Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Fletcher: Kibice United wolą wychowanków

» 19 sierpnia 2009, 15:58 - Autor: misza - źródło: TriballFootball
Kibice Manchesteru United wolą zawodników, którzy pobierali nauki w Akademii Manchesteru United od tych sprowadzanych za ogromne pieniądze - przyznał w ostatnim wywiadzie Darren Fletcher.
Fletcher: Kibice United wolą wychowanków
» Darren Fletcher też jest klubowym wychowankiem
Piłkarze tacy jak Fabio Da Silva, Danny Welbeck, Federico Macheda czy Darron Gibson już od kilku lat trenują w Akademii Manchesteru United i powoli zaczynają pukać do bram zespołu sir Alexa Fergusona. Kibice z Old Trafford zawsze wyżej będą cenić popisy tych zawodników niż piłkarzy sprowadzonych za ogromne pieniądze z innych drużyn.

- Ten klub zawsze dążył do tego, aby młodzi piłkarze byli jak najlepsi. To jest już wpisane w etos Manchesteru United. Mamy świetną generację młodych piłkarzy, co udowodniliśmy już rok temu.

- Każdy z piłkarzy, trenerów pracujących w Akademii, skautów oraz ludzi pracujących w klubie, zawsze odczuwa dumę jak widzi, że piłkarz wychowany w Manchesterze świetnie radzi sobie w seniorskim futbolu - kontynuował.

- Gdy piłkarze widzą zawodnika z Manchesteru to zawsze głośno go dopingują. Zazwyczaj wspierają go mocniej niż gwiazdę zakupioną za 30 czy 40 milionów - zakończył Szkot.


TAGI


« Poprzedni news
O'Shea: Eagles może być niebezpieczny
Następny news »
Sensacyjna porażka z beniaminkiem!

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (24)


ToMuS22: Wychowankowie to podstawa kazdego kulbu, popatrzcie teraz na Barcelone to dobry przyklad.
MANU ma sporo dobrych wychowankow i dobrze ze SAF daje im powoli szanse na gre w 1 zespole.
» 20 sierpnia 2009, 11:02 #15
PiterParker: Nie ceni się Polaków za Polską piłkę taka prawda. Błaszczu może kiedyś ale się zdziwiłem z wyniku meczu dzisiejszego... Lipa.
» 20 sierpnia 2009, 00:18 #14
Totti1212: Moze mnie zbesztacie za ten komentarz ale Ronaldo moze cos gral ;/ Ale to bylo huujst... Skoro tydzien przed tranfesrem mowil ze Kocha Manchester i ze jest dobra atmosfre i nigdzie sie nie wypiera w wywiadzie wtedy ;/ A Wedlug mnie przydalby sie taki zawodnik jak blaszczykowski co mu np brakuje do takiego Valenci nie wiem czy nawet szybszy nie jest i potrafi pi**dyknac zdaleka :)
» 19 sierpnia 2009, 23:47 #13
bazant: Yakky -> hahahaha no widze że zaczęła się dyskusja na poziomie hahaaha argumentów brakuje to zaczynamy sobie ubliżać ;D ?

nigdzie nie napisałem że nie lubię Rooneya bo go uwielbiam, a min. dzięki Solskjaerowi zacząłem kibicować United. Mówię tylko że część kibiców dalej nie lubi Ferdinanda czy Rooneya za ich pochodzenie i że wychowankowie są bardzo lubiani zawsze.
» 19 sierpnia 2009, 23:18 #12
oldtrafford: masz racje trzeba dać szansę młodym piłkarzom co nie znaczy że starsi mają iść na ławkę rezerw
» 19 sierpnia 2009, 22:53 #11
bar: bazalt---->nie nie zrozumiałeś mnie. Kibice ci jedzący 'zapiekankę' na meczu i ci którzy stoją i dopingują różnią się od kiboli jakich miałem na myśli.

Otóż ci piersi kochają klub i wszystkich jego zawodników bez wyjątku bo grają dla ich ukochanego zespołu i kopią za przeproszeniem du*y City czy Poolu.

Z kolei kibole to uprzedzeni ludzie dla których człowiek z Liverpoolu jest dnem i szmatą z racji samego pochodzenia i tego nie można tolerować(mam tutaj na myśli zawodników United), w sumie to zaczątki rasizmu. Mogę Ci zagwarantować że 99% Kibiców przez duże 'K' kocha wszystkich zawodników bez wyjątku. A ten 1% to nie są kibice, tylko ludzie którzy chcą się wyżyć zbesztać wszystko co nie jest związane z Manchesterem United a to jest chore.

podsumowując moim skromnym marzeniem jest pojechać na wyjazd United z tymi "kibolami'' aby dopingować mój ukochany zespół CAŁY zespół. Jednak nie mogę szanować gości z jakimiś uprzedzeniami chociażby do (jak sam napisałeś) Rooneya który owszem pochodzi z Liverpoolu ale dla United zrobił nie jedno, wiele razy podkreślając że kocha MUFC.

pzdr
» 19 sierpnia 2009, 20:31 #10
Johny23: i za to ten klub kocham:) Glory!
» 19 sierpnia 2009, 20:13 #9
snipergla: EJ LUDZIE POWIEDZCIE CZEMU NIE MOGE OBSTAWAIC TEJ KOLOJKI PISZE ZE ; NIE MA DO OBSTAWIENIA ZADNEJ KOLEJKI


BARDZO PROSZE O POMOC
» 19 sierpnia 2009, 19:54 #8
bazant: bar -> jakich kiboli !? czyli wolisz siedzieć na meczu i jeść zapiekankę a jak ktoś cały mecz stoi i dopinguje to jest kibol !? Byłem na dwóch meczach United i cały mecz stałem i śpiewałem i opłaciło się bo piłkarze podziękowali nam za doping. United ma najlepszych kibiców w Anglii (szczególnie na wyjazdach) dzięki temu że Ci 'kibole' jeżdżą setki kilometrów na mecze żeby wspierać swój zespół a nie siedzieć cicho i cieszyć się tylko po bramkach...
» 19 sierpnia 2009, 19:27 #7
bar: bazalt---> rozróżnij kibiców od 'kiboli'

Kibice będą kochali ww. zawodników za to co zrobili dla MUFC a nie za to że pochodzą jak chociażby Rooney z Liverpoolu

-Wayne Rooney - ubóstwiany przez kibiców teraz, wcześniej, zawsze
-Carlos Tevez - uwielbiany od momentu przyjścia "who's that man from Argentina....". Jednak to co powiedziałeś jest prawdą;]
-Cristiano Ronaldo - grał u nas był kochany, odszedł? trudno przyjdzie następny
-Eric Cantona - niepodważalna legenda
-Peter Bolesław Schmeichel - najlepszy bramkarz MUFC w historii, i kibice będą właśnie za to go szanowali, City? radość po golach? to pokarm dla 'kiboli których notabene rozumiem, w końcu to oni naparzają się z szmatami z City a my szarzy sympatycy możemy być mu jedynie wdzięczni za to co zrobił.
-Edwin van der Sar - może jakoś wybitnie ubóstwiany nie jest. Ale gra na poziomie i na pewno każdy go szanuje

pzdr
» 19 sierpnia 2009, 19:12 #6
bazant: Yakky -> ehh jak ty nic nie rozumiesz... skoro kibiców mieszkających w Manchesterze nie nazywasz prawdziwymi kibicami to czy w ogóle takowi są ?
» 19 sierpnia 2009, 19:05 #5
Roo10ney: Może i prawda, ale zawodnicy kupywani wcale nie są gorzej dopingowani niż piłkarze z akademii, przynajmniej według mnie :P
» 19 sierpnia 2009, 19:01 #4
bazant: Yakky - nawet nie wiesz jak bardzo się mylisz więc odwołam się do Twoich przykładów

-Wayne Rooney - część kibiców z Greater Manchester go nienawidzi i nigdy mu nie zaśpiewa bo jest scouserem
-Carlos Tevez - okazał się niegodnym śmieciem odchodząc do City
-Cristiano Ronaldo - postać bardzo mocno kontrowersyjna mająca równie wiele przeciwników jak i zwolenników, wśród rodowitych mancunianów myślę że więcej było zawsze tych pierwszych
-Peter Bolesław Schmeichel - zaśpiewaj mi przyśpiewkę o Schmeichelu skoro był takim bożyszczem... czyżby nie było ? Na koniec się zeszmacił odchodząc do City, ciesząc się po bramkach City przeciwko United i chodząc w szaliku City na mecze syna
-Edwin van der Sar - j.w. o Edwinie nie ma przyśpiewki
-Eric Cantona - no to jest akurat jedna z największych legend ale to tylko ten jeden Ci się udał

To o O'Shea, Fletcherze, Giggsie, Fletcherze, Machedzie czy Nevillu są przyśpiewki. O van Nisterlooyu, Schmeichelu czy Veronie nikt nie śpiewał.
» 19 sierpnia 2009, 18:48 #3
kerpin09: i o to chodzi...powinnismy dbac o tradycje klubu i chowac taki zawodnikow jak w.w by potem zdobyc 36 mistrzostwo anglii...
patrzac na zawodnikow jak ryan giggs, gary nevile, paul scholes czy darren fletcher nie ma porownania do berbatova ronaldo albo teveza legendy to legendy
» 19 sierpnia 2009, 16:31 #2
bobsley: zgadzam się w 100% i dla mnie odejście Ronaldo i nie wykupienie Teveza to idealna szansa dla młodych aby uzupełnić tą lukę a jednocześnie udowodnić swoją przydatność pierwszej drużynie United :)
» 19 sierpnia 2009, 16:10 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.