AKTUALNOŚCI

Fergie: W styczniu nikogo nie kupię

Data 31 października 2010, 13:38 rogi, Sky Sports
Fergie: W styczniu nikogo nie kupię
Czytaj więcej:
» Sir Alex Ferguson
» Transfery
A A A
Sir Alex Ferguson ogłosił, że nie ma zamiaru nikogo sprowadzać do Manchesteru United podczas styczniowego okna transferowego.

Po wygranej z Tottenhamem podopieczni Szkota nadal tracą do prowadzącej w tabeli Chelsea 5 punktów. Mimo nie najlepszego dorobku punktowego nadal są niepokonani w tym sezonie, choć na swoim koncie mają tyle samo zwycięstw, co remisów.

Kilkanaście dni temu wybuchła saga transferowa z Waynem Rooneyem w roli głównej. Anglik krytykował klub, twierdząc, że ten nie ma ambicji do wygrywania pucharów, nie chce również w swoim składzie mieć najlepszych zawodników świata.

Tymczasem Ferguson, który najpierw zapowiedział, że poprawi politykę klubu pod względem wspomnianym przez Rooneya, teraz nie widzi powodu do kupowania nawet jednej świeżej twarzy w nadchodzącym oknie transferowym. Możliwe, że taka decyzja spowodowana jest prognozami powrotu do gry kluczowych graczy w drugiej części sezonu.

- W styczniu nie będziemy kupować, absolutnie - Ferguson powiedział dla the Independent. - Jeśli chciałbyś nowego zawodnika wystawić do gry w pucharach międzynarodowych to i tak nie możesz, bo większość z nich już w nich w tym sezonie występowała.

- Do końca sezonu jeszcze 5 miesięcy, a my mamy informacje, że pod koniec lutego do gry powinien być gotów Antonio Valencia. On będzie jak nowy nabytek gdy zacznie grać.

- Michael Owen również ma niedługo być zdrowy. Mając taki skład nie mam zamiaru nikogo kupować - zakończył Ferguson.
» Pierwsza oferta za Kagawę odrzucona Pierwsza oferta za Kagawę odrzucona
Shinji Kagawa od kilku tygodni jest...
» "Nie wiem, kiedy podejmę decyzję"
Młody Belg wyznał, że interesuje go...
» Galatasaray zainteresowany Parkiem Galatasaray zainteresowany Parkiem
Koniec kariery Parka w United?
» Olivier Giroud na celowniku United Olivier Giroud na celowniku United
Zdaniem mediów, sir Alex jest poważ...



Poprzedni news:
Fletcher: Wszystko zależy od nas
Następny news:
United vs Tottenham do pobrania!

Komentarze (185)


Kajdan
Kajdan pisze:
FiFlaK Podpisuje sie pod tym co napisales. Nikt nie chce robic drugiego Realu czy City i wydawac kosmicznych pieniedzy ale potrzebujemy tych zawodników. Sotiris Ninis - jesli to prawda co o nim napisales i naprawde chce grac w United to nawet nie ma sie nad czym zastanawiac. On nie bedzie czekal wiecznie na oferte od SAFa i ktos moze nam go sprzatnac. Kaka - Sam chcialbym go zobaczyc na Old Trafford. Brazylijczyk raczej nie znajdzie miejsca w Realu. U Mourinho wazna role odgrywaja Ozil, Di Maria i Ronaldo, wiec watpie ze spasuje mu rola rezerwowego. Problem z Ricardo jest taki ze gdyby ewentualnie przeszedl do United to SAF musialby 'przywrocic' tego Kake z Milanu. Kazdy wie jakie on ma umiejetnosci, potrzebujemy takiego playmakera, ktory potrafi zdobywac gole. Bale - Tutaj bym sie zastanawial. Jest niezly, szybki i wyroznia sie w Tottenhamie. Kto wie moze w przyszlosci Fergie zrobilby z niego nowego Giggsa. Od siebie dodalbym Sancheza - jest mlody, bardzo szybki i ma niezla technike. Daje rade w Udinese i ładnie gral na Mundialu. Wiadomo, ze Serie A to nie Premiership ale chcialbym go zobaczyc go w koszulce z Diabelkiem. Ryan ze Scholesem nie beda grali wiecznie i trzeba powoli szukac dla nich nastepców. Pozdrawiam
» Wtorek, 02 listopada 2010, 13:18 #185
Lokator23
Lokator23 pisze:
Smieszne sa niektore komentarze ale jak czytam cos w stylu Rooneya trzeba sprzedac bo ciota a tak chociaz kasa by byla, ludzie co Wy piszecie sprzedac Rooneya ten czlowiek jest jak herb Man Utd a to ze sezon mu sie najlepiej nie zaczal to juz inna sprawa Wy kochacie United jestescie banda sezonowcow ktorzy wychowali sie na FM , grajcie dalej tam bedziecie mogli wydawac 200 mln na transfery pozdrawiam
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 21:27 #184
syndicate pisze:
syndicate
Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2010 10:36

Kibicem MU jestem od 1998 roku.Era Beckhama:-)Co do kwestii FM zgadzam się z Tobą w 100%.My żyjemy w realnym świecie.Rzecz nie polega na tym , żeby wydobyć z Bayernu Robbena czy odzyskać z Realu Ronaldo czy z Barcy za 160mln euro kupić Messiego e.t.c.Absurd.Dziwi mnie , że tego lata do pozyskania byli Zlatan ,Huntelaar czy Robinho ale jakoś na OT nie trafił żaden.Mimo ,że w klubach niechciani to przecież świetni piłkarze.Może SAF powinien się skupić na takich możliwościach pozyskiwania klasowych graczy.POZDRAWIAM
» Wtorek, 02 listopada 2010, 10:35 #183
Milten240
Milten240 pisze:
Liverpool9 powiem Ci tylko tyle Spierda...!!
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 16:22 #182
eleven
eleven pisze:
Dobra dobra ziomek, my walczymy o mistrzostwo, a wy walczycie o utrzymanie się !
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 15:00 #181
Liverpool9
Liverpool9 pisze:
żal tego całego Klubu
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 14:04 #180
ermac pisze:
ermac
Jak żal Naszego klubu który walczy o mistrza to co powiedzieć o Waszym który walczy o utrzymanie hehe śmiechu warte...
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 14:42 #179
Kajdan pisze:
Kajdan
Dajcie bana dla tego pawiana.
» Wtorek, 02 listopada 2010, 13:23 #178
godas115
godas115 pisze:
Moja propozycja to Stekelenburg !!
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 13:11 #177
Liverpool9
Liverpool9 pisze:
żal nie których komentarzy wy chcecie Bala z Totenhamu ciekawe za co pytam sie?
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 11:58 #176
ercraft pisze:
ercraft
po co tu siedzisz pytam sie?
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 13:24 #175
Paps pisze:
Paps
Dlaczego nie uczysz sie poprawnej pisowni?Pytam sie?
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 13:27 #174
ermac pisze:
ermac
Żeby Was jechać jeszcze wyżej niż ostatnio i żebyście glebe zaliczyli i podnieśli się w 2lidze...boli Cię że jesteście dnem??
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 14:41 #173
Paps
Paps pisze:
Ja najchetniej zobaczyl bym w United Garetha Bale'a ,wspanialy i niesamowicie szybki oraz potrafi dobrze rozegrac,oraz kogos kto potrafi strzelic i ma wielki talent,czyli Alexis Sanchez (btw walnal wczoraj brameczke dla Udine);)
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 11:23 #172
ercraft pisze:
ercraft
...i zupełnie nam niepotrzebny...
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 11:34 #171
Paps pisze:
Paps
Uwazasz,ze Sanchez jest nam niepotrzebny?ciekawe;]
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 13:28 #170
ercraft pisze:
ercraft
uważam, że Bale jest nam niepotrzebny. nad tym drugim też bym się zastanowił.
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 17:32 #169
Szewc
Szewc pisze:
Tak czytając niektóre komentarze to mam wrażenie, że chcecie zrobić z tego klubu drugi Real, Chelsea czy Man City. W Man Utd piękne zawsze było to, że o sile zespołu stanowili wychowankowie, ludzie, którzy się z nim identyfikują, dla których liczy się klub, a nie tylko kasa. Teraz jest jakaś bzdurna moda kupowania zawodników po 30 mln, przepłacając niejednokrotnie. A i ci zawodnicy musieli się gdzieś wybić, prawda? Dajmy szanse młodym zawodnikom, których w naszym klubie nie brakuje. Tym, którzy dadzą się pociąć za ten Team. Inaczej zacznie się u nas to co np. w Barcelonie, która mając świetnych młodych piłkarzy, nad którymi wszyscy, którzy ich widzieli - mam na myśli trenerów kadr u-21 np. - się zachwycają, kupuje zawodników po 50 mln, którzy się nie sprawdzają. Chce Manchesteru United, a nie jakiegoś City!
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 11:07 #168
buczek pisze:
buczek
no ale taka Barca ostanio kupiła Ibre za duzo9 kasy + Eto, Czyghrynskiego za 30 mln chyba i co oni grali??
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 21:45 #167
ercraft
ercraft pisze:
ostatnimi czasy boss uwielbia mówić jedno a robić drugie, więc nie brałbym za bardzo do siebie tego co tu jest napisane. swoją drogą- kadrę mamy niezłą i wierzę, że da się coś z tym składem wygrać. co do wzmocnień: jak myślę o transferach na myśl przychodzą mi tylko bramkarz i "młodszy Scholes".
nie będę się rozmarzał z nazwiskami bo to i tak nie ja zadecyduję kogo sprowadzić ale moim zdaniem - jeśli w ogóle potrzebujemy wzmocnień - to tylko na tych dwóch pozycjach.
pozdro.
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 10:50 #166
syndicate
syndicate pisze:
Tra-ge-dia!!
Jak tak dalej pojdzie to zaden klasowy pilkarz nie bedzie chcial grac na OT.Mozna grac takim skladem ale z kim i ile?
Nie jestem fanem dream teamow ale kilku porzadnych graczy z pewnoscia by sie przydalo.
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 10:47 #165
Liverpool9
Liverpool9 pisze:
a jeszcze nie dawno jaraliści się że bedzie 100 milionów i już nie którzy bajko pisarze wypisywali nie wiadomo kto do was dojdzie
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 10:43 #164
ercraft pisze:
ercraft
ty się martw transferami w swoim liverfoolu, bo jak patrzę na tabelę to was kiepsko widzę, patałachy.
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 10:53 #163
Drenus pisze:
Drenus
Niedawno* i bajkopisarze*, polecam słownik zamiast komputera i koszulki The Reds, na pewno bardziej Ci się przyda.
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 11:49 #162
jacaKONA
jacaKONA pisze:
po co nam teraz transfery, kiedy a) - tak jak fergie powiedział i tak nowi nie pograliby w LM, b) - niedługo wracają Roo, Valencia, Owen, a obecny wybrakowany skład gra coraz lepiej ?
się pytam po co, żeby rónejowi było lżej że gra z gwiazdami? ;) on sam ma być gwiazdą. do gry się brać, kurna, a nie narzekanie.
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 10:40 #161
syndicate pisze:
syndicate
Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.11.2010 11:03

Piłkarzami pokroju Darren Fletcher i Michael Carrick? Z nimi można co najwyżej grać na styl Krzynówka czyli Cały czas do przodu,staramy się itd. Przydałoby się przewietrzyć ten skład.Bądźmy zgodni , że ani Giggs ani Scholes ani tym bardziej G.Neville nie stanowią już o sile United.Pierwszego cenię szczególnie jednak Raul też był świętą krowa w Realu ale do czasu...
Heargraves kosztował więcej niz z niego pożytku, a Owen najlepsze lata ma dawno za sobą.Van Der Sar nie może grać 100 lat, a Kuszczak nie jest bramkarzem na miarę MU (przykre ale takie są fakty).Zaawansowany wiekowo jest też Ferdinand.Tutaj alternatywa na szczęście istnieje.Anderson (co udowodnił już milion razy) do pierwszego składu (przynajmniej w MU) się nie nadaje.Nani to w tym momencie duża niewiadoma.Zobaczymy czy ustabilizował formę czy po prostu reszta piłkarzy jest już tak słaba ,że na ich tle się wybija.Co do Valencii byłem i pozostanę sceptyczny.O dziwo atak zaczął grać co mnie wprawia w niemałe zakłopotanie.Dymitar Drewnatov zaczął trafiać!!Reasumując skład mamy przeciętny...Przydałaby się transfuzja
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 10:51 #160
ermac pisze:
ermac
Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.11.2010 14:35

błąd sory;/ ;)
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 14:34 #159
ermac pisze:
ermac
Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.11.2010 14:36

znowu! ;/ co za gó**
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 14:35 #158
Liverpool9
Liverpool9 pisze:
mieliście mieć 100 milionów na transfery
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 10:39 #157
siata19
siata19 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.11.2010 10:29

AFellay albo Sanchez to moje propozycje :)
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 10:29 #156
DevilxDevil
DevilxDevil pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.11.2010 10:18

Wiem, że nie w temacie, ale czy ktoś może mi odpowiedzieć na ten temat?

[link usunięty]
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 10:17 #155
Zenek20082
Zenek20082 pisze:
Chyba ktos Roo zrobił w ch... . Tylko najlepsze jest to ze mieliśmy miec 50mln na transfery.
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 09:12 #154
szraaamek pisze:
szraaamek
100 mln.
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 10:32 #153
siano89
siano89 pisze:
Ręce opadają ... SAF zaczyna przeginać pałe... Jeżeli sądzi że Antonio po tak ciężkiej kontuzji wróci na drugi dzień do swojej formy to chyba czas odejść na emeryturę... Eduardo po ciężkiej kontuzji musiał opuścić Arsenal... całe zamieszanie wynikło dlatego bo udało nam się wygrać mecz z Tottenhamem i SAF nabrał wody w usta w przyszłym roku będziemy kupować niemowlaki i na OT będzie żłobek ... ;/ chora polityka transferowa... może liczy na Owena Hargreaves'a ? nie rozumiem tego ... SAF niechce kupować bo w LM nie będą mogli grać... no zgadza się tylko na początku sezonu SAF twierdził że mistrzostwo "swojego podwórka" jest najważniejsze albo on ma De javu albo juz czas odejść
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 08:56 #152
Tristan pisze:
Tristan
i można kupić też dobrych zawodników co nie występowali w LM, bo wiele klasowych zespołów miało w tamtym sezonie kiepskie wyniki i nie dostało się do LM i jest z czego wybrać
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 10:10 #151
ermac
ermac pisze:
Heh dobre komentarze ;)
Wszyscy co chcą transferów albo powiedzą coś na SAF'a zaraz równani z ziemią...
Grajmy dalej Naszymi mega grajkami Carrick Fletcher Neville Park potem Nasza młodzież która pewnie pogra jeszcze z 5lat Giggs Scholes VDS...
Czy kibice Manchesteru nie mogą chcieć chociaż 1-3 jakiś mocnych transferów?
To jakieś zakazane czy co? Temat tabu...
Ależ jakie to oburzenie jak ktoś chce kake albo innego piłkarza z nazwiskiem połowa dostaje zawału druga połowa wyzywa od dzieciarni...ostro
Podejrzewam że nie tylko kibice w Polsce ale i w Anglii chcą wzmocnień i to takich które z miejsca wzmocnią skład a nie młodzi którzy muszą się rozwinąć jeszcze.

Kiedyś SAF powiedział że jak na taki klub jak MANCHESTER to mamy za mało zwycięstw w LM ale bez żadnych wzmocnień to podejrzewam że ciężko będzie powalczyć o to trofeum.
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 08:42 #150
benek2411 pisze:
benek2411
1)Dałem Ci strzałeczkę w górę bo mądrze prawisz:) VDS, Giggs, Scholes, cóż z tego że nie wytrzymują całego meczu, mają wiecznie kontuzje to na dodatek nie utrzymują formy. Najmniej można się spinać do VDS ale no prosze was, gdyby nie Rio i Nemanja to co mecz by puszczał po 2-3 gole.

2)Co do składu man.utd. Prawdziwych gwiazd nam brakuje, a tacy zawodnicy są bardzo potrzebni, tacy którzy sami potrafią wygrywać mecze, takiego zawodnika mieliśmy jednego, no góra dwóch odkąd ja pamiętam. Jeden to Ronaldo drugi to Cantona. Bez takich ludzi nawet nie mamy co walczyć, Chelsea nas zmiecie ze 4-0 w tym sezonie.

Pomijając tandetnych zawodników to tak:
-Nani-rozegrał się, potrafi wziąć na siebie ciężar gry ale niestety ie ma z kim pograć.

-Berbatov-świetny początek, ale teraz idzie mu gorzej, ferguson mu nie ufa, jak nie strzeli szybko gola to ściąga go koło 60min, moim zdaniem niepotrzebnie.

-Chicharito-On występuje tylko w roli kata, zero techniki, dryblingu i przeglądu pola.

-Rooney-powinni go sprzedać chociaż klub miałby szmal na transfery, on miał już swój sezon który już raczej nigdy się nie powtórzy.

Z klasowych zawodników mamy jeszcze Andersona którego potencjału nie potrafi wykorzystać Ferguson więc niech oddadzą go do Barcelony bo tam miał grać.

3)Co do transferów to nie ma sensu kupować małolatów bo oni raz dwa zadławią się grą i będzie tylko zmarnowany szmal. Powinni kupić kilku klasowych zawodników, Napstnika, rozgrywającego i skrzydłowego. Niech nikt nie wmawia że Manchester ma dobry skład bo może i mają ale skład wyjściowy, a zmian nawet nie ma co robić bo siedzą jakieś łamagi. Prawdziwa druzyna powinna być taka w której rezerwowi są tak świetni jak zawodnicy z podstawowego składu, wtedy jest konkurencja, zawodnicy się bardziej starają, są lepsze wyniki.

A temu śmiesznemu Fergosonowi nigdy nie zapomnę że nie kupił Teveza na stałe.


A TERAZ MNIE DZIECI NEOSTRADY MINUSOWAĆ I PŁAKAĆ ŻE GIGGS I SCHOLES SĄ ELO SUPER :]
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 09:12 #149
Szaman0 pisze:
Szaman0
Akurat tak się składa za VDS wytrzymuje cały mecz ...
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 09:33 #148
suuchy pisze:
suuchy
a masz minusa jak chcesz :D
a co do Teveza to za wiele nie pokazuje w tym City
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 09:49 #147
Powell pisze:
Powell
Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.11.2010 10:32

Benek2411: Z Końcówki Twojej wypowiedzi wnioskuje, że sam jest dzieckiem Neo. Jeżeli ktoś się nie będzie zgadzał z Twoją wypowiedzią to da Ci minusa, w tym ja. I pisząc w ten sposób dobrze wiesz, że zostaniesz zminusowany. VDS wpuszczałby 2,3 gole ? Puknij się w głowę. Chicarito gra bez techniki ? Jak na razie jego bramki nie były strzelane przypadkowo na pałę. Strzał z Valnecią, głową ze Stoke. Rooney jak wróci do formy to będziesz pisał: Jaaa ten Roo to jest ekstra elo, melo. Jakich wy chcecie transferów ? Real robił dużo transferów i gówno z tego miał. Tak kogoś kupić na pałę, zawodnika, który potem się nie sprawdzi. Takiego zawodnika, o którym będzie się pisało na devilpage, że dobrze grał w klubie yy, a teraz nic nie pokazuje, że SAF wydał aż 30 mln na takiego cieniasa. City narobiło dobrych transferów ? Świetnie grają no nie ? Chcecie super transferów to odpalać FIFE i do dzieła. Ja też liczę na jakiś transfer, ale nic na siłę. Wyraźnie widać, że się rozkręcamy. Wracając do osoby Javiera. Jakby miał znane nazwisko to byście mówili jaki to on nie genialny. A ten chłopak przyjeżdża z Meksyku na wyspy, od początku wali bramki, ciężko pracuje i ma potencjał. To, że ostatnio nic nie pokazał to nic nie znaczy.
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 10:31 #146
Powell pisze:
Powell
Oczywiście 30 mln nie nawiązuje do Berby. Ot tak mi się napisało ;)
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 10:33 #145
jacaKONA pisze:
jacaKONA
benek ale jesteś pajacem, widać że w grze widziałeś tylko ronaldo a o Cantonie to słyszałeś z opowiadań bo jesteś za młody... na szczęście to Fergie zarządza Manchesterem, bo gdyby słuchał takich "doradców" to już dawno wyglądalibyśmy jak liverpool.
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 10:37 #144
syndicate pisze:
syndicate
Do Powella:
City zrobiło kilka dużych transferów i...mają czas.Im brakuje przede wszystkim marki United.I piłkarza pokroju Roy Keane, który by to pozbierał w całość.Ja mimo iż to rywale , bym ich nie skreślał.Real ma Mourinho , a ten nie jest typem nieudacznika...
Przykładem świetnych i dużych transferów jest Barca.Nasz skład im zdecydowanie ustępuje.A w końcówce swojej wypowiedzi tylko się pogrążasz.
ManU jest wielką drużyną i potrzebuje wielkich meczów(Camp Nou 1999) i wielkich trofeów, a co się z tym wiąże wielkich graczy.Wszystko...
» Wtorek, 02 listopada 2010, 10:52 #143
siata19
siata19 pisze:
czyżby jakiś Cichy transfer? :)
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 07:48 #142
FiFlaK
FiFlaK pisze:
Pewnie staję się nudny, ale jeszcze raz zaznaczę, jedyne wzmocnienia jakich nam trzeba, to środek pola. W tym :

Ricardo Kaka - ma kontuzje, nie odnajduje formy, którą błyszczał w Milanie. Jose zapewne go puści, w końcu za kilka lat ma przejąć United więc zależy mu na Kace w United. (tak mi się wydaje). 30-50mln funtów.

Sotiris Ninis - Chłopak jest groteskowy, idealny ofensywny pomocnik. Armata w nodze, nieziemski przegląd pola, niezły drybling. Idealne zastępstwo dla Paula. Co ciekawe, Barca, Real, Inter, Chelsea, składały mu propozycję. Młody odmówił, zaznaczając, że jedyny klub do którego chce trafić to Manchester United. Czego więcej trzeba ?! 10-20mln funtów.

Gareth Bale - Opcjonalnie. Szybki, gra zarówno na lewym skrzydle jak i w obronie. Drybler z niego średni, jednak umiejętności utrzymywania się przy piłce, coś niesamowitego. Dużo strzela, dużo pomaga. ok.20mln funtów.


Nic więcej nam nie trzeba. Mam nadzieję, że Ferguson zdaje sobie z tych transferów sprawę, bo interesuje się tymi zawodnikami. Jednak zaznaczam, to oni mogą być przyszłością United. Kaka ma swoje lata, jednak potrzeba nam doświadczonego play-maker'a. Co o tym sądzicie ?
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 02:05 #141
pierzunio pisze:
pierzunio
Dobrze kminisz ale jednak Kaki nam nie trzeba.
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 08:04 #140
Fistashi69 pisze:
Fistashi69
Spoko spoko Fiflaczek, zgadzam się (no może poza Kaką, nigdy nie byłem zwolennikiem jego talentu), ale na nastepny raz sprawdź co znaczy słowo 'groteskowy'; P
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 09:04 #139
bober89 pisze:
bober89
Kaka grą w Milanie i w reprezentacji udowodnił wielokrotnie, że jest jednym z najlepszych piłkarzy na świecie, wystarczy sobie przypomnieć np jak kilka lat temu sam ośmieszał United.

groteskowy pomocnik:D niezły tekst:D

co do Ninisa takie słowa dobrze o chłopaku świadczy;) tylko pytanie, czy ma szansę na grę u nas.

Bale pójdzie za dużo więcej niż 20 mln
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 11:26 #138
PITI
PITI pisze:
Też sądzę, że w styczniu nie ma kogo sprowadzać, bo to trochę mija się z celem. Jedyny transfer jaki nam ostatnio wyszedł zimą to Evra. A w letnim oknie transferowym powinniśmy nabyć 3-4 grajków. Ja chętnie widzałbym w składzie:

Agbonlaghora - piekielnie szybki napastnik, który może wnieść wiele polotu w grę United, może też grać cofniętego napastnika.

Lennon/ A. Young - ktoś z tej dwójki, miło by było zobaczyć obu w stroju Manchesteru, ale to raczej niemożliwe. Obaj bardzo szybcy i utalentowani. Osobiście bardziej skłaniałbym się ku zawodnikowi AV

Afelly/ Henderson - ten pierwszy to może być strzał w przysłowiową "10". Chłopak ma niemożliwy potencjał i nieprzeciętną technikę. Natomiast ten drugi ma przed sobą bardzo dobrą przyszłość, tylko jeszcze trzeba go trochę ukształtować i chłopak może być czołową twarzą Premier League.
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 01:54 #137
eleven
eleven pisze:
"Do końca sezonu jeszcze 5 miesięcy, a my mamy informacje, że pod koniec lutego do gry powinien być gotów Antonio Valencia. On będzie jak nowy nabytek gdy zacznie grać." po przeczytaniu tych słow na mojej twarzy zawitał uśmiech :)
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 01:15 #136
Klimaa
Klimaa pisze:
Może to być po prostu gra Fergusona aby ewentualne transfery były przeprowadzone po cichu. Zobaczymy czy się zdecyduje na nowych grajków.
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 00:19 #135
manutdfan92
manutdfan92 pisze:
Faktycznie w zimie nie ma co szastać kasą, ale w lecie trzeba nam koniecznie zmian. Nigdy nie byłem zwolennikiem wielkich transferów ale w lecie chciałbym zobaczyć 3-4 nowe twarze. Gdybym był SAFem to zainteresowałbym się Balem, Afellayem bądź Ninisem i jakimś porządnym defensywnym pomocnikiem np.Rodwellem.
» Niedziela, 31 października 2010, 23:43 #134
foreveryoung
foreveryoung pisze:
Afellay byłby świetnim rozwiązaniem będzie do wzięcia za darmo a może grać na skrzydle jak i w środku w dodatku strzela bramki i robi to dość często więc nie ma co się zastanawiać tylko już szykować mu kontrakt :D
» Niedziela, 31 października 2010, 23:30 #133
pilsudczyk
pilsudczyk pisze:
Jeśli chodzi o zimowe okienko transferowe to zgadzam sie z Sir Alexem. Nie ma co robić bałaganu i tracić czas na negocjacje z piłkarzami. Lepiej przepracować porządnie ten okres z obecnymi piłkarzami. Ale jeśli chodzi o lato to ja oczekuję prawdziwej czerwonej rewolucji kadrowej. Pozbycia się około 10-ciu zbędnych graczy i zakupie 3 klasowych piłkarzy o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 milionów funtów.
Ave Piłsudski!
» Niedziela, 31 października 2010, 22:47 #132
R4F
R4F pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.10.2010 22:37

Ja chce tylko jeden transfer ! Paulo Henrique Ganso !
» Niedziela, 31 października 2010, 22:35 #131
benek2411 pisze:
benek2411
Chyba w snach. Już gadka na temat Ganso była i on nie chce grać w Manchesterze.
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 08:59 #130
majkelSJZ
majkelSJZ pisze:
Fergie ma całkowitą racje. Nie ma sensu brać się za transfery w zimie, klasowi piłkarze nie mogą występować w LM, a i okres przygotowawczy przepracowali w innej drużynie, ciężko o zgranie. Pokusiłbym się jedynie o Afellay'a, którego pozyskanie byłoby świetnym ruchem ( wolny transfer ).

Na zakupy przyjdzie czas latem, chociaż wg mnie potrzebny jest jedynie klasowy środkowy pomocnik i drugi skrzydłowy w razie słabej formy Valencii po tej koszmarnej kontuzji, bądź przedłużającej się rehabilitacji Antonia.
» Niedziela, 31 października 2010, 22:12 #129
jarek879
jarek879 pisze:
on juz szuka pilkarzy nowych w kwietniu(tak jak zrobil z hernandezem) podpisze pewnie 3-4 kontrakty zeby od 1 lipca nowi pilkarze byli do dyspozycji i sie zgrywali z druzyna...a po zakonczeniu sezonu pozegnaja sie z druzyna van der sar,sholes,giggs,nevile,hargreaves(koniec kontraktu),owen
» Niedziela, 31 października 2010, 21:51 #128
Antol
Antol pisze:
Zimą nie ma co szastać kasą, ale Affelay'a można by wziąć za darmo, jeśli będzie chciał dla nas grać. Myślę jednak, że latem przydałoby się kupić rozgrywającego.
» Niedziela, 31 października 2010, 21:51 #127
LKvtz
LKvtz pisze:
Haha , po transferze Chicharito było : To koniec transferów , Papa.
A tutaj z zaskoczenia Bebe
możliwe że SAF nikogo nie kupi ale obstawiam jakieś 40% że to zasłona dymna ;) jak zwykle zresztą.
» Niedziela, 31 października 2010, 21:13 #126
foreveryoung
foreveryoung pisze:
Afellay-a chociaż co? Fergie? ;) Kupmy Afellay-a :)Proszę :)
» Niedziela, 31 października 2010, 21:11 #125
RedDragon pisze:
RedDragon
A raczej weźmy Afellaya
» Niedziela, 31 października 2010, 21:41 #124
OnlyRedDevils
Szczerze mówiąc to też nie widzę potrzeby sprowadzania nowych zawodników. Obronę mamy bardzo dobrą, Pomoc też nie najgorsza no i defensywa może być. Jeśli jakieś wzmocnienia to tylko w defensywie, ale lepiej dać się rozwinąć Javierowi.
» Niedziela, 31 października 2010, 20:58 #123
piokrop pisze:
piokrop
Pomieszałeś trochę w tej swojej wypowiedzi :P
» Niedziela, 31 października 2010, 21:07 #122
gr5 pisze:
gr5
Przeczytaj zanim wyślesz :D
» Niedziela, 31 października 2010, 22:48 #121
witek
witek pisze:
Nie rozumiem oburzenia co niektórych.

Po pierwsze, to że Sir Alex mówi że nikogo nie kupi to nie znaczy że tak będzie. Z resztą popieram go w kwestii styczniowych transferów. Piłkarze kupowani w zimie mają zbyt mało czasu na przystosowanie się do nowego otoczenia.

Po drugie... czy naprawdę uważacie że transfery są niezbędne? Mamy świetnego menadżera, który zna się na swoim fachu i budowanie drużyny to dla niego bułka z masłem. Budowanie drużyny to znak firmowy Fergusona. Kto tak nie uważa, nie powinien być kibicem United.

Nasza drużyna składa się z bardzo dobrych piłkarzy, doświadczonych ludzi którzy MAJĄ STWORZYĆ KOLEKTYW i go tworzą! Mieszanka doświadczenia z młodością plus, szeroka kadra i ciągle nowe talenty ze szkółki napędzają ten klub. Oczywiście można by było kupić lewo skrzydłowego czy ofensywnego pomocnika, ale zaufajmy tym których mamy. A raczej ma ich Manchester United i Sir Alex Ferguson - niektórzy o tym wciąż zapominają. Istnieje wolność słowa, ale jesteśmy zbyt mali by nazywać Fergusona "wypalonym trenerem"...
» Niedziela, 31 października 2010, 20:43 #120
kckMU pisze:
kckMU
Popieram Cantonę,

Chodź widzisz, sam nie możesz ukryć, że ten jeden jedyny transfer na obecną chwilę jest bardzo potrzebny. No ale ja tam wierze w Carricka ;)

"Cudze chwalicie, swego nie znacie"
Powiedzcie mi gdzie był Xavi, Sneijder czy inny Iniesta w sezonach 07-09?
To, że Carrick stracił formę to nie znaczy, że mamy go wypie*****ć ze składu. Poczekajcie, jak on ją odzyska i w europie będzie grał jak za dawnych lat, świat znowu zapomni o wyżej wymienionych.
» Niedziela, 31 października 2010, 22:00 #119
Polipek32
Polipek32 pisze:
Z jednej strony jakieś wzmocnienia się przydadzą, ale z drugiej lepiej jest kupować latem.
» Niedziela, 31 października 2010, 20:10 #118
szraaamek
szraaamek pisze:
Ludzie dlaczego wszystkich minusujecie ?? Niektóre komentarze są na poziomie a wszystkie zminusowane - Ogarnijcie się...

Wszyscy znawcy i eksperci z naszej strony teraz będą budować nowe "11" United. Ferguson wie najlepiej czy są potrzebne transfery czy nie.
» Niedziela, 31 października 2010, 20:07 #117
Fistashi69
Fistashi69 pisze:
Żałość mnie ogarnia jak czytam wasze wypociny. Oczywiście wy lepiej poprowadzilibyście skład, zdobywalibyście trofea, itp itd. Transfery to wasza specjalność, w końcu trenujecie nie od dziś, jesteście codziennie na treningach United i wiecie kto jest w formie. Po ch*j nam SaF? Na Devilpejdżu siedzi tyle znakomitych trenerów.
Sam czasami wkurzam sie na zmiany SAFa w trakcie meczu i nie rozumiem jego wyborów, no ale ludzie...
» Niedziela, 31 października 2010, 19:43 #116
kk8191 pisze:
kk8191
to samo pisalem, ale niektorzy za duzo graja w fife, managera albo pes'a i niestety tego sie nie zmieni
» Niedziela, 31 października 2010, 20:08 #115
Fistashi69 pisze:
Fistashi69
Hahahahahah, Wajtek no faktycznie staczamy sie po równi pochyłej, trzy lata z rzędu mistrz, potem drugie miejsce a w tym sezonie też do tej pory jesteśmy drudzy ex aeqo razem z Arsenalem. Straszna kicha!!
» Niedziela, 31 października 2010, 20:14 #114
kk8191 pisze:
kk8191
Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.10.2010 20:21

a trzeba tez brac pod uwage fakt ze nie mamy porazki, co prawda mamy remisy nawet i niektore po glupich bledach, ale trzeba przyjac do wiadomosci fakt, ze pilka nozna jest tak nieprzewidywalna. dlatego mysle ze gra tym skladem nie jest czyms dolujacym, bo taki manager jak SAF wie co robi.
» Niedziela, 31 października 2010, 20:19 #113
kk8191 pisze:
kk8191
Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.10.2010 20:26

bo mamy teraznieszosc i cel na ten sezon jest prosty - wygrac wszystko co sie da w miare mozliwosci. nie ma co sie martwic przyszloscia. bedziemy sie martwic jak Giggs skonczy 43 lata :)
» Niedziela, 31 października 2010, 20:25 #112
Fistashi69 pisze:
Fistashi69
Wajtek, zastanów się o czym ty mówisz... Na każdą pozycje w zespole mamy zawodnika który może grać przez kilkanaście następnych lat, a ty mowisz że nie przejmujemy się przyszłościa. Jak chcesz młode zajebiste gwiazdki to kibicuj sobie Barcie ;)
» Niedziela, 31 października 2010, 20:31 #111
devil987
devil987 pisze:
Ja bym chciał tylko jakiegoś rozgrywającego za Scholes'a i nic więcej do szczęścia mi nie potrzeba, chyba że jakaś wyprzedaż by była :)
» Niedziela, 31 października 2010, 19:07 #110
Fistashi69 pisze:
Fistashi69
No to przecież na zime może Cleverley wracać...
» Niedziela, 31 października 2010, 19:31 #109
witek pisze:
witek
Najlepiej wypi**dolić wszystkich weteranów, tych którzy budowali przez ostatnie lata potęgę United. Żal.
» Niedziela, 31 października 2010, 20:46 #108
goghetta
goghetta pisze:
czy SAF kogoś kupi czy nie kupi to i tak zawsze będe kibicował United a wiem, że on sam nie może powiedzieć na pewno ze nikogo nie kupi bo tak było nie raz a i tak sprowadził jakiegoś młodzika ;) ale ja bym tylko chciał żeby przyszedł nowy rozgrywający za Paula bo z młodych to nie bardzo mamy środkowych(Anderson kompletnie bez formy i chce wrócić do Porto) ale taki Gourcuff byłby idealny albo Sneider bo najlepszy w tym momencie młody rozgrywający jest dla nas nie dostępny - Fabregas(chce do barcy i jest w arsenalu-nasz odwieczny rywal) Glory glory ManUnited ;D
» Niedziela, 31 października 2010, 18:39 #107
kalek pisze:
kalek
Myślę, że teraz nie przyjdzie nikt w styczniu a na pewno w po zakończeniu sezonu SAF ma teraz obiecane 100 mln funtów czy euro więc na pewno kogoś sprowadzi na Old Trafford. Przyjdzie na pewno jakiś środkowy i mam nadzieje skrzydłowy za Giggsa
» Niedziela, 31 października 2010, 19:19 #106
Fistashi69 pisze:
Fistashi69
Arsenal nasz odwieczny rywal? : O Od kiedy?? Pewnie Chelsea też nie? A o takich Leedsach to nawet nie słyszałeś ;)
» Niedziela, 31 października 2010, 19:32 #105
goghetta pisze:
goghetta
Fistashi69 nie bedziesz mi mowil kto jest odwiecznym rywalem bo dłuzej kibicuje Man Utd niż ty zyjesz, a wiec schowaj sie dziecko i mnie nie denerwuj...
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 08:02 #104
Fistashi69 pisze:
Fistashi69
No zajebiście kibicujesz, skoro mówisz że odwiecznym rywalem MU jest Arsenal ;) A poza tym, internetowy kozaku, gówno o mnie wiesz, więc nawet się nie waż mówić do mnie dzieciaku, znając życie pewnie sam kibicujesz od sezonu '08 i zgrywasz znawce.
Właśnie wg. takich ludzi naszymi najwiekszymi rywalami są Chelsea, Arsenal czy Barcelona (!)
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 09:02 #103
francuz107 pisze:
francuz107
Fistashi69

po pierwsze Nie największymi rywalami, a odwiecznymi. Jest różnica. Po drugie Barcelona to inna liga... A Goghetta ma rację. :)
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 11:22 #102
RedDragon pisze:
RedDragon
goghetta i francuz107 a właśnie że się nie znacie. Myślicie, że jesteście rok czy dwa starszy to mądrzejsi?
Prosta różnica między największym i odwiecznym rywalem
Obecnie
Największy rywal - Chelsea
Odwieczny rywal - Liverpool, Leeds też ale są w niższej lidze
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 11:52 #101
Fistashi69 pisze:
Fistashi69
Francuz co!?!?!?! Barcelona nasz odwieczny rywal? Nie załamujcie mnie ludzie, jezu... To są okresowi rywale wyłącznie pod względem sportowym. 'Rywale z tradycjami' to Liverpool, Leeds, City
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 18:52 #100
Pablo972
Pablo972 pisze:
Ja byłbym zadowolony, gdyby przyszedł Muntari. Tylko on.
» Niedziela, 31 października 2010, 18:38 #99
scholes18
scholes18 pisze:
nawet dobrze bo na razie nie ma sensu nikogo kupować. w takim składzie na pewno dadzą rade;)
» Niedziela, 31 października 2010, 18:38 #98
Tennant
Tennant pisze:
No to się Rooney zawiedzie ;p.Damy radę z obecnym składem,transfery w zimie są bez sensu(brak szans na grę w LM)
Glory Glory MU
» Niedziela, 31 października 2010, 18:03 #97
tom90
tom90 pisze:
I bardzo dobrze. Lepiej przetrzymać pieniądze na letnią rewolucję :D
» Niedziela, 31 października 2010, 17:52 #96
kondziu
kondziu pisze:
zal ;/ pierwsze obiecuja rooneyowi takze ze kupja kogos a potem jak zwykle wspanialy kur** SAF ma swoje zdanie ze mamy dobry sklad kur** !! Niech kupuja Torresa bo za niedlugo to my do 2 ligi spadniemy ;/ ;/ ;/ Glory Glory Man UTd !
» Niedziela, 31 października 2010, 17:49 #95
kk8191 pisze:
kk8191
idz do City jak ci sie nie podoba tam Szejkowie ci kazdego sprowadza nawet menela spod budki
» Niedziela, 31 października 2010, 17:51 #94
leito276 pisze:
leito276
wyjdź i nie wracaj sezonowcu O_O
» Niedziela, 31 października 2010, 17:54 #93
cysiuu123 pisze:
cysiuu123
Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.10.2010 18:37

ej koleś ile ty masz lat ?? wiesz coś o futbolu ?? spadniemy do 2 ligi ... jeszcze zdobędziemy tutuł mistrzowski bez tych super-wzmocnień. Oglądałeś mecz z tottenhamem ?? Mieliśmy dużą przewagę, wiem wiem gol naniego, ale należało mu sie za te wszystkie akcje, m.in. za tą, gdzie poprzeczka była. 1-2 wzmocnienia ale młodych, utalentowanych graczy i będzie ok. Ferguson ostatnio powiedział, że za pare lat MU będzie inne i ma racje. A jak ci się podobają spektakularne transfery to idz do Cfelsów albo City.

(do kondzia)
» Niedziela, 31 października 2010, 18:35 #92
kalek pisze:
kalek
kibic sukcesu kuźwa się odezwał poczekaj trochę nasz skład jest w budowie tak mnie się wydaję. Nie w każdym sezonie będą sukcesy. Ja wiem, że wszyscy by chcieli żeby United wygrywało wszystko w każdym sezonie ale tak się nie da.
» Niedziela, 31 października 2010, 19:23 #91
kondziu pisze:
kondziu
Lubialem Lubie i bede lubial MU tylko mnie to troche wkurzylo ;/
» Niedziela, 31 października 2010, 20:17 #90
PauloKuhan
PauloKuhan pisze:
no moze nikogo nie kupywac ale affelay wypadalo by sciagnac bo jest od stycznia za free :P
» Niedziela, 31 października 2010, 17:47 #89
kk8191
kk8191 pisze:
nie no rozwalaja mnie niektorzy xD "Fergusony" i "Gille" niedlugo beda tacy co Glazerow beda nasladowac xD
» Niedziela, 31 października 2010, 17:44 #88
kckMU
kckMU pisze:
Szczerze? To ja wolę, aby gruba kasa i duże transfery zostały przeprowadzone latem. Ferguson wie co robi. Czemu?

1. Załóżmy, że zawodnik grał w LM - wiemy o co chodzi.
2. Jest więcej czasu na wszystko, przemyślenia, rozmowy i tak dalej.
3. Aby zastąpić takich piłkarzy jak Scholes, Giggs, Edwin właśnie potrzeba naprawdę tak jak zaznaczyłem w pkt. 2 - czasu. Bo na hura to takich zawodników nie znajdziemy.
4. Po zakończeniu całego sezonu można pomyśleć, kto naprawdę się nadaje do gry w United, a kogo można za dobre pieniądze sprzedać.

Jeśli to prawda, że mamy 100 mln, to wystarczy dobrze nimi zarządzić i będzie duży pożytek.
Moje propozycje są bardzo proste:
Edwin - Akinfiejew
Scholes - Schwainsteiger
Giggs - Wróci Valencia, Nani na lewą
Neville - Rafcio :)

Czemu zaznaczyłem Bastiana? Na 99% nie przedłuża kontraktu z Bayernem - sam powiedział. Odrzucił z wejścia propozycje La Liga, Serie A. Liczy się dla niego tylko Premier League. Jego słowa można przeczytać na (Chelsealive-pl).

A jak zrobi Ferguson?
Trafić jego decyzje to graniczy z trafieniem 6 w totolotka :|
» Niedziela, 31 października 2010, 17:34 #87
cysiuu123 pisze:
cysiuu123
Chelsea wyciągnie po niego odrazu łapy jak po ballacka.

Schweinsteiger za darmo ok, ale za kase sie nie opłaca, bo to troche taki boiskowy cham, a w united od kilku parych ład niemców nie ma.
» Niedziela, 31 października 2010, 18:40 #86
Master123 pisze:
Master123
1. Ile my w tej LM jeszcze nagramy po grupach max 4 spotkania i do widzenia, jak nas Stoke w środku pola zjada .
2. Od zimy do następnego sezonu jeszcze wiecej .
3. W lecie relae , farsy czy inne milany zaczną kupować wiec wcale o grajków łatwiej nie będzie .
» Niedziela, 31 października 2010, 19:07 #85
welllone pisze:
welllone
Tylko nie Bastian. Może i gra dobrze ale nie trawię go po prostu i nie chciałbym widzieć w United.
» Niedziela, 31 października 2010, 19:12 #84
czerwonydevil
Czyli przyjdzie w lecie może jeden/ dwóch zawodników. Bo jak każdy wie (no prawie każdy) zawodników trzeba wprowadzać pojedynczo do składu.

Liczyłem na chociaż jeden transfer w zimie, ale SAFowi trzeba ufać, on wie najlepiej co i jak z drużyną.

A może SAF przeprowadza kolejną marną gadkę, a zrobi kompletnie inaczej ?
no zobaczymy.

Ale bramkarz by się przydał już teraz.

PS. Poda mi ktoś jakąś listę (w miarę dobrych i dostępnych dla nas) Środkowych pomocników ? Bo narazie przychodzi mi do głowy tylko De Rossi.
» Niedziela, 31 października 2010, 17:20 #83
Master123 pisze:
Master123
Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.10.2010 18:04

Ja podałem kilku , oprócz tego również skrzydłowych i takich z lekka uniwersalnych pomocników zorientowanych ofensywnie bądź nawet nieco pod atak . Do tego oczywiście Yoann Gourcuff ale on raczej nie do wyjęcia z Lyonu . Lucho GonzĂĄlez też całkiem całkiem z Marsylii . Z Anglii wiadomo Arteta i Modric .
» Niedziela, 31 października 2010, 18:01 #82
Master123
Master123 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.10.2010 17:08

Prosta sprawa albo nie ma kasy albo SAF na starość traci kontakt z rzeczywistością . Stoke zjada nas w środku pola mecz wygląda jak Boltonu z Wolwes , Tottenham podobnie mamy więcej szczęścia niż rozumu i w dodatku sędzia nam pomaga. Poprzednie remisy z przeciętnymi ekipami typu WBA i Bolton też powinny o czymś świadczyć.

Giggs kontuzja i nie ma wartościowego lewego skrzydłowego, nie mówiąc o jego wieku . Anderson i Carrick grają kiłę, parkinson to samo (tak wiem zagrał w końcu jedno przyzwoite spotkanie , teraz 5 kolejnych nam zawali) . Leń wraca do formy z poprzedniego sezonu czyli 1 bramka na 5 spotkań ale transfery nie są potrzebne. O OH co niektórym radzę już zapomnieć .


Grajków do pozyskania co niemiara, nie mówię że wszyscy do wyjęcia, 2 z nich wystarczy :

De Rossi, świniak z Bayernu (ponoć kończy mu się kontrakt), Kaka (może Real go puści za 25-30 mln, odpady z realu są ostatnio genialne ostatnio),Ezequiel Lavezzi, Hamsik, Danny de Zeeuw, Young (nie chce podpisać kontaraktu), Ibrahim Afellay(za free), Javier Pastore,Alou Diarra , Miralem Pjanić (ostatnio coś na ławce siada) i mogę niemal w nieskończoność wymieniać .

Wystarczyło by 2 z nich pozyskać i możemy nadal walczyć o trofea ale nie lepiej kisić parkinsony .
» Niedziela, 31 października 2010, 17:07 #81
FiFlaK
FiFlaK pisze:
Przecież... A co ja się będę produkował, wy i tak wiecie swoje.
Trzeba zaufać Fergusonowi, on wie co robi.
» Niedziela, 31 października 2010, 17:04 #80
siowy797
siowy797 pisze:
Szkoda , lepiej by było jakby jednak kogoś kupił.

Valencia , Hargraves - kontuzje

Van der Sar , Giggs , Neville , Scholes za niedługo emerytura

Więc pare wzmocnień się przyda :)
» Niedziela, 31 października 2010, 16:30 #79
damianz5
damianz5 pisze:
Po co zima jakies transfery jak i tak zawodnicy kupieni nie mogli by uczestniczyc w lidze mistrzow bo raczej teraz bedziemy kupowac jak juz cos klasowych pilkarzy a nie dobrze sie zapowiadajacych.
Trzeba poczekac do lata ale i tak ten sklad jest wystarczajacy aby liczyc sie w walce o lm i lige angielska
» Niedziela, 31 października 2010, 16:21 #78
Gozdal pisze:
Gozdal
Jeśli jest wystarczający to po co gadać o transferach i po co Rooney robił taką awanture że klub nie liczy się w walce o trofea?? Ma racje, widać co sie dzieje w PL i LM
» Niedziela, 31 października 2010, 17:00 #77
Fistashi69 pisze:
Fistashi69
Gozdal, krytyku od siedmiu boleści, co się takiego dzieje w PL? W LM? Jesteśmy ex aeqo drudzy w lidze, pierwsi w lidze mistrzow, jestesmy dalej w CC i FA, nasza gra z meczu na mecz wygląda coraz lepiej a nasz skład prezentuje się fajnie.
Kibice sukcesu, kur*a.
» Niedziela, 31 października 2010, 19:38 #76
Gozdal pisze:
Gozdal
Jeśli nie widzisz problemu w przegrywaniu bądź remisowaniu wygrywanych spotkań to nie wiem co dla cb się liczy? W LM powinniśmy roznosić każdego w takiej grupie, a tu dwa wymęczone zwycięstwa i remis, i co w tym takiego optymistycznego?
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 00:39 #75
Kajdan
Kajdan pisze:
Mam nadzieje, ze jednak kogos kupi. Trzeba powoli myslec o nastepcach Giggsa Scholesa i Edwina. Oni nie beda grali wiecznie.
» Niedziela, 31 października 2010, 16:14 #74
Drenus
Drenus pisze:
Spodziewałem się tego, (duze) transfery zimą nad Old Trafford są tak samo prawdopodobne jak to że na klatce schodowej spotkam stado pingwinów.
Pozostaje nam czekać do lata ;)
» Niedziela, 31 października 2010, 16:08 #73
welllone pisze:
welllone
Latem pingwinów też nie będzie :D
Jeden może dwa transfery do góra 20 mln moim zdaniem i na więcej bym nie liczył.
» Niedziela, 31 października 2010, 16:16 #72
Agusssia
Agusssia pisze:
Moim zdaniem przydał by się jakiś dobry, kreatywny śr. pomocnik. . .

No, ale jeśli Fergie uważa że nie jest na chwilę obecną potrzebny to trzeba to przyjąć do wiadomości i czekać na kolejne mecze.
Wierzę że jego decyzje wpłyną ' pozytywnie ' na wyniki całego zespołu a chłopaki będą grali tak jak nas do tego przyzwyczaili. . .
» Niedziela, 31 października 2010, 16:05 #71
Kend30
Kend30 pisze:
Chyba każdy się zgodzi że brakuje nam kreatywnego środkowego pomocnika tj. rozgrywającego. Carrick mógłby nim być jednak gra padakę, Anderson też mnie nie przekonuje za bardzo. Scholes całego sezonu raczej nie rozegra.
Wystarczy popatrzyć na inne drużyny z PL które mają takiego zawodnika. Spursi- VDV, CFC- Lampard, Arsenal-Cesc, Lpool- Gerrard.
» Niedziela, 31 października 2010, 16:01 #70
Arothq pisze:
Arothq
częsciowo się z tobą zgodzę, z wyjątkiem, że lampard i gerrard to nie są typowi rozgrywający a raczej tacy "nawalacze" którzy strzelają, ale my takich też nie mamy ;/ środek nie istnieje kompletnie, skoro niema być transferów to licze na owena h jeżeli wróci i z nim fletcher najlepiej niech gra jako def, anderson moim zdaniem ma jeszcze szansę, gra teraz pierwszy raz od dłuższego czasu i przynajmniej próboje rozgrywać, z czasem lepiej się zgra i bedzie lepiej....przynajmniej mam taką nadzieje
» Niedziela, 31 października 2010, 16:25 #69
7iverson7
7iverson7 pisze:
kurde wygralismy dwa mecze i znowu mamy na tyle mocny sklad,ze nikogo nie potrzebujemy... -.-
» Niedziela, 31 października 2010, 15:56 #68
Langan124
Langan124 pisze:
W pewnym sensie Ferguson ma rację bo przecież po nowym roku będzie gotów do gry Valencia i Owen. W pełni popieram Fergusona w podjęciu tej decyzji, lecz się zawiodłem bo myślałem że kogoś nowego zobaczymy na Old Trafford na przykład De Rossi. No ale poco jeszcze bardziej zadłużać klub który i tak jest bardzo zadłużony.
» Niedziela, 31 października 2010, 15:35 #67
Mariushek1993
Zrobi jak bedzie uwazal ;)

A Onet jest niezly

Wielka wymiana snajperów MU i Realu?

Piłkarz Manchesteru United trafi do Grecji?

Czołowy bramkarz świata trafi do Manchesteru?

Reina stanie się zmorą polskich bramkarzy?
» Niedziela, 31 października 2010, 15:32 #66
Krzychu418
Krzychu418 pisze:
@Majek -----> odpisujesz mi [i innym] na wszystkie komentarze, więc Ci coś powiem - Nie obrażaj innych za to że mają swoje zdanie tylko dlatego że sam własnego nie masz !!

Najlepiej nikogo nie kupować przez następne 10 lat co nie !? Jeszcze sprzedać Rooneya, Naniego, Flethera, Vidica i Evrę, tak !? Przecież Scholes, Giggs i Garry są równie dobrzy co wczesniej, więc za 10 lat bedą równie dobrzy co teraz co nie !?
Jesteś żenująco głupim dzieciakiem i dla ciebie sport piłka nożna i gra fifa to synonimy...
» Niedziela, 31 października 2010, 15:25 #65
Majek pisze:
Majek
"Nie obrażaj innych za to że mają swoje zdanie" - A gdzie ja kolego obrażam innych? Przeczytaj jeszcze raz swój post i dostrzeż kto tu kogo obraża ;p

"tylko dlatego że sam własnego nie masz !!" - dobrze wiedzieć

"Najlepiej nikogo nie kupować przez następne 10 lat co nie !?" - no pewnie. Jeśli Ferguson będzie jeszcze tyle prowadził zespół (daj Boże) i uzna, że przez te 10 lat nie potrzeba wzmocnień to nie ma problemu. Piłkarza można samemu wyprodukować, a nie kupywać za grube miliony grajka, który nie wiadomo czy się zaaklimatyzuje, czy spełni oczekiwania i czy będzie chciał "umierać" za klub.

"Jeszcze sprzedać Rooneya, Naniego, Flethera, Vidica i Evrę, tak !?" - jak będą chcieli odejść. Każdy jest do zastąpienia. A pieniądze się przydadzą.

"i dla ciebie sport piłka nożna i gra fifa to synonimy..." - nie rozumiem sensu zdania, więc nie odpowiem ;P

buziaki Krzysiu ;*
» Niedziela, 31 października 2010, 16:02 #64
Krzychu418 pisze:
Krzychu418
A jeśli Farguson powie że zamknie klub Manchester United a stadion odda klubowi o nazwie Manchester City jako boisko treningowe bo tak mu się podoba to też zaakceptujesz i powiesz że tak będzie lepiej... :)

Jako kibice mamy prawo oceniać poczynania klubu w tym Fergusona a ty swoimi złośliwymi uwagami nic nie wnosisz !
» Niedziela, 31 października 2010, 18:56 #63
Werker999 pisze:
Werker999
oOoO to od kiedy trener może zamknąć klub?
» Niedziela, 31 października 2010, 19:01 #62
Majek pisze:
Majek
"A jeśli Farguson powie że zamknie klub Manchester United a stadion odda klubowi o nazwie Manchester City jako boisko treningowe bo tak mu się podoba to też zaakceptujesz i powiesz że tak będzie lepiej... :)" - oj Krzysiu Krzysiu ;) Ty to masz wyobraźnię ;*

"ako kibice mamy prawo oceniać poczynania klubu w tym Fergusona" - oj niestety tak ;)

"a ty swoimi złośliwymi uwagami nic nie wnosisz ! " - wnoszę popłoch. I taki napinacz jak Ty wije się jak w ukropie żeby mnie obrazić i zniechęcić do dalszej szydery i ironii z takich mądrali jak TY ;)
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 09:14 #61
welllone
welllone pisze:
Atak mamy ok, obronę mamy fenomenalną jeśli Vida gra u boku Ferdinanda po lewej szaleje Evra, a na prawej Rafael> Do tego jest kilku solidnych zmienników dla podstawowych obrońców więc tej formacji nie ma się co czepiać. Ale nasza pomoc to już od ponad roku nie błyszczy niestety. Gibson, Anderson, Carrick są kompletnie bezproduktywni. Fletcher się stara ale to za mało. Oni nie potrafią otworzyć podaniem drogi do bramki. Scholes jak ma formę to wtedy gra się klei ale on nie może grać non stop i w tym wieku ma już przebłyski geniuszu przeplatane słabszymi występami. Skrzydła jakoś dają radę, aczkolwiek Park mnie coraz bardziej denerwuje. Szczerze Evra ma więcej akcji ofensywnych niż on. Nani wiadomo ciągnie zespół do przodu, ale pod nieobecność Valenci nie mamy zamienników póki co na skrzydła. Giggs złapał kontuzję i już ciciki do tego wiadomo, że w tym wieku nie błyszczy szybkością.
Nie mówię, że trzeba kupować kogoś ale coś sie musi zmienić w środku pomocy bo obecnie to jest nasz mankament. Defensywnie ci pomocnicy są ok ale ofensywa leży i kwiczy.
Do tego mam taką drobną uwagę. Hernandez bardzo dobrze zasłania się i wycofuje piłkę, bardzo dobre i dokładne podania do tyłu. Ale gdy przychodzi do akcji ... tragedia niestety. Żadne z jego podań do przodu czy na bok nie dociera gdy mogłoby to sprawić, że Berba będzie sam na sam np. we wczorajszym meczu dwa razy mu się trafiło. Nie mówię już o innych mniej rzucających się akcjach. Niestety Groszek nie ma opracowanych podań górą/dołem albo zjada go stres. Strzelać potrafi owszem, ale mógłby zaliczyć już ze 4 asysty ale jego podanie było dalekie od dobrego niestety.
» Niedziela, 31 października 2010, 15:20 #60
crash
crash pisze:
OMG! co na to Wayne!? no naprawdę wielkie rzeczy, nie ma się czym podniecać, jak Fergie będzie kogoś chciał to i tak kupi, a potem powie że od dawna go obserwował a że inne kluby zaczęły działać to musiał wykonać szybki ruch czy coś w tym stylu ;) tylko zrobi to jak będzie kogoś potrzebował, a nie w momencie w którym uważa swój skład za wystarczająco silny...
» Niedziela, 31 października 2010, 15:19 #59
shick
shick pisze:
myślę, że gdyby w zimie nikogo nie kupili i gdyby wrócił cleverey byłoby to bardzo dobre posunięcie. ograłby się z drużyną, a tak miałby dodatkowo dużą konkurencje
» Niedziela, 31 października 2010, 15:19 #58
DeViL1UTD
DeViL1UTD pisze:
Sluchajcie SAF to profesjonalista jest managerem jednego z najlepszych klubow na swiecie wiec chyba wie co robi gdyby nie wiedzial to by nie byl w takim klubie prawda? Wiec przestancie mowic ze was denerwuje bo sie na tym nie znacie. DZIEKUJE!
» Niedziela, 31 października 2010, 14:55 #57
lukas0970
lukas0970 pisze:
To możemy zapomnieć o lidze mistrzów bo z takiem składem to możemy jedynie carling cupu wygrywać a nie pożądne trofea , rozumiem SAFa ale jakiś nowy wartościowy nabytak jest tera potrzeny bo nie ma dobrego pomocnika , ponieważ są same kontuzje i niektórzy się już starzeją mowa o Giggsie , Scholsie i van der Sarze , więc należało by się pożądnie zastanowić ..
» Niedziela, 31 października 2010, 14:54 #56
kk8191
kk8191 pisze:
SAF wie co robi on najdokladniej zna swoich zawodnikow. Dobrze ze sie odezwal bo w ten sposob przymknal japy tym, ktorzy zyja marzeniami o sprowadzeniu niektorych zawodnikow i poniekad mediom (chociaz one i tak beda plotki oglaszac). Ludzie niektorzy dajcie spokoj dobrze ze SAF nie widzi naszych komentarzy bo od niektorych bladej goraczki by dostal.
» Niedziela, 31 października 2010, 14:37 #55
MrKubinho
MrKubinho pisze:
Jak wam się coś nie podoba to zmieńcie klub a nie tylko pieprzycie na SAFa. Kto jest bardziej doświadczony On cz Wy ??
» Niedziela, 31 października 2010, 14:32 #54
MrKubinho pisze:
MrKubinho
grymas nick to nick za to ty lepiej sprawdź co przed chwilą napisałeś :P
» Niedziela, 31 października 2010, 15:32 #53
Majek pisze:
Majek
MrKubinho---> grymas pije do tego kolesia pod spodem... tylko tutaj odpowiedzi dodają się jak dodają :)
» Niedziela, 31 października 2010, 16:09 #52
AntonioValencja
Pomocnik by sie przydał.jak widze że nie kupuje nikogo to nerwicy dostaje.
» Niedziela, 31 października 2010, 14:31 #51
grymas pisze:
grymas
ty lepiej sprawdź na czy na pewno poprawie napisałeś w nicku nazwisko swojego idola :)
» Niedziela, 31 października 2010, 15:17 #50
Marcindst13
Marcindst13 pisze:
kto powinien odejsc albo tak nasi gracz jak Paul cz rayan niedlugo kocza a jeszcze sprzedac takich graczy Wes Brown ,Michael Carrick , Owen Hargreaves ich sprzedac i to napewno nad kim sie zastanowic ? hm Mame Biram Diouf * , Danny Welbeck * , Ji-sung Park . a sciaganc graczy takich Bastiana Schweinsteigera , L.Podolski , Garetha Bale'a , De Roosi , Kaka , Benzema , lub Suarez P Lham jako oboronce bo mamy 2 barci ... :D rafael i fabio ich cwiczyc ... no i na gk kogos ...
» Niedziela, 31 października 2010, 14:31 #49
grymas pisze:
grymas
opanuj się i spokojnie przeanalizuj to co napisałeś...
» Niedziela, 31 października 2010, 15:18 #48
Majek pisze:
Majek
pisał jednym tchem xD i tak połowę ze swojej listy życzeń pewnie jeszcze zapomniał dodać
» Niedziela, 31 października 2010, 16:10 #47
Lil
Lil pisze:
Zespół mamy silny, jednak środek pomocy wymaga wzmocnień.
Pal licho lewe skrzydło, Park z Obertanem i ewentualnie Giggs jakoś dadzą rade, ale w środku poza Andersonem i Gibsonem w nikogo nie wierzę. Fletcher jest dobry (w skali do 10 na 7), za to Carrick to padaka. Owen H. jest już zdrowy... ale jak powiedział w wywiadzie Alex - nie ma formy (a dokładnie kondycji... 2 lata na fotelu nie ma co się dziwić).

Bramka United - 7/10 (Edwin odejdzie, jak nie w zimę to w lata... do końca roku Tomek da radę... ale czy tu chodzi o dawanie rady);
Obrona - 9/10 (9 tylko dlatego, że na lewej obronie poza Evrą nie ma kto grać... Fabio? Niee.... A tak to na każdej pozycji mamy bardzo dobrych graczy i dobrych zmienników);
Pomoc United - 6/10 (Nani i ... i koniec. Może Park... nie liczę Giggs'a i Scholesa... reszta jest za słaba na ten klub... a nawet jak dobra na ligę to i tak do Realu czy Barcy się nie umywamy... może jak by Fletcher zacisnął poślady...).
Atak - 7/10 (Roo gra piach, Javier i Berba w formie... gdyby nie fakt, że Berba nie trafił od 3 spotkań było by 8).
» Niedziela, 31 października 2010, 14:17 #46
Majek pisze:
Majek
co do Owena H. i tego fotela to się nie zgodzę... na pewno dużo potu wylał na rehabilitacjach i siłowniach ;)
» Niedziela, 31 października 2010, 14:21 #45
oskid pisze:
oskid
Rozumiem, że to ocena na dzień dzisiejszy? Chyba nikt nie śmie wątpić, że roo wrócić do formy dlatego atak mamy znakomity. Dałbym 9/10 i nic nie zmieniał.
Z obroną i bramką się zgodzę.
Anderson prędzej czy później zostanie sprzedany bo jest za słaby do Man Utd =] Potrzebujemy kupić tylko nowego klasowego środkowego pomocnika. Taki, który będzie raził swoją ofensywnością i kreatywnością.
» Niedziela, 31 października 2010, 14:26 #44
Lil pisze:
Lil
@Majek
Rehabilitacja to nie trening... a z resztą co się będę tłumaczył... Alex powiedział, że nie ma formy więc jeden c***j.
@oskid
Anderson się bardziej nadaje niż Fletcher i Carrick... a przynajmniej bardziej niż Carrick.
Jak dla mnie Fletch może jeszcze być ale Xavi to z niego nie będzie... już bardziej stawiał bym na Gibsona.
» Niedziela, 31 października 2010, 15:06 #43
grymas pisze:
grymas
ja się nie zgadzam z obroną. Evra gra cały sezon, w tamtym sezonie opuścił parę minut, a w razie jego nieobecności (która zdarza się bardzo rzadko) niech się ogrywa Fabio. To w przyszłości będzie prawdopodobnie najlepszy lewy obrońca na świecie. Co do prawej obrony mam spore zastrzeżenia. Brown? słaby, zero w ofensywie i już w dość podeszłym wieku. O'Shea? dobry materiał na rezerwowego, dzięki swojej wszechstronności, jednak na pierwszy skład za słaby, podobnie jak Wes do ataku nic nie wniesie. Neville? za stary, za słaby, nie te lata. Rafael świetny, ale jeszcze nie na teraz.
» Niedziela, 31 października 2010, 15:25 #42
Majek pisze:
Majek
@Lil
Zgadzam się. Chodziło mi o to, że on nie siedział w fotelu i się opierniczał tylko ciężko walczył o powrót do zdrowia. :)
» Niedziela, 31 października 2010, 16:14 #41
oskid pisze:
oskid
imo sprzedać Carricka, sprzedać Andersona i kupić przyszłościowego środkowego pomocnika, który mógłby godnie zastąpić Scholes'a
» Niedziela, 31 października 2010, 19:19 #40
wrobel1992
wrobel1992 pisze:
Taa a później nie zdążymy kupić bramkarza a Edwin skończy karierę!! Po za tym nasz środek pola to tragedia więc jeśli będzie ktoś do wzięcia w styczniu trzeba korzystać!!
» Niedziela, 31 października 2010, 14:13 #39
Milten240
Milten240 pisze:
Ehhhh,mnie tez to powoli zaczyna denerwowac ale spokojnie,Ferguson jest nieobliczalny nie wiadomo co moze zrobic.
» Niedziela, 31 października 2010, 14:11 #38
kckMU pisze:
kckMU
Własnie,
W lecie też już powiedział definitywnie: Koniec transferów.
A nagle z czterech liter wzięło się kupno Bebe :-D

Ale jak mamy "nagle" w zimę kupić drugiego Bebe zamiast porządnego transferu to ja dziękuje, jeden BEBE nam wystarczy ^^
» Niedziela, 31 października 2010, 14:15 #37
Roo10ney
Roo10ney pisze:
Jakiś bramkarz i solidny pomocnik by się przydali, no ale SAF jak zwykle mówi że nikogo nie kupi. On jest menadżerem i on decyduje, pewnie w tym sezonie będzie "oswajał" rezerwy oraz młodych, narazie nie spodziewajmy się cudów bo drużynę trzeba budować prawie że na nowo.
» Niedziela, 31 października 2010, 14:05 #36

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY