AKTUALNOŚCI

Barça faworytem do pozyskania Sancheza

Data 08 lipca 2011, 13:48 Reps, Sky Sports
Barça faworytem do pozyskania Sancheza
» Barcelona wiedzie prym w negocjacjach z Udinese
A A A
Zdaniem syna właściciela Udinese Barcelona pozostaje głównym kandydatem do ściągnięcia w swoje szeregi Alexisa Sancheza. Klubowi mistrzowie Europy są najbliżsi transferu skrzydłowego wycenianego na 50 milionów euro.

Zainteresowanie 22-latkiem wyrażały w ostatnim czasie Manchester United, Manchester City, Chelsea i Inter Mediolan. Niedawno Udinese potwierdziło, że do wyścigu o ich piłkarza dołączyło także Napoli.

Wszystko wskazuje jednak na to, że to Barcelona pozyska zawodnika, którego kontrakt wygasa w 2014 roku. Tak przynajmniej zdaje się wynikać z ostatnich wypowiedzi Gino Pozzo, syna Giampaolo.

- Na dzień dzisiejszy naszym głównym celem jest dokończenie wszelkich możliwych negocjacji z Barceloną. Musimy poczekać do następnego tygodnia i zobaczymy, co się stanie - powiedział Pozzo dla Gazzetta dello Sport.

- Nie spieszy nam się, ponieważ Alexis bierze teraz udział w Copa America.

Włoch wykluczył również możliwość sprzedaży ich największej gwiazdy do któregoś z klubów Serie A zainteresowanych Chilijczykiem.

- Mówimy o transferze opiewającym na kwotę 50 milionów euro, a Napoli i Inter są dalekie od spełnienia tych warunków finansowych - zakończył Pozzo.
» Danczew: Berba zainteresowany grą w PSG Danczew: Berba zainteresowany grą w PSG
Wygląda na to, że Bułgarowi nie bra...
» Pierwsza oferta United za Kagawę odrzucona Pierwsza oferta United za Kagawę odrzucona
Manchester United złożył oficjalną ...
» "Nie wiem, kiedy podejmę decyzję"
Młody Belg wyznał, że interesuje go...



Poprzedni news:
Nani żałuje odejścia dwójki obrońców
Następny news:
Smalling z nowym, pięcioletnim kontraktem

Komentarze (91)


MDuch7
MDuch7 pisze:
Ich chyba pogięło 50 mln za takiego zawodnika za tyle kasy to można mieć 2-3 dobrych graczy to po pierwsze,
Po drugie po co on ma tam iść jak w ataku cały czas gra Messi , Villa , Pedro no ok może walczyć z Pedro o 1 skład to nawet jeżeli wygryzie go to Pedro nie bedzie siedział na ławie pójdzie do takiego Realu lub City i Barca wyjdzie na tym jak na Ibrahimovic'u a z kolei Sanchez też nie pójdzie na ławce siedzieć bo w innym trochę lepszym klubie jak np. Inter będzie miał raczej 1 skład.

Glory Glory
» Środa, 13 lipca 2011, 10:07 #89
kgdi643
kgdi643 pisze:
theodor121.blogspot.com/ zapraszam ! juz dzisiaj kolejne spotkanie ht/ft kurs miedzy 20-30 !
» Sobota, 09 lipca 2011, 19:14 #88
Devil7United
Devil7United pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.07.2011 15:51

HAHAHAHAHA 50 mln euro za zawodnika który zagrał jeden przyzwoity sezon, to jakieś szaleństwo. Poza tym Barcelona nie wyłoży 50mln za nic w świecie, z tego co wiem, nie posiadają takiej kwoty. Barcelona wydaje najwięcej na pensje i premie swoich zawodników, jest pod tym względem numerem 1 na tle wszystkich klubów, nawet Realu. Sanchez nie jest wart więcej niż 25mln euro, takie jest moje zdanie i zakup go za większą sumę będzie wielkim błędem, zresztą, jeśli trafi do Barcelony, to radzę mu już poćwiczyć grzanie ławy (weźmy pod uwagę Afellay'a, na przykład).
» Sobota, 09 lipca 2011, 15:49 #87
piotrek8553
piotrek8553 pisze:
podobno nasi prawie w city jak ktos cos bedzie wiedzial do pisac
» Sobota, 09 lipca 2011, 10:51 #86
SzYnA pisze:
SzYnA
to ściema, czytałeś za jaką kase? 22,5 mln funtów i nieco ponad 100 tys tyg. przeciez pisało sie ze w MU by dostawał 110 tyg. i co by nie chciał przejść do strony manchesteru gwarantującej trofea ?? powinni karać dziennikarzy lub gazety za te wszystkie plotki i spekulacje jak np. Bale w Barcelonie itp.
» Sobota, 09 lipca 2011, 10:54 #85
ScreamMyName pisze:
ScreamMyName
w ogóle to ciekawe że tak ucichła sprawa Bale'a.Kilka miesięcy temu wszyscy go chcieli a teraz cisza. A przecież Bale jest lepszy niż Sanchez czy Pastore o których się tyle mówi.
» Sobota, 09 lipca 2011, 12:19 #84
Megadeth pisze:
Megadeth
Bale ma złamaną nogę i nie wiadomo czy i kiedy wróci do grania... ludzie czy Wy naprawde nie oglądacie meczy ?!

tutaj masz jak go ładnie obrońcy Blackpool obskoczyli - youtube.com/watch?v=SrUVRB78WxA
» Sobota, 09 lipca 2011, 15:14 #83
ScreamMyName pisze:
ScreamMyName
dobra,dobra to że ma kontuzję to akurat wiem bo oglądałem ten mecz mądralo! co nie zmienia faktu ze o nim ucichlo.
» Niedziela, 10 lipca 2011, 13:29 #82
FiFlaK pisze:
FiFlaK
No pomyśl troszkę. Kto by chciał kupić połamanego zawodnika ?
To tak jakbyś kupował samochód bez silnika, albo chleb pusty w środku.
» Środa, 13 lipca 2011, 11:35 #81
marekis033
marekis033 pisze:
Witam jesli ktos chcialby nabyc stare badz nowe koszulki UNITED niech napisze na GG 24359724 ZAPRASZAM
» Sobota, 09 lipca 2011, 04:07 #80
Megadeth
Megadeth pisze:
Sanchez właśnie pokazał że w Barcelonie odnajdzie się błyskawicznie, gdyż dorabianie w teatrze nie jest mu obce. Dobre chociaż że sędzia dużo widzi, żółta kartka i w 100% zasłużona.
» Sobota, 09 lipca 2011, 01:39 #79
prot pisze:
prot
Szkoda ale masz racje. Takie zachowanie mocno dyskredytuje Sanchez'a w oczach kibiców, którym marzyło się aby przywdział diabelską koszulkę. Taki styl zachowania na boisku jest niedopuszczalny w United i nie tylko.
» Sobota, 09 lipca 2011, 02:23 #78
Megadeth pisze:
Megadeth
btw - prot nie wiesz czasem czy Groszek również jest zawieszony za balangowanie po wygraniu CONCACAF czy też selekcjoner dał mu odpocząć ? Wiem że Meksyk nie traktuje CA zbyt poważnie, ale drużyna powołana na ten turniej jest skazana na baty.
» Sobota, 09 lipca 2011, 03:11 #77
7iverson7 pisze:
7iverson7
Nie jest zawieszony.Meksyk wystawił reprezentację olimpijską na Copa America.
» Sobota, 09 lipca 2011, 06:03 #76
Megadeth pisze:
Megadeth
Tak, wystawili reprezentacje olimpijską ponieważ 8 graczy z podstawowej 11 zostało zawieszonych za świętowanie wygranej w CONCACAF razem z prostytutkami ;)
» Sobota, 09 lipca 2011, 15:12 #75
RamirezMUFC pisze:
RamirezMUFC
Reprezentacja Meksyku po prostu udała się na zasłużony urlop, a ich balanga nie ma nic wspólnego z wystawieniem rezerwy na Copa America.
» Sobota, 09 lipca 2011, 15:41 #74
PanDuzeA pisze:
PanDuzeA
Oczywiście, że tak. Oni już swój turniej wygrali. Trudno oczekiwać, żeby Ci sami piłkarze grali dwa turnieje z rzędu.
» Niedziela, 10 lipca 2011, 10:51 #73
DAMINOS
DAMINOS pisze:
pilka.pl/sky-sport-nasri-zagra-w-manchesterze-city plota jak nic :D
» Sobota, 09 lipca 2011, 01:25 #72
Szprot00
Szprot00 pisze:
Właśnie sobie oglądam Urugwaj- Chile i powiem, że Sanchez nie rzuca na kolana swoją grą. Gra tak bezbarwnie jak Messi z Kolumbią albo i jeszcze słabiej ;) Nie wiem nad czym te zachwyty... Mnie to się tam podoba gra Forlana, to dopiero zawodnik!
PS Suarez to świetny aktor, a te jego spojrzenia na sędziego jak się zwija z bólu, kabaret ;D
» Sobota, 09 lipca 2011, 01:06 #71
prot pisze:
prot
No ale po drugiej połowie przydałoby się napisać drugi komentarz o zupełnie przeciwnym charakterze - zgadza się? ;-) Trzeba przyznać, dobry kot z tego Sancheza ale z pewnością nie zapowiada się jeszcze na Ronaldo czy Messiego. Dużo lepsze wrażenie w meczu z Kolumbią zrobił na mnie Neymar.

Jeśli Sanchez osiągnął poziom super wojownika pierwszego stopnia to Neymar ( co z resztą widać na głowie ) jest już dawno na poziomie 3cim.
» Sobota, 09 lipca 2011, 02:34 #70
hetmanek
hetmanek pisze:
Wyjdzcie z tego newsa i zobaczcie na dole jak piekna bramke strzelił Pogba podziwiam go to będzie drugi Patric Vieira bardzo waleczny , skuteczny , ambitny i WALCZAK !! tylko nie wiem na jakiej pozycji on gra ale chyba jest ofensywnym pomocnikiem lub defensywnym .
» Sobota, 09 lipca 2011, 00:56 #69
flinston pisze:
flinston
No ładna:) brameczka nie ma co ,mam wrażenie ,że uderzenie w pełni mierzone i świadome ,a nie jakiś fart ,przynajmniej tak to wygląda
» Niedziela, 10 lipca 2011, 08:59 #68
axel52
axel52 pisze:
rozumiemy że okres ogórkowy , ale do przesady już z tym Sanchezem . Ileż można czytać podobnie brzmiące newsy ?? redakcjo zlituj się
» Piątek, 08 lipca 2011, 23:36 #67
RamirezMUFC
RamirezMUFC pisze:
Oficjalne wyjazdowe stroje United poznamy 15 lipca.
» Piątek, 08 lipca 2011, 22:41 #66
Bovver
Bovver pisze:
juz 50 dopiero co było 35mln jak mnie pamięc nie myli... Co z ta piłka?
» Piątek, 08 lipca 2011, 22:03 #65
hitman90 pisze:
hitman90
Takie kluby jak Chelsea i Real w swoim czasie konkretnie popsuly rynek. Teraz dolaczyly do nich MC i niestety Barcelona. MC proponuje tygodniowki pokroju Rooneya u nas, komus takiemu jak Yaya Toure, wiec o czym tutaj gadac?
» Piątek, 08 lipca 2011, 23:00 #64
listek007
listek007 pisze:
A niech sobie go wezmą, na cholerę jest on nam potrzebny, mamy lepszego Naniego i jeszcze Younga w obwodzie, nie mówiąc o Valencii. A cena za tego "magika" to przegięcie, podobnie jak za Pastore. Niech sobie "Więcej niż klub" go bierze, jakby mało mieli wirtuozów składzie, a długi rosną...:)
» Piątek, 08 lipca 2011, 21:54 #63
DEPE pisze:
DEPE
co do dlugow, to sa one i tak jakies 2x mniejsze od tych posiadanych przez United.
» Piątek, 08 lipca 2011, 22:19 #62
RamirezMUFC pisze:
RamirezMUFC
Co nie zmienia faktu, że United są lepsi od Barcelony. W ogóle to najlepszy klub na świecie. O! :)
» Piątek, 08 lipca 2011, 22:23 #61
pepsik189 pisze:
pepsik189
Mu lepsze od Barcy, mówisz tak po dwóch wysokich porażkach z nimi?
» Piątek, 08 lipca 2011, 23:11 #60
hetmanek pisze:
hetmanek
Zobacz że w sztabie Gerenalnym Arbitrów na 20 członków az 14 pracowało niegdyś w Barcelonie ja sie nie dziwie ze wygrywają , mecz w Lidze Mistrzów z Realem to była kpina :/ Barca sie nie nadaje Messi zgasnie jak Ronaldinho bo za bardzo opierają na nim swoja gre to nie jest robot wkońcu sie wypali .
» Sobota, 09 lipca 2011, 00:59 #59
DEPE pisze:
DEPE
pozostala ci tylko frustracja
» Sobota, 09 lipca 2011, 01:21 #58
RamirezMUFC pisze:
RamirezMUFC
Ja i tak zdania nie zmienie. Mam w d Barcelone i jej wyniki. Dla mnie liczą się tylko Czerwone Diabły.
» Sobota, 09 lipca 2011, 10:31 #57
Michal88
Michal88 pisze:
powariowali z tymi cenami bez kitu! ciekawy jestem jakie beda ceny zawodnikow za jakies 3/4 lata chyba ze fifa cos wymysli zeby zatrzymac te wariackie ceny
» Piątek, 08 lipca 2011, 21:31 #56
guodzilla
guodzilla pisze:
Jeszcze jeden news o nim i zniosę jajko.
» Piątek, 08 lipca 2011, 21:26 #55
hitman90
hitman90 pisze:
Ja obstawiam, ze on nigdzie nie pojdzie w tym okienku. Barcelona ma kupic Jego i Fabregasa? Mysle, ze 80 mln to minimum za dwoch. Watpie, aby blaugrana tyle wydala:)
» Piątek, 08 lipca 2011, 21:08 #54
Ronaldinho17
Ronaldinho17 pisze:
i tak go nie sciagniemy wiec takie posty sa bez sensu :/ a z reszta po on nam przecierz on jest (CHYBA) skrzydlowym ( jesli sie myle to mnie poprawcie :)
» Piątek, 08 lipca 2011, 20:43 #53
mariush91 pisze:
mariush91
Tak poprawie Cię ... nie przecierz tylko przecież ;)
» Piątek, 08 lipca 2011, 22:52 #52
aro1
aro1 pisze:
Barca go chce - on chce do Barcy - niech go biorą proste. Myślę, że czas zakończyć spekulacje na temat tego zawodnika na Devilpage, szkoda czasu.
A kupią go pewnie za 23 mln max (absolutne max.)
» Piątek, 08 lipca 2011, 19:15 #51
profesor999
profesor999 pisze:
Powiem tak nie ma co budzić kontrowersjii wobec jego transferu do MU 50 mln nie damy za niego dajemy 20-25 mln za nasriego i koniec więc nie ma co spekulować nad jego transferem.
» Piątek, 08 lipca 2011, 18:20 #50
Tennant
Tennant pisze:
Nie, Young jest od niego lepszy :)
Glory Glory MU
» Piątek, 08 lipca 2011, 18:03 #49
hitman90 pisze:
hitman90
Moze lepszy nie jest, ale ja osobiscie mowie "NIE" gwiazdozbiorowi:) Czytalem gdzies, ze prezes Barcelony osobiscie chcialby sie spotkac z Neymarem. Mam wrazenie, ze z Barcy robi sie drudzy Galacticos.
» Piątek, 08 lipca 2011, 18:13 #48
dawvd pisze:
dawvd
Galacticos jest tylko jedno.
Hala madrid
Pozdrowienia dla wszyskich kibiców diabłów i mistrzostwa .Oraz upokorzenia Chelsy i zdegradowanie Arsenalu :)-
» Piątek, 08 lipca 2011, 18:36 #47
szalik666
szalik666 pisze:
Dello Sport Journalist: " Inter Accept Manchester United's 38m to Sneijder , ÂŁ200k a week, and expected a deal Done next Monday
» Piątek, 08 lipca 2011, 17:23 #46
RamirezMUFC pisze:
RamirezMUFC
La Gazzetta dello Sport to taki włoski The Sun. Nie uwierzę dopóki nie zobaczę.
» Piątek, 08 lipca 2011, 21:55 #45
Roo10ney
Roo10ney pisze:
50 milionów?! HAHAHAHAHA! Niezła polewka. Koleś jest wart MAX. 17 milionów. Nie rozumiem szumu wokół tego piłkarza, skoro 30 milionów kosztuje Sneijder.
» Piątek, 08 lipca 2011, 16:49 #44
DEPE pisze:
DEPE
jesli Sneijder kosztuje twoim zdaniem 30, to ile ma kosztowac np. Cesc? A Sneijder jest lepszym pilkarzem od Cesca.
» Piątek, 08 lipca 2011, 16:54 #43
Roo10ney pisze:
Roo10ney
No taka jest cena zaporowa za Wesleya Sneijdera, pisze z prawej strony w rubryce NA CELOWNIKU UNITED.
» Piątek, 08 lipca 2011, 21:38 #42
ScreamMyName
ScreamMyName pisze:
jak on jest wart 50mln to Nasri czy Sneijder powinni kosztowac odpowiednio nie 25mln i 35mln tylko 70mln i 90mln...
dla mnie sanchez jest wart max 20mln.
» Piątek, 08 lipca 2011, 16:18 #41
grobla95
grobla95 pisze:
Jest nam całkowicie zbędny... Tyle w tym temacie.
» Piątek, 08 lipca 2011, 16:17 #40
Ibra8 pisze:
Ibra8
popieram .
» Piątek, 08 lipca 2011, 17:09 #39
Janczar
Janczar pisze:
Nie jest wart 50 mln...
» Piątek, 08 lipca 2011, 15:40 #38
SCHOLES
SCHOLES pisze:
Zresztą po co nam skrzydłowy, mamy Younga, Naniego, Valencie, wiecznego Giggsa i Parka. Lepszy jest Nasri.
» Piątek, 08 lipca 2011, 15:13 #37
xmad
xmad pisze:
niech go kupuje barca tylko za 100mln przynajmniej się finansowo wykrwawią:D
Poza tym jest on młodym piłkarzem i nie wiadomo jak sprawdzi się w trudniejszej lidze, także wydawanie za niego 50mln euro to trochę za duże ryzyko.
» Piątek, 08 lipca 2011, 15:02 #36
PaToManU
PaToManU pisze:
Niech Barca sobie go bierze ! 50 mln za niedoświadczonego zawodnika ! Niech płaca frajerzy ! Ja chce Nasriego i Sneijdera :D A oni razem są warci 50 mln :)
» Piątek, 08 lipca 2011, 14:49 #35
Cleverley
Cleverley pisze:
goal.pl/bronzetti-malaga-daje-35-mln-za-sneijdera,art200759.html

a to ciekaew ;d
» Piątek, 08 lipca 2011, 14:37 #34
LukO pisze:
LukO
ahh te szejki..
» Piątek, 08 lipca 2011, 15:58 #33
fala1992
fala1992 pisze:
Ile jeszcze usłyszę że jakiś tam zespół jest faworytem do kupna Chilijczyka. 50 milionów? Jeszcze poczekajmy miesiąc i cena wzrośnie do 100.
» Piątek, 08 lipca 2011, 14:36 #32
prot pisze:
prot
Zgadza się. Powinno się już ignorować te doniesienia na temat przyszłości zawodnika bo faktycznie za miesiąc barca będzie musiała wypuścić akcje na rynek, żeby zakupić Sancheza albo zapukać do SKOK'u. Pewnie i dwa tiry na przewóz gotówki będą potrzebne.
» Piątek, 08 lipca 2011, 14:44 #31
Rafalxinho pisze:
Rafalxinho
Popisałeś się trochę niewiedzą.
Barca należy do kibiców, a nie do jakiś prezesików. Wybierany jest tylko prezydent. Więc żadne akcję nie wchodzą w grę.
po 2. Barca ma ogromne dochodu i wydanie 100-150 mln nie byłby nie wiadomo jak okropne. Ale Barca jak i wiele klubów w Anglii czy Hiszpanii ma duże długi, z tą różnicą, że Barca chce jest niwelować w przeciwieństwie do Realu. Nawet jeśli w tym sezonie Barca wyda na transfery ok 100 mln to dług i tak zmaleje.
Nie musisz dziękować za lekcję ;)
» Piątek, 08 lipca 2011, 17:55 #30
prot pisze:
prot
@Rafalxinho - to był żart ;-) Najlepszym dowodem, że nie załapałeś jest to, że jako jedyny odpisałeś ;-)

rada: "nie denerwuj się, nie działaj pod wpływem emocji, ty tu rozdajesz karty, jesteś pępkiem świata"
» Piątek, 08 lipca 2011, 19:49 #29
SzYnA
SzYnA pisze:
wiadomo, Pastore albo do realu albo do chelsea, Hazard do Arsenalu , Sneijder może do malagi :/ a my jak nie pozyskamy Nasriego to mozemy pomarzyc o mistrzostwie bo gibson raczej nie poda prostopadłej do Javiera, albo nie przerzuci piłki na 50 metrów na nos... a Anderson ? ehh czekam aż zacznie grać tak jak wszyscy się spodziewali ze zagra...
» Piątek, 08 lipca 2011, 14:34 #28
Cleverley
Cleverley pisze:
Sanchez - Villa - Messi

co za atak mogą miec ; o .. ale i tak wierzę,że United będzie w stanie ich pokonac ;)
» Piątek, 08 lipca 2011, 14:33 #27
sisinho pisze:
sisinho
Sami kibice Barcy widzą w składzie Pedro , który jest młody i zrobi większe postępy niż Villa :) więc prędzej za Ville by grał , jednak i tak dalej będą grali MVP
» Piątek, 08 lipca 2011, 17:03 #26
DAMINOS
DAMINOS pisze:
a niech sobie go biorą :P tak cały sezon na ławce przesiedzi hehe :D
» Piątek, 08 lipca 2011, 14:32 #25
blejd7
blejd7 pisze:
Niech SAF lepiej kupi Hazarda za 25 mln i dorzuci Obertana i będziemy mieli z głowy zarówno skrzydła jak i środek pola. Ewentualnie jeszcze Sissoko lub M'Vila jako def pomoc bo Carrick zaczyna słabnąć.
Nie potrzebujemy Sneijdera bo 40 mln za 27-latka to może tylko Barca, Real czy City dawać a United nie powinno być tak głupie by wydawać tak duże pieniądze na zawodnika który zagra max 5 lat na poziomie. Poza tym kolejne 50 mln na płace dla niego to już olbrzymi koszt a powinniśmy myśleć o poprawie sytuacji finansowej jeżeli po nowych przepisach Platiniego będziemy chcieli kupować zawodników za 30 mln. Już lepiej kupić Nasriego bo łączny koszt transferu będzie 2 razy mniejszy od Sneijdera a pod okiem SAFa w ciągu kilku miesięcy dorównałby Holendrowi
» Piątek, 08 lipca 2011, 14:29 #24
Gwyn
Gwyn pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.07.2011 14:12

Przy obecnym stanie kadrowym United nie jest on do niczego potrzebny. Jedynie widziałbym Sneijdera, który jest jednym z najlepszych piłkarzy na świecie, ew. Nasriego, ale najbardziej liczę na jakiś wielki talent, chociaż nie można co roku Chicharito sprowadzać. :)

Odbiegając od tematu, city zmienia nazwę stadionu na Etihad Stadium. Kiedy będzie zmiana na nazwy klubu na Arabic Manchester F.C.)
» Piątek, 08 lipca 2011, 14:12 #23
Gwyn pisze:
Gwyn
**Kiedy będzie zmiana na nazwy klubu na Arabic Manchester F.C. ? :)

Czemu tylko raz mogę edytować post?
» Piątek, 08 lipca 2011, 14:16 #22
ManUniited pisze:
ManUniited
bo nie 2 razy :)
» Piątek, 08 lipca 2011, 14:21 #21
martin86
martin86 pisze:
50 mln to za dużo niech go Barca kupi i skończy się ta saga gdzie Sanchez się przeniesie
» Piątek, 08 lipca 2011, 14:06 #20
Shoot
Shoot pisze:
Aha. Najpierw Barca potem United a może Harry Potter?
» Piątek, 08 lipca 2011, 14:04 #19
Wielbicielka pisze:
Wielbicielka
Mów co chcesz ale Harry jest mistrzem w quidditchu:D Jest szybki, wygrywa pojedynki w powietrzu a do tego potrafi robić na boisku różne sztuczki:p Jest idealnym kandydatem:D
» Piątek, 08 lipca 2011, 14:31 #18
ironia
ironia pisze:
No i dobra niech bo pozyskają i będzie spokój.
» Piątek, 08 lipca 2011, 14:02 #17
szalik666
szalik666 pisze:
A ja bym go widział u nas jest znakomity taki Pedr w Barcie juz moze siadac powoli na ławke i nawet Naniego on połyka
» Piątek, 08 lipca 2011, 13:59 #16
ericcantona93
uważaj żeby ciebie nie połknął.
To jest typowy jeździec bez głowy, talent ma, szybkość i drybling też, ale za dużo w tym wszystkim chaosu - taki Nani kiedy dopiero co do nas przyszedł
» Piątek, 08 lipca 2011, 14:05 #15
szalik666 pisze:
szalik666
ericcantona93-----> moze i masz racje ale talent ma wiekszy od Naniego ktory juz sie nie rowzinie a juz teraz Sanchez mu dorównuje pod okie safa mogł by byc najlepszy na siwiecie po predyspozycje ma
» Piątek, 08 lipca 2011, 14:12 #14
parada pisze:
parada
dokladnie mozecie go zobaczyc na Copa America gra piach... duzy talent, mozliwosci fizyczne ale osioł z niego pokroju Teveza czy Balotelliego
» Piątek, 08 lipca 2011, 14:13 #13
prot pisze:
prot
@parada - czy osioł? - nie sądzę a już na pewno porównanie do tego japacyka z Włoch to nieporozumienie. Czy gra piach? - w meczu z Meksykiem, który widziałem to nie zauważyłem.

Moim zdaniem - absolutnie - nie jest bardziej zdolny od Naniego. Portugalczyk ma magiczną technikę wcale nie gorszą niż CR7 co bardzo dobrze widać w meczach reprezentacji. Moim zdaniem Nani potrafi zrobić z piłką to samo co Sanchez ale w drugą stronę to może być różnie. Messi mija na stojąco, to samo Neymar i to samo ma Nani - Sanchez to dynamit ale nie mija przeciwnika tak jak robią to wcześniej wymienieni.

Nani gra jakby w szpitalu po urodzinach zamiast do poduszki przytulał się do piłki. Sanchez - jakby zaprzyjaźnił się z piłką trochę później.
» Piątek, 08 lipca 2011, 14:36 #12
ericcantona93
prot
bardzo trafne spostrzeżenia, nie można się z tym nie zgodzić.
Nani ma to "dygnięcie" , a tego nie ma także C.Ronaldo i wspomniany Sanchez.
Dryblingi Alexisa opierają się głównie na niesamowitym przyspieszeniu - łatwiej jest go porównać właśnie do Ronaldo, bo mają zdecydowanie więcej wspólnego.
Nani to zupełnie inny styl.
Nani technicznie jest lepszym zawodnikiem niż Sanchez i nawet Ronaldo. Problem w tym ( albo i nie), że nie prezentuje takich walorów fizycznych jak wspomnieni dwaj. Więc trudno jest bezpośrednio porównać Naniego z Sanchezem - pewne jest, że Nani to zawodnik bardziej ograny.
A sam Nani miał super sezon, ale mi cały czas brakuje stabilizacji formy - po jednym świetnym meczu, przychodził kolejny kiedy był kompletnie niewidoczny. Mam nadzieję, że konkurencja ze strony Younga go zmobilizuje.
Sanchez w tej chwili jest nam najmniej potrzebny
» Piątek, 08 lipca 2011, 15:32 #11
prot pisze:
prot
@ericcantona93 - "dygnięcie" właśnie tego słowa mi zabrakło ;-) Jak najbardziej się zgadzam jeśli chodzi o walory fizyczne - Portugalczyk jednak ustępuje tutaj pola. Być może gdyby był silniejszy fizycznie, odrobinę wyższy - wtedy częściej pojawiałby się w polu karnym i strzelał np. głową. Trzeba mieć jednak trochę krzepy żeby wywalczyć sobie miejsce w polu karnym (Ferdinand, Vidic). Mam nadzieję, że Nani szybko wbije się do walki o złotą piłę - oby już w tym roku.
» Piątek, 08 lipca 2011, 15:48 #10
Taurus
Taurus pisze:
Omg.... niech sobie go kupią bo po co ma grać u nas skoro mamy już Younga...
» Piątek, 08 lipca 2011, 13:58 #9
oldtrafford
oldtrafford pisze:
Tak nawet jeżeli Barca go kupi to i tak miejsca w podstawowym składzie nie uzyska chyba , że za kilka lat , ale na razie czeka go gra z ławki rezerwowych.
» Piątek, 08 lipca 2011, 13:57 #8
EmigrantPL
EmigrantPL pisze:
Po co artykuły o sanchezie na devilpage, nie potrzebny nam kolejny skrzydlowy przecież...
» Piątek, 08 lipca 2011, 13:54 #7
Ignac
Ignac pisze:
moim zdaniem to i tak będzie w Barcy ławe grzał
» Piątek, 08 lipca 2011, 13:49 #6
skoda037 pisze:
skoda037
Zanim przyzwyczai się do ich gry to trochę minie, aczkolwiek faktem jest, że takiego Pedro nietrudno byłoby wykopać ze składu, bo piłkarzem znakomitym to on nie jest
» Piątek, 08 lipca 2011, 13:53 #5
DEPE pisze:
DEPE
Jakim jest pilkarzem Pedro, to pokazal w finale, gdzie Evra nie wiedzial co sie dzieje przez wieksza czesc meczu. Tak ruchliwego i pracujacego dla druzyny pilkarza jak Pedro to w Europie obecnie nie ma.
» Piątek, 08 lipca 2011, 14:55 #4
Kam69 pisze:
Kam69
skoda - wygryzc Pedro z pierwszego skladu obecnie graniczy z cudem, więc nie pier dol od rzeczy. fakt, nie jest wybitny piłkarsko, ale zgranie, zrozumienie z reszta druzyny i zrozumienie filozofii gry Barcy pozwala mu nadrabiac wszystkie braki. w tej chwili jest nieodlaczną częscią pierwszego skladu Barcy.

depe - po pierwsze to odbij stąd bo gdzie się nie pojawisz to wkur wiasz oczy.
dwa - ''Jakim jest pilkarzem Pedro, to pokazal w finale, gdzie Evra nie wiedzial co sie dzieje przez wieksza czesc meczu.'' - Evra akurat bardziej latał za Messim, widocznie takie miał zadanie od SAFA.
trzy - ''Tak ruchliwego i pracujacego dla druzyny pilkarza jak Pedro to w Europie obecnie nie ma.'' - hahaha . HA! idź stąd, proszę ja Ciebie...
» Piątek, 08 lipca 2011, 15:33 #3
skoda037 pisze:
skoda037
A nie widzisz co napisałem ?
Że minie trochę czasu ?
Czytaj ze zrozumieniem
» Piątek, 08 lipca 2011, 16:56 #2
Kam69 pisze:
Kam69
fakt zagalopowałem się i zagotowałem, ale to wszystko przez to, że chcialem jak najszybciej odpisac panu ''depe'' i po prostu wyszedl klops. pozdrawiam.
» Sobota, 09 lipca 2011, 09:09 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY