AKTUALNOŚCI

De Rossi następcą Scholesa?

Data 31 października 2010, 00:12 Mathe0, metro.co.uk
De Rossi następcą Scholesa?
» Czy Daniele De Rossi trafi na Old Trafford?
Czytaj więcej:
» AS Roma
» Daniele de Rossi
» Transfery
A A A
Czy chciałbyś Daniele de Rossiego w Manchesterze United?
Słowa Wayne’a Rooneya o braku ambicji Manchesteru United mogą skłonić sir Aleksa Fergusona do poważnych zakupów w zimowym oknie transferowym. Celem transferowym „Czerwonych Diabłów” ma być Daniele de Rossi z AS Romy.

Szkocki menadżer wicemistrzów Anglii doskonale zdaje sobie sprawę, że wkrótce będzie musiał zastąpić Paula Scholesa. Według angielskich dziennikarzy doskonałym sukcesorem rudowłosego pomocnika ma być właśnie De Rossi.

Włoch w Rzymie gra od początku swojej kariery, ale nieudany początek sezonu może skłonić go do odejścia. Romie nie wiedzie się zarówno w Serie A jak i Lidze Mistrzów.

Sir Alex Ferguson za Rossiego, piłkarza roku 2009 we Włoszech, musiałby wyłożyć około 20 milionów funtów. Warto przypomnieć, że Rossi łączony był z transferem do Manchesteru United w letnim oknie transferowym.
» Pierwsza oferta za Kagawę odrzucona Pierwsza oferta za Kagawę odrzucona
Shinji Kagawa od kilku tygodni jest...
» "Nie wiem, kiedy podejmę decyzję"
Młody Belg wyznał, że interesuje go...
» Galatasaray zainteresowany Parkiem Galatasaray zainteresowany Parkiem
Koniec kariery Parka w United?



Poprzedni news:
Redknapp: Ta decyzja to skandal!
Następny news:
Fletcher: Wszystko zależy od nas

Komentarze (80)


ikermikipawel
De Rossi jest za słaby na Lige Angielskom.Włosi zazwyczaj som bardzo słabi na wystempowanie w lidze angielskiej, tylko 22 procent włoskich piłkarzy dobrze grało a 78 procent piłkarzy włoskicha zawsze zawalało wystempy jak nikiedy liverpool miał zapał do kupowania włoskich piłkarzy jak Włosi wygrali Mś 2006 liverpool tak chciał że nawet kupił ich dużo , ale co stego że w styczniu 2007 roku połowe pozwalniali , a pare sprzedali , a niekturych zostawili,w składzie widziałbym tylko młodych utalentowanch włochuw , a nie starych kturzy za 2 albo 3 lata mieli by zakończyć kariere
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 17:01 #76
PanDuzeA pisze:
PanDuzeA
Myślę, że Ty jesteś za słaby na maturę z języka polskiego.
» Wtorek, 02 listopada 2010, 00:37 #75
godas115
godas115 pisze:
To na pewno plotka !!
Ja bym wolał trochę lepszego bo scholesa trudno zastąpić ;)
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 13:13 #74
devil987
devil987 pisze:
Ja tam myślę, że to zwykła plotka. Napewno go nie kupimy, nawet jakbyśmy chcieli to by Roma go nie puściła.
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 11:56 #73
gaham1
gaham1 pisze:
Jak najbardziej tak dla niego. dosyć często oglądam mecze Romy i widze że ten zawodnik ma naprawdę pomysł na grę. Ale uważam że oprócz niego powinniśmy sięgnąc po Suareza iBale. GGMU
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 09:03 #72
Martin
Martin pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.11.2010 05:09

Krzychu418

"3) De Rossi wydaje się być idealny do naszej koncepcji gry - super byłoby mieć parę pomocników Flether - de Rossi - dwóch pracowitych, kompletnych piłkarzy. VDV w zasadzie nie ma pozycji - ostatnio grał w ataku a napastników to my mamy aż za dużo... "


Najlepiej postawić dwóch typowych walczaków na środku boiska i akcje ciągnąć tylko skrzydłami no bo po co nam kreowanie akcji w środku pola. Bzdury Krzychu opowiadasz i tyle. I co najważniejsze .. już przestań się tak chwalić tą twoją "dorosłością" bo to, że jesteś od kogoś o 6 czy 7 lat starszy nie znaczy, że jesteś od niego dojrzalszy. Może i wiekowo to Ty tutaj co niektórych przewyższasz niestety IQ na poziomie mrówkojada. Wracając do tematu... u boku Fletchera jest nam potrzebny typowy ofensywny pomocnik, rozgrywający, playmaker czy jak kto woli. Innymi słowy gracz tego samego typu co nasz Scholes tyle tylko, że dobrych parę lat młodszy.
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 05:04 #71
liaam
liaam pisze:
W zimę będziemy czekać na kontuzjowanych zawodników. W lutym do drużyny dołączyć mogą Antonio Valencia i Owen Hargreaves. Z takim składem jaki mam, nie widzę powodów, aby kupować kogokolwiek - dodał Ferguson. - Owszem, mamy pieniądze do wydania, ale nie znaczy to, że w lecie będziemy bardziej aktywni na rynkach transferowych. Kupimy tych piłkarzy, którzy będą nam potrzebni - dodał SAF
» Niedziela, 31 października 2010, 17:23 #70
EsEsMaN
EsEsMaN pisze:
De Rossi to ikona klubu i nie wydaje mi się żeby był najemnikiem i odszedł do innego klubu bo mu więcej zapłacą takich piłkarzy się szanuję. A ktoś napisał głupie zdanie że Włoch jest lepszy niż Rudo włosy Anglik z jego najlepszych czasów i że to 3 razy. I Alex potwierdza w styczniu brak transferów i prawidłowo ale dla Affelay mógł by zrobić wyjątek bo mu się kontrakt kończy z PSV a młody i ambitny gracz zastępuje często kluczowe postacie dla reprezentacji Holandii i wnosi coś do gry... I sorry za błędy w poprzednim komentarzu ale się pewnie domyślą niektórzy z was co mam na myśli xD
» Niedziela, 31 października 2010, 15:15 #69
PauloKuhan
PauloKuhan pisze:
krzychu chyba ty masz defekt mozgu
1) real wyrzucil vdv jak wielu ale to problem tego klubu nie nasz tam sobie nikt nie radzil mieli cassano zlote dziecko wloskeigo footbolu i tez go wywalili z de rosim bylo by tak samo nie jest w stanie sprzedac tyle koszulek
2)uważasz ze fajniebylo by miec w formacji flechera i rossiego 2 pracowitych pilkarzy no to super tylko co z kreowaniem gry kiedys real mial taka pomoc gravesen i mamadu diarra 2-uch od czyszczenia i tak sie nieda grac
3) de rosii ma charakter haha dobre sobie pilkarz ktory nie opuszcza swojego kraju bo wie ze tylko we wloskeij lidze sobie by radzil znacie jakis wlochow w lidze angielskiej oprocz machedy
4) trener zaczyna od niego wybieranie skladu no i jak graja wlosi piach w tych eliminacjach i w rpa
» Niedziela, 31 października 2010, 14:06 #68
EsEsMaN
EsEsMaN pisze:
Ja mam nadzieję , że plotki o piłkarzu Lille są prawdziwe a mam na myśli Hazard , młody 19 latek więc na pewno by nie kosztował 20 mil tylko znacznie mniej. Kaka ' z Realu dla nas jest nie do wyciągnięcia przez cenę zarząd Królewskich sporo za niego zapłacił choć teraz ma problemy w zespole nie występuje z powodu kontuzji jak się nie mylę za niego by chcieli co najmniej 50 mil a i tak dla nich był by zły interes. Gourcoff nie do wyciągnięcia Lyon go nie dawno kupił a się powoli budzi w tym zespole. Joan Mutihnio z ligi portugalskiej raczej też odpada po przeszedł nie dawno do Fc Porto nie jest taki medialny jak choćby Rooney ale dzięki temu zmieścili byśmy się w przedziale 25 mil. Bastian z FcBayern raczej nie do wyciągnięcia to też raczej defensywny i jest bardzo kreatywny ma dobre podania do partnerów, czasem ruszy jak wysokiej klasy skrzydłowy ( świetny dryling ) i ale cena za niego kolosalna myślę , że ok 50 do 65 mil w max. I jestem pod wrażeniem gry tego Niemca a 100 mil ale go nie wyrwiemy.I ostatnia opcja to ze Sortingu Velooso def ( za Carrica) . Skłonił bym się do naszych zach sąsiadów pozyskać takich graczy jak Sahin czy Barios to naprawdę było by wspaniale... Bądźmy szczerzy myślicie że jak nasz główny napastnik zagroził odejściem będzie wielka przebudowa ?? Na koniec do wyciągnięcia jest Hazard, Veleoso , Sahin ---> 20 25 mil. To są realne wzmocnienia pomocy. Lewa obrona jest obsadzona mamy Evre i fabio prawa tak szczerze Rafael ale podobno Alves nie przedłużył kontraktu warto było by o niego postarać ale i tak dla Fergusona bd za drogi ale od razu mógł by skoczyć do pierwszego składu ale Wan den Viell z Ajaxu jest w naszym zasięgu boki obrony mieli byśmy obsadzone przez 2 dobrych kopaczy o środku nie bd pisał bo wiadomo Evans i Smailing. Pomoc skrzydła Nani, Valencia ( podstawowi kopacze) ---> reszta to raczej przeciętna tylko wyjdzie im do czasu mecz i pomoc potrzebuje przebudowy nie dość że kreatywnych ( Kaka ' Schweni ---> marzenia się nie spełniają ) to skrzydłowy jeden lepszy by się przydał szkoda że Di Maria do Realu odszedł tak jak i Ozill bo sobie ładnie poczynają.W napadzie mamy tak szczerze nie obliczalnego Meksykanina i dwie sprawdzone marki Rooney i Berbatov choć oboje mają zloty i upadki . Nie bójmy się pozyskiwać graczy od Realu którzy tam się nie spełnili często czytałem ,, jak w Realu nie poradził tym bardziej w MU'' Guzik prawda taki Cambiaso Samuel ?? Jak Benzema bd do wyciągnięcia to Alex na pewno postara się go pozyskać bo w czasach gry w Lyon-ie był nim zainteresowany. L-Diarra też dobry i można o nim powiedzieć za łataj dziurę ;) To tyle na ten temat
» Niedziela, 31 października 2010, 13:55 #67
PauloKuhan
PauloKuhan pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.10.2010 13:55

wpiszcie sobie w youtubie de rossi italy vs paragwaj world cup 2010 to zobaczycie jego firmowa akcje
» Niedziela, 31 października 2010, 13:53 #66
smokol1
smokol1 pisze:
Jakoś nie przemawia do mnie.
» Niedziela, 31 października 2010, 13:49 #65
Krzychu418
Krzychu418 pisze:
Trzeba mieć głęboki defekt mózgu, schizofrenię i inne choroby psychiczne lub po prostu nie mieć zielonego pojęcia o piłce nożnej żeby pisać że VDV jest lepszy od De Rossiego.

1) Real wyrzucił VDV-a jak ostatniego śmiecia bo nie miał dla niego miejsca w 25 - osobowym składzie a De Rossiego chciał w tym czasie kupić.

2) VDV ma spore umiejętności ofensywne i mógłby do nas trafić, jednak De Rossi to zawodnik dużo bardziej kompletny i o wiele większym znaczeniu.

3) De Rossi wydaje się być idealny do naszej koncepcji gry - super byłoby mieć parę pomocników Flether - de Rossi - dwóch pracowitych, kompletnych piłkarzy. VDV w zasadzie nie ma pozycji - ostatnio grał w ataku a napastników to my mamy aż za dużo...

4) Wystarczy spojrzeć na pozycje obu graczy w swoich reprezentacjach od De Rossiego trener zaczyna ustalanie składu meczowego a VDV ma kłopoty z załapaniem się na ławę - na MŚ zagrał kilka minut w nic nie znaczących meczach...

5) VDV nie ma charakteru i dla tego nie jest doceniany... Za to De Rossi wręcz przeciwnie.

6) Jesli nei kupimy De Rossiego to szkoda że nie przeszedł do nas za taką małą kasę VDV - nic do niego nie mam, jednak De Rossi zdecydowanie bardziej by się nam przydał !
» Niedziela, 31 października 2010, 13:31 #64
Innowierca pisze:
Innowierca
dokładnie, jestem tego samego zdania, co Krzychu418, de rossi jest bardziej kompletnym, a śmiałbym stwierdzić, że niemal kompletnym (a kompletnym w takim sensie, że centralny pomocnik, musi w dzisiejszym futbolu, zarówno zagrać zabójczą prostopadłą do napadziora, jak i umieć grać twardo, zaliczać dużo odbiorów, czyli klasyczny defensywny pom., a de rossi potrafi obie te rzeczy) w ogóle, jeśli chodzi o pozycję środkowego pomocnika. poza tym uważam, że jest idealnym kandydatem na Diabła, pod względem mentalnym, waleczny, zdeterminowany, ma cechy lidera, no a na dokładkę, jest graczem mocno doświadczonym, a dopiero wchodzi w najlepszy dla piłkarza wiek.
tak, jestem fanem daniele, może nie przesadnym, ale podoba mi się jego gra, styl, nie jest wirtuozem pokroju iniesty, xaviego, jest ciut bardziej toporny, ale paradoksalnie, to jego zaleta.
po cichu liczę, że tym razem, to nie tylko, kolejna już plota.
pzdr! dla wszystkich prawdziwych fanów Man Utd i kopanej w ogóle!
» Niedziela, 31 października 2010, 14:51 #63
Krzychu418 pisze:
Krzychu418
@pewik tak się składa ze jestem od ciebie mały 14 - letni szczylu o 7 lat starszy więc trochę się uspokój... "Nie lubię Niemców" - żenujący jesteś. Te wyzwiska to zachowaj dla kolegów ze specjalnego gimnazjum, bo na mnie one nie robią najmniejszego wrażenia - bujaj się !

@Innowierca Pozdro również dla Ciebie ! Dobry, merytoryczny komentarz jakich tutaj mało... Jednak załamał mnie kolejny news - SAF - " W zimę nikogo nie kupię" :)
» Niedziela, 31 października 2010, 15:19 #62
MaciasDevil pisze:
MaciasDevil
Zgadzam sie oczywiscie z Krzychu418 i Innowierca, w szczegolnosci z Innowierca, bardzo spodobal mi sie twoj komentarze i ogolna charakterystyka De Rossiego.

rossinho - powiedzial co wiedzial. Gdyby wszyscy zyli w zgodzie i sie ze soba we wszystkim zgadzali to swiat bylby nudny. To czesc ludzkiej natury, jeden czlowiek ma swoje racje, drugi swoje, wtedy jest spore prawdopodobienstwo ze dojdzie do konfrontacji. A to ze Krzychu418 pocisnal troche bardziej to juz jego sprawa, charaktery sa rozne.

pozdro :)
Real United, no glory-hunters!
peace.
» Niedziela, 31 października 2010, 21:12 #61
fat1xd
fat1xd pisze:
Po 1 jak defensywny pomocnik, jakim niewątpliwie jest De Rossi ma zastąpić naszego reżysera gry? Po 2 Alex już zapowiedział, że w zimie nikogo nie kupi bo wróci Owen i Antonio.
» Niedziela, 31 października 2010, 13:09 #60
Tennant
Tennant pisze:
Nie,to pewnie kolejna plotka...
Glory Glory MU
» Niedziela, 31 października 2010, 12:32 #59
krupcia pisze:
krupcia
na pewno plota zreszta on jest nam wogole niepotrzebny no i fakt ze w czampions leage nie gralby
zreszta czytajac newsy ferguson jest zdania ze niepotrzebne sa wzmocnienia w styczniu i tez tak to bedzie ze nikogo nie kupi ;)
» Niedziela, 31 października 2010, 13:10 #58
VarShaViak pisze:
VarShaViak
Ja zostałem bezczelnie zminusowany za to, ze ja obaliłem.
» Niedziela, 31 października 2010, 18:51 #57
Zywo08
Zywo08 pisze:
Nie rozumiem po co nam w zimie piłkarze którzy i tak w LM nie pograją bo rozegrali już mecze w tych rozgrywkach w obecnym sezonie. Tak się wszyscy jarają że w zimie będą transfery ale SAF ściągnie zimą jak już coś talent jakiś który nie grał w LM ani LE i na te spektakularne transfery i tak będziemy musieli czekać do lata jeśli w ogóle one nadejdą.
» Niedziela, 31 października 2010, 12:05 #56
jakubinio
jakubinio pisze:
Jak była okazja, trzeba było brać Van der Varta...
» Niedziela, 31 października 2010, 12:05 #55
Klimaa
Klimaa pisze:
Zawodnik bardziej od destrukcji niż od kreowania gry. Na pewno bardzo solidny piłkarz. Jednak Roma żąda za niego ogromnych pieniędzy których nie jest wart, jeśli jednak cena będzie adekwatna do umiejętności powinno się go kupić, mielibyśmy wreszcie godnego następce Roya Keane'a.
» Niedziela, 31 października 2010, 12:03 #54
Barry15
Barry15 pisze:
De rossi to troche taki nasz owen H. walczak z dobrym uderzeniem...

Jeśli to prawda to jestem zaaa.
» Niedziela, 31 października 2010, 11:54 #53
liaam
liaam pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.10.2010 11:44

hehehe a na gazecie macie odpowiedź na plotki transferowe
» Niedziela, 31 października 2010, 11:43 #52
garycahill1410
Oby grał z diabełkiem na piersi
» Niedziela, 31 października 2010, 11:35 #51
LKvtz
LKvtz pisze:
De Rossi < VDV i do tego był do wzięcia za połowe ceny.

A tak to wymysły prasy i tak do nas nie dojdzie, Po tekscie
"Według angielskich dziennikarzy" skończyłem czytać.
» Niedziela, 31 października 2010, 11:33 #50
AdamMalysz pisze:
AdamMalysz
Skoro nie czytałeś dalej, to skąd wiesz, że VdV był do wzięcia za połowę ceny jaką mamy dać za Rossiego?
» Niedziela, 31 października 2010, 11:39 #49
LKvtz pisze:
LKvtz
A ile oni za niego krzykną ? Myslisz ze może 10 mln i będzie drugi VDV ,
» Niedziela, 31 października 2010, 11:48 #48
Pomarancz
Pomarancz pisze:
Świetny pomocnik walczak z niego i do tego ma dobre uderzenie z dystansu, uważam że dałby rade.
» Niedziela, 31 października 2010, 11:29 #47
Sanchez
Sanchez pisze:
Jeżeli chodzi o defensywnego pomocnika to De Rossi jak najbardziej.!
a jeżeli chodzi o ofensywnego pomocnika to może Miralem Pjanić lub Marek HamĹĄĂ­k, a co do skrzydłowego to oprócz Bale to jeszcze moim zdaniem Ibrahim Afellay jest dość niezły.
Pozdrawiam.
» Niedziela, 31 października 2010, 11:28 #46
garycahill1410
De rossi jest dobry! brać go
» Niedziela, 31 października 2010, 11:19 #45
Devan93
Devan93 pisze:
dlaczego nie wzielismy van der vaarta jak byla okazja :/
» Niedziela, 31 października 2010, 11:01 #44
mickb
mickb pisze:
1. scholes to ofensywny pomocnik, de rossi defensywny, takich mamy juz sporo: fletcher, carric, hargreaves...

2. jakos nie mam przekonania do wlochow po tym jak liverpool sciagnal za duze pieniadze aquilaniego

3. najlepsi na tej pozycji to w tej chwili:
Sneijder - podpisal nowy kontrakt,
Gerrard - moglby odejsc chyba tylko w wypadku spadku liverpoolu do nizszej ligi, a i to nie jest pewne no i na pewno by nie odszedl do ManUtd (mimo ze jest z liv t go szanuje i darze sympatia)
Lampard - z chelsea to go raczej nie wypuszcza
Xavi - nie przepadam za nim, jednak trzba docenic to co potrafi, ale ejst przywiazany do Barcy tak jak Gerrard do Liverpoolu
Ozil - byla szansa go wziac za nieduze pieniadze (chyba, bo o wszystkim mozemy nie wiedziec), jednak niedawno podpisal kontrakt z Realem, wie cna chwile obecna tak jak ze Sneijderem
Kakka - dawniej najlepszy na swiecie na swojej pozycji, moze potrafi powrocic jeszcze do swojej optymalnej formy, to juz zdaje sie na skautow i SAF'a, jednak z Realu na pewno da sie go wyciagnac, pytanie za ile i czy np City nas nie przbeijhe, bo oni widze maja parcie na zmiane podstawowego garnituru druzyny co sezon, jeszcze niedawno sciagali Adebayora, a juz sie mowi ze im niepotrzebny
» Niedziela, 31 października 2010, 10:44 #43
Sanchez pisze:
Sanchez
Co do kaki to faktyczne by mógł być.
Praktyczne to w realu jest na wylocie.
» Niedziela, 31 października 2010, 11:00 #42
Sanchez pisze:
Sanchez
Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.10.2010 11:08

A co do De Rossi'ego to moim zdaniem nadawał by się
» Niedziela, 31 października 2010, 11:02 #41
Krzychu418 pisze:
Krzychu418
"De Rossi defensywny tak jak Carrick czy haregraves" człowieku co za bzdury piszesz !? Nie wiem jakim idiotą trzeba być żeby pisać takie debilizmy i porównywać De Rossiego do Carricka...
Ogólnie szkoda czasu na polemikę z takim debilem jak ty... Mam tylko pytanie ile meczów z jego udziałem widziałeś - pewnie jeden na mundialu i już wygłaszasz wyjęte prosto z d _ py opinie, mały gnojku !
De Rossi jest stworzony do gry w United, jest silny, waleczny, potrafi dogrywać cudowne piłki do napastników jest o trzy klasy lepszym zawodnikiem niż Scholes był w najlepszym momencie kariery, więc w ogóle nie ma co pisać...
Z zawodników których wymieniłeś jedynie Sneijder mógłby równie dobrze wkomponować się w zespół - Xavi albo Kak(k)a - naucz się pisać !! w United !?? Chyba śledzisz piłkarski świat od wczoraj że wypisujesz takie brednie...
Co do tej sumy 20 mln uważam że jest maksymalnie promocyjna za takiego gracza spokojnie można dać 35 - 40 mln funtów.
» Niedziela, 31 października 2010, 11:07 #40
RedDragon pisze:
RedDragon
Krzychu418 '
Weź się opanuj chłopie bo każdy ma prawo do swojego komentarza, a ty od razu każdego zrównujesz z ziemią jeśli coś ci się nie podoba. I to ma świadczyć o twojej dorosłości? Zastanów się i opanuj się.
PS nie napinaj się tak co do tego Kaki i bo każdy ma prawo się pomylić, może to była nawet
» Niedziela, 31 października 2010, 17:58 #39
Kajdan
Kajdan pisze:
Potrzebujemy klasowego gracza na srodek i chyba kazdy to wie. Niestety ale w tym przypadku nie mozemy kupowac zawodnikow 20 letnich, ktorzy moze w przyszlosci beda grali na swiatowym poziomie. Musimy kupic kogos kto ma wyrobiona marke i bedzie sie nadawal do najlepszej ekipy na swiecie. Sneijder bylby idealny ale on odpada bo niedawno podpisal kontrakt z Interem. Moim zdaniem przydalby sie nam Kaka, ktory bardzo prawdopodobne ze odejdzie z Realu. De Rossi jest bardzo dobry i doswiadczony do tego niezly z niego walczak ale tak jak to juz ktos wczesniej napisal on raczej preferuje gre na pozycji defensywnego pomocnika a nam potrzebny jest ktos kto wymiata w ofensywie. Pozdrawiam
» Niedziela, 31 października 2010, 10:17 #38
Krzychu418 pisze:
Krzychu418
De Rossi mimo iż jest defensywny to wymiata w ofensywie jak mało kto. Z resztą co rozumiesz poprzez "wymiatanie w ofensywie" - ciągłe rajdy z piłką, które kończą się w 99 % stratą jej albo częste strzały z połowy boiska, przelatujące 5 pięter ponad bramką ?
Dla mnie środkowy pomocnik powinien przede wszystkim dobrze podawać i rozgrywać - De Rossi to spełnia. Powinien dobrze grać głową - De Rossi gra i ma 186 cm wzrostu. Walczyć za równo w ofensywie jak i defensywie zależnie od sytuacji - De Rossi

Aha moim zdaniem nie warto kupować Kaki - on jest już dawno skończony, skończył się po sezonie 06-07 gdy Milan zgarnął LM. Po dawnym "Kace" zostały tylko buty...
» Niedziela, 31 października 2010, 11:19 #37
Krzychu418 pisze:
Krzychu418
"żadnych włochów ani szwabów" - niżej upaść nie można.
... I żadnych debilów (takich jak ty) na tej stronie... :)
» Niedziela, 31 października 2010, 11:09 #36
Sanchez pisze:
Sanchez
A w czym ci oni przeszkadzają.?
Przez takich jak ty oni myślą to samo o polakach.!
» Poniedziałek, 01 listopada 2010, 14:55 #35
DevilxDevil
DevilxDevil pisze:
Żadnych piłkarzy z Włoch! (Macheda to co innego) Nienawidzę tych płaczek! Wystarczy, że Nani gra lekko nie fair wymuszając jakieś śmieszne wolne w sytuacjach, gdy czysto odbierają mu piłkę.
» Niedziela, 31 października 2010, 10:08 #34
Shogun pisze:
Shogun
De rossi jest inny, dużo mu brakuje do płaczliwego lalusia jakimi są inni włosi, moim zdaniem byłby niezłym następcą Scholesa.
» Niedziela, 31 października 2010, 10:22 #33
Krzychu418 pisze:
Krzychu418
Gdzie jest ta krowa której wszczepili twój mózg !? Wymień się z nią z powrotem bo chyba jest jeszcze gorzej niż było...

