Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Barcelona - Man Utd 1:0. Porażka na zakończenie tournée

» 27 lipca 2017, 03:25 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United przegrał z Barceloną 0:1 (0:1) w swoim ostatnim meczu na przedsezonowym tournée po Stanach Zjednoczonych. Jedyny gol na FedExField Stadium padł w 31. minucie – błąd Antonio Valencii bezwzględnie wykorzystał Neymar. Czerwone Diabły wracają do Europy z niezłym bilansem: 3 wygrane, 1 remis i 1 porażka.
Barcelona - Man Utd 1:0. Porażka na zakończenie tournée
» Manchester United przegrał z Barceloną 0:1 (0:1) w swoim ostatnim meczu na przedsezonowym tournée po Stanach Zjednoczonych. Jedyny gol na FedExField Stadium padł w 31. minucie – błąd Antonio Valencii bezwzględnie wykorzystał Neymar. Czerwone Diabły wracają do Europy z niezłym bilansem: 3 wygrane, 1 remis i 1 porażka.
Oceń zawodników:
David de Gea
Sergio Romero
Antonio Valencia
Chris Smalling
Eric Bailly
Victor Lindelof
Phil Jones
Daley Blind
Matteo Darmian
Michael Carrick
Marouane Fellaini
Paul Pogba
Henrich Mychitarian
Andreas Pereira
Marcus Rashford
Jesse Lingard
Anthony Martial
Romelu Lukaku
Axel Tuanzebe

Oddano 34 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Jose Mourinho wystawił mocny skład na starcie z Barceloną. Niewykluczone, że właśnie tak będzie wyglądać wyjściowa jedenastka Manchesteru United na starcie o Superpuchar Europy z Realem Madryt. W ekipie Katalończyków w podstawowym składzie wyszli m.in. Leo Messi, Neymar i Luis Suarez.

Czerwone Diabły na FedExField zanotowały niezły start. Szybko bardzo dobrą okazję zmarnował Romelu Lukaku, który z bliskiej odległości przeniósł piłkę nad poprzeczką po dośrodkowaniu Marcusa Rashforda. Barcelona odpowiedziała akcją Neymara i Messiego, ale dobrze w bramce United spisał się De Gea.

W kolejnych minutach Hiszpan nie mógł się zdrzemnąć, bo jego bramkę ostrzeliwali Messi i Suarez. W 16. minucie ładną akcję zanotował Rashford, który podpisał się efektownym dryblingiem zakończonym strzałem. Niestety uderzył wprost w Jaspera Cillessena.

Na FedExField mieliśmy sporo sytuacji pod obiema bramkami, ale wynik spotkania udało się otworzyć dopiero w 31. minucie. Do siatki De Gei trafił Neymar. Brazylijczyk wykorzystał błąd Antonio Valencii w polu karnym, odzyskał piłkę, odwrócił się z nią w kierunku bramki i mocnym strzałem z pięciu metrów posłał ją obok De Gei.

Od momentu objęcia prowadzenia do końca pierwszej połowy to Barcelona prezentowała się lepiej. Katalończycy przed przerwą mieli jeszcze dwie dobre okazje, aby podwyższyć wynik. Najpierw z rzutu wolnego groźnie uderzał Messi, a następnie efektownymi nożycami popisał się Suarez. W przypadku strzału Urugwajczyka znakomitą interwencją popisał się De Gea.

Po zmianie stron Jose Mourinho zdecydował się na pierwsze roszady w składzie. W bramce United pojawił się Sergio Romero, a miejsce Michaela Carricka zajął Marouane Fellaini. Na placu gry zameldowali się także Eric Bailly, Phil Jones, Matteo Darmian. W ekipie Barcelony mieliśmy natomiast aż dziesięć zmian.

Liczne zmiany sprawiły, że tempo spotkania znacząco spadło. Na placu gry pojawiło się aż 15 nowych zawodników! A w 62. minucie... mieliśmy kolejne zmiany – drobnego urazu nabawił się Jesse Lingard, którego zastąpił Anthony Martial. Andreas Pereira pojawił się na murawie w miejsce Henricha Mychitariana.

Martial pierwszą okazję miał chwilę po wejściu na boisko. Francuz oddał niezły strzał zza pola karnego Barcelony, lecz piłka nieznacznie przeleciała nad poprzeczką. Chwilę później znakomitą okazję miała Blaugrana. Paco Alcacer łatwo ograł Erica Bailly’ego, wpadł w pole karne, ale w znakomitym stylu jego strzał obronił Sergio Romero.

W kolejnych minutach United coraz częściej gościli pod polem karnym Barcelony. Aktywny był zwłaszcza Andreas Pereira. Brazylijczyk w krótkim odstępie oddał dwa strzały na bramkę Katalończyków zza linii szesnastu metrów.

W końcówce mecz na FedExField znacząco się zaostrzył i obserwowaliśmy kilka brzydkich oraz niepotrzebnych fauli po obu stronach.

Do ostatniego gwizdka Manchesterowi United nie udało się już zmienić niekorzystnego wyniku. Czerwone Diabły nie zachowały więc miana drużyny niepokonanej w USA. Teraz czas na europejską część przygotowań United do nowego sezonu – mecze z Valerengą Oslo (30 lipca) i Sampdorią (2 sierpnia). Wszystko to tylko przystawka do spotkania o Superpuchar Europy z Realem Madryt, który odbędzie się 8 sierpnia w Skopje.

FC Barcelona – Manchester United 1:0 (1:0)
Bramki: Neymar 31’

FC Barcelona: Cillessen – Semedo, Mascherano, Umtiti, Jordi Alba – Rakitic, Busquets, Alena – Messi, Suarez, Neymar

II połowa Cillessen, Piqué, Denis, Arda, Iniesta, Vermaelen, Alcácer, Digne, Roberto (Samper 85’), A.Vidal, Munir

Manchester United: De Gea (Romero 46’) – Valencia (Tuanzebe 84’), Smalling (Bailly 46’), Lindelof (Jones 46’), Blind (Darmian 46’) – Carrick (Fellaini 46’), Pogba, Mychitarian (A. Pereira 62’), Rashford, Lingard (Martial 62’) – Lukaku


TAGI


« Poprzedni news
Pallister: Pozycja Shawa jedynym znakiem zapytania
Następny news »
Statystyki: FC Barcelona - Manchester United 1:0

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (207)


M4GIK1990MU: Coraz ciekawiej to okienko wygląda. Neymar bardzo blisko PSG, więc Alexis odejdzie zapewne do jakiegoś klubu z Premier League. Dodatkowo Barca ma zamiar za pieniądze pozyskane za Brazola kupić Coutinho, czym osłabiłaby Liverpoolu. Jeszcze prościej:

Neymar do PSG = brak transferu Alexisa
Cou do Barcelony = Liverpool osłabiony
Sanchez do ? = spore wzmocnienie
Arsenal bez lidera = nawet o top 4 będzie im ciężko.

Jakby fajnie było, gdyby tym znakiem zapytania było MU.
» 29 lipca 2017, 10:05 #203
dlabigt23: Sanchez co najwyzej przejdzie do City , chociaz tam maja juz ofensywe na bogato . Jakos nie widac zebysmy sie o niego starali . Nawet jednego newsa nie widzialem na tej stronie :D Do Chelsea to raczej tez nie przejdzie bo tam go raczej WEnger nie pusci
» 29 lipca 2017, 10:35 #202
M4GIK1990MU: cóż, może to się zmieni
» 29 lipca 2017, 10:56 #201
GUESSWHOISBACK: mam nagrane na wideło
» 29 lipca 2017, 00:42 #200
Wawrzu: Sanchez symuluje chorobę i spekuluję się że chcę tym wymusić odejście z Arsenalu. Jeśli to prawda to możemy ustrzelić niezłą okazję.
» 29 lipca 2017, 00:09 #199
2Fast4You: Wszyscy najlepiej wiedzą że symuluje xD Zresztą Sanchez na bank do nas nie trafi, nawet nie złożymy za niego pewnie oferty. Pójdzie do City albo PSG jeśli miałby już odejść
» 29 lipca 2017, 00:28 #198
jassaj: nie no o ile, jeżeli United zainteresowałoby się Sanchezem to w walce z City myśle, że poszłyby klasyczne argumenty czyli hajs- kto da więcej, czysto pragmatycznie zarówno United jak i City to rywale Arsenalu do tytułu więc jeżeli ich wzmocnić to przynajmniej kosztem "debetu" na końcie rywali. Ale jak wejdzie PSG to boje się, że "po ptokach". Myśle, że Papcio po kalkulacjach dojdzie do wniosku, że nawet jak United rzuci 75 milionów a PSG 50- to lepiej zarobić mniej i mieć chłopa z głowy, niż dostać pare groszy i wzmocnić rywala. Okienko o tyle się zazębia, że w tym przypadku wypadałoby dopingować Paryżan w walce o Neymara bo jak go kupią to po co im Sanchez co dawałoby jakąś opcje nam ale to bardzo śmiałe kalkuacje, najpierw wypadałoby zadać sobie pytanie czy Mou wgl go chce, czy będzie chciał złożyć oferte, bo bez tego nawet najlepszy układ rynku nam na nic
» 29 lipca 2017, 01:17 #197
M4GIK1990MU: A mnie się wydaje, że Mou z chęcią widziałby Alexisa u nas, ale są dwa powody dlaczego jest to wykluczone:

1) Wenga po akcji z RvP nie chce nikogo sprzedawać do MU.
2) Podobno Sanchez żąda 400 tys funtów tygodniowo, co, jeśli jest prawdą, wyklucza jego transfer do jakiegokolwiek klubu mądrze zarządzanego (oczywiście City i PSG to nie dotyczy).

Szkoda, bo Chilijczyk to top światowy, no ale skoro do tej pory nie było słychać o naszym zainteresowaniu nim, a brakuje nam skrzydłowego, to coś znaczy.
» 29 lipca 2017, 03:24 #196
2Fast4You: No z tym mądrym zarządzaniem w ostatnich latach jest też nie za ciekawie u nas, ale rozumiem że tak przez następne lata musi być.
» 29 lipca 2017, 10:47 #195
Mariusz199012: Ciesze sie ze neymara u nas Nie bedzie .mourinho i taki ibra by go ustawili gdyby robił takie cyrki na treningu ..Barca teraz sie zmieni na gorsze moim zdaniem
» 28 lipca 2017, 22:52 #194
janpal1: Midtyjylland 2:1 Manchester United
Arka Gdynia 3:2 Midtyjylland
Arka Gdynia>Manchester United

NIEEEEE!!
XD
» 28 lipca 2017, 20:39 #193
adeksms: Neymar by rozwiazal nasze wszystkie problemy ;) Gosc, ktory potrafi sam wygrac mecz. Szkoda ze Manchester jak zwykle nie zainteresuje sie przyszlym najlepszym zawodnikiem swiata
» 28 lipca 2017, 19:59 #192
Wave: wole kibicowac charakterom niz wynikom i panienka
» 28 lipca 2017, 20:44 #191
MufcGlory: No fakt,lepiej kibicować Lingardowi, z którym ciężko będzie utrzymać 6 miejsce w lidze niż Naymarowi z którym można byłoby się pobić o majstra XD
» 28 lipca 2017, 20:54 #190
Jakusa: Zawsze jak widzę XD na końcu zdania, to już wiem, że to jakiś gimbus, z którym nie warto dyskutować.
» 29 lipca 2017, 00:14 #189
adeksms: no to Barcelona ma panienki i bedzie wygrywala LM i Lige. My mam wedlug Ciebie charakter chociaz nie wiem gdzie ten charakter i bedziemy sie bili o top 4.
» 29 lipca 2017, 00:54 #188
M4GIK1990MU: @adeksms

To nie to. Barca daje radę w LM, bo gra nowoczesną taktyką 4-3-3-3.
» 29 lipca 2017, 03:26 #187
Wave: hiszpanskim pomagaja sedziowie od dawna, w poprzednim sezonie to juz przegiecie, zreszta co nas barcelona czy real, niech sobie gimnazjum kibicuje tym klubikom
» 29 lipca 2017, 10:03 #186
Reusik12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2017 18:33

Fella in !
» 28 lipca 2017, 18:32 #185
czeskiUnited: fellaini out!
» 28 lipca 2017, 16:13 #184
Xchrisx7: Długo nad tym myślałeś?
» 28 lipca 2017, 17:30 #183
Sancho: Całe 139 dni :D
» 28 lipca 2017, 19:02 #182
Xchrisx7: @Sancho
To samo pomyślałem wchodząc na profil i widząc jeden komentarz :D
» 28 lipca 2017, 19:21 #181
kocio10: Ktoś dalej by chciał Neymara w United? Chłop jest zawodnikiem klasy światowej ale w głowie to On ma tyle co przeciętny gimnazjalista. Typowy brazol.
» 28 lipca 2017, 13:55 #180
Krystiano98: Myślisz, że tutaj by tak skakał?
» 28 lipca 2017, 14:18 #179
M4GIK1990MU: myślę, że tak
» 28 lipca 2017, 14:23 #178
Xchrisx7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2017 14:27

A skąd wy wiecie co ma w głowie? A co do sytuacji z Semedo to nie wiadomo co tam się wydarzyło i jakie są kulisy. + Ja. Ja bym chciał bo jest to przyszły najlepszy piłkarz globu.
» 28 lipca 2017, 14:26 #177
Krystiano98: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2017 14:28

Na pewno nic mądrego w głowie nie ma, skoro przed kamerami pajacuje. Porachunki na osobnosci, ale pewnie tamten by go zabił.
» 28 lipca 2017, 14:28 #176
Xchrisx7: Nawet tego nie skomentuje. Jeśli te 98 w nicku to Twoja data urodzenia to masz prawo nic nie wiedziec o takich graczach jak Keane czy Cantona. To tak a propos "porachunków" na osobności.
» 28 lipca 2017, 14:30 #175
Xchrisx7: Nie ma to jak tworzyć sobie profil psychologiczny człowieka tylko na podstawie tego co jest w mediach. Szczególnie tak medialnej osoby jaką jest Neymar. Nie wszyscy są jak Iniesta, Pirlo czy choćby Scholes. I jeszcze mówić, że się ich zna. "Typowy brazol" hahaha ciekawe ilu Ty Brazylijczyków znasz. Ale jak już ktoś powie "typowy Polak" to mało żyłka nie pęknie.
» 28 lipca 2017, 14:38 #174
Diabelred: A skad wiadomo o co poszlo?, na tym filmiku widac, tylko ze sie szarpia...

,,Nie jest pewne, co było powodem sprzeczki, ale wszystko wskazuje na to, że chodziło o zbyt agresywne wejście NĂŠlsona Semedo przy jednej z akcji Neymara podczas treningu.'' - z polskiej strony Barcelony

Jesli to faktycznie prawda, to nie dziwie sie Brazyliczykowi, ze tak zareagowal. To tylko zwykly trening, a i sam Neymar moze jest juz blisko transferu PSG takze glupio by bylo zlapac jakas kontuzje na glupim treningu przed samym transferem.

Rowniez chcialbym Neymara. To, ze jest z Barcelony(a patrzac na to, jak wygladaja komentarze, gdy media lacza nas z jakimis pilkarzami z Barcelony, to nie trudno odniesc wrazenie, ze niektorzy po tych przegranych finalach LM nabawili sie niezlych kompleksow, bo wszystko co z Barcelony jest zle i pewnie nawet Messi bylby zly, bo zlodziej i za niski... ) jest nieistotne. Takiego skrzydlowego nie mielismy od czasow Ronaldo. Co do tego co ma w glowie Brazylijczyk, to czy Pogba jest lepszy?, a chyba kazdy widzi ile nam Francuz daje na boisku.
» 28 lipca 2017, 15:03 #173
kocio10: To widać co ma w głowie. Cyrki z transferem, gwiazdorzenie na treningu. Chłop ma talent nieziemski ale łatwo Sobie może go zepsuć. Idealnie nadaje się do takiego klubu jak PSG, gdzie w szatni są same indywidualności, żadnej drużyny. W United potrzeba takich zawodników, którzy będą myśleć w pierwszej kolejności o drużynie a nie o Sobie. Typowy brazol nawiązując do chociażby Ronaldinho, który gdyby nie pajacował w życiu prywatnym wygrałby sam Barcelonie wszystko co się da kilka razy. W United potrzeba zawodników z charakterem.
» 28 lipca 2017, 17:19 #172
Xchrisx7: Odpowiem krótko bo nie ma sensu ciagnąć takich dyskusji. Gdybyśmy sugerowali się charakterem biorąc pod uwagę selekcje przy transferach i budowaniu drużyny to nasza gra i poziom byłby mniej więcej taki co w Athleticu Bilbao. Tam sugerują się tym by piłkarz miał baskijskie korzenie. Chwała im za to ale nic z tym nigdy nie osiągną.
Indywidualności są potrzebne a u nas takiego wiodącego piłkarza brakuje. Pogba mnie w tej roli jakoś mało przekonuje.
» 28 lipca 2017, 17:29 #171
kocio10: A takiego Neymara widzisz jako wiodącego zawodnika? Kapitana? Taki zawodnik nie tylko musi umieć grać w piłke ale i w trudnych momentach podnieść drużyne na duchu albo wyrzucić z Siebie kilka gorzkich słow w szatni. Dla mnie Neymar to żaden autorytet w drużynie, dlatego tacy jak Keane, Vidić byli najbardziej szanowani w drużynie - bo Oni posiadali autorytet.
» 28 lipca 2017, 17:33 #170
Xchrisx7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2017 17:37

Mówiąc indywidualność nie miałem na myśli piłkarza o charakterze kapitana. Bardziej chodziło mi o kogoś kto jedną akcją może wygrać nam mecz. Kogoś kto co rok jest jednym z kandydatów do złotej piłki a Neymar na pewno takim piłkarzem jest.
» 28 lipca 2017, 17:36 #169
kocio10: To nie ulega wątpliwości ale ja mówie w tym momencie o jego charakterze bo jak już powtarzałem - piłkarzem jest z kosmosu. Szkoda, że wszystko inne jest na poziomie gimnazjum u niego.
» 28 lipca 2017, 17:51 #168
Xchrisx7: Tego nie wiesz ani Ty ani ja ;) widzimy tylko to co jest w mediach. Nie znamy go osobiście. Przypomnij sobie jakie akcje wychodziły o Ronaldo jak jeszcze był w United.
» 28 lipca 2017, 18:05 #167
Krystiano98: Chodzi Ci o akcje Cantony z kibicem i Keano z Hallandem i Viera? Jeśli tak, to również nie mam zamiaru toczyć dalej dyskusji. Natomiast chętnie poczytam o spinach tych panów przed kamerami ze "swoimi". Zawsze warto czegoś nauczyć się od starszych kibiców.
» 28 lipca 2017, 19:15 #166
Gallacher: Media muszą pisać cokolwiek bo na tym zarabiają.Podobno gdzieś było zdjęcie Neymara i Suareza razem uśmiechniętych a więc te całe pójście do PSG to moim zdaniem fikcja.Rozumiem że Neymar mentalnie to się jak dzieciak zachowuję,ale nie sądzę by chciał odchodzić z Barcelony.Szybciej uwierzę że Arka zagra w fazie grupowej EL niż Neymar pójdzie.Generalnie piłkarze z Ameryki łacińskiej nie grzeszą inteligencją.
» 28 lipca 2017, 21:01 #165
jassaj: Ale z tym odejściem, to ja patrze z 2 strony- Neymar chce być liderem, więc jeżeli ma troche oleju w głowie to zostanie w Barcelonie- przecierpi jeszcze pare sezonów z tym Messim ale ma tam szanse robić niesamowite rzeczy, na starcie sezonu ten % szans, że Hiszpanie coś wygrają jest kilka razy większy niż w przypadku PSG. Zapełni gablote a to nigdy nie wygląda zle, a Messi kiedyś zejdzie z obrotów- Brazyliczyk jest 5 lat młodszy i kto wie, może być nawet tak, że pod obecność Messiego w klubie za jakiś czas to Neymar będzie tym lepszym. Odchodząc do PSG Neymar nabiera momentalnie rozgłosu, zostaje liderem Paryżan ale tam nie wygra LM tak od razu, liga ma mniejszy prestiż, jeżeli coś pójdzie nie tak to będzie traktowany z przymrużeniem oka- taki gwiazdorek, ale co on tam wygrał, a co to za liga, a poszedł na hajs itd. W Barcelonie ma grunt a chcąc zmienić klub to powinien się zastanowić nad takim, który gatunkowo da mu taką sławe jak w Hiszpanii
» 28 lipca 2017, 22:07 #164
RedSknerus: Bez skrzydlowego bedziemy miec 10 goli w 12 kolejek, czyli bardzo slabo. Byc moze bedziemy remisowac ciagle lub marnowac szanse... OBY nie ale nie mam dobrego przeczucia
» 28 lipca 2017, 13:21 #163
Devilfanforever: 10 goli w 12 kolejek??
Jak to obliczyłeś? Jakie ułożyłeś równanie?
Lukaku pomnożyć przez kloc do potęgi brak skrzydłowego przez zmarnowanie szanse plus słupki i poprzeczki = 10 goli na 12 kolejek
Chcę poznać tajniki twojego liczenia.
» 28 lipca 2017, 14:30 #162
2Fast4You: To śmiało można under 1,5 United stawiać przez te 12 kolejek ?
» 28 lipca 2017, 17:24 #161
Krystiano98: Zaryzykowałbym, że przez 2 mecze United nie trafi. Ale to już tylko prawdziwy hazardzista zrozumie.
» 28 lipca 2017, 20:10 #160
Krystiano98: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2017 12:47

Neymar jak sie rzuca na treningu na Semedo, powinien go ktoś troche utemperować, no ale jak wokół same Busquetsy i Suarezy..
» 28 lipca 2017, 12:45 #159
Pietrus: Coś cicho o potencjalnym transferze Forsberga do nas choć wątpie że RB Lipsk go puściło a jak już to za spore pieniadzę. Co o nim sądzicie?
» 28 lipca 2017, 12:21 #158
Kilerek7: Co sądzicie o graczu Anderlechtu Dendoncekrze? Wolelibyście go czy Matica u nas?
» 28 lipca 2017, 00:28 #157
GUESSWHOISBACK: Newcastle to maks gdzie moze grac, lepszy De Rossi z Romy
» 28 lipca 2017, 00:32 #156
mattCK: De Rossi? Człowiek który zaraz powiesi buty na kołku, poza tym chyba już prędzej Messiego byś z Barcelony wyciągnął niż Daniele z Romy! Jeśli chodzi o pytanie czy Matic czy Dendoncker to gdybym miał wybierać, wybrałbym Belga bo jest dużo młodszy i zdecydowane bardziej uniwersalny natomiast to co przemawia za Serbem to to, że jest zawodnikiem na już a Dendoncker nie wiadomo jakby sobie poradził w dużo lepszej lidze.
» 28 lipca 2017, 08:45 #155
Miro: Ja bym kupił obu. Matic na już i zdjąłby presję z Belgia. Za 2 lata rolę by się odwrócily. Matic byłby jego zmiennikiem.
» 28 lipca 2017, 10:43 #154
nowat0r: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.07.2017 23:39

Siema, jeśli jesteś zainteresowany założeniem telewizji z taką ofertą musisz się liczyć z kosztem około 100 zł (Eleven'y, rodzina c+), dodatkowo będziesz miał też inne ligi plus FA Cup.
» 27 lipca 2017, 23:36 #153
GUESSWHOISBACK: warto pamietac ze nc+ ma lige mistrzow tylko na najblizszy rok, pozniej trzeba bedzie zmienic na zlodziei z cyfrowego polsatu
» 28 lipca 2017, 00:09 #152
nowat0r: Dlatego też osobiście poleciłbym Ci zakup u którejś z sieci kablowych na których możemy też mieć programy sportowe z polsatu.
» 28 lipca 2017, 00:19 #151
piter100000: zainwestuj w dobry internet. wiem, że w TV lepiej sie ogląda, ale szkoda na to kasy
» 28 lipca 2017, 08:18 #150
RedSknerus: Subskrybcja MUTV daje mozliwosc ogladania meczy diabelkow w premier league?
» 28 lipca 2017, 08:42 #149
RyannMistrz: Jest jeszcze "sharing"
» 28 lipca 2017, 12:02 #148
jassaj: Panowie- a co myślicie o Arce- nie oglądam ich meczu ale patrze na wyniki i w szoku jestem nie małym. Myślałem że Mitytytytytyland :D gładko sobie po nich pojeździ, śmiałem się do kumpla, że tu to pewnie serdeczne 0:5 i do domu patrząc na to, że Duńczycy anonimowi w Europie nie są a Arka no cóż.... A tutaj zonk... Chyba Boniek miał racje wróżąc im ten półfinał :P Ogromne zaskoczenie i to in plus a to w Europie Polako rzadko się zdarza
» 27 lipca 2017, 21:56 #147
braku: Myślę że w tym sezonie możemy wygrać PL ale LM już nie bo Barcelona zgarnia wszystko w tym sezonie. Nie martwi mnie to bo widzę ze juz niedługo będziemy w stanie z nimi wygrać patrząc po wczorajszym meczu. Potrzebujemy trzech kozackich transferow i Mourinho na ławce.
» 27 lipca 2017, 21:43 #146
Krystiano98: Barcelona zgarnia wszystko xdd
» 27 lipca 2017, 21:48 #145
jassaj: Ja myśle, że zdrowym planem rozwoju będzie w tym sezonie skupienie się na PL. CL- no nie oszukujmy się, nie pogardziłbym, ale jesteśmy drużyną która znów wchodzi w te rozgrywki i moim zdaniem ćwierćfinał już będzie dobrym wynikiem, jest kilka firm, które ostatnio odskoczyły innym i nie bardzo widze, że my tak od razu wbijemy się pomiędzy nie- myśle min o Realu,Atletico,Bayernie, Juve czy Barcelonie. Natomiast PL zaczyna wyglądać na realny cel, wzmocniliśmy się, inne drużyny nie wyglądają, jakby miały kolosalną przewagę względem nas a do tego myśle, że Mou też zaczyna zdawać sobie sprawe, że to ciśnienie na tytuł z roku na rok rośnie. Wygrana w PL to oczywiście uczestnictwo w CL za rok. W tym roku nabierzemy doświadczenie, wyeksponujemy marke na nowo, zagarniemy krajowe podwórko a za rok poszerzymy ekspansje na Europe. Plan dosyć prosty i być może śmiały ale mam wrażenie, że to będzie zdrowsze podejście niż nastawianie się od razu na potrójną korone
» 27 lipca 2017, 21:53 #144
Barbaryan: Barca to klub ktory jesli wejdzie na wyzyny swoje to bez problemu zgarnai co chce
» 27 lipca 2017, 21:57 #143
walentos: Bez problemu? Wątpie. Barca oprócz bardzo mocnego ataku nie ma wiele argumentów. Obrona z roku na rok polełnia coraz więcej błędów. Środek pola też już nie jest taki jak jeszcze kilka lat temu. Iniesta sie starzeje a młodzi nie oferują już tej jakości.

Zdecydowanie lepiej wypada Real. Chociaż atakiem nie dorównują Barcelonie to mocny środek pola i szczelna obrona dają im sporą przewagę nawet z przeciętnym Navasem na bramce. Właśnie dlatego to oni a nie Barca wygrali w tym sezoie Lige i LM.
» 27 lipca 2017, 22:10 #142
Barbaryan: w picle wszystko zmienia sie bardzo szybko dzis barca nie ma pomocy za chwile moze miec najlepsza
» 27 lipca 2017, 22:19 #141
jassaj: no ale z tego co powiedziałeś to wychodzi, że nie są najlepsi ale jak są najlepsi to są najlepsi. To równie dobrze można powiedzieć, że jak Real wejdzie na swoje wyżyny (a on w przeciwieństwie do Barcelony teraz na nich jest) to bez problemu zagarnie co chce. To samo można powiedzieć o Bayernie i praktycznie każdej topowej europejskiej drużynie. Chyba pora obalić mit niepowstrzymanej Barcelony- faktycznie w 1 połowie obecnego dzięsięciolecia można tak było mówić o Katalończykach no ale "niestety" od 2014 ten tytuł należy śmiało przypisać Realowi- czy ich lubimy czy nie to trzeba zauważyć, że 3 ligi mistrzów w 4 lata to osiągnięcie które nie udaje się w większości klubów przez całe istnienie i nie zmienia tego nawet fakt, że te tytuły przedzieliła Barcelona. Dosyć powiedzieć, że Real zdobył w 4 lata więcej CL niż Arsenal,City,Chelsea,Tottenham razem wzięte a żeby porównanie było bardziej okazałe możesz dopisać sobie Atletico czy inne wielkie firmy.
To nie jest spuszczanie się na Madrytem, osobiście mam nadzieje, że piłka się unormuje i Hiszpanie zostaną na topie ale obok nich jak równy z równym zasiądą Anglicy, Włosi czy Niemcy bo przykro ogląda się kolejny rok oczekiwania na półfinały Hiszpania-1/2 podrzutki które miały szczęście, ale takie są fakty Real jest teraz królem a zaklinanie życia, że gdyby ktoś był najlepszy to byłby najlepszy...
To ja na koniec, żeby było optymistycznie- jak United będzie miało najlepszą drużyne to bez problemu wygramy wszystko- wiem to, zaufajcie mi :D
» 27 lipca 2017, 23:38 #140
CJQualls: Barcelona już dłuższy czas jest chimeryczna, czesto przdcietna; bazuje na MSN, przy czym Messi to po prostu arcygeniusz futbolu, chyba najlepszy jakieś widziałem przez ćwierć wiecze mego bytu. Pomoc jest średnia, w obronie mają dzika Umtitiego, który zgasił wczoraj lukaku jak peta. Taki Bailly, tyle że lepszy. Reszta składu mizerna. Plus średni trener jakim jest Valverde. Pewnie będą w ćwierćfinale LM i 1-2 u siebie. No ale jak dla nas to i tak poziom nieosiągalny.
» 28 lipca 2017, 00:16 #139
walentos: Umtitiego to zweryfikowało PSG w ostatnim dwumeczu. Zawodnik dobry ale genialne występy przeplata fatalnymi. Tak jak nasz Miki :)

Co do naszego sezonu to myśle że każdy będzie zadowolony jeśli wrócimy na szczyt ligi niezależnie od pozycji w pucharach i europie. Jeśli w lidze nam się nie uda to plan minimum to top 3 , 1/4 LM i FA Cup :) Każdy gorszy rezultat to będzie nieudany sezon.

Ja jednak wierze że wygramy ligę, FA Cup i w LM dojdziemy przynajmniej do 1/8. Po cichu liczę też że może jakiś cudem będziemy mieli jakieś niespodzianki (Real Barca Bayern trafią na siebie w 1/8 i 1/4) a nam dopisze losowanie to dojdziemy do półfiału lub kto wie moze nawet finału.
» 28 lipca 2017, 00:28 #138
Sideswipe: "Barca to klub ktory jesli wejdzie na wyzyny swoje to bez problemu zgarnai co chce"
"barca nie ma pomocy za chwile moze miec najlepsza"
Tak to można pisać o każdym klubie na świecie. Jak już tu jesteś i próbujesz umniejszać MU to rób to z głową bo takimi argumentami jak na razie to wychodzisz na kretyna większego niż jesteś.
» 28 lipca 2017, 12:12 #137
Barbaryan: Jesli ktos jest kretynem to ty bo nie potrafisz czytac ze zrozumieniem.
» 29 lipca 2017, 07:33 #136
walentos: Mourinho jest troche jak Gandalf :) W Chelsea był Mourinho Szary. W United jest Mourinho Biały. Takie tam spostrzeżenie :)
» 27 lipca 2017, 20:12 #135
DjTED: Smalling i Blind do sprzedania...
» 27 lipca 2017, 18:55 #134
Devilfanforever: 27-07-2017
DjTED: Smalling i Blind do sprzedania...

18-12-2017
Użytkownicy devilpage'a: Czemu Mou sprzedał Smallinga? Teraz mamy wąską ławkę...
» 27 lipca 2017, 19:02 #133
GUESSWHOISBACK: Chorągiewka
» 27 lipca 2017, 19:53 #132
DjTED: Wole jak jakis dzieciak daje sie ogrywac niz podstawowi obroncy rep Anglii i Holandii. (dlaczego nie dokupic obroncy?)
» 27 lipca 2017, 20:16 #131
jassaj: Smalling i Blind do zostawienia. Pomijając aspekt przydatności to przecież nikt nie mówi, że będą grać w podstawce. Przecież jest Bailly i Lindelof. W końcu wróci Rojo, no można też doliczyć Jonesa ale z nim wiadomo jak jest. Środek można na kilka sposobów złożyć ale w razie kontuzji to ja jednak wole nawet przeciętnego ale doświadczonego gracza niż młodzika rzuconego na głęboką wode w nieprzemyślany sposób bo nie ma kim grać. Raz to się udało z Rashfordem ale nie będzie udawać zawsze. Gdzie są chłopcy którzy grali za słynnej fali kontuzji LvG ? Talenty nie rosną na drzewach, że będziesz ogrywał każdego gracza z akademii i przy odpowiedniej liczbie gier wyrośnie 2 Vidić- to nie FIFA. 2 sprawa- dokupienie obrońcy- niby spoko ale jednak nie. Przecież ŚO to pozycja tak newralgiczna jak jakaś tętnica w sercu czy inna żyła główna- przetniesz ją i masz zgon w pare chwil. Obrońcy muszą znać się na pamięć, wiedzieć nawet kiedy który puszcza bąka, żeby go zaasekurować, jeżeli ten zjadł kebsa przed meczem a ty chcesz zmieniać połowe dostępnych ŚO. To nie wypali, to trzeba budować powoli ale z głową
I o ile jeszcze się zgodze, że 1 ŚO może odejść- taka roszada Lindelof za kogoś o tyle 2 to już basta, za dużo, a patrząc na to ile my mamy zawsze kontuzji, to nie obraziłbym się jeżeli wszyscy by zostali
» 27 lipca 2017, 21:28 #130
Devilfanforever: Nie wiem jak wy, ale ja już PL w tym sezonie nie oglądam, bo po co? Jak już wiem, że City wygra, my na szóstym miejscu. W sumie też LM sobie odpuszczę, bo i tak z grupy nie wyjdziemy, wygra Real albo Chelsea. Co jak co ale jasnowidzów tu mamy wspaniałych.

Proszę tylko o jedno...
Nie pluć jadem na wszystkie strony po jednym nie udanym SPARINGU z Barceloną. Błędy będą się zdarzać to są ludzie, wam wszystko w życiu wyszło, że tak na nich narzekacie?
Może jestem kibicem tzw. "Starej Daty" ponieważ od dłuższego czasu co tydzień zasiadam przed komputerem, telewizorem i nie patrzę na błędy, wyciągam pozytywy.
Tam gdzie wy widzicie błąd po którym prawie padła bramka, ja widzę sytuację, w której nie straciliśmy bramki. Gdzie wy widzicie słabe strzały, ja widzę świetne parady bramkarzy.
Może to złe podejście... Ale po co mam się denerwować? Jak ode mnie nic nie zależy. I uważam, że lepsze jest wyczekiwanie z wiarą i ekscytacją na kolejny mecz, niż czekanie z założonymi rękoma będąc zdenerwowanym, by po niekorzystnym dla naszego klubu wyniku napisać: "Wiedziałem, że tak będzie"
Polecam tą metodę, więcej frajdy i zabawy, a o to przecież w tym wszystkim chodzi. ;)
» 27 lipca 2017, 18:20 #129
Obsliniak: Powiedz to Kilerkowi kolego. Hehe...
» 27 lipca 2017, 19:18 #128
CJQualls: Wiem Wszystko nie popłacz się czasem, jak będziesz oglądał kolejne porażki z Stoke, WBA czy innymi tuzami. Bo sile tego zespołu będzie stanowił mr Lingard, Blind, Young, czy Fellaini. No LVG faktycznie miał genialne wyniki, ciekawe czemu tak szybko poleciał. Mourinhio obroniła LE, bo sezon był słaby. Jeśli w tym nie zrobi 4 to poleci proste. Jesli nie dokona wzmocnień, to zobaczysz eksperci, że sezon będzie podobny do zeszlego. Jak co roku nawiedzi nas plaga kontuzji i b3dziemy się męczyć z ligowym potegami. Sorry jak dla mnie to wy sie przyzwyczailsicie do nędzy 4 sezonowej i dla Was remis z z Chelsea to wielki sukces. Przykro mi, że nie podzielam waszego zdania, bo kibicuje temu klubowi 15 rok i taka mizeria i pół sukcesy mnie nie zadowalaja. A i ty chyba giggsa nie widziałeś na żywo skoro piszesz takie brednie. Proponuję jeszcze powiesić plakat twego mesjasza Lingarda, gdy będzie grał na flecie albo zepsuje kolejną setkę.
» 27 lipca 2017, 17:30 #127
WiemWszystko: No, widziałem Giggsa, prawie taki genialny piłkarz jak Grosicki. Prawdziwy BÓG.

United w tym sezonie będzie walczyło o mistrzostwo. Bez większych problemów. Myślę, że tak 4 kolejki przed końcem sezonu będziemy już pewni tytułu. Dodatkowo półfinał w CL, oraz ok. 30 bramek Lukaku, 12 asyst Lingarda.

Komentarz masz na pamiątkę, jak skończy się sezon, żebyś zobaczył jakim jesteś zerem i jak niewiele wiesz o tym sporcie. Tyle w temacie, poczytaj troszkę.
» 31 lipca 2017, 06:51 #126
Gallacher: Po czym poznać prawdziwego kibica danego klubu ? po tym że jest cierpliwy i kibicuję niezależnie od wyników.Co wy chcecie od tego Lingarda ? macie jakieś kompleksy życiowe czy co ? nawet jeśli zagrał słabo itd to od tego jest trener i to on decyduję i najlepiej wie.Zróbcie licencje UEFA i podejmijcie jakiś klub choćby w B klasie to sami zobaczycie jak to jest.Największe cwaniactwo naszego narodu polega na tym że wszyscy na wszystkim się znają,nawet jak nie mają pojęcia.To są mecze przed sezonowe i tutaj głównie chodzi o zgranie czy kondycję,a oceniać będziemy mogli po sezonie lub w połowie.Już byście chcieli wygrywać po 5 czy 6 do jaja,byle pokazać jakie to United jest silne.
» 27 lipca 2017, 17:11 #125
Obsliniak: Oho. Jest i Kilerek z dzienną dawką jęczenia. I to jak rozpisanego, w piękne słowa ubranego. Sprowadza się to jednak do jednego. Skoro tak cierpisz Kilerku oglądając naszych a potem musisz tu swe cierpiętnictwo nam obwieszczać, to może lepiej meczow nie oglądać? szkoda Twojego zdrowia i nerwów. Hehehe...
» 27 lipca 2017, 16:55 #124
Kilerek7: Obsliniak weź na wstrzymanie, jakbyś był kibicem tej drużyny od dziecka to miałbyś ten sam dylemat. Nie sądziłem, że po odejściu SAFa ta drużyna zejdzie aż tak nisko i sądzę, że idziemy w złym kierunku. Chyba nikt nie chce oglądać MU parkującego autobus i wywalającego długie do napastnika.
» 27 lipca 2017, 17:10 #123
pawelisto2: Ten Manchester to w ogóle jakiś dziwny jest, w ciągu 2 miesięcy najlepszy zawodnika zeszłego sezonu - Valencia stał się przewidywalny i słabszy. Tak jakby jego zwody nigdy nie były przewidywalne.
Lukaku tańcuje i jest cwaniakiem, ponieważ w zeszłym sezonie tego nie robił. Dzień w dzień siłownia, trening i potem czytał Wertera żeby poczuć się jak on i strzelić 20+ bramek w sezonie, naprawdę Manchester go zmienił strasznie. Tak, to ironia. Tańcował, bawił się i "dabował" już w zeszłym sezonie jak nie wcześniej, a mimo to strzelił mnóstwo bramek. A co do Pogby. Tak, wiemy, że nie oglądałeś wczoraj meczu, bo inaczej nie pisałbyś takich bredni. Był on wczoraj najlepszym zawodnikiem Manchesteru na boisku: świetne strzały, długie piłki, czy ten niesamowity rajd przez pol boiska.
Dużo goli, co nazywasz dużą ilością goli? Tak jak Real oklep Gijony i inne 7:0, czy może 3:0 które padały nawet za Van Gaala. Ale rozumiem, zwycięstwo 10:0 jest bardziej okazałe, tylko ludzie właśnie kochają premier league za to ze takie wyniki są rzadkością.
Real budowę obecnego świetnego zespołu zaczynał ju w 2008 roku transferami Benzemy, potem Ronaldo, potem Modricie, Bejly, żeby dopiero grubo po kilku latach wszystko zatrybiło. Było wiele pomyłek tam jak chociażby Ozil, który czarował ale maks 30 minut, Danillo, Coentrao, Kaka, ale No Manchester nie może, bo 4 lata to zdecydowanie za duzo - tym bardziej ze Sir Alex wygrywał co roku ligę mistrzów i zostawił naprawdę młody skład do zdobywania kolejnych trofeów.

A wiec przyszedłem, nie zgadzam się z Twoim zdaniem - jestem hejterem. Czy jeśli zleceniodawca powie ze to nie jest to o co mu chodziło jest hejterem, bo ma odmienne zdanie niż Ty?
» 27 lipca 2017, 17:17 #122
Kilerek7: To że masz inne zdanie to twoja brocha, hejterem nazywam kogoś kto obraża, jeśli wyrażasz swoją opinie bez obrazy to ok, nie mam nic do tego. I oglądałem wczoraj mecz. Nie chce mi się pisać o poszczególnych graczach, ale wyglądaliśmy kiepsko na tle Barcy, oni wręcz bawią się grą, my nie potrafiliśmy momentami wyjść z własnej obrony. Progres? Uwierzyłbym gdybyśmy chociaż potrafili coś skonstruować sensownego, a po za strzałami z dystansu nie graliśmy nic, gdyby nie DDG było z 4:0. Sam Mourinho w wywiadzie rozłożył ręcę i zegnał na piłkarzy Barcy, że są niesamowici poprostu i nic z tym się nie da zrobić. Owszem zgadzam się z tym, Lukaku i Rashford - Messim i Neymarem nie będą, ale sądziłem, że cały zespół zaprezentuje się lepiej, po też kiepskim spotkaniu z Realem. Będziecie bronić naszych to zrozumiałe, ale za dużo u nas drewna i będę tego się trzymał!
» 27 lipca 2017, 18:05 #121
Obsliniak: Kilerek na wstrzymanie polecam Tobie kielicha. Może pomoże. Nie chce się tu z Tobą kłócić, ale nie można cały czas widzieć wszystkiego w czarnych barwach. Raz, że to tylko był sparing. Dwa, że Barca to Barca. Przypomnę jedynie, że Fergi z Barcą też niestety przegrywał.
» 27 lipca 2017, 18:43 #120
WiemWszystko: Dlaczego Devilpage to taka zbieranina sezonowców i znawców wszelkiej maści?

Oceniacie piłkarzy pod kątem tego jak prezentują się w meczach tournee, a taki CR7 nawet na takie tournee nie pojechał, to pokazuje dokładnie jakie podejście mają wszystkie wielkie kluby. To są mecze na przetarcie, żeby trochę pobiegać, nabić trochę pieniędzy, powiększyć fanbase i nic więcej. Lindelof to już niewypał, bo przecież grał słabo w tournee, bo przecież Benfica to Manchester United, a Lindelof to Nostradamus, który po jednym dniu treningowym od razu wie co robią i myślą jego koledzy z linii obrony. Lukaku również po 3 tygodniach spędzonych z innymi zawodnikami z ofensywny musi być już nimi zgrany jak młody Bóg, powinien klepać po 3 bramki.

Przecież Cistiano Ronaldo był takim Bogiem, że jak zaczynał karierę w United to od razu strzelał po 25 brameczek i notował 15 asyst. Dla tych którzy nie są świadomi, Ronaldo w swoich pierwszych trzech sezonach zdobył dla United łącznie 27 bramek w 121 meczach. Jak dołączył do United to w pierwszych 2-3 sezonach irytował kibiców zbyt egoistyczną grą i nurkowaniem, robił sporo błędów.

Oczywiście porażka z Barceloną 1:0, i zwycięstwo City z Realem 4:1, świadczy o tym, jak daleko jesteśmy za tymi zespołami, oczywiście fakt że pokonaliśmy City, nie świadczy już o niczym, ale porażka z Barcą jak najbardziej, że jesteśmy najgorsi. Przypominam więc, wszystkie 4 wymienione zespoły mają gdzieś te spotkania, tournee to szansa dla młodych, żeby się pokazać, i wstęp do sezonu dla starszych, którzy pobiegają trochę, ucieszą "Burgerów" na stadionie i wrócą do domu, gdzie zacznie się prawdziwa walka o pierwszy skład.

Oczywiście Mourinho i Van Gaal nie wiedzą nic o piłce, dlatego Lingard ciągle jest w United, bo to przecież jest przeciętniak, bo nie gra jak CR7 czy Robben. Nie zapominajmy oczywiście o Pogbie, który w każdym meczu tournee udowodnił że jest nie warty wydanych na niego pieniędzy, co prawda w pierwszym swoim sezonie po powrocie do United, przywrócił klub do LM i wygrał z nią Puchar Ligi oraz Ligę Europy, ale to oczywiście była zasługa wielkiego Sir Alexa Fergusona, bo to on zbudował potęgę United.

No i na koniec nie zapominajmy o tym, że Perisić to zawodnik tylko na uzupełnienie składu, a nie ktoś na kim można opierać grę. Takim tokiem rozumowania, powinniśmy byli sprzedać Giggsa, bo ten poza swoją szybkością, walecznością i dobrym podaniem (czyli tym co ma Perisić), nie ma nic do zaoferowania. Tak wiem Giggs to legenda, jak śmiem tak o nim mówić, przecież Giggs to był piłkarz na miarę CR7, jak mogę w ogóle porównywać Perisicia do Giggsa.

A w ogóle to przecież jak Ferguson zdobywał z United ostatnie mistrzostwo, to mieliśmy skład naszpikowany gwiazdami, po prostu sam gwiazdozbiór. Welbeck, Anderson, Cleverley, Kagawa, Rafael, 35 letni Rio, 39 letni Giggs, 38 letni Scholes. Nie no po prostu paka jak ta lala.

Podsumowując - nie mamy szans. Poddajmy się, rozwiążmy klub i idźmy płakać do kąta.
» 27 lipca 2017, 15:13 #119
ManchesterUtd: Jezeli dla Cb Giggs był wolny za młodych lat to radzę się doedukować. Jezeli mówisz o jego końcu kariery to celowo został przesunięty ze skrzydła do środka bo był za wolny.

W ostatnim sezonie Fergusona z tych zawodników których wymieniłeś w podstawowym składzie grał tylko Rio, czasem Rafael i Scholes. Ale rozumiem tok myślenia, tyle że Mourinho to nie Ferguson i ze słabych zawodników tyle nie wykrzesa, szczególnie ze zespoły Premier League nigdy nie były tak wyrównane jak teraz.

Ogonie podzielam zdanie zeby nikogo nie oceniać meczach towarzyskich, ale oczywiste bedzie to że ludzie beda to robic tak czy inaczej, wiec lepiej nie zwracać na to uwagi.
» 27 lipca 2017, 15:52 #118
WiemWszystko: Przecież nawet podkreśliłem, że jego największym atutem była szybkość.
» 27 lipca 2017, 16:04 #117
WiemWszystko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.07.2017 16:53

W ostatnim sezonie Fergusona nie było czegoś takiego jak podstawowy skład. SAF rotował składem przez cały sezon, wszyscy wymienieni zawodnicy rozegrali ponad 25, a niektórzy nawet blisko 40 spotkań w sezonie. Jedynymi zawodnikami pewnymi miejsca w składzie byli: Van Persie, Rooney, Evra, Vidić, Rio i Carrick. Reszta raz grała, raz nie.

Mourinho ma znacznie silniejszy i perspektywiczny skład, niż miał SAF w ostatnim sezonie. Proste porównanie:

Valencia > Rafael
Baily = Rio (oczywiście potrzeba mu ogrania, ale potencjał ten sam, jak nie większy)
Lindelof = Vidić (po tym co pokazywał w Benfice, kopia Vidicia)
Shaw < Evra (chociaż Shaw w formie, to Evra)

Pogba = Scholes (wiadomo Rudy to geniusz)
Herrera = Carrick
Martial > Nani
Miki > Kagawa/Welbeck
Mata > Rooney

Ibra/Lukaku = Van Persie

Dodajmy do tego naszą perełkę Rashforda i porównaj te składy.
I spójrz jaką będziemy mieli ławkę, Jones, Rojo, Blind, Lingard, Carrick, Darmian, Fellaini, Pereira, Smalling i Young. Każdy zawodnik prezentuje dobry poziom, może wiele pomóc drużynie. Także naprawdę United obecnie ma bardzo silny skład.
» 27 lipca 2017, 16:49 #116
CJQualls: Żenujące argumenty, szczególnie z tym Giggsem. Chociaz powinienem skonczyc twoja analizę , na uznaniu Lingarda za dobrego piłkarza xD
» 27 lipca 2017, 16:49 #115
WiemWszystko: Czytając Twoje poprzednie wypowiedzi, nie powinieneś w ogóle zabierać głosu, bo pojęcia o piłce nożnej to Ty nie masz żadnego. Także dyskusja między nami, jest już zakończona. Według Twojego toku rozumowania powinniśmy stwierdzić że Mourinho i Van Gaal to żadni trenerzy, bo oni także uznają że Lingard i Fellaini są dobrymi piłkarzami, ale co oni tam wiedzą, CJQualls wie lepiej, i uznaje Giggsa za wybitnego piłkarza bo ma rekordy, był wierny i grał wiele lat dla nas. Giggs to był bardzo dobry piłkarz, ale nic poza tym. No ale ty niewiele się znasz, także co ja będę z Tobą w ogóle dyskutował.
» 27 lipca 2017, 16:58 #114
Scholes100: sir Alex Ferguson w jednej ze swoich książek wyraźnie napisał, że w swojej karierze trenerskiej miał przyjemność pracować z 4 piłkarzami KLASY ŚWIATOWEJ. I byli to: Paul Scholes, Eric Cantona, Cristiano Ronaldo i uwaga uwaga niejaki RYAN GIGGS!

Według Twojego toku rozumowania powinniśmy stwierdzić że sir Alex to żaden trener, bo on także uznawał Giggsa za wybitnego piłkarza, ale co tam WiemWszystko jak sam nick wskazuje wie lepiej i uznaje Giggsa za tylko i wyłącznie bardzo dobrego piłkarza i nic po za tym, bo oglądał go w telewizorku. Czaicie, W TELEWIZORKU. Co tam może wiedzieć Ferguson, który pracował z nim grubo ponad 20 lat praktycznie dzień w dzień i na dodatek jest prawdopodobnie najwybitniejszym trenerem wszech czasów.

Hipokryzja level expert
» 27 lipca 2017, 17:51 #113
Diabelred: ,,Valencia > Rafael
Baily = Rio (oczywiście potrzeba mu ogrania, ale potencjał ten sam, jak nie większy)
Lindelof = Vidić (po tym co pokazywał w Benfice, kopia Vidicia)
Shaw < Evra (chociaż Shaw w formie, to Evra)

Pogba = Scholes (wiadomo Rudy to geniusz)
Herrera = Carrick
Martial > Nani
Miki > Kagawa/Welbeck
Mata > Rooney

Ibra/Lukaku = Van Persie
"

Fajnie gdyby tak bylo, szkoda tylko, ze ja tu widze tylko 3 trafne porownania, ktore faktycznie mialy potwierdzenie w rzeczywistosci. Mourinho ma bardziej perpektywiczny sklad oraz lepsza lawke rezerwowych(przynajmniej w teorii), ale lepszej 11 niz SAF w ostatnim sezonie na pewno nie ma.
» 27 lipca 2017, 18:48 #112
jassaj: ale po co wy porównujecie wgl drużynę (jakąkolwiek) SAFa do drużyny Mourinho. Zapomnieliście już, że SAF był fenomenem ? Tylko on potrafiłby zrobić z drużyny pokroju Evertonu (patrząc na suchy potencjał i nazwiska) mistrza. I właśnie patrząc na suche nazwiska i teoretyczny potencjał to Mou ma faktycznie bardziej perspektywiczny a napewno młoszy skład. Na chwile obecną do piłkarskiej emerytury szykuje się tylko Carrick, gdzie SAF miał już potencjalnie odchodzących na koniec jego kadencji min Rio, Vidicia czy Giggsa. SAF miał Cleverleya czy Andersona, gdzie Mou ma Pogbe czy Herrere, SAF potrafił zrobić z Rafaela ŚPD z konieczności ale jakby to Hajto powiedział- przy SAFie każdy zawodnik zyskiwał 23% do jakości. Zresztą jakie 23- conajmniej 50 jak nie więcej. Tylko Szkot potrafił zrobić z ludzi którzy potem rozpierzchli się po potęgach typu WBA czy Everton drużyne mistrzów, tylko on potrafił zrobić im taki kocioł w głowie, że wierzyli, że są kimś. Mou może mieć lepszych piłkarzy z nazwiska ale co z tego jeżeli za SAFa, każdy z tych "ziutków" mógł być spokojnie uznawany za "towar" równorzędny lub lepszy od obecnego
» 27 lipca 2017, 21:38 #111
Sideswipe: Na tej stronie to i czytanie sprawia takim CJQuallsom problem, a co dopiero czytanie ze zrozumieniem, więc oczekiwanie od nich czegoś ponadto jest z góry skazane na porażkę.
Szukam w tym poście gdzie ktoś uznał Lingarda za dobrego piłkarza i szukam...
» 28 lipca 2017, 10:28 #110
Miro: W pierwszej kolejności to powinniśmy kupić Dendockera. Anderlechtu. Realny transfer. Do tego dochodzi Pereira który fajnie się rozwinął i środek mamy na długie lata. A później można czekać na skrzydłowego...
» 27 lipca 2017, 15:12 #109
kali998: Perisic jest o 2 klasy lepszy od lingarda któremu co najlepiej wychodzi to pajacowanie na treningach i robienie z siebie gwiazdeczki
» 27 lipca 2017, 14:44 #108
Xchrisx7: Skończycie z tym kiedyś? Tego już się nie da czytać. Zawsze musi być jakiś kozioł ofiarny a tak się składa że ten "pajac i gwiazdeczka" jest jednym z lepszych w tych ostatnich meczach towarzyskich.
» 27 lipca 2017, 14:52 #107
MatiasXD: Bardzo trafny komentarz:

Darmian - szału nie było, ale przy Blindzie to Włoch wygląda jak gwiazda.
» 27 lipca 2017, 14:39 #106
PanWolodyjowski: Rashford to nie jest skrzydłowy, Martial to też nie jest skrzydłowy. Obaj nie mają żadnych cech, które skrzydłowy powinien posiadać. Chyba najlepiej byłoby grać tym systemem 3-5-2, bo tu jest bida. Rashford i Martial jako jeden z partnerów Lukaku, z przodu.

A i Zlatana jeszcze chcą spowrotem, to nie wiem, jak on chce to poukładać. Zlatan i Lukaku razem na boisku...
» 27 lipca 2017, 14:38 #105
Krystiano98: A jakież to cechy powinien posiadać skrzydłowy? xD
» 27 lipca 2017, 14:49 #104
PanWolodyjowski: Pisałem już ze trzy posty o tym. Oni na skrzydłach wyglądają jak dzieci we mgle.

Dośrodkowań zero. Zejście do prawej nogi ze strzałem zero, gra 1 na 1 sporadycznie się udaje, gra z klepki to już w ogóle. Zobacz sobie jak grali chociażby Nani i Young, jak jeszcze był na przyzwoitym poziomie. O Giggsie i Ronaldo nie wspominam
» 27 lipca 2017, 16:06 #103
Diabelred: ,,Obaj nie mają żadnych cech, które skrzydłowy powinien posiadać."

serio zadnych?

szybkosc? jest
drybling? sredni, ale jest
dosrodkowania? brak
podania? roznie z tym bywa, zalezy od meczu

Na slabsze zespoly z ligi takie skrzydla moze i by wystarczyly, ale na LM i na gore tabeli, wyglada to po prostu blado.
» 27 lipca 2017, 16:08 #102
DevoMartinez: Kurna no ile razy mozna wałkować to samo. Martial miał swietny sezon na skrzydle, po jedneym słabszym już nie jest skrzydłowym. Rash ma wszystko zeby grać na skrzydle, łącznie z dósrodkowaniem, szybkosc, drybling skończcie jęczeć. Mamy brak prawoskrzydłowego i tyle.
» 27 lipca 2017, 18:52 #101
Xchrisx7: Akurat mając dziś wolny dzień włączyłem sobie Inter - Bayern i dośrodkowanie Perisica przy drugiej bramce to coś niesamowitego. Przydałby się nam taki skrzydłowy
» 27 lipca 2017, 14:09 #100
reggieynot: Właśnie miałem napisać, bo widziałem, ale mnie wyprzedziłeś ;-) Może nie niesamowita ta asysta, ale fakt, ładne dośrodkowanie.
» 27 lipca 2017, 14:13 #99
Xchrisx7: To jak wypatrzył te przestrzeń miedzy bramkarzem a obrońcami i jeszcze dograł na centymetry robi ogromne wrażenie :) pewnie zagra tylko 45' ale ta pierwsza połowa jak najbardziej na plus
» 27 lipca 2017, 14:18 #98
Krystiano98: Majstersztyk. Grzech obejrzeć tylko raz
» 27 lipca 2017, 14:24 #97
reggieynot: W każdym razie myślę, że zawsze dobrze mieć takiego zawodnika w drużynie. Warto podkreślić, że dobrze gra obiema nogami i pracuje w defensywie. Tylko teraz kwestia ceny, bo też już nie jest młodzieniaszkiem.
» 27 lipca 2017, 14:24 #96
Ronal: Barcelona pokazuje że może i są w kryzysie i obecnie w cieniu Realu ale to nadal klasa wyżej od United i zresztą od wielu innych drużyn, bo to przepaść jeśli chodzi o rozgrywanie piłki, technikę, umiejętności indywidualne, jedyne czym przegrywali to fizycznie, ale fakt że to tylko mecz towarzyski, jednak było widać że jedni i drudzy podeszli dosyć ambitnie.
» 27 lipca 2017, 14:07 #95
PanWolodyjowski: Na skrzydle przecież może grać Fellaini. Mourinho mu ufa :D
» 27 lipca 2017, 13:52 #94
Krystiano98: Mam nadzieje, że Pereira będzie podstawowym wyborem do jedenastki meczowej. Myślę, że w tej chwili powinien być trzecim wyborem na ŚP, po Pogbie i Herrerze.
» 27 lipca 2017, 13:21 #93
CJQualls: Nie ma co się spinać, w tym roku wyżej niż 6 miejsce znów nie podskoczymy. Skład mamy taki prawie taki sam jak rok temu, wciąż w tym klubie grają tacy parodyści jak Lingard(który miałby problem z wywalczeniem 11 w Championship), Blind(ani to obrońca, ani pomocnik, po prostu przeciętny piłkarz, który nie przeskoczy pewnego pizomu), Fellaini(piłkarz rodem pasujący do Stoke, nie wiem czemu wciąż grający w United), Smalling(pół dobrego sezonu u Louisa, to za mało), Darmian, (taki Blind grający na każdej pozycji w obronie mocno przeicętnie). Lindelofa nie chcę oceniać przez 3 mecze, ale boję sie, że będzie to niewypał. Niemożliwe, aby oduczyć sie przez miesiąc gry w piłkę, bo w Benfice notował dobre występy. Carras, Young, są za bardzo wiekowi, aby grać w każdym meczu i podatni na kontuzje. Zresztą taki Carrick powinien mieć następcę już dawno w klubie. Co do Lukaku, to po prostu nie ma kto z ni grać, gość żyje z podań, wrzutek, a próżno tego szukać u nas. Warto też przytoczyć statystykę, że co roku nas i Arsenal, najbardziej nękają kontuzję..
Oby Ed dopiął kilka transferów, bo kolejny sezon może być podobny do poprzednich i na próżno robić sobie znowu nadzieję.
» 27 lipca 2017, 13:20 #92
pawelisto2: No to co, ja lecę zakłady obstawiać. Manchester 6 miejsce, a powiedz mi królu złoty jeszcze kto będzie mistrzem Anglii, bo z tego też ładne pieniądze mogę wyciągnąć?

Swoją drogą ciekawe jest to, że zostając kibicem Manchesteru zyskuje się moc jasnowidzenia co do transferowych wypałów i niewypałów, miejsca w tabeli itd.
» 27 lipca 2017, 13:40 #91
Wawrzu: Jak dla mnie Fellaini wczoraj był drugim najlepszym zawodnikiem United po Pogbie. Lingard moim zdaniem też daje drużynie więcej od Martiala ponieważ on naciska na obrońców, biega, podaje a Martial co prawda ma przebłyski raz na meczy kiedy wkręci w płytę boiska 5 obrońców ale co z tego jak na 6 się zatrzyma i ma minę jakby miał się rozpłakać? Umiejętności ma z pewnością większe od Jessiego ale meczy nie wygrywa się samymi umiejętnościami ale determinacją i taktyką a on czasem sprawia wrażenie obrażonego kiedy cała drużyna naciska na obrońców a on sobie truchta przy linii bocznej. Smalling cały czas pokazuje że jest lepszym obrońcą od Lindelofa który unika gry. Podstawowy duet obrońców to moim zdaniem Bailly i Jones, obaj bardzo agresywni, wyprzedają napastników czekających na piłkę.Lewa obrona to póki co tragedia, Blind ostatnio w tragicznej formie i Darmian lewą nogą dośrodkowuje lepiej od niego przez co to on powinnien być pierwszym wyborem Jose do powrotu Shawa. Pomoc na chwilę obecną powinna wyglądać tak: Pogba-Herrera-Fellaini/Perreira, Wszyscy bardzo waleczni nie czekający na ruch przeciwnika poza tym bardzo kreatywni poza mikrofonem ale on nadrabia determinacją. Lewe skrzydło to na chwilę obecną nasz czuły punkt i nie obejdzie się bez wzmocnienia na tej pozycji. Napastnik to oczywiście Lukaku który jest jedynym napastnikiem w drużynie i jeśli chodzi o założenia taktyczne to realizuje je w miarę możliwości dobrze. Prawe Skrzydło to raczej pozycja Rashforda do rotacji z Lingardem, obaj waleczni i potrafią uderzyć na bramkę. Miki póki co poza składem, mierne występy, zero walki, przechodzi obok meczy. Jedyne co go ratuje to technika ale bez większego zaangażowania i walki ciężko będzie mu o miejsce w pierwszej 11, Mata w swoich występach pokazywał dużo większą kreatywność od Ormianina.
» 27 lipca 2017, 13:47 #90
Wawrzu: Dodam tylko że dla mnie Tuanzebe na chwilę obecną znajduje się wyżej w hierarchii od Lindelofa i to Szwed wygląda na nieopierzonego 19 latka.
» 27 lipca 2017, 14:00 #89
Devil78: Lingard biega walczy poadje :D

od lat tak gra, stary w United skrzydłowy/ofensywny piłkarz ma asystować i strzelać i kreować akcje.

Walczyć i biegać - za takie walory piłkarskie to się gra w west brom.

Mówi się to samo o fellainim, że dobry, że do zadań specjalnych. Brednie jakich mało. żaden topowy klub nie ma takiego drewna do tzw zadań specjalnych, a grają lepszą piłkę i wygrywają więcej trofeów.
» 27 lipca 2017, 14:07 #88
lukiton0589: Mecz słaby, bo mamy słabych piłkarzy.
De Gea - najlepszy na boisku, standardowo wiele fantastycznych interwencji i parad, jedyny obecnie piłkarz światowego formatu grający w United i potwierdził to swoim występem
Blind - wolny, beznadziejny, bez techniki w tym meczu, podejmujący złe decyzje, bez umiejętności dośrodkowania, idealne zaprzeczenie bocznego obrońcy
Smalling - nie nadążał za szybkimi akcjami Barcelony. Jak zwykle był elektryczny, niezdarny i popełniał głupie faule
Lindelof - zagubiony jak dziecko, nie potrafił dobrze się ustawić, jedynym plusem było to, że jako tako potrafił wyprowadzić piłkę
Valencia - szarpał z przodu, ale coraz częściej w obronie popełnia głupie błędy oraz źle się ustawia
Lingard - największe beztalencie w historii angielskiej piłki, poza bieganiem, przyjmowaniem piłki na dwa metry od nogi, kopaniem po autach i podaniami do niewidzialnych partnerów kompletnie nic nie potrafi. Jedynym plusem jego występu było złapanie kontuzji pod koniec występu dzięki czemu może nie trzeba będzie go oglądać 2-3 tygodnie.
Carrick - potrafił powalczyć i rozegrać piłkę w środku pola, jako jedyny przeciwstawił się pomocy Barcelonie. Widać, że to ostatni człowiek Fergusona w środku pomocy
Pogba - ładnie szarpnął w pierwszej połowie na skrzydle, ładny strzał z dystansu i kilka długich piłek, a tak poza tym to zagubiony, chaotyczny, nakryty czapą przez pomoc Barcy.
Mchitarjan - beznadziejny występ na równie z Lingardem. Dużo strat, fauli i niedokładnych podań.
Rashford - szarpał, nie bał się grać jeden na jeden. To po jego akcjach było największe zagrożenie. Niestety osamotniony w swoich poczynaniach
Lukaku - klocowaty, niedokładny. Nie potrafił przytrzymać piłki, nie wiedział co z nią zrobić gdy już ją otrzymał. Nie dziwi, że Jose chce powrotu Zlatana.

Po zmianach:
Romero - wybronił jedną fantastyczną sytuację. Naprawiał wyjściem również błąd Fellainiego
Darmian - szału nie było, ale przy Blindzie to Włoch wygląda jak gwiazda
Jones - konkretny, twardy, silny, grał pressingiem, świetnie przerywał, wprowadzał piłkę. Obecnie najlepszy SO jaki mamy
Bailly - ciut niżej oceniam od Jonesa, ale to oni powinni grać na środku obrony
Tuanzebe - pozytywne 10 minut, dobrze w obronie i ładnie szarpnął w ataku
Fellaini - standardowo głupie faule nic nie potrafi zagrać do przodu, porusza się i ma zapłon jak mucha w smole
Perreira - szarpie i walczy, ale co z tego jak nie ma umiejętności, dużo niecelnych podań
Martial - szarpie, dużo dryblingów, próbuje. Czasami mam wrażenie, że chłopak próbuje tego wszystkiego, bo w tym zespole nie ma z kim poklepać.
» 27 lipca 2017, 12:38 #87
ArktoS: Po twojej wypowiedzi, wychodzi na to, że musisz być masochista, kibicując naszemu, wspaniałemu klubowi.
» 27 lipca 2017, 12:57 #86
lukiton0589: Nie ja jestem wiernym oddanym kibicem, który pamięta piękne czasy kiedy w tym klubie grali piłkarze na wspaniałym poziomie. Manchester United uzależnia jak narkotyk i będę oglądał ten klub i kibicował mu wiedząc, że zajmiemy max 6 miejsce nawet z takimi drewniakami w klubie.
» 27 lipca 2017, 13:05 #85
Devilfanforever: Dokładnie. Na wspaniałym poziomie! Zwłaszcza Evans, Anderson, Zaha, Cleverley, Welbeck itd...
» 27 lipca 2017, 15:50 #84
DonaldT: My remisujemy z Realem 1-1,a takie City ich rozjeżdża 4-1
» 27 lipca 2017, 12:30 #83
Krystiano98: A my wygrywamy z takim City 2-0
United > Real
» 27 lipca 2017, 12:32 #82
VasperCFC: Przecież to tylko mecze przedsezonowe.. Bayern dostal od Milanu 4:0, czyli Milan jest lepszym klubem od Bayernu obecnie? Różnica jest taka, że Real zdobył 2 LM pod rzad, a City osmieszylo się i w lidze i w LM.
» 27 lipca 2017, 12:35 #81
lukiton0589: City ma piłkarzy szybkich i kreatywnych tj. Sterling, Aguero, Jesus, de Bruyne, Silva, Bernardo my mamy piłkarzy wolnych, drewanianych np Blind Fellaini Lingard Lukaku Darmian
» 27 lipca 2017, 12:46 #80
Gallacher: Nie wiem czy wiecie,ale prezes Bayernu po tych całych meczach w jakich Bayern wysoko przegrał trochę się wkurzył i powiedział że "nie mają szans" na wygranie CL bo UEFA dopuszcza się wysokich sum na transfery(patrz PSG i NEYMAR) hipokryzja tych Niemców nie zna granic.Kto im zabrania ? twierdzi że nie chcą się zadłużać i wolą w rozsądny sposób wydawać kasę.
» 27 lipca 2017, 12:54 #79
janpal1: Hipokryzja to byłaby wtedy gdyby kupowali za grube miliony, a tak mówili.
» 27 lipca 2017, 13:05 #78
Krystiano98: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.07.2017 13:22

PSG i tak nie wygra LM, Barca z Neymarem nie daje rady, a oni dadzą.
» 27 lipca 2017, 13:17 #77
Gallacher: Prezes Bayernu po prostu ma ból tyłeczka że inni mogą a oni nie i się ograniczają.Oni by chcieli by każdy klub był tak samo prowadzony jak Bayern co spowodowałoby większe szansę na wygrywanie przez Bayern edycji CL.
» 27 lipca 2017, 14:05 #76
wojtus888: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.07.2017 12:27

Ogółem podsumowując całe to tourne, można dojść do wniosku, że nie jesteśmy do końca gotowi na ten sezon. Transfery Lindelofa i Lukaku póki co w pełni nie zadowalają. Zwłaszcza chodzi tutaj o Szweda, gdyż na prawdę w każdym rozegranym meczu popełniał jakiś kluczowy błąd. Lukaku natomiast niestety w meczach z Realem i Barcą zdawał się bardzo osamotniony. Tym razem Miki nie znalazł z nim nici porozumienia, jak to było chociażby z City. Ormianin również chwalony na początku tourne, w meczach z najsilniejszymi drużynami był niemalże niewidoczny.

Z graczy, którzy wydają się mieć optymalną formę przed nadchodzącym sezonem, wyróżniłbym dwóch bramkarzy - DDG i Romero, który robi wielkie postępy, a także Baillego , Pogbe i naszą perełkę ze szkółki - Raschforda. Jeżeli chłop będzie grał w każdym meczu, na prawdę można będzie wycisnąć z niego maksymalny potencjał. Mimo, że nie jest nominalnym skrzydłowym moim zdaniem radzi sobie na tej pozycji bez zastrzeżeń.

Problemem jest też lewa strona obrony. Blind i Darmian to bardziej na lige europejską się nadają. Kiedy jesteśmy zdeterminowani by zdobyć mistrza, potrzebujemy nowego grajka światowej klasy lub Luka Shawa w dawnej formie.
» 27 lipca 2017, 12:26 #75
Krystiano98: No niestety, do Barcy czy Realu to my się chowamy jak na razie. Ale oni w jeden sezon do takiej siły nie doszli.
» 27 lipca 2017, 12:27 #74
VasperCFC: Zapraszam do dyskusji kolege Walentosa, który ostatnio powinien zjeść snikersa bo za bardzo gwiazdorzyl. Gdzie był ten wasz Lukaku przez 90 minut z Barcelona? Oceniales Morate po 25 minutach meczu, gdzie przynajmniej było go widać na boisku, a wasz czarny "big rom" poza czlapaniem po boisku nic nie potrafi zrobić. Gościu jest stworzony do strzelania bramek ogórkom, bo niestety w meczach z drużynami z topki nie istnieje. Jak dla mnie to się gościu osmieszyles totalnie, bo wypowiadales się tak, jakby Lukaku był Suarezem czy Lewandowskim, ale przykro mi on ma zero podjazdu do tej dwójki zreszta sam jest tego świadomy. Zacznij wypowiadać się trochę obiektywnie, bo znów liga i LM zweryfikuje Twój klub i będzie płacz i ból.
» 27 lipca 2017, 12:12 #73
dlabigt23: To sa tylko sparingi .. Wasz Morata tez nie zagral jakos zarabiscie ale wezmy to pod uwage ze to sa mecze sparingowe . U nas jeszcze brakuje skrzydel ktorzy napedza troche ten nasz atak bo niestety Lingard i Blind to sa za bardzo slamazarni . Czas pokaże jak ci zawodnicy sie pokaza w przyszlym sezonie . A jesli chodzi o to co napisales ze Lukaku jest od strzelania ogorka to bardzo sie z tego ciesze bo wlasnie w lidze z tymi ogorkami tracilismy duzo punktow i gdyby nie to spokojnie zajelibysmy 2 miejsce :)
» 27 lipca 2017, 12:21 #72
VasperCFC: Jeszcze pisanie, że poza MSN Barca nie istnieje. Gościu polecam uderzyć się w glowe. To ja mogę powiedzieć ze Real bez Ronaldo, Modricia, czy Isco nie istnieje. Liverpool bez Coutinho, Mane i Firmino nie istnieje i mam tak dalej wymieniać? Idąc Twoim tokiem mysleniae, każdy klub musiałby sprzedać swoje gwiazdy, żebyście mieli z nimi szanse. Zacznij czytać swoje głupoty przed wysyłaniem swoich komentarzy.
» 27 lipca 2017, 12:21 #71
Krystiano98: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.07.2017 12:25

VasperCFC oglądałeś mecz z Barceloną, czy skróty? Nie masz pojęcia, jakie zadania ma Lukaku na boisku, to nie szczekaj. O Moracie nie wspominaj, bo na razie jedyne co zrobił, to wywalił się na piłce i raz nawet bez piłki.
» 27 lipca 2017, 12:25 #70
VasperCFC: dlabigt23

Dokładnie, to są tylko mecze sparingowe, ale po prostu chciałem trochę wyjaśnić kolege Walentosa, który oceniał Morate po 25 minutach gry, a do Lukaku nie ma żadnych zastrzeżeń po takich meczach jak dzisiaj. Trzeba być trochę obiektywnym, bo gość nie ma nawet argumentów, a piszę jakieś bzdury. Poczekajmy na ligę, niech każdy z nich zagra chociaż 10-15 meczów żeby było można coś tam już o nich powiedzieć.
» 27 lipca 2017, 12:25 #69
VasperCFC: Krystiano98

To może mnie oswiec, i mi powiedz jakie zadania na boisku ma Lukaku poza wykanczaniem akcji, bo przecież ten gość nie potrafi rozgrywac pilki, czy kreowac akcję więc co jest jego zadaniem? Robienie wolnej przestrzeni żeby sobie inni strzelali bramki? xD
» 27 lipca 2017, 12:28 #68
Krystiano98: Nie, Lukaku, z tego co Mourinho mówi, ma przetrzymywać piłkę. Zastawiać się, dogrywać do partnera i naginać na wrzute, albo obrócić się ze strzałem. To nie będzie Hernandez czekający cały mecz w polu karnym. No ale jak dla kogoś napastnik to tylko wykończenie akcji, to wracaj do Fify czy tam Pesa :D
» 27 lipca 2017, 12:32 #67
dlabigt23: Wszedzie sa tacy kibice nieobiektywni wiec nie ma co sie dziwic. Czasami wchodze na wasza strone czy innych klubow i tak juz jest .... sa normalni kibice i tacy ktorzy sa nieobiektywni i wypisują totalne bzdury wiec to jest wszedzie normalne :D
» 27 lipca 2017, 12:33 #66
Krystiano98: Walentos to jest chyba ten, co cały zeszły sezon bronił Rooneya jaki nie jest dobry, także nie radzę sie nim przejmować
» 27 lipca 2017, 12:34 #65
brylantowy: Tourneee po stanach można zaliczyć do udanych, były dobre mecze, było wypracowanych sytuacji, wielu zawodników pokazało się z dobrej strony. A porażka na koniec no cóż, wiecznie nie można być najlepszym. Ogólnie jestem zadowolony z moich piłkarzy. A ludzie, którzy piszą, ze Lukaku gra słabo. Weźcie się puknijcie w głowy i zmienicie nastawienie.
» 27 lipca 2017, 12:11 #64
Krystiano98: Rozwalają mnie ludzie piszący, że Lukaku słabo zagrał
W sumie to nawet nie wiem, czy na pajaców jest sens się produkować, jak ktoś jest zaprogramowany na kretyna to nawet nie postara się zrozumieć.
» 27 lipca 2017, 11:18 #63
EricKing: Zagrał słabo i to jest fakt. Chyba, że masz jakieś argumenty za dobrym występem? Nie był to jego dzień - nawet z zastawianiem się miał problem.
» 27 lipca 2017, 20:27 #62
Krystiano98: Oczywiście, że mam. Dochodził do sytuacji strzeleckich w pierwszej połowie. Zaliczyłby asyste, gdyby Lingard lepiej uderzył. W pierwszej połowie dobrze się zastawiał, niestety w drugiej troche gorzej mu szło. Na pewno nie zagrał słabo, zagrał średnio, stać go na więcej. Źle to mu szło z Realem.
» 27 lipca 2017, 21:47 #61
Tomi71Wro: Siemanko :)

Tournee w USA za nami. Moim zdaniem było to dobre tournee. Dało JM zapewne kilka odpowiedzi na pytania. Pokazało co nieco o naszych zawodnikach. W mojej skromnej opinii:
De Gea- klasa światowa, póki jest naszym zawodnikiem o bramkę możemy być spokojni.
Romero- najlepszy moim zdaniem zmiennik w całej lidze angielskiej, bardzo pozytywna postać, zawsze można na niego liczyć
Joel Pereira- przepraszam, ale nie wiem co widzi w nim JM.
Bailly- oby kontuzje go omijały to będzie stanowił trzon obrony przez długie lata
Jones- liczę, że rozegra najbliższy sezon bez kontuzji i udowodni, że jest bardzo dobry obrońcą- takim jakim widział go SAF
Smalling- bardzo średnia postawa. Trzeba mieć nadzieję, że forma za czasów van Gaala wróci...
Rojo- oby wrócił po kontuzji w tak super formie jaką pokazywał w zeszłym sezonie a środek obrony będzie bardzo mocny
Shaw- Jeśli w tym sezonie nie odpali myślę, że JM nie będzie miał skrupułów i go sprzeda.
Lindelof- obyś chłopie szybko się zgrał z zespołem i oby presja już z Ciebie zeszła bo grać potrafisz, ale na tournee widać, że presja zrobiła swoje i mnóstwo baboli się przytrafiło.
Valencia- w USA średnio, natomiast każdy wie jaki poziom reprezentuje. Świetny piłkarz.
Blind- słabo, bardzo słabo. Może tak spróbować go dać na defensywnego pomocnika? W obronie niestety słabo się prezentuje.
Fosu-Mensah, Tuanzebe,Mitchell, McTominay- liczę, że chłopaki dostaną dużo szans od JM. Trzymam za nich mocno kciuki.
Darmian- na zmiennika ok, ale fanie byłoby pomyśleć o kimś na jego pozycję.
Pogba- przez wielu nielubiany. Moim zdaniem world class. Oby szczęście się to niego uśmiechnęło i słupki oraz poprzeczki zamienił na bramki :)
Lingard- na słabsze zespoły ok, bo haruje w obronie i ataku ale z dobrymi zespołami nie jest już tak kolorowo.
Carrick- raczej jego ostatni sezon w Manchesterze. Bardzo to smutne ale niestety lata lecą...
Herrera- świetnie się rozumie i uzupełnia z Paulem, oby stworzyli świetny duet na lata.
Mychitarian- jeżeli JM będzie go wystawiał za napastnikiem to o bramki i asysty jestem spokojny. Na skrzydle niestety nie daje tyle zespołowi.
Fellaini- do zadań specjalnych(siłowych) ok, ale bardziej jako dodatek do zespoły niżeli podstawowy zawodnik.
Pereira- strasznie na niego liczę, w USA pokazał, że ma papiery na świetnego zawodnika. Oby dostawał szanse i je wykorzystywał a będziemy mieć z niego super pożytek. Moim zdaniem największy wygrany tournee :)
Lukaku- jestem przekonany, że okaże się super transferem. Takiej 9tki nam było trzeba.
Martial- potencjał na gwiazdę światowego formatu, jeśli poukłada sobie wszystko w głowie( bo wg mnie to jest jego problem) to mamy grajka na długie lata. Liczę, że w tym sezonie odpali. W przeciwnym razie JM raczej spisze go na straty :/ Za szybko się zniechęca po nieudanej akcji..
Rashford- perełka MU ostatnich lat. To może być jego sezon. Bardzo młody, lecz nie widać po nim presji, nie załamuje się nieudanym zwodem i stratą piłki tylko stara się w następnej akcji to poprawić. W tym aspekcie Martial mógłby się od niego uczyć.


Reasumując.Tournee bardzo udane zwłaszcza dla młodych. Pokazało gdzie mamy największe problemy. Jestem przekonany,że JM wyciągnie z tego wnioski. Wierzę w tego menedżera i każdą jego decyzję. Co do transferów: moim zdaniem powinniśmy kupić kogoś do pomocy na pozycję defensywnego pomocnika i jeżeli chcemy się liczyć w walce o ligę i ligę mistrzów to koniecznie potrzebny skrzydłowy, bo niestety tutaj leżymy....

Jeżeli ktoś poświęcił czas na czytanie moich wypocin to dzięki wielkie:)
Pozdrawiam!
» 27 lipca 2017, 11:03 #60
trezegram: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.07.2017 11:25

Wszystko się zgadza, a z tym Blindem to ja już nie mam zielonego pojęcia co zrobić. Co do transferów przyjdzie jeszcze ktoś na bank, mam głębokie nadzieje, że będzie to Matic i i Forsberg ewentualnie Perisic.
» 27 lipca 2017, 11:25 #59
Aveja: Joel Pereira to rodak Jose, może to jest odpowiedź na to, co w nim widzi Mou.
» 27 lipca 2017, 11:31 #58
Tomi71Wro: trezegram- sam JM mówił, że pracują nad 2 transferami. Tylko, że skrzydłowych spełniających wymagania Jose jak na lekarstwo a ceny z kosmosu...

Aveja- możliwe. Niestety poziom piłkarski na głębokie rezerwy :/
» 27 lipca 2017, 11:48 #57
MajkelRoy: Tomi ile bym dał, żeby sie dało przyczepić gdzieś na górze twój komentarz żeby te malkontenty przeczytały to było coś, a tak to zgine gdzieś wśród komentarzu typu " lukaku to drewno i wolny kloc"
» 27 lipca 2017, 12:12 #56
CJQualls: Obyś trollował, my mamy mieć 2 alternatywy na teraz, a nie czekać aż odpali.....
Takim właśnie podejściem, stoimy w tym samym miejscu kolejny sezon..
» 27 lipca 2017, 13:23 #55
MatiMU10: Podbijam MajkelRoy

Aż się chce czytać takie wypowiedzi bez żadnego bluzgania, narzekania i sprzedawania, tym bardziej, że mam podobne zdanie co do każdego zawodnika.

A co do tourne to rzeczywiście bardzo pozytywne, bo graliśmy z mocnymi ekipami przy których widać było nasze braki, a nie z jakimiś żółtkami po 6:0 i wszyscy zafascynowani formą. Teraz dwa spary na dogranie się, może (oby!) dwa transfery i możemy oczekiwać ;)
» 27 lipca 2017, 14:35 #54
Tomi71Wro: CJQualls: nie uważam żebyśmy stali w miejscu. Gdyby tak było w zeszłym sezonie nie wygralibysmy nic. Staliśmy w miejscu do przyjścia JM tylko dlatego, że zarzad ściągnął nie takich menago jak trzeba do tak wielkiego klubu.

MajkelRoy, MatiMU10- dziękuje za miłe słowa, dobrze wiedziec, że ktoś uważa podobnie :)
» 27 lipca 2017, 15:36 #53
brennt: Porażką to można nazwać naszą grę, a nie wynik. Manchester A z Barceloną B i dramat. Lukaku drewno, Blind i Darmian nie wiedzą co zrobić z piłką. Barcelona gra na jeden kontakt i omija naszych jak chce. My gramy na 3 kontakty i po dwóch podaniach ktoś w końcu odbiera nam piłkę. Przykre.
» 27 lipca 2017, 10:47 #52
dlabigt23: Wkoncu torunee niedokonca ciekawe a to moze dobrze wrozyc :) Pamietacie torunee Moysa czy LvG? jak lalismy Reale,Barcelony i to ladna efektowna gra ... Teraz jest troche narzekan oby to dobrze wrozylo na przyszlosc ! To byl sparing i miejmy nadzieje ze nasi naprawde w przyszlym sezonie beda miec lepszy sezon niz te poprzednie .
» 27 lipca 2017, 10:37 #51
champione2013: Blind tragedia , komedia , dramat
Fellaini standardowo łokietek

Bez skrzydłowego to ani rusz
» 27 lipca 2017, 10:13 #50
is200second: No i Mou na konferencji po meczu sie przyznal. Ten moment mamy pilkarzy do rywalizacji z zespolami w PL w europie z najlepszymi jeszcze nie.
» 27 lipca 2017, 10:07 #49
karolmanu3: Niech wraca szybciej Rojo. Najlepsza para stoperów u nas Rojo-Bailly. Lindelof to jakiś koszmar. Jones jeszcze na plus;)
» 27 lipca 2017, 09:54 #48
trezegram: Ja bym go tak szybko na Twoim miejscu nie jechał, nie wiem czy pamiętasz jakie początki w United miał Nemanja Vidić.
» 27 lipca 2017, 10:58 #47
karolmanu3: Ja go wcale nie skreślam. Mówię po prostu ze do tej pory to jeden wielki dramat. Ja mu nie bronie się ogarnąć i grać na takim poziomie jak wszyscy oczekują ;) liczę na niego bardzo. W benfice to istny dzik.
» 27 lipca 2017, 17:27 #46
Davide: Oczywiście meczu nie oglądałem. Flashscore mi tu pokazuje 4-3-3 z Lingardem w pomocy za Rashfordem i Mychitarianem na prawym skrzydle, chyba tak to nie wyglądało? Czy to było 4-2-3-1 z Ormianinem na 10-ce? Lindelof znowu słabo?
» 27 lipca 2017, 09:38 #45
Krystiano98: Defensywny Carrick, lewo Lingard, prawo Pogba, środek Lukaku i z przodu lewo Rashford i prawo Miki

Ustawienie jak Barcelona
» 27 lipca 2017, 10:27 #44
Davide: Zatem Flashscore tym razem nie kłamie, Lingard w pomocy, za Rashfordem. Jak wypadł?
» 27 lipca 2017, 10:33 #43
Krystiano98: Na pewno gorzej od reszty nie wyglądał. Przeprowadził też fajna akcje, nie pamiętam z kim, ale zepsuł strzał lewa noga. Akcja bardzo ładna. Tak za dużo to nie pamiętam, bo ciągle mi się przysypało. Pogba bardzo dobry mecz zagral.
» 27 lipca 2017, 11:21 #42
mik99: Oglądałem powtórki meczy. Blind gra bardzo słabo, jest czasami tak nieudolny jak słoń w składzie porcelany. Nie ma zwrotności, nie ma balansu. Zauważcie, że często polega na prostych zwodach zawodnika atakującego polegającego na zmianie balansu ciała i przeniesienia piłki na drugą nogę. Co wtedy robi Blind? wywraca się. Sorry, co z tego że ma przegląd pola jak często wygląda po prostu jak ślamazara.

City dzisiaj dała ładny oklep RM. Na stronie Ralu jeszcze kilka dni temu 80% ludzi pisało "Mbappe jest za drogi" a po tej bolesnej dla nich porażce nagle "trzeba koniecznie kupić Mbappe bo Benzema jest za słaby".

To są mecze przedsezonowe a gra na serio dopiero wszystko zweryfikuje.
» 27 lipca 2017, 09:07 #41
Reusik12: Sezon zweryfikuje gre a nie gra.
» 27 lipca 2017, 13:56 #40
Devil78: Obejrzałem powtórkę i to co widać:

1. Blind jest bardzo, bardzo słaby zarówno w defensywie jak i na połowie przeciwnika, żenada jeśli chodzi o lewą obronę, że na da

2. Lingard jest spoko do rotacji, na słabszych rywali, ale jak taki klub jak United może nie mieć klasowego skrzydłowego. Nic nie ugramy grając cały sezon ligardem w 1 składzie.

3. Miki to człowiek 0/1 - albo super mecz, aby gość nie istnieje.

4. Nie wiem co tak się czepiacie znów lindelofa, zagrał nawet ok.

5. Generalnie nie mamy stoperów z najwyższej półki (aspiruje tam tylko bailly)

6. Carrick strasznie zachowawczo i wolno, brakuje andera.

7. TRANSFERY bo jesteśmy mimo wszystko daleko z tyłu za barcą na dzień dzisiejszy.
» 27 lipca 2017, 08:42 #39
Devil78: Nadmienię, że drugiej połowy nie oceniam, bo to już drugi garnitur Barcy (nie mogę jednak pominąć faktu, że Blind o ile jest słaby, to bywał pod bramką Barcy, a Darmian standard gra jak stoper tylko przy linii bocznej - żenada)
» 27 lipca 2017, 09:09 #38
DolphZiggler: Mourinho ma może paragon na tego Lindelofa? Da się go jeszcze zwrócić?
» 27 lipca 2017, 08:40 #37
kckMU: Mou po meczu:

"– Myślę, że wszystko będzie jasne w najbliższych dniach. Eric Bially jest zawieszony na pierwsze dwa mecze w europejskich pucharach, a w następnych kilku dniach będziecie wiedzieli, dlaczego gram Lindelofem i Smallingiem."

Nie wydaje się Wam, że Jose pamięta dwumecz z nami w 12/13 i chce z Jonesa zrobić plaster? Lub zagrać 3-5-2, ale to też może być zmyłka i Anglik będzie latał za CR.
» 27 lipca 2017, 08:15 #36
Devil78: Może chce sprzedać Jones'a :)
» 27 lipca 2017, 08:56 #35
Scholes100: Ronaldo prawdopodobnie nie zagra w meczu o Superpuchar.
» 27 lipca 2017, 10:01 #34
szarosc: CR nie zagra w SP..
» 27 lipca 2017, 10:11 #33
kckMU: To lepiej dla nas.
» 27 lipca 2017, 10:23 #32
Reusik12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.07.2017 07:51

Lingard mnie zaskoczył pozytywnie! Ten młody wilczek ma to coś! Po co nam nowy skrzydlowy jak jest waleczny Jesse! Nie zapominajmy ze ten oto młody wilczek caly czas sie jeszcze rozwija.
» 27 lipca 2017, 07:50 #31
arek88: Jeśli Lingard w tym meczu zaskoczył czymś pozytywnie to ja chyba jakiś inny mecz oglądałem ... Młody wilczek?! Przecież on ma 25 lat a zachowuje się jak internetowy błazen jak widzę te jego pajacowanie na facebooku czy instagranie
» 27 lipca 2017, 08:31 #30
dlabigt23: toc Reusik trolluje :D
» 27 lipca 2017, 10:34 #29
ManchesterUtd: Blid po raz kolejny udowadnia, ze nie moze grac na lewej obronie ze skrzydłowymi na poziomie. Za Fergusona za takie wolne powroty do obrony poszedł by do rezerw sobie pobiegać.
» 27 lipca 2017, 07:36 #28
walentos: Ja wam powiem ze mimo wyniku jestem z tego meczu zadowolony. Pokazaliśmy sie z dobrej strony i jedyne co mnie zmartwiło w tym spotkaniu to fatalna jakość wrzutek.
Kilka spostrzeżeń:

1. W pierwszej połowie mimo ze to barca atakowała tez mieliśmy kilka dobrych sytuacji. Przy odrobinie szczęścia mogliśmy spokojnie 2:0 prowadzić. Niestety mimo dogodnych sytuacji nasze strzały były sredniej jakości. Na pocieszenie warto odnotować ze branka barcy tez wynikała z szczęścia Neymara i braku zdecydowania naszych obrońców. Trio MSN wie ze to nie było łatwe spotkanie mimo tego ze nie oszczędzali sił to zagralismy jak równy z równym.

2. Poza MSN barca nie istnieje. W pierwszej połowie to oni ciągnęli grę a w drugiej po ich zejściu Barca osiadła zawodnicy wymieniali piłkę miedzy sobą w obronie i ruszali sie jak muchy w kupie. Ten atak juz sie kończy. Suarez z sezonu na sezon stanowi coraz mniejsze zagrożenie a jesli jeszcze Neymar odejdzie to Katalończycy długo nie bedą sie liczyć w walce o trofea.

3. W ciagu meczu strasznie raziły w oczy dwie rzeczy, symulki widoczne szczególnie w drugiej połowie oraz wredna gra na czas w drugiej połowie. Ludzie to jest mecz przedsezonowy gdzie zawodnicy maja 45 minut na pokazanie sie i nie ogarniam czemu taki Arda Tuman przy każdym stałym fragmencie przetrzymuje piłkę zanim nam ja odda albo zwleka z wznowieniem. Jeszcze ten cyrk ich bramkarza który czeka aż nasz atak podbiegnie zanim weźmie piłkę do rak. Kiepsko sie to oglądało i publika na stadionie powinna ich wygwizdać.
» 27 lipca 2017, 06:00 #27
Barbaryan: Barca zawsze sie bedzie liczyc o trofea
» 27 lipca 2017, 07:37 #26
CJQualls: Okej zejdź z tej orbity na ziemię. Barca, gdyby włączyła większy tryb Turbo, lub drugą połowę zagrałby ktoś z 3 MSN, to podejrzewam, ze na 1 bramce by się nie skończyło...
» 27 lipca 2017, 13:25 #25
MatiasXD: Niektórzy już tyle razy bronili Lingarda że robią to teraz tylko i wyłącznie z przyzwyczajenia. Ja mam czasem takie wrażenie że gość prezentuje poziom dolnej tabeli Championship (!). Oczywiście ma poparcie w szatni i u Edka który go obdarowuje kontraktami więc będzie tu grał pewnie do końca kariery i zostanie legendą klubu jak Giggs czy Scholes.
» 27 lipca 2017, 05:52 #24
szabo1878: To tylko sparing i wiadomo, że takie rzeczy jak beznadziejny występ Antosia natychmiast mogą być wybaczane. Mecz do zapomnienia.

Jednak mimo tego, zmartwilo mnie trzech zawodnikow: Carrick, Smalling i Lindelof.

Ten pierwszy niestety pokazał, że starość go dopadła. Ja wiem, że MSN to nie byle ogóry, ale jednak łatwość, z jaką momentami przedzierali się przez środek, aż razila w oczy. A to głównie działka Michaela, żeby ten rejon pilnować. W rozegraniu tez strasznie nerwowy. Całego tego obrazu dopełnił przegrany pojedynek z Rakiticiem przy linii końcowej.

Chce, żeby Carrick z nami jeszcze został i wnosił doświadczenie do zespołu, ale jednak jego następcy musimy szukać juz teraz, dosłownie w tej chwili.

Co do Lindelofa... wielu już takich bylo co mieli słabe początki, a potem się rozkrecali. Ale błędy Szweda są po prostu przedszkolne.
A jak już jestem przy przedszkolnych błędach - Chris Smalling. Niestety ten pan nie będzie ostoją naszej defensywy. Juz lepiej, żeby szanse dostawali Tuanzebe i Fosu.
» 27 lipca 2017, 04:24 #23
Mariusz199012: Fani Barcy juz nas cisną ..krolestwo czeewonych diabłow drewniane xd zaal
» 27 lipca 2017, 03:47 #22
Mariusz199012: Martwi mnie Lindelof .oby chłopak zaczął grac na poziomie bo taki jones go wyprzedzi .jones dziś mi sie podobał
» 27 lipca 2017, 03:41 #21
N17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.07.2017 03:49

Jones jak jest zdrowy to trzyma fason. Żeby tylko znowu go nie połamało, to z Baillym mamy na prawdę solidną parę stoperów. Do tego Antoś może formę odnajdzie, no i LO... tu jest problem. Darmian obecnie chyba jest najlepszym rozwiązaniem, cała moja nadzieja jednak pokładana jest w Luke'u Shaw, wierzę że wróci do gry, a zarazem do formy z czasów van Gaala. A na "fanów" barcelony nie patrz, toż to dzieciarnia jakich mało. To tak jakbyś szukał radcy prawnego w przedszkolu.
» 27 lipca 2017, 03:47 #20
Mariusz199012: Szkoda Mogło tego gola nie byc gdyby Antonio sie Lepiej zachował .. Ale to tylko sparing ,czekamy na sezon oby Mistrz Angli był nasz w tym sezonie bo juz za długo united czeka na tytuł .najbardziej utytułowany klub w angli musi walczyc co rok o tytuły ! Glory Man united
» 27 lipca 2017, 03:37 #19
is200second: Zamiast ich cisnac w drugiej polowie to wypad na grzyby.
» 27 lipca 2017, 03:35 #18
ponczok: ten mecz pokazał czym się różni angielska piłka od hiszpańskiej. Katastrofa dla oka, byłem bardzo poirytowany. Nie trawie tej Barcelony jak i wszystkich hiszpańskich klubow. Najmniejszy kontakt a przeciwnicy leżeli niemalże płacząc.
» 27 lipca 2017, 03:33 #17
tidde: Lingard, przestańcie juz go bronić, bo z jakimiś lake City to on może grać ale to co pokazuje z równie silnymi rywalami to jest masakra, nie ma ani szybkości ani dryblinu ani siły... Szkoda ze tyle strzałów niecelnych, to jest do poprawienia. Lukaku wydaje się ociezaly i taki mało zwrotny. Pogbus gra fajnie... Brakuje mu tylko kogoś kto by te jego zagrania techniczne odbierał...
» 27 lipca 2017, 03:33 #16
EricKing: Z drużynami z drugiej połowy tabeli Lingard jak najbardziej może się sprawdzić, bo w takich meczach walczaki są potrzebni.
» 27 lipca 2017, 03:35 #15
Elessarius: Piłkarze go nienawidzą parafrazując znany slogan odkrył sposób na pierwszy skład. To chyba żadna tajemnica że brak umiejętności nadrabia pracowitością na boisku. I mimo że często jest to jeździec bez głowy angażuje się w spotkania. Widocznie to jest jego sposób. Szkoda tylko że za swoje mecze incognito obrywa klub.
» 27 lipca 2017, 03:41 #14
N17: Nie wiem co wy od niego chcecie. Całe tournee gra przyzwoicie, a nawet czasem ma jakiś przebłysk kreatywności.
» 27 lipca 2017, 03:51 #13
CJQualls: On się z nikim nie sprawdza i nie sprawdzi. Jest po prostu za słaby i na Premier League, a tym bardziej na LM. Taki odpowiednik Cleverleya, nie ukrywam, że chciałbym aby ten piłkarz odszedł, bo United z nim w składzie to 1 piłkarz mniej.
» 27 lipca 2017, 13:26 #12
Macheda94: Blind znowu słabo :/ Carrick również na -
Linde i Smoła srednio
Baily i Jones na duży +
Rash Pogba Perreira na +
Martial znowu nie najgorszy występ miał przebyłski
Lukaku tak średnio
Lingard Fella Miki Darmian bez jakiegoś wielkiego geniuszu występ jak występ(poprawnie)
Valencia słabiutko jak na niego
Tzuanzebe fajny rajd pod koniec dla mnie na +
no i MOTM dla mnie De gea Kot :)
» 27 lipca 2017, 03:33 #11
Mariusz199012: Celebrity splash w wykonaniu barcy xd
» 27 lipca 2017, 03:31 #10
Elessarius: Miło ze strony barcelony że pozmieniała w połowie i zaoszczędziła nam wstydu. No cóż będę się pocieszał że to tylko przygotowania że zawodnicy udowodnią swoją wartość w meczu z Realem no i w nadchodzących rozgrywkach. Dobranoc. Glory glory Man United.
» 27 lipca 2017, 03:30 #9
Mariusz199012: Szkoda liczyłem na karne ale trudno teraz superpuchar Europy .oby był wygrany ,w 2008 przegralismy z zenitem 2:1 o superpuchar .teraz Musimy go wygrac
» 27 lipca 2017, 03:30 #8
EricKing: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.07.2017 03:29

Rashford jak zawsze na plus, Lukaku niestety kompletnie niewidoczny. Martial miał przebłyski. W pierwszej połowie nasza obrona była dziurawa jak ser, Lindelof i Smoła dalej bez formy.

Barda nawet w sparingach symulki.
» 27 lipca 2017, 03:28 #7
Mariusz199012: Jones jak narazie zjada Lindelofa
» 27 lipca 2017, 03:28 #6
Elessarius: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.07.2017 03:33

W ogóle duet Jones Bailly fajnie śmiga. Szkoda mi strasznie Phila bo to jego zdrowie nie jest zależne od niego a na prawdę ma w sobie to coś a zdaje się że to kwestia czasu i znowu będzie pauzował.
» 27 lipca 2017, 03:32 #5
EricKing: Jones jednak i tak jest już mniej szklany niż przed przyjściem Mou.
» 27 lipca 2017, 03:33 #4
Elessarius: Ciiii żeby nie zapeszyć.
» 27 lipca 2017, 03:34 #3
EricKing: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.07.2017 03:41

Myślę, że najgorsze już za nim. W zeszłym sezonie opuścił 2x mniej meczy niż w ostatnim sezonie za LVG.
» 27 lipca 2017, 03:39 #2
N17: Pamiętaj piłkarzu drogi, nie patrz się na hiszpana, bo połamiesz mu nogi!
» 27 lipca 2017, 03:27 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.