Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Anthony Martial: Pogłoski są fałszywe

» 28 czerwca 2017, 14:03 - Autor: Rio5fan - źródło: twitter.com
Anthony Martial w lakoniczny, a jednocześnie bardzo wymowny sposób, skomentował plotki medialne dotyczące jego potencjalnego odejścia z Manchesteru United.
Anthony Martial: Pogłoski są fałszywe
» Anthony Martial w lakoniczny, a jednocześnie bardzo wymowny sposób, skomentował plotki medialne dotyczące jego potencjalnego odejścia z Manchesteru United. Dziennikarze sugerowali, iż niezadowolony ze swojej sytuacji na Old Trafford Francuz może latem poszukać nowego klubu.
Dziennikarze sugerowali, iż niezadowolony ze swojej sytuacji na Old Trafford Francuz może latem poszukać nowego klubu.

Sam zainteresowany za pośrednictwem swojego konta twitterowego zapewnił jednak kibiców, iż w medialnych pogłoskach nie ma zbyt wiele prawdy.





TAGI


« Poprzedni news
Shrager: Transfer Jamesa do United bardzo prawdopodobny
Następny news »
Park: Rashford jest imponujący

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (84)


Klimaa: Martial ma sporo do udowodnienia. Może teraz gdy nie ma już Zlatana w zespole (przynajmniej narazie) to spowrotem będzie motorem napędowym drużyny.
» 30 czerwca 2017, 20:40 #82
kunczi: Myślę, że Herrera i Nainggolan spokojnie w duecie poradziliby sobie w defensywie. Naingollan to taki 6/8, a Herrera dobrze wygląda w destrukcji. Matic mi nie leży, bo piłka mu przeszkadza. Już lepszy Fabinho. Mamy dwóch techników w środku pola więc żeby to się zazębiało to przydałby się ktoś kto dobrze gra w piłkę i piłką.
» 29 czerwca 2017, 22:09 #81
braku: Co z tym maticiem. Oblal testy he
» 29 czerwca 2017, 19:41 #80
Wave: Conte blokuje do momentu wzmocnienia Chelsea
» 29 czerwca 2017, 19:52 #79
kunczi: De Gea
Valencia Bailly Lindelof Darmian
Naingollan Herrera
James Pogba Rashford
Morata

Dla mnie ok.
» 29 czerwca 2017, 17:10 #78
kunczi: i Martial z Rashfordem na zmianę.
» 29 czerwca 2017, 17:11 #77
vieeeri: Nie sądzę, aby miał grać jednocześnie Radja-Herrera-Pogba. Belg to ofensywny zawodnik a zaproponowane przez Ciebie ustawienie nie ma typowego ŚPD. No chyba ze Mou miałby z Herrery zrobić następcę Carricka
» 29 czerwca 2017, 18:18 #76
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.06.2017 18:25

Herrera i Pogba to typowe 8 więc powinni grać w jednej linii a za nimi typowy defensywny pomocnik najlepiej Matic.

Pogba ------- Herrera
-------- Matic ---------
» 29 czerwca 2017, 18:24 #75
vieeeri: MatiasXD

Zgadzam się. Nawet posunąłbym się do tego, aby środek pomocy opierał się na Maticu,Herrerze i Pogbie oraz do rotacji Fabinho. Wiem, że Brazylijczyk nie przyszedłby tu na ławkę, ale w kontekście ewentualnego odejścia Fellainiego oraz zakończenia kariery przez Carricka po następnym sezonie, operowanie środkiem pola przez ww. czwórkę i ok 60 meczach ma swoją racje bytu
» 29 czerwca 2017, 19:42 #74
Wave: Darmian juz zostanie na lewej, Young i Shaw jednak kontuzje, Fabinho spokojnie lapnie minuty czy to na srodku pomocy, czy na prawej obronie w rotacji z Antkiem
» 29 czerwca 2017, 19:54 #73
janpal1: @MatiasXD W końcu pierwszy raz od dawna widzę, że ktoś zna się na temacie i umie określić pozycję zawodników, bo z tego co mówi dużo osób to Pogba to 10, a Herrera 6 :-) xD. Z takimi to szkoda się kłócić. Również zgadzam się z zaproponowaną przez Ciebie pomocom. Tylko jak według Ciebie wyglądała by formacja ofensywna?
» 29 czerwca 2017, 21:50 #72
dawidlp92: Ronaldo Messi Neymar xd
» 29 czerwca 2017, 22:28 #71
is200second: Nie wiedzialem ze Marcin Opalka gra w M jak Milosc xD

A tak serio. Az dziwne ze nikt z moznych nie kupil jeszcze Williama Carvalho. Idealny defensywny pomocnik.
» 29 czerwca 2017, 15:47 #70
janpal1: W fifie napewno. Za młody, nie ma doświadczenia. Musiałby iść do drużyny takiej jak np. Napoli.
» 29 czerwca 2017, 21:52 #69
janpal1: W fifie napewno. Za młody, nie ma doświadczenia. Musiałby iść do drużyny takiej jak np. Napoli. A kupowanie go przez nas byłoby głupotą. Musimy kupić Maticia, zawodnika, który zapewni nam od razu jakość i spokój w środku pola. Chciałbym, żeby młodzi, którzy do nas przychodzą rozwijali się i wskakiwali do pierwszego składu na następne 10 lat, ale to nie jest FM. Super byłoby, gdyby Martial i Rashford wskoczyli na poziom Lewego, ale to nie zależy tylko od talentu, trzeba ciężko charować, a i to może nie pomóc że względu np. na psychikę czy kontuzjogenność.
» 29 czerwca 2017, 21:58 #68
Krystiano98: Usain Bolt będzie trenował z pierwszą drużyną Borussi Dortmund. Chce zostać przy piłce na stałe. Szkoda, że z nami nie potrenuje.
» 29 czerwca 2017, 12:42 #67
GUESSWHOISBACK: Juz bym Małysza wolał
» 29 czerwca 2017, 18:06 #66
BajtiMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.06.2017 22:22

......
» 29 czerwca 2017, 22:21 #65
Wave: Z cyklu plotki ploteczki:
-Perisic "ponoc" odmowil nowego kontraktu i naciska na transfer do United.
-My moniturujemy sytuacje Matudiego w PSG
» 29 czerwca 2017, 10:38 #64
Krystiano98: Widze, że musiałeś sam poszukać pod nieobecność Killerka :D Musisz jeszcze podać swoją wizje formacji, wtedy będziesz mial u niego szacunek :D
» 29 czerwca 2017, 12:43 #63
Wave: he he nie od razu za duzo
» 29 czerwca 2017, 12:57 #62
RuudVN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.06.2017 14:03

DDG - Valencia, Lindelof, Bailly, Shaw - Herrera, Marić, Pogba - James(Miki), Morata, Rashford(Martial)

masz

4-4-2 w obronie 3-5-2 w ataku z Maticiem między stoperami i zamiast skrzydłowych Shawa z Valencią, wtedy jest miejsce dla 2 napastników i "10"
» 29 czerwca 2017, 14:01 #61
Kilerek7: Proszę nie plagiatować:P
» 29 czerwca 2017, 23:29 #60
RoyalShoor: Jej... musimy sie szybko włączyć w walkę o Sneijdera. LA Galaxy ma na niego chrapkę a przecież wiadomo, że United obserwuje go od... bardzo długo.
» 29 czerwca 2017, 09:31 #59
kojot1: To jest dalej młody chłopak, ale myślę to dla niego ostatni sezon w United, żeby odpalić. Oczywiście trzymam za niego kciuki. Ma ogromny potencjał.
» 29 czerwca 2017, 09:21 #58
Wave: Kilerek jakies nowinki bo nudno? :p
Morata cos chyba chce przyspieszyc Real, cos jeszcze slychac?
» 29 czerwca 2017, 09:17 #57
Ajax: Chciałem tylko napisać jedno:

Finał wygraliście na farcie.
» 29 czerwca 2017, 01:33 #56
Jasnowidz: Jak na farcie ? jak wyglądało to na mecz w ktorym gra tylko Manchester United ; - )
» 29 czerwca 2017, 01:36 #55
GoForWin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.06.2017 02:51

Haha! Typowa wypowiedź gimbo-kibica. Ajax nie miał absolutnie nic do powiedzenia, ani razu nie zagroził nawet trochę naszej bramce i niby wygraliśmy fartem? Śmieszne jesteś dziecko :D
» 29 czerwca 2017, 02:50 #54
w124amg: Dobrze, że Miki nikogo nie zabił ani żaden piłkarz Ajaksu nie roztrzaskał się na klacie Antka.
» 29 czerwca 2017, 04:16 #53
atos1987: @Ajax - Refleks taki sam jak u piłkarzy z Amsterdamu. Btw. Jak można wygrać mecz 2-0 i stwierdzić że to fart ?
» 29 czerwca 2017, 06:39 #52
kckMU: Wakacje są to się 12-latkom nudzi. Po co reagować?
» 29 czerwca 2017, 06:56 #51
PogromcaTroli: Ajax nawet nie pierdnął na naszej 16stce a młode szczurki jak zobaczyły bicho Antosia to kleks szedł po majtach.
» 29 czerwca 2017, 07:16 #50
RuudVN: ale daliście się podpuścić, pewnie to jakiś RonaldoBack czy inny oszołom założył konto Ajaxu a tu sraczka leci po portkach
» 29 czerwca 2017, 07:57 #49
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.06.2017 09:07

Po co sie podniecac, Ajax byl slabszy i zasluzenie przegral, tu przykladowa prasa pomeczowa, wszyscy widzieli jak bylo.

www. sport.pl/pilka/7,65042,21863386,liga-europy-manchester-united-ajax-amsterdam-2-0-rzez-niewiniatek.html (rzez niewiniatek)

www. sport.pl/pilka/7,65042,21863386,liga-europy-manchester-united-ajax-amsterdam-2-0-rzez-niewiniatek.html (czy wielki triumf Manchasteru)
» 29 czerwca 2017, 09:06 #48
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.06.2017 09:15

tu 2gi link:
eurosport.onet.pl /pilka-nozna/liga-europy/manchester-united-pokonal-ajax-amsterdam-final-ligi-europy-2017/bnn9nv (wielki triumf Manchasteru) sorki za blad w poprzednim, na szybko cos wyszukalem
» 29 czerwca 2017, 09:14 #47
dlabigt23: Niech sie ciesza ze Lingard nie strzelil na 3;0 bo powinien byl to trafic :) i tak w ogole mielismy okrojony sklad bo zabraklo najwazniejszych filarow w naszej obronie i przedewszystkim w Ataku Ibrahimovicia .
» 29 czerwca 2017, 10:04 #46
Trz: dobrzy ludzie, karmią trolla.
» 29 czerwca 2017, 11:23 #45
jassaj: Już najadłeś się czy chcesz jeszcze więcej atencji ? Chociaż swoją drogą, podziwiam kibiców którzy po przegranym meczu twierdzą że ich sukces byłby w szerokiej skali lepszy. Tak jak kibice Lecha twierdzący, że powinni wygrać z Arką i im się bardziej należało, albo ci sami kibice twierdzący, że Legia nie dała rady w LM a oni zaprezentowali by się dużo lepiej. Brzmi to conajmniej dziwnie patrząc na to, że Lech nawet nie mógł do eliminacji przystąpić . Tak samo u Ciebie kolego, wiem, że wakacje i chcesz zaszaleć, ale znajdz sobie inne zajęcie. Bo wiesz sława jest ulotna- 5 minut na szczycie a pózniej do końca wakacji deprecha, że ludzie cie mają w poważaniu. Może zajmij się hodowlą jedwabników ?
» 29 czerwca 2017, 12:54 #44
Bossicky: Mam informacje, że okienko United zostało spartolone, rozglądamy się teraz za zawodnikami drugiego i trzeciego wyboru. Brawo ED.
» 28 czerwca 2017, 23:48 #43
jac0b: "mam informację" a co Ty w zarządzie siedzisz? :D Okno się nawet jeszcze nie zaczęło a już płaczecie..
» 29 czerwca 2017, 02:35 #42
Bossicky: no to zobaczymy, gość się nigdy nie mylił ;)
» 29 czerwca 2017, 02:48 #41
w124amg: potwierdzam, gość się sprzedał pod żabką za piwo w stalowej puszce
» 29 czerwca 2017, 04:18 #40
PDF: Potwierdzam źródło i jego wysoką skuteczność. Zastanawiam się tylko jakie nazwiska były numerami 1 ... ? Na pewno Morata jest #2 lub 3. Zastanawiam się jakie były jedynki na pozostałych pozycjach.
» 29 czerwca 2017, 06:45 #39
Niemanek: Jedynki: Griezmann, Perisic
» 29 czerwca 2017, 10:03 #38
vanderToki: A jednak! Chi chi chi le le le, viva Chile! Nie sądziłem, że napiszę to bez przekąsu, ale brawo Bravo!
» 28 czerwca 2017, 22:52 #37
Niemanek: Tak ,w ogóle to okienko jeszcze się nie zaczęło ,a już można powiedzieć ,że jest słabe.
Chodzi oczywiście o to ,że klub poszukuje teraz zawodników, którzy byli drugą lub trzecią opcją ,niestety. Mimo wszystko ,są to interesujące nazwiska.
» 28 czerwca 2017, 22:31 #36
Chestnut: To, że ktoś jest drugą czy trzecią opcją nie znaczy, że jest słaby.
» 28 czerwca 2017, 22:49 #35
Niemanek: Wiadomo ,ale klub miał inne plany i niestety nie wypaliły ,dlatego trzeba wymyślić cos innego
» 28 czerwca 2017, 22:54 #34
Fugas: Chestnut chyba sobie jaja robisz. To że ktos jest drugą opcją znaczy wlasnie że jest za słaby na 1 skład o trzeciej już nie wspomne.
» 28 czerwca 2017, 22:58 #33
Davide: Czyli oceniasz okienko transferowe (które się jeszcze nie rozpoczęło, to jest hit) przez pryzmat nazwisk, które pojawiają się w mediach?
» 28 czerwca 2017, 23:19 #32
Niemanek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2017 23:23

W pewnym sensie tak. Choć Morata,Matić,Fabinho to mocne nazwiska.
Oprócz Griezmanna i chyba Perisicia ,to jest jeszcze ktoś, kto był pierwszą opcją i na pewno go nie ściągniemy? Może pospieszyłem się z tymi drugimi i trzecimi opcjami.

PS. to do Fugasa
» 28 czerwca 2017, 23:22 #31
Niemanek: Nie zaczęło się tylko formalnie.
Tak w ogóle, nie kojarze ,żeby w poprzednim okienku byl taki cyrk ,że zaraz po skonczeniu sezonu tyle spamu róznymi plotkami, podpisywanie kontraktów.
» 28 czerwca 2017, 23:24 #30
Gallacher: Mediom nie ma co zbytnio wierzyć,ale ponoć Alexis jest "jedną nogą" w City.
» 28 czerwca 2017, 22:05 #29
vanderToki: Już chyba z tydzień czy dwa temu o tym pisali... zobaczymy. Jestem nieufnym Tomaszem, jeśli chodzi o transfery. ;]

A na inny temat: od zeszłorocznych Mistrzostw Europy nie mogę patrzeć na większość spotkań w wykonaniu reprezentacji Portugalii (nie to, żebym wcześniej ich lubił). A oni wygrywają. I ten turniej też pewnie wygrają. ;]
» 28 czerwca 2017, 22:24 #28
piter100000: wielu już tak mówiło, a później nie było ich w danym klubie. co do samego Martiala to mam do niego lekką słabość, ale obiektywnie patrząc to pierwszy sezon dobry, drugi słaby. jeśli się nie ogarnie to kolejne kilkadziesiąt milionów wywalone w błoto
» 28 czerwca 2017, 20:53 #27
braku: Możliwości ma niesamowite i mam nadzieję że je pokaże tym sezonie. Obawiam się że to jego ostatnia szansa. Oby mu wyszedł ten sezon.
» 28 czerwca 2017, 20:12 #26
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2017 16:23

Mourinho potrzebuje piłkarzy z charakterem a nie płaczków którzy chowają się po kątach gdy drużynie nie idzie. Właśnie dlatego Martial jest u Jose tylko rezerwowym a Rashford postacią pierwszoplanową i graczem który w trudnych momentach jest w stanie wziąć odpowiedzialność za grę zespołu na siebie i wygrać nam mecz jak np: z Anderlechtem gdy w dogrywce zdobył gola na wagę awansu. Jeśli Antoniusz nie zmieni swojego podejścia to może śmiało iść do Arsenalu bo tam nikt nie wymaga od zawodników waleczności i zawziętości co potem przekłada się na wyniki spotkań np:
Arsenal 1:6 Bayer czy Arsenal 2:8 United.
» 28 czerwca 2017, 16:23 #25
motos8: Jednak się muszę przyczepić. Kiedy niby Martial płakał lub się żalił? Wszystkie kwestie, które były poruszane w mediach najczęściej nie miały żadnego źródła. Nie zdarzyło się by nawet coś fochowal przy schodzeniu z boiska. Sezon miał słaby ale nie było widać by oskarżał za to kogoś i chciał zmieniać klub. Zawsze dementował plotki więc to dowód że wszystko to wymysły mediów.
» 28 czerwca 2017, 17:51 #24
reddev7: Ty, gościu. Nie wiem czy to jest bait, czy po prostu nie ogarniasz, ale jakbyś nie zauważył, to te płaczki z Londynu, którym brakuje rzekomo waleczności, powiozły naszych 0:2 i 1:1, więc o czym Ty piszesz?
» 28 czerwca 2017, 18:06 #23
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2017 18:52

A kiedy ostatnio zdobyli mistrzostwo albo kiedy ostatnio zagrali w ćwierćfinalw Ligi Mistrzów? Co roku ich sezon wygląda tak samo. Niby mają mocny skład, ambitnych zawodników a jak przychodzi co do czego to ich wszyscy leją bo szybko się poddają. Zero jakiegokolwiek zaangażowania, zawziętość tylko żałosne wykładanie się przed rywalem i zbieranie regularnych batów.
» 28 czerwca 2017, 18:49 #22
MatiasXD: Dla mnie Arsenal jest bandą przepłaconych najemników bez honoru. Tylko jeden zawodnik tam daje z siebie 100% a nazywa się Alexis Sanchez.
» 28 czerwca 2017, 18:54 #21
pawelisto2: Przepłaconych, tak dokładnie.
Zwłaszcza dlatego dwie wielkie gwiazdy razem wzięte mają bodajże taką samą tygodniówkę co rezerwowy zawodnik Manchesteru, Wayne Rooney(bądź co bądź w końcówce więcej spędzał na ławce aniżeli grał w podstawie.)
O kim jak o kim, ale o zawodnikach Arsenalu raczej nie można pisać, że są przepłaceni.
» 28 czerwca 2017, 19:38 #20
Rakusz: Apropo pogłosek. Dzisiaj Perez oficjalnie powiedział, ze Krystyna zostaje
» 28 czerwca 2017, 16:15 #19
Gallacher: To już chyba każdy wiedział od dawna.
» 28 czerwca 2017, 22:07 #18
BajtiMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2017 15:25

Strasznie tego chłopaka lubię.Ma bardzo duże umiejętności piłkarskie i życzę mu jak najlepiej.W poprzednim sezonie uważam,ze Mou wyrwał u niego dużą presje,z którą nie za bardzo sobie poradził ale teraz wie dużo więcej i wierzę,że sobie poradzi bo widać było,że chłopakowi zależy.Choćby kręceniem głowy po praktycznie każdej zle skończonej sytuacji.Bardzo się chłopak przejmował.Jesli będziemy grać jednym napastnikiem to niech na zmianę z Rashfordem sieją postrach na lewym skrzydle.
» 28 czerwca 2017, 15:24 #17
RonaldoBack: Bierz przykład de gea a nie siedzisz cicho i udajesz że cię nie ma
» 28 czerwca 2017, 14:37 #16
mario93: No przydałoby się
» 28 czerwca 2017, 14:52 #15
janpodgorski: A na kiego wała ma coś pisać. De Gea jest piłkarzem Man Utd i nie musi brać udziału w tej transferowej paplaninie tworzonej przez dziennikarskich pajacy.
» 28 czerwca 2017, 15:11 #14
mario93: Janpodhorski, akurat tutaj jest paradoks bo nic nie robienie jest właśnie braniem udziału w tej paplaninie. Takie krótkie info od zawodnika niszczy zakłamane media.
» 28 czerwca 2017, 15:26 #13
RonaldoBack: A czemu nie powie"to ploty wyssane z palca" skoro nie bierze ? W tamtym roku już był jedną nogą w Realu tylko zabrakło kilku minut więc jak myślisz ziokeczku? Czemu nic nie mówi ;]?
» 28 czerwca 2017, 15:27 #12
adamII: a moze De Gea jest z tego grona osob medialnych, ktore nie czytaja o sobie zadnych informacji medialnych (takie czytanie nie daje nic dobrego a czesto prowadzi do depresji). Zreszta jesli czyta to tez bym na jego miejscu nie komentowal. Dlaczego? Przeciez znacie media, tego lata jeszcze kilka razy przeczytamy ze Martial chce odejsc. lepiej zaoszczedzic sobie zdrowia i miec to w tyle.
Tekst mario93 niszczy, 'nic nie robienie jest braniem udzialu w paplaninie', ogarnijcie swoje zycie a nie bijecie piane o nic.
De Gea byl jedna noga w realu? To ze gazety o tym napisaly tysiac razy nie oznacza ze jest to prawda.
» 28 czerwca 2017, 15:37 #11
kuba25: RonaldoBack,
nie w tamtym roku, a dwa lata temu.
» 28 czerwca 2017, 15:48 #10
RonaldoBack: Jaki gość ten nademna xD przecież to fakt że faks doszedł za późno hahaha ale nie dla niego plota haha dobry gość xD
» 28 czerwca 2017, 15:49 #9
mikon70: Zrób przysługę i stąd wyjdź
» 28 czerwca 2017, 17:07 #8
uzil25: Wszystko w temacie. Oczywiste było, że drugi rok będzie dla niego najgorszy bo wszyscy wiedzą już co się można po nim spodziewać a można naprawdę sporo. Zmiana menadżera również utrudniła mu zadanie.

Wierzę jednak, że teraz odpali i pokaże to czym czarował nas w swoim pierwszym sezonie.
» 28 czerwca 2017, 14:33 #7
esu: Masakryczny post, wypadalo by przetlumaczyc co dokladnie napisal Martial, a nie tylko pisac, ze skomentowal plotki.

"Pogłoski są fałszywe" - Twitt Martiala
» 28 czerwca 2017, 14:30 #6
Rio5fan: W tytule jest przetłumaczone.
» 28 czerwca 2017, 15:10 #5
esu: Jak pisalem komentarz to tytul byl inny, edycja dobra rzecz ;)
» 28 czerwca 2017, 20:37 #4
janpodgorski: Dobry dzieciak jest. I przede wszystkim lepszy niż Rashford.
» 28 czerwca 2017, 14:28 #3
Bydgoszczanin: Ma kredyt zaufania. Jeszcze pokaże na co go stać.
» 28 czerwca 2017, 14:23 #2
Grzechu123: No i dobrze
» 28 czerwca 2017, 14:05 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.