"płaczliwy nani" "często odbierają mu piłkę" po prostu nie jestem w stanie tych debilizmów komentować... nani to obecnie nasz jedyny piłkarz na poziomie światowym a ty piszesz takie rzeczy, jeszcze po wczorajszym meczu !? Mam pomysł najedź na ten czerwony "x" w prawym górnym rogu monitora i nie wkurzaj więcej prawdziwych kibiców.
Jesteś debilem !!
» Niedziela, 31 października 2010, 11:14 #32
Skurch
Skurch pisze:
Nie ma szans na to aby DeRossi odszedł z Romy.. to tak jakbyśmy chcieli pozyskać Tottiego ;) To są zawodnicy przywiązani do barw jak np Giggs czy Schols.
Pozdrawiam
» Niedziela, 31 października 2010, 09:59 #31
Langan124
Langan124 pisze:
Na pewno przyda się nam dobry ofensywny pomocnik ale jeszcze przydało by się kupić w najbliższym oknie transferowym jeszcze paru młodych i dobrych zawodników.
» Niedziela, 31 października 2010, 09:22 #30
SzYnA
SzYnA pisze:
no niestety Sneijder byl za drogi , VdV był nam niepotrzebny więc teraz musimy suzkać w lidze włoskiej ofensywnych :/
» Niedziela, 31 października 2010, 09:10 #29
fala1992
fala1992 pisze:
witam i zapraszam na aukcje numer 1287724033 na allegro gdzie przedmiotem jest koszulka rooneya z jego autografem. Sprzedają ją z powodu ostatnich wydarzeń i potrzebuję trochę kasy :]
» Niedziela, 31 października 2010, 09:00 #28
Saper
Saper pisze:
Nie lubię go, jak i znacznej części innych włoskich piłkarzy.
» Niedziela, 31 października 2010, 08:42 #27
MUforever9
MUforever9 pisze:
Nie, lepiej kupić Afellaya albo choć to mało prawdopodobne ale można by złożyć ofertę za Coutinho z Interu gra bardzo dobrze a jest młody
» Niedziela, 31 października 2010, 08:25 #26
garycahill1410
co?! co ci?!
» Niedziela, 31 października 2010, 11:17 #25
Krzychu418 pisze:
Krzychu418
Przebrzydły debil ! Ma 14 lat i się popisuje swoimi debilnymi komentarzami na internecie - wstyd !
» Niedziela, 31 października 2010, 14:09 #24
garycahill1410
de rossi poradziłby sobie u nas! Oby do nas trafił!
» Niedziela, 31 października 2010, 07:44 #23
atos1987
atos1987 pisze:
Ja proponuje rasiaka.
» Niedziela, 31 października 2010, 06:41 #22
garycahill1410
Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.10.2010 11:16

taa jasne... już go widze
» Niedziela, 31 października 2010, 11:15 #21
olochu
olochu pisze:
nejlepiej było by sciagnac milera, lecz to raczej nierealne, toni kros byłby dobrym wzmocnieniem
» Niedziela, 31 października 2010, 06:19 #20
FiFlaK
FiFlaK pisze:
Ricardo Kaka, bądź Sotiris Ninis. ;) Będę wciąż to powtarzał, to jedyne wzmocnienia, których nam trzeba. Może też Gareth Bale.
» Niedziela, 31 października 2010, 01:37 #19
Martin pisze:
Martin
Tyle razy już wymieniałeś tutaj tego Ninisa ;) powiem Ci, że do tej pory nie miałem zbyt wielu okazji do oglądania w akcji tego chłopaka. Wczoraj dla zabicia nudy pooglądałem kilka filmików z nim w akcji na YT i muszę przyznać, że radzi sobie świetnie. Trzeba jednak pamiętać, że Lidze Greckiej daleko do Premier League ale kto wie.. może rzeczywiście taki transfer byłby strzałem w dziesiątkę ;)
» Niedziela, 31 października 2010, 01:58 #18
PITI
PITI pisze:
Sądzę, że nie potrzebny nam defensywny pomocnik, ponieważ mamy Fletchera oraz Carricka, który dzisiaj rozegrał bardzo przyzwoite zawody, więc mam nadzieję, że Anglik wróci do swojej optymalnej formy lada moment. A rudzielec to ofensywny pomocnik, więc na OT trzeba ściągnąć kreatora.
» Niedziela, 31 października 2010, 01:15 #17
Martin pisze:
Martin
Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.10.2010 01:55

No właśnie. Przez chwilę myślałem nawet, że się pomyliłem ale De Rossi to defensywny pomocnik więc skąd tu mowa o zastąpieniu Scholesa, który rozgrywa i strzela bramki? Po zakupie tego zawodnika będziemy mieli 3 środkowych wliczając w to Fletchera i Carricka tyle tylko, że wszyscy będą bronić a ja się w takim razie pytam gdzie AIM? Jest jeszcze Anderson ale On też w ofensywie nie bardzo sobie radzi. Miejmy nadzieję, że skończy się na zwykłych spekulacjach.
» Niedziela, 31 października 2010, 01:55 #16
VarShaViak
VarShaViak pisze:
Jestem fanem Romanistów i jak mniej więcej się orientuje w temacie, to AS Roma go nie sprzeda, bo chce z niego zrobić kapitana drużyny po odejściu Tottiego na emeryturę.
» Niedziela, 31 października 2010, 01:00 #15
mario8 pisze:
mario8
to co robisz na stronie MU kibicu Romy??
» Niedziela, 31 października 2010, 10:52 #14
eleven
eleven pisze:
szczerze wątpie
» Niedziela, 31 października 2010, 00:58 #13
garycahill1410
a ja wierzę
» Niedziela, 31 października 2010, 11:18 #12
CRfan
CRfan pisze:
Nie jest to na pewno grajek o którym marzę, co nie znaczy, że się nie przyda. Aczkolwiek Roma na 100% nie odda go za 20mln funciaków, Real i City proponowali po 40 mln euro...a za taką kasę, myślę, że nawet Inter by się pokusił o sprzedaż Sneider'a, który jest zdecydowanie lepszy niż De Rossi.
» Niedziela, 31 października 2010, 00:55 #11
mario8 pisze:
mario8
no to real już odpada bo ma Khedier. A Shity jak to Shity kupują nawet jak nie potrzebują. Sneijder nie jest defensywnym pomocnikiem!!
» Niedziela, 31 października 2010, 10:51 #10
mario8
mario8 pisze:
zakupy będą bo muszą być jest coś takiego w kontrakcie Roo że muszą być transfery bo inaczej będzie mógł odejść za 30mln. Czy De Rossi to dobry transfer? Na pewno potrzebujemy defensywnego pomocnika a on ma warunki na PL. Jest wyróżniającą się postacią w Romie i lepiej od niego gra tylko Vucinic. Na pewno mógłby nam się przydać ale za odpowiednie pieniądze myślę że max za niego to 35-40mln euro
» Niedziela, 31 października 2010, 00:34 #9
Taurus
Taurus pisze:
Nie, nie odpada !
Wolałbym coś innego ale niestety niema wpływu na to :D
» Niedziela, 31 października 2010, 00:25 #8
Szaman0
Szaman0 pisze:
Zreszta Fegruson takich "starych" piłkarzy to nie kupuje ..
» Niedziela, 31 października 2010, 00:23 #7
Szaman0
Szaman0 pisze:
no tak za 15mln to może by było warto :)
» Niedziela, 31 października 2010, 00:17 #6
PauloKuhan
PauloKuhan pisze:
mozecie mnie zminusowac ale ja to powiem jeszcze raz ten typ tylko potrafi symulowac on ma rozgrywac to jakas kpiina nienawidze go jak psa
» Niedziela, 31 października 2010, 00:16 #5
garycahill1410
troche szacunku dla de rossiego
» Niedziela, 31 października 2010, 07:45 #4
Majek pisze:
Majek
spoko, ale dlaczego nienawidzisz tak słodkie zwierzę jakim jest pies? ugryzł Cię kiedyś? ojej... przykro mi... Ale może był chory? może bronił pana albo swojej posiadłości? może go sprowokowałeś?
» Niedziela, 31 października 2010, 14:33 #3

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY