Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Pogba zastąpi Rooneya w roli kapitana?

» 23 czerwca 2017, 21:59 - Autor: matheo - źródło: The Sun
Paul Pogba może zostać następnym kapitanem Manchesteru United. Kandydaturę Francuza do pełnienia tej funkcji poważnie rozważa Jose Mourinho.
Pogba zastąpi Rooneya w roli kapitana?
» Paul Pogba może zostać następnym kapitanem Manchesteru United. Kandydaturę Francuza do pełnienia tej funkcji poważnie rozważa Jose Mourinho. Opaska kapitana obecnie należy do Wayne’a Rooneya, ale przyszłość Anglika na Old Trafford jest niepewna. Jeśli Wazza zostanie to prawdopodobnie i tak straci swoją funkcję.
Czy Paul Pogba powinien być następnym kapitanem Manchesteru United?
Opaska kapitana Czerwonych Diabłów obecnie należy do Wayne’a Rooneya, ale przyszłość Anglika na Old Trafford jest niepewna. Nawet jeśli Wazza zostanie w Teatrze Marzeń, to prawdopodobnie straci swoją dotychczasową funkcję.

– Wayne może stracić opaskę kapitana w przyszłym sezonie, jeśli zostanie w klubie – mówi na łamach The Sun anonimowy informator.

– W przyszłym roku kończy się jego kontrakt. Jose już myśli o tym, kogo delegować do pełnienia tych obowiązków.

– Jest kilka oczywistych nazwisk na czele z Michaelem Carrickiem, który jest tu już długo. Jest też Paul, który jest liderem w klubie.

– Wayne w poprzednim sezonie prawie nie grał. W obozie panuje przekonanie, że nadszedł czas, aby odszedł po wspaniałych zasługach dla klubu.

– To jest oczywisty problem, o którym nie mówi się w Carrington, czyli czy Wazza wciąż będzie tutaj w przyszłym sezonie.

– Wayne jest oczywiście klubową legendą i wciąż rządzi chłopakami, ale sztab szkoleniowy w poprzednim sezonie dostrzegł kilku liderów – dodaje informator angielskiej bulwarówki.


TAGI


« Poprzedni news
Herrera: Manchester United jest wielki w USA
Następny news »
Carrick: Być może będę grał tak długo jak Giggs

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (126)


Klimaa: Najważniejszą kwestią jest kto w szatni i na boisku potrafi zmotywować kumpli z drużyny. Na pierwszy rzut oka wydaje się że Pogba to rodzaj osoby która dba o dobry nastrój ale skoro Mourinho rozważa jego kandydaturę..
» 25 czerwca 2017, 18:21 #120
nowy5252: Nie jestem pewien czy na to zasluzyl lepsze lata spedzil w realu u nas sie nauczyl a tam to pokazal co nie zmienia faktu ze jest teraz najlepszy na swiecie w pilce noznej
» 25 czerwca 2017, 16:35 #119
RuudVN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.06.2017 14:26

wyobrażacie sobie tą wrzawę na OT, kiedy Ronaldo wchodzi z ławki po raz pierwszy od 2009..
tu nawet nie chodzi o to czy jest on nam przydatny czy inne aspekty, tylko o kibiców, którzy zawsze stoją za tobą murem na stadionie, w Hiszpanii ma gwizdy, tu by był Bogiem
» 25 czerwca 2017, 14:25 #118
dolczegaugana: to ciekawe co piszesz bo ogladajac mecze United na old trafford przy korzystnym wyniku slysze lekkie przyspiewki i okrzyki radosci a przy remisach 0-0 lub niekorzystnym wyniku kompletna cisza a czasem gwizdy niezadowolenia, typowi janusze nie kibice. W Anglii w miare przyzwoity doping jest na anfield i na meczach west hamu, a to i tak jest jakies 2% tego co jest np na meczach LEGII i to jest szczera prawda, nawet nie probuj na sile doszukiwac sie argumentow zeby temu zaprzeczyc, bo nie znajdziesz.
» 25 czerwca 2017, 14:42 #117
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.06.2017 15:19

jakim cudem to coś jeszcze nie ma bana? A przeciez to prawilniak, wakacje się zaczęły, świadectwo odebrane to i trolle mają czas na swoje wypociny
» 25 czerwca 2017, 15:15 #116
dolczegaugana: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.06.2017 16:20

caly rok tu siedze wiec nie zaklamuj rzeczywistosci stulejarzu, nie mam bana bo mam teraz 60% udzialow na tej stronie, zaraz bana na IP dostaniesz ty maly smieszny czlowieczku.

Jestem starszy od ciebie, co dobrze wiesz tylko brak ci argumentow w wypowiedzi, do kazdego piszesz ze dzieciak wiec chyba masz jakis kompleks.
» 25 czerwca 2017, 16:18 #115
dolczegaugana: juz mam nawet screena wiadomosci ktore wyslales jako raport zeby mnie zbanowali haha ty maly zawistny konfidencie, muszą ci w szkole kanapki zabierac ze masz taka niechec do innych haha

PS liz dalej duupe administracji
» 25 czerwca 2017, 16:23 #114
Kalina: Nie pruj sie tak bo ci zylka peknie
» 25 czerwca 2017, 19:26 #113
dlabigt23: Sciagniecie Harrego Kane'a to by bylo cos wspanialego i do tego jeszcze oczywiscie Morate . Ten zawodnik to jest dopiero wymiatacz i nawet bardziej preferowalbym jego niz Lukaku .
» 25 czerwca 2017, 12:45 #112
is200second: Kane to jest przereklamowany pilkarz za ktorego trzeba by bylo zaplacic ogromne pieniadze.

Zadnych slabych angoli
» 25 czerwca 2017, 12:48 #111
jari13: Kane jest dobrym egzekutorem, nie jest to piłkarz wybitny jak swego czasu Zlatan czy Suarez, ale moim zdaniem ma umiejętności na poziomie Lewandowskiego.
» 25 czerwca 2017, 12:54 #110
DiablesRouges: Żeby Harry Kane zaskoczył gdziekolwiek potrzebuje mieć takich asystentów jak w Tottenhamie, bez nich nie znaczy nic.
» 25 czerwca 2017, 13:04 #109
dlabigt23: is200 a za ktorego teraz napastnika nie placisz ogromnych pieniedzy? Lukaku , a nawet Bellotti zwykly wolaja za niego 100 baniek :) Morata tez nas bedzie kosztowal z 80-90 niestety takie przyszly czasy ze trzeba bulic za dosyc solidnych graczy :) a nie bedziemy kupywac w ciemno graczy ktorzy niewiadomo jak sobie tutaj poradza :) a jesli uwazasz ze zawodnik ktory zostal w 2015 roku wybrany „Najlepszym Młodym Zawodnikiem Roku " a pozniej 2x pod rzad byl krolem strzelcow w naszej lidze to wspolczuje ci :)
» 25 czerwca 2017, 13:19 #108
is200second: Ja mam swoje zdanie na ten temat.

Czemu Real Barca nie chca Anglikow a cala PL sie bije o Hiszpanow. Angielscy kopacze Kejnow Alich i reszty niech sobie kopia w klubach takich jak Tottenham. Od United wymaga sie czegos wiecej.
» 25 czerwca 2017, 13:33 #107
dlabigt23: BiIIyKid bo przeciez James gra w REALU , SUAREZ i Neyymar w Barcelonie, a przeciez taki Kane w zwyklym Tottenhamie i zostaje krolem strzelcow wiec to zwyczajnie za malo dla nas :) a przeciez nam chodzi o strzelanie bramek :)
» 25 czerwca 2017, 13:38 #106
Xchrisx7: Ja nie wierze w to co tutaj czytam....
Z miesiąca na miesiąc średnia iq użytkowników tej strony spada niczym Mateja na progu.
Chyba czas się pożegnać
» 25 czerwca 2017, 14:11 #105
Sideswipe: hahahaha świetne porównanie
» 25 czerwca 2017, 14:18 #104
Kalina: A moze to angielscy pilkarza nie chca opuszczac Anglii i Premier League nie wpadles na to mistrzu?
» 25 czerwca 2017, 14:37 #103
2Fast4You: >strzelaj ponad 20 goli od 3 sezonów w Premier League
>zdobądź króla strzelców ligi
>bądź przereklamowany
» 25 czerwca 2017, 15:02 #102
is200second: Odnosnie napastnika to ja mysle tak:
Morata jak przyjdzie to swietnie tylko bedzie przeplacony. Milan wyciagnal Andre Silve za przystepna kwote a umiejetnosci ma takie same.

Viola ma moim zdaniem lepszego Bernardeschiego ktory z pewnoscia kosztowalby mniej. Jest jeszzcze w opcji powrot Chicharito.

Ucichla sprawa Douglasa Costy do Juve odnosnie prawego skrzydla. Ja bym sprobowal wyciagnac go z Bayernu razem wvpakiecie z Sanchesem.

Martial. Bernardeschi. Costa
Mata


Pogba. Herrera

Rojo. Lindelof. Bailly. Valencia
» 25 czerwca 2017, 12:36 #101
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.06.2017 08:59

Dobre:
Mourinho wants his Manchester United bosses to ignore Cristiano Ronaldo and get ÂŁ100m Tottenham star Harry Kane [Mirror]
» 25 czerwca 2017, 08:59 #100
Kilerek7: Z cyklu najświeższe ploty ploteczki ( mam nadzieję, że tłumaczyć nie muszę:)

Arsenal have placed Martial on their 'wish list'. Arsene Wenger is prepared to pay ÂŁ40m for him if Kylian Mbappe goes to Real Madrid [mail]

Arsene Wenger feels that a deal for Martial would never be agreed due to his relationship with Mourinho [mail]

Arsenal would ask for negotiations for Martial to be done above managerial level [mail]

Jeśli do nich Martial, to do nas Sanchez!


Mourinho wants #mufc to try and sign Harry Kane, and ignore Cristiano Ronaldo [mirror]

Mourinho has urged the club to make an offer to Tottenham for Kane, as well as trying to sign Alvaro Morata [mirror]

Mourinho is a huge fan of Harry Kane and believes #mufc should pay whatever it takes to sign him [mirror]

Kane w MU? Jestem na tak! :)
» 25 czerwca 2017, 01:26 #99
GUESSWHOISBACK: Prędzej Harry Potter
» 25 czerwca 2017, 02:23 #98
Wave: Widac Real majac pogmatwana sytuacje z Ronaldo, winduje cene i opoznia transfer Moraty. Pewnie taka nasza zagrywka po Kane, zeby troche postraszyc, transfer niemozliwy.

Martial za Sancheza, to by moglo nawet przejsc, no no. Martial cos nie imponuje Mou na treningach i mentalnoscia, a Sanchezowi konczy sie kontrakt. Na wysokie tygodniowki nas stac, tym bardziej ze ostatni sezon Roo u nas, Ibry tez sie zwolni komin placowy.

Morata, Sanchez, Rashford, Michi ufff to by bylo cos
» 25 czerwca 2017, 08:05 #97
MatiasXD: W przyszłości kapitanem będzie Rashford. On jest człowiekiem z Manchesteru i ma silnę psychikę. Zajebiście silną. Prawdziwy Diabeł.
» 24 czerwca 2017, 23:49 #96
PogromcaTroli: Kolejny bez zycia,chce sie dowartosciowac na DP
» 25 czerwca 2017, 01:27 #95
Sancho: Głosuję na Mariana
» 25 czerwca 2017, 12:50 #94
LvG: Atencyjny @pogromca troli wyjaśniony w dwóch zdaniach.
Brawo Marian
» 25 czerwca 2017, 13:04 #93
Diabelred: Za kilka lat czemu nie, do tego fajnie by bylo miec kapitana, ktory jest wychowankiem klubu. Teraz jednak lepsza opcja wydaje sie byc Herrera, ktory gra juz w klubie kilka sezonow, jest podstawowym ogniwem ukladanki Mourinho i co najwazniejsze to patrzac na jego wywiady, charakter na boisku, czy chocby reakcje na bramki kolegow(gdy Hiszpan za van Gaal grzal lawke) to widac, ze dla niego okreslenie Czerwony Diabel to nie jest tylko puste slowo. Valencia tez bylby niezla opcja, ale nie wiem jak u niego z angielskim na dluzsza mete, do tego bylaby raczej opcja tylko krotkoterminowa, bo choc Ekwadorczyk to dzik, to jednak gra na takiej pozycji, gdzie z roku na rok( a w tym stukna mu juz 32 lata) bedzie tracil na szybkosci i raczej nie sadze zeby za 2/3 lata byl nadal naszym podstawowym grajkiem.
» 24 czerwca 2017, 23:27 #92
LvG: Z wiadomych przyczyn nie jest to dobry pomysł
» 24 czerwca 2017, 20:28 #91
Kalina: De Gea byl jedna noga w Realu i jakos nie widzialem i nie widze zeby przesadnio duzo osob go za to krytykowalo (i dobrze). Za to Roo jest objezdzany za rzekome checi odejscia przy kazdej okazji. Roznica jest taka ze DDG jest kozakiem a Rooney sie konczy (skonczyl). Rozumiem ze jak forma Davida bedzie na rowni pochyles to mozna sie spodziewac przedawnionego hejtu?
» 24 czerwca 2017, 20:27 #90
jari13: Na pewno David nie jest teraz tak szanowany przez kibiców jak wcześniej. W przypadku spekulacji o transferze CR sporo ludzi chciało wymiany DDG na Ronaldo.
» 24 czerwca 2017, 20:46 #89
Kalina: Wg mnie najwazniejsze sa fakty. Odszedl? Nie odszedl. Jest pilkarzem MU i nalezy mu sie od nas 100% wsparcie bez wzgledu na wszystko.
» 24 czerwca 2017, 21:41 #88
Diabelred: Kalina,

Nie porownywalbym sytuacji Rooneya do De Gei.

Po 1 Gdy Rooney grozil odejsciem walczylismy co roku o majstra, a 2 miejsce bylo porazka innymi slowy bylismy w topie. Gdy De Gea chcial(a mozliwe, ze nadal chce) odejsc do Realu jaramy sie tym, ze w ogole zagramy w LM, co najlepiej pokazuje jak zjechalismy poziomem... Takze ja tam nie mialbym pretensji o to, ze najlepszy bramkarz ligi i top3 na swiecie chcialby odejsc do klubu, ktory nie tylko regularnie gra w LM, ale realnie moze powalczyc o jej wygranie. Inna sprawa jest sam wybor Realu, co patrzac z perspektywy kibica Atletico, De Gea(ktory jak wiadomo jest wychowankiem Atletico) pokazalby, ze jest najemnikiem. Poza tym Hiszpan chcial odejsc do klubu z innej ligi, a Anglik straszyl odejciem do klubow z tej samej ligi(w tym rywala zza miedzy), co jest spora roznica...

Po 2 Ja bym sytuacje z Rooneyem porownal do tej z Ramosem, ktory tak samo szantazowal swoj klub odejsciem do nas jesli nie dostanie kasy jaka chcial. Rooney tak samo od poczatku chcial tylko ugrac jak najlepszy dla siebie kontrakt. Anglik jesli na prawde od poczatku chcialby odejsc, to zadna kasa by go nie zatrzymala.
» 24 czerwca 2017, 23:04 #87
MatiasXD: Mourinho zamierza budować zespół w oparciu o system 4-3-3. [The Sun]
» 24 czerwca 2017, 19:26 #86
Kilerek7: Rashford/Martial - Morata - Perisić/Miki

Pogba - Herrera - Fabinho/Matić

Alba/Rojo - Bailly - Lindelof - Semedo/Valencia

Pomoc i obrona mega, ale atak skromny, obok Moraty skrzydła powinny być potwornie mocne.
» 24 czerwca 2017, 19:45 #85
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2017 20:39

Serio ktoś wierzy w transfer Alby? Wątpię żeby ten utalentowany aktor chciał opuścić najsłynniejszy teatr na świecie zwany Camp Nou.
» 24 czerwca 2017, 20:37 #84
vieeeri: Wierzyć się nie chce, że przyszły takie czasy gdzie w United rozpatruje się max jednego Anglika do podstawowej jedenastki
» 24 czerwca 2017, 20:40 #83
jari13: Przyszły takie czasy, że nie wszyscy reprezentanci Anglii łapią się do wyjściowego składu w mocnych klubach, a chyba tylko w Totkach są najważniejszymi zawodnikami.
» 24 czerwca 2017, 20:49 #82
jassaj: Alba aktor, Old Trafford- teatr marzeń, ja tam widze jakiś sens :D
» 24 czerwca 2017, 21:25 #81
Fugas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2017 22:09

The Sun to nie ma co się nastawiać, chociaż osobiscie jestem za 4-3-3, to bardziej obstawiam 3-5-2 i nie wiem czemu wszystcy pomijają w składzie 2 najważniejszych graczy.Lingarda i Felka.
» 24 czerwca 2017, 22:07 #80
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2017 22:30

Ja też obstawiam 352 bo poprostu to bardziej pasuje do tego co mamy w składzie i kogo chcemy kupić. Do 433 trzeba mieć kozaków na skrzydłach.
» 24 czerwca 2017, 22:29 #79
Wave: 4-2-3-1
4-3-3 az tak sie duzo od siebie nie roznia, wyzej podwieszeni skrzydlowi i troche inaczej srodkowi asekuruja

To 3-5-2, moze tez byc przerobione na 3-4-3 z wahadlowymi bocznymi i wysokimi skrzydlami, Conte tak gral

W tych czasach ustawienia sa czesto elastyczne, w fazie ataku i bronienia zmieniaja sie wytyczne, czesto tez w czasie meczu sa korekty po zmianach i ustawienia w czasie meczu potrafi sie z 3x zmienic

Nie przywiazywalbym uwagi do tego jak to bedzie na papierze
» 25 czerwca 2017, 08:55 #78
lukas2011: David De Gea powinien kapitanem zostać. Może i był bliski odejscia z klubu ale nie zapomnijmy że gdyby nie on to przez dwa sezony nawet w lidze Europy byśmy nie grali. A po tym jak miał odejść to i tak utrzymał formę. A gdyby został kapitanem to napewno został by w klubie na bardzo długo. A jest to jeden z najlepszych bramkarzy na świecie wiec lepiej go mieć w drużynie.
» 24 czerwca 2017, 17:39 #77
wider: bramkarz jako kapitan to lipny pomysł. piłkarz z pola praktycznie zawsze jest gdzieś obok sędziego i może "pogadać" z sędzią
» 24 czerwca 2017, 18:27 #76
lukas2011: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 24 czerwca 2017, 17:36 #75
janpal1: Tylko Herrera!
» 24 czerwca 2017, 17:26 #74
is200second: Oficjalnie!: Yaya Banana zawodnikiem Panioniosu.

To tak na marginesie dla tego pajaca ktory sie tu tak nim przesadnie podniecal.
» 24 czerwca 2017, 15:10 #73
is200second: GFY!!
» 24 czerwca 2017, 18:01 #72
dlabigt23: Przeczytalem wlasnie ze niby interesujemy sie Jordi Alba i jest wyceniany na 32mln . Wkoncu jakies wiadomosci na temat transferu zawodnika na LO bo tego nam trzeba :) Mysle ze to dobra opcja ale pewnie jakies plotki ...
» 24 czerwca 2017, 14:23 #71
Sideswipe: oby plotki. Może i dobry z niego piłkarz ale aktor jeszcze lepszy, ja dziękuję za takie panienki w Premier League a zwłaszcza w MU.
» 24 czerwca 2017, 14:58 #70
GUESSWHOISBACK: Lepszy aktor niż kaleka który jest wiecznie kontuzjowany i nie moze grac
» 24 czerwca 2017, 15:05 #69
dlabigt23: przedewszystkim ograny w Lidze mistrzow i z doswiadczeniem :)
» 24 czerwca 2017, 16:20 #68
diabelek1: Ja jestem ZA! Zauważcie jak Pogba motywuje, wspiera i doradza w każdym meczu w dodatku jest osobą która wzbudza dużą empatie. Może jeszcze nie w przyszłym sezonie ale za 2? kto wie.
» 24 czerwca 2017, 14:22 #67
emenems: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2017 13:13

Jaki jest powód takiego bólu tyłka u Angolów? Dziwię się, że Rooney jest tak traktowany, na siłę próbują go zniszczyć psychicznie. Grał 10 lat na najwyższym poziomie, trochę się opuścił, dobra. To walczak, jego gra opierała się na warunkach fizycznych. Od pola karnego do pola karnego. Ma 31 lat, nic nie może wiecznie trwać. Media go tam traktują jak zwykłą ścierę, wpierw go wyrzucają z klubu, potem zabierają opaskę kapitańską, lol. Dziwię się, że jeszcze wytrzymuje.

Jeżeli już rozleci się do końca psychicznie i odejdzie - Ander tylko i wyłącznie. Antonio też fajny chłopak, ale on nie umie po angielsku słowa powiedzieć. :(
» 24 czerwca 2017, 13:12 #66
Wave: Roo niszczy sie sam, swoja pozaboiskowa postawa jak juz
» 24 czerwca 2017, 13:21 #65
welllone: W klubie jest tylko jeden zawodnik z środka pola, mówiący dobrze po angielsku, wykazujący kapitańskie zachowania, deklarujący uwielbienie do United. Jedyne czego mu trochę brak to stażu, ale ma go znacznie więcej niż Pogba.
Ander Herrera!
Kapitan nie ba być wybitnym dryblerem, najlepszym na swojej pozycji w lidze zawodnikiem, gwiazdą światowego formatu itd. Ma czytać grę, rozumieć klub, dogadywać się z zawodnikami i mieć na nich wpływ na boisku. Zobaczcie sobie w ilu meczach Ander rozstawia całą resztę naszych, łącznie z Pogbą jak pionki!
» 24 czerwca 2017, 13:10 #64
Wave: Herrara duzo by zyskal, zespol tez, czasamu te wejscia sa ostre, tez drze ta pape czesto, kapitanowi duzo uchodzi na sucho
» 24 czerwca 2017, 13:25 #63
GUESSWHOISBACK: Tylko Lingard
» 24 czerwca 2017, 13:09 #62
jassaj: Myśle, że logicznie i sprawiedliwie byłoby dać opaske Valencii mimo wszystko- o ile rozumiem, że Rooney może stracić opaske bo kapitan ma być na boisku a nie na ławce, to jednak myśle, że powinna być jakaś hierarchia, która obejmowałaby między innymi staż i doświadczenie. Tosiek jest tu najdłużej obok Rooneya i Carricka (który swoją drogą też mógłby być kapitanem ale on pewnie będzie grał coraz mniej), jest charakterny, gra bardzo dobrze, taki weteran OT, który pracował przez te wszystkie lata, żeby dostąpić tego zaszcztu. Pogba jest tu dopiero od roku jako pełnoprawny gracz 1 składu i można pomyśleć, że dostaje tą opaske za nazwisko (jeżeli dostanie), to może wydać się niektórym nie fair, że sory- ja tu haruje tyle lat a opaske dostaje młody bo np dużo za niego zapłacili. Chyba, że za wyborem Pogby byłaby cała szatnia i nie byłoby tam żadnych niejasności w tej kwestii bo jednak hierarchia hierarchią ale jeżeli szatnia powie "my chcemy żeby rządził nami Lingard, on ma charakter, my mu ufamy, jest naszym liderem" to kapitanem powinien być wtedy ten Lingard jako przedstawiciel piłkarzy, bo kapitan jest liderem zespołu i zespołowi powinien pasować
» 24 czerwca 2017, 13:09 #61
DevoMartinez: Tylko ekwadorski terminator. :) Dla Pogby dużo za wcześnie.
» 24 czerwca 2017, 12:27 #60
Po6BOOM: Wszystko fajnie, tylko że Antonio ma tyle samo lat co Roo, a Pogba czy tak jak niektórzy tu piszą Herrera mogą być kapitanem przez wiele lat, bez niepotrzebnych zmian.
» 24 czerwca 2017, 17:53 #59
jari13: Valencia faktycznie nie mówił najlepiej po angielsku, ale było to kilka lat temu. Pogba nie jest jeszcze materiałem na kapitana. Gdyby odszedł Rooney to opaskę powinien przejąć Antonio lub Ander.
» 24 czerwca 2017, 12:02 #58
miocinho2: Jeszcze nie teraz.Pogba będzie fantastycznym kapitanem(plus wychowanek) ale jest jeszcze za młody.Najpierw Antonio niech zostanie i za 3,4 lata Paul.
» 24 czerwca 2017, 11:14 #57
uzil25: Jak dla mnie De Gea lub Valencia, z większym naciskiem na tego drugiego. Jest też Herrera, Pogba czy Carrick więc jedt kilku chłopaków, którzy aspirują do tej godności z takim klubie.

Normalnie stawilibyśmy na Michaela ale nie wiadomo jak często będzie grał. Więc Valencia wydaje się być drugą osobą pod względem stażu, mentalności, zasług a jednocześnie prezentuje nienaganną sylwetkę sportową, jak i poza boiskową.
» 24 czerwca 2017, 11:09 #56
janpal1: Tak, brawo ty. Według ciebie Anglik nie zna angielskiego. To, że ktoś ma inny akcent to nie znaczy, że nie zna języka. Na przykład Ukraińcy i Rosjanie mogą lepiej znać j. polski niż nie jeden Polak, ale mają inny, swój akcent.
» 24 czerwca 2017, 10:52 #55
Lokator23: Rooney mowi jak typowy brytol. Ciesz sie ze nie jest Szkotem bo Oni dopiero maja akcent :)
» 24 czerwca 2017, 11:57 #54
mikifiki: BiIIyKid,
jakim cudem Ferguson zdołał osiągnąć tak dużo sukcesów mówiąc z tak okropnym szkockim akcentem?
» 24 czerwca 2017, 19:53 #53
piter100000: dopóki jest Rooney to pewnie dalej będzie kapitanem. jednak jeśli liczba jego występów będzie taka jak w poprzednim sezonie to ta rola będzie symboliczna
» 24 czerwca 2017, 10:16 #52
western: The Sun i jeszcze anonimowy informator. Dobre :)
» 24 czerwca 2017, 09:06 #51
Made: Oszaleliscie z tym Herrera? dla mnie on napewno nie jest na 1 miejscu w roli kapitana.. Valencia bylby moim zdaniem lepszym wyborem..
» 24 czerwca 2017, 09:05 #50
mamwsiowd: Valencja ? Zgoda ! Ale najpierw naucz go angielskiego.
» 24 czerwca 2017, 09:11 #49
Wave: i z 3 lata mu odejmij bedzie dluzej niz na rok, dwa
» 24 czerwca 2017, 10:07 #48
LouiVanGaal: Ander a nie Pogba
» 24 czerwca 2017, 08:32 #47
Cavron: Nie czytałem komentarzy na dole więc pewnie powtórzę czyjeś słowa, ale moim zdaniem bardzo złym pomysłem jest wywieranie jeszcze większej presji na tym chłopaku. Za jakieś 3 lata Paul może być wspaniałym liderem, jednak na dzień dzisiejszy najsensowniejszy wybór to Antek, ewentualnie Ander.
» 24 czerwca 2017, 08:24 #46
OldTrafford1988: Jak dla mnie jedynym do zastąpienia Rooneya jest Herrera.
» 24 czerwca 2017, 07:49 #45
Fugas: Jeżeli Valencia faktycznie nie zna angielskiego to z całym szacunkiem dla niego ale jest poprostu głupi. Carrick też pewnie za wiele nie pogra. Jedyny sensowny wybór to Jesse.
» 24 czerwca 2017, 07:09 #44
mamwsiowd: Valencia nie jest głupi tylko to 100%-towy indianin znad Amazonki. Typowy wojownik co widać na boisku ale jezykowo niesprawny.
» 24 czerwca 2017, 09:20 #43
Fugas: Sorki ale 8 lat żyje w Anglii. Nie ma wytłumaczenia.
» 24 czerwca 2017, 10:21 #42
RonaldoBack: Najlepszy wybur na tą chwilę oprócz zlatana i Ronaldo był najdroższy grał już tu kiedyś jest bardzo dobrym graczem profesjonalnym wszyscy go na świecie lubią i zawodnicy też zawsze jest modny i na topie ma fajne cieszynki idealny
» 24 czerwca 2017, 06:56 #41
tygrys26: Widzę kolega nie śledzi informacji. Zlatan nie przedłużył kontraktu a Ronaldo nie odejdzie z Realu bo za dobrze tam ma(niby 32 lata ale dalej podstawowy zawodnik, jeżeli Real wygrywa jakieś trofeum to każdy pisze że to dzięki Ronaldo i no nie oszukujmy sie ma całkiem dobrą tygodniówke i w Hiszpanii jest lepsza pogoda. Ale kolega chyba żyję fifą bo po słowie "wybur" można stwierdzi ze jest to zagorzały kibic Ronaldo a nie całej drużyny Realu i ma max 10 lat.
» 24 czerwca 2017, 12:54 #40
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2017 03:09

Spekulacje o Marquinhosie i Maticiu, oferta za Perisicia, Fabinho jako wahadłowy, wszystko ubiera się w całość. Jose chce grać 3 obrońców. Perisić i Valencia lub Fabinho jako wahadłowi, Matić i Herrera na SPD, z przodu Pogba Miki i Morata, tak obstawiam. Defensywnie bylibyśmy murem nie do przejścia, bo Marquinhos, Bailly i Lindelof w obronie, Perisić i Valencia są dobrzy w defie, Herrera i Matić wiadomo, Fabinho także, a mamy jeszcze Fellainiego i Pogbę, gorzej to trochę wygląda z przodu, widać Morata pasuje do koncepcji bo jest takim Jokerem, co strzeli ważnego gola np.z kontry.
» 24 czerwca 2017, 03:06 #39
Krystiano98: A spekulacje o Belottim, Ronaldo, Moracie? No tak, Mourinho chce grać 5 napastnikami
» 24 czerwca 2017, 08:32 #38
Kalina: Haha zaorane
» 24 czerwca 2017, 09:19 #37
Kilerek7: Mourinho is looking for a wingback, and that is Fabinho [di marzio]

Fabinho cofniętym skrzydłowym? Co ten Mourinho kombinuje? Do głowy przychodzi mi tylko takie ustawienie:

Morata
Mata
Pogba - Miki
Perisić - Herrera - Fabinho
Rojo - Bailly - Lindelof
DDG
» 24 czerwca 2017, 02:58 #36
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2017 03:43

za ofensywnie, Mou lubi bunkrowac

Mata zas bedzie mial problem, bo Mou woli zwarte szeregi i szybkie skrzydla z nominalnym napastnikiem
» 24 czerwca 2017, 03:42 #35
87glasgow: hahaha...DDG, Rojo, Bailly, Lindelof, Perisic, Herrera, Fabinho, Pogba - 8/11 defensywnie usposobionych piłkarzy, nie wiem co tu jest za ofensywnego? Kto w tym zestawieniu jest gwarantem chociaz 20 goli w sezonie? Nawet jeżeli sprawdzi się Morata (na co licze) to i tak to ustawienie jest megadefensywne i znowu będą męczarnie.
» 24 czerwca 2017, 06:16 #34
Wave: Pogba Miki Perisic na tych pozycjach? z wolnym Mata na 10tce, watpie..
» 24 czerwca 2017, 10:11 #33
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2017 10:48

Perisic nigdy w karierze nie grał na wahadle a Fabinho jest za mało zwrotny do gry na tej pozycji dlatego przesunęli go do środka pola w Monaco. Będziemy zapewne grać 4-3-3.
» 24 czerwca 2017, 10:47 #32
Wave: Dziwne jest to zastanawianie sie! Kiedys byli Palister, Cantona, Keane, Ferdinand, Neville, nawet taki Giggs, Irwin czy Butt zjadali charyzma dzisiejszych, no ale co zrobic, nie ma co sie lubi lubi co sie ma
» 24 czerwca 2017, 02:21 #31
kozacky: the sun... A wy się podniecacie...
» 24 czerwca 2017, 02:18 #30
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2017 02:02

De Gea kapitanem? Chyba sobe jaja robicie. Gość dwa lata temu był zdecydowany na transfer do Realu i wiele stracił w oczach kibiców. Taki ktoś nie może być kapitanem. Kapitanem powinien być Valencia bo jest członkiem podstawowej jedenastki i gra tu najdłużej.
» 24 czerwca 2017, 01:58 #29
Kilerek7: Pisze się o Fabinho, ale też i o Maticiu, ciekawe, który trafi do nas, a może obu? Tylko gdzie by mieli grać w raz z Pogbą i Herrerą, ktoś grzałby ławę.
» 24 czerwca 2017, 00:36 #28
Pete1S: Mata by się nadawał albo Herrera, ew Smoła, ale jego szanse na grę w pierwszej 11 są małe.. Pogba zdecydowanie nie, swoją drogą widziałem go ostatnio w teledysku jakiegoś pseudo rapera i bez komentarza to zostawie.
» 24 czerwca 2017, 00:33 #27
walentos: Do wielkich fanów United którzy powtarzaja tu nazwisko ValenciI:

VALENCIA NIE ZNA ANGIELSKIEGO!

Chyba ze wy wyobrażacie sobie jego rozmowe z sędzią na boisku i jego reprezentowanie nas w Europie. Z całym szacunkiem dla niego, jest wazna osoba w zespole , napedza wszystkich , jest wzorem do nasladowania ale bariera jezykowa mu to uniemozliwia. Poza tym Valencia to raczej skromny i cichy gość, nie pasuje na kapitana.
» 24 czerwca 2017, 00:06 #26
Kalina: Wystepowal juz w tamtym sezonie jako kapitan i co? Napisz co takiego zlego bylo podczas jego kapitanskiej kadencji, bo czy kapitanem jest Roo, Valencia czy Wawrzyniak nie robi jak dla mnie zadnej roznicy na boisku. Jesli chodzi o szatnie to masz racje ale co do szatni ma reprezentowanie nas w Europie?
» 24 czerwca 2017, 09:22 #25
mikifiki: BiIIyKid,
to, że nie potrafisz zrozumieć akcentu prosto z północy Anglii nie oznacza, że osoba się nim posługująca słabo zna angielski. Jest wręcz przeciwnie :)
» 24 czerwca 2017, 19:50 #24
Rekin: Valencia albo Herrera innych opcji nie ma.
» 23 czerwca 2017, 23:51 #23
Wave: Na bank nie Valencia, tu trzeba budowac spirit na lata, a nie na 2 sezony, tak samo Carrick i Roo odpadaja, ale ich to forma dyskredytuje
» 23 czerwca 2017, 23:53 #22
Wave: Zasluzyl Herrara, determinacja oddaniem, ale to u niego nie zginie, a Mou pewnie widzi, ze dodatkowy bodziec nie zaszkodzi Pogbie, a potencjalem jest 2 klasy wyzej niz kazdy u nas, odpali, to zamknie usta wszystkim
» 23 czerwca 2017, 23:49 #21
duncaneedwards: jak kupimy fabinho to Pogba bedzie mial bardzo duzo miejsca. w przyszlym sezonie pokaze magie:D
» 23 czerwca 2017, 23:45 #20
vieeeri: Herrera, on ma w sobie trochę świra jakim był Roy Keane. Kapitanem powinien być ktoś zadziorny, waleczny. Poza Hiszpanem stawiałbym tez na Valencie, ale to chyba w dużej mierze za to jak zmiażdżył Sterlinga na reprze
» 23 czerwca 2017, 23:26 #19
PanWolodyjowski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2017 23:05

A czemu my nie mogliśmy uprzedzić Liverpoolu z Salahem? 25 lat, lepszy od każdego z naszych skrzydłowych. W wieku "młodego i perspektywicznego" Lingarda. Bagaż doswiadczen w LM i LE.
» 23 czerwca 2017, 23:05 #18
mamwsiowd: @LvG : Z arabami masz święta rację. Ja osobiście wolał bym żeby w podstawowej jedenstce MU grało ze 2-góra 3 murzynów(i to na pozycjach defensywnych gdzie się sprawdzają).Z jeden żółty by się przydał, tak jak np.Kim robi świetną różnicę w grze w Tottenhamie.Kiedyś w MU był Park z Korei .Arabów w MU nie tolerował bym,aczkolwiek Fella na pewno ma korzenie arabskie ,co mi w jego przypadku akurat wcale nie przeszkadza.Dla niedorobionych nawiedzeńców powiem tyle że nie jestem żadnym rasistą ,ale nie lubię stylu gry murzynów i nie chcę żeby w tym kierunku szedł MU.Obecne kluby topowe jak np. :RM,Barca,Juve,Bayern M.,AthleticoM. mają w pierwszej 11-stce góra !! 2-3 murzynów na boisku.I ma to sens.Trzeba mądrze naśladować najlepszych.
» 23 czerwca 2017, 23:46 #17
adeksms: Salah lepszy od kazdego naszego skrzydlowego? Ty ogladasz w ogole jakies mecze? Salah jest na poziomie Lingarda, a my chyba chcemy o cos wiecej walczyc niz jak Liverpool o top 4? My potrzebujemy zawodnika klasy swiatowej a nie jakiegos sredniego Salaha ...
» 23 czerwca 2017, 23:47 #16
Gale: Mata albo Herrera. Ten drugi to mógłby być kapitan na lata gdyby nauczył się trzymać nerwy na wodzy.
» 23 czerwca 2017, 22:55 #15
jaratkow: Tak długo jak Rooney będzie w Klubie tego typu dywagacje powinny być uznane za najzwyklejszy w świecie przejaw glupoty i braku kultury.
» 23 czerwca 2017, 22:53 #14
Budewajn: wolałbym Andera, w finale ładnie ustawił Mickiego :D
» 23 czerwca 2017, 22:52 #13
Krystiano98: Wg mnie powinno być tak: 1. De Gea, Herrera 2. Pogba
Niestety, ale nie widze innych, którzy mogliby być kapitanem. Valencia nie udźwignął nawet numeru 7, nie ma tego czegoś, niczego mu nie odmawiając.
Oczywistością byłby Jones, gdyby grał więcej niż 10min miesięcznie.
» 23 czerwca 2017, 22:39 #12
brelo: DDG no. 1 ? Wg mnie kapitan powinien być zawodnikiem z pola. Poza tym przez te wszystkie spekulacje odnośnie transferu Davida uważam że Herrera jest najlepszym kandydatem na obecną chwilę...
» 23 czerwca 2017, 22:53 #11
Gale: Bramkarze zwykle są świetnymi kapitanami. Casillas, Kahn albo Buffon przychodzą na myśl, ale zgadzam się z tobą. De Gea kapitanem? Czemu nie Fellaini jak już tak rzucamy nazwiskami.
» 23 czerwca 2017, 22:57 #10
Krystiano98: David przyszedł tutaj z talentem, a wyrósł na prawdziwego kozaka. Mimo słabego pierwszego sezonu, udźwignąl ciężar i znalazł się w tym miejscu. Nie robi scen, że chce odejsc. Fellaini niczym wielkim się nie wykazuje.
» 23 czerwca 2017, 23:33 #9
Gale: To że jest bardzo dobrym zawodnikiem nie znaczy, że ma być kapitanem. Ronaldo nigdy nie był naszym kapitanem.
» 24 czerwca 2017, 03:32 #8
Krystiano98: Ale może być. Bramkarz to jest chyba najbardziej wymagająca psychicznie pozycja.
» 24 czerwca 2017, 08:30 #7
Mucha1470: To chyba żart, i to nieśmieszny.
» 23 czerwca 2017, 22:32 #6
Hoodys: Ed out
» 23 czerwca 2017, 22:20 #5
champione2013: Mam nadzieje ze to zart ... Valencia / Herrera / DDG no albo wielka gwiazda Lingardinho w przyszlosci najdrozszy piłkarz swiata .
» 23 czerwca 2017, 22:15 #4
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2017 22:19

Też mam taką nadzieje, i też w takiej kolejnośći bym typował kapitana Valencia - Herrera albo De gea.
» 23 czerwca 2017, 22:19 #3
mamwsiowd: Wpływem na grę i intelektualnie najbardziej przekonuje mnie Ander Herrera .Paul Pogba na funkcję kapitana MU to nieporozumienie i porażka !
» 23 czerwca 2017, 22:12 #2
Kuntakinte: będzie jeszcze większym pajacem ...
» 23 czerwca 2017, 22:01 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.