Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Fernandes rozważy transfer z Manchesteru United? „Nie wszystko zależy tylko ode mnie”

» 1 maja 2024, 10:12 - Autor: matheo - źródło: DAZN Portugal
Bruno Fernandes skomentował prasowe spekulacje, które sugerują, że Manchester United w letnim oknie transferowym wysłucha ofert za niemal wszystkich zawodników. Czerwone Diabły są gotowe rozważyć propozycje nawet za swojego kapitana.
Fernandes rozważy transfer z Manchesteru United? „Nie wszystko zależy tylko ode mnie”
» Bruno Fernandes na razie nie zaprząta sobie głowy sprawami dotyczącymi swojej przyszłości | Fot. Press Focus
Za jaką kwotę Manchester United powinien rozważyć ofertę transferu Bruno Fernandesa?
Fernandes nie zaprząta sobie głowy medialnymi doniesieniami i obecnie koncentruje się na końcówce sezonu 2023/2024. Później głowa Portugalczyka będzie zajęta udziałem w turnieju EURO 2024.

– Nie myślę teraz o innych rzeczach. Oczywiście, że to wszystko nie zależy tylko ode mnie, prawda? – mówi Fernandes na łamach DAZN Portugal.

– Piłkarz musi chcieć być w klubie, ale jednocześnie, klub musi chcieć, aby zawodnik został. Na razie czuję tutaj pełną zgodność po obu stronach.

– Jeśli mam być bardzo szczery i myśleć o tym, aby nie grać w Premier League, to i tak nie stanie się to wcześniej niż po EURO 2024. Nic mnie nie zdekoncentruję przed finałem Pucharu Anglii i EURO 2024. W tym momencie nie ma nic ważniejszego – dodaje Portugalczyk, który jest związany kontraktem z klubem do czerwca 2026 roku z opcją przedłużenia o dodatkowy sezon.

Manchester United najbliższe spotkanie rozegra w poniedziałek 6 maja. Czerwone Diabły zmierzą się na wyjeździe z Crystal Palace.


TAGI


« Poprzedni news
Oficjalnie: Manchester United potwierdził kolejne zmiany w kierownictwie
Następny news »
Trzech piłkarzy Manchesteru United może trafić do Arabii Saudyjskiej

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (246)


Seba0619: Greenwood nominowany do 11 sezonu LaLiga
» 3 maja 2024, 13:07 #246
PauloKuhan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2024 11:24

śmiech na sali ,piąte miejsce dla drużyn z Niemiec i Włoch bo dobrze grają w LM ,dawać taki Stuttgarcik na sezon do premiership zobaczymy jak im pójdzie
» 3 maja 2024, 11:17 #245
jayjay2: albo dać Stuttgart do takiej grupy LM z Bayernem, Kopenhagą i Galatasaray, zobaczymy czy będą tacy mocni. Może uda im się wygrać jeden mecz, haha
» 3 maja 2024, 11:40 #244
trezegram: Bez różnicy skąd, nawet jakby było z Anglii to United i tak by się nie załapało...
» 3 maja 2024, 12:10 #243
GandiGanda: Znając formę naszych ten Stuttgart by nas porobił. Tak samo jak Bournemouth 3:0
» 3 maja 2024, 12:48 #242
Piotrek1991d: To ile Stuttgart wygralby meczow w takiej grupie nie ma znaczenia dla nas.Nic nie usprawiedliwia tego jak sie zaprezentowalismy w LM
» 3 maja 2024, 12:49 #241
atotrikos: Albo w takiej czy daliby radę:

Villareal 10pkt
Benfica 8pkt
Lille 6pkt
Manchester United 6pkt

W składzie: Rooney, Ronaldo, RvN, Vidić, Scholes, Giggs etc'a...
Manager: Sir Alex Ferguson

Piłka nożna, choroba jasna!
» 3 maja 2024, 13:02 #240
GandiGanda: Ale za to Fergie wygrywał mistrzostwo. A Eryczek już się cieszy startami w LE
» 3 maja 2024, 13:18 #239
tomekwietniu: To jest ciekawe mamy maj…wiadomo, że muszą być przetasowania w kadrze, a w eterze nie widać jakichś godnych polecenia info kogo potrzebujemy i że z kimś jest coś na rzeczy…
Jednie Romano podaje coś, że nasz plan to zarobić na Greenwoodzie i że to ostatni sezon Martiala.
Ciekawe czy to wynika z tych wszystkich zmian w strukturach klubu, czy z tego że nie wiedzą czy eth zostaje, a może ta struktura klubu która została utworzona to prawdziwi specjaliści i już zakulisowo działają i coś się dzieje, a nikt nic nie wie…
Oby nie było tak, że znów w lipcu obudzimy się jak z ręką w nocniku i będą paniczne ruchy…
» 3 maja 2024, 07:48 #238
Ferenvacros: Florian wirtz. Godny następca Bruno.
» 3 maja 2024, 07:12 #237
zbyszek7: Jak Chelsea nie sfrajerzy to maja nas w niedzielę
» 2 maja 2024, 23:28 #236
sztejner: A jak my nie sfrajerzymy to nie mają nas w poniedziałek
» 3 maja 2024, 03:12 #235
zbyszek7: A jak Newcastle nie sfrajerzy z Burnley to maja nas juz w sobote 😁
» 3 maja 2024, 05:23 #234
DjTED: Akurat jak byłem pewien, że Chelsea nas przeskoczy to oni grają najdziwniej w całej lidze. Skończymy przed nimi
» 3 maja 2024, 06:38 #233
Jimo12: Patrząc na nasz terminarz i Newcastle i Chelsea nie zdziwię się jak skończymy na ósmym miejscu z taką grą jak ostatnio.
» 3 maja 2024, 12:16 #232
brazylianwisnia: Sancho przez 3 sezony osiąga bilans bramek w EPL 1 na 400min gry. Rashford w swoim tragicznym sezonie 1 co 322. Sancho w 3 sezony zrobił tu całe 6 asyst. Marcus w tym sezonie 5.
Martial zagrał w EPL od przyjścia Sancho 1400min(Jason 3600) a wyniki podobne.
Nie chcę nawet sprawdzać Greenwooda..

Ludzie, Dan James zrobił wiecej w EPL dla United niż Sancho...
Najlepiej sprzedajemy Garnacho żeby Jadon mógł dostać 4ty sezon szansy w United a Antony 3ci I ten pokrzywdzony Diallo mógł grać. Ściągnijmy jeszcze spowrotem Pellistriego,Depaya i Januzaja...
Nie dał rady, podziękować i się rozejść. My potrzebujemy ściągnąć solidnych skrzydłowych co nie są wybitni ale grają na stałym dobrym poziomie a nie takiego co zagra super mecz w półfinale LM a 3 lata w EPL bieduje.
I gadanie, że wina jest w United jest śmieszne. To zle United nie przeszkadzało Bruno robić kosmicznych liczb czy złemu Rashfordowi zrobic sezon z 23 bramkami.
Skończcie z oszukiwaniem się bo gdyby Sancho był piłkarzem Chelsea na wypożyczeniu i byłyby plotki o jego kupnie to pukalibyscie się w czoło.
Dość dla Sancho, Antonego I każdego co przez 2-3 sezony nie potrafi nic pokazac.
» 2 maja 2024, 23:06 #231
69eyes: BVB spokojnie powinno być w stanie zapłacić za niego te 50mln i to byłby dobry deal dla obu stron. Oni za takiego stolca jak Nmecha z Wolfsburga zapłacili 30mln, do tego dopiero co sprzedali Bellinghama za 100, zrobili 1/2 LM ze sporą szansą na finał. Co do Sancho w PL nie ma już czego szukać, został brutalnie zweryfikowany i okazał się gorszy od Jordana Ayew czy Bobbyego De Cordovy-Reida do tego etyka pracy 13 latka z bogatego domu, może w BVB to im nie przeszkadza. Miałem co do niego ogromne oczekiwania, nie spełnił nawet 5% z nich.
» 2 maja 2024, 23:49 #230
karuzel91: Nie chce zakłamywać rzeczywistości także mogę się mylić ale ten stolec Nmecha zrobił chyba w ostatnim sezonie w Volfsburgu double double albo był bardzo blisko. Nie wiem czy sancho dobił do double double od czasu debiutu w United. Druga sprawa jest taka że BVB ma taki model prowadzenia klubu, kupują w miarę tanio, sprzedają drogo. Nie wiem czy tam u nich transferowy przekroczył 40m euro. Jak oni za sancho chyba nie chcieli zapłacił 35m bo mówili ze to za dużo na ich możliwości to o czym my mówimy.
» 3 maja 2024, 02:03 #229
Syndicate: Postecoglou... "Nieważne jak zaczynasz" chciałoby się powiedzieć...

Odnośnie dyskusji dotyczącej słabości klubów ligi angielskiej. Problem tkwi w kasie. Newcastle, Aston Villa - brak fundamentów, kasa i brak czasu na rozwój. Oczekiwania. Pieniądze psują i rozcieńczają tą ligę. I mimo, że wewnętrznie staje się coraz bardziej - z racji pieniędzy - konkurencyjna, ponieważ coraz więcej klubów jest w stanie walczyć o CZOŁOWE lokaty (powiedzmy miejsca 4-7) to nie przenosi się na regularność i jakość w samych pucharach w starciu z Europejską czołówką.

Tutaj pewniakami w ostatnich latach są Liverpool i City. Reszta to niestety "podgryzacze".
» 2 maja 2024, 22:50 #228
brazylianwisnia: Newcastle dopiero co było wzorem madrego budowania i samego złota.
» 2 maja 2024, 23:07 #227
MORWA: bajki dla naiwnych. na tych czolowych miejscach 4-7 w kazdej lidze jest rotacja i nikt sie nie zaslania taka argumentacja. problem jest w tym ze gro pilkarzy ktorzy trafiaja do Anglii jest po prostu ektremalnie przeplacona a media wmawiaja kibicom ze to sa jacys niezwykle unikalni pilkarze.

to co sie stalo w tym sezonie to jest kleska ligi angielskiej bo mimo ogromnych nakladow finansowych nie przelozylo sie to na wyniki sporrowe. a sezon byl o tyle wazny ze w kolejnym dwie najlepsze punktowo ligi moga wystawic 5.druzyn w LM.
» 2 maja 2024, 23:11 #226
Global83: Śmialiśmy się z Chelsea a oni tuż za nami...
» 2 maja 2024, 22:22 #225
Fafky19: Piekielnie szybki jest Frimpong, piekielnie? Zapraszamy do Czerwonych Diabłów;)
» 2 maja 2024, 22:11 #224
Global83: Na tą chwilę to chyba zapraszam wszystkich lub prawie wszystkich. Tam jest prawdziwa drużyna a nie zbieranina
» 2 maja 2024, 22:20 #223
triolak007: Liga Angielska to sredniaki dlatego taka wyrównana, na arenie miedzynarodowej nic nie graja. KASA NIE GRA
» 2 maja 2024, 21:58 #222
Global83: Proponuję zapoznać się z historią LM z ostatnich kilku lat od półfinałów w górę. Co do LE i pucharu biedronki to kluby angielskie maja je w ... bo kasa w tych rozgrywkach jest niższa niż dwa miejsca wyżej w premier league. Nawet był moment że angielska federacja dopłacała za sukcesy w LE klubom angielskim żeby chciały tam grać i zdobywać punkty dla ligi
» 2 maja 2024, 22:19 #221
MORWA: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2024 22:45

Global83: jezeli klub pilkarski ma rywalizacje sportową i walke o zdobycie pucharu w... (jak piszesz) to znaczy ze ten klub nalezy rozwiazac i niech sie moze zajmą nie wiem, moze czyms zwizanym z bankowoscią skoro tak ich pieniadze interesują.
» 2 maja 2024, 22:45 #220
Natanael: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2024 22:50

@Global83

W Leverkusen mają szczęście, bo gdyby West Ham chciał, to wywaliłby Bayer z Ligi Europy i zakończył jego marzenia o sezonie bez porażki.

Villa dopiero w półfinale postanowiła olać LKE, a Luiz specjalnie nie trafił karnego.
» 2 maja 2024, 22:49 #219
PogBooom: Dodam jeszcze że mam nadzieję jesli zagramy w następnym sezonie w Lidze Europy lub konferencji i przegramy z jakąś drużyną np z Włoch czy Turcji to Global83 nie będzie wyzywał naszych pilkarzy od nieudaczników tylko podtrzyma swoje zdanie i napisze że poprostu mamy ten puchar w ...
» 3 maja 2024, 00:16 #218
PauloKuhan: bo w innych ligach mogą się przygotować do meczy w LM a Anglii nie ma jak za duży ścisk Arsenal Liverpool City złapali zadyszkę w tej gonitwie
» 3 maja 2024, 11:21 #217
JackDav: Widzę, że Aston Villa solidarnie postanowiła się również skompromitować.
» 2 maja 2024, 21:31 #216
HarryBrown: Ze stawianiem Sancho pomnika przed OT proponuję wstrzymać się do rewanżu z PSG. Ponadto jego rekordowa ilość kiwek nie przełożyła się na bramki, asysty etc. Nowy Chomontek.
» 2 maja 2024, 20:46 #215
klusek0128: A to jak wylożywz 5 setek kolegom i nic z tego nie wpadnie to twoja wina ?! Nie bierzemy tego pod uwagę?! Nie twierdzę że wystawił ale twoja teza ma poważne błędy logiczne.
» 2 maja 2024, 20:50 #214
vanantgaal: Sancho nie ma prawa tu wrócić bez względu na to czy tu zostanie ETH czy nie. Zagrał wczoraj dobry mecz, zagrał ich nawet kilka. Co z tego? Pogba też dobrze grywał, Martial miał świetne mecze, nawet Lingard. Tu nie chodzi o same umiejętności bo Sancho je ma. On po prostu nie dorósł do gry w obecnym MU.
» 2 maja 2024, 21:27 #213
is200second: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2024 21:49

Nie ma piłkarza na świecie obecnie, który by podniósł poziom gry w United, który by strzelał regularnie bramki. Może Kane. Celowo nie wymieniam tutaj choćby Mbappe bądź Viniego. Bo to są piłkarze obecnie grający w topowych zespołach. Mocnych i poukładanych.

Tak oglądam Chelsea Tottenham i ciekawi mnie czemu nigdy nie interesowalismy się Sonem. To piłkarz moim zdaniem dużo lepszy od Rashforda.
» 2 maja 2024, 21:48 #212
Litosci: Rzygac mi się już chce jak czytam, ze ETH zaatakował Sancho w mediach. Dostał pytanie czemu nie grał Sancho i odpowiedział, ze słabo trenował. Każdy normalny zawodnik wziąłby się do roboty żeby udowodnić, ze trener się myli, a tu narracja jakby go ETH zwyzywał od najgorszych… O kijowa grę można się czepiać trenera, transfery, słabe przygotowanie do sezonu czy co tam jeszcze, ale gadanie, ze ETH zaczął jakaś wojnę z Sancho i go zwyzywał jest śmieszne. Zreszta OGS odwalił z Romero podobnie jak ETH z De Gea i nikt o tym nie wspomina. Czy chociazby to jak Lvg ośmieszał Chicharito i rafaela żeby się ich tylko pozbyć.
» 2 maja 2024, 23:01 #211
HarryBrown: @klusek0128
Co do zasady twoje pytania mają sens. Ale nie w przypadku Sancho bo z jego kiwek gie wynikło.
» 2 maja 2024, 23:09 #210
OMG: @litosci oczywiście, że ten Hag zawinił. Jakoś w innych przypadkach potrafił mówić, że nie będzie rozmawiał o nieobecnych zawodnikach, więc nie widzę sensu, dlaczego nagle wypowiadał się o Sancho, który też był nieobecny
» 3 maja 2024, 08:34 #209
HarryBrown: Bo może szefowie mu tak nakazali.
» 3 maja 2024, 09:30 #208
blanco1987: Miało być angielskie trio na czele a jest klops. Szkoda.
» 2 maja 2024, 20:34 #207
boro: Mimo wszystko kciuki trzymane za armaty. City jest narazie pojedzone
» 2 maja 2024, 19:50 #206
Piotrek1991d: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2024 18:59

Szkoda ze kibice Arsenalu juz zapomnieli jak Aston Villa zakonczyla ich marzenia o mistrzostwie a teraz wchodza na ta strone i wypisuja glupoty
» 2 maja 2024, 18:56 #205
AgEnT: Matic o różnicach pomiędzy pobytem w Chelsea a Manchesterze United:

– W Chelsea zawodnicy zachowywali się profesjonalnie, byli punktualni i nigdy nie spóźniali się na treningi, ale w Manchesterze United zdarzało się to niemal codziennie – mówi 35-latek w rozmowie z YuPlanet.

– Wśród graczy, którzy zawsze się spóźniali, byli Paul Pogba, Jadon Sancho oraz kilku innych graczy. Reszta z nas, zawsze punktualna, była wściekła, więc postanowiliśmy utworzyć coś w rodzaju wewnętrznej komisji dyscyplinarnej, której ja będę przewodniczącym.

I to samo Sancho robił podczas pierwszego pobytu w Dortmundzie za co był oficjalnie karany przez klub. Jednak na devilpage znowu odklejka i wystarczyło, że się na kilka miesięcy trochę ogarnął, żeby pokazać jaki to on był biedny i pokrzywdzony i jak widać zadziałało. 2 bramki i asysta w Bundeslidze, pokręcenie zawodnikami PSG, kilka niezłych meczów i tyle wystarczyło.

No ale pewnie najpierw uwzięli się na niego w Dortmundzie i dostawał kary za nic, potem uwzięli się na niego w United i dostawał kary za nic. Nocne streamy z grania z Lingardem, Pogbą i innymi asami to pewnie była sztuczna inteligencja, informacje o tym że przychodzi niewyspany na treningi i mecze to na pewno plotki, a filmiki z treningów gdzie wykonuje ćwiczenia byle jak to fotomontaż. No i oczywiście Matic też pewnie kłamał w tym wywiadzie, bo boli go wielki Jadon Sancho.
» 2 maja 2024, 17:37 #204
OMG: No fajnie, ale nadal spóźniający się Sancho > nie spóźniający się Antony xd
» 2 maja 2024, 17:50 #203
NexaT: Jakościowo może i tak, ale jak na takich podstawach chcecie budować nowy Manchester to powodzenia
» 2 maja 2024, 21:47 #202
Blau: Akurat w tym wywiadzie kluczowe było to: "reszta z nas, zawsze punktualna, była wściekła"

To tylko pokazuje, że takich wirusów i nierobów trzeba się pozbywać natychmiast. Nie trzeba być procesjonalnym piłkarzem, żeby wiedzieć, jak bardzo brak profesjonalizmu rzutuje na resztę zespołu. Czy to w szkole, czy to w pracy, czy to w sporcie (nawet hobbistycznym typu granie w B-klasie) - jeśli się starasz i jednocześnie widzisz, że inni tego nie robią, to jest to frustrujące, a przede wszystkim zaraźliwe.
» 2 maja 2024, 21:54 #201
Seba0619: Bruno nominowany do nagrody zawodnika miesiąca, a Mainoo do nagrody za bramkę miesiąca (za gola z Liverpoolem).
» 2 maja 2024, 14:36 #200
kamilllo777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2024 18:36

Szkoda że nie ma nominacji na Dzban i Ręcznik Miesiąca bo nasz trener i bramkarz mogliby się załapać.
» 2 maja 2024, 18:35 #199
szymek1193: Problemem nie jest Sancho tylko Manchester United od dawna ten klub jest na dnie.
Każdy kto tutaj zawita gra poniżej swoich w poprzednich klubach oczekiwać. Wrócił i od razu był The Best! Nawet komentator wczoraj wczoraj powiedział, że z miejsca stał się piłkarzem. W tym klubie po prostu jest potrzebny psychiatryk.
» 2 maja 2024, 11:56 #198
mycka86: Potrzebny jest porządny dział rekrutacji, który będzie w stanie ocenić czy piłkarz poradzi sobie z presją gry w topowym klubie, a nie tylko ogląda kompilacje występów na youtubie.
» 2 maja 2024, 12:00 #197
Natanael: Jeśli żyjemy historią czy patrzymy na zarobki zawodników. Wiele lat bez mistrzostwa, w Lidze Mistrzów, jeśli już zagramy, jesteśmy chłopcami do bicia.

United od dawna nie jest topowym klubem.
» 2 maja 2024, 13:09 #196
mycka86: Sportowo zostaliśmy w tyle. Ale jeśli chodzi o bazę kibiców, zainteresowanie mediów i sponsorów, to ciągle jesteśmy w top5 na świecie. Tu tworzy się presja sportowa.
» 2 maja 2024, 14:02 #195
brazylianwisnia: Dałeś się nabrac Sancho. Martial też miał wielkie mecze gdzie pokazywał taka technikę,że Sancho nawet nie śnił tak grać. To, że zagra 1 mecz na 30 na jakimś poziomie nic nie znaczy. Jak jestes jednym z najdroższych skrzydłowych, mega talentem to grasz regularnie jak Henry czy Giggs a nie takie coś.
» 2 maja 2024, 14:17 #194
DevoMartinez: Serio dajecie się nabrac na jeden mecz? Zepsuty zegarek też dwa raz na dobę pokazuje dobrą godzinę. Chłopak nie ma determinacji i chęci do walki na angliekisch boiskach. Ani u Ole ani u Ten Haga. Skoro taki Bruno od lat gra z zaanagżowaniem to nie zespół jest problemem tylko mental zawodnika.
» 2 maja 2024, 14:48 #193
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2024 15:24

Jeden mecz? Niezle was odkleiło. Może warto schować dumę do kieszeni i przestać robić z siebie pajaców bo Sancho biorąc pod uwagę wszystkie mecze dla Borussi ma najlepsze noty z całej drużyny z Dortmundu.
Wg whoscored w lidze 7,06 lepsi są tylko Brandt (7,07 i Malen 7,10) natomiast w LM Jadon zostawia kolegów daleko w tyle z notą 7,34 drugi jest Kobel z notą 7,19.

Nie pasuje wam to do narracji ze Sancho jest zepsuty i nie przejdzie wam przez gardło ze Ten Hag się pomylił a klub nie wykorzystywał w pełni potencjału Anglika. Uwierzyliście w bajki Eryczka ze Sancho się nie przykłada i powtarzacie jak mantrę a Jadon was ucisza zakute łby.
» 2 maja 2024, 15:23 #192
toporny: Sancho ma więcej dobrych występów na tym wypożyczeniu niż Rashford, Hojlund i Antony razem wzięci.
» 2 maja 2024, 15:34 #191
kleks: Już tego pierdzielenia o "mentalu" i "zaangażowaniu" nie da się czytać. Sama obecność rashforda w tej drużynie powinna dyskredytować jakiekolwiek działania, decyzje czy komentarze w tej materii na temat sancho czy kogokolwiek innego. Jak można iść jak ślepy baran za tymi pięknymi słówkami jak ciągła obecność właśnie takich ananasów jak Rashford mówi sama za siebie że nie chodzi o żadne zaangażowanie a o ego nadętego Holendra.
» 2 maja 2024, 15:36 #190
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2024 15:51

Dokładnie w sedno. Chłop najpierw próbował budować ego odstawiając Ronaldo. Później chciał wyjść z schematu pozbywając się zawodnika z najlepiej obstawionej pozycji w zespole i sprowadzając w jego miejsce Onane ale nie wypaliło i Holender zamiast dać szanse rezerwowemu Bayindirowi żeby próbować ratować sezon to przerżnął wszystko już w grudniu tylko po to żeby postawić na swoim a na deser zafundował wojenkę medialna z Sancho po której domagał się przeprosin bo wielka duma ucierpiała gdy zawodnik zaczął się bronić po jego ataku.

Tymczasem Ronaldo i Sancho pokazują doskonale jak bardzo Erik sie przeliczył. Szkoda ze De Gea nie chciał nigdzie grać bo mógł być gwoździem do trumny Holendra gdyby w nowym zespole tez robił dobra robote.

Obrońcom Holendra pozostają argumenty o lidze arabskiej i bundes lidze i brak klubu u De Gei bo niestety w United po „porządkach” Ten Haga poprawy wciąż brak.
» 2 maja 2024, 15:49 #189
Batigol222: Problemem jest to, że piłkarze bez ambicji z miejsca dostają ogromne tygodniówki i status gwiazd, więc nic dziwnego, że potem nie chce im się grać. A Sancho i tak nie sprawdzi się w Premier League (zresztą, już się nie sprawdził: 58 występów, 9 bramek i 6 asyst). To nie jest zawodnik, który będzie harował w każdym meczu od pierwszej do ostatniej minuty. Do tego, Premier League jest bardziej atletyczna i szybsza od innych rozgrywek. Po Sancho w United zawsze było widać, że unikał gry w kontakcie i szybko się zniechęcał. Jeżeli ktoś naprawdę w niego wierzy, to w sumie dlaczego nie wierzyć jeszcze w Rashforda i Martiala?
» 2 maja 2024, 16:10 #188
kleks: Dobra ale tu nie ma nawet dyskusji o tym czy ktoś się nadaje do PL czy nie tylko mowa o samym MU, do którego z jakiej racji miałby się nie nadawać? Kto z obecnego składu e takim razie nadaje się do PL? Sancho nie, ok. Antony się nadaje? Większość składu się nie nadaje a obrywa się tylko wybranym
» 2 maja 2024, 16:24 #187
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2024 16:40

Batigol co do pierwszego zgoda, tygodniówki są zbyt duze i w jakimś stopniu na pewno miesza to w głowach piłkarzy. Co do Sancho trochę się nie zgodzę. Piszesz o 58 meczach ale gdy spojrzeć na liczbę minut i policzyc ile pełnych spotkań rozegrał Sancho to z tych 58 robi się 40.

