AKTUALNOŚCI

Ferguson o Berbatowie: Nie można odmówić mu klasy

Data 18 lipca 2010, 12:07 Mathe0, TeamTalk.com
Ferguson o Berbatowie: Nie można odmówić mu klasy
A A A
Czy sezon 2010/2011 będzie dla Berbatowa udany?
Dobra postawa Dymitara Berbatowa w spotkaniu z Celtikiem Glasgow nie umknęła uwadze sir Alexa Fergusona. – Zasłużenie został zawodnikiem meczu. Jego występ był doskonały – mówi Szkot.

Berbatow w spotkaniu rozegranym na Rogers Centre w Toronto miał udział przy każdej bramce Manchesteru United. Najpierw w pierwszej połowie Bułgar sam wpisał się na listę strzelców, a następnie asystował Danny’emu Welbeckowi i Tomowi Cleverleyowi.

– W drugiej połowie miał kilka fantastycznych momentów. Podkreśliły one jedną ważną rzecz, jego klasę. Bez względu na krytykę nie można mu jej odbierać – twierdzi Ferguson.

– To nie jest nasza zasługa. Kiedy widzimy taki występ, to wiemy, że w naszym zespole mamy odpowiedniego zawodnika – dodaje.
» Archiwalny wywiad z Fergusonem Archiwalny wywiad z Fergusonem
Sezon 1994/95 sir Alex z pewnością ...
» Borussia ustaliła cenę za Kagawę Borussia ustaliła cenę za Kagawę
Shinji Kagawa spotkał się ostatnio ...



Poprzedni news:
Evra alternatywą dla Cole'a
Następny news:
Scholes odmieniłby angielską kadrę

Komentarze (165)


bettingfix24
bettingfix24 pisze:
[link usunięty] ZAPRASZAM DO JEDYNEGO UCZCIWEGO BLOGA z dluga dzialalnoscia!! !! JUZ NA DZIS USTAWIONY MECZ


[link usunięty] ZAPRASZAM DO JEDYNEGO UCZCIWEGO BLOGA z dluga dzialalnoscia!! !! JUZ NA DZIS USTAWIONY MECZ



[link usunięty] ZAPRASZAM DO JEDYNEGO UCZCIWEGO BLOGA z dluga dzialalnoscia!! !! JUZ NA DZIS USTAWIONY MECZ


[link usunięty] ZAPRASZAM DO JEDYNEGO UCZCIWEGO BLOGA z dluga dzialalnoscia!! !! JUZ NA DZIS USTAWIONY MECZ


[link usunięty] ZAPRASZAM DO JEDYNEGO UCZCIWEGO BLOGA z dluga dzialalnoscia!! !! JUZ NA DZIS USTAWIONY MECZ


[link usunięty] ZAPRASZAM DO JEDYNEGO UCZCIWEGO BLOGA z dluga dzialalnoscia!! !! JUZ NA DZIS USTAWIONY MECZ


[link usunięty] ZAPRASZAM DO JEDYNEGO UCZCIWEGO BLOGA z dluga dzialalnoscia!! !! JUZ NA DZIS USTAWIONY MECZ
» Poniedziałek, 19 lipca 2010, 13:23 #165
dagoberto
dagoberto pisze:
kurde ja juz nie moge tego czytac nie myslicie ze juz troche za duzo tych sporow komentujmy newsa a nie piszmy komentarzy nie o newse pewnie nie jeden po mnie teraz pojedzie ale trudno
» Poniedziałek, 19 lipca 2010, 12:52 #164
adi7cr7
adi7cr7 pisze:
Tak musiałem no bo nie można wytrzymać z tym człowiekiem ;/
Mam szacunek do Endo ale niech sie uspokoi
» Poniedziałek, 19 lipca 2010, 12:47 #163
adi7cr7
adi7cr7 pisze:
Może dostanę bana no ale trudno
Endo---> SPIEPRZAJ DZIADU!!
» Poniedziałek, 19 lipca 2010, 12:35 #162
gorgonzola pisze:
gorgonzola
Widzę inteligentny z ciebie użytkownik, ercraft napisał to ty też musisz? Endo szanuje za jedno, broni Berbatova. A Berbatov nie zasługuje na przezwiska drewno itp.
» Poniedziałek, 19 lipca 2010, 12:42 #161
gorgonzola
gorgonzola pisze:
Mam pytanie dlaczego na POLSAT FUTBOL wciąż nie ma powtórki MU-CELTIC , tylko puszczają LECHa . Mogliby zmienić w programie na ich stronie internetowej, a nie że wstaje rano i czekam na mecz a tu LECH
» Poniedziałek, 19 lipca 2010, 12:35 #160
Ave
Ave pisze:
Endo ty i te twoje mniemania i przeczucia ...
Skoro jesteś taki wszechwiedzący dlaczego nie ma ciebie w sztabie szkoleniowym manchesteru? Jeszcze nawet nie widziałeś Hernandeza w trykocie united a już wiesz jak będzie grał - jesteś taki beznadziejny, że aż brakuje mi słów ...

typowy polak ...
» Poniedziałek, 19 lipca 2010, 12:25 #159
chodnik
chodnik pisze:
Witam,
przebywam za granica, wchodze codziennie na devilpage i to co widze to juz przerasta ludzkie pojecie.

Endo nam podaje tak:
Cska 37, Bayer 90, Spurs 46, MU 26, Kadra 48 =247
Polska wikipedia podaje:
cska ? (?) Baver 50 (25) Spurs 154 (24) ManUtd 70 (25) Kadra 64 (21)=95
dla przypomnienia meczy(goli)
Angielska wikipedia:
CSKA 50(25) Bayer 154(68) Spurs 70(27)ManUtd 64(21) Kadra 74(48) =189
Czyli Endo musi miec jakies dziwne informacje, sam podaje ang. wiki. a tam wychodzi o 58 mniej bramek niz podal.
Ladnie to wyglada 189 bramek, ale spojrzmy ze na 412 wystepow.
Gdyby byl pomocnikem to asysty by mu pomogly, obronca to juz swietne statystyki ale on jest NAPASTNIKIEM! dla przypomnienia:
Napastnik to zawodnik w piłce nożnej, który gra na pozycji najbliższej do przeciwnej bramki i dlatego w drużynie głównie to on jest odpowiedzialny za zdobywanie bramek.
Zgodze sie, mecz z Celticem mu wyszedl, tak jak kilka innych w zeszlym sezonie, tylko ze to bylo z slabszymi druzynami. Przypomnijmy sobie koncowke sezonu jak Berbatov dostawal szanse na gre z lepszymi druzynami (Chelsea, Bayern). Zawodzil! Endo porownuje go do Machedy, na litosc boska Berba ma 30 lat a Kiko 19. Wiec nie ma czego porownywac!
Berba jest dobrym zawodnikiem, ale tylko jak gra sie ze slabszymi druzynami, i jak ma zostac to tylko po to aby wtedy Rooney albo inny napastnik mogl odpoczac. Nie zapominajmy tez o Owenie ktory mimo wieku, mimo kontuzji i mimo tego ze glownie wchodzil z lawki zdobyl kilka bramek i to waznych(Man City, Wolfwsburg, Aston Villa) Berba dokladal bramki w meczach wygranych po 3:0,4:0 itd.
Jestem kibicem Manchesteru, szanuje kazdego pilkarza ale Berbatov po prostu tu nie pasuje.
Rozumiem ze sa fani i anty-fani Berby, i tych drugich jeBerba jest rozgrywajacym, a niestety w pilce noznej nie ma takiej pozycji. Powinnismy go zamienic za Lahma i byl by spokoj.
Pozdrawiam.
» Poniedziałek, 19 lipca 2010, 11:39 #158
gorgonzola pisze:
gorgonzola
Tylko nie Lahm, nie cierpie szfab** , a tak w ogóle to Berba ma mnie goli, a więcej asyst bo to jest chyba cofnięty napastnik, który ma wspomagać wysuniętego.
» Poniedziałek, 19 lipca 2010, 12:12 #157
Ave pisze:
Ave
Kolego odejdź już od tej FIFY. Wiesz, że każdy zawodnik niezależnie od pozycji ma swoje zadanie i przydzieloną funkcje? Wiesz, że istnieje coś takiego jak wysunięty i cofnięty napastnik? Czy słyszałeś także, że nie każdy napastnik odpowiada za strzelanie goli?
» Poniedziałek, 19 lipca 2010, 12:22 #156
gorgonzola pisze:
gorgonzola
Ave, odejdź od FIFY to do mnie? Bo trochę nie rozumiem.
» Poniedziałek, 19 lipca 2010, 12:28 #155
Endo pisze:
Endo
kolejny amator :/
W wiki po prawej stronie masz same spotkania ligowe!
Tak trudno wejsc
[link usunięty]
I na sam dół gdzie masz wszystkie spotkania?

Total - app = wszystkie spotkania
total goal- wszystkie gole - 199 klubowe + 48 kadra

Kolejny ktory wie lepiej od Fergusona
Znowu 2 razy to samo musze ci pisac zebys zrozumiał :/
Odsyłam do papy Fergiego " Berbatov ma POMAGAC w strzelaniu goli"
Pomagac znaczy strzelac, asystowac brac udzial w akcjach bramkowych.
A kupił go nie dlatego że strzelil 27 goli dla tottenhamu tylko dlatego że dolozyl do tego drugie tyle ASYST.

Przeliterować żeby dziecko zrozumiało?

co za ludzie
przypinaja sztywne łatki pilkarzom
co wy betony z pzpn i mysl szkoleniowa z lat 60-tych?
Berba dostal szanse z bayernem? haah 2x po 10 minut gdzie druzyna nawet nie wychodzi z akcja nazywasz szansa?
Berbatov ma 29 lat i strzelil 247 goli w karierze Kiko ma 19 i strzelil 3... w tym tylko 1 prawidlowego :))
Oczywiescie Berbatov 250 goli strzelil tylko ze slbszymi druzynami :)

vs.Roma
[link usunięty]

vs.chelsea
[link usunięty]
[link usunięty]

vs.arsenal
[link usunięty]
[link usunięty]

vs.spurs
[link usunięty]

Beton z ciebie i tyle
» Poniedziałek, 19 lipca 2010, 14:58 #154
adi7cr7 pisze:
adi7cr7
Endo- Nie porównuj nawet Berby do Machedy. To porównywanie jest śmieszne tak jak i ty. Człowieku między tymi dwoma zawodnikami jest 10 lat różnicy i porównywanie ich nie jest na miejscu ;/
Dawaj Welbecka jeszcze porównaj ;/

Jesteś ŻAŁOSNY Endo ;)
» Poniedziałek, 19 lipca 2010, 20:34 #153
chodnik pisze:
chodnik
Endo widze ze z czytaniem tez masz problem. W tym sezonie strzelal ze slabszymi druzynami. Pokazujesz mi bramki z czasow jak gral w Tottenhamie, albo z zeszlego sezonu. I moje slowa sie potwierdzily, w meczu z Chelsea strzelil na 3:0, czyli wtedy kiedy przeciwnik jest 'zalamany'.
» Środa, 21 lipca 2010, 11:03 #152
xandir94 pisze:
xandir94
Wiekszosc anty fanow Berby, zostala nimi dzieki takim ludziom jak Endo, ktorzy rospisuja sie jaki to on boski i skuteczny, w dupie majac kochany Man'U. A co do wymiany za Lahma, to podobnie jak gorgonzola ja tez nie cierpie szwabów, ale jak juz ma Fergie jakiegoś sprowadzać to wolałbym Ozila
» Środa, 28 lipca 2010, 02:00 #151
Tennant
Tennant pisze:
Byłoby pięknie jakby przypomniał sobie czasy Tottenhamu ..
Glory Glory MU
» Poniedziałek, 19 lipca 2010, 09:56 #150
Booyaka
Booyaka pisze:
Wiecie, muszę się jeszcze z czymś wami podzielić. Berbatov podczas gry w United zmienił się z napastnika "sępa" w środkowego. Rozumiem wszystkich was, którzy uważają, że napastnik powinien więcej strzelać bramek i być skuteczniejszy w tym. Ale ja w tym wszystkim widzę rękę SAFa. Możecie mnie wyśmiać, zminusować, ale taka prawda. Nasz Fergie zmienił nastawienie Bułgara, bo w rezerwach jest dużo napastników bramkostrzelnych. Nawet Rooney się takim stał. Dziękuję za uwagę.
» Poniedziałek, 19 lipca 2010, 09:43 #149
ercraft
ercraft pisze:
może i dostanę za to bana, ale zaryzykuję..:

Endo -> JESTEŚ DEBILEM!!
» Poniedziałek, 19 lipca 2010, 02:51 #148
HarryHH pisze:
HarryHH
ej, ale Endo ma racje, spojrzcie na statystki Berbatova! :O [link usunięty] !!
» Poniedziałek, 19 lipca 2010, 06:46 #147
HarryHH pisze:
HarryHH
Endo... wikipedia nie klamie! Masz racje w 100%! :) :P
» Poniedziałek, 19 lipca 2010, 06:52 #146
gorgonzola pisze:
gorgonzola
Ercraft pokazujesz właśnie swój poziom, Endo ma lepsze argumenty od ciebie, a ty możesz na to napisać tylko "JESTEŚ DEBILEM", wg to ty jesteś ..., nie chce dostać bana.
» Poniedziałek, 19 lipca 2010, 12:10 #145
Damian1991
Damian1991 pisze:
To prawda, że zagrał świetne spotkanie ale ja na razie nie popadam w euforię bo nie jest powiedziane, że w lidze będzie grał równie dobrze. To są na razie sparingi i nie to co lidze, że gra sie o wysoką stawkę.

Jak będzie grał tak przez większość sezonu to będę sie cieszył.
» Niedziela, 18 lipca 2010, 23:55 #144
piter100000
piter100000 pisze:
już to kiedyś pisałem ale napisze jeszcze raz. dlaczego jak Berba zagra słaby mecz to go wieszacie za jaja a po słabych meczach Roo pojawiały się tylko wpisy że to nie jego dzień, że miał pecha itp. Roo nie jest świętą krową ani żaden inny zawodnik United. każdy zasługuje na pochwały ale także na krytyke ale to musi być sensowne. ciągle tylko gole i asysty. a czy ktokolwiek widział w ilu akcjach Berba brał udział ale nie zaliczył asysty bezpośredniej ani nie strzelił gola?? ja pamiętam takich akcji sporo. również dużo było akcji które marnowali inni zawodnicy na boisku po jego zagraniach dlatego uważam że gre zawodnika powinno oceniać się na wielu płaszczyznach a nie tylko po golach czy asystach bo wtedy mamy troche zafałszowany obraz zawodnika. nie mówie że Berba gra jakoś genialnie bo ma też słabsze momenty ale obwinianie go o wszystkie nieszczęścia w tym te z Bayernem kiedy wszedł i cała drużyna grała w tym momencie padline to jest lekka przesada. moim zdanie i tak powinien przyjść klasowy napastnik (w co wątpie) bo narazie mamy tylko dwóch i dobrze zapowiadającego się Hernandeza który przy kontuzji Roo może być dobrą alternatywą której brakowało nam w poprzednim sezonie. bo nie ma się co oszukiwać że kiedy Berba gra sam w ataku to tracimy na jakości ale czy to jego wina?? myśle że nie bo każdy widzi że 442 to jest chyba najlepsze ustawienie dla nas
» Niedziela, 18 lipca 2010, 22:57 #143
Sanitarium pisze:
Sanitarium
bardzo dobrze powiedziane, wszyscy tu nauczyli się tylko jednego czepiać ... wielu jest graczy którzy nie zachwycają ale wszyscy skupiają się tylko na jednym Berbatowie ! ... bądźmy obiektywni i stawiajmy wszystkich równo - twórzmy jedność i siłę a nie dzielmy się na zwolenników i przeciwników Berby... psujemy atmosferę !
» Poniedziałek, 19 lipca 2010, 01:36 #142
Krzychu418
Krzychu418 pisze:
Ja zawsze broniłem Berbatova ale i tak uważam że to nie udany transfer - gdyby go nie było pewnie cieszylibyśmy się grą Teveza... Ale to nie powód żeby po nim jechać... Trza szanować naszych piłkarzy !

PS. Wierzę że za dwa lub trzy lata Glazerowie zostaną wystrzeleni w kosmos i wtedy będzie można robić normalne transfery - tak jak wszystkie inne wielkie kluby... Peace !
» Niedziela, 18 lipca 2010, 22:37 #141
Kingus661
Kingus661 pisze:
Może wreszcie pokazał niektórym niedowiarkom że jeszcze jest w stanie wiele pokazać. I że nie jeden raz będziemy z niego zadowoleni....
» Niedziela, 18 lipca 2010, 21:46 #140
FanaticMU
FanaticMU pisze:
gorgonzola-->jaki zabójczy duet?? jak Berbatov zanim iśc szybko z kontratakiem z którym trzeba iśc jak najszybciej póki mało obrońców on woli sie zatrzymać i poczekać ż przyjdą jego koledzy z drużyny i....obrońci i pomocnicy drużyny przeciwnej...gdzie tu sens??

Chodzi przede wszystkim o szybkość...przypominam mecz z Arsenalem i zabójczą akcję superszybkiego duetu Nani-Rooney...to było coś...nasz futbol opiera sie na szybkim futbolu...więc tak powinniśmy grać...
» Niedziela, 18 lipca 2010, 21:10 #139
gorgonzola pisze:
gorgonzola
Może jest słaby do kontrataków, ale jeśli chodzi o Machede, to czy on obróci się z piłką i poda idealnie do rooneya , tak aby ten tylko dołożył nogę? Macheda wg. mnie potrafi tylko strzelać w dobrych momentach, ale podania...
» Niedziela, 18 lipca 2010, 21:20 #138
RobvanKlu5i pisze:
RobvanKlu5i
gorgonzola

Widze że znasz sie na rzeczy i można z Toba podyskutowac.
Zapewne wiesz że zawsze gra Manchesteru opierała sie na szybkich składnych akcjach, straciles pilke? Szybki powrot i trzeba ja odzyskac! To wszystko opierało sie na szybkosci. Z wymagajacym przeciwnikiem szybkosc to była zabójcza bron MU! A Berbatov zwalnia akcje to gołym okiem widac! Brak mu szybkosci ktora na Lige Angielska jest niezbedna! A Macheda? On jest młodziutki przed nim jeszcze sporo nauki i z niego beda ludzie!
» Niedziela, 18 lipca 2010, 21:36 #137
gorgonzola pisze:
gorgonzola
Masz racje , brakuje mu szybkości, ale wg mnie to dobrze że wnosi do MU coś nowego, te podania, technika, przyznaj że jeśli chodzi o ataki pozycyjne to wnosi wiele. Mamy szybkich napastników (Rooney, Welbeck, Hernandez) więc myślę że przyda się i "TECHNIK" nie żadne "DREWNO"
» Niedziela, 18 lipca 2010, 21:45 #136
RobvanKlu5i pisze:
RobvanKlu5i
Techniki mu odmowic nie mozna to fakt tylko żeby tej walecznosci wiecej u niego widac bylo!
Myslisz o ustawieniu 4-3-1-2 czyli Berba zaraz za dwoma szybkimi napastnikami? Moze takie ustawienie by sie sprawdzilo...
» Niedziela, 18 lipca 2010, 22:06 #135
gorgonzola pisze:
gorgonzola
Pobawiłem się w Gmocha, Robvan mejbi takie cos ? [link usunięty]
» Niedziela, 18 lipca 2010, 22:23 #134
RobvanKlu5i pisze:
RobvanKlu5i
I powiem Ci ze mogloby sie to sprawdzic!
Berbatov zaraz za Hernandezem i Rooneyem, odpowiedzialny za rozgrywanie pilki, konstruowanie akcji na 20-30 metrze kto wie to mogloby byc zabojcze ale chyba SAF takiego ustawienia nie przećwiczy....
» Niedziela, 18 lipca 2010, 22:40 #133
Sorata pisze:
Sorata
Gorgonzola - nie wyjdzie coś takiego :P. Fletch sam nie ogarnie środka pola :). Każdy lepszy rywal strzeli przy tym ustawieniu nam 3-4 brameczki :P. Jak już, to Valencia i Nani postawieni bardziej w środku, z rozbieganiem się na skrzydła, bo tak to jak już mówię, za dużo miejsca dla rywali :).
» Niedziela, 18 lipca 2010, 22:44 #132
gorgonzola pisze:
gorgonzola
Berbatov by pomagal Fletcherowi , Nani z Valencią mogli by grać bardziej na środku.
» Niedziela, 18 lipca 2010, 22:55 #131
RobvanKlu5i pisze:
RobvanKlu5i
Ogarnie tylko że obrona by musiala strasznie wysoko grac żeby nie było 40 metrowej dziury . W jakims stopniu to jest ryzyko bo przeciwnik moze wyprowadzic wtedy zabojcza kontre ale od tego sa treningi zeby takie manewry cwiczyc...
» Niedziela, 18 lipca 2010, 22:58 #130
gorgonzola
gorgonzola pisze:
Wg. mnie Endo was wszystkich miażdży swoimi argumentami, a wy takowych nie macie. Mówiąc na Berbatova DREWNIAK , nie powinniscie kibicowac MU, pogódzcie się że gra on "TECHNICZNIE" i do spółki z kimś szybkim i bramkostrzelnym (Rooney, Hernandez,Welbeck) będą tworzyli zabójczą pare, jeszcze jak do tego dojdą skrzydłowi (Giggs, valencia, nani, oberan) to miód!
» Niedziela, 18 lipca 2010, 21:05 #129
wynk pisze:
wynk
Dolanczam sie...Endo jestesmy z toba!!
» Niedziela, 18 lipca 2010, 21:35 #128
czerwonydevil
Dokładnie. Szukają dziury w całym, bo ktoś zapoczątkował wojnę z Endo o Berbatova, a dzieciaczki teraz powtarzają, że to drewno...
Pozdro.

PS. Gorgonzola, nie zdziw się jak Ci jakieś dziecko Neo napisze, że jesteś 2 kontem Endo ;)
» Niedziela, 18 lipca 2010, 22:51 #127
VenoM
VenoM pisze:
oby tak dalej tylko że to 1 mecz i to towarzyski a 2 to właśnie nie wiadomo jeszcze czy będzie lepiej czy gorzej w tym sezonie
» Niedziela, 18 lipca 2010, 20:57 #126
FanaticMU
FanaticMU pisze:
Pewnie że dobrze...nie mogę powiedzieć bo jestem z niego w tym meczu zadowolony...ale jeden mecz jeszcze o niczym nie świadczy :) chciałbym by w tym sezonie udowodnił że jest naprawdę napastnikiem godnym MU :)
» Niedziela, 18 lipca 2010, 20:38 #125
99iw
99iw pisze:
Dobrze że, Berbatow strzelił bramkę .
» Niedziela, 18 lipca 2010, 20:33 #124
FanaticMU
FanaticMU pisze:
a Berbatov jako napastnik musi strzelać gole...a jak taki z niego asystowiec to niech go w pomocy ustawią...
» Niedziela, 18 lipca 2010, 20:27 #123
FanaticMU
FanaticMU pisze:
Czemu po jednym meczu wszyscy Berbatova wysławiają?? bez przesady...można go będzie pochwalić jak pokaże się tak w połowie meczy w Premier League...no bo jak jeden mecz na tysiąc mu wyjdzie to co?? ja myslę że jeszcze troszkę i Berba zostanie wypchnięty przez Hernandeza lub Machede( którzy za każdym razem jak grają coś do drużyny wnoszą)...

I nie jestem anty fanem Berbatova...lubię go jak każdego zawodnika United ale spójrzmy obiektywnie..w takim klubie nie ma miejsca na "słabsze dni" szczególnie że jemu zdarzają się co mecz...
» Niedziela, 18 lipca 2010, 20:17 #122
Endo pisze:
Endo
ok teraz mi powiedz dlaczego Macheda na 8 spotkan w ktorych zaczal w pierwszej "11" trafil tylko raz i dlaczego za wiekszosc spotkan dostal note 5 lub 6 tyle wniosl
Hernandez to melodia przyszlosci ,a swiat realny to nie film "gol"
kilka goli pewnie strzeli ,ale ciezko mu sie bedzie przebic w 1 sezonie do skladu.
» Niedziela, 18 lipca 2010, 20:19 #121
FanaticMU pisze:
FanaticMU
Macheda dodaje szybkości grze MU... a Berbatov jej nie daje...

Hernandez jak gra(nawet na mundialu jak grał) jest szybki, pokazuje sie na dobrej pozycji...ma to coś czego Berba nie ma (niestety)...

druga sprawa...często gramy jednym napastnikiem...skoro Berbatov ma więcej asyst niz bramek to komu on te asysty będzie zaliczał jak nie ma strtzelca....on musi pojąc że musi gole strzelać...to NAPASTNIK...lepiej poradzą sobie w pojedynkę z innymi pomocnikami Roo, Macheda czy Hernandez...dostaną świetna piłkę i zakończa akcje golem...chyba nie muszę przypominać ile 100%-wych akcji Berbatov zmarnował a tamtym sezonie.
» Niedziela, 18 lipca 2010, 20:32 #120
Endo pisze:
Endo
Szybkosci w czym?
W stracie piłki?
Ile jego spotkan widziales?
Jak dla mnie koles poza "nosem" nie ma prawie nic.

W tym sezonie bedziemy grac 4-4-2
Za duzo mamy napastnikow (7) zeby wystawiac tylko 1.
Poza tym nauczki z Bayernem i Chelsea chyba daly Fergiemu do myslenia.
» Niedziela, 18 lipca 2010, 20:41 #119
FanaticMU pisze:
FanaticMU
Mam nadzieję że dały do myślenia bo wachlarz napastników mamy...
Co do Machedy--> on zazwyczaj grał dobrze gdy wchodził w późniejszych minutach meczu( mecz z Aston Villą(spory czas temu) , mecz z Chelsea(wtedy to naprawdę dodał nam szybkości))

Mimo że może na razie mu do Berby brakuje to jednak myślę że wiele wykończeń zakończył by lepiej niż Berba...
» Niedziela, 18 lipca 2010, 21:02 #118
Endo pisze:
Endo
wiele wykonczen
aż "3' - w tym 1 ręką ,a 2 po strzale Carricka i rykoszecie
1 ładnie wykonczył z Villa to sie zgodze.
» Niedziela, 18 lipca 2010, 21:10 #117
FanaticMU pisze:
FanaticMU
ale zawsze jakos wykańcza ;p no to z Villa to mu sie udało :)

szkoda że Berba często marnuje wykończenia z zaledwie 3-4 metrów...dlaczego??
Tak samo jeśli chodzi o głowę...czemu on tak słabo gra głową..a Hernandez? On gra głową znakomicie :)
» Niedziela, 18 lipca 2010, 21:12 #116
xandir94 pisze:
xandir94
Dalbym Dimitarowi pograc w tym sezonie, gdyż jako piłkarz osiągnął już szczyt umiejętności i lepszy nie będzie
A Hernandez jak nie bedzie mial problemow z aklimatyzacją i dobrze się pokaże w kliku meczach strzelając bramki, juz w nastepnym sezonie wygryzie Berbe
» Poniedziałek, 19 lipca 2010, 03:08 #115
Endo pisze:
Endo
jak zawsze? raz to zawsze?
Z sunderlandem to byl fuksiarki rykoszet - pilka go trafila
z chelsea to byla reka!
poza tym jeden gol z villa wlasnie!
» Poniedziałek, 19 lipca 2010, 14:50 #114
MUFCREDDEVILS
Mailo dokładnie. Kto jest za Berbatowem wpisywać się...
» Niedziela, 18 lipca 2010, 20:13 #113
Endo pisze:
Endo
Pomocnicy sa od asystowania,a twoj ulubieniec Nasri co sezon ma 2x mniej asyst od drewniaka no zobacz, zobacz :))
Znowu 2 razy to samo musze ci pisac zebys zrozumiał :/
Odsyłam do papy Fergiego " Berbatov ma POMAGAC w strzelaniu goli"
Pomagac znaczy strzelac, asystowac brac udzial w akcjach bramkowych.
A kupił go nie dlatego że strzelil 27 goli dla tottenhamu tylko dlatego że dolozyl do tego drugie tyle ASYST.

Przeliterować żeby dziecko zrozumiało?

20% umiejetnosci Rooneya ,a Fergie dal za nich podobna ilosc kasy w premiership strzelaja podobnie i asystują podobnie ....ciekawe spostrzezenia tutaj sadzisz :))

Za tyle hajsu to powinien strzelac 50 goli i to przewrotką!
» Niedziela, 18 lipca 2010, 20:17 #112
Mailo
Mailo pisze:
I co kurw.y głupio sie wam zrobiło ...! który nie wieżył w berbatova...?! Zjeby teraz zobaczycie jego klase futbolu...! brawo Dymitar ;)
» Niedziela, 18 lipca 2010, 18:39 #111
Yaankes pisze:
Yaankes
Ja nie wierzyłem i dalej nie wierzę.
Jak pokaże to podczas meczów w lidze i champions league, wtedy zmienie zdanię.
Jeden towarzyski mecz z przeciętnym rywalem przed sezonem mojego zdania nie zmieni.

Mogę Ci zadać pytanie? WieRZysz w Boga? Bo podobno wiaRa czyni cuda.
Ja wieRZę, że pomoże Ci pojąć ortografię, bo z nią narazie krucho.
» Niedziela, 18 lipca 2010, 19:17 #110
dzaro
dzaro pisze:
"Jeden mecz wyszedł poczekajmy" Piszecie tak jak by Berbatov podczas swoich wszystkich występów w United zagrał jeden dobry mecz z Celticiem teraz. On potwierdził że potrafi grać na najwyższym poziomie, i w tamtym sezonie również miał bardzo dobre mecze.
» Niedziela, 18 lipca 2010, 18:39 #109
Booyaka
Booyaka pisze:
Nie patrzmy wstecz. Ja pokładam wielkie nadzieje w Berbie. Mam nadzieję, że w tym sezonie zabłyśnie jego gwiazda, tak jak to było w Tottenhamie.
» Niedziela, 18 lipca 2010, 18:21 #108
v93
v93 pisze:
van Nistelrooy blokował Forlana, Ronaldo Naniego, a Rooney teraz Berbatowa
» Niedziela, 18 lipca 2010, 18:19 #107
RobvanKlu5i
RobvanKlu5i pisze:
Nie smiejcie sie juz z Endo :)
To nie jego wina że nie potrafi liczyć :) 250 bramek skad sie tyle wzielo hmm...
"Jedna jaskółka wiosny nie czyni" , jeden mecz wyszedl Berbie i gratuluje mu ale nie podniecałbym sie tym tak bo jeszcze wiele sie moze zmienic :) a Celtic to nie jest zbyt wymagajacy rywal, karygodne błędy obrony to ich charakterystyczna cecha! Poczekajmy na wymagającego rywala
» Niedziela, 18 lipca 2010, 18:15 #106
Endo pisze:
Endo
Villa - 251 goli
Berbatov - 247 goli - Cska 37, Bayer 90, Spurs 46, MU 26, Kadra 48

Jedna jaskołka, a wkład w prawie 50 goli United... brak słów na takich łbów jak ty.
» Niedziela, 18 lipca 2010, 18:21 #105
RobvanKlu5i pisze:
RobvanKlu5i
Zobaczymy w sezonie PL, wtedy sie okaże jak bedziesz spiewal z Dymitarem w jednym chórze :)
Ah to Twoje obrażanie.. Widać brak kultury...Nie dziwie sie ze Admin caly czas Cie blokowal przez co biedaku musiales kilka kont zakladac...

Ja Berbatova lubiec nie musze, Twoje glupie statystyki wrazenia na mnie nie robia. Te Twoje satystyki to jakas choroba, nie mozesz czegos innego wymyslic? Lubisz sie tak bawic "kopiuj - wklej" ? No fajne zabawy miales w dziecinstwie...
» Niedziela, 18 lipca 2010, 18:44 #104
Endo pisze:
Endo
Kto tu kogo obraża?
Żal mi takich ludzi jak ty, bez własnego zdanie, o żałosnym pojęciu o piłce.
» Niedziela, 18 lipca 2010, 18:47 #103
RobvanKlu5i pisze:
RobvanKlu5i
Gdybyś grał tyle co ja i na takim poziomie rozgrywek co ja to mógłbyś rozmawiać ze mną o tym kto ma większe pojecie o piłce!
Ja nie zajmuje sie tym co Ty, nie przesiaduje przed kompem i szukam idiotycznych statystyk z których nic nie wynika :)
» Niedziela, 18 lipca 2010, 19:16 #102
Endo pisze:
Endo
WoW
Mamy gwiazdorka na stronie hahaha
Nie rozmieszaj mnie, nigdzie nie byłeś i nic nie widziales.
Ze statow nic nie wynika oczywiscie :))
To tylko strzelone gole ,a one dla napastnika to NIC hahaha
» Niedziela, 18 lipca 2010, 19:26 #101
RobvanKlu5i pisze:
RobvanKlu5i
Nigdzie nie napisalem że jestem gwiazdorem, nie wpieraj mi czegoś co sie mnie nie tyczy, grałem wysoko ale pewne przykre okoliczności to zmieniły, a jakie to już nie Twoja sprawa.

A Ty co? Że byłeś na meczach Manchesteru to jesteś lepszy od nas wszystkich tutaj? Że możesz być niewiadomo kim? Ze możesz każdego zwyzywać od błaznów, idiotów itd.?
Już tu wiele osób zostało obrażonych przez Ciebie bo mieli inne zdanie niż Ty, a potem sie dziwisz że wszyscy na najeżdżali na Ciebie. Zastanów sie nad swoim życiem koleś...
» Niedziela, 18 lipca 2010, 19:34 #100
RobvanKlu5i pisze:
RobvanKlu5i
Nigdzie nie napisalem że jestem gwiazdorem, nie wpieraj mi czegoś co sie mnie nie tyczy, grałem wysoko ale pewne przykre okoliczności to zmieniły, a jakie to już nie Twoja sprawa.

A Ty co? Że byłeś na meczach Manchesteru to jesteś lepszy od nas wszystkich tutaj? Że możesz być niewiadomo kim? Ze możesz każdego zwyzywać od błaznów, idiotów itd.?
Już tu wiele osób zostało obrażonych przez Ciebie bo mieli inne zdanie niż Ty, a potem sie dziwisz że wszyscy na najeżdżali na Ciebie. Zastanów sie nad swoim życiem koleś...
» Niedziela, 18 lipca 2010, 20:06 #99
Endo pisze:
Endo
nie wnosisz niczego ciekawego do dyskusji, poza tym miales juz do mnie nie pisac :)
» Niedziela, 18 lipca 2010, 20:21 #98
Krzychu418
Krzychu418 pisze:
Kurczę ziomki za dużo tych meczów... Dopiero co zakończył się mundial a tu już 20 meczy towarzyskich później 80 meczy w sezonie + 10 reprezentacji - to jest chore !! Uszczuplili Ligę Mistrzów o 4 mecze - co było głupotą bo co innego grać dwumecz o przeżycie a co innego 6 meczy w grupie. A nikt nie chce się wziąć za te ligi, puchary i inne - moim zdaniem we wszystkich ligach powinno być tyle drużyn co w polskiej i jeden puchar zamiast pięciu i zero tych idiotycznych meczy towarzyskich - przecież to skrajny debilizm ! Dla kogo są te mecze ?? Tak wszyscy płakali że gwiazdy przemęczone sezonem a każda reprezentacja grała minimum 3 mecze towarzyskie przed samym mundialem... Gdyby tych meczy było mniej wtedy gwiazdy takie jak Rooney, Ronaldo czy Messi mogłyby brylować na boisku... Ale wiem że to się nigdy nie zmieni bo sponsorzy, bo kasa, bo zapotrzebowanie na 100 meczów w sezonie...
» Niedziela, 18 lipca 2010, 17:35 #97
v93 pisze:
v93
a jak mają się zgrać? Na mundialu byłoby już za późno, grają ze sobą raz na pół roku i cały czas ktoś dochodzi/odchodzi.. Tak samo kluby, po wakacjach potrzebują ogrania, szczególnie nowi zawodnicy muszą się dostosować, poza tym meczów jest ok 5, a ci co grali na mundialu teraz odpoczywają ..
» Niedziela, 18 lipca 2010, 18:17 #96
DevilxDevil
DevilxDevil pisze:
[link usunięty]

Ronaldinho come on :)
» Niedziela, 18 lipca 2010, 17:31 #95
kara466
kara466 pisze:
Mam nadzieję, że ten sezon będzie dla niego udany
» Niedziela, 18 lipca 2010, 16:49 #94
ercraft
ercraft pisze:
o matko święta... brak mi słów na tą wojnę, która się tu toczy.. czy wy wszyscy macie dzisiaj kaca i potrzebę pieprzenia głupot?? zagrał dobry mecz,został pochwalony, bo zasłużył. tyle w temacie a jedna jaskółka wiosny nie czyni, pamiętajcie.
a ty enzo, twoje cyferki, obrażanie innych, dyskusje na kilku swoich kontach samemu ze sobą.. to już jest jawny debilizm..
» Niedziela, 18 lipca 2010, 16:13 #93
barnaba1987 pisze:
barnaba1987
no mnie boli dzis glowa jak chu.. chcialem wstac od kompa ale mi sie wznosi i dopiero wtedy boli leb :)
» Niedziela, 18 lipca 2010, 16:19 #92
Endo pisze:
Endo
hmmm to na jakim jeszcze koncie pisze "geniuszu"?
Masz paranoje :/
» Niedziela, 18 lipca 2010, 17:23 #91
adi7cr7
adi7cr7 pisze:
No Berba mnie mile zaskoczył tylko boję się że to mogł być jego "przebłysk" a w sezonie będzie długo lugo nic ;(
» Niedziela, 18 lipca 2010, 15:53 #90
Endo pisze:
Endo
tak jak z zeszlym sezonie? :)
nic
gol
aysta
gol
nic

hahaha

Ale wiadomo długo, długo NIC
» Niedziela, 18 lipca 2010, 15:56 #89
gorgonzola
gorgonzola pisze:
Mam pytanie dlaczego już 3 raz nie puścili powtórki meczu Manchester United-Celtic Glasgow, skoro taka byla w planie o 20:00 wczoraj, o 11 i o 15 dzisiaj, zamiast tego puscili inne mecze, ktos cos wie w tej sprawie?
» Niedziela, 18 lipca 2010, 15:27 #88
SexyBoy
SexyBoy pisze:
wreszcie Berbatow pokazał na co go stać ;)
» Niedziela, 18 lipca 2010, 14:53 #87
trikos
trikos pisze:
Moze znow calkiem zaskakujacy transfer RONALDINHO za 10mln ?? nieduzo a klasa to klasa
» Niedziela, 18 lipca 2010, 14:29 #86
SexyBoy pisze:
SexyBoy
tylko czy by się on sprawdził , co prawda tani ale może być strzałem w 10 . ;)
» Niedziela, 18 lipca 2010, 14:53 #85
heavymetal
heavymetal pisze:
Nasri daj sobie spokój , nikogo tym nie sprowokujesz i nie zmienisz prawdy . A prawda jest taka że Berba miał może nie najlepszy sezon bo był bez formy ale jest jednym z najlepszych napastników świata , jego technika jest cudowna . Pewnie zazdrościsz nam tego zawodnika . Takie brednie wypisuj sobie na stronie arsenalu .
» Niedziela, 18 lipca 2010, 14:27 #84
PanDuzeA pisze:
PanDuzeA
Ekhm, arg, rfu... zakrztusiłem się. Berbatov jednym z najlepszych napastników świata? Dobre to było. Problem w tym, że poza bajeczną techniką ma on naprawdę niewiele do zaprezentowania.
» Niedziela, 18 lipca 2010, 15:35 #83
Endo pisze:
Endo
Może to faktycznie za dużo powiedziane, ale pokaz mi cwaniaczku
piłkarzy ktorzy przed 30-tką strzelili 250 goli w karierze
Czas, Start - Startuj :)
» Niedziela, 18 lipca 2010, 15:52 #82
barnaba1987 pisze:
barnaba1987
Zurawski (trzydziesci znakow trzydziesci znakow )
» Niedziela, 18 lipca 2010, 16:16 #81
Master123 pisze:
Master123
barnaba1987 ---> mistrz ciętej riposty zgasiłeś Endo perfekcyjnie .
» Niedziela, 18 lipca 2010, 16:52 #80
Endo pisze:
Endo
ZAj....cięta riposta godna sezonowca
1.Żurawski ma 34 lata
2.Do 250 jeszcze mu troche brakuje
3.Brak ci nazwisk ? hahaha
» Niedziela, 18 lipca 2010, 17:27 #79
Master123 pisze:
Master123
Z tego co sie orientuje do leń strzelił coś koło 190 lepszy wynik ma np. Ronaldo (ten z Brazylii) który w tym momencie ma 312 bramek na koncie .

Nie mniej jednak mnie interesuje co leń nastrzelał w MU a tutaj jego wynik jest mizerny .
» Niedziela, 18 lipca 2010, 17:36 #78
whoracle pisze:
whoracle
Endo,

skąd Ci się wzięło te 250 bramek?

[link usunięty] - policz sobie...
» Niedziela, 18 lipca 2010, 17:57 #77
whoracle pisze:
whoracle
koniecznie zerknij na rubryki "Shots" i "Shots on goal".

a co do tego kto strzelił więcej bądź tyle samo bramek, to chociażby David Villa ma lepszy bilans.
» Niedziela, 18 lipca 2010, 18:12 #76
Endo pisze:
Endo
247 goli wikipedia
30-tkę kończy 30 stycznia ,a wiec strzelenie 3 goli to formalność,a może się myle i wszyscy zwiastujecie jego najgorszy sezon w karierze, co akurat baaardzo prawdopodobne :))

barnaba zanim sie znowu zblaznisz sprawdz najpierw w wikipedii
Pomijając juz porowanie Zurawia do Berby hehe

Master kto w te 2 lata strzelil wiecej goli poza Rooneyem?
A wiec jesli wynik Berby jest mizerny, to reszte jak nazwac??
Jak koncza SIE ARGUMENTY to zawsze mozna wymienic Ronaldo albo Ruuda- najlepszych strzelcow naszych czasow co??
szkoda klawiatury na takich amatorów
» Niedziela, 18 lipca 2010, 18:13 #75
Endo pisze:
Endo
Co mi tu strzały podajesz?
Co mnie to obchodzi? Tylko na tyle cie stac?
Piszesz od miesiecy ze Berba to lamus i ,a po glebokim namysle potrafisz wymienic tylko 1 typa ktory go może przeskoczyc?
Śmieszny jestes
» Niedziela, 18 lipca 2010, 18:17 #74
whoracle pisze:
whoracle
wiki, to akurat żadne źródło :/

a i tak prosiłbym Cię, o wrzucenie konkretnego linka z którego wziąłeś te dane.

"Master kto w te 2 lata strzelil wiecej goli poza Rooneyem? "

CR7 w jeden sezon.

poza tym, co to za pytanie? Berbatov, to napastnik na litość boską, który grał (jako jeden z niewielu) najwięcej minut z przodu...

patrząc, chociażby na ten sezon... Roo ponad 3000 minut, Berbatov 2654 minut - za nimi, długo, długo nikt... Owen 1000 minut. Także błagam Cię...
» Niedziela, 18 lipca 2010, 18:24 #73
whoracle pisze:
whoracle
"Co mi tu strzały podajesz? Co mnie to obchodzi?"

Powinno Cię obchodzić...

sezon 2009/2010 - 110 strzałów, 37 w światło bramki... 12 celnych.
sezon 2008/2009 - 116 strzałów, 53 w światło bramki... 14 celnych.

a gra naprzeciw bramki.
» Niedziela, 18 lipca 2010, 18:29 #72
Endo pisze:
Endo
wiki to żadne żrodło? haha
To ktore jego gole negujesz?
Moze polowy z tych 247 nie strzelil :)
Pograzasz sie ,a powoli uwazalem cie za gracza
Cr7 strzelil 25 goli w ostatnim sezonie ,a pisalem o ostatnich 2 United
A wiec w ostatnich 2 sezonach najwiecej bramek dla nas strzelili Rooney i Berbatov
Skoro jest taki "słaby" to kto bronił komus innemu go wyprzedzic?
Ronaldo przeciez był pomocnikiem :)
Nani nim nie jest?

Co maja do rzeczy te strzały?
Że rzadko probuje, rzadko mu wychodzi czy rzadko w światło?
Bo to akurat zaden argument
Tak samo na niekorzysc mozna dac ze za czesto strzela, trafia w swiatlo ,a tylko , az 14 goli ?
Bez sensu
» Niedziela, 18 lipca 2010, 18:34 #71
whoracle pisze:
whoracle
"Piszesz od miesiecy ze Berba to lamus i ,a po glebokim namysle potrafisz wymienic tylko 1 typa ktory go może przeskoczyc?"

obiecuję Ci, że podobnie, jak z danymi "która reprezentacja krajowa miała trudniejszych przeciwników" i w tym przypadku poszperam i wymienię Ci wszystkich, którzy zdobyli więcej bramek. Villa, to był przykład pierwszy z brzegu, a nie jak podajesz typ "po glebokim namysle" :/

Co do "Śmieszny jestes"

już tyle razy udowodniłem, że zmyślasz... że nie wiem, co mam myśleć w tej sytuacji ^^"
» Niedziela, 18 lipca 2010, 18:34 #70
Endo pisze:
Endo
tak tak
ja zmyslam wikipedia zmysla
Ferguson czyta devilpage, a
ogółem to jest straszny spisek i propaganda by przeochnac Berbatova do pierwszej "11"

Żeby wymienic drugiego piłkarza ktory zdobył wiecej goli od "żałosnego" Berbatova musisz poszperać :))

Pomoge tobie :

Villa 251 goli
Etoo 249 goli
Berbatov 247 goli

Oczywiscie Berbatov strzelił o polowe mniej,a ja zhakowałem wszystkie dostepne zrodla hahaha
» Niedziela, 18 lipca 2010, 18:43 #69
whoracle pisze:
whoracle
"wiki to żadne żrodło? haha"

TAK, to żadne źródło.

"To ktore jego gole negujesz?"

zarzuć link z wiki, to Ci odejmę ;-)

"Moze polowy z tych 247 nie strzelil :)"

jak wyżej.

"Pograzasz sie ,a powoli uwazalem cie za gracza"

buahaha

"Cr7 strzelil 25 goli w ostatnim sezonie ,a pisalem o ostatnich 2 United"

Widocznie trzeba precyzować, bo nie dociera. CR7 w sezonie 2008/2009 strzelił 25 bramki w barwach United.

Berbatov w dwa sezony zdobył 26 bramek.

"A wiec w ostatnich 2 sezonach najwiecej bramek dla nas strzelili Rooney i Berbatov"

(patrz na CR7) i nie dziwota... to jedyni napastnicy, którzy grają najwięcej z przodu :/

"Skoro jest taki "słaby" to kto bronił komus innemu go wyprzedzic?"

gramy Berbatovem i Roo. Owen grywa ogony.

"Ronaldo przeciez był pomocnikiem :)"

Ronaldo był pomocnikiem, hahahahahaha.... rozumiem, że u nas pełnił rolę pomocnika?

"Nani nim nie jest?"

Nani gra na pozycji bramkarza, lol.

"Co maja do rzeczy te strzały?
Że rzadko probuje, rzadko mu wychodzi czy rzadko w światło?
Bo to akurat zaden argument"

sam sobie odpowiadasz.

"Tak samo na niekorzysc mozna dac ze za czesto strzela, trafia w swiatlo ,a tylko , az 14 goli ?
Bez sensu "

szkoda gadać.
» Niedziela, 18 lipca 2010, 18:46 #68
Endo pisze:
Endo
tak trudno wejsc na angielska wikipedie?
[link usunięty]

Moze edytuj sobie wiki i wpisz mu wszedzie ZERA żeby było git

Kto bronił Fergiemu wpuszczanie kogos innego w miejsce Berbatova, tak aby mógł zdobyc od niego wiecej goli?
Kto broni pomocnikom aby wiecej strzelali ? (Lampard, Gerrard, Fabregas)
Teraz zle ze Berbatov jest napastnikiem i ze jednak za duzo strzelil?
Zdecyduj sie.

Nie wiem o co tobie chodzi z tymi strzalami , dla mnie to jakas paranoja kazdy pilkarz ma swój styl.
Berbatova mi odpowiada, bo nie tylko gole sie licza ale i asysty ktorych ma drugie tyle co bramek.
» Niedziela, 18 lipca 2010, 18:53 #67
Master123 pisze:
Master123
Ja tam nigdzie nie widze 250 bramek tam jest napisane 199 kolejny który mam więcej to choćby Rivaldo albo Alan Shearer .

Ciekawa statystyka leń w pierwszym sezonie na OT nie był nawet w pierwszej 20 strzelców EPL , w drugim oczywiście poza pierwsza 10 .
» Niedziela, 18 lipca 2010, 19:44 #66
Endo pisze:
Endo
199 + 48 w kadrze = 247 goli w Karierze!
Eto i Villa rownierz z kadrą

Rivaldo i Shearer dalej grają i mają mniej niż 30 lat? Aha :))

Ciekawa statystyka:
Berbatov 2 asystent epl 08/09
2 strzelec MU w ostatnich 2 latach po Rooneyu
3 asystent MU jak wyżej po Giggsie i Roo
6 pilkarz MU jesli chodzi o noty z calego sezonu Sky i MEN

Niezle jak na drewno i najgorszego pilkarza MU
» Niedziela, 18 lipca 2010, 20:02 #65
Master123 pisze:
Master123
Za to w tym sezonie nawet w pierwszej 5 asystentów się nie mieści w klubie , a w lidze w pierwszej 20 ! Trudno nie być w klubie 2 strzelcem grając drugi czas w sezonie na pozycji napastnika . Owen grając ogony z ławki ma niewiele gorszy wynik . Leń nie strzelił żadnej bramki w pucharach w tym sezonie !

Kolejni napastnicy Raul i Henry z tym, że wymienienie prze zemnie w wieku 30 lata mieli porównywalne albo lepsze wyniki !
» Niedziela, 18 lipca 2010, 20:32 #64
Endo pisze:
Endo
1.Nani 17
2.Giggs 16
3.Valencia
4.Fletcher 11
5.Berbatov 9
6.Rooney 9 (ale wieksza ilosc minut na boisku)
czyli jka sie nie miesci w piatce?
Chyba trudniej asystowac 9 razy w 2500 minut niz w 3500 ?

Poza tym chyba lepiej miec 9 asyst w epl niz 5 w curling, nie sadzisz?

Chyba lepiej strzelic 12 goli w lidze niz 3 jak owen ,a pozostale o pietruche co?
"Leń" nic nie strzelil w innych rozgrywkach ,ale najlepszy gracz finalu z villa i wolfsburgiem oraz pilka meczowa z cska.
Czyli 3 swietne zawody na 5 jakie zagral w podstawie w tych "innych" rozgrywkach :]

Aż tak trudno poszukac kolesi ktorzy graja obecnie w pilke, sa przed 30
i maja 250 strzelonych goli?
Czyzby leń byl wyjaztkowy, ze musisz wymieniac prochna typu Raul i Henry? :D
» Niedziela, 18 lipca 2010, 20:49 #63
Sorata pisze:
Sorata
Years Team Apps† (Gls)†
1998–2001 CSKA Sofia 50 (25)
2001–2006 Bayer Leverkusen 154 (68)
2006–2008 Tottenham Hotspur 70 (27)
2008– Manchester United 64 (21)
National team‡
1998 Bulgaria U21 1 (0)
1999–2010 Bulgaria 77 (48)

Tak to wygląda, teraz dodajemy 25+68+27+21+48... mi wyszło 189, jak już podajesz tą wikipedię, to chociaż policz to... :P
» Niedziela, 18 lipca 2010, 22:24 #62
Master123 pisze:
Master123
"czyli jka sie nie miesci w piatce?
Chyba trudniej asystowac 9 razy w 2500 minut niz w 3500 ?"

No mieści na równi z Rooney'em taka sztuczka manipulowania z lekka faktami w twoim stylu :) Co nie zmienia faktu że Nani który sporo płazował zjadł go na śniadanie w tym elemencie. Chyba trudniej asystować grając wysuniętego napastnika na szpicy grając często jako jedyny napastnik niż grając cofniętego ?


""Leń" nic nie strzelil w innych rozgrywkach ,ale najlepszy gracz finalu z villa i wolfsburgiem oraz pilka meczowa z cska.
Czyli 3 swietne zawody na 5 jakie zagral w podstawie w tych "innych" rozgrywkach :]"

Nie kłam ! W finale z Villą bramki strzelali Owen i Rooney i zwłaszcza ten pierwszy może być śmiało uważany za gracza meczu ! Ja za to pamiętam pewien 1/2 finału FA Cup w którym leń swoim cudownym i technicznym podaniem do bramkarz z rzutu karnego pozbawił nas pucharu !

Z Wolfsburgiem z tego co pamiętam na wyjeździe Owen strzelił 3 bramki, a w meczu u siebie Giggs uratował nam 3 pkt . W meczu na OT nawet nie pamiętam co grał drewninho, a w 2 spotkaniu bodaj nie zagrał .

Z cska z tego co pamiętam również niczym się nie wsławił więc nie wciskaj mi ciemnoty i kłamstw .

"Aż tak trudno poszukac kolesi ktorzy graja obecnie w pilke, sa przed 30
i maja 250 strzelonych goli?
Czyzby leń byl wyjaztkowy, ze musisz wymieniac pruchna typu Raul i Henry? :D"

Po 1 to nie 250 a 199 .
Po 2 leń za rok lub 2 będzie takim samym próchnem w twojej kategorii jak Henry czy Raul (dla mnie już jest ale dużo gorszym) . Legendą piłki jak wymienieni przeze mnie również nigdy nie będzie :)
Po 3 tak finalnie to szczerze mówiąc wali mnie ile leń nastrzelał bramek w lesie w Bułgarii czy w Bundeslidze dal mnie istotne jest to co gra w MU . Dla większości fanów tego klubu zapewne też .
» Niedziela, 18 lipca 2010, 22:58 #61
whoracle pisze:
whoracle
podałeś link angielskiej wiki - [link usunięty]

[link usunięty] - korzystając z danych, które podałeś.

25+68+27+21+48 = 189

250 - 189 = 61

"Oczywiscie Berbatov strzelił o polowe mniej,a ja zhakowałem wszystkie dostepne zrodla hahaha"

zmyśliłeś 61 trafień ignorancie :/ ( korzystałem z Twojego quasi źródła - [link usunięty] )

Endo, mitomanie... nie kłam.
» Niedziela, 18 lipca 2010, 23:11 #60
Endo pisze:
Endo
sorata, a czytac potrafisz?
199 we wszystkich rozgrywkach!! +48 w kadrze
a ty podales tylko ligowe, co za tuman :(
wejdz en. wiki a nie na polska

master
berbatov vs. wolfsburg i jego MOtm
[link usunięty]

Nie na ja dalem Berbie Motm za finał z Villa tylko Manchester Evening News - "puchar zasługą Berbatova" to ich tytul a nie mój

Kto podal Valeci patelnie z CSKA w jedynej akcji meczu?
Wychodzi szydlo z worki "nie pamietam" - tak ogladasz mecze, nie wypowiadaj sie wiecej

Whoracle ale z ciebie kret :(
Natepny ktory policzyl tylko ligowe bramki
Jestes taki zryty ze nie potrafisz "rozszyfrowac" wiki?
Przeciez to jest rozpisane tak zeby dzieci to zrozumiały, ale ty tego nie potrafisz :)
Żal
Total app = wszystkie spotkania 453 + 77 kadra
total goals = wszystkie gole 199 + 48 kadra!!
Gdzie takich sieja ?
» Poniedziałek, 19 lipca 2010, 14:17 #59
whoracle pisze:
whoracle
zgoda, nie zjechałem na dół strony :] (nie korzystam z wiki na co dzień)

ale, jak już wspomniałem, to żadne źródło.

większość portali ze statystykami mówi, co innego :/
» Poniedziałek, 19 lipca 2010, 15:12 #58
Endo pisze:
Endo
jakich portali??
tego amerykaskiego espn od "soccera"? gdzie ujeli od roku 2002?
W czym sie mogli pomylic? Ilosc zdobytych goli w poszczegolnych klubach,albo reprze
Prosze ciebie :/
» Poniedziałek, 19 lipca 2010, 17:36 #57
piter100000
piter100000 pisze:
real barca czy man city już się uzbroiły tam gdzie miały braki. mi chodzi o to że SAF ciągle powtarza że mamy dobry skład i że Man Utd wychowuje a nie wydaje grube miliony, co oznacza że nie będzie wielkich zakupów a przydałyby się bo jak sięgniecie pamięcią wstecz to znajdzie się kilka naprawde drogich zakupów, niekoniecznie wszystkie wypaliły ale kilka z nich to były strzały w 10. endo zgadzam się z tobą co do zawodników środka pola. ale po Andersonie zbyt wiele się nie spodziewam a Hargo to nie wiadomo kiedy i czy w ogóle wybiegnie na murawe. pożyjemy zobaczymy bo SAF już nie raz udowodnił że potrafi czynić cuda
» Niedziela, 18 lipca 2010, 14:09 #56
barnaba1987 pisze:
barnaba1987
real ? kogo kupil Leona? to my tez juz zrobilismy takie konkret transfery.
KOLEGO CIERPLIWOSCI
» Niedziela, 18 lipca 2010, 15:22 #55
devils18
devils18 pisze:
W meczu z Celtickiem cała drużyna zaprezentowała się znakomicie aby i tak w nadchodzącym sezonie było.
» Niedziela, 18 lipca 2010, 14:01 #54
DevilxDevil
DevilxDevil pisze:
Dobrego zawodnika poznaje się po występach z najlepszymi... Póki co mało jest takich piłkarzy na świecie. Kiedyś był Ronaldinho i Henry, teraz Messi...Ronaldo też nic nie gra w ważnych meczach, z Rooneyem różnie to bywa. Dlatego uważam, że póki co nie tylko Berbatov ma problem z presją... Musi udowodnić swoją przydatność w ważnych meczach, wtedy będzie miał szansę na regularną grę.
» Niedziela, 18 lipca 2010, 13:41 #53
aveiro123
aveiro123 pisze:
ale kurcze....4-5-1 tak...Fergi wie co robi....rooney w reprezentacji ..grał z heskeyem albo dafoe ..i co a ni jednej bramki .....rozumiem też był zmęczony ...i reszta zespoły grała beznadziejnie ale teraz wszystko sie okaże jakie ustawienie fergi wprowadzi zobaczymy ale ja bym chiał 4-4-2 rooney i hernades na szpicy !
» Niedziela, 18 lipca 2010, 13:41 #52
RobvanKlu5i
RobvanKlu5i pisze:
MU musi grać dwoma napastnikami inne ustawienie nie ma sensu..
Rooney - Hernandez lub Rooney - Owen to może być coś ciekawego :)
» Niedziela, 18 lipca 2010, 13:32 #51
barnaba1987
barnaba1987 pisze:
To wszystko nieistotne. I tak pewnie w przyszlym sezonie bedziemy grali 4-5-1 z Berba na.. lawce
» Niedziela, 18 lipca 2010, 13:17 #50
Endo pisze:
Endo
4-5-1 z Gibsonem zamiast Berbatova, Owena czy Hernandeza to wielki grzech
Mecz z bayernem dobitnie to pokazał
» Niedziela, 18 lipca 2010, 13:27 #49
barnaba1987 pisze:
barnaba1987
Tak ale to nie ja czy ty zadecydujemy o tym jak to bedzie wygladalo...
Z Bayernem? Tam gdzie Gibson pyknol gola? No nie wiem stary.
Gdy by my mieli wiecej graczy z przodu mogli by nam wiecej nastrzelac, trzeba znalesc ta rownowage. Wogole to oni nas zdominowali gdy wylecial Rafael wiec nie wiem jaka przyczyne porachy widzisz w taktyce?
» Niedziela, 18 lipca 2010, 13:33 #48
Endo pisze:
Endo
tak ten sam mecz w ktorym po zmianie Roo-O`Shea w 55min gralismy 5-5-0
Wtedy bylem na 100% pewien ze szwaby nam wepchną gola.
Ten sam mecz w ktorym to Berba wszedł na 10-15 minut i bodajze ani razu nie był przy piłce (moze ze 2 razy bylismy na ich polowie!).
United zawsze grało 2 napastnikami, wyjatkiem był sezon 2005 w ktorym...nie wyszlismy z grupy w lm.
Z calym szacunkiem dla Gibsona ,ale moze on czyscic buty Berbie i Owenowi
» Niedziela, 18 lipca 2010, 14:54 #47
barnaba1987 pisze:
barnaba1987
tak tylko zobacz ze
1 nasza obrona nie jest juz taka jak kiedys
2 pilka nozna sie troche zmienila ,czesciej gra sie teraz 1 napastnikiem. Nie tylko u nas. Trzeba sie z tym pogodzic i dostosowac sie.
A w 2005 roku... hm o co mielismy walczyc gdy w ataku ''szalal'' L.Saha :)
» Niedziela, 18 lipca 2010, 15:57 #46
m64
m64 pisze:
Może i Berbatov jest doskonałym technikiem, nie zaprzeczam, ale technika to nie wszystko. W poprzednim sezonie miał okazję się pokazać, gdy Rooney był kontuzjowany, a on grał raczej przeciętnie w meczach, które decydowały o mistrzostwie. Nic wielkiego nie pokazał. Mam jednak nadzieję, że ten sezon będzie lepszy w jego wykonaniu. Mam nadzieję, że w końcu będzie w formie i będzie stanowił spore wsparcie dla Rooney'a.
» Niedziela, 18 lipca 2010, 13:10 #45
BerbatovFan
BerbatovFan pisze:
Berbatov 3 maj się ! Prawdziwi Kibice Wierzą !
» Niedziela, 18 lipca 2010, 13:09 #44
wynk pisze:
wynk
Dokładnie. Boje sie tylko zeby kibice na devilpage nie podzielili sie na fanow i antyfanów Berbatova.
» Niedziela, 18 lipca 2010, 16:42 #43
czerwonydevil
wynk
Na to już za późno.
Jest już Ercraft i spółka, oraz Endo i spółka.. zasntanów się do której grupy chcesz należeć ;)
» Niedziela, 18 lipca 2010, 22:59 #42
piter100000
piter100000 pisze:
a ja się pytam co z teraźniejszością?? każdy tylko mówi że mamy młodych utalentowanych a do tego są jeszcze weterani tylko że oni wszyscy razem wzięci są w stanie wygrywać dla nas pojedyncze mecze i nie sądzę żeby stanowili o sile w decydujących spotkaniach. może się mylę ale nie sądzę żeby Welbeck Diouf czy Macheda walili gole na potęge w zbliżającym się sezonie. a teraz coś a propos przyszłości. mamy ogromne długi, do ich spłaty potrzebne są pieniądze. skąd klub ma brać pieniądze?? odnosząc sukcesy lub sprzedając piłkarzy. skoro nie ma sukcesów nie ma pieniędzy i trzeba sprzedawać. zanim niektórzy zawodnicy osiągną światowy poziom minie troche czasu (a niektórzy nigdy go nie osiągną) ale czy wtedy nie będzie za późno?? to jest najczarniejszy scenariusz który mam nadzieje nigdy się nie spełni bo wierze w bossa, trzymam się też wersji że w poprzednim sezonie mieliśmy po prostu pecha (kontuzje itp.) ale też nie wierze żeby nasz trener nie widział potrzeby wzmocnienia składu rozgrywającym pomocnikiem i napastnikiem (pewnie jej nie chce widzieć bo Glazerowie wszystkie pieniądze biorą dla siebie). oceniajcie to jak chcecie najlepiej merytorycznie a nie bluzgami. dzięki
» Niedziela, 18 lipca 2010, 13:06 #41
barnaba1987 pisze:
barnaba1987
jest dopiero poczatek okienka. Zakupy zaczna sie dopiero gdy gracze wroca z urlopow. Bo niby jaki inny klub juz kupil jakies "gwiazdy" ?
» Niedziela, 18 lipca 2010, 13:21 #40
Endo pisze:
Endo
Spokojnie stary
Nie jest tak zle.
W obronie trzeba zatrzymac Vide i Evre.
Potrzeba nam jakiegoś pomocnika, bo tam mamy zbyt dużo znakow zapytania OH, Anderson, Gibson, Obertan, Cleverey , czyli 5 zawodnikow po ktorych kompletnie nie wiadomo co można sie spodziewac.
Dla Giggsa i Scholesa będzie to prawdopodobnie ostatni sezon.
Wazne zeby przy takiej ilosci pilkarzy w tej formacji postawic na własciwe "konie".
W napadzie mamy 4 klasowych piłkarzy Roo, Berba, Owen i Chicharito oraz 3 mlodzianow.
Tutaj na poczatek postawiłbym zdecydowanie na 4-4-2 i atak Roo-Berba oraz świetnych jokerow Owena, Hernandeza i ew. Machede z ławki.
Chicharito na mundialu strzelal z ławki.
Owen wiekszosc goli strzelil z ławki. Macheda w podstawie na 8 spotkan strzelil tylko 1 gola, zas z ławki...juz 2.
Bułgar to pilkarz na 4-4-2 i na podstawe, nie nadaje sie jako joker i na szpice.
W razie kiepskiej formy ŁAWA!
To samo Roo, ktory od konca marca jest w fatalnej dyspozycji.
Mysle że atak Berba-Owen (Hernandez) takze pieknie by sie prezentowal.
Dymitar jest na tyle klasowym zawodnikiem i ma takiego nosa do podań, a w/w do wychodzenia na pozycje :) że to wszystko by sie ładnie zazębiło.

Opcji w ataku mamy wiele takze tutaj równierz nie ma sie o co martwic.
Potrzebny nam jeszcze jakis AM.
» Niedziela, 18 lipca 2010, 13:25 #39
KubaDevil
KubaDevil pisze:
Kurde jeszcze niedawno każdy pisał, żeby go wyjeb** ze składu, a teraz nagle wychwalany jest pod niebiosa. Już nie pamiętacie jaka była fala krytyki, po meczach Berby w tamtym sezonie,. I to jest naród polski, jednego dnia jedno, a drugiego już co innego. Ja dalej sądzę, że to, iż zagrał dobry mecz nie oznacza tego, że w przyszłym sezonie będzie błyszczał. Oczywiście nie odbieram mu talentu, który posiada, bo jak nie patrzeć technikiem jest świetnym.
» Niedziela, 18 lipca 2010, 12:49 #38
dalow pisze:
dalow
jak tak napisałem to zostałem wyzwany od dzieci neo itp. itd. po prostu ludzie boją się prawdy i to jest właśnie w nich głupie ;(
» Niedziela, 18 lipca 2010, 13:47 #37
PanDuzeA pisze:
PanDuzeA
Nie boję się. Nadal bym go sprzedał i mecz sparingowy z Celtikiem tego nie zmienia w ogóle.
» Niedziela, 18 lipca 2010, 15:37 #36
dzaro
dzaro pisze:
Sir Alex ma racje. A tutaj widzę że jest wielu speców piłki nożnej, Berbatov "drewno" w ogóle jak można pisać takie głupoty, świetny techniczne gracz i nie wiem w czym te określenie "drewno" się sprawdza.
» Niedziela, 18 lipca 2010, 12:40 #35
spalacz
spalacz pisze:
Jedna jaskółka wiosny nie czyni... Zobaczymy czy tak będzie grał w sezonie - o ile oczywiście zostanie...
» Niedziela, 18 lipca 2010, 12:39 #34
dalow pisze:
dalow
racja też tak pomyślałem jedno dobre spotkanie z gorszych nie ułaskawi ;)
» Niedziela, 18 lipca 2010, 13:45 #33
migacz13
migacz13 pisze:
Taaa... Może i Berbatov pokazał klase w jednym meczu ale...to nie oznacza, że poradzi sobie w całym sezonie. Trzeba docenić też postawę innych zawodników, przecież to nie Berbatov wygrał mecz ...
» Niedziela, 18 lipca 2010, 12:36 #32
gorgonzola pisze:
gorgonzola
Tak samo ja moge napisać : Taaa... Może i Berbatov ma swój styl gry ale... to nie oznacza że jest DREWNEM. Trzeba docenić też to że miał wiele kluczowych podań, przecież bez tych podań nie było by bramek.
» Niedziela, 18 lipca 2010, 12:39 #31
wynk pisze:
wynk
Jak Rooney wygrywa nam mecz to nikt nie patrzy na innych, jest tylko wielki Roo... A gdy Berba wygrywa mecz to oczywiscie tylko przypadek..

PS: Nie krytykuje Roneya tylko waszą bezsensowna krytykę na temat berbatova, po tym meczu.
» Niedziela, 18 lipca 2010, 12:55 #30
wynk pisze:
wynk
Jak Rooney wygrywa nam mecz to nikt nie patrzy na innych, jest tylko wielki Roo... A gdy Berba wygrywa mecz to oczywiscie tylko przypadek..

PS: Nie krytykuje Roneya tylko waszą bezsensowna krytykę na temat berbatova, po tym meczu.
» Niedziela, 18 lipca 2010, 12:57 #29
Marcindst13
Marcindst13 pisze:
jesli zacznie strzelac to spoko a po za tym mamy graczy szypkich itp np ten meksykanin co doszed teraz a berba ma troche inny styl mi sie cos widzi ze w tym sezonie berba zagra dobre mecze
» Niedziela, 18 lipca 2010, 12:30 #28
czerwonydevil
Po 1. Suarez nie daje gwarancji goli, ponieważ może podzielić los Huntelaara.
Po 2. Berbatov to jeden z najlepszych techników na całym świecie.
Po 3. Drewnem może jesteś Ty zaje**** 'kibicu'.
Po 4. Suarez nie przyjdzie. Teraz idź i sobie popłacz ;]
» Niedziela, 18 lipca 2010, 12:28 #27
Endo pisze:
Endo
Co taki małolat z arsenalu jak ty tutaj robi?
Ile spotkan Berby w barwach MU obejrzales? 5? Bo ja ponad 80.
Agbon lepszy? Strzelil 1 gola wiecej ,ale zagrał 1000 minut wiecej..czyli o 11 pełnych spotkan!!
Gdyby przyszedł Suarez to sam by pewnie siedział na ławie, bo w przeciwienstwie do smiesznych armatek mamy 7 dobrych napastnikow z ktorych każdy moze wskoczyc do składu!

Jesli Berba zagral tylko 1 dobry mecz to dlaczego redakcja Sky sports w zeszlym sezonie dała mu za wystepy 22x note "7" lub wyższą ,a Manchester evening news 24 razy ??
Zapomniałem, że jestes madrzejszy od 2 wiarygodnych zrodel.
Szkoda tylko że nazywanie najlepszego technika w druzynie drewnem to przejaw ...głupoty :)
» Niedziela, 18 lipca 2010, 12:34 #26
gorgonzola pisze:
gorgonzola
Zgadzam się z Endo, każdy mówi że Berbatov to drewno dlatego bo on ma styl gry, w którym przede wszystkim liczy się TECHNIKA, a jeśli chodzi o TECHNIKE to Berbatov jest najlepszy w MU jak nie w PL
» Niedziela, 18 lipca 2010, 12:37 #25
TP7 pisze:
TP7
Widać jaki z ciebie tuman. Berbatov jest geniuszem futbolu, ma piekne zagrania, on może od niechcenia kopnąc piłke, a ona idealnie wpadnie pod nogi kogos z graczy United, porównywanie go do Ahgonlahora jest jakąs porażką.
» Niedziela, 18 lipca 2010, 12:42 #24
Endo pisze:
Endo
Wolny Drewniak Berbatov vs. Ostoja defensywy armatek Gallas

youtube.com/watch?v=5NQDXbYhLbw&NR=1

youtube.com/watch?v=VDb7ilIOUq4

youtube.com/watch?v=I85WfHfh0Ik

:)
» Niedziela, 18 lipca 2010, 12:46 #23
Endo pisze:
Endo
Juz wiem dlaczego go tak nie trawisz.
Za duzo goli nastrzelał arsenalowi czy może za bardzo ośmieszał ich obrone? :]
» Niedziela, 18 lipca 2010, 12:50 #22
czerwonydevil
Twierdzicie, że Dimitar to drewno. Tak ? Takie drewno z niego ? Uważam, że jest on najlepiej wyszkolonym technicznie zawodnikiem PL. Jeździcie po nim bo nie strzela jak w Tottenhamie, a gdy strzeli chwalicie pod niebiosa. Potem znów gdy ma przerwe to znów jest drewno... Żałosne..
Liczę, że cały sezon będzie miał taki fantastyczny jak ostatni mecz.
» Niedziela, 18 lipca 2010, 12:20 #21
adisman17 pisze:
adisman17
chyba o to chodzi zeby chwalic za super formą a karcić za złą, jakby sie go caly czas chwalilo to by spoczal na laurach i by gral bo gral :) dajcie spokoj
» Niedziela, 18 lipca 2010, 12:52 #20
barnaba1987 pisze:
barnaba1987
Nie ,teraz bedziemy go szanowac bo TY uwazasz ze jest najlepiej wyszkolonym technicznie zawodnikiem PL.
» Niedziela, 18 lipca 2010, 13:09 #19
czerwonydevil
MI chodziło o to, że nie potrzebnie wyzywacie go od Drewna itp. To jest żałosne. Bo on ma świetną technike.

Barnaba1987
Każdego zawodnika swojego ulubionego klubu powinno się szanować... ale chyba jesteś jakimś sezonowcem...
» Niedziela, 18 lipca 2010, 13:18 #18
barnaba1987 pisze:
barnaba1987
Dlaczego? Bo ty tak orzekles wyrocznio?
» Niedziela, 18 lipca 2010, 13:25 #17
czerwonydevil
Nie jestem żadną wyrocznią a Ty się tak nie spinaj bo Ci żyłka pęknie.
Pytasz dlaczego trzeba szanować zawo0dników ze swojego ulubionego klubu ? Bo inaczej nie jesteś prawdziwym kibicem.
» Niedziela, 18 lipca 2010, 14:35 #16

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY