Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Tournee 2017: Zwycięstwo United nad Los Angeles Galaxy!

» 16 lipca 2017, 05:57 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał w swoim pierwszym meczu przedsezonowym Los Angeles Galaxy. Spotkanie zakończyło się wynikiem 5:2 (3:0). W pierwszej połowie grę zdominował Marcus Rashford, strzelając dwa gole. Potem kolejne trafienia dołożyli Fellaini, Mychitarian i Martial. Bramki dla Amerykanów zdobył Giovani Dos Santos. Nieoficjalne debiuty zaliczyli Romelu Lukaku oraz Victor Lindelof.
Tournee 2017: Zwycięstwo United nad Los Angeles Galaxy!
» Manchester United pokonał w pierwszym meczu przedsezonowym Los Angeles Galaxy. Spotkanie zakończyło się wynikiem 5:2 (3:0). W I połowie grę zdominował Marcus Rashford, strzelając dwa gole. Potem kolejne trafienia dołożyli Fellaini, Mychitarian i Martial. Bramki dla Amerykanów zdobył Giovani Dos Santos. Nieoficjalne debiuty zaliczyli Lukaku oraz Lindelof.
Oceń zawodników:
David de Gea
Phil Jones
Chris Smalling
Daley Blind
Antonio Valencia
Ander Herrera
Michael Carrick
Marouane Fellaini
Jesse Lingard
Juan Mata
Marcus Rashford
Joel Castro Pereira
Victor Lindelof
Eric Bailly
Matteo Darmian
Axel Tuanzebe
Paul Pogba
Andreas Pereira
Henrich Mychitarian
Timothy Fosu-Mensah
Demetri Mitchell
Anthony Martial
Romelu Lukaku

Oddano 27 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Pierwszy mecz w ramach Tournee 2017 w Stanach Zjednoczonych rozpoczął się od szybkiego gola Manchesteru United. W 2. minucie Lingard zaliczył przechwyt na połowie rywala, podał do Rashforda, a ten od razu strzelił po ziemi i piłka wpadła do siatki rywali.

Po kwadransie gry, Marcus zagrał prostopadłe do Maty, ten odwrócił się na pięcie i sprytnym strzałem uderzył z lewej nogi. Kempin obronił uderzenie Hiszpana na raty.

W 19. minucie Herrera przejął futbolówkę, podał do Maty, a ten szybko wystawił piłkę przed linię obrońców do Rashforda. Marcus nie zmarnował świetnej okazji i umieścił piłkę w siatce po strzale na długi słupek.

Wynik na 3:0 podwyższył Marouane Fellaini w 26. minucie meczu. Ander Herrera rozegrał akcję na jeden kontakt z Lingardem. Anglik zszedł pod linię końcową, zagrał piłkę do Fellainiego, a ten strzelił z lewej nogi, z około 15 metrów.

39. minuta to kolejny groźny atak Marcusa Rashfoda. Anglik zakręcił obroną LA Glaxy po czym wycofał delikatnie do wspierającego go Juana Matę. Hiszpan strzelił mocno z lewej nogi, ale trafił tylko w boczną siatkę Kempiny.

Chwilę potem United mieli dwie dogodne okazje do podbicia wyniku meczu. W 42. minucie po rzucie wolnym Carrick dograł piłkę tuż przed bramkę rywali. Tam znalazł się Smalling, który wbił piłkę z bliskiej odległości. Anglik był jednak na minimalnym spalonym i bramka nie została uznana.

W kolejnej akcji Marcus Rashford świetnie uciekł obrońcom, dostał długie podanie i stanął oko w oko z Kempiną. Tym razem to bramkarz LA Galaxy wyszedł z pojedynku zwycięsko, broniąc strzał po ziemi napastnika Manchesteru United.

Po przerwie, zgodnie z zapowiedziami, Jose Mourinho wystawił drugi, całkowicie inny skład United, z Lukaku i Lindelofem na liście. Belg dostał prezent od Pogby już w 49. minucie. Paul przejął złe podanie bramkarza LA, podał do Romelu a ten uderzył w sytuacji sam na sam z bliskiej odległości. Niestety Brian Rowe wybił piłkę ręką na korner.

W 59. minucie groźny strzał na bramkę Rowe’a oddał Anthony Martial. Francuz miał dużo miejsca przed pole karnym rywali, przymierzył i uderzył mocno prawą nogą. Futbolówka przeleciała tuż nad poprzeczką.

Francuz ponownie znalazł się w dogodnej sytuacji strzeleckiej kilku minut później. Martial otrzymał delikatnie podanie za plecy obrońców od rozpędzonego Mychitariana. Martial strzelił lewą nogą z bliskiej odległości, ale Rowe wcześniej skrócił dystans do napastnika i skutecznie rzucił się pod nogi, łapiąc futbolówkę.

Wzmożone ataki Manchesteru United przyniosły w końcu oczekiwany efekt. Przechwyt, Martial rozpędza się z piłką, wystawia piłkę do Henricha pomiędzy dwóch defensorów, a Ormianin prostym uderzeniem pokonuje bramkarza Los Angeles Galaxy.

Gracze Jose Mourinho nie zwalniali tempa. W 72. minucie wynik spotkania wzrósł do 5 bramek. Piękne, diagonalne podanie przez całą połowę rywala zaliczył Paul Pogba. Futbolówkę przy linii końcowej opanował Fosu-Mensah, wycofał do Martiala, a ten mocnym uderzeniem z pierwszej piłki pokonał goalkeepera z Los Angeles.

W 80. minucie meczu Los Angeles Galaxy zdołało zdobyć bramkę kontaktową. Giovani Dos Santos prostym balansem ciała zwiódł Lindelofa, przełożył piłkę na prawą nogę i mocnym strzałem na długi słupek pokonał Pererię. Młody bramkarz United nie miał szans.

Dos Santos po raz drugi wpisał się na listę strzelców w końcówce meczu. Po dośrodkowaniu w pole karne, futbolówka otarła się o brzuch zawodnika Los Angeles, delikatnie zmieniając tor lotu piłki. Pereira nie miał czasu na zareagować, gdyż rywal stał 2 metry od linii bramkowej.

Los Angeles Galaxy 2:5 (0:3) Manchester United

Bramki: Dos Santos 80’, 88’ - Rashford 2’, 20’, Fellaini 26’, Mychitarian 67’, Martial 72’

I połowa:
Los Angeles Galaxy: Kempin, Smith, Steres, Arellano, Diallo, Jamieson IV, Garcia, Villarreal, Mendiola, Lassiter, McInerney

Manchester United: De Gea, Jones, Smalling, Blind, Valencia, Herrera, Carrick, Fellaini, Lingard, Mata, Rashford

II połowa:
Los Angeles Galaxy: Rowe, Smith, Romney, Van Damme, Cole, Pedro, Jones, Alessandrini, Dos Santos, Boateng, McBean

Manchester United: J. Pereira, Lindelof, Bailly, Darmian, Tuanzebe, Pogba, A. Pereira, Mkhitaryan, Fosu-Mensah (Mitchell 85’), Lukaku, Martial


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Los Angeles Galaxy vs Manchester United
Następny news »
Statystyki: Los Angeles Galaxy - Manchester United 2:5

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (142)


Kobeman25: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.07.2017 18:18

Uwaga ojciec Neymara był dziś widziany w Manchesterze hmm nie wiem co o tym myśleć...
» 17 lipca 2017, 18:17 #137
Fugas: Jechał na rowerze. Ja słyszałem że Aguero był często widywany w Manchesterze w ubiegłym sezonie. Tak na serio to pewnie prędzej Neymar wyląduje w City niż u nas.
» 17 lipca 2017, 18:20 #136
Kobeman25: Bym Ci powiedział na czym jechał...powaznie był widziany w Manchesterze i tyle mieszkam niedaleko i bardzo dużo ludzi o tym mówi tyle...
» 17 lipca 2017, 18:40 #135
Pietrus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.07.2017 14:42

Tak się zastanawiam czy tylko mi się podobała gra Martiala ? Dobrze ze próbował coś sam wykreować lub oddac strzał na bramkę. W ostatnim sezonie to większość grała tylko na Ibre zamiast spróbować samemu coś ustrzelić.
» 17 lipca 2017, 14:42 #134
zdenek10213: I tak Mourinho nie da mu szansy .... Za rok odejdzie
» 17 lipca 2017, 15:01 #133
Sancho: Mi też się podobała, widać chęci, stara się chłopak wrócić do optymalnej formy, strzelił też gola. A to najważniejsze, musi pokazać Mou że nie wolno go skreślać, żeby on przypadkiem nie wpadł na głupi pomysł żeby go gdzieś oddać za grosze
» 17 lipca 2017, 15:02 #132
Wave: Traktowac to z przymruzeniem oka.

Widac na treningach jak by byl wiecznie obrazony na caly swiat, bardzo malo daje w defensywie, a gra non stop jako skrzydlowy(nie striker, 9), bardzo egoistyczny, zle podejmuje decyzje, czesto majac lepiej ustawionego rywala (np. w meczyku pare razy Lukaku) szedl sam z akcja. Byc moze nie wykonuje zalozen trenera?

Pewno ze przebojowy pilkarz, znakomity drybling, talent itd. itd. Cos jednak bylo/jest na rzeczy, ze Mou nie stawial/stawia na niego w 1szym skladzie.

Tak sobie gdybam, bo wg mnie ma potencjal wiekszy od takiego Sancheza i szkoda patrzec jak z uciagnieta mina wchodzi z lawki.
» 17 lipca 2017, 15:28 #131
Krystiano98: Martial to ma ciągle mine, jakby miał zatwardzenie :D
» 17 lipca 2017, 15:31 #130
JestemNumerem9: Niekoniecznie. Moze po prostu Mou go nie lubi i tyle. Nie przypadl mu do gustu itp. Malo to razy Mou sie pomylil z pilkarzami? Pewnie kibice chelsea tez sobie tak wmawiali, ze coa musi byc.nie tak z KdB, ze nie gra.
» 17 lipca 2017, 15:37 #129
MatiasXD: I co z tego że będzie pokazywał chęci do gry jak Mourinho sobie kupi Perisica i będzie nim grał a ma jeszcze przecież Rashforda którego do "pokazywania chęci" mobilizować nie trzeba. Moim zdaniem Martial za tego trenera nie zrobi kariery na Old Trafford.
» 17 lipca 2017, 16:42 #128
DevoMartinez: To nie wina trenera tylkio Martiala. Coś się z nim stało złego w zeszłym sezonie. Musi bardzo chcieć żeby wskoczyć na dobre do składu. JM lubi widzieć, że piłkarz daje z siebie 100% i walczy non stop, jesli francuz tak będzie wyglądął na boisku to nawet słabsze mecze, złe wybory czy pudła trener mu wybaczy. Ale on czasem prezentuje się apatycznie i to pewnie wpływa na decyzje portugalczyka. :/
» 17 lipca 2017, 16:48 #127
Gary1920: Jakbym miał wybierać między Martialem, a Rashfordem to uważam że powinni grać obaj, ze wskazaniem na Rasha.
» 17 lipca 2017, 17:42 #126
Fugas: Myślę że problem polega na tym że Martial myślał że może stawiać warunki i się przeliczył. Wydaje mi się że Mou nie daje drugich szans i prędzej czy później poleci razem z Shawem.
» 17 lipca 2017, 18:18 #125
Sideswipe: Ivan, Matić/Dier i Martial wracający do formy (mam nadzieję) - skład kompletny. Może jeszcze LO ale trzeba wierzyć w Shawa, bo jak na razie trzeba jasno powiedzieć - ten transfer to niewypał.
» 17 lipca 2017, 14:41 #124
Diabelred: Pierwsza polowa na sporym luzie, druga juz gorsza. Pogba nadal w formie w tym meczu powinien miec 1,5 asysty(setka Lukaku i genialne podanie do Fosu). Lingard tez calkiem niezle zagral jak na niego. Nie ma co sie zbytnio czepiac Lukaku, bo dla niego to byl pierwszy mecz po urlopie do tego w nowym zespole, presja pierwszego meczu na pewno tez swoje zrobila. Belg fakt przyszedl za ogromna kase, ale nie ma co przez to oczekiwac po nim nie wiadomo jakich cudow... Lukaku to dobry, a moze i bardzo dobry napastnik, ale z calym szacunkiem do niego, ale nie jest to klasa RVP z pierwszego sezonu czy Ibry. Belg to typowy napastnik zyjacy z podan, rzadko kiedy cofa sie by pomoc cos rozegrac, rzadko kiedy potrafi pociagnac druzyne i samemu wygrac mecz. Kazdy sie podnieca Ronaldo, ale nawet i on gdy pomocnicy graja slabo, to ciezko mu jest samemu cos wykombinowac nie liczac czesto bezmyslnych strzalow z nieprzygotowanej pozycji. Mozliwe tez, ze dlatego Mou woli Perisicia od Jamesa, bo Chorwat to typowy skrzydlowy, ktory bedzie ciagle walil te centry na roslego Belga, a Kolumbijczyk wolalby sobie poklepac, zagrac kombinacyjnie, co w polaczeniu z Lukaku(ktory jednak mistrzem techniki i gry kombinacyjnej nie jest) mogloby przyniesc gorszy rezultat niz wspolpraca na linii Belg - Chorwat.
» 17 lipca 2017, 14:36 #123
CJQualls: Perisic jako wahadłowy spoko, ale takimi grajkami nie podbijemy ani PL ani LM. Wiem, że jeszcze sporo czasu, ale dalej powinniśmy dokonać z 3 transferów, obok wspomnianego Ivana, powinien przyjść jakiś klasowy ŚPD; Dier, Fabinho od biedy można Maticia ; LO: marzeniem byłby Mendy, ale nawet Aurierem nie pogradzę(ponoć się nim interesujemy), TOP skrzydłowy, których po prostu nie mamy; marzeniem byłby Alexis, ale wątpie w ten transfer, choć z RVP było jak było ;).
Mamy połowę lipca i liczę, że z 2 graczy przyjdzie już w tym tygodniu. A po Tournee, Mou z Edem dojda do jakiś wniosków czy ktoś jest potrzebny i na jaką pozycję.
» 17 lipca 2017, 14:35 #122
Wave: Dlaczego nie podbijemy, daleko nie szukac co zrobilo Leicester
» 17 lipca 2017, 15:30 #121
ManchesterUtd: Przypominam, ze gramy 3:5:2 do czego wam Sanchez skoro wachadlowym nie jest ? Na atak mamy już Martiala, Rashforda, Lukaku, moze Ibre w styczniu.
» 17 lipca 2017, 14:05 #120
Krystiano98: Zawsze może biegac za plecami napastników/Może być inne ustawienie
Nieważne za kogo by wszedł z przodu, podniesie poziom.
» 17 lipca 2017, 14:08 #119
joker20: nie bedziemy grali 3 5 2 ! moze zagramy w paru waznych meczach na wyjezdzie i to tyle
» 17 lipca 2017, 14:08 #118
ManchesterUtd: No nie wiem panowie, dla mnie Perisic to idealny zawodnik pod ta formacje, a chcemy go kupić, wiec zobaczymy. Fajnie grali piłka w tym systemie a z tym mieliśmy problem w poprzednim sezonie.
» 17 lipca 2017, 14:28 #117
dlabigt23: Gralismy narazie ze slabym LA wiec narazie nie mozna brac pod uwage ze faktycznie bedziemy dobrze grali tym ustawieniem :) czas pokaze a po drugie to tylko sparingi wiec wiadomo o co chodzi w PL i LM jest inaczej . Czasami pewnie zagramy takim ustawieniem ale czy zawsze bedziemy nim grac ? Czas pokaze
» 17 lipca 2017, 14:33 #116
Krystiano98: Wiesz, transfer jednego nie musi wykluczać transferu drugiego.
Perisić na wahadło jak najbardziej, a Sanchez gdzieś wyżej też się odnajdzie.
» 17 lipca 2017, 14:51 #115
ManchesterUtd: Mourinho na MUTV potwierdził, ze już normalnie będziemy grali 4 obrońcami z tylu.
» 17 lipca 2017, 16:08 #114
trikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.07.2017 13:35

"Gdzie kucharek sześć, tam niema co jeść"

Alexis i Perisić, Sanchez i Ivan, to który ?

Jeden chce do Nas dołączyć, drugiego trzeba by namawiać statusem gwiazdy i tygodniówkami...ble ble

Perisić to rzemieślnik jak swego czasu Valencia który daje nam radochę swoją grą po dziś dzień. Sytuacja będzie z Chorwatem bardzo podobna no i jednak jest On bardziej uniwersalny.

Poza tym Jose wie jak zadbać o atmosferę w szatni.

Pozdro !
» 17 lipca 2017, 13:33 #113
Domelo: Sanchez to jednak zupełnie inny poziom.
» 17 lipca 2017, 13:42 #112
mik99: A co on jest jakimś Bogiem by zarabiał więcej jak Pogba, Ibra czy już nie grający u nas Rooney?. Wiem to nie moja kasa, ale jeśli to prawda że koleś żąda od klubów astronomicznej tygodniówki to niech lepiej jest tam gdzie jest. Skoro prawdopodobnym jest to, że interesowało się nim tyle klubów a mimo to nikt nie chciał spełnić jego oczekiwać finansowych to wysunięto szybki wniosek. Koleś nie jest Bogiem gry w piłkę by stawiać tak zaporowe warunki. Jest to tak proste jak budowa cepa. To nie jest marka pokroju Messiegi czy CR by rozkładać przed swymi nogami czerwony dywan i mówić "spier***** rockstar idzie".
» 17 lipca 2017, 14:00 #111
is200second: W .. mam calego Perisicia niech sciagaja Alexisa. Dosc juz wyrobnikow
» 17 lipca 2017, 13:18 #110
trikos: ILEŻ MOŻNA
» 17 lipca 2017, 13:23 #109
Matejko: A ja w ... mam ciebie, a przede wszystkim twoje durne komentarze. Jezeli bylaby mozliwosc sprawadzenia Sancheza to zostalaby podjeta proba. Najwidoczniej takiej mozliwosci nie ma i tyle. To, ze United chce jakiegos gracza nie jest rownoznczne z tym, ze on chce tu grac i z tym, ze klub chce go sprzedac.
» 17 lipca 2017, 13:46 #108
lukiton0589: W najbliższych godzinach powinno pojawić się oficjalne porozumienie United z Interem w sprawie Perisicia. Kwota 45mln euro + 5 mln euro w bonusach :)
» 17 lipca 2017, 11:35 #107
lukiton0589: Również ma iść ostateczna oferta 60mln funtów za Diera. Albo nam za te pieniądze oddadzą, albo będziemy szukać kogoś innego.
» 17 lipca 2017, 11:47 #106
M4GIK1990MU: skąd to info?
» 17 lipca 2017, 12:13 #105
lukiton0589: Z wielu gazet angielskich i włoskich
» 17 lipca 2017, 12:40 #104
Wawrzu: Bayern już nie zainteresowany Sanchezem. Czas wkroczyć do akcji panie Ed.
» 17 lipca 2017, 09:59 #103
tyber28: Widzę, że zaczyna się klasycznie na dp. Na początku płacz, dlaczego Morata, a nie Lukaku. Manchester dokonał zakupu Lukaku, więc zapanowała gigantyczna euforia na dp. Pierwszy mecz sparingowy, Lukaku już zły hehe
» 17 lipca 2017, 08:04 #102
Mariusz199012: Mam Nadzieje ze Lukaku sie odnajdzie bo wczoraj kiepsko to wyglądało ale to tylko sparingi ,prawdziwe granie zacznie sie 8 sierpnia o superpuchar z Realem .co Myslicie o graniu z dwoma napastnikami ? Ja jestem zdania ze fajnie by to Wyglądalo Rashford z Lukaku Lub bomba ibra z Lukaku to by było cos
» 16 lipca 2017, 23:37 #101
DjTED: A Rashford rozwija się w takim tempie, że niedługo dołaczy do najlepszych. Już teraz wydaje mi się, że jest lepszym piłkarzem niż był Ronaldo w jego wieku
» 16 lipca 2017, 22:44 #100
GingerBoy: Nie przesadzajmy. Rashford musi trochę popracować nad prowadzeniem piłki i dryblingiem. Jeżeli to poprawi będzie bardzo dobrze. Do niedawna powiedziałbym,że jeszcze fizyczność trochę leży, ale widać, że pracował nad tym w przerwie i jest coraz lepiej.
» 17 lipca 2017, 09:16 #99
trikos: Mourinho o Rashfordzie :

"He's already taller than when I arrived 13 months ago, he's three centimetres taller, and obviously he put on some muscle, but without any kind of specific work because his speed is the most important quality so we don't want to lose that."

@GingerBoy Prowadzenie, drybling i szybkość w jakim to robi jest oszałamiająca. Skuteczność i muskulatura to jest to nad czym trzeba popracować a raczej już to ma miejsce.


Pozdro :)
» 17 lipca 2017, 13:16 #98
GingerBoy: Wiele było sytuacji,gdzie Rasfordowi poprostu dryblingu brakowało. Dobre prowadzenie i drybling ma np.Martial.
» 17 lipca 2017, 14:10 #97
Kuba1878MU: Jeśli chodzi chodzi o Zlatana, to jeśli zdrowie dopisze w grudniu czy styczniu podpisze kontrakt przejmie 10 po Wazzie bo innego wytłumaczenia 9 Romelu nie ma.
A jeśli chodzi o mecz to nie oglądałem, robota nie pozwoliła. Obejrzałem kilka kompilacji pojedynczych zawodników, choć to wiele nie daje, jednak mam nadzieje, że Andreas zostanie i będzie co weekend w minimum 18 bo warto w niego inwestować, zmysł do gry kombinacyjnej i technika na wysokim poziomie, a widać też po nim, że chce grać w United, więc mam że to jego dobry początek w dalszej świetnej karierze w MU pod wodzą Mou jak najdłużej.
» 16 lipca 2017, 22:36 #96
2Fast4You: Z tym rozwodzeniem się nad numerkami to nie przesadzacie ? To tylko numer a ideologia jest czasem dorabiana jakby nie wiem co to było. Równie dobrze Romelu mógł wziąć 10 po Roo bo grał z tym numerem w Evertonie a Zlatan grał już u nas z 9
» 16 lipca 2017, 23:12 #95
DjTED: Lingardinho dobry mecz zagrał. Wiadomo, że z ogórami, ale grał super. Może w koncu odpali...
» 16 lipca 2017, 22:22 #94
Lwedkas: Lingard trochę tak jak Depay z ogórami potrafi zagrać na wysokim poziomie, a z lepszymi rywalami coś nie wychodzi.

Chciałbym się mylić
» 16 lipca 2017, 22:54 #93
GingerBoy: Nie lubię go i wiadomo, że to jeden mecz i to w dodatku sparingowy,ale jeżeli odnalazlby się na tym wahadle,to byłoby świetnie. O wiele bardziej wolę oglądać jego,niż sprowadzać Perisica za 50 milionów(choć fanem Chorwata też jestem).
» 17 lipca 2017, 09:18 #92
2Fast4You: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2017 21:58

Podobno Aurier blisko United :| oby to nie pykło, nie chciałbym piłkarza o tak niskim ilorazie inteligencji u nas :(
E: Romero podpisał nowy kontrakt, co to się tak ociągacie z newsami
( ͡° ͜ʖ ͡°)
» 16 lipca 2017, 21:56 #91
GingerBoy: Aurier to maszyna. Idealny
» 17 lipca 2017, 07:36 #90
JuveUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2017 21:51

Co do Lukaku to dla mnie ten zawodnik kompletnie nie jest wart tych pieniędzy , ale pomijając juz tą kwestie to każdy kto nastawi sie na to ze bedzie to wybawienie ataku , zawodnik kluczowy co zapewni fenomenalne bramki moze sie przeliczyc. Co go ogladalem w reprezentacji bo Everton ogladalem bardzo rzadko , to lepsi obrońcy sobie z nim radzili bez problemu. Jest silny , gra świetnie głową , umie sie znaleźć ale to również potrafi Zlatan. Natomiast kreatywność, technika , gra kombinacyjna nie mowiac o dryblingu i czymś magicznym, co powinien prezentować napastnik za około 90 mln euro, to tutaj Belg ustepuje Szwedowi.
Uważam ze na angielskich boiskach sie sprawdzi bo taki rosly chlop na 9 zawsze te kilkanaście goli strzeli jak np swego czasu Andy Caroll ale juz w Europie wiele pozytku z niego moze nie byc. A przynajmniej nie tyle co niektórzy tu oczekują
» 16 lipca 2017, 21:49 #89
DevoMartinez: Ale wiesz, że szwedowi to ustępuje 99% napastników świata? Więc takie porówanenie troche bez sensu biorąc pod uwage, że Ibra nie wiadomo czy jeszcze pogra w anglii. A do naszej taktyki Lukaku pasuje, często się borykamy z defensywnie grającymi zespołami i tu szybkośc Rashforda czy Martiala na szpicy nic nie daje bo przecwinik ma całą 11stke przy swoim polu karnym. Jeśli Lukaku utrzyma swój conversion rate z Evertonu to strzeli więcej bramek niż Ibra bo ten miał ten wskaznik fatalny.
» 16 lipca 2017, 22:09 #88
maticr7: Czy ja wiem czy fatalny.Gdyby nie kontuzja to myśle ze spokojnie bylby gdzieś w granicach Lukaku.
» 16 lipca 2017, 23:45 #87
DevoMartinez: Mówie o wskazniku oddanych strzałow zamienionych na bramki. Ibra miał fatalny bo jakies 15%. Lukaku 23% a np Aguero koło 17%. Z tego co pamiętam Harry Keane miał jeden z najwyższych jak nie najwyższy.
» 17 lipca 2017, 00:10 #86
GingerBoy: Proszę was,gadacie o formieLukaku teraz, na tournee? Przecież wiadomo, że teraz jest pajacowanie na treningach,luźna atmosfera co pokazują różne filmiki na stronie United. Skończy się ten okres,skończy się pajacowanie i przyjdzie skupienie. Wtedy będziemy oceniać każdego najsurowiej jak możemy
» 17 lipca 2017, 09:20 #85
Kalina: Znowu wielki znawca komentuje to co nie trzeba i jeszcze mysli ze wie co mowi. Zajmij sie swoim juwentusikiem bo niedlugo nawet serie a bedzie nieosiagalne
» 17 lipca 2017, 09:49 #84
Diabelred: JuveUnited,

Wiadomo, ze nie byl wart az tyle wart, no ale Everton na brak kasy nie narzeka, dlatego tylko ogromna kasa mogla ich przekonac. Higuain tez oczywiscie nie byl wart tych 90 mln, ale tylko zaplacenie klauzuli moglo go wyciagnac z Napoli. Co do gry w Europie to ciezko powiedziec jak sie sprawdzi w LM, bo w Le cos tam jednak strzelal.
» 17 lipca 2017, 14:47 #83
Murad: Panowie mówiłem ze to nie przypadek. Ściągamy zawodników, których nazwisko zaczyna zaczyna się na "L". Są juz lindelod i Lukaku, może dojść Lemar. W styczniu dostępny będzie też Lacazette, ponadto Lewandowski i Lamela. Przede wszystkim natomiast, mamy w składzie prawdziwa perełke na L, mianowicie Lingard!
» 16 lipca 2017, 20:39 #82
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2017 20:15

Podobno Uniited podpisali transfer Lemara :)
Naomi Stone‏ @naomistone17 8 min.8 minut temu


Manchester United have signed Lemar for 20 million.
» 16 lipca 2017, 20:14 #81
dlabigt23: nigdzie o tym nie pisza :D skad to wyczytales :D
» 16 lipca 2017, 20:27 #80
rizx: Lemar za 20 baniek? Może razy 3
» 16 lipca 2017, 22:36 #79
is200second: Tymczasem Youngie strzela foty z Ratajkowska
» 16 lipca 2017, 19:15 #78
Deieno: Zadziwia mnie odwaga niektórych tu w wydawaniu wyroków odnośnie tego, czy Lukaku będzie dobrym transferem czy nie. Lukaku jest wolny? Szczerze mówiąc, to przy jego posturze boksera, śmiem twierdzić, że jest on zawodnikiem szybkim. Co było problemem United w zeszłym sezonie? Skuteczność. Umiejętność zabicia meczu, dwoma szybkimi ciosami. Kreowaliśmy masę sytuacji, ale były one marnowane. Musicie zrozumieć, że zadaniem Lukaku nie będzie dryblowanie, cofanie się po piłkę do linii środkowej po to by ją rozegrać. Mamy już od tego zawodników ( całkiem niezłych szczerze mówiąc) a mówi się o kolejnych wzmocnieniach. Zadaniem Romelu będzie wykańczanie podań z zimną krwią. Będzie musiał zrobić 1-2 kontakty z piłką w polu karnym i kończyć to strzałem. W Evertonie nie był otoczony zawodnikami takimi jakich mamy w United, a ładował bramy jak na zawołanie, to był czołg. Nie zapominajcie też o Rashfordzie. Wydaje mi się, że Mou ma w zamiarze stworzyć duet napastników w postaci Belga i Anglika. To Marcusa zadaniem będzie ściganie się z obrońcami, dryblingi, cała finezja. Wierzę w to, że ma on wszystko aby stać się w niedalekiej przyszłości czołowym napastnikiem na świecie. No i najważniejsze Lukaku ma 24 lata, już jest czołgiem, a jego najlepsza forma przypadnie gdzieś na 28-30 rok życia, będziemy mieli z niego pożytek.
» 16 lipca 2017, 18:19 #77
MatiasXD: Sneijder stał się wolnym zawodnikiem. Jest do wzięcia za darmo. Edek nie spierdziel tego.
» 16 lipca 2017, 17:46 #76
pelzebiusz: Mnie to krew zalała jak przeczytałem opinię JM na temat Lukaku że: LUKAKU Zagrał lepiej niż ten co strzelił bramkę" OJ znowu bije do Martiala ewidentnie Antek mu nie leży, szlak mnie trafi jak go puści z Persicia . Nie wiem ale jak dla Martial zagrał ok no może trochę samolubnie ale przy ostatnich informacjach dotyczących jego wymiany, to chłopak chciał udowodnić Jose że jest potrzebny.
» 16 lipca 2017, 17:33 #75
duncaneedwards: mourinho jak pusci martiala to bedzie niezlym idiota.nie dosc po raz kolejny moze pozbyc sie przez swoje osobiste animozje bardzo dobrego gracza.to jeszcze straci kupe hajsu ten zawodnik kosztowal z bonusami 80mln euro.
» 16 lipca 2017, 21:02 #74
CoachMark: Moim zdaniem między nimi nie gra i mimo że uważam Martiala za niezłego gracza to chyba jest to przyzwoity deal z tym wypożyczeniem. Jednak trzeba się liczyć z tym, że Martial by się mocno obraził i jeśli nie odpali jakoś magicznie na tym wypożyczeniu to pewnie będzie po sprawie.
» 16 lipca 2017, 21:50 #73
nautiri: Normalnie nóż sie w kieszeni otwiera jak czytam takie opinie że Lukaku będzie niewypałem bo jeden z drugim ekspertem zobaczyli 1 słownie jedną połowe meczu gościa który jest po wakacjach, w nowej drużynie i zaliczył chyba 3 lub 4 dni treningowe, to nic że ostatnie sezony ładował + 10, 15 bramek, a w ostanim został prawie królem strzelców, no bo przecież w sparingu zagrał słabo to nic z niego nie będzie, trzeba było sprowadzić Ronaldo, Benzeme albo Neymara bo przecież grają w najlepszych klubach i mają w ch.. głośne nazwiska
» 16 lipca 2017, 17:16 #72
is200second: A tym czasem Rog z 19 wielkim szlemem. Bez straty seta!
» 16 lipca 2017, 17:03 #71
Xchrisx7: Mecz z Salt Lake City też będzie można obejrzeć na Eleven??
» 16 lipca 2017, 15:11 #70
is200second: Tak. We wtorek o 4:00
» 16 lipca 2017, 15:33 #69
is200second: Arda Turan jest do wyjecia za 25 mln z Barcy. Technicznie jest klase lepszy od Perisicia ktory bedzie kosztowal z 50 i jeszcze chca Martiala.
» 16 lipca 2017, 14:56 #68
JestemNumerem9: Zgadzam sie z Matejko. W ogole nie wiem, co to za czasy, aby piłkarzy typu Periaic, ktory ma swietna technike nazywać drewnem..
» 16 lipca 2017, 15:59 #67
JuveUnited: No panowie akurat Turan technicznie jest lepszy od Perisica co nie znaczy ze Chorwat jest drewnem
» 16 lipca 2017, 21:41 #66
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2017 14:07

Obejrzałem sobie właśnie skrót meczu i w pierwszej połowie przyjemnie patrzyło się na szybkiego i zwinnego Rashforda który perfekcyjnie wykończył dwie akcje strzałem przy dłuższym słupku. Widać że mu się ten celownik powoli nastawia i dzięki temu będzie strzelił coraz więcej goli bo ma łatwość w dochodzeniu do sytuacji. Gdy w drugiej połowie zobaczyłem w akcji Lukaku (pseudonim: Drewniaku) to niemal spadłem z krzesła. Dawno nie widziałem tak ociężałego i mało zwrotnego piłkarza jak on. Poruszał się po murawie jak żółw i piłka odskakiwała mu na kilka metrów. Jeśli tak ma wyglądać napastnik za prawie 100 mln to ja nie mam pytań. A Martial klasycznie - jak jeździec bez głowy przed każdym strzałem zamykał oczy.
» 16 lipca 2017, 14:07 #65
marjo: popieram, ogólnie to jestem załamany tym transferem(drewniaku) w dodatku za takie pieniądze...
» 16 lipca 2017, 16:37 #64
pawelisto2: W tej całej Twojej rozpaczy jest jedno, ale...
również lubię grę kombinacyjną, grę piłką, między innymi dlatego również lubię grę Arsenalu i często oglądam ich mecze, ale...
czy James pasuje do taktyki Mourinho? czy James jest odpowiednim walczakiem takich ja Mourinho lubi?
Martial też jest świetny, ma technikę, szybkość i dobry strzał, ale mimo wszystko częściej grał Lingard, czy Rashford, bo po prostu są waleczni, lepiej grają w obronie i pracują tak jak Mourinho to lubi
James byłby kolejnym po Mikim zawodnikiem, który musiałby mieć 2-3 miesięczny okres przejściowy ławki rezerwowych, a to żeby nabrał masy, a to żeby nauczył się walczyć, agresywnego doskoku itd - między innymi dlatego Darmian jest pierwszym wyborem przez Shawem, bo Shaw potrafi zrobić szum w ofensywie, ale często zdarzało mu się zapominać o obronie
chciałbym, żeby Manchester grał atrakcyjny futbol, ale jeszcze bardziej bym chciał trofea na Old Trafford
» 16 lipca 2017, 14:45 #63
Murad: Kupmy Kostasa Manolasa do pary z Baillym. Lindelof tez dostanie mnóstwo szans w trakcie sezonu, nie mówiąc o Rojo i Jonesie.
» 16 lipca 2017, 13:53 #62
EmilCioran: Manolas to od dłuższego czasu jest moim faworytem na ŚO w United. Coś tam pismaki ostatnio pisały o tym że może przyjść jeszcze jeden ŚO w tym okienku ale to chyba ploty a jak już to wątpie żeby to był Manolas. A szkoda bo to świetny obrońca.
» 16 lipca 2017, 14:49 #61
jobok: Lukaku - tak średnio bym powiedział idealnie do niego pasuje :D aczkolwiek wierze w dzika naszego jedynego , ze powypala dziury w siatce i niechaj skutecznosc jego jest !
» 16 lipca 2017, 13:33 #60
Xchrisx7: Ja tam nie mogę się doczekać powrotu Rojo. Oby tylko wrócił do formy sprzed roku
» 16 lipca 2017, 13:31 #59
marjo: Sanki? xD
» 16 lipca 2017, 16:48 #58
is200second: Rozwaliles system Mario. No ze dwie trzy mial xD
» 16 lipca 2017, 19:10 #57
Kilerek7: Powiem tak: Oczekiwałem, że 2 skład będzie grał lepiej a tym czasem Trio: Lingard - Rashford - Mata grali jak z nut, piłka chodziła jak po sznurku. Drugi skład w zasadzie ciężko kogoś wyróżnić. Lindelof mimo dobrego startu, fatalne błędy i choć to pierwszy mecz to nie wiem czy para Bailly - Lindelof zda egzamin, czy ten chłopak będzie wielkim stoperem. Lukaku bardzo chciał się pokazać, ale wszystko niszczył mu Martial, wygląda to tak jakby Francuz chciał sam grać w ataku i wogóle nie szukał porozumienia z Belgiem, słabo to wyglądało. Reasumując: 1 połowa: 3:0 dla MU. druga połowa 2:2
» 16 lipca 2017, 13:24 #56
Rafoniix: Jak w tym meczu wypadł A. Pereira? Bardzo liczę na niego w tym sezonie, a wy jak sądzicie będzie coś z tego grajka?
» 16 lipca 2017, 13:18 #55
is200second: Widac ze spedzil rok w la lidze. Pewny siebie dokladne podania wystawial sie do gry tylko nie wiedziec czemu Mou ustawil go na defensywnym. To jest marnowanie jego potencjalu. Dla mnie osobiscie to jest gosc jesli jeszcze nie na pierwszy sklad to grac musi bo nie ma sensu go wypozyczac sporo umie.
» 16 lipca 2017, 13:33 #54
MDawidMU: Mchikitaryan to największe drewno jakie widziałem. Już lingardinho był 100 razy lepszy w tym meczu
» 16 lipca 2017, 13:10 #53
is200second: On nie jest drewniany bez przesady. Ale to byl moim zdaniem zbedny zakup
» 16 lipca 2017, 13:34 #52
maticr7: Naprawde? Jak on napedzal wszystkie ataki.Kompletnie nie rozumiem.
» 16 lipca 2017, 23:53 #51
lukaszzasko: Wg mnie ustawienie 5-3-1-1 jest dla naszej kadry najgorsze z możliwych. Nie mamy ludzi na to ustawienie. Na przykładzie ustawienia z 1 połowy bo na start jest zazwyczaj najtrafniejsza taktyka (2 połowa to upychanie graczy aby wszyscy pograli):

3 ŚO - tu dobre obstawienie.
2 wahadłowych - jedynie Valencia + od biedy Lingard, Shaw. Czyli na prawej jedna opcja. Na lewej praktycznie też jedna i to słaba (pewnie stąd walka o Persicia). Bo Darmian jest słaby jako wahadłowy, Shaw to wiadomo... Blind za wolny. I TYLE.
3 środkowych praktycznie w linii. DM + CM + CM. Typowi gracze na te 2 pozycje to: Carrick, Herrera, Pogba, Fellaini.
1 + 1 (2 x N lub N + OP) - tu mamy nadmiar - Lukaku, Rash, Martial, Mata, Miki. Ktoś pomyśli, że oczywiście Mata i Miki mogą grać jako jedni z 2 CM ale oni są najlepszi jak grają blisko bramki i ich instynkty strzeleckie marnują się przy głebokim ustaweniu.

Do tego strasznie się ogląda mecze przy 5311. Wg mnie najlepiej grali przy 433 (najdynamiczniej) lub 4231 (kiedys Jose tylko tą grał). I wg mnie są to dużo odpowiedniejsze taktyki dla obecnej kadry. 5311 opiera się na bardzo mocnych wahadłowych, a u nas jest tylko jeden gracz typowo pasujący na tę pozycję. Proszę tylko bez komentarzy, że przeciez mamy Tuanzebe, Pereira (może trochę na wyrost w tej grupie), Fosu-Mensah ale oni na ten moment są za słabi i przy tak szerokiej kadrze pójdą na wypożyczenie lub trybuny + wczesna faza pucharowa.
» 16 lipca 2017, 12:49 #50
janpal1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2017 13:02

Jak przyjdzie to mamy oba wahadła. Ich zmiennikami będą Lingard i jak wyleczy się to Shaw. Reszta pozycji obsadzona. Myślę, że dlatego tak Mou bije się o Perisica, a nie np. Sancheza. Do tego staramy się o CM lub CDM.
» 16 lipca 2017, 12:59 #49
lukaszzasko: chodzi o marnowanie potencjału ofensywnego, który od czasów Ronneya, Berby, Teveza, Ronaldo nie był tak okazały jak teraz.
» 16 lipca 2017, 13:03 #48
CoachMark: To co nazywasz 5:3:1:1 dla mnie jest 3:5:1:1. Obejrzałem w sumie chyba 18 minut skrótu więc nie widziałem za wiele od strony taktyki. Natomiast ja przestrzegam przed JAKIMIKOLWIEK wnioskami na poważnie po tym tourze, jedyne co tam można wyklarować to czy gracz jest już w formie czy też nie i czy między graczami jest względna chemia.

Natomiast jeśli chodzi o prawe skrzydło.... moim zdaniem Fosu to jest realna opcja za Valencię a na lewej Shaw. Dał pewną sugestię Jose tak btw, że to ustawienie będzie prawopodobnie bardzo zadaniowe, użyte raz kiedyś stąd nie może pod nie brać graczy, tylko chce mieć piłkarzy pod coś innego... może 4:2:3:1 z opcjonalnym zadysponowaniem do tego wariantu. Tak czy siak ja ładne 4:2:3:1, które i działało i było super ciekawe do oglądania uświadczyłem wyłącznie w zastosowaniu Arsenalu i Kogucików. Co do Maty i Mikiego to nie można ich rozpatrywać w tych samych kryteriach. Po pierwsze Mata to jest podawacz z dobrym technicznym strzałem, bez szybkości siły i dryblingu ale za to szybko myślący. Miki z kolei musi mieć odpowiednią głębokość zawieszenia, bo gra bez piłki i szybkość poruszania się w ataku i z nią i bez niej to są jego absolutne filary. Jego strzały wcale nie są jakieś bardzo dobre, on po prostu poruszaniem się na boisku dochodzi do akcji, których nie wykorzystać to wstyd.

Ja tam Jose nie będę krytykował, bo on ma totalnie inny pomysł na tą ekipę niż ja, nie można mu zarzucić, że pobiera słabych piłkarzy póki co, ja uważam, że on gasi pożary tam gdzie niekoniecznie one są, a nie widzi ich tam gdzie buchają. To moja opinia. Ciekaw jestem co będzie z taktyką w nadchodzącym sezonie, czy coś się zmieni.

No i nie podoba mi się za bardzo podejście do ambicji i celów. Wiadomo United potrzebowało sukcesów wymiernych w ubiegłym sezonie, w tym już na to ciśnienie będzie mniejsze i mam nadzieję, że przesunie akcent z wyniku na atrakcyjność.
» 16 lipca 2017, 14:38 #47
Chapman: Nic z tego ataku z Lukaku nie będzie i to nie jest wniosek po jednym meczu,będziemy znów balansować w okolicy 4ego miejsca,może 3ego,nie mogę odżałować Moraty,trzeba było dodać 10 więcej i po sprawie.
» 16 lipca 2017, 12:24 #46
Kalina: Jesli nie jest to wniosek na podstawie jednego meczo to moze nam wyjasnisz na podstawie czego? Tego ze "gdyby to gdyby tamto?"? Haha znawca jeden wiekszy od drugiego tutaj
» 16 lipca 2017, 13:58 #45
kckMU: Real Salt Lake wygrał w ostatnim ligowym meczu w Los Angeles aż 6:2. Może sprawdzą nas bardziej.
» 16 lipca 2017, 12:19 #44
maradona10: Przed Lukaku ciężka praca już w podczas ostatniego meczu reprezentacji Belgii widać, że był bez formy i chciałbym z tego miejsca pochwalić Linieste niezła forma
» 16 lipca 2017, 12:12 #43
CoachMark: W kilku zdaniach o tym meczu. Pierwsza ekipa wypadła lepiej ale też grała na rezerwowych LA. Druga miała w sobie dwóch nowych graczy oraz stosunkowo mało grających w minionym sezonie Fosu i Martiala i widać było, że tam się gra bardziej rwała.

Ciekawe jest to ustawienie, które pozwala na długie przyspieszające piłki prostopadle. No ale też trzeba wziąć pod uwagę, że ci tutaj gospodarze nie betonowali swojej bramki.
No i na sam koniec chyba w końcu dostrzegłem tło na tle którego Lingard wygląda jak świetny skrzydłowy. Rezerwy MLS! [taka złośliwość na koniec]:D
» 16 lipca 2017, 11:44 #42
dlabigt23: Po tym torunee tak naprawde mozliwe ze jeszcze beda transfery i wszystko sie przeanalizuje w trakcie . Mourinho jesli chce grac 3-5-2 z dwoma napastnikami to raczej bedzie musial sciagnac jeszcze jednego napastnika do rotacji . Zobaczymy jaka formacja bedziemy grac ale patrzac na nasza kadre to mozliwe jest ze bedziemy grali 3 obroncami bo mamy duzo obroncow do rotacji wiec to jest bardzo prawdopodobne .
» 16 lipca 2017, 11:39 #41
DevoMartinez: JM powiedział, że bedzie testował rozne ustawienia na tourne. Na penwo nie będziemy grlai 3-5-2 jako podstawową taktyką. Ale pewnie pare meczy w sezonie tak zagramy.
» 16 lipca 2017, 12:47 #40
Sideswipe: Lukaku i Lindelof niewypały!!11111jedenjeden co za szrot ten Edek sprowadza :/
» 16 lipca 2017, 11:36 #39
DolphZiggler: Ale ten Lukaku to jest jednak dzik dwa razy większy od przeciętnego zawonika
» 16 lipca 2017, 11:31 #38
kajetanor: Gdzie mógłbym sobie obejrzeć w internecie powtórkę?
» 16 lipca 2017, 11:13 #37
Sideswipe: fullmatchesandshows.com
» 16 lipca 2017, 11:38 #36
MatiasXD: Jeśli Lukaku dostosuje się do poziomu United z zeszłego sezonu to dalej będzie problem ze strzelaniem goli :D
Już kiedyś pisałem że United zżera coś od środka i sprawia że każdy nowy piłkarz staje się tu przeciętniakiem.
» 16 lipca 2017, 10:35 #35
Insanity: o Lukaku już przeciętniakiem się stał, po JEDNYM sparingowym meczu.

KK
» 16 lipca 2017, 11:26 #34
Bobson834: W zasadzie to po jednej połowie.
» 16 lipca 2017, 12:58 #33
drewnoOUT: W takim razie złoty but dla Rashforda.
» 16 lipca 2017, 16:56 #32
Po6BOOM: Mógłby ktoś napisać jaką formacją graliśmy?
» 16 lipca 2017, 09:57 #31
Pietrus: 3-5-2 z wahadełkami
» 16 lipca 2017, 10:00 #30
Po6BOOM: Super. Dzięki wielkie!
» 16 lipca 2017, 10:04 #29
Pietrus: Jeszcze uszczegółowie że jeden pomocnik grał bardziej pod napastnikami :)
» 16 lipca 2017, 11:29 #28
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2017 09:44

Ogladalem druga polowe spokojny przyjemny meczyk i pewne zwyciestwo. bramki dla LA przy biernej postawie defensorow ale po to jest tournee i treningi aby zgrac formacje ;)
Czyzby United odpuszczalo Matica bo przymierzany mocno do Juve natomiast Persic opuscil zgrupowanie Interu i polecial leczyc bolacy zab do Chorwacji ;)
» 16 lipca 2017, 09:40 #27
Murad: Zauważcie, że w tym sezonie kupujemy graczy, których nazwisko zaczyna się na literę "L" - Lindelof, Lukaku... kto następny? Lewandowski, Lemar, w styczniu Lacazette
» 16 lipca 2017, 09:17 #26
walentos: To tez sugeruje ze w nowym sezonie kluczowy bedzie Lingard xD
» 16 lipca 2017, 10:47 #25
Kuba1878MU: a w lipcu wielki zawodnik Langil :)
» 16 lipca 2017, 22:42 #24
pelzebiusz: Dla mnie Martial + Lukaku bez emocji ale to pierwsze 45 min Rashford mega + . Ale bramkarz elektryczny w h.... Tragedia co w nim Jose widzi
» 16 lipca 2017, 08:54 #23
emil1986x: Matic i Sanchez mają u Nas być do końca tygodnia :D bo kto mi zabroni marzyć?? :P
» 16 lipca 2017, 08:33 #22
Manuel11: Nie ma co oceniac w tym momencie. To dopiero pierwszy mecz super ze wygrali ze cieszyli sie gra ale na wnioski jest za wczesnie. Takie spotkania maja obecnie wymiar glownie marketingowy i ciezko ocenic aspekt sportowy bo liczy sie glownie show dla kobicow w USA. Z niecierpliwoscia czekam na nastepny mecz i starcia z sruzynami z Europy. Pozdrawiam
» 16 lipca 2017, 08:32 #21
Lopak5: Pogba był kapitanem w drugiej połowie ?
» 16 lipca 2017, 08:14 #20
Pietrus: Tak ,był
» 16 lipca 2017, 08:37 #19
Cavron: Nie narzekajcie jeszcze na nikogo, to pierwszy mecz po długiej przerwie, teraz można jeszcze grać na pół gwizdka. Pamiętajmy: prawdziwych mężczyzn poznaje się po tym nie jak zaczynają, ale jak kończą.
» 16 lipca 2017, 07:19 #18
maticr7: Lukaku strasznie cienko.Jeśli on będzie taką techniką dysponował jak teraz to słabo to widze.Ale Lindelof nawet mi się podobał,mimo tego błędu przy bramce.Dodatkowo widać że się odnajduje przy sytuacjach ofensywnych i ma ciąg na bramkę. ;p Ogólnie to naprawdę dobrze się to oglądało jak na pierwszy mecz.I mimo to że zawodnicy z Galaxy są w rytmie meczowym a my nie to mega ich zdominowaliśmy.
» 16 lipca 2017, 06:19 #17
RedDevils4life: Lukaku co sezon siekał sporo bramek w Premier League. Kupiliśmy produkt gotowy, nie bójcie się o niego.
» 16 lipca 2017, 06:42 #16
thelead: Wcale nie. Dla Lukaku to sezon prawdy i jego historia w słabszym klubie przestaje mieć znaczenie.

Jest różnica pomiędzy grą dla średniaka z którym przynajmniej pół ligi gra otwarty futbol od gry dla takiej drużyny jak United gdzie większość ekip stawia w polu karnym autobus i nawet jak atakuje to go do przodu nie rusza.
» 16 lipca 2017, 11:40 #15
tygrys26: Większość ludzi mówi że Martial zbyt egoistycznie, ale w poprzednich komentarzach było że wolą Martiala niż Perisicia i że francuz musi wystrzelić formą i pokazać coś od siebie. To jak on ma coś pokazać od siebie cały czas podając?? Już ma takie przyzwyczajenia że oddaje strzały bo przez pare lat grał na środkowym napastniku, a teraz mu zmienili pozycję. Weźcie się ludzi czasem zastanówcie co wy piszecie.
» 16 lipca 2017, 06:13 #14
maticr7: Tak właściwie to Martial grał już sporą część czasu na skrzydle w Monaco.A dzisiaj zagrał jako napastnik.I myślę ze przy grze z dwoma napastnikami Martialowi może to wyjść na dobre.
» 16 lipca 2017, 06:22 #13
lisek2002: Najbardziej szkoda straconych bramek. Można było wygrać ten mecz do zera :) No i najnowszy nabytek zespołu mógłby zdobyć jakąś bramkę w debiucie, ale i tak spisał się nieźle.
» 16 lipca 2017, 06:10 #12
maticr7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2017 06:27

Raczej słabo się pokazał.To jego zastawianie się jak na piłkarza o takich warunkach fizycznych też nie wyglądało najlepiej.
» 16 lipca 2017, 06:24 #11
adamII: Ale dzieki temu zastawianiu dawal rade niezle oddawac pilke kolegom.
Biedniejsza wersja Ibry.
» 16 lipca 2017, 06:55 #10
maticr7: No właśnie powiem ci że ledwo,ledwo ale jakoś tam dawał rade.Moim zdaniem tak trochę biednie to wyglądało.
» 16 lipca 2017, 07:14 #9
Wawrzu: Martial strasznie irytował dzisiaj a Miki mało widoczny. Lingard jak nie on :0
» 16 lipca 2017, 06:08 #8
HubsS1: Fajnie się ten mecz oglądało, przez pełne 90 minut było tempo i z tego Mourinho powinien być zadowolony, szkoda tych dwóch baboli w obronie, po których padły bramki. Martial zbyt egoistycznie, widać że za bardzo mu zależy na pokazaniu swoich umiejętności. Pereira jako środkowy pomocnik na plus, Lindelof zawalił przy bramce na 1-5 i zmarnował okazję strzelecką, ale lepiej jeżeli błędy popełniać będzie w okresie przygotowawczym niż w Premier League. Lukaku za dużo nie pokazał. Świetny Lingard i Rashford. Jeszcze na minus dałbym występ Fosu Mensaha, był za bardzo nerwowy. Reszta zagrała poprawne zawody ale niczym się nie wyróżniała.
» 16 lipca 2017, 06:04 #7
Wawrzu: Liczyłem na trochę lepszą grę szczególnie ze strony Erica bo przy pierwszej bramce trochę zawalił i przy główce Alesandriniego też słabo interweniował ale to dopiero pierwszy mecz i Mou na
pewno wszystko poukłada.
» 16 lipca 2017, 06:03 #6
tygrys26: Ten Pereira (bramkarz) jest tragiczny, jego interwencje są drętwe, w dwóch akcjach miał farta że piłka go trafiła. Często na orlikach można spotkać lepszych bramkarzy co graja w amatorskich ligach lub grają tylko dla przyjemności. Przy pierwszej bramce, spokojnie było to do wyciągnięcia. Wniosek jest taki że jak odejdzie DDG to trzeba zainwestować w bramkarza, bo sam Romero nie będzie grał cały sezon a z Joelem to ryzyko grać jak będzie tak bronił...
» 16 lipca 2017, 06:01 #5
RedDevils4life: No i już jest tragiczny według Ciebie? Takim tokiem myślenia dajcie nam Jamesa co dwie bramki strzelił w 2014 z LA. Tylko gdzie on w ogóle gra...
» 16 lipca 2017, 06:03 #4
tygrys26: w sumie jak by nie był tragiczny to by w tym już w tym wieku grał (nawet na wypożyczeniu) trochę więcej minut. Przykład Donnarumma jest młodszy a gra o ile więcej?? Tej Pereira nawet na wypożyczeniu nie grał... Więc po czym mam stwierdzić że jest dobry?? Oceniam go po tym co widzę w meczach w których gra (wiele ich nie ma), i wychodzi na to że jest tragiczny ;)
» 16 lipca 2017, 06:09 #3
kondzik: Wenger out Moyes in-kibic śmieszek :)
» 16 lipca 2017, 05:59 #2
RedDevils4life: Lekki niedosyt po tym, że Lukaku nie zdążył się zaprezentować ze strzeleckiej strony. Czekamy na kolejny sparing!
» 16 lipca 2017, 05:58 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.