AKTUALNOŚCI

Ferguson: Obecny skład jest bardzo dobry

Data 20 lipca 2010, 10:48 KubaDevil, thisislondon.co.uk
Ferguson: Obecny skład jest bardzo dobry
» Nie będzie więcej transferów w United
Czytaj więcej:
» Sir Alex Ferguson
» Tournee 2010
» Transfery
A A A
Menedżer Manchesteru United sir Alex Ferguson postanowił ostudzić trochę kibiców Czerwonych Diabłów twierdząc, iż skład wicemistrzów Anglii jest dobry i nie potrzeba już żadnych wzmocnień.

W letnim okienku transferowym Ferguson dokonał tylko dwóch transferów. A mianowicie sięgnął po młodego obrońcę Fulham Chrisa Smallinga i napastnika rodem z Ameryki - Javiera "Chicharito" Hernandeza.

Z Manchesterem łączone są coraz to nowe nazwiska, ale Ferguson twierdzi, że wzmocnienia nie są już potrzebne.

- Nie mogę mówić o innych drużynach. Jesteśmy zadowoleni z drużyny jakiej mamy - powiedział Ferguson.

- Kupiliśmy graczy w odpowiedniej części sezonu i jesteśmy zadowoleni z tego co mamy.

Ferguson jest także pod wrażeniem zawodników, których zabrał na amerykańskie tournee. Warto dodać, że na boiskach amerykańskich panuje wysoka temperatura i wilgotność.

- Sesje treningowe prowadzone są dwa razy dziennie o 09:50 i 17:30. Dzięki temu mamy trochę odpoczynku po lunchu.

- Warunki nie są złe, są na prawdę dobre, a gracze się świetnie spisują. Piłkarze są bardzo skoncentrowani, dzięki czemu niektóre ćwiczenia wychodzą naprawdę wyśmienicie - dodał.

- Powoli zaczynamy już zauważać korzyści z naszych szkoleń - zakończył.
» "Nie wiem, kiedy podejmę decyzję"
Młody Belg wyznał, że interesuje go...
» Galatasaray zainteresowany Parkiem Galatasaray zainteresowany Parkiem
Koniec kariery Parka w United?
» Olivier Giroud na celowniku United Olivier Giroud na celowniku United
Zdaniem mediów, sir Alex jest poważ...



Poprzedni news:
Nani gotowy do gry!
Następny news:
Edwin: Tytuł nie jest naszą własnością!

Komentarze (47)


etcan123
etcan123 pisze:
u nas brakuje napastnika i tyle
» Poniedziałek, 26 lipca 2010, 11:36 #46
oti
oti pisze:
Przecież SAF na konferencji nie powie jakiego zawodnika i za ile chciałby kupić, bo wtedy cena potencjalnego nabytku poszłaby w górę. To nie City albo $real. To United. Fergie większość transferów dokonuje po kryjomu, nie ma spekulacji, tylko od razu informacja o przejściu. Świeży przykład: Chicarito. Nawet rodzina nie wiedziała, oprócz ojca.
» Środa, 21 lipca 2010, 10:01 #45
devilmaster
devilmaster pisze:
Porównując z Barceloną, Realem, Chelsea, Bayernem, Interem, Lyonem to mamy na prawdę świetny skład z mnóstwem zawodników którzy mogą pociągnąć w trudnych chwilach, wygrać mecz, jest ich kim zastąpić bo mamy mocną ławkę ;) szczerze powiem że chciałbym aby ta młodzież i weterani pokazali że to nie pieniądze grają w piłkę ale to się sprawdza tylko do fazy grupowej Champions Leagu i do 30 kolejki Premiership później kończy się jak zwykle czyli wygrywają potentaci z Wielką Kasą.
» Wtorek, 20 lipca 2010, 22:10 #44
dagoberto
dagoberto pisze:
ja powiem tak zobaczymy jak sie myle to mnie poprawcie ale berbe kupilismy chyba pare godzin przed konicem okienka transferowego wiec musimy czekac to w sprawie czy kogos kupimy czy nie
a jak nawet nikt nowy do nas nie zawita to oceniac czy saf zrobil dobrze czy zle bedziemy mogli mysle ze w polowie sezonu bo juz wtedy bedzie wiadomo czy jest dobrze czy zle
» Wtorek, 20 lipca 2010, 19:20 #43
oldtrafford
oldtrafford pisze:
Tak skład jest bardzo mocny ale transfer Mario.B z Interu Manchesterowi United by nie zaszkodził
» Wtorek, 20 lipca 2010, 18:05 #42
b90
b90 pisze:
No pewnie świetny jest skład, Rooney znowu złapie kontuzje i będzie panika. Nie ma się co zasłaniać tym że w tamtym sezonie było dużo kontuzji i nie miał kto grać bo na rynku transferowym SAF zapadał w sen zimowy. Na takie rzeczy trzeba być przygotowanym. Nie tylko w MU były kontuzje.
» Wtorek, 20 lipca 2010, 17:21 #41
mubro
mubro pisze:
Moim zdaniem saf ma racje.... zastanawialem sie kogo tak naprawde można kupić?? mówicie o tych wszystkich taktykach ale przecież mamy mase utaletnowanej młodzieży: hernandez macheda welback diuf oczywiste jest że oni będe grali z roku na rok coraz lepiej i szkoda blokować im miesca w składzie. jest berbatov na którego bardzo licze owen (już nie to samo co kiedys ale potrafi kopnąc w balon) i Roo z którym zawsze możemy grać 4-5-1. Dotyczące playmejkera jest nam on tak naprwde potrzebny?? mamy swietne skrzydł : Park nani valencia obertan może teraz dołączy. W srodku rewelacyjny fletcher i do zmiany scholse giggs hargo anderson (sądze że pokaże cos w tym sezonie) oraz gibson który z roku na rok gra coraz lepiej.
Niepowodzenie z tamtego roku możemy zawdzieczac tylko plagom kontuzji w obronie, Która imo jest najlepsze na świecie jak rio upora sie z kontuzja plecow to znow z vidicem bedzie nie do zatrzymania na zmiane smaling z evansem do tego brown ktory moze grac wszedzie z wyjatkiem lewej obrony, ale tam mamy evre kozaka i do tego braci da silva którzy sadze ze w tym roku odegraja bardziej znaczaca role nie w 09/10.
Także sądze że nie ma co się przejmować i bedzie dobrze... trwa teraz transformacja składu i saf nie chce wydawać fortuny.
Przypomniaj mi sie teraz transfer verona, miał być swietnym rozgrywajacym i co się okazało?? głogw do góry
» Wtorek, 20 lipca 2010, 14:54 #40
Damian90
Damian90 pisze:
To jest zwykła zagrywka Fergusona,logicznym jest że nie będzie robił szumu wokół transferu żeby nie być posądzonym w razie jakby coś nie wyszło ... w jakimś celu Gill został w klubie i mam nadzieje że w kwestii transferów... a poza tym do końca okienka 1,5 miesiąca,pamiętacie transfer Berbatova? Nam pozostaje czekać i mieć nadzieję że coś jest na rzeczy
» Wtorek, 20 lipca 2010, 14:51 #39
whoracle
whoracle pisze:
Jak dla mnie, to sAF po części ma rację (choć ew. cichy transfer Balotellego by mnie, jako kibica, ucieszył)

Poprzedni sezon przegraliśmy przez masę kontuzji w linii obrony i brak alternatywy w ataku - co w sumie potwierdzałyby dotychczasowe wzmocnienia - Smalling (obrona), Chicharito (napad).

sAF wie, co robi...
» Wtorek, 20 lipca 2010, 14:21 #38
Kajdan
Kajdan pisze:
Ferguson to samo mowil rok temu a jak kazdy wie caly sezon musielismy ciagnac na Rooneyu. To jest jakies nieporozumienie zeby tak wielki klub jak United opieral cala swoja gre na jednym zawodniku. Gdy zabraklo Rooneya to byla tragedia. Bez niego gralismy fatalnie. Rooney potrzebuje dobrego partnera w ataku. Przyszedl Hernandez i ten transfer bardzo mi sie podoba bo jest mlody i ma talent. Zdaje mi sie jednak, ze w tym sezonie nie bedzie gral w podstawowym skladzie. Berbatov mial 2 sezony na pokazanie swojej klasy i jak narazie to pokazuje ja ale tylko w meczach towarzyskich. W 64 meczach 21 goli to za malo. SAF wydal na niego 30 mln i Bulgar nie spelnia oczekiwan. Jak dla mnie jest po prostu za slaby na United. Jest wolny, nie potrafi przeprowadzic szybkiej akcji i marnuje setki. To, ze czasem pieknie odegra pietka lub dolozy noge na pusta bramke to dla mnie za malo. Potrzebny jest równiez ofensywny pomocnik, ktory rogrywalby pilki w ofensywie. Pozdrawiam
» Wtorek, 20 lipca 2010, 13:40 #37
cipsik
cipsik pisze:
sorrki za mase wpisów ale jakis błąd się wkradł
» Wtorek, 20 lipca 2010, 13:23 #36
cipsik
cipsik pisze:
tak patrząc to ja sie fegrusonowi nie dziwie że nie chce kolejnych transefrów, mamy bardzo silna młodzież i wychowanków która chce grać i sprawiać frajde kibicom i sobie mamy kilka talentów które trzeba podszlifować a kupując jakąś gwiazde automatycznie blokuje sie miejsca młodzierzy. Mojim zdaniem nie ma kogos tak suuper którego bym bardzo chciał w składzie. Dajmy szanse gry takim ludziom o ogrywania się jak Obertan, Diuf, może Possebon bedzie grał i andersonowi ale on musiał by grać za napastnikami wtedy jest duużo bardziej pożyteczny.
Więc ja trzymam kciuki za naszych chlopaków co mamy i będzie gitas. I ci co mówia że nie mamy szans w Premieship czy LM sie mylą.
» Wtorek, 20 lipca 2010, 13:21 #35
cipsik
cipsik pisze:
tak patrząc to ja sie fegrusonowi nie dziwie że nie chce kolejnych transefrów, mamy bardzo silna młodzież i wychowanków która chce grać i sprawiać frajde kibicom i sobie mamy kilka talentów które trzeba podszlifować a kupując jakąś gwiazde automatycznie blokuje sie miejsca młodzierzy. Mojim zdaniem nie ma kogos tak suuper którego bym bardzo chciał w składzie. Dajmy szanse gry takim ludziom o ogrywania się jak Obertan, Diuf, może Possebon bedzie grał i andersonowi ale on musiał by grać za napastnikami wtedy jest duużo bardziej pożyteczny.
Więc ja trzymam kciuki za naszych chlopaków co mamy i będzie gitas. I ci co mówia że nie mamy szans w Premieship czy LM sie mylą.
» Wtorek, 20 lipca 2010, 13:20 #34
cipsik
cipsik pisze:
tak patrząc to ja sie fegrusonowi nie dziwie że nie chce kolejnych transefrów, mamy bardzo silna młodzież i wychowanków która chce grać i sprawiać frajde kibicom i sobie mamy kilka talentów które trzeba podszlifować a kupując jakąś gwiazde automatycznie blokuje sie miejsca młodzierzy. Mojim zdaniem nie ma kogos tak suuper którego bym bardzo chciał w składzie. Dajmy szanse gry takim ludziom o ogrywania się jak Obertan, Diuf, może Possebon bedzie grał i andersonowi ale on musiał by grać za napastnikami wtedy jest duużo bardziej pożyteczny.
Więc ja trzymam kciuki za naszych chlopaków co mamy i będzie gitas. I ci co mówia że nie mamy szans w Premieship czy LM sie mylą.
» Wtorek, 20 lipca 2010, 13:20 #33
masakraotr
masakraotr pisze:
moim zdaniem najlepiej by bylo gdybysmy kupili Gourcuffa jest mlody i moglby zastapic Scholesa
» Wtorek, 20 lipca 2010, 12:27 #32
tasma1985
tasma1985 pisze:
Z tym składem, który mamy na ten moment, nie mamy szans na zwycięstwo w Premiership, nie mówiąc już o LM.

Już w poprzednim sezonie w lidzie przegraliśmy chyba z 8 meczów, więc na jakiej podstawie Ferguson twierdzi, że nagle - bez zmian personalnych - zaczniemy grać o wiele lepiej? I jak my mamy nawiązać walkę w LM z taką Barceloną....?

Wiele wskazuje na to, że z tym składem będziemy grać jeszcze słabiej niż rok temu, bo niewiadomych jest bardzo wiele:

1. Czy Rooney utrzyma życiową formę z zeszłego sezonu?
2. Czy Giggs (lata lecą) będzie wciąż pożyteczny dla drużyny w meczach z czołówką?
3. Czy Scholes (lata lecą) wytrzyma trudy sezonu i będzie grał na niezłym poziomie?
4. Czy Berbatov przestanie zawodzić i zacznie 'robić różnicę' w meczach z wymagającymi drużynami?
5. Jak zaprezentuje się Nani, który pierwszą częśc poprzedniego sezonu miał słabiutką?
6. Czy Carrick wróci do przyzwoitej formy?
7. Czy Anderson i Hargo po kontuzji będą w stanie grać na światowym poziomie?

A optymistyczne niewiadome?
1. Czy Hernandez będzie (nie w rezerwach) grał na takim poziomie jak w MŚ?

I w sumie tyle. Okno transferowe jeszcze otwarte, więc może ze 2 porządnych grajków jeszcze pozyskamy (playmayker to podstawia).
» Wtorek, 20 lipca 2010, 12:20 #31
UnMishii pisze:
UnMishii
się ekspert znalazł... ja ufam SAFowi, jak ty nie to idź sobie do city albo chelsea, tam masz transfery...
» Wtorek, 20 lipca 2010, 12:54 #30
dalow pisze:
dalow
ja nadal wierzę w SAF'a dzięki niemu mamy tyle tytułów i w ogóle.
Jakiś użytkownik napisał kiedyś żeby SAF poszedł już na emeryturę!PO CO?
Wolicie mieć jakiegoś kolesia który zrobi 10 transferów na sezon i pokupuje same gwiazdy ?? Ja już wolę SAF'a niż takiego Mourinho czy inne duperele...
» Wtorek, 20 lipca 2010, 13:10 #29
Fenek pisze:
Fenek
do tasma1985

piszesz że w zeszłym sezonie graliśmy słabo z obecnym składem, tylko chyba przegapiłeś taką zakładkę jak KONTUZJE. Mieliśmy prawie połowę podstawowej "11" na "zwolnieniu chorobowym". Mowa tu o błędach w obronie pod nieobecność Rio, o kiksach Fostera, o niemocy strzeleckiej gdy nie było Roo oraz o innych czynnikach które się z licznymi kontuzjami wiążą.

Co do pytań:
1. Nie można wiązać Roo z ManUtd z Roo z reprezentacji. W klubie on zawsze dużo biega i walczy jedyne czego można się obawiać to czy będzie nadal skuteczny. Ale waleczny będzie na 100%.
2. Pożyteczny TAK, z takimi umiejętnościami i doświadczeniem, jednak czy będzie skuteczny (wierzę w to że owszem, nie we wszystkich meczach ale na pewno nie będzie zawodził).
3. Scholes to już nie te lata i tu nie ma co dyskutować ktoś go musi zastąpić i to szybko.
4. No w końcu kiedyś będzie musiał więc czemu by nie teraz :D (Ale to masz racje jedna wielka nie wiadoma)
5. Nani już chyba wszedł na odpowiedni tor, teraz jedyne co go może martwić to kontuzje i jak u każdego spadki formy.
6. Carrick już od dwóch lat gra coraz słabiej więc nie wiązał bym z nim wielkich nadziei i nie upatrywał bym w nim cichego bohatera.
7.Anderson możliwe, jest młody. Ale Hargo ? wątpię żebyśmy go zobaczyli w przyszłym sezonie a co dopiero żeby równo i dobrze grał.

Co do Hernandeza ( nadzieje spore , ale jednak duża nie wiadoma)

A grajki nie przyjdą, SAF nie po to mówi że mamy dobry skład aby poprawić piłkarzom morale. Maksymalnie jeden transfer jeszcze zobaczymy i mam nadzieję że tym graczem będzie Sneijder bo tylko rozgrywającego nam obecnie do szczęścia potrzeba.

Co do posta dalow
To że SAF jest najlepszy wiadomo od dawna, nie skupuje gwiazd a mimo wszystko walczy z najlepszymi.
Ale nawet gdyby przyszedł tu Murinho to wielkich transferów by nie zrobił bo nie mamy kasy. Musieli by wyprzedać połowę obecnego składu aby szaleć na rynku. A to by nam tylko zniszczyło zgranie i drużynę.
» Wtorek, 20 lipca 2010, 15:15 #28
JoJo pisze:
JoJo
mniej kontuzji dużo mogłoby zmienić
» Wtorek, 20 lipca 2010, 15:15 #27
badboys25
badboys25 pisze:
elo ja mysle ze sir Alex zrobi nam niespodzianke i ktos trafi do nas z wyzszej polki choc moge sie mylic.
» Wtorek, 20 lipca 2010, 12:16 #26
KubaDevil pisze:
KubaDevil
Sorry miało być pod postem 'kaczorex13'
» Wtorek, 20 lipca 2010, 12:25 #25
kaczorex13
kaczorex13 pisze:
Hahahaha!!Ten skład jest dobry??Moim zdaniem ten skład jest do kitu!!
Każdy się wzmocnia jak tylko może tylko nie my!!
Z city na bank przegramy,Arsenal i chelsea to samo.a w lidze mistrzów pewnie ledwo wyjdziemy z grupy.I odpadniemy w 1/8.
» Wtorek, 20 lipca 2010, 12:09 #24
WiernyKibic pisze:
WiernyKibic
widac ziomek ze na pilce sie nie znasz. chealsea jak na razie stracila 4 graczy, nikogo nie kupila, arsenal, kupili, a raczej dostali chamakha a city i tak sie nie zgra poza tym graja w le i beda mieli wiecej meczy, cyli wiecej zmeczenia, a nie sa na to przygotowani mentalnie, wiec nia zajda daleko. manchester ma dobry skald, potrzeba jednynie, ale opcjonalnie playmakera z nazwiskiem, kogos jak sneijder, xavi, lampard, oczywiscie nie mowie o tych zawodnikach ale kogos pokroju ich. reszta jest ok, a tytul jest nasz !

GGMU !!
» Wtorek, 20 lipca 2010, 12:21 #23
KubaDevil pisze:
KubaDevil
Haha! Weź się zastanów co ty piszesz wgl. Jakoś nie zauważyłem żeby Chelsea się wzmacniała. A do Arsenalu dołączył do Chamakh i Kościelny ( obaj moim zdaniem są wielkimi niewiadomymi) no I Liverpool ( dołączył do nich J.Cole, który gra poniżej swojego poziomu). City nie liczę, bo jeśli nie będą drużyną, tylko będą bić się o to, aby więcej zarabiać - Tevez zarabia 150 tyś na tydzień, a chce 200. Tottenham jakoś znacząco się jeszcze nie wzmocnił. A w Lidze Mistrzów w poprzednim sezone mieliśmy pecha. Więc nie pisz mi, że nic nie osiągniemy.
» Wtorek, 20 lipca 2010, 12:24 #22
Desstin pisze:
Desstin
Ależ pieprz...sz kaczorek.Weź odklej się od konsoli bo Ci się w głowie miesza niepotrzebnie.Co Ty chcesz od tego składu?Jeżeli wszyscy będą zdrowi to niestety część będzie siedzieć na trybunach.City to jak na razie zbieranina nazwisk które walczą o jak najwyższe kontrakty, Arsenal jak co roku groźnie wygląda a Chelsea jak na razie głównie sprzedaje i wypożycza.Liverpool popadł już w ogóle w szarzyznę absolutną.I gdzie te potęgi?Pomyśl chłopie zanim coś nastukasz bo śmiech wzbudzasz i politowanie.
» Wtorek, 20 lipca 2010, 13:21 #21
Marcindst13
Marcindst13 pisze:
kurde napastik lub cofniety napastnik i jakis obronca :D i gitara
» Wtorek, 20 lipca 2010, 12:06 #20
Durandir
Durandir pisze:
Moim skromnym zdaniem wzmocnienie środka pola jest United potrzebne. Obecny skład jest może i dobry, ale nie wiem czy optymalny do tego, by skutecznie walczyć o trofea.
» Wtorek, 20 lipca 2010, 12:05 #19
Fenek
Fenek pisze:
SAF ma rację ale też robi dobrą minę do złej gry. Skoro chciał sprowadzić napastnika to znaczy że u nas coś w ataku nie gra ( przeciążony Roo pewnie).
Po za tym nie wierzę w to że SAF nie chcial by sprowadzić Sneijdera przecież on dobrze wie że u nas oprócz Roo, Naniego i Valencji nie ma kto prowadzić ataków, sporadycznie ktoś z pomocy wspiera. Ale klasowego rozgrywającego nie ma. Scholes chyli się ku zakończeniu kariery, Anderson gdy gra, gra w kratkę raz dobrze a raz fatalnie. Tak nie może grać drużyna mistrzów. Nie możemy wygrywać meczów 1:0 i ledwo prześlizgiwać się po zwycięstwo.
Jestem kibicem ManUtd już kilka lat i nim pozostanę ale szczerzę nie lubię oglądać ManUtd jak ledwo i w słabym stylu wygrywa mecz albo stwarza akcji jak na lekarstwo bo reszta piłek gdzieś nam "przepada".
Ale bez kasy to możemy sobie wszyscy gadać i pisać a i tak nic się nie zmieni. Jedyne co nam pozostało to liczyć na zastrzyk gotówki albo na przebudzenie Andersona ( jak chociażby Naniego).
No chyba że SAF coś wykombinuje z naszym obecnym składem.
» Wtorek, 20 lipca 2010, 11:57 #18
adi7cr7
adi7cr7 pisze:
Trzeba kupić koniecznie bramkarza, żeby na pszyszły sezon(kiedy VDS kończy kariere) żeby się zaaklimatyzował.

Chociaż Tomek też może być naszym bramkarzem nr.1 po odejściu Edwina ;)
» Wtorek, 20 lipca 2010, 11:55 #17
Fenek pisze:
Fenek
bramkarz obecnie to nasze najmniejsze zmartwienie. Nic nam nie do super obrona i znakomity bramkarz jak będziemy strzelali mało bramek. Napastników mamy ale rozgrywający to nasz największy problem obecnie.
» Wtorek, 20 lipca 2010, 11:58 #16
adi7cr7 pisze:
adi7cr7
Fenek- Zgadzam się z tobą, potrzebujemy rozgrywającego np. Sneijder, VDV ale bramkarz tez nam sie przyda.
» Wtorek, 20 lipca 2010, 12:02 #15
kikson pisze:
kikson
Bramkarz jest konieczny po odejściu VDS. Przed jego odejściem żaden Neuer czy Lloris nie zgodzi się na siedzenie na ławce. To nie kuszczak. Po odejściu Edwina pojawi się kto, kto zostanie numerem jeden. Na pewno nie będzie to Kuszczak, a Amos jest za młody.
» Wtorek, 20 lipca 2010, 12:11 #14
oti pisze:
oti
Kikson- Kuszczak też nie zgadzał się na siedzenie na ławce i, za namową Smudy, chciał odejść do klubu, w którym miałby zapewniony pierwszy skład, ale go SAF przekonał, żeby został.
» Środa, 21 lipca 2010, 09:57 #13
Jakubek722
Jakubek722 pisze:
Uważam, że Ferguson ma rację, choć pomocnika środkowego mógłby ściągnąć i Stekelenburga. A jakby brakło kasy to sprzedać jakiegoś zbędnego zawodnika...
» Wtorek, 20 lipca 2010, 11:30 #12
listek007
listek007 pisze:
Mam nadzieję że ktoś jednak przyjdzie bo skoro jest taki dobry to dlaczego w zeszłym sezonie nic nie wygraliśmy? Wszyscy się wzmacniają, nie mówię że mamy robić takie szaleństwa jak City ale jeden dobry napastnik w alternatywie dla Rooneya by się przydał, bo na Berbę chyba nie ma co liczyć.
» Wtorek, 20 lipca 2010, 11:28 #11
zoestrike pisze:
zoestrike
No i co City dały te wzmocnienia ? Co roku wydają miliony i nawet do LM się nie zakwalifikowali.... Gwiazdy to nie wszystko.
» Wtorek, 20 lipca 2010, 11:39 #10
Damian90 pisze:
Damian90
albo ktoś kto zastąpi OH czyli jakiś uniwersalny zawodnik na środek pola który również potrafi rozegrać np. Lass Diarra
» Wtorek, 20 lipca 2010, 12:00 #9
Klimaa
Klimaa pisze:
Należy mu wierzyć ;) W takim razie co z ewentualnym transferem Balotelliego?
» Wtorek, 20 lipca 2010, 11:13 #8
zoestrike
zoestrike pisze:
Z jednej strony to może być cisza przed burzą .... bo kto rozsądny mówił by publicznie że np ma zamiar sięgnąć po tego i tego gracza. Lecz jeśli okaże się że nie kupią nikogo "ZNANEGO'' to nie oznacza że nie kupią kogoś dobrego...
Valencia kiedy przychodził do United nie rokował wielkich nadziei a teraz zagrywa takie dośrodkowania że tylko pogratulować. Moim zdaniem skład jest dobry, nigdy nie kupowaliśmy jakiś wielkich gwiazd, zawsze jakieś małe diamenciki które oszlifowane przez SAF'a stawały się hitami. Wbrew pozorom atak nie będzie taki słaby w tym sezonie. Mamy Javier Hernandez'a który może (ale nie musi) okazać się świetnym duetem wraz z Roo. A więc gadanie typu "Możemy zapomnieć o wygraniu PL" jest dla mnie śmieszne i pokazuje jak bardzo kibice wierzą w nasz klub.
» Wtorek, 20 lipca 2010, 11:12 #7
buttonman
buttonman pisze:
pasowałoby aby kogoś jednak kupiono :) bo moim skromnym zdaniem Hernandez nie poradzi sobie w Premiership ( obym sie mylił), gdyż SAF bedzie dawał mu mało szans ( taktyka z jednym Rooney'em w przodzie). Mamy przykład z Dioufem i Manucho. A i jestem ciekawy co do Obertana :)
» Wtorek, 20 lipca 2010, 11:06 #6
DaniooO
DaniooO pisze:
Tylko teraz pytanie czy on to na pewno powiedzial czy to kolejny wymysł;p ehh
» Wtorek, 20 lipca 2010, 11:05 #5
zoestrike pisze:
zoestrike
To jest wypowiedz z konferencji prasowej......
» Wtorek, 20 lipca 2010, 11:13 #4
75th
75th pisze:
Jak SAF mówi, że nikogo nie kupi to albo mówi prawdę, albo za tydzień przyjdzie nowy piłkarz. Co roku wygląda to tak samo :P
» Wtorek, 20 lipca 2010, 10:55 #3
BroneK1878
BroneK1878 pisze:
"Sesje treningowe prowadzone są dwa razy w tygodniu o 09:50 i 17:30"
wydaje mi sie ze tu jest błąd. chyba dwa razy dziennie.
» Wtorek, 20 lipca 2010, 10:52 #2
felix
felix pisze:
Sesje treningowe prowadzone są dwa razy dziennie a nie jak napisano dwa razy w tygodniu...
» Wtorek, 20 lipca 2010, 10:51 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY