AKTUALNOŚCI

Zapowiedź spotkania: Blackburn vs Manchester United

Data 10 kwietnia 2010, 10:44 JoJo, bbc.co.uk
Zapowiedź spotkania: Blackburn vs Manchester United
A A A
Po porażce z Chelsea w lidze i odpadnięciu z Ligi Mistrzów w głowach piłkarzy Fergusona z pewnością pojawia się pytanie – czy uda się zdobyć mistrzostwo kraju? 3 punkty wywalczone w meczu na Ewood Park mogą w tym znacznie pomóc! Początek spotkania z Blackburn w niedzielę, o godzinie 14:30.

Bez Wayne Rooneya będzie musiał walczyć Manchester United o ligowe punkty w pojedynku z Blackburn Rovers. Wszystko dlatego, że podczas środowego pojedynku w Lidze Mistrzów Anglik nadał odczuwał bóle w kontuzjowanej kostce.

John O'Shea, który wrócił po kontuzji i zagrał przeciwko monachijczykom najprawdopodobniej będzie grał od pierwszych minut. Irlandczyk nie grał w piłkę aż 5 miesięcy.

Kapitan Blackburn - Ryan Nelsen w tygodniu powrócił do gry po kontuzji i wiele wskazuje, że zagra przeciwko United. Vince Grella podobnie jak Nelsea zagrali w rezerwach, jednak ten drugi z powodu bólu w kolanach pewnie nie zagra.

Kłopoty w kadrze

Blackburn
Występ mało prawdopodobny: Andrews (łydka), Basturk (ścięgno podkolanowe), Grella (kolano), Jacobsen (pachwina)

Manchester United
Kontuzjowani: Anderson, Welbeck (kolano), Owen (ścięgno udowe), Brown (palec u nogi), Rooney (kostka)

Zapowiedź spotkania

Po bardzo ciężkim tygodniu i porażce z Chelsea oraz odpadnięciu z Ligi Mistrzów, przychodzi pora na trudny wyjazd do Blackburn. Jak zapowiada sir Alex Ferguson i jego piłkarze – do końca sezonu zostało 5 kolejek i Diabły zrobią wszystko, aby je wygrać.

W związku z występem Chelsea w półfinale FA Cup, United w przypadku zwycięstwa znów może wskoczyć na fotel lidera oczekując wyniku starcia londyńczyków z Boltonem, który będzie miał miejsce w środku przyszłego tygodnia.

Blackburn mimo 11. lokaty w tabeli pokazała już, że potrafi zatrzymać największych. Doświadczyli tego między innymi zawodnicy Chelsea i Liverpoolu. United pozostała w tym sezonie już tylko walka o mistrzostwo kraju, więc pewne jest, że nawet bez Rooneya w składzie United zrobi wszystko, aby zwyciężyć w najbliższym pojedynku.

Fakty meczowe

Bezpośrednie pojedynki
* United wygrało cztery ostatnie spotkania grając przeciwko Blackburn w lidze i pucharach.
* Czerwone Diabły nie przegrały z Blackburn od ośmiu spotkań (7 w lidze, 1 puchar).
* Mijają właśnie cztery lata, odkąd Rovers wygrało z United 4-3. Miało to miejsce w lutym 2006 roku, David Bentley popisał się wówczas hat-trickiem, a Rio Ferdinand obejrzał czerwoną kartkę.

Blackburn
* Balckburn w tym sezonie na własnym stadionie przegrały tylko dwa razy. Z Manchesterem City w pierwszej kolejce i z zespołem Tottenhamu.
* Rovers jest nie pokonane u siebie w 2010 roku, wygrywając 5 z ostatnich 6 spotkań. Tylko Chelsea potrafiła wywieść z Ewood Park punkt w tym roku.
* Podopieczni Sama Allardyce’a wygrali tylko 2 z 16 pojedynków z zespołami z czuba tabeli.
* Rovers walczą obecnie o swój najlepszy ligowy wynik spotkań bez porażki. Są niepokonani od czterech meczów – dwa zwycięstwa, dwa remisy.

Manchester United
* United tylko raz w sezonie 1997/98 nie wygrał ligi, gdy w kwietniu znajdowało się na szczycie tabeli.
* Porażka z Chelsea była 7 w tym sezonie. DO tej pory żaden zespół przegrywając tyle razy w lidze nie sięgnął po tytuł mistrzowski.
* Po każdej kolejnej ligowej porażce Diabły odpowiadały zwycięstwem, zdobywając w tym czasie 19 bramek i tracąc tylko jedną, uwzględniając w tym zwycięstwo w październiku nad zespołem Blackburn, po wcześniejszej porażce z Liverpoolem.
* Dla Rio Ferdinanda będzie to 400. występ w Premier League. To czwarty obrońca z takim wynikiem.
* United w tym sezonie zdobył aż 11 bramek po trafieniach samobójczych swoich rywali.

Najlepsi strzelcy w zespołach

Blackburn
Dunn: 9 bramek (8 zdobytych w lidze)
Kalinic: 7 bramek (2 zdobyte w lidze)

Manchester United
Rooney: 34 bramki (26 zdobytych w lidze)
Berbatow: 12 bramek (12 zdobytych w lidze)

Sędziowie spotkania

Arbiter główny: Peter Walton
Asystenci: Trevor Massey oraz Adam Watts
Sędzia techniczny: Mark Clattenburg

Ostatnie ustawienie obu zespołów w ligowym spotkaniu

Portsmouth 0-0 Blackburn
Robinson; Salgado, Samba, Jones, Givet, Diouf (Hoilett 76’), Nzonzi (Grella 64’), Pedersen, Olsson, Dunn (Kalinic 80’), Roberts
Nie zagrali: Brown, Emerton, Linganzi, Di Santo

Manchester United 1-2 Chelsea
Van der Sar; Neville, Ferdinand, Vidic, Evra, Valencia, Fletcher (Gibson 86’), Giggs, Scholes (Nani 72’), Park (Macheda 71’), Berbatov
Nie zagrali: Kuszczak, Carrick, Rafael Da Silva, De Laet.

Ostatnie spotkanie między zespołami

Manchester United 2-0 Blackburn (31 październik 2009)
Bramki dla MU: Berbatov 55’, Rooney 87’
» Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy
Miniony sezon United z pewnością mo...
» Pulis zainteresowany Owenem Pulis zainteresowany Owenem
Owena łączy się z coraz większą lic...
» Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez
Dymitar Berbatow najprawdopodobniej...
» Owen zostanie Świętym? Owen zostanie Świętym?
Michael Owen niebawem przestanie by...
» Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek
Wayne Rooney zapowiada, że Manchest...
» Vidić wraca do formy w Hiszpanii Vidić wraca do formy w Hiszpanii
Nemanja Vidić od kilku miesięcy lec...
» Zobacz niezwykłe zdolności van Niestelrooya Zobacz niezwykłe zdolności van Niestelrooya
Van Nisterlooy zdobył aż 150 bramek...
» Schmeichel dla DevilPage.pl: „Lewy” pasowałby do MU Schmeichel dla DevilPage.pl: „Lewy” pasowałby do MU
Prezentujemy pierwszą część wywiadu...
» „Mój najcięższy sezon na Old Trafford” „Mój najcięższy sezon na Old Trafford”
Francuz twierdzi, że ubiegły sezon ...



Poprzedni news:
Alves pod wrażeniem Rooneya
Następny news:
Ferguson milczy w sprawie Villi

Komentarze (480)


Krzychu418
Krzychu418 pisze:
Ewidentnie Berbatov nie jest żadnym messiaszem :))
Gdy dowiedziałem się o jego transferze i usłyszałem za ile to myślałem że to żart... Najlepszy sezon 2007/2008 graliśmy bez Berby i szło nam dużo lepiej. Atak Rooney - Tevez wspierany przez Ronaldo siał spustoszenie w obronach rywali...
Ferguson sprowadził za największą w historii MU kasę zawodnika zupełnie nie potrzebnego, powiem więcej zbędnego...
To pojawienie się Berbatova zapoczątkowało konflikt SAF-a z Tevezem, który nie mógł zdzierżyć że 3 razy gorszy kolega z drużyny gra podczas gdy on grzeje ławę...
Jednak uważam że nie należy go obrażać... Nie róbmy z niego drugiego Rasiaka, bo Rasiak opuścił kadrę a zawitał do niej super zajebisty R. Lewnadowski a jest dużo gorzej...
» Poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 00:18 #480
SyD
SyD pisze:
Nie widziałem dzisiaj w drużynie Manchesteru żadnego napastnika :/
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 18:27 #479
ercraft
ercraft pisze:
zagraliśmy słaby mecz - to po pierwsze
mamy ogólnie słabą końcówkę sezonu - to po drugie
mimo, że wciąż są teoretyczne szanse na mistrzostwo to jednak blado to widzę.
wygraliśmy Carling Cup, więc jest w tym roku trofeum a zatem nie jest źle. ci którzy kibicują troszeczkę dłużej niż sezon czy dwa zdają sobie sprawę, że bywały już znacznie słąbsze lata. z drugiej strony, czwarty tytuł z rzędu... nie zawsze można być najlepszym. cieszy zakup Smallinga i Hernandeza (przyznam, nie znałem go, ale po przejrzeniu materiałów na jego temat na mojej gębie pojawił się banan:)) to może być przełom w grze United w najbliższym okresie.
i na koniec coś czego nie mogę sobie odmówić...: Berbatov
w CSKA czy Tottenhamie mógł sobie gwiazdorzyć, na United jest poprostu za cienki. mój 9-cioletni syn ma lepszy start do piłki i jak to powiedział komentator ze Sky - wygląda to tak jakby boisko było ze stali a Berbatov biegał w korkach z magnesu.. zatem mam nadzieję, że to jego ostatni sezon w klubie, należy kogutom pogratulować transferu stulecia i szukać frajera, który go od nas łyknie za chociaż 8 baniek.
dziękuję, pozdrawiam.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:03 #478
ax1d pisze:
ax1d
nic dodać, nic ująć.
mam nadzieję, że ten sezon chociaż przeczyści serwisy z sezonowców, szukających chwały i sławy...
przy okazji pogratuluję syna :)
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:31 #477
MANUTDAIG
MANUTDAIG pisze:
krzychu w końcówce miał okazje to była piłka meczowa byli przed nim obrońcy ale mógł strzelać to co on zrobił podał do bramkarza bo taka jest prawda większość bramek Berbatova strzelonych i asyst była już w wygranych meczach i ze słabymi przeciwnikami , gdzie potrafił przystawić nogę po dobrym dograniu a jak ma strzelić mocno albo dobrze sie ustawić to nie ma szans.. Po co nam napastnik taki co chodzi po boisku i tylko strzela gole jak mu ktoś piłke dogra dokładnie co do cm na noge takich berbatovów możemy mieć pełno ..
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:50 #476
Krzychu418
Krzychu418 pisze:
A tak swoją drogą to skąd się wziął ten dług 700 mln ??
Za rok będzie 1000 mln a za dwa 2000 000 mln ??
A Real który od lat niczego nie wygrał w lecie pewnie znów jakieś 300 mln przebimba na transfery...
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:49 #475
rvn10 pisze:
rvn10
Nie wiem skąd masz dane,ale dług United się nie zwiększa spokojnie,trend jest raczej w kierunku spłaty długu i mam nadzieję ,że tak zostanie :D
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:52 #474
rvn10 pisze:
rvn10
Nie wiem skąd masz dane,ale dług United się nie zwiększa spokojnie,trend jest raczej w kierunku spłaty długu i mam nadzieję ,że tak zostanie :D

MANUTDAIG - sorry pomyłka,nie do ciebie ten komentarz :)
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:53 #473
rvn10
rvn10 pisze:
Wydaję mi się,że niektórzy na tej stronie wierzą w latające różowe słonie,NIE MAMY SZANS NA MISTRZOSTWO ANGLII ,i to nie jest kwestia wiary czy nadziei.Chelsea wygra z Boltonem,Arsenal nie wiem,ale mamy niedługo mecz z Cityi powiem szczerze,że jeśli z nimi nie przegramy to będzie cud.Teraz,to czas na refleksje ,budowy drużyny na następny sezonem,tam radziłbym skierować wiarę,bo w tym sezonie nic z tego nie będzie.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:49 #472
Krzychu418
Krzychu418 pisze:
aveiro --
Oglądałem prawie cały i setka była jedna miał ją Valencia a całą okazję wypracował Berbatov - więc bez przesady.
Berbatov może się jeszcze przydać drużynie ale nie ukrywam że Tevez był lepszy... Gdyby przuszedł np. Villa to bym się ucieszył ale póki co to tak w kółko łajać Berbatova za gównianą grę całej drużyny to bez sensu!!
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:45 #471
ax1d
ax1d pisze:
ahaha
jeszcze mamy szansę? zależy, jak się ułoży mecz Chelsea z Boltonem??

hahahaha
naprawdę uważasz, że Chelsea przegra U SIEBIE z BOLTONEM na CZTERY mecze do końca?
w świętego mikołaja i krasnoludki też wierzysz?

przegraliśmy ligę! pogódźmy się z tym z jakąś klasą.
zepsuliśmy końcówkę sezonu, jak się tylko dało!
i nie mamy usprawiedliwienia, bo mamy JEDNEGO napastnika z kontuzją.
trudno. nie można ciągle wygrywać, ale proszę,
nie kompromitujcie już KIBICÓW United, pisząc takie bzdury...
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:44 #470
ax1d
ax1d pisze:
BERBATOW JEST BEZUŻYTECZNY!

Ferguson OSZALAŁ!!
przy 0-0 ściąga Kiko i Giggsa,
zostawiając 4-5-1 z BERBATOVEM,
a w 87 minucie wpuszcza Evrę.

gdzie jesteście Wy wszyscy, którzy pisali,
że 5 meczów z rzędu wygramy bez problemu?
co z tym łatwiutkim Blackburn?
w dupie byliście, gówno widzieliście.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:40 #469
Krzychu418
Krzychu418 pisze:
Wkurzają mnie osoby piszące "wstyd" !!
jaki wstyd !? Wstyd to był po frajersko przegranym pierwszym meczu z Bayernem 2-1 który był najgorszym meczem w historii MU jaki widziałem !!
Czasem zdarza się mecz że ma się przewagę ale nie udaje się jej potwierdzić bramkami...
A o Berbatovie piszecie jakbyście nigdy nie grali w piłkę "zmarnował tyle setek" - nie miał ani jednej setki, strzały z powietrza w asyście obrońców nazywacie setkami - jesteście zwykłymi hejterami !!
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:39 #468
MUruleZ
MUruleZ pisze:
żenujacy mecz , żenujace zmiany fergusona i najbardziej zenujacy berbatov . Z utrata mistrzostwa juz sie pogodzilem po meczu z chelsea a bez rooneya to my mozemy walczyc o utrzymanie w premier league , bayer nas wyeliminowal a jesli by tego nie zrobil to co ? myslicie ze dalibysmy rade barcelonie ? zgromili by nas
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:38 #467
pavon147
pavon147 pisze:
Żal mi tych, którzy nie wierzą w MANU bez Rooney'a i że MANU nie wygra tytułu w tym sezonie. To nie są kibice...

GLORY GLORY MANUTD! IS ONLY ONE UNITED!

Pieprzyć sezonowców!
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:38 #466
ronald pisze:
ronald
piepzryć i te zasr**ne 30 znaków
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:41 #465
ttlbtg pisze:
ttlbtg
Tylko nie "MANU", taka prośba. Z góry dzięki
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:42 #464
Adamczik pisze:
Adamczik
Nikt nie napisał, że nie wierzy. Wszyscy są po prostu rozgoryczeni tym co dziś zobaczyli. Naucz się interpretować fakt i wydarzenia.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:44 #463
ttlbtg
ttlbtg pisze:
Mistrzostwo Anglii nie jest stracone teoretycznie. Zobaczymy jak się ułoży mecz Chelsea z Boltonem we wtorek. Nie wiem, realnie tracimy szansę diametralnie. Ale jak to w piłce jeszcze wszystko jest możliwe. Jeśli na SB mecz ułoży się po naszej myśli, to szanse znów wzrosną. Do tego oczywiście Arsenal na wyjeździe musi stracić punkty w środę z Tottenhamem. Prawdę mówiąc, szanse zmalały znacznie po tym meczu. Morale spadły im jeszcze bardziej. Pomysłu na grę po prostu dziś nie było zupełnie. W przerwie między sezonami trzeba opracować nową taktykę i wzmocnić wiarę w siebie, w tych krytycznych sytuacjach, nie kiedy jest się na fali. Sztuką nie jest wygrywać kiedy rozbija się przeciwnika co mecz, ale wtedy, kiedy ludzie pokładają coraz mniejszą nadzieję w drużynę. Fakt, nasza pomoc i wsparcie jest im potrzebne, tylko że ich tam biega 11tu po tym boisku, więc jak najbardziej wskazane jest by jeden motywował drugiego, kiedy widzą obraz gry jako grymas twarzy wszystkich fanów. Dobrze by było gdyby rozgrywający miał magazyniera psychologi i pełniłby funkcję etatowego wspieracza. Dobra, już nie piszę, bo to nie ma jednak najmniejszego sensu. Nic, osobiście czekam do teoretycznego wykluczenia United z walki o mistrzostwo. Wtedy będzie już swobodnie można pisać o plusach i minusach drużyny.

W2G UTD!
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:37 #462
tiger363
tiger363 pisze:
Czy oni wszyscy po przerwie dostali jakiegoś udaru? No ja pierdo**, żeby nie można było porządnie podać albo uderzyć w piłkę tylko ciągłe straty i jakieś bezsensowne wybicia do przodu? To co pokazali w drugiej połowie to było kompletne DNO. W pierwszej grali w miarę dobrze tylko Blackburn się mocno zamurowało, ale to co pokazali w drugiej części woła o pomstę do nieba. Przegrali mistrzostwo na własne życzenie. Martwiłem się o potknięcie z City czy z Tottenhamem ale nie z Blackburn.
Najchętniej zamknąłbym teraz całą drużynę w pokoju bez klamek z tą ich 100 calową plazmą i kazał im oglądać tą żenadę, którą odstawili przez następny tydzień, może by się obudzili.
Najbardziej dobijało mnie to że grali tak jak by im się nie chciało. Gdyby walczyli jak prawdziwe diabły ale by zabrakło szczęścia to jestem to w stanie wybaczyć, ale takie głupie straty i strzały których nawet nie można nazwać podaniem...
Nie będę rozpatrywał nikogo indywidualnie bo trzeba by napisać felieton o tym jak bardzo dzisiaj skompromitował się Berbatow.

No ale Ferguson pewnie nie powie na nich złego słowa po meczu, na pewno zwali winę na sędziego który nie podyktował jednego czy dwóch karnych, ale nie przyzna, że drużyna zagrała fatalnie.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:37 #461
PanDuzeA pisze:
PanDuzeA
Ty jesteś kibicem? Ferguson komentuje pracę sędziów gdy jest ku temu powód, dziś każdy widział, że to myśmy zawalili a Blackburn zasłużyło na remis.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:43 #460
Aveiro
Aveiro pisze:
Krzychu418

;OOOO
nie miał setki haha ty może inny mecz ogdałes ! !
dobra ja powiem tak do puki glazer nie odejdzie !!nie będze transferów !! ponieważ dług yyy 700 mln !?
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:37 #459
ercraft pisze:
ercraft
a ja ci odpowiem bo widzę, że pojęcie masz ZEROWE, ze długi nie mają NIC do transferów!
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:43 #458
Arek1974
Arek1974 pisze:
Żegnaj mistrzostwo :( Mimo żałoby oglądałem mecz na C+ (choć bez komentarza to raczej średnia przyjemność). Zgasdzam się z większością - Berbatov to nie jest zawodnik, który wygra nam mecz, dzisiaj był bardzo słaby i po raz pierwszy przyznaję - lepiej żeby odszedł z MU.
Ale za przegane mistrzostwo podziękujmy też Valenci, który zmarnował najlepsza okazję, Naniemu, który rozegrał słaby mecz, Scholesowi za pełno strat i kiepskie rozgrywanie, Parkowi, który wszedł i nic nie zrobił. Ofensywa cała zagrała beznadziejnie.
Nie wierzę już w mistrza, a boje się, że i 2 miesjce nam umknie. Gramy słabo, bez werwy, bez charatkterystycznego dla Diabłów zacięcia. Czemu przed 5 dniami potrafiliśmy w 40 minut rozmontować defensywę Bayernu i łatwo wbić im 3 gole, a dzisiaj przeciw Blackburn graliśmy tak, jakby nasi zawodnicy pierwszy raz weszli na boisko ? W tym sezonie mamy pełno takich wahań. Raz gramy fenomenalnie, cudownie, aż ręcę składają się do oklasków, gryziemy trawę, gramy do ostatnich sekund. A potem trafiają sie mecze, które przesypiamy, męczymy się strasznie, nic nie wychodzi. Tak się nie wygrywa mistrzostwa i LM.
Szkoda. Do smutku po tragicznej śmierci naszych rodaków doszedł jeszcze smutek po stracie mistrzostwa. Fatalny weekend.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:36 #457
ronald pisze:
ronald
ine było Fletcha i Wayne'a, który chćby swoją obecnoscią wiele daje drużźynie
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:40 #456
scofield888
scofield888 pisze:
Brawo Ferguson... Jak ty to mówisz mamy fantastyczny skład, który nie potrzebuje wzmocnień... Przecież można grać do końca świata Giggsem, Scholesem i Nevillem. Ja osobiście nie chce ich oglądać w składzie, bo uwaga...absolutnie nic nie wnoszą. Berbatov...niedawno gościa broniłem jak mogłem, ale teraz to jest katastrofa co się z nim dzieje. Reszta... też nie mogę nikogo wyróżnić, po prostu zagrali mecz życia jeśli chodzi o negatywną stronę. Pozostaje się cieszyć, że mamy zagwarantowane 3 miejsce w lidze...marne pocieszenie. Ale takie jest życie. Nie dali rady beznadziejnemu Blackburn. Tutaj można popatrzeć na Arsenal, który wygrał chyba z 6 meczy w tym roku w 93 minucie. Marzyłbym chociaż o takim zwycięstwie. Chelsea nie przegra 2 meczy nie ma mowy. Ale z Arsenalem można powalczyć o 2 miejsce, które i tak nic nie da. Ale pierdzielić to. Może Alex zrozumie swoje błędy po sezonie i na następny coś wymyśli. Ten chyba dziś się skończył...zawsze wierzyłem, ale dziś nie potrafię...przepraszam
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:34 #455
Ave88
Ave88 pisze:
Teraz aż chce sie napisać sezonowcy w natarciu^^.Aż zal was czytać i wy się uważacie za kibiców? Jadąc po klubie i zawodnikach? Buehehehheeh nie moge;>.Dzięki Bogu są tu też normalni kibice którzy przyznają mi racje co do tego że zagraliśmy tragicznie to fakt ALE DO JASNEJ CHOLERY JESZCZE 4 KOLEJKI POGIEŁO WAS? Wszystko się może zdarzyć.ZADANIEM KIBICA JEST WSPIERAĆ UKOCHANY KLUB JEGO ZADANIEM JEST BYĆ Z NIM NA DOBRE I NA ZŁE JEGO ZADANIEM JEST OBIEKTYWNIE OCENIAĆ SPOTKANIE ALE BEZ WZGLĘDU NA WYNIKI I STYL CIĄGLE W NICH WIERZYĆ!! GDZIE TO JEST U WAS? NO JA SIĘ PYTAM GDZIE?!!
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:34 #454
Adamczik pisze:
Adamczik
Dla niektórych "najazd" na zawodników jest wyrazem niebywałego żalu, bo United zajmuje szczególne miejsce w ich sercach. Nie mogą patrzeć, jak ktoś kaleczy ich zespół, jego grę i tytułuje się dumny zawodnikiem MU.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:40 #453
Arek1974 pisze:
Arek1974
Hej, czy to, że realnie patrzę na nasze szanse oznacza, że jestem sezonowcem ? MU kibicuję od 1991 roku. To dużo czasu. Ale wiara to jedno, a wnioski z tego, co właśnie obejrzałem, to co innego. Nie ma Rooneya nie ma zespołu. Podaj jeden powód, jeden wniosek z dzisiejszego meczu, który pozwalałby myśleć o mistrzostwie. Kto niby ma strzelać te bramki w następnych meczach ? Macheda, Berbatov, Scholes, Giggs czy może Nani albo Park ? Jestem z MU na dobre i na złe, ale mam prawo krytycznie oceniać grę i szansę zespołu, który moim zdaniem na własne życzenie w tym sezonie przegrał już Puchar Anglii, Ligę Mistrzów, a zanosi się na przegnae PL.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:41 #452
Snakus
Snakus pisze:
Strasznie słaby mecz ManUtd... a szkoda, bo można było wywrzeć presję na Chelsea przed ich wtorkowym meczem w lidze. Tak to Chelsea zainkasuje 3 punkty na SB przeciwko Boltonowi (bo nie chce mi się wierzyć żeby "Niebiescy" nie wyrgali tego spotkania) i zrobi się 5 punktów różnicy między nami a zespołem z Londynu... do tego jeszcze Arsenal wygrywając swój mecz awansuje na 2. miejsce w tabeli. Nie jest dobrze a za tydzień ciężki mecz z Citizens na ich stadionie, obyśmy wygrali...
A co do zmarnowanego, jak niektórzy twierdzą, sezonu - cóż, nie można zawsze wszystkiego wygrywać...

Glory, glory Manchester UNITED!
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:34 #451
rvn10 pisze:
rvn10
Ale wnioski to można wyciągnąć,w tym sezonie wygraliśmy tylko 1 puchar w dodatku najmniej ważny.Ferguson powinien zrobić porządek ze składek ,Berbatov, Carrick - oni już w tym klubie nie powinni grać,a sprzedając nich można uzbierać niemałą sumkę ,na SKUTECZNEGO NAPASTNIKA w zupełności wystarczy,pomocnik tez mile widziany,właśnie liczę na takie kroki od sir Alexa...
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:44 #450
Aveiro
Aveiro pisze:
nie che nic mówić ale koguty !! jak by to lekko powiedzieć wyr*chały nas !!
berbatov za 30 mln ile on ma lat !! 30 ?? teraz jak by my go chcieli sprzedać to za 8-10 mln !! porazka !!
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:34 #449
ronald
ronald pisze:
Trzeba przznać - taka grą nie zasługujemy na pewno na mistrza. ale jak kiedyś powiedziałem - nie każdy sezon możemy wygrywać. Diabły przyzwyczaiły nas do zwycięstw pzrez te kilka sezonów, dlatego niektórzy z nasz nie mogą się pogodzić z sytuacją. Ten sezon jest sprawdzianem dla wierności. Jest też wkazówką co trzeba zmienić na nadchodzący sezon. Pamiętacie ? - Becks odszedł i graliśmy kiepsko przez 2 lub 3 sezony. Nie będzie tak łatwo, jeśli nie wzmocnimy się.
Musimy walczyć dalej o .... 2 miejsce, a może przy minimalnym szczęsciu o mistzrostwo.
Mimo fatalnej sytuacji tli się we mnie nadzieja na nie.

Go United, Go GO !
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:33 #448
Sonny
Sonny pisze:
Hahaha berbatov chodzi , a miał walczyći dać z sibie wszystko !
Sprzedać go !
A co do kwesti Rooney, że to pół United to niestety się z tym zgodzę .
Gdyby nie Roo to było , by 5-6 miejsce w lidze hahahahaha!
PO tytule i 3 miejsce w lidze i tak dobrze . Jeśli te panienki Glazer będą rządzić tym klubem i nie będzie dobrych transferów to 5-6 miejsce w lidze , jak nic :)
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:33 #447
JackDaniels
JackDaniels pisze:
Tak sobie myśle że z drewniaka wiecej pozytku by bylo jakby sprzedawal bilety na mecze ManU bo te jego spacerki po boisku nie zbyt wiele pomagają
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:33 #446
Krzychu418
Krzychu418 pisze:
Teraz tak piszecie a jak z Boltonem strzelił dwa gole to go chwaliliście...

Adamczik - Berbatov nie ma być liderem ma strzelać bramki, dziś mu się nie udało ale nie miał żadnej setki, okazje które miał mógł wykorzystać ale w cale nie były one łatwe...
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:32 #445
Adamczik pisze:
Adamczik
Słuchaj, jak ja wyjdę na boisko i nic nie strzele to też będę mógł się zasłaniać tym, że nie miałem setki. Prawdziwy piłkarz nie czeka na setkę, on ją sobie sam wypracuje.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:37 #444
keano89
keano89 pisze:
dzisiaj piłkarze MU zagrali jakby się spotkali pierwszy raz w życiu. Nani nie zagrał ani jednej dobrej piłki, a jak już Berba i Valencia mieli dobre sytuację to zachowali się jak juniorzy.
prawdopodobnie przez ten remis żegnamy się z mistrzostwem ;/
We'll never die!
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:32 #443
Biafra
Biafra pisze:
Kochani sezonowi kibice UNITED! czy wyście na głowy poupadali? Czy po prostu już sodówka uderzyła do łba. Od kiedy 1/4 LM i Wicemistrzostwo Anglii oraz zdobycie Carling Cup to fatalny sezon? Nie zawsze można wszystko wygrać. Od czasu przyjścia Fergusona zdobyliśmy 34 puchary. To jest dla was mało, żeby nazywać ten sezon fatalnym? Co mają powiedzieć kibice Liverpoolu, Arsenalu, Juventusu czy innych wielkich drużyn? Spójrzcie trochę inaczej na to. W sezonie gdzie wszyscy nas skazywali na porażkę, bo nie mamy Ronaldo robimy takie rzeczy. Pa pa sezonowcy. tyle.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:31 #442
Adamczik pisze:
Adamczik
Biafra ty masz po prostu biafrę i tyle.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:36 #441
ronald pisze:
ronald
jeśli chodzi o wicemistrzostwo, to będzie zacięta walka między nami a Arsenalem, takze sprawa nie jest pzresądzona. Zgadzam sie z Tobą co do reszty .Nikt już nie pamięta jak odpadaliśmy z fazy grupowej w lM ( był taki sezon po odejściu Becksa). Spójrzcie na kibiców Liverpoolu, Arsenalu
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:37 #440
lukasz1143
lukasz1143 pisze:
Broniłem Berbatova do tej pory ale chyba trzeba spojrzeć prawdzie w oczy on nie nadaje się na napastnika do ligi angielskiej. Achh mówi się trudno nie będzie mistrzostwa oby to 2 miejsce obronić. Mam nadzieję na wymianę w tym okienku transferowym. Myślę że berbatova w hiszpańskiej nikt by nie chciał ale we włoskiej grał by idealnie tak że tam powinien zacząć szukać SAF jakiegoś typowego napastnika do EPL
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:31 #439
rvn10
rvn10 pisze:
Niezaprzeczalnie Berbatov to jeden z największych niewypałów,ale nie tylko fergusona ,ale tez w historii klubu ,zawodnik który na dobra sprawę nic nie potrafi,tylko mydlić niektórym oczy swoją "bajeczna techniką".bez Roo jesteśmy cieniem tej wspaniałej drużyny ,i liczę na to,że Ferguson wyrzuci paru zawodników którzy minęli się z powołaniem grają dla tego wspaniałego klubu.Mistrzostwa nie będzie,jednakże Kocham ten klub i liczę na na ostre sankcje dla niektórych zawodników w letnim okienku transferowym.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:30 #438
michalk86
michalk86 pisze:
Panowie wstyd i tylko to, grajac z taka przewaga nie potrafimy strzelic bramki. Valencia zaprzepascil jedyna 100% sytuacje. Reszta nie zagrala nic, caly zespol zagral kiepsko, mowie tutaj o pomocy i ataku bo do defu pretensji miec nie mozna.

Szkoda. Nie zaslugujemy na mistrzostwo w tym roku, dlatego trzeba dograc do konca ten sezon, powalczyc o 2 miejsce i ZAKUPY PANIE FERGUSON, ZAKUPY. Potrzebujemy rozgrywajacego z prawdziwego zdarzenia.
Ech...
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:30 #437
cabrio77
cabrio77 pisze:
Berbatov to koń trojański, gra tak żeby nie zrobić krzywdy przeciwnikow. Żenada
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:30 #436
Adamczik
Adamczik pisze:
Barwo Berbatov, tym meczem udowodniłeś, że NIE POWINIENEŚ już więcej zabierać miejsca w składzie Diabłów. Do fanów Berby, przykro mi, ale ten piłkarz jest tylko dodatkiem do Wayne'a Rooney'a. Sam jest niczym więcej w składzie jak Macheda, Diouf, Welbeck czy Petrucci, który ma 17 lat a pewnie spisałby się podobnie do Bułgara, który samym zastawianiem się meczu nie wygra. Mecz z Chelsea i dzisiejsze spotkanie udowodniło, że nie potrafi on poderwać zespołu i być prawdziwym liderem.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:30 #435
Krzychu418
Krzychu418 pisze:
Co wy się tak uwzięliście na tego Berbatova !?
Pokazał kilka ładnych zagrań, nie udało się akurat strzelić ale nie jest złym piłkarzem !!
Chłopaki się starali, nie wyszło, mówi się trudno mnie o wiele bardziej zdenerwował pierwszy mecz LM z Bayernem w którym sami sobie strzeliliśmy 2 gole w końcówce...
To jest sport. Ja jako pierwszy mówiłem że w tym sezonie zakończymy z pucharem ligi... Kontuzja Rooneya, złe morale w zespole i klapa !!

Myślę że w lecie przyjdzie dwóch klasowych piłkarzy...
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:30 #434
ravvvv
ravvvv pisze:
bronilem berbatova. racja byla po Waszej stronie. przyznaje. on nie nadaje sie do tego klubu, na te pozycje, do tej ligi. jest bardzo przecietny. a zawodnik, ktory potrafi sie popisac dwiema ladnymi pilkami i jedna flegmatyczna akcja na mecz nie jest wart nawet 10 milionow.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:30 #433
b90
b90 pisze:
Ma Ferguson swoją gadkę, niepotrzebne są transfery, Zastąpimy Ronaldo, Foster numerem 1 przy którym się bardzo upierał i przez niego straciliśmy mase punktów. Nie ma ani jednego napastnika w tym zespole poza Rooneyem. Gdzie ten Manchester sprzed 2-3 lat !!
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:30 #432
JuliaMUFC
JuliaMUFC pisze:
Jesli w nastepnym sezeonie na lawce bedzie siedzial: MACHEDA I HERNANDEZ a grac bedzie: BERBATOV to ja nie chce myslec co sie stanie!!

DUMNI PO ZWYCIESTWIE, WIERNI PO PORAZCE!!
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:29 #431
kalek pisze:
kalek
takim jestes zwolennikiem machedy on dzisiaj tez nic nie gral. nic nie pokazal doslownie nic zadnego strzalu nic berba chociaz cos tam probowal strzelac ale mu nie wyszlo
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:32 #430
kalek
kalek pisze:
co wy pijecie do berby to powiedzcie mi co macheda pokazal w tym meczu tez jedno wielkie gówno jak cała druzyna potrzebne wzmocnienia i moim zdaniem nasi weterani powinni zakonczyc kariery nie ma sensu ich dluzej trzymac jedyny zweteranow ktory gra zajebicie i najstarszy to Van Der Sar
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:29 #429
Quba18 pisze:
Quba18
Fakt Macheda w tym meczu nic nie pokazał, ale zobacz ile lat ma Macheda i ile Berbatov do tego ile kosztował nas Macheda, a ile Berba. ;)
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:31 #428
buczek
buczek pisze:
jakby Valencia wykorzystał ta sytuację to byście tak nie płakali pewnie
""to musza byc zawodnicy klasy Silva ,Villa, Benzema.. "" fan Fify pewnie się odezwał, mam nadzieje tylko że nie przerzucicie się na kibicowanie realowi co? tam robią transfery duże podobało wy się wam.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:29 #427
GIRLinRED
GIRLinRED pisze:
......Jestem zdruzgotana załamana i zawiedziona...i po mistrzostwie ....
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:29 #426
Brwka
Brwka pisze:
dobra japa tam wszystko jest jeszcze możliwe...
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:29 #425
parada
parada pisze:
No to niezła PI*DA nie zasługujemy nawet na 1 trojkę w PL !!
Zaczęliśmy od przegranej z Burley 1-0 i w takim samym stylu kończymy sezon..
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:29 #424
MANUTDAIG
MANUTDAIG pisze:
Wigdor Devil bo on dogrywa piłki .. zaraz ktoś będzie podawał jego statystyki ile to strzelił ile asyst itd.. Ale w meczach z Chelsea i dzisiaj mógł byc bohaterem gdyby strzelił te setki a tego oczekuje sie od napastnika strzelania ważnych bramek a nie przy wyniku 2-0 dla nas dostawienie nogi i potem statystyki ...
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:28 #423
maciekc1106
maciekc1106 pisze:
No to koniec marzeń o tytule! Na koniec ligi będzie 3 miejsce i tyle! Trzeba sie z tym pogodzić, z taką grą to lepiej że odpadliśmy z CL bo zagralibyśmy jeszcze z Barca i by nam 5 sypneli a to byłby dopiero wstyd!
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:28 #422
sivy1020
sivy1020 pisze:
Niestety kurw.. !!
Anty football Blackubr i po mistrzostwie !! Tak mi się wdaje ze chelsea już nie odda mistrza !!

Moglismy wygrac wiele nie wygramy nic. Czas na dobrych szybkich dynamicznych piłkarzy.
Wyjeba... Parka, Berbatova. Zastapic scholsea i gigsa.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:28 #421
kalek pisze:
kalek
zgodze sie ztoba zeby zastapic naszych weteranów oni juz sie wypalili i to juz widac niestety nie ma sensu ich trzymac dalej przedłuzac kontrakty oni bardzo duzo zrobili dla United pelen szacun dla nich za to. Trzeba ich juz zastapic. z parkiem ym sie nie zgodzil z berba to tak pól na pól.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:37 #420
parkfun
parkfun pisze:
"po mistrzostwie" .... jak nmas arsenal wyprzedzi ;ooo
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:28 #419
Cinz
Cinz pisze:
Brawo dla Blackburn bo zasłużyli sobie na remis.
30 mln za Berbe nie spłaciło sie jakkolwiek bym tego chciał :(

Glory!
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:28 #418
gaham1
gaham1 pisze:
Ja pierdo** 3 miejsce nas czeka. Kto jeszcze powie że Wazza to nie pół czerwonych diabłów
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:28 #417
MU4live
MU4live pisze:
Boże kupcie kogoś za tą kłodę bo mnie coś trafi...
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:28 #416
DT8
DT8 pisze:
Bravo Berbatov brawo MU! goodbye PL
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:28 #415
baju
baju pisze:
Berbatov
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:27 #414
badboys25
badboys25 pisze:
nie ma Rooneya nie ma Manchesteru tako prawda po mistrzostwie nawet najprostszy mecz umiom spi.........ic;/
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:27 #413
xxkalikxx
xxkalikxx pisze:
Ja jeb***. Jaki ten Berbatov jest słaby ;] Ku*** mać!! I po mistrzostwie ;(
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:27 #412
gacthx
gacthx pisze:
SAF twierdzi że transfery nie są potrzebne jeżeli interesuje go 2 lub 3 miejsce w lidze w przyszlym sezonie to prosze bardzo niech nic nie robi;/;/;/ Benzema, Aguero albo Villa ktoś z nich musi być w przyszlym sezonie!!
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:27 #411
ercraft pisze:
ercraft
następny płaczek.. a może jeszcze Messi, Ibra albo Drogba??
może chciałbyś jeszcze Cantonę, Beckhama i Solskjeara?
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:35 #410
piotrz7
piotrz7 pisze:
Sprzedac Berbe :)!! 3 miejsce nie jest zle ;p
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:27 #409
urbanfc16
urbanfc16 pisze:
Dziękuję Ci Berbatov za przegranie mistrzostwa...
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:27 #408
Sebigi
Sebigi pisze:
Weźcie tego drevniatowa ;/ ja juz na niego patrzec nie moge ;/ co za żal !!
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:27 #407
sisinho
sisinho pisze:
@crx6radziu

Obertan gdy dostaje okazje gra dobrze (w LM grał super) , ale co z tego skoro SAF go rzadko wpuszcza?

Co do reszty masz racje , nie mamy napastników i to tyle w tym temacie , a bez nich to mozemy co najwyzej na 0:0 grac...
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:27 #406
Cassair
Cassair pisze:
nie potrzeba nam az tak wiele zmieniać druzyna potrafi zagrać jesli ma napastnika ale nie napastnika typu berba...
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:27 #405
foreveryoung
foreveryoung pisze:
Podziękujmy Valencii !! Gdyby nie spieprzył akcji sam na sam były by szanse na tytuł a tak jest lipa Brawo Valencia Dziękuje ;]
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:26 #404
eric13
eric13 pisze:
Mamy za slaby sklad ale za to podziekujmy tylko Glazerom i nie dla nas laury żal mi ogladac jak Manchester tak się meczy gdzie te czasy z Beckhamem Cantona,McClairem,Hughsem.Schmaichelem i innymi jesteśmy slabi aż do bolu żal żal żal!!
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:26 #403
ercraft pisze:
ercraft
zamknij już tą jadaczkę bo mnie mdli czytając te twoje rzygowiny..
BTW kasa Glazerów nie ma nic do transferów.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:33 #402
matdevil
matdevil pisze:
Berbatov nie nadaje sie na strzelca
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:26 #401
Aveiro
Aveiro pisze:
Mówcie sobie co chcecie !! ale berbatov...too tak chodzi sobie po boisku !! i jeszcze sie wywala 4 strzały !! w polu karnym !! i NIE TRAWIŁ !! PORAŻKA !!
I nieiwem !! dlaczego nie gra rafael !! flether !! evra diouf !! żal tylko ten berbatov tyle kasy !! za 25 i mieli by my teveza !! mówcie co chcecie ale tevez i rooney byl by napad nie z tego świata !!

Tyle meczy do końca i Rezerwy grają poraża !! brawo mistrza tracimy
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:26 #400
WigdorDevil
WigdorDevil pisze:
No i gdzie sa teraz ci co bronia Berbatova?! Co? Gdzie?
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:26 #399
fabianwow
fabianwow pisze:
dziękujemy !

nie ma mistrzostwa. !
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:26 #398
7SwierQ7
7SwierQ7 pisze:
Brawo MU 0 - 0 NIe ma Rooney'a nie ma MAN UTD to wszystko ode mnie narka.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:26 #397
BeLikeNani
BeLikeNani pisze:
3 miejsce w lidze nas czeka. Nie widzę innej opcji niestety.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:25 #396
SexyBoy
SexyBoy pisze:
koniec tego fatalnego meczu, o mistrzostwie raczej możemy zapomnieć bo wątpię ,żeby Bolton urwał punkty Chelsea.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:25 #395
dawcio340
dawcio340 pisze:
Ja nie mogę z Drewniakova niech oni go lepiej sprzedają
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:25 #394
parkfun
parkfun pisze:
kur** mac jak mozna wygrac z milanem, wygrac z Bayernem, a przegrac z jakims Pier******* Balckburn.... trzeba byc skonczonym antytalentem.... brawo za mecz -.- wstyd i żal....
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:25 #393
kalek pisze:
kalek
nie przegralismy jak bys chcial wiedziec jaki ty mecz ogladales
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:26 #392
Camrall
Camrall pisze:
Żegnamy mistrzostwo Berba zagrał kompletne dno poza jednym dobrym podaniem ..
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:25 #391
dzaru
dzaru pisze:
zajebiscie długi i Curling Cup na pocieszenie, a tu potrzeba rewolucji w składzie bo fatalny sezon, dzięki Fergi za super trnsfery jedynie Valencia bardzo pozyteczny.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:25 #390
PanDuzeA pisze:
PanDuzeA
2 miejsce w lidze i 1/4 LM to fatalny sezon? Ile Ty masz lat?
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:26 #389
bartek95
bartek95 pisze:
Koniec 5 punktów do Chelsea i jeszcze Arsenal nas wyprzedzi po mistrzostwie..
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:25 #388
michalrewers
michalrewers pisze:
dobrze ze przychodzi javier bo on jest szybki skuteczny......
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:25 #387
PanTadeusz
PanTadeusz pisze:
Właśnie stracilismy mistrzostwo Anglii... :/
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:25 #386
kocisz191
kocisz191 pisze:
PO tytule. Dziękuję. Dobranoc :/
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:25 #385
kx394
kx394 pisze:
tottenham zrobił interes życia sprzedając drewniaka!!
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:25 #384
Quba18 pisze:
Quba18
I to za 30mln!! (30znaków...)
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:30 #383
rafijoza
rafijoza pisze:
No i koniec. Fatalny mecz United. Czas na przebudowe zespolu i wysylke kilku pilkarzy na emeryture
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:24 #382
b90
b90 pisze:
Kompromitacja, cały sezon można sobie w buty schować, ŻAL
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:24 #381
lukep
lukep pisze:
i koniec meczu .. prawdopodobnie to koniec marzeń o mistrzostwie, smutne ale prawdziwe , drużyna która przegrywa 7 spotkań w lidze i remisuje jeszcze inne w fatalnym stylu nie zasługuje na TYTUŁ !!
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:24 #380
crx6radziu
crx6radziu pisze:
Niema co sie oszukiwac Berbatow gra jak pi..a ,i nie nadaje sie do United , ale co z tego ze odpadlismy z LM i teraz juz nie wygramy w 100% Ligi jak Ferguson powie ze nam Transfery nie sa potrzebne.... Zalamuje mnie on...przynajmniej 5 zawodnikow trzeba nabyc i to nei maja byc zawodnicy z palca wyssani typu (Obertan,Javier Hernandez,Mame iram Diouf,..) to musza byc zawodnicy klasy Silva ,Villa, Benzema..
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:23 #379
Quba18 pisze:
Quba18
Szczerze to nie chce tak bardzo tych Twoich Silv i Benzem jak Ciebie na tej stronie!
Powinniśmy sprzedać Berbatova i zakupić Benzeme do tego Gourcuff i nic więcej! W tedy naprawdę byli byśmy niesamowicie silni, bo to widać gołym okiem, że potrzeba powiewu świeżości w składzie.
A co do sprowadzania zawodników typu Obertan czy Hernandez jest to bardzo dobre rozwiązanie, United prowadzi po prostu taką politykę transferową i za jakieś 2 lata bardzo nam się to opłaci!
A teraz żegnam wszystkich do wieczora lub do jutra, bo zaraz zleci się tu dzieciarnia ze stron arsenalu i chelsea!
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:28 #378
MartinMU
MartinMU pisze:
panowie chyba tytuł nam coraz bardziej dolatuje;/

kompletnie nie udany sezon ...czekam na jakies konkretne zmiany a nie wyprzedaż istotnych zawodnikow
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:23 #377
sisinho
sisinho pisze:
Dziekujemy ......

Jeżeli Berbatov nie odejdzie i nie przyjdzie ktoś kto umie strzelać bramki to będzie ciężko zająć miejsce 1-3 za rok.....

Oprócz Rooneya nie mamy klasowego napastnika , co ja mówie , w ogóle nie mamy napastnika który potrafiłby chociaż w 10% zastąpić Rooneya....
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:22 #376
ttlbtg
ttlbtg pisze:
Zero jakiegokolwiek zrozumienia między zawodnikami. Niesamowite wrażenie:/
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:22 #375
JackDaniels
JackDaniels pisze:
SAF musi koniecznie kogoś kupić nie ma innej rady bez Roo znaczymy tyle co nic...
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:22 #374
H2O1994
H2O1994 pisze:
Nie będziemy w eliminacjach LM a nawet jeśli to i tak wyjdziemy.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:22 #373
eric13
eric13 pisze:
ciemność widze ciemnoość.....
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:22 #372
Park123
Park123 pisze:
Wiedzialem ze z Berbatovem w pierwszym skladzie nie wygramy;(((
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:22 #371
MANUTDAIG
MANUTDAIG pisze:
prawda niestety jest taka ze Manchester bez Rooneya nie istnieje na dzień dzisiejszy on pobudza całą grę z przodu i strzela większość bramek a także wypracowuje , jak go nie ma Manchester niestety z przodu na 0
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:22 #370
bartek95
bartek95 pisze:
Koniec już nie strzelą po mistrzostwie.....
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:20 #369
Quba18
Quba18 pisze:
Ile sędzia doliczył?(30znaków)
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:20 #368
daw7
daw7 pisze:
ostatnie 4 min... chwila prawdy... ;/
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:20 #367
eric13
eric13 pisze:
Rooney odejdzie do Barcelony,Evans tez Vidic do Milanu i jakie mamy perspektywy dlugi Glazerow zostana tylko;)
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:20 #366
Quba18 pisze:
Quba18
A Ty zaczniesz kibicować barcelonie ;)
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:21 #365
JackDaniels
JackDaniels pisze:
Jeżeli berba zagra w następnym meczu z City to mamy pewną porażkę bo znając życie Roo nie będzie w pełni sił
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:19 #364
ttlbtg
ttlbtg pisze:
Ból straszny. Takiego United nie widziałem już dawno. No jednak osiągnęli granicę wytrzymałości..
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:18 #363
dzaru
dzaru pisze:
prawda jest taka że nie zasłuzyliśmy na lige w tym sezonie jeszcze z Roo jakoś Manchester wygrywał bez i z Berbatovem to dno fatalnagra nie umiemy sobie porafdzić ze słabym Blackburn. Ferguson nie zawsze ma racje Tevez powinien był zostac a Berba spadac.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:18 #362
hbs369
hbs369 pisze:
to koniec, czarno to widzę :/
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:18 #361
b90
b90 pisze:
Fatalnie to wygląda, Drevno na sprzedaż, równie dobrze mógłby za niego grać Lewandowski, nie wiem co on tu robi
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:17 #360
1rooney0
1rooney0 pisze:
bez rooneya w następnym sezonie w drugiej dziesiątce ligi
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:17 #359
pawelos
pawelos pisze:
Czy dalej niektórzy uparcie będą bronić Berbatova? Przecież to co on robi woła o pomstę do nieba! Jak SAF może wystawiać tego człowieka w ogóle!? Jeśli dziś nie wygramy to definitywnie żegnamy się z mistrzostwem.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:17 #358
life7
life7 pisze:
mowilemz e jak bedzie berbatov to nie wygramy i macie:]
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:17 #357
gr5
gr5 pisze:
On ma nawet problemy z utrzymaniem sie na nogach...
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:17 #356
czerwonediablyy
88 min dalej 0-0 japierdzieleee
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:17 #355
kojot
kojot pisze:
Ludzie jak Berbatov mógł nam popsuć mecz ?To Valencia nie wykorzystał 2 sytuacji nie Berbatov
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:17 #354
bartek95
bartek95 pisze:
ehh bez Rooneya nie umieja grac
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:17 #353
eric13
eric13 pisze:
kolego @brk91 mecz dobry hahaha dobry żart tynfa wart on jest tragiczny nie dobry ;)
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:16 #352
brk91 pisze:
brk91
Mecz nie jest dobry w naszym wykonaniu, no ale kur...

Polecam czytać ze zrozumieniem ;)
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:18 #351
WigdorDevil
WigdorDevil pisze:
Berbatov sie nadaje... do 6 ligi polskiej
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:16 #350
tomessek
tomessek pisze:
To jakaś masakra jest ogólnie !
Pamiętacie, była jazda z takimi komentami w meczu z Bayernem ??
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:16 #349
RapGame
RapGame pisze:
jak po tym meczu SAF powie ze nie potrzebujemy konkretnych wzmocnien to znaczy ze starosc wlazla mu na łeb... berbatova to nawet oddalbym za darmo!
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:15 #348
life7
life7 pisze:
kojot->prosze Cie prosze Cie prosze Cie..prosze Cie proszee Ciee ...Zamknij Sie!
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:15 #347
kojot pisze:
kojot
Zamkne się jak zaczniesz pisać z sensem
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:18 #346
fst91
fst91 pisze:
Boje sie ze czekaja nas eliminacje LM
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:15 #345
bartek95
bartek95 pisze:
może w doliczonym czasie cos strzela
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:15 #344
parkfun
parkfun pisze:
teraz to nawet Arsenal nas wyprzedzi ;oooo
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:15 #343
tomessek
tomessek pisze:
''Strzelał'' Berbatow... przynajmniej 5 metrów obok bramki.
OMG
Co robi nasze drewno ?
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:14 #342
MUruleZ
MUruleZ pisze:
jak widze berbatova to niewiem czy mam sie smiac czy plakac
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:14 #341
SexyBoy
SexyBoy pisze:
Berbatow rzeczywiście dzisiaj a zwlaszcza w koncowce zupełne dno ....
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:13 #340
MANUTDAIG
MANUTDAIG pisze:
i znowu berba , jak on nie odejdzie to ja niewiem co będzie..
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:13 #339
Marto
Marto pisze:
Berba błagam Cie.....(30 znaków omg)
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:13 #338
ttlbtg
ttlbtg pisze:
Tu nie chodzi o brak umiejętności, ale o zbyt niskie morale drużyny. To jest teraz problem United. Kryzys - brak pomysłu na grę!
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:13 #337
caveman
caveman pisze:
bye bye 4 tytule oby ten sezon dał do namysłu SAF-owi.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:13 #336
bartek95
bartek95 pisze:
do chelsea 5 pkt jeszcze arsenal nas wyprzedzi
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:13 #335
RapGame
RapGame pisze:
i przez niego zremisujemy wygrany mecz ;/
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:12 #334
7SwierQ7
7SwierQ7 pisze:
Przez 80 nimut 2 konkretne sytuacje nic więcej a wy uważacie, żę spokojnie 3 bramy walniemy, weźcie się opanujcie z takimi komentarzami...
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:12 #333
PanDuzeA
PanDuzeA pisze:
W bramkarza! Prosto w bramkarza! 30 mln z takiej piłki uderza prosto w rączki bramkarza?! Dość mam. Kto go broni? Za co? Gdzie ten geniusz?
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:12 #332
JuliaMUFC
JuliaMUFC pisze:
No to pieknie, jak zremisujemy .... to bedzie koniec ...
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:11 #331

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY