Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Morata w Manchesterze United przed 9 lipca?

» 22 czerwca 2017, 07:05 - Autor: matheo - źródło: The Sun
Alvaro Morata pozostaje transferowym priorytetem Manchesteru United. Czerwone Diabły zamierzają zrobić wszystko, aby wkrótce pozyskać hiszpańskiego napastnika Realu Madryt – informuje The Sun.
Morata w Manchesterze United przed 9 lipca?
» Alvaro Morata jest podobno chętny na zmianę barw klubowych
Włodarze Manchesteru United są podobno przekonani, że uda im się pozyskać Moratę przed wylotem zespołu na przedsezonowe tournée do Stanów Zjednoczonych. Piłkarze United do USA udają się 9 lipca.

Manchester United złożył za Moratę ofertę w wysokości 60 milionów funtów.

W ostatnich dniach sprawa transferu Moraty ucichła ze względu na zamieszanie dotyczące przyszłości Cristiano Ronaldo. Wszystko wskazuje na to, że Portugalczyk pozostanie na Santiago Bernabeu.


TAGI


« Poprzedni news
Mourinho chce zatrzymać Darmiana
Następny news »
Schmeichel popiera transfer syna do United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (105)


Devil78: Morata to dobry wybór. Między innymi dlatego, że nie zablokuje na dobre Rashforda. Rashford jest już na podobym poziomie co Morata (ma mniejsze doświadczenie). Będzie fajna konkurencja. Do tego może wystrzeli w końcu Martial. Bo uważam, że Martial ma największy talent z tej trójki, ale najmniej pracuje.
» 23 czerwca 2017, 07:59 #95
wider: jeśli chodzi o napastnika to United powinno rozbić bank dla Harry Kane, a nie bawić się w jakiegoś Morate który jest niewiadomą dla PL.
» 22 czerwca 2017, 19:10 #94
JestemNumerem9: A czy ty nie czaisz, ze to nie jest takie proste. To nie czasy, ze Utd wchodzilo do kfc i bralo carrasa i berbatova. Kolenym powodem jest to, ze kfc zrobili ogromny postep i dodatkowo Kane ,jako wychowanek jest zakochany w nich. Moze kiedyś odejdzie, ale nie teraz. Morata to optymalny i najlepszy wybór.
» 22 czerwca 2017, 21:33 #93
brylantowy: Absolutnie nie widzę najmniejszego sensu sprowadzania klasowego napastnika. Przecież mamy wspaniałą gwiazdę światowego formatu, która wystarczy przekwalifikować na napastnik
Jesse Lingard odpowiedni człowiek na odpowiednim stanowisku!
» 22 czerwca 2017, 18:31 #92
LvG: Dać im te 90 milionów i po problemie
» 22 czerwca 2017, 18:26 #91
PogbaPaul: Wiem, ze nie jest to wpis o Moracie, ale widzę, że przepisujecie tutaj chłopaki wszystki transferowe plotki, a wiec i ja sobie pozwolę. Wiem, ze to science fiction, ale miał nikt z was takiego przeczucia, ze ten Dani Alves zamiast do City to zawita jeszcze do nas? :D Zdaje sobie sprawę, że podobno ktoś z Juve potwierdził odejście Daniego do City, ale pozwoliłem sobie na taka luźną wypowiedź
» 22 czerwca 2017, 17:24 #90
Kalina: Raczej nie, jest Valencia, jak juz to ktos mlody na przyszlosc
» 22 czerwca 2017, 17:37 #89
mikon70: Może jakiegoś lewego obrońcę jeszcze sprowadza. Ah jakby to był Mendy, no chyba ze ten Shaw nareszcie odżyje czego mu życzę.
» 22 czerwca 2017, 16:52 #88
night76: oby morta gdzie zlamal noge i nigdy tu nie trafil..
NIE DLA TEGO DREWNA.. boze zorb cos
» 22 czerwca 2017, 15:27 #87
Sideswipe: Zamiast modlić się o złamanie nogi pomódl się o rozum dla siebie.
» 22 czerwca 2017, 16:04 #86
Kalina: JestemNumerem9 idealnie podsumowal
» 22 czerwca 2017, 16:16 #85
sinedd91: ludzie bez jaj ... ok ja nie jestem jego fanem co już pisałem, ale nazywanie go drewnem zahacza o szalenstwo, a zyczenie komuś, żeby doznał kontuzji jest przykładem ograniczenia umysłowego
» 22 czerwca 2017, 16:44 #84
Fugas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.06.2017 17:23

Po takiej modlitwie jak on do nas trafi to będzie znaczyć że Bóg nie istnieje.
» 22 czerwca 2017, 17:22 #83
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.06.2017 15:16

Podobno ma przyjść Fabinho więc taki składzik mi się marzy:


Rashford ......... Morata ........ Mikitarian
............ Pogba ........... Herrera ...........
....................... Fabinho ......................
Darmian ... Lindelof ... Bailly ... Valencia
....................... De Gea .......................
» 22 czerwca 2017, 15:16 #82
Devil78: Co wy macie z tym Darmianem na lewej :) Chłopak grając robi średnio podłączenie do akcji na 5 spotkań :) błagam
» 22 czerwca 2017, 15:25 #81
Sideswipe: Raczej co on ma, ciągle o tym Darmianie gada i go wciska do składu.
» 22 czerwca 2017, 16:00 #80
tomekwietniu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.06.2017 16:08

Widzę że dobrze życzysz Rashfordowi... na lewym skrzydle i to z Darmianem, który jak to legenda głosi jeszcze w czasach Torino podłączał się do akcji... Kolejny sezon nasza lewa strona by nie istniała.

Wolałbym już

.........Rashford........Morata...........
....................Pogba......................
Perisic...Hererra..Fabinho...Valencia
..........Rojo...Lindelof...Bailly...........
..................De Gea.......................

Ale wiadomo do tego są potrzebne przynajmniej dwa transfery i wyleczenie kontuzji Rojo, ale zanim wróci może tam grać mnóstwo zawodników(Darmian, Blind, Smalling, Jones - kolejność przypadkowa) Transfery, które na pewno potrzebujemy to wahadło i napastnik.
Bardzo bym chciał Perisicia, bo gość ma papiery na grę zarówno w Anglii jak i na zdecydowanie wyższym poziomie niż Serie A.
Napastnik to w sumie mi obojętne kto to będzie czy Morata, czy Belotti.
W Lukaku raczej nie wierzę, a Lacazette... gość jest dobry, ale jakoś mnie nie przekonuje. Facet za konkurenta w reprezentacji ma Giourd i nie potrafi się przebić. Częściej od niego gra młodziutki talent Mbappe. To dziwne i zastanawiające, że ten mając 26 lat jeszcze nie zaistniał w reprezentacji Francji. Okey to dwa różne typy napastników, może Deschamps takiego woli, ale jeżeli chodzi o napastnika z błyskiem i szybkością to mam już tu utalentowanego zawodnika Marcusa i Martiala. Nam jest potrzebna "9" czyli zapewne Morata i tak się skończy.
Gdyby Fabinho nie przyszedł to w środku może grać Pogba z Herrerą, a na ŚPO Miki lub Mata. I tak jak będzie 3 stoperów to Paul będzie miał więcej swobody.
» 22 czerwca 2017, 16:07 #79
Kalina: Co by nie mowic koncowke sezonu Wloch mial bardzo dobra, wiec nie dziwie sie Matiasowi. Po prostu zrobil dobre wrazenie a najwazniejsze to obrona. Akcje ofensywne moga stworzyc inni zawodnicy, Mou to prawdopodobnie rowniez pasuje
» 22 czerwca 2017, 16:19 #78
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.06.2017 16:37

W takim ustawieniu za ofensywne akcję na lewej stronie byliby odpowiedzialni Rashford i schodzący do boku Pogba a Darmian zabezpieczałby im tyły więc mogłoby to dobrze funkcjonować.
» 22 czerwca 2017, 16:36 #77
tomekwietniu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.06.2017 18:18

Końcówkę miał taką, że grał solidnie w obronie, a jego połączanie się do akcji dalej nie funkcjonowało.
Dobrze funkcjonować? Matias nie wiedziałem, że doczekam czasów, że kibiców United będzie zadowalał lewy obrońca, który ma tylko zabezpieczać tyły.
Jakoś po prawej stronie da się mieć zawodnika, który biega tam i z powrotem? Dlaczego nie można tak z lewej? I niech nikt mi tutaj nie wyjeżdża z argumentem typu widocznie Mou sądzi, że powinno się atakować jedną stroną, a drugą zabezpieczać. Bo to jest żenujące.
Ja czekam na jakiegoś zawodnika na lewej pokroju Evry. Bo w United powinni być tacy zawodnicy, a nie jakieś półśrodki typu Matteo, który jest co najwyżej solidny w obronie, a z przodu daje jedną, dwie asysty w sezonie i to jeszcze z jakimiś ogórkami.
Shaw ma naturalny ciąg na bramkę, bardzo liczę że się ogranie i wejdzie lewej wyżej. Na pewno ma większe predyspozycje niż Włoch. Jak poprawi grę w obronie to zje Darmiana bez popity, gość w te kilka występów zrobił więcej w ofensywie, niż Matteo przez cały sezon.
» 22 czerwca 2017, 18:17 #76
MatiasXD: Tylko że Shaw to piłkarz-szklanka.
» 22 czerwca 2017, 18:55 #75
tomekwietniu: W takim razie jest potrzebny nowy obrońca na lewą stronę, bo Darmian to co najwyżej może być zmiennik jak na realia Manchesteru, chyba że dalej chcemy zabezpieczać tyły być na 6 miejscu.
» 22 czerwca 2017, 20:36 #74
goldjunge: Może ja się nie znam, może ja jestem starej daty, ale czemu nie podpiszemy LACAZETTE za mniejszą kasę. A bierzemy kolejnego Latynosa drewniaka. Gdzie są czasy CANTONY, Ole Gunnar SolskjĂŚr, czy nawet groszka?
» 22 czerwca 2017, 15:01 #73
balu121: Matic i Dire powiedzieli nam Nie... dlatego Fabinho.
» 22 czerwca 2017, 14:57 #72
balu121: Corriere dello Sport claim that Manchester United and Monaco have agreed a fee of €35m + €5m in bonuses for Fabinho
» 22 czerwca 2017, 14:56 #71
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.06.2017 14:32

Uzgodnio z Monaco transfer Fabinho 35+5 mln euro :)
» 22 czerwca 2017, 14:31 #70
Bobson834: Mogę prosić o źródło? Wygooglowałem, ale szczegółów nie znalazłem, tylko jakąś plotkę z DailyMail
» 22 czerwca 2017, 14:46 #69
jassaj: żródło ?
» 22 czerwca 2017, 14:47 #68
HOMOEREKTUS: Uwierzę jak Kilerek potwierdzi!
» 22 czerwca 2017, 14:59 #67
Kalina: Kilerek ma chyba urlop wiec mozemy sie nie doczekac potwierdzenia
» 22 czerwca 2017, 16:20 #66
Domelo: Nie jest to transfer marzeń.
» 22 czerwca 2017, 13:22 #65
Kalina: Dzis ladna pogoda u ciebie tez?
» 22 czerwca 2017, 13:26 #64
Domelo: Morata nie jest aż tak dobry.
» 22 czerwca 2017, 13:49 #63
Domelo: Tylko, że my potrzebujemy zawodnika, który wprowadzi różnicę i będzie regularnie strzelał gole, bo z tym były największe problemy w zeszłym sezonie. Marata jakoś średnio pasuje, podobny poziom co Rashford i Martial.
» 22 czerwca 2017, 14:16 #62
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.06.2017 14:33

Nikt nie da gwarnacji bramek. Czy by przyszedł Cavani czy Lewandowski czy Griezman albo Lukaku. Ale oczywiscie fani by sie jarali bo naziwsko = swietny transfer. Historia juz wiele razy pokaząła, że nazwiska nie grają, że czasem zawodnicy któzy dopiero walczą o szczyt dają więcej a ci co zdobyli juz prawie wszystko bo im się zarzynać nie chce. Ja jestem zwolennikiem tego transferu. Gość ograny na najwyzszym poziomie, do tego zmotywowany bo chce udowodnić, że jest topowym napastnikiem, swietne warunki fizyczne (190 cm 85 km wagi) taki Martial czy Rash 10-15 kg lżejsi, na szpicy nic sie nie poprzepycha z SO więc nie ma co nawet porónywać.
» 22 czerwca 2017, 14:32 #61
Rakusz: DevoMartinez

Mógłbym spokojnie się podpisać pod Twoim wpisem
» 22 czerwca 2017, 14:47 #60
MajkelRoy: oprawcie wypowiedź Devo w ramkę i przypnijcie gdzieś na głównej niech wszyscy w końcu zrozumieją, żaden transfer nie jest lepszy lub gorszy przy podpisaniu umowy, to sie okaże dopiero po iluś meczach.
» 22 czerwca 2017, 15:24 #59
Fugas: Jestem zdecydowanie przeciwny ponieważ na jego poziomie mamy 2 zawodników i jeden z nich zapewne odejdzie jeżeli Morata do nas zawita, mowa oczywiscie o Martialu. A kupując Morate za 90 baniek chyba nikt się nie łudzi że Mou go posadzi na ławie.
» 22 czerwca 2017, 13:14 #58
walentos: Bez przesady Morata gra na szpicy, Martial moze spokojnie biegać po skrzydle. W dodatku jeśli Morata sie nie sprawdzi to czemu mialby go Mou nie posadzić?
» 22 czerwca 2017, 13:32 #57
Fugas: Widziałeś Pogbe na ławie albo Zlatana jak grali padake na początku sezonu?
» 22 czerwca 2017, 17:17 #56
walentos: Pogba nawet grajac padake dawał dużo. Ibre to samo mimo że grał padake to strzelał regularnie. Widziałeś lepsze opcje w ich miejsce?

Miki za to długo siedział na ławie.
» 22 czerwca 2017, 18:19 #55
walentos: Naszła mnie taka refleksja dotycząca Lukaku i Moraty.

Morata będzie chciał pokazać światu że jest nie tylko rezerwowym zawodnikiem i że moża opierać na nim atak. Z Alvaro może być tak że albo liga zaskoczy jego tempem gry i ilością meczów wtedy sie na nim ostro przejedziemy, albo on zaskoczy lige swoimi warunkami fizycznymi i umiejętnościami zaskakując niejednego obrońcę i zdobywając dla nas wiele bramek. Czemu tak uważam? My kreujemy dużo sytuacji jednak mamy problemy z skutecznościa. Nawet taki Ibra który miał tę skuteczność kiepską do czasu kontuzji miał szanse na króla strzelców. Jeśli Alvaro dobrze sie zaklimatyzuje to okazji do zdobycia bramek mu nie braknie i nastrzela, jesli nie wypali to oprocz tego ze nie nastrzela to i Mou bedzie go sadzał na ławce wiec i okazji będzie mniej.

Lukaku będzie chciał natomiast pokazać że jest już wystarczająco dobry do gry w topowych klubach i rywalizacji w rozgrywkach europejskich. Romelu zna ligę i go ona nie zaskoczy zarówno pod względem wymagań jak i poziomu rywalizacji. Z drugiej strony on też nikogo nie zaskoczy swoją grą wiec u niego poprawy można spodziewać się tylko z uwagi na lepiej zagrywających mu kolegów.

Co o tym myślicie?
» 22 czerwca 2017, 12:44 #54
walentos: W przypadku obu zawodników istnieje oczywiście ryzyko, że zje ich presja związana z kwotą transferu i oczekiwaniami z nią związanymi.
» 22 czerwca 2017, 12:55 #53
MatiasXD: A potem angielskie kluby jadą grać mecz w Lidze Mistrzów i są zaskoczone jaki tam jest wysoki poziom i dostają baty :)
» 22 czerwca 2017, 13:36 #52
mrm86: Czuje ze to bedzie nie udany transfer, a Alvaro bedzie Alvarem z brazylijskiej telenoweli ,zacznie lamentowac Mama mia i bedzie chcial uciekac po sezonie
» 22 czerwca 2017, 12:24 #51
emil1986x: Costą idzie do Atletico... co daliśmy się zrobić z tym Griezmanem to szok. Zresztą ja już wcześniej pisałem że Atletico samo chciało utrzymać zakaz żeby zatrzymać Antoniego bo teraz nagle chcą sprzedawać jakiś rezerwowych....dramat :/
» 22 czerwca 2017, 12:03 #50
DevoMartinez: Jakby franzuz chciał przejśc to by przeszedł. Nic na siłe.
» 22 czerwca 2017, 12:25 #49
vieeeri: Tylko, że Costa najwcześniej zagra w styczniu w oficjalnym meczu jeśli przejdzie do Atletico. Czy się mylę ?
» 22 czerwca 2017, 14:08 #48
jassaj: no jeżeli mają bana to napewno nie szybciej niż zimą (nie pamiętam ile im go zostało)
» 22 czerwca 2017, 14:48 #47
emil1986x: Tak zimą ale to nie zmienia faktu że bez względu na wszystko powien grać u nas. Albo zrobić tak że pół sezonu Antonio zostaje w Atletico a Costa u nas a w styczniu wymiana , dopłatą :D
» 22 czerwca 2017, 16:32 #46
jassaj: co ty chłopie bierzesz, bo wizje masz srogie
Ja bym tylko w takiej sytuacji próbował dżentelmeńsko zaklepać Griezmanna na zime a co bardziej prawdopodobne na next sezon
» 22 czerwca 2017, 16:55 #45
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.06.2017 12:02

Jeśli ktoś nie wie jakim typem napastnika jest Morata to niech poogląda sobie kompilacje na YouTube zamiast siać propagandę:
youtu.be/0yvaZrnIrdw

Jak bym powiedział że stylem gry najbliżej mu do Torresa. Na pewno umiejętnościami indywidualnymi przerasta większość napastników na wyspach.
» 22 czerwca 2017, 11:58 #44
JestemNumerem9: Zgadzam sie z toba. Ale jak nie masz nazwiska lukaku, lub Kane, to jestes slaby. Ludzie narzekaja, ze Alvaro strzela ogorkom. A lukaku to co? Ogladalem chyba większość meczow evertonu z czolowka i w zadnym lukaku nie istnial. Byl moment, ze nawet slabszym nie strzelal. Gdyby byla mozwlisc jego sprowadzenia ( a zapewne nie ma) to rowniez chciałbym go. Ale Morata to strasznie niedoceniany zawodnik. Mam nadzieję, ze jak przyjdzie to odpowie tym, ktorzy na niego narzekaja.
» 22 czerwca 2017, 12:26 #43
PDF: Ja to odnoszę wrażenie, że Lukaku i HK też źle ... jedynie Jezus Chrystus jest godzien gry jako #9 MU. Po prostu niektórym nie da się dogodzić.

Jestem za transferem Moraty jak najbardziej. Myślę, że ranking celów na tej pozycji to: 1. HK (nie do wyjęcia); 2. Lukaku (idzie do Chelsea); 3 Morata. Opcje 1 i 2 są poza zasięgiem, więc walczymy o opcję nr 3.

Morata to świetny napastnik, zgadzam się z porównaniem do Torresa. Do tego jest napastnikiem idealnie wpisującym się w #9 u JM. Sądzę, że wszyscy będziemy zadowoleni i czekam na potwierdzenie tego transferu.
» 22 czerwca 2017, 12:39 #42
kamil6: Myślę ze na tym zawodniku trzeba zamknąć transfery, chyba że prawy obrońca
» 22 czerwca 2017, 11:45 #41
JestemNumerem9: W koncu jakis news o Alvaro. Oby do nas dolaczyl. Zobaczycie, ze bedzie dla nas waznym ogniwem.
» 22 czerwca 2017, 11:42 #40
MarChester: Przydało by sie żeby na turne juz z United poleciał. I dalej działać z transferami
» 22 czerwca 2017, 11:06 #39
RuudVN: Nie wrzucajcie tego gówna na główną litości, jak zawodnik będzie w samochodzie jechał na testy medyczne to fajnie poczytać takie rewelacje a jak już nauczył Sneijder i Gaitan nawet 20 "newsów" nie pomoże przy transferze
dodajcie opcję plus i minus dla newsów i jak ludziom się podoba to zostaje a jak będzie np. -50 czy -100 to automatycznie wylatuje ze strony
» 22 czerwca 2017, 10:40 #38
tom93: Haha. Jaka spina. Nie czytaj w takim razie. Ja zauwazylem ze kilka osob wlasnie narzekalo ostatnio ze temat Moraty ucichl ze zadnych newsow. Że wszystko o ronaldo. Wiem ze irytuje ta niepewnosc zwiazana z transferami, ale ma to jakis urok. Mi osobiscie spodobal sie ten news bo uznalem ze najwidoczniej utd nie odpuscilo tego transferu. Pozostaje pytanie na ile ten news jest wiarygodny.
» 22 czerwca 2017, 10:53 #37
RuudVN: Jest gówno wiarygodny, zaraz napiszę news o Ronaldo i co też się będziecie podniecać?
» 22 czerwca 2017, 11:06 #36
walentos: Najlepiej nic nie pisać i niech siedzi czeka do sierpnia na oficjalki jak mu nie pasuje.
» 22 czerwca 2017, 11:09 #35
tom93: Okres miedzysezonowy ma to do siebie ze nie o czym pisac. Kto kontuzjowany. Kto wrocil do treningow. Brak zapowiedzi meczow. Odpada mnostwo newsow. Gdyby pisali same oficjalki to na wielu stronach bylaby straszna bida. Teraz plotka goni plotke i ma to jakis urok. Ze sie podniecamy. No podniecamy sie bo z braku laku czlowiek siada i czyta rozne spekulacje prasowe i sobie wyobraza co to byloby za wzmocnienie gdyby przyszedl do nas ten czy tamten.
» 22 czerwca 2017, 11:36 #34
walentos: Jak widać nie każdy to rozumie :)
» 22 czerwca 2017, 11:40 #33
QsQs: RuudVN ty masz coś nie halo
» 22 czerwca 2017, 12:32 #32
PDF: RuudVN@: napisz o Ronaldo :-) Na pewno RonaldoBack się ucieszy i przypomni nam, że Ronaldo jest najlepszy :-)
» 22 czerwca 2017, 12:41 #31
Kalina: pozwolilo ci "gówno" napisac? :O
» 22 czerwca 2017, 13:33 #30
sinedd91: @Kalina
ta strona chyba nie ma filtra i można napisać dowolna rzecz one są tylko karane później jeśli są wulgarne i się rzuca w oczy albo ktoś to zgłosi ... przynajmniej pamiętam, że pare lat temu dość soczyście mi się zdarzyło zakląć i strona to puściła i tak

@RuudVN
nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, ale ta strona jak wiele innych stron poświęconych tematyce piłkarskiej jest trochę jak gazeta ... masz newsy na które składają się informacje a także plotki ploteczki... ciebie to irytuje, ale mnie na przykład fajnie się czyta spekulacje i plotki... nikt Ci nie każe czytać wszystkiego... zawsze możesz pominąć nieinteresujący Cię tytuł...
» 22 czerwca 2017, 14:25 #29
Kalina: Mi wyswietla komunikat ze wulgarne tresci komentarz zawiera czy cos w tym stylu i nie przechodzi ;d
» 22 czerwca 2017, 16:22 #28
pelzebiusz: Dla mnie Morata to duża niewiadoma rezerwowa. A Lukaku idealnie pasuje do PL
» 22 czerwca 2017, 10:32 #27
QsQs: Ja wam mówię, że jak przyjdzie i zacznie strzelać to się z nim przeprosicie. Jak dotąd Morata nie był główną postacią w ataku w żadnym klubie. Zawsze był pomagierem, czy to teveza czy teraz ronaldo. Diego Costa też miał kiedyś statystyki, że co sezon strzelał max 10 goli, ale również wtedy był pomagierem, najpierw aguero a później falcao. Jak już został najważniejszą postacią w ataku Atletico to strzelił ponad 20 goli a Rochiblanco zostali mistrzem Hiszpanii. Po mistrzostwie od razu trafił na wyspy i w 3 sezonach zdobył 2 tytuły (4 sezony 3 tytuły). Dla mnie Morata i Costa to napastnicy, którzy mają podobny styl gry. Wierzę, że jak Morata dostanie to zaufanie i główną pozycję w ataku to się odwdzięczy zdybyciem mnóstwa goli.
» 22 czerwca 2017, 09:53 #26
N17: Jaki on jest na prawdę? Widzę 2 rodzaje opinii, pod każdym postem z Moratą. I są dwie opcje: albo to drewno, albo super rezerwowy strzelajacy bramki na zawolanie. Jednak wiemy, że to co wpada w Hiszpanii, często nie wpadło by w 3 lidze angielskiej. Więc jak to z nim jest? Umie coś sam wypracować? umie dryblować? szybki jest? bo dla mnie Morata to całkowity no name. Z góry dzięki za info.
» 22 czerwca 2017, 09:34 #25
mikon70: Na pewno nie można wierzyć w to, że Morata jest drewnem bo to nie prawda, aczkolwiek siedzi dużo na ławce tez trochę niesprawiedliwe. Zidane albo ma coś z głowa albo nie wiem ale Moracie daje pograć prawie ciagle jako zmiennikowi. Ale wtedy Hiszpan nie zawodzi i jak na rezerwowego napastnika to ma imponujące statystyki.
» 22 czerwca 2017, 10:18 #24
Sapstar: Ja bym go tam widział u nas na szpicy. Wzrost ma, szybkość ma, kiwnąć potrafi, strzelić z głowy potrafi, kopnąć mocno potrafi i chyba tylko z lewej nie bardzo potrafi uderzyć. Kasa oczywiście kosmiczna, ale przy obecnych cenach to nie dziwi. Jak dla mnie jeden z najlepszych napastników do wyciągnięcia.
» 22 czerwca 2017, 10:19 #23
tom93: W Juve udowodnil nie raz ze umie minac nawet 3 czy 4 zawodnikow. Jest pracowity. Sporo biega. Moze jakies powalajacej techniki nie ma ze jakis neymar z niego czy cos, ale na pewno ma sporo do zaoferowania. Nauczyl sie w koncu grac plecami do bramki. Nie jest juz taki watly. Juve wyplenilo z niego aktorzenie i nauczylo ostrej walki bark w bark.Przede wszystkim gra zespolowo, nie idzie na chama a i tak strzelal bramki. Takie moje spostrzezenia. Nie wiem czy pomoglem.
» 22 czerwca 2017, 10:23 #22
Fugas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.06.2017 10:27

Jak wchodzi od początku to nic nie strzela, coś jak Chicarito. Wiadomo że coś tam ustrzelił ale mecze w których grał były raczej z drużynami dołu tabeli. Co do Zizou to raczej nie można mu nic zarzucić, jak narazie to wygrał wszystko co miał do wygrania więc pisanie że jest ślepy nie jest na mejscu. poza samym wykończeniem, w niczym nie jest lepszy od Martiala.
» 22 czerwca 2017, 10:26 #21
N17: dzięki, już prawie prawie zacząłem wyrabiać jakiś pogląd i... "w niczym nie jest lepszy od Martiala." :D
» 22 czerwca 2017, 10:41 #20
DevoMartinez: Jak wchodzi od początku to nic nie strzela? Gra od 1 minuty 18 meczy 14 bramek. Gra jako rezerwowy 20 meczy 7 bramek. Dziękuje.
» 22 czerwca 2017, 11:57 #19
Fugas: Napisz jeszcze z kim te bramy.
» 22 czerwca 2017, 12:38 #18
DevoMartinez: No Ty napisałeś, że jak wchodzi od początku to nic nie strzela a to nie prawda.
» 22 czerwca 2017, 12:52 #17
pelzebiusz: Lukaku
» 22 czerwca 2017, 09:27 #16
mamwsiowd: Ale co Lukkaku ? Chcesz go odesłać do Afryki ? Ja uważam że spokojnie może grac w takich niszowych klubach jak np. Everton.
» 22 czerwca 2017, 10:12 #15
pelzebiusz: To się zdziwisz . Lukaku ma potencjał i warunki fizyczne,dla mnie drugi Drogba
» 22 czerwca 2017, 10:31 #14
N17: pod Lukkaku trzeba grać, nam trzeba napastnika, ktory bedzie ciagnal druzyne
» 22 czerwca 2017, 12:44 #13
PDF: mamwsiowd@: Lukaku urodził się w Belgii ... Nie można go odesłać do Afryki, ponieważ nie z Afryki go przysłano.
» 22 czerwca 2017, 12:45 #12
Kalina: Drugi Drogba? Ktos kiedys napisal ze Lukaku to taki "kloc" z czym troche sie zgadzam a Drogba wg mnie ladnie zaiwanial
» 22 czerwca 2017, 13:37 #11
RonaldoBack: Ronaldo lepszy i Zlatan też lepszy on to co najwyżej na ławkę do nas jako zmiennik Zlatana i Rashforda
» 22 czerwca 2017, 09:24 #10
QsQs: No pewnie. Zmiennik za kupę kasy.
» 22 czerwca 2017, 09:54 #9
PDF: BarteZz175@: mylisz się, Ronaldo wróci do MU. To jego przeznaczenie. Każdy o tym wie. Jest najlepszy i wróci do najlepszego klubu świata czyli do MU. Jeśli tak nie uważasz jesteś fanem karła i tam jest Twoje miejsce. Nie wierzysz? Zapytaj na pryw. RobaldoBack, wszystkie to poufne informacje wiem od niego. Jak czytasz w prasie o anonimowej osobie blisko powiązanej z klubem, wiedz, że jest to RonaldoBack.
» 22 czerwca 2017, 12:49 #8
sinedd91: drewno to może trochę przesada, ale ja akurat też nie jestem wielkim fanem moraty... uważam, że to nie jest taki zawodnik, który gwarantuje jakąś sensowną liczbę goli w sezonie ... mówiąc sensowną liczbę mam na myśli opinię tych wszystkich, którzy mówią, że chcą morate i jednoczesnie zawodnika, który może nastukać 30-40 goli we wszystkich rozgrywkach... jak dla mnie te dwie 'rzeczy się wykluczają... Morata w hiszpanii nastukał ich ledwie 20, gdzie nie oszukujmy się strzela się łatwiej zwłaszcza takiem Realowi... tak tak zaraz dostanę bezwartościową tabelkę z suchą statystyką
» 22 czerwca 2017, 08:31 #7
sinedd91: no to w juventysie nawet statystyki ma gorsze niz w realu ...
a akurat ostatni sezon moraty z juve pamiętam dość dobrze i sporo bramek z metra konkretnie to 12 we wszystkich rozgrywkach a poza tym nic specjalnego...
argument z juventusem jest słaby... bo jego najlepszy jak dotąd sezon wypadł bardzo przeciętnie tak statystycznie jak i optycznie (patrząc na jego samą grę) ...
nazywanie Moraty drewnem to gruba przesada... ale nikt mi nie wmówi, że ten zawodnik jest wirtuozem gry i gwarantem 30-40 goli na sezon... i uważam, że za podobne pieniądze są lepsi i bardziej bramkostrzelni :)
jeśli przyjdzie i okaże się, że się myliłem to z przyjemnością to odszczekam... pytanie czy Ty broniąc Moraty teraz przed nami będziesz go bronił tak samo gdy się jednak nie sprawdzi czy będziesz narzekał, że słaby transfer :)
» 22 czerwca 2017, 09:27 #6
lecho: Pamiętajcie, że ostatni zawodnik United który strzelił mityczne 30-40 goli w sezonie, to Ronaldo. Nawet van Persie w swoim najlepszym sezonie ledwo dobił do 30, w pewnym momencie zaliczając przestój. Z kolei Rooney trzy dychy przebił dwa razy w życiu, w pozostałych sezonach nawet się do nich nie zbliżając i strzelając najczęściej poniżej 20. bramek.

Na tym tle Morata nie jest może wybitnym goleadorem, ale też nie odstaje od średniej.
» 22 czerwca 2017, 09:39 #5
ElectroRD: Drewnem na pewno nie jest...
Dla mnie w ogóle dziwne jest to, że patrzy się na gole/mecz zamiast minuty/bramkę, trochę bardziej wiarygodne mi się to wydaje... 5 goli w 20 meczach Batshuayia vs gol co 47 minut w EPL, czyli 235 minut (trochę więcej niż 2.5 meczy rozegranych w EPL).

I właśnie przeliczając te minuty/bramkę, to Morata w La Liga w tym sezonie trafiał średnio co 89 minut, a sumując minuty z LM, CdR itd to wychodzi co 94 minuty.
Isco, Benzema (170 minut na bramkę - we wszystkich rozgrywkach - i to prędzej jego bym drewnem nazwał), Bale czy nawet Ronaldo w tym sezonie nie trafiali tak często. Nie znaczy, że Morata to jest półbóg, ale pokazuje, że umie się znaleźć w odpowiednim miejscu i czasie.

A co do samego transferu to przy każdym jest znak zapytania, mniejszy bądź większy, ale jest. Może Lukaku u nas ładowałby regularnie min. 35 bramek na sezon, a może by się nie umiał odnaleźć i byłby problem z 10. To samo może być z Moratą o ile tu trafi, a jak trafi to niech ma 60 minut na bramkę i 3000 minut rozegranych ;)
» 22 czerwca 2017, 14:20 #4
sinedd91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.06.2017 15:48

bo minuty imo trzeba porównać później z okresami zespołu kiedy zespół stwarza sobie więcej sytuacji statystycznie... dajmy hipotetyczny przyklad:
co z tego, że Benzema strzela bramkę średnio co te 170 minut jeżeli grywa dajmy na to głównie między 1-60 minutą, gdzie Real stwarza sobie 2 sytuacje i real strzela w tym czasie powiedzmy od jedną bramkę na mecz... z drugiej strony morata strzela co 89. między 61 a 90 minutą gdzie real stwarza sobie powiedzmy 8 sytuacji i strzela 2-3 gole ...

minuty na bramkę to dość sucha statystyka ... i może dawać pewien obraz ale może równie dobrze nie znaczyć nic ...
dlatego wolę całościową liczbę goli :P
» 22 czerwca 2017, 15:37 #3
JebikMUTD95: "Wszystko wskazuje na to, że Portugalczyk pozostanie na Santiago Bernabeu"

Kolejny rok i kolejny raz identyczne zakończenie ;D
» 22 czerwca 2017, 07:48 #2
sinedd91: nie spodziwałbym się zmiany :D
Jesteśmy prawdopodobnie jedyną opcją w europie dla Ronaldo ... a media zawsze szukają sensacji... a o kim lepiej jest pisać niż o najlepszym piłkarzu świata zwłaszcza jeżeli łączy się go z jego byłym klubem :)
» 22 czerwca 2017, 08:35 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.