AKTUALNOŚCI

Czerwona masakra w Hangzhou!

Data 26 lipca 2009, 15:58 Vex, devilpage.pl
Czerwona masakra w Hangzhou!
A A A
Na zakończenie Asia Tour Manchester United zmiażdżył drużynę Hangzhou Greentown 8:2. Ryan Giggs skompletował hattricka, swoją pierwszą bramkę zdobył Zoran Tosić, a Michael Owen zaliczył dwa trafienia.

Na pierwszą sytuację podbramkową nie musieliśmy długo czekać, gdyż już w 3. minucie po dośrodkowaniu Evry głową uderzał Berbatow. Piłka uderzyła w poprzeczkę i być może przekroczyła nawet linię bramkową, lecz sędzia odgwizdał spalonego.

Na kolejna sytuacje musieliśmy czekać aż do 22. minuty meczu, kiedy po dośrodkowaniu Naniego mocno uderzał piłkę Scholes. Ta jednak minęła po koźle słupek bramkarza od zewnętrznej jego strony.

Chwilę później było już 1:0 za sprawą Michaela Owena! W polu karnym piłkę zgrywał Nani, a Anglik wykazał się instynktem snajperskim kierując wślizgiem piłkę do bramki Greentown.

Niedługo po tym zdarzeniu po raz pierwszy zrobiło się gorąco pod bramką Van der Sara. Napastnik gospodarzy oddał dobry strzał na bramkę Holendra, który musiał ratować się ofiarną interwencją.

32. minuta i już 2:0! Po raz kolejny Nani popisał się świetnym, górnym podaniem, którym zarazem przelobował bramkarza, a strzałem z woleja bramkę zdobył Berbatow.

Manchester urządził gospodarzom prawdziwą kanonadę! Długie podanie znakomicie zgasił Berbatow, po czym odegrał do Tosica, który zdobył swoją pierwszą bramkę dla Manchesteru United!

W 40. minucie obejrzeliśmy przebłysk geniuszu naszych napastników. Piłkę z pola podbił Berbatow, po czym zgrał ją na wolne pole nadbiegającemu Owenowi, który strzałem z półwoleja nie dał szans bramkarzowi Greentown.

Na początku drugiej połowy Czerwone Diabły nie spuściły z tonu i udowodnił to Nani, strzelając ładną bramkę po uprzednim położeniu obrońcy zwodem. Obejrzeliśmy także słynne salto Portugalczyka.

W 60. minucie zaskakującym strzałem popisał się Patrice Evra. Francuz huknął z boku boiska, niestety uderzył jedynie w słupek.

Co nie udało się Evrze zrobił Ryan Giggs! 63. minuta meczu i mamy 6:0 dla Manchesteru United. Walijczyk ze spokojem patrzył jak jego mocny strzał sprzed pola karnego skierował piłką obok prawego słupka do bramki przeciwnika.

Zaledwie trzy minuty później znów blisko był Walijczyk. Uderzał piłkę z najbliższej odległości po podaniu Parka, jednak bramkarz sparował strzał nogą.

W 71. minucie znów bryluje Giggs. Walijczyk mimo upływu lat wciąż potrafi zachwycać. Pomocnik popędził z piłką wprost na bramkarza i ze stoickim spokojem podciął piłkę obok interweniującego Varbanova. Było 7:0!

Gospodarze jeszcze nie powiedzieli ostatniego słowa. W 78. minucie dobre dośrodkowanie z rzutu rożnego zamienił na bramkę Wang Hongyou. Posłał piłkę głową obok bezradnego Fostera.

Już pod koniec meczu mogło być 8:1, lecz zbyt życzliwy chciał być Park. Będąc sam na sam z bramkarzem podał jeszcze do nadbiegającego Evry, który ponownie, nieco zaskoczony, uderzył w słupek. W 85. minucie kolejny słupek zaliczył Anderson, a dobitka Gibsona była już niecelna.

Ryan Giggs dopiął swego i mieliśmy hattrick w tym meczu! Weteran United przejął piłkę w polu karnym, poholował ją chwilę po czym ponownie pokonał bramkarza gospodarzy!

Już w doliczonym czasie gry Volda wykorzystał rozkojarzenie piłkarzy gości i mocnym strzałem po raz drugi pokonał Fostera. 8:2 i chwilę po tym sędzia zakończył mecz.

Hangzhou Greentown 2:8 (0:4) Manchester United

Bramki dla United: Michael Owen 23’ i 40’, Dymitar Berbatow 32’, Zoran Tosić 33’, Nani 51’, Ryan Giggs 63’, 71’, 89'

Manchester United: Van der Sar (45’ Foster) – Evra, Ferdinand (59’ Brown), Fabio, Evans – Fletcher, Nani (59’ Giggs), Tosic, Scholes (59’ Park) – Berbatow (70’ Gibson), Owen (45’ Rooney)

Hangzhou Greentown: Varbanov – Lin, Weichao, Zhang Ye, Cheng – Volda, Chuchuan, Song (38’ Fusheng), Bo – Fengbo, Francisco (49’ Ernest)

Bramki z wvgranego meczu z zespolem Hangzhou Greentown do pobrania TUTAJ.
» "Zagrać znów z Becksem? Z przyjemnością!"
Ryan Giggs i David Beckham znów mog...
» Pulis zainteresowany Owenem Pulis zainteresowany Owenem
Owena łączy się z coraz większą lic...
» Owen zostanie Świętym? Owen zostanie Świętym?
Michael Owen niebawem przestanie by...
» Giggs sukcesorem Fergusona? Giggs sukcesorem Fergusona?
Ryan Giggs - przyszły menadżer Manc...
» Zobacz, jak wyglądała poniedziałkowa gala Zobacz, jak wyglądała poniedziałkowa gala
Antonio Valencia jest obecnie w życ...
» Zobacz 7 bramek wielkiego numeru 7! Zobacz 7 bramek wielkiego numeru 7!
Michael Owen podczas gry dla United...
» Fergie wychwala Owena Fergie wychwala Owena
W 52 występach w koszulce z diabełk...
» Koniec przygody Owena z Manchesterem United Koniec przygody Owena z Manchesterem United
Michael Owen za pośrednictwem Twitt...



Poprzedni news:
Ferguson: Adebayor wolał United
Następny news:
Rezerwy remisują z Norwich

Komentarze (120)


MU1
MU1 pisze:
->BerbatovFan, Zenek20083. fantastycznie zagral berbatov. chyba mozemy smialo powiedzec ze jest lepszy od rooneya! ba! co tam najlepszy w calej lidze angielskiej! z kim gralismy teraz? Hangzhou Greentown. przeciwnik ze tak powiem klasy swiatowej ktory w tym roku na pewno bedzie walczyl o klubowe mistrzostwo swiata. a gdyby gral w europie to jestem przekonany ze u buka byly faworytem do zdobycia ligi mistrzow. grajac z takimi zespolami mozna smialo okreslic kto jest dobry w a kto nic nie potrafi.
» Wtorek, 28 lipca 2009, 23:15 #119
simonsimon
simonsimon pisze:
nani171515 -> jeszcze nie widzieliśmy jak Valencia gra dla Manchesteru - więc trochę ciężko już teraz prorokować, który z nich lepszy jest i będzie - najlepiej by było gdyby obaj prezentowali wysoko poziom w każdym spotkaniu

a Ronaldo nikt nie zastąpi - po prostu zmieni się sposób gry Manchesteru
» Wtorek, 28 lipca 2009, 14:12 #118
BerbatovFan
BerbatovFan pisze:
Zenek20083

choc ten wulgaryzm niepotrzebny zgadzam sie z tobą.
» Poniedziałek, 27 lipca 2009, 22:44 #117
Zenek20083
Zenek20083 pisze:
Jezeli po tym meczu ktoś bedzie dalej twierdził ze Berbatov i Nani jest słaby, to niech idzie sie leczyć i jest największym kretynem i idiota i Ci którzy tak uważali powinni dawno opuścić ten portal i pomyśleć na czym polega piłka nożna. A najlepsi sa Ci co mówili ze Tevez lepszy od Berbatova , pytam sie k***a w czym pi**dolnijcie sie w łeb on mu do pięt nie dorasta.
» Poniedziałek, 27 lipca 2009, 21:33 #116
MU4live
MU4live pisze:
Nani171515


Nie widziales Valenci w akcji wiec...
» Poniedziałek, 27 lipca 2009, 21:06 #115
karol1417
karol1417 pisze:
moim zdaniem to Berbatov najlepiej będzie w stanie zastąpić CR bo te jego niego zagrania były świetne i niekonwencjonalne. on rządził na murawie. oby tak dalej berba bo to zapowiada się ładny sezon z twoim udziałem:)
» Poniedziałek, 27 lipca 2009, 14:01 #114
DR47
DR47 pisze:
berba pokazał klasę i że jest wart tych pieniędzy owen jak będzie tak regularnie trafiał to morzemy być spokojni że trafi około 15 bramek tosić strzelił pierwszego gola nani rośnie nam drógi ronaldo a giggsy przeżywa drugą młodość brawo chłopaki oby tak dalej
» Poniedziałek, 27 lipca 2009, 12:15 #113
lukasz1143
lukasz1143 pisze:
Berbatov we wczorajszym meczu zagioł chyba wszystkich sądzących że ten transfer jest nie udany
» Poniedziałek, 27 lipca 2009, 12:07 #112
xdarox1992
xdarox1992 pisze:
ManU pokazało piekny football ;]
I jestem pewny ze sa w stanie grac taka pilke z kazdym przeciwnikiem.
8 bramek. Do tego 3 słupki chyba i poprzeczka.
W Audi Cup zagraja z mocniejszymi zespolami.
Mysle ze Puchar jest nasz ;]
» Poniedziałek, 27 lipca 2009, 11:52 #111
KBSKCFC
KBSKCFC pisze:
Siema ;) Zapowiada sie ciekawy sezon. Mam tylko nadzieje ze MC bedzie walczył o 10-15 miejsce ;) Prawda taka ze z Manchesteru jest tylko United. Czy ktos jeszcze zauwazył co robi city ?? im chyba nie tyle chodzi o wzmacnianie sie zawodnikami tylko o wykupywanie ich innym klubom z ligi. Adebayor-arsenal Tevez- MU Robihno - Chelsea Santa Cruz - Blackburn. I oni mysla ze inni przez to osłabną. Nie kupują najlepszych tylko zabierają piłakrzy innym klubom. Anelka powiedzial ze nie bedziecie w tym roku silni. Mysle i mam nadzieje ze bedziecie. Ktos musi pokazac Hiszpanom ze bez sedziów nic nie zrobią. To samo z arabami... ze to niejest miejsce dla nich. POZDRAWIAM. Podziwiam zwyciestwo ... :) MC 0-1 hehehe
Moje typy na lige. 1) CHELSEA 2) MANCHESTER 3) LIVERPOOL 4) EVERTON 5) ASTON VILLA 17) MC ... Widok Teveza Adebayora i innych w 2 lidze bylby bezcenny;)
Do usłyszenia w sierpniu. W meczu o Tarcze
» Poniedziałek, 27 lipca 2009, 11:10 #110
mufaneeek
mufaneeek pisze:
Mam prosbe, moglby ktos wrzucic skrot z meczu z Seulem na jakis host i podac go w komentarzach pod tym newsem lub wyslac mi na pw? Bylbym wdzieczny.
» Poniedziałek, 27 lipca 2009, 10:39 #109
azi1
azi1 pisze:
Szok! Berbatov ich tam po prostu klepał! Najlepszy jego mecz jaki widziałem.
Jakby grał tak caly sezon było by bosko, po prostu świetnie!
pozdro dla fanów, MUFC!
» Poniedziałek, 27 lipca 2009, 10:09 #108
pkdevil
pkdevil pisze:
Świetne zwycięstwo nawet z takim przeciwnikiem, Berbatov zasługuje na pochwały za te zgrania piłek do partnerów i Hat-trik Giggsa to już poezja.

MOŻNA JUŻ REJESTROWAC SIĘ NA [link usunięty] I GRAC W FANTAZY PREMIER LEAGUE WSZYSTKICH CHĘTNYCH ZAPRASZAM DO MOJEJ LIGI OTO KOD: 269095-72747
» Poniedziałek, 27 lipca 2009, 09:12 #107
MU4live
MU4live pisze:
EmasMU


Troche dziwny ten twój skład patrząc na to że Brown grał bardziej na środku obrony.
Nie mówiąc o tym że tam nie ma ROONEYA !! szkoda mi ciebie
» Poniedziałek, 27 lipca 2009, 09:06 #106
psychoboby
psychoboby pisze:
"dlatego Ty burakiem jestes, a ja burakiem nie" - boski tekst typu:
- jesteś głupi!
- a Ty głupszy:)
albo
- spadaj na drzewo prostować banany!
- Twoja stara to banan:) itd.....
» Poniedziałek, 27 lipca 2009, 07:55 #105
adamtr
adamtr pisze:
Widzę, że taktyka 4-4-2 może nam przynieść same korzyści... Berbatov jako typowy odgrywający wkońcu pokazał, że kasa która na niego poszła nie została utopiona - może przyjdzie dzień w którym przekonam się do Bułgara... czas pokaże... na chwilę obecną cieszę się fenomenalną formą Owena...
» Poniedziałek, 27 lipca 2009, 07:52 #104
mazzi
mazzi pisze:
oj ale lipa ze mnie taka fajna wymiana zdań ominęła buuuuua z chęcia bym sobie pogadał, cholera jak tak dalej pójdzie to sami prawnicy będa kibicowac United :) a te spory kto komu inteligentniej wrzuci po prostu boskie, szkoda ze tak malo sarkazmu i ironi a nadużywanie słów dziwnych i skomplikowanych, yhh cholerne wyższe wykształcenie, no dobrze ale nie odbiegajmy od tematu jescze raz podkresle z emnie cieszy takie zwycięstwo nawet ze sąłbym przeciwnikiem morale pewnie wzreoslo nieco i dobrze o to chodziło koljny trening był, chlopaki się ogrywaja i to jest najwazniejsze oby tak dalej :)
» Poniedziałek, 27 lipca 2009, 00:23 #103
siano89
siano89 pisze:
Biorąc pod uwagę cały okres przygotowawczy wielu z nas zauważy postacie które zachwycały talentem i doświadczeniem napewno każdy zgodzi się iż Michael Owen mimo tułaczki po klubach i plagi kontuzji dalej zachowuje swój zmysł do strzelania bramek lecz czy pokaże całemu piłkarskiemu światu że jego rola United nie skończy się na roli rezerwowego? Kolejnym zawodnikiem zasługującym na pochwałę jest Nani cały okres ciężko przepracował zachwycał podaniami i bramkami a efektowne salto po bramce finalizowało cała postawę, jak pamiętamy w poprzednich przygotowaniach było podobnie czy teraz swoją formę przeniesie na ligowe podwórko ? Macheda włoski talent jak rozpisują się gazety SAF powiedział ze to właśnie On został obdarowany zaufaniem i przyczyną tego iż koniec z transferami w tym okienku, czy poradzi sobie z presją ? Wiele pytań przed inauguracją sezonu odpowiedz na wszystko pokaże nam tabela końcowa sezonu 2009/2010 UNITED !!
» Poniedziałek, 27 lipca 2009, 00:00 #102
best17
best17 pisze:
Ale Berbatow mnie dzisiaj mile zaskoczył tak już dawno dobrze nie gral oby w PL mu tak dobrze szło ostatni bramka gigssa hehe bk zniej miałem
» Niedziela, 26 lipca 2009, 22:56 #101
Mikez
Mikez pisze:
Ktoś na początku pytał, kto będzie strzelał rzuty wolne. Odpowiedź może być tylko jedna: Tosic, o ile akurat będzie na boisku (bo pewnie więcej niż 30 meczy w sezonie nie zagra). Chłopak ma talent do wolnych i bardzo dobrą powtarzalność.
» Niedziela, 26 lipca 2009, 22:48 #100
Marcindst13
Marcindst13 pisze:
Berba swietny mecz kurde nie potrzabny nam wiecej napastnikuw berba i owen swietnie sie dogaduja a mamy jeszcze Roo.. i macheda ja bym stawial na slabsze ekipy macheda i owen :D hehe nani siwetny gol :) mecz swietny :)
» Niedziela, 26 lipca 2009, 22:40 #99
jarek17
jarek17 pisze:
Jakim wynikiem zakończy się mecz z Boca Juniors? Myślę, że będzie 3:0 (1:0) dla Manchesteru.
Obstawy wasze??
» Niedziela, 26 lipca 2009, 22:38 #98
Kamil987
Kamil987 pisze:
Taak o to chodziło,Berba nareszczie się pokazał a Owen potwierdził że SAF dobrze zrobił że go kupił.Brawo dla Naniego!Gigs pokazał sie z dobraj stronu już dawo nie widziałem go tak grającego.
» Niedziela, 26 lipca 2009, 22:22 #97
ravvvv
ravvvv pisze:
to dlugo byla rozmowa na temat pilki, bylbym wdzieczny gdybys to zauwazyl miast probowac nawiazywac do mojego iq. przepraszam w kazdym razie. wiecj przepraszac nie bede i prosze o nienawiazywanie do naszej wymiany zdan. pf
» Niedziela, 26 lipca 2009, 22:13 #96
valygr
valygr pisze:
Właśnie wróciłem z pracy obejrzałem sobie skrócik i jedna rzecz mnie niezmiernie cieszy, że w końcu Berbatov zamknął gęby wszystkim pseudokibicom nazywających go drewnem-rasiako-podobnym. Gra całkiem przyjemna ale zagrania Berbatova to klasa sama w sobie. Oby tak dalej
» Niedziela, 26 lipca 2009, 22:07 #95
witek
witek pisze:
Ludzie opamiętajcie się ( ravvvv, sancezz ) ! Jeśli wasze IQ jest na tak wysokim poziomie to nie dostrzegliście jeszcze że znajdujemy się na stronie Manchesteru United, a nie na czaterii?

No to teraz do meczu :)
Przeczytałem większość komentarzy i trzeba powiedzieć, że dzielą się one na :
- pełne euforii i podniecenia po wiktorii nad "chińskim gigantem"
- chłodne wypowiedzi, pełne krytyki i spokoju
Moim zdaniem właściwa postawa jest gdzieś po środku.
Należy się cieszyć, bo mimo, że rywal nie był z najwyższej półki ( z najniższej znowu też nie ) to nasi zawodnicy ( szczególnie ofensywni ) zaprezentowali ładny futbol, pełny finezji i doświadczenia. Do tego bardzo ładne gole i... niesamowity Berbatov, którego większość nastoletnich kibiców dopiero teraz zauważyła. Już nie raz powtarzałem że Bułgar to maszynka do zdobywania bramek. Rzecz w tym, że on sam nie strzela za dużo. To kreator, rozgrywający w napadzie. W dzisiejszym spotkaniu bodajże przy 5 bramkach akcje przechodziły właśnie przez Dimitara. Jego inteligencja jest niesamowita, asysty genialne, technika... brak słów! Nawet po meczu ze słabiutkim Hangzhou trzeba docenić jego jakość.

Kto spisał się dobrze, kto nie pokazał nic szczególnego...
Na pewno na kolejne słowa uznania zasługuje Michael Owen. Nie jest łatwo tak wkomponować się w zespół jak zrobił to Anglik. 4 bramki w 4 meczach, bardzo ładny wynik. Jeśli Fergie będzie dobrze rotował składem i Owen nie złapie jakiejś przykrej kontuzji ( puk puk ) to będziemy mieć z niego wielki pożytek. Zachwyca rownież Giggs. Nie wiem skąd tacy zawodnicy biorą motywację do dalszej gry. Może po prostu futbol to miłość ich życia... Ryan nadal świetnie porusza się po boisku, jego technika i przegląd pola połączony z ogromnym doświadczeniem daje wspaniałe efekty. Dziś 3 gole, brawo! Na uwagę zasługuje też występ skrzydłowych. Tosić strzelił pierwszą bramkę w barwach United ( z resztą przepiękną ) i pokazał ( wg mnie po raz kolejny ) że ma papiery na świetnego bocznego pomocnika. Po drugiej stronie biegał Nani. Nani który może nie jest moim ulubieńcem ale doceniam to że wziął się w garść i zaczyna coś w końcu grać. Portugalczyk musi jednak popracować nad dryblingiem na pełnej szybkości. Jeśli to opanuje stanie się 2x lepszym piłkarzem.
Niepokojące jest natomiast to, że znowu tracimy 2 gole. Wiem wiem. Egzotyczni przeciwnicy, chwile rozluźnienia i są bramki. Ale po to mamy to tournee żeby piłkarze jeszcze bardziej się poznali, zgrali ze sobą. Tu Ferguson powinien zadziałać i wpłynąć na naszych defensorów, bo grają bardzo dobrze, ale zdarzają się momenty dekoncentracji, których nie chcemy.
Tyle ode mnie, pzdr
» Niedziela, 26 lipca 2009, 22:01 #94
simonsimon
simonsimon pisze:
cesarz-> w sumie to taka drużyna amatorów nie była - w końcu to zawodowi piłkarze byli a nie kelnerzy czy taksówkarze

i chyba po prostu 4:0 do przerwy ustawiło ten mecz - z chłopaków zeszła presja i mogli się cieszyć samą grą - i stąd te wszystkie koronkowe akcje - najważniejsze że w ekipie panuje dobry nastrój - co było widać na twarzach zawodników

i oczywiście nie ma co się podniecać tymi 8 bramkami - choć dobrze że taki wynik pójdzie w świat

a co do Fostera - gościu wyglądał jak kibic co jakiś konkurs wygrał gdzie nagrodą było staniecie na bramce - i fajnie ktoś na redcafe.net napisał o nim, że nie chciał dzisiaj sobie koszulki pobrudzić
» Niedziela, 26 lipca 2009, 21:56 #93
cesarz
cesarz pisze:
gra się tyle na ile przeciwnik pozwala. A nasz dzisiejszy przeciwnik pozwalał na bardzo, bardzo, bardzo wiele... Akcje ManUtd w polu karnym bardziej przypominały gierke treningową niż oficjalny mecz... Pełen luz, triczki,...

To była taka gierka z amatorami. Więc pocześci zgadzam się z Ravvvvem - do ilości strzelonych bramek bym nie przywiązywał zbyt dużej wagi. Tu poprostu chodzi o to, żeby piłkarze przygotowali się fizycznie (kondycyjnie) do sezonu. Poczęsci troche na nowo zgrali. To w jakiej formie są nasi piłkarze przekonamy się na Audi Cup.
» Niedziela, 26 lipca 2009, 21:42 #92
ravvvv
ravvvv pisze:
sancezz, buraczane jest przeswiadzenie o swojej wartosci. ale tylko, gdy jest bezpodstawne. staralem sie kazdym slowem udowodnic, ze w twoim wypadku takie wlasnie jest. w moim zas nie. dlatego Ty burakiem jestes, a ja burakiem nie.
rownie szczerze jak Ty- pozdrawiam :).

zgadza sie, to nie jest miejsce na sprzeczki (acz przechwalania jako takiego chyba nie byl0). dlatego koniec. pozwole sobie tylko dodac na nasza obrone, ze bylismy chyba przekonani o tym, ze nikt tego nie czyta.
wymienilbym browna na silve i oczywiscie znalazl miejsce na rooney'a, np w miejsce 'Anderson/Gibson' i wysunalbym go troche do przodu podobnie jak jest w ustawieniu srodkowego w siatkowce. badz ewentualnie zmienil po tym rooney'a z owenem. a, zdaje sie, ze miejsce bedzie sie tez musialo znalezc dla valencii.
» Niedziela, 26 lipca 2009, 21:40 #91
EmasMU
EmasMU pisze:
odrazu wielkie sory za błędy niedopiski pisałem komentarz na szybko ;] ja tak w tym roku zaczynam nauke w Liceum w Nowej Soli ;] na kierunku Dziennikarskim większosc wolnego czasu spędzam czytając artykułu na temat United więc prosze o nie lekceważenie mnie bo jak tle czasu poświęcam na to to wiem o czym mówię...


Pozdro
Emas
» Niedziela, 26 lipca 2009, 21:35 #90
tomgol7
tomgol7 pisze:
Fajnie, fajnie. Jednak zwycięstwo z tak słabym zespołem nie jest rewelacją. Dobrze, że Owen strzelił dwie bramki. W ten sposób pokazał, że jego transfer do United nie jest złą decyzją i warto na niego postawić. Co do Giggsa i Berbatowa nie mam nic do powiedzenia. To po prosty mistrzowie!!
» Niedziela, 26 lipca 2009, 21:32 #89
simonsimon
simonsimon pisze:
ravvvv + sancezz --> może teraz wyjdzie że i ja jestem burakiem ale ta wasza dyskusja to raczej może niech będzie prowadzona na pw - choć pewnie wolicie większe audytorium

bo prawdę mówiąc fajnie się czyta tą wasza dyskusję, ale za bardzo to nie na temat jest - fajnie pokazać młodszym kibicom że zna się trudne słowa i potrafi się prowadzić dyskusję - ale takie osobiste konwersacje to polecam prowadzić za pomocą pw
» Niedziela, 26 lipca 2009, 21:27 #88
EmasMU
EmasMU pisze:
Ludzie opanujcie sie bo to nie jest miejsce na sprzeczki i na przechwalanie się... oboje kibicujecie temu samemu klubowi jeden patrzy bardziej krytycznie inny mniej zgadzam sie z ravvvv do do bremkarzy gdy VDS odejdzie na zasłużoną emeryture jesteśmy z ręką w nocniku bo ani Tomek ani Foster nie maja takiego refleksu takiego pewnego chwytu piłki Tomek gra wspaniale względem refleksu ostatnio tego niestety niepokazał za to niestety przedpole u niego leży i kwiczy ;/ a Foster ma odwrotnie uważam że zamiast rozglądac sie za napastnikami powinniśmy poszukać bramkarza... naraie nie mam pomyslu kogo więc nie będę sugerowal kogo ;] co do meczu wynik 8 bramek cieszy natomiast 2 bramki stracone przeciw chińskiemu średniakowi świadczą o tym że obrona jest słabiej dysponowana niż atak Ferguson testuje różne ustawienia tak jak dzisiaj Fabio na środku... według mnie dobrze a nawet bardzo dobrze spisuje się Evra jego strzały i jego gra w obronie mam na myśli te wślizgi uspokajają Brown mam nadzieje że wróci do dyspozycji z sezonu 2007/08 dziś Berbatov Grał cudnie i nikt niemoże temu zaprzeczyc bo prawie przy każdej bramce miał swój udział poprzez cudne podania Tosic strzelil bramke ale nie wyglądał na zadowolonego ze swojego występu w Tosicu widze przyszlość United dla mnie to taki cichy nowy Ronaldo w sensie nie zachowania ale gry giggs ostatnio nie pokazywal dobrej gry ale za to dzis pokazał żeby jeszcze go nie skreślać Nani też pokazuje dajcie mi czas a będe o wiele lepszy no i Anderson ;/ nie udało mu sie stzrelic brami dla mnie to irytujące tak wspaniale prowadzi piłke podaje poprostu wspaniały rozgrywający niesądziłem że Owen bedzie tak ważnym zawodnikiem w United gra wspaniale gdy ma okazję to ją wykożystuje jedyne co mnie martwi to gra Rooneya niegra ostatnio za dobrze strzela bramki ale dla mnie to nie to ;/ ciekawy jestem Valencii jak przeleci grac na Audi cup mam nadzieje że na Mecz z Valecia SAF wystawi mocny skład bo na ten mecz sie wybieram mam już bilety ;D jeszcze 9 dni ;P Jeszcze napisze sklad jaki widze na kolejny sezon


__________VDS_______________
_Brown_Ferdinand_Vida_Evra___
___________Carrick_________
Nani_____Anderson/Gibson______Tosic
______Owen______Berbatov_____
» Niedziela, 26 lipca 2009, 21:27 #87
PiterParker
PiterParker pisze:
Gratulacje dla autora tekstu jeden z najlepszych tytułów jaki słyszałem "czerwona masakra" idealnie pasuje to tematu. Tak trzymać United!
» Niedziela, 26 lipca 2009, 21:18 #86
sancezz
sancezz pisze:
:) z tego wszystkiego wynika, ze skoro ja jestem burakiem to Ty również.
Pozdrawiam.
» Niedziela, 26 lipca 2009, 21:16 #85
ravvvv
ravvvv pisze:
'Widać, że lubisz...'- jezeli ciagle bedziesz tak pisal, to zadne inne epitety nie beda potrzebne.
'odwołanie się do 98% naszego społeczeństwa...'- coraz bardziej mnie bawisz. wstaw sobie w profilu prawidlowy wiek. chyba, ze odcinanie sie od norm wroslo w Ciebie na etapie dojrzewania i nie chce wyjsc. wyjasnij mi cos? zdecydowana wiekszosc spoleczenstwa chodzi w ubraniu. wiekszosc sra do kibla. wiekszosci zywi sie jedzeniem przyrzadzonym. ale Ty, zyjacy w przeswiadczeniu, ze wszystko co masowe to zle- nie ubierasz sie, srasz w lesie, a jesz, co upolujesz- wazne by juz sie nie ruszalo, zgadza sie?. normy sa dlatego, ze sa generalnie dobre. a gdy dotycza 98% spoleczenstwa i to w temacie komunikowanie sie- sa na pewno dobre. NORMalne jest poslugiwanie sie takim jezykiem, jakim posluguje sie 98% spoleczenstwa.proponuje sie z tym pogodzic.
'Widzę, że lubisz się przechwalać, otóż nic nie mówi mi Twoje II LO w Krakowie poza tym, ze w rankingach wypada pod moim byłym liceum :) wyprzedzam Twoje przytyki i dalsze insynuacje co do mojego wykształcenia - w chwili obecnej studiuję prawo na WPiA UG.'- rany. na pewno nie ma emoty wyrazajacej szczery smiech?. kurde. a propos przechwalnia sie to wlasnie blysnales. natomiast moje stwierdzenie o nauce w II lo bylo odpowiedzia na pytanie, ktore sam zadales (btw profesorow). pf. nie wiem, gdzie to lo wypada w rankingach, nie wiem, gdzie sie uczyles, lub chcialbys sie uczyc, nie mniej- niewiele mnie to obchodzi. ciesze sie Twoim szczesciem, spowodowanym przyrostem samooecny wynikajacym z rankingu lo. mam nadzieje, ze i Ty podzielisz moje szczescie spowodowane tym, ze w rozmowie ze mna intelektualnym gniotem okazuje sie 'podobno' student prawa. napisz mi jeszcze, ze studiujesz wieczorowo. wieczorowe prawo- esencja buraczanej buraczanosci. ludzie pozbawieni czlowieka, wartosci, mozgu, za to pelni chorego przeswiadczenia o wlasnej buraczanej wartosci. z reszta w pewnym stopniu tyczy sie to tez prawa dziennego. acz to tylko moja prymitywna opinia :) jeszcze jedno stwierdznie, wydaje mi sie, ze II lo z racji tego, ze zajmuje drugie miejsce w najmocniejszym edukacyjnie miescie polski zasluguje na odrobine uwagi. odrobine wieksza, niz szybkie przesledzenie rankingu jedynie po to, by sprobowac komus przygadac na str int.
» Niedziela, 26 lipca 2009, 21:11 #84
ManUTD1878
ManUTD1878 pisze:
no to Berba uciszył wszystkich krytyków , on był niesamowity !
Owen z Berbą -to nieźle wygląda
» Niedziela, 26 lipca 2009, 21:05 #83
MANmanyUTD
MANmanyUTD pisze:
wszystko fajnie ale najbardziej cieszy mnie świetna gra Berbatova i kolejne bramki Owena który znowu strzela (w 4 meczach 4 bramki ) snajper totalny:D
A Berba nareszcie pokazał że potrafi wspaniale grać , jego pole widzenia i doskonałe podania bardzo się przyczyniły do tak wysokiego zwyciestwa .
» Niedziela, 26 lipca 2009, 21:05 #82
OskiUnited
OskiUnited pisze:
Oby tak dalej grali, w końcu Nani zaczął dobrze grać.
» Niedziela, 26 lipca 2009, 21:00 #81
sancezz
sancezz pisze:
Widać, że lubisz się powtarzać, obojętnie co napiszę zawsze będzie dla Ciebie "drobnomieszczanskie, pseudointelektualne i powszechnie niezrozumiałe", odwołanie się do 98% naszego społeczeństwa - to jest dopiero kula w płot, szczególnie jeśli chodzi o wskazanie w ten sposób jakiegoś pozytywu i powoływanie się na większość. Widzę, że lubisz się przechwalać, otóż nic nie mówi mi Twoje II LO w Krakowie poza tym, ze w rankingach wypada pod moim byłym liceum :) wyprzedzam Twoje przytyki i dalsze insynuacje co do mojego wykształcenia - w chwili obecnej studiuję prawo na WPiA UG.
» Niedziela, 26 lipca 2009, 20:49 #80
jarek17
jarek17 pisze:
Ładny meczyk.
Zobaczymy jak potoczy się mecz z Boca Juniors. To jest rywal lepszy od tych ale Manchester teraz jest do nie zatrzymania.
W Azji najtrudniejszy mecz dla Czerwonych Diabłów był mecz z FC Suel.
» Niedziela, 26 lipca 2009, 20:46 #79
ravvvv
ravvvv pisze:
'zaprzeczę sam sobie'- nie nowosc.
'uczą Ciebie profesorowie, któż jeszcze Cię uczył?'- II lo w Krakowie. zapraszam. acz przygotuj sie na szok. otoz sa licea, gdzie ucza profesorowie. nie zmienia to faktu, ze Ciebie nijak to pewnie dotyczy. i co, przerost pewnosci siebie bywa zgubny, nie?
'umiejętność wyszukiwania w googlach i na wiki także jest bardzo przydatna'- zgadza sie. Ty i te Twoje zwroty wiecie o tym najlepiej.
'Otóż uświadom sobie, że..'- jest tu jakas emota, ktora oddaje szczery smiech? Lubisz wikipedie, co? Twoj cytat jest super a najbardziej bawi mnie to, ze mam z nim cos wspolnego, tak ze trafiles, jak kula w plot:). a teraz pozwol, ze spytam- Twoj zasob slownictwa pozwala jedynie na ujmowanie mysli w buraczanych zwrotach badz 5linijkowych definicjach? w takim razie zapraszam do szkoly. i do czytania ksiazek. okazuje sie, ze da sie porozumiewac jeszcze w inny sposob. i ow sposob wybiera 98% spoleczenstwa. a wiesz dlaczego? bo nie jest drobnomieszczanski, pseudointelektualny, ani powszechnie niezrozumialy.
'nie zależy mi na tym byśmy się wzajemnie obrażali przy każdym kolejnym poście. Jeśli dalej chcesz pisać to zapraszam na PW.'- a zatem nie obrazaj. ta rozmowa nie moze miec ksztaltu innego niz obecny, wiec ani kontunowanie, ani przenoszenie nie ma sensu. aczkolwiek strasznie lubie pisac publicznie. zwlaszcza, gdy mam racje. a jak wiesz, mam ja zawsze. moge miec jeszcze prosbe na koniec? zrozum, ze oczekiwanie tutaj na mojego komenta, by moc odp i w koncu postawic na swoim jest jak nalog. moze w tej sytuacji za najlepsze wyjscie uznasz wycofanie sie i brak odp w nadziei, ze we wszystkich oczach wczesniejsze zdanie okaze sie bledem i to Ty wygrasz. pisze to jedynie by dac podstawe temu, bys nie odpisywal. hef e najs dej
» Niedziela, 26 lipca 2009, 20:22 #78
Elwibrator
Elwibrator pisze:
Akcja po ktorej padla bramka Naniego no to rece same klaskaly :D Berba to chyba mecz zycia zagral w United :D hehe oby tak dalej
» Niedziela, 26 lipca 2009, 20:05 #77
Drulid
Drulid pisze:
Myślę że to zmotywuje MU na AudiCup. Powodzenia
Osobiście chciałbym pochwalic grę Naniego i Brerby - może byli trochę na drugim planie ale robotę odwalili wielką....

Chce w finale AudiCup zobaczyć MU - Bayern
» Niedziela, 26 lipca 2009, 20:00 #76
sancezz
sancezz pisze:
Przepraszam, jednak zaprzeczę sam sobie i pokuszę się o odpowiedź;
Dobrze, że w wieku 17 lat uczą Ciebie profesorowie, któż jeszcze Cię uczył? Platon? Nietzsche? Nie przeczę, że bardzo sprawnie posługujesz się powiedzeniami i cytatami, wręcz sypiesz nimi z kapelusza, wszakże umiejętność wyszukiwania w googlach i na wiki także jest bardzo przydatna. Nadużywanie pewnych wyrażeń ? Otóż uświadom sobie, że o wiele szybciej pisze się np. ad personam niźli - "pozamerytoryczny sposób argumentowania, w którym dyskutant porzuca właściwy spór i zaczyna opisywać faktyczne lub rzekome cechy swego przeciwnika, nie przebierając przy tym w słowach. W ten sposób unika stwierdzenia, że jego racjonalne argumenty zostały wyczerpane, a jednocześnie sugeruje audytorium, że nasze poglądy są fałszywe. Dodatkowo, obrażanie oponenta ma na celu wyprowadzenie go z równowagi, tak by utrudnić mu adekwatne reagowanie na przedstawiane postulaty" (cytat: wikipedia)



Ps. Proponuję to zakończyć, bo wcale nie zależy mi na tym byśmy się wzajemnie obrażali przy każdym kolejnym poście. Jeśli dalej chcesz pisać to zapraszam na PW.
» Niedziela, 26 lipca 2009, 19:58 #75
ravvvv
ravvvv pisze:
'starasz sie byc zlosliwy i uszczypliwy'- specjalnie dla Ciebie.
'cytujesz, wycinajac tylko czesc wypowiedzi'- o. moge miec prosbe? spusc powietrze z opon wszystkim moim nauczycielom i profesorom, ktorzy cale zycie uczyli mnie, ze omawiajac jakkolwiek tekst pracuje sie na cytatach. to ich wina!. ale wiesz co, specjalnie dla Ciebie, miast wklejac tylko male fragmenty oddajace sens watkow, bede wklejal cale komenty. specjalnie dla Ciebie. omg
'masz swoje zdanie i wedlug Ciebie obroną jest narzucenie go wszystkim'- alez Ty mnie dobrze znasz. a chcesz poznac lepiej? przeczytaj kilka ostatnich komentow. nie zejdz na serce, gdy zalapiesz, ze czasem jednak przyznaje innym racje. wystarczy, ze te racje maja.. . a teraz= racz zdjac seki i rozciagnij do granic mozliwosci swoje oko, udalo sie? to teraz postaraj sie zauwazyc roznice miedzy narzucaniem zdania a pewnoscia w tym, co sie mowi. omg
'przyjelismy'- nie probuj sie wypowiadac zdaniem ogolu, bo smiem przypuszczac, ze nie wszyscy sie na to zgadzaja. ba, sadze, ze nie zgadza sie nikt, nawet Ci z ktorymi jakkolwiek gadalem.
'odejsc od komputera i zrobic cos bardziej kreatywnego niz zgrywanie kozaka na stronach internetowych.'- zdarza Ci sie czytac? moze wiesz przypadkiem, kto stwierdzil, ze czlowiek to stworzenie, ktore najbolesniejsze wady maskuje atakiem w ich temacie?
'A teraz chlopie milego onanizowania sie przed slownikiem i googlowania w poszukiwaniu slow ktorych nie rozumiesz.'- dzieki wielkie, onanizowanie sie jest przyjemne. nie probowales? to zle. jezeli probowales, mam nadzieje, ze ktos Ci powiedzial, ze jest to wlasciwe dla okreslonego wieku. i ze normalni ludzie z tym koncza. jesli chodzi o slowa, ktorych mam nie rozumiec. rowniez jakis calkiem bystry typ stwierdzil, (w sposob, ktorego nie pamietam) ze naduzywanie tego typu zwrotow swiadczy o buraczanosci mozgu, jego plytkosci i ewidentnym drobnomieszczanstwie. mam nadzieje, ze Cie to nie dotknelo. jezeli tak, podnies sobie jakos samoocene. wszak to akurat umiesz,
» Niedziela, 26 lipca 2009, 19:30 #74
Agusssia
Agusssia pisze:
ravvv , sancezz thx :* :)
» Niedziela, 26 lipca 2009, 19:22 #73
manutdfan92
manutdfan92 pisze:
po dzisiejszym meczu zaczynam nabierać trochę zaufania do umiejętności berbatova ale tylko trochę;) a co do całego meczu to fakt że strzeliliśmy dużo bramek ale popełniamy jeszcze dużo błędów i gdybyśmy grali z lepszą drużyną to zapewne by je bezlitośnie wykorzystała ale myśle że wszystko zmierza w dobrym kierunku i do rozpoczęcia rozgrywek złapiemy optymalną dyspozycję. świetnie że owen tak się wkomponował w zespół. to było genialne posunięcie SAFa żeby go kupić ale co klasa to klasa:-)
» Niedziela, 26 lipca 2009, 19:22 #72
wrooney
wrooney pisze:
Wiadomo że świetny wynik, dużo bramek itp., ale dziś baardzo mnie ucieszyłka świetna gra Owen'a, Tosic'a i Nani'ego. No a nie mozno zapomniec o imponujacym dorobku Giggs'a który mimo tego że wszedł w drugiej połowie zdobył hat-trick'a.
» Niedziela, 26 lipca 2009, 19:10 #71
oldtrafford
oldtrafford pisze:
Super mecz w wykonaniu United oraz gratulacje dla Giggsa który zdobył trzy bramki myślę że Sir Alex Ferguson może być dumny ze swoich zawodników
» Niedziela, 26 lipca 2009, 19:01 #70
sancezz
sancezz pisze:
@Agusssia:
Z manutd.com :
AUDI CUP
Boca Juniors on 29 July
Bayern Munich or AC Milan on 30 July
Friendly Match
Valencia on 5 August
» Niedziela, 26 lipca 2009, 18:59 #69
ravvvv
ravvvv pisze:
Bayern- AC Milan- 29 lipca. W drugim meczu gra Man. United i Boca Juniors. Zwycięzcy grają o Audi Cup 30 lipca, a przegrani rozegrają mecz o trzecie miejsce 30 lipca. ;]
by sport.pl
» Niedziela, 26 lipca 2009, 18:58 #68
Agusssia
Agusssia pisze:
Chodzi mi o to kiedy się rozpoczną a kiedy skończą..; ]
» Niedziela, 26 lipca 2009, 18:57 #67
sancezz
sancezz pisze:
@ravvvv:
Bardzo sie ciesze, ze przeczytales i odpowiedziales, nie mniej jednak sposob prowadzenia przez Ciebie dyskusji jest ponizej jakiegokolwiek poziomu. Uzywasz argumentow ad personam podczas dyskusji, starasz sie byc zlosliwy i uszczypliwy, starasz sie wykazac, ze racja jest tylko Twoja ponadto cytujesz, wycinajac tylko czesc wypowiedzi. W swietle powyzszych argumentow jestem sklonny stwierdzic, ze nie warto sie wysilac i
Ci odpowiadac - co robie po raz ostatni. A teraz ad meritum: Masz zdanie i go bronisz? Nie! Ty masz swoje zdanie i wedlug Ciebie obroną jest narzucenie go wszystkim - jako, ze Ty wiesz najlepiej, mimo, iz przyjelismy do wiadomosci to co napisales w poprzednich postach.
Co do rozciagania i gimnastyki mozgu, umyslu et cetera proponuje wlasnie Tobie pogimnastykowac mozg, odejsc od komputera i zrobic cos bardziej kreatywnego niz zgrywanie kozaka na stronach internetowych.
A teraz chlopie milego onanizowania sie przed slownikiem i googlowania w poszukiwaniu slow ktorych nie rozumiesz.
» Niedziela, 26 lipca 2009, 18:57 #66
Agusssia
Agusssia pisze:
Mam nadzieję że ktoś odpowie na moje pytanie :)
» Niedziela, 26 lipca 2009, 18:52 #65
ravvvv
ravvvv pisze:
jezeli to byla ironia sinedd91, to chce sie tylko powiedziec: czytanie ze zrozumieniem sie klania. pisalem to chyba we wszystkich 4komentach pod tym newsem i napisze jeszcze raz- trudno sie nie cieszyc z wyniku. ale popadanie w arogancki samozachwyt jest prymitywne & pelne hipokryzji. i przeznaczone dla tych, ktorzy wierza, ze obrone chelsea, czy liverpoolu bedzie rownie latwo przejsc w sposob, w jaki obrone przechodzil dzis atak mu. to jest tak, jak zobaczyc filmik c7 z serii joga bonito na youtubie i twierdzic, ze tak wlasnie wyglada jego meczowa technika. 3 aspekty gry, ktore wymienilem: technika, tempo i dlugie skuteczne podania to aspekty, ktore w sporej czesci dominuje gre mu. na sparingach mozna je przejawiac w mniejszym stopniu. ale nie moze ich nie byc w ogole. i wlasnie ich brak moze zasiac opinie, ze gra mu w tym meczu byla srednia- bo w kazdym meczu pl przynioslaby mierny efekt. pf

vex,
oczywiscie, ze masakrowac mozna wielu. nie mniej, na miejscu byloby skonczyc orgazm zwiazany z tym zwyciestwem na naglowku. 'Granica pękła owszem, bo kiedy ostatnio manchester zdobył 8 bramek w meczu?'- bawisz mnie. zbierzmy amatorska dryzuny osiedlowa, poprosmy wisle o dobroczynny sparing, dajmy sobie strzelic 25 goli, a pozniej bedziemy mowic, ze mistrz naszego kraju przekroczyl wszelkie bariery. omg.
'A giggs to słabiutko grał wg ciebie, a akcja berbatova z owenem to takie zwyczajne zagranie, co kazdy jeden potrafi ;)?'- zgadza sie. sadze, ze zagrali przecietnie, jak na swoje mozliwosci. nie mniej, nawet gdyby robili rzeczy nadludzkie to chyba w odroznieniu od Ciebie umialbym zrozumiec, ze w meczu z lpoolem tego nie powtorza. nie zagrali ani ladnie, ani w taki konkretny sposob by podbic europe. wolno mi miec swoje zdanie? dzieki.
'Opanuj się człowieku, to ze przeciwnik słaby nie zmienia tego, że Manchester pokazał na prawdę dużo.'- j/w.
» Niedziela, 26 lipca 2009, 18:47 #64
Agusssia
Agusssia pisze:
Kiedy rozpoczną się rozgrywki o Audi Cup??
» Niedziela, 26 lipca 2009, 18:37 #63
Vex
Vex pisze:
Ravv, jak dla mnei każdy kto ten mecz widział to wie, że inaczej niż masakrą tego nazwać nie można. I wg ciebie masakrowac mozna tylko druzyny z czołówki premiership? 8-2 to calkiem niezły wynik... Granica pękła owszem, bo kiedy ostatnio manchester zdobył 8 bramek w meczu? A giggs to słabiutko grał wg ciebie, a akcja berbatova z owenem to takie zwyczajne zagranie, co kazdy jeden potrafi ;)?

Opanuj się człowieku, to ze przeciwnik słaby nie zmienia tego, że Manchester pokazał na prawdę dużo.
» Niedziela, 26 lipca 2009, 18:31 #62
Roon12
Roon12 pisze:
O ku**a ;D
Brawo dla calej ekipy ;d tylko znowu obrona zawiodła . Rozumiem , że to mecz towarzyski , ale mogliby troszke pobiegrac/kryć ...
Obyśmy tak wygrali z Realem M. xD (możliwe ;P )

Oby tak dalej ^^
» Niedziela, 26 lipca 2009, 18:23 #61
sinedd91
sinedd91 pisze:
ravvvv
masz racje :) nie ma się co cieszyc ....

mecz był z drużyną na poziomie Championship i nie ma powodow do radosci... można było wygrać więcej i przede wszystkim nie stracic glupio 2 bramek :) to dopiero okres przygotowawczy i gra jest mierna ... wiec nie ma co popadac w Euforie ... mimo że wszyscy cieszymy sie ze United wygralo to nie popadajmy w skrajnosci :) trzeba solidnie przepracowac okres przygotowawczy ... dopiero mecz o Tarcze Wspolnoty pokaze jak dobrze jestesmy przygotowani i jak wyglada nasza gra ... a smiem nawet powiedziec ze wlasciwy obraz da 3-4 mecz sezonu :) bo my zawsze na poczatku rozgrywek mamy problemy ze zlapaniem rytmy meczowego :)
» Niedziela, 26 lipca 2009, 18:22 #60
majkelSJZ
majkelSJZ pisze:
Zobaczymy co będzie na Audi Cup, tam Czerwone Diabły czeka prawdziwy sprawdzian przed sezonem, zagramy drużynami o podobnym poziomie a nie z jakimiś outsiderami .
» Niedziela, 26 lipca 2009, 18:15 #59
ravvvv
ravvvv pisze:
'chodzi o przedsezonowe zgranie druzyny'- dzieki wielkie, ze mi powiedziales.
'nie podobal Ci sie mecz ? (...) nie cieszysz sie ? (...) nie siej defetyzmu i wyklucaj sie, ze racja jest przy Tobie, bo to jest bez sensu - kazdy ma swoje zdanie i nie trzeba innym go narzucac.'. szczerze powiedziawszy- zgadza sie, mecz mi sie nie podobal. nie bylo tempa, brak generalnie dlugich celnych podan ze skutecznym dobiegiem, praktyczne zero klasycznej techniki, bramki zdobyte w smiesznych sytuacjach ze smiesznej odleglosci. inymi slowy, sadze, ze jezeli gra bylaby podobna (oczywiscie + wiecej zaangazowania, walki) w sezonie to liczyc mozna na srodek tabeli i 0 trofeow. czy sie ciesze? tak. bo strzelili 8 goli. do tego podbudowanie i psychiczny komfort. z niczego innego sie nie ciesze. deftyzmu? nie uzywaj tak trudnych slow. poki co mamy demokracje, a ja mam swoje zdanie. i poki co wolno mi je miec. ba! wolno mi go bronic, jak tylko chce, byle w granicach przyjetych norm. nie mniej jednak, to moje zdanie obwiescilem dopiero teraz. wszystko, co pisalem wczesniej to: rozplywanie sie nad wynikiem w takim meczu jest do bolu prymitywne, dziecinne i napakowane hipokryzja w kontekscie tego, ze nikt nie chcial sie ciac po ostatnich 3 meczach. Postaraj sie rozciagnac mozg i zrozumiec- cieszymy sie obaj (/oboje)- i ja i Ty. ale mozna to robic z pokora i wzgledna dojrzaloscia oraz jak 7latek. bynajmniej nie ma to nic wspolnego z roznica zdan.
& one thing, milo nareszcie slyszec, ze berbatov jest szanowany. aczkolwiek bardziej satysfakcjonujaco by to brzmialo po dobrym meczu chocby z man city.
» Niedziela, 26 lipca 2009, 18:11 #58
bazant
bazant pisze:
niektórzy ludzie są po prostu ślepi :) Berbatov jest wspaniałym piłkarzem a po przepracowaniu pełnego okresu przygotowawczego w przyszłym sezonie pokaże na co go naprawdę stać :)
» Niedziela, 26 lipca 2009, 18:06 #57
simonsimon
simonsimon pisze:
Spooky --> no to nie wiem, czy ten sam mecz oglądaliśmy w takim razie - w większości przypadków Berbatov z głębi boiska z piłką wychodził, i za odbiór też się brał - no ale nie tak jak Carlos - pewnie prawie się nie spocił - bo nie biegał....
» Niedziela, 26 lipca 2009, 18:00 #56
mazzi
mazzi pisze:
Spooky ----> coż czlowiek który jest zatwardziały w swych poglądach i nie umie z ienić zdania mimo że ma przed sobą fakty i dowody jest czlowiekiem głupim, no ale ... drwniany hehe dobre dobre mecz moze inny widiząłes albo co :)
» Niedziela, 26 lipca 2009, 17:55 #55
mazzi
mazzi pisze:
ravvvv no tak tu sie z Toba zgodze ktos kto napisał tego newsa nieco przecholował, jakos wielkiej masakry to United im nie zrobiło, jasne z enie mozna od razu po takim wyniku zakładac samych superlatywów i magicznej gry bo to głupie, ale cieszmy sie z tego zwycistwa poza tym sądze ze chłopkaom taki mecz był potrzebny zwycięstwo zawsze podnosi na duchu tylko oby nie popaśc w samozachwyt i jest dobrze, morale wzrosło zapewne i to najważniejsze
» Niedziela, 26 lipca 2009, 17:48 #54
sancezz
sancezz pisze:
@ravvvv : chyba nie rozumiesz idei Azjatyckiego tourne - po za kasa oczywiscie, chodzi o przedsezonowe zgranie druzyny, bo chyba bardziej emocjonujace sa mecze, nawet z przecietniakami, niz robienie kolek wkolo stadionu. SAF testuje druzyne, sprawdza warianty, ja sie bardzo ciesze z dzisiejszego wyniku, bo sam mecz pokazal jakie ustawienie bedzie mozna stosowac w przyszlym sezonie, i nie badz takim sceptykiem, nie podobal Ci sie mecz ? nie cieszysz sie ? Innym sie podobal, napisali to, Tobie moze tez, ale nie do konca - napisales to. Ale kurde nie siej defetyzmu i wyklucaj sie, ze racja jest przy Tobie, bo to jest bez sensu - kazdy ma swoje zdanie i nie trzeba innym go narzucac.
» Niedziela, 26 lipca 2009, 17:45 #53
ravvvv
ravvvv pisze:
oczywiscie, ze nalezy sie cieszyc. i to juz pisalem. ale z pokora. na pewno nie w ten sposob: 'Czerwona masakra (...) !', 'Manchester urządził gospodarzom prawdziwą kanonadę!', ' obejrzeliśmy przebłysk geniuszu naszych napastników!', 'W 71’ minucie znów bryluje Giggs!', 'Magiczna granica pękła.'. no chyba, ze ogranie amatorow, ktorzy za dobra postawe w takim meczu dostaja dodatkowa miske ryzu, szescioma bramkami to przeblysk geniuszu, czy pekanie magicznch granic..
» Niedziela, 26 lipca 2009, 17:43 #52
sinedd91
sinedd91 pisze:
cayec9

w dzisiejszym meczu Berbatov pokazał dlaczego on ... asysta przy bramce Owena byla niesamowita ... a asyst mial kilka do tego bramke :)
żałowałem straty Teveza bo uwazalem ze Berbatov się nie sprawdził :) ale jesli będzie grał w sezonie tak jak w tym meczu to nie ma co żałować Argentynczyka bo mozna smialo stwierdzic ze taka grą Berba daje bardzo duzo druzynie :) więcej niż Tevez :)
» Niedziela, 26 lipca 2009, 17:42 #51
mazzi
mazzi pisze:
ravvvv ---> JA SIE NIE PODNIECAM FACE CIESZY MNIE TO ZE WYGRALI I TYLE, patrz zreszta w ten sposób ze to jest tournee przygotowawcze tak weź to pod uwage, jasne ze nie ma co skakac z radości po tym wyniku ale nie jest źle chlopaki musza sie na nowo zgrac i to cieszy ze ta gra jakos wygląda prawdzwy sparwdzian dopiero nadejdzie i tym sparwdzianem bedzie nowy sezon ale wex mi ti nie wprowadzaj tragedii i masakry, a mówią ze to ja ejstem pesymista ehh,
cayec9 --> jak nie mozesz tego pojąc to masz prblem ze sobą, widzisz berba nie biega jak głupi, nie zre trawy bo w koncu krowa nie jest, zreszta po cholere mu taka dieta dobrze chłopak wygląda :), a nie gra jak typowy napstanik tylko jest napstnikiem rozgrywającym, ściaga na siebie obrońcow i podaje kolegom tak trudno to dostrzec i zaakceptowac, co z tego ze nie stzreli 40 bramek?? po cholere wystarczy ze otworzy droge do bramki kolegom, moze olasnie po to go zakupiono pomysl w tym kierunku, jego opanowanie i nonaszalncja a przy tym precyzje sa naprwde warte docenienia, moze i przeciwnik slaby ale jak będzie tak grał w kolejnych meczach to będzie miło. Dajcie już spokój tym porównaniom i płakaniem nad Carlosem poszedl do City i niech tam siedzi. Skupmy sie na obecnym skałdzie i tym co jest i co będzie a nie co było. kropka
» Niedziela, 26 lipca 2009, 17:42 #50
simonsimon
simonsimon pisze:
cayec9 --> to jest żart? Czy piszesz to poważnie? Bo wątpię, żeby Carlosa stać było na takie asysty jak dzisiaj Berbatova

subido --> Nani dzisiaj zagrał też bardzo dobrze - i chyba widział kolegów - bo 2 asysty miał - i chyba Tosic lepiej wykonuje rożne - bo chociaż piłka trafiała na głowy zawodników Manchesteru (Evans chyba i Ferdek strzelali niecelnie)

ravvvv --> rozumiem o co Ci chodzi - nie ma za bardzo co się podniecać takim hokejowym wynikiem - co innego gdyby takim rezultatem zakończyło się spotkanie z drużyną z czołówki tabeli PL - mecz był ładny i fajnie się go oglądało - niektóre zagrania były już typowo pod "publiczkę" - ale mimo najsłabszego przeciwnika w tym tournee należy się cieszyć z wyniku (patrząc na wyniki: Barcelona 4 - 1 Al Ahly, czy też: Singapur 0 - 5 Liverpool - to Manchester się mimo wszystko postarał i wypadł dobrze)
» Niedziela, 26 lipca 2009, 17:34 #49
ravvvv
ravvvv pisze:
skoro 'gdyby wygrali raptem 1:0 to mozna by sie było martwić' to dlaczego nie bylo takiego powszechnego zmartwienia sie po 3 ostatnich meczach? gra byla rowniez z przecietniakami, a wyniki jak z czolowka pl. jezeli nie tniemy sie po pseudomeczu, w ktorym zwyciestwo ratujemy dopiero w 85 min, to nie lejmy w gacie z radosci po meczu, w ktorym wygrywamy szescioma bramkami. troche konsekwencji, bo wyglada to bardzo prymitywnie. cieszyc sie z praktycznie byle czego powinni kibice teamow, ktore graja praktycznie byle co, nie?. pf
» Niedziela, 26 lipca 2009, 17:26 #48
Biggie
Biggie pisze:
Nie miałem okazji oglądać. Jak Rooney grał?
» Niedziela, 26 lipca 2009, 17:24 #47
agawu92
agawu92 pisze:
cayec9----> przecież Berba jest 100 razy lepszy od Teveza! Solidny, ułożony i lepszy technicznie... Nie bez powodu SAF dał za niego 30 baniek... a Tevez nie jest wart 25 baniek
» Niedziela, 26 lipca 2009, 17:22 #46
majkelSJZ
majkelSJZ pisze:
Berba zagrał świetny mecz, pokazał że jest świetnie wyszkolony technicznie . Poza tym dobry mecz Naniego, świetny Giggsa :) Owen to był świetny ruch ze strony SAF'a kolejne bramki w kolejnym meczu, coś czuje że odegra kluczową rolę w nadchodzącym sezonie .
» Niedziela, 26 lipca 2009, 17:21 #45
cayec9
cayec9 pisze:
Owen to byl wspanialy ruch ze strony SAF'a, tyle ze nie moge zrozumiec sprzedazy Teveza i tego ze zostal Berba :/ nie moge tego pojac
» Niedziela, 26 lipca 2009, 17:15 #44
skL
skL pisze:
KaroManchester -> Rooney przecież grał
» Niedziela, 26 lipca 2009, 17:14 #43
kamil7
kamil7 pisze:
Glory Glory Man Utd!
» Niedziela, 26 lipca 2009, 17:13 #42
agawu92
agawu92 pisze:
taaa to co daje Gicha7 to działą jak należy xD i to w HD. Berba bezcenny, Owen to świetny ruch i Nani mi sie też bardzo podobał ;) ten sezon też bedzie dobry
» Niedziela, 26 lipca 2009, 17:09 #41
bitek66
bitek66 pisze:
to co robił Berbatov to było wręcz niesamowite :D
» Niedziela, 26 lipca 2009, 17:04 #40
mazzi
mazzi pisze:
No niestety drugiej polowy w cąlości nie widiząlem ale pierwsza połow ami sie podobała, fakt moze i z przeciętniakiem strzelili 8 bramek ale tak włąsnie powinno byc gdyby wygrali raptem 1:0 to mozna by sie było martwić, a tak jest ok. Podobała mi się postawa Owena i Berbatova dzisiaj. Bułgar grał kapitalnie ze spokojem i rozwagą, a nawet zemi nie gryzł :). Oby tak dalej to szlo a sądze ze znow będa emocje i walka o najwyższe trofea w przyszłym sezonie.
GLORY GLORY MAN UNITED!:)
» Niedziela, 26 lipca 2009, 17:03 #39
sinedd91
sinedd91 pisze:
Berbatov jakie asysty :D no niesamowite to po prostu było :D
» Niedziela, 26 lipca 2009, 17:03 #38
KaroManchester
Ej a czemu Rooney nie grał ?
» Niedziela, 26 lipca 2009, 16:59 #37
adriann1986
adriann1986 pisze:
heh i jak widac Michael Owen zaczyna brylować juz strzelił 4 gole w towarzyskich, no i Nani wział sie na powaznie brawo oby tak dalej
» Niedziela, 26 lipca 2009, 16:58 #36
sinedd91
sinedd91 pisze:
wolne to będzie zapewne działka Owena H., Giggsa lub Rooneya :) takie jest moje zdanie :)
po odejsciu Ronaldo chyba Carrick zostanie etatowym wykonawcą rzutów karnych :)
» Niedziela, 26 lipca 2009, 16:42 #35
subido
subido pisze:
witam mecz rewelka nieważne że z przeciętniakiem ale było na co popatrzeć.Świetna gra Berby-widzi kolegów na boisku,sam strzela ,asystuje(podanie w 1połowie do Rooneya-poezja!)Cieszy mnie fakt,że "wszedł" do gry Zoran Tosić.Piękna bramka,niestety zawodziła linia defensywy,chwalicie Naniego:)?ok spoko ale on rzadko zauważa kolegów i nie podaje-gra samolubnie.Wpadka B.Fostera -bez dwóch zdań!!-przy obu golach zawinił!Tak naprawdę zobaczymy w jakiej formie są Czerwone Diabły na Turnieju w Niemczech-Audi Cup.Pozdrawiam
» Niedziela, 26 lipca 2009, 16:41 #34
kamipl91
kamipl91 pisze:
aaa...
Taki mecz! A ja go nie widziałem :(
Wstawcie przynajmniej szybko skrót z meczu.
» Niedziela, 26 lipca 2009, 16:41 #33
BudynManUtd
BudynManUtd pisze:
A tak z innej beczki Leyton Orient 6-1 Newcastle .Co sie dzieje z tym klubem?;P
» Niedziela, 26 lipca 2009, 16:40 #32
Przemoo
Przemoo pisze:
Kurde...byłoby z 10...Anderson w słupek...Evra w poprzeczkę...jeszcze wcześniej miał okazję /Anderson z woleja..Gibson...ehhh

BERBATOV piękne podanie przy golu Owena dugiego...:D

10 goli...wow:D

;)
» Niedziela, 26 lipca 2009, 16:38 #31
cesarz
cesarz pisze:
wolne? Wolne bedzie wykonywał nie kto inny jak David Beckham :D wierze, że wróci hehe
» Niedziela, 26 lipca 2009, 16:37 #30
ravvvv
ravvvv pisze:
nie, jedni sraja w gacie z radosci, gdy mu rozklepie team, gdzie zawodnicy za tydzien gry dostaja miske ryzu, a inni zdaja sobie sprawe, ze to o niczym nie swiadczy. i niespecjalnie lapie, o co chodzilo z wadami. aczkolwiek, czy ktos widzi klase swiatowego bramkarza w fosterze po tym meczu?. omg.
nawet polacy po meczu polska- san marino, nie srali w te gacie tak cieplo. mimo, ze polska to pilkarsko dno europy a mu sam szczyt swiatowej klasy. nie powiela tych akcji w kazdym meczu sezonu przeciwko arsenalowi czy chelsea, tak jak smolarek nie strzela goli nozycami w kazdym spoktaniu. proponuje to zrozumiec. i czieszyc sie po ludzku, szczerze, ale z pokora. nie tak, jakbysmy wygrali final lm. niektorym niewiele trzeba do szczescia,
» Niedziela, 26 lipca 2009, 16:33 #29
Diab
Diab pisze:
agawu, a co, może Ronaldo był dobrym egzekutorem wolnych ? Proszę.. taką skuteczność to jestem pewien Giggs czy Rooney by miał jak on.. każdy strzał prosto w mur, albo w bramkarza.. Oczywiście mówię o tym sezonie, ale nie ma co po nim płakać, bo wykonawcą free kicków może był efektownym, ale miernym..
» Niedziela, 26 lipca 2009, 16:32 #28
cesarz
cesarz pisze:
Foster... bez komentarza.

bramki są na youtubie, ale niestety każda oddzielnie i troche pomieszane podpisy.
» Niedziela, 26 lipca 2009, 16:31 #27
rafalski
rafalski pisze:
To zalezy od dyspozycji Hargreavesa, jak zdrowy to on bedzie uderzal. W przeciwnym wypadku bedzie strzelal raczej nani chociaz tez bym wolal Rooneya.
» Niedziela, 26 lipca 2009, 16:30 #26
MU4live
MU4live pisze:
Oglądałem mecz i to mogła być masakra z 13 moglo MU strzelic
» Niedziela, 26 lipca 2009, 16:29 #25
agawu92
agawu92 pisze:
a teraz mam takie pytanie... kto w następnym sezonie bedzie strzelał karne? no i jeszcze pozostają rzuty wolne ;/ bo tu giggs już nie zawiele zdziała, każdy strzał 2 metry ponad bramką etc... ja bym na oba te elementy postawił na rooneya
» Niedziela, 26 lipca 2009, 16:26 #24
Vex
Vex pisze:
Ravv, jedni skupiają się na tym, że Manchester w końcu zagral naprawdę dobry mecz a taki wynik nie zdarza się zbyt często nawet z przeciętniakami, a inni tylko wytykają wady... Człowieku, ciesz się jak jest czym ;)
» Niedziela, 26 lipca 2009, 16:21 #23
cesarz
cesarz pisze:
A ja właśnie uważam, że dobrze, że Anderson nie strzelił bramki, bo to tylko taki mecz towarzystki... a chciałbym, żeby tą pierwszą bramke strzelił chociaż w Premiership :)

A ma ktoś linka do bramek?
» Niedziela, 26 lipca 2009, 16:21 #22
hbs369
hbs369 pisze:
Berbie nie dało się piłki zabrać, masakra :) Bardzo liczę w sezonie na regularne występy na skrzydłach Naniego i Tosica! A ta akcyjka Berbatov-Owen, cudo :)
» Niedziela, 26 lipca 2009, 16:17 #21
ravvvv
ravvvv pisze:
'Czerwona masakra (...) !', 'Manchester urządził gospodarzom prawdziwą kanonadę!', ' obejrzeliśmy przebłysk geniuszu naszych napastników!', 'W 71’ minucie znów bryluje Giggs!', 'Magiczna granica pękła.'. orgazm?.
zagralismy dobry sparing z chinkim przecietniakiem, ktory po 60minutach gry nie mial sily, ani na pewno motywacji sie ruszac.
rzeczy, ktore w moim przekonaniu warto zauwazyc to 1. przecieetnosc jaka prezentuje foster. z reszta przecietnosc podobna do tej, jaka prezentuje kuszczak. po prostu bedzie trzeba znalezc bramkarza. 2. przecietnosc andersona. setny jego mecz z serii 'pobawimy sie w teveza'. ten czlowiek miazdzy mit o brazylijskich pilkarzach. do bolu fizyczny. skupiony wylacznie na walce i wierzacy, ze wylacznie ona pozwoli mu sie stac fundametnem druzyny. tevez tez wierzyl. anderson nie jest arogancki. ma szacunek i dyscyline. jest fajny. ale rany, zeby nigdy nie przyszlo nikomu do glowy robic z niego fundament druzyny. praktycznie wszystkie aspekty jego gry sa na pozimie dobrym. i nic wiecej. a to jest manchester united. 3. w moim przekonaniu zejscie berbatova zmienilo ksztalt gry ataku. moze to tylko gowno warty sparing z chinskim dnem, ale z drugiej strony- moze okazuje sie, ze berbatov nadaje w tym zespole ofensywie jakas pozytywna barwe.
» Niedziela, 26 lipca 2009, 16:16 #20
Mikez
Mikez pisze:
W pierwszej połowie najlepiej zagrali Nani i Berbatov, Bułgar ma taki styl gry, powolny, niby od niechcenia, ale jego panowanie nad piłką i umiejętność rozegrania są imponujące. Druga połowa to popis Giggsa - mamy nowego snajpera ;)
» Niedziela, 26 lipca 2009, 16:12 #19
gambit
gambit pisze:
no Berbatov przyćmił dzisiaj wszystkich....kontrola nad piłka niesamowita martwi mnie jednak fakt, że obrona nie błyszczy :/ no i schools naprawde nie starzeje się w takim stylu jak Giggs....
» Niedziela, 26 lipca 2009, 16:11 #18
feder29
feder29 pisze:
świetny mecz:)najbardziej cieszy mnie bardzo dobra gra naniego i berbatova bo wielu w nich nie wierzy!ale gibson to już jest porażka, drewno normalnie XD
» Niedziela, 26 lipca 2009, 16:08 #17
Kibic94
Kibic94 pisze:
Evra powinien uderzac wolne xD bo gigg's nic takiego nie strzela z wolnych nie te lata ale szacunek ; >
» Niedziela, 26 lipca 2009, 16:08 #16
JoJo
JoJo pisze:
andesron troche duzo strat i szkoda evry bo z jednego gola mogl zdobyc, wazne ze zespol sie dobrze zaprezentowal
» Niedziela, 26 lipca 2009, 16:06 #15
BudynManUtd
BudynManUtd pisze:
Nadal czekam na pierwsza bramke Andersona;) Dzis mial slupek i widac bylo ze chce strzelic wreszcie tego pierwszego gola.
» Niedziela, 26 lipca 2009, 16:06 #14
mufaneeek
mufaneeek pisze:
Berba to co dzis pokazal to byla masakra, gra nie z tego swiata. Kapitalne podania od niechcenia co do centymetra, ladna bramka, udzial przy pozostalych 4 . Szkoda, ze ani Evra ani Anderson nie strzelili ;d Ogolnie jednak mecz dobry, mimo rozluznienia szykow defensywnych na koniec. Dobra robota, tyle.
» Niedziela, 26 lipca 2009, 16:06 #13
wtfrobert
wtfrobert pisze:
wrzuci ktoś bramki z meczu?? :D
» Niedziela, 26 lipca 2009, 16:05 #12
rafal1905
rafal1905 pisze:
hoho to sobie chlopaki postrzelali,wielkie brawa za 8 bramek
» Niedziela, 26 lipca 2009, 16:02 #11
rafalski
rafalski pisze:
Szkoda słupków Evry i Andersona...
Nie wiecie moze skad mozna bedzie sciagnac caly mecz?
» Niedziela, 26 lipca 2009, 16:01 #10
Wizi
Wizi pisze:
Berba swietny mecz, jego uspokojenie pilki to poezja. Owen 2 brameczki - to cieszy. No i mam nadzieje ze Nani cos udowodni w tym sezonie (sam osobiscie nie jestem przekonany do niego)
» Niedziela, 26 lipca 2009, 16:01 #9
Kaczor5454
Kaczor5454 pisze:
Dobry mecz Giggs 3 bramki, do tego piękną akcja Berby i Owena w 1 połowie. 2 słupki Evry + jeden Andersona.
» Niedziela, 26 lipca 2009, 16:00 #8

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
KONTUZJE
Chris Smalling
Zawodnik: Chris Smalling
Kontuzja: uraz pachwiny
Kiedy: 06.05.2012
Powrót: przyszły sezon
Federico Macheda
Zawodnik: Federico Macheda
Kontuzja: uraz kostki
Kiedy: 24.03.2012
Powrót: przyszły sezon
Anderson
Zawodnik: Anderson
Kontuzja: Uraz mięśni nóg
Kiedy: 08.03.2012
Powrót: przyszły sezon
Darren Fletcher
Zawodnik: Darren Fletcher
Kontuzja: Problemy zdrowotne
Kiedy: 13.12.2011
Powrót: przyszły sezon
Nemanja Vidić
Zawodnik: Nemanja Vidić
Kontuzja: Zerwane więzadło
Kiedy: 07.12.2011
Powrót: przyszły sezon
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY