Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferdinand: Bez Zlatana młodzi piłkarze złapią oddech

» 25 kwietnia 2017, 06:51 - Autor: matheo - źródło: MEN
Rio Ferdinand uważa, że tacy zawodnicy jak Jesse Lingard i Marcus Rashford mogą skorzystać na absencji Zlatana Ibrahimovicia. Szwed w ostatni czwartek nabawił się kontuzji więzadeł krzyżowych, która wykluczy go z gry na długie miesiące.
Ferdinand: Bez Zlatana młodzi piłkarze złapią oddech
» Rio Ferdinand uważa, że młodzi piłkarze Manchesteru United mogą zyskać swobodę na boisku podczas nieobecności Zlatana Ibrahimovicia
– Kiedy Zlatan nie grał, to wyglądało to tak, jakby młodsi piłkarze łapali oddech. Dawali sobie radę bez niego na boisku – mówi Ferdinand na antenie BT Sport.

– Nie ma w tym winy Zlatana. Po prostu jego osobowość jest też dźwigana na barkach innych i czasami ich przygniata, bo to wielka figura. Zlatan dużo wymaga, ma olbrzymi charakter, niesamowitą historię jako piłkarz. Niektórzy młodzi gracze mogą sobie więc myśleć: „Nie mogę z nim rozmawiać, powinienem podać mu piłkę”.

– Gdy nie ma Zlatana na boisku, to może to uwolnić piłkarzy i sprawić, że będą grali lepiej. Widzieliśmy, że w ostatnim spotkaniu młodzi zawodnicy byli godni podziwu. Pod tym względem kontuzja Zlatana może działać na korzyść Manchesteru United – dodaje Ferdinand.


TAGI


« Poprzedni news
Martin Atkinson arbitrem w czwartkowych derbach
Następny news »
Derby Manchesteru: Aguero i Silva wrócą do gry

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (26)


Klimaa: Na pewno kontuzja Zlatana to szansa dla innych. Niech każdy robi swoje i obyśmy byli zadowoleni z osiąganych wyników. Rashford na pewno coś ustrzeli. Liczę również mocno na Martiala!
» 25 kwietnia 2017, 22:08 #24
testosteron: Może kontuzja ZLATANA to nie dobra informacja ale dla zawodników typu Rashford Marital to świetna wiadomość. Widać było, że IBRA to taki "PAN" na boisku, a reszta plebsu powinna grać pod "PANA". Większość zawodników nie odezwała się po spartaczeniu jego akcji ale jak on nie dostał piłki to miał problemy. Takich zawodników nie potrzebujemy w UNITED.
» 25 kwietnia 2017, 16:34 #23
paniOla: Zlatanowi też zdarzały się mecze, gdzie strzelał w komos, albo robił bohatera z bramkarza. Tak to już jest z napastnikami i ich sytuacjami. Jednak ważną sprawa u dzisiejszego napadziora jest też bieganie, pressing na bramkarzu i obrońcach. To akurat mogą robić lepiej młodzi zawodnicy, może dadzą oni w przodzie powiew świeżości i energii potrzebnej w końcówce sezonu. Jak będzie - czas pokaże.
» 25 kwietnia 2017, 14:34 #22
wrobel1992: Na koniec sezonu chyba trudniej będzie zastąpić Rojo aniżeli Zlatana. Niech obaj wracają do zdrowia a Rojo do gry dla United!
» 25 kwietnia 2017, 11:23 #21
jaratkow: Ostatni mecz pokazał, że Blind na stoperze potrafił sobie poradzić. Powtarzalność gry na tej samej pozycji może mu / drużynie tylko pomóc. Bez względu na apele Mourinho - powrót po kontuzjach Smallinga i Jonesa też z każdym dniem się przybliża. Tak więc nie popadajmy w skrajnie złe nastroje.
» 25 kwietnia 2017, 11:37 #20
N17: Niech da szansę (może nie z City) Tuanzebe, może akurat wjedzie w pierwszy skład jak Rashford.
» 25 kwietnia 2017, 11:42 #19
jaratkow: Oczywiście! Masz rację. Młodzi powinni dostawać szanse. Ale nie w tak kluczowych dla końcowego układu tabeli meczach.
» 25 kwietnia 2017, 18:31 #18
razzor91: A ja się nie zgodzę ze Rio, który zresztą nie ma u mnie za grosz szacunku za to co odwalał w ostatnim sezonie w United. Jeśli piłkarze grają gorzezj przez presje, że w ich drużynie jest gracz klasy światowej jak Zlatan, to nie powinni grać w takim klubie jak United, bo to nie powinno być miejsce dla przeciętnych, tyle w temacie ;)
» 25 kwietnia 2017, 10:25 #17
jaratkow: Prawdopodobnie twój "brak szacunku" dla Rio - całkowicie zresztą niezrozumiały - uniemożliwił ci prawidłowe zrozumienie jego słów.
» 25 kwietnia 2017, 11:12 #16
bambi1234: Czyli czekaj? Rio stracił u Ciebie szacunek, bo miał ostatni słaby sezon, tak jak cała drużyna? A to ile wcześniej zrobił dla klubu, nie ma żadnego znaczenia? razzor91 fantastyczny z Ciebie kibic! Prawdziwy!
» 25 kwietnia 2017, 13:11 #15
jaratkow: U boku Zlatana Młodzi mieli okazję wiele się nauczyć. Teraz pora na egzamin...
» 25 kwietnia 2017, 09:58 #14
GingerBoy: Jedyny Manchester, który dałby rade grać ze Zlatanem to ten wygrywający ligę mistrzów,napakowany gwiazdami i ludźmi z bardzo mocnymi charakterami,którym pewnie Zlatan aż tak bardzo nie imponowal. Już nawet nie wspomnę o tym z 1999,bo tam to pewnie musiałby się prosić o podanie :D co nie zmienia faktu, że to bardzo dobry zawodnik
» 25 kwietnia 2017, 09:14 #13
GingerBoy: Szkoda, że Ibra nie trafił pod skrzydła Fergiego. Uważam, że byłoby to bardzo dobre połączenie. Zlatan ma strasznie silny charakter zwycięzcy, a Ferguson takich uwielbiał
» 25 kwietnia 2017, 09:16 #12
mateusz09874: Zlatan przyszedł wtedy kiedy był najbardziej potrzebny. Ewentualnie mógł zawitać tuż po przejściu Fergusona na emeryturę ale pewnie nie było dla kogo (Moyes?)
» 25 kwietnia 2017, 10:29 #11
GingerBoy: No to też racja. Choć uważam, że nawet w tych świetnych drużynach Fergiego znalazłoby się miejsce dla Szweda. Choć trzeba przyznać, że Ferguson miał nosa do napadziorów i zawsze miał ich świetnych.
» 25 kwietnia 2017, 11:10 #10
N17: Jak van Persie strzelał seryjnie pod okiem sir Alexa, to Ibra by miał 35 goli w lidze.
» 25 kwietnia 2017, 11:40 #9
GingerBoy: Też tak uważam. Albo Berba...co to był za zawodnik! Szkoda tylko, że Fergie tak go później potraktował.
» 25 kwietnia 2017, 13:13 #8
morrgan: GingerBoy >> Kompletnie się nie zgadzam z tym, że kiedykolwiek za ery Fergusona Man Utd miało skład "napakowany gwiazdami", a już na pewno nie skład z 1999 roku. Tacy gracze jak Cole, Yorke, bracie Neville, Butt, Brown, czy nawet Keane nigdy nie byli gwiazdami światowego formatu. Całe United grało świetnie, bo po prostu tworzyło drużynę. To byli ambitni, zdeterminowani zawodnicy. Dawali z siebie po prostu zawsze 110% swoich możliwości. Było parę gwiazd (Giggs, Stam, Beckham czy Scholes), ale to był tylko dodatek do DRUŻYNY. Coś co dawało ten dodatkowy plusik do składu. Nigdy nie było problemem odejście jakiejś gwiazdy z zespołu, bo to co najważniejsze pozostawało. Ferguson grając Klebersonami, Djembami, Blomqvistami, Gibsonami, Cleverleyami itd. wygrywał z najlepszymi nie przez to, że Ci gracze byli gwiazdami, a dlatego, że Ci gracze dawali z siebie grając dla United więcej niż tak naprawdę mieli w sobie. Dlatego praktycznie żaden z zawodników United którzy odeszli z zespołu nie osiągnął z inną drużyną więcej niż z United (Beckham czy też Ronaldo to wyjątki).
» 25 kwietnia 2017, 18:21 #7
GingerBoy: Jak dla mnie Rooney, Ronaldo,Beckham czy nawet Tevez(szkoda, że tak się z nim potoczyło i że ma taki charakter, bo jak by się w porę ogarnął, to osiagnalby niesamowity poziom) to były gwiazdy już w 2009 roku. Do tego Scholes,Giggs,Ferdinand, Van Der Sar-też gwiazdy choć może trochę z innej ery(tej ery, gdzie nie było piłkarzy playboyów),ale jednak gwiazdy światowej piłki. A do tego objawienia typu Hergreaves. Jak dla mnie to bardzo mocny zespół z gwiazdami. Zgadzam się co do składu z 1999 bo to byli młodzi zawodnicy, ale bardzo wielkie charaktery ;)
» 25 kwietnia 2017, 20:39 #6
GingerBoy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2017 20:46

Przeczytałem jeszcze raz swoją wcześniejsza wypowiedź i przyznaje racje-źle się wyraziłem. Fakt, użycie sformułowania ,,napakowany gwiazdami" to nadużycie,ale chodziło mi o to,ze w United zawsze grało bardzo dużo dobrych zawodników. Może dla mnie jako fana zawsze były to wielkie gwiazdy, czasami nad wyrost :D ale za takimi Brownami czy O'Sheami to tęsknię jak cholera. Tyle charakteru wnosili na boisku. I ta klepka Browna ze Scholesem w finale LM i pyk,dośrodkowanie Browna i gol Ronaldo.
» 25 kwietnia 2017, 20:45 #5
morrgan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2017 22:52

Nie no rozumiem o co Ci chodziło. Po prostu uważam, że United Fergusona nigdy nie było czymś w stylu Realowego "Galacticos" i nie chciałbym, żeby takim się stało. Kilka gwiazd to super, ale jak jest ich za dużo to są konflikty, zawsze ktoś jest poszkodowany itd. Też tęsknię za czasami gry O'Shea czy Browna. Moim ulubionym momentem było zdobycie zwycięskiego gola zaraz przy The Kop na Anfield w doliczonym czasie drugiej połowy i ta radość całej drużyny. To były czasy ;) Zaraz sobie oglądnę ponownie :D Właśnie dlatego obecnie z bramek Lingarda, czy wcześniej przykładowo Gibsona cieszę się jak szalony. Tacy gracze zawsze mają wielu krytyków mimo, że zawsze dokładają się do sukcesów całej drużyny. Piłka nożna to nie sport indywidualny i tacy zawodnicy potrzebni są w każdej drużynie (zwłaszcza w Anglii). Pozdrawiam ;)
» 25 kwietnia 2017, 22:51 #4
tomekwietniu: W meczu z Chelsea wyglądało to tak jakby niektórym zawodnikom puszczono hamulec ręczny... trochę przykro to pisać, ale Rio ma sporo racji, Zlatan ma ogormny wpływ na naszą grę..i ten aspekt pozytywny i negatywny..
» 25 kwietnia 2017, 08:25 #3
N17: Dokładnie! W większości spotkań nasi zawodnicy grali jakby Mou kazał im oszczędzać się bardzo.
» 25 kwietnia 2017, 11:38 #2
GingerBoy: I w wielu meczach wyglądało to tak,że zawodnicy bali się strzelać mając dogodne do tego sytuacje i woleli podać do Zlatana. Mimo wszystko nadal uważam, że Zlatan pod bramką często się podpala i próbuje załatwić coś siła. Jak dla mnie w wykończeniu akcji najlepszy w tej ekipie jest Martial-21 lat a zimny łeb ma zawsze skubany :D
» 25 kwietnia 2017, 13:15 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.