Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Druga oferta za Moratę odrzucona

» 16 czerwca 2017, 09:28 - Autor: Bart - źródło: tribalfootball.com
Włoski dziennikarz, Tancredi Palmeri, poinformował, że Real Madryt odrzucił drugą ofertę transferową Manchesteru United za Alvaro Moratę.
Druga oferta za Moratę odrzucona
» Real żąda ogromnej kwoty za Moratę
Wiele źródeł podało już informację, że angielski klub dogadał personalne warunki kontraktu napastnika, jednak do ustalenia została jeszcze kwota odstępnego Moraty. Tutaj niestety Manchester United ma problem z dojściem do porozumienia z Królewskimi.

Palmeri twierdzi, że Real odrzucił ofertę w wysokości 61 milionów funtów za 24-letniego napastnika. Los Blancos żądają rzekomo aż 79 milionów funtów.


TAGI


« Poprzedni news
Stoke City dementuje zainteresowanie Rooneyem
Następny news »
A Bola: Cristiano Ronaldo chce odejść z Madrytu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (96)


Klimaa: Spotkają się w połowie drogi - skoro zostały już uzgodnione warunki z piłkarzem to na pewno będzie porozumienie między klubami także drugi transfer niemal pewny.
» 17 czerwca 2017, 10:31 #94
jobok: Jeżeli doszedlby Morata , perisic albo jakis inny skrzydłowy + zastepstwo dla carricka Dier najlepiej to bedzie to super okienko! Morata wedlug mnie juz swoim stylem poruszania sie i glodem do strzelania bramek pokazuje , ze stanie sie jednym z najlepszych napastnikow na swiecie ! Zobaczcie jak ma strzelac to tak jakby z agresja na piz.dee..
» 17 czerwca 2017, 02:43 #93
flt32705: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.06.2017 00:06

Defoe dostepny,moim zdaniem gdybysmy kupili Morate,to przydal by sie nam doswiadczony napastnnik,a on pare brameczek w sezonie ustrzelil i nie byl by drogi
» 17 czerwca 2017, 00:01 #92
kamil6: Oby trzeciej nikt nie składał. Zabierać Aube :)
» 16 czerwca 2017, 21:56 #91
Marcel97: Może Totti, albo El Fenomeno Ronaldo...
» 16 czerwca 2017, 21:19 #90
brennt: To dlatego, że chcą nam oddać CR7. Potwierdzone info.
» 16 czerwca 2017, 18:57 #89
RyanScholes1878: No i Fajnie :)
» 16 czerwca 2017, 16:42 #88
VelDan: DOBRYCH? Wymień jakiś naprawdę klasowych
» 16 czerwca 2017, 20:01 #87
lfC: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.06.2017 23:02

Aubameyabg, Mbappe, Lacazette, Sanchez, Lukaku, Belotti...wszyscy dostępni i nie gorsi niż Morata
» 16 czerwca 2017, 23:01 #86
dev13: Jest wybor nie wiem czemu Mou tak napiera na Morate Sanchez,Lukaku,Aubameyang tylko raczej on sie sklania ku Realowi;)
» 16 czerwca 2017, 16:31 #85
Spadkobierca: A może zacząć stawiać na tej pozycji na dwóch piłkarzy, których już się ma - Martial i Rashford, zamiast marnować ich na skrzydłach?
» 16 czerwca 2017, 18:54 #84
pelzebiusz: Mam nadzieje że to Ed się bawi z Perezem i po cichu ma już klepniętą 9 z top-u dla nas . Typu Lukaku Sanchez AubAmey... Lewy 😁 nawet ten Bellotti albo Kane. Szczerze to Morata gość z Ławki za 90 mln to jest porażka. Mamy Martiala Rascha już prędzej to Dembelle z BvB za te 70-80 mln i prawe skrzydło na lata mamy ustalone, jedyny problem że mu marzy się Barca
» 16 czerwca 2017, 16:26 #83
ziomboy777: może ktoś mi logicznie wytłumaczyć dlaczego nie walczymy o takich napastników jak:

Sanchez,
Aubameyang,
Lukaku,
Kane,
Mbappe,

Czy chociażby Dembele z Borussi lub Lacazzette w zamian za tego śmiesznego Moratę?
Ufam Mou ale bez jaj...
» 16 czerwca 2017, 16:07 #82
tygrys26: może dlatego że Mou ich nie chce?? Mbappe chce przejść do realu Kane to raczej zostanie już w tott4nhamie do końca kariery, Lukaku raczej nie będzie chciał pracować z Mou p tym jak go sprzedał, Aubameyang jak dla mnie to zwykły przeciętniak( Morata grając wiele mniej od niego też miał całkiem sporo goli) A sanchez hmmm sam nie wiem jakoś ja nie jestem do niego przekonany. Dembele to skrzydłowy typowy na ligę hiszpańską( i pewnie tam przejdzie do Ralu lub Barcelony) Lacazzette to ten sam poziom co Morata więc nie wiem w czym ty masz problem
» 16 czerwca 2017, 18:15 #81
JebikMUTD95: tygrys26
Zgadzam się z Tobą, Dembele jeśli już opuści Borussie, to na rzecz Barcelony (marzy by grać w Barcelnie)

Sanchez - byłby ogromnym wzmocnieniem, ale jeśli opuści Arsenal na rzecz klubu z Anglii (pewnie City, sam zawodnik chciałby ponownie pracować z Pepem, o czym miał zakomunikować już w Arsenalu)
» 16 czerwca 2017, 21:10 #80
ziomboy777: Tygrys26

Problem mam w tym, że za Moratę chcą 90 mln funtów.
Lacazette kosztowałby moim zdaniem max. 60.

Co do Aubameyanga i Sancheza to mnie rozśmieszyłeś ale ok :-)
Lepiej kupić rezerwowego Moratę za 90 mln
» 17 czerwca 2017, 14:20 #79
Marcel97: Najlepiej bedzie jak Zlatan zostanie, i zacznie grac w styczniu, a do tego czasu na 9 bedzie Rashford.
Za 60 mln Dembele z Borussii i bedziemy w 7 niebie ;)...
» 16 czerwca 2017, 15:53 #78
tygrys26: taaa i jeszcze do tego połowa Barcelony i Realu
» 16 czerwca 2017, 18:15 #77
PauloKuhan: a ja wam mowie real chce mpabbe nie ma mpabbe bez sprzedaży moraty i tu nie chodzi o kase tylko o miejsce po co maja trzymać niezadowolonego alvaro na łwce i psuc atmosfere
» 16 czerwca 2017, 15:36 #76
JebikMUTD95: Jeśli Perez chce sprzedać Morate, to niech wytrzeźwieje i skończy świętować obronę Ligi Mistrzów, bo 79mln funtów za Morate może żądać tylko ktoś naj***ny...
» 16 czerwca 2017, 15:31 #75
Ice: HAHAHA przeciez to jest śmieszne Aubameyang idzie za 75moln euro do PSG a za Morate chcą 90 hahahaha chyba ten real popi****lilo . Włączmy sire o walke o Aubameyanga zkończmy z tym negocjowaniem z realem o jego rezerwowych. Casemiro Verane tak ale nie on
» 16 czerwca 2017, 15:14 #74
tygrys26: hmmm twierdzisz że gabończyk jest lepszy od Moraty??
» 16 czerwca 2017, 18:16 #73
lfC: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.06.2017 23:07

A co gorszy jest bo nie gra w sREAL-u?? Czy może dlatego że czarny jest??!!
» 16 czerwca 2017, 23:06 #72
tygrys26: nie tylko Aubameyang jest tylko szybki. W wielu akcjach Zlatana było widać jak w anglii jest potrzebna siła, i bez tego miał by może strzelone nie 27 goli tylko 15.
» 17 czerwca 2017, 09:49 #71
robertbham: Won z tymi pasożytami. Od nas zawsze gwiazdy brali ale jak teraz nie chcemy im dać najlepszego na świecie bramkarza za pół darmo to się stawiają i pokazują co to nie oni. Pokazać im że niech sobie za tą cenę wsadzą morate w dupę są inni.
» 16 czerwca 2017, 14:52 #70
Sancho: Dopiero było podawane że kwota 65 mln im starczy a teraz wołają 80.. Wycofać się z transferu, nikt im tyle nie zapłaci i zostaną z Moratą, dojdzie Mbappe, to Alvaro się zbuntuje bo już w ogóle nie będzie grał. Przesadna zachłanność nie popłaca. Za to można ściągnąć Sancheza/ Coste i grać spokojnie wymiennie Rashfordem i Martialem, ew. wprowadzić jakiegoś innego głodnego gry młodzika jako trzeciego do gry na pozycję.
» 16 czerwca 2017, 14:01 #69
Kilerek7: Jest nadzieja, że nie przyjdzie, hurra:D
» 16 czerwca 2017, 13:25 #68
pelzebiusz: Dokładnie . Mam nadzieje że czołg Lukaku będzie u nas
» 16 czerwca 2017, 14:00 #67
JebikMUTD95: Jest nadzieja więc trzeba wierzyć!
» 16 czerwca 2017, 15:23 #66
HOMOEREKTUS: Kilerku cieszę się razem z Tobą ;*
» 16 czerwca 2017, 21:20 #65
pbskarpy: Nie dopytujcie o Aubę, bo jego roszczenia finansowe (jesli wierzyc mediom 20 mln rocznie) sa nie do przyjecia. Nie wiem kto mu podpowiada, ale robi to zle. Pstryczek w nos i niech kisi sie w Bundeslidze do konca kariery. Ew. wyjazd do Chin da nam odpowiedz jakie zyciowe cele ma ten chlopak.

Jesli chodzi o Moratę, to licze na trzecią delikatnie wieksza propozycje, a po fiasku odpuscilbym. I tu pstryczek w nos Realowi. Bo jesli wierzyc mediom to Alvaro chce odejsc i jest dogadany z nami. Jego klub robi mu problemy i traktuje go jak szmate. Kolejny raz ewidentnie gra jego osobą. Watpie czy jakikolwiek klub z PL da za niego tyle ile my dajemy teraz.
» 16 czerwca 2017, 12:38 #64
mgs: Facet ładuje w sezonie więcej goli niż Lewy i to słabszym klubie. Może się cenić.
Trzeba o niego walczyć, a nie o rezerwowego realu.
» 16 czerwca 2017, 12:59 #63
pbskarpy: A Teodorczyk jest krolem strzelcow w Belgii... Oczywiscie nie porownuje Belgii do Bundesligi, ale gdyby taki Auba przechodzil z Bayernu to moglbym takie roszczenia zrozumiec. Lewego na moment przejscia do Bayernu wyceniali na 50mln i ten chlopak udowadnial tez cos w reprezentacji. Jego potrzeby finansowe chyba nawet teraz nie sa wyzsze niz te 20mln gabonczyka.
» 16 czerwca 2017, 13:50 #62
ess: Widziałeś jakie bramki Auba strzela? Połowa to dostawianie nogi. Oczywiście trzeba umieć nogę dostawiać, ale jakoś nie do końca do mnie przemawia.
» 16 czerwca 2017, 14:42 #61
Arvanis: Brać Mbappe, tym bardziej, że koleś wcale nie chce grać w realu. Olać Moratę.
» 16 czerwca 2017, 12:24 #60
janpal1: Jeszcze większa głupota, bo będą chcieli ponad 100 kk.
» 16 czerwca 2017, 12:29 #59
Wave: Spokojnie jest wart te 120, ba to jak promocja, patrzac ze Morata 90, Belotti 100
» 16 czerwca 2017, 12:43 #58
tomekwietniu: Na pewno nas stać na taki transfer i być może z czasem nam się zwróci nawet jeżeli w grę wchodzi 79 mln funtów. Ktoś mądrze napisał, że jeżeli Mourinho będzie go bardzo chciał to go dostanie. Patrząc jednak obiektywnie na rynek transferowy i to ile Pogba kosztował rok temu, a jest one teraz jakimś wykładnikiem, Morata w moim odczuciu jest wart 75 mln euro, totalny max 80. Życie pokazało jedno: z Realem nie warto robić żadnych interesów, jeżeli rzeczywiście to co gazety i dziennikarze podają jest prawdą.
Jeżeli Real chce za Moarte prawie 90 mln euro, to warto zacząć dyskutować z BVB o Aubameyangu, a za taką kwotę spokojnie się dogadamy lub odezwać się do Tottehamu i negocjować z nimi transfer Kane, nawet jeżeli miałby 100 mln euro kosztować. Inną sprawą jest to czy Harry chciałby odchodzić od Suprsów. Fajnie byłoby też pokusić się o Mbappe, ale to raczej nie możliwe... biorąc pod uwagę, że naszym trenerem jest Jose i że w ataku mamy już jednego super młodzika Rashforda, Portugalczyk nie zdecydowałby się na taki atak. A szkoda, bo Fracuz zapowiada się świetnie.
» 16 czerwca 2017, 12:16 #57
Gallacher: Żaden klub by nie kupił za 80 mln rezerwowego z Realu bo nie są głupimi mośkami.Monchi to gość który został zatrudniony w Romie właśnie dla świetnych transferów które nie tylko się sprawdzają,ale potem świetnie sprzedają.Każdy kto zna się na piłce wie kim jest dyrektor sportowy - Monchi.Od tego specjalisty mogą się uczyć wszyscy dyrektorzy sportowi na świecie.Jeśli damy za rezerwowego z Realu 80 mln to dla mnie osobiście będzie to frajerstwo.Za takie pieniądze to można pokusić się o Alexisa Sancheza chociaż wątpliwe jest to.Nawet za Lewego tyle można by dać,ale za Moratę ? bo gra w Realu ? Ludzie to jest chore.
» 16 czerwca 2017, 12:15 #56
Kalina: niby nie musza go sprzedawac to moga zadac ile chca ale z drugiej strony jesli morata chcialby odejsc to powinnismy miec przewage... dziwne to
» 16 czerwca 2017, 12:29 #55
tomekwietniu: Monchi lubi kluby typu Sevilla Roma.. ciek jestem jakby sobie poradził w takim Realu, Juve, Bayernie czy u nas. W miejscu gdzie warto sprowadzać talenty, ale potrzeba też gwiazd które kosztują po 100mln.
» 16 czerwca 2017, 12:43 #54
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.06.2017 12:16

Skoro mamy miano najbogatszego klubu piłkarskiego na świecie to niech Edek nie bawi się żadne negocjacje tylko wywali 100 mln i nich dają gościa. Nie ma czasu na jakieś gierki z Perezem bo tu trzeba kadrę kompletować.
» 16 czerwca 2017, 12:15 #53
Gallacher: Bogactwo nie może przysłaniać zdrowego rozsądku.Właśnie po to Real nam wciska takie sumki bo widzi że jesteśmy dojną krową.
» 16 czerwca 2017, 12:16 #52
GunneRO: MayiasXD

Swoim komentarzem odpowiedziałes na pytanie wielu ludzi dlaczego Manchesterowi się sprzedaje piłkarzy po zawyżonych cenach w stosunku do innych klubow.
» 16 czerwca 2017, 12:21 #51
TheRipper: Ta, 100 milionów za wiecznego rezerwowego. Janusze biznesu normalnie. Weź wyłącz tą Fifę.
» 16 czerwca 2017, 12:29 #50
Andrew07: Ludzie/instytucje są bogate między innymi dlatego, że dokładnie kontrolują swoje wydatki. Podobno tak mądrze pisałeś ostatnio hehe.
» 16 czerwca 2017, 12:29 #49
pelzebiusz: Liczę tylko że teraz Morata jest zasłoną dymną przed konkretem typu Sanchez Lukaku Aubemeynag . Dla mnie Morata nie jest wart nawet 50 mln
» 16 czerwca 2017, 11:56 #48
PanWolodyjowski: Bayern pobił ostatnio rekord transferowy, za 41 milionów kupił Tolisso. Nam by go Lyon za 60 wcisnął.
» 16 czerwca 2017, 11:55 #47
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.06.2017 12:22

Czasem wrazenie, patrzac na to jak w ostatnich latach czesto przeplacalismy, ze nasze "negocjacje" odbywaja sie w ten sposob na przykladzie tego Tolisso:

- To ile waszym zdaniem jest wart Tolisso? (prezes Lyonu)
- Nie wiem wy cos zaproponujcie(Ed)
- Ehm, no nie wiem moze z 60 mln...
- Spoko, hajsu mamy jak lodu, bieremy !

koniec negocjacji xD

Z Realem niby sie targujemy, ale boje sie ze Ed ostatecznie ulegnie i jednak zaplaci te 85-90 mln euro. Perez na sile nie bedzie wypychac Moraty z klubu, tak jak to bylo w przypadku Ozila czy di marii.
» 16 czerwca 2017, 12:19 #46
Diabelred: Czyli przy dzisiejszym kursie w przyblizeniu 90 mln euro... Jezeli nie ma porozumienia faktycznie przez to, ze Real uparl sie na te 90 mln euro, to licze ze odpuscimy Morate. Placic tyle za goscia, ktory w ubieglym sezonie po raz pierwszy przekroczyl granice 10 strzelonych bramek w lidze, do tego jego wartosc marketingowa jest na poziomie takiego Rojo to bylby absurd i zwykle osmieszenie sie zarowno naszego klubu jak i w szczegolnosci Eda, ktory pokazalby jaki z niego mierny negocjator. Jesli faktycznie Hiszpan mialby kosztowac 90 mln euro, to juz lepiej dolozyc 60-70 mln euro i chociaz sprobowac wyciagnac sprawdzonego Kane'a. Tottenham to nie City czy Chelsea, gdzie Arab czy Rusek nie maja co robic z pieniedzmi takze nie wierze, ze Levy nawet by nie spojrzal na oferte poziomie 150 mln -160 mln euro, tym bardziej, ze przeciez buduja nowy stadion, co sporo kosztuje.

Nie jestesmy pod sciana by przeplacac, na rynku jest sporo innych tanszych, wcale nie gorszych 9. Auba, Lacazette, Icardi, Belotti na prawde jest w czym jeszcze wybierac...

Wartosc Moraty, patrzac na to co pokazal do tej pory w Juve czy Realu nie powinna byc wysza niz 50-60 mln euro. Jednak z uwagi na Pereza, ktory wie jak sprzedawac kwota 70 mln euro, to powinien byc absolutny max za Hiszpana.
» 16 czerwca 2017, 11:53 #45
RedRevolta: Zgadzam się, jest parę fajnych opcji na 9 u nas, Auba czy Lacazette który kosztowałby coś koło 50mln, po prostu nie napychajmy na siłę kieszeni Realowi i Perezowi, koniec końców i tak wydaje mi się, że Morata do nas niestety trafi pewnie wszystko zamknie się koło 80-85 mln euro, a real szybciutko zastąpi go Mbappe.
» 16 czerwca 2017, 12:03 #44
aldehyd: Ja za Moratę nie dałbym nawet 50mln (gdybym to ja miał decydować). Morata nigdy mnie nie przekonywał, rynek jest szalony żeby tyle kasy wołać za takiego zawodnika...
» 16 czerwca 2017, 11:52 #43
Corey23: Na zagranicznym serwisie czytałem, że za kilka dni Morata podpisze z nami kontrakt. Zobaczyczymy jak to będzie, ale wolałbym tego Bellottiego.
» 16 czerwca 2017, 11:51 #42
mamwsiowd: Ja bym tego Moraty za takie pieniądze nie kupował. Ale Mourinho może mieć swoje zdanie.MU powinien drążyć wyprowadzenie Lewego z Bayernu.Stosunkowo nie tak większe pieniądze a jakość światowa.
» 16 czerwca 2017, 11:48 #41
PR1OR: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.06.2017 11:51

od dłuższego czasu polityka naszego klubu idzie w złym kierunku, kupujemy zawodników po zawyżonych cenach i sprzedajemy po dużo niższych.... ostatni przykład chociażby Di Maria, Depay, Schneiderlin czy nawet Zaha tylko czekać aż sprzedamy Luke Shawa za jakieś 15mln mimo, że kupiliśmy go za 37,5mln
» 16 czerwca 2017, 11:47 #40
GunneRO: Też nie rozumiem hejtu na Morate. Gość zagrał w Realu w lidze 1330 minut, większość czasu wchodził z ławki, strzelił 15 bramek co po Ronaldo czyni go drugim najlepszym strzelcem zespołu w lidze. Średnio piłka po jego strzale wpadała do bramki co 88 minut. Co Wam się nie podoba?
» 16 czerwca 2017, 11:44 #39
Gallacher: Niewypał z Davidem w zeszłym sezonie mocno rozzłościło Real i zapewne stąd takie ceny za rezerwowego.Widzą że możemy pokusić się dużą suma to próbują nas wydymać.
» 16 czerwca 2017, 11:42 #38
makkalu: Całkowicie nie rozumiem Waszego krytycznego podejścia do transferu Moraty. Chłopak ma papiery i umiejętności na grę w naszej lidze. Cena to tylko konsekwencja tego co się dzieje od dwóch sezonów na rynku. Jak ktoś myśli ze za podobne pieniądze można wyciągnąć Aube z Dortmundu czy Lewego z Bayernu to jest śmieszny. Dziś byle grajek w ataku kosztuje 50 M takie czasy. A ja pod prąd ... mam nadzieje ze się dogadamy i przyjdzie do nas
» 16 czerwca 2017, 11:29 #37
Wave: Doplacic troche wiecej i sciagnac Mbape (bylby to swoisty pstryczek w kierunku Realu, co sie czaja i na niego zbieraja) ewentualnie Dembele, a najlepiej 2ch. Z calym szacunkiem dla Moraty, Real przegina.
» 16 czerwca 2017, 11:25 #36
makkalu: Mbappe może być diamentem a może być kometą która rozbłyśnie i zgaśnie jak Depay albo inni. Świat futbolu był pełen takich komet. Cena za taka kometę jest nielogiczna. Ja mimo wszystko uważam ze Morata ma kilka atutów więcej niż nasz Rash a Mbappe raczej komplikował by pozycje Rasha
» 16 czerwca 2017, 11:35 #35
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.06.2017 11:48

Rash nie musi grac na lewym skrzydle, moze na prawym, jak w reprezentacji albo jako napastnik przy 3-5-2
Mbape i Dembele co wyprawiali w meczu z Anglikami to poezja, to sa diamenty na miare Hazarda, Bela czy Sancheza i sa do wyciagniecia, bo jak trafia do silniejszych zespolow to mozemy o nich zapomniec. Taktyke spokojnie idzie pod nich zrobic, a minuty kazdy lapnie. Beda 3 puchary i liga.
» 16 czerwca 2017, 11:48 #34
TheRipper: Dajmy sobie już spokój z tym Moratą. Ani to nie jest jakiś zawodnik wybitny, ani nie wiadomo czy wypali w Premier League, ani nie jest on wart tylu pieniędzy jakich życzy sobie za niego Real. Odpuśćmy i przestańmy negocjować z tymi pajacami. Na rynku za o wiele mniejsze kwoty są zawodnicy doświadczeni i już ukształtowani tacy jak Auba czy Lacazette. Hiszpan nie byłby żadnym znaczącym wzmocnieniem. Szkoda że przespaliśmy Lukaku, tym bardziej wiedząc jak ciężko będzie negocjować z Realem.
» 16 czerwca 2017, 11:19 #33
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.06.2017 11:19

Jesli Mourinho wyda taki hajs za Morate to widocznie pasuje mu tutaj :) tez sie dziwie ze nie staraja sie o Alexisa Sancheza , Lacazette albo Abumeyanga i mniej bysmy za ktoregos z nich zaplacili a czy Morata jest wart takiej ceny ? rozumiem jakby nie bylo innej opcji tylko Morata jedyny na swiecie.
» 16 czerwca 2017, 11:19 #32
RedRevolta: Nie wiem co bardziej śmieszne 90mln za Lukaku czy 90mln za Morate, jednak z mojej nienawiści do realu nigdy nie zdecydowałbym im dać takiej kasy za Hiszpana, perez tylko zaciera rączki.
» 16 czerwca 2017, 11:12 #31
TheRipper: Mając do wyboru z jednej strony zawodnika ogranego w Premier League, strzelającego dużo bramek i rozgrywającego kolejny świetny sezon a z drugiej wiecznego rezerwowego, strzelającego ogórkom (i to dosłownie ogórkom, pokroju Leganes czy Granady) wybór jest prosty. 90 baniek za Moratę to śmiech i mam nadzieję że ten transfer nigdy nie dojdzie do skutku.
» 16 czerwca 2017, 11:41 #30
siara93: Boli ich odbyt, ze De Gea'e nie są w stanie wyciągnąć, a kupno Moraty za 80 mln to największe frajerstwo w dziejach nowoczesnego futbolu... Juz chyba lepiej byłoby nie kupowac zadnego napastnika, a dac szanse na 9tce Martialowi i Rashowi i kupić Sancheza/D.Coste za tą, a nawet i niższą kwote.
» 16 czerwca 2017, 10:56 #29
Fugas: Osobiście boję się że zostaniemy tymi frajerami którzy go kupią za taki hajs. Najgorsze w tym wszystkim jest to że za 80 to mamy napastnika o klase wyżej jak np Auba czy Belotti. A i myślę że za taki pieniądz to nawet Sanchez jest do wyciągnięcia.
» 16 czerwca 2017, 11:00 #28
walentos: Jak mozna napisać że Belotti jest napastnikiem o klase wyższym od Moraty? Gość miał jeden udany sezon. Grał w jednym klubie tylko na szczeblu krajowym. Morata miał udane dwa sezony w Juve i jeden w Realu, co prawda był w nich tylko rezerwowym ale pokazał dużo zarówno na boisku jak i w statystykach. Dodatkowo ograł się już w LM.
» 16 czerwca 2017, 11:06 #27
dlabigt23: Ja bym widzial Sancheza marze o takim zawodniku tutaj . Druga opcja to Lacazette i Abumeyang
» 16 czerwca 2017, 11:16 #26
Spadkobierca: walentos, a co jeśli Morata to typ wiecznego rezerwowego, który tylko wchodząc z ławki na wykończonego przeciwnika potrafi coś zdziałać? Po co temu klubowi taki piłkarz? Manchester United potrzebuje napastnika, który z miejsca wskoczy do pierwszego składu, bo nie ma co liczyć na to, że Mourinho zacznie stawiać Martiala i Rashforda na pozycji snajpera.
» 16 czerwca 2017, 15:45 #25
walentos: Gość jako rezerwowy udowodnił bardzo dużo, mimo że nie gra regularnie ma bardzo dobre oceny i statystyki. W przypadku regularnej gry wątpie by było gorzej. To się nie zdarza. Może nie będzie to 20 bramek na 1800 minut ale myślę że 25-30 bramek w sezonie możemy się po nim spodziewać.
» 16 czerwca 2017, 23:06 #24
pro100wRyj: ciekawe jaka bedzie 3 oferta o ile bedzie ja osobiscie zlozyl bym 3 oferte ale dal mniej niz w 2 ofercie podobno do 3 razy sztuka a jakby za 3 razem dac mniej i do 3 razy szutuka to bysmy duzo zaoszczedzili
» 16 czerwca 2017, 10:52 #23
karol100: Za ta kase mamy Aboumeyanga ktory idealnie pasowalby Mourinho.
» 16 czerwca 2017, 10:46 #22
JasnaLiryka: Real przesadza. Ja zawsze kojarzę transfery na linii Real -> Manchester za bardzo trudne. Pomijam już czy obecne zagrywki Realu to jest odwet za historie z De Gea. Po prostu w moim odczuciu jak Real chce to nie ma w zasadzie problemów. Natomiast jak ktoś zgłasza się po ich zawodnika to wymyślą cene z d*** czterech liter.
Morata młody zawodnik , owszem , ma smykałke do tej roboty - jednak nie wart w moim odczuciu 80mln. Nie chce/ chcą go puścić to oby Ed uniósł się Angielskim honorem i powiedział - No to nara gwiazdeczko.
» 16 czerwca 2017, 10:45 #21
RedArmy: Szczerze mam nadzieje ze Morata do nas nie trafi. Chłopak ma umiejętności ale mam obawy czy odnalazł by się w premier lague do tego kwota którą żąda Real jest śmieszna za 80 baniek można by było ściągnąć kogoś bardziej pewnego i na pewno z większymi umiejętnościami.
» 16 czerwca 2017, 10:20 #20
welllone: Niech spadają. Morata nie był wart nawet tych 60, ale w obecnej sytuacji cena do przegryzienia.
Rozbijać banku za niego moim zdaniem nie warto. Nie jest to Top 3-5 na swojej pozycji na świecie tak jak było z Pogba czy Griezmannem.
Te 60 to była uczciwa cena, w tym wypadku nie wiem czy nie znajdziemy kogoś innego.
» 16 czerwca 2017, 10:20 #19
joker20: Nie robic interesow z Realem!
Trzeba szukac innego napadziora
» 16 czerwca 2017, 10:18 #18
lukaszek9000: dobra, skoro tak de Gea kosztuje 130mln F
» 16 czerwca 2017, 10:10 #17
Deng: 79 mln? Dobre. Zastanawialbym się czy 50 mln jest okej za niego. Za tą kasę jest Aubameyang do wyciągnięcia i jeszcze nawet zostanie na następny transfer. Zaprzestać starań o niego i skupić się na innych graczach
» 16 czerwca 2017, 10:09 #16
mik99: Spokojnie Fax Pereza ostatniego dnia okienka transferowego odmówi posługi.

Co do zawodników. Jeśli chcielibyśmy budować szybkie, przesuwne skrzydła to wyobrażacie sobie Lukaku w tym układzie?. Ja nie ujmuję mu umiejętności, ale nie za bardzo mi on tutaj pasuje, ale z drugiej strony to Mou ma plan na team. Skończmy się łudzić, że Belg tutaj przyjdzie bo jest więcej minusów jak plusów z jego strony.
» 16 czerwca 2017, 10:04 #15
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.06.2017 10:00

Hot news:
Podobno Ronaldo poprosił Pereza o zgodę o odejście z klubu. Ma to związek z rzekomymi oszustwami podatkowymi o które jest oskarżony. Meczy go podejście zarówno prokuratury jak również mediów i fanów. Media spekulują że Real zaśpiewa 180 milionów.
» 16 czerwca 2017, 10:00 #14
welllone: O odejściu nie słyszałem. Widziałem newsy, że podobnie jak Messi będzie oskarżany o oszustwa podatkowe.
Pewnie wykręci się niewiedzą, bo przecież sam rachunkowości nie prowadzi.
Skarb oskarży jego, on firmę która dała ciała i tyle z tego będzie.
» 16 czerwca 2017, 10:22 #13
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.06.2017 10:31

No właśnie nie, podobno w Hiszpanii jest tak że odpowiedzialność ponosi zarówno oskarżony jak i jego doradcy więc od winy się nie wymiga. Pewnie przyjdzie mu słono za to zapłacić. Tu nie chodzi też tylko o kasę bo wiadomo że Ronaldo ma jej pod dostatkiem. Fani Realu podobno ostro po nim jadą zaś klub stara się na wszelkie sposoby żeby przy okazji tej afery przedstawiany był nie jako piłkarz Realu Madryt tylko portugalii. Wstydzą się go. Cristiano nie ma podobno nic na sumieniu o czeka na rozprawę w tej sprawie ale jest zawiedziony postawą klubu.
» 16 czerwca 2017, 10:28 #12
CoachMark: Żółci tysiąc. Ja bym szukał alternatywy i tyle.
» 16 czerwca 2017, 09:59 #11
Rakusz: W takim wypadku zacząłbym romansować z Lacazette. Pewnie przyszedłby za połowę tej kwoty. Zostałoby trochę szmalu na lewego obrońce.
» 16 czerwca 2017, 09:58 #10
brylantowy: Ja całkowicie popieram zdanie kolegów moich ze strony. Proszę was kochani 80 baniek za zawodnika rezerwowego, wiem wiem co powiecie, 20 goli, stosunek minut do boiska lepszy od nie jednego. Ale patrząc obiektywnie wie wiemy i nie zakładajmy z góry, że będzie to zawodnik, który tak szybko zaaklimatyzuje się i w pierwszym sezonie strzeli dla nas 20 albo i więcej. Obserwowałem go w Juve, dużo dało mu to do pewności siebie i do rozwoju kariery. Kibicuje mu, i chciałbym, żeby był naprawdę dobrym graczem. Ale skoro Real chcę za rezerwowego 80 baniek, To my za Davida powinniśmy co najmniej 120 baniek wołać, dlaczego tylko nasz klub ma być w dupę kopany co roku i przepłacać za zawodników. Europejskie kluby już się nauczyły, że jak MU chcę ktoś to przepłaca nawet 30 do 50 baniek. Skoro stać na dobrych zawodników. Pokażmy, że umiemy też sprzedać drogo. Ale wierze, że David z nami zostanie. Wracając jednak do wątku napastnika w naszym klubie. Najchętniej i to takie moje ciche marzenie zobaczyć tutaj Harrego Kane jest to kompletny napastnik ograny w naszej lidze, perspektywiczny, dosyć młody, świetnie czyta pole gry, ma to coś co powinien mieć każdy snajper umie się dogadać z kolegami i piłka go kocha. Ale prędzej wyciągniemy Bolta o ile go dogonimy niż jego od Totków.
» 16 czerwca 2017, 09:49 #9
walentos: Lukaku do wyjęcia za 90 milionów funtów. Chelsea nie chce tyle zapłacić. Nie zastanawiać się tylko wyciągać kase i rozmawiać z zawodnikiem o przejściu do nas.
» 16 czerwca 2017, 09:46 #8
matizek92: zapertinio16 - a Everton chce za Lukaku więcej (100 mln) niż tyle za ile sprzedaliśmy CR7 do Realu...Rynek się zmienił, teraz takie pieniądze to norma. Co śmieszniejsze, to dziś te pieniądze nie mają znaczenia, bo za normalnego grajka 100 wołają :D
» 16 czerwca 2017, 09:45 #7
Spadkobierca: Te kilkadziesiąt dorzuconych baniek za Lukaku to cena za piłkarza ogranego już w Premier League, dobrze zbudowanego piłkarza. Swoją drogą, że rynek to po prostu komediodramat.
» 16 czerwca 2017, 15:39 #6
zapertinio16: chcą za Morate tyle za ile my im sprzedaliśmy CR7... To jest kpina. Powinniśmy zmienić "obiekt westchnień" i postarać się o kogoś innego jak np. Icardi, Lacazette czy Lukaku.
» 16 czerwca 2017, 09:42 #5
Devil78: Co jak co, ale Morata 80 baniek ? W życiu ! Za 80 to można Jamesa i Moratę w pakiecie co najwyżej kupić.

Dla mnie United powinni zakończyć starania o niego.
» 16 czerwca 2017, 09:33 #4
Spadkobierca: 80 mln za rezerwowego to po prostu kpina. Jeśli klub go kupi to można się tylko i wyłącznie rozpłakać.
» 16 czerwca 2017, 15:38 #3
vieeeri: Nie zdziwię się jeżeli ta saga będzie trwała albo przez najbliższych kilka tygodni albo Mou po prostu zaprzestanie starań o Morate. Dymamy Real na kasę chcąc zatrzymać De Gee wiec nie ma się co dziwić ze Real w odwecie chce nas wydoić i wola takie kwoty o których wspomniano w artykule
» 16 czerwca 2017, 09:33 #2
Spadkobierca: Bez obaw, teraz wszystkie kluby widząc rozrzutność Manchesteru United będzie dymał Czerwone Diabły bez wazeliny.
» 16 czerwca 2017, 15:37 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.