Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Van Persie nie zagra przynajmniej przez miesiąc!

» 21 marca 2014, 18:55 - Autor: Biafra - źródło: Sky Sports
Kontuzja Robina van Persiego okazała się poważniejsza niż przypuszczano po spotkaniu z Olympiakosem Pireus. Holender będzie pauzował od czterech do sześciu tygodni.
Van Persie nie zagra przynajmniej przez miesiąc!
» Robin van Persie może mówić o sporym pechu
Według informacji podanych przez oficjalną stronę klubu, ostatnie badania potwierdziły najgorsze obawy, czyli fakt, iż Holender skręcił kolano. Pauzować będzie musiał przynajmniej miesiąc, a jeśli rehabilitacja nie będzie przebiegać pomyślnie, okres ten może wydłużyć się do sześciu tygodni.

Oznacza to, że bohater środowego meczu Ligi Mistrzów opuści pierwszy mecz z Bayernem Monachium, a także rewanżowe starcie z Bawarczykami. Bez Van Persiego mistrzowie Anglii będą musieli radzić sobie w 7 z pozostałych do końca sezonu 9 meczach Premier League, w tym derbach Manchesteru.


TAGI


« Poprzedni news
Zapowiedź: West Ham United vs Manchester United
Następny news »
U-21: Bezbramkowy remis United z Chelsea

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (108)


MU1212: no super czyli na mecz z Bayernem trzeba będzie obok Rooneya postawić na takich piłkarzy jak Welbeck,Chicharito,Fellaini,Kagawa lub Valencia
» 22 marca 2014, 16:25 #98
seth: mam nadzieję że w lidze Roo będzie na szpicy a w środku Kagawa i Mata.. skrzydła obojetne bo i tak żaden ze skrzydłowych nie jest w najwyższej formie.. a w lidze mistrzów Roo do tyłu a na szpicy Chicharito;)
» 23 marca 2014, 19:10 #97
likethiisgame: Jak teraz nie dostanie szansy Kagawa przez cały okres absencji RVP. To raczej będziemy go latem żegnać. Niestety.
» 22 marca 2014, 13:15 #96
Diabelred: Jak dla mnie na 99% Kagawa odejdzie latem. Juz moze za SAFa tez chcial odejsc, jednak przyszedl Moyes i byc moze chcial zobaczyc jak jego pozycja bedzie wygladac u nowego menago. Kagawa w lidze rozegral ledwo 600 minut(i to nie przez kontuzje, po prostu Moyes na niego nie stawial). Nie ma co sie ludzic, jesli Moyes zostanie na kolejny sezon to Japonczyk raczej odejdzie. Kagawa juz w poprzednim sezonie nie dosc, ze nie gral na 10, to jeszcze na skrzydle nie gral niawiadomo jak duzo czasu(chociaz wtedy mial akurat dluzsza kontuzje). Teraz na dodatek jeszcze wystrzelil Januzaj no i Moyes kupil Mate, ktory nie przyszedl siedziec na lawce... Takze pozycja Kagawy jest nie do pozazdroszczenia. Japonczyk jest za dobry, zeby siedziec na lawce i w lidze grac ledwo 600 minut.
» 22 marca 2014, 13:31 #95
Maciek89: Kagawa nie powinien wgl tu przychodzić! Popieram Mojsa że na niego nie stawia... A może by tak zagrać z Bayernem trójką Welbeck - Rooney - Hernandez, z meksykaninem na szpicy? Kagawa to niech siedzi spokojnie na trubynach i nei narzeka, sam bym chętnie tam na takim meczu posiedział :)
» 22 marca 2014, 18:24 #94
seth: Kagawa to naprawdę świetny zawodnik tylko do gry kombinacyjnej, a nie prymitywnej gry skrzydłami.. ale jęsli na jego miejsce na OT miałby zawitać Marco Reus to jestem jak najbardziej za:)
» 23 marca 2014, 19:11 #93
wazza89: Jeżeli ktoś chciał van Persiego na ławce to znaczy, że wnikliwie śledził grę drużyny przez kilka ostatnich tygodni. Natomiast jeżeli ktoś uważa, że ten uraz to wielka strata i tragedia dla zespołu, to wnikliwie obejrzał tylko ostatni mecz United. Wiadomo, że lepszy zdrowy Robin, lecz trzeba też uczciwie przyznać, że za jego ostatnie "popisy" na murawie i poza nią należał mu się mecz czy dwa "odpoczynku". Także nie hejtujcie tak wszystkich tych, którzy domagali się posadzenia Holendra na ławce. Najbardziej smuci fakt, że ten uraz zbiegł się w czasie z przełamaniem Robina.
» 22 marca 2014, 11:10 #92
Biafra: Robin w LM i Robin w PL to dwaj różni piłkarze, więc akurat w kontekście dwumeczu z Bayernem to ogromna strata.
» 22 marca 2014, 14:35 #91
wazza89: nein nein nein!. Zdecydowanie nie można ująć tego w ten sposób. Na 4 mecze w fazie pucharowej CL rozegrał 1 dobry. Na Bernabeu zmarnował dwie setki. Na OT wszyscy czekali na impuls od Holendra, ale Lopez okazał się zaporą nie do przejścia dla Robina. Także wisz... jak bym tak nie powiedział, że w LM budzi się w nim demon ;p
» 22 marca 2014, 16:48 #90
Arbruz: To Danny Welbeck! :D
» 22 marca 2014, 11:04 #89
ziomboy777: DDG
Rafael Jones Vidic Evra
Fella Carrick
Kagawa Mata Januzaj
Roo
» 22 marca 2014, 10:44 #88
dev13: Nie jet dobre no ale coz takie zycie ;)
» 22 marca 2014, 09:52 #87
ziomboy777: chcieliście żeby RVP siedział na ławie to teraz nie lamentujcie....
» 22 marca 2014, 09:44 #86
emil1986x: pech nie omija Moyesa a za to zagranie powinien wylecieć piłkarz olimpiakosu dobrze Ferdinand zareagował powinien wylecieć napaleniec....ahhhh tyle co złapał forme i już baza....oby teraz grał kagawa a nie welbeck albo obaj bo Januzaj to jeszcze melodia przyszłości...
» 22 marca 2014, 07:13 #85
Klimaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.03.2014 23:50

Rooney do przodu a za nim ustawiamy Kagawę albo Matę i musimy liczyć że to będzie wystarczyć na ligę bo LM to raczej przesądzona sprawa. Szkoda Robina oj szkoda.
» 21 marca 2014, 23:49 #84
yokowal89: Nie ma tego złego hehe, jeśli zagra kagawa na 10 a roo na szpicy, może nam to wyjść na dobre :) choć najsmutniejsza prawda jest taka, że jesteśmy najgroźniejsi, kiedy gramy stylem z b klasy. czyli długa dzida, a w tym kagawa raczej się nie odnajdzie:) w tym głowa moyesa, żeby wszystko trybiło w tych najważniejszych meczach
» 21 marca 2014, 23:47 #83
EnJoy: Tylko Rooney miał w tedy skręcona kostke a Robin ma z kolanem a to chyba bardziej poważne
» 21 marca 2014, 23:01 #82
vtnklmdc: wydaje mi się że to nie prawda, może wypada na tydzień ale nie na 4-6, tak samo było w rewanżowym meczu w 2010 roku kiedy to Rooney miał nie grać a grał od 1 minuty. Gdy to było cos powaznego to Robin miałby inną mine kiedy go znosili na noszach, nie wierze w to :)
» 21 marca 2014, 22:48 #81
adski87: szkoda akurat w najwazniejszym momencie sezonu...roo na szpicy i kagawa za nim chcialbym to zobaczyc przynajmniej w 3ch spotkaniach i moze w koncu Hernandez cos pogra i udowodni moyesowi ze to wartosciowy zawodnik ktorego potrzebujemy!!
» 21 marca 2014, 22:43 #80
SimonHarrisonMU: Już mi się zrodził super, zastępczy scenariusz. Roo na szpicy za nim Kagawa!

Ale obawiam się, że Moyes nieudacznik, w miejscu Robina wstawi Welbecka.

Ależ chciałbym się mylić :(
» 21 marca 2014, 22:38 #79
EnJoy: Co wy chcecie od welbecka własnie jak chcemy marzyć o dalszej grze w ildze mistrzów to welbeck muszi zagrać ogładaliscie mecz z olympiakosem czy tylko gimby relacje ogładały nie widzeliście jak welbeck i ch ruchał jak chciał.
» 21 marca 2014, 22:58 #78
EnJoy: Co wy chcecie od welbecka własnie jak chcemy marzyć o dalszej grze w ildze mistrzów to welbeck muszi zagrać ogładaliscie mecz z olympiakosem czy tylko gimby relacje ogładały nie widzeliście jak welbeck i ch ruchał jak chciał.
» 21 marca 2014, 22:59 #77
MarcoReus: Tylko że Klopp to świetny trener. A my mamy fajnego ?
» 21 marca 2014, 23:19 #76
Domelo: Welbeck jest zajebisty, strzela jak na zawołanie
» 22 marca 2014, 01:14 #75
f4nMU: tylko nie to.. zamiast niego pewnie bedzie gral welbeck a nie kagawa.. boze, tylko nie to!
» 21 marca 2014, 22:18 #74
uzil25: No co tu wiele mówić SUPER. Na 10 ostatnich meczy zagrał 2 dobre (jeden wybitny) ale jego doświadczenie i klasa a przede wszystkim gole są nam potrzebne a teraz jednak ich braknie... szkoda.
» 21 marca 2014, 22:12 #73
Michal88: e tam bez lipy ludzie ktorzy go ostatnio tak krytykowali i siadali na lawce rezerwowych teraz pewnie sie ciesza
» 21 marca 2014, 21:33 #72
EnJoy: Na bayen tak bym postawił



------------------------------De gea--------------------
------------Rafael-------Jones----Vidic-------Buttner
------------Nani---------Kagawa-----Carrick-------Januzaj
--------------------------Rooney----Welbeck---------
» 21 marca 2014, 21:23 #71
fanimadra: oczywiście wszystkich to obchodzi, Moyes posłucha cb i ustawi taki skład nasz taktyku
» 21 marca 2014, 21:49 #70
EnJoy: To jest akurtat moje zdanie i mowie tylko jakby mogło byc więc sie tak nie spinaj
» 21 marca 2014, 21:53 #69
Blackez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.03.2014 21:57

Nie, według mnie teraz trzeba spróbować czegoś innego. Żadnego Welbecka, Cleverlejów czy Youngów.

Śmiem twierdzić po ostatnim meczu, że są w stanie zagrać w LM na 100% i pocisnąć Bayern.

Tylko nie mogą wyjść piłkarze tego typu którzy będą się bać podać w przód, wybijać na oślep czy dryblować z fatalnym skutkiem.

Przedwczorajszy mecz pokazał że Giggs to jest to czego nam potrzeba jeszcze w tym sezonie, póki nie mamy kogoś kto uspokoi grę.

Także proponuję taki skład:

De Gea
Rafael - Jones - Vidic - Buttner
Valencia - Fellaini - Giggs - Januzaj
Kagawa
Rooney

Ewentualnie jeśli Nani wystąpi w meczu z City i WH i zagra dość dobrze to można myśleć o zmianie za Valencie lub za Januzaja.

Moyes musi w końcu przejrzeć na oczy i potwierdzić że jest w stanie wygrać z tą drużyną dużo, wystarczy dobrze poustawiać skład - a tego brakuje nam najczęściej... i pomysłu do gry.
» 21 marca 2014, 21:55 #68
wodar144: fanimadra na pewno bardziej mnie to obchodzi niz Twoje durne komentarze.
» 21 marca 2014, 22:20 #67
MarcoReus: Moyes powinien wchodzić na devilpage i zobaczyć to. Jestem tego samego zdania. Wszyscy spisują nas na straty, a my dalej swoje ! My jesteśmy Manchester United !
» 21 marca 2014, 23:23 #66
Bartolek05: Mam nadzieję, że teraz szansę dostanie Hernandez.
» 21 marca 2014, 21:11 #65
EnJoy: Moyes powiedział wczoraj to nic poważnego a tu prosze 6 miechow przerwy;/
» 21 marca 2014, 20:49 #64
InSaneR: Też nie przesadzajmy,Robin jest szklany,ale nie aż tak,by pauzować 6 miechów.
» 21 marca 2014, 20:56 #63
NewtonHeath1878: No to kolejna gwiazda wypada z Mundialu. :(
» 21 marca 2014, 21:01 #62
Nani27: @EnJoy
6 miechów ? 6 tygodni najwyżej jak coś :D
» 21 marca 2014, 21:04 #61
Szilk: taki z niego Menadżer :(
» 21 marca 2014, 21:08 #60
EnJoy: Nani27 przepraszam przejęzyczyłem sie :)
» 21 marca 2014, 21:25 #59
Janks7: Trzeba ograć Kagawe w którymś z ligowych meczów, najlepiej nawet dwóch, chłopak tak rzadko grał że musi złapać trochę rytmu meczowego, a to że on wystąpi z Bayernem to może być świetna rzecz dla nas, gdyż to Shinji był sprawcą dominacji BvB w Niemczech to można otwarcie powiedzieć, sukcesy BvB skończyły się wraz z jego odejściem był co prawda finał LM w sezonie po jego odejściu czyli poprzednim, ale tak na prawdę to BvB się skończyła wraz z odejściem Japończyka który najlepiej grywał właśnie w meczach z Bayernem :) Najlepszym podsumowaniem kariery Japończyka w Dortmundzie był jego ostatni mecz w Finale Pucharu Niemiec w którym rozwalili Bayern wraz z Lewandowskim 5-2, to był popisowy mecz tej dwójki :)
Wtedy mówiło się o tym że SAF sprzątnie ich obydwu, to było jeszcze przed przyjściem RvP :P
Więc to nie musi być taka zła informacja jak się na pozór wydaje, byle tylko Moyes miał trochę rozsądku i zaufał naszemu Japońskiemu zawodnikowi ! na jego ulubionej pozycji za napastnikiem :)
» 21 marca 2014, 20:47 #58
NewtonHeath1878: Serio myślicie, że Kagawa zagra na "10"?
Będzie lewoskrzydłowym albo lewoławkowym.
» 21 marca 2014, 20:46 #57
BartekMU10: Wieeelka szkoda, akurat złapał wiatru w żagle i możliwe że by sie rozpędził na dobre, do końca sezonu. Z Bayernem mógłby nam wygrać też mecz. Ale nie ma co płakać, teraz grać w końcu z Kagawą i Rooneyem na szpicy, więcej szans dawać Chicharito (w Premier League) i Welbeckowi!
» 21 marca 2014, 20:44 #56
MarcoReus: Dokładnie, Na City,West Ham Mata-Rooney na Bayern Kagawa-Rooney. GLORY !
» 21 marca 2014, 20:29 #55
hank69: Nani znowu cos z pięty ustrzeli , damy rade ;)
» 21 marca 2014, 20:28 #54
Arbruz: To nie może być prawda! ;/ mam nadzieję że to taki joke ;(
» 21 marca 2014, 20:22 #53
wyspiarski: A jak zagra Kagawa jak zwykle to znowu w dupę.
» 21 marca 2014, 20:18 #52
wazza89: Może teraz wreszcie Kagawa dostanie szanse na "10" i pokaże wszystkim na co go stać. Wierzę w Japończyka. Wiadomość oczywiście fatalna, ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło!
» 21 marca 2014, 20:06 #51
ZbychMANU: To na Bayern wychodzimy tak;
DDG
Rafael-jones-evans-buttner
Fellaini- carrik
Valencia- kagawa-welbec
Rooney
» 21 marca 2014, 19:57 #50
HooLiGaN: Oszalałeś Buttnerem prawda?
Smalling-Jones-Evans/Vidić-Rafael taka jest najbardziej prawdopodobna linia obrony.
» 21 marca 2014, 20:01 #49
Ta3k: Evra pauzuje za kartki
» 21 marca 2014, 20:02 #48
ZbychMANU: Wole buttnera na lewej i na prawej rafaela niz smallinga ;p
» 21 marca 2014, 20:04 #47
mycka86: Na lewej zagra Evans. Często grywał na tej pozycji już za SAF'a
» 21 marca 2014, 20:12 #46
Diabelred: mycka, Evans raz zagral na LO z Blackburn w sezonie 10/11. Wtedy mozna bylo zdecydowac sie na takie doswiadczenie, bo i tak liga juz byla wygrana...

dla mnie na 99 % boki obrony beda stanowic Rafael z Buttnerem, albo Smalling(badz Jones, jednak wieksze szanse ma chyba Chris) jako PO, a Rafael jako LO
» 21 marca 2014, 20:36 #45
tupi666: A może z Bayernem postarać się by zagrał Lingard.
» 21 marca 2014, 19:52 #44
ListwaELG: jprld NIE MOGE CZEMU?!?!?! NOWU?!?!? A POTEM POWROT DO FORMY! nie wierze ;(
» 21 marca 2014, 19:48 #43
Diabelred: Swoja droga, to ci ktorzy sadzali go na lawie(czy nawet niektorzy na trybunach) maja powod do zadowolenia, w koncu Moyes nie bedzie mogl go juz wystawic, przez te kilka tygodni, czyli tak jak chcieli... :/ W sumie teraz bedzie sie mozna przekonac, czy faktycznie nasza gra wyglada lepiej bez RVP niz z nim na boisku.
» 21 marca 2014, 19:42 #42
ElTunel2000: Jeszcze pytanie jak będzie wyglądało ustawienie. Ja bym chciał zobaczyć Roo z Welbeckiem w ataku (moim zdaniem świetna sprawa) a, potem Roo na szpicy i Mate na 10. Jutrzejszy mecz może być ciekawy.
» 21 marca 2014, 20:10 #41
wazza89: Diabelred, czyli uważasz, że postawa Robina w kilku ostatnich tygodniach nie zasługiwała na choćby jeden mecz na ławie?

banan8906 - Nie chodzi o brak wiary w Holendra. Jeżeli zawodnik regularnie gra źle, to musi prędzej czy później wylądować na ławce, tym bardziej, że w drużynie panuje duża rywalizacja. Regularna gra Robina w pierwszym składzie na pewno nie wpływała zbyt dobrze na morale Chicharito czy Kagawy.
» 22 marca 2014, 11:17 #40
Diabelred: Zaslugiwal, jednak chyba kazdy wie, ze Moyes nie ma jaj, zeby posadzic na lawie Rooneya czy RVP kiedy ci sa bez formy ;). Bardziej mialem na mysli tych, ktorzy jak tylko widzieli van Persiego w skladach to odrazu pisali, ze nie wygramy, ze nie mamy szans na wygrana itd. Bardzo sie ciesze, ze Holender hattrickiem zamknal im buzki :)
» 22 marca 2014, 13:17 #39
mepol: Nie oszukujmy się, jeszcze we wtorek każdy by się cieszył z takiego niusa. Dużo było głosów, żeby go posadzić na ławie.
» 21 marca 2014, 19:36 #38
Ostoja: Nie oszukujmy się, to już nie wtorek, lecz piątek, po meczu z Olympiakosem, gdzie RvP zagrał świetnie, więc jeżeli chcesz powiedzieć, że to plus, bo wcześniej nie miał formy, to się przymknij.
» 21 marca 2014, 19:45 #37
SkowronUNITED: Nie oszukujmy się, Każdy przed meczem łapał się za głowę że gra znów w podstawowym składzie, po meczu znów stał się bohaterem i ulubieńcem sezonowców.
» 21 marca 2014, 20:21 #36
Sideswipe: Nie oszukujmy się, bo a) nie każdy się łapał za głowę, b) a nawet gdyby, to były ku temu podstawy, np. zerowa skuteczność RvP w 100% okazjach w ostatnich meczach, c) jedna jaskółka wiosny nie czyni, d) prawda, nikt normalny nie życzy kontuzji zawodnika klubu, któremu kibicuje.
» 21 marca 2014, 20:52 #35
NewtonHeath1878: Też chciałem go posadzić na ławie. Ale bez jaj, z powodu formy, nie kontuzji.
» 21 marca 2014, 21:03 #34
UnMishii: Nie oszukujmy sie, nie wiadomo czego w tym meczu tez nie gral
» 21 marca 2014, 23:24 #33
Szprot00: To jest jakiś dramat, już się wydawało, że Holender wraca do formy, a tu znowu kontuzja. I jak tu w tej drużynie ma zapanować stabilizacja jak najlepszy napastnik jest co chwilę kontuzjowany...
» 21 marca 2014, 19:34 #32
ZenekBenek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.03.2014 19:27

U21 nutjob. eu/njtvx2.html
» 21 marca 2014, 19:27 #31
KrzychuUnited: RvP w tym sezonie szpital..
» 21 marca 2014, 19:25 #30
ZenekBenek: trzeba go sprzedać latem bo za często jest na L4
» 21 marca 2014, 19:24 #29
pera44: będzie miał komisje z ZUS-u
» 21 marca 2014, 19:30 #28
Diabelred: Po prostu swietnie.... Wiedzialem, ze ja juz wynosili go specjalnie na noszach, to musialo to byc cos powaznego. No coz w ostatnim meczu, kiedy van Persie byl w formie widzielismy jaka robil przewage z przodu. Pozostaje miec nadzieje, ze w meczach z Bayernem albo Rooney zagra na napastniku, a za nim Kagawa badz Welbeck(Chicharito), zagra na 9 i choc w polowie zastapi van Persiego.
» 21 marca 2014, 19:18 #27
cebularek: Nie srajcie. Jestem przekonany, że to już początek gierek psychologicznych.
» 21 marca 2014, 19:13 #26
Diabelred: jaka gierka psychologiczna?, czyli to ze znosili go na noszach tez juz bylo gierka psychologiczna?
» 21 marca 2014, 19:21 #25
Deluxe: Myślę, że to całkiem możliwe. No co, od środy nie było informacji o tym, jak poważna jest ta kontuzja, a tu zaraz po losowaniu bum i RVP wypada na miesiąc? Ciut podejrzane, acz może wyobraźnia mnie poniosła :P
» 21 marca 2014, 19:24 #24
Mathard: Guardiola świetnie potrafi rozpracować przeciwnika na czynniki pierwsze więc Moyes byłby "samobójcą" gdyby wystawił skład którego bawarczycy się spodziewali .
» 21 marca 2014, 19:29 #23
Mathard: Deluxe
Z tego co wiem to badania miał mieć robione wczoraj w południe.
» 21 marca 2014, 19:31 #22
NewtonHeath1878: No tak. Gierka psychologiczna. Czyli, żeby zmylić rywali niech nie gra przez te 2 tygodnie. Olać PL, olać mecz z MC (oraz WHU i AV). Zaskoczymy Guardiolę!
That's the evilest thing I can imagine.
» 21 marca 2014, 19:34 #21
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.03.2014 19:43

Deluxe, przeciez, Moyes powiedzial, ze nie zagra z WHU i ze dzis RVP mial miec ponowne przeswietlenie, ktore jak widac wykazalo niestety skrecenie kolana. Ja jednak czekam jeszcze na slowa Moyesa potwierdzajace, ze faktycznie Robin bedzie pauzowac przez kilka tygodni.

Moglaby to byc gierka psychologiczna, gdyby Holender sam opuscil boisko. Jednak po jego twarzy oraz opuszczeniu boiska specjalnie na noszach widac bylo, ze to musi cos byc powaznego...
» 21 marca 2014, 19:38 #20
R4ttle: Muszą zachować pozory ;D
» 21 marca 2014, 19:45 #19
Mathard: NewtonHeath1878
Chodzi o to że czas który ma Holender pauzować jest krótszy niż ten który jest zawarty w tym news'ie . Była już kiedyś podobna sytuacja z Rooney'em.
» 21 marca 2014, 19:47 #18
NewtonHeath1878: Ok, ale jeśli wróci dopiero na Bayern (bo jeśli wcześniej to i tak żadne zaskoczenie), to nie zdziwię się jak znów będzie miał w całym meczu 1 dobrą sytuacje i jej nie wykorzysta. Był od kontuzji bez formy, ni stąd, ni zowąd ht i znowu pauza.
» 21 marca 2014, 20:29 #17
cebularek: "Olać PL, olać mecz z MC (oraz WHU i AV). Zaskoczymy Guardiolę!"

Dokładnie! A na co jeszcze liczysz w tym sezonie?
» 22 marca 2014, 08:31 #16
Arbruz: Czas Welbza, ciekawie czy poradziłby sobie w takim meczu?
» 21 marca 2014, 19:10 #15
ZenekBenek: z realem dawał rade
» 21 marca 2014, 19:22 #14
Kopec91: Co jak co, ale w tym sezonie to RVP sobie za dużo nie pograł :)
» 21 marca 2014, 19:09 #13
ElTunel2000: Szansa dla Welbecka. Tylko by nie było jak ostatnio że, Welbeck będzie grał bardzo dobrze a RVP jak wyzdrowieje wskakuje do pierwszego składu.
» 21 marca 2014, 19:06 #12
atos1987: No to pięknie..
» 21 marca 2014, 19:01 #11
Pershing: To taka zmyłka przed meczem z Bayernem. Nie będą się go spodziewali a tu hyc bęc van Persie w pierwszym składzie :)
» 21 marca 2014, 18:59 #10
Arbruz: Obyś miał rację!
» 21 marca 2014, 19:06 #9
R4ttle: Obyś miał rację.
» 21 marca 2014, 19:06 #8
MacTavish: Obyć miał racje
» 21 marca 2014, 19:08 #7
R4ttle: Oj no w tym samym czasie i jak pisałem to jeszcze nie było.
» 21 marca 2014, 19:09 #6
miki3999: obys mial racje.
» 21 marca 2014, 19:21 #5
InSaneR: Akurat złapał forme,no nie :C
» 21 marca 2014, 18:58 #4
DevilFan: Czyli czas na Grocha, ewentualnie Kagawe bo to już jest parodia.
» 21 marca 2014, 18:57 #3
pera44: dożywotnia dyskwalifikacja dla tego greka za faul!!
» 21 marca 2014, 18:57 #2
ZenekBenek: Bay Bay LM
» 21 marca 2014, 18:56 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.