Dlaczego wierzyć w Sancho a nie w Martiala i Rashforda? Bo w nich wierzymy już od 7-8 lat, przeżyli tu oni 4 poważnych menadżerów i są w wieku w którym powinni mieć już najlepsza formę. W przypadku Sancho Ten Hag był pierwszym menadzerem z którym przepracował sezon i grał tak na prawdę w kratkę często ustępując miejsca ulubieńcom trenera. Nie wiemy tez jaki jest prawdziwy powod tego ze Sancho nie gra u nas z prawej strony. Jadon jest odpowiednio 3 i 5 lat młodszy od Rashforda i Martiala wiec on w perspektywie 2-3 sezonów może wejść jeszcze na wyżyny swoich możliwości.
» 2 maja 2024, 16:37 #186
Leh: Piwal - a jest taka możliwość, że Erik się myli i popełnia błędy, a jednocześnie Sancho zwyczajnie brakuje pracowitości?
Musi to być czarno-białe? Musi być nieomylny Erik i leń Sancho albo łysy bajerant i boski Sancho?
Bo jak dla mnie Jadon miał tu trzy lata, trzech trenerów i pod żadnym nie zagrał nawet ułamka tego, co oczekiwaliśmy.
Erik miał jeden naprawdę dobry sezon w United. Sancho nie miał ani jednego.
Uważam, że ten przypadek można wyciągnąć z tej dyskusji. Erik popełnia błędy i być może będą kosztować go one posadę. Natomiast Sancho pokazał przez te 3 lata, że ten klub go przerasta.
» 2 maja 2024, 16:51 #185
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2024 17:01

Leh, tylko ze Sancho łącznie z 3 lat na boisku w koszulce United spędził na boisku mniej minut niż Bruno w sezonie 22/23 i niewiele więcej niż Rashford w tym samym sezonie. Trudno jest wiec mówić o czymś takim jak ogranie z kolegami czy rytm meczowy. Chciałbym by Jadon dostał tyle szans na przełamanie co Rashford. Oczywiście jest szansa ze zarówno Sancho jest leniwy jak i Ten Hag się myli ale wypożyczenie Jadona pokazuje nam co innego dlatego uważam ze powinien dostać jeszcze jedna szanse u nowego menadżera. Łatkę lenia przypiął mu Ten Hag który dokonał juz wielu błędnych ocen bedac w tym klubie.

Jeśli Sancho nie sprawdzi się u nowego menadżera to powinnismy sie go pozbyc bez żalu.
» 2 maja 2024, 17:00 #184
DevoMartinez: Jak ograniczoną trzeba mieć głowę by nie widzieć, że większosć jedzie tez po Rashfordzie właśnie za ten brak zaanagżowania.
» 2 maja 2024, 17:13 #183
Piwal: Nie mniej niż Ci którzy widzą w tym sezonie jeden dobry mecz Sancho w Borussi Devo.
» 2 maja 2024, 17:15 #182
kleks: Ty sobie możesz jechac, a ten hag tymczasem nie traktuje wszystkich sprawiedliwie
» 2 maja 2024, 17:19 #181
Leh: Piwal - ale przecież Ty doskonale wiesz, że to co piszesz, to nieprawda. I rozumiem rozczarowanie Erikiem ale nie rozumiem podawania nieprawdziwych argumentów:
- łatki lenia nie przypiął Sancho Erik. Mówiono o tym już w drużynach młodzieżowych. Jadon był największym talentem w angielskiej piłce, ale problemy zaczęły się już w juniorach. Jadon zaczął tracić szybkość. Zaczęli w hierarchii w młodzieżówce prześcigać go bardziej dynamicznie gracze, jak Foden. I Jadon nie chciał pracować nad fizycznością. Zrozumieli to w City i go oddali, bo wiedzieli, że ma niespotykany talent (bo ma) ale go nie spełni bo nie ma fizyczności, a to wymaga gigantycznej pracy, której on nie chciał wkładać. Jadon sam źle to zniósł i trochę się pogodził z tym, że on tego talentu nie spełni. Wtedy zaczęły się informacje o braku zaangażowania na treningach. W Borussi i w kadrze. W United również było to.problemem przed przyjęciem Erika
- Erik powiedział na głos coś co było tajemnica poliszynela. Oczywiście jest pytanie czy powinien o tym mówić wprost czy nie. Natomiast to co powiedział nie było jego wymyslem.
- Jadon zagrał przez trzy lata tyle co Bruno w jednym sezonie. Prawda. Tylko czemu? Przez zmowę Ole, Rangnicka i Erika? Naprawdę nie pamiętasz że Erik dał.mu wolne od piłki, pozwolił.pracowac nad psychika i nad formą w odosobnieniu? Nie pamiętasz jak Erik stał z nim przy linii bocznej i jak Jadon po powrocie się uśmiechał i jak wszystko miał być pieknie?

Jadon zawiódł. Zawiodl.przede wszystkim siebie i swój talent. Erik zrobił bardzo dobrze że dał mu to wolne od piłki. Może.i zrobił źle że potem publicznie powiedział, co powiedział. Ale znowu ...

Naprawdę nie powiedział nic wielkiego :) Powiedział dokładnie: Jadon nie znalazł się w kadrze z powodu występów na treningu.

To jest naprawdę aż tak obraźliwe? Jest obraźliwe dla Jadona który zwyczajnie sobie ze sobą nie radzi... Obiektywnie to jest wypowiedź wątpliwa ale daleko od zmieszania chłopaka z błotem. Sprawa by całkowicie ucichła gdyby Sancho nie odpowiedział.

Fajnie że rozegrał dobry mecz. Chłopak ma.potencjal. Ale cała.jego kariera wskazuje że go nie wykorzysta.

Serio, pewne rzeczy warto ocenić obiektywnie. Masz sympatię do Jadona i w niego wierzysz? Spoko. Ale pisanie że Erik przypiął mu jakaś.latke jest nieprawdziwe i nieuczciwe
» 2 maja 2024, 17:24 #180
DevoMartinez: No. Mistrz Sancho, w lidzie 836 minut 2 bramki i asysta. LM 409 min 1 bramka. Król boiska normalne. Nie nadaje się na lige angielską i tyle. To nie tylko u tego znienawidzonego Ten Haga się nie sprawdził.
» 2 maja 2024, 17:25 #179
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2024 18:40

Nie Leh to Ty po raz kolejny świadomie zakrzywiasz rzeczywistość:
1. Jadon szybkość zaczął tracić pod koniec pobytu w Borussi gdy nabrał masy mięśniowej przygotowując się do powrotu do Anglii. Był jedynym reprezentantem grającym poza Anglia i wiele klubów go kusiło do powrotu do kraju.
2. Problemy w młodzieżówce o których piszesz nie były niczym z czym nie zmagali się inni piłkarze chociażby wymieniony przez Ciebie Foden. Nocne życie imprezy niestety są często elementem życia młodych a w Borussi uważali ze wieczorny Fortnite wcale nie jest najgorsza opcja spędzania czasu wolnego.
3. Kolejnym Twoim kłamstwem jest to ze City pozwoliło mu odejść bo się na nim poznali. Otóż nie. Sancho w wieku 17 lat wyróżniał się na tle młodzieżowego zespołu na tyle ze chciał już dostać szanse w zespole seniorskim a City nie mogło mu tego obiecać i chcieli wprowadzić go do zespołu stopniowo. Sancho dostał propozycje z Borussi która wykorzystuje takie okazje i nie boi się stawiać na młodych a widząc debiutującego tam w wieku 17 lat Pulisica Jadon ani chwili się nie wahał.

Jadon nie zawiódł w Manchesterze, jest jeszcze za młody i za mało szans dostał by moc to powiedzieć. W dodatku wiele osób uważa ze to w klubie jest problem z marnowaniem talentów. Udany powrót do Borussi jest tylko tego potwierdzeniem.

Co do wypowiedzi Erika nie powiedział prawdy tylko palnął cokolwiek żeby usprawiedliwić swój wybór. Zgadzam sie ze nie obraził piłkarza, wbił mu może mała szpilkę ale i Sancho nie wytoczył na Erika dział tylko podniosl tarcze. Erik nie spodziewał się ze Sancho mu odpowie a gdy tak się stało chcial zachować twarz domagając się przeprosin co było już lekka przeginką z jego strony.

Sympatii do Jadona nie mam ale wciąż widzę w nim potencjał i niewykorzystany talent i uważam ze powinien dostać więcej szans kosztem pupili trenera.

Devo Tobie już chyba nie warto odpowiadać. Przemilczales zupełnie temat świetnych ocen meczowych Sancho i niczym jakiś Pyra czepnales się bramek nie myśląc jaka robote może wykonywać zawodnik mimo braku liczb. Nie bez powodu ma takie oceny.
» 2 maja 2024, 18:38 #178
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2024 18:57

Dodam jeszcze ze niektórzy piłkarze Borusii byli pod wrażeniem pracowitości Jadona a potwierdzenie reszty tego co opisałem znajdziesz tu:

borussia.com.pl/news/24093/jadon_sancho_bedzie_najwieksza_gwiazda_pilki_noznej_ale_tylko_na_swoich_warunkach/

Podrzucił mi to na priv jeden z użytkowników który nie chciał się udzielać w komentarzach. Udanego lądowania po zderzeniu z rzeczywistością życzę.
» 2 maja 2024, 18:57 #177
Leh: Piwal - przeczytałem ten artykuł który podeslales. Pep zaproponował Jadonowi żeby spróbował sił przeciwko najlepszym obrońcom na treningu.
Ten uznał że szkoda czasu i przenosi się do Borussi.
Wiesz kogo mi to przypomina? Pogbe. Taki sam talent jak Jadon, czyli wybitny. I tak samo niechętny do pracy. Pozbawiony cierpliwości.
Pogba miał swoje wielkie momenty ale cała kariera to jednak historia niespełnienia. Więcej okresów gry słabej niż dobrej
To samo Jadon.
To jest taki typ piłkarza który nie umie osiągnąć regularności. Przyznaję, wciąż jest młody ale ta tendencja jest bardzo wyrazna.
Piłkarz na tym poziomie nie może wybierać meczów. Nie może raz zagrać super a raz zupełnie znikać.
Zgadzam się natomiast że to jest w United problem systemowy. U nas bardzo niewielu piłkarzy potrafi prezentować równa formę na przestrzeni sezonu a co dopiero lat. To jest bez wątpienia sytuacja do poprawy.
Co do Jadona - koniec końców wystarczyło głupie "przepraszam". To nie jest aż tak dużo. Trener powiedział o słowo za dużo, ale Jadon wyjechał z zarzutami o kłamstwo. Klub z nim rozmawiał i chłopak postanowił iść w zawarte. To też mówi o wybujałym ego. O niechęci do stawiania czoła sytuacji. I o ucieczce
Tak jak uciekł z City jak ucieka dziś z United. I uważam że trzeba nad tym przyjść do porządku.
» 2 maja 2024, 19:14 #176
DevoMartinez: "Co do wypowiedzi Erika nie powiedział prawdy tylko palnął cokolwiek żeby usprawiedliwić swój wybór."

Oczywiście, że powiedział prawdę bo wypłyneły filmiki z treningu. Także na poparcie tezy, że słabo trenował i za to nie zagrał ktoś udostępnił dowody tym samym potwierdził, że trener mówił prawdę. Ty na poparcie swojej tezy, że trener palnął cokolwiek masz jakieś dowody? Czy znowu na zasadzie tak jest bo tak uważam?

Srednia Sancho nie jest wybitna tylko przyzwoita na tle innych zespołów bundesligii. W Bvb się wyróżnia i tyle. Nabije je udanymi dryblingami i kluczowymi podaniami. Nie wiem jak to się przekłada na liczby zespołu bo nie oglądam budesligi Patrząc na dorobek to 1 asysta we wsyzstkich rozgrywkach nie wygląda dobrze. W bramkach na 90 to poziom Martiala z obecnego sezonu czyli bramka co 400 min plus minus. I zdecydownaie gorzej od Rashforda. Serio nie wiem czym wy się ekscytujecie z tym Sancho. Bo zrobił rekordową liczbę dryblingów z psg? Czemu z obrońcami angielskimi mu tak dobrze nie szło? W sumie przypomina się Depay jak się zderzył z obrońcami w Anglii a we Francji wyglądał jak kot.
» 2 maja 2024, 19:28 #175
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2024 20:40

Leh:

Pep zaproponował Jadonowi żeby spróbował sił przeciwko najlepszym obrońcom na treningu. Ten uznał że szkoda czasu i przenosi się do Borussi.

Pytanie tylko jak faktycznie wyglądała ta propozycja. Znajac Pepa i jego metody albo byłoby to testowanie przez 1-2 sezony albo tekst na zasadzie, ograsz kolegów to dostaniesz miejsce w składzie, nie to ława bo mam lepszych. Sam sobie odpowiedz jakie szanse miał 17 latek z akademii z takim Walkerem w Prime. Gdyby Garnacho dostał ultimatum żeby ograć Walkera w prime tez by nie dał rady i byśmy go pewnie na boisku nie widzieli jeszcze.

Porównanie Sancho do Pogby nie do końca trafione bo Pogba był mocno sterowany przez swojego agenta i mocno przeginał. Sancho nie ma tego problemu. On po prostu chce grać i cieszyć się piłka.

Co do „głupiego przepraszam” to uważam ze w klubie takie sprawy powinno załatwiać się inaczej niż oczekiwaniem publicznych przeprosin. Rozmowa za zamkniętymi drzwiami, wyciszenie sprawy w mediach i powrót do gry tak jak to było z uchlanym Rashfordem. Jakoś nie pamietam by za poprzednich menadżerów włącznie z SAFem stosowano tu taki szantaż wobec piłkarzy tylko po to żeby się dowartościować. Drużyna miała cel i menadzer nie mógł sobie pozwolić na tak lekkomyślne ruchy jak odsunięcie zawodnika z tak błachego powodu.

Devo Ty się mnie pytasz o dowody ? podeslij ten filmik z treningu bo ja tez mogę napisać ze po sieci krąży filmik jak molestujesz małe kotki w piwnicy i ze są na to dowody ale będzie to równie bezwartościowe jak to co Ty wypisujesz.

Nie wiem tez po co dyskutujesz z faktami w postaci ocen meczowych. Wali mnie czy te oceny ma za dryblingi, asysty drugiego poziomu, podania do tylu czy coś innego. Faktem jest ze jest najlepiej ocenianym zawodnikiem Borussi w tym sezonie a Ty sie ośmieszasz pisząc ze to jeden mecz.
» 2 maja 2024, 20:35 #174
brazylianwisnia: Co tu ma do rzeczy ETH? Przyszedł w gazie z BVB do Ole który grał styl bardo pasujący do Sancho. Nie pokazał nic. Pozniej tez nic nie pokazywał. Sorry ale już wolałbym, żeby Martial został niż Jadon.
» 2 maja 2024, 22:46 #173
DevoMartinez: Piwal: Nie mam nic lepszego niż grzebać w necie za starym filmikiem sprzed pół roku :D Sam sobie poszukaj. Nie tylko ja go widziałem.
» 3 maja 2024, 12:01 #172
Puchaty: Pisałem o tym przed paroma dniami. Z taką padaką jak gra obecnie MU, to szczerze dziwię się, że praktycznie nie słychać o próbach wyrwania go z klubu.
» 2 maja 2024, 11:13 #171
Litosci: Grając kosmiczne sezonu w sportingu tez jakoś mocno rozchwytywany nie był
» 2 maja 2024, 11:27 #170
Puchaty: Jedyna nadzieja w tym, ze on nie chce grać dla innego klubu...
» 2 maja 2024, 11:44 #169
brazylianwisnia: Duży koszt, duże ryzyko czy wpasuje się gdzieś jako jeden z wielu a nie jako lider.
» 2 maja 2024, 14:18 #168
PogBooom: Dziwi mnie ze jeszcze nikt nie napisał że Sancho za słaby na premier league jak to często bywa na tej stronie w przypadku piłkarzy którzy nie sprawdzili się w naszym klubie...
» 2 maja 2024, 11:00 #167
brazylianwisnia: Ile razy można pisać o oczywistościach? Gość nie potrafi żadnego kolka przedryblowac. Antony przy nim to wirtuoz. Obaj jednak nadają się do kopania ziemniaków.
» 2 maja 2024, 11:03 #166
toporny: Hojlund też za słaby na Premier League.
» 2 maja 2024, 11:12 #165
StewieGriffin: BRAZYLIANWISNIA - no z tym, że Antony przy Sancho to wirtuoz to jednak mocna przesada. Anglik wyglądał słabo, ale Anotny wygląda jeszcze słabiej.
» 2 maja 2024, 12:11 #164
brazylianwisnia: Nie jest przesada. Antony chociaż pokaże czasem trochę szybkości i durnej techniki a Sancho gra jak wyrobnik bez techniki i szybkości.
» 2 maja 2024, 14:16 #163
krzys93: "Antony chociaż pokaże czasem trochę szybkości i durnej techniki" xd nic głupszego już dzisiaj nie przeczytam
» 2 maja 2024, 21:37 #162
SickRabbit: Możecie ujmować Sancho, ale to półfinał LM, w którym zagrał bardzo dobrze.
» 2 maja 2024, 10:29 #161
NexaT: No to super, jeden meczyk i zaufanie kibiców na dp zdobyte ponownie. Przedłużyć kontrakt i dać podwyżkę.
» 2 maja 2024, 11:18 #160
Nordi14: dokładnie.
W ostatnim meczu sezonu Martial zagra, zrobi asystę i ludzie tu będą pisać żeby został.
» 2 maja 2024, 11:33 #159
Litosci: To jest identyczna sytuacja do Ogsa, Mourinho, ETH, LVG i innych piłkarzy. Zagramy padake to Mou i reszta było wuefistami, a piłkarze przeplaconymi panienkami. Zagrają mecz świetnie i zmiana narracji. Tyczy się to i piłkarzy i trenerów. Jesteś tak dobry jak twój ostatni mecz idealnie w United się sprawdza. Dlatego nadal tu siedzą Martiala, Shawy i inne Jaśki. Wieczne dawanie szansy, bo kiedyś zagrał dobry mecz albo może za 10 meczów znowu zagra wybitny. O wiele bardziej wolałbym piłkarza, który gra równy DOBRY sezon niż 2 mecze dobre 2 żałosne i jeden wybitny
» 2 maja 2024, 11:35 #158
SickRabbit: Myśłałem, ze tak banalne zdanie każdy zrozumie, po prostu zagrał świetnie na takim szczeblu LM :D
» 2 maja 2024, 16:04 #157
GandiGanda: Rangnick says no to Bayern FC
Hmmm ciekawe
» 2 maja 2024, 10:05 #156
Puchaty: Rangnick był najlepszym managerem jakiego mieliśmy pi SAF.
» 2 maja 2024, 11:15 #155
Aln555: Puchaty, co on niby osiągnął u nas?
» 2 maja 2024, 11:27 #154
jayjay2: Rangnick był najgorszym managerem jakiego mieliśmy po SAF*
» 2 maja 2024, 11:34 #153
kckMU: Ralf to wybitny specjalista, szanowany przez każdego jednego w świecie piłki.

Gadanie o osiągnięciach w United przez kilka chwil to umysłowy dramat.
» 2 maja 2024, 15:06 #152
Leh: Sancho jak to Sancho przez ostatnie 3 lata - zagra świetny mecz, potem zniknie, potem znów zagra świetnie

Jak mu wyjdzie jakiś drybling, to dostaje wiatru w żagle i zaczyna grać. Jak nie wyjdzie, to się załamie. Jak Rashford. Jak Antony.

Ale najgorsze jest, w jakiej my znaleźliśmy się D...

Wydaliśmy na te skrzydła 158 mln - na samego Sancho i Antony'ego. Mamy na tych skrzydłach dwóch turbo zdolnych wychowanków - Rashforda i Greenwooda. I dziś ta 4 nie jest łącznie warta tyle, ile ta 2 za którą daliśmy 158 mln.

Masakra.
» 2 maja 2024, 10:02 #151
Litosci: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2024 11:39

Dlatego tak bardzo podziwiałem chociażby Hazarda, Bp mu czasami nie szło, kopali go po nogach a on nadal grał swoje. A taki Rashford, czy Martial jak nie mogli strzelić bramki czy kogoś przejść, to łeb w dol i już było wiadome, ze do końca meczu będą kaleczyć
» 2 maja 2024, 11:37 #150
Reico100: Cieszy mnie dobra forma Sancho, może łatwiej trafi się jakiś frajer, i zechce go od nas kupić.
» 2 maja 2024, 09:48 #149
toporny: Jeśli klub kupujący bardzo dobrego piłkarza w formie, za połowę jego wartości nazywasz frajerami to jak nazwiesz United, które na tym transferze straci jakieś 70 milionów.
» 2 maja 2024, 10:51 #148
brazylianwisnia: Za 15mln go nie sprzedamy. Jak ktoś go kupi za 45mln to zyskamy 40 a nie stracimy 45 bo dziś nic nie daje drużynie. Miał szanse u Ole i u ETH I nie pokazał nic imponującego.
» 2 maja 2024, 11:04 #147
toporny: Policz jeszcze pensje, która nadal płaci United ponad 400 tysiecy euro za tydzien przez dwa lata to jest prawie 42 mln euro to jeszcze za mało napisałem.
» 2 maja 2024, 12:00 #146
Piwal: No nagrał się u tego Ole 3 miesiące. U Eriks tez nie dostał tyle czasu na boisku ile Rashford i Antony.
» 2 maja 2024, 15:26 #145
MiSt: Dla mnie forma Sancho to kolejny znak, który pokazuje, że problem United leży głębiej niż nieodpowiedni zawodnicy, trener, czy taktyka. Być może przy obecnym stanie klubu nie da się osiągnąć większych sukcesów. Cieszy mnie, że Sir Jim wymienia ludzi zarządzających klubem na specjalistów. Jedynie tutaj widzę nadzieję na poprawę. Sprawne zarządzanie i sensowny plan - tylko to może nas przywrócić do czołówki. Prawdopodobnie zajmie to sporo czasu. Jestem jednak w stanie poczekać kilka lat, by udało się zbudować podstawy dla przyszłych sukcesów.
» 2 maja 2024, 09:02 #144
mycka86: Gość w BvB uzbierał zawrotne 3 gole i 2 asysty w 20 meczach. A po 1 dobrym meczu zapanował narracja jakoby podbijał świat. Ręce opadają.
» 2 maja 2024, 09:10 #143
mervel: FORMA Sancho idealnie ilustruje jego grę- kilka słabych meczów, kilka przejdzie obok bez wkładu a potem nagle jeden, dwa dobre i znów znawcy wychodzą z piwnicy. Dlatego liga angielska i reprezentacja go zweryfikowała
» 2 maja 2024, 09:26 #142
krzys93: w dalszym ciągu mówimy o gościu, który przez kilka miesięcy był odsunięty od treningów z drużyną a na poziomie półfinału LM potrafił zrobić różnicę dla porównania nasz brazylijski magik zrobił dokładnie takie same cyferki na przestrzeni 36 meczów
» 2 maja 2024, 09:28 #141
GandiGanda: Sprzedać za 30 jak tylko przyjdzie oferta i tyle. To samo bym zrobił z Antonym.
Zostawiłbym Greenwooda ale pewnie pójdzie wymianka za Bremera albo w stronę laligi
» 2 maja 2024, 09:59 #140
MiSt: Nigdzie nie napisałem, że Sancho ma aktualnie topową formę i jest jednym z najlepszych skrzydłowych na świecie. Na pewno ma lepszą formę od tej, którą pokazywał w United. Właśnie to mnie zastanawia, że praktycznie żaden zawodnik nie gra na odpowiednim poziomie lub gra tylko przez kilka spotkań w sezonie.

Moim skromnym zdaniem powinniśmy go sprzedać, bo ma chłopak problemy z mentalnością. Ciekaw jestem jak to rozwiąże nowy zarząd.
» 2 maja 2024, 10:20 #139
toporny: Z miejsca jest podstawowym piłkarzem, po każdym meczu praktycznie zbiera dobre noty, ale piecze przyznać racje, że United znowu się zbłaźniło. Zaraz będzie grać w LM, a United nawet może nie zagra w LKM, prawda jest taka, że gra lepiej niż cała nasza ofensywa, może po za Bruno.
» 2 maja 2024, 10:58 #138
sturmik: Czyli jak to ? Sancho - nasz zawodnik - najlepszym pilkarzem w meczu pólfinalu Ligi Mistrzów i nawet malego posta na DP o tym nie ma? Az tak pod kreska ten zawodnik jest?
To jest wciaz nasz gracz i moze wrócic do skladu jesli lysy mitoman odejdzie z koncem sezonu.
Przeciez reszta naszych gwiazd United moze poogladac rozgrywki LM na tym etapie wylacznie w telewizji.

Facet zrobil najwiecej dryblingów w meczu LM od czasu Leo Messiego (w meczu oczywiscie z nami XD ).
» 2 maja 2024, 07:23 #137
Piwal: Taki post się w narracje nie wpisuje.
» 2 maja 2024, 08:27 #136
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2024 08:30

Ja postawiłem na nim kreskę.

To dobry piłkarz. Podobnie jak Pogba czy Martial. Ma duże umiejętności czysto piłkarskie, ale nie posiada mentalności zwycięzcy i swoje wysokie umiejętności pokazuje średnio 1 na 10 spotkań. Budując kadrę wokół takich piłkarzy dalej będziemy się bujać na granicy 4-6 miejsca zamiast walczyć o trofea.

Manager nie ma tu nic do rzeczy.
» 2 maja 2024, 08:29 #135
kleks: Ale sancho już nie ma a my drzymy o to czy nie spadniemy na 7 miejsce więc gdzie nam do 4 miejsca. Chyba że to jego zła aura przeszkadza naszym pracowitym piłkarzom z rashfordem na czele w graniu w pilke
» 2 maja 2024, 08:51 #134
mycka86: Zgadza się, klub jest dołku, kadra wymaga przebudowy. Czy z Sancho mielibyśmy więcej ptk? Nic na to nie wskazuje. Skoro u nas w 82 meczach strzelił 12 bramek I miał 6 asyst. A w BvB podbijając świat w 20 meczach uzbierał 3 gole i 2 asysty.
» 2 maja 2024, 09:07 #133
Kundziu: Sancho to można wspominać jak się znajdzie jakiś frajerski klub, który za niego zapłaci przyzwoite pieniądze, a nie po jednym błysku od czasu wypożyczenia z naszego klubu. Chyba, że dalej będziemy się nabierać i bujać kolejne lata z takimi najemnikami.
» 2 maja 2024, 10:33 #132
M4S73R: Bundesliga i Serie A zapewniły sobie 5 miejsce w UCL
» 1 maja 2024, 23:43 #131
LeoPepsi: Nie rozumiem dlaczego Sancho przez dwa lata nie chcial grac na prawej stronie, mimo ze specjalnie na ta pozycje byl sprowadzony, a teraz jak gdyby nigdy nic w Borussi znowu popyla na prawym skrzydle i gra najlepszy mecz od transferu
» 1 maja 2024, 23:18 #130
DevoMartinez: Bo na jeden mecz każdy leser może spiąć poślady.
» 2 maja 2024, 00:37 #129
kleks: Tak tak, dobrze że oczyściliśmy kadrę z leserów i nasi pracownicy roku zapewniają nam ostra jazdę bez trzymanki
» 2 maja 2024, 05:22 #128
tygrys26: A tak z ciekawości. To jakieś potwierdzenie info, że nie chciał tam grać czy doniesienia jakoegos The Sun?
Bo każdy tak pisze, a nie pamiętam zeby ktoś powazny to powiedział, że Samcho nie chce grać na prawej.
Tym bardziej nie chcr mi się w to wierzyć bo Sancho w reprezentacji i w BVB nie ma problemu żeby grać jako PS
» 2 maja 2024, 06:36 #127
brazylianwisnia: Przeciez to plotki wyssane z palca, że nie chce grać na PS.
» 2 maja 2024, 11:06 #126
waingro: Niech do tego klubu trafi ktoś normalny, a nie wuefista co robi transfery z synkiem. Przecież jakby to ktoś poukładał i przy powrocie Sancho i Greenwooda, można zrobić atak za darmo.
» 1 maja 2024, 23:12 #125
mervel: Jakie transfery z synkiem?
» 1 maja 2024, 23:26 #124
wider: pewne chodziło mu o to że syn eth pracuje w jakiejś agencji która opiekuje się kilkoma zawodnikami których eth tutaj zakupił
» 2 maja 2024, 01:07 #123
mervel: Problem w tym że to bzdura- kolejna wymyślona rzecz, a ludzie to łykają i powtarzają dalej.
» 2 maja 2024, 08:07 #122
Piwal: Agencja SEG w której pracuje Nigel Ten Hag była zaangażowana w transfer Hojlunda i wypożyczenie Amrabata.
» 2 maja 2024, 08:36 #121
mervel: No i? Hojlund to udany transfer a na tle kilkunastu pozostałych zakupów z innymi agencjami to chyba lekka teoria spiskowa ze robi transfery z synkiem?
» 2 maja 2024, 09:32 #120
toporny: Hojlund udany transfer 8 goli w lidze, z tego może ze dwa dające pkt, większość meczy gra z nim to gra w 10, odstaw ten towar bo jakieś widzisz niestworzone rzeczy.
» 2 maja 2024, 11:02 #119
krzys93: "Hojlund to udany transfer" kurtyna
» 2 maja 2024, 11:39 #118
Piwal: No i? Piszesz:
„Problem w tym że to bzdura- kolejna wymyślona rzecz,” - to Ci odpisuje jak się sprawa ma. To nie jest teoria spiskowa tylko fakt ze Ten Hag robi transfery z agencja synka.

Hojlund to udany transfer za 75 mln? No raczej nie. Zapłaciliśmy za niego cenę jaka płaci się za topowego strzelca dającego +20 goli na sezon a on nie robił tego ani w Atalancie ani u nas. No chyba ze mówimy o tym ze to udany transfer dla Atalanty.
» 2 maja 2024, 15:15 #117
mervel: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2024 19:48

20 latek w nowej lidze i innych rozgrywkach strzelił 14 goli póki co i jest to bardzo przyzwoity transfer. Jak jeden z drugim bystrym myśleli że strzeli 30 to już wasz problem.
» 2 maja 2024, 19:47 #116
mervel: Ach no i toporny jak zwykle topornie z logiką i faktami- większość jego goli dała punkty w lidze
» 2 maja 2024, 19:51 #115
toporny: Ty czytasz w ogóle co piszesz? Takie głupoty wymyślasz i błaźnisz się, żeby tylko nie przyznać racji w oczywistych kwestiach, Hojlund to może być udany transfer, ale jego większość meczy była słaba ,a wkład w pkt minimalny, wręcz przeciwnie bo z napastnikiem na poziomie top4 by było, ale takiego w tym klubie nie ma, zdrowy Martial więcej by nastrzelał.
» 2 maja 2024, 20:11 #114
krzys93: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2024 21:39

do usunięcia
» 2 maja 2024, 21:39 #113
M4S73R: Jadon Sancho zaliczył więcej dryblingów w pierwszej połowie przeciwko PSG w Lidze Mistrzów niż przez CAŁY pobyt w Manchester United
» 1 maja 2024, 23:06 #112
krysbe: Nasuwa sie jedno pytanie, czy to z piłkarzami jest cos nie tak czy ewidentnie wina leży po stronie klubu?. "Śmierdzący leń" Sancho gra świetne zawody, nie tylko w dzisiejszym meczu zresztą. Weźcie pod uwagę jak długą przerwę miał od gry, ale co z tymi wszystkimi piłkarzami którzy tutaj trafili i jak wypadali?. Di Maria, Depay, Kagawa, Mychitarian, Sancho itd.
» 1 maja 2024, 22:55 #111
kamilllo777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.05.2024 23:10

Normalnie można to byłoby zgonić na farmersku lige Niemiecką z której aż 3 kluby sa w półfinałach Europejskich a z Anglii nie ma nikogo. Ale warunki półfinału to już weryfikacja a Sancho zagrał naprawdę dobrze mimo że od 65minuty dychał rękawami to praktycznie wykreował na zmęczeniu 2 akcje bramkowe w 3ciej kwarcie meczu, No cóż... Może to jego dzień konia był że dziś dojechał z formą tylko reszta tego nie wykorzystała.
» 1 maja 2024, 23:08 #110
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.05.2024 23:22

Di Maria, Depay, Kagawa, Mychitarian, Sancho. Serio ? Jeszcze może Young i Darmian ?

Z wymienionych piłkarzy kto grał dobrze po odejściu od nas ? Może ADM, ale był bardzo nie regularny, co w słabszych ligach jakoś przechodziło.

Nie żartuj z Sancho. Świetnie, że zagrał dobre zawody. Szczerze to życzę mu hattricka w finale, to może uda się go sprzedać i ktoś nabierze się na jego 'wielki talent'. Gość odkąd trafił do BvB na 20 meczów zagrał może 3-4 dobre zawody.
» 1 maja 2024, 23:22 #109
recowski: Miki i Darmiam jak by nie było osiągnęli dużo więcej niż cały Manchester przez lata. W Interze dają radę a zespół cały czas jest w top
» 2 maja 2024, 00:17 #108
mycka86: Bo to nie są źli piłkarze. Ale Miki od nas trafił do Arsenalu gdzie również był wielkim flopem i po 2 latach nie mogąc go sprzedać zaczęli wypożyczać, po czym trafił do Interu, gdzie owszem zdobywa trofea, ale nie jest liderem drużyny.
» 2 maja 2024, 08:33 #107
emenems: Ktoś na tej stronie posiada informacje dotyczące sztabu Manchesteru United i ich trenerów? Ogladajac BVB zastanawiam się czemu my od kilku lat fizycznie wyglądamy jakby chłopaki przed każdym meczem mieli ostry melanż. Osoba odpowiedzialna za przygotowanie kondycyjne się zmienia co jakiś czas u nas czy wciąż ten sam trener?
» 1 maja 2024, 22:50 #106
Leh: Nasz trener przygotowania fizycznego pracuje od 2018 r. To ten sam który trenował pod koniec Mourinho, wtedy gdy Ole narzekał na brak przygotowania fizycznego :)
Potem narzekał na niego Rangnick. Erik chciał swojego (który pracował też wcześniej w Newcastle i Pałace jeśli dobrze pamiętam), ale się nie zgodziliśmy :)

To jest chyba największa komedia w tym klubie :D
» 1 maja 2024, 22:52 #105
emenems: Przecież to jest niepojęte, że my cały mecz stoimy i na koniec oddychamy rękawami, a inni mogą biegać 120 minut. Dopóki na tym stanowisku nie nastąpi zmiana, to tutaj nawet nowy właściciel nic nie zmieni.
» 1 maja 2024, 22:56 #104
Michal10: Przecież to Ten Hag odpowiada za to.
» 1 maja 2024, 23:34 #103
toporny: ETH zajechał piłkarzy, przeciążeni grali z kontuzjami to w tym sezonie są wypaleni.
» 2 maja 2024, 11:03 #102
kamilllo777: Przydałby sie u nas taki Sancho, Może by go można kupiuć.... a nie czekaj... :P
» 1 maja 2024, 22:48 #101
gorzky: dziś robi robotę trzeba przyznać, niemniej jednak po jego zachowaniu nie chciałbym go tu z powrotem, także niech podbija cenę
» 1 maja 2024, 22:49 #100
Leh: Właśnie takiego United Sancho kupiło.

Problem był chyba z dostawą bo taki Sancho nigdy nie dojechał ;)
» 1 maja 2024, 22:54 #99
Natanael: Bardziej z adresem dostawy, bo do United nikt nie dojeżdża.
» 1 maja 2024, 23:00 #98
kamilllo777: Leh sugerujesz że w Dortmundzie uwięzili piłkarskiego ducha Sancho a nam wysłali samą jego skorupę? W sumie dobry deal jak za te pieniądze :P teraz odkupic można za mniej niż połowe ceny i znów jakimś frajerom opchnąć za 80+ po 1-2 sezonach. Tam mają głowe do biznesu
» 1 maja 2024, 23:02 #97
DjTED: Ale Borussia ma szczęście w tym meczu
» 1 maja 2024, 22:42 #96
Ciechanek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.05.2024 22:45

Nie ma czegoś takiego jak szczęście w piłce. Skoro piłka trafiła w słupek, to znaczy, że był to strzał niewystarczająco dobry, żeby padł gol. Jeśli w akcji sam na sam napastnik PSG nie strzela, nie jest to szczęście Borussi, tylko zły strzał napastnika. Słupek to jest tak samo niecelny strzał jak wywalenie piłki na aut. Niczym się nie różni. Jakie szczęście?
Szczęście możesz mieć w grach losowych, ale nie tutaj.
» 1 maja 2024, 22:45 #95
DjTED: Ja widzę szczęście i pecha. Np mamy pechowego bramkarza teraz. A tu przykucnie, a tu piłka po rykoszecie za kołnierz mu wpadnie, a tu broni genialny mecz i dostaje 2 bramki w 2 minuty. Widzę pecha i szczęście. Tu milimetry na bucie i by były bramki w tym meczu dla PSG
» 1 maja 2024, 22:49 #94
Ciechanek: Tak jest. Jak bramkarz przykucnie, to ma pecha :)
A jak broni genialnie, to ma szczęście. Tragedia...
» 1 maja 2024, 22:55 #93
DjTED: No jeszcze napisz, że nie jest pechowy. Czyli brak mu umiejętności jak piłka po rykoszecie wpada mu za kołnierz
» 1 maja 2024, 23:01 #92
Freddie: Sancho juz 11 udanych dryblingow z PSG. Rekord sezonu w LM>
» 1 maja 2024, 22:35 #91
gorzky: Antony nie wiem czy miał tyle w ostatnich dwóch sezonach u nas...
» 1 maja 2024, 22:38 #90
Ciechanek: Powiedz to użytkownikowi spod spodu. Przecież Sancho to dreptak :D
» 1 maja 2024, 22:38 #89
Queue13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.05.2024 22:40

No a w United za 3 różnych trenerów było dobrze jak zrobił chociaż 1 udany drybling w meczu. Inny zawodnik.
» 1 maja 2024, 22:40 #88
M4S73R: Sancho gra w BVB na swojej pozycji prawe skrzydło. Tutaj w United fenomen z Holandii kupił Antonyego za 90M i Sancho na LS
» 1 maja 2024, 22:40 #87
Leh: Sancho miewa bardzo dobre mecze.

Ale większość ma.zwyczajnie kiepskich. W dodatku nie należy do pracusiow. Nie chce takich ludzi w tej kadrze.

Ale dziś gra świetnie. Oddaje mu to
» 1 maja 2024, 22:42 #86
szymc11: Sancho jednak to jest dreptak. W porównaniu do Adeimiego to nie daje w ataku i obronie nawet 40procent.
» 1 maja 2024, 22:20 #85
tygrys26: A co on obrońca, że ma grać w obronie?
Nigdy tego nie ogarnę, że od skrzydlwego oczekujecie gry w obronie.
Wiadomo oressing itp to musi robic, ale gra w obronie? To po co wystawiać napastników? Nie lepiej wystawić 10 obrońców przed bramkarzem?
Po drugie nie wiemy jakie są założenia taktyczne, zazwyczaj jest tak, że jeden skrzydłowy zawsze zostaję wyżej w razie potrzebny przeprowadzenia kontry. Tak więc Adeyemi jest szybszy to szybciej dobiegnie spod swojej bramki do bramki lrzeicenika niż taki Sancho. Do tego Sancho lepiej rozgrywa piłkę, więc zostaje wyżej, żeby bramkarz mógł do niego zagrać, a następnie Sancho noże rozegrać piłkę.
Ale co ja tam wiem, devilpejdżowski zawca wie lepiej, że Samcho to dreptał i tyle
» 1 maja 2024, 22:24 #84
DjTED: Przed chwilą sete wystawił po genialnej akcji na skrzydle.
» 1 maja 2024, 22:25 #83
krzys93: piękne są te opinie sekty łysego na DP
» 1 maja 2024, 22:29 #82
Leh: Sancho dobrze gra w tej drugiej połowie. On w United też potrafił zagrać dobry mecz. Tylko bardzo rzadko.
Oni są bardzo podobni z Rashfordem. I nie, Tygrysek, nie ma być obrońcą, ale to, że nie daje nic w obronie czy pressingu, jak Rashford, jest jego problemem. Tak samo jak to, że w ataku pozycyjnym on oddaje piłkę i stoi. Jak Rash.
I się obija na treningach, co zarzuca mu już trzeci trener, zarzucają byli koledzy i mówiono o tym już w młodzieżówce.
» 1 maja 2024, 22:30 #81
Ciechanek: Dlaczego gdy jakiś piłkarz radzi sobie poza naszym klubem, to jest to od razu umniejszane, zamiast przyznania racji, że daliśmy ciała w jakiejś kwestii i go puściliśmy? Tak ciężko przyznać, że ktoś ma lepiej niż my? Czy bycie kibicem United wiąże się z brakiem posiadania mózgu?
Ludzie co z Wami nie tak? Nie tylko United istnieje na świecie, kibicować im kibicujmy, ale przyznajmy też, że jest masę klubów lepszych od nas.
» 1 maja 2024, 22:37 #80
krzys93: jest pewna garstka osób na tej stronie, którym tego niestety nie przetłumaczysz
» 1 maja 2024, 22:41 #79
Ciechanek: niestety to jest bardzo duża garść i to nie jedna :)
» 1 maja 2024, 22:41 #78
Xchrisx7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.05.2024 22:14

Również pytanie do adminów: co było nie tak z moim pytaniem/sugestią dotyczącą kastingu na dodatkową moderację? Gdzieś złamałem jakiś punkt regulaminu?
Szkoda że tak szybko nie usuwacie trolli :)
» 1 maja 2024, 22:13 #77
Ciechanek: O to widzę, że dzisiaj admini mają humorek na usuwanie komentarzy tak dla zabawy chyba :)
Ale jajca są na tej stronie, przynajmniej coś się dzieje.
» 1 maja 2024, 22:16 #76
SickRabbit: Ta technologia spalonego z LM wchodzi do PL od następnego sezonu?
» 1 maja 2024, 21:56 #75
DjTED: Oby. Zawsze szybko i bez durnych rysowan
» 1 maja 2024, 22:02 #74
Dudi: Usuwajcie dalej moje komentarze, wyśmiewające głupków, śmiejących się z Artety, że odpadł z "najsłabszym" Bayernem od lat, który w półfinale Ligi Mistrzów remisuje z Realem 2:2:D Arteta, Tuchel>ostatnie 10 lat United. Boli,wiem.
» 1 maja 2024, 21:56 #73
Ciechanek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.05.2024 22:15

Dudi, zgoda 100%. Ostatnie 10 lat United to jest kpina. Nie wiem jakim trzeba być durniem, żeby śmiać się z Arsenalu czy też Liverpoolu :D No ale niestety takich pajaców na tej stronie nie brakuje. Jak dzieci w szkole. Moje jest najlepsze, Twoje jest najgorsze. Tak się poważni ludzie nie zachowują. Tylko że dla większości tutaj definicja bycia kibicem United jest równoznaczna z naśmiewaniem się z rywali. Nie da się normalnie pogadać. A prawda taka, że United jest okrutnie beznadziejnym klubem w tej chwili. Gdyby nie "historia", to nawet nikt by naszych meczów w telewizji nie pokazywał, no chyba, że dla beki.

Przeanalizujcie to co się tu dzieje w ostatnich 10 latach, nie bierzcie pod uwagę naszej "historii", jedyny wniosek jaki się nasuwa to to, że jesteśmy śmieszni, tragiczni, do niczego. Śmieją się ludzie z polskiej piłki, a United w tej chwili to pasowałoby tam w 100%.
» 1 maja 2024, 22:11 #72
Leh: Ciechanek - wiadomo, że tak jest. Jesteśmy klubem który aspiruje do Top4. I tak średnio raz na dwa-trzy lata do niego wchodzi. W lidze mistrzów wyjście z grupy jest dla nas sukcesem. Krajowy puchar jest wielkim sukcesem.
Tak to wygląda obecnie. A Arsenal gra piękna piłkę, ma świetnego trenera i mega ekipę.

Ale żeby tak zupełnie się z nich nie śmiać? :) No bez przesady. Choć powstrzymuje mnie od śmiania się to, że wolę żeby wygrał Arsenal niż City. Ale to się chyba nie wydarzy jednak
» 1 maja 2024, 22:20 #71
Ciechanek: Ja również jestem bardzo bardzo mocno za Arsenalem w tym roku. Za to co robią, takim materiałem jaki posiadają, to się im po prostu należy.
» 1 maja 2024, 22:39 #70
DjTED: Liga niemiecka w tym roku pozamiatała. 2 drużyny w półfinale LM, a to nawet nie najmocniejsze bo najmocniejsza walnie sobie LE
» 1 maja 2024, 21:54 #69
M4S73R: Finał Bayern - BVB i Sancho zgarnia UCL, nie mam nic przeciwko.
» 1 maja 2024, 21:46 #68
Ciechanek: Można zapytać administratora co było nie tak w moim komentarzu?
Napisałem, że patrząc na mecze ligi mistrzów, to dla nas powinni stworzyć ligę parafootballu, żebyśmy tam pasowali.
Proszę o wyjaśnienie, co w tym komentarzu było takiego, że został on usunięty? Jeśli coś było nie w porządku, proszę o informację, żebym drugi raz tego błędu nie popełnił. Usuwać komuś komentarze bez słowa wyjaśnienia to jest po prostu chamskie.
Proszę admina o powód.
» 1 maja 2024, 21:35 #67
DjTED: Ale Sancho zamiata te pionki z Paryza
» 1 maja 2024, 21:31 #66
lipeklukas: Według części DP, Bundesliga jest słaba, i dlatego dobrze wygląda. Najlepszy w BVB. Chciałbym, żeby każdy nasz zawodnik, wyglądał na treningach tak słabo jak Sancho, a potem grał w półfinale LM.
» 1 maja 2024, 21:37 #65
Queue13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.05.2024 21:41

Ale co z tego, że może zamiatać w Borussi jak przychodzi do United i ma kompletnie wywalone...
» 1 maja 2024, 21:41 #64
DjTED: Może nie ma wywalone tylko źle wykorzystywano jego potencjał. U Ole nawet jakoś wygladal
» 1 maja 2024, 21:46 #63
kleks: Zaraz wleca atotrikosy experci od "mentalu" i ci wyjaśnia bardzo dokładnie dlaczego obecne siermiegi i to co prezentują jest lepsze od BVB
» 1 maja 2024, 21:48 #62
Queue13: Przepraszam, co? Kiedy za Ole jakoś wyglądał? XD
Jak on u Ole nie mógł się przebić dobrze do składu i chyba z połowę meczów zaczynał na ławce, do tego nie strzelał i nie asystował, grał max przeciętnie. Tak samo max przeciętnie grał u Rangnicka. Tak samo u Ten Haga (chociaż tutaj wg mnie był jego najlepszy okres, czyli początek sezonu, ale to trwał ok. miesiąc)
» 1 maja 2024, 21:54 #61
lipeklukas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.05.2024 22:07

Zobaczcie wywiady Ole o Sancho. Mówił, że trzeba go wprowadzać powoli. Ragnicka miał już zalążki dobrej gry, więcej w kanadyjce, niż tleniony w tym sezonie. Ten Hag ani razu nie dał mu zagrać choćby 3 meczów z rzędu, w podstawie. Rashford i Antony lepiej trenowali, dlatego on grał jakieś kilka meczów po poł godziny.
» 1 maja 2024, 22:06 #60
DjTED: Fajne akcje z Greenwodem i Martalem robili. Na pewno lepiej wyglądał niż teraz Antony
» 1 maja 2024, 22:07 #59
lipeklukas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.05.2024 22:13

Kibicuje mu i niech mu idzie jak najlepiej. Niech utrze nosa łysemu, i jego pracowitym zawodnikom. Talent trzeba mieć niezły, jak obijasz się na treningach i objeżdżasz zawodników psg, jak chcesz. Nasi ciężko pracują i efekty widać. Warto też zobaczyć jaką grupę miała Borussia, Psg, Newcastle are Milan, obili Atletico w ćwierćfinale, a ten słaby anglik z United, w podstawie u nich gra.
» 1 maja 2024, 22:12 #58
DjTED: Mi się podobało jak trener Borussi wbił szpile i powiedział, że on nigdy nie miał problemów z Sancho i nie wie o co chodzi Holendrowi
» 1 maja 2024, 22:17 #57
Queue13: @DjTED
No to faktycznie musiało być tych akcji z Martialem i Greenwoodem sporo, biorąc pod uwagę, że Martial wtedy był cały czas kontuzjowany lub siedział na ławce i rozegrał tylko 200-300 minut (sprawdzone na Transfermarkt) ....

I to, że np. Antony wygląda ch*jowo, to nie znaczy, że Sancho wyglądał dobrze...
» 1 maja 2024, 22:17 #56
krzys93: za Ole nie było Antonego, ale to tylko taka mała uwaga, która pewnie nie pasuję do narracji
» 1 maja 2024, 22:31 #55
Queue13: A kto niby napisał, że Antony był za Ole?
» 1 maja 2024, 22:37 #54
krzys93: no jest dyskusja o ich występach z Martialem i Greenwoodem a ty wyskakujesz z Antonym do porównania
» 1 maja 2024, 22:39 #53
Queue13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.05.2024 22:47

Odwołałem się do tego komentarza "Fajne akcje z Greenwodem i Martalem robili. Na pewno lepiej wyglądał niż teraz Antony"

Odwołałem się do tego komentarza - widocznie czytanie zakończyłeś na 1 zdaniu. Nie ja tutaj pierwszy rzuciłem Antony'ego do porównania.
» 1 maja 2024, 22:45 #52
spartan1: Ale ten Sancho słaby jest, powinni go sprzedać latem
» 1 maja 2024, 21:27 #51
HillsHaveEyes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.05.2024 20:21

Erik ten Hag 'is set to STAY in charge of Man United next season as INEOS pinpoint real reason for struggles'... with Sir Jim Ratcliffe 'unimpressed by alternatives' to the Dutchman

Erik ten Hag is reportedly set to remain in charge of Manchester United next season after INEOS pinpointed the real reason behind his struggles.


jednk raczej zostanie.

The Red Devils boss has been under increasing pressure after a disappointing campaign that has left them already ruled out of the running for Champions League football.

There has been major uncertainty around his job after Sir Jim Ratcliffe took over the running of all football activities at the club on the back of his minority purchase earlier this year, with a final decision still yet to be made.

According to The Athletic, however, the plan is still for Ten Hag to continue into next season due to off-field issues at the club.
» 1 maja 2024, 20:20 #50
brazylianwisnia: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.05.2024 19:44

Bruno w tym roku 30 lat. Za 2-3 lata może grać już dużo słabiej bo dynamika będzie spadać a na 10 jednak trochę trzeba się zrywać do przodu. Jakby oferta była godna takiego kozaka to bym sprzedał ale pewne taka oferta się nie pojawi. To by musiał byc 90-100mln.
I tak przebudowa potrwa 2-3 lata i tylko wypalimy Bruno bez sensu.
» 1 maja 2024, 19:41 #49
lukaszzasko: I kim chcesz wtedy grać jakikolwiek football?
» 1 maja 2024, 19:56 #48
brazylianwisnia: Nie wiem bo jak ma być nowe otwarcie to ciężko przewidzieć. Jednak Bruno zostanie i odejdzie za 2-3 lata lub się posypie z grą i jeśli gra będzie ułożona pod niego to może sie to odbić tak, że będziemy wychodzić na prostą i znowu wstrząs bo główny maestro do wymiany.
» 1 maja 2024, 20:11 #47
69eyes: Tak samo pisali o Modriciu, tymczasem ma już 38 lat i nadal gra na poziomie nieosiągalnym dla 80% pomocników z PL, taki KDB w tym roku 33 lata a nie zauważyłem żeby stracił cokolwiek na jakości.
» 1 maja 2024, 21:32 #46
NikS000: Tak szczerze każdy tutaj taki chętny by zbudować zespół od nowa i chce dać czas nowemu trenerowi, a jak przyjdzie następny sezon znowu nam nie pójdzie to będzie gadane, że trener out xD
Nikt tutaj nie zbuduje nic dobrego jeśli po jednym złym sezonie trener będzie wywalany.
» 1 maja 2024, 18:44 #45
DjTED: Może też już ma dosyć naszego trenejro. Całe szczęście po Euro już go nie bedzie
» 1 maja 2024, 17:05 #44
Skalniak1989: Za Bruno 200mln + jedynie do rozwazenia biorąc pod uwage za ile teraz sprzedają się piłkarze za tą kase mogli byśmy kupić młodszego pomocnika na przykład Joao Nevesa i Frimponga
» 1 maja 2024, 17:02 #43
Ravenwood: Jeżeli United sprzeda swojego najlepszego zawodnika a zostawi tuzy typu rashford, antony, sancho to dla mnie będzie to jasny sygnał że nie zależy im na wynikach sportowych, także jeśli Fernandes odejdzie z klubu to dla mnie United stanie się totalnie obojętne i będzie mi to wszystko jedno co się stanie z tym klubem
» 1 maja 2024, 16:42 #42
SickRabbit: A do tej pory zależało?
Od czasu przejęcia przez pijawki jest to klub komercyjny, po prostu za SAFa były przy okazji wyniki. jak odszedł to zostało tylko to pierwsze.
» 1 maja 2024, 18:51 #41
levy181: Ogólnie to nie spodziewam się że będzie legendą United. Póki co to chyba jedyny gosc któremu na czymś zależy. Lepiej dla niego jak chce coś wygrać w piłce to niech szuka sobie lepszego klubu a nie będzie to też trudne.
» 1 maja 2024, 16:14 #40
tygrys26: W sumie to czeka nas i tak przebudowa kolejna składu, bo tak popatrzeć na poważnie to
Środek obrony to aby Martinez (o którym myślę, że to już będzie teraz szklanka po takiej kontuzji) trzyma jakis tam poziom
Varane? Szklanka, Maglajer? Nie oszukujmy się Ale pomimo wysokiej formy to nadal nie zawodnik z odpowiednimi umiejętnościami. Lindelof? Wydaje mi się, że przesadzone jest jego odejście. Evans emeryt, a Kambwala mlody chlopak który może za rok za dwa dobrze wyglądać.
Boczni obrońcy ma tą chwilę do zostawienia to Dalot i Wan Bissaka (nie wiem co z Malacia). Shaw kontuzjami dorównuje Jonesowi a i na boisku nie jest jakiś cudowny tylko po prpdtu porządny gracz.
Pomocnicy
Eriksen emeryt, Case widac ze juz nie dojeżdża z tempem. Fernandesowi tez trzeba zacząć szukać zastępstwa i zmiennika. Mount kontuzjowany cały czas, a nawet jak grał to był przeciętny na poziom Evertonu, Amrabat tylko wypożyczenie, Mainoo to nie defensywny pomocnik jak niektórzy tu uważają tylko wysoko ustawiana 8 (z takim stylem gry jak on ma). McTominay to zwykły przeciętniak który z pilka przy nodze wygląda jakby zamiast nóg miał dwie sztachety (oczywiście w przenośni nie chce go obrazić).
Atak
Rashford to jedno wielkie XD po sezonie powinien być odpalony bo jeden siwrtny sezon na 5 to trochę słabo, Antony to chodząca tragedia (nie ten poziom umiejętności, może LaLiga by była dla niego?) Hojlund No cóż tutaj ciężko stwierdzić bo trzeba dać mu jeszcE jeden sezon (ale jak do tej chwili nie przemawia nic za nim oprócz wieku)
Zostaje Greenwood który pewnie zostanie odpalony za smieszne 40mln i samcho który tu nie wróci dopóki będzie Ten Hag (ale przy nim tez się zastanawiam, bo tak naprawdę to kazdy kto przychodzi do United obniża loty, a w reprezentacji jak grał to wyglądał dobrze, do tego w BVB tez wygladal i teraz tez wygląda dobrze może nie fajerwerki ale widac, że wraca do formy).
No i tak wychodzi ze potrzebujemy co najmniej znowu 6-8transferow.
Kolejny sezon tez raczej zapowiada się bez fajerwerek i myślę, że jak będziemy w top6 to bedzie dobry wynik. Czy to z Ten Hagiem czy nie. Jestem jego Hejterem i uważam, że PL go przerosła, ale na poważnie to nie ma też go kto zastąpić. Chyba, że uda się ściągnąć Nagelsmanna albo tego drugiego co prowadził Bayern. Chociaż oczywiste przychylnie tez patrze w stronę trenera Bologny (chyba) ciekawy football i tam chlop robi wynik ponad stan, a nie u nas Ten Hag jak to on mówi xD
Pozdrawiam i życzę miłej majoweczki
» 1 maja 2024, 14:57 #39
Batigol222: O ile transfer Rashforda już dawno powinien zostać przeprowadzany (moje marzenie to Mitoma w jego miejsce), o tyle sprzedaż Bruno cofnęłaby ten klub w rozwoju. Obok Odegaarda i De Bruyne to najlepsza "10" na świecie, i to po prostu widać. Ludzie ślinią się do tego Bellinghama, a kiedy ten typ ostatnio otworzył grę jakimś świetnym, prostopadłym podaniem, i to mając przed sobą ciągle wychodzących na pozycję Viniciusa i Rodrygo? Poza tym, o ile skrzydłowych zdolnych zastąpić Rashforda jest co najmniej kilku (Mitoma, Eze, Nico Williams i pewnie paru innych), o tyle klasowe "10" są towarem deficytowym.
» 1 maja 2024, 14:53 #38
Martelink: De Bruyne czy Bruno powoli zaczynają już mieć swoje lata i budowanie drużyny w oparciu o nich to samobójstwo, City za rok pewnie pójdzie po Wirtza.
"10" są towarem deficytowym? Piłkarze mogacy grać dziś typowe "10" na tu i teraz to: Maddison, Olmo, Wirtz, Simons. Kazdy z nich da radę na tej magicznej "10".
Zresztą dziś piłka poszła do przodu i nie potrzeba typowych "10" tylko ofensywnych pomocników którzy mają "podanie", wizję gry ale potrafią biegać w obronie i stosować pressing.
Takie City mając Rodrigo może pozwolić De Bruine na mniejsze zaangażowanie w obronie, przy czym nie mówię że De Bruine, Odegard czy Bruno nie bronią.
My mamy innych czlapakow jak Rashford czy Martial w składzie i to są nasze problemy.
» 1 maja 2024, 15:43 #37
Batigol222: Maddison będzie nie do wyjęcia z Tottenhamu, a pozostała trójka to magicy z Bundesligi. Po transferach mogą nawiązać do Haalanda, De Bruyne czy Bellinghama, ale mogą być też przypadkiem w rodzaju Sancho, Kagawy, Wernera, Mchitarjana, Pulisic czy Keity.

I fakt, "10" nie jest niezbędna, pod warunkiem, że zespół albo gra atak pozycyjny opierający się na 3 świetnie operujących piłką ŚP (jak Busquets-Iniesta-Xavi w Barcelonie), albo w sytuacji, kiedy pomocnicy mają za zadanie przede wszystkim odbierać piłkę w wysokim pressingu (jak w topowym Liverpoolu Kloppa).
» 1 maja 2024, 18:56 #36
Martelink: Bati, Maddison już był do wyjecia tylko United kupiło Mounta...
» 1 maja 2024, 22:02 #35
GandiGanda: W takich newsach chodzi o wyświetlenia.
Bruno nie odejdzie, a napewno w tym klubie nie ma takich ludzi, którzy by go puścili.
» 1 maja 2024, 13:25 #34
kumpel1908: Powinien byc uwzgledniony w kategorii zawodnikow nietykalnych, jesli tego nie ma to nie zdziwie sie jak Bruno sam zacznie nalegać na transfer
» 1 maja 2024, 13:29 #33
GandiGanda: A ja się zdziwię, widać że kocha ten klub.
Dać podwyżkę i kontrakt na 4 lata, bo takiego gracza dawno nie było na Old Trafford.
» 1 maja 2024, 13:32 #32
Frosty: Bruno cofnąć na 6 dokupić mu Onane z Evertonu, Mainoo, Mount i nowy pomocnik na pozycję 8,10. Bruno mówił że z wiekiem chciałby cofnąć się głębiej w pomoc na pozycję 6, a kreacja z tej pozycji to wczoraj widzieliśmy że się da jak Kroos podawał do Viniego. Podsumowując trzeba kupić bocznego obrońcę dwóch środkowych, 6, nowego pomocnika i jakiegoś napastnika. Reszta to może być akademia jakiś Shea Lacey żeby zaczął się ogrywać na 10. Wiadomo potrzeba kasy i trzeba zrobić wyprzedaż i liczyć że nowe kierownictwo nie sprzeda zawodników za czapkę gruszek
» 1 maja 2024, 13:22 #31
atotrikos: Pełna zgoda, Bruno grający u boku defensywnego, widzę to.

+ to znajdzie sobie miejsce żeby uderzyć a potrafi
» 1 maja 2024, 15:56 #30
Martelink: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.05.2024 16:00

Czyli trzeba kupić pół nowego składu, nic nowego, szkoda tylko że ETH i tak tego nie ogarnie.
Czas na kupno "6" był 2 lata temu, ale ktoś postanowił przepalić 70 milionów na 30 letniego Casemiro, kilka miesięcy wcześniej Newcastle kupiło Guimaraesa za 42 miliony? Czytałem newsy, że 4 lata temu United interesowało się Caicedo czemu go nie kupili i wypożyczyli by się ogrywał w lidze francuskiej albo belgijskiej?
Nie potrzeba wielkiej kasy tylko odpowiednich ludzi w zarządzaniu klubem.
» 1 maja 2024, 15:57 #29
DoktorFootballu: Z pewnością znajdą drugiego takiego ofensywnego piłkarza co rozegra im 95% minut na bądź co bądź wysokim poziomie przez cały sezon.
» 1 maja 2024, 13:11 #28
uzio: Prawda, ale Bruno w tym roku kończy 30 lat, jak długo będzie w stanie grać te 95% spotkań? Jak długo to, że grał praktycznie w każdym meczu odkąd tu przyszedł nie zacznie wychodzić w postaci kontuzji?
O ile od odejścia SAFa to jest chyba jedyny transfer który się broni to trzeba też rozpoznać moment w którym z piłkarzem trzeba się rozstać.
Myślę, że ostatnie lata pokazywały, że 30 lat wbrew nowym trendom to dla wielu piłkarzy równia pochyła w dół, czy to pod względem formy czy zdrowia.
W to lub przyszłe okienko trzeba się pożegnać z Bruno.
» 1 maja 2024, 15:43 #27
kumpel1908: Ale glupota XD top 5 śpo na świecie,.ciekawe kim mieli by go zastąpić
» 1 maja 2024, 12:54 #26
OMG: Jedynie kto przychodzi mi do głowy to Wirtz, ale czy to już poziom Fernandesa, to nie wiem
» 1 maja 2024, 12:58 #25
kumpel1908: Wirtza tez bym chcial, ale razem z Bruno w skladzie
» 1 maja 2024, 13:05 #24
tygrys26: Nie mamy defensywnefo pomocnika ani dobrych obrońców zeby grac taka ofensywna pomocą.
Niestety, ale trzeba pogodzi się z tym, że czeka nas kolejna przebudowa, czy to pod Tej hagiem czy nie.
» 1 maja 2024, 14:46 #23
szymek1193: Dzisiaj Sancho pokaże United jak się gra w piłkę.
Problemem nie jest liga tylko zarządzanie klubu i otoczenie..
» 1 maja 2024, 12:27 #22
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.05.2024 12:43

Problemem jest liga a mentalnie jest dzieciakiem - Ben Mee go wyjaśnił kilkukrotnie i inne drewniane stopery i tyle w temacie charakteru, boi się, nie dał rady w UK.
Dlatego go oddał bez gadania Guardiola bo Foden nie ma takich problemów.
Niech zaprezentuje się elegancko to może wypłaca z 5 dych za chłopa.
» 1 maja 2024, 12:42 #21
szymek1193: Do United każdy kto przychodzi gra padake, albo przyjdzie pogra trochę dobrze i kulawa. To nie jest normalne coś jest nie tak od początku odejścia szefa.
» 1 maja 2024, 12:49 #20
atotrikos: Charles De Ketelaere, im szybciej tym lepiej i jako wolny elektron w duecie z Hojlundem.
» 1 maja 2024, 12:26 #19
Leh: Bruno od lat potrzebuje zmiennika. Nie ma drugiego piłkarza który gra tyle co on.
Musi mieć zmiennika i konkurenta. To też wyciśnie z niego to, co najlepsze.

I trener musi mu znaleźć pozycję. Erik chyba ostatnio znalazł bo Bruno jest bardzo aktywny. Tylko przy tym sypie się cała gra. A tu trzeba znaleźć sposób na wyciśnięcie maxa i z Bruno i z drużyny.
» 1 maja 2024, 12:21 #18
M4S73R: Zasługuje na grę w lepszej ekipie żeby coś osiągnąć w swojej piłkarskiej karierze.
» 1 maja 2024, 12:19 #17
UnitedWeStand: Dla wielu z was, to pewnie kontrowersja, ale jest to osoba, co do której mam mieszane uczucia. W United brakuje materiału na kapitana i może Fernandes jest po prostu tego największą ofiarą.

Z jednej strony, to najlepszy piłkarz w zespole. Potrafi zrobić coś z niczego i jednym zagraniem uchronić klub od kompromitacji.

Z drugiej, to często gra efektownie zamiast efektywnie i odwala jakieś dziwne zagrania, które psują akcje. Gdy przeciwnik dominuje, to Bruno ma łzy w oczach i zaczyna się machanie łapami, symulowanie oraz kopanie rywali. Odnośnie jego zachowania, to padło już wiele krytyki ze strony m.in. byłych kapitanów United. Chociażby Keane go zjechał do zera i stwierdził że nie mógłby z takim płaczkiem grać w jednym zespole.

Wg mnie, to gość nie ma odpowiednich cech aby być liderem. Chłodna głowa, to ostatnie co można o nim powiedzieć. Dobrze byłoby go zostawić i ściągnąć kogoś kto przejmie opaskę kapitana oraz ogarnie Portugalczyka na boisku, ale zrozumiem gdy zarząd uzna, że nie pasuje im on do nowego projektu zespołu. Nikt tu chyba ślepy nie jest i każdy widzi że przeważnie to się po prostu dostosowuje do niskiego poziomu i nie potrafi porwać kolegów do większego zaangażowania.

Szkoda byłoby gdyby odszedł, bo ciężko będzie kupić kogoś o podobnych umiejętnościach, ale może to wyjdzie obu stronom na dobre. Nie jestem w stanie wskazać topowego zespołu, w którym byłby on główną postacią, więc ciekawe jakby się na dłuższą metę sprawdził w roli, w której nie jest gwiazdą zespołu.
» 1 maja 2024, 11:36 #16
DevoMartinez: Dobry grajek zwłaszcza w fazie przechodzneia z obrony do ataku gdzie jednym dotknięciem potrafi przenieść piłkę w groźne rejony boiska. Niekoniecznie nadaj się na kapitana ale u nas wśród zawodników którzy już tu są mało kto ma takie cechy. Krzyknąć na kolegów, ustawić formacje, pokazać zaangazowanie. Może Martinez gdyby grał. Już Ole narzekał, że prawie nikt nie chciał opaski do tego zawodnicy nie mieli odwagi powiedzieć mu tego w twarz tylko wysyłali kolegów. Problem z brakiem charakterów i liderów nie od dziś u nas jest.
» 1 maja 2024, 12:02 #15
Pochmurny: Dalej jest używany argument tego mitycznego "Kapitana", który natchnienie każdego w drużynie z trenerem włącznie... Tak to nie działa, nawet najlepsi motywatorzy nic nie wskórają jeśli człowiek sam nie przejawia ochoty do mobilizacji. Jeśli do kogoś nie przemawia wkład w spotkania i wysiłek kapitana który stara się dawać z siebie jak najwięcej to krzyki czy bicie po gębie nic nie da. To ma być selekcja wszystkich w składzie, większość zawodników ma odpowiadać mentalnemu kluczowi i każdy ma się motywować. Kapitan nie będzie podczas każdej przerwy w grze podbiegał do kolegów i ich boostowal jak jakiś bard. Trener nie potrafi przez sezony zbudować graczy mentalnie, a kapitan będzie w stanie to robić co spotkanie? Kapitan powinien być wzorem pewnych poczynań i Bruno to pokazuje. Stara się podpowiadać, brać na siebie ciężar gry gdy tylko może, walczy jak pies, co ma więcej robić? Macha łapami jak jest sfrustrowany? My kibice wybuchamy jak widzimy grę większości tych grajków, a co ma czuć facet który przerasta resztę o kilka długości i wie, że gdy sam czegoś nie stworzy to może być klops? Jak ma to sam naprawić? Wyjścia do pressingu jako pierwszy gdy nie idzie to mało? Powrót pod bramkę na pełnej gdy ktoś straci piłkę to mało? Trzeba pewne rzeczy zrozumieć i tyle. Drużyna to drużyna, a nie kapitan. Jedynym kapitanem który może sam by wszystko mógł idealnie zrobić to Tsubasa, ale nie sądzę aby był zainteresowany.
» 1 maja 2024, 12:08 #14
tygrys26: Według mnie Fermamdes to dobry kapitan, tylko brakuje mu kolegów z charakterem w drużynie.
Często można było spotkać, że Bruno się denerwuje jak ktoś nie wybiega na pozycję itp. A dany zawodnik idzie ze spuszczoną glowa.
Przegrywamy mecz, Bruno schodzi z boiska zly, a reszta zbija sobie piąteczki z przeciwnikiem i się uśmiechają pod nosem.
Bruno to zawodnik pokroju zawodnika starej daty, vos jak kiedys Maldini itp.
Ja uważam, że Vruno to świetny kapitan i świetny zawodnik, ale jak zawodnik z takim charakterem ma dobrze wyglądać grając z Rashfordem? Który ma wywalone we wszystko czy z Antonym który jest po prostu słaby?
Bruno w takim Realu czy nawet Barcelonie by brylował. Zjada takiego Pedriego na siadanie
» 1 maja 2024, 12:10 #13
Leh: Gra wszystko. Jest zawsze dostępny. Gra z kontuzjami. Biega na całej długości i szerokości boiska. Nigdy nie przestaje próbować. Jest naszym najlepszym graczem od pierwszego meczu. Od trzech i pół roku niemal zawsze trzyma formę, a gdy jej nie ma, to próbuje jeszcze bardziej.

Faktycznie, fatalny to kapitan
» 1 maja 2024, 12:18 #12
sauerlandevent7: Problemem Bruno jest brak takiego Ibry na boisku - egoisty ale lidera z krwi i kości

Zobaczmy co grał Bruno z Cavanim czy Cristiano.
Zobaczmy jak grał Lingard ,Martial ,Rashford gdy był Ibra .

Są piłkarze którzy powodują że inni przy nich grają lepiej , po prostu.
Bruno moim zdaniem tych umiejetności nie ma az tak wysokich , gra genialnie ale nie rozwija kolegów do tego stopnia .
Chciałbym bardzo jego pozostania , liczę mimo wszystko że przyjdzie jeszcze czas na United i Bruno nie pożałuje pozostania tu.
» 1 maja 2024, 12:22 #11
DevoMartinez: Pochmurny: Z przecenainią rola kipatana to prawda. Za to nei zgadzam się, że krzyknięcie nic nie daje. Daje. Wspomniał o tym nawet któryś naszych starych SO, nie pamiętam który. Ze tam ktoś od czasu do czasu krzyknąl na niego i dzięki temu zachowywał koncentracje. Czasem trzeba na kogoś krzyknąć jak się rozluźnia albo zaczyna odpuszczać bo myśli, że mecz już jest wygrany. Tego u nas brakuje ale to chyba i zmiana pokoleniowa. Ktoś mógłby poczuć się urażony, że kolega na niego krzyczy :)
» 1 maja 2024, 13:44 #10
janpal1: Mudruki, Antony'e po 100 mln a Bruno taki crack za 60-70? I kto w jego miejsce za taką kwotę?
» 1 maja 2024, 11:32 #9
Cwr91: Kwestia wieku, młodzi piłkarze w 90% będą kosztować więcej bo mają przed sobą więcej grania i potencjał na rozwój, z drugiej strony większe ryzyko. Taki Bruno pewnie ma przed sobą 2-4 lata peaku kariery. Mudryk 10+ lat choć w jego rozwój jakoś bardzo nie wierzę. Zresztą cena transferu to zawsze wypadkowa wielu czynników jak choćby w przypadku naszego Brazylijczyka który był wyceniany na 30, do kupienia za 50 a zapłaciliśmy 90
» 1 maja 2024, 11:58 #8
EvdS: I tak długo dawał się nabierać na nasze projekty
» 1 maja 2024, 11:21 #7
awe: Jedyna nadzieja tego klubu nie jest przekonana do pozostania tutaj...
» 1 maja 2024, 11:13 #6
Martelink: Żaden klub z Europy go nie kupi za więcej niż 50 milionów euro, w grę wchodzi transfer tylko do ligi arabskiej. Ambicje Bruno na ten moment są pewnie jednak większe.
Ciekawe kto by miał zastąpi Bruno? Wirtz? Olmo? Kolejka chętnych...
» 1 maja 2024, 11:00 #5
Cwr91: Kiedyś trzeba będzie zastąpić Bruno, najlepiej by było znaleźć młodego utalentowanego gracza i przez najbliższe 3 lata go wprowadzać powoli
» 1 maja 2024, 12:00 #4
Martelink: Cwr to wiem, widziałbym Wirtza może Simonsa, United jest na tyle dużą marką, że każdy mógłby się skusić u nas grać.
Tylko każdy z nich to brakujące ogniwo, ostatni element budowania składu.
Trzeba zbudować linię obrony od podstaw i kupić piłkarza o profilu "B2B" na 6/8, bez tego ten klub nie ruszy.
» 1 maja 2024, 16:10 #3
tygrys26: Czy powinno kogoś zdziwić jak odejdzie? Raczej nie, chlop i tak zmarnował tutaj kilka lat swojej kariery i powinniśmy być mu wdzięczni, że chciał wgl tu grać
» 1 maja 2024, 10:48 #2
gorzky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.05.2024 11:02

Coś jak David, też poniekąd zmarnował najlepsze lata tutaj i nic nie wygrał.
» 1 maja 2024, 11:02 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.