Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Man Utd – Stoke: Diabły zaimponowały formą i skutecznością

» 2 lutego 2016, 22:51 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał Stoke City 3:0 (2:0) w meczu 24. kolejki Premier League, który odbył się na Old Trafford. Czerwone Diabły we wtorkowy wieczór zaprezentowały futbol nie tylko przyjemny dla oka, ale co ważniejsze skuteczniejszy. Strzelecką formą znów zaimponował Wayne Rooney.
Man Utd – Stoke: Diabły zaimponowały formą i skutecznością
» Manchester United pokonał Stoke City 3:0 (2:0) w meczu 24. kolejki Premier League, który odbył się na Old Trafford. Czerwone Diabły we wtorkowy wieczór zaprezentowały futbol nie tylko przyjemny dla oka, ale co ważniejsze skuteczniejszy. Strzelecką formą znów zaimponował Wayne Rooney, a do bramki The Potters trafili także Jesse Lingard i Anthony Martial.
Oceń zawodników:
David de Gea
Matteo Darmian
Chris Smalling
Daley Blind
Cameron Borthwick-Jackson
Marouane Fellaini
Michael Carrick
Jesse Lingard
Juan Mata
Wayne Rooney
Anthony Martial
Ander Herrera
Andreas Pereira
Memphis Depay

Oddano 182 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Manchester United od pierwszej minuty starcia z The Potters narzucił wysokie tempo. Piłka szybko krążyła między zawodnikami, a co ważniejsze zagrania były dokładne i przemyślane. Już w 2. minucie w dobrej sytuacji strzeleckiej znalazł się Juan Mata, ale uderzenie Hiszpana zostało zablokowane. Chwilę później groźnie zza pola karnego strzelał Wayne Rooney.

W 14. minucie Manchester United objął prowadzenie. Na lewym skrzydle Mata uruchomił dobrym podaniem Camerona Borthwicka-Jacksona, ten dograł precyzyjnie piłkę na czwarty metr, a tam efektownym „szczupakiem” popisał się Jesse Lingard.

Po objęciu prowadzenia Manchester United nie zwolnił tempa. Już chwilę po wznowieniu gry kolejną dobrą okazję miał Anthony Martial. Francuz efektownie przedarł się przez linię obrony, wpadł w pole karne, ale trafił piłką tylko w boczną siatkę.

W 18. minucie Martial znów wystąpił w roli głównej. Tym razem 20-latek zszedł z piłką ze skrzydła do środka boiska, uderzył mocno zza pola karnego, lecz dobrą interwencją popisał się Jack Butland.

W 23. minucie golkiper Stoke nie miał już nic do powiedzenia. Czerwone Diabły wyprowadziły znakomitą kontrę – piłka spod bramki została błyskawicznie przetransportowana na skrzydło do Maty, ten zagrał do Rooneya, Anglik ładnym przerzutem dostrzegł w szesnastce Martiala, który precyzyjnym i niezwykle mocnym strzałem posłał piłkę do bramki The Potters. Na tablicy świetlnej było już 2:0, a kibice przecierali oczy ze zdumienia widząc tak efektownie i skutecznie grający Manchester.

W odpowiedzi Stoke ruszyło jednym z nielicznych ataków. Marko Arnautović pokusił się o strzał z dystansu, David de Gea nie musiał jednak interweniować, bo piłka minęła jego bramkę. W 33. minucie niezłą okazję po rzucie rożnym miał Jonathan Walters, ale z bliskiej odległości nie trafił w bramkę United.

W 39. minucie Czerwone Diabły znów podkręciły tempo i były bliskie zdobycia trzeciej bramki. Z narożnika pola karnego piłkę na pole bramkowe wrzucił Matteo Darmian, do futbolówki doszedł Juan Mata, niestety uderzył głową niecelnie.

Po tak dobrej połowie w wykonaniu United nastroje na Old Trafford były wyborne i nikt nie myślał o tym, aby gwizdać lub buczeć na zawodników i menadżera Czerwonych Diabłów.

Po zmianie stron entuzjazm gospodarzy nie osłabł. W 50. minucie piłkę do bramki wpakował Wayne Rooney. Sędzia nie uznał jednak trafienia Anglika, bo stwierdził, że ten nieprzepisowo odepchnął w ofensywie Glena Johnsona.

W 53. minucie nie było już żadnych wątpliwości. Manchester United po raz kolejny wyprowadził szybką kontrę, którą strzałem do pustej bramki z pięciu metrów zakończył Rooney. Anglik otrzymał fantastyczne podanie od Martiala z lewej flanki, a chwilę wcześniej akcję do Francuza znakomicie rozprowadził Mata.
Trzeci gol zmienił oblicze meczu na Old Trafford. Manchester United nie atakował już bramki Stoke z tak dużym rozmachem. Zespół Van Gaala pozwolił przejąć The Potters inicjatywę i nastawił się na grę z kontry.

W 83. minucie bliski podwyższenia rezultatu był Memphis Depay, który zastąpił kilka minut wcześniej Martiala. Holender po szybkiej akcji dostał piłkę w polu karnym, niestety przymierzył niecelnie.

Do końca spotkania Czerwone Diabły spokojnie kontrolowały przebieg gry i zasłużenie zgarnęły komplet punktów.

Manchester United – Stoke City 3:0 (2:0)
Bramki: Jesse Lingard 14', Anthony Martial 23', Wayne Rooney 53'

Manchester United: De Gea – Darmian, Smalling, Blind, Borthwick-Jackson – Fellaini (Herrera 80'), Carrick, Lingard, Mata (Pereira 88'), Martial (Depay 79') – Rooney

Stoke City: Butland – Pieters, Muniesa, Wollscheid (Bardsley 30'), Johnson – Arnautović, Whelan, Bojan (Ireland 61'), Affelay, Walters – Crouch


TAGI


« Poprzedni news
Martial: Asysty cieszą mnie tak samo, jak bramki
Następny news »
Statystyki: Manchester United vs Stoke City

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (308)


fake7: "El Confidencial", powołując się na "dobrze poinformowane źródła z Portugalii", powiadomił, iż JosĂŠ Mourinho dogadał się z "Czerwonymi Diabłami" i podpisał umowę z klubem. Z kolei radio "Cadena Cope" donosi, że Portugalczyk może objąć klub z Manchesteru już na początku przyszłego tygodnia, jeżeli United zawiodą w niedzielnym spotkaniu z Chelsea. Jeśli to nie nastąpi, "The Special One" obejmie klub w czerwcu.
» 5 lutego 2016, 20:40 #296
Nedved12: Jose nie zrobił by tego fanom Czelsi
» 5 lutego 2016, 20:52 #295
qwas333: No nie wiem jakoś z przejściem do Realu po tym kiedy był w Barcelonie nie miał problemu.
» 5 lutego 2016, 22:11 #294
PatrykSNK: 3-0 dla nas, może wkońcu zaczniemy grac miły dla oka futbol, tego życzę wszystkim sympatykom Manchesteru United! GLORY MAN UNITED!
» 5 lutego 2016, 19:46 #293
dragonxxl: Na facebooku piszą: Jose Mourinho już podpisał kontrakt z Manchesterem United! [El Confidential]

Co o tym myślicie jest w tym trochę prawdy?
» 5 lutego 2016, 15:41 #292
Dubek: Wszystkie media o tym trąbią więc zapewne tak będzie, może jeszcze nie podpisał ale pewnie podpisze.
» 5 lutego 2016, 15:54 #291
Muuuuuuuuuuu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.02.2016 10:02

Wiele razy o tym pisałem, że LvG problem nie leży w wynikach ale w katastrofalnym stylu gry (z wyjątkiem kilku meczy, choćby ostatniego). Skutkiem tego będzie odpływ kibiców i kasy. No i się zaczyna:
[link usunięty]
» 5 lutego 2016, 10:02 #290
Matejko: Wrzuc jeszcze raz link, bo nie bangla, a jestem ciekaw o czym mowisz.
» 5 lutego 2016, 10:59 #289
Nedved12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.02.2016 13:48

Zapewne chodzi o mecz z duńczykami. Żadnego odpływu kasy nie będzie.
» 5 lutego 2016, 13:47 #288
Wave: Juz jest odplyw, mniejsze wplywy z transmisji, ceny biletow obnizone, mniejsza frekwencja, myslisz reusik ze sponsorom to tez na reke?
» 5 lutego 2016, 14:13 #287
Nedved12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.02.2016 15:10

Sponsorzy podpisali kontrakty więc mają do gadania tyle co hmmm nic?

mniejsze wplywy z transmisji - będą większe w przyszłym sezonie po wejściu tych gigantycznych pieniędzy z transmisji

ceny biletow obnizone - ale wciąż nie tanie.Ludzie z Manchesteru nie zarabiają tyle co w Londynie.Zresztą niedługo ceny biletów będą musieli obniżyć kluby takie jak Liverpool
mniejsza frekwencja - 75 635 to pojemność OT a na meczu ze Stoke było 75.234. Pustki

Klub pod względem finansowym nic nie traci, przeciwnie z roku na rok osiąga rekordowe zyski. Przejrzyj rankingi
» 5 lutego 2016, 15:07 #286
Wave: Obysmy do tej ligi mistrzow tylko awansowali, bo moga sie te rankingi przestac zgadzac niedlugo :p
» 5 lutego 2016, 15:14 #285
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.02.2016 15:36

Tez przypomne tym ktorzy zapomnieli, sa setki milionow do splacenia przez Glazerow na kredyty, ktore zaciagneli by wykupic wiekszosciowy pakiet akcji, czesc pieniedzy idzie na ogromne odsetki.
» 5 lutego 2016, 15:35 #284
Nedved12: dług się zmniejsza i jest spłacany
» 5 lutego 2016, 16:32 #283
walentos: jeśli będziemy tak szastać kasą jak to Luj przez 2 okienka zrobił to na pewno zmniejszymy dług... w dodatku jeśli nie będzie wyników to i rekordowych przychodów nie będzie, sponsorzy też będą woleli zainwestować gdzie indziej i cały misterny plan w...
» 5 lutego 2016, 17:13 #282
Nedved12: Przecież taki klub będzie dojną krową dla sponsorów nawet bez sukcesów. Chyba nie wiesz jak to działa. Zwłaszcza że to Premier League
» 5 lutego 2016, 18:34 #281
walentos: żebyś się nie zdziwił jak po wygraniu premier league nowa dojna krowa zostanie Leicester i Vardy
» 5 lutego 2016, 20:07 #280
Nedved12: Nie zostanie. Markę buduje się latami.
» 5 lutego 2016, 20:51 #279
Vipol94: to było takie piękne, chce więcej!
» 4 lutego 2016, 22:37 #278
Rotx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.02.2016 20:31

super mecz
» 4 lutego 2016, 20:30 #277
DevilFan: Giggsowi zmarł dziadek, więc znamy już jego powód absencji
» 4 lutego 2016, 15:18 #276
Rotx: to i tak skubany trochę pożył.
» 4 lutego 2016, 20:32 #275
przemcio94: Nie wchodzcie w dyskusje z pajacem Ziyo. Typ woli bysmy nie awansowali do lm byleby VG wykopać.
» 4 lutego 2016, 14:30 #274
Ziyo: Ludziom bez ambicji łatwo dogodzić. Wystarczy niesamowita wygrana z niewidomymi ze Stoke:)
» 4 lutego 2016, 14:59 #273
Nedved12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.02.2016 16:08

Jak widać wystarczy.Bądź co bądź ci niewidomi potrafili ograć City,Chelsea itd
» 4 lutego 2016, 16:04 #272
NexaT: Najpierw było pieprzenie, że nie ma co się cieszyć z wygranej, z 2 ligowcem, teraz Stoke też jest za słabe. Jak wygramy z Chelsea to będzie płacz, bo oni w kryzysie.

Ziyo, weź sobie przetnij kabel od internetu.
» 4 lutego 2016, 16:28 #271
Ziyo: Nie najlepiej po każdej przegranej zwalniać trenera a po wygranej całować go po tyłku. Przecież tutaj większość hipokrytów tal robi.
» 4 lutego 2016, 16:56 #270
JohnnyCross: Dla mnie ciągle Van Gaal out, ale zagraliśmy bardzo dobre spotkanie i pochwaliłem drużynę. Coś w tym złego? Jeżeli nie jestem zwolennikiem Van Gaala to znaczy, że nie mogę go chwalić i ciągle mam go krytykować? Co mam pisać, że takich ogórów powinniśmy lać 5:0? Albo że tak naprawdę to Giggs układał taktykę na ten mecz i Van Gaal nie ma z tym nic wspólnego? Wyluzuj trochę. Rozumiem jakby tu były komentarze, że teraz na pewno wygramy ligę i kosimy każdego po kolei, ale tutaj większość po prostu pisała, że mecz był świetny, świetnie się to oglądało itd. To że ktoś jest przeciwnikiem Van Gaala i po wygranym meczu chwali zespól nie znaczy, że nagle chce, żeby Holender został.
» 4 lutego 2016, 17:15 #269
thelead: panowie ale wydaje mi się ze obaj macie rację.

z jednej strony fajnie że wygraliśmy, wysoko i po przyzwoitej grze - i można za to zawodników czy trenera pochwalić

z drugiej strony problemem jest słynny "proces", który nie działa. Żaden nowy manager nie da gwarancji sukcesów, ale wiemy już na co stać Van Gaala. Chciałbym żeby MU wygrywało, ale poprawa pozycji w tym sezonie oznacza kolejny rok idiotycznej polityki kadrowej, wyników pełnych frustracji i stylu tak bolesnego że wielu kibicom nie chce się nawet włączać telewizora.
» 5 lutego 2016, 09:25 #268
eliasz212: https:// www. youtube.com/watch?v=EXdj1AcqgGA wpadłem na bardzo ciekawy film na ktorym Lingard nie wiem ile razy Manchester wygrał mistrzostwo...
» 4 lutego 2016, 14:09 #267
dawcioj: Eh prawdziwi kibice widzę z was są , jak przegrywaja to LVG out bo źle jak wygrywają to jeszcze gorzej.Ludzie opamiętajcie się!Jak można się nie cieszyć ze drużyna w fajnym stylu wygrała mecz?Zaraz mi ktoś napisze ze bla bla bla jedna jaskółka wiosny nie czyni.Ale jak przegrywają to wyzwiska takie lecą że ręce opadają i wszyscy kiedy znów zaczniemy wygrywać ,jak wygrywają to zle bo LVG zostaje . Nie podoba się nie oglądajcie nie kibicujcie zajmijcie sie czyms innym.pozdro GGMU
» 4 lutego 2016, 13:29 #266
Ziyo: Jeden przyzwoity mecz i podnieta pod niebiosa. Masakra. Jak my spadliśmy na psy, że podniecają się tu wszyscy jakbyśmy wygrali co najmniej z Barceloną. A tu niestety zespół na poziomie średniaka polskiego, który utrzymuje się tylko w lidze bo ma boisko u siebie gdzie cały rok można latawce puszczać - tak tam wieje. Poczekajmy jeszcze miesiąc i zobaczmy co ugramy. Jedna jaskółka wiosny nie czyni. Gramy ze "słabą" Chelsea z którą już daaawno nie wygraliśmy i zobaczymy czy będą takie dobre humory.
» 4 lutego 2016, 10:25 #265
kris1977: Co Ty za bzdury piszesz. Średniaka polskiego? Stoke zjada każdą polską drużyne. Pomyśl zanim coś napiszesz.
» 4 lutego 2016, 10:37 #264
Ziyo: Tak bo liga angielska to przecież "najlepsza liga na świecie"
» 4 lutego 2016, 10:38 #263
Tomczo: Ziyo
Proszę cię chłopie skończ ten hejt. Gdziekolwiek się nie wypowiadasz tylko krytykujesz wszystko za wszystko i wszysykich..
» 4 lutego 2016, 11:12 #262
JohnnyCross: Oj tam dajcie mu spokój. Kolega Ziyo był za Stoke, trochę się rozczarował wynikiem i teraz musi sobie popłakać.
» 4 lutego 2016, 11:33 #261
Wave: Krytykowal tak dlugo to myslicie ze latwo sie przestawic :p
» 4 lutego 2016, 11:35 #260
Ziyo: Ja chociaż nie jestem chorągiewką
» 4 lutego 2016, 11:47 #259
Ziyo: Mi po prostu nie chce się oglądać tego człowieka na ławce trenerskiej a każde zwycięstwo z kałamarzami przedłuża jego czas męczenia mnie swoją osobą.
» 4 lutego 2016, 11:54 #258
JohnnyCross: Mi też nie chce się oglądać Van Gaala na ławce, ale zespół w ostatnim meczu wyglądał bardzo dobrze i zbiera zasłużone pochwały.
» 4 lutego 2016, 12:34 #257
przemcio94: Ucisz się już dzieciaku "niech spadną z ligi byleby van Gaal'a nie było"
» 4 lutego 2016, 14:08 #256
Masta: Ziyo
Ty to troche jak Reusik12 :D
» 4 lutego 2016, 14:20 #255
qwas333: mi bardziej przypomina ferdasa
» 4 lutego 2016, 16:08 #254
thelead: a ja cie Ziyo w pełni popieram

też nie kupuję mentalności stadionowego zakapiora, że ten kto nie skacze ten z policji.

dzisiaj bicie piany po zwycięstwie a jutro wrócimy do smutnej rzeczywistości 5 