AKTUALNOŚCI

Oficjalnie: Andres Lindegaard w United!

Data 27 listopada 2010, 11:01 Xeryas, manutd.com
Oficjalnie: Andres Lindegaard w United!
Czytaj więcej:
» Aalesunds FK
» Transfery
A A A
Manchester United ma ogromną przyjemność ogłosić, iż zostało osiągnięte porozumienie z Aalesund w sprawie transferu na Old Trafford Andersa Lindegaarda.

Warunki indywidualnego kontraktu zostały uzgodnione po przejściu przez Duńczyka testów medycznych. 26-latek treningi z Manchesterem United rozpocznie już od grudnia, ale nie będzie mógł zagrać w oficjalnym meczu, aż do otwarcia okna transferowego w styczniu 2011 r.

- Andres jest jednym z najlepszych młodych bramkarzy. Wyzwaniem Manchesteru United jest ciągłe spoglądanie w przyszłość, co za tym idzie ściągnęliśmy do siebie bardzo obiecującego bramkarza. Zanim zostanie zarejestrowany do gry będzie miał jeszcze miesiąc na trening, co na pewno pomoże mu zintegrować się z resztą drużyny, będzie to dla niego taki trochę krótszy okres przygotowawczy - powiedział zadowolony Ferguson.

- Dołączenie do United to jak spełnienie marzeń. Ten klub ma w Danii renomę potężnej instytucji, zaszczytem jest możliwość reprezentowania ich barw. Nie mogę się doczekać treningu i gry z tyloma wielkimi piłkarzami. Chcę być częścią tego zespołu i mieć swój wkład w wygrywanie trofeów - powiedział bramkarz.

Duńczyk podpisze 3,5-letni kontrakt. Kwota transferu nie została ujawniona.
» Pierwsza oferta United za Kagawę odrzucona Pierwsza oferta United za Kagawę odrzucona
Manchester United złożył oficjalną ...
» "Nie wiem, kiedy podejmę decyzję"
Młody Belg wyznał, że interesuje go...
» Galatasaray zainteresowany Parkiem Galatasaray zainteresowany Parkiem
Koniec kariery Parka w United?



Poprzedni news:
Schalke zainteresowane Owenem
Następny news:
Forma Rooneya zagadką dla Big Sama

Komentarze (109)


Martin
Martin pisze:
Witamy na Old Trafford! ;]
Miejmy nadzieję, że nasz nowy nabytek nie będzie niewypałem. Nie łatwo zastąpić tak wspaniałego bramkarza jakim bez wątpienia jest Edwin.
» Wtorek, 30 listopada 2010, 04:25 #109
casillo
casillo pisze:
ja nie rozumiem,po co kupować ciągle nowych piłkarzy,skoro ma się skład na lige mistrzów,taki,jakim każdy trener by wygrał

więc,jeśli chcą sprzedać Owena,to śmiało.Ale niech wezmą pod uwage że on jeszcze jednak gra na bardzo wysokim poziomie

a uwierzcie że ja wiem co mówie ;)
» Poniedziałek, 29 listopada 2010, 17:57 #108
Rupert
Rupert pisze:
przecież to normalne, że skoro odejdzie Edwin to potrzebny będzie solidny zmiennik Tomka ;)
» Poniedziałek, 29 listopada 2010, 14:28 #107
kamil16ch
kamil16ch pisze:
Nie Andres tylko Anders w nazwie tematu blad :P A co do transferu...Kuszczak zostal wydy*** :/
» Poniedziałek, 29 listopada 2010, 10:01 #106
RedDragon
RedDragon pisze:
Ostatnio bardzo dobrze poczyna sobie Ben Foster. Już któryś raz jest w jedenastce kolejki
» Niedziela, 28 listopada 2010, 21:57 #105
smok77
smok77 pisze:
miał byc czas kuszczaka.... żal
» Niedziela, 28 listopada 2010, 17:11 #104
jelonq1
jelonq1 pisze:
to mamy Van der Sara, Amosa, Lindegaard'a i Kuszczaka i pewnie Polak opuści Teatr Marzeń
» Niedziela, 28 listopada 2010, 16:15 #103
RedDevill
RedDevill pisze:
A ja nadal nie rozumiem po co on jest Manchesterowi.
» Niedziela, 28 listopada 2010, 14:53 #102
Tennant
Tennant pisze:
Mam nadzieję że godnie zastąpi Edwina
Glory Glory MU
» Niedziela, 28 listopada 2010, 14:33 #101
devil987
devil987 pisze:
Ciekawy jestem jaki bd. miał numer ;)
» Niedziela, 28 listopada 2010, 12:00 #100
lehu pisze:
lehu
lindegaard ma niesamowity refleks zobaczcie na necie filmik jak bronił przećiwko portugali to co ze przegrali 2:0 ale ma chłopak talent mysle ze bedndzie nawet lepszy od VDS
» Niedziela, 28 listopada 2010, 12:42 #99
devil987
devil987 pisze:
Niezły talent, ale teraz na bramkę talentów nie potrzebujemy. Potrzebujemy starszego, doświadczonego bramkarza, co nie zmienia faktu, że chłopak może mieć talent ;)
» Niedziela, 28 listopada 2010, 11:58 #98
slowak
slowak pisze:
i po co nam on lespzu byl by de gea
» Niedziela, 28 listopada 2010, 10:10 #97
Hefasto
Hefasto pisze:
Szczerze to nie za dużo wiem o tym bramkarzu ale skoro jest młody i ma potencjał to napewno się u nas rozwinie.Kuszczak jak dla mnie nie jest w stanie zagrać 40-50 meczy na dobrym,równym poziomie.Gdyby VdS odszedł po tym sezonie a Kuszczak zostały tylko z Lindegaardem grali by pewnie zamiennie tak jak w tym sezonie.Ale kuszczak raczej na taki układ nie pójdzie znowu.Tymczasem jeżeli Kuszczak odejdzie będziemy potrzebowali gotowego bramkarza światowej klasy tzw."na już".
» Niedziela, 28 listopada 2010, 01:02 #96
kilgor
kilgor pisze:
Piszecie ze nie znacie go i ze sei ne nadaje do MU... to samo mozna było powiedziec o Chicharito lub o Bebe... nikt ich nie znał a jednak pokazują ze są duzo warci... Jak mówią jest to spoglądanie w przyszłosc...
» Sobota, 27 listopada 2010, 23:42 #95
Roo10ney
Roo10ney pisze:
Ja nic o nim nie wiem, więc za bardzo mnie ten transfer nie cieszy... Dobry jest? Albo chociaż ma potencjał, żeby się rozwijać w United?
» Sobota, 27 listopada 2010, 20:45 #94
rooneyfan
rooneyfan pisze:
Ja już nie wyrabiam!! Co wy tak nagle z tym Kuszczakiem??!! Wy na serii myślicie, że jest to bramkarz dla nas?? To jest bramkarz na takie kluby jak Bolton a najwyżej na Aston Ville!! Lindegaard jest o wiele lepszy a jak nie wierzycie obejrzyjcie sobie jego mecze!!
» Sobota, 27 listopada 2010, 19:46 #93
przemekol12 pisze:
przemekol12
Tylko, że on gra regularnie. Gry raz na miesiąc a gry cały czas nie porównuj.
» Niedziela, 28 listopada 2010, 12:23 #92
Klimaa
Klimaa pisze:
Jestem ciekaw jego potencjału, może taki anonimowy bramkarz ma naprawdę wielki dar do gry na tej pozycji..zobaczymy.
» Sobota, 27 listopada 2010, 19:32 #91
flinston
flinston pisze:
dobrze:) ,że w końcu sfinalizowano ten transfer ,bo trwało to już troszkę za długo !! A Kuszczak ?? Po woli mówimy ,do widzenia
» Sobota, 27 listopada 2010, 19:07 #90
aveiro123
aveiro123 pisze:
Przypominam Peter Schmeichel Przyszedł do Manchesteru w wieku 29 lat ,wiec 2 lata Starszy od Lindegaarda

Chłopaki Spokojnie SaF WIE CO ROBI !! ZAUFAJCIE MU !!
» Sobota, 27 listopada 2010, 18:36 #89
Daniello177
Daniello177 pisze:
kuszczak przecież numerem jeden:P:P
Lindegaard przecież na ławke został kupiony:P:Phehe:D
» Sobota, 27 listopada 2010, 18:33 #88
szewc5
szewc5 pisze:
jestem w szoku ;O na co on nam ;O moim skromnym zdaniem następcą VDS mógłby zostać lub powinien inny holender Stekelenburg =] jeśli oczywiście nie Tomek ;)
» Sobota, 27 listopada 2010, 18:18 #87
Taurus
Taurus pisze:
Kuszczak jest za słaby w co wy się bawicie?
Lindegaard wiadomo że nie jest to klasa światowa jak i czołówka ale dajmy mu szanse... Kuszczak dostał kilka szans w trochę to wykorzystał a resztę szans zaprzepaścił...
» Sobota, 27 listopada 2010, 18:00 #86
sisinho pisze:
sisinho
Jak dać komuś szanse , komuś kto ma 26 lat i bronił w słabym (nie bójmy się tego powiedzieć) europejskim klubie. Dlaczego mimo 26 lat nikt o niego nie zabiegał skoro ma być nr 1 w takim WIELKIM KLUBIE JAK MANCHESTER UNITED?
» Sobota, 27 listopada 2010, 18:16 #85
Arothq pisze:
Arothq
poza tym o jakim zaprzepaszczonych szansach Kuszczaka mówisz? oglądałem zdecydowaną większość jego występów w United, i gdy miał coś do roboty to robił to niemalże perfekcyjnie. Skoro Ben Foster gra teraz świetnie w Birmingham i nie raz im dupe uratował, a przypomnijmy, że popełniał u nas błędy naprawdę podręcznikowe, to dlaczego Kuszczak miałby nie dać rady? Wiele jego interwencji było naprawdę klasy światowej
» Sobota, 27 listopada 2010, 23:39 #84
b90
b90 pisze:
I co on ma być 1 bramkarzem? heh?
» Sobota, 27 listopada 2010, 16:26 #83
mario8
mario8 pisze:
ciekawe co teraz myśli sobie Kuszczak?
SAF naobiecywał mu nie wiadomo czego, przez co Kuszczak zmarnował sobie 5 lat gry w piłkę. Ferguson zachował się fatalnie i nie odpowiedzialnie okłamując Kuszczaka!
» Sobota, 27 listopada 2010, 15:37 #82
MG13 pisze:
MG13
W każdym razie nie można szukać winy w Lindegaardzie, a właśnie w Fergusonie.
Zgadzam się z Tobą.
» Sobota, 27 listopada 2010, 15:39 #81
H2O1994 pisze:
H2O1994
Ja też się zgadzam, jeszcze nie myślałem o tym w ten sposób.
» Sobota, 27 listopada 2010, 15:40 #80
kikson pisze:
kikson
A skąd Ty wiesz co Kuszczakowi Ferguson obiecał, a czego nie obiecał ? Byłeś przy ich rozmowach? To dziecinne. Bo jeżeli czerpiesz wiedzę na podstawie tego co Kuszczak mówił w Fakcie to... sorry.
» Sobota, 27 listopada 2010, 15:44 #79
MG13 pisze:
MG13
Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.11.2010 15:48

Kikson, przypomnij sobie jeszcze jak to było przed rozpoczęciem poprzedniego sezonu i wypowiedź Fergusona, który powiedział, że nr 1 po odejściu da Kuszczakowi lub Fosterowi ;)
Może "kłamstwo" to zbyt ciężkie oskarżenie, w końcu w piłce wszystko możliwe, ale zachowanie SAF było nieodpowiedzialne trochę.
» Sobota, 27 listopada 2010, 15:46 #78
Ave pisze:
Ave
Zmarnował 5 lat ucząc się od takich zawodników jak van der sar? aha ...
» Sobota, 27 listopada 2010, 16:12 #77
przemekol12 pisze:
przemekol12
Ja też się zgadzam! Jeżeli Tomek nie będzie nr 1 to Ferguson zachował się jak świnia.
» Sobota, 27 listopada 2010, 16:32 #76
przemekk28 pisze:
przemekk28
No niestety tak się zachował, a mógł pograć jeszcze w trochę gorszym klubie angielskim, albo wcześniej pójść na wypożyczenie..
» Sobota, 27 listopada 2010, 16:51 #75
Vamper pisze:
Vamper
jesli kuszczak nie jest wystarczajaco dobry by byc numerem 1 w manchesterze to czemu saf ma pasowac kuszczaka nr 1 na bramce?
» Poniedziałek, 29 listopada 2010, 17:44 #74
MG13
MG13 pisze:
A więc Tomek odejdzie najpóźniej po zakończeniu kontraktu w 2012 roku... Znając Fergiego zacznie stawiać na Duńczyka. Szkoda mi Tomka.

Witaj Andersie w United. Mimo tego, że prawdopodobnie zabrałeś miejsce mojemu ulubieńcowi w bramce, to będę mieć szacunek do Ciebie jak do każdego zawodnika MUFC.

GGMU!
» Sobota, 27 listopada 2010, 15:33 #73
Krystiano
Krystiano pisze:
Po pierwsze, VDS znając życie pewnie przedłuży kontrakt o kolejny rok ;d

Po drugie, myślę że Lindegaard i Kuszczak będą mieli równe szanse, chyba że jednak przyjdzie ten De Gea, wtedy Tomek już będzie musiał kateogrycznie stąd spi***
» Sobota, 27 listopada 2010, 15:20 #72
jobdziuch15 pisze:
jobdziuch15
z tego co mi wiadomo to De Gea nie przyjdzie do United bo powiedział że nie ma zamiaru na razie zmieniać klubu. A co do przyjścia Lindegaarda to Tomek może już moim zdaniem pakować walizki bo Ferguson będzie stawiał na Andersa
» Sobota, 27 listopada 2010, 18:02 #71
czerwonydevil
To było pewne, po wypowiedzi Fergusona, że faktycznie go chcą. A jak Fergie kogoś chce to go ma :D
Witamy Anders!
» Sobota, 27 listopada 2010, 15:19 #70
AFCAMUFC
AFCAMUFC pisze:
nie rozumiem. mamy kuszczaka a on moze nie dac rady z presją bo przecierz bedzie musiał zastąpić samego Van der sara.

no chyba ze Ferguson w coś sie z nami bawi i będzie zastępcą dla kuszczaka
» Sobota, 27 listopada 2010, 14:55 #69
H2O1994
H2O1994 pisze:
Myślałem że po odejściu Edwina SAF da szansę Tomkowi jeden sezon a prędzej czy później i tak będzie musiał kupić nowego bramkarza ale widocznie się myliłem.
» Sobota, 27 listopada 2010, 14:42 #68
Lukixp
Lukixp pisze:
Kuszczak powinien zostać sprzedany w lecie.
» Sobota, 27 listopada 2010, 14:28 #67
smok77
smok77 pisze:
Hmmmm. Bo ja wiem :/ mi się zdaje że to zły pomysł :] ale zobaczymy może sobie da rade ale jednak ja wole Kuszczaka
» Sobota, 27 listopada 2010, 14:26 #66
MUforever9
MUforever9 pisze:
Żal Tomek pakuj walizki bo SAF nie chciał ci dać szansy a jak Edwin miał kontuzje spisywałeś się super więc nie rozumiem ten transfer to będzie nie wypał a SAf potem będzie żałował że nie sprowadził De Gee a on już będzie w Realu albo gdzie indziej SAF swoimi decyzjami transferowymi jest nienormalny ;/
» Sobota, 27 listopada 2010, 14:16 #65
PanDuzeA pisze:
PanDuzeA
Tak? A czy ktokolwiek z was pomyślał, że właśnie ten Hiszpan może za kilka lat wziąć dupę w troki i stwierdzić, że zawsze marzył o grze w Realu/Barcelonie? Przy kopaczach skandynawskich to ryzyko jest znacznie mniejsze.
» Sobota, 27 listopada 2010, 14:33 #64
gwiazda2010 pisze:
gwiazda2010
acha bo zgłasza się MU to znaczy musze odejsc tam ? de gea nie chce odejsc z atletico wiec temat zamkniety
» Sobota, 27 listopada 2010, 14:38 #63
SEBEKMU
SEBEKMU pisze:
Osobiście wolał bym De Gee
» Sobota, 27 listopada 2010, 14:09 #62
jakubinio pisze:
jakubinio
Na szczęście... to nie zależy od Ciebie :/
» Sobota, 27 listopada 2010, 14:38 #61
Zenek20082
Zenek20082 pisze:
Ferguson chce miec nowego Schmeichela.
» Sobota, 27 listopada 2010, 13:42 #60
hashcod
hashcod pisze:
Czemu nie jako główny news ?

A co do Lindegaarda to bardzo dobry, kolejny dobry transfer Sir Alex'a, po Chicharito, Smallingu i Bebe. Za rok powinien być pierwszym bramkarzem Czerwonych Diabłów.
» Sobota, 27 listopada 2010, 13:15 #59
H2O1994 pisze:
H2O1994
Słuszna uwaga z tym głównym newsem.
» Sobota, 27 listopada 2010, 13:23 #58
adrian93
adrian93 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.11.2010 13:05

miał przyjść do MU Marteen Stekelenburg i dlaczego kur.... jego sir nie kupił??Marteen jest o 10000 razy lepszy od jakiegoś Lindegaard co nikt o nim nic nie słyszał.a Stekelenburg jest dobrym bramkarzem,sam raz na poziomie MU.
» Sobota, 27 listopada 2010, 13:03 #57
kkkamil pisze:
kkkamil
Ja to samo bardzo chciałem żeby przyszedł Stekelenburg, dla mnie on byłby najlepszym nastepca Van Der Sara ;// Wole nawet go niż Buffona lub innego światowej klasy bramkarza.
» Sobota, 27 listopada 2010, 13:10 #56
UNITEDFUN pisze:
UNITEDFUN
Mi się wydaje że SAF Lindegarda chce wykorzystać jak narazie jako 2 bramkarza a jako 1 kupi kogoś z większymi umiejętnościami De Gea chyba odpada bo często piszą że on nie chce odchodzić z obecnego klubu a ja chciałbym widzieć na Old Trafford w roli 1 bramkarza oczywiście jak VDS skończy swoją karierę Stekelenburga tak ja ty też napisałeś Marteen też byłby świetny. Szkoda tylko Tomka.
» Sobota, 27 listopada 2010, 13:22 #55
OmkaWLN pisze:
OmkaWLN
o Chicharito też nikt nie słyszał przed transefrem do United i patrz:P...tak samo było z Bebe :)...ja SAF'owi ufam i miejmy nadzieje że Lindegaard będzie godnym następcą Van der Sara :D
» Sobota, 27 listopada 2010, 13:23 #54
dzinciol2
dzinciol2 pisze:
powiedzcie mi bo nie jestem do konca przekonany. Kontrakty mozna zawierac poza okienkiem transferowym? niby ten bramkarz bedzie gral dopiero od otwarcia okienka jednakze mam w pamieci sprawe z A. Cole'm ktory negocjowal warunki nowego transferu do Chelsea poza okienkiem (gral wtedy jeszcze w Arsenalu) i to niby bylo nielegalne.. to jak to wkoncu jest?

a odnosnie bramkarza..ciesze sie, wdl mnie lepszy interes niz kupno De Gei;]
» Sobota, 27 listopada 2010, 12:48 #53
danielo17
danielo17 pisze:
Lindegaard -- pierwszy raz usłyszałem o nim dopiero gdy MU zaczął sie nim interesować myślałem że to transfer na 3bramkarza lecz po obejrzeniu meczu z jego udziałem bodajże Dania vs. Portugalia gdzie wszedł z ławki jeszcze w 1 połowie ponieważ kontuzji doznał 1 bramkarz Duńczyków zrobił na mnie niesamowite wrażenie Portugalczycy wydawali się załamani tym iż nie mogą strzelić mu bramki wyciągał niesamowite piłki mimo że Dania przegrała ten mecz zapamiętałem z niego 1 wyróżniającego się piłkarza Andersa Lindegaarda.
Liczyłem iż Tomek zostanie nr. 1 w bramce MU, ale Anders nie po to przychodzi do Manchesteru aby siedzieć na ławie, czeka nas ciekawa rywalizacja o pozycje nr 2 w bramce na mecze pucharowe bo jak na ten moment VdS jest nie do ruszenia z bramki.
» Sobota, 27 listopada 2010, 12:47 #52
przemekol12 pisze:
przemekol12
Kuszczak też nie przyszedł siedzieć, a jednak...
» Niedziela, 28 listopada 2010, 12:28 #51
Baku95
Baku95 pisze:
Coś mi się zadaje że to nie bd transfer spełniony
Jest tyle brakarzy wolał bym młodego Hiszpana z Atletico Madryt
No cóż pożyjemy zobaczymy ale moim zdaniem lepszy jest Tomek :)
» Sobota, 27 listopada 2010, 12:46 #50
mario8
mario8 pisze:
spekuluje się że przeszedł za 3,5mln jeżeli to prawda, to zrobiliśmy świetny interes. Kuszczak ma w końcu rywala z którym może rywalizować
» Sobota, 27 listopada 2010, 12:42 #49
H2O1994
H2O1994 pisze:
Szczerze mówiąc oglądałem tylko jeden mecz z Lindegaardem w akcji i muszę przyznać że jest dobrym bramkarzem ale według mnie gra trochę zbyt nerwowo.
» Sobota, 27 listopada 2010, 12:41 #48
Sanchez
Sanchez pisze:
Życzę mu jak najlepiej. ;)
» Sobota, 27 listopada 2010, 12:40 #47
pietras
pietras pisze:
Fajnie że się wzmacniamy ale to wcale nie znaczy że Lindegaard zostanie bramkarzem nr 1
Myślę że po sprzedaniu Fostera Ferguson chce utrzymać konkerencję w zespole na wypadek odejścia VDS
» Sobota, 27 listopada 2010, 12:38 #46
H2O1994
H2O1994 pisze:
Cieszę się że Ferguson wkońcu zdecydował się na trasfery w zimowym okienku transferowym, teraz gdy już mamy następce Van Der Sara możnabybyło pomyśleć o jakimś prawym obrońcy czy środkowym pomocniku, Rafael jeszcze nie jest gotowy na pierwszy skład, Oshe'a gra średnio a Navile to już nie ten sam piłkarz co parę lat temu, a środkowy pomocnik byłby do pary dla Flethera bo Scholes już nie te lata a Carrick nie jest w najlepszej formie. Ciekawe jaki dostanie numer, pewnie 19 bo jest wolny.
» Sobota, 27 listopada 2010, 12:34 #45
michalk86 pisze:
michalk86
Rafael nie gotowy na 1 sklad? HAHA - tyle mam do powiedzenia 'znawco'.
» Sobota, 27 listopada 2010, 13:22 #44
UnMishii pisze:
UnMishii
19 ma Welbeck
» Sobota, 27 listopada 2010, 14:26 #43
jakubinio pisze:
jakubinio
Nr 19 na Welbeck :]

Dla mnie nie ważne do stycznia jaki będzie miał nr.

Mam nadzieję że od stycznia będzie to nr 1 !
» Sobota, 27 listopada 2010, 14:41 #42
domekk pisze:
domekk
wolałbym aby Kuszczak miał nr. 1 !
» Sobota, 27 listopada 2010, 14:54 #41
H2O1994 pisze:
H2O1994
Sorka nie wiedziałem że 19 ma Welbeck.
» Sobota, 27 listopada 2010, 15:42 #40
Cleverley pisze:
Cleverley
w styczniu wraca Cleveley więc .. kto wie, a może Carrick lub Andi .

jakubinio - 1 to ma VDS , który po sezonie odchodzi a nie w połowie...
» Sobota, 27 listopada 2010, 16:58 #39
smyketto
smyketto pisze:
rzadko cokolwiek w Manchesterze dzieje sie z przypadku. Trzymam kcuki za Tomka, ale dla mnie liczy sie to aby grali Ci ktorzy prezentuja sie lepiej jak konkurencja;)
» Sobota, 27 listopada 2010, 12:28 #38
Urban1996
Urban1996 pisze:
bardzo cieszę się jak większośc z was, że przeszedł do nas lingeard. chcieliśmy mieć następcę edwina, cociaz zawsze jest i będzie najlepszy, to go mamy! Powodzenia zyczę i udanych występów!
» Sobota, 27 listopada 2010, 12:22 #37
HKS
HKS pisze:
panowie i panie. spokojnie :D
czy ktos powiedzial ze on musi byc bramkarzem nr jeden? :D
ja go w akcji nie widzialem, ciezko okreslic jego umiejetnosci, ale niech powalczy z Tomkiem, i niech broni lepszy.
wydaje mi sie, ze to jest proste :D
Edwin odjedzie pzreciez chyba po tym sezonie, wiec jego zastepca nie moze byc z przypadku , a miec dwoch dobrych bramkarzy to tez jest wazne.
» Sobota, 27 listopada 2010, 12:20 #36
sisinho
sisinho pisze:
Powiem tak :

Gdyby był bramkarzem na miarę takiego Klubu jak Manchester United , to od dawna zabiegały by inne kluby o niego . A jak widać ma 26 lat , a gra w średnim klubie (słyszał ktoś wcześniej o Aalesund?) więc moim zdaniem nie jest bramkarzem na miarę takiego klubu.

Dlaczego wcześniej nikt nie chciał go kupić , choćby do średnich klubów angielskich czy niemieckich? Dlaczego teraz nikt nie walczył o niego z Nami , mimo że broni w Duńskiej Reprezentacji?
» Sobota, 27 listopada 2010, 12:16 #35
adrian93
adrian93 pisze:
teraz to sir mnie tak wkur.... jak fix. żeby tylko dało napisać alexa to może i by tyle coś może pomogło kuszcakowi żeby go ni wywalał.
» Sobota, 27 listopada 2010, 12:13 #34
skoda037
skoda037 pisze:
"Ten klub ma w Dani renomę "

W Danii :>
» Sobota, 27 listopada 2010, 12:12 #33
Xeryas pisze:
Xeryas
Dzięki za wyłapanie, poprawione.
» Sobota, 27 listopada 2010, 12:20 #32
rejbar
rejbar pisze:
Mam nadzieję, że się sprawdzi i skończą się spekulacje na temat następcy VDS.
» Sobota, 27 listopada 2010, 12:11 #31
Cleverley
Cleverley pisze:
no dobrze, cieszę się, tylko szkoda Tomka .; ( bo pewnie odejdzie, a tyle lat czekał i ufał Fergusonowi , że dostanie koszulkę z nr 1 ...
» Sobota, 27 listopada 2010, 12:11 #30
adrian93
adrian93 pisze:
Lindegaard on to dobry nie jest . raz dobrze za grał przeciwko porugalią i tyle co dobrze bronił?głupi sir jest że go kupił!!
» Sobota, 27 listopada 2010, 12:03 #29
DjBosiL pisze:
DjBosiL
głupi to jesteś Ty. Cicho bądź bo oceniasz go nie widząc go w akcji!
» Sobota, 27 listopada 2010, 12:07 #28
jakubinio pisze:
jakubinio
DjBosil nie w akcji... tylko na bramce chyba :]
» Sobota, 27 listopada 2010, 14:43 #27
kuba144
kuba144 pisze:
Ma ktoś może jakieś jeszcze jego akcje, prócz tego jednego filmiku na Youtube?
» Sobota, 27 listopada 2010, 12:00 #26
Giggsy
Giggsy pisze:
Andreas, życzę powodzenia! Broń jak najlepiej naszej bramki!
» Sobota, 27 listopada 2010, 11:55 #25
adrian93
adrian93 pisze:
no nie. po hu.... on jest nam potrzebny w MU.kuszczak i tak lepszy jest od niego o 100razy.
» Sobota, 27 listopada 2010, 11:55 #24
ericcantona93
a widziałeś choć jeden jego mecz.? nie sądzę
» Sobota, 27 listopada 2010, 11:58 #23
MUforever9 pisze:
MUforever9
Zgadzam się ten transfer to nie wypał SAF jest chory na głowę zamiast sprowadzić wielką zapowiadającą się gwiazdę De Gee to sprowadza syf ;/
» Sobota, 27 listopada 2010, 14:19 #22
domekk pisze:
domekk
po 1. Kuszczak jest o wiele lepszym bramkarzem niz ten tutaj
po 2. Jak do cholery SAF miał sprowadzic De Gea ? skoro on chce zostac w Atletico ?
po 3. ten Duńczyk zanim zagra w 1 składzie w jakims waznym meczu musi miniać 1-2 lata
» Sobota, 27 listopada 2010, 14:56 #21
goghetta pisze:
goghetta
racja, to samo powiedziałem to mnie dzieci minusują, większej szmaty nie mogliśmy kupić ;/
» Sobota, 27 listopada 2010, 19:07 #20
Chrobak7
Chrobak7 pisze:
kwota wynosi 5ml ojro
transfermarkt.de/en/premier-league/transferuebersicht/wettbewerb_GB1.html
» Sobota, 27 listopada 2010, 11:53 #19
SzmuLik
SzmuLik pisze:
jeszcze nikt nie powiedział że Anders bedzie nr 1 ;) może SAF postawi na Tomka w bramce jako zastępce VDS, a Lindegaard będzie robił konkurencję? oby . :)
» Sobota, 27 listopada 2010, 11:51 #18
devilmaster
devilmaster pisze:
Zobaczymy co z niego wyrośnie :) życzę mu powodzenia i stania się bramkarzem sławniejszym od Schmeichela :)
» Sobota, 27 listopada 2010, 11:43 #17
Tennant
Tennant pisze:
Bardzo dobrze że sfinalizowaliśmy ten transfer!
Glory Glory MU
» Sobota, 27 listopada 2010, 11:42 #16
jacomanufan
jacomanufan pisze:
oby był wart tych pieniążków.
Szkoda ze na Kuszczaka nie stawiają.
» Sobota, 27 listopada 2010, 11:41 #15
goghetta
goghetta pisze:
brak słów opisujących taki ..... transfer ;|
» Sobota, 27 listopada 2010, 11:19 #14
DjBosiL pisze:
DjBosiL
taki czyli jaki? Daj mu szanse. Kolejne dziecko...
» Sobota, 27 listopada 2010, 12:03 #13
goghetta pisze:
goghetta
dziecko to ty jesteś! Transfer zbędny bo zamiast ściągnąć dobrego bramkarza to kupiliśmy jakiegoś szmaciarza, widziałem jak broni i to wcale nie rewelacja Tomek jest lepszy 2razy. Zobaczycie, że miałem racje, zapewne już nie długo.
» Sobota, 27 listopada 2010, 19:04 #12
kikson
kikson pisze:
Sądząc po wypowiedzi Fergusona o nim zakontraktowaliśmy jak na razie zmiennika VDS i bramkarza numer 2. Myślę, że jeżeli Edwin nie przedłuży kontraktu to zakupimy jeszcze kogoś.
» Sobota, 27 listopada 2010, 11:14 #11
Tristan
Tristan pisze:
Tomek! Jesteś teraz w dupie...
» Sobota, 27 listopada 2010, 11:13 #10
Lumpy94
Lumpy94 pisze:
hmm... nie da się teraz powiedzieć czy to udany transfer.
wszystko się okaże gdy zagra ale ja również ufam naszym skautom i SAF'owi :)
szkoda mi Tomka.. chciałbym żeby był numerem 1 bo jest naprawde świetnym bramkarzem i zasługuje na to.
» Sobota, 27 listopada 2010, 11:10 #9
aveiro123
aveiro123 pisze:
Ja nic nie mówie do póki nie zobaczę ,nigdy go nie widziałem,ale ufam ferugonowi Bo na pewno wie co robi widział go ,skauci obserowali wiec Wierze ze to bedzie 2 schmeichel
» Sobota, 27 listopada 2010, 11:08 #8
MikoPP
MikoPP pisze:
Dziwna sprawa...Schmeichel mówi że jest za słaby..no oby się mylił
» Sobota, 27 listopada 2010, 11:07 #7
chomik18 pisze:
chomik18
Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.11.2010 11:17

" - Można na niego patrzeć jak na młody talent. Jak na dobrego, ale wciąż młodego zawodnika. Przecież nie tego chcemy. Potrzebujemy kogoś, kto będzie w stanie przyjść i od razu rozegrać ponad 80% wszystkich spotkań na bardzo wysokim poziomie. Jak na numer jeden Manchesteru United przystało.

- Zbyt wielu bramkarzy przewinęło się w ostatnim czasie przez ten klub. W tej chwili jednak zespół, który chce wygrywać puchary potrzebuje na tej pozycji kogoś kto jest niesamowicie dobry, ale przede wszystkim posiada odpowiednie doświadczenie - zakończył Duńczyk"
Tak powiedział Schmeichel, a nie że jest słaby... Więc jak nie wiesz to nie wprowadzaj ludzi w błąd. Bo słowo za słaby nie padło, Ty sobie to ubzdurałeś.
» Sobota, 27 listopada 2010, 11:16 #6
kalek pisze:
kalek
A Schmeichel to jakaś wyrocznia czy co? Większość uwierzyła w słowa Schmeichela, żę Lindegaard jest za słaby nie widząc go w akcji. Ja się na temat Andersa nie wypowiadam bo nie widziałem jak gra. Ocenie go dopiero po paru występach w United.
» Sobota, 27 listopada 2010, 11:32 #5
maaciek00 pisze:
maaciek00
Co nie zmienia faktu że wg. Schmeichela na tą chwilę nie jest gotowy aby grać na najwyższym poziomie.
» Sobota, 27 listopada 2010, 11:36 #4
wojtas9515 pisze:
wojtas9515
Według mnie powinni sprowadzić bramkarza, który będzie pewnym punktem zespołu w przyszłości. Andres Lindegaard jest dobrym bramkarzem ale nie dla takiego klubu jak Manchester United. Dobrym zastępcom VDS byłby np: Marteen Stekelenburg lub Steve Mandanda.
» Sobota, 27 listopada 2010, 11:57 #3
ManUfan94
ManUfan94 pisze:
Mam nadzieję że się sprawdzi;)) Życzę udanej kariery i witaj w szeregach najlepszego klubu świata!:))
» Sobota, 27 listopada 2010, 11:03 #2
MatMU
MatMU pisze:
Noo i GIT =D
» Sobota, 27 listopada 2010, 11:02 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY