ŚO:Vidić
ŚO:Ferdinand
PO:Rafael
DP:Diarra
PP:Nani
LP:Young
OP:Rooney
N:Chicharito,Berbatov,Welbeck.
» Piątek, 25 listopada 2011, 15:13 #23
Bartez95
Bartez95 pisze:
Wiedzialem, ze tak bedzie. Od lat wiadomo, ze MU wydaje tylko wtedy kiedy musi. Powinno sie to wreszcie zmienic
» Piątek, 25 listopada 2011, 15:01 #22
szalik666 pisze:
szalik666
No właśnie teraz powinno to zrobić
» Piątek, 25 listopada 2011, 15:12 #21
szalik666
szalik666 pisze:
Samuelikson----> prawda ze rozwija ale to sa obroncy a tam gdzie od kilku sezonow mamy dziurę to nie kupilismy nikogo to jest jakis paradoks absurd po prostu. I nie chodzi jak napisales o gosciu ktory zagral jeden dobry sezon ale dop wyciagniecia byl Nasri i Sneijder Modric mpze tez chociaz z nim bylo by najtrudniej co nie zmienia faktu ze dzisiaj za klasowego zawodnika trzeba poprostu rzucic porzadna kase i nic na to nie poradzisz a poza tym nie wiem jak Wy ale dziwnie zauwazam jakby spadek prestizu marki manchester united z przykroscia ale takie wystepy jak gramy w tej chwili nie zmienia sytauacji na lepsze
» Piątek, 25 listopada 2011, 15:00 #20
xandir94
xandir94 pisze:
Moze nie w styczniu, ale fakt faktem, że przydalby się transfer sneijdera. Nie wyobrazam sobie na pozycji rozgrywajacego cleverleya, jak to głosi czesc kibicow.
» Piątek, 25 listopada 2011, 14:59 #19
Veon pisze:
Veon
Ja sobie wyobrażam. Ale za kilka lat :D
» Piątek, 25 listopada 2011, 15:22 #18
szalik666
szalik666 pisze:
Samuelikson----> nie chodzi o to. Napisalem ze chwala za to ze mimo tego ze mamy sklad jaki mamy w ostatnich latach osiagnelismy to co osignelismy mowie tu głownie o wygraniu PL bo po prawdzie w 3 z 4 fianałach ostatnich LM gralismy ale co z tego skoro wygralismy tylko 1 i to sie bedzie dluzej pamietalo te porazki niz same udzialy w tych finalach. Pamieta sie tylko zwyciezcow no chyba ze Ciebie zadowalaja fianly bo mnie nie jak chce zeby MU w koncu wyral. a co do zawodnikow to 2 dobrych pomocnikow jest koniecznych i jesli nie uważasz tak samo to Cie nie rozumiem
» Piątek, 25 listopada 2011, 14:56 #17
rooney99
rooney99 pisze:
To można dwojako rozumieć:
1. To prawda, nikogo nie kupi
2. Zasłona dymna
Tylko nie wiem co ze Sneijdera i innych, jak to jest środek sezonu. Zanim się zaaklimatyzuje...
» Piątek, 25 listopada 2011, 14:54 #16
ess
ess pisze:
JA PIE...
» Piątek, 25 listopada 2011, 14:45 #15
oldtrafford
oldtrafford pisze:
Sir Alex Ferguson wie co robi.Poczeka w zimowym okienku , a na następny sezon kupi dobrego rozgrywającego mam na myśli przede wszystkim Sneijdera.Chociaż kto wie czy nie zmieni zdania.
» Piątek, 25 listopada 2011, 14:37 #14
Veon pisze:
Veon
albo nie kupi nikogo i znowu będzięmy grać w wielką dziurą na środku.
» Piątek, 25 listopada 2011, 15:25 #13
michal21031980
Kupi nie kupi tego nie wiemy. Zobaczymy na koniec okienka transferowego. Tyle się słyszy o różnych transferach tyle plotek że aż strach a może on specjalnie nic nie mówi bo za każdym razem jak Ferguson chce kogoś to zaraz jest i Real i Barcelona i City i Chelsea i Inter i reszta bogaczy.
Pożyjemy zobaczymy.
» Piątek, 25 listopada 2011, 14:19 #12
borubar10
borubar10 pisze:
Świetnie.!

P.S Bez jaj ale rozgrywajacy jest nam potrzebny jak powietrze...
» Piątek, 25 listopada 2011, 14:05 #11
szalik666
szalik666 pisze:
Wszyscy mówią, że zadziwiające jest to jak Ferguson przez te 25 lat potrafil dopasowywac sie do zmian zachadzacych w pilce, jak potrafi sie przystosowac do trendów ale to juz chyba przeszłość. Saf na sile promuje zawodnikow typu anderson ktorzy nie zalapali by sie do skladu zadnego z czolowych klubow europy niestety ale taka prawda. Fergie zdaje sie nie rozumiec ze dzisiaj aby byc na szczycie trzeba wydac pieniadze innego wyjscia i tak zadziwiajaco długo ciagnie ten wozek (z węglem) może jesli w tym sezonie nie wygramy nic to moze sie obudzi chociaz watpie to pewnie bedzie oszukiwal sam siebie i nas ze sklad jest ok i mozemy wygrac z kazdym nadal bedzie sial ta swoja propagande. I to ma byc dopasowywanie sie do dzisiejszych realiow? Nie zrozumcie mnie zle ale nioe wiem gdzie tu logika w mysleniu i wypowiedziach bossa. On chyba mysli ze mowi do ludzi slepych i nie myslacych na Boga on chyba nie widzi tego co się dzieje a jesli tak jest to może Panie Ferguson z całym szacunkiem czas juz na emeryture. Bo nie draznia mnie nawet az tak styl i porazki Manchesteru ale brednie wypowiadane przez Szkota tyle ode mnie
» Piątek, 25 listopada 2011, 13:59 #10
kkkamil pisze:
kkkamil
Masz racje, i nie chodzi tu o kupowanie za miliony połowy składu. SAF nadal używa starej techniki która w dzisiejszych czasach zawdzi, teraz sie liczy pieniądz.
» Piątek, 25 listopada 2011, 14:06 #9
Liakim pisze:
Liakim
Szacunek szacunkiem, ale ja także uważam że SAF powinien przemyśleć raz jeszcze sytuację kadrową United i poprawić co jest do poprawienia, a jeżeli cały czas nie będzie widział problemu to zarząd musi pomyśleć nad zmianą kadry na nieco świeższą ;)
» Piątek, 25 listopada 2011, 14:10 #8
micsie03339 pisze:
micsie03339
to zostańcie trenerami jak wiecie więcej o piłce od Fergusona.....ja wieżę że on wie co robi,a na koniec sezonu wszyscy to potwierdzą i będą mówić że cały czas byli tego pewni :>
» Piątek, 25 listopada 2011, 14:12 #7
Marti24 pisze:
Marti24
Doskonale Cię rozumiem i w pełni podzielam Twoje zdanie. Goni w piętkę już od czasu odejście Teveza i Ronaldo. Już wtedy wiadomo było, iż zespół potrzebuje solidnych wzmocnień, ale udawało nam się jakoś utrzymywać na wierzchu. Teraz niestety luki są porażające, w dodatku plagi kontuzji sprawiaja, iż nasz skład jest ekstra krótki. Dokładnie - Ferguson zatracił myśl, w jaki sposób budować zespół. Już nie nadąża i za rynkiem transferowym i za myślą szkoleniową. Teraz przeczytałem, iż Anderson nie zagra do lutego, a Cleverley - człowiek kontuzja - do co najmniej ostatniego meczu LM. I co nikogo nie potrzebujemy?! Ręce mi opadają, jak czytam, iż mamy mocny skład, iż wszystko będzie dobrze, iż nie potrzebujemy środkowych pomocników, bo mamy młodych, utalentowanych, iż mało kto się spodziewał, że środek pola jest ważnym elementem drużyny, iż nie potrzebujemy obrońców, iż nie potrzebujemy skrzydłowych perspektywicznych - ludzie przejrzyjcie na oczy. Takie myślenie skońćzy się dla nas tragicznie.
» Piątek, 25 listopada 2011, 14:13 #6
Marti24 pisze:
Marti24
micsie03339 - Mam nadzieję, iż Twoja wiara w Fergusona stoi na wyższym poziomie niż poprawna polszczyzna. WIERZYĆ
» Piątek, 25 listopada 2011, 14:16 #5
Samuelikson pisze:
Samuelikson
taaa... 3 finały ligi mistrzów, zwycięstwa PL... - rzeczywiście same porażki...

Kupienie zawodnika to droga na skróty po pierwsze nie zawsze skuteczna bo każdy piłkarz jest elementem układanki którą po wielkich transferach trzeba przebudować.

Poza tym ślepcem jesteś i głupcem jeśli sądzisz że Ferguson nie rozwija zespołu - transfery Chicharito, Jonesa, Smallinga, De Gea...

Oczywiście wy byście chcieli 50 milionów i kogoś komu udalo się raz gdzieś tam zaliczyć dobry sezon.
» Piątek, 25 listopada 2011, 14:32 #4
kean16 pisze:
kean16
Niech wyciągnie węża z kieszeni i w końcu wyda pieniądze na jakiegoś konkretnego piłkarza do środka pola ! Jak chce coś osiągnąć w tym sezonie w lidze mistrzów i lidze angielskiej! GLORY GLORY MU
» Piątek, 25 listopada 2011, 14:37 #3
ZuczekUnited pisze:
ZuczekUnited
@Samuelikson chyba nie zrozumiales co kolega chciał przekazać
» Piątek, 25 listopada 2011, 15:23 #2
remass666
remass666 pisze:
hehe-przeciez to bylo pewne
» Piątek, 25 listopada 2011, 13:37 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY