AKTUALNOŚCI

Jeden mecz odwołany, reszta spotkań planowo!

Data 11 sierpnia 2011, 06:00 Czarny171, Manchester Evening News
Władze Premier League zadecydowały, że z powodu zamieszek panujących w Anglii sobotni mecz Tottenhamu z Evertonem zostanie odwołany. Reszta spotkań na chwilę obecną ma zostać rozegrana planowo.

Sytuacja w Londynie wydaje się już być opanowana ze względu na zwiększenie liczby funkcjonariuszy na terenie całego miasta. O wiele gorzej jest w takich miastach jak Manchester, Birmingham czy Nottingham, przez co istnieje możliwość odwołania pierwszej kolejki Premier League.

W wyniku zamieszek został odwołany m.in towarzyszki mecz pomiędzy Anglią a Holandią, a także spotkania pierwszej rundy Carling Cup. Odwołane zostało także towarzyskie spotkanie reprezentacji Ghany i Nigerii, które miało się odbyć na Vicarage Road w Watford.

– Według aktualnych informacji nie ma żadnych powodów, aby jakikolwiek mecz poza Londynem mógł się nie odbyć – brzmiało oświadczenie ligi.

Takie oświadczenie padło jednak we wtorek, w czasie którego doszło do kolejnych rozbojów w Manchesterze i Salford. W związku z zaistniałą sytuacją władze ligi kolejne spotkanie zaplanowały na czwartek.

– Premier League i Football League są zasmucone z powodu ostatnich incydentów. Jesteśmy w ciągłym kontakcie z klubami ze stolicy w kontekście weekendowych meczów. Policja przekazuje nam informację, iż sytuacja ciągle się rozwija, mając to na uwadze kolejne spotkanie władz ligi zostało zaplanowane na piątek.

– Po porozumieniu z władzami Tottenhamu i Evertonu zdecydowaliśmy się odwołać ich mecz, jednak na chwilę obecną pozostałe spotkania nie są zagrożone. Wszystko jest uzależnione od sytuacji w kraju, która cały czas się zmienia, tak więc pewność czy dziewięć spotkań Premier League odbędzie się planowo będziemy mieli dopiero w piątek wieczorem – zakończył przedstawiciel ligi.
» Giggs dziękuje kibicom Giggs dziękuje kibicom
Ryan Giggs jest wdzięczny fanom Uni...
» Tabela ostatnich 20 sezonów PL Tabela ostatnich 20 sezonów PL
Manchester United znalazł się na sz...
» Modrić znów pod lupą Fergusona Modrić znów pod lupą Fergusona
Luka Modrić znów jest łączony z Man...
» Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy
Miniony sezon United z pewnością mo...



Poprzedni news:
Kolejne zwycięstwo rezerw United w Walii!
Następny news:
Diabły w reprezentacjach: Asysta Evansa

Komentarze (64)


jutrenka
jutrenka pisze:
Mam nadzieję, że te mecze się odbędą.Już zatęskniłam za PL :D
» Piątek, 12 sierpnia 2011, 09:12 #64
Kam8043
Kam8043 pisze:
Szkoda, że meczyki odwołane. Ale trudno. Co się stało to się nie odstanie.
» Piątek, 12 sierpnia 2011, 08:45 #63
vip14
vip14 pisze:
Szkoda, że te mecze zostały przełożone :-(
» Piątek, 12 sierpnia 2011, 08:36 #62
sisinho
sisinho pisze:
Dopiero teraz zauważyłem że w meczu o tarczę mieliśmy jeden z najmłodszych składów (od około 75 min) :

De Gea(21 lat) - Smalling(22 lata),Jones(19 lat),Evans(23 lata),Rafael(21 lat) - Young(26 lat),Cleverley(22 lata),Anderson (23 lata),Nani (25 lat) - Rooney (26 lat), Welbeck (21 lat) --- średnia 22,6 lat.

Gdy dodamy do tego Fabio (21 lat) , Hernandeza (23 lata), Machede (20 lat) i młodych zawodników takich jak Pogba (18 lat) czy Morrison (18 lat) to mamy świetlaną przyszłość ;)

Oczywiście nie wolno zapominać o "starych" wyjadaczach takich jak Vidic,Carrick czy Fletcher którzy niedługo bd mieli 3o-tkę ale pograją jeszcze 3-4 lata na wysokim poziomie.
» Piątek, 12 sierpnia 2011, 01:06 #61
ManUtd13
ManUtd13 pisze:
czekam na ten sezon a tu takie cyrki. Mecz bez kibiców to jak nie mecz, sam jestem kibicem i mi by sie to nie podobało.
» Piątek, 12 sierpnia 2011, 00:19 #60
Kris91
Kris91 pisze:
Hej tak z innej beczki.. co to jest ten zip code w fantasty football?? skąd go wziąć??
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 22:19 #59
pieczara77
pieczara77 pisze:
W meczu z WBA z napastników powinien zagrać tylko rooney na skrzydłach valencia i nani w środku young carick i cleverley
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 22:01 #58
sisinho pisze:
sisinho
Young w środku? To może Kuszczaka na PO od razu dać...
» Piątek, 12 sierpnia 2011, 00:58 #57
RedDragon pisze:
RedDragon
sisinho
coś Ci nie wyszło. Young w AV grywał czasem w środku
» Piątek, 12 sierpnia 2011, 12:40 #56
rafal017
rafal017 pisze:
Oby te zamieszki się szybko skończyły;)
I gitara ;)
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 22:00 #55
najlepszy
najlepszy pisze:
witam kiedy gramy mecz??
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 21:16 #54
Lukixp pisze:
Lukixp
a pan jakis zagubiony czy co?
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 22:05 #53
Devill pisze:
Devill
Tak trudno sprawdzić w ramce po prawej stronie?


Mam nadzieję że zamieszki ustaną aby można było spokojnie rozgrywać mecze.
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 22:18 #52
maciek123
maciek123 pisze:
głupie zamieszki muszą zniknąć
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 21:08 #51
Elvis1990
Elvis1990 pisze:
Tak z innej beczki Helen Wood kochanka Rooneya została pobita przez kibiców MU ciekawa historia :)
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 21:06 #50
sisinho pisze:
sisinho
"...." tak mają ;) Może za dużo chciała tym razem ;p

Oburzyłbym się gdyby to była zwyczajna kobieta , no ale sama zaczęła prać brudy do prasy to kibice się jej odpłacili.
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 21:16 #49
Elvis1990
Elvis1990 pisze:
Tak z innej beczki Helen Wood kochanka Rooneya została pobita przez kibiców MU ciekawa historia :)
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 21:05 #48
najlepszy
najlepszy pisze:
witam kiedy gramy mecz??
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 20:56 #47
dawidziol95
dawidziol95 pisze:
no i bardzo dobrze jutro trza skoczyć do bukmachera i będzie grało
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 20:07 #46
Adryjan
Adryjan pisze:
Mam nadzieję, że nasz mecz nie zostanie odwołany :d
Oby :/
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 20:05 #45
Adryjan
Adryjan pisze:
Mam nadzieję, że nasz mecz nie zostanie odwołany :d
Oby :/
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 20:05 #44
lukinho
lukinho pisze:
To co sie dzieje w Angli nie ma zadnego usprawiedliwienia. Huligani wykorzystali zamieszanie, i burdel zrobili jeszcze wiekszy. Zalezy im tylko na tym zeby jak najwiecej ukrasc lub w przypadku tych najwiekszych idiotow zniszczyc i spalic. Widac tam widocznie brak rzadow silnej reki. Mimo ze jestem przeciwny demokracji to nalezy pamietac ze sa to tez ludzie i nie wolno zrobic nic z tego co proponuja widocznie niewyzyci komentujacy. Nawet jesli, policja zdecyduje sie uzyc broni, to co jesli w takiej grupce znajdzie sie ktos niewinny? Dopiero by sie zrobil kociol.
Uwazam ze jesli jest zagrozenie to nalezy mecze odwolac. A co do obstawiajacych mecze, skoro tacy z was wielcy hazardzisci to wiecie raczej ze obstawianiu towarzyszy duze ryzyko wiec nie rozumiem waszych zazalen.
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 18:04 #43
Przemo07
Przemo07 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2011 17:55

Dobrze że raczej my zagramy.
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 17:54 #42
designer
designer pisze:
do diabla! Mam czekac do piatku wieczorem? Coz wazne ze jest szansa ze zaklady nie przepadna i oby nie, bo nie tylko ja bede wkurzony wtedy...
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 16:55 #41
Polson
Polson pisze:
Nie można zamienić meczu totham i everton? Rozumiem że mieli grać na White Hart Lane, a przecież można przenieść mecz do evertonu... Rewanż byłby już w Londynie.

A mecz bez kibiców nie może się odbyć...
Kibice w Anglii to prawdziwy 12 zawodnik.
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 16:41 #40
Taurus
Taurus pisze:
Ciekawe co z tego będzie..., i przez takie zamieszki może nie odbyć się całą kolejka ;d..., no coz bezpieczeństwo przede wszystkim, mam nadzieje że się tam uspokoi :/
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 15:39 #39
jack1066
jack1066 pisze:
Taka prawda,że wariują tylko imigranci(przede wszystkim czarni) i inne nieroby, narkomani i margines społeczny. Do tego dochodzą chuligani. Powody? Jak dla mnie brak, bo skoro nawet w kryzysie Polacy znajdują prace na Wyspach to wyżej wspomniani spokojnie też mogą-ale im sie NIE CHCE. A z nudów znaleźli pretekst, bo chyba nikt już nie pamięta o co im chodziło na początku.

Co do ligi-to jak na moje odwołają.Zbyt duże ryzyko, nikt w takiej sytuacji nie weźmie odpowiedzialności za bezpieczeństwo na stadionach.
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 15:01 #38
SZEWCZYK34
SZEWCZYK34 pisze:
jak te debile co wariują na ulicach chcą walczyć jaki problem ma rząd brytyjski? niech wyślą ich na następny samolot do afganistanu!! Kto sie ze mną zgadza?
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 13:53 #37
brk91 pisze:
brk91
Oczywiście, że ja. Problem w tym, że system demokratyczny jest tak słaby, że rząd angielski nie jest w stanie nic zrobić. Jedna wielka żałóść, żeby banda rozpieszczałych nastolatków rozszerzała wandalizm w swoim kraju i czuła się przy tym bezkarna. Pały i broń palna powinna iść już od pierwszego dnia.
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 14:10 #36
ghiio pisze:
ghiio
"rozpieszczałych" ? chyba miałeś na myśli rozpieszczonych
a jeżeli tak to jesteś w dużym błędzie jeżeli oni są rozpieszczeni. Ci ludzie nie mają po pierwsze pracy po drugie często nie mają nawet szkoły jak już mają to te szkoły nie są pierwszej jakości. Tak naprawdę to oni mają beznadziejne życie. wiem że nie ma usprawiedliwienia dla tych rozbojów ale też nie wyobrażajmy sobie ich jako bogatszych od Polaków i jeszcze kradnących żeby mieć więcej. Tam jest bida z nędzą i rozwarstwienie jest o wiele większe niż w Polsce
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 14:46 #35
Azian pisze:
Azian
#ghiio
Nie rozśmieszaj mnie. Jeśli to, że nie ma pracy, jest bieda i są za wysokie podatki jest "usprawiedliwieniem" tego co robią, to w Polsce takie zamieszki powinny trwać od 5 lat bez przerwy. Bez przesady ku*wa, niszczenie domów, samochodów, sklepów ludzi którzy dostają po dupie tak samo jak oni i 70% populacji na świecie ma być sposobem na..? No właśnie, na co? Są poje*ani i policja powinna zacząć używać broni i powybijać wszystkich tych sku*wieli.
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 14:55 #34
brk91 pisze:
brk91
Dzięki ghiio za poprawkę, oczywiście nie nazwałbym ich rozpieszczonych, bo nie mam pojęcia jak tam u nich naprawdę jest. Jedno jest pewne, że do tej pory czuli się totalnie bezkarni demolująć swój kraj, a państwo nie potrafiło skutecznie zareagować. Dopiero teraz słychać o spadku ilości napadów i przestępstw, co i tak jest zdecydowanie za późno...
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 15:04 #33
AFCAMUFC
AFCAMUFC pisze:
jaki problem zrobic mecz bez kibiców?
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 13:31 #32
matemufc pisze:
matemufc
idze idze ,to nie polska
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 13:41 #31
Czarny171 pisze:
Czarny171
Taka, że raczej żaden klub nie chce stracić pieniędzy z biletów.
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 13:43 #30
AgEnT pisze:
AgEnT
Mecz bez kibiców to nie jest mecz. Poza tym to nie Polska i nasza "wspaniała" władza.
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 14:07 #29
Biafra pisze:
Biafra
tu nie chodzi o to, ale np. o fakt, że na White Hart Lane zniszczono kasy i dużą część infrastruktury przed stadionem. A nie wiadomo co będzie dalej..
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 14:21 #28
MakaveliPL91
MakaveliPL91 pisze:
dlatego tez ze obcieli im kase a potem chęć kradzieży

margines społeczny taki trzeba od razu wyeliminować
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 13:23 #27
designer
designer pisze:
co to ma byc?! To juz szczyt absurdu! Niech by wkroczylo wojsko w ta akcje i pozabijalo kazdego "cwaniaczka" udajacego jakiegos kretynskiego pseudo- gangsterzyka, a nie sie opieprzaja jak jakies niedorozwoje! Jeszcze tego brakuje by kolejka Premiership zostala odwolana a tym samym zaklady sportowe. Niech sie dupki wala! Sadza ze zwrot stawki jest przyjemny?! do cholery niech sie te pajace z policji biora ostro do roboty, bo gdyby to byla meksykanska policja juz dawno bylby spokoj i porzadek! a ja nie zycze sobie zadnych odwolan bo nie mam ochoty ponosic strat przez jakis brudasow!
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 12:16 #26
mateuszr20471
Zgadzam sie z toba. Niech wkroczy wojsko i niech napierdziela do tego bydla nie patrzac czy trafi w leb czy noge czy w reke. To sa zwierzeta a nie ludzie, szkoda tylko, ze prawo Brytyjskie ( nie tylko) chroni bandytow.
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 12:21 #25
Arothq pisze:
Arothq
też bym tak chciał, niestety to jedna z wad demokracji -.- Dawniej sie nikt nie pier.... wjeżdzało ZOMO i po sprawie - szkoda, że wtedy demonstracje były w słusznej sprawie a nie jak teraz...
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 12:40 #24
matemufc pisze:
matemufc
Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2011 13:50

@designer
I właśnie dlatego takie osoby infatylne jak ty nie mogą stanowić władzy w państwie . Zastanawiałeś sie co by było gdyby wojsko wkroczyło i tak jak napisałeś 'pozabijało cwaniaczka' lub angielska policja zmieniła sie 'mexykańska policje' , chyba jednak nie zastanawiałeś sie . Mieli by tam własnie drugi mexyk lub chwilową wojne domową . Agresja niczego dobrego nie wnosi ! . Będą burdy chwile i przestaną . A wy co sie zgadzacie z nim.. pffu żal mi was komuchy
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 13:48 #23
designer pisze:
designer
nie gadam z kims, kto malo zna sie na zwalczaniu tego typu problemow. Popieram tych ktorzy wypowiedzieli sie powyzej bo sluchanie pacyfistycznych bzdetow mnie nudzi. Nawet nie masz pojecia co to komuch, entonces callate la boca. Jak juz napisalem, nalezy wybic to bydlo co do jednego i zdania nie zmienie, bo nawet nie masz pojecia jakie straty przyniesie mi i moim znajomym odwolanie kolejki przez tych tchorzy z FA, ktorzy powinni zrozumiec ze zamieszki ustaly i teraz gliny robia naloty na domy by zlapac kazdego dupka odpowiedzialnego za ten syf. Niech sie naucza te brudasy ze ktos sie jeszcze nad nimi a nie robia co chca. Pacyfisci pewnie probowaliby idiotycznie gadka szmatka to zatrzymac, a co w zamian by dostali. Kijem po lbie lub nozem w plecy. Tak wiec albo stanowczo sie usunie ta dzicz, albo to cos zezre Anglie jak rak.
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 14:13 #22
matemufc pisze:
matemufc
Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2011 14:38

@designer
ok
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 14:35 #21
Szczota pisze:
Szczota
Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2011 14:49

Uważam dokładnie tak samo. Niestety takie uroki demokracji, że nie można ich tknąć, a nawet jeśli do tego by doszło to premier Wielkiej Brytanii mógłby mieć przez to kłopoty. Dodatkowo chciałbym nadmienić, że spałować powinni tych żałosnych "Obrońców Krzyża", gdyż ich słuszna sprawa to tak jak w przypadku zamieszek w Anglii, strata czasu, pieniędzy i ludzkich nerwów. Najbardziej denerwuje mnie to, że przez taki debilizm cierpi futbol.
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 14:46 #20
Arothq pisze:
Arothq
Designer - niemam nic przeciwko POKOJOWYM demonstracjom. Oglądasz TV? Widzisz co się tam dzieje? To BYDŁO bo inaczej ich nazwac nie można demoluje sklepy, restauracje, bary oraz całą infrastrukture komunikacyjna (przystanki, latarnie, znaki, samochody). Uważasz, że powinno się z nimi rozmawiać? Myślisz, że kto zapłaci za te zniszczenia - ludzie tam niejednokrotnie stracili sporą część dobytku swojego życia, jak np rodzinny sklep etc. , ich pod uwagę nie bierzesz? Niech sobie robią marsze, parady ale bez AGRESJI. To co oni tam robią to łamanie prawa podlegające karze choćby za niszczenie mienia publicznego o kradzieżach nie wspominając. Jakby ich było 10 to by przyjechało 10 gliniarzy i tak ich sprali, że obudzili by się po 2 dniach i prosto do sądu pojechali. Tych tutaj niestety jest sporo więcej i by chyba czołgami było trzeba...
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 22:53 #19
Przemo07
Przemo07 pisze:
Eee, nie odwołają. Nie wydaje mi się przynajmniej. Już się zaczyna wszystko uspokajać.
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 12:01 #18
profesor999
profesor999 pisze:
Zamieszki w Angii powoli dobiegają końca poprzez sparcie miejscowych grup ludzi.
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 11:19 #17
devils18
devils18 pisze:
Kurcze tyle czekania na start sezonu... Szkoda mam nadzieje, że się sytuacja uspokoi i mecze się odbędą.
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 10:39 #16
konradzaw
konradzaw pisze:
z tego co dziś słyszałem to ostatniej nocy było znacznie spokojniej więc może nie przeniosą tej kolejki
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 10:34 #15
Cleverley
Cleverley pisze:
w Manchesterze są zamieszki , a my gramy akurat na wyjeździe z West Brom ;)
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 10:13 #14
Czarny171 pisze:
Czarny171
Tak, ale Manchester City już nie. ;]
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 10:53 #13
Beckie pisze:
Beckie
West Brom to Birmingham. W Birmingham zamieszki zaczęły się zaraz po Londynie, wczoraj w nocy zmarło trzech facetów w B'ham.
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 11:29 #12
Cleverley pisze:
Cleverley
Beckie - West Brom to nie Birmingham . West Bromwich to normalne miasto , a z Birmingham są Birmingham City i Aston Villa (;.
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 16:27 #11
Beckie pisze:
Beckie
It is 5 miles (8 km) north west of Birmingham.

To są przedmieścia Birmingham, ogólnie wchodzi w skład aglomeracji. Jak oglądałeś sikhów z Sangat TV pomagających policjantom łapać przestępców w West Bromwich, to wiesz, że tam też nie jest bezpiecznie.
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 17:46 #10
Cleverley pisze:
Cleverley
ale jednak osobne miasto ;)
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 22:35 #9
neno
neno pisze:
Mam nadzieje ze nieodwolaja kolejki,dzisiaj wlasnie montuje cyfre sobie i juz niemoge sie doczekac meczu w niedziele.
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 09:17 #8
wrobel1992
wrobel1992 pisze:
W angielskiej tv podają ze jest już spokojnie na ulicach wiec sadze ze ta kolejka jednak się odbędzie.
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 09:14 #7
razzor91
razzor91 pisze:
Nawet o polityce tu można nawinąć :) No więc tak,obstawiam,że na 100% będzie odwołana,bo Londyn jest teraz bardzo niebezpieczny a z tego miasta jest chyba najwięcej klubów lidze (nie kojarzę innego miasta gdzie są ponad 3 kluby z Premier League ale może się mylę),a Brytyjska policja nic nie robi jakby to nie ich sprawa... Powinni do nich strzelać,użyć armatek wolnych,paru dzieciaków zamknąć i postraszyć wyrokami,albo i nawet zamknąć... Bo tak się dzieje taki cyrk...
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 09:05 #6
Mohamed pisze:
Mohamed
Anglia to nie Polska. Ostatnio w tv mówili, że tam policja nie może używać armatek wodnych(poza Irlandią), gumowych kul. Więc mogą stanąć i tylko prosić o to żeby ludzie się rozeszli. Dopiero któregoś dnia zamieszek, sprowadzono armatki wodne i dlatego wszystko się uspokaja.
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 11:52 #5
4everUnited
4everUnited pisze:
Szkoda , pewnie bedzie odwolana , ale oby nie.
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 08:59 #4
Klimaa
Klimaa pisze:
Zdrowie zawodników i kibiców idących na mecz jest najważniejsze. Obawiam się że 1 kolejka może być odwołana.
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 07:55 #3
cahill1226
cahill1226 pisze:
miejmy nadzieję że zamieszki i wybryki chuliganów jak najszybciej się skończą...
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 07:37 #2

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY