Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Phil Jones na testach medycznych w United

» 8 czerwca 2011, 15:28 - Autor: Bart - źródło: Goal.com
Serwis Goal.com poinformował, że Phil Jones, 19-letni obrońca z Blackburn Rovers, doszedł do porozumienia w sprawie transferu do Manchesteru United i aktualnie przebywa na testach medycznych na Old Trafford.
Phil Jones na testach medycznych w United
» Serwis Goal.com poinformował, że Phil Jones, 19-letni obrońca z Blackburn, doszedł do porozumienia w sprawie transferu do Manchesteru United i aktualnie przebywa na testach medycznych na Old Trafford.
Młody stoper jest wysoce cenionym i perspektywicznym graczem w lidze angielskiej. Jones ma podpisać pięcioletnią umowę z Czerwonymi Diabłami. Kwota transferu będzie wynosić 16 milionów funtów.

Ferguson przyglądał się poczynaniom Jones już od 18 miesięcy. Jeszcze dzisiaj rano głośno mówiono o transferze tego piłkarza do Liverpoolu. Czerwone Diabły jednak zdołały przekonać do siebie utalentowanego piłkarza.

Jones wraz z Chrisem Smallingiem mają stanowić o sile defensywy Manchesteru United po tym jak na emeryturę odejdą Rio Ferdinand oraz Nemanja Vidić. Póki co, 19-latka czeka ciężka walka o miejsce w pierwszym składzie. Jones w zeszłym sezonie zaliczył 26 meczów w barwach Blackburn.


TAGI


« Poprzedni news
Evra: Muszę się lepiej przygotować
Następny news »
"Wszystko zawdzięczam Fergusonowi"

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (206)


MDuch7: [link usunięty]

To już chyba pewne
» 13 czerwca 2011, 16:59 #187
MDuch7: To on już oficjalnie w MU jest ? Bo jakoś niedawno czytałem że do MU przyjdzie dwóch małolatów to Varane, Jones (na takie coś wychodzi) + De Gea , Nasri ? (to mają być te gwiazdy) ? ;/ Pragnę Nasri'ego w MU i tyle :)
» 11 czerwca 2011, 18:22 #186
szymc11: A co do Cleverleya...
Co tu dużo pisać.. gdyby miał być geniuszem.. już dawno by błyszczał w podstawowej 11... Zresztą sam zobaczysz...
(a drugim Scholesem on nie będzie, raczej drugi Park.. bardziej skrzydło niż środek jeśli już tak się na piłce znasz)
» 10 czerwca 2011, 21:05 #185
szymc11: No czytaj ze zrozumieniem...
Nie napisałem że Valencia jest słaby.
Napisałem nawet że jest dobry. To że wyróżnia się na tle innych dobrych graczy nic nie znaczy. Do Rooneya (chociaż on nie jest w najlepszej formie, ale dlaczego, to o tym by długo pisać) to mu trochę brakuje i o to mi własnie chodzi. Valencia nie strzela bramek...
Wiem że jest skrzydłowym (od razu odpowiadam na Twój kolejny "poprawny" wpis) i nie musi strzelać/sporo asystuje itp.
Ale nie rozstrzyga meczy błyśnięciem, nie ciągnie gry, gdy Manchesterowi słabo idzie. Jeśli cała drużyna gra dobrze, on też. Jednak jeśli "nie idzie" wtapia się w tło, prowadzi udane, (a jakże!) rajdy po prawej stronie boiska, ale nie zejdzie ze skrzydła, nie zgra na drugą nogę, i stworzy przewagę/strzeli tak często jakbyśmy chcieli. Taki typ zawodnika powiesz.. Ma inne zalety.. OK. Ale ja chcę od graczy Manchesteru, wielkości Ronaldo, Rooneya, czy np. Teveza, Silvy oni wygrywają mecze dla swoich zespołów, gdy innym "nie idzie"...
Manchester jeśli chce być najlepszym klubem na świecie, musi mieć tą pierwszą 11 co najmniej jak ta gdy grał w niej jeszcze Ronaldo i Tevez..
» 10 czerwca 2011, 21:01 #184
ForeverMU: szymc11

Jak piszesz takie rzeczy to moim zdaniem nie znasz się na futbolu. Valencia jest bez dwóch zdań jednym z najlepszych zawodników w drużynie, a potwierdza to swoją szybkością, techniką i orientacją na boisku. Natomiast Cleverley jest perspektywistycznym graczem na przyszłość, który jest przymierzany by wejść w buty Paula Scholesa. Musi się ograć by zyskać doświadczenie, dlatego moim zdaniem SAF powinien go czesto wystawiać w pierwszej jedenastce.

A wracając do tematu Jones'a, może też grać na pomocy i moim zdaniem było to znakomite posunięcie by zastąpić owena hargreaves. Tak więc jak przypuszczam jones zapewne "naznaczony" będzie numerem 4
» 10 czerwca 2011, 20:24 #183
szymc11: Napiszę jeszcze sprostowanie: nie wszyscy z poniżej wymienionych są do wyciągnięcia, ale powinniśmy jednak z takich ludzi budować pierwszą 11 a nie z zawodników tej nieco gorszej klasy jak Park, Carrick, Valencia, Cleverley...
Nasz skład ma ducha walki i pewnie póki SAF będzie to on się nie zatraci. Ale nie gramy pięknego futbolu i bez takich graczy pięknego nie będziemy grali.
A tego, oraz liczenia się bardziej w Lidze Mistrzów bardzo bym sobie życzył...
» 10 czerwca 2011, 19:31 #182
szymc11: Dopisując parę słów...
Young wzmocni nas na pewno. Na skrzydłach będzie zdrowa rywalizacja. 3równych grajków. SAF taką politykę widać lubi.
Jednak to czasami może doprowadzić do "sprzeciętnienia" drużyny.
Dlaczego Arsenal/Liverpool/ czy zespoły włoskie tak słabo przędą=> Bo brak im ludzi którzy wygrają smętny mecz!
Manchester za niedlugo może przestać być atrakcyjny dla gwiazd wielkiego formatu a wtedy będą musieli jeszcze większą kasę wykładać na zarobki. (co już ma odbicie w tygodniówce Younga).
Wiem że gwiazdy kosztują ponad 35mln, no ale taniej już nie będzie. A kogoś takiego jak np. Hulk, Sanchez, Mata, Navas, Kross, Hamsik, Pastore Aguero, Pato, Rossi, Hazard, De Rossi, nam trzeba!
» 10 czerwca 2011, 19:19 #181
szymc11: Wierzę SAFowi co do obrońców. Przyznaję się w Vidicia i Smallinga też do końca nie wierzyłem, a wyszło chyba pozytynie.
(Ja tam jestem zakochany w Sakho i Otamendim no ale rozumiem anglia i te sprawy..)
Bardziej obawiam się o pomoc Young.. grajek bardzo dobry, cena=>w zależności jak na nią się spojrzy.
Wg. dzisiejszych cen dobra. Patrząc na przydatność pana Younga w naszej drużynie już przeciętna.
Nie potrzebny jest nam kolejny dobry gracz. (Valencia i Nani wystarczą) Nam trzeba WYBITNYCH, jeśli chcemy się nadal rozwijać!
» 10 czerwca 2011, 19:17 #180
zapermu: Po co nam kolejny obrońca ? Z resztą jest już kupiony - wiadomość potwierdzona - za 16 mln. A środek Pola? Potem będzie gadka, że brakuje kasy :/
» 10 czerwca 2011, 09:04 #179
PatrykMU: Znowu te same komentarze - w historii MU zawsze są bardziej lub mniej udane transfery - co mówiliście o Chicharito? Uderzcie się w pierś - co mówiliście? Bo ja czytalem polowe: Jest spoko mega super parta.. :D a druga polowa: drogi g*wniarz, na wypozyczenie, nie ogra sie, ale blad :D Scouci Manchesteru United posiadają taką wiedzę o kompetencji piłkarza jakiej nie posiadaja wszyscy komentujący razem wzięci ;) sam nie slyszalem o chłopaku - zobaczymy co z niego wyjdzie nie moge sie doczekać kolejnych transferów :)
» 9 czerwca 2011, 23:39 #178
RedDragon: Szczególnie taką wiedzie posiadali przy kupnie Bebe...
» 12 czerwca 2011, 10:49 #177
dawidlp92: Wydaje mi się że ferguson chcę z manchesteru zrobić bardziej angielski skład tak jak to miało za czasów Nevilli Beckchama Scholesa Giggsa
Wtedy wypaliło zobaczymy teraz;]
» 9 czerwca 2011, 22:48 #176
pilsudczyk: No cóż w takim razie Evans idzie w odstawkę. Nie ukrywam z tego powodu swojej radości. Miał swoje 5 minut, których nie wykorzystał. Chyba nadeszła pora na wypożyczenie.
Ave Marszałek!
» 9 czerwca 2011, 18:22 #175
wojtrz: Nie chce się czepiać, ale zapytam. Z całym szacunkiem, ale czy nie uważasz że takim podpisem pod każdym postem komentującym błache nawet news'y rozmieniasz na drobne pamięć o wielkim człowieku?
» 9 czerwca 2011, 22:30 #174
mefp: W niedzielę o 20:45 mecz U-21 Hiszpania - Anglia. Prawdopodobnie uda się zobaczyć jak prezentuje się De Gea w bramce Hiszpanów oraz Jones w obronie Anglików :)
» 9 czerwca 2011, 11:20 #173
ytr654ytr: Widzę, że nam się mocno skład odmładza xD
» 9 czerwca 2011, 11:08 #172
vip14: Dobrze że Alex Ferguson wziął tego właśnie piłkarza. Jestem z tego powodu bardzo zadowolony. Glory, glory MU
» 9 czerwca 2011, 07:17 #171
ironia: thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3625626/Manchester-United-look-to-beat-Liverpool-to-signing-of-Phil-Jones.html

zdjęcie jak opuszcza szpital w Manchesterze.
» 8 czerwca 2011, 23:34 #170
Robsio3: Każdy w składzie obrońców na przyszły rok wymienia:

Fabio - Vidic - Ferdinand - Rafael

A gdzie jest kur*a EVRA?! Toć on jest świetny, najlepszy lewy obrońca Świata! Ludzie, opanujcie się...
» 8 czerwca 2011, 21:55 #169
AJEP: Przeczytales 2 glupie komentarze i swirujesz ja osobiscie nie wyobrazam sobie naszej obrony bez Evry ......
» 8 czerwca 2011, 23:22 #168
UNITEDFUN: Przepraszam że nie na temat ale mam prośbę o zmianę okienka przypominającego wynik z ostatniego meczu na następny mecz albo na coś co uważacie za słuszne. Jakoś zawszę jak tam spojrzę to trochę mnie to denerwuję już dość Fani MU i użytkownicy tej strony się wycierpieli przypominając sobie o tym meczu.

DZIĘKUJĘ ZA EWENTUALNE WYSŁUCHANIE MOJEJ PROŚBY
» 8 czerwca 2011, 21:33 #167
ironia: to se wejdź tu i masz od poczatku sezonu wyniki:

manutd.com/en/Fixtures-And-Results/United-Fixtures-And-Results.aspx
» 8 czerwca 2011, 21:56 #166
UNITEDFUN: Chodziło mi o to by zmienili okienko w którym widać wynik 3:1 dla Barcelony i zd z stadiony Wembley
» 8 czerwca 2011, 22:01 #165
ironia: aha, a tamto to tak na przyszłość :P
» 8 czerwca 2011, 22:14 #164
SEBEKMU11: Pewnie sie zastanawiacie czy on jest dobry ? No to weźcie go sobie kupcie w FIFie i go wyprubujcie ;)
» 8 czerwca 2011, 21:30 #163
Sorata: Hmmm, gry nie są wyznacznikiem :P Chociaż w FMie 11 jest genialny.
» 9 czerwca 2011, 11:29 #162
UNITEDFUN: Proszę nie pisać o sprzedaży Evansa wydaje mi się że jeszcze pokarze na co go stać. Takie moje zdanie. I bardzo cieszę się z praktycznie pewnego transferu Jonesa a jak dobrze pójdzie to jeśli wierzyć newsowi w którym pisało że w ciągu 48h czyli wypada na jutro transfer Younga dojdzie do skutku.
» 8 czerwca 2011, 21:03 #161
Cinz: Po Gibsonie bym nie płakał.
Za O'Shea bym bardzo tęsknił.
Za Brownem j.w. ale sprzedaż go to tylko dla jego dobra.
» 8 czerwca 2011, 21:01 #160
blejd7: Coś czuję, że jeżeli kupiliśmy go to z transferu Varane nic nie będzie ;/ Chyba, że SAF go też kupi bo za 4-5 lat Vidic odejdzie i będziemy mieli 4 świetnych środkowych obrońców.

Co do Jonesa... Olbrzymie umiejętności jak na ten wiek. Spokojne interwencje. Chłopak naprawdę warty tych pieniędzy. Może grać przez 13-14 lat na środku obrony na wysokim poziomie. Choć myślę, że SAF widzi w nim naszego nowego defensywnego pomocnika. Bo na tej pozycji nikogo nie mamy. Fletcher jest typowym biegaczem ale w def nie jest wybitny. Carrick również zalicza dużo dobrych odbiorów ale potrzebujemy kogoś nie do przejścia. Taki Pepe w meczach Realu z Barcą. Świetnie wyłączył Messiego. My też potrzebujemy kogoś takiego a nie zapowiada się by OH został.

Liczę jeszcze, że trafi do Nas Hazard. To jest ktoś kogo w MU brakuje według mnie. Bardzo przebojowy i inteligentny na boisku. Gra zarówno w środku jak i na lewym skrzydle.
Do tego De Gea, Varane i Paulo Henrique. Sanchez chyba będzie wybierał między Barcą a Interem choć chętnie bym go zobaczył na OT. Ciekawie by nasz skład wyglądał w przyszłym sezonie.

De Gea
Rafael-Rio-Vidic-Fabio
Sanchez-Fletcher-Ha
» 8 czerwca 2011, 20:22 #159
NaniRedDevil: A Środek pomocy to co ?
Z Barceloną tam przede wszystkim przegraliśmy, więc szukać powinniśmy pomocników ale środkowych .
» 8 czerwca 2011, 21:30 #158
UNITEDFUN: Dziwnie to wygląda ale mi się podoba,
» 8 czerwca 2011, 20:46 #157
ironia: Ludzie, kurde.

Nie kumacie, że to jest talencik, perełka jakich mało i za kilka lat możemy mieć jedną z najlepszych obron na świecie? Rio i Vida mają swoje lata, Rio łapie kontuzje zastępuje go Smalling, Vida tez więc będzie Jones, Evans raczej wylot, albo wypożyczenie, Brown raczej wylot - szkoda lubię go, no ale przełknę to. I kogo wstawimy? Kuszczaka ?! Phil jest kreowany na nowego Terrego, ma dopiero 19 lat, świetnie gra. 16 mln ? Co się dziwicie taka cena, nie dość, że Angol, ograny już, młody talent, co wy myślicie, że za 4 mln go nam oddadzą? Za praktycznie rezerwowego Smallinga 10 mln to co za praktycznie podstawowego gracza ?! Jones wciąga Evansa du.ą. Ponadto Phil może grac jako def. pomocnik np w zastępstwie za Carricka! Jones i Smalling mogą być niesamowitymi stoperami! Obronę mielibyśmy ustawioną na kilka lat, do tego bliźniaki po bokach. Pod okiem Fergusona może być niezłym diamencikiem o które będą się biły najlepsze kluby świata. Spójrzcie jakich mamy utalentowanych młodzieniachów : Cleverley, Welbeck, Pogba, Morrison, teraz Phil.

Jones będzie bardzo dobrym wzmocnieniem i ja go przyjmę z otwartymi ramionami, także mówcie se co chcecie jestem za nim!

WELCOME TO OLD TRAFFORD!

teraz czekać na Younga, De Geę i Modrić/Sneijder.

pzdr.
» 8 czerwca 2011, 19:07 #156
LukO: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2011 19:39

Da radę :)
» 8 czerwca 2011, 19:38 #155
LukO: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2011 19:40

sryyy za next
» 8 czerwca 2011, 19:39 #154
ironia: no póki co to Jones jest lepszy od Evansa oczywiście w tym sezonie, chociaż Evans zaczął wracać do formy, ale momentami daje po całości.

ja go wcale nie skreślam, ale jakbym miała kogoś ustawić na obronę to Phil.
» 8 czerwca 2011, 19:46 #153
UNITEDFUN: Dokupić jeszcze tego Varne moim zdaniem wcale nie będzie zbędny bo Rio i Rafael lubią łapać kontuzję a Smalling jeśli by poćwiczył trochę dośrodkowania to byłby nieraz z niego niezły prawy obrońca a Evans też nieźle zagrał jako lewy obrońca i żadnych wypożyczeń Evansa czy też Varne (jeśli trafi do MU) podstawowym obrońcom też przyda się odpoczynek w Carling Cap i w meczach z łatwiejszymi rywalami mogą się ogrywać a przy kontuzjach Rio czy Rafaela mogą się przydać.
» 8 czerwca 2011, 20:54 #152
Rarian: Wszystkim sceptykom mówię jedno wielkie - 'poczekajcie'. Tak naprawdę ten transfer będzie można oceniać w czerwcu 2012, każdy kto robi to już teraz, gada od rzeczy.
» 8 czerwca 2011, 19:04 #151
elpajaco93: juz wczesniej tak myslalem ze saf go bedzie chcial ;D
» 8 czerwca 2011, 18:45 #150
golbus: 16 mln..xd
» 8 czerwca 2011, 18:52 #149
nysa94: Może grać na pomocy.
» 8 czerwca 2011, 18:59 #148
mefp: Dnooooo to Twoja wypowiedź. Ja jestem z tego transferu mega zadowolony!
» 8 czerwca 2011, 19:40 #147
Lukixp: Sunderland daje 12mln za gibsona, o'shea oraz browna i zostalo to niby akceptowane. tak na twiterze spiewaja
» 8 czerwca 2011, 18:39 #146
ironia: gibsona niech biorą w piz.. sry że tak mówię, niby nasz wychowanek, ale to jest zapchaj dziura i blokuje miejsce w składzie, jest za słaby.

o'shea? zostawiłabym, zawsze doświadczenie Irlandczyka sie przyda.

Brown? - lubię go i szkoda, że tak mało gra.
» 8 czerwca 2011, 18:56 #145
DahDah: hahaha 12 mln za trójcę naszą ? Ale ploty
» 8 czerwca 2011, 19:05 #144
Przemo07: I to ma być wzmacnianie środka pola? Heh. To już chyba wiemy kto się przeniesie do nas w tym lecie. Fergie mówił że trzech piłkarzy w tym oknie. De Gea (?), Młody i Jones. Chyba nie tego się wszyscy spodziewali ;/
» 8 czerwca 2011, 18:38 #143
swistek: Ogarnijcie się ! :)

Zawsze lubię jak Fergie ściąga młodziaków do klubu, a oni okazują się potem mega gwiazdami. On będzie podobny. Brown podobno odchodzi, więc trzeba się zabezpieczyć. Co w przypadku kontuzji koledzy ? Myślcie trochę o całym sezonie, a nie o meczach z najlepszymi klubami gdzie wystawia się najmocniejszy skład.
» 8 czerwca 2011, 18:28 #142
dzaru: Jones zamiast Browna to pewne, ciekawe kiedy doczekamy sie transferu zawodnika z 2 linii
» 8 czerwca 2011, 18:27 #141
KING: usunęli mi linka ale dla wszystkich zainteresowanych na priv mogę przesłać link z brytyjskiej tv. 15mln funtów i mamy nowego Diabła w składzie
» 8 czerwca 2011, 18:13 #140
DahDah: wstaw tutaj -.- tylko bez http i www
» 8 czerwca 2011, 18:18 #139
KING: youtube.com/watch?v=ZZyzUIEWcXw
» 8 czerwca 2011, 18:21 #138
KING: daj znac czy przeszło
» 8 czerwca 2011, 18:22 #137
rejbar: Niech kupią Marvina Martina :) Ponoć nowy Zizou :P
» 8 czerwca 2011, 18:00 #136
mateuszr20471: Ogladalem mecz Francji z Ukraina i zrobil na mnie olbrzymie wrazenie. Niby zagral tylko 15 minut, a strzelil 2 gole i zaliczyl asyste.
» 8 czerwca 2011, 18:05 #135
Ave88: Zizou był jest i będzie tylko jeden:). Ale widziałem tego chlopaka w akcji i nie powiem ładnie gra ale myśle że 2,3 mecze to za mało żeby trafic do takiego klubu jak United:)
» 8 czerwca 2011, 18:23 #134
danielos97: Może to ten pomocnik, na którego poluje SAF?
» 8 czerwca 2011, 18:28 #133
Rooni126: Wie ktos czy on gral u nich regularnie w pierwszym skladzie bo nie ogladlem ich meczy ?
» 8 czerwca 2011, 17:58 #132
rejbar: Jest napisane, że zagrał 26 meczy, więc chyba w miarę regularnie :P
» 8 czerwca 2011, 17:59 #131
Rooni126: Faktycznie ;p przedtem to czytalem to chyba tego nie bylo xd
» 8 czerwca 2011, 18:01 #130
nani17nr: anglia.goal.pl/index.php?dzial=pilkarz&id=15966
statystyki
» 8 czerwca 2011, 18:07 #129
rejbar: Według tych statystyk to zdecydowanie grał regularnie :P
» 8 czerwca 2011, 18:25 #128
NaniRedDevil: Według tych statystyk gra baaaaaaardzo czysto i nie dostaje kartek ;)
» 8 czerwca 2011, 21:31 #127
mateuszr20471: Slyszlem cos ze Jones, znakomicie czuje sie na pozycji defensywnego pomocnika, jednak nie wiem czy to prawda. Jesli tak, to jestem bardzo zadowolony. Mozna powiedziec ze transfer 2w1. Do tego pozyskac De Gee,Younga i rozgrywajacego. Mam nadzieje, ze wszystkie transfery zaklepiemy jeszcze przed tournee.
» 8 czerwca 2011, 17:53 #126
matemufc: aguero do tygodnia w sRealu
» 8 czerwca 2011, 17:59 #125
RedDragon: Aguero? A kysz z tym słąbiakiem
» 12 czerwca 2011, 10:48 #124
DahDah: No bo na razie to Evansa sprzedamy za 1,2 mln.
» 8 czerwca 2011, 17:51 #123
dandi723: gral w meczu z nami w tym sezonie na Ewood Park, chlopik jest mega, niech sklada podpis i szykuje sie do tournee :)

zobaczcie sobie co wyprawia :D :)

http:// www. youtube. com /watch?v=bnq3OITI0_4
» 8 czerwca 2011, 17:43 #122
fat1xd: Czasami aż się płakać chce, jak czyta się komentarze takich durni bądź dzieci... Podobno nawet Rio czy Terry w wieku 19 lat nie grali tak jak on. Fachowcy na Wyspach się nim zachwycają i wychwalają pod niebiosa, ale wy i tak napiszecie, że to średniak... Jeśli Fargie wydaje na 19latka 16 milionów to wiedz, że coś się dzieje. Liverpool, Arsenal i Tottenham podobno się o niego biły, ale dla was i tak to za mało, najlepiej jakbyśmy sprowadzali same gwiazdy z wyrobionymi nazwiskami, szkoda tylko, że tak wielu z was nie znało przed sezonem Hernandeza i Smallinga... Widzieliście co ten Jones wyprawiał w meczu z nami? Gdyby nie on to zamiast 7:1 mielibyśmy wynik dwucyfrowy. Najprawdopodobniej Wes odchodzi, a Evans się po prostu zatrzymał, wszyscy widzieli w nim zdolniachę, ale on nie podołał temu i już raczej nie podoła. Rio ciągle jakaś kontuzja i zostają nam Vidić i Smalling... Nie daj Boże jakaś kontuzja i znowu w obronie będzie musiał grać Carrick albo Fletcher. W dodatku jak ktoś już wcześniej wspomniał straciliśmy już 2 czy 3 zawodników wyszkolonych w Anglii, a tacy nam są potrzebni do zarejestrowania składu, ale skąd dzieciaczki mają o tym wiedzieć? Może cena jest wysoka i można by postarać się o tańszego Varane, ale Jones jako Anglik daje nam więcej plusów. Oczywiście okienko transferowe się jeszcze nie zaczęło, a wy już narzekacie na brak dobrych transferów! Załamka... Chcecie Sneijdera za 35 milionów i 200 tysięcy tygodniowo? Owszem jest to piłkarz genialny, ale przy okazji szklany i nie wiadomo czy nie będzie drugim Hargo. Chociaż jest on moim marzeniem to jego transfer do BPL to dosyć niebezpieczna sprawa. Osobiście cieszyłbym się bardziej z Adama lub Nasriego, ograni w Anglii, w dodatku mniej podatni na kontuzje i tańsi. Możliwe, że De Gea i Young też są już nasi, ale dla was to i tak za mało... Może powinniście zostać kibicami City czy Realu? Tam co sezon przychodzą gwiazdy... Trzeba czekać i ufać Alexowi, który zna się na transferach lepiej niż my wszyscy razem wzięci, w dodatku wie czego potrzebuje do budowania drużyny.

United!
» 8 czerwca 2011, 17:42 #121
fjoord: wreszcie jakis normalny komentarz pod ktorym moge sie w 200 procentach podpisac
» 8 czerwca 2011, 17:50 #120
sisinho: Przeczytaj o co nam chodzi. Większości podoba się ten zawodnik , ale chodzi o to żeby ten transfer nie był przeszkodą dla rozgrywającego , którego potrzebujemy od zaraz. Young i De Gea też powinni przejść (głównie ten 2) ale priorytetem jest rozgrywający (+ bramkarz chociaż w tym wypadku De Gea jest już raczej "zaklepany").
» 8 czerwca 2011, 17:51 #119
keano89: Brawo za wypowiedź, jeden z nielicznych rozgarniętych na devilpage
» 8 czerwca 2011, 17:53 #118
fjoord: na glupie pytanie tych wszystkich co sie zastanawiaja po co nam nowy obronca.

PEWNIE DLATEGO ZE VIDA I RIO NIE MAJA PO 20 LAT I NIE BEDA GRALI DO 40 JAK VDS. PO TO NAM NOWY OBRONCA. ZEBY NIE TRZEBA BYLO SZUKAC NOWEGO NA GWALTU RETY JAK JEDEN ZE SRODKOWYCH ZDECYDUJE SIE PRZEJSC NA EMERYTURE - JAK MA TO NOTTA BENE TERAZ MIEJSCE W PRZYPADKU OBSADY BRAMKI.
» 8 czerwca 2011, 17:23 #117
adisman17: Nie wiadomo jeszcze co o nim myśleć.
Wysoki nie jest ma okolo 180 cm
Nie słyszałem nigdy o nim.
Nie wiem oby był dobrym wzmocnieniem takim jak Smalling.
Zaufajmy Sir Alexowi
» 8 czerwca 2011, 17:19 #116
Skurch: Zaraz dzwonie do Fergusona żeby wstrzymał transfer! adisman17 nie słyszał o Philu Jones'ie więc pewnie jest nic nie wart! kufa.. gdzie ten telefon!
» 8 czerwca 2011, 18:00 #115
DaniooO: no spoko 16 milionów za stopera, nie zebym sie czepial ale jesli chodzi o srodek obrony to nie wydaje mi sie zeby byla to pozycja slabo obsadzona. Braki mamy głównie w pomocy no i bramka. Chyba ze by sprzedac Vidica. Moznaby dobrze zarobic...;)
» 8 czerwca 2011, 17:19 #114
makavelithug: Chyba się zamieniłeś nie wiem z kim na mózg, naszego kapitana chcesz sprzedawać ? :/
» 8 czerwca 2011, 17:35 #113
matemufc: danio cos z toba nie tak ? słonce tak oddziałowywuje ? ostoje defensywy i kapitana chcesz na sell puścic po takim sezonie !?
» 8 czerwca 2011, 18:03 #112
DaniooO: nie rozsmieszaj matemufc ronaldo byl kluczową postacią i tyl;e go widzialas
» 8 czerwca 2011, 21:41 #111
DaniooO: czy tam widziales.. nie wiem;p
» 8 czerwca 2011, 21:42 #110
makavelithug: 6 sezonów w United, 196 meczy, 84 gole, nie wspomne o asystach. Tyle go widziałem ...
» 9 czerwca 2011, 02:32 #109
przemekk28: Ja pier****, jakbyśmy nie mieli obrońców. A nawet jeśli to nie chcemy jakiegoś średniaka ;0
» 8 czerwca 2011, 17:17 #108
DjBosiL: widziałeś jak gra że średniak?! wątpię. więc z jego oceną zaczekaj lepiej. bo potem pewnie jak będzie dobrze grał ( mam taką nadzieje ) to twój ulubiony zawodnik to będzie... nie?
» 8 czerwca 2011, 17:26 #107
kalina23: zaskakujący transfer
nie wiem czy jest takim dobrym obrońcą, w końcu z B'burn 7 goli strzeliliśmy :P
» 8 czerwca 2011, 17:10 #106
Adamo96: mi tam on sie podoba moglby dobrze grac w duecie z Smallingiem :D
» 8 czerwca 2011, 17:02 #105
DevilUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2011 17:04

I co to ma byc jakas nagroda pocieszenia ? Ze nie sciagnelismy zadnego zawodnika godnego finalu Ligiii Mistrzow?Zalosne.Jesli nie sciagniemy Sneijdera/Modricia/Nasriego , to uwazam ze to okienko bylo do bani ,a tramnsfery sa ponizej oczekiwan.Kolejni gracze ktorzy nie sa tak dobrzy , by grac w druzynei mistrza Anglii.Ktorzy nie beda tacy dobrzy jak inni , zalosne.

Smalling,Evans to zawodnicy o rownych umiejetnosciach , wiec po co nam jeszcze jeden ? A jesli Brown nie odejdzie?Przeciez on gral na srodku obronny!


Kolejne nie wypaly,byc moze procz De Gei.Zawodnicy pokroju Obertana , ktorzy beda grac tyle co nic , a pieniadze beda brac.

De Gea,Jones,Young,Modric - Tak maja wygladac transfery , ogolnie moze byc juz Jones , tylko po co nam az tyle tych obroncow.Jesli jednak nie sciagniemy Modricia , to uwazam ze transfery byly slabe...Jak przeczytalem post "ironii" , ze ma przjsc do nas Varane zamisast choc raz jakeigos dobrego gracza , to myslalem ze puszcza mi nerwy...Jesli kogos urazilem to przepraszam , ale taka jest prawda!
» 8 czerwca 2011, 17:02 #104
fjoord: co ty piep rzysz czlowieku - ile masz czasu do konca okienka ??
Czas transferowy dopiero sie zaczal a ty piep rzysz o nagrodzie pocieszenia bo pewnie kupilismy jednego z najlepszych obroncow ligi na dlugie lata ?
powiedz mi czy fabio, rafael i o'shea graja na srodku obrony? Chyba nie - wiec tu masz odpowiedz po co nam ten koles potrzebny.

idz sobie pograj w PMa, FMa czy innego managera jak ci sie transfery nie podobaja
» 8 czerwca 2011, 17:05 #103
oscarosa: moim zdaniem nie masz racji, myśle że de laet i brown odejdą albo na wypożyczenie, więc obrońca się przyda , zwłaszcza jak przypomina mi się sytuacja sprzed dwóch sezonów bodajże jak graliśmy pomocnikami w obronie bo tyle kontuzji było. A o reszte transferów sie nie martw bo paniką zawiewa od twoich wypowiedzi. To dopiero początek okna przecież, przyjdzie ktoś "popularny" nie denerwuj się:)
» 8 czerwca 2011, 17:07 #102
nani17nr: MASZ RACJĘ , NIESTETY TAKA JEST PRAWDA !
» 8 czerwca 2011, 17:53 #101
sisinho: Tak , jeszcze 2 i pół miesiąca ale takie kluby jak Chelsea,Barcelona czy City nie będą czekać tyle i jeśli kogoś bd chcieli kupić to zrobią to w 1-2 tygodnie.
» 8 czerwca 2011, 17:06 #100
wodzuti: Pokaże wam tylko tyle , sami oceńcie czy jest dobry i czy lepiej mieć go u siebie niż przeciwko sobie. POLECAM !!

youtube.com/watch?v=bnq3OITI0_4

przed tym wpiszcie www.
» 8 czerwca 2011, 16:55 #99
Arturek15: wydaje się być koksem, razem ze Smallingiem mogli by stworzyć duet pokroju Vidić-Ferdinand ;]
» 8 czerwca 2011, 17:19 #98
rejbar: Moim zdaniem tym meczem z United załatwił sobie transfer :P
» 8 czerwca 2011, 17:45 #97
ManUtdFan94: Dobry obrońca: młody, perspektywiczny, widziałem go jak grał z Blacburn. Ferguson go jeszcze bardziej wyszkoli i wychowa więc będziemy mieć znakomitego stopera;)
» 8 czerwca 2011, 16:55 #96
Mikez: Dobry transfer, młody, zdolny i do tego Anglik, więc przepisom stanie się zadość (przypominam, że straciliśmy już trzech zawodników mających status wyszkolonych w Anglii - Scholes, Neville, Brown). Co do ceny to tak niestety wyglądają dzisiejsze realia tego rynku, zgwałcone przed kilku laty przez Chelsea, Real, a od niedawna już do granic absurdu przez City. Zresztą za Ronaldo, Naniego czy Rooneya też United płaciło bardzo bardzo duże kwoty, a również byli gówniarzami przechodząc na OT. Ale opłaciło się.

Btw, możliwe że kończy się czas Evansa na Old Trafford. Już w tym sezonie Irlandczyk spadł w hierarchii stoperów na czwartą pozycję, wątpię więc, żeby bycie piątym środkowym obrońcą w zespole mu odpowiadało.
» 8 czerwca 2011, 16:55 #95
fjoord: Koles jest zaje bisty. Jeden z najwiekszych talentow mlodego pokolenia. Jak juz to ktos wczesniej powiedzial porownuje sie go do Terry'ego. Linia obrony zapewniona na lata.

Co do transferow- nie wie czemu wszyscy sie upieraja przy tym co powiedzial SAF - ze beda 3.

A co powiedzial SAF PO LIDZE MISTRZOW? Ze potrzebna jest gruntowna przebudowa skladu, Gill podkreslil ze lato transferowe bedzie gorace.

Wiec nie liczcie ze Young, De Gea i Jones i to juz. Ja bym liczyl na sporo wiecej.
» 8 czerwca 2011, 16:54 #94
wodzuti: Pokaże wam tylko tyle , sami oceńcie czy jest dobry i czy lepiej mieć go u siebie niż przeciwko sobie. POLECAM !!

[link usunięty]
» 8 czerwca 2011, 16:53 #93
sssexton90: Dobrze, że go kupili. Fergie będzie mógł czasem wystawiać Smallinga i Jonesa by odciążyć Vidicia i Rio szczególnie w meczach o puchar anglii czy ze słabszymi ligowymi rywalami.

W pomocy nie będzie źle bo pewnie przyjdzie jeszcze dwóch dobrych pomocników, jeden na skrzydło (Young, Sanchez,Kagawa) i środek (Sneijder, Modrić, może jeszcze ktoś inny)

w ataku natomiast nie ma co zmieniać...ewentualnie niech wellback zostanie na OT, reszte młodych wypożyczyć.


optymalny skład na przyszły sezon

De Gea

Obrońcy :

LO - Evra, Fabio
ŚO- Vidić, Rio, Smalling, Jones, Evans,
PO- Rafael, Oshea, ew Fabio

Pomocnicy:

LP: Park, Giggs, Nani

ŚP: Carrick, Sneijder, Anderson, Fletcher, Cleverey, Gibson

PP: Young (choć wolałbym Sancheza), Valencia, ew Nani

Atak: Rooney, Hernandez,Barbatov, Wellback, Owen


i to jest skład na mistrza :)
» 8 czerwca 2011, 16:51 #92
oscarosa: No spoko , nie słyszałem o nim ale zapewne sie nada. Teraz trzeba środkowego pomocnika , chciałbym żeby przeszedł do nas Diarra z realu, zajebisty zawodnik, odbiór piłki taki , że Carrick mógłby się czegoś nauczyć:) Wiadomo że widział bym też sneidera ale zapewne nie przyjdzie, więc chciałbym chociaż tego murzyna z realu:D
» 8 czerwca 2011, 16:49 #91
oscarosa: Diarra nie jest jakimś tępym młotem że tylko umie odebrać, obejrzyj kilka meczów jak gra, potrafi zagrać kreatywnie, a poza tym od kreatywności jest Anderson i skrzydłowi:) mam nadzieje że Andi będzie dużo więcej grał bo jak jest w formie to przyjemnie się patrzy na jego rajdy środkiem pola.
» 8 czerwca 2011, 17:03 #90
Dominik999: Gdyby nie Nani to wątpie abyśmy dziś cieszyli się z 19 mistrzostwa Anglii. Luis jest piłkarzem kompletnym ; prawa, lewa noga nie robią różnicy! Jest także bardzo techniczny. Kto ma grać za Naniego Valencia??, który aby umie kopać piłke prawą nogą i zchodzić na prawą strone?? ma brak pojęcia o kiwaniu się i o technice:(
» 8 czerwca 2011, 16:42 #89
Skurch: "Powrócił"? Przecież on jest w świetnej formie..
» 8 czerwca 2011, 17:55 #88
Kajdan: Przydalby sie taki drugi mlody i swietny stoper, ktorzy w przyszlosci bedzie tworzyl duet ze Smallingiem ;) Jedyne co moze zniechecac to cena bo jest troche przesadzona...16 baniek za mlody talent to chyba za duzo
» 8 czerwca 2011, 16:37 #87
Dominik999: PanDuzeA; a kto miał by grać na skrzydłach Valencia który aby umie kopać piłkę prawą nogą,schodzić w prawo i brak pojęcia o trikach??
» 8 czerwca 2011, 16:36 #86
PanDuzeA: Tymi trikami mnie urzekłeś =). Jeśli przekwalifikujemy się na beach soccer lub freestyle to Nani będzie nieodzowny.

Nie ma ludzi niezastąpionych, a już na pewno takim nie jest Portugalczyk.
» 8 czerwca 2011, 16:39 #85
slawekmatera: @leito276
jakbys wiedział jakie były kulisy tego transferu to wiedział bys czemu ten pośpiech Alexa
» 8 czerwca 2011, 16:35 #84
kroOolik: Ahh jak ja lubię lament tych wszystkich internetowo - FM'mowo, Fifowych ekspertów :D jak to poprawia humor :)
PS rok temu tak samo płakano nad Smallingiem i Hernandezem.
» 8 czerwca 2011, 16:31 #83
Lukixp: on jest potezny, dobrze zbudowany
» 8 czerwca 2011, 16:35 #82
PanDuzeA: A komu wpadło do głowy, że Jones 1) Może być wystawiany jako defensywny pomocnik, 2) Iść na wypożyczenie bądź zostać przedmiotem pierwokupu?
» 8 czerwca 2011, 16:30 #81
Dominik999: Nani za Sneijdera?

Skrzydłowy Manchesteru United być może zostanie zaoferowany Interowi Mediolan na wymianę za Wesleya Sneijdera.

Jak donosi "The Independent" instnieje bardzo duża możliwość, że Nani nie rozegra więcej meczy dla Manchesteru United. Pomocnik mógłby zostać "użyty" jako częściowa forma zapłaty za Sneijdera, która wynosiła by około 20mlnÂŁ.

Miejsce Naniego w United jest tym bardiej zagrożone, ponieważ "Czerwone Diably" są bardzo bliskie sprowadzenia Ashley'a Young'a z Aston Villi.
» 8 czerwca 2011, 16:30 #80
PanDuzeA: Gdyby to była prawda, to oddałbym Portugalczyka z pocałowaniem ręki (z tym, że bez dopłat). Ale to bzdury, więc nie ma się nad czym zastanawiać.
» 8 czerwca 2011, 16:31 #79
Arrow: Young jest sprowadzany ze wzgledu na Giggsa, bo Giggs potrzebuje po meczutroszkę odpoczynku i nie wiem skąd wzięła się plota że Nani odchodzi .
Sneijder jakby miał przyjśc kosztem Naniego to jest to po******
» 8 czerwca 2011, 16:39 #78
Vamper: Ferguson ma nosa do dobrych obroncow (Vidic, Ferdinand, Stam, Pique, Smalling). Zreszta pasowala by Jonesowi numer 4 po Hargreavsie i mysle, ze znacznie lepiej sprawdzilby sie niz Evans.
» 8 czerwca 2011, 16:25 #77
mefp: Wraca znów sprawa Defour'a:

tribalfootball.com/articles/agent-reveals-man-utd-boss-ferguson-still-wants-defour-1682901
» 8 czerwca 2011, 16:22 #76
eKB: Na pewno bardzo dobry ruch SAF'a wie co robi chłopak ma ogromny talent wiele razy to pokazywał mamy teraz drugą młodą obronę tak właśnie na rynku transferowym powinien się zachowywać Man.Utd. teraz czekamy na rozgrywającego.
» 8 czerwca 2011, 16:21 #75
leito276: No spoko... Jeszcze sprzedajmy Naniego i kupmy Younga, dokupmy kilku utalentowanych zawodników którzy w tej chwili nic nie znaczą, Giggs niech też już zakończy karierę, Berbatov i Kuszczak niech ucieka do innego klubu i wygramy wszystko... -.- Bramkę mamy obstawioną a środek pomocy jest świetny! Mamy świetnych bramkarzy Bena Amosa i Lindegaarda, a w środku Carricka i Gibsona... Coś wspaniałego!

Boże drogi to się robi śmieszne! Priorytetem jest bramkarz, to przychodzi obrońca... Środek pola u nas nie istnieje to trudno, to na bank wina skrzydeł, więc trzeba ściągnąć przeciętniaka z AV i sprzedać jednego z najlepszych skrzydłowych świata... Mam nadzieję, że 3/4 tego co wypisałem to tylko plotki.

Żeby nie było, nie uważam, że transfer jonesa to porażka, tylko po jaką cholerę najpierw zajmować się defensywą którą mamy mocną? Vidić, Ferdinand, Smalling, Rafael, Oshea, Evra i w sumie Fabio... Bardzo dobra defensywa. Rafael jest strasznie niedoceniany a w poprzednim sezonie to właśnie on zatrzymał Ronaldinho i Riberiego. W tym sezonie to on a nie Maicon zniszczyli w bezpośrednim starcu Bale'a! Dodatkowo mamy np Evansa... W razie czyjegoś urazu można śmiało na niego postawić. A nasi bramkarze? Kuszczak odchodzi, Van Der Sar zakończył karierę, Ben Amos jest gorszy od Bena Fostera (coś z tymi Benami jest nie tak) , Lindegaard to już totalna katastrofa, śpioch, bez talentu i wcale do najmłodszych nie należy (27 lat o ile dobrze pamiętam!)... o Neuerze możemy sobie pomarzyć, De Gea jest młody, popełnia masę błędów, nadmierne wykorzystywanie go będzie grozić urazami, a do tego wcale nie jest tak wspaniały jak się o nim pisze. Lloris? No to jest dobry pomysł tylko niestety mało realny. Stekelenburg? W sumie nie wiem co o nim myśleć.
» 8 czerwca 2011, 16:20 #74
Lukixp: czlowieku... po pierwsze, kto sprzedal Naniego? on zostaje u nas, nikt go nie bedzie sprzedawal. Young jest naprawde bardzo dobrym grajkiem, ale jak sie meczow nie oglada to wychodza pozniej braki. Poza tym gosc ma rok jeszcze kontraktu, i to swietna okazja by wzmocnic skrzydla po promocyjnej cenie, majac na uwage Giggsa, ktory juz niedlugo odchodzi.
po drugie, jesli chodzi o srodek, to sciagniecie klasowych pilkarzy to nie takie hop siup, do tego potrzeba czasu i cierpliwosci, a przypomne ze okienko otwiera sie dopiero 1lipca! Bramkarza juz wg mnie mamy zalatwionego, tylko De Gea nie chce byc rozpraszanym przez dziennikarzy na mistrzostwach u21.
kolejna rzecz, Jones ma dopiero 19 lat, a wiec jest to wzmocnienie na przyszlosc. Przypomne tylko, ze Rio pol sezonu spedza u lekarza, no i wiek nie ten sam. Jesli, znajac nasze szczescie, podczas kontuzji Ferdinanda, wykluczony lub kontuzjowany rowniez bedzie smalling/vidic, to chyba nie bedziemy grac carrickiem na obronie, prawda? mysle ze to dobre posuniecie.
Piszesz o Lindegaardzie, ze to spioch, beztalencie, stary. ku rwa czlowieku, co ty jarasz? kazdemu moze sie zdarzyc zaspac, ale nie o to. beztalencie? ogladasz jakies mecze, ze tak latwo jest ci to ocenic? 27lat to calkiem mlody, jak na bramkarza. przypomne ze nie mozna porownywac wieku bramkarza do zawodnika z pola.
w sumie nie wiem czy ty wgle myslisz
» 8 czerwca 2011, 16:30 #73
leito276: i obrazić próbuje mnie osoba, która ma problemy z czytaniem ze zrozumieniem :) W gwoli ścisłości możesz mówić na mój temat wszystko, ale mówiąc, że nie mam pojęcia o futbolu w moich oczach ośmieszasz sam siebie. Zacznijmy od tego: "kto sprzedal Naniego?" odpowiedź masz w mojej poprzedniej wiadomości: "Mam nadzieję, że 3/4 tego co wypisałem to tylko plotki". Kolejna sprawą jest fakt, że śpioch odnośnie Lindegaarda napisałem po prostu "4fun"... Mało mnie obchodzi czy on śpi 7 czy 12 godzin, nie interesuje mnie czy wraca do domu z drużyną czy oddzielnie. Mam tylko nadzieję, że przez takie akcje nie ucierpi atmosfera w szatni. Kontuzja Ferdinanda? To w zamian mamy wymienionego przeze mnie Evansa czy też Oshea. No patrz! Zapomniałem jeszcze o Brownie i o fakcie tego, że są też młodzi zawodnicy typu Gill czy De Laet, a i po coś młodzież w akademii czy tam w rezerwach uczymy by w przyszłości też mogli grać na najwyższym poziomie... Z jakimś przeciętniakiem moim skromnym zdaniem powinien już zadebiutować chociażby Pogba. Joshua McEachran w tym sezonie rozegrał w Chelsea 7 spotkań a chłopak z tego co doczytałem 1 marca miał 18 urodziny. Można? MOŻNA! Czemu np. wyżej wymieniony przeze mnie Pogba nie mógłby usiąść na ławce i przy prowadzeniu 3:0 np z takim Blackburn nie mógłby wejść na boisko na jakieś pół godzinki, 20 min, 15 min (w końcu sir Alex zazwyczaj zmiany robi dopiero w okolicach 70-75 minuty)? Czy oglądam mecze? Tak, nałogowo. Dalej nie chce mi się rozpisywać bo szkoda słów :)
» 8 czerwca 2011, 16:57 #72
mefp: Dopiero 8 dni okna transferowego, już mamy jeden transfer, albo i dwa (o Youngu ma być wiadomo w przyszłym tygodniu). De Gea też jest już raczej zaklepany. A Wy narzekacie, że ze środkowego pomocnika nici. Poczekajmy spokojnie do końca :)
» 8 czerwca 2011, 16:18 #71
jedlina: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2011 16:22

Phil Jones solidny środkowy obrońca, pod okiem SAF`a wyrośnie na jednego z najlepszych na świecie. Mamy jeszcze Smallinga przecież, który razem z Jones`em grają w reprezentacji Anglii. Chciałbym jeszcze zobaczyć w koszulce United- Jacka Rodwella, który równiez wystepuje w reprezentacji, więc można powiedzieć, że w jakimś stopniu mają ogranie. Trzeba zgarniać do zespołu utalentowaną młodzież i załatać luki po Nevillu, Scholes, VDS.
Więc podsumowując jako nowych utalentowanych mlodych piłkarzy widziałbym własnie : Jones, Rodwell, Baines
A co do transferow z wyższej półki to chciałbym Luke Modrica/ Javiera Pastore i wzmocnić skrzydło o np. A. Younga a na bramkę oczywiście widziałbym De Gea.
» 8 czerwca 2011, 16:18 #70
matdevil: Bardzo dobry zawodnik. Gra w przecietnym Blackburn ale prezentowal sie pozycji stopera bardzo dobrze ( np w meczu z Man City ) utalentowany chlopak na poziomie Chrisa do tego mlodszy. Bardzo dobry transfer ( zwazajać na to ze Rio ma juz swoje lata a Vidic dobija do 30 )
» 8 czerwca 2011, 16:18 #69
slawekmatera: poza tym nie wiadomo co tam Alexowi siedzi w głowie może Roo bedzie grał ofensywnego a w ataku Chicha i Berba? badź Young of.pom a na ataku Roo i ?
nie wiadomo do sezonu kupa czasu wiele się może zmienić
» 8 czerwca 2011, 16:16 #68
abcd89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2011 16:15

no jeszcze kupmy Marcelo bo Evrze ostatnio cos nie idzie i będziemy grac jak w finale LM posylajac pilki do Rooneya i modlac sie zeby cos strzelil, genialny pomysl. po cos wzmacniac cos co mamy najlepsze na swiecie?
» 8 czerwca 2011, 16:15 #67
Sanitarium: mamy najlepsze ale jak długo ? Ferdinand młody nie jest... Vidic jeszcze pogra co prawda... wystarczą dwie kontuzje w obronie i jest problem żeby ją dobrze zamknąć a to nie jest zawodnik na już, na dziś a na przyszłość.
» 8 czerwca 2011, 16:20 #66
NaniRedDevil: 16 melonów za gościa który zagrał 27 razy przez 2 lata no coś czarno to widze .
I z tego co widzę ze środkowego pomocnika będzie lipa ;(((
A mi na tym najbardziej zależało , skoro mamy jego jeszcze
Younga i Da Gea to nie będzie ani Snejidera ani Modricia obym się mylił
» 8 czerwca 2011, 16:14 #65
1993MU: Smalling przez 2 lata w Fuhlam zagrał 19 razy i co?? Jest słaby wg Ciebie?
» 8 czerwca 2011, 16:26 #64
ironia: dokładnie 1993MU

zresztą widać, jaką formę prezentuje Smalling według mnie jest świetny.
» 8 czerwca 2011, 16:32 #63
NaniRedDevil: Tylko Smalling kosztował 7 milionów a on 16 a to jest różnica.
» 8 czerwca 2011, 21:28 #62
slawekmatera: Fergie mówił o 3 transferach ale.......przed finałem LM mi sie wydaje że kolejna bezsprzeczna porażka z Barcą tak podziałała na Alexa że bedzie 3 młodych(Varney, Jones, De Gea) i 2 doświadczonych (Young, ? )
?-Modrić, Snejder
» 8 czerwca 2011, 16:14 #61
SEBEKMU11: No ta w następnym sezonie Kuszczak sobie na srodku pomocy pogra bo aktualnie nie mamy rozgrywającego ;|
» 8 czerwca 2011, 16:13 #60
mariusz1990: Young może grać na każdej pozycji pomocy i ty jesteś fanem piłki nożnej
» 8 czerwca 2011, 16:18 #59
ironia: Fergie mówił o dwóch ogórkach i jedno głośne.

więc ogórki : de gea, jones, a głośni : Young

a kto kuźwa w środek !? chyba, że Tom Cleverley wróci.
» 8 czerwca 2011, 16:12 #58
SEBEKMU11: Young to niby głosny transfer ?? W takim razie to transfer Bebe tez był głosny ?
» 8 czerwca 2011, 16:14 #57
ironia: oj to se zamień, nie mamy nikogo na środek !
» 8 czerwca 2011, 16:21 #56
Lukixp: nawet sie okienko nie otworzylo a wy juz narzekacie! nie martwcie sie o to
» 8 czerwca 2011, 16:37 #55
studzin12: Ferguson zapowiadał 3 transfery: 1 o głośnym nazwisku i 2 perspektywicznych. Tak więc Jones i De Gea to ci młodzi a Young to ten głośny.
» 8 czerwca 2011, 16:10 #54
slawekmatera: niech sie Chelsea zbroi, jak wiemy co za dużo to nie zdrowo szczególnie w sporcie choć jeśli chca przeprowadzić te transfery to romek musi dać ze 150 mln
lucas z sao paolo ok.15-20 mln, lukaku-20, neymar-30-40, hazard20-30
to by była miazga z ich strony ale gdzie oni by ich wszystkich upchali?
» 8 czerwca 2011, 16:07 #53
backspace87: no ładnie, ale zobaczcie jak chelsea sie zbroji, lucas z sao paolo, lukaku, neymar, hazard itd ;/
oby wypaliło z de gea
» 8 czerwca 2011, 16:04 #52
mefp: A Young podobno ma dołączyć dopiero w przyszyłym tygodniu, gdyż w weekend się żeni :)
» 8 czerwca 2011, 16:04 #51
ironia: gdzie to napisane jest?
» 8 czerwca 2011, 16:15 #50
mefp: Proszę Cię bardzo:

tribalfootball.com/articles/man-utd-must-wait-young-wedding-close-deal-1682861
» 8 czerwca 2011, 16:30 #49
18Lukasz78: W meczu z nami grał bardzo dobrze :)
» 8 czerwca 2011, 16:01 #48
sisinho: " The Metro claims Chelsea have stolen ahead of United in the ÂŁ30million race to sign Wesley Sneijder, with the player and his wife said to prefer London to Manchester."

Info z oficjalnej strony. Nawiasem mówiąc : Chelsea podbija cene za Sneijdera , a jego żona woli Londyn niż Manchester . Oczywiście to info z gazety , no ale nie dawaliby tego na oficjalnej stronie gdyby nie było chociaż trochę prawdy.
» 8 czerwca 2011, 16:01 #47
SEBEKMU11: A czemu jego żona bardziej woli Londyn od Manchesteru ?? A tak wogóle to Sneijder mówił ze jezeli Anglia to tylko Manchester ! Oby ten czerwony !!.
» 8 czerwca 2011, 16:11 #46
sisinho: Nie wiem , oficjalna strona podała takie info z tej gazety. Nie musi być to prawda , ale zazwyczaj na oficjalnej stronie nie podają informacji wyssanych z palca.
» 8 czerwca 2011, 16:12 #45
mefp: Oj, podają :)
» 8 czerwca 2011, 16:31 #44
Lukixp: przeciez wedlug nich, Sneijder pojechal do swojej zony do USA(raczej tam) tylko zeby sie zapytac o transfer:D trudno sie domyslic, ze ma wakacje i chce je spedzic z zona.
» 8 czerwca 2011, 16:39 #43
SEBEKMU11: Ferguson chyba naprawde chce mocno przebudowac drużyne .W takim razie za 4 lata obrona bedzie wyglądac Rafael-Jones-Smalling-Fabio ;) Coś pięknego zeby tylko pomoc wyglądała tak okazale jak obrona to barcelona za rok bedzie mogła tylko patrzec jak Vidic podnosi puchar LM ;)
» 8 czerwca 2011, 15:54 #42
slawekmatera: KcKMU
jesli znasz sie lepiej od zarządu United i Alexa na transferach to wyslij im swoje CV i zajmij miejsce Gilla
a tak na poważnie to podobno sprawa wygladała tak(brytyjskie media):
Jones był u Dalglisha na rozmowie i miał podpisywać kontrakt na dniach, dowiedzaił sie o tym Alex wykonał telefon do Rovers ile daje Liverpool przebił ich zadzwonił do Jonsa zaprosił na OT i namówił żę u nas wiecej osiągnie.
ps. pisze tak na oficjalnej str Man Utd
myslicie że Alex robił by cos takiego dla gościa z którym nie wiąże poważnych planów?
» 8 czerwca 2011, 15:54 #41
sisinho: Sanchez dogadany już z Barcą tak więc z pomocników do kupienia pozostają nam:

Skrzydło : Young lub Nasri (zapewne Young)
Środek : Sneijder lub Modrić ( i tutaj zapewne nikt , skoro Modricia nie chcą sprzedać , a Sneijder chce bajeczny kontrakt).
» 8 czerwca 2011, 15:52 #40
18Lukasz78: Dobra spoko, czekam na taki sam news w postaci Snejdera,Younga i De Gea ;)
» 8 czerwca 2011, 15:52 #39
Kris91: Cieszę się że przychodzi, choć szczerze mowiąc to nawet o nim nie słyszałem. To prawda że Alexsis już uzgodnił wszystko z Farsą?? A Jordan Henderson w Liverpoolu... Ehh znowu transfery i znowu nam "podkradają" piłkarzy. Mam nadzieję że Fergie ma coś a raczej kogoś w zanadrzu.
» 8 czerwca 2011, 15:49 #38
mikrofalowka: a tam od razu podkradają... Przecież wszystkch nie kupimy. Henderson nie był w orbicie zainteresowań Manchesteru a za Sancheza żądają za dużo sałaty.
» 8 czerwca 2011, 15:53 #37
Czarny171: Agent Sancheza powiedział, że Alexis gadał już z przedstawicielami Barcy.
A Henderson jest podobno na testach już - ale jakoś specjalnie się tym nie przejmuje. ;)
» 8 czerwca 2011, 15:53 #36
mefp: Niczego nam nie podkradają, każdy walczy o swoje. Fergie dostanie tego kogo chce, więc skoro ich odpuszcza to widzocznie nie są mu potrzebni.
» 8 czerwca 2011, 15:55 #35
Belmondo1878: w Fife sam go kupuję :P


dobra dobra ale my nie potrzebujemy obrony tylko ATAKU
oraz Pomocy
» 8 czerwca 2011, 15:49 #34
Lukixp: ataku?
» 8 czerwca 2011, 16:39 #33
LukO: Ja już go dawno kupiłem :D
Świetny gracz, nie tylko w managerze, ale naprawdę ! Świetny! W Blackburn spisywał się bardzo dobrze.
Miejmy nadzieje, że się dobrze rozwinie i kolejna obrona marzenie za kilka lat (Smalling i Jones)
» 8 czerwca 2011, 16:53 #32
mikrofalowka: Myślę że to niezły transfer, szkoda tylko że za tak dużą kwotę (za dużą jak na rezerwowego). Według mnie sprowadzenie Jonesa wyklucza przybycie Varane. Ponadto przybycie któregoś z nich zwiastuje sprzedaż jakiegoś innego obrońcy (Evans/Brown??). Tak więc po de Gei będzie to kolejny transfer do Manchesteru. Cieszę się że do kadry dołącza kolejny gracz ale kurde oczekuję transferu środkowego pomocnika który ogarnie burdel w środku pola (jeszcze można Younga kupić bo to niezły grajek)
» 8 czerwca 2011, 15:46 #31
KING: a pisałem w ostatnim newsie, że to potwierdzone :)
» 8 czerwca 2011, 15:46 #30
kckMU: Ile? aż mnie kuźwa zamurowało! Czy Fergusona pogięło do końca? boże kochany. Załamany jestem doszczętnie! -.-
» 8 czerwca 2011, 15:46 #29
DjBosiL: widziałeś jak gra? wiesz na co go stać? pewnie nie więc po co ta spinka? eh
» 8 czerwca 2011, 15:51 #28
slawekmatera: ludzie on przez brytyjskie media jest okreslany jako nowy John Terry! poza tym mówi sie o nim że takiego talentu w jego wieku nie prezentował zaden wybitny obronca(Terry, Rio, Carragher) także ja jestem zadowolony,. Wy to tylko narzekać umiecie a pewnie nikt nie widział jak gra moim zdaniem jesli bedzie grał tak jak w Rovers to Evans może sie pakowac a Rio martwić że jak złapie kontuzje to bedzie na treningach grał
» 8 czerwca 2011, 15:45 #27
matemufc: bebe tez mial byc drugim cr7 , jak jest kazdy wie
» 8 czerwca 2011, 15:48 #26
Tristan: Dokładnie! Dodam, że ten zawodnik może również ewentualnie występować jako defensywny pomocnik co daje w razie plagi kontuzji nowe możliwości. Wielki talent, do tego Anglik co w dobie wynarodowiania drużyn we wszystkich ligach Europy jest pozytywnym zjawiskiem taki transfer.
» 8 czerwca 2011, 15:48 #25
91Twsiter: Ludzie 16 mln funtów to nie jest wcale jakis koszmar teraz sa takie ceny a ten chlopak jest niesamowicie utalentowany. On za 3-4 lata bedzie wraz ze Smaillingiem tworzyl trzon reprezentacji Anglii powiniscie sie cieszyc ! Nie jest to jakis no name jak bebe, kazdy kto oglada mecze Premier League zna jego wartosc a ma dopiero 19 lat ! Inna dobra informacja jest taka ze jezeli maja wydac 16 mln funtow na wielki to oznacza ze pieniadze na transfery sa i nie jest ich mało , wiec kwestia czasu sa transfery ktorych pragniemy jak De Gea czy Sneijder !
» 8 czerwca 2011, 15:44 #24
Hernandez1225: Niech przyjdzie pokaże co potradfi:)
» 8 czerwca 2011, 15:44 #23
gitkolo: Pewnie go od razu wypożyczą. I dobrze
» 8 czerwca 2011, 15:44 #22
lukep: 16 milionów funtów to zdecydowanie przesada moim zdaniem.

W tym sezonie ten zawodnik zagrał 25 meczy w lidze (2175 min.), nie strzelił żadnej bramki, nie asystował przy żadnym golu, choć 4 razy został wybrany najlepszym zawodnikiem spotkania.

W sezonie 2009/2010 łącznie spędził na boisku 664 minuty i też nie strzelił ani nie asystował.

Trzeba zaznaczyć, że gra na pozycji, która nie stwarza zbyt dużych szans na zdobycie bramki, ale są tu lepsi od niego w lidze.

W takim razie nasuwa mi się pytanie czy jest on nam potrzebny a jeśli już tak to czy za 16 mln funtów ? Rozumiem, że odejdzie Wes Brown (chociaż on i tak nie grał w tym sezonie praktycznie nic, odszedł Gary Neville, a John O'Shea to nie jest jakiś superzawodnik, ale czy nie można lepiej zainwestować takiej kasy ?)
» 8 czerwca 2011, 15:41 #21
Powell: Bo to obrońca, a nie napastnik/pomocnik ? Więc nie wiem o jakich asystach i golach płaczesz ?
» 8 czerwca 2011, 15:45 #20
mikrofalowka: czyli Ferdinanda można wyje*** na zbity pysk bo nie strzela od 3 lat! Co za myslenie... Ale tak to jest jak dla niektórych strzelanie goli i asystowanie jest najważniejsze.
» 8 czerwca 2011, 15:49 #19
emil1702: od strzelania mamy napastników :)
» 8 czerwca 2011, 15:50 #18
DonLitek: Nie wymagajmy od obrońców strzelania bramek, bo gdyby tak każdy strzelał, to skończylibyśmy sezon z dorobkiem 100+ bramek ;)
» 8 czerwca 2011, 17:21 #17
lukep: czytanie tekstu ze zrozumieniem się kłania, napisałem: "Trzeba zaznaczyć, że gra na pozycji, która nie stwarza zbyt dużych szans na zdobycie bramki, ale są tu lepsi od niego w lidze." a przedstawiając jego statystyki nie mogłem ominąć inf. o bramkach i asystach :P a chodziło mi o to, że SĄ LEPSI ZAWODNICY W LIDZE NA TEJ POZYCJI OD NIEGO, a wy od razu swoje herezje ;p
luzik niech przyjdzie do nas nawet i za 50 mln wtedy będziecie narzekać że kasy brakło na transfery :P w pierwszej kolejności to my potrzebujemy zawodników do środka pola :P
» 8 czerwca 2011, 18:47 #16
DahDah: btw. Gdzie ten Young , który miał być już dzisiaj oficjalnie przedstawiony?
******* plotki transferowe -,-
» 8 czerwca 2011, 15:41 #15
PK17MUFC1878: Transfer Young'a miał być potwierdzony w ciągu 48h od wczoraj kolego poczekaj do jutra;)
» 8 czerwca 2011, 15:45 #14
szytter: czy to aby nie za duza kwota na tak mlodego zawodnika, ktory jeszcze nie zaistanial w profesjonalnym futbolu ...za duza :)
» 8 czerwca 2011, 15:41 #13
matemufc: jak wydadza na niego 16 klockow to delikatnie mowiac sie wkurrr. bo znowu bedzie jak z bebe ,
., POTRZEBUJEMY LIDERA sneijdera
» 8 czerwca 2011, 15:40 #12
DahDah: nie jestem przekonany co do niego :(
» 8 czerwca 2011, 15:38 #11
mervel: gość gra od dawna w podstawie Blackburn.
bez kompleksów, bardzo szybki.
bardzo perspektywiczny gracz.... no ale cena też niczego sobie...
» 8 czerwca 2011, 15:37 #10
bcn666: fajnie fajnie ale gdzie zastępstwo dla scholesa !!
» 8 czerwca 2011, 15:37 #9
niedbal: no i mamy juz nastepcow Vidica , i Rio, jak widac Sir Alex nie chce popełnić tego bledu co z Giggsem i Scholesem i nie zostawia szukania nastepcow na ostatnia chwile :)
» 8 czerwca 2011, 15:36 #8
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2011 15:36

Fajnie fajnie , żeby się nie okazało że nie ma kasy na rozgrywajacego i będziemy w (...) po tym jak Scholes ogłosił koniec kariery.

Na oficjalnej są takie przypuszczenia:

Arriving
Alexis Sanchez (ÂŁ30m, The Sun)
Phil Jones (ÂŁ16m, Daily Mirror)
Ashley Young (ÂŁ16m, Daily Mail)
Ricky Alvarez (not stated, Calciomercato)

Leaving
Jonny Evans (ÂŁ8m, Bolton)
Danny Welbeck (loan, Everton)

Czyli Welbeck znowu wypożyczony i nici z rozgrywającego. Jeśli okaże się to prawdą to leżymy :)
» 8 czerwca 2011, 15:33 #7
mefp: To co podałeś zwie się The Gossip i jest to zbieranina wszystkiego co piszą o United w mediach. Dotyczy to również transferów i wypożyczeń z United, więc to w 90 % wymysły prasy.
» 8 czerwca 2011, 15:50 #6
fjoord: a czemu wy wszyscy z sancheza robicie bocznego pomocnika - jako rozgrywajacy tez gral i spisywal sie na tej pozycji znakomicie.

Wiec masz rozgrywajacego i nie wiem o co placzesz
» 8 czerwca 2011, 15:51 #5
sisinho: Sanchez jest dogadany z Barceloną , tak twierdzi jego agent , który raczej by nie kłamał . Zona Sneijdera woli Londyn od Manchesteru (co może wpłynąć na decyzję Wesleya) , a z Modriciem jest problem cenowy , tak więc zostajemy bez rozgrywającego jeśli SAF jakoś nie zareaguje.
» 8 czerwca 2011, 16:11 #4
ironia: czyli zapewne transfery:

Jones, De Gea, Young, Varane i do środka kogoś i co 5 zawodników Fergie ściągnie? coś nie gra.

tak czy siak, powodzenia Phil i welcome to Old Trafford :)
» 8 czerwca 2011, 15:33 #3
PK17MUFC1878: i taką postawę lubię:)
» 8 czerwca 2011, 15:46 #2
DjBosiL: no za taką kwote do musi coś umieć. teraz pomoc i bramkarza dobrać i włala:D
» 8 czerwca 2011, 15:31 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.