Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

IMUSA: Nie kupujcie karnetów!

» 29 kwietnia 2010, 00:18 - Autor: matheo - źródło: The Guardian
Niezależne Stowarzyszenie Kibiców Manchesteru United (IMUSA) nawołuje kibiców „Czerwonych Diabłów” do rezygnacji z karnetów na przyszły sezon. Zdecydowane działania fanów mają skłonić Malcolma Glazera do odejścia z Old Trafford.
IMUSA: Nie kupujcie karnetów!
» Mniejsze wpływy z karnetów zdaniem IMUSA skłonią rodzinę Glazerów do sprzedaży klubu
– Jest wielu ludzi, którzy zrezygnowali już z karnetów, a podobne kroki planują kolejni kibice – czytamy w oświadczeniu wydanym przez stowarzyszenie.

– Wszyscy wiemy, że z klubu wypływają ogromne pieniądze na spłatę kredytów. Możemy powstrzymać Glazerów, jeśli odetniemy ich od gotówki.

Manchester United w poprzednim sezonie sprzedał około 55 tysięcy karnetów. W niedawno przeprowadzonej ankiecie aż 59% kibiców przyznało jednak, że rozważy przedłużenie abonamentu, choć klub postanowił nie podnosić cen.

Od czasu przejęcia klubu przez Malcolma Glazera w 2005 roku ceny biletów na Old Trafford wzrosły średnio o 48%.

IMUSA apeluje do kibiców nie tylko o rezygnacje z karnetów, ale także o jak najmniejsze zakupy podczas meczów. Fani, którzy chcą kupić bilet sezonowy, są proszeni o podjęcie swojej decyzji jak najpóźniej. Termin składania deklaracji mija 13 czerwca.


TAGI


« Poprzedni news
Zenden: Edwin jest niesamowity
Następny news »
Przyszłość Fostera wciąż jest w Manchesterze United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (29)


Tennant: Aj ciężką mamy sytuację..Glazerzy żli,czerwoni rycerze żli.. Masaqra
Glory Glory MU
» 30 kwietnia 2010, 07:57 #25
ermac: juras co Ty robisz na tej złej i nie dobrej stronie?? ;p
Prawda jest taka że jak nie będzie kasy to będziemy obozem treningowy Realu bo Oni mają pereza który zrobi wszystko żeby mieć piłkarzy a Glazerowie zrobią wszystko żeby spłacić dług i ot cała historyja ja tylko czekam na letnie transfery jak Real kupi jeszcze kogoś od Nas a już nie daj boże Roo to nie wierzę w politykę Glazerów i to będzie znak że mają gdzieś drużynę i liczy się TYLKO kasa...Oni się tak nauczyli że się ślizgają na umiejętnościach SAF'a bo myślą że można wszystkich wyprzedać a zostawić młodych tanich a Ferguson i tak będzie z Nimi wygrywał przy okazji ich szlifował i jeszcze dał im zarobić na tym...
Czerwoni Rycerze hmmm przydali by się mam nadzieję że mają lepsze intencje niż te lolki...
W bogatym szejku też nie widział bym nic złego ale warunek był by jeden...

NIE WCINA SIĘ W TRANSFERY I ZARZĄDZANIE KLUBEM...

mógłby sobie być bogatym właścicielem wielkiego klubu i obserwować jego sukcesy o!...;]
» 29 kwietnia 2010, 17:49 #24
Jokerr: Ja wierzę w to, że ludzie od cyferek są nie tylko od cyferek. Poważni ludzie, którzy potrafili się dorobić dużych pieniędzy. Jest tam spec od klubów piłkarskich. Mam nadzieję, że wiedzą, co robią.
» 29 kwietnia 2010, 17:26 #23
juras1211: co super czyli będzie lepiej jak nie będzie Glazerów , będą za to filantropowie , którzy oddadzą całe swoje majątki , takie gadanie póki klub nie jest utrzymywany z ich kieszeni , jeszcze zobaczycie co to będzie jak ludzie od cyferek wezmą się za prowadzenie klubu
» 29 kwietnia 2010, 16:25 #22
FanaticMU: Ale to ma nam pomóc...to że na początku będzie trochę źle to potem może przynieść jakieś efekty w postaci odejścia Glazerów... dlatego może to wcale nie być złe posunięcie....
» 29 kwietnia 2010, 15:16 #21
Jokerr: Do Red Knights nalezą Paul Marshall – partner fundusza Marshal Wace, Keith Harris – makler, który ma doświadczenie przejęciach klubów piłkarskich, Richard Hytner – wiceprez światowej agencji reklamowej Saatchi & Saatchi, oraz wielu innych wpływowych biznesmenów.

Byle kto za tą sprawę się nie bierze. Oczywiście to że spółka ma wielu właścicieli nie przeszkadza tak jak mogłoby się to wydawać. Wystarczy trochę usiąść w temacie. Oczywiście rozumiem tezy, że oni nic nie zmienią itd itp. Ale Glazerowie wydali ze swoich 300 mln a resztę z kredytu i boje się, że w pewnym momencie coś będzie nie tak. To jest ciężki orzech do zgryzienia. W każdym bądź razie kompetencji Red Knights nie można podważać, a w słuszność ich działań pozostaje tylko wierzyć. Na pewno nie jest fundacją i liczą się z zarobkiem, ale spodziewam się również wielkich korzyści dla klubu. Ferguson prowadzi spokojną politykę transferową, finansową, ale on nie ma wyjścia. Arsenal tak robił, ale Wenger zdał sobie sprawę, że czegoś brakuje i na pewno wyda jakieś solidne pieniądze w tym roku jeśli mówił prawdę. W sumie zastanawiam się, dlaczego złym posunięciem byłoby, gdyby Manchester kupił obrzydliwie bogaty szejk. Tutaj już nie mam argumentów i jestem neutralny, ale chciałbym tak profesjonalnie się dowiedzieć jakie byłyby tego plusy a jakie minusy. Najlepiej byłoby porozmawiać 2 4 oczy z Gillem. On pewnie na tyle się orientuje w tym wszystkim, że znalazłby dobre rozwiązanie, ale pewnie nie wszystko może mówić na głos.

I chcę dodać, że nie chcę się z nikim różnić, skreślać argumentów. Cieszę się, że oprócz komentarzy Glory Glory Man Utd można jeszcze ciekawie podyskutować, a przy tym zachować kulturę.
» 29 kwietnia 2010, 13:39 #20
juras1211: gerwaz88 dla ciebie już powinien być ban , co to ma w ogóle znaczyć , lepiej nie rozmawiać o problemach klubu , lepszy przecież jest lans własnej osoby jak się napisze takie głupoty o niczym to można zabłysnąć w grupie , z tego co wiem to ci czerwoni rycerz chcą zrobić praktycznie to samo co zrobili Glazerowie , wykupić klub za pieniądze kibiców ,ja tutaj nie widzę jakiegoś innego pomysłu na rozwiązanie problemu zadłużenia
» 29 kwietnia 2010, 13:12 #19
skawin4: szejki zle,glazery tfuuu zle to powiedz krto byl by dobry??czerwoni rycerze??ojjj zebysmy sie tylko nie przejechali na nich zreszta oni byli by rok gora dwa...
» 29 kwietnia 2010, 12:31 #18
gorgonzola: Jakbym spotkał takiego Glazera ...
» 29 kwietnia 2010, 11:29 #17
Jokerr: No KU*** jakby właściciele jeszcze nie zapewniali dobrej promocji iitp. to już nie wiem co bym robił. Wzięli pożyczkę na klub i pieniądze poszły się pieprzyć. Z pieniędzmi jest co raz gorzej. I tak nie może być.

A skąd wiesz, że w Manchesterze jest wszystko ok? Byłeś? Rozmawiałeś z Glazerami? Może z Davidem albo Fergusonem. W ich interesie jest nie krytykować polityki Glazerów.

I nie przeczę, może jest wszystko ok i działania są normalne, ale jest ten kurewski dług, który rośnie i idę dalej w przyszłość, może się skończyć era Manchesteru.

Juras - wierzmy, że wszystko się dobrze skończy. Jeżeli Glazerowie to najlepsze rozwiązanie i Ty masz rację - niech tak będzie. Może z biegiem czasu będziemy wiedzieć coś więcej i innych argumentów będzie można użyć.

P.S. Wydaje mi się, że jednak Red Knights mogą być wiarygodni. Pisałeś o nich negatywnie, ale w sumie nic o nich nie wiemy. Jaki mają pomysł na zarządzanie. Byle wszystko dobrze się skończyło...
» 29 kwietnia 2010, 11:25 #16
juras1211: Jokerr i gdzie tutaj jest sens w tym co napisałeś , co mnie obchodzą jacyś czerwoni rycerze , powiedz mi jak jesteś tak bardzo do tego przekonany czy ktoś z tych bohaterów w ogóle przedstawił wizje zarządzania United w przyszłości , ja też byłem tak nastawiony , Glazerowie to najgorsze zło tak , w cale nie , to są właściciele klubu, mają prawo rozporządzać dochodem klubu i wcale nie będzie tak , że United nie będzie mogło powalczyć o światowej klasy zawodników w przyszłości , Glazerowie jak meli pieniądze do dyspozycji to transfery były i to duże , muszą inwestować w zawodników , bo od tego zależy ile będą mogli zarobić, nie słyszałem jeszcze żeby klub wewnętrznie był źle zarządzany , promocja klubu , piłkarzy, oprawa meczowa są prowadzone w perfekcyjny sposób , KARNETY PODROŻAŁY A W TYM SAMYM CZASIE 3 RAZY BYLIŚMY NAJLEPSI W PL , CHCECIE NAJLEPSZYCH PIŁKARZY A ZA KARNETY NA LEPSZE WIDOWISKO NIŻ WCZEŚNIEJ MIELIŚCIE NIE CHCECIE PŁACIĆ
» 29 kwietnia 2010, 10:35 #15
Jokerr: Ja uważam, że to dobre posunięcie.

1. Piszecie, że klub na tym ucierpi - już zbyt wiele nacierpiał, żeby dalej to trwało. Nie mamy sił negocjować z Ronaldo, żeby jednak został, bo już wiadomo, że pieniądze z transferu, pokryją część długu. Ferguson poszukuje talentów, dba o nich i tak wygląda konstrukcja Manchesteru. Ale wszyscy widzimy, co się dzieje na rynku transferowym. Ceny są "z du - py". Niedługo za młodych trzeba będzie płacić kilkadziesiąt milionów, a nie kilka. A my po prostu nie będziemy mieć na to pieniędzy, lub jeden transfer na pokaz dojdzie do skutku.

2. Jest to odważny krok i być może konsultowany z Czerwonymi Rycerzami. Jeżeli Glazer zawiedzie i wezmą Olt Trafford itd. to Red Knights mogą odkupić i tak Manchester. Z długami, ale od banku.

Dla mnie nie są to, aż tak straszne posunięcia. Możemy ich zmusiść. Patrząc na rodzaj argumentów, to taka okazja już się przez rok nie powtórzy.

IMUSA nie chce bombardować stadionu tylko nie kupować karnetów. Moim zdaniem nie powinniśmy się bać.
» 29 kwietnia 2010, 09:30 #14
mrk: chudy1948
powiedz mi w takim razie jak to jest ze wiele spółek akcyjnych działa i ma się dobrze mimo, że mogą mieć i 3000 współwłaścicieli?
» 29 kwietnia 2010, 09:25 #13
Koryt: Co za brednie tylko klub na tym ucierpi a Glazerowie i tak nie sprzedadzą klubu kto by sprzedał maszynkę do pieniędzy ? bo ja nie
» 29 kwietnia 2010, 09:22 #12
chudy1948: czy te jebane imusa nie wie ze przez to cierpi klub i spalata kredytu sie wydlurza przez co mozemy stracic OLD Traffor , a jeśli tak się stanie to kogo będą winić glazerów ale to będzie wszystko ich wina.
» 29 kwietnia 2010, 08:50 #11
Kobix777: nie słyszałeś bo nie czytasz. ;]
Ps. Glazerowie kilka razy odmawiali czerwonym rycerzom ... to kibice próbują wręcz zmusić na oddanie klubu Rycerzom
» 29 kwietnia 2010, 07:48 #10
chudy1948: to źle że próbują wymusić bo jak będzie ich tam rządzić 30 to cały klub i tak padnie albo wpadnie w kryzys
» 29 kwietnia 2010, 08:52 #9
RedDragon: chudy
A Barcelona i Real mają kryzys?? Tam też generalnie kibice rządzą klubem i obierają jako głównego przedstawiciela prezydenta w wyborach co kilka lat...
I taki z ciebie znawca
» 29 kwietnia 2010, 11:10 #8
Szymon7817: Zgadzam się z juras1211 powinny być negocjacje a nie tylko zniechęcanie kibiców do klubu.A po drugie też nie słyszałem co oni zamierzają zrobić z klubę jak go przejmą.
» 29 kwietnia 2010, 07:33 #7
juras1211: czemu nie ma żadnej dyskusji, negocjacji z właścicielem tylko wszystko jest oparte o szantaż , kibice powinni wiedzieć czego chcą , nowego właściciela , czy tak naprawdę wyjaśnienia prawdziwiej sytuacji finansowej klubu , zmniejszenia zadłużenia klubu w większej niż to do tej pory mierze , nowych piłkarzy , ci wielcy przedstawiciele nas wszystkich , powinni ustalić najpierw co jest możliwe w tym momencie , co można zrobić , aby poprawić sytuacje finansową klubu w tym momencie !! ja jeszcze nie słyszałem co oni zmierzają zrobić , po przejęciu klubu ?!
» 29 kwietnia 2010, 01:29 #6
kalek: chyba sie z toba zgodze wolałbym zeby klub pszeszedł w rece jakiegos szejka a na pewno zeby był jeden właściciel a nie 30 czy 40 współwłaścicieli. Nie jestem przekonany do tych czerwonych rycerzy i chyba wolałbym zeby zostali Glazery choc ich nie trawie za to że doprowadzili do zajebistego zadłużenia klubu teraz to jeszcze jakos sie wszystko kręci a nie wiadomo czy bedzie sie kreciło jak przejmą klub czerwoni rycerze. Jak zaczną sie kłócić to juz wogole bedzie porazka dlatego moim zdaniem powinien byc jeden właścieciel a nie 30-40
» 29 kwietnia 2010, 09:11 #5
skawin4: a jakos uzasadni swoja wypowiedz dalem jej plusa bo tez mam podobne odczucia ale powiedz cos wiecej na ten temat dlaczego tak myslisz
» 29 kwietnia 2010, 12:33 #4
haribo99: Do upadku klubu doprowadza nie Glazerowie, ale kibice... ehhhh... Nie rozumiem celu ich dzialan. Glazerowie jak sie upra to nie daj Boze zaczna sprzedawac pilkarzy i znajda sie pieniadze na kredyt, a odejda zostawiajac rozpierniczony, ograbiony klub... Bedzie masakra jak kibice nie zostawia ich w spokoju...
» 29 kwietnia 2010, 00:50 #3
kalek: zgodzę sie z tobą to kibice doprowadzą do upadku naszego wielkiego Manchesteru
» 29 kwietnia 2010, 09:05 #2
juras1211: tak i na dodatek popukajcie się jeszcze w głowę zanim to zrobicie , co to w ogóle za kibice , którzy chcą celowo wpłynąć na bezpieczeństwo finansowe klubu , ktoś chyba che doprowadzić do upadłości a nie do złotej przyszłości ten klub
» 29 kwietnia 2010, 00:29 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.