Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Bebe: Siedziałem w szatni i w to nie wierzyłem

» 4 listopada 2010, 12:04 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Bebe do niedawna był postacią anonimową dla kibiców Manchesteru United. Portugalczyk otrzymuje jednak coraz więcej szans od sir Aleksa Fergusona, które stara się maksymalnie wykorzystać.
Bebe: Siedziałem w szatni i w to nie wierzyłem
» Bebe do niedawna był postacią anonimową dla kibiców Manchesteru United. Portugalczyk otrzymuje jednak coraz więcej szans od sir Aleksa Fergusona, które stara się maksymalnie wykorzystać.
Czy Bebe będzie gwiazdą Manchesteru United?
Bebe zebrał dobre recenzje za swój występ w niedawnym spotkaniu z Bursasporem. W meczu przeciwko mistrzom Turcji Portugalczyk wpisał się na listę strzelców. 20-latek ma nadzieję, że to dopiero jego początek wielkiej przygody w klubie z Old Trafford.

– Każdy marzy o transferze do Manchesteru United – mówi Bebe w rozmowie z Inside United.

– Kiedy po raz pierwszy pojechałem na Old Trafford, to wyobrażałem sobie siebie grającego tutaj.

– Pamiętam mój pierwszy trening. Nie mogłem w to wszystko uwierzyć. Siedziałem w szatni, a dookoła mnie widziałem tylu słynnych piłkarzy. Zazwyczaj oglądałem ich w telewizji, a teraz byłem pośród nich. Trochę się denerwowałem. Pierwszego dnia nie mogłem nawet normalnie trenować.

– Zawsze wierzyłem, że będę grał w wielkim klubie. Nie spodziewałem się jednak, że stanie się to tak szybko. Teraz jestem w Manchesterze United i postaram się mój pobyt tutaj wykorzystać do maksimum.

– Chcę grać najlepiej jak potrafię i cały czas się rozwijać. Moją ambicją jest regularna gra dla tego klubu – dodaje Bebe.


TAGI


« Poprzedni news
Były rozmowy United z agentem Sancheza
Następny news »
Nani: Teraz widzimy prawdziwy Man Utd

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (63)


slowak: gra coraz lepiej ta 1 jego bramka byla fuksiarska ale ta druga to nie
» 6 listopada 2010, 11:34 #60
zapermu: Tylko zeby za kilka lat nie zachcialo mu sie realu ;/
» 5 listopada 2010, 21:00 #59
godas115: Uwierz ;)
» 5 listopada 2010, 17:50 #58
Kubson97: Powinien dawać mu więcej szans do wykazania się!
» 5 listopada 2010, 08:01 #57
Durandir: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.11.2010 01:31

Jedna, jedyna rzecz, która naprawdę każe mi być nieco sceptycznym co do Bebe - wielu tu pisze, że on jest młody... on ma 20 lat! Dziś jak dla piłkarza to wcale nie jest tak młody wiek. Rooney zaczął błyszczeć jak miał 16. W wieku 20 lat gracz, który chce zajść naprawdę daleko powinien być już ukształtowanym piłkarzem. Nie znaczy to, że Bebe nie ma szans zostać gwiazdą, ale zegar tyka nieubłaganie. Musi naprawdę szybko robić postępy, bo młode talenty pokazują się co sezon.
PS: Gratulacje dla Lecha! Tylko czemu zwolnili mojego sąsiada Jacusia Z.?
» 5 listopada 2010, 01:27 #56
Krzychu418: @PiterParker - Też o tym myślałem ale nawet nie wiem jaka jest strona tego śmiesznego klubiku i jego kibiców, którzy zainteresowali się owym klubem jakoś tak na początku sezonu... :)

Trzeba przyznać ze grali rezerwami i wszystkie bramki dla Lecha były czystym przypadkiem, jednak to mimo wszystko ogromna kompromitacja, MC pokazali że brak im charakteru - United nigdy nie przegraliby z... Lechem

Kibicuję od zawsze Legii i w tym meczu nie miałem zdecydowanego faworyta - nie znoszę zarówno Lecha jak i MC, jednak cieszę się z wyniku - na pewno im to nie pomoże w perspektywie spotkania z United...

Bebe jest jeszcze stanowczo za słaby by grać w najważniejszych meczach - nie popadajmy w huraoptymizm, chłopak ma jakiś talent, ale na razie sprawdza się w meczach ze słabeuszami i na razie to tyle - musi ciężko pracować by wywalczyć sobie miejsce w pierwszym składzie - mam nadzieję że jego kariera będzie się rozwijała podobnie jak Naniego...
» 5 listopada 2010, 00:46 #55
Szymkov7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.11.2010 01:26

Idąc Twoim tokiem rozumowania 3/4 goli jest dziełem przypadku... a Lech zagrał świetny mecz i zwycięstwo mu się jak najbardziej należało. Szkoda, że to nie Liga Mistrzów(a grupa cięższa niż Arsenalu), bo sukces byłby jeszcze większy, ale i tak trzeba Lechowi złożyć gratulację, bo pokazali, że: zaangażowanie>>umiejętności.

Poza tym mówisz, że City grało rezerwami i dlatego przegrali(albo inaczej - był to jeden z kluczowych aspektów)... bla bla bla... równie dobrze można powiedzieć, że Lech grał w Manchesterze rezerwami i dlatego przegrał... bo przecież Zieliński na ten mecz pozmieniał skład i grało kilku rezerwowych(Drygas, Wilk, Tshibamba). Prawda jest taka, że to spotkanie przejdzie do historii, niezależnie od tego czy Lech wyjdzie z grupy czy nie, a doszukiwanie się dziury w całym jest zwyczajnie nie na miejscu.

A odnośnie Bebe... przewidywanie jego dalszej kariery jest trochę jak wróżenie z fusów, nie mniej jednak chłopak musi się sprężyć, bo konkurencja nie śpi.

p.s. Przeczytałem kilka komentarzy i wiele osób mówi, że jest jeszcze młody, że nadrobi zaległości... Puk! Puk! To jest Manchester United! Drużyna, która w każdym sezonie walczy o Ligę Mistrzów i pierwsze miejsce w lidze! Jak ktoś ma braki to wylatuje ze składu... nie mówię, że tak właśnie stanie się z Bebe, ale jeżeli się nie spręży to jego "sen" szybko się skończy. Tak czy inaczej - życzę powodzenia, bo może okazać się diamentem:)
» 5 listopada 2010, 01:25 #54
Martin: Wracając jeszcze do meczu Lecha ...
"Poza tym mówisz, że City grało rezerwami i dlatego przegrali"
Może i rezerwami ale w barwach City biegali zawodnicy o których każdy polski klub może tylko pomarzyć. Kompromicha na całego, $hity grają piach i tyle w temacie.. nie mogę się doczekać lania, które spuszczą im nasi chłopcy.
» 5 listopada 2010, 02:52 #53
PiotroV: Zazdrościsz Lechowi że to oni grają w LE i wygrywają z takim city, a nie Legia :D
Wypłakuj się dalej
» 5 listopada 2010, 17:40 #52
Szymkov7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.11.2010 22:12

Jesteś po prostu śmieszny... Injac podobną bramkę strzelił Wiśle, ale ty oczywiście doszukujesz się dziury w całym(wiesz w ogóle jak wyglądanie podanie?)... no i co w tym dziwnego, że Możdżeń strzelił w samo okienko? Mało jest piłkarzy(nawet tych mniej znanych), którzy strzelają takie bramki? Ale oczywiście to był polak, więc to jest po prostu niewiarygodne... ehh żałosny jesteś.

Swoją drogą czytanie ze zrozumieniem to nie Twoja bajka... nikt nie mówi, że Lech jest lepszy od City, bo to byłoby totalną głupotą... ale zapamiętaj sobie raz na zawsze - nazwiska nie grają!
Jeżeli dla Ciebie Ronaldo czy Rooney(a może Ribery?) na mundialu byli najlepszymi zawodnikami(nazwiska, nazwiska, NAZWISKA!) to weź się lepiej nie wypowiadaj bo tylko ciśnienie podnosisz niektórym osobom.

Z mojej strony EOT, nie mam zamiary dyskutować z osobą, która nie potrafi przedstawić żadnych argumentów...
» 5 listopada 2010, 22:11 #51
PiterParker: Wiecie co? Powinien powstać artykuł o dzisiejszym pięknym meczu Manchesteru City z Lechem Poznań. Każdy by chyba przeczytał :) Ależ mam teraz ochotę wejść na stronę MC i powiedzieć jacy są dobrzy :) A co do pytania w temacie to oczywiście kibicuję Bebe całym sercem.

"Bebe: Siedziałem w szatni i w to nie wierzyłem"

"Możdżeń: Siedziałem w szatni i w to nie wierzyłem"

Czyż nie pasuje ? :)
» 4 listopada 2010, 23:52 #50
Martin: Dni Manciniego są pewnie policzone. Mam jednak nadzieję, że dotrwa na ławce trenerskiej $hity do środy bo wtedy zwycięstwo mamy zapewnione. Już oglądając Inter za jego kadencji wiedziałem, że kiepski z niego szkoleniowiec. Swoją drogą niezła passa. 0:3 z Arsenalem, 1:2 z Wolves i 1:3 z Lechem. Nie ma co idą jak burza. Pora na 0:4 z United.. zwięźle mówiąc.. do środy ;] Manchester będzie czerwony. Glory Glory Man United !
» 5 listopada 2010, 02:46 #49
janryba: Ale głupoty ludzie piszecie, ledwo co zaczął grać a już wszyscy przewidują czy będzie gwiazdą czy nie. To bez sensu, trzeba dać mu trochę pograć żeby w pełni to ocenić. Ja na razie widzę, że chłopak ma potencjał co nie znaczy wcale czy cokolwiek z niego będzie, ale nie rozumiem skąd komentarze że nic NAPEWNO osiągnąć mu się nie uda. Zastanówcie się nad tym, i ogarnijcie prędkość idiotycznych przemyśleń.
» 4 listopada 2010, 19:11 #48
tom90: Brawo oby tak dalej ! Ze względu na jego trudne życie w przeszłości życzę mu jak najlepiej. Kto wie, może kiedyś stanie się ważnym elementem naszej drużyny.
» 4 listopada 2010, 18:35 #47
typo: Ja widze młodego chłopaka, co nagina po boisku jak szalony. Owszem techniki mu trochę brakuje, ale piłka się go klei, wraca do niego, nawet po złym przyjęciu. Miał kilka dobrych przebłysków, kilka razy udało mu się minąć przeciwnika, no i strzelił 2 bramki. Fuks, bo fuks, ale zawsze. Dlatego właśnie gra, ale nei w najważniejszych meczach. Zdobędzie doświadczenie i będzie dobrym zmiennikiem, albo dobrym towarem na sprzedaż. No i na litość boską ... po tylu latach powinniście zaufać SAF. Kto jak kto, ale on wie co gada i co robi. Nie widzimy Bebe na treningach, widzimy go tylko w meczach po kilkadziesiąt minut na boisku i dosyć rzadko, tak naprawde nie wiemy na co go stać. No i jeszcze nic przez niego nie straciliśmy, raczej zyskaliśmy. Ja bym poczekał rok albo dwa z osądami.
» 4 listopada 2010, 17:56 #46
Martin: W pełni się z Tobą zgadzam. Nareszcie porządny komentarz.. sir Alex jest z nim na co dzień i sam najlepiej wie czy chłopak się nadaje czy nie. Są jednak ludzie mądrzejsi od Alexa w tej dziedzinie jak choćby nasz drogi Darkos.
» 5 listopada 2010, 02:41 #45
BroneK1878: on ma dopiero 20 lat. Trenując z najlepszymi pod okiem najlepszych z byle jakiego kopacza da sie zrobić niezłego gracza, tylko trzeba w to włożyć dużo pracy. On bardzo chce, ma braki ale jest młody i sporo przed nim pracy aby doskonalić braki.
» 4 listopada 2010, 17:23 #44
paproch: Chyba zapominasz, że on jest już w 1 drużynie, a nie w szkółce United!
» 4 listopada 2010, 18:00 #43
BroneK1878: nie zapominam, ale chodzi mi o tych co go krytykują za pewne braki, jest młody i jeszcze duużo się nauczy :D
» 4 listopada 2010, 18:03 #42
Darkos: Bronek moze i jest pod okiem najlepszych....Lecz Cleverley czy Obertan tez sa pod ta sama opieka (i w tajemnicy) powiem Ci ze sa nawet pod ta opieka dluzej....a nadal siedza na lawie jak dla mnie na dzien dzisiejszy

Obertan>Bebe
Cleverley>Bebe Dodajac do tego Giggsa, Naniego, Valencie, Andersona Park'a(+ wymienieni wczesniej mlodzicy)....nie wiem ja wy ale ja nie widze tu miejsca dla młodego Portugalczyka....
» 4 listopada 2010, 21:06 #41
Krzychu418: Kurde kto to jest ten CLEVERLEY ?? Nigdy nie widziałem kolesia w akcji a śledzę (w tym sezonie) prawie wszystkie mecze, a tyle pozytywnych opinii o nim... Kurde nie rozumiem... Gibson to zawodnik a Cleverley to nie wiem...
» 5 listopada 2010, 00:49 #40
Durandir: Bebe to wielka zagadka. Wielu z Was tu pisze o jego brakach, ale skoro dał mu szansę sir Alex Ferguson to Wy, z całym szacunkiem, nie macie prawa go skreślać. Najwyraźniej ma potencjał, który przekonał SAF'a. Jest teraz w wielkim klubie i ma szansę uczyć się od najlepszych, a jeśli naprawdę ma talent i będzie ciężko i solidnie pracował, tak jak to deklaruje, to być może wkrótce będzie gwiazdą podziwianą przez wszystkich, którzy dziś go skreślają. Możliwe, że nic z tego nie wyjdzie, że Bebe nie dźwignie tego wyzwania, że jest za słaby, ale czas pokaże. Być może rodzi się właśnie legenda, materiał na iście hollywoodzką produkcję o potędze marzeń, która chłopaka ze slumsów zawiodła na piłkarski szczyt - tym razem na faktach. Ja chciałbym kiedyś zobaczyć taki film. A Wy?
» 4 listopada 2010, 16:59 #39
paproch: Ja też chętnie bym się do kina wybrał na taką produkcję;)
Jednak aktualnie należę do sceptyków, jeśli chodzi o ten transfer. Aha i śmieszą mnie komentarze- 2 bramki to musi być dobry.
Pozdro dla kibiców
» 4 listopada 2010, 17:53 #38
Darkos: Film byłby ciekawy...ale jak kolega paproch raczej nie naleze do fanow talentu Bebe tym bardziej ze jego pozycja jest calkiem dobrze obsadzona....wiec no coz...ciezko mu sie bedzie wbic do 1 jedenenastki...Ale dopoki jest graczem MU zyczymy mu oczywiscie jak najlepiej ;]
» 4 listopada 2010, 21:24 #37
Martin: Dziwne.. to już dokładnie siódmy komentarz, w którym wyrażasz swoją niechęć do tego chłopaka. Nie za bardzo się rozkręciłeś? ;]
» 5 listopada 2010, 02:38 #36
Darkos: Moze masz racje...ale chce uswiadomic wszystkich ze to nie koniecznie musi byc jakis super grajek...a powoli wszyscy zapominamy co sie dzialo po zamknieciu okienka (wszyscy byli oburzeni ze kupilismy jakiegos bezdomnego a nie VdV) i nagle po 2 bramkach wszyscy mowia ze bedzie super grajkiem.....chce ostudzic was optymizm przez moj sceptyzm .... Mam nadzieje ze spelni wasze oczekiwania ale osobiscie w niego nie wierze ;]
» 5 listopada 2010, 15:02 #35
Martin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2010 00:19

Darkos ;)
Myślę, że nasz optymizm jest tak ogromny tylko dlatego, że niezmiernie ufamy Fergusonowi. Nie zawiódł nas z transferami takich zawodników jak dawniej Ronaldo, Valencia czy Hernandez to dlaczego miałby zawieść z Bebe? Chyba nie dlatego, że pochodzi z biednej rodziny i wychowywał się w domu dziecka bo wręcz przeciwnie ale to jeszcze lepiej o nim świadczy. Przypominam Ci, że Bebe nie trafił do Legii Warszawa czy Lecha Poznań a do Manchesteru United. Klub ten dysponuje prawdopodobnie najlepszym sztabem szkoleniowym w Europie. Myślisz, że sprowadziliby do siebie Bebe gdyby nie był tego wart? Ja myślę, że na pewno nie.. Może nie w tym sezonie, może nie w następnym.. ale jestem pewien albo może inaczej - wierzę, że wielkie dni Bebe dopiero nadejdą. Ufam bezgranicznie Fergusonowi i jego współpracownikom a to właśnie od nich w głównej mierze zależy jakim piłkarzem Portugalczyk będzie w przyszłości.
» 7 listopada 2010, 00:18 #34
Darkos: Teraz inna sprawa....mam nadzieje ze masz racje i za kilka lat Bebe bedzie dobry zawodnikiem na miare United...lecz MU potrzebuje wzmocnien od zaraz....szczegolnie w srodku pola przydaloby sie jakies konkretne nazwisko....bo jest kiepsko...mysle ze SAF to widzi, ale ma jakis konkretny powod zeby nas doprowadzac do szalu :]
» 7 listopada 2010, 13:47 #33
slowak: na poczatku wiedzialem ze nie bedzie za dorby ale jak w 2 mecze strzeli2 bramy to jest niezly
» 4 listopada 2010, 16:03 #32
Ekscelencja: Koledzy i Koleżanki nie spisujcie go tak szybko na straty! Bebe dorastał w warunkach jakich sobie nawet nie wyobrażacie (ja sam też nie). Jedynym skarbem były jego własne marzenia :) Być może jesteśmy świadkami narodzin nowej legendy dlatego proszę Was nie skreślajcie go. Czas pokaże :)
» 4 listopada 2010, 15:33 #31
Darkos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.11.2010 15:56

Rozumiem, ze wierzycie w Bebe..jednak nie oszukujmysie jego jedynym atutem aktualnie jest szybkosc i sila, po za tym nie ma nic po prostu zero...ani nie jest wyszkolony technicznie jak Berbarov ani nie ma genialnego wyjscia do pilka jak Groszek, ani nie ma charakteru walczaka jak Rooney, nie potrafi dryblowac tak jak Nani (ba nawet Obertan), nie potrafi dosrodkowac nawet porownywalnie do Valencii....ja go spisuje na straty..Jak dla mnie to Bebe wadzi w rozwoju Cleverleyowi.....ktory ma szanse (przynajmniej dla mnie) byc kims w United....Tyle ode mnie...
» 4 listopada 2010, 15:56 #30
przemekol12: Tylko, że Cleverley jest na wypożyczeniu w Wigan!
» 4 listopada 2010, 16:59 #29
Adam16pl: Darkos---> klepiesz głupoty.To że Bebe "nie jest wyszkolony technicznie jak Berbatov ani nie ma genialnego wyjscia do pilka jak Groszek, ani nie ma charakteru walczaka jak Rooney, nie potrafi dryblowac tak jak Nani (ba nawet Obertan), nie potrafi dosrodkowac nawet porównywalnie do Valencii" nie oznacza że jest SŁABY. Porównywanie go na tak
wczesnym etapie jego rozwoju i kariery do takich piłkarzy jak Berba czy Valencia jest poprostu głupotą
» 4 listopada 2010, 17:51 #28
paproch: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.11.2010 17:55

Darkos
Zgadzam się w 100% z Twoją oceną Bebe!
» 4 listopada 2010, 17:54 #27
Darkos: Ludzie ten facet ma 21 lat i myslicie ze rozwinie sie tak jak Ronaldo czy Nani!! Patrzcie na Obertana czy Cleverleya ile juz nas w United?! Ile?! I dalej blakaja sie po wypozyczniach albo siedza na lawie....Po za tym ktos napisal ze Cleverley jest na wypozyczeniu...to uswiadomie tego Pana, ze Cleverley jest na wypozyczeniu wlasnie przez Portuglaczyka (mamy nowe przepisy ligi co do kadry, dla tych co nie wiedza )
» 4 listopada 2010, 21:01 #26
Darkos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.11.2010 21:18

Dobra Berba jest przykladem troche na wyrost ;] Ale drybling Obertan ma lepiej opanowany, co do dosrodkowan i rozgrywania pilki widziales moze jak gra w tym elemencie Tom Cleveley? Np. w reprezentacji U-21 ? Jesli nie to prosze nie odzywaj sie i nie wciskaj mi kitu ze jakis bezdomny Bebe jest lepszy od Toma...


W ataku Bebe nie ma szans sie zmiescic.....Hernandez, Macheda, Welbeck, Diouf.....na dodatek jeszcze Owen (moze odejdzie ale i tak jest sporo napastnikow) ,Rooney, Berba....
» 4 listopada 2010, 21:14 #25
Martin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.11.2010 02:34

Darkos ;)
"Jesli nie to prosze nie odzywaj sie i nie wciskaj mi kitu ze jakis bezdomny Bebe jest lepszy od Toma..."

Nie używaj sformułowania "bezdomny" bo tyle pieniędzy co On ma teraz to Ty pewnie do emerytury się nie dorobisz ;)
» 5 listopada 2010, 02:33 #24
Ekscelencja: Darkos nie sposób się z Tobą nie zgodzić w kwestii jego wyszkolenia. Sporo musi się jeszcze nauczyć ale nie zapominajmy, że Bebe tak naprawdę przygodę z profesjonalnym football'em dopiero zaczyna. Od ilu lat trenuje pod okiem fachowców Cleverley, Berbatov, Nani czy Obertan ? Oczywiście wychowankowie jak Cleverley to świętość ale walkę o miejsce w składzie wygra lepszy ;) przecież SAF musi sprawdzić co potrafi Bebe.
Na koniec podam parę przykładów piłkarzy, którzy dorastali w porównywalnych warunkach co Nasz Bebe: Robinho, Tevez, Garrincha czy Diego Maradona. Dziękuję za uwagę :)
» 5 listopada 2010, 07:08 #23
Eisenheim: widzieliście w gl mecz z Burasporem? widzieliście co tam zagrał Bebe.? ja widziałem-czysty piach . zero techniki,samolubność i szczęśliwy gol. na razie jedynym jego atutem jest szybkość... i nic więcej.
przestańcie patrzeć tylko na bramki...

; )
» 4 listopada 2010, 15:33 #22
ronald: ale przecież bramki są najlepsze. Co z tego jakby miał samą technikę i nic nie strzelał. Właśnie bramki daja najwięcej drużynie. Póki co strzela i to jet najważniejsze.
» 4 listopada 2010, 17:29 #21
Martin: Eisenheim :)
Z twojej wypowiedzi wnioskuje, że Ty meczu nie oglądałeś.. Jedno jest pewne - Bebe w pół godziny zrobił więcej niż Gabo Obertan w całym spotkaniu.. ktoś już ostatnio to pisał a ja tylko powtórzę.. "Gdyby nie bramka to nawet bym nie wiedział, że Obertan jest na boisku". W każdym razie bramkę strzelił podobnie jak i Bebe i to bardzo cieszy jednak jeśli grę Bebe nazywasz piachem to nie wiem jak określisz grę Obertana.
» 5 listopada 2010, 02:29 #20
Darkos: Jak dla mnie....moze i Fergie sciagnal Bebe jako wzmocnienie....ale zgadzam sie z jednym z kolegow ponizej...pogra 2-3 sezony..podszkoli sie technicznie, wyrobi marke i sprzedamy Go za jakies 20 mln...Chyba ze okaze sie drugim Nanim bo w to ze zostanie 2. Ronaldo nie wierze...
» 4 listopada 2010, 15:32 #19
maly91: teraz wy tak mówicie a przedtem co>?
Ja go zawsze lubiłem bo byłem pewien że Ferguson wie kogo bierze mam nadzieje że będzie mknął do przodu ale tak jeśli kupimy Sancheza to będzie mniej szans na grę dla Thiago Bebe i Gabi'ego Obertana i szkoda no nie wiem z 1 strony fajnie było by mieć taki talent ale zz drugiej zrobi się trochę tłoczno na skrzydłach ?!
co o tym myślicie ?
pisać !! czekam na wasze sugestie ?!
» 4 listopada 2010, 14:16 #18
Darkos: Bebe out...!
Sanchez welcome...! Tyle w temacie dziekuje ;]
» 4 listopada 2010, 15:32 #17
Arothq: Darkos out...!
Tyle w temacie dziękuje ;]
» 4 listopada 2010, 21:02 #16
Darkos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.11.2010 21:10

Moj wlasny rekord minusow...moge byc dumny z siebie...(na DP nie mozna miec innego zdania bo odrazu minusy wstawiaja no coz....bywa) ;]


Tak na marginesie....Arothq na prawde wolisz Bebe z ktorego nie wiadomo co wyjdzie niz Sancheza zawodnika sprawdzonego juz w innym calkiem niezlym klubie? :] jesli tak to cos jest nie halo...
Pozdrawiam :]
» 4 listopada 2010, 21:07 #15
Martin: Darkos
Na prawdę wolisz kiepskiego Sancheza niż wspaniałego wonderkida Edena Hazarda? Jeśli tak to coś jest nie halo ;]
» 5 listopada 2010, 02:24 #14
Darkos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.11.2010 16:02

Martin czy tu ktos pisal cos o Hazardzie? :D Na razie jest mowa o Bebe i Sanchezie..co do Hazarda nie widzialem wiec sie nie potrafie Ci powiedziec kogo bym wolal ;d
» 5 listopada 2010, 15:50 #13
Taurus: Moim zdaniem zrobi tutaj kariere :)
» 4 listopada 2010, 14:15 #12
FredTheRed: a moim nie.. kupiony za grosze zostanie podszkolony, wzrośnie jego wartość i za 3-4 lata pójdzie do innego klubu już za dużo ładniejsze pieniądze. pogra trochę i go sprzedadzą, zobaczycie.
» 4 listopada 2010, 14:24 #11
kenyy: Oczywiście życzę Bebe jak najlepiej i sam fakt , że znalazł się w United jest dużym wyróżnieniem, jednak wydaje mi się , że kariery to on w MU nie zrobi :/
Nie każcie mi uzasadniać powyższego.

pozdr!
» 4 listopada 2010, 14:13 #10
DeeJay: Więc po kościach to czujesz?
» 4 listopada 2010, 15:38 #9
kenyy: dokładnie
» 5 listopada 2010, 20:49 #8
Kam69: widać w jego grze jeszcze pare niedoskonałości. przede wszystkim jak ktoś już na DP zauważył ''jest trochę surowy technicznie''. Iniestą czy Berbą nie będzie ale myślę, że jest w stanie to nadrobić w takim stopniu by to już nie rzucało się tak w oczy. poza tym warunki do grania ma (szczególnie depnięcie - obrońce Bursasporu odstawił jak chciał). oby się rozwijał w tą stronę w którą potrzeba. :)
» 4 listopada 2010, 13:56 #7
Buczu: Kolejny dowód na to, że Old Trafford jest Teatrem Marzeń
» 4 listopada 2010, 13:56 #6
Roo10ney: Do regularnej gry musi sporo potrenować, ale już 2 bramki w barwach MU ustrzelił i myślę że będą z niego ludzie.
» 4 listopada 2010, 13:55 #5
Lokator23: ten czlowiek powinien byc natchnieniem dla kazdego, pokazuje ze marzenia sie spelniaja i mozna osiagnac wszystko jezeli sie w to naprawde wierzy , zycze mu jak najlepiej
» 4 listopada 2010, 13:12 #4
Shogun: Jedne z niewielu sensownych słów jakie ostatnio czytałem, podpisuję się pod kolegą. Drogą do sukcesu jest ciężka praca i ambicje, obie te cechy Bebe posiada.
» 4 listopada 2010, 14:54 #3
CRfan: Wszystko git, zgadzam się z wami, ale ciężka praca to nie cecha, cechą jest pracowitość ;]
» 4 listopada 2010, 16:26 #2
ManUfan94: Nie dziwie mu się jeszcze sezon temu grał w III ligowym Portugalskim zespole, a teraz gra w wielkim Manchesterze United:) Widać,że chłopak ma talent i chce mu się trenować wkońcu wypatrzyli go skauci,którzy znają się na tym :) Liczę,że sprawdzi się w Manchesterze i zrobi tutaj dobrą karierę.
» 4 listopada 2010, 13:10 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.