Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Arsenal odrzuca pierwszą ofertę, Nasri chce do United

» 7 lipca 2011, 11:41 - Autor: Biafra - źródło: The Telegraph, football-talk.co.uk
Władze Arsenalu odrzuciły ofertę Manchesteru United za Samira Nasriego opiewającą na 20 milionów funtów, jednak są gotowi sprzedać swoją gwiazdę, jeśli Czerwone Diabły zaoferują pięć milionów więcej.
Arsenal odrzuca pierwszą ofertę, Nasri chce do United
» Władze Arsenalu odrzuciły ofertę Manchesteru United za Samira Nasriego opiewającą na 20 milionów funtów, jednak są gotowi sprzedać swoją gwiazdę, jeśli Czerwone Diabły zaoferują pięć milionów więcej.
O odejściu francuskiego piłkarza z Emirates Stadium informuje większość brytyjskich portali. Nasri wraca dziś z wakacji w Las Vegas i ma stawić się w ośrodku treningowym Arsenalu, aby porozmawiać na temat swojej przyszłości z menadżerem Kanonierów.

Po ostatnim wywiadzie, w którym Samir zadeklarował chęć wygrywania pucharów wydaje się oczywistym jego transfer do któregoś z większych klubów Premier League. Wprawdzie wśród kandydatów do pozyskania gwiazdora Arsenalu wymieniane są Manchester United, Manchester City oraz Chelsea, to Francuz ma poinformować dziś Wengera, iż chce trafić tylko i wyłącznie na Old Trafford.

Najnowsze informacje brytyjskiej prasy podają, iż oferta United opiewająca na 20 milionów funtów została odrzucona. Arsenal bowiem wyżej wycenia swojego gracza i oczekuje kwoty minimum 25 milionów.

Francuz ma jeszcze zaledwie rok do wygaśnięcie jego obecnego kontraktu z klubem z Emirates Stadium, a dzisiejsze rozmowy mają dać wreszcie odpowiedź na temat jego przyszłości. Niestety nawet w przypadku zgody Arsenalu na transfer Nasriego do Manchesteru United na jego realizację przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać, bowiem dyrektor klubu z Old Trafford - David Gill przebywa obecnie na wakacjach, z których wróci dopiero w przyszły piątek.


TAGI


« Poprzedni news
Kolejny piłkarz po testach w ekipie Bruce'a
Następny news »
Neville: Football poszedł naprzód

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (320)


milosz7: Nasri to świetny zawodnik i przydał by sie nam !! ;)
» 11 lipca 2011, 14:56 #301
DevilKuba123: Bardzo bym chciał Nasriego w MU ale raczej nie przyjdzie więc są 2 opcje albo Snaejder albo SAF znowu coś wymyśli tak jak np. z Hernandezem :) To jest moje zdanie nie musicie się oczywiście z tym zgadzać ale tak mi się wydaje :)!!
» 10 lipca 2011, 11:56 #300
KOMUCR7MP: Raczej tak się stanie, bo za Snaejdera jest już za wysoka cena okolo 40mln.
» 10 lipca 2011, 23:30 #299
tttreee636: theodor121.blogspot.com/ zapraszam ! juz dzisiaj kolejne spotkanie ht/ft kurs 20-30 !
» 10 lipca 2011, 04:04 #298
Marti24: Właśnie przeczytałem o Fletcherze. Mam nadzieję, iż Ferguson pójdzie po rozum do głowy i po pieniądze do Amerykanów, bo pomocnicy środkowi są nam potrzebni na gwałt. Koniecznie - Schweinsteiger i Sneijder, bo już nie wierzę w możliwość sprowadzenia Nasriego.
» 9 lipca 2011, 21:35 #297
Marti24: Lista godnych następców Scholesa robi się coraz krótsza. Modric wolał do Chelsea, ale ostatecznie i tak zostanie w Tottenhamie. Nasriego Wenger nie ma zamiar sprzedać, prędzej odda go za rok za darmo niż teraz sprzeda do klubu w Anglii (choć może do Interu teraz sprzeda go) Henderson kupiony przez L'pool nie spełnia naszych oczekiwań. Ch. Adam - moim zdaniem nie uda mu się utrzymać równej formy przez cały sezon. Arteta ma 29 lat - trochę stary, a Rodwell za młody, choć za rok, dwa sprowadziłbym chłopaka do MU. Potrzebujemy dwóch pomocników: Sneijder i Schweisteiger
» 9 lipca 2011, 18:07 #296
chin: Niby arsenal zaakceptowal oferte city za Nasriego. Maja zaplacic okolo 22 mln.. Nasza (niby) oferte warta 20mln odrzucili..
» 9 lipca 2011, 02:01 #295
RamirezMUFC: Bo naszej oferta w ogóle została złożona...?
» 9 lipca 2011, 10:34 #294
PaToManU: Ja już wam mówiłem co może być niby ! Poczekajmy ! SAF na pewno kogoś ściągnie na środek mam nadzieje że będzie to Nasri ! A gazety muszą coś pisać bo sie nie sprzedają ...
» 9 lipca 2011, 11:01 #293
mario8: właśnie chciałem o tym napisać, tak potwierdzam tą informacje ;/
» 9 lipca 2011, 12:10 #292
chin: [link usunięty]
eh..
» 8 lipca 2011, 23:37 #291
CSI: a city podobno ugadalo sie z arsenalem w sprawie nasriego ciekawe ile w tym prawdy
» 8 lipca 2011, 23:01 #290
dkmanu: właśnie przeczytałem, że arsenal dogadał się z City w sprawie transferu Nasriego kwota transferu 22mln, więc jeśli go chcemy SAF musi podbić ofertę
» 8 lipca 2011, 21:52 #289
Przemo07: Jeszcze Nasri się musi zgodzić. To on składa podpis na kontrakcie, nie Arsenal i Wenger. Jego sprawa dokąd chce pójść. Tak samo było z Philem Jonesem ! Blackburn miał poważne oferty od nas i od Liverpool'u (L'pool chyba dawał więcej), Jones chciał do MU i kluby musiały się tylko dogadać w kwestii wysokości transferu.
» 8 lipca 2011, 21:58 #288
unitra7: NASTĘPCA SCHOLSA OŁ YEAH
GLORY GLORY MANUTD
» 8 lipca 2011, 20:53 #287
Marti24: Oby Sneijder był na tym lotnisku. W sumie coś niedługo powinno się wyjaśnić, bo Ferguson pewnie będzie chciał kadrę ustalić przed sezonem. Co do Nasriego - to czytam, iż Wenger ani jego ani Fabregasa nie chce puścić. Wydaje mi się, iż prędzej zmusi ich do grania, odeśle do drużyny rezerw niż ich sprzeda do jakiegokolwiek angielskiego klubu i/lub farsy.
» 8 lipca 2011, 18:35 #286
spOntan: od początku wiadomo, że Wenger nie puści Nasriego. Sztucznie napędzany temat jego odejścia tylko po to aby wywalczył większą kasę i żeby się o nim głośno zrobiło, a poza tym Wenger to ni byle jaki pionek i nie puści kluczowego dla swojej drużyny zawodnika, a tym bardziej do rywala z ligi. Mam nadzieję, że będzie tak jak napisałem i że Wes do Nas dołączy :)
» 8 lipca 2011, 19:18 #285
RamirezMUFC: Kolejna plota: Prasa widziała Sneijdera na lotnisku w Manchesterze. Już nie mają o czym pisać.
» 8 lipca 2011, 16:44 #284
Przemo07: Gdzie przeczytałeś?!
» 8 lipca 2011, 21:59 #283
RamirezMUFC: Sky sports italia podawała, nie chce mi się wierzyć, włoska prasa dużo gada.
» 8 lipca 2011, 22:17 #282
Marti24: Co do środka pola - potrzebujemy dwóch pomocników, nie jednego. Carrick, Fletcher i Anderson nie strzelają dużej ilości bramek i nie mają na nią ciągu (no może trochę Anderson, ale nie ma stabilnej formy i co jakiś czas ma kontuzje). Giggs - 38 lat i problemy rodzinne, więc w nim już bym nie pokładał nadziei. Z kolei Park (trochę w środku też grał) i Carrick też nie są pierwszej młodości. Gibson boi się rozgrywać, więc pewnie zostanie sprzedany. Wniosek - potrzebujemy dwóch. Osobiście z chciałbym Modricia, ale on odpada, więc jestem zwolennikiem duetu Sneijder i Schweinsteiger. Sneijder i Schweinstieger:-)))
» 8 lipca 2011, 14:07 #281
oldtrafford: Sir Alex Ferguson musi walczyć do samego końca o Nasriego niech dorzuci kilka milionów więcej i Manchester pozyska rewelacyjnego pomocnika trzymam kciuki.
» 8 lipca 2011, 13:53 #280
tomaszekgta4: Darron Gibson też na pewno odejdzie do Kogutów. Wiec jak on odejdzie to na pewno SAF ściągnie środkowego pomocnika klasowego i mam nadzieje że to będzie ktoś z trójki: Modric,Nasri,Wesley :) lub ktoś mniej znany ale już znakomity ;)
» 8 lipca 2011, 13:41 #279
damiosa: Wiem że nie ten temat, ale musiałem to wrzucić :(

www30.patrz.pl/u/f/11/83/78/1183782.png
» 8 lipca 2011, 13:06 #278
michalek1993: youtube.com/watch?v=qVZr6yoKv3E

yyy Sir Alex Ferguson?
» 8 lipca 2011, 11:43 #277
sadzio88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.07.2011 11:26

wiecie moze co jest z Pato Rodriguez mial niby do nas dolaczyc 1 lipca i cos uciychlo o nim?!pozdro
» 8 lipca 2011, 11:25 #276
prot: Mam nadzieję, że Patito okaże się nowym Groszkiem, chociaż nie będę oczekiwać od niego cudów od początku - głośne nazwiska swoją drogą ale wychowywać i przyzwyczajać też trzeba.

Ludzie, którzy widzieli na żywo Pato w akcji piszą, że jest najlepszym zawodnikiem swojego zespołu. Inne dziennikarzyny piszą z kolei, że Pato daleko do United - prawda jak zwykle leży po środku. Zatem Sir Alex niech sprowadza i wychowuje bo materiał jest pierwsza klasa.
» 8 lipca 2011, 14:14 #275
vip14: Trochę dużo by było kasy za Nasriego, ale bierzmy pod uwagę że Nasri będzie robił w Manchesterze United za Scholesa
» 8 lipca 2011, 11:23 #274
Przemo07: A jak przejdzie ktoś mniej znany? Talent pokroju Cziczarito, który będzie rządził środkiem pola, rozgrywał piłę, asystował i strzelał bramki? Wtedy będziecie mieli swoich Nasrich i Sneijderów. Chyba wszyscy wiedzą, że SAF lubi sprawiać niespodzianki ( najczęściej miłe ) i zaskakiwać wszystkich dookoła ;) Nie bawcie się w obliczanie procentów na ile przejdzie Samir, a na ile Wesley. Tylko SAF wie kogo chce i kto prawdopodobnie będzie naszym nowym grajkiem.
» 8 lipca 2011, 10:52 #273
eKB: Tak a SAF chce albo Sneijdera albo Nasriego jeżeli masz jakiegoś młodego utalentowanego gracza środka pola to proszę bardzo jak dla mnie dwaj którzy mają talent są już wyjęci a więc Alvarez do Interu a Lamela do Romy aha no i Adam do LFC.
» 8 lipca 2011, 11:01 #272
sisinho: @eKB

Adam może i jest dobry , ale nie ma takiego potencjału jak reszta z wymienionych.

Ps. Do młodych też już nie należy :)

Ja byłbym za . Jeśli SAF znajdzie kogoś , kto się odnajdzie w United za małą kasę to jestem za , ale żeby nie okazało się że olaliśmy pozycję rozgrywającego i kolejny sezon bd pchać bokami lub cofniętym Rooneyem.
» 8 lipca 2011, 11:16 #271
eKB: Jeżeli już nikogo nie znajdzie to musi dać szansę Tomowi albo Andersonowi ale to mało prawdopodobne SAF nie jest taki głupi i widzi że potrzeba nam rozgrywającego. Co do Rooneya to nawet grając w napadzie z Javierem widać że lubi się cofnąć po piłkę czy też zejść na skrzydło bardzo to u niego cenię i dobrze jest mieć taką parę napastników jeden prawdziwy lis pola karnego drugi ze znakomitą techniką i równie dobrym strzałem w sytuacji sam na sam.
» 8 lipca 2011, 11:33 #270
eKB: Gdyby6ś choć trochę interesował się United to byś wiedział że nie potrzebni są nam dwaj ofensywni pomocnicy albo Sneijder albo Nasri koniec kropka.
» 8 lipca 2011, 10:57 #269
ManUtdOki: Sneijder - swoje lata swietnosci mial (wedlug mnie).Nie jest ograny w lidze Angielskiej bo nigdy nie gral w niej . A pozatym wydaje mi sie ze Sneijder chce za duzo zarabiac .Jest starszy od Samira o chyba 3 lata.
Nasri- mlody utalentowany zawodnik . "Doswiadczony" w Lidze Angielskiej .
Jest tanszy od Sneijdera o 10 mln funtów .

Wniosek : Stawialbym na Samira Nasriego ! I tyle !
» 8 lipca 2011, 10:19 #268
marekis033: Jesli ktos chcialby nabyc obecne badz nowe stroje UNITED niech napisze na gg 24359724
» 8 lipca 2011, 02:28 #267
JabolMU: mozesz dac jais inny kontakt bo mi sie gg spsuło...
» 8 lipca 2011, 23:31 #266
capek1985: a mi się wydaje ze przyjdzie całkiem ktoś inny. niż ci wszyscy piłkarze co są tu wymieniani to będzie taka mala niespodzianka od S.A.F ( pozdro:) )
» 8 lipca 2011, 01:08 #265
ZuczekUnited: mi też się tak zdaje
» 8 lipca 2011, 10:29 #264
Elventar: golbus a jak saf kupi snaijdera i nasriego to o jakiś problem ?
» 8 lipca 2011, 00:18 #263
clk430v8: Nie kupi dwóch, to nie City !
» 8 lipca 2011, 10:08 #262
golbus: Jezu jakie głupie komentarze...Nasri i Snejder razem...zara mnie krew zaleje, co to Fifa?! ludzie(oczywiście nie wszyscy) czy powariowaliście?
"Nasri jest ofensywnym pomocnikiem a my szukamy kogoś na zastapienie Scholesa" i co z tego? Jest ofensywny ale środkowy, a to nie ma znaczenia. Jestem z transferem Samira niz Wesleya.;d
» 8 lipca 2011, 00:13 #261
karas2011: Eee 5 milionów więcej... co to jest. Musimy go kupić, trzymam kciuki!
» 8 lipca 2011, 00:01 #260
Przemo07: A dasz te 5 mln Ferdżiemu?
» 8 lipca 2011, 10:45 #259
SCHOLES: Mam nadzieję że to prawda.
» 7 lipca 2011, 23:52 #258
jotbeelRSoM: No wreszcie jakiś dobry News ;) Jeśli to prawda że chce grać tylko dla Nas to znaczy że on już będzie się w piekle smażył hehehehe ]:->
» 7 lipca 2011, 22:54 #257
CSI: heheh slyszeliscie ze Malaga daje 35mln za Snejdera ?
» 7 lipca 2011, 22:51 #256
bartek1018: Mimo wszystko ja wolałbym Sneijdera, Nasri jest młody i utalentowany ale kompletnie nie widzę go w koszulce Manchesteru, no chyba, że City.
» 7 lipca 2011, 22:43 #255
Elventar: devil7united co to twoje ieniadze olac to i tak na przyszle transfery bedzie i niewiem czy pamiętasz ale man utd to najbogatszy klub w histori sprawdz sobie na forbs ;]
» 7 lipca 2011, 22:37 #254
igorex75797: Fajnie że Nasri najprawdopodobniej przejdzie ale przyznam się iż liczyłem że przejdzie do nas Charlie Adam. Może źle uważam ale podobał mi się ten zawodnik w tym sezonie w Blackpool.
» 7 lipca 2011, 22:27 #253
Devil7United: Ludzie opanujcie się ! Snejdiego i Nasriego ? Głowa Was boli ? Kiedy czytam takie bzdury to po prostu ciśnienie tętnicze mi buzuje. Sneijder + Nasri jest to opcja nierealna, niemożliwa, nawet ja bym był przeciw niej jeśli miała by taka być ! Dlaczego ? Sneijder to kolejne obciążenie dla budżetu, czyli 30mln + 200tys tygodniówki. Liczyliście ile to jest przez rok ? Bo ja tak i powiem Wam że gdyby Sneijder podpisał 3 letni kontrakt i grał u nas te 3 lata to jego pensja 3 letnia wynosiłaby prawie równowartość kwoty za jego transfer.

PROSZĘ - POMYŚLCIE ZANIM NAPISZECIE JAKĄŚ GŁUPOTĘ, BZDURĘ, NIEDORZECZNY CIĄG SŁÓW, PO PROSTU WŁĄCZCIE MÓZG.
» 7 lipca 2011, 21:02 #252
Mefistofeles: dobrze gada polać mu!
» 7 lipca 2011, 21:35 #251
Diegoo1878: Otóż to! jak dla mnie to też już jest spora przesada. Zresztą nigdy nie byłem zwolennikiem tego, żeby Sneijder miał do nas przejść. Od początku liczyłem, że to właśnie Nasri zasili szeregi Czerwonych Diabłów.
» 7 lipca 2011, 21:59 #250
AJEP: Nowlasnie chodzi mu o te glupie posty typu "kupic Sneijdera i Samira i by bylo fajnie" to jest przeciez idiotyczne !! i naprawde D7U dobrze pisze zastanowcie sie zanim napiszecie takie cos ...
» 7 lipca 2011, 23:38 #249
majkelSJZ: Zaraz obsracie się z powodu tego transferu. Informacje o których jest mowa, nie pochodzą z ani jednego choć troszkę wiarygodnego źródła. Potrzebujemy środkowego ofensywnego pomocnika ale jak widzę 11 latków wstawiających sobie już jego zdjęcie w avatar to robi mi się słabo.

Właśnie odchodzą od nas dwaj oddani zawodnicy, którzy byli z nami ponad 10 lat, a główną wiadomością na stronie jest to, że jakiś szmatławiec napisał o odrzuceniu naszej oferty za jakiegoś 24 letniego grajka.
» 7 lipca 2011, 21:00 #248
75th: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2011 21:06

Brawo, nareszcie ktoś normalny. Połowa tu zaraz do zmiany majtek będzie po następnym news'ie z jakiegoś brukowca o Nasrim, a my drodzy kibice w tym czasie straciliśmy Browna i O'shea. Ale nie, nie przejmujcie się, róbcie dalej te swoje wirtualne zakupy piłkarzy nam niepotrzebnych.
» 7 lipca 2011, 21:05 #247
RamirezMUFC: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2011 22:24

Jak najbardziej słuszna uwaga. Nikt na to nie spojrzał, że nas wychowankowie opuścili.
» 7 lipca 2011, 22:22 #246
grobla95: O dwóch nawet nie myslałem... Ale coś mi sie zdaje ,że ani jeden ani drugi nie zawita na OT. No chyba ,że Nasri w meczu ligowym a Wesley w meczu LM ewentualnie.
» 8 lipca 2011, 00:44 #245
dawidlp92: nasri 25mln
sneijder 30mln
DAWAĆ ICH OBU!
wtedy berbatova bym nie żałował
» 7 lipca 2011, 20:44 #244
AgEnT: Rozpędź się, a ściana sama cie znajdzie !!
» 8 lipca 2011, 13:49 #243
paul1011: Jak nie dadzą tych 25 milionów to lekko mówiąc się zdenerwuje.
» 7 lipca 2011, 20:43 #242
cannabis38: Mówisz, że się zdenerwujesz ? ;D
Ja się wqrwie ;D!
» 7 lipca 2011, 20:50 #241
slowak: Najbardziej ze wszystkich transferow oczekuje transferu nasriego widac ze chce grac w druzynie z osiagnieciami powinien tu przesjz madla manchesteru to nic 5 milionow wiecej i mam nadzieje ze arsenal sie zgodzi z jego utrara .;d
» 7 lipca 2011, 20:41 #240
grobla95: I czemu nic nie wiadomo !? Powinien już być jakiś nowy news... Chyba Nasri już pogadał z Wegnerem.
» 7 lipca 2011, 20:31 #239
gunnersfan9: The Telegraph, football-talk.co.uk ? ludzie proszę was.wejdzcie na najbardziej zaufaną stronę czyli skysports i dwiecie się, że żadnej oficjalnej ofery nie było.
» 7 lipca 2011, 20:26 #238
grobla95: idź ,że na swoją strone... Chyba ,że wasz klub świeci taką biedą ,że musisz siedzieć u nas.
» 7 lipca 2011, 20:29 #237
lysybaxon: szkoda ze nie mamy 55mln bo mielibysmy snajdiego i nasrjego :p a z takim arsenalem niestraszna nam barcelona :D
» 7 lipca 2011, 19:52 #236
nani17nr: goonertalk.com/2011/07/07/no-formal-offers-for-nasri/
» 7 lipca 2011, 19:52 #235
bunio3219: Bedzie u nas !!
» 7 lipca 2011, 19:33 #234
grobla95: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2011 20:27

Oby... Jakiś środkowy musi przyjść.
» 7 lipca 2011, 20:26 #233
Taeniasaginata: Oszej w Sunderlandzie. Oficjalnie.
» 7 lipca 2011, 19:28 #232
celeborn23: baaardzo chce zobaczyć Nasri'ego z herbem Manchesteru na piersi.... oby został czerwonym diabłem :]
» 7 lipca 2011, 18:51 #231
Rogacz7: To wszystko to spisek. United da 25 mln, a Nasri ch*ja będzie grał. Taki Wenger ma plan.
» 7 lipca 2011, 18:48 #230
kriss001: zmien weterynarza Rogacz bo ten obecny na pewno cie oszukuje :)
» 7 lipca 2011, 18:50 #229
reddevilsx3: Teraz tylko trzeba czekać na potwierdzenie transferu ;) .
» 7 lipca 2011, 18:22 #228
ziomboy777: ja pierdykam ale będziemy mieli kozacką ekipę jak przyjdzie do nas ktoś z dwójki: Nasri/Sneijder.... szkoda jedynie , że oprócz De Gea'i nie kupiliśmy Staekelenburga , wtedy na każdej pozycji mielibyśmy dwóch równorzędnych zmienników...
» 7 lipca 2011, 18:07 #227
ironia: po cholerę nam taka kłoda jaką jest Holender?

Mamy młodego, świetnego bramkarza na lata. Nabierze doświadczenia i lecim pełną paką.
» 7 lipca 2011, 18:13 #226
m1ch4l: Staekelenburg jest ok ale nie ogarniam po co wydawać na kolejnego bramkarza ponad 20 mil.
» 7 lipca 2011, 18:17 #225
fanmanuni: ironia wypraszam sobie Maarten nie jest kloda jak to ujelas :/.Holender jest godnym nastepca VDS w bramce Oranje,wiec mysle ze i u nas godnie by go zastapil niestety,ale SAF zdecydowal inaczej i postawil na bramkarza,ktory posiada bardzo male doswiadczenie :/,ale coz wierze ze SAF nie dokonal zlego wyboru.Z reszta czas pokaze czy ten wybor okazal sie sluszny.
» 7 lipca 2011, 18:29 #224
m1ch4l: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2011 18:15

Fajnie by było mieć Nasriego ale według mnie wystarczył by nam sam Sneijder.
Niepotrzebny nam kolejny gracz który według mnie jest najlepszy na pozycji skrzydłowego(valencia,nani,park,gigs,young...)
A z Modricem nie ma szans
» 7 lipca 2011, 18:02 #223
Rarian: Samir nie lubi grać na skrzydle, mówił o tym w wywiadzie, że Arsene, po powrocie kontuzjowanego Cesca ustawia go z boku, a on się tam źle czuje i najbardziej lubi grać w środku.
» 7 lipca 2011, 18:05 #222
kriss001: wlasnie nie bylem pewien ,ale wydawalo mie sie ze samir rozegral najlepsze mecze wtedy gdy fabregas byl kontuzjowany
» 7 lipca 2011, 18:15 #221
m1ch4l: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2011 18:19

ale i tak mi się wydaje że lepszy by był na skrzydle
» 7 lipca 2011, 18:18 #220
Rarian: Dobrze Ci się wydawało kriss001 ;).
» 7 lipca 2011, 18:19 #219
m1ch4l: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2011 18:26

NANI-FLETCHER-NASRI-YOUNG(VALENCIA)?

Albo (lepiej by było)
NANI-SNEIJDER-NASRI-YOUNG(VALENCIA)?
» 7 lipca 2011, 18:22 #218
ironia: NIE BĘDZIEMY GRALI DWOMA OFENSYWNYMI LUDZIE TO NIE FIFA!!
» 7 lipca 2011, 19:00 #217
RamirezMUFC: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2011 19:12

@ironia - jak ja się tak wypowiedziałem (że nie ma opcji na dwóch ofensywnych), to zostałem zjechany z góry na dół, rozumiem twoją irytację, bo niektóre nadzieje maniaków fify są masakryczne
» 7 lipca 2011, 19:09 #216
grobla95: m1h4l, czy według ciebie Young ma grać na prawym skrzydle, będąc zmiennikiem Valenci ? Teoretycznie może grać na obu ale jego nominalną pozycją jest lewoskrzydłowy, tak samo, nie sądzie żeby nani grał dalej na lewym skrzydle, myśle ,że będzie dzielił sie tą pozycją z Antkiem ponieważ gra na prawym skrzydle mu dużo lepiej wychodziła...
» 7 lipca 2011, 19:17 #215
misiek98: m1ch4l

NANI - SNEIJDER - NASRI - YOUNG JEST SPOKO!!


CAFU - MESSI - RONALDO - PRADZIADEK TERREGO JEST JESZCZE LEPIEJ!!


nie rozumiem ludzi jak można grać 2 ofensywnymi pomocnikami? I co Lord Alex Ferguson wyda 150 mln czy 170?
» 7 lipca 2011, 19:36 #214
m1ch4l: no to
YOUNG-FLETCHER-SNEIJDER-NANI
» 7 lipca 2011, 20:39 #213
Mefistofeles: Bardzo bym chciał , żeby do nas przeszedł , gdyż jest młodszy i chce grać jak widać dla United , a nie jak Sneijder , który może jest lepszy (co za kilka lat się zmieni) ale chce tygodniówki której ,sam wie , od nas nie otrzyma .
» 7 lipca 2011, 17:55 #212
Elventar: nasri czy sneijder oby w przyszłości wiecej takich problemów
» 7 lipca 2011, 17:46 #211
sssexton90: Kurde już nie mogę się doczekać aż przejdzie do nas, to byłby idealny transfer :)
» 7 lipca 2011, 17:43 #210
Rarian: Zgadzam się z Protem i Agą18, nie wiem skąd takie a nie inne oceny Sneijdera. Ilu z Was z ręką na sercu może powiedzieć, że widziało więcej niż 10 meczów Wesleya w Interze w zeszłym sezonie? Bo ja szczerze powiedziawszy nie mogę. To jest człowiek zagadka - nie wiadomo czy chce odejść czy nie, nie wiadomo dla kogo chce grać, nie wiadomo jaką ma formę, nie wiadomo czy odnajdzie się w Premier League, nie wiadomo nawet czy będzie grał piach (jak w Realu), czy będzie bardzo solidnym playmakerem (jak w reprezentacji), czy będzie grał dobrze, ale w kratkę (jak w Interze).

Natomiast tutaj chłopak jasno deklaruje chęć gry dla nas, jest młodszy, nie łapie tak często kontuzji, sprawdzony w lidze, za mniejszą kasę, z dużo mniejszymi wymaganiami co do tygodniówki. Nie jest klasycznym playmakerem, ale kto powiedział, że my potrzebujemy rozgrywającego w stylu Scholesa? Równie dobrze, Sir Alex może mieć inny pomysł na zespół i grać poprzez skrzydła, a w środku mieć szybkiego i zajebistego technicznie chłopaka, który rozgrywałby krótkie i szybkie piłki za napastnikami, biorąc na siebie często ciężar rozegrania akcji (bo i to Nasri potrafi).
» 7 lipca 2011, 17:40 #209
CSI: zgadzam sie w 100%
najważniejsze jest to ze Nasri chce grać dla United
» 7 lipca 2011, 17:44 #208
kriss001: samir troszke przypomina mi Erica i ja postwilbym na niego...ale i tak wszystko w rekach SAF'a,ktory nawiasem mowiac moze zrobic z niego prawdziwy brylant...kazdy transfer to ryzyko ,ale transfer nasriego bylby chyba pewniejszy
» 7 lipca 2011, 17:56 #207
ironia: Rarian zgadzam się co do słowa.
» 7 lipca 2011, 18:10 #206
RamirezMUFC: Masz rację stary.
» 7 lipca 2011, 18:31 #205
spOntan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2011 19:15

piszesz o formie, a Nasri z tego co pamiętam dopiero pierwszy sezon, lub rundę gra na takim poziomie jaki teraz prezentował a wcześniej grał po prostu normalnie bez fajerwerków. Wiem, że sa już coraz mniejsze szanse na pozyskanie Wesa, jeśli w ogóle jakieś są, ale myślę, że on by się lepiej u Nas sprawdził. Jeśli Nasri do Nas przyjdzie to będe trzymał ofc za niego kciuki.
» 7 lipca 2011, 19:13 #204
AGa18: Bardzo dobrze napisane -->Rarian.. Ale jak widać zagorzali fanatycy Sneijdera którzy nie mają pojęcia o jego występach w Seriach A wiedzą lepiej.. Brak słów po prostu..
» 7 lipca 2011, 23:10 #203
eKB: Ja też się zgodzę ale jestem zagorzałym fanem Wesa i oglądałem więcej niż 10 meczów holendra w tym sezonie. Mogę powiedzieć że nie grał on tak jak rok temu ale cały Inter nie miał po prostu sił po poprzednim sezonie ale Wesley i Eto'o byli graczami naprawdę wyróżniającymi się graczami i naprawdę Sneijder może jeszcze grać parę ładnych lat na wysokim poziomie.
» 8 lipca 2011, 11:08 #202
mementofinis: Wasze gadki i tak nic ie wniosą:) Ferguson ma już plan i konsekwentnie go realizuje. Jeśli widzi go w składzie i chce wydać na niego kasę, to jestem jak najbardziej za. A niektórych pseudo "fachowe" opinie są śmieszne:) Jednak ja bardziej ufam Fergusonowi:)
» 7 lipca 2011, 17:32 #201
fanmanuni: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2011 17:30

Za taka kase O__O.To juz lepiej dolozyc te 5 milionow i kupic Sneidera.Mam nadzieje ze SAF nie zdecyduje sie wydac taka duza kase na Samira .Jak dla mnie jest on wart 15-18mln,ale napewno nie 25.Samir bylby dla nas jakims tam wzmocnieniem,ale o wiele wiekszym bylby Wesley.Licze ze SAF poslucha dobrej rady trenera Rene Meulensteena i sprowadzi on na Old Traford holendra :).
» 7 lipca 2011, 17:28 #200
ironia: 25 mln za Samira to i tak jak promocja.

"To juz lepiej dolozyc te 5 milionow i kupic Sneidera." ta a tygodniówka też sama się będzie płacić..
» 7 lipca 2011, 17:34 #199
Rooni: Nie wiem czemu , ale ja Nasriego zawsze uważałem jako prawego skrzydłowego i nawet mi na myśl nie przychodziło , że może grać w środku ;o
» 7 lipca 2011, 17:23 #198
AJEP: Jak dla mnie to wy sie za duzo naogladaliscie LM 2010 i MS w RPA bo po tym nic nie pokazywal za to nasri mecz za meczem pokazywal na co go stac :)
» 7 lipca 2011, 17:19 #197
devilmaster: 25 mln funtow za Nasriego to zdecydowanie za dużo!! Nie jest wart takiej kasy może 15-17 mln ale nie 25. Poza tym Nasri to młody dzieciak który może wnieść do MU tylko trochę kiwek nic więcej. Jestem zdecydowanym zwolennikiem transferu Snejidera :)
» 7 lipca 2011, 17:15 #196
prot: Ależ mi się na komentarze zebrało - uch - leci następny - @devilmaster, jeśli mocno kibicujesz Sneijderowi to dlaczego zachwalasz tutaj słabe strony Nasriego zamiast napisać co mógłby wnieść Sneijder do United? No i ile Twoim zdaniem wart jest Sneijder?
» 7 lipca 2011, 17:20 #195
devilmaster: prot odpowiadanie jakkolwiek takiemu wszechwiedzącemu-komentującemu jak Ty jest pozbawione sensu ponieważ zawsze to co napiszę będzie skrytykowane. Jeżeli nie widzisz przewagi Sneijdera (27 lata, 30 mln, mistrz włoch, mistrz holandii, LM 2010, 2 msc na WC 2010 itd.) nad Nasrim ( 24 lata tylko MME) to szkoda gadać. Sprawdź sobie profile tych piłkarzy Panie wszystkowiedzący-komentujący
» 7 lipca 2011, 18:17 #194
RamirezMUFC: Akurat prot ma często rację ziomek, masz mu czego zazdrościć, z pewnością inteligencji. Także trzymam stronę prota bo dobrze gada.
» 7 lipca 2011, 18:36 #193
devilmaster: ramirez jeżeli uważasz mam zazdrościć proto inteligencji to chyba kiepsko z tym u Ciebie ;)
» 7 lipca 2011, 22:01 #192
RamirezMUFC: No niestety, wygladasz mi na głupka. Pozdrawiam!
» 7 lipca 2011, 22:30 #191
devilmaster: ciekawe...mamy ten sam avatar :)
» 8 lipca 2011, 11:43 #190
mat1878b: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2011 17:15

Średnio podoba mi się ten transfer, no ale zawsze to jakieś wzmocnienie, szkoda tylko, że za taką kasę:). Nasri ma duży potencjał ale w przeciwieństwie do Sneijdera nie jest to piłkarz, który już w tej chwili zastąpi Scholesa. Dużym plusem jest natomiast jego wiek, Sneijder jest od niego dobrych parę lat starszy. Trzeba także od razu powiedzieć, że Nasri to troche inny typ piłkarza od Sneijdea, czy Scholesa (mniej zalet defensywnych) ale mając dobrego drugiego defensywnego pomocnika, chociażby Fletchera w dobrej formie to pewnie byłby to dobry układ.
» 7 lipca 2011, 17:13 #189
Adolek98: No i dobrze ja tam wole Snejdera
» 7 lipca 2011, 17:03 #188
prot: Teraz Interowi bardziej zależy na pozbyciu się Sneijdera niż United na tym aby go sprowadzić. Inter też robi przemeblowanie a podobno chcą wydać ponad 30mln na Kakę więc kasa za Sneijdera by się przydała.

Ale czemu do United mają trafiać odrzuty (Sneijder) a z United odchodzić zawodnicy, którzy robią rewolucję w innych drużynach (Ronaldo) ? Powinno być na odwrót - Nasri chce grać w United i chwała mu już za to - Sneijder? człowiek zagadka dla mnie. On sam dla siebie też pewnie.

Ostatnio nie za często słyszy się od zawodnika, że interesuje go gra tylko dla United - proponuję to docenić bo chłopak zostawi serce na boisku nawet gdyby miał grać za to co ma teraz w Arsenalu.
» 7 lipca 2011, 17:14 #187
eKB: Ja nie wiem gdzie ty Prot wyczytałeś że Inter chce się pozbyć Sneijdera? To że kupili Alvareza to nie znaczy że pozbyć się mają swojego najlepszego gracza. Z resztą czytałem że Branca mówił że zamierzają zostawić swoich najlepszych graczy, ja cały czas jestem bardziej za holendrem ale liczę na to że któryś z nich do nas dołączy.
» 8 lipca 2011, 10:50 #186
Szymon7817: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2011 16:54

Poprawiłem tą wcześniejszą koszulkę Nasriego
img684.imageshack.us/img684/1526/nasriofmanchesterunited.png

Nasri musi przyjść do nas
» 7 lipca 2011, 16:53 #185
K2SO4: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2011 16:49

1. Nigdy nie przyjmuj pierwszej oferty
2. 25 baniek funciaków za piłkarza z rocznym kontraktem? szaleństwo.
Następna oferta dla Arsenalu powinna być na 18 :))
Za rok odejdzie za free.



To juz sheyki z tego samego Arsenalu wyciągnęli Clichy'ego za 7.
» 7 lipca 2011, 16:48 #184
AJEP: Dlaczego tak myslisz ?? jak UNITED nie da tyle ile beda chcieli to CFC lub MCFC zaplaca tyle i po nasrim
» 7 lipca 2011, 17:09 #183
stasiu669: Skąd wiadomo, że to roczny kontrakt?
» 7 lipca 2011, 17:15 #182
prot: @AJEP - sądzisz, że Nasri nie ma buzi żeby samemu się wypowiedzieć? Sanchez powiedział barca albo nic i media ucichły - Nasri właśnie zrobił to samo. Przypominam - niewolnictwo zniesiono już dawno.
» 7 lipca 2011, 17:18 #181
wisnia93619: roczny mu pozostał jescze w arsenalu.
» 7 lipca 2011, 17:20 #180
gunnersaurus: Widze, ze cie bardzo kreci temat Arsenalu. Na tej "swojej" stronicy w kolko o nich mamroczesz, na "gdybynierach" tez cie bylo pelno. Widze, ze na wortalu Red Devils tez nie odpuszczasz :P A co temat Nasriego ma wspolnego z Barcelona?
» 7 lipca 2011, 17:50 #179
adrian93: Nasri w środku pola?
» 7 lipca 2011, 16:45 #178
bartekxxx21: Gllloorrrrryyyyy Unniiittttttteedd :)
» 7 lipca 2011, 16:45 #177
bartekxxx21: Jeśli Nasri i Sneijder by do nas dołączyli to wtedy liga mistrzów nasza :)
» 7 lipca 2011, 16:44 #176
michal441599: prosze feguson daj im 25 mln i mamy zastepce na scholesa
» 7 lipca 2011, 16:35 #175
tomciocr7: "Za cienki by grać w United"
Bardzo śmieszne.
» 7 lipca 2011, 16:38 #174
AJEP: krzych418 wiesz ze jestes Trollem nie wartym by kibicowac takiej druzynie jak UNITED ?
» 7 lipca 2011, 16:48 #173
Arothq: niebieskie diabły? Wiadomo o kogo ci chodzi, ale diabły są tylko jedne i nie są nimi żadne niebieskie. Po co wystawiasz tak idiotyczne komentarze? Nie wiem czy specjalnie je wymyślasz czy zawsze masz tak skrajne poglądy...
» 7 lipca 2011, 16:52 #172
prot: @Arothq - skrajny pogląd to przejaw braku wnikliwości i próby odmiennej perspektywy. Skrajny pogląd może być punktem startowym ale powinien być mocno przebudowywany. Jeśli nie jest - oznacza to, że autor zabił dalsze myślenie na dany temat już na etapie początkowym - szkoda.

Nie mniej krzych418 jest ciekawym obiektem badań, który osobiście bardzo sobie cenie i serdecznie jak zwykle Krzysiu Ciebie pozdrawiam ;-)

Ps. Krzysiu to jak będzie z tym wzmocnieniem United jeśli Nasri jest za cienki by grać w Manchesterze? Czy to nie paradoks?
» 7 lipca 2011, 17:07 #171
krystuch2: na taka informacje czekalem. Nasri zapraszamy do nas :) Glory Glory MU
» 7 lipca 2011, 16:21 #170
Rogacz7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2011 16:13

Jak Ferguson wyda 25 mln na Nasriego, to będzie śmiech. On jest na tym samym poziomie co Nani, więc nie trzeba Nasriego.
Dołożył by Ferguson te 5 mln i kupił Sneijdera. Przynajmniej to sprawdzony zawodnik i jest królem środka pola, a tego właśnie potrzeba.
» 7 lipca 2011, 16:12 #169
Sanitarium: porzygać się tym Sneijderem można... W ogóle nie wiadomo jakby mu się grało w anglii bo gra w lidze emerytów :/ wiek też już ma (27lat) ... tak, że dla mnie to by było marnowanie kasy na holendra...
Na Berbatova chyba więcej kasy poszło - więc 25mln za Nasriego to wcale nie za dużo, a ma jeszcze dużo przed sobą...
» 7 lipca 2011, 16:23 #168
spOntan: to rzygaj
Nie wiadomo jak by się grało Senijderowi w PL bo przecież włoska liga jest ogórkowa, MŚ też są ogórkowe, LM też jest ogórkowa, on w ogóle to jeden wielki ogórek ;/ Ma 27 lat i powinien już szykować sobie miejsce na cmentarzu.
Spójrz obiektywnie na Nasriego, czym on się różni od Younga który do Nas przyszedł? Dla mnie Young czy Nasri bez różnicy, natomiast Wes robi różnicę, i to wielką.
» 7 lipca 2011, 16:37 #167
sisinho: No robi , ponad 200 tys funtów tygodniówki , transfer za 35 baniek minimum i nie chce mu się ruszać z Interu.

Po co sprowadzać kogoś , kto nie chce tak na prawdę przechodzić do naszego klubu? Jeśli ma przyjść dla kasy to niech nie przychodzi.

A co do Nasriego , to SAF chce go dać jako rozgrywającego/Ofe pomocnika , więc nie porównuj go do Younga , bo Ashley bd tylko Bocznym a Nasri ma być zastępcą Scholesa.
» 7 lipca 2011, 16:47 #166
spOntan: 'Jeśli ma przyjść dla kasy to niech nie przychodzi.' - a Nasri to niby chce przejść z tego faktu, ze chce wygrywać tytuły? z całą pewnością.

'A co do Nasriego , to SAF chce go dać jako rozgrywającego/Ofe pomocnika , więc nie porównuj go do Younga , bo Ashley bd tylko Bocznym a Nasri ma być zastępcą Scholesa.' - Young może grać na takiej samej pozycji co Francuz, a porównując ich obu wypadają tak samo.
» 7 lipca 2011, 19:04 #165
Sanitarium: porównanie younga do nasriego jest śmieszne :) ale widać kto ogląda PL ... ale ok.
Ja oglądając nasriego (a często oglądam mecze arsenalu) pokusze się o stwierdzenie że może u nas zostać drugim Cantoną , ale to tylko moje zdanie

Young wybijał się w średniej Aston V (i wydaje sie co to on nie jest)a tu nagle może się okazać przeciętny (jak podczas pierwszego sezonu Berbatov)
» 7 lipca 2011, 19:51 #164
SEBEKMU11: Ale wstyd , Jaga przegrywa z Irtyszem 2:0 ;( !
» 7 lipca 2011, 16:08 #163
Przemo07: Przegrała... :) Hehe, ale wstyd. Przed meczem mówili że to oni są przecież lepszą drużyną... właśnie to widać po 90 minutach ;]
» 7 lipca 2011, 17:16 #162
Madness: Z niewolnika niema pracownika... Nasri pewnie przejdzie za 25-30 mln. Trzeba tylko cierpliwie czekać
» 7 lipca 2011, 15:54 #161
Michal20011999: Nasri jest już nas !

Glory Glory MU !
» 7 lipca 2011, 15:54 #160
Darusz: mogli by zabrac numer 7 owenowi i dac go jakiemus pilkarzowi co gra np jak by nasri przyszedl bo tak jakos w MAN UTD brakuje tej "7"
» 7 lipca 2011, 15:50 #159
SEBEKMU11: no racja Owen tylko zajmuje 7 .Owenowi dać nr 1 a Nasriemu 7 ;) hihihih
» 7 lipca 2011, 15:55 #158
freestyler7: Ależ śmieszne.

7 moim zdaniem powinniśmy dać Youngowi. Grał z nią na plecach w Aston Villi też.
» 7 lipca 2011, 16:09 #157
Darusz: No young tez moze ;d ale i tak pewnie nikt nie bedzie zmienial dopoki owen nie opusci old traford
» 7 lipca 2011, 16:11 #156
BroneK1878: ani Nasri ani Young nie zasługują na ten numer, Owen jest właściwą osobą i napewno nikt mu numeru nie zabierze.
» 7 lipca 2011, 16:13 #155
xandir94: Co zmieni numer na tyle koszulki? Im fajniejszy tym zawodnik lepiej gra? Co za roznica jaki numer...ludzie.
» 7 lipca 2011, 16:18 #154
Renji: Numer 7 jak na razie nikt nie powinien mieć. Takie moje zdanie.
» 7 lipca 2011, 16:22 #153
xandir94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2011 16:28

Ma owen i bedzie mial do konca gry na old trafford
» 7 lipca 2011, 16:27 #152
AJEP: "Nie wazne co jest z tylu koszulki,wazne co jest z przodu"
» 7 lipca 2011, 16:31 #151
adamkox1: to Gill daj te 5 mln i nasri jest nasz
» 7 lipca 2011, 15:44 #150
SEBEKMU11: No to Nasri bedzie grał z numerem 6 .
» 7 lipca 2011, 15:44 #149
goghetta: za 25mln zrobimy najlepszy transfer sezonu ;)
» 7 lipca 2011, 15:32 #148
PaToManU: Prawda taka że w dzisiejszych czasach taka kasa idzie iż jest on wart 50 mln !
No ale za rok koniec kontraktu myślałem że to 20 przejdzie ,szkoda ale i nawet 25 można dać ! Za Pastore czy Sanchez chcą z 50 ,a tutaj jest taki piłkarz za 25 nic tylko brać ! :) To w tedy powiem iż mamy LM ! :D
» 7 lipca 2011, 15:35 #147
PK17MUFC1878: Brown w Sunderlandzie
» 7 lipca 2011, 15:22 #146
SEBEKMU11: ej a kiedy Nasri ma rozmawiac z Vendżerem ? Dzisiaj ?
» 7 lipca 2011, 15:33 #145
PK17MUFC1878: dokładnie dzisiaj w czwartek miało sie wszystko wyjaśnić mam nadzieje że go zobaczymy do końca tyg trykocie ManUtd
» 7 lipca 2011, 15:35 #144
SEBEKMU11: no , było by świetnie !
» 7 lipca 2011, 15:38 #143
gunnersaurus: Jesli w nim upatrujecie rozgrywajacego, to musze was zmartwic. Nasri w srodku pola ssie po same jaja. Na tej pozycji niewiele sie rozni od takiego Denilsona. Stanie sobie tuz za obroncami i klepie sobie do boku. Zero jakiegokolwiek ryzyka z jego strony. Liczba asyst na jego koncie tez wile mowi w aspekcie "rozgrywania". Polecam Highlightsy z sezonu 09/10 gdzie sporo gral na tej pozycji. Tam wszystko widac jak na dloni. Najlepiej sprawuje sie na skrzydle, ale chyba na ta pozycje wybitnie nikogo nie szukacie :D
» 7 lipca 2011, 15:21 #142
kriss001: eeee tam...damy rade
» 7 lipca 2011, 15:28 #141
NanoUnited: nasza wyrocznia SAF wie co robi :)
» 7 lipca 2011, 15:41 #140
75th: Ej, ale to jest całkowita prawda. Ja również nie wiem po co nam Nasri, typowy sprinter, kiwak, a my potrzebujemy rozgrywającego, walczaka. Ciekawe, jeśli jednak do nas przejdzie, i będzie to ostatni transfer w tym okienku, nie kupimy nikogo naprawdę do środka, to skończy sie to w najlepszym wypadku jak w zakończonym już sezonie.
» 7 lipca 2011, 15:52 #139
sisinho: Jaracie się tak tym Sneijderem , a on ma United gdzieś . Skoro chce najwięcej kasy w całej PL to powinien pokazywać jakiś poziom , a w tamtym sezonie po MŚ grał słabo więc nie jest warty 40 baniek + 200 tys tygodniówki.
» 7 lipca 2011, 16:49 #138
Bovver: no to zróbmy zrzutkę ;)
» 7 lipca 2011, 15:17 #137
Dominik999: do 5 milionów funtów to jeszcze daleko:)xd
» 7 lipca 2011, 15:14 #136
Dominik999: dam 50 zł:)
» 7 lipca 2011, 15:12 #135
miko29: Wes Brown nie jest już zawodnikiem Manchesteru United - podała oficjalna strona "Czerwonych Diabłów". Doświadczony defensor przez najbliższe cztery lata będzie reprezentował barwy Sunderlandu. Nie ujawniono kwoty transferu, ale według niektórych doniesień, "Czarne Koty" zapłaciły za Anglika milion funtów.
» 7 lipca 2011, 15:11 #134
ManUtd95: kurde wylozcie te 5 tysi i brac go!
mamy wygrac z barcelona to trzeba najlepszych pilkarzy.
» 7 lipca 2011, 15:03 #133
McG: tysi?
» 7 lipca 2011, 15:05 #132
kriss001: wszyscy wiedza ze chodzi o 5 baniek..nie czepiaj sie :P
» 7 lipca 2011, 15:09 #131
McG: wiesz zawsze ktoś może myśleć że miliony to za duże kwoty za piłkarzy i tak naprawdę chodzi o tysiące:P
» 7 lipca 2011, 15:29 #130
ManUtd95: kur.. pomylilem sie xD
» 7 lipca 2011, 15:29 #129
kriss001: bo byloby o wiele normalniej gdyby chodzilo tylko o tysiace :)
» 7 lipca 2011, 15:34 #128
Xeravin: PANOWIE ROBIMY OGÓLNONARODOWA ŚCIEPĘ NA NASRIEGO, CO WY NA TO?! UZBIERAMY 5mln i WYSYŁAMY POLECONYM NA OT!
» 7 lipca 2011, 14:57 #127
stasiu669: 5 mln FUNTÓW - szkoda, że funt jest najdroższą walutą xd ale cel jest tego wart, jestem jak najbardziej za ;)
» 7 lipca 2011, 15:07 #126
Arothq: myślałem, że bardziej cenisz United ;p
» 7 lipca 2011, 15:37 #125
devils18: No to można już im dorzucić te 5 mln. Nasri jest wart 25 milionów.
» 7 lipca 2011, 14:50 #124
adi957: Własnie ja to samo myśle,bo jak spora ilość piłkarzy ma od nas odejść to trzeba zasilić nową gwardię i Ferguson szykuje pewnie nie lada gradke z Nasrim i Sneijderem w roli głównej,ALE BY TO BYŁO COŚ WSPANIAŁEGO!!
» 7 lipca 2011, 14:41 #123
pbskarpy: Co to ku... za tekst!!??


"... to Francuz ma poinformować dziś Wengera, iż chce trafić tylko i wyłącznie na Old Trafford."

Czy to pisał BÓG WSZECHMOGĄCY czy Wróżbita Maciej? Kurcze, co to znaczy "ma poinformować"?? A jak tego nie zrobi, to co? Dostanie wpier...? Kto mu kazał...?

Nie musicie tłumaczyć tekstów słowo w słowo. Czasami trzeba pomyśleć chwilę, zanim się coś palnie.
» 7 lipca 2011, 14:39 #122
kriss001: wraca z vegas wiec moze al capone mial z nim pogawedke
» 7 lipca 2011, 15:06 #121
Tomasson: @pbskarpy chyba nie załapałeś sensu tego zdania.
» 7 lipca 2011, 15:57 #120
nani17nr: 25 mln funtów to on by był wart gdyby miał 5 lat kontraktu , ale to nie moje pieniądze tylko glazerów, co tam 5 mln więcej.
DAWAĆ NASRIEGO!!
» 7 lipca 2011, 14:37 #119
badbull: Jeśli tylko to prawda, to nie widzę problemu w dołożeniu tych 5 milionów. 25 mln za takiego gracza, jak Nasri to niewygórowana cena.
» 7 lipca 2011, 14:37 #118
patrykbor: Jezeli to prawda i Nasri powiedzial Wengerowi ze w tym okienku przechodzi do United to bardzo dobry znak. Widac z jaka determinacja chce do nas dolaczyc, jezeli tak mu zalezy przejsc akurat do nas, to wielce mozliwe jest ze bedzie wierny i oddany klubowi :>
» 7 lipca 2011, 14:34 #117
parada: Charlie Adam jest już w Liverpoolu... szkoda mi tego piłkarza bo idealnie by się wpasował do gry United, ma niesamowite uderzenie z lewej nogi + dobry przegląd pola...
» 7 lipca 2011, 14:26 #116
Rarian: To przeciętniak, nie pasuje do United według mnie.
» 7 lipca 2011, 14:38 #115
patrykbor: Zgadzam sie Adam ma 24-25 lat a nie jest jakims wymiataczem. Jest tylko i wyulacznie dobry, ale to za malo.
» 7 lipca 2011, 14:42 #114
szyszek2000: Robimy zrzutke 5mln zeby jak najszybciej go miec ;p

GO GO MU!!
» 7 lipca 2011, 14:23 #113
Szilk: To jest chore żeby ,w decydującym o kupnie dobrego zawodnika okresie - dyrektor wyjeżdżał na urlop .Przecież musi być jakiś zastępca bo inaczej można zwalić te najlepsze okazje - a już myślałem że wszyscy w M.U. to profesjonaliści.
» 7 lipca 2011, 14:20 #112
kriss001: to sa profesjonalisci,ale tez sa ludzmi i tez chca miec wakacje
» 7 lipca 2011, 14:30 #111
AGa18: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2011 14:17

Ja osobiście jestem za transferem Nasriego, jest młody ograny w PL i bla bla bla.. Każdy kto go zna wie to wszystko.. Więc bez sensu żebym pisała to sto razy..

A jeśli chodzi o Sneijdera to jeśli jakimś cudem do nas dołączy będę również zadowolona, lecz wolałabym wolę Francuza..
Każdy pragnie Holendra, ale wiecie ile on będzie nas kosztował, jaką tygodniówkę sobie zażyczy? Poza tym jest kontuzjogenny, fakt że byłby idealnym zastępcą Scholesa, na pewno lepszym niż Nasri.. Ale nikt nie może nam poświadczyć tego że ta inwestycja się opłaci, bo raz nie wiadomo ile wyniosła by jego aklimatyzacja w Anglii dwa nie wiadomo czy nie doznał by jakiejś długoterminowej kontuzji (odpukać )..

Wes jest wielką niewiadomą.. Umiejętności mu nie ujmuję bo jest świetnym piłkarzem, ale jeśli mielibyśmy wyłożyć na niego 40 mln żeby potem leczył kontuzję czy przechodził długą adaptację w klubie.. To zdecydowanie wolę Samira..
» 7 lipca 2011, 14:16 #110
ScreamMyName: zgadzam się z Tobą,ale po pierwsze MU jest bogaty,po drugie czas zdetronizowac barcelone a do tego trzeba najlepszych pilkarzy.
» 7 lipca 2011, 14:21 #109
Rarian: Absolutnie się zgadzam, jest tyle aspektów, w których Samir przewyższa Wesleya (młodszy, sprawdzony i ograny w lidze, tańszy, wszystko wskazuje na to, że chce u nas grać, mniej kontuzjogenny, bardziej uniwersalny), że nie chce mi się wierzyć, że większość woli Holendra. Faktycznie Wesleyowi bliżej stylem gry do Paula, ale kto powiedział, że następcą Paula ma być piłkarz o zbliżonych predyspozycjach? Pragnę przypomnieć, że następcą Beckhama był Ronaldo, piłkarz o zupełnie innym stylu gry, a następcą Van Nistelrooya zupełnie różny od Holendra Carlos Tevez.
» 7 lipca 2011, 14:42 #108
AGa18: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2011 14:46

ScreamMyName-->Myślę że Nasri i Young nam do tego w zupełności wystarczą : ) Owszem mamy sporo $, ale lepiej je wydać mądrze niż nakupić piłkarzy którzy mogą się zwyczajnie nie sprawdzić..

Rarian racja !
» 7 lipca 2011, 14:43 #107
kriss001: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2011 14:50

nie wiem co wszyscy z ta barcelona i ta LM,jakis kompleks?? przyjdzie czas to sie zdobedzie puchar...kupowanie na sile gwiazd nic nie da,bo nie chodzi tu tylko o kase,chodzi tez o to ze czasem gwiazda nie chce do nas dolaczyc ,bo bedac szczochem kibicowala np realowi,czy tez interowi...poza tym chyba wszyscy widza ze kupywanie najlepszych nie zawsze przynosi dobre efekty..przyklady?? real przed Mo,city i barca zaczyna sie w to wkrecac...dajcie czas na odbudowanie druzyny troche ludzi odeszlo i to nie tylko w tym roku ,druzyna byla poukladana i wszystko gralo ,ale CR chcial pojsc za swoim marzeniem i troche sie pojobalo...osobiscie wole samira ,mam taka cicha nadzieje ,ze wniesie do gry MU tyle co swego czasu Eric Cantona

ps wlasnie wczoraj ogladalem mecze z udzialem EC...piekny football,inny nawet bardzo inny od teraznieszego,ale piekny
» 7 lipca 2011, 14:45 #106
ScreamMyName: absolutnie nie twierdze ze trzeba tylko kupowac gwiazdy.chodzilo mi o to ze Man Utd jest na tyle bogaty ze stac ich na utrzymanie Sneijdera i kupno Nasriego. Bardzo cenie Young'a i ciesze sie z tego transferu(napewno bardziej oplacalny niz przereklamowany Sanchez!) Jesli przyjdzie Nasri bedzie super,jesli Sneijder tez super, jesli obaj(to tylko marzenia) bedzie niebo na ziemi :)
» 7 lipca 2011, 15:12 #105
kriss001: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2011 15:22

z oficjalnej strony MU wyczytalem,ze SAF stara sie sciagnac obydwu graczy,ale to chyba tylko przypuszczenia...tylko jak on poustawia wtedy druzyne ??
» 7 lipca 2011, 15:21 #104
miroutd1: Właśnie na 90 minut napisali że Arsenal odrzucił nasze 22 bańki euro chcą 28....czyli i tak bedzie nasz :)............jeśli faktycznie chce do UNITED
» 7 lipca 2011, 14:13 #103
ScreamMyName: mnie martwi to ze skoro mogl przejsc z arsenalu do Man Utd to rownie dobrze moze odejsc od Nas do Chelsea albo man city... Mimo wszystko wole Sneejdera ale gdybym mogl wybierac wzialbym obu. i wtedy farsa moze nam conajwyzej buty czyscic :)
» 7 lipca 2011, 14:10 #102
SEBEKMU11: Chcesz Sneijdera , to najpierw naucz sie jego nazwisko pisac !
» 7 lipca 2011, 14:44 #101
AJEP: Ja chcialbym przynajmniej wiadomosc "Samir Nasri na testach w Carrington"
To by wystarczylo by vyl pewny transfer :)
» 7 lipca 2011, 14:06 #100
Renji: 25 chcą za Nasriego ,M.U daję 20 . Pewnie nici z tego będą..będą teraz chcieli spróbować z Sneijderem. M.U w tym sezonie zaczął kupować jak nigdy,a co najważniejsze BROWN bye bye !
» 7 lipca 2011, 14:11 #99
sisinho: Nasri jest dużo tańszy , skoro chcą 25 za nasriego to Inter bd chciał 40 za wesa czyli 15 mln więcej , a i tygodniówkę bd chciał o 100 tys większą pewnie (Nasri 130 tys , sneijder 230 tys jeśli nie więcej) więc wolę Nasriego , który jest młodszy , tańszy , niekoniecznie słabszy a i zna już PL.
» 7 lipca 2011, 14:24 #98
przemekk28: Hah no i zajebiście ! Poprawił mi humor ten news :D Teraz czekać tylko na oficjalny transfer. W końcu rozgrywający, no nie wierze.. Może i dobrze, że on a nie Wesley. Nasri jest młodszy i zdolniejszy, więc jeszcze dużo możemy mieć z niego pożytku.
» 7 lipca 2011, 14:05 #97
Draciel: Oficjalnie: oferta została odrzucona (news z innej strony polskich fanów Man U; jak ktoś chętny, to podam link przez priva). Podobno Arsenal chciałbym za Francuza kilka milionów więcej. Osobiście myślę, że warto by wyłożyć nawet 25mln za tego zawodnika. Jest ograny, dałby nam sporo świeżości oraz innowacyjności w środku pola. Co do ustawienia w sytuacji przejścia Samira- gralibyśmy "krzyżem" w środku: z tyłu Carrick/ Fletcher, na lewym skrzydle Ashley, na prawej flance Nani, a przed nimi, a za napastnikami właśnie Francuz. Pozdrawiam!
» 7 lipca 2011, 14:04 #96
SEBEKMU11: ej a którą nogą strzela Nasri ?
» 7 lipca 2011, 14:03 #95
RamirezMUFC: Eeee...prawa? Jestes jego fanem chyba, a nie wiesz ktora noga strzela?
» 7 lipca 2011, 14:05 #94
dkmanu: jest chyba prawo nożny, ale umie grać również lewą nogą
» 7 lipca 2011, 14:06 #93
AJEP: Hehe pewnie ze mocniejsza ma prawa ale on jest obu nozny jak Zidane :)
» 7 lipca 2011, 14:08 #92
ironia: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2011 14:10

RamirezMUFC

ta 'fanem' odkąd się dowiedział, że transfer Nasriego do MU jest prawdopodobny. Ja tam fanką Nasriego jestem jeszcze zza czasów gry w OM. Nasri jest prawonożny.. ale lewą też potrafi.
» 7 lipca 2011, 14:10 #91
RamirezMUFC: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2011 14:16

Dobry pojazd na chlopaka.

Ale faktycznie jakby nie bylo to Nasri strzela i lewa. Sory SEBEKMU11
» 7 lipca 2011, 14:16 #90
ziolo17: Nasri zazwyczaj strzela głową ...
» 7 lipca 2011, 14:17 #89
SEBEKMU11: Musimy go miec ! On ma najlepsze cieszynki w PL ! ;)
» 7 lipca 2011, 14:00 #88
ironia: chyba Chicharito..
» 7 lipca 2011, 14:13 #87
Predator: Wyjdź, jak tylko chcesz go mieć dla cieszynek to naprawdę coś z tobą nie tak -.-
» 7 lipca 2011, 14:45 #86
wisnia93619: nic nie przewyższy chicharito i jego banana face:D
» 7 lipca 2011, 14:57 #85
SEBEKMU11: to tylko był taki zart , wyluzuj Predator !
» 7 lipca 2011, 15:31 #84
czeko1878: Osobiście bardzo bym chciał żeby to tak wyglądało ;)
footballuser.com/153901/Manchester_United
» 7 lipca 2011, 14:00 #83
Klimaa: I o taką deklarację chodziło. Ograny i młody, będzie idealnie pasował do United. Teraz musimy tylko czekać.
» 7 lipca 2011, 13:52 #82
Renji: ARSENAL ODRZUCIŁ OFERTĘ ZA NASRIEGO.
» 7 lipca 2011, 14:00 #81
RamirezMUFC: To dadza nowa, lepsza oferte, nie ma problemu, jezeli Fergusonowi tylko zalezy.
» 7 lipca 2011, 14:07 #80
tuszek10: Czekam z nadzieją na news Semir Nasri oficjalnie w Manchesterze, jesli tak bedzie to mamy genialną pake na przyszły sezon !
» 7 lipca 2011, 13:38 #79
Kajdan: Niech Gill wraca z wakacji i finalizuje transfer a potem niech odpoczywa ile chce ;) Zastanawiam sie tylko co by bylo gdyby SAF sciagnal jeszcze Sneijdera ? Przeciez czasem gramy 4-3-3 a na mocniejszych rywali to dosyc czesto 4-5-1 wiec mogliby grac razem. Zobaczymy co Fergie wymysli ja tylko chce Nasriego, mam nadzieje ze juz dzisiaj sie wszystko okaze.
» 7 lipca 2011, 13:35 #78
uhahny009: Wiecie może w jaki sposób idzie kupić bilety na mecz Manchesteru w nadchodzącym sezonie?
» 7 lipca 2011, 13:32 #77
AgEnT: Tylko czekać na oficjalne potwierdzenie transferu
» 7 lipca 2011, 13:32 #76
szajba7: Jeśli to prawda, to są powody by myśleć, że boss w przyszłym sezonie będzie decydował się na podobną formację do tej:
footballuser.com/153864/Manchester_United
» 7 lipca 2011, 13:30 #75
sisinho: Mając Welbecka,Owena,Berbatova,Hernandeza,Machede,Dioufa i Rooneya mamy grać 1 napastnikiem? Chyba żartujesz ;)

Zapewne bd skład jak co sezon , 4-4-2 z defesywnym Carrickiem/Fletcherem + Nasrim ofensywnym oraz bokami Nani i Young/Valencia
» 7 lipca 2011, 13:34 #74
JRI: footballuser.com/153893/Manchester_United

O tak*
» 7 lipca 2011, 13:53 #73
JRI: Valencia nie zagra na lewej, a tymbardziej nie będzie zmiennikiem Naniego. To young może być zmienninkiem Valenci/Naniego. Tak samo jak i Roo powiniene grać na prawej. Oraz zmiennikiem Evry może być tak samo Fabio :)
» 7 lipca 2011, 14:08 #72
Taurus: [link usunięty]
De Gea i jego banda - formacja lizak xd
» 7 lipca 2011, 14:09 #71
Taurus: footballuser.com/153907/Manchester_United
» 7 lipca 2011, 14:19 #70
naciety13232: Arsenal odrzucił ofertę.
» 7 lipca 2011, 13:21 #69
ScreamMyName: skąd wiesz? ja czytałem że jeszcze nie wiadomo czy odrzucili czy nie odpowiedzieli
» 7 lipca 2011, 13:25 #68
sisinho: Jeśli by odrzucili to by popełnili samobójstwo.
Jeśli Nasri chce tylko do United , to nie przyjmie innej oferty i musieliby go oddać za darmo za rok a tego nie chcą robić.
» 7 lipca 2011, 13:31 #67
ironia: Arsenal ponoć odrzucił ofertę - 20 mln, a chcą 25.
» 7 lipca 2011, 13:35 #66
SEBEKMU11: na ich miejscu bym nie wybrzydzał bo za rok beda go musieli za free puscic
» 7 lipca 2011, 13:53 #65
ironia: "Nasri chce tylko do United"

a cytatów w newsie nie ma o.O
» 7 lipca 2011, 13:19 #64
Biafra: po Nasri, nie ma dwukropka rozpoczynającego cytat, tak więc nie musi ich być w newsie ;]
» 7 lipca 2011, 13:49 #63
designer: no ludzie. Niech dzis nastapi koniec tych wszystkich spekulacji, bo odechciewa sie juz czytac te wszystkie donosy. Pragne uslyszec cos oficjalnego z ust dzialaczy Arsenalu, samego Nasriego badz kogos z naszego sztabu. Pragne widziec porzadnego nastepce Scholesa jeszcze tego lata i reszta malo mnie interesuje jak te spekulacje itp. Czekam tylko na info- Nasri badz Sneijder w Manchesterze, bym mogl wreszcie spokojnie pomyslec tez o tegorocznych wakacjach a nie rozmyslac caly czas kto przyjdzie i czy wogole ktos przyjdzie na miejsce Paula.
» 7 lipca 2011, 13:15 #62
united77: Jak Nasri przejdzie to bedzie poprostu super !!
» 7 lipca 2011, 13:14 #61
Cleverley: niech Gill wraca - sfinalizują transfer - a potem niech wakacjuje ile zechce ;)
» 7 lipca 2011, 13:08 #60
Martin: Ta, że też mu się akurat teraz na urlopy zachciało, nie? ;)
» 7 lipca 2011, 13:40 #59
JacexMU: Sneijder jest dobrym piłkarzem, ale nie sprawdzonym w PL a na dodatek ma już 27 lat. Nasri jest tańszy sprawdzony w PL noi oczywiście młodszy. Lubię Sneijdera ale lepiej jakby wyszedł transfer z Nasrim, lepszy i bardziej opłaalny. ;D już niedługo "Nasri: Oficjalnie w MU" :D
» 7 lipca 2011, 13:04 #58
ScreamMyName: Nasri młodszy i bardziej ograny w PL ale czy bardziej pasuje do Man Utd niż Sneijder? Holender potrafi zagrac niesamowitą piłkę niczym X.Alonso :) z kolei Nasri to lepszy drybler. oj marzą mi się obaj :)
» 7 lipca 2011, 13:06 #57
SEBEKMU11: no , musi ktos z dwojki Sneijder/Nasri przyjsc do nas !
» 7 lipca 2011, 13:08 #56
ScreamMyName: Moim zdaniem Sneijder jest lepszą,acz droższą opcją niż Nasri. Najlepiej byłoby gdyby przyszli do MU obaj ale jest to raczej mało możliwe. Marzy mi się w Manchesterze kolejny talent jak CR7 . Jest kilku kandydatów,np. Erik Lamela z River Plate.
» 7 lipca 2011, 13:00 #55
SEBEKMU11: NASRI musi do nas przejsc !!
» 7 lipca 2011, 12:58 #54
NanoUnited: cofnąć Gillowi urlop!!
» 7 lipca 2011, 12:56 #53
grobla95: Sorki ,że nie na temat, ale może mi ktoś powiedzieć czemu Hernandez nie gra w Copa America a Meksyk w ogóle gra jakimś dziwnym składem ? Chociaż niektóre gwiazdy są jak np. G. Dos Santos.
» 7 lipca 2011, 12:55 #52
Lukixp: przeciez dopiero co grali turniej, w copa america wystawili rezerwowy sklad, przeciez musza ludzie odpoczac;p
» 7 lipca 2011, 13:00 #51
Kajdan: Groszek sie udał na zasłuzone wakacje i Meksyk zaproszony na Copa America gra mozna powiedziec 2 skladem.
» 7 lipca 2011, 13:05 #50
skoda037: Może nie tyle rezerwowy co skład na Igrzyska :)
» 7 lipca 2011, 13:06 #49
KasiaUtd: Czekam na niego z otwartymi ramionami, daje nam niezłe możliwości na przyszłość, zdecydowanie wolę jego niż Wesleya:)
» 7 lipca 2011, 12:53 #48
Tennant: Sneijder jest zbyt drogi... Nasri TAK!!
Glory Glory MU
» 7 lipca 2011, 12:52 #47
Baku95: Nasri Oficjalnie w Manchesterze United !

To by było coś ! Mam nadzieje że tak się stanie...
» 7 lipca 2011, 12:52 #46
7KubaUnited: Jeśli transfer dojdzie do skutku to będę się cieszył , ale ja osobiście wole zobaćzyć na OT Sneijdera...
» 7 lipca 2011, 12:48 #45
Janczar: Kurcze akurat teraz musiał na wakacje pojechać ;p Miejmy nadzieję, że zostanie wszystko dogadane wcześniej, a jak wróci z tych wakacji to dostaniemy tylko potwierdzenie tej wiadomości.
» 7 lipca 2011, 12:48 #44
JaveKHerneK: Nasri Snejder i Schweisteiger Do United i mamy Lige Mistrzów xD
» 7 lipca 2011, 12:45 #43
grobla95: Jeszcze Ronaldo, Messi, Iniesta i Xavi ! ;]
» 7 lipca 2011, 12:48 #42
michalek1993: dokładnie... wtedy może wygramy z Barceloną ... POMYŚL PÓŹNIEJ PISZ
» 7 lipca 2011, 12:51 #41
bzowy21: I może jeszcze frytki do tego ?
» 7 lipca 2011, 14:33 #40
DevilUnited: Niektórzy z was burzą się że przejście Nasriego moze przekreślić transfer Sneijdera.Weżcie pod uwage że Nasri jest młodszy.Mimo że dopiero co skończył 24 lata , już jest piłkarzem światowej klasy.Za 2 lata być może będzie lepszy od Sneijdera.Taki zakup się opłaca.
» 7 lipca 2011, 12:43 #39
Szaman0: SAF MA PLAN !! i to 3 letni :D oj będzie się działo :D
» 7 lipca 2011, 12:36 #38
nyczu7: tez mi sie wydaje ze Sneijder i Nasri ;D !! SAF wymysli juz cos;D albo Schweisteiger zamiast Sneijdera;) ale zobaczymy :D!!
» 7 lipca 2011, 12:33 #37
Sir: Mam pytanko o ktorej godzinie bedzie ten mecz z Barcą??
» 7 lipca 2011, 12:31 #36
DAMINOS: tak jak wszystkie ;p po 12
» 7 lipca 2011, 12:38 #35
michalek1993: 23 xD
» 7 lipca 2011, 12:50 #34
wieruch1: cdnmo.coveritlive.com/media/image/201107/phpR0hx0GDailyStarSportPage.jpg

Jak dla mnie to dobra wiadomość;)
» 7 lipca 2011, 12:30 #33
chicharito93: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2011 12:30

Wg mnie Fergie kupi i Sneijdera i Nasriego.Holendra ustawi w środku pomocy a Nasriego za napastnikami.
» 7 lipca 2011, 12:29 #32
Kacperek96: Jeśli Nasri i Sneijder by do nas dołączyli to wtedy liga mistrzów nasza :)
» 7 lipca 2011, 12:21 #31
AGa18: Już nie mogę się doczekać ! Samir musi do nas przejść.. ! Trzymam kciuki z całej siły
» 7 lipca 2011, 12:09 #30
JRI: Robię ROTFLCOPTER po domu :D
» 7 lipca 2011, 12:04 #29
JaveKHerneK: Nasri do nas i tylko do nas do United
» 7 lipca 2011, 12:03 #28
Bovver: przepraszam ale gdzie sa ci fani Arsenalu którzy tak bojkotowali nasza stronke?
» 7 lipca 2011, 12:02 #27
eKB: No to czekamy jestem dobrej myśli jeżeli sam chce u nas grać to bardzo się cieszę.
» 7 lipca 2011, 12:01 #26
Szymon7817: img31.imageshack.us/img31/1526/nasriofmanchesterunited.png
» 7 lipca 2011, 11:58 #25
Szymon7817: Wiem na szybko robiłem a czcionka to nie wiem jak to jest
» 7 lipca 2011, 12:05 #24
UnitedForEver: Dobre :) jeżeli chodzi o czcionkę to powinna być NASRI.
» 7 lipca 2011, 12:15 #23
golbus: dobre dobre...aż sobie to w meczu wyobraziłem...:)
» 8 lipca 2011, 00:15 #22
profesor999: Poczekejamy mam nadzieje że Wenger przestanie "się bawić" i nie będzie mu robił problemów z transferem do nas]
» 7 lipca 2011, 11:54 #21
slawek1214: xD
jedyne co mnie teraz zdenerwowało to te wakacje Gilla:/
wolałbym żeby jak najszybciej sfinalizowano transfer...
» 7 lipca 2011, 11:52 #20
Lukixp: przyszly piatek to jest 15, takze przyszly rozgrywajacy troche sie spozni z tournee ;/ szkoda
» 7 lipca 2011, 11:52 #19
FiFlaK: Gdyby Nasri jednak trafił na Old Trafford... Uf, ależ byłbym szczęśliwy.
» 7 lipca 2011, 11:51 #18
SCHOLES: Niech to będzie prawda.
» 7 lipca 2011, 11:50 #17
goghetta: oh yeahhhhhhhhh !! czekam na oficjalne potwierdzenie ;)
» 7 lipca 2011, 11:50 #16
celeborn23: dobrze, dobrze.... Nasri w UNITED, to jest TO!!
» 7 lipca 2011, 11:50 #15
DioxMU: http ://files.gadu-gadu .pl/neymar-05691b587771ce55df2c83ede84c2338c8e227f1.jpg usuncie spacje :) nasz nowy nabytek ;D Rooneymar
» 7 lipca 2011, 11:49 #14
Rookuf: Gdzie jest teraz Triadevil który mnie wyśmiał jak napisałem, że bez Gilla żaden transfer sie nie obejdzie?
» 7 lipca 2011, 11:48 #13
avo23: Menedżer Arsenalu Arsène Wenger odrzucił ofertę opiewającą na 20 milionów funtów za Samira Nasriego, jednak Francuz szybko oświadczył swojemu rodakowi, że zamierza w tym okienku transferowym trafić na Old Trafford
» 7 lipca 2011, 11:47 #12
chudy1948: też to czytałem wg The Guardian.
» 7 lipca 2011, 11:48 #11
Cant0na: skad wiesz?
» 7 lipca 2011, 11:49 #10
Biafra: Już oświadczył, a dopiero o 15 ma dojść do spotkania ;) Szybcy jesteście.
» 7 lipca 2011, 11:52 #9
Biafra: Jak coś 'wycieknie' do prasy to napiszę ;)
» 7 lipca 2011, 12:01 #8
SoSa9: zobaczymy co z tego bedzie ale mam nadzieje ze Nasri w koncu do nas dołaczy ;)
» 7 lipca 2011, 11:47 #7
Tomasson10: Jak przyjdzie to sie posikam w gacie ze szczęscia :)
» 7 lipca 2011, 11:46 #6
Cant0na: wolałbym Wesleya :P
» 7 lipca 2011, 11:46 #5
DevilFan: o ku*wa ale jaja ! brać Go.
» 7 lipca 2011, 11:45 #4
Szymon7817: Hehehe
» 7 lipca 2011, 11:45 #3
DAMINOS: no to czekamy :D
» 7 lipca 2011, 11:44 #2
Szymon7817: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2011 11:53

Ale fajnie nie mogę się doczekać wiadomości Nasri Oficjalnie w Manchesterze United
» 7 lipca 2011, 11:52 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.