Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Man Utd - Villa: Oceny pomeczowe

» 13 grudnia 2009, 15:33 - Autor: matheo - źródło: MEN, Sky Sports
Wayne Rooney był według dziennikarzy Manchester Evening News i Sky Sports najlepszym piłkarzem Manchesteru United w przegranym 0:1 meczu z Aston Villą. Poniżej przestawiamy cenzurki, jakie media wystawiły zawodnikom „Czerwonych Diabłów”.
Man Utd - Villa: Oceny pomeczowe
» Występ Wayne'a Rooneya w meczu z Aston Villą został najwyżej oceniony przez angielskich dziennikarzy
Tomasz Kuszczak
MEN: Nie miał zbyt wiele do roboty, ale wyglądał pewnie. Ocena: 6
Sky Sports: Miał bardzo mało pracy. Ocena: 7

Darren Fletcher
MEN: Klasowi skrzydłowi Aston Villi byli dla niego prawdziwym sprawdzianem, ale przeważnie radził sobie dobrze. Ocena: 7

Wes Brown
MEN: Nie został poważnie sprawdzony, ale przy bramce dla rywali nikogo nie pilnował. Ocena: 6
Sky Sports: Zawinił przy golu. Ocena: 5

Nemanja Vidić
MEN: Nie był we wszystkich akcjach kręgosłupem defensywy Manchesteru United na co liczono. Ocena: 6
Sky Sports: Nie wrócił jeszcze do najlepszej formy. Ocena: 7

Patrice Evra
MEN: Kolejny żywiołowy występ lewego obrońcy, zarówno w defensywie jak i ataku. Ocena: 6
Sky Sports: Solidny. Ocena: 7

Antonio Valencia
MEN: Jak na ostatnie występy ten był bardzo cichy. Stwarzał ograniczone zagrożenie. Ocena: 6
Sky Sports: Ciężko pracował. Ocena: 7

Michael Carrick
MEN: Mocno się starał, aby wykonać zabójcze podanie. Ocena: 7
Sky Sports: Nijaki. Ocena: 7

Anderson
MEN: Po niedawnych dobrych występach rozczarował. Nie miał żadnego wpływu na grę. Ocena: 5
Sky Sports: Łatwo oddawał piłki. Ocena: 5

Ji-sung Park
MEN: Nie stwarzał żadnego poważnego zagrożenia pod bramką Aston Villi. Ocena: 5
Sky Sports: Anonimowy. Ocena: 6.

Ryan Giggs
MEN: Nie powtórzył świetnego występu na Upton Park. Rzadko przysparzał zmartwienia rywalom. Ocena: 5
Sky Sports: Nieefektywny. Ocena: 6

Wayne Rooney
MEN: Nie wszystko było lśniące, ale pracował do upadłego. Najbardziej żywiołowy zawodnik United. Ocena: 8
Sky Sports: Najlepszy zawodnik United. Ocena: 8

Zmiennicy

Michael Owen (za Giggsa 45’)
MEN: Bez większych szans. Ocena: 5
Sky Sports: Nic nie zrobił. Ocena: 5

Dymitar Berbatow (za Parka 62’)
MEN: Zmarnował dwie sytuacje. Ocena: 6
Sky Sports: Klasowy. Ocena: 8

Darron Gibson (za Andersona 68’)
MEN: Strzelił i spudłował. Ocena: 6
Sky Sports: Starał się zbyt mocno. Ocena: 6


TAGI


« Poprzedni news
Glazer sprzeda Manchester United?
Następny news »
OT100 #29: Upadek Forest

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (44)


Mercus7: Rooney pokazał klasę. Chłopak dojrzał. Co do Kuszczaka oby tak dalej.
Szkoda jedynie bramki.
» 15 grudnia 2009, 22:56 #34
piter100000: no i wszystko sprowadza się do tego że brakuje nam ronaldo. i niech nikt nie mówi że są inni itp. bo jego nie da się zastąpić on właśnie wygrywał dla nas takie mecze w których nie szło może i był lalusiem ale genialnym. tyle
» 14 grudnia 2009, 23:11 #33
toporminator: Beznadziejne oceny. Przegraliśmy, byliśmy nieskuteczni, raziliśmy niedokładnymi podaniami - krótko mówią zagraliśmy do dupy... a tu połowa składu dostaje 7. (hahhahha)

Jeszcze ta argumentacja, np Vidić: "Nie wrócił jeszcze do najwyższej formy: 7"...

Ski Sport daje 8 Roo mimo że ten grał dno i dwa metry mułu. Co z tego że biegał za straconą piłką - może i wygląda to heroicznie, ale gówno mnie to w zasadzie interesuje. Nie ma to żadnego przełożenia na to co Wazza powinien robić - stwarzać sobie i kolegom sytuacje podbramkowe. Do tego jeszcze macha rękami jak ktoś mu nie da dobrej piły jak jakaś gwiazdeczka. Najgorsze jest jednak jak się weźmie za rozgrywanie piły ze środka pola - puszcza fatalne podania w pole karne, zupełnie bez pomysłu.
Panie Roo, czas zacząć grać na poziomie, ławka czeka. Nikt, nawet Giggs nie gra za zasługi i medialny trend tego jak ważny jest Rooney dla Angloli w reprezentacji.

Innych ocen nawet nie chce mi się komentować - zrobiłem to już w innym newsie. Park i Roo najsłabsi na boisku byli.
» 14 grudnia 2009, 22:17 #32
bobsley: Sky tak samo jak SAF na siłę wywyższają Roo!

Może zacznijmy rozliczać zawodników z tego ile przebiegną a nie jak rozegrają zawody...napastnik musi być skuteczny a nie waleczny a z Roo jest tak ze często jest wszędzie a nie zawsze tam gdzie być powinien!
» 14 grudnia 2009, 21:40 #31
1wolf1: 17Miquel --- Potwerdzile twoje slowa, w dodatku dalem kolejny dowod na potwierdzenie twojej tezy... Tez mam podobne zdanie do twojejgo, Kuszczak mial albo isc do konca za pilka, albo stac na lini. Zrobil 3 kroki i sie zatrzymal, dlatego przy strzale nie mogl nic zrobic...
» 14 grudnia 2009, 21:25 #30
mesiu: Berbatow 8?
Zaje..ł 100% szanse z 7 metrów. W piłkę ledwo trafił....

Rooney. Zgodzę się że harował i był wszędzie ale zepsuł kontrę jak było 3 naszych na 2 przeciwników. Za mocno do Berby podał...

Berbatow 5
Rooney co najwyżej 6
» 14 grudnia 2009, 14:55 #29
Jakubek722: Ja też jestem za Van Der Vartem ;) Przegraliśmy i koniec tematu ,trzeba grać dalej ! Chelsea zgubi punkty w styczniu jak drogba pojedzie na puchar narodow afryki
» 14 grudnia 2009, 12:41 #28
kujawa: piter dobrze mowisz.
Van der Vaarta brać.
» 14 grudnia 2009, 12:33 #27
piter100000: te wszystkie komentarze oraz wiele naszych meczy ilustrują to co już kilka miesięcy temu tutaj pisałem że nie mamy dobrych pomocników!! zwłaszcza kreatora gry. jedyny pomocnik jaki prezentuje jakiś poziom to fletcher tylko że ostatnio z przymusu gra na obronie. carrick tylko momentami przydatny anderson cały czas jeździec bez głowy nawet jak coś mu wyjdzie to mam wrażenie że przez przypadek, gibson młody z niezłym uderzeniem ale to za mało na taki klub, park zawsze twierdziłem że do niczego się nie nadaje lepiej jakby cały czas był kontuzjowany, scholes i giggs to już nie 20-latkowie chociaż mają mecze genialne zwłaszcza ryan ale na dłuższą mete to może być za mało, wszyscy chcą naniego ale on wg mnie już jest spisany na straty chociaż jak wejdzie to coś próbuje szkoda że tylko próbuje. ze wszystkich pomocników to największe nadzieje widze w obertanie. chłopak ma naprawde nieprzeciętny talent i mogą być z niego ludzie. może jeszcze tosic zostanie conajmniej przyzwoitym zmiennikiem ale reszta to żadna rewelacja machedy welbecki to są zdolni piłkarze ale wydaje mi się że nie będą stanowić o sile tej drużyny czegoś im brakuje ale chciałbym się mylić. a transferów to raczej wielkich nie będzie bo to że nie wykupiliśmy lajicia to wg mnie przyczyną jest lipa z kasą i klub stara się oszczędzać tak więc nie sądze żebyśmy ujrzeli w najbliższym czasie jakiegoś klasowego zawodnika zakupionego do naszego klubu. a tak na marginesie to nawet jakbyśmy mieli kase to i tak bym nie kupował na miejscu safa lajicia ale to tylko moje zdanie
» 14 grudnia 2009, 10:50 #26
thrall87: do wczesniejszej mojej wypowiedzi...:)
ja juz was nie rozumiem;/

sami mowicie ze carrick jest bez formy nawet w telwizji o tym mowia a teraz go bronicie...a kto zawalil np pierwsza bramke w meczu z barca w finale? wlasnie on
w tym sezonie tez malo robi w tamtym ile fajnych zagran podan itp a teraz prawie nie widoczny....

na marginesie on nie jest jakims dnem tylko za slaby na manchester... jak manutd znowu trafi na barce albo real to caricck znowu bedzie sie gubil nie mowiac o andersonie ktory dobrze gra ze slabszymi rywalami...
» 14 grudnia 2009, 09:28 #25
Mixtape99: ocena Rooneya za wysoka, u mnie ma 6,5 - był bezradny, walczył - to fakt, nie potrafił wykorzystać "kilku sytuacji", ale jednak najbardziej się wyróżniał z zawodników United. Evra niezły występ 7, Fletcher 7, Valencia 7.
» 14 grudnia 2009, 00:58 #24
vald3k: Kuszczak - Niepewny przy stracie bramki, poza tym bez zarzutu - 6 ( -1 za bramkę )
Fletcher- prawa strona obrony to nie jego pozycja i kilka razy wkręcony w murawę przez zawodników AV. Dopuścił do dośrodkowania po którym padła bramka. - 5,5
Vidic- Dobry występ, bez zastrzeżeń - 7,5
Brown-Po jego błędzie padła bramka- odpuścił w polu karnym Agbonlahor'a -6
Evra- daje tylko 6 bo w obronie bez zarzutów jednak rzadko podłączał się do ataku bo nie miał z kim grać
Valencia-Najaktywniejszy na boisku, próbował rozrywać obronę przeciwników i kilka razy nieźle dośrodkował.-7
Carrick-w 1 połowie trochę zagubiony ale ogólnie bez zarzutów- trochę malo kreatywny z przodu. - 6,5
Anderson- próbował ale niewiele wychodziło, w odbiorze bez zarzutów- 6
Park-Najsłabszy w MU. Daleko mu do formy sprzed kontuzji. 4
Giggs -Próbował grać kombinacyjnie ale nic nie wychodziło....dwie sytuacje gdzie zamiast strzelać na bramkę próbowal jeszcze podawać...5
Rooney-z przykrością muszę napisać, że jeden najgorszych na boisku, nic mu wczoraj nie wychodziło....1 bramkę powinien strzelić chcąc być najlepszym na świecie. "Dużo wiatru, mało pożytku" 5

Owen-Nic nie wniósł -5
Berbatov-1 okazaja i nic poza tym - 5
Gibsson - momentami zagubiony , niewiele wniósł...ważne , że się ogrywa
» 13 grudnia 2009, 23:03 #23
pacino123: Według mnie najgorszym zawodnikiem na boisku był Park. Wogule nie wiem czemu Alex na niego stawia mając Naniego i Tosica, on jest kompletnie zbędny i jest na boisku tylko po to żeby była pełna 11

A teraz Kuszczak: Na pewno błąd przy pierwszej bramce. Kto to widział żeby wpuścić napastnika takiego jak Agbonlahor na 4 metr przed bramką.

Ogólnie dobry mecz United, a gdyby wykorzystali okazje wygraliby 2-1 (poprzeczka Rooneya i nieszczęsny refleks Valencji)
» 13 grudnia 2009, 23:01 #22
1wolf1: 17Miquel --- przypomnij sobie mecz z chelsea z poprzedniego sezonu. Kontuzja VDS wchodzi kuszczak przy stanie 1:0 dla MU i wkonuje dokladnie taie samo zagranie jak wczorajz AV - skutek ten sam.

Jezeli bramkarz wychodzi to musi isc do konca, bo kazde cofanie sie skutkuje zazwyczaj golem. Jezeli nie czuje sie pewnie w wyjsciach niech juz lepiej stoi na lini.
» 13 grudnia 2009, 22:36 #21
leito276: po ostatnich meczach mam dziwne odczucia, że rezerwy są lepsze od pierwszego składu (zapewne zaraz połowa znawców mnie wyśmieje)... Tyle kontuzji a wygrywamy... Wraca Vidić, wraca Berba, wraca Roo, wraca Giggs i porażka z AV na własym stadionie. Nie chodzi mi oczywiście o to, że oskarżam tych zawodników o słaby mecz czy coś... No.... sam się nie umiem wysłowić... Nie ważne... w każdym bądź razie moim zdaniem jeżeli połowa zawodników ma grać tak jak w tym meczu to może czas dawać więcej szans młodzikom? Obertan IMO jest pod względem dryblingu lepszy od Valencii i Naniego, brakuje mu jedynie psychiki którą zyska jedynie grając...

Hmmm... W każdym bądź razie połowa tych ocen to jakaś kpina... Tyle na ten temat....
» 13 grudnia 2009, 21:13 #20
Elwibrator: Ja nie kumam rozumiem przegraliśmy, ale to my ciągle atakowaliśmy było bardzo dużo sytuacji ale nie wykorzystanych. Moim zdaniem to co najmniej polowa zespołu spisała się na 7 bo każdy coś wniósł w tym meczu przecież sam Rooney nie zrobił tych wszystkich sytuacji a dostaje najlepsza notę mimo ze nie strzelił bramki. Inni tez dożo biegali choćby Evra nie dość ze biegał w 2 strony stwarzał sytuacje to w dodatku dobrze grał w defensywie. Wpadła 1 głupia bramka nom i tyle ale to nie znaczy ze wszyscy maja mieć notę 5 czy 6 a jedyny Rooney 8. W dodatku Fletcher dostaje wysoka note za to ze z jego skrzydła wpada bramka i zrobił głupią sytuacje po której mogla wpaść bramka na szczęście Tomasz obronił
» 13 grudnia 2009, 19:45 #19
Bartoosh21: oceny zawyżone co najmniej o 2 pkty ;| Ci ludzie są ślepi chyba...
» 13 grudnia 2009, 19:23 #18
kizi: Mnie z kolei boli 7 dla Fletchera, który zawinił przy bramcę i 6 dla Evry...
» 13 grudnia 2009, 18:29 #17
Jakubek722: kris9 ja również jestem zdziwiony
» 13 grudnia 2009, 18:06 #16
kris9: Jestem zaskoczony tak wysokimi notami dla naszych piłkarzy za ten mecz. Co do Rooneya - on zawsze walczy, biega, wspomaga obrońców, jak straci piłkę to potrafi ją odzyskać, ale za wczorajszy mecz ode mnie dostał 5, bo na więcej nie zasłużył. Napastnika nie ocenia się tylko za walkę do upadłego, wczoraj raził nieskutecznością i momentami bezradnością. A według mnie najbardziej równo grającym zawodnikiem MU wczoraj był Evra chociaż też popełnił ze dwa błędy, jednak był to poziom do jakiego przyzwyczaił Francuz.
» 13 grudnia 2009, 18:04 #15
bober89: Edwards 13.12.2009, 17:28
Mamy problemy z pomocą dobrze że Hargreaves wraca ;D

ehh... z tym powrotem to bym nie przesadzał, jeszcze niedawno jako powrót do gry był podawany termin 8 grudnia, a teraz już styczeń. Bądźmy realistami - pomimo umiejętności piłkarskich, nie można pokładać nadziei w Hargreavesie.


obym się mylił...
» 13 grudnia 2009, 17:54 #14
piter100000: w tym meczu mieliśmy sporo pecha ale to nie zmienia faktu że oceny znowu nie są konsekwentne. Rooney dostał 8 tylko ciekawe za co?? fakt że jest to nasz najlepszy piłkarz w obecnej chwili ale pamiętam jak ustrzelił całkiem niedawno hattricka i dostał zdecydowanie za niską ocene i jeszcze w opisie jego gry było że to był jego obowiązek ostatnio też strzelił gola i był opis że nie miał prawa tego spudłować i ocena była niższa niż za ten mecz. ludzie troche konsekwencji to jest kurde napastnik i musi strzelać gole to że walczy to bardzo dobrze ale on a taka nature i każdy zawodnik MU walczy a jakoś inni nie dostają 8. zdecydujcie się w końcu czy on gra dobrze wtedy kiedy strzela czy wtedy kiedy tylko walczy bo jak dla mnie to Roo zawsze walczy i podziwiam go za to bo jest w tej chwili sercem tej drużyny.
» 13 grudnia 2009, 17:38 #13
Ziris: Dobrze że ktoś pisze tanie newsy :)
» 13 grudnia 2009, 16:40 #12
1wolf1: siowy7 --- walczyl? chciales chyba powiedziec tracil pilki i marnowal wszystkie sytuacje jakie MU mialo. Jakbys zapomnial pilka nie polega tylko na walce, ale na strzelaniu goli... Przez jego ciagle wkladanie swoich 3 groszy do kazdej akcji Mu wczoraj tych goli nie strzelilo. Obejrzyj sobie mecz jeszcze raz i zobacz ile niedokladnych podan w okolicach pola karnego wykonal Rooney. Ile strzalow oddal, ktore wyladowaly w okolicach 2 pietra, a ile na bramke? Tak jak napisalem na wstepie - walka to nie wszystko. Prawda jest taka ze to on powinien zejsc z boiska po 1 polowie nie Gigs.
» 13 grudnia 2009, 16:38 #11
kubik: Moim zdaniem te oceny są beznadziejne. Nie mam tu jednak na myśli tego, że są niesprawiedliwe, tylko bardziej chodzi mi o zależność między oceną, a komentarzem.
"Nie został poważnie sprawdzony, ale przy bramce dla rywali nikogo nie pilnował. Ocena: 6"
"Kolejny żywiołowy występ lewego obrońcy, zarówno w defensywie jak i ataku. Ocena: 6"
Swoją drogą, taki zimny prysznic na własnym stadionie może się nam przydać. Mam nadzieję, że chłopaki ruszą teraz do boju ze zdwojoną siłą. 3pkt to bardzo niewielka strata, a Chelsea też nie gra olśniewająco, więc wydaje mi się, że zgubią jeszcze dobrych kilka punktów.
» 13 grudnia 2009, 16:34 #10
1wolf1: Adam11 --- Zgadzam sie w 100%.
Flecher tez zasluzyn na 6, albo nawet na 5 - pozwolil na dosrodkowanie w bramkowej akcji. Pozniej malo nie wpadl przez jego zabawy 2 gol, a jeszcze mial pretesje o to do Kuszczaka - chyba powoli sodowa mu do glowy uderza...

Mam jakies dziwne wrazenie, ze noty angielskich(brytyjskich) pilkarzy od jakiegos czasu sa zawyzane. Czyzby winny temu byl przyszloroczny mundial??
» 13 grudnia 2009, 16:33 #9
krzysiek212mu: Rooney dwał duzo ale to jest za mało ;]
ostatnie podanie sie baradzo liczy a byly nie celne !!
strzały raczej zza pola karnego i takze nie celne !!

ogolnie przecietny mecz !!
poniewaz skutecznosc 0 %
;[

czy wygrywasz czy nie ja i tak kocham Cie w moim sercu United i na dobre i na złe


!
» 13 grudnia 2009, 16:15 #8
Azian: Rooney jak najbardziej zasłużył na swoją ocenę. W pierwszej połowie nie zanotował żadnej straty. Także jak najbardziej 8. W drugiej nie mógł się zrozumieć z Owenem i Berbą, ale przynajmniej harował jak wół! Berbatov też ładnie, chociaż powinien strzelić jedną bramkę - 7. Owen raczej nie widoczny, ale nie miał okazji się pokazać, bo nie dostał żadnego dobrego podania - 6. Carrick się starał i nie wychodziło mu najgorzej - 6,5, Anderson popsuł sobie ocenę słabymi podaniami - 6, Giggs zagrał najgorzej z drużyny, niedokładnie i kompletnie bez żadnego pomysłu - 5, Park dużo latał, ale nic z tego nie wychodziło - 5,5, Valencia jak zawsze biegał, zwodził dośrodkowywał jednak dzisiaj bardzo niedokładnie - 6. Gibson, wszedł i nie rozruszał specjalnie naszej gry, raz strzelił - niecelnie, poza tym nie wyróżnił się niczym specjalnym - 6. Evra dobrze w ataku, trochę słabiej w obronie, ale jak zawsze pewnie - 7, Vidic dobrze, bez większych problemów, nie zawinił przy bramce - 6, Brown poza błędem przy kryciu przy bramce raczej pewnie, ale niestety to na nim spoczywa wina tej bramki - 5,5, Fletcher pewnie w obronie, w drugiej połowie zaczął się angażować w ataki - 7. Tomasz, który ostatnio przyzwyczaił nas do pewnej gry dzisiaj też nie zszedł z poziomu, pomimo, że miał mniej pracy - 6,5.
» 13 grudnia 2009, 16:09 #7
MU4live: Anderson moim zdaniem od paru meczów gra totalne dno...Hargreaves wracaj !
» 13 grudnia 2009, 16:02 #6
Eggman1992: zaj**isty sklad United na nastepny mecz!

Rooney-Berbatov
Giggs-Scholes-Gibson-Valencia
Evra-Vidić-Brown-Fletcher
Kuszczak
» 13 grudnia 2009, 15:56 #5
devils18: dla mnie w Manchesterze dobrze zagrało tylko trzech graczy, niestety: Rooney , Valencia , Evra
» 13 grudnia 2009, 15:46 #4
Putek: Ocena dla Andersona, Rooney'a oraz Berbatov'a jest chyba żartem. Albo wypowiedź przy Michael'u "Nic nie zrobił" też doprowadza mnie do śmiechu.
» 13 grudnia 2009, 15:44 #3
siowy7: co ty gadasz ?! kpina ? grał najlepiej z całego Manu ! walczył do końca - tak jak przystaje na kapitana ;)
» 13 grudnia 2009, 15:43 #2
Adam11: hehehe tak jak myślałem. Ocena dla Rooneya to jakaś kpina!
» 13 grudnia 2009, 15:35 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.