Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: Zlatan od 30 czerwca wolnym zawodnikiem

» 9 czerwca 2017, 18:00 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Manchester United potwierdził, że kontrakt Zlatana Ibrahimovicia, który wygasa 30 czerwca, nie zostanie przedłużony. Wynika to z oficjalnej listy piłkarzy opublikowanej przez Premier League.
Oficjalnie: Zlatan od 30 czerwca wolnym zawodnikiem
» Manchester United potwierdził, że kontrakt Zlatana Ibrahimovicia, który wygasa 30 czerwca, nie zostanie przedłużony. Wynika to z oficjalnej listy piłkarzy opublikowanej przez Premier League. Zestawienie potwierdziło krążące od dłuższego czasu plotki o tym, iż były reprezentant Szwecji nie będzie kontynuował swojej kariery na Old Trafford.
Zestawienie graczy z obowiązującymi kontraktami potwierdziło krążące od dłuższego czasu plotki o tym, iż były reprezentant Szwecji nie będzie kontynuował swojej kariery na Old Trafford.

Zlatan Ibrahimović z powodu kontuzji więzadeł krzyżowych pozostanie poza grą do 2018 roku.

Priorytetem transferowym Manchesteru United po decyzji w sprawie Ibrahimovicia ma być sprowadzenie Alvaro Moraty z Realu Madryt.


TAGI


« Poprzedni news
Rooney wypełni swój kontrakt z United do końca?
Następny news »
Telegraph: Morata zgodził się na transfer do United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (143)


Militen: Lindelof oficjalka
» 10 czerwca 2017, 22:26 #142
Fierek27: Masz linka ?
» 10 czerwca 2017, 22:34 #141
Pietryno: REDS AGREE TRANSFER FOR VICTOR LINDELOF

Manchester United is pleased to announce that it has reached agreement with Benfica for the transfer of Victor Lindelof, subject to a medical examination, international clearance and personal terms.

A further announcement will be made once the transfer is complete.
» 10 czerwca 2017, 22:35 #140
rizx: jest na Facebooku potwierdzenie na stronie United
» 10 czerwca 2017, 22:36 #139
GUESSWHOISBACK: na transfermarkt juz jest, 35 mln euro
» 11 czerwca 2017, 00:38 #138
GUESSWHOISBACK: Alexis Sanchez w city
» 10 czerwca 2017, 22:24 #137
rizx: a skąd niby taka informacja?
» 10 czerwca 2017, 22:26 #136
GUESSWHOISBACK: z pewnego źródła
» 11 czerwca 2017, 00:38 #135
pawelisto2: Lindelof oficjalnie przechodzi testy medyczne w Manchesterze.
» 10 czerwca 2017, 22:10 #134
EmilCioran: "Marca" podaje że Ibra przejdzie do Los Angeles Galaxy.
» 10 czerwca 2017, 21:50 #133
osero: youtube.com/watch?v=ea1kPKkch8o
w tym sezonie juz w europie ?
» 10 czerwca 2017, 21:05 #132
pawelisto2: A to Miki jest kapitanem w Armenii, nie wiedziałem, ale fajnie widzieć naszych zawodników w takiej roli w swoich reprezentacjach.
» 10 czerwca 2017, 20:46 #131
Sideswipe: Zerkałeś na ten mecz czasem? Jak sobie Henio radzi?
» 10 czerwca 2017, 22:37 #130
Corey23: Ten Hart to już się do niczego nie nadaje. Takie strzały z wolnego to Kuszczak by wyjął.
» 10 czerwca 2017, 20:20 #129
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.06.2017 18:53

Ale ci Anglicy są drewniani, aż żal patrzeć momentami.
Może ktoś kto się zna mi powiedzieć jak z kopaniem piłki słabszą, lewą nogą u Moraty?
» 10 czerwca 2017, 18:52 #128
GUESSWHOISBACK: Czasem mu nie zejdzie
» 10 czerwca 2017, 22:07 #127
Sideswipe: czego w "ktoś kto się zna" nie rozumiesz prawilniak :D Jak będę chciał coś wiedzieć o Legii to się zgłoszę
» 10 czerwca 2017, 22:35 #126
GUESSWHOISBACK: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2017 00:51

Niewazne jak gra lewa noga wazne ze musza go kupic bo innego napastnika nie ma, zaden mbappe, lukaku czy harry kane.
» 11 czerwca 2017, 00:51 #125
PanWolodyjowski: Nie wiem, czemu selekcjoner wystawia Rashforda na prawym skrzydle, kompletnie się tam nie odnajduje. Tak samo w klubie.

Powinien grać w ataku mając koło siebie zawodnika, który jest w stanie i rozegrać piłkę i strzelać bramki. Takim zawodnikiem był Rooney kilka lat temu. W tej chwili takimi piłkarzami są między innymi Griezmann,Sanchez,Messi,Ronaldo,Mertens,Firmino itd. Niestety wszyscy poza naszym zasięgiem.
» 10 czerwca 2017, 18:51 #124
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.06.2017 18:44

Kazdy psioczy na Morate bo przeciez to rezerwowy Realu ale niestety prawda jest taka ze on ma cos ze Zlatana ( oczywiscie nie mowie tutaj ze w 100%) ale widzialem nieraz na filmikach jego gre potrafi przytrzymac pilke , zastawic sie dobrze, ma dobra technike, jest wysoki dobrze gra glowa i mysle ze to mu duzo da w Premier League i nie bedzie pionkiem takim jak sie niektorym wydaje :) Stanie sie u nas podstawowym napastnikiem i jestem tego pewny ze Mou zrobi z niego Killera .
» 10 czerwca 2017, 18:43 #123
mario93: Zgadzam się, ale wątek ze jest rezerwowym pojawia sie często w związku z cena i powinno to mieć wpływ przy negocjacjach
» 10 czerwca 2017, 19:55 #122
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.06.2017 15:47

-----
» 10 czerwca 2017, 15:47 #121
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.06.2017 15:53

I znowu się zaczynają narzekania że nie mamy skrzydłowych. Otóż jeśli Mourinho zamierza budować zespół w oparciu o system 4-3-3 którym wygraliśmy finał Ligi Europy to priorytetem powinno być pozyskanie defensywnego pomocnika. W linii ataku będzie miejsce tylko dla trzech zawodników a jedno z nich na środku zajmie Morata. W takim wypadku na flankach mogą grać: Miki, Mata, Rashford, Martial i Lingard. Na dwie pozycje aż pięciu graczy więc rywalizacja o miejsce w składzie będzie wystarczająca. Miki i Mata to gracze kreatywni którzy trzymają piłkę blisko nogi, dobrze dryblują i potrafią precyzyjnie dośrodkować piłkę. Rasford, Martial to przebojowi szybkościowcy którzy mogą też od czasu do czasu zagrać na szpicy. Należy pamiętać że są to młodzi gracze którzy muszą dostawać minuty żeby się rozwiajać. Jest jeszcze Lingard który dostał nowy kontrakt i też swoje zagrać będzie musiał. Więc kogo wy tam jeszcze chcecie wepchnąć? Trzeba kupić pomocnika albo nawet dwóch bo jak na razie mamy Pogbę i Herrere a do tańca jest potrzebny trzeci klasowy rozgrywający bo nie możemy przecież grać drętwym technicznie Fellainim. Mi się marzy Fabinho oraz Matic. Niech przyjdą obaj i niech będą rotacje oraz rywalizacja o podstawowy skład bo tak to powinno funkcjonować w wielkim klubie. Pogba i Herrera mają ogromny potencjał w ofensywie i muszą mieć obok siebie gościa który im zabezpieczy tyły. Do obrony przyjdzie Lindelof. Na lewej obronie może grać Darmian albo Rojo jeśi nie przyjdzie nikt lepszy. Valencia powinien dostać opaskę kapitańską. Przykładowy skład:


Miki -------------- Morata ------------ Mata

--------- Pogba -------------- Herrera --------
----------------------- Matic -----------------------

Darmian - Lindelof - Bailly - Valencia

---------------------- De Gea ----------------------


Na papierze wygląda to obiecująco. Kreatywne skrzydła, wysoki napastnik na którego będą szły wrzutki, dobrze zbalansowany środek pola, solidna obrona i kozak na bramce.
» 10 czerwca 2017, 15:46 #120
dawidlp92: 4-3-3 jak najbardziej ... tylko na skrzydłach potrzeba szybkości i dośrodkowań więc chociaż na prawe takiego Coste/Moure
» 10 czerwca 2017, 16:13 #119
EmilCioran: Mata się nie nadaje na skrzydło. Gra tam co najwyżej poprawnie, a i tak wielokrotnie wchodzi do środka, często robiąc niepotrzebne zamieszanie. Mikiego to bronią jedynie liczby bo gra to już nie bardzo. Na palcach jednej ręki policzyłbym jego bardzo dobre mecze, a większość była zwyczajnie słaba. To są twoi podstawowi skrzydłowi?
» 10 czerwca 2017, 16:51 #118
Sideswipe: Jedni się fascynują Rooneyem, inni Jamesem, a Matias ma swojego Darmiana :D
» 10 czerwca 2017, 17:24 #117
GunneRO: A co do Moraty to Real sprzedaje rezerwowego za 73 mln a chce kupić De Gee, filar drużyny za połowę tego najlepiej. Wstydu trzeba nie mieć. Jak oni krzyczą 73 za REZERWOWEGO, to United powinno zarządzać ze 120 za Davida.
» 10 czerwca 2017, 13:20 #116
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.06.2017 14:17

A mnie śmieszy taki podział zawodników że jak ktoś jest rezerwowym to jest słaby i nie może dużo kosztować. Jeśli ktoś ogląda mecze Realu to widzi że Benzema który jest tym podstawowym robi za rozgrywającego a prawdziwym napastnikiem jest tam Ronaldo który schodzi ze skrzydła w pole karne. Benzema godzi się na rolę pomagiera i robi mu miejsce dlatego on gra a nie Morata który jest bardziej łapczywy na gole i gdyby występował razem z Crisem to by sobie wzajemnie przeszkadzali przy dośrodkowaniach. Jednak w prawie każdym innym zespole który gra normalnymi skrzydłowymi Morata byłby podstawowym napastnikiem bo swoją rolę spełnia gdyż chce zdobywać gole. Po prostu nie pasuje do koncepcji gry Realu która jest dostosowana pod najwięszą gwiazdę - Ronaldo. Natomiast do naszego zespołu powinien się wpasować bez problemu bo u nas jest prosta gra oparta na wrzutkach.
» 10 czerwca 2017, 14:14 #115
Sideswipe: Prosta gra oparta na wrzutkach :D Przez cały sezon goli z dośrodkowań to chyba zdobyliśmy 5...
» 10 czerwca 2017, 14:46 #114
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.06.2017 14:55

Zlatan mnóstwo goli strzelił głową. Potem gdy go zabrakło to nie było na kogo wrzucać bo Rashford nie jest za wysoki i słabo się ustawia do dośrodkowań.
» 10 czerwca 2017, 14:54 #113
vanderToki: Ibrahimović strzelił głową całych siedem bramek (Charity Shield, cztery w lidze, jedna z Zorią i finał League Cup), rzeczywiście mnóstwo.

Swoją drogą, nie wiem, czy już o tym pisałem, a powinienem: odszczekuję swoje jesienne tytułowanie Ibrahimovicia z przekąsem "Gwarancją Co Najmniej Trzydziestu Goli" czy jak to szło, bo gdyby nie kontuzja, to by tyle trafień najpewniej osiągnął, i tak dojechał do dwudziestu ośmiu.
» 10 czerwca 2017, 16:35 #112
GunneRO: Ciekawostka-Bakayoko na testach w Chelsea.
» 10 czerwca 2017, 13:09 #111
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.06.2017 13:05

realmadryt.pl/index.php?co=aktualnosci&id=69233

Ciekawe co mają do powiedzenia teraz :)
» 10 czerwca 2017, 13:05 #110
PanWolodyjowski: Skrzydłowi potrzebni na gwałt, nie mamy prawie w ogóle skrzydłowych. Co robi United? Szuka wzmocnień na każdej innej pozycji, niż skrzydło. I znowu na skrzydłach grać będzie Lingard i piłkarze z innych pozycji.

Super
» 10 czerwca 2017, 12:48 #109
RedRevolta: Spokojnie, perisić nadchodzi lek na nasze skrzydła za ponad 50mln xd
» 10 czerwca 2017, 12:55 #108
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.06.2017 14:19

Mata, Miki, Lingard, Rashford, Martial.
» 10 czerwca 2017, 14:19 #107
RedRevolta: Z tych wszystkich co wymieniłeś jedynie Martial i Miki to typowi skrzydłowi, o lingardzie sie nie wypowiadam, Mata Rashford to doczepiani skrzydłowi, sezon + lm, wystarczy jedna kontuzja przec cały sezon wymienionej dwójki + może Mata i leżymy.
» 10 czerwca 2017, 14:52 #106
Adrian0007: Matko boska . Zobacz ile jeszcze czasu zostało do zakończenia okienka transferowego człowieku ... A po drugie to skąd wiesz że nie szukamy żadnych wzmocnień na skrzydła? To że czegoś nie ma w mediach nie znaczy że tak naprawdę Ed nie szuka wzmocnień na skrzydle ...
» 10 czerwca 2017, 15:06 #105
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.06.2017 15:11

Rashford i Martial to są napastnicy.
Mata i Miki ofensywni pomocnicy.
A Lingard to skrzydłowy.

Jednak w dzisiejszym futbolu piłkarze ofensywni grają na wielu pozycjach bo liczy się uniwersalność. Chyba sam przyznasz że taki Rashford czy Mata dzadzą na flance więcej niż typowy skrzydłowy Lingard? Jak ktoś jest dobry to poradzi sobie gdziekolwiek go trener ustawi.
» 10 czerwca 2017, 15:10 #104
RedRevolta: Pewnie jak dojdzie ten Morata to będą się wymieniać pozycjami na skrzydle i w ataku, Marcus jest jeszcze młody i jedyna pozycja na jakiej sobie radzi najlepiej to 9, więc nie ma co go postrzegać jako skrzydłowego, oczywiśćie zagra tam jeśli trzeba ale to nie będzie to, Macie prakuje szybkości i tylko to go czyni słabym na tej pozycji.
» 10 czerwca 2017, 15:23 #103
GUESSWHOISBACK: I bedzie klauzula w kontrakcie ze po 2 latach moze wrocic do Realu za 50mln euro haha
» 10 czerwca 2017, 11:53 #102
is200second: Te hala dzieci naprawde nie doceniaja swoich pilkarzy. Ale Real sie przejedzie kiedys na tej swojej pyszalkowatosci.

Morata+James+Douglas Costa. Odpuscic sobie tego calego Mbappe bo mamy rownie dobrego Martiala.
To jest grajek ktory nabil statystyk bo wlodarze wyczuli ze to jest perla biznesowa i poniekad gra byla pod niego ustawiana. Co oczywiscie nie ujmuje jego talentowi w wieku 18 lat, tylko ze nie za ponad 100 mln. Szanujmy sie.
» 10 czerwca 2017, 10:53 #101
Krystiano98: Wiedzieliście, że Dong Fangzhuo grał u nas a później w Legii? :P
» 10 czerwca 2017, 10:46 #100
kondzik: Dopiero teraz to odkryłeś ??
» 10 czerwca 2017, 11:22 #99
Krystiano98: tak xd
» 10 czerwca 2017, 11:47 #98
sk8bob: Możecie sie śmiac ale miałem dzisiaj sen w którym rozmawiałem z ibra... Był on ostro wkurzony ta informacja ale powiedziałem mu ze jesli solidnie bedzie trenował i dochodził do siebie po kontuzji to w styczniu ManUtd podpisze z nim nowy kontrakt :)
» 10 czerwca 2017, 10:45 #97
Krystiano98: taki uj, on nie podpisze, tobie na złość xd
» 10 czerwca 2017, 10:47 #96
is200second: Dobre dobre xD
» 10 czerwca 2017, 10:56 #95
karreem: Pewnie zdecydowały bardzo wysokie koszty kontraktu Zlatana i niepewność co do terminu powrotu do gry w przyszłym sezonie, także ew. powrót do dawnej formy po tak ciężkiej kontuzji w tym wieku to również wielka niewiadoma.
» 10 czerwca 2017, 10:01 #94
blekitnyorzel: Za ten sam diabelski charakter powinien być dalej nasz!! Wykończeniem, wolą walki przywrócił to czego United brakowało! Przybył Król i odchodzi jak zawsze w blasku!!
» 10 czerwca 2017, 09:29 #93
adski87: Co za kretyni zdecydowali o nie przedluzeniu kontraktu z Ibra...rece opadaja...
» 10 czerwca 2017, 09:05 #92
Sideswipe: Może sam się nie zdecydował? On też jest kretynem? Myślisz trochę?
» 10 czerwca 2017, 09:34 #91
jassaj: No bo Ibra to pokorny człowiek, przywiązany do barw, bo to kolejno Malmoe,Ajax,Juve,Inter,Barca,Milan,PSG go wyrzucały a on chciał zostać legendą i dożyć spokojnej starości w każdym z tych klubów.... To jest Zlatan to było pewne że nie zostanie dłużej niż rok czy 2, primo wiek, secundo jego charakter. I o ile uważam, że gdyby nie kontuzja to zostałby jeszcze rok, postarał się o tą PL i wtedy poszedł sobie gdzieś klepać ogórów i robić z nich jaja, że są amatorami o tyle, jeżeli facet nie chciał dymać klubu na tygodniówki z niepewną wizja przyszłości to trzeba powiedzieć, że ma Zlatan charakter
Ale fenomenem jest to, abstrahując od twojego komentarza, że połowa DP chciała się go pozbyć juz gdzieś w grudniu, toż to stary dziad co drepta po boisku i blokuje Rashforda a od momentu kontuzji a szczególnie od wczoraj, jak poszła oficjalka wszyscy nie mogą przeboleć, że taki człowiek od nas odchodzi :D kochane DP
» 10 czerwca 2017, 10:29 #90
atos1987: Piszcie co chcecie ale żeby nie ten emeryt egoista itd to byśmy byli w czarnej d**ie w tym sezonie.
Kiedy złapał kontuzję wiedziałem że to już koniec Zlatana w United. Wielka szkoda bo ten piłkarz jest fenomenalny i liczyłem że te 2 sezony będzie u nas grał.
Co do Moraty to ciężko jest cokolwiek powiedzieć. W Juve grał i strzelał , w Realu mimo że rezerwowy to też jednak tych bramek nastrzelał. Jednak jak wiemy BPL jest dla wielu z pozoru dobrych zawodników dużym skokiem , dlatego nie umiem powiedzieć czy Morata godnie zastąpi nam Zlatana.
» 10 czerwca 2017, 08:46 #89
emil1986x: De Gea
Valncia Baily Kean/szwed Rose/Mendy
Herrera Matic/Fabinho Pogba
Mikhitaryan Morata James/Costa
» 10 czerwca 2017, 08:40 #88
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.06.2017 03:46

De Gea
Baily Lindelof Rojo
Fabinho
Valencia Herrera Pogba Perisic
Morata Belotti

Co sądzicie?:P
» 10 czerwca 2017, 03:46 #87
bedajaja: Mou i 3-5-2 zapomnij
» 10 czerwca 2017, 08:18 #86
Krystiano98: Słabe skrzydła. Valencia na PO sobie radzi świetnie. Ale w ofensywie nie ma do zaoferowania choćby tyle, co Mkhitarian. Chociaż w przeciwieństwie do Ormianina, jest w stabilnej formie.
» 10 czerwca 2017, 10:35 #85
pszemuh: Można go lubić, można go nie lubić za wybujałe ego ( czy też specyficzny charakter) ale trzeba oddać że piłkarz znakomity i sprawdził się w najtrudniejszej lidze, strzelił trochę bramek.

No cóż, należy go pożegnać i podziękować za te bramki.

Pozdrawiam
» 10 czerwca 2017, 02:49 #84
GUESSWHOISBACK: Wolny to on jest juz od dawna ale przynajmniej był dobry technicznie
» 10 czerwca 2017, 02:45 #83
jassaj: A ja się zastanawiam co z Sanchezem- był bum, były ploty o United, Juve, Chelsea nawet Bayernie a teraz ucichło. Czyżby Wenger go czymś przekonał? Dziwie się bo przecież wszelkie przesłanki, żeby Chiliczyk uciekał z Londynu się spełniły- brak LM, pozostanie Wengera. Ciekaw jestem, czy Alexis poprostu załatwia transfer na cichacza czy jednak wystarczyło żeby Papcio sięgnął do portfela i tym samym udobruchał Sancheza. Bo przecież gdyby zaistniała taka opcja to wydaje mi się, że Sanchez byłby dużo dużo lepszym rozwiązaniem od Perisicia dajmy na to a cena mogłaby być podobna z tą spekulowaną za Chorwata bo kontrakt się kończy
» 10 czerwca 2017, 01:57 #82
bedajaja: a może w kontrakcie nowym zapisane obietnice że Arsenal musi się realnie wzmocnić żeby się bić o najwyższe cele, przecież jak już do Barcy przechodził było głośno że dla niego nie najważniejsza jest kasa, nie chce mi się wierzyć że uda Arsenalowi się kupić Mbapee, ale czyta się że mają 150 baniek do wydania + kasa z transferów, można lubić albo nie lubić Arsenalu ale za takie pieniądze da się porządnie wzmocnić skład, mogą być silni w przyszłym sezonie, to mogło Alexisa i Oezila przekonać.
» 10 czerwca 2017, 08:38 #81
jassaj: No niby tak ale jednak wydawało mi się, że Alexis będzie chciał zmienić klub, te ironiczne uśmieszki, te coraz większe dysproporcje, wysyłanie przez Wengera na ławke. No otoczka była taka, że panowie się nie lubią a Alexis już się pakował po 2meczu z Bayernem
A co do szans Arsenalu,może i masz racje ale bez zbędnej ironii i przekąsu- no jednak historia już nauczyła, że w Arsenalu zawsze wielkie nadzieje a potem wszystko spala na panewce. Z wielkich transferów robi się paru juniorów, z mistrzostwa to kultowe 4 miejsce, kibice mówią- Wenger out, po czym ten wygrywa FA Cup i dostaje kontrakt, 1 połowa sezonu jest w ich wykonaniu zawsze dosyć dobra, potem na przełomie lutego i marca wszystko się sypie i koło się zamyka. Więc no sory, nawet troszke lubie Arsenal mimo, że rywale ale życie mnie nauczyło, żeby już podchodzić do nich z dystansem, już mam w głowie wypowiedz Wengera za jakieś 3-4 lata, że już miał Mbappe w składzie ale coś tam i on wiedział że to nowy Ronaldo ale coś tam i wgl to ja już wiedziałem 30 lat temu, że Ronaldo z Messim będą geniuszami ale coś tam
» 10 czerwca 2017, 10:22 #80
bedajaja: wiesz, do tej pory tak było z tymi transferami u nich jak mówisz bo było top 4 była LM i kasa się zgadzała, teraz jest nie co inaczej, my tak tego nie odczuliśmy, ale taki Milan, kilka lat bez LM i żeby nie Chińczycy nadal biłby się o miejsca 5-8 w lidze. Arsenal nie może sobie na to pozwolić, temu jestem pewny że będą te głośne transfery do nich, możne nie Mbapee bo już się słyszy że ma zostać w Monaco, ale taki Laccazette, Mendy czy ktoś ich pokroju jak najbardziej może przyjść
» 10 czerwca 2017, 11:16 #79
Kilerek7: Każdy wielki zespół musi mieć lidera, za którym pójdzie reszta, taki był kiedyś Ronaldo, potem RvP, a teraz był Ibra, pytanie kto teraz ma ciągnąć całe MU? Być tą największą gwiazdą? Morata? Belotti? Jakoś tego nie widzę, chyba Pogba bo kto? Ale on jest jeszcze za dziecinny. Odejdzie Rooney, Ibra i nie ma lidera. Ten Griezmann byłby jeszcze jakimś strzałem jakości, a tak mam wrażenie, że zbieramy znowu średnich graczy. Ja nie czuje tych wzmocnień jak narazie, nie wiem jak wy.
» 10 czerwca 2017, 00:05 #78
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.06.2017 00:23

Pogba i Herrera pociągną ten wózek bo oni kochają Manchester i dla nich gra w United znaczy bardzo wiele.
» 10 czerwca 2017, 00:22 #77
walentos: No ja też nie, może dlatego że okienko jeszcze zamknięte ?

Tak serio to nie panikuj. Jeszcze Mou rozklepie ten Real w Superpucharze.
» 10 czerwca 2017, 00:43 #76
Veggie: Szczerze mówiąc to wolałbym już, żeby Rashford grał na napadzie na zmianę z Martialem, niż sprowadzać Moratę. Z drugiej jednak strony rozumiem Jose, bo to mogłoby się okazać zbyt ryzykowne. Patrząc obiektywnie to z tych najbardziej realnych "9" na rynku chyba nie ma lepszej opcji dla nas (szkoda, że Griezmann nie wypalił). Jeśli Jose ma pomysł na Moratę (a jestem przekonany, że tak jest) to jak najbardziej, tylko niech gra na dziewiątce, bo na skrzydło to my potrzebujemy kogoś innego. Gość ma dobre warunki fizyczne, technika też niczego sobie, więc da radę. Co do kwoty transferu to się nie wypowiadam, bo do takich kwot już się przyzwyczaiłem i nic mnie chyba już nie zdziwi.
Liczę mocno na transfer Lindelofa, bo coś czuję, że to będzie dobry ruch, tak jak w przypadku Baillyego. Martwi mnie tylko, że nie szukamy nikogo na prawe skrzydło. Priorytetem powinien być Douglas Costa, zanim Juve sprzątnie nam go sprzed nosa. Wtedy Miki mógłby grać na "10", bo tam się jednak najlepiej spisuje.
» 10 czerwca 2017, 01:06 #75
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.06.2017 01:27

Dziwne, że okno nie otwiera się od czerwca, bo największe kluby zaklepują piłkarzy właśnie teraz, a w Lipcu tylko będą się sypać oficjalki. Co do Moraty, to mam przeczucie, że Jose chce zagrać dwójką napastników, dlatego może przyjść Belotti, ewentualnie 433, gdzie Morata byłby skrzydłowym, ale wątpię. Zapomnijcie o Douglasie Coście, jak przyjść ma przecież Perisić.
» 10 czerwca 2017, 01:25 #74
MatiasXD: Żaden Belotti! Rashford musi się rozwijać a Makaroniarz by mu zabrał cenne minuty.
» 10 czerwca 2017, 01:57 #73
pszemuh: Dlaczego sądzisz że Paul za dziecinny?
Bo wrzuca jakieś filmiki śmieszne do sieci?
Niech wrzuca co chce, wg mnie na boisku klasę pokazuje.
Gdyby nie jego słupki czy poprzeczki oraz gdyby koledzy wykończyli jego wiele znakomitych podań każdy by piał z zachwytu.
Pozdrawiam
» 10 czerwca 2017, 02:53 #72
padre: nie będą go zatrudniali od początku sezonu, ale użyczą centrum treningowego do rehabilitacji - ten deal jest bardzo fair - jak wróci w pełni sił to dostanie znowu 300k tygodniowo. Niech wszyscy hejterzy się zastanowią co jeśli Zlatan wróci np. bez formy i bez motywacji - do końca sezonu ławka/rezerwy, a kontrakt spłacać trzeba. Biznesowo jak i sportowo to nie ma sensu.
» 10 czerwca 2017, 00:00 #71
walentos: Dokładnie takie jest stanowisko klubu i tak potwierdził częsciowo jego agent. W dodatku Agent powiedział że Ibra na 100% zostanie w Europie a kto inny będzie mu w stanie zagwarantować takie zarobki? My, PSG, Bayern, odpowiedzcie sobie gdzie najpewniej trafi. Tyle w temacie.
» 10 czerwca 2017, 00:42 #70
jassaj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.06.2017 02:07

A dla mnie to bez sensu- gdyby miał zostać to podpisałby kontrakt i zrezygnował z tygodniówki ewentualnie- w takim przypadku jak piszecie to utrzymuje się niezdrowe prowizorium, kiedy Zlatan bez kontraktu tak właściwie jest niewiadomą- albo podpisze albo nie. Moim zdaniem jakaś uprzejmość ze strony United może być, mogą mu zapewnić rehabilitacje albo treningi z zespołem w dalszej fazie kuracji ale jakotako Zlatan już czerwonej koszulki nie założy- ogarnie się a pensje to mu dadzą- czy to w USA co wydaje mi się bardzo prawdopodobne czy to w Chinach. Zresztą, gdyby był taki pomysł z pozostaniem Zlatana to strony raczej by o tym poinformowały- po co robić tajemnice, przecież to nie jest jakieś top secret
Przecież to nawet niezdrowe dla klubu-wiadomo dżentelmeńskie porozumienie ale czy w dzisiejszych czasach jakieś szanujące się przedsiębiorstwo ufa bezwarunkowo dżentelmeńskim porozumieniom, nie zabezpieczając się w żaden sposób?
A tak jak pisałem niżej (powtórze się bo na tele narobiłem błędów i jakieś chińskie znaczki się popojawiały zamiast polskich znaków) dlaczego opcją miałby też nie być Milan- to jeszcze do wielu nie dociera- ale tam też mu dadzą zarobić a taki wracający gwiazdor na 1 sezon powrotu do świetności, nawet na pół roku, nawet marketingowo to byłoby dla Milanu coś. Milan miałby gwiazde, Ibra by ich pokrzepił, pare bramek by załadował, urobiłby grunt pod coś nowego, miałby role zbliżoną do nas, troche przejściowa prowizorka ale paradoksalnie jaka skuteczna
» 10 czerwca 2017, 02:05 #69
Kilerek7: Miał być Griezmann i Ibra, a będzie pewnie Perisić i Morata, nie zrozumcie mnie źle, ale lepiej to nie wygląda.
» 9 czerwca 2017, 23:56 #68
walentos: Co to za porównanie ? Ibra by grał a Morata grzał ławę ? Piszesz o dwóch 9
» 10 czerwca 2017, 09:15 #67
Krystiano98: Walentos, wypij kawe
Jakby był Ibra, to by nie było Moraty
Griezmann grałby sobie na prawej stronie ataku
» 10 czerwca 2017, 10:48 #66
walentos: Oj późno było i źle przeczytałem :) rzeczywiście chodziło o Griezmanna zamiast Moraty. Niestety ale Griezmann na prawym skrzydle rozegrał moze 2 mecze. Jego miejsce jest na szpicy lub zaraz za napastnikiem.
» 10 czerwca 2017, 12:06 #65
Krystiano98: Przecież przeczytałeś o 9:15, więc chyba wcześnie ;) Nieźle cie wczoraj torkło :D
» 10 czerwca 2017, 14:40 #64
Gallacher: Andora 1-0 Węgry,ale jaja :D liczę na jutrzejszy mecz gdzie Szkoci ograją Anglików.Kibicuję Szkotom od 2002 roku.
» 9 czerwca 2017, 23:53 #63
Klimaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.06.2017 23:48

Nie dziwi mnie takie zachowanie klubu - tak naprawdę chodzi tutaj tylko o wysoką tygodniówkę. Ibra i tak ma zezwolenie od klubu na używanie ośrodka Carrington. Na pewno będą monitorować jego stan i być może jak wróci to zdrowia i meczowej dyspozycji podpisze z nami półroczną umowę.
» 9 czerwca 2017, 23:47 #62
Kilerek7: Powiem tak, jeśli za niego przyjdzie tylko Morata to będę zawiedziony, jeśli jednak przyjdzie też Belotti, wtedy będzie to wyglądało dobrze. W każdym razie abstrachując już od transferów, szkoda, że MU nie chce dać szansy Ibrze, ta kontuzja to jakiś totalny pech, chłop nie tylko strzelał gole, ale stał się wzorem dla młodych, swoistym liderem, jego charyzma i charakter dały bardzo dużo i chciałbym by został w MU, jego organizm jest fenomenalny i napewno szybko się wykuruje. Kawał z Ibry chłopa jak i człowieka i ani Morata ani Belotti go nie zastąpią, ok może strzelą gole, ale taką klasą piłkarską nigdy nie będą. Zlatan to jest gość poprostu, aż trudno będzie mi wyobrazić sobie 9 tkę bez jego nazwiska. Dawno nie byłem tak smutny po odejściu gracza, chyba tylko po Beckhamie.
» 9 czerwca 2017, 23:39 #61
MatiasXD: Nie mogą przyjść obaj bo to zablokowałoby rozwój Rashforda.
» 10 czerwca 2017, 00:26 #60
walentos: Obaj nie przyjdą tego lata, nie ma szans. To są dwie typowe 9 i nie zmieścimy ich obu w kadrze mając jeszcze Martiala Rashforda i Rooneya. Latem spodziewajmy się skrzydłowych. Co do napastników to prędzej upatrywałbym Griezmanna zimą, on potrafi grać za napastnikiem i będzie świetnym uzupełnieniem na decydującą fazę sezonu.
» 10 czerwca 2017, 00:47 #59
Foryc90: Gratuluje ludziom odpowiedzialnym za transfery w MU. Jak można nie przedłużyc kontraktu z takim zawodnikiem mimo że bedzie gotowy dopiero do gry w okolicach stycznia wtedy by się na pewno przydał nie raz nie dwa...Ale po co lepiej oddać jednego z najlepszych napastników i bić się o 7 lokate w PremierShip i odpaść w Champion League po fazie grupowej. Ciekawe kogo teraz sprowadza kto godnie go zastąpi bo jak na razie z transferami nic nie wypala a trzeba mocno wzmocnić drużyne żeby się o coś bić w nastepnym sezonie...
» 9 czerwca 2017, 23:38 #58
Foryc90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.06.2017 23:39

.....
» 9 czerwca 2017, 23:36 #57
Marcel97: Wielka szkoda ze tak kończy się jego kariera na Old Trafford. Jestem zawiedziony szefostwem United, ze potraktowali go w ten sposob. Wydaje mi się ze Zlatan chciał zostac, i szkoda ze tak się nie stalo. Ale cóż, trzeba zyczyc powodzenia w dalszej karierze, bo podobno ma dużo ofert z Europy. Wydaje mi się ze zagra dla Napoli, bo sam kiedyś mówił ze chciałby zakończyć tam karierę... Powodzenia Ibracadabra!!
» 9 czerwca 2017, 23:27 #56
jaratkow: Mam bardzo podobne odczucia. Choć z drugiej strony... do chwili kontuzji Zlatan ani razu nie xadeklarował woli pozostania....
» 10 czerwca 2017, 05:54 #55
welllone: Może być wolnym strzelcem do połowy sezonu i przyjść do nas jak się wykuruje ;)
» 9 czerwca 2017, 23:11 #54
is200second: Co ten Mou kombinuje. Morata+ Belotti? 4_4_2?

No ale jak ma wygladac czworka pomocnikow wtedy? Zniose Roo zniose Fellainiego ktory ma podstawe w reprezentacji, ale k.. nie zniose Dzesiego. No sory.

Bayern jest podobno bardzo bliski zakontraktowania Tolisso i Sancheza. To ja w odwrotna strone widze Douglasa Coste + James. Tylko co wtedy z Mata Martialem i Rashfordem?
» 9 czerwca 2017, 23:10 #53
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.06.2017 23:14

To raczej media kombinują i wpychają nam Włocha na siłę. On raczej pójdzie do Milanu. Jeden napastnik nam wystarczy.
» 9 czerwca 2017, 23:14 #52
Herrera21: Granie dwoma napastnikami byloby ciekawe tym bardziej ze brak nam skrzydłowych
» 9 czerwca 2017, 23:25 #51
walentos: A może Mou tak ufa Pogbie i Herrerze ze postawi na nich w środku i zagra ofensywniej na dwóch napadziorów i bocznych pomocników? Cholera go tam wie ;)
» 10 czerwca 2017, 00:38 #50
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.06.2017 23:10

Ludzie jaki Costa?! To bydle nie ma wstępu na Old Trafford! Szanujmy się!
» 9 czerwca 2017, 23:09 #49
Veggie: Ale inny Costa już jak najbardziej ;)
» 10 czerwca 2017, 00:32 #48
stasiu669: Szwecja - Francja
Lloris MOTM
» 9 czerwca 2017, 22:38 #47
GUESSWHOISBACK: Morata to najlepszy wybór
» 9 czerwca 2017, 22:31 #46
przemcio94: Dzieki Zlatan za wszystko! Powodzenia w nowym klubie, jeszcze pewnie nie jeden raz sprawisz, ze krytykom opadna szczeny i padnie tylko jedno slowo IBRAKADABRA
» 9 czerwca 2017, 22:28 #45
patrykndm91: zadnego costy bo zbyt duzo narzeka zamiast grac i lubi sfaulowac nie potrzebnie
» 9 czerwca 2017, 21:49 #44
walentos: Jednak bramek mu nie można odmówić, strzela regularnie. W dodatku Mourinho umiał z nim współpracować wiec moze nie byłoby z nim tragedii u nas.
» 9 czerwca 2017, 21:50 #43
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.06.2017 22:43

zadnego Costy ... Burzy sie atmosfera potrafi sie tylko spieprzyc !
» 9 czerwca 2017, 22:41 #42
United45: Czyli w następnym sezonie Liga Mistrzów nasza
» 9 czerwca 2017, 21:35 #41
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.06.2017 21:31

Spróbujmy moze wyciągnąć z Chelsea Diego Coste. Zupełnie gościa nie trawie jako osoby ale to bardzo zdolny pilkarz. Jego sytuacja w klubie jest skomplikowana, konflikt z Conte i jasna informacja o tym że ma szukać nowego pracodawcy moze obniżyć jego cenę nawet do 30 milionów funtów. Wiecej nikt za niego nie da bo sam zawodnik oczekuje tygodniówki 150-200 tys funtów co jest przeszkodą dla wielu klubów. Dla nas mógłby być wyjśćiem awaryjnym ale w grze na wielu frontach tez dostanie swoje szanse. Zimą posłużyć jako karta przetargowa w transferze Griezmanna. Costa chce wrócić do Athletico a Simeone chętnie go tam przyjmie więc transfer Griezmanna będzie tylko kwestią dopłaty do Diego.
» 9 czerwca 2017, 21:30 #40
m4c1eq1991: Szkoda, bo pewnie, gdyby nie ta kontuzja, zostałby na jeszcze jeden sezon.
» 9 czerwca 2017, 21:11 #39
brylaantowy: Ciekawe jakby z nim było gdyby nie uraz
» 9 czerwca 2017, 20:40 #38
Sideswipe: Naprawdę szkoda, szczerze niezbyt za nim przepadałem przed transferem do MU, a teraz za nim nawet tęsknię. Po "jego" stronie to wygląda całkiem inaczej, to w sumie wielka osobowość, a będzie nam tego brakować chyba najbardziej.
» 9 czerwca 2017, 20:15 #37
walentos: The Mirror are reporting that United have offered Ibrahimovic the opportunity to continue his rehab with the club and could yet offer him a new deal after being impressed by his recovery.

His agent Raiola told Sky in Italy: "Will he continue at United? I don't know, we will talk soon to sort out the future. "

"There have been offers from clubs from many leagues, but he will remain in Europe 100 per cent."

Także bardzo prawdopodobne że do nas wróci :)
» 9 czerwca 2017, 20:21 #36
stasiu669: Dokładnie. Nie wierzę, żeby to w taki sposób miało się zakończyć. Na bank wróci ;)
» 9 czerwca 2017, 22:44 #35
Sideswipe: Oby, byłoby super.
» 9 czerwca 2017, 23:00 #34
TheRipper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.06.2017 20:09

Szwed momentami swoją grą irytował, ale trzeba przyznać że był najlepszym napastnikiem od czasu RvP. Mógł grać cały mecz piach, a potem zdobywał bramkę z niczego. Niestety, godnych następców póki co nie widać. Takiego piłkarza z charakterem nie mieliśmy w klubie od bardzo dawna. Szkoda że odchodzi, myślę że gdyby nie kontuzja to by pograł może z jeszcze rok u nas. Teraz pewnie kierunek MLS. Dzięki za wszystko Ibra i powodzenia!
» 9 czerwca 2017, 20:07 #33
Krystiano98: Mourinho chyba sam mówił, że będzie ustawiał zespół pod Ibre. Szkoda, że tak się to potoczyło, bo w tym wieku jest lepszy od dużej większości napastników.
» 9 czerwca 2017, 20:37 #32
Freddie: mozliwe tez ze bedzie wracal do pelni sprawnosci pod okiem naszych ludzi a Zlatan bedac uczciwym nie chcial pobierac pensji za pol roku u nas i w styczniu dolaczy.
» 9 czerwca 2017, 20:03 #31
winers: Live is brutal. Ale szkoda. W takim momencie! Mam nadzieję, że ktoś z klubu pofatygował się osobiście! do Zlatana. Wytłumaczył mu stanowisko klubu i zostawił sobie furtkę na następny rok. Bo jak Zlatan wróci i nie daj Boże się obrazi, a zagra w innym klubie.... To będzie zgroza i zgrzytanie zębów.
» 9 czerwca 2017, 20:02 #30
JackDaniels: A więc transfer moraty pewny
» 9 czerwca 2017, 19:46 #29
Freddie: na pewno to decyzja obustronna, może w styczniu dolączy jesli MU nadal beda w grze w LM zeby wygrac upragnione trofeum.
» 9 czerwca 2017, 19:35 #28
walentos: Moim skromnym zdaniem nikt znaczący z racji kontuzji sie po niego nie zgłosi. Możliwe też że Zlatan do kontuzji będzie dochodził do siebie trenując w naszym klubie a jesli wszystko szybko i sprawnie pójdzie i będzie w formie dostanie nowy kontrakt w styczniu. Myśle że Zlatan bardzo chciałby dołożyć zwycięstwo w Premier League do swojej gabloty wiec tak łatwo nie odpusci i nie ucieknie. Ale kto wie może się mylę :)
» 9 czerwca 2017, 19:25 #27
LvG: I bardzo dobrze,boisko to nie spacerniak,trzeba biegać,a nie człapać 90 min
» 9 czerwca 2017, 19:16 #26
qbek73: Zniknij już.
» 9 czerwca 2017, 19:41 #25
RedArmy: Szacunek szkoda że tak późno do nas dołączył mimo wieku świetnie grał i pewnie został by jeszcze rok gdyby nie kontuzja. Teraz Ibra za pewnie wybierze USA na rok dwa albo wróci do miejsca z którego zaczynał swoją karierę czyli do MalmĂś.
» 9 czerwca 2017, 19:14 #24
emil1986x: Szok!! Byłem przekonany że zostanie...koleś strzelił tyle bramek...ehhhhh
» 9 czerwca 2017, 19:12 #23
maradona10: Zlatan szacunek za walkę i serce. Wielka szkoda że tak głupio Cie tracimy. Morata za Zlatana? wolne żarty
» 9 czerwca 2017, 19:05 #22
Xchrisx7: Mnie ciekawi co z Sanchezem. Szczerze to jeśli wyjmować ze skarbonki 100 baniek to właśnie na niego. Nawet jeśli do końca kontraktu został 1 sezon. Jak udało się Robinem to czemu nie miałoby wyjść z Alexisem.
» 9 czerwca 2017, 18:52 #21
walentos: Bo już sie Wenger na Robinie przekonał jak to boli :)
» 9 czerwca 2017, 19:26 #20
Himself: MU jedynym klubem Zlatana gdzie nie wygral mistrzostwa
» 9 czerwca 2017, 18:41 #19
vanderToki: Wcale nie, z Malmo FF nic nie wygrał. ;)
» 9 czerwca 2017, 19:00 #18
Himself: to teraz kto? City,Chelsea,Liverpool,Arsenal? xd
» 9 czerwca 2017, 18:40 #17
Krystiano98: Sandecja
» 9 czerwca 2017, 18:49 #16
Rekin: Malmo na rok i koniec kariery
» 9 czerwca 2017, 19:02 #15
UrbannLegend: Już widzę, jak gość który strzelił ostatnio kilkadziesiąt bramek i zarabiał kokosy pójdzie się kopać po czole do ligi szwedzkiej, takiej pierdoły dawno nie czytałem xD
» 9 czerwca 2017, 19:13 #14
Corey23: Podobno Legia szuka napastnika.
» 9 czerwca 2017, 18:34 #13
Xchrisx7: Musieliby sprzedać pol składu na tygodniówki
» 9 czerwca 2017, 18:48 #12
GUESSWHOISBACK: On by w takim klubie jak Legia chciał grac za darmo
» 9 czerwca 2017, 22:33 #11
RedDevils4life: No trudno, aż mi się smutno robi w tym momencie. Dzięki Ibra za ten wspaniały sezon! Co zgarnąłeś to twoje.
» 9 czerwca 2017, 18:28 #10
DolphZiggler: Wielka szkoda :( trzeba poszukać kogoś na jego miejsce może Morata? :)
» 9 czerwca 2017, 18:26 #9
gaucho2015: Na TT czytałem że Man United chce i Morate i Belottiego. Chcą sprowadzić ich obu.
» 9 czerwca 2017, 18:21 #8
mario93: Jest wtedy szansa ze chciaz jeden bedzie wypalem
» 9 czerwca 2017, 18:47 #7
Nubeq: Zlatan sam gadał, że nie chce brać kasy za to, że nie gra. Według mnie prawdopodobnym jest, że wróci do nas w styczniu 2018 roku.
» 9 czerwca 2017, 18:17 #6
RedDevils4life: Myślę, że najprawdopodobniejszą opcją jest przeprowadzka do MLS. W zimę to akurat tam się chyba liga zaczyna (poprawcie jak się mylę).
» 9 czerwca 2017, 18:31 #5
jassaj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.06.2017 18:48

Już widze jak Zlatan wraca w styczniu, chłopie chyba bardzo go lubisz (zresztą ja też) ale trzeba sie pogodzić, ze to już koniec. Gdyby miał zostać to przedłużylby kontrakt niepobierając pensji żeby pokazać ta swoją uczciwość. a tak, co mu to daje ? pòł roku pozaklubem, sztabem i bez trenera, zresztą po co tak szopka? Zlatan nie wroci i tak jak pisze kolega- raczej MLS, chyba że- taki szatański plan- Milan, szukaja napastnika, Zlatan tam grał, po kontuzji mògłby wypełnić role jak u nas z pół roku po powrocie i znowu bd myśleć co dalej
Edit jak cos to zory za bledy- za male klawisze na tele i za duze paluchy :D
» 9 czerwca 2017, 18:46 #4
Rekin: No to żona jednego z kibiców jest bezpieczna
» 9 czerwca 2017, 18:03 #3
dreju90: O co chodzi ?
» 9 czerwca 2017, 18:04 #2
Rekin: youtube.com/watch?v=Yi4etmJ7kq0
» 9 czerwca 2017, 18:08 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.