Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Burnley - Man Utd 0:2. Przebudzenie Rooneya i Martiala

» 23 kwietnia 2017, 17:08 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał Burnley 2:0 (2:0) w wyjazdowym meczu 34. kolejki Premier League. Czerwone Diabły od początku do końca kontrolowały przebieg boiskowych wydarzeń na Turf Moor. Gole dla zespołu Jose Mourinho zdobyli Anthony Martial i Wayne Rooney. Kolejne ligowe starcie już w czwartek – derby Manchesteru na Etihad Stadium!
Burnley - Man Utd 0:2. Przebudzenie Rooneya i Martiala
» Manchester United pokonał Burnley 2:0 (2:0) w wyjazdowym meczu 34. kolejki Premier League. Czerwone Diabły od początku do końca kontrolowały przebieg boiskowych wydarzeń na Turf Moor. Gole dla zespołu Jose Mourinho zdobyli Anthony Martial i Wayne Rooney. Kolejne ligowe starcie już w czwartek – derby Manchesteru na Etihad Stadium!
Oceń zawodników:
David de Gea
Matteo Darmian
Eric Bailly
Daley Blind
Ashley Young
Ander Herrera
Marouane Fellaini
Paul Pogba
Jesse Lingard
Wayne Rooney
Anthony Martial
Marcus Rashford
Henrich Mychitarian
Michael Carrick

Oddano 269 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Jose Mourinho został zmuszony mocno przemeblować wyjściowy skład Manchesteru United ze względu na liczne urazy, a także perspektywę ligowego starcia z Manchesterem City, które odbędzie się już w najbliższy czwartek. Portugalczyk łącznie dokonał aż ośmiu zmian w porównaniu do pucharowego meczu z Anderlechtem (2:1). Pod nieobecność Zlatana Ibrahimovicia, Mourinho wystawił na szpicy Anthony’ego Martiala. Od pierwszej minuty na murawie zameldował się także Wayne Rooney.

Piłkarze Manchesteru United od początku narzucili Burnley swoje warunki gry. Pierwszą groźną akcję goście stworzyli sobie w 9. minucie. Ładną akcją na skrzydle błysnął Martial, zbiegł pod linię końcową, podał do Andera Herrery, a ten dobrze obsłużył Rooneya. Niestety strzał Anglika z bliskiej odległości przyblokował defensor Burnley, co ułatwiło złapanie piłki Tomowi Heatonowi.

Kilka minut później dobrą główką popisał się Marouane Fellaini, a w 18. minucie piłka nieznacznie przeleciała nad poprzeczką po „centro-strzale” Rooneya.

W 21. minucie Czerwonym Diabłom udało się w końcu otworzyć wynik. Szybką kontrę z własnej połowy zainicjował Martial. Francuz pociągnął z piłką kilkanaście metrów, odegrał na skrzydło do Herrery, a ten błyskawicznie zagrał przed pole bramkowe, skąd Martial uderzył po ziemi nie do obrony.

W kolejnych minutach tempo spotkania nieznacznie spadło. Manchester United cierpliwie wyczekiwał swojej szansy i ta nadeszła w 39. minucie. Piłkę przed polem karnym przejął Paul Pogba, zagrał prostopadle do Martiala, który strzelił z ostrego kąta w krótki róg. Tom Heaton interweniował, ale piłka zaplątała się obok niego, a ze skuteczną dobitką pospieszył po chwili Rooney. Kapitan United zdobył swoją 251. bramkę w barwach klubu z Old Trafford!

Drugi stracony gol wyraźnie poirytował gospodarzy, którzy coraz częściej gościli pod bramką Davida de Gei. Tuż przed przerwą błyskotliwą akcją w polu karnym popisał się Andre Gray. Anglik sprytnym zwodem wypracował sobie pozycję strzelecką, ale lecącą piłkę do bramki zablokował Eric Bailly.

Po zmianie stron Manchester United nadal często gościł pod bramką The Clarets. W 54. minucie potężne uderzenie zza pola karnego oddał Paul Pogba. Piłka po drodze lekko otarła się od Jeffa Hendricka, ale Heaton wyciągnął się jak długi i końcówkami palców zdołał odbić ją za linię końcową boiska.

W kolejnych minutach Czerwone Diabły oddały inicjatywę Burnley, ale nie oznacza to, że straciły kontrolę nad spotkaniem. Fantastycznie na środku defensywy spisywał się Eric Bailly. Iworyjczyk czyścił, przerywał i dyrygował defensywą United. W efekcie David de Gea był bezrobotny.

W 83. minucie Manchester United wyprowadził ładną akcję ze swojej połowy. Prostopadłe podanie otrzymał Marcus Rashford, Anglik mocno dokręcił piłkę w kierunku krótkiego słupka, ale fantastyczną interwencją popisał się Heaton.

Tuż przed końcowym gwizdkiem bliski podwyższenia prowadzenia był Paul Pogba. Uderzenie Francuza zza pola karnego o centymetry minęło jednak bramkę The Clarets.

Manchester United po dobrym meczu zainkasował więc komplet punktów. Czerwone Diabły mogą teraz skupić się na derbowym starciu z Manchesterem City, które już w czwartek.

Burnley – Manchester United 0:2 (0:2)
Bramki: Anthony Martial 21’, Wayne Rooney 39’

Burnley: Heaton – Ward, Mee (Tarkowski 46'), Keane, Lowton – Brady, Hendrick, Barton, Boyd (Gudmundsson 62') – Barnes (Agyei 75'), Gray

Manchester United: De Gea – Darmian, Bailly, Blind, Young – Herrera, Fellaini – Pogba (Carrick 90'), Lingard (Rashford 69'), Rooney – Martial (Mychitarian 80')


TAGI


« Poprzedni news
Gol Martiala kosztował United 10 milionów euro
Następny news »
Statystyki: Burnley - Manchester United 0:2

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (253)


MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2017 18:05

Mnie nie dziwią te spekulacje transferowe. W ostatnich latach przez ten klub przetoczyło się już tylu zawodników że nie sposób wszystkich zapamiętać. Obecnie nie ma na świecie zawodnika którym nie interesowałby się Manchester United.
» 26 kwietnia 2017, 18:04 #250
Kilerek7: Mourinho wants to sign Willian this summer [espn]

Jak tu nie kochać tych gazet.

No to następny do kolekcji po Aurier, Oblaku, Bernardo, Lukaku, Moracie, Belottim itd. nie chce mi się dalej wymieniać:D
» 26 kwietnia 2017, 17:45 #249
bacalinho: maja tematy to piszą po za tym Wilian nie gra duzo w Chelsea. co do rozmowy o Moracie nikt sie nim nie podnieca ale jako drugi po transferze Grizmanna idealny. w Realu tak jak chlopaki mowia jest inna polityka graja najbardziej CI co kupi ich Perez;-) i maja bardzo znaczace nazwiska
» 26 kwietnia 2017, 19:09 #248
EmilCioran: Który mecz dzisiaj oglądacie? Arsenal-Leicester, Bayern-Borussia czy PSG-Monaco? Ja jakoś nie moge się zdecydować ale chyba wybiore "derby Niemiec". Miłego oglądania.
» 26 kwietnia 2017, 17:21 #247
Kilerek7: Ostatnio oglądałem Bayern - Borussia gdzie mecz był jednostronny, Arsenal - Leicester też jakoś niezbyt. Wybieram PSG - Monaco bo może to być równy mecz.
» 26 kwietnia 2017, 17:34 #246
Kuba1878MU: Mam nadzieje, że kontuzja Paula to zasłona dymna...
Chociaż uraz jest bardzo prawdopodobny ze względu na to, że gra najwięcej w tym sezonie i w dodatku jest po całym Euro co daje swoje znaki przez cały sezon.
Ważne jednak jest to, że mamy naprawdę dobrą całą drużynę i jak Ibry nie było to zagraliśmy super mecz to i tak będzie tym razem. GGMU po 3 pkt !
» 26 kwietnia 2017, 16:37 #245
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2017 16:35

Miałem nadzieje, że chociaż Pogba zagra w derbach ale chyba nie ma szans, strasznie jesteśmy okrojeni na ten mecz, a w City tylko Silva wyleci z podstawowego ich składu, no będzie mega ciężko, trzeba liczyć na jakiś przebłysk geniuszu Mikiego, Herrery czy Rashforda.
» 26 kwietnia 2017, 16:31 #244
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2017 16:32

Pogba nie zagra - Brawo Mou, genialne decyzje kadrowe w spotkaniu z Burnley. W tym przypadku nie ma prawa narzekać na kontuzję, bo robił co mógł aby do niej doszło.
» 26 kwietnia 2017, 16:31 #243
RedRevolta: Zgadzam się w 100% z tym, Pogba nie powinien wtedy rozgrywać całego meczu, spokojnie mógł zejść już po 1 połowie za Carricka albo nawet rozpocząć mecz na ławce, troche Jose spie... sprawe.
» 26 kwietnia 2017, 16:39 #242
dawidlp92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2017 16:26

Morata + Rodriguez za De Gea
Grizmann + Matuidi za 100 baniek i ewentualnie bramkarz choć postawilbym na Romero
» 26 kwietnia 2017, 16:22 #241
Krystiano98: Jak w Football Manager, też kombinowałem, jak nie miałem na kogoś hajsu :D
» 26 kwietnia 2017, 16:57 #240
RedDevils4life: Jeżeli informacja z Pogbą jest prawdą to jesteśmy nieźle okrojeni. Ale zawsze pozostaje jakaś nadzieja, że Mourinho zaczyna mieszać przed tak ważnym meczem.
>City wejdzie do TOP4
>Pogba kontuzja
>Zagra Valencia

Oby to były gierki psychologiczne, z których słynie Portugalczyk. Inaczej może być mały problem.
» 26 kwietnia 2017, 16:15 #239
iMarMU: Tak Pogba nie zagra z MC.
Zagra Herrera i Valencja.
Tylko nie wiem czy Mou nie mówił tego celowo ;)
» 26 kwietnia 2017, 16:06 #238
Lopak5: Obawiam się, że bardzo odczujemy brak Paula w derbach. W tym meczu walka o środek powinna być kluczem do zwycięstwa.
» 26 kwietnia 2017, 16:05 #237
Krystiano98: Prawda, że Pogba opuści derby?
» 26 kwietnia 2017, 15:49 #236
EmilCioran: Mam prośbe do administracji Devil Page. Nacieszyliśmy się już wygraną z Burnley więc dajcie już zapowiedz meczu Manchester Największy Klub w Histori United vs. Manchester Bez Arabskich Petrodolarów walczylibyśmy o top-15 City.
» 26 kwietnia 2017, 15:42 #235
Slowian: Do kolegów poniżej.

Mi osobiście się wydaje, że Mou nie będzie typowej dziewiątki sprowadzał do klubu. Raz, że zbytnio nie ma klasowego napastnika do wyjęcia ( Lukaku ) wątpię by do nas przyszedł, a dwa mamy Rasha i Martiala. Wydaje mi się, że dał francuzowi szanse na 9 zamiast Roo w ostatnim meczu by go sprawdzić w tej roli, nie wypadł źle.
Pod nich też tak jak wy bym widział Griezmanna bo najlepiej odnajduje się jako cofnięty napadzior.
Wolałbym żeby do nas przyszedł jakiś skrzydłowy Costa z Bayernu raczej nie do wyjęcia ale Mertens?? czemu nie. Belg najmłodszy nie jest ale technikę drybling oraz wykończenie ma bajeczne. Ostatnia szansa dla niego na zmianę otoczenia. Martial w tym sezonie jest bezproduktywny na skrzydle.
Do tego def pomocnik : Dier, Ndidi, Tielemans. Nie wiem jak was ale Bakayoko moim zdaniem nie daje takiej kreatywności i inteligencji w środku pola co powyższa trójka. Z Monaco to bym brał Mendyego na LO.

---------------------------Rash/Martial--------------------
-Mertens/Lingard------Griezman/Roo------Miki/Mata--
-------Pogba/Herrera---------------?D,N,T?/Felek-----

PS- linia obrony to jakaś kosmiczna ruletka.
» 26 kwietnia 2017, 14:14 #234
RuudVN: oglądałem ostatnio skrót sezonu PL 2008/09 na youtube, Tevez, Berbatow, Rooney, Ronaldo, Giggs, Scholes, Fletcher, Rio, Vidić, Evra, Sar
to była paka
» 26 kwietnia 2017, 13:13 #233
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2017 14:50

Anderson z dredami to był wtedy kozak! :)
» 26 kwietnia 2017, 14:50 #232
karolmanu3: Matias iks de, z ciebie dobry dred jest. Nawet tutaj nie udało Ci się zabłysnąć;) to nie były żadne dredy..

No chyba że to była słaba ironia
» 26 kwietnia 2017, 15:09 #231
RuudVN: miałem wpisać jeszcze Andersona bo grał w tamtym sezonie bardzo dobrze ale wiedziałem, że zaraz będzie gówno-burza
» 26 kwietnia 2017, 17:39 #230
is200second: Ja bym zrobil tak. Absolutnym priorytetem na ta chwile powinien byc Griezmann. Ze wzgledu na to ze Ibra juz tu raczej nie zagra. I widzialbym Grieza wlasnie jako napastnika. I w przypadku jesli De Gea faktycznie ma isc do Realu to tylko z opcja zamiany za Balea lub Jamesa.
» 26 kwietnia 2017, 12:38 #229
dawidlp92: Podzielam zdanie choć myśle że lepiej byłoby dopłacić z 20mln i wraz z Rodriguezem wyjąć Moratę
» 26 kwietnia 2017, 12:43 #228
bacalinho: od Jamesa lepszą opcją byłby chyba Morata jako napastnik zależy jak Grizmannem bedzie chciał grac Jose;-)
» 26 kwietnia 2017, 12:56 #227
piter100000: Bale? Chyba po to, żeby razem z Jonesem leczyć się przez pół roku. Z Realu to brałbym Asensio, Isco, Varana albo Kovacica
» 26 kwietnia 2017, 13:00 #226
jaratkow: Zawsze zastanawiał mnie - i odrobinę jednocześnie irytował - tok myślenia, że ceny za bramkarzy muszą być zawsze sporo niższe jak za graczy z pola. Dlaczego nie ma i tutaj zastosowania zasada, że "towar ma taką cenę jaką klient zechce za niego zapłacić"? Dzisiaj DDG to zdecydowanie jeden z najlepszych - jeśli nie najlepszy - bramkarz na świecie. Do tego gracz młody dzięki czemu może swobodnie być traktowany jako inwestycja na długie lata. Dlaczego nie zawistować za niego tak samo bajońską kwotę jakich od nas się wymaga gdy pytamy o jakiegokolwiek gracza? Skoro nam najbardziej zależy na tym by DDG u nas pozostał jak najdłużej to niech wszyscy mają tego świadomość, że chcąc Go nas pozbawić muszą się liczyć z najwyższymi wydatkami. Czy to ciągle United "musi" być na czele najdrożej kupujących" Skoro jesteśmy jednymi z najlepiej płacących zawodnikom to... niech i piłkarze/bramkarze mają świadomość, że płacimy im nie tylko za grę ale także za lojalność wobec Klubu i Drużyny.
Opisany przeze mnie "tok nowego myślenia" miałby dla nas jeszcze jedną korzyść - nie przeżywalibyśmy co sezon tych samych żałosnych "sag transferowych"
» 26 kwietnia 2017, 13:05 #225
Kilerek7: Żadnych kontuzjogennych Baleów czy Jamesów. Morata to też średni napastnik, wrócił z Juve i grzeje ławkę.
» 26 kwietnia 2017, 13:05 #224
Sideswipe: Kontuzjogenny to nie to samo co podatny na kontuzje.
» 26 kwietnia 2017, 13:37 #223
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2017 15:01

Killerek7

Morata grzeje ławę ale tylko dlatego że Benzema to ulubieniec trenera. W tym sezonie strzelił 17 goli i zaliczył 4 asysty. Mourinho go zna z czasów pracy w Realu. On idealnie pasuje do stylu gry Premier League. Ma świetne warunki fizyczne: 189 cm i świetnie gra głową. Do tego kolega Pogby z Juventusu. Ja bym brał zamiast Griezmanna.
» 26 kwietnia 2017, 14:59 #222
Kilerek7: Griezmann Top3 na świecie a wy wolicie Moratę, no to już naprawdę są jakieś jaja.
» 26 kwietnia 2017, 15:42 #221
miloszek5555: Priorytetem powinien byc Sanchez z Arsenalu, mega gość, gra na szpicy na 10 i na lewym prawym skrzydle, haruje na całym boisku i ma mentalność wygrywania. Jak odchodził z Barcy to miałem nadzieje że trafi do nas wię teraz mam nadzieję odchodząc trafi na OLD Trafford. a co do Moraty to mamy lepszego Rasha który ciągle się rozwija i może być jednym z najlepszych.
» 26 kwietnia 2017, 16:14 #220
MatiasXD: Ja to bym chciał żebyśmy wrócili do 4-4-2.
Atak Morata - Rashford to byłby kosmos.
» 26 kwietnia 2017, 17:25 #219
bacalinho: kilerek7 patrz kogo Ty wypisujesz ok Lukaku to jest kot i sprawdzony w BPL, Lacazette tez fajny grajek z Ligi francuskiej ale Bellotti to wielka niewiadoma, Morata grając w Seria A też walił w Juve i grał bardzo dobre spotkania w LM, w Realu za kazdym razem wchodząc pokazuje się z dobrej strony i strzela bramki, mysl racjonalnie rozmaiwiamy tutaj teoretycznei i Morata to nie ejst fromat Grizmanna ktorego widze w United na 1 miejscu, ale jak Jose chce dwoch napastnikow to Morata bęzie idealnym kandydatem i nie gadaj glupot iz Rashford zjada Morata od tak sobie bo troche inna charakterystyka pilkarzy a po drugie nie jestes obiektywny. Lukaku raczej trefi do Chelsea
» 26 kwietnia 2017, 19:08 #218
Szaman0: Czy posiada ktoś link do trickboxów. Interesuje mnie mecz z Anderlechtem
» 26 kwietnia 2017, 10:47 #217
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2017 09:26

[link usunięty]. flashscore.pl/mecz/KxVtj8Hi/#sklady;1



ktos tam na dole plakal ze Blind bedzie gral na SO , na ten moment mamy lepszy sklad niz wtedy nawet z tyloma kontuzjami ,trzeba byc dobrej mysli i wierzyc :)
» 26 kwietnia 2017, 09:26 #216
Kilerek7: Z cyklu kolejne newsy transferowe: Cadena Ser i Marca podają, że Mourinho namawia Alvaro Moratę na transfer do MU. Mam nadzieję, że to żart.
» 26 kwietnia 2017, 02:15 #215
RuudVN: w lidze strzela co 88min, w UCL co 54min, najskuteczniejszy zawodnik Realu
nie no przeciętniak, to że Benzema zabiera mu miejsce w składzie zawdzięcza tylko i wyłącznie Perezowi i Zidanowi
» 26 kwietnia 2017, 07:37 #214
Obsliniak: Nie no, jak Kilerek mówi że gracz jest przeciętny to tak jest. Nie ważne statystyki, forma czy to jak się prezentuje w meczach. Kilerek bowiem wie lepiej. Hehe...
» 26 kwietnia 2017, 08:48 #213
jaratkow: Tego samego Moratę, którego razem z Jamesem i kasiorką "Real oferuje Juventusowi za Dybalę"? ;-)
Im bliżej lata tym więcej wariatów z dostępem do mediów będzie się produkować i usiłować uchodzić za "dziennikarzy". A my kibice, nie raz i nie dwa, będziemy się nakręcać jak prawiczek na widok tirówki. Zaś prawda spokojnie będzie sobie kroczyć smiejąc się z nas do rozpuku ;-)
» 26 kwietnia 2017, 09:58 #212
bacalinho: dawno mnie nie było i chetnie z Tobą podyskutuje;-) a co masz do Moraty jak dla mnie bardzo dobry zawodnik i przy sprzedaży DDG z chęći w naszą stronę widziałym właśnie Moratę;-) wierze oczywiście w transfer Grizmanna ale taki Morata u nas by się odnalazł grając już w JUve fajnie się prezentował i miał bardzo dobre statystyki;-) tak jak chlopaki piszą. Jose wie co robi, jak Morata jest żartem to kogo proponujesz jako nowego napastnika? oprocz Grizmanna i mowimy o realnych transferach a nie fantazji ;-) powiedz mi Klierek7
» 26 kwietnia 2017, 12:55 #211
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2017 13:14

Wy serio z tym Moratą? Gość nie może wygryźć ze składu Benzemy, który nie jest jakiś wybitny. W zasadzie on i James są na wylocie i tak będą się pewnie tułali po klubach. Nie jesteśmy żadnym średniakiem tylko MU. Sory ale jeśli ma Ibrę zastąpić Morata, to ja już wolę Rashforda, który w tej chwili zjada Hiszpana na kolację o potencjale nie wspominając. Jeżeli przyjdzie Griezmann i grałby na szpicy to sprawa jest prosta, ale jeśli miałby być cofnięty to na szpice są wg. mnie tylko tacy gracze jak: Lukaku, Lacazette, Kane lub ewentualnie ten Belotti. Ja naprawdę nie rozumiem tych zachwytów nad Moratą, jak jest wiele lepszych snajperów. Nam jest potrzebny kozak w ataku a nie ulizana panienka.
» 26 kwietnia 2017, 13:12 #210
RuudVN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2017 13:52

Morata nie wygryzie Benzemy ze składu tak jak ostatnio Bale kompletnie bez formy po niewyleczonej kontuzji wraca do "11" a Isco i Asensio w super formie muszą siedzieć na ławce
w Realu nie zawsze aspekt sportowy się liczy
Lacazette
» 26 kwietnia 2017, 13:50 #209
bambi1234: Bzdury piszesz Kiler. Jak Morata dostaje szansę to zawsze coś strzelał. Raz walnął hattricka i w następnym meczu dostał 10 min. To co ma więcej zrobić? Isco gra kapitalnie, a co robi Zidane? Daje kontuzjowanego Bale na Barcelone. Morata albo Griezman, musi ktoś z nich trafić na Old Trafford, bo dadzą dużo nowego w ataku.
» 26 kwietnia 2017, 13:57 #208
Kilerek7: Nie no faktycznie, Morata to taki wirtuoz, że LM wygramy lekkim palcem.
» 26 kwietnia 2017, 14:06 #207
Obsliniak: Kilerek. Na pewno z Moraty o wiele lepszy piłkarz niż z Ciebie analityk sportowy. Hehe...
» 26 kwietnia 2017, 15:06 #206
Kilerek7: Obsliniak nie jęcz.
» 26 kwietnia 2017, 15:43 #205
Zyvold: Angielska szkoła karnych - w półfinale Pucharu Niemiec w tej samej serii rzutów karnych swoich jedynastek nie wykorzystali Christensen (wyp. Z Chelsea) i Varela (wyp. Z United) xDDD
» 25 kwietnia 2017, 23:54 #204
Matejko: Odnosnie transferow to dla mnie priorytetem powinno byc wytransferowanie szczescia z Chelsea, za wszelka cene. Z nim w skladzie swiat jest nasz.
» 25 kwietnia 2017, 21:41 #203
Kalina: a co sie stalo bo nie ogladam?
» 25 kwietnia 2017, 22:05 #202
Kalina: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2017 20:28

Chelsea mam nadzieje ze chociaz 2 punkty straca. Nw jak wy ale jesli United nie moze to wole zeby wygrywaly takie wlasnie druzyny jak Tottenham czy Leicester. Jesli drugi rok z rzedu bylaby taka niespodzianka to super!

Jeszcze ta Chelsea....Ehh pewnie jakby Liverpool prowadzil czy City to czulbym sie jeszcze gorzej ale ta fatalna passa z nimi jeszcez to 0:4.... tyle ze to ostatnie zwyciestwo troche oslodzilo rywalizacje z nimi
» 25 kwietnia 2017, 20:24 #201
PogromcaTroli: Ja tam lubie plotki transferowe Kilerka.

Dobrze jest mieć wszystko na bierząco.
» 25 kwietnia 2017, 19:20 #200
Kalina: Bieżąco*
» 25 kwietnia 2017, 20:22 #199
Kilerek7: Z cyklu ploty transferowe, ponoć jesteśmy blisko pozyskania Bernardo Silvy z Monaco. Co sądzicie o tym piłkarzu? Mi charakterystyką gry przypomina Juana Matę.
» 25 kwietnia 2017, 16:50 #198
Kalina: Ja chcialbym ujrzec w naszych szeregach kogos takiego jak Bailly do obrony jeszcze, mam nadzieje ze nasi skaucie kogos takiego wypatrza.
» 25 kwietnia 2017, 17:35 #197
pawelisto2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2017 17:43

Kalina, Phil Jones jest.

Szkoda, że tylko jest, a nie gra. Przecież ten chłopak jest identyczny jak Vidic, wstawi głowę tam gdzie nikt nogi nie wstawi, ale strasznie szklany.
» 25 kwietnia 2017, 17:40 #196
EmilCioran: On jednak jest dużo szybszy od Maty, ma lepsze dośrodkowanie, drybling. Jak dla mnie to raczej skrzydłowy. Chociaż też grywa na środku pomocy tak jak i Mata grywa na skrzydle. Silva to świetny piłkarz. Jeśli się da to brać ale jego to pewnie pół Europy chce.
» 25 kwietnia 2017, 17:40 #195
RedRevolta: Powiem tak, ma 24 lata tyle co lingard, a ten gra u nas w 1 składzie na dzień dzisiejszy, umiejętnościami Portugalczyk zjada Jessiego w całości jak dla mnie, więc dlaczego nie, podstawowe tylko pytanie ile za niego chcą....
» 25 kwietnia 2017, 17:59 #194
piter100000: mój ulubieniec z Monaco :) brać i się nie zastanawiać! co do Jonesa to trzeba go sprzedać. nie można polegać na kimś kto przez ponad połowę sezonu nie gra
» 25 kwietnia 2017, 18:12 #193
EmilCioran: Nie wiem czy Jonesa trzeba sprzedać czy nie ale napewno należy kupić ŚO. Moi faworyci: z nie realnych to Varane. A z tych realnych do ściągnięcia to Manolas.
» 25 kwietnia 2017, 18:19 #192
Himself: wiesz co kilerek7@ wez nie czytaj tych plotek...przez caly sezon przewinelo juz sie chyba z 50 nazwisk laczonych/dogadanych z Utd...napalacie sie jak nie wiem...bez LM watpie ,ze przyjdzie tu jakis zawodnik top...raczej gwazdeczka jakas za 100 baniek ,ktora sie obsra.
» 25 kwietnia 2017, 18:43 #191
Kalina: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2017 18:55

Rowniez uwazam ze Jones to swietny SO ale te kontuzje :/ nie przekreslalem go i liczylem ze ta seria spotkan ktore zaliczyl w tym sezonie bedzie przelomem ale chyba dalej sie ludze ze jeszcze troche pogra ;p
» 25 kwietnia 2017, 18:55 #190
Kilerek7: Himself plotki to też część futbolu, co w tym złego pogadać o danym zawodniku.
» 25 kwietnia 2017, 18:58 #189
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2017 19:33

Nawet nie żartujcie z tym sprzedawaniem Jonesa. To nie jego wina że tak często jest kontuzjowany. Ale gdy gra zawsze prezentuje wysoki poziom i charakterem przypomina mi Vidica. Takiego zawodnika warto mieć w zespole choć nie zawsze jest dostępny do gry.
» 25 kwietnia 2017, 19:29 #188
walentos: Czytam te bzdury i nie wierzę jaki poziom wiedzy prezentujecie. Piszecie o La Liga jakby tam grali niewiadomo jacy wirtuozi a w PL drewno. Co z tego że zawodnicy tacy jak Mata i Herrera Silva Aguero Sanchez wymiatali kiedyś w La Liga a nasz Pogba jak ma dobry dzień zjada każdego środkowego pomocnika z La Liga pod każdym wzgledem.

Ja jestem zdania że gdyby przyszło nam zagrać z Realem czy Barcą o wysoką stawkę to zagralibysmy jak z Chelsea. Mourinho wiedziałby jak przygotować zespół do takich spotkań. Baily, Rojo i Shaw i Young spokojnie zatrzymaliby atak zarówno Realu jak i Barcy za to nie byłbym pewien czy obrona Barcy zatrzymałby Rashfrorda Martiala i Mikiego i ile strzałów obroniłby Navas gdyby go Pogba i Ibra ostrzelali. Oprócz naszej obrony w lidze solidnie prezentuje się jeszcze ta w Chelsea i w Tottenhamie, atak też mają niczego sobie i spokojnie mogliby rywalizować z Hiszpanami.

Inna sprawa że jak dochodzi do takch spotkań to ekipy Angielskie rozgrywają takie spotkanie po kilku ciężkich meczach ligowych a ekipy Hiszpańskie wchodza na spotkanie wypoczete bo w lidze pograli sobie rezerwami. Dodatkowo ekipy Premier League są zmasakrowane przez liczne kontuzje których w Hiszpanii jest stosunkowo mniej. Nie ma sie co dziwić słoneczny półwysep Iberyjski to lepsze miejsce do gry w piłke niż deszczowe wyspy.
» 25 kwietnia 2017, 12:45 #187
tyber28: Nie jęcz.
» 25 kwietnia 2017, 12:59 #186
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2017 13:06

Dokładnie. Nie ma aż takiej przepaści jak się niektórym wydaje. Najważniejsze że jesteśmy dobrze poukładani w defensywie. To jest podstawa. Nie wyobrażam sobie żeby takie United Mourinho dało sobie wbić 10 goli tak jak to zrobiła nieporadna w obronie ekipa Arsenalu w meczu z Bayernem.
» 25 kwietnia 2017, 13:06 #185
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2017 13:19

Co do odpowiedzi tyber28 : uderz w stół a nożyce się odezwą :)

MatiasXD : Co do Arsenalu to weź też pod uwagę to że dali sobie wbić bramki z podowu braku Kościelnego co jak co ale to jest filar ich obrony a biorąc pod uwagę czas w którym Laurent był na boisku to Arsenal zdobył dwie bramki a stracił jedną. Koscielny raz doznał kontuzji a za drugim razem niesłuszne czerwo bo sie sedzia nie popisał. Oczywiście znawcy piłki nożnej i tak napiszą że Bayern zdemolował Arsenal a dla to tak jakby napisać że Real zdemolował Bayern :)
» 25 kwietnia 2017, 13:18 #184
piter100000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2017 13:51

a jaką macie pewność, że nie dalibyśmy sobie wbić 6 albo 7 goli? takie dywagacje są bez sensu, bo nie ma nas w LM i się nie dowiemy co by było gdyby. mecz z Chelsea to żaden wyznacznik, bo Londyńczycy też nie grają w LM (co nie zmienia faktu, że zagraliśmy świetnie). angielska piłka klubowa ma zastój i trzeba się z tym pogodzić. kilkuletnia kompromitacja w LM nie bierze się z niczego. to nie jest wina deszczu ani kontuzji, bo te są w każdym zespole
» 25 kwietnia 2017, 13:50 #183
walentos: A jaką masz pewnośc że my nie wbilibyśmy Realowi czy Barcy 5-6 bramek? Mecz z Chelsea może być pewnego rodzaju wyznacznikiem bo każdy nas spisywał na porażkę a i Mou i zawodnicy pokazali że do ważnych spotkan potrafią się dużo lepiej przygotować i ograć lidera bez mniejszego problemu.

Co do kilkuletniej kompromitacji to chyba każdy wie z czego ona się bierze. Premier League ma bardziej napięty harmonogram i do czasu fazy pucharowej LM ekipy z Anglii mają w nogach 5-10 spotkań więcej co ma wpływ zarówno na zmęczenie jak i na kontuzje zawodników.
» 25 kwietnia 2017, 13:58 #182
piter100000: nie mamy żadnej pewności dlatego napisałem, że takie dywagacje są bez sensu. kiedyś terminarz nie przeszkadzał angielskim zespołom w osiąganiu dobrych wyników w LM. zresztą czy można być zmęczonym na początku sezonu? bo Totki w tym sezonie i my sezon temu odpadliśmy w fazie grupowej. do tego Hiszpanie cały styczeń grają co 3-4 dni, bo mają Puchar Króla. ja wiem, że ciężko się pogodzić z tym, że nasza ulubiona liga nie jest najlepsza, ale taka jest prawda i nie jest to wina czynników pozasportowych tylko słabej dyspozycji angielskich drużyn. jest szansa, że niedługo to się zmieni, ale najpierw kluby muszą rozsądnie dysponować ogromnymi pieniędzmi jakie mają, a nie bez sensu wydawać na lewo i prawo. inaczej zadławią się tą kasą
» 25 kwietnia 2017, 14:05 #181
tyber28: Walentos:

Podajesz przykład Tottenhamu - a oni nie wychodzą z grupy LM, a w LE odpadają z Gent.

United - Bramki strzelają Manchesterowi takie zespoły jak Rostow, Anderlecht, a Ty piszesz, że obrona zatrzymałaby Barce i Real. Wniosek na podstawie meczu z Chelsea. Nie wiesz czy obrona Barcy zatrzymałaby Martiala, Mikiego i Rashforda, a zobacz ile bramek United strzela w tym sezonie, wniosek chyba kolejny raz na podstawie meczu Chelsea.

Chelsea - nie grała w Europejskich pucharach, więc to pozostaje bez komentarza.
» 25 kwietnia 2017, 14:09 #180
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2017 14:27

Oczywiście to prawda że Kościelny jest liderem formacji obronnej Arsenalu ale w grze defensywnej uczestniczy cały zespół a nie tylko stoperzy. Arsenal po prostu jest słabo zorganizowany w defensywie jako zespół bo przecież nawet z Koscielnym w składzie takie drużyny jak WBA czy Bournemounth potrafiły im wbić 3 gole. Nam żaden ogórek tyle nie wbija mimo iż Mourinho często rotuje zawodnikami w formacji obronnej.
» 25 kwietnia 2017, 14:26 #179
walentos: tyber28:

Jeszcze raz CI powtorze ze mecz z Chelsea jest większym wyznacznikiem niż jakikolwik mecz z Rostowem Anderlechtem czy innym ogórkiem. Prawda jest taka że w przypadku słabszych drużyn podchodzimy do meczu jako faworyt , ciąży na nas presja a dodatkowo przeciwnik broni się całą drużyną szukając swoich szans w kontratakach i stałych fragmentach.

Taka właśnie sytuacja miała miejsce w meczu z Anderlechtem gdzie po remisie w Belgii w meczu na Old Trafford przeciwnik bronił sie wszystkimi siłami i szukał bramki z kontry.

W ten sam sposób Tottki przegrały z Gent po meczu remisowym u siebie walili głową w mur na stadionie przeciwnika i skończyło sie 1:0 dla Gent. Czy Ty uważasz że taka Barca czy Real skupiłaby się tylko i wyłącznie na obronie i broniliby się w 11? Wątpie.

Taka sytuacja miała miejsce z Chelsea która była faworytem i próbowała atakować naszą bramkę , nasza obrona spisała się super w tym spotkaniu bo nie dopuściła do żadnego strzału na bramkę a atak zrobił swoje strzelając 2 gole. Mecz był dużo łatwiejszy bo Chelsea nie broniłą się całą ekipą.

Co do Barcelony to jestem w 100% pewny ze nasz atak poradziłby sobie z ich obroną która jednak nie zachwyca. Jeśli jeszcze udałoby nam się wygrywać piłki w środku pola to mecz byłby nasz ale to zależy w dużej mierze od dyspozycji Pogby bo gość ma umiejętności ale nie zawsze je pokazuje. Jedyne czego bym się obawiał to nurkowanie tych miernot i szukanie karnych bo nasi mają to do siebie ze potrafią głupio zostawić nogę i dać pretekst do podyktowania karnego.

Matias masz racje obrona Arsenalu nie jest jakas wybitna i wcale nie bede ich bronił nie mniej w meczu z Bayernem do czasu zejscia Kościelnego czy to w pierwszym czy w drugim meczu radziła sobie bardzo dobrze z Bawarczykami.
» 25 kwietnia 2017, 18:19 #178
tyber28: Walentos, a gdyby Real wyszedł z taktyka oddajmy im piłkę bo słabi w ataku pozycyjnym i będziemy kontrowac? Uważasz, że tylko Jose tak potrafi? Zdejmij klapki, które masz na oczach. Uważasz, że każdy mecz, który United zremisował. Real też by zremisował? Uważasz, że mecz z Burnley, co Manchester wygrał, Real też by wygrał?
» 25 kwietnia 2017, 19:31 #177
walentos: Na jakim Ty świecie żyjesz? Serio myślisz że Zidane mając taki atak i ofensywnie grających obrońców cofnąłby się pozwolił nam atakować i czekał na kontre? Czy Ty siebie czytasz zanim coś napiszesz? Już widzę Ronaldo, Benzeme i Bale broniących sie przed własnym polem karnym hahahaha...

W tym sezonie licząc wszystkie rozgrywki zremisowaliśmy 14 spotkań , Real zremisował ich łącznie 11 a Barcelona 10, tylko że Real ma rozegranych 50 meczów i 1 zaległy Barcelona 51 meczów a my 55 i dwa zaległe. Dowodzi to temu że nie ważne jak dobry jesteś remisy zawsze się zdarzają ale w Hiszpanii nie ma komu na tym skorzystać bo o mistrzostwo walczą dwie ekipy.
» 25 kwietnia 2017, 19:47 #176
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2017 19:58

walentos

Styl gry Realu w meczach z silnymi zespołami opiera się na kontratakach. Żeby utrzymywać się przy piłce trzeba stosować wysoki pressing a widziałeś żeby kiedykolwiek Ronaldo, Benzema czy Bale mieli ochotę biegać i przeszkadzać obrońcom przeciwnika? Oni właśnie wolą się cofnąć na swoją połowę i oszczędzać siły na kontrataki. Mecz z United z Realem na pewno byłby wyrównany jeśli chodzi o posiadanie piłki ale Królewscy na pewno stworzyliby sobie więcej okazji do zdobycia gola bo mają lepszy atak.
» 25 kwietnia 2017, 19:57 #175
Gallacher: Ramos i Pique to dla mnie hiszpańskie pipy.Oboje nigdy nie potrafią się pogodzić z kartkami jakiego otrzymują i wręcz mają we krwi kwestionowanie decyzji sędziego.Jeden drugiemu musi dorżnąć bo bez tego żyć nie potrafią.Nie chce tutaj obrażać publicznie Pique,ale facet powinien zamknąć r... i siedzieć cicho bo w Anglii ktoś na boisku by mu te jęczenie wybił z głowy.
» 24 kwietnia 2017, 19:51 #174
TheRipper: Z tym się zgadzam. Te zaczepki Pique w stronę Ramosa i Realu i na odwrót są akurat nudne i żałosne. Ale cóż, gimbaza musi mieć o czym gadać na przerwach :D
» 24 kwietnia 2017, 20:24 #173
Sideswipe: Warci siebie nawzajem, w sumie oni odzwierciedlają mentalność większości kibiców Barcelony i Realu - kłócą się komu sędzia bardziej pomaga zamiast się zająć sobą. Dziecinada.
» 24 kwietnia 2017, 20:53 #172
piter100000: Bo w Anglii nikt nigdy nie kwestionował czerwonej kartki. Nikt nigdy nikomu nie dowalał. Normalnie liga dżentelmenów i tytanów
» 24 kwietnia 2017, 21:01 #171
Gallacher: do piter100000

uznaję że Twój wpis to ironia wobec mojej strony a więc odpowiem: widziałeś kiedyś by np Gerrard zawsze wchodził w polemikę z graczem United lub jakiś gracz City ? bo ja sobie nie przypominam aby były jakieś intensywne złośliwości pomiędzy graczami z ligi angielskiej,a w prasie to co masz ? ciągle jakieś głupowate komentarze Pique pod adresem Realu czy Ramos i na odwrót.
» 24 kwietnia 2017, 21:21 #170
piter100000: to jest wojna między tymi klubami. Pique i Ramos mają taki, a nie inny sposób walki i dowalania sobie nawzajem. ja lubię takie przepychanki słowne, bo świadczą o tym, że ci zawodnicy rozumieją znaczenie takich meczów i są w pełni oddani klubom w jakich grają (tu nie musimy się zgadzać. ja to lubie, Ty nie musisz). nie pamiętam przepychanek Gerrarda w mediach, bo nie czytam angielskich gazet. za dużo w nich syfu. pamiętam za to jak Gerrard w jakims meczu z nami wszedł na boisko i po chwili z niego wyleciał. były wtedy pretensje i żale do sędziego. pamiętam jak SAF mówił o hałaśliwym sąsiedzie. wielokrotnie też krytykował sędziów (nie zawsze miał rację). te wydarzenia podchodzą pod schemat jaki podałeś, a jest ich dużo więcej. można uznać idąc Twoim tokiem myślenia, że to też dziecinada i zachowanie panienek. za to pamiętam, że w każdym sezonie są jakieś pretensje do sędziów (słuszne lub też niesłuszne) w wielu meczach. nikt wtedy nie mówi o panienkach z Anglii. po prostu czasami mam wrażenie, że na siłę szuka się powodów, żeby z każdej sytuacji w La Liga zrobić negatywne porównanie do PL. Anglia nie jest żadnym "ostatnim bastionem" walki i honoru.
» 24 kwietnia 2017, 21:56 #169
Gallacher: " ja lubię takie przepychanki słowne, bo świadczą o tym, że ci zawodnicy rozumieją znaczenie takich meczów i są w pełni oddani klubom w jakich grają" tak się przepychają że prawnicy Realu za słowa Pique chcą bodajże wnieść pozew a za co to chyba każdy wie bo ma neta.Ja uważam że oboje to prostaki,ale chyba robią tak by być na pierwszych okładach gazet by pokazać jakim to się jest wiernym klubowi.Nie wiem jak TY,ale ja mam wrażenie że kiedyś przeciwny się szanowali w sposób cywilizowany a co powiesz odnośnie Puyola ? widziałeś by ten gracz kiedyś dowalał graczom Realu ? Do tego zmierzam że nie wzajemnego szacunku bo taki Raul (wiadomo Real) nie sieje takiej nienawiści do Barcelony jak Pique do Realu.
» 24 kwietnia 2017, 22:09 #168
piter100000: co do Puyola to się z Tobą zgadzam (chyba większość z nasz kojarzy sytuację jak podczas jakiegoś meczu poleciało coś z trybun, a Pique wziął to do ręki i chciał biec do sędziego z płaczem, a Puyol mu to zabrał i kazał wracać na boisko). jedyny piłkarz Barcelony obok Iniesty, do którego mam szacunek. nie wiem czy w ich zachowaniu jest jakaś chęć zaistnienia w mediach. obydwaj są i tak wystarczająco znani. do tego Pique jest wychowankiem Barcelony i jestem przekonany, że wszystko co robi, to robi to celowo i z premedytacją. nie wnikam co z tym robią zarządy klubów, to nie ma nic wspólnego z zawodnikami i ich oddaniem dla klubu. zgadzam się też, że kiedyś było inaczej. spory rozwiązywało się na boisku, a rzadko poza nim. mi się jedynie nie podoba robienie z ligi angielskiej jakiś nadzwyczajnych rozgrywek z graczami o zasadach szlacheckich. wszędzie jest tak samo, albo podobnie. taki jest niestety współczesny futbol.
» 24 kwietnia 2017, 22:32 #167
jassaj: Mnie z tej pary bardziej drażni Pique- Ramos swięty nie jest ale Pique to taki typowy prowokator który chyba lubuje w tym żeby odwalić jakąś żałosną akcje. Sytuacja z Puyolem i Pique to klasyk ale oprócz tego te wszystkie wpisy na portalach, ostatnio jak się żalił, że sędziowie okradają Barcelone-jakby nigdy w życiu im nie pomogli, jakby w Barcelonie byli męczennicy cały czas posuwani przez system. Nie wiem ale ja mam wrażenie, że on chce poprostu chce być w centrum uwagi, błazenuje ale ludzie o nim mówią i jak mi cholernie brakuje ludzi jak Casillas i Puyol- kurcze to byli faceci, wojna wojną, ale klasa i szacunek na 1 miejscu. Na boisku byli rywalami ale po meczu ? Przecież po meczu są zwykłymi ludzmi i to jest po prostu takie czyste, ludzkie że po robocie zapominamy o spinach i żyjemy sobie w harmonii- w przyjażni czy nie ale w szacunku. Tymczasem teraz mamy pseudogladiatorów którzy swoimi zachowaniami może chcą pokazać jaka to ważna rzecz te Gran Derbi ale wychodzi na odwrót, sprzedają swój honor za 5 minut rozgłosu, szukają zaczepek zamiast pokazać na boisku piłkarskim, piłkarską wyższość. Jak są tacy mocni w gębie to może jakiś rap battle- niech sobie nagrają dissy na siebie i wtedy to będzie odpowiednia metoda a nie tuszują swoje niedoskonałości głupimi tekstami a patrząc troche szerzej symulkami i głupimi odzywkami podczas spotkań
» 24 kwietnia 2017, 23:46 #166
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2017 00:39

A nie przyszło ci do głowy że oni to wszystko robią na pokaz? Taki jak Mourinho stara się robić zamęt wokół własnej osoby aby zdjąć presję z piłkarzy tak tamci dwaj panowie którzy uchodzą za symbol w swoich klubach próbują tworzyć upozorowaną wojnę. Być może ktoś im za to płaci a oni się przy tym świetnie bawią gdy stado gimbusów wraz z madryckimi i katalońskimi szmatławcami sieje napinkę. To jest swego rodzaju show i to sprzedaje się najlepiej. Pique na Twitterze coś napisze, za chwilę Ramos odpowie i już stado baranów się uaktywnia. Nie sądzę aby zawodnicy mieli ochotę bawić się w takie gierki gdyby nie czerpali z tego żadnych korzyści.
» 25 kwietnia 2017, 00:32 #165
jaratkow: @piter1000000" Masz rację: "Anglia nie jest żadnym "ostatnim bastionem" walki i honoru". O ten "prawdziwy bastion walki i honoru" walczą wynajęci sędziowie w Lidze Mistrzów (Barca v PSG i Real v Bayern).
» 25 kwietnia 2017, 11:44 #164
piter100000: jaratkow a co do tego mają sędziowie i mecze, które wymieniłeś?
» 25 kwietnia 2017, 13:49 #163
RuudVN: Ktoś jeszcze wybiera się na finał PP?
» 24 kwietnia 2017, 18:52 #162
DEPE: ogladam sobie ten mecz GD, niewiarygodny poziom techniczny, to jest poziom nieosiaglany dla brytyjskich ekip, pomojam juz messiego bo to kosmita, ale tak sie zastanawiam jakie baty dostalby united gdyby zderzyl sie wczoraj z ktoyms z tych zespolow. mysle ze de gea minimum szesc razy wyciagalby pileczke z siatki.
» 24 kwietnia 2017, 17:14 #161
M4GIK1990MU: a ja myślę, że de Gei po 2-3 świetnych paradach nie byłoby już na boisku. Już sędzia by się o to postarał.
» 24 kwietnia 2017, 17:30 #160
GUESSWHOISBACK: Autobus by Mourinho postawił i 5-1 by się skończyło
» 24 kwietnia 2017, 17:43 #159
is200second: Inna kultura gry. Tam gracze sa selekcjonowani pod styl techniczny. Tutaj kupowani na akurat moze sie trafi cos dobrego.

Dopoki nie zmieni sie system szkolenia pod europejskie puchary nie sama lige. To bedzie ta techniczna roznica dalej widoczna.

Zauwazcie jak brak Maty wplynal na rozgrywanie ataku pozycyjnego. Poprostu go nie ma. United pozwala na otwarta gre i widac to bylo chocby w meczu ostatnim z Burnley. Dlatego pisalem ze Vigo to najgorszy przeciwnik z trojki. Teraz bardzo wazny mecz z City.
» 24 kwietnia 2017, 17:52 #158
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2017 19:10

I właśnie dlatego obawiam się meczu z Celtą bo nawet taki hiszpański średniak potrafi lepiej operować piłką niż czołowa ekipa z Premier League. Na wyspach gra się niestety prosty futbol.
» 24 kwietnia 2017, 19:06 #157
Hoodys: panowie bez przesady, w pomocy jest Herrera z Pogbą którzy grać po ziemi potrafią jak mało kto zwłaszcza Francuz z tym że on rzuca jeszcze boskie długie piły na skrzydła. W ataku Rashford czy Miki czy Martial którzy też z techniką nie są na bakier. Rashford jest idealnym przykładem jak zmienił sie system szkolenia, kiedyś proste piłki, fizyczna gra dzisiaj dryblingi, wizja gry, technika ( oprócz niego Alli, Kane, Sterling ). Nie boje sie o ten mecz z Celtą bo nasi potrafią grać i Mou ich przygotuje. Dodatkowo warunki fizyczne będą pasować czy to Baillemu czy Blindowi którzy te klimaty znają od podszewki czysto technicznej gry
» 24 kwietnia 2017, 22:17 #156
Matejko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2017 02:37

Ogladnijcie czasem jakis mecz Premier League z tego sezonu, bo zatrzymaliscie sie chyba na spotkaniach z lat 90.
» 25 kwietnia 2017, 02:37 #155
rreddevilss: To ze mou ogarnie obronę to było pewne ,ale większy szacun ze ogarnia ja mimo tylu kontuzji , tak jak kolega niżej napisał ,potrzebujemy skrzydłowych z prawdziwego zdarzenia,zastępstwo za Carricka(tu widzialbym Diera) no i kozaka do ataku ,realnie patrząc potrzebujemy 4 transferow
» 24 kwietnia 2017, 16:38 #154
M4GIK1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2017 15:14

Całe DP: jak przegramy to 300-400 komentarzy, z czego większość traktująca o nieudolności Mourinho, mierności składu itd, a jak wygrywamy to niecałe 150, w tym połowa o innych drużynach/meczach ;)

Żałośni kibice, którzy nie potrafią docenić świetnej postawy obrony (znów zero celnych strzałów po stronie rywala!), świetnej gry Herrery (znów!), przebudzenia Martiala, kolejnej bramki Roo w PL i - co najważniejsze - 24 meczu w lidze bez porażki (o ile dobrze policzyłem)! Drogie Pany, Burnley niedawno przecież zatrzymało chociażby rozpędzoną Chelsea, u siebie zresztą regularnie notują bardzo dobre wyniki, a my przyjeżdżamy do nich i na lajcie wywozimy 3 pkt. Toż to nawet za SAF-a było rzadko spotykane. Drużyna gra z miesiąca coraz lepiej, czego efektem jest nie tylko brak porażki od października (a mamy już kwiecień), ale fakt, że nawet na ciężkich terenach potrafimy rywali całkowicie zdominować. Za Moyesa pewnie byłaby trójka w plecy po milionie wrzutek, za van Gaala 0-0 po meganudnej grze, za wspomnianego Fergusona byłaby wymiana ciosów zakończona pewnie też remisem. Wierzyć mi się nie chce, że aż tylu ludzi tutaj nie ma wyraźnej ochoty pochwalić Mou za to jak przemienił drużynę, nauczył piłkarzy gry kombinacyjnej i wpoił im zdolność dominacji środka pola (za SAF-a też to było nie do pomyślenia). Brakujące szlify w postaci dynamicznych skrzydłowych i możemy za rok ruszać do realnej walki o majstra. W sumie w tym też moglibyśmy powalczyć, ale przeklęte remisy wszystko zepsuły.

Aha, jeszcze jedno: nie wiem, czy zwróciliście uwagę, ale ci teoretycznie słabsi znów zaczęli się nas bać. Burnley, West Brom czy innej solidne średniaki jeszcze do niedawna podchodziły do starć z United jak do meczów, które nie tyle mogą wygrać, ale w których mogą być nawet lepszymi drużynami. A teraz? W najgorszym przypadku zamurują bramkę i raz na ruski rok wyjdą z kontrą. Oglądając starcia z tego typu ekipami człowiek w końcu się nie obawia tego, że United zostanie zepchnięte do defensywy, że będzie musiało desperacko bronić się przed atakami rywali. Coś takiego już nie występuje, bo jak już tracimy pkt to przez swoją nieudolność w ofensywie (i błędy sędziów), a nie dlatego, że rywal był lepszy.
» 24 kwietnia 2017, 15:04 #153
welllone: Komentarzy jest mniej w myśl zasady zwycięzcy się nie sądzi.
Czy jakoś tak ;P
Po przegranej łatwiej wylać żale.
» 24 kwietnia 2017, 18:42 #152
tomekwietniu: Przywracasz wiarę w ludzi! :)
» 24 kwietnia 2017, 18:59 #151
dragonxxl: W końcu jakiś sensowny komentarz, w pełni się zgadzam. Jeśli chodzi o "kibiców" to cóż w dobie internetu wszystkie strony zalewa masa dzieci wielu z nich jest fanem jakiegoś klubu bo to jest modne i jest potem o czym się kłócić na przerwach. Większość takich ludzi nie potrafi realnie wyciągnąć wniosków po porażce wolą zamiast tego wylać żale i rzucać błotem, a po zwycięstwie siedzą cicho bo zazwyczaj nie ma się czego przyczepić.
» 25 kwietnia 2017, 08:47 #150
pawelisto2: A więc Ngolo Kante piłkarzem sezonu - zasłużenie.
Gdyby dostał tę nagrodę ktoś z ofensywy to byłoby "Dlaczego nie Lukaku przecież on jest królem strzelców", "dlaczego nie Hazard przecież on prowadzi drużynę do mistrzostwa", a tak dostał człowiek, który pracuje zarówno w defensywie jak i ofensywie drugi sezon z rzędu.
» 24 kwietnia 2017, 13:01 #149
Matejko: Nie, nie zasluzenie. Powiem wiecej, moim zdaniem Kante nie powinien sie znalezc nawet w 11 sezonu.
» 24 kwietnia 2017, 13:20 #148
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2017 13:40

Dla mnie Kante zawsze będzie zwykłym wyrobnikiem - przecinakiem. Ja zdecydowanie wolę naszego Anderka Herrerę który do bajecznej techniki dokłada boiskowy charakter. Nasz król środka pola miażdży w tym sezonie statystykami ofensywnymi francuza choć jest bardzo niedoceniany:

Herrera: 2 gole - 11 asyst
Kante : 2 gole - 1 asysta
» 24 kwietnia 2017, 13:37 #147
RuudVN: w odbiorze Kante jest lepszy, reszta tak jak napisałeś po stronie Herrery
to, że w meczu tego nie widać inna sprawa (nie wiem jak to się dzieje)
brak nam tylko 3 pomocnika i możemy spać spokojnie w przyszłym sezonie (czy to DMF czy AMF bez różnicy Herrera może grać na każdej pozycji 6,8,10)
» 24 kwietnia 2017, 13:53 #146
Sideswipe: Kante i praca w ofensywie? Może pressing, przechwyt na połowie rywala, choć to może być kluczowe faktycznie, ale to chyba tyle. Strzał z dystansu?... Akurat w meczu z nami ta mucha musiała pierdnąć... i to dwa razy. Asysty, kluczowe podania - też u niego z tym słabo.
» 24 kwietnia 2017, 13:56 #145
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2017 14:22

Kante to przecinak, pracowita mrówka. W czym jest najlepszy na świecie i drużyny w których gra potrafią zdominować każdy środek pola. Gdy Cannavaro zdobywał złotą piłkę, to chyba nikomu nie przeszkadzało, że nie strzela bramek i nie asystuje.
» 24 kwietnia 2017, 14:18 #144
MatiasXD: Cannavaro był stoperem a nie defensywnym pomocnikiem.
» 24 kwietnia 2017, 14:28 #143
xrooneyfan: Oczywiście, że Kante zasłużył, co do tego nie ma wątpliwości. Przyczepianie się do statystyk defensywnego pomocnika to typowa ignorancja, ale czego można się tu spodziewać. Ludzie, trochę obiektywizmu.
» 24 kwietnia 2017, 14:31 #142
RuudVN: Nikt nie mówi, że Kante nie zasłużył, tylko świadczy to o słabej formie reszty piłkarzy, tak samo było z Leicester zdobyli mistrzostwo w pełni zasłużenie ale nie dlatego, że grali jakiś kosmos lecz reszta nie była na swoim poziomie.
» 24 kwietnia 2017, 14:38 #141
xrooneyfan: Kante to czołówka defensywnych pomocników na świecie, więc czemu mamy mówić o słabej formie innych?
» 24 kwietnia 2017, 14:46 #140
Matejko: Ja mowie, ze nie zasluzyl, bo tak uwazam. I nie jest prawda, ze Kante jest lepszy od Herrery w odbiorze. Przynajmniej wg statystyk nie jest.
Przechwyty: Herrera 6.1/mecz, Kante 5.9/mecz. W tym wzgledzie najlepszy w PL jest Gueye z 7.0/mecz.

Kluczowe podania: Herrera 1.4/mecz Kante 0.6/mecz. Asysty: 6-1. Gole: 1-1. Wybicia pilki: 2.0 - 1.3. Podania 78.3 - 61.2.
Jedyna statystyka w ktorej Kante jest lepszy to skutecznosc podan 88.8% - 88.0%, wiec roznica mala.

Wszystkie statystyki dotycza TYLKO Premier League. I liczby chyba jasno pokazuja, ze Herrera w tym sezonie w kazdym wzgledzie jest pilkarzem lepszym, ale na Kante jest moda. Nagrode powinien zgarnac Hazard i byloby dobrze.
» 24 kwietnia 2017, 15:01 #139
xrooneyfan: Ehh, a pamiętam czasy, gdy połowa devilpage wmawiała sobie, że Carrick jest najlepszym pomocnikiem w lidze, ale statystyki nie muszą tego pokazywać, bo gra na niewdzięcznej pozycji. Rozumiem, podwójne standardy ;)
» 24 kwietnia 2017, 15:08 #138
Matejko: Kante i Herrera graja na tej samej pozycji (czasem Herrera nieco wyzej), wiec porownywanie ich statystyk jest jak najbardziej na miejscu. Nikt tu nie porownuje asyst, goli Kante do Hazarda czy Lukaku.
» 24 kwietnia 2017, 15:14 #137
welllone: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2017 18:48

Też uważam, że Pogba i Herrera zjadają bez problemu Kante. Było to doskonale widać w meczach przeciwko Chelsea.
Statystyki też są na ich korzyść. Chelsea jest na pierwszym miejscu. Naszym piłkarzom za SAF-a z tego tytułu też łatwiej było wygrywać indywidualne nagrody.
» 24 kwietnia 2017, 18:48 #136
pawelisto2: Zwłaszcza w pierwszym meczu to było widać. W pucharowym zresztą też.
» 24 kwietnia 2017, 23:53 #135
jaratkow: Pomocy!! Najprawdopodobniej mój antywirus przestał działać i... wchodząc na stronę Manchesteru United trafiłem na jakiś hiszpański badziew. Nic tylko o Messim i Realu piszą... Można to jakoś ten tego..?
» 24 kwietnia 2017, 10:06 #134
RuudVN: na RM.pl czy FCB też komentują mecze na szczycie PL, także każdy musi to przeboleć, cieszmy się, że są tylko 2 takie mecze w sezonie bo w PL można znaleźć ze 20 :)
» 24 kwietnia 2017, 10:37 #133
RuudVN: Spust nad Messim a zanotował tyle strat w jednym meczu co Pogba przez pół sezonu, widać jak jeden zawodni podejmuje ryzyko to jest geniuszem a reszta ma głupie straty, o tym że Real miał 3 setki po jego stratach też nikt nie napisze, strzelił to strzelił ale po jednym meczu oceniać, że jest najlepszy w sezonie to chyba przesada, jakoś nikt po meczach z PSG czy Juventusem tu o nim nie pisał, bo zagrał w tych 4 meczach taką padlinę, że aż oczy piekły (tak widziałem je wszystkie)
» 24 kwietnia 2017, 09:12 #132
walentos: Zgadzam sie w 100% Gość dostał ocene 10/10 mimo że miał dużo strat i zdobył żółtą kartkę w najgłupszy możliwy sposób, zdejmując koszulkę. Ronaldo po strzeleniu Hat Tricka z Bayernem nie miał takiej oceny ( tak wiem, bramki z spalonego).
» 24 kwietnia 2017, 09:39 #131
m4c1eq1991: Wierzę, damy radę, 3 miejsce jest w zasięgu.
» 24 kwietnia 2017, 01:28 #130
RedRevolta: "iamzlatanibrahimovicFirst of all, thank you for all the support and love. Its no news I got injured so I will be out of fotball for a while.I will go through this like everythings else and come back even stronger. So far I played with one leg so it shouldn't be any problem. One thing is for sure, I decide when its time to stop and nothing else. Giving up is not an option. See you soon" Zlatan na instagramie.
» 24 kwietnia 2017, 00:17 #129
tomekwietniu: Czysto teoretycznie...jeżeli wygramy z City 3-0, to od razu wskakujemy na 3 miejsce. Fascynujące - jeszcze nie tak dawno się mówiło ile to Liverpool nie strzela. Liczy się różnica. A ta na dzień dzisiejszy wynosi +28 dla Liverpoolu do +26 dla United. Nawet jeśli...będzie remis z City, dalej szlibyśmy na równo z bramkami w kolejnych meczach, wygrywając 3-0 ze Świętymi wskakujemy w miejsce Beatlesów...
Z miłą chęcią czekamy na taki sezon gdzie dzięki różnicy bramkowej to my albo coś wygramy albo wyrzucimy kogoś z LM. Jakby nie było, jeżeli jeszcze uda się zdobyć LM i wejść do Top 4 to i tak 5 drużynie będą przysługiwać kwal. w III rundzie...
» 24 kwietnia 2017, 00:07 #128
piter100000: Chodziło Ci chyba o wygranie LE. Jeśli ją wygramy i zajmiemy 4 miejsce to piąty zespół nie gra w kwalifikacjach LM tylko idzie do LE
» 24 kwietnia 2017, 07:48 #127
Corey: Jak Messi odejdzie, to Barca będzie się plątać w połowie tabeli.
» 23 kwietnia 2017, 22:47 #126
chali2na: ale on nie odejdzie, bo i po co ?
» 23 kwietnia 2017, 22:51 #125
Corey: Będzie grał do końca życia?
» 23 kwietnia 2017, 23:00 #124
chali2na: do emerytury :-) ale do innego klubu raczej na pewno nie odejdzie
» 23 kwietnia 2017, 23:22 #123
Gallacher: Jestem ciekaw jak Barcelona po zakończeniu jego kariery będzie wyglądać.
» 23 kwietnia 2017, 23:43 #122
Diabelred: Ja tam jestem bardziej ciekaw co zrobi Real, gdy Ronaldo odejdzie na emeryture. Do czaow 1/8 w LM raczej nie wroca, ale przynajmniej skonczy sie ich dominacja w LM. Barcelona tez powinna pojsc w dol po odejsciu Messiego, ale oni chociaz maja Neymara, a Real ma ciagle lamiacego sie Bale'a.
» 24 kwietnia 2017, 12:16 #121
RuudVN: Asensio, Isco i gra kombinacyjna, do tego jakiś napastnik na poziomie Lewego, taktyka Realu jest teraz bardzo prosta ale i skuteczna dlatego Zidane nie będzie nic zmieniał
kończy się powoli pewna epoka bo nie tylko Messi czy Ronaldo odejdą za kilka lat ale i Suarez, Ribery, Robben, te 3 ekipy miały przez lata piłkarza decydującego o wyniku w stykowych sytuacjach teraz im czegoś zabraknie a następców za wielu nie widać, już więcej ma Monaco czy My
» 24 kwietnia 2017, 15:44 #120
TheRipper: Ktoś ma jeszcze wątpliwości kto jest najlepszym piłkarzem na świecie? :) Klasa, świetnie to wykończył.
» 23 kwietnia 2017, 22:44 #119
piter100000: czysto piłkarsko to Ronaldo odstaje od Messiego. niestety wiek robi swoje
» 23 kwietnia 2017, 22:47 #118
TheRipper: Jak nie lubię Ronaldo tak uczciwie trzeba przyznać że to zawsze była i jest czołówka jeżeli chodzi o piłkarzy. Jednak Messi moim zdaniem zawsze wybijał się ponad resztę. Dla mnie to geniusz.
» 23 kwietnia 2017, 22:51 #117
piter100000: to się zgadza Ronaldo i Messi swego czasu przekroczyli wszelkie schematy. jednak tak jak mówisz Messi to geniusz i czysty talent
» 23 kwietnia 2017, 22:56 #116
pawelisto2: Szkoda, że ten geniusz zawodzi od dwóch sezonów w lidze mistrzów i w reprezentacji. Po zeszłorocznym meczu LM widziałem fajny mem jak poszukują Messiego, że niby zniknął.

Ronaldo jest starszy o dwa lata, a dalej utrzymuje poziom atlety, ostatnio skompromitował Bayern - spalony nie spalony, gol to gol. Rok temu zrobił to samo w ćwierćfinale przeciwko Vfl strzelając hattricka gdzie przecież wydawałoby się, że wróci po kontuzji i to nie będzie to samo, a zrobił to.
Na EURO też zrobił kawał dobrej roboty, gdyby nie jego bramki itd...blablabla...

Dzisiaj Messi strzelił bramkę, nawet dwie, okej, ale póki co to Ronaldo absolutnie zasługuje na złotą piłkę za ten sezon, to co ten człowiek robi w tym wieku to przechodzi ludzkie pojęcie.
» 23 kwietnia 2017, 23:14 #115
Kilerek7: Ronaldo w czasach MU moim zdaniem był lepszy od Messiego. CR7 na skrzydle mijał rywali jak tyczki, ale z wiekiem obaj Ci zawodnicy bardzo się ukształtowali. Messi stał się playmakerem z prawdziwego zdarzenia, a Ronaldo snajperem. Tylko, że gra Messiego stała się inteligentna, dojrzała z nutą nieprzewidywalności, z kolei CR7 zrobił się wykończeniowcem, obecnie grającym jak 60 letni anemik. Niestety Ronaldo gra jak panienka, przewraca się, z wolnych nie strzela już, nie potrafi przedryblować przeciwnika, biegać też już tak nie biega, jedyne co mu zostało to wyskoki do dośrodkowań no i wciąż wielkie ego. Widać, że CR7 z roku na rok jest słabszy a Messi dojrzalszy. Ronaldo stracił swoją moc i siłę na której bazował i teraz moim zdaniem nie są to piłkarze z tego samego poziomu, a za chwilę Neymar, Dybala czy Hazard ich przegonią, niestety nic nie trwa wiecznie, ale co zdobyli tego im nikt nie zabierze;)
» 24 kwietnia 2017, 00:01 #114
UniteDKanzaS: @Kilerek

Być może 'problemem' Ronaldo jest wygranie z Portugalią Mistrzostwa Europy. To dało mu ostatecznie spełnienie i co za tym idzie, spadła jego motywacja i głód zwycięstw. A to właśnie najbardziej wyróżniało Cristiano - głód sukcesu. Niemniej tymi 5. bramkami z Bayernem, trochę zmienił moje spojrzenie w tym temacie :P Ze względu na jego grę w barwach United, nigdy nie będę obiektywny. Ronaldo > Messi :)
» 24 kwietnia 2017, 00:53 #113
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2017 02:14

Ja też zawsze będę cenił bardziej CR7 ze względu na to co zrobił dla MU. Ale w tej chwili patrząc zupełnie obiektywnie nie jest lepszym graczem od Messiego. Strzelił gole Bayernowi ale czy były to gole takie jak dzisiaj Messiego? Messi kreuje grę, sam potrafi minąć kilku rywali i zrobić coś mega i mimo upływu lat jest wciąż taki sam. A Ronaldo przygasł i to nie przez wygranie ME. Jego najlepsze lata były w MU na skrzydle, popatrzcie sobie co robił wtedy, jak mijał rywali, a jaki jest teraz? W MU to on ciągnął zespół, teraz mam wrażenie, że dostawia nogę tylko gdy cały Real pracuje. Cristiano kiedyś był nie do zatrzymania, trochę Sanchez mi go teraz w Arsenalu przypomina lub Hazard, taki nieustępliwy, szybki i pełen pary. A obecny Ronaldo to przewracająca się baletnica, często narzekająca na wszystko i wszystkich tylko nie na siebie. Przykre to ale taka prawda. Kiedyś był mega pewny siebie, szedł jak taran, przyjemnie się oglądało jego grę a teraz to jest wręcz czasami irytujący.
» 24 kwietnia 2017, 02:12 #112
piter100000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2017 07:50

pawelisto2 Ronaldo dokonuje woelkich rzeczy i nikt tego nie neguje. Ja sam zdecydowanie bardziej wolę Cristiano niż Messiego. Jednak w swojej ocenie biorę pod uwagę jak pisałem wyżej umiejętności czysto piłkarskie. Luz w poruszaniu się po boisku, drybling, szybkość i kilka innych atutów jest po stronie Argentyńczyka. Ronaldo podziwiam za tytaniczną pracę jaką wykonuje i dzięki temu jest dalej jednym z najlepszych na świecie. Jednak w parze muszą iść także sukcesy klubowe, a w tym sezonie piłeczja jest po stronie Ronaldo
» 24 kwietnia 2017, 07:46 #111
Diabelred: Ronaldo obecnie to tylko wykonczenie, Messi to nie tylko bramki, ale rowniez kreowanie gry, swietny drybling, wybor prosty kto jest lepszy... Nie bez powodu o Ronaldo nigdy nie mowi sie pilkarski Bog w przeciwienstwie do Messiego. Jak sie patrzy z jaka latwoscia Messi to wszystko robi to mozna by pomyslec jakby gral przeciwko jakims amatorom na orliku, a nie przeciwko zavodowcom i to nie byle jakim.

Co do Ronaldo, to szkoda, ze po odejsciu od nas poszedl calkowicie w sile i wykonczenie. Rok starszy Robben pokazuje, ze mimo wieku nadal mozna byc szybkim, zwrotnym i miec bardzo dobry drybling.
» 24 kwietnia 2017, 12:55 #110
piter100000: nie trawię tego karakana, ale trzeba mu oddać, że jest genialny
» 23 kwietnia 2017, 22:42 #109
kckMU: Oby Cakiry nie wygrały nic w tym roku.
» 23 kwietnia 2017, 22:39 #108
Kalina: O to to
» 23 kwietnia 2017, 22:42 #107
kuba25: ale Messi to jest wariat
» 23 kwietnia 2017, 22:39 #106
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2017 22:38

Ja osobiście jeśli mógłbym tylko jednego grajka z Realu wyciągnąć to wziąłbym Marcelo. Teraz możecie mnie wyśmiać
I właśnie popełnił głupi błąd bo nie sfaulował hahaha
» 23 kwietnia 2017, 22:36 #105
chali2na: w sumie, to trochę śmieszne bo każdy z tych : Isco,Morata,Asensio,James czy Casemiro przychodząc do nas staliby się ważnymi postaciami w zespole. PS. Messi zjadł real.
» 23 kwietnia 2017, 22:39 #104
walentos: Nie wiem tylko czy rzeczywiscie maja oni nam tyle do zaoferowania, moze Isco lub James mieliby jakis wpływ bo są kreatywni.
» 23 kwietnia 2017, 22:42 #103
Sideswipe: Wiem, ale tak jak mówię, możecie mnie wyśmiać, ja zdania nie zmienię, uwielbiam jego grę - jedni się zachwycają Messim, a inni Ronaldem, dla mnie kimś takim jest właśnie Marcelo :) Choć przynaję, nierzadko mu odbija i robi takie głupie akcje jak ten łokieć z wczoraj.
» 24 kwietnia 2017, 13:51 #102
Kalina: Ooo real w dupke ! Oby
» 23 kwietnia 2017, 22:23 #101
chali2na: Z dwojga zlego już wole real. Właśnie wyrównali grajc w 10
» 23 kwietnia 2017, 22:32 #100
jassaj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2017 22:34

Własnie tracą szanse na ostatni znaczący pucar- znów 3 pkt i mecz więcej- Real już tego nie odpuści a szkoda bo czysto obiektywnie wolałbym wygraną Barcelony żeby Realowi się troche grunt pod nogami podpalił- byłoby ciekawiej
90 minuta- to co lecim do buka że Ramos jeszcze trafi ? to już by było że hej xD
» 23 kwietnia 2017, 22:34 #99
jassaj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2017 22:37

a jednak nie czerwoną dostał xDD
Messi go wyręczył
» 23 kwietnia 2017, 22:35 #98
Kalina: nie wiem czy ironiujesz czy nie ale nie ma ramosa juz xd ja wlasnie obydwu nie cierpie ale wole zeby real jeszcze poczekal na mistrzostwo

PS Lessi hahahaha
» 23 kwietnia 2017, 22:36 #97
jassaj: no cisnołem beke bo Ramos to jest zawodnik co kojarzy mi sie tylko albo z głupim czerwem albo z bramką w ostatnich minutach :D dzis go Messi wyręczył
» 23 kwietnia 2017, 22:38 #96
SiYamabushi: Jest tarcza, Jest Puchar Ligi, Bedzie Puchar LE, Bedzie Trzecie lub czwarte miejsce w lidze i tyle w temacie. I znowu Jose Wielki, bo Conte wozi sie na kręgosłupie jeszcze ktory stworzył Mou w Chelsea, Totki Arsenal City Liverpool bez pucharu w tym sezonie i tyle o wielkosci tych trenerów.
» 23 kwietnia 2017, 21:58 #95
Wave: Nic dodac nic ujac, ja powiem tylko ze Wenger idzie po swoje, tez po puchar :)
» 23 kwietnia 2017, 22:01 #94
SiYamabushi: City zagraja pewni 4-1-4-1, i tak samo mozna zagrac

De Gea
Valencia Bailly Blind Shaw
Fellaini
Miki Herrera Pogba Martial
Rashford
» 23 kwietnia 2017, 21:43 #93
piter100000: dobry i spokojny meczyk w naszym wykonaniu. oby Pogbie nie stało się nic poważnego, bo wystarczy nam już tych kontuzji w ostatnim czasie. teraz trzeba rozwalić City w czwartek. nie mogę się doczekać meczu
» 23 kwietnia 2017, 21:33 #92
dlabigt23: Jak szkoda teraz tych chociaz 6 pkt zmarnowanych wczesniej ale by bylo pieknie :) do tego jeszcze 2 mecze zalegle z ktorych ugrali bysmy nawet 4 pkt i by bylo okej i przewaga zarabista :) . Mowie tylko o 3 meczach a bylo ich wiadomo sporo zremisowanych juz niemowie co by blyo gdybysmy te 6 wygrali a nie 3 :)
» 23 kwietnia 2017, 21:30 #91
chali2na: Oglądacie hiszpański teatrzyk? Real znowu strzelił ze spalonego co za farciarze
» 23 kwietnia 2017, 21:23 #90
piter100000: a widziałeś dokładnie powtórkę? Ramos nie był na spalonym
» 23 kwietnia 2017, 21:32 #89
chali2na: Widziałem powtórka ale chyba niedokładnie rzeczywiście spalonego nie było klepie się w pierś
» 23 kwietnia 2017, 22:12 #88
GUESSWHOISBACK: Ważne ze Barcelona wygra
» 23 kwietnia 2017, 22:20 #87
chali2na: Nie bardzo, nawet grając w przewadze
» 23 kwietnia 2017, 22:33 #86
Wave: Wiecie co mnie zaintrygowalo? Nie tam dzisiejszy meczyk czy porazka Liverpoolu.
Zmienila sie postawa Mou na konferencjach i wobec sedziow wogole. Nawet gdy nas rolowano po calosci, opanowal sie i mowil cos w stylu "sedziowie sa znakomici, dzialali w dobrej wierze, czlowiek moze sie pomylic". Efekt? Przestano karac Mou za glupoty i jakos tak przestali gwizdac wszystko przeciwko nam.
Nie wiem moze tylko mi sie tak zdaje, ale takie odnioslem wrazenie, a sporo punktow potracilismy jednak przez sedziowskie bledy.
» 23 kwietnia 2017, 20:27 #85
Neymar12: Co w tym intrygującego? Po prostu zdał sobie sprawę że nie ma sensu lądować na trybunach a co do postawy sędziów to wydaje ci się. Oni nie są złośliwi tylko nieudolni więc rządzi przypadek
» 23 kwietnia 2017, 20:51 #84
Wave: Czy ja wiem? Za duzo tych przypadkow bylo przeciwko nam. Moze to nie jest powiazane, ale jakos tak mi to dalo do myslenia, 1dno z 2gim sie polaczylo, punktow tez zaraz jakos wiecej :)
» 23 kwietnia 2017, 21:22 #83
Neymar12: Zaczęliśmy lepiej grać, a raczej coś strzelać
» 23 kwietnia 2017, 21:41 #82
Mikez: Piłka jest teraz po stronie United, wszystko zależy od nich. Nie trzeba liczyć na potknięcia innych, tylko trzeba wygrywać swoje mecze. Wierzę, że się uda.
» 23 kwietnia 2017, 20:26 #81
Chapman: Och Jurgen Jurgen :)
» 23 kwietnia 2017, 20:20 #80
mati2314899: Dobrze ze rooney sie przbudził i Martial
» 23 kwietnia 2017, 20:19 #79
zbanowany5x: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2017 20:19

Zadziwiające doprawdy, zauważcie na różnice bramkowe.
Jeszcze tak niedawno mieliśmy w stosunku do City czy Liv spore braki w tym elemencie, a teraz? lol..
A widząc co sie wyprawia to kto wie czy bramki nie zadecydują np. o 4 lokacie czy wręcz trzeciej.
» 23 kwietnia 2017, 20:18 #78
bacalinho: Dzisiaj pewna kontrola :-) dobry mecz ale teraz cieżka przeprawa w czwartek ja osobiście chciałbym ozbaczyć o ile zdrowie pozwoli naszym zawodnikom taki skład:
DDG
Valencia Bailly Blind Shaw
Herrera Felaini
Mkhitaryan Pogba Martial
Rashford
coś takiego może wypalić po za tym to ten emcz musimy wygrać więc na jakieś remisy Jose nie będzie się nastawial. Możliwe iż Lingarda bęzie chiał gdzieś tutaj upchnąc kosztem Martiala to jest moje podejrzenie;-) i Young za Shawa ewentualnie takie korekty może poczynic nasz trener.
co do transferu Keana z Burnley za 20mln jak najbardziej na tak młody silny dobrze gra głową nie raz wygrywał pojedynki z nasym kudłaczem;-) a dla tych co twierdzą ze przeciętniak to moim zdaniem na poziomie Stonsa jak przechodził z Evertonu do City;-) co miał dzisiaj pokazać>? zatrzymywac po 3 zawodników przy Baillym się ogra chłopak, chyba że Jos ema w planach jakiegos klasowego SO to już inna bajka;-) Rooney ok bramkę strzelił ale jak dla mnie te lato powinno byc ostatnim latem w naszym klubie bo już nie ta motoryka, nie ta zwinnośc i ciągłe pretensje od arbitra... szacunek za bramkę nic więcej. od lat jestem fanem United nie sezonowcem i niestety z przykrością stwierdzam iż czasy Rooneya się skończyły.
» 23 kwietnia 2017, 20:13 #77
Wave: Nie tak dawno jacys panowie uzalali sie ze niepotrzebnie wygralismy puchar ligi, albo ze powinnismy odpuscic walke o top 4 :d
» 23 kwietnia 2017, 20:06 #76
Wave: Bylo pewne ze Live bez Mane potraci punkty :)
» 23 kwietnia 2017, 20:00 #75
stasiu669: Bardzo ważna porażka Liverpoolu w kontekście naszej walki nawet o TOP 3. Nasi piłkarze będą musieli wspiąć się na wyżyny swoich umiejętności, ze wszystkich naszych rywali mamy najcięższe mecze do rozegrania.
1. Czwartek - derby z City na Etihad, którzy mogą mieć w nogach dzisiejszą dogrywkę i być rozczarowani porażką.
2. 30.04 - Swansea na Old Trafford. Łabędzie dadzą z siebie wszystko, żeby zdobyć jakiekolwiek punkty w walce o utrzymanie.
3. 7.05 - Arsenal na Emirates. Kanonierzy będą walczyć o LM, ciężki wyjazd. Zawsze może się skończyć remisem po golu Giroud w ostatnich minutach...
4. 14.05 - Tottenham, wyjazd. Koguty wciąż są w walce o Mistrzostwo, u siebie grają bardzo dobrze. Ostatnia nasza wygrana na WHL w 2012 roku
5. 17.05 - Southampton, wyjazd. Święci grają w kratkę, potrafią pewnie wygrać mecz, a następnie przegrać po kiepskiej grzej. Mimo wszystko są w stanie napsuć nam sporo krwi.
6. 21.05 - Crystal Palace, dom. Crystal Palace jest w stanie każdemu urwać punkty, gdziekolwiek nie grają. Remis z Chelsea na Stamford Bridge, dzisiaj wygrana z Liverpoolem.
W międzyczasie oczywiście półfinały LE z Celtą Vigo, które na pewno nie będą spacerkiem, a odbędą się przed meczami z Arsenalem i Tottenhamem.
Będzie naprawdę ciężko, ale wierzę, że nasi piłkarze dadzą z siebie wszystko i po ostatniej kolejce będziemy minimum na 4 miejscu i będziemy mieli do rozegrania jeszcze finał LE (który oczywiście wygramy).
Trzeba być dobrej myśli! Jak nie my to kto? W końcu jesteśmy Manchesterem United!

Pozdrawiam! GGMU!
» 23 kwietnia 2017, 19:55 #74
Wave: Widze hurraoptymizm u kolegi he he, spokojnie, walczymy o top 4
» 23 kwietnia 2017, 20:01 #73
stasiu669: Nie mówię, że będziemy na 3 miejscu, ale że cały czas mamy na to szansę. Przed nami ciężkie mecze i w każdym możemy jeszcze stracić jakieś punkty. Żaden hurraoptymizm tylko wiara w swoją drużynę ;)
» 23 kwietnia 2017, 20:15 #72
voocash91: Hurraoptymizm? Raczej obiektywne spostrzeżenia. W tych 6 ligowych meczach może się wydarzyć wszystko. To będą arcytrudne spotkania ale możemy je wygrać. A dlaczego nie? Trzeba być dobrej mysli. GGMU!
» 23 kwietnia 2017, 20:31 #71
HarryBrown: Jakoś jestem spokojny o końcówkę. Mou jak nikt potrafi takie piłkarskie szachy rozgrywać. A po naszych piłkarzach widać, że chyba zaczynają czuć jego filozofię bo z każdym meczem widać coraz większą pewność.

A teraz derby. Będzie się działo. Ale Mou coś wymyśli na na Pepową tiki-takę.
» 23 kwietnia 2017, 21:46 #70
voocash91: Nie lubię tego słowa "filozofia" :P Co do końcówki sezonu sokojny nie jestem, ale wierze, że możemy osiągnąć więcej niż nam się wydaje!
» 23 kwietnia 2017, 22:10 #69
RedDevils4life: Dwa mecze zaległe do Liverpoolu i derby z City po drodze.

Panie Mourinho, wierzę w Pana!
» 23 kwietnia 2017, 19:53 #68
Luke88: Ech żebyśmy mieli zdrowych obrońców, Blind dziś dobrze zagrał ale to będzie jednak City na wyjeździe a nie Burnley. Jeżeli wygramy TOP 3 w zasięgu bez eliminacji LM. Ale brzydką grę i męczenie przeczuwam
» 23 kwietnia 2017, 19:51 #67
walentos: Zagrał dobrze? 4/10 ocene zgarnął po wygranym meczu i bez straconej bramki. Zagral beznadziejnie i często Baily musiał go wspomagać. Na City musi wyjść ktoś inny bo Aguero nas ośmieszy.
» 23 kwietnia 2017, 23:08 #66
dlabigt23: Ja sie najbardziej obawiam meczu ze Swansea u siebie w niedziele albo z Crystal Palace rowniez u siebie w 38 kolejce :D Niewiem czemu ale jestem spokojny o ten mecz na Etihad i jestem dobrej mysli . City wcale nie jest takie dobre ... jak wygramy przegonimy ich i zrownamy sie z Liverpoolem majac jeszcze jeden mecz mniej od nich :) to by bylo wspaniale
» 23 kwietnia 2017, 19:48 #65
farmeross: Liverpool przegrał , City przegrało , My wygrywamy , czego chcieć więcej :D
» 23 kwietnia 2017, 19:48 #64
Vampiro: Łatwiejszego terminarzu w końcówce :D
» 23 kwietnia 2017, 20:25 #63
farmeross: Nie można mieć wszystkiego Vampiro :D
» 23 kwietnia 2017, 23:51 #62
maticr7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2017 04:08

Niby fajnie,ale w przypadku city to nie był mecz ligowy.
» 24 kwietnia 2017, 04:07 #61
Misiek87: Wszystko się układa bardzo ładnie, do Liverpoolu tracimy 3 pkt ale mamy w zapasie 2 mecze. Trzeba wygrywać po prostu.
» 23 kwietnia 2017, 19:47 #60
Vampiro: Tylko, że Liverpool ma 4 dość łatwe mecze, chociaż przyzwyczaili już do tego, że właśnie z takimi klubami tracą punkty. My natomiast musimy zmierzyć się jeszcze z City, Arsenalem i Tottenhamem, wszystkie na wyjeździe.
» 23 kwietnia 2017, 20:24 #59
wedel242: Genialnie , bravo crystal !
» 23 kwietnia 2017, 19:36 #58
Corey: Trzeba ograć City. Trzeba ich zniszczyć.
» 23 kwietnia 2017, 19:26 #57
chali2na: Benteke, gośc którego Klopp nie chciał w zespole, teraz wbija mu szpile. I LOVE FOOTBALL
» 23 kwietnia 2017, 19:25 #56
1wolf1: Crystal Palace zagralo dla nas dzis :D Dali nam potrzebny margines bledu w koncowce sezonu. 3 pkt straty i 2 bramki do Liverpoolu, przy 2 zaleglych meczach. Juz nie mowiac, ze City tez jest na wyciagniecie dloni. Jesli MU z tego nie ugra min 4 miejsca, to sami juz sobie beda winni. Teraz wszystko w ich nogach...
» 23 kwietnia 2017, 19:24 #55
mgs: To wciąż 3 mecze z City, Tottenhamem i Arsenalem. Ja jednak nastawiam się na LE.
» 23 kwietnia 2017, 19:33 #54
1wolf1: To jest bez wiekszego znaczenia. Jesli chcesz byc mistrzem kraju - musisz wygrywac z wszystkimi. Jesli chesz byc 4, czy 3 - musisz wygrywac z bezposrednimi kandydatami do tego miejsca... Tak jak napisalem - wszystko jest w ich nogach. Jesli wygraja mecze, ktore musza wygrac, to beda na odpowiedniej pozycji.
» 23 kwietnia 2017, 20:04 #53
pawelisto2: Kurczę, co to za święto dzisiaj?
City odpada po naprawdę wyczerpującej dogrywce, Alexis strzela gola na wagę zwycięstwa(uwielbiam zawodników z mentalnością zwycięzcy, którzy są naprawdę walczakami), Manchester wygrywa mecz na naprawdę trudnym terenie i Liverpool przegrywa mecz na swoim stadionie, a ponadto jest karcony przez swojego byłego zawodnika.

Pięknie.
» 23 kwietnia 2017, 19:22 #52
trezegram: BEEEENTEKEEEEEEEEE!! BRAWO!!
» 23 kwietnia 2017, 19:01 #51
Rekin: Bentekeee 2:1 !!
» 23 kwietnia 2017, 19:01 #50
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2017 18:48

Mourinho w tym sezonie ma już 1 trofeum (puchar ligi) i ma jeszcze szanse na drugie (liga europy) a Łysy w tym sezonie nie wygra już nic. Taki to z niego wspaniały menedżer.
» 23 kwietnia 2017, 18:47 #49
trance: Tak samo jest z Zidanem, dostali samograjków a jak nie idzie, to sędziowie pomogą.
» 23 kwietnia 2017, 19:15 #48
LisuDevilFan: W sumie to Mourinho ma 2 trofea, bo jeszcze tarcza wspólnoty na początku sezonu. Może mało znaczący puchar ale zawsze coś
» 23 kwietnia 2017, 19:24 #47
TheRipper: Elegancko :) United do przodu, City odpada z pucharów, dobry dzień dla United. Teraz niech jeszcze Liverpool przegra/zremisuje z Kryształowym Pałacem i już niedługo odegramy się na Szejkach.
» 23 kwietnia 2017, 18:36 #46
Rekin: Zmęczone i załamane city, czego chcieć więcej przed czwartkowym meczem :)
» 23 kwietnia 2017, 18:35 #45
sisinho: 4 zmiany w pucharze Anglii? Coś przegapiłem ? Zmieniły się przepisy?

Sterling za Silve (23 min)
Delph za Aguero (99 min)
Fernando za Fernandinho (99 min)
Iheanacho za Sterlinga (106 min)
» 23 kwietnia 2017, 18:28 #44
MikiMU: Tak, ale 4 można wykorzystac w dogrywce.
» 23 kwietnia 2017, 18:33 #43
Matejko: Z tego co kojarze w tym sezonie PA wprowadzili mozliwosc dodatkowej zmiany, kiedy trzeba grac dogrywke. Ktos kiedys o tym pisal, ale pewnosci nie mam.
» 23 kwietnia 2017, 18:33 #42
Kordrian10: Można zrobić 4 zmianę w dogrywce
» 23 kwietnia 2017, 18:34 #41
sisinho: Dzieki, własnie znalazłem na fa com. Kurde tylko nigdzie nie było to nagłaśniane ani to że tylko 1/4, 1/2 i finał w dogrywkach. A w Polskich mediach 0 informacji na ten temat ;o
» 23 kwietnia 2017, 18:36 #40
sisinho: Ucieszyłem się gdy dowiedziałem się o dogrywce ;) obie drużyny będą miały w najbliższym czasie dużo spotkań ( City i Arsenal) więc niech grają jak najwięcej ;)
» 23 kwietnia 2017, 18:21 #39
michal1993: Benteke !
» 23 kwietnia 2017, 18:15 #38
Neymar12: Brawo Wieżowcu. W idealnym momencie strzelił
» 23 kwietnia 2017, 18:13 #37
RedRevolta: To Shity jest do ogrania na luzaczku, fernandinho i silva kontuzje złapali nie wiadomo czy wystąpią w meczu, także spokojnie możemy to wygrać.
» 23 kwietnia 2017, 18:10 #36
Wave: Beda nie dosyc ze wymeczeni, to jeszcze podlamani ta porazka, dobrze sie ulozylo
» 23 kwietnia 2017, 20:30 #35
chali2na: hah $hity w dupke... elegacnko :-)
» 23 kwietnia 2017, 18:09 #34
dev13: Walka zwyciestwo to mi sie podoba gites ze $hity sie mecza w dogrywce :P
» 23 kwietnia 2017, 18:04 #33
Kalina: przegrywaja, niech teraz cisna zeby wyrownac bardziej sie zmecza haha
» 23 kwietnia 2017, 18:09 #32
duncaneedwards: roashford i martiala powoli zaczynaja lapac forme na koniec sezonu idealnie. dolaczy do nich rooney i bedzie pieknie
» 23 kwietnia 2017, 17:59 #31
jaratkow: Mam nadzieję, że to początek dobrej serii Martiala. Niedawno w jednej z dyskusji zwróciłem uwagę, że jest różnica między wejściem na końcówkę meczu a rozpoczęciem go w wyjściowym składzie. Było to w kontekście Martiala i cieszę się, że Francuz to udowodnił. Rooney mnie nie zaskoczył - tego się spodziewałem. Kiedy było trzeba dobił - kiedy tego wymagała sytuacja przetrzymywał piłkę.
Przed nami bardzo trudny mecz z City ale... od dziś wiemy, że nie wszystko stracone.
» 23 kwietnia 2017, 17:58 #30
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2017 17:55

Chłopaki Łysego sobie dziś wyplują płuca w dogrywce a potem Mourinho na Etihad przyjdzie i ich taktycznie rojedzie tak jak to zrobił z Chelsea. Zemsta będzie słodka.
» 23 kwietnia 2017, 17:54 #29
FcManU: Cieszą bramki Roo i Martiala oby tak dalej
» 23 kwietnia 2017, 17:53 #28
rzesa2004: Roo wrócił w dobrym stylu ,byle złapał formę bo może jeszcze wiele nam dac .GGMU
» 23 kwietnia 2017, 17:44 #27
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2017 17:41

Pełna kontrola nad meczem mimo tylu kontuzji ,brawo Mou ,w czwartek najważniejszy mecz w kwestii top 4 ,oby z Pogba było wszystko wporzadku
» 23 kwietnia 2017, 17:40 #26
iMarMU: Jak dla mnie wszyscy poza Lingardem zagrali dobry mecz. Goli mogło być więcej ale sędzia nie pozwolił na to. Faul na Roo w polu kaedym. Wiele zawalili sędziowie boczni. Ale mamy mecz wygrany są 3 punkty i jesteśmy bliżej niż dalej. Suoer :)
» 23 kwietnia 2017, 17:39 #25
Vampiro: To nie był faul na rzut karny, o ile w ogóle przekroczono tam przepisy. Nie przypominam sobie też jakiś wielkich błędów, pare razy nam jedynie rożne zabrali.
» 23 kwietnia 2017, 20:29 #24
michal1993: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2017 17:36

Teraz $HITY niech grają dogrywke z arsenalem :D
» 23 kwietnia 2017, 17:35 #23
m4c1eq1991: There's no better training than fighting for survive
» 23 kwietnia 2017, 17:31 #22
Andrew07: coś w tym jest
» 23 kwietnia 2017, 17:36 #21
Gale: "for survival" albo "to survive"
» 23 kwietnia 2017, 18:04 #20
m4c1eq1991: przypomniało mi się z CoDa 2, nawet nie pomyślałem zbytnio o gramatyce :) Wiem, powinno być "to survive"
» 23 kwietnia 2017, 18:15 #19
SimplyRed: Ta maszyna działa coraz lepiej.Wystarczy że drużyna przeciwna zagra otwartą piłkę i mecz ogląda się przyzwoicie, a kontra?..no cóż perfekcyjna, powinno się ją pokazywać na filmach szkoleniowych.
» 23 kwietnia 2017, 17:31 #18
Alvin15015: Całkiem przyzwoity mecz Keane'a 😉
» 23 kwietnia 2017, 17:27 #17
dlabigt23: Ja nie tyle co ubolewam nad strata Zlatana ale bardziej Rojo bedzie nam brakowac w koncowce sezonu. Do strzelania sa ludzie jak widac i nie ma co sie przejmowac moze otworzy sie szansa dla Rashforda i Martiala i czasem i Rooney sie przyda :) wiec wolalbym zeby Rojo wrocil jak najszybciej :)
» 23 kwietnia 2017, 17:26 #16
Wave: Rooney serio takie wysokie oceny? Wygladal bardzo slabo, bramka z dobitki, sytuacyjna.
Znakomicie Bailey MOTM, Martial; Pogba i Herrara tez bardzo dobrze.
» 23 kwietnia 2017, 17:26 #15
is200second: Ja na sky ogladalem i Martial mial MOTM
» 23 kwietnia 2017, 17:25 #14
przemcio94: Tony Martial came from France. English press said he had no chance. 50milion down the drain, Tony Martial score again. :) Co do Erica - takiego kota na śo od czasu Vidica i Rio na OT nie bylo. Kot, do tego młody, chuchac i dmuchać na niego, by kontuzji nie łapał oraz jakies Reale z Barcami go sobie od nas nie wzięli.
» 23 kwietnia 2017, 17:23 #13
mataderPL: A nie mówiłem, że taki będzie wynik?? :D

Pzdr
» 23 kwietnia 2017, 17:22 #12
rreddevilss: Mowiles,propsy
» 23 kwietnia 2017, 17:43 #11
alekej123: Bailly - świetny mecz. Na plus również to, że Martial strzelił i generalnie dużo biegał, starał się. Niestety dalej czekam na powrót Smallinga/Jonesa/Rojo, gdyż Blind jest zwyczajnie za słaby w powietrzu i nie daję sobie rady w obronie. Solidny mecz, z świetną pierwszą połową i udanym bronieniem zaliczki w drugiej części spotkania. Cieszy kolejne dobre spotkanie Herrery oraz super asysta.
» 23 kwietnia 2017, 17:20 #10
Wawrzu: Bailly - Najlepszy obrońca od odejścia Vidicia. Klasa Światowa.
» 23 kwietnia 2017, 17:13 #9
m4c1eq1991: Takich piłkarzy to ja lubię, nie gwiazdorzy, gra bardzo solidnie, oby takich więcej.
» 23 kwietnia 2017, 17:32 #8
mordynator: już myślałem że pogbie coś sie stało
» 23 kwietnia 2017, 17:11 #7
Kilerek7: Mecz pod kontrolą, bezprzecznie MOTM Bailly, był nie do przejścia. Widać jednak, że piłkarze są przemęczeni. Pogba złapał kontuzję, Bailly też postraszył, jak tak dalej pójdzie to kadry nam braknie.
» 23 kwietnia 2017, 17:11 #6
mordynator: pogba to raczej skurcz jakby mieśień to by kulał lekko
» 23 kwietnia 2017, 17:19 #5
LouiVanGaal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2017 17:11

Widzial ktos z was jak Fellaini biegnie sprintem w jakimkolwiek meczu?
» 23 kwietnia 2017, 17:10 #4
Hoodys: Końcówka 1 połowy z Chelsea jak dogonił j wyczyścił Kante
» 23 kwietnia 2017, 17:15 #3
GMU: Tak, od kiedy Mou przyszedł to Falafel zaczął naprawdę zapierdzielać, już w finale Tarczy Wspólnoty z Leicester potrafił coś pobiegać i nawet podać w biegu.
» 23 kwietnia 2017, 17:23 #2
Stink3r: Bailly - MOTM
» 23 kwietnia 2017, 17:10 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.