Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Mychitarian i Ibrahimović coraz bliżej United

» 26 czerwca 2016, 10:38 - Autor: matheo - źródło: The Guardian
Manchester United po pracowitej sobocie jest bliski zakontraktowania Henrich Mychitarian i Zlatana Ibrahimovicia – informuje The Guardian.
Mychitarian i Ibrahimović coraz bliżej United
» Manchester United po pracowitej sobocie jest bliski zakontraktowania Henrich Mychitarian i Zlatana Ibrahimovicia – informuje The Guardian. Czerwone Diabły są gotowe zapłacić za piłkarza BVB 30 milionów funtów, a rozmowy mają zostać sfinalizowane w ciągu 7 dni. Ibrahimović do Manchesteru ma natomiast przylecieć na początku lipca.
Czerwone Diabły są gotowe zapłacić za piłkarza Borussii Dortmund 30 milionów funtów. Choć włodarze BVB wielokrotnie przekonywali, że zawodnik nie jest na sprzedaż, to sam Ormianin chętnie zmieniłby barwy klubowe na rok przed wygaśnięciem jego obecnego kontraktu.

Mychitarian miałby podpisać z Manchesterem United czteroletni lub pięcioletni kontrakt. Czerwone Diabły liczą, że osiągną porozumienie z Borussią w najbliższych siedmiu dniach.

Wkrótce wyjaśni się także przyszłość Ibrahimovicia. Mino Raiola, agent Ibry oraz Mychitariana, rozmawiał ze Szwedem w sobotę na temat przejścia do United. Kluczowa będzie jednak rozmowa z Jose Mourinho. Portugalczyk musi określić jaką rolę miałby pełnić Ibrahimović w jego zespole.

The Guardian twierdzi, że Manchester United zaoferuje Ibrahimoviciowi roczny kontrakt, który będzie opiewał na 220 tysięcy funtów tygodniowo. Szwed ma przylecieć do Anglii w pierwszym tygodniu lipca i sfinalizować umowę.


TAGI


« Poprzedni news
Mourinho sfrustrowany brakiem kolejnych transferów
Następny news »
Ferdinand wyjawił swoje piłkarskie przesądy

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (89)


HouseII: Już chyba nigdy nie będę narzekać na sędziów w Premier League.
» 27 czerwca 2016, 02:59 #85
AntyReusik: Co ten sędzia od je bu je....
» 27 czerwca 2016, 02:51 #84
Red1Devils: To jest dramat, co ten sędzia odpieprza. On psuje tak piękne widowisko :(((
» 27 czerwca 2016, 02:55 #83
AntyReusik: Oby się ogarnął w przerwie.. Ogólnie świetny mecz jeśli chodzi o tempo gry. Niesmowity pressing Chile w pierwszych 25 min( przed czerwo)
» 27 czerwca 2016, 03:01 #82
Red1Devils: Nawet po czerwonej dla Diaz'a, Chile dawało radę grać pressingiem i za to wielki szacun.
» 27 czerwca 2016, 03:11 #81
AntyReusik: Tak, tak, dawało, ale chyba 90 minut nie daliby rady tak intensywnie presować/
Jedziemy z 2 połową!:)
» 27 czerwca 2016, 03:18 #80
Red1Devils: Sędziowanie w Copa America jest koszmarne ,niestety :((( Ale co się dziwić ,najlepsi sędziowie są aktualnie na Euro.
» 27 czerwca 2016, 02:43 #79
kckMU: Haha pipita, 3 finał i kolejna mega patelnia zmarnowana

@b90 - coś Ci to mówi?
» 27 czerwca 2016, 02:31 #78
pawelisto2: Rojo i Romero w podstawie na finał CA.

Oj jakimś cudem budzik dał radę mnie dobudzić, cieszę się, bo zapowiada się super widowisko.
» 27 czerwca 2016, 02:06 #77
Kilerek7: Dużo jeszcze niewiadomych w naszym składzie będzie. Przyjdzie zapewne Miki i Ibra, być może jakiś skrzydłowy np. ten Draxler, jakiś SP np. Pogba i pewnie obrońca. Pewnie odejdzie Mata i Rojo to tak najbardziej pewne, niepewny los jest też ze Schnederlinem którego chce Everton, gdyby odszedł kto wie czy Matić by nie zawitał. Nie wiadomo też co z Darmianem, wcześniej były plotki, że Mourinho chce Fabinho nawet do rymu:) Niepewna też jest przyszłość Blinda, Herrery, Schweinsteigera. Zastanawiam mnie Fellaini bo to fizyczny grajek więc może go zostawi Jose. Co do frontu to też ciekawe co będzie z Depayem. Reasumując, pozyskanie N, SP, PP, SPO i 2x SO jest zapewne priorytetem Mou, ale jeśli odejdzie też sporo graczy wcale się nie zdziwię jak pozyskamy jeszcze SPD, PO a może i dodatkowego N bo Ibra to nie młodzian.
» 27 czerwca 2016, 00:32 #76
Veggie: Ja nie rozumiem, po co nam kolejny skrzydłowy? Kupno PP jest w naszym przypadku koniecznością, ale na co nam Draxler? Jest Depay, Martial, Young, Januzaj, Lingard i teoretycznie Mata, z którym nie wiadomo co będzie, ale na skrzydle też od biedy może zagrać. Mamy już Bailly'ego, dołączą pewnie Ibra i Miki. W przypadku odejścia Rojo/Jonesa można pokusić się ewentualnie o kupno jeszcze jednego ŚO. Ja bym widział Manolasa, ale Roma w tym okienku raczej go nie puści. Piszesz o kupnie nowego ŚP - ok, ale najpierw ktoś musi odejść, bo tu też mamy sporo opcji do wyboru. Jak dla mnie te 3 transfery + ewentualny ŚO jest wystarczające na to najbliższe okienko.
» 27 czerwca 2016, 00:50 #75
Neymar12: Skoro Rooney ma grać w pierwszym(niezależnie od formy rzecz jasna) to kupimy albo SP albo SPO. Na pewno nie obu.
» 27 czerwca 2016, 00:52 #74
M4GIK1990MU: Sznederlena chce Everton, my chcemy Fabinho, Matic może trafić do United itd. - to wszystko plotki. Jest sezon ogórkowy, na którym media sportowe zawsze zarabiają najwięcej, więc co roku różnym klubom się wciska różnych piłkarzy. Podejrzewam, że 3/4 tych niby realnych transferów nie pojawiła się nawet w głowie Mou. Na razie wiemy tylko 3 rzeczy:

Ibra i Miki najpewniej dołączą do Mou (sądząc po słowach Raioli)
Mata najpewniej odejdzie z United (sądząc po stosunku Mou do Hiszpana)
Roo będzie grał w pomocy i nikt nie zajmie jego miejsca.

Resztę informacji można na razie wsadzić między bajki.
» 27 czerwca 2016, 00:56 #73
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.06.2016 01:00

Martial to typowy snajper, Depay kompletna klapa, Young to nie nasz poziom i 30 stka na karku, Januzaj w BvB sobie nie poradził więc raczej out, a Lingard z całym szacunkiem za waleczność nie ten poziom. Draxlera przytoczyłem przykładowo, też nie chciałbym go u nas, wolałbym kogoś innego. Mata na bank odejdzie, raz Mou się go pozbył to wątpię by zaufał mu ponownie. Oferta za Manolasa jeszcze przed decyzją, że Rojo ma niby to odejść świadczy, że Mourinho chce jeszcze jednego obrońce, sam Bailly to za mało bo to młody gracz do oszlifowania, a potrzebny jest ktoś doświadczony do Smallinga. SP to jest priorytet i jeśli nie wymęczymy Pogby to pewnie przyjdzie Andre Gomes bo nie widzę innej opcji. A co my mamy za pomoc? Wiekowy Carrick i Schweinsteiger, z czego Niemiec może zostać sprzedany. Herrery pewnie też nie widzi Jose w składzie, zostaje drewniany Fellaini i Schnederlin którego może kupić Everton. Mourinho mam wrażenie, że nie chce uzupełniać składu a poprostu wymienić szrot na lepszych i to osobiście mi się podoba.

PS: To oczywiście wszystko jest w sferze gdybania, bo jak napisał M4GIK ciężko stwierdzić co jest plotą a co nie, już nawet gazety typu Sky się mylą, powoli też tracę wiarę w BBC:P
» 27 czerwca 2016, 00:57 #72
Veggie: Ok, zgadzam się, Depay w tym sezonie zawiódł, Lingard nie ten poziom itd. Ale czy uważasz, że oni wszyscy są do sprzedania? Myślę, że taki Depay ma jeszcze coś do udowodnienia i w tym sezonie może odpalić przy Mou. Januzaj też ponoć ostro trenuje, a Young mimo wieku może się jeszcze przydać. Mou na pewno ich wszystkich nie sprzeda, większość pewnie zostanie, a więc upychanie kolejnego skrzydłowego na siłę nie ma sensu.
» 27 czerwca 2016, 01:08 #71
Neymar12: Martial to typowy snajper

Martial nigdy nie był typowym snajperem. Skoro i w Monaco i tu ostatecznie stawiano go na skrzydle to dlaczego go nie uważać jako skrzydłowego. Nie lądował tam bez powody. Zwyczajnie tam wykorzystywał lepiej swoje umiejętności i trenerzy to widzieli

SP to jest priorytet i jeśli nie wymęczymy Pogby to pewnie przyjdzie Andre Gomes bo nie widzę innej opcji.

Ja widze - nie kupować nikogo jak nie jest to nikt lepszy od tego kogo mamy. Gomes ostatni raz dobrze grał półtora roku temu. Fatalna gra na Euro, fatalna w Valencii. Mou jest chyba za mądrym człowiekiem aby wyrzucić masę graczy w jednym okienku bez wyraźnego znaku że to coś zmieni. Transfery mają sens jeśli mogą coś poprawić. Znaczna część tych graczy nie jest szrotem. Brak chęci ich sprawdzenia byłaby nierozsądna. Po za tym nie da się od razu zbudować żelaznej jedenastki i ławki rezerwowych. Kim chcesz grać na 4 frontach bez rezerwowych
» 27 czerwca 2016, 01:16 #70
Veggie: No i właśnie to chciałem przekazać. Dzięki Reusik, że mnie wyręczyłeś :D
» 27 czerwca 2016, 01:20 #69
Neymar12: Widzisz, problem polega na tym że Kilerek najchętniej wyj*bałby każdego kto zawiódł i zastąpił kimkolwiek. Wyraźnie to widać, gdy wypowiada się o graczach który nie widział albo widział w akcji sporadycznie. I powiem ci: To nie recepta na sukces
» 27 czerwca 2016, 01:23 #68
Kilerek7: Gdzie ja napisałem, że chciałbym wywalić pół składu? Akurat SP jest nam potrzebny i sądzę, że Mou kogoś kupi. Moja wina, że mamy masę szrotu?
» 27 czerwca 2016, 02:06 #67
scierwojad: " Reasumując, pozyskanie N, SP, PP, SPO i 2x SO jest zapewne priorytetem Mou, ale jeśli odejdzie też sporo graczy wcale się nie zdziwię jak pozyskamy jeszcze SPD, PO a może i dodatkowego N bo Ibra to nie młodzian."

Czyli w skrocie Mourinho chce kupic (przeciez to oczywste, bo gdziez media moglyby klamac) obronce, pomocnika oraz napastnika. To powiedz mi jeszcze tak, kogo Mourinho nie chce kupic?
» 27 czerwca 2016, 07:36 #66
Kilerek7: Ibra i Miki już prawie u nas, w dodatku odrzucona oferta za Manolasa czyli chciał sprowadzić drugiego obrońcę, walka o Pogbę więc SP i zainteresowanie Draxlerem czyli skrzydłowym wszystko się zgadza. Nie wiem ile w tym prawdy, ale jak narazie to nie są jednodniowe plotki.
» 27 czerwca 2016, 17:30 #65
vanderToki: Mimo wszystko bardziej się cieszę z Ormianina.
» 27 czerwca 2016, 00:09 #64
Kilerek7: Wiele osób traktuje go jako transfer skrzydłowego, ja jednak sądzę, że nam jest potrzebny taki skrzydłowy z prawdziwego zdarzenia a Ormianin powinien być 10tką. W sumie jednak Martial nie jest skrzydłowym a radzi sobie nieźle. Wszystko jest w głowie Mourinho, w Chelsea miał Hazarda i Williana a tutaj trochę masło maślane, ale oby to wyszło sensownie.
» 27 czerwca 2016, 00:46 #63
Neymar12: Martial jest skrzydłowym. Na tej pozycji rozegrał większość spotkań w dorosłej piłce i tak traktuje go każdy trener z jakim ma kontakt.


w Chelsea miał Hazarda i Williana

Ale ani Willian ani Hazard też nie są typowymi skrzydłowymi. Jeśli chodzi o charakterystykę to znacznie bliżej im do Ormianina niż do takiego Costy. W Chelsea Mou miał takiego gracza - Schurrle ale nie stawiał na niego. Zresztą mało kto tak teraz gra. Di Maria, Messi też tacy nie są a grają na skrzydłach. Przy ofensywnie grających bocznych obrońcach przestali być tak niezbędni. Valencia gdy Miki będzie schodził do środka może wypełniać lukę na skrzydle. Tak jak np Carvalaj w Realu czy Alves w Barcelonie czy właśnie Ivanovic w Chelsea
» 27 czerwca 2016, 01:04 #62
Kilerek7: Reusik nie zgadzam, się, idąc twoim tokiem rozumowania to zaraz skrzydłowy będzie napastnikiem a boczni obrońcy skrzydłowymi. To, że obrońcy czy skrzydłowi mają teraz wiele innych zadań, nie znaczy, że zmienia się ich pozycja. Dla mnie Alves był i będzie np. obrońcą mimo, że non stop grał wysoko niczym skrzydłowy. Z takim podejściem i myśleniem to z czasem nie wiedzielibyśmy jaki piłkarz gra na jakiej pozycji.
» 27 czerwca 2016, 02:13 #61
pawelisto2: Ale Hazard to jest gość!
» 26 czerwca 2016, 22:54 #60
Gallacher: Ile dzisiaj wygrał w kasynie ?
» 27 czerwca 2016, 00:12 #59
RuudVN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2016 22:54

czyli na 99% gramy 4-2-3-1 jeżeli te plotki o Henrym i Julianie są prawdziwe, ciekawe gdzie teraz Rooney będzie grał bo ja go nie widzę na 6 albo
-----------Ibra--------
Anton--Henry--Julek

oczywiście to fikcja literacka xS
» 26 czerwca 2016, 22:53 #58
blackout: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2016 22:59

Myślę, że Draxler do nas nie przejdzie i Rooney będzie grał na 10.

---------------Ibra--------------------
Martial------Rooney-----Mkhitaryan

Chyba, że rzeczywiście kupilibyśmy jakiegoś środkowego ofensywnego pomocnika, to widzę wtedy Rooneya na 6 (pod koniec zeszłego sezonu grał tam czasem i nie wyglądało to najgorzej).
» 26 czerwca 2016, 22:59 #57
M4GIK1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2016 23:23

A przypadkiem Draxler nie miał być następcą Mikiego z BvB? Oby poszedł tam, a nie do United, bo nie potrzeba nam kolejnego pół-środka.

Co do składu to ja widzę to tak:

Martial-Ibra(Rash)-Miki
Roo
Sznederlę/Blind-Carrick

Póki co...

Mata niestety out
» 26 czerwca 2016, 23:22 #56
JohnnyCross: Fellaini nie gra i Belgia znowu wygrywa xD
» 26 czerwca 2016, 22:38 #55
Kilerek7: Belgowie maja pakę, Hazard nieźle daje!
» 26 czerwca 2016, 22:37 #54
Granat: A ten Mchitarjan to klasyczny skrzydłowy? Żeby nie było drugiego Maty, który nie potrafi grać na skrzydle i hasa sobie w środku pola, odpuszczając skrzydło. Pytam, bo rzadko oglądałem w akcji Mchitarjana, jak już to jak ŚPO.
» 26 czerwca 2016, 22:21 #53
RuudVN: w Szachtarze potrafił jako ŚPO strzelić w samej lidze 25 goli, na skrzydle też potrafi grać, coś w stylu KDB z City
» 26 czerwca 2016, 22:48 #52
uzi103: Mychitarian raczej wybierze Juventus, a Ibra w tym roku kończy 35 lat, zobaczymy ile da rade pomóc United w tym sezonie
» 26 czerwca 2016, 22:15 #51
DjTED: Mychitarian już jest u nas
» 26 czerwca 2016, 22:59 #50
M4GIK1990MU: skąd wgl info, że Juve go chce?
» 26 czerwca 2016, 23:24 #49
Olo: Ależ Ibra ma ułożoną stopę, matko boska :D
» 26 czerwca 2016, 22:07 #48
Kilerek7: Dortmund have sent an official to Manchester, Mkhitaryan deal nearly done
» 26 czerwca 2016, 21:20 #47
Sideswipe: Ale wiesz, że my to widzimy po prawej stronie tak jak Ty? :D
» 26 czerwca 2016, 21:22 #46
Kilerek7: A sory, nie spojrzałem, że dodane:)
» 26 czerwca 2016, 21:24 #45
Sideswipe: Ale Węgrzy odpuścili krycie kompletnie przy tej bramce :/
» 26 czerwca 2016, 21:14 #44
is200: Najlepiej to kupmy wszystkich. Miki Ibra Hames Draxler ale co z reszta naprawde dobrych pilkarzy. Mi osobiscie szkoda by bylo patrzec jak Depay czy Blind Mata Herrera realizuja sie w innych rownie dobrych klubach.

Jeszcze jedno bez wzgledu jak.sie to zakonczy i kogo kupi United. Jesli chodzi o mnie Rooney nie moze byc rozgrywajacym. Jesli juz ma miec pierwszy sklad to jako cofniety pomocnik. Odebrac powalczyc dograc ale nie rozgrywac
» 26 czerwca 2016, 21:12 #43
M4GIK1990MU: Transfery Mikiego i Ibry (bo o nich póki co najgłośniej) nie oznaczają, że reszta zostanie wyautowana. Henryk przychodzi w miejsce Maty, Ibra do ataku, gdzie póki co jest tylko Rash. Depay dalej będzie kaleczył z ławki (chyba, że się ogarnie), Blind może wróci do rotacji na DM, Mata odchodzi i najwyższa pora, bo od początku tutaj nie pasował, a Herrera jak się sprawdzi u Mou to przecież jest jedno miejsce na ŚP.
» 26 czerwca 2016, 23:28 #42
Kilerek7: Mkhitaryan is very close to joining #mufc [di marzio] Z cyklu coraz coraz bliżej:D
» 26 czerwca 2016, 20:55 #41
is200: Bardzo dobre dwa transfery. I teraz tak Pphba tu nie przejdzie bo chce go Real a on chce do Realu. Jesli do nich pojdzie Pogba to nalezy zrobic wszystko zeby wyciagnac Hamesa.
» 26 czerwca 2016, 20:54 #40
Gothic: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2016 20:46

niejestem do niego przekonany, gosc ma jeden dobry sezon ( znakomity sezon ) ale to nie zmienia faktu ze reszte sezonow gral slabo i nie byl pewnym punktem borussi bo przecietne mecze przeplatal dobrymi, teraz ustabilizowal forme ale co nie zmienia faktu ze z bvb to bardziej mi sie marzy reus czy aubameyang
ibra najlepsze lata ma za soba, jeszcze moze rok pogra na dobrym poziomie i to tyle, troche nie rozumiem tego transferu bo czy naprawde na rynku niema mlodszych napastnikow ? mi sie benzema marzyl, z tego co czytalem to mozliwe ze odejdzie z realu, powinnismy szukac perspektywicznych graczy a nie pilkarzy co juz myslami są przy emeryturze
» 26 czerwca 2016, 20:43 #39
scierwojad: Taki znawca jak ty a nie powie ze Reus "kontuzjogenny"? Auba za to 5 sezon z rzedu rozgrywa fenomenalny tak? Wypadaloby porownacmozliwosci i cene tych transferow. Ale ok glowny argument to przyczepic sie do czegos bo tak trzeba.
» 26 czerwca 2016, 20:46 #38
Granat: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2016 20:12

Na tej stronie może wyglądać to tak:

1.Mchitarjan i Ibrahimović coraz bliżej United
2.United rozmawiają z agentami Mchitarjana i Ibrahimovicia
3.Transfer Ibrahimovicia i Mchitarjana na ostatniej prostej
4.Mchitarjan i Zlatan nie dla United?
5.Zlatan i Mchitarjan znaleźli nowe kluby
» 26 czerwca 2016, 20:12 #37
Kilerek7: Przypuszczam, że newsy są pisane pod to co się aktualnie dzieje, to chyba dobrze co?
» 26 czerwca 2016, 20:37 #36
United45: Ależ news! Te transfery są coraz bliżej już od 2 miesięcy, błagam was poszukajcie czegoś bardziej zaskakującego
» 26 czerwca 2016, 18:52 #35
justdudi: Szkoda, że nasi skauci nie zauważyli takiego zawodnika jak Douglas Costa...Bayern go wyciągnął za 35 baniek i mają chyba najlepszego prawego pomocnika na świecie w chwili obecnej. Sam nie wiem czy jest ktoś lepszy od niego? A Miki? to bardziej ofensywny niż prawy, jak za 30 baniek to jestem na nie, wolałbym te pieniądze dołożyć do np Griezmanna( tak wiem o nim nawet nie ma co marzyć). Obawiam się, że to będzie kolejny przyzwoity grajek, idealny na ławkę.
» 26 czerwca 2016, 18:46 #34
Neymar12: Wiesz, Miki też grał w lidze ukraińskiej i to w tym samym czasie co Douglas. I zjadał każdego piłkarza w tej lidze - nie bez powodu. Zjadł go też w tym sezonie Bundesligi więc w jaki sposób Costa jest lepszy? Mchitaryan najlepszy sezon rozegrał właśnie na skrzydle

Swoją drogą Costa gra w Bayernie głównie jako LS a nie PS
» 26 czerwca 2016, 18:58 #33
Kilerek7: Czyli Miki miałby grać u nas na skrzydle a gdyby przyszedł Draxler to gdzie?
» 26 czerwca 2016, 19:30 #32
M4GIK1990MU: mam nadzieję, że nigdzie (czyli mam nadzieję, że nie przejdzie)
» 26 czerwca 2016, 19:43 #31
justdudi: Miki i Costa grali nawet razem w tym samym zespole:) W jaki sposób jest lepszy? według mnie jest o wiele lepszym skrzydłowym. Miki jest za wolny na skrzydło. Mi nie chodzi o czyste statystyki bo tutaj Miki wygląda lepiej, tylko, że gra w BvB już 3 lata i za dużej konkurencji nie ma. Costa ma o wiele silniejszą konkurencję i na jej tle jak dla mnie prezentuję się o wiele lepiej jako skrzydłowy niż Miki. Oglądając mecz BvB vs Bayern też jakoś nie widziałem żeby Miki zjadał Coste.
» 26 czerwca 2016, 19:48 #30
justdudi: Dodam jeszcze, że Miki w swoim sezonie życia strzelił 11 bramek i zanotował 20 asyst, grając w prawie każdym meczu bo tak jak pisałem wcześniej w BvB to za dużej konkurencji na jego pozycji nie ma. Costa w swoim pierwszym sezonie w Bayernie strzelił 4 bramki i zanotował 14 asyst, konkurując z takimi zawodnikami jak Robben, Ribery i Coman. Ale spoko Miki go zjada na śniadanie:) Już nie chce mi się pisać jakie statystyki miał Miki w swoim pierwszym sezonie bo na prawdę nie ma się czym chwalić.
» 26 czerwca 2016, 20:07 #29
scierwojad: justdudi
To kupuj Coste
» 26 czerwca 2016, 20:09 #28
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2016 20:47

W jaki sposób konkurował z Ribberym? Przecież on był wiecznie kontuzjowany, wrócił na końcówkę sezonu to raz. Pierwszy raz był w stanie zagrać w grudniu. Aż dziwne że nie posadził Costy

Druga sprawa Robben też był prześladowany przez kontuzje to dwa

Obaj zagrali odpowiednio 13 i 15 spotkań w lidze. I to nie od pierwszej minuty wszystkie. Gdy wracali do zdrowia grali. Nigdy nie byli zdrowi równocześnie przez długi okres czasu aby poważnie zagrozić brazyliczykowi.

Coman jak przyszedł był młodzikiem który szału nie zrobił w Seria A. W momencie transferu nie był groźnym konkurentem do gry

Costa nie miał żadnej konkurencji. Między innymi po to go kupili bo na zdrowie tych dwóch liczyć nie mogli

Oglądając mecz BvB vs Bayern też jakoś nie widziałem żeby Miki zjadał Coste.

A co to za idiotyczny argument? Ja oglądając derby Manchesteru powiedziałbym że Rashford jest już lepszym piłkarzem niż Aguero. Czy jest tak w rzeczywistości?

Już nie chce mi się pisać jakie statystyki miał Miki w swoim pierwszym sezonie bo na prawdę nie ma się czym chwalić.

A wróżbita Maciej powiedział ci jakie będzie miał Costa w następnych? Może po prostu zgaśnie?

Miki jest za wolny na skrzydło.

A każdy skrzydłowy musi bazować na szybkości? Beckham też nie był szybki i jakoś żył. Nie każdy też trener szuka takich skrzydłowych jak Costa czy Martial. Czasem szukają graczy bardziej stonowanych. Willian też nie jest demonem ale szybkości ale Mou na niego stawiał. Z powodu taktyki
» 26 czerwca 2016, 20:42 #27
MU1212: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2016 18:38

Już jestem ciekaw czy te oba transfery wypalą ?
» 26 czerwca 2016, 18:38 #26
yazam: Popieram. Koza z nosa ma wiecej pojecia o pilce niz on -.-
» 26 czerwca 2016, 18:35 #25
yazam: Oby te dwa transfery doszly do skutku. Swoja droga widzial bym u nas Hectora, a zawodnik jak najbardziej do wyjecia z Kolonii.
» 26 czerwca 2016, 18:25 #24
Nubeq: Mamy kilku piłkarzy na LB: Shaw, Bortłik, Blind, kaleka Rojo, więc nie widzę potrzeby wzmacniania tej pozycji.
» 26 czerwca 2016, 19:24 #23
Kilerek7: Miki, Ibra jakby doszedł Pogba to by było coś, LvG w życiu by nie pozyskał żadnego z tych graczy.
» 26 czerwca 2016, 12:31 #22
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2016 12:59

LvG w życiu by nie pozyskał żadnego z tych graczy.

Pytanie dlaczego taki Mchitarian chce tu przyjść mimo ofert np z Arsenalu który na tą chwile jest lepszy od nas. Bo wygląda to na $

Póki co jednak żadnego nie pozyskaliśmy
» 26 czerwca 2016, 12:59 #21
scierwojad: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2016 13:03

Neymar tu sie mylisz, bo wszyscy tu dla Mourinho przychodza :D A tak na powaznie troche racji w tym jest, tyle ze skad mozna wiedziec ze taki czy taki gracz nie przyszedlby do VG? Lepiej patrzec oczami nienawisci i gadac ze wszystko wina van Gaala.
» 26 czerwca 2016, 13:02 #20
Krystiano98: A ty zamiast wyzywać weź napisz coś porządnego, bo tylko się kompromitujesz.
» 26 czerwca 2016, 19:14 #19
Sideswipe: Bo co endoprotezo? Bo może nie ma racji? Ty z pewnością wiesz kto by do Van Gaala przyszedł a kto nie, robiłeś ankietę w przerwie meczów i wszystkich o to pytałeś prawda? Skończ z tymi hejtami na reusika 'dla zasady' bo żałosny jesteś.
» 26 czerwca 2016, 19:24 #18
M4GIK1990MU: Maryśka czy Szoł jakoś przyszli do van Gaala, więc trochę chybiony hejt
» 26 czerwca 2016, 19:45 #17
scierwojad: Kompromitacji ciag dalszy
» 26 czerwca 2016, 20:11 #16
omen: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2016 20:13

A twoje wpisy niby co wnoszą? Oprócz beki i żenady, to chyba nic.
» 26 czerwca 2016, 20:13 #15
simsonson: Lepiej grać z Lingardem kolejny sezon, macie rację ... Ogarnijcie się co niektórzy, nie od dziś wiadomo, że UNITED można niestety doić z kasy, ale możemy dziękować tylko naszemu zarządowi, że lubią być dymani.
» 26 czerwca 2016, 11:32 #14
Shadiiist: Ja to wolałbym Manolasa, o ile te plotki są prawdziwe o nim.
» 26 czerwca 2016, 10:53 #13
scierwojad: Manolasa od Baillyego? Bo nie wiem co on ma wspolnego z Henrichem i Zlatanem
» 26 czerwca 2016, 10:54 #12
Slawek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2016 10:48

Dawac 30 baniek za goscia z jednym dobrym sezonem z rocznym kontraktem to kretynizm.
» 26 czerwca 2016, 10:43 #11
Czepsu: Całe szczęście że to nie z Twojego portfela.
» 26 czerwca 2016, 10:47 #10
Qver: a jak De Gea miał iść to Realu to każdy chciał minimum 35 a też miał rok do końca ;)
» 26 czerwca 2016, 10:47 #9
RedDevils4life: 30 baniek to teraz norma. A wolę kolesia, który miał mega sezon niż jakieś półśrodki.
» 26 czerwca 2016, 10:47 #8
JohnnyCross: Taa a jakby poszedł za taką kasę do Arsenalu i powtórzyłby taki sezon to byś płakał, że Woodward nie potrafi robić transferów.
» 26 czerwca 2016, 10:48 #7
scierwojad: A wielki Bayern Munchen ile dal za Hummelsa? S*anie na wlasne gniazdo, jakie to typowe
» 26 czerwca 2016, 10:53 #6
Neymar12: Nawet Juve chwalone za rozsądne transfery zapłaciło za Dybale z rokiem kontraktu 32 mln i 8 zmiennych. Czasami tak trzeba
» 26 czerwca 2016, 10:55 #5
Arvanis: Jak dla mnie to on miał w BVB 2 dobre sezony i jeden wybitny, ale co ja tam wiem.
» 26 czerwca 2016, 11:04 #4
jari13: Tylko, że DDG odszedłby jako jeden z dwóch najlepszych bramkarzy świata i do tego w wieku 24 lat, więc cena musiała być naprawdę wysoka. Za Bale'a czy kogoś tej klasy można wyłożyć takie pieniądze, a nie za gościa, który naciska na transfer do nas i to z klubu, który nie jest specjalnie bogaty.
» 26 czerwca 2016, 11:26 #3
DolphZiggler: W dzisiejszych czasach 30 mln za takiego zawodnika to promocja.
» 26 czerwca 2016, 11:29 #2
Nubeq: @jari13 Za Bale'a 30 milionów... Chłopie czasy się zmieniły. 30 za Mkhitaryan'a to promocja.
» 26 czerwca 2016, 19:29 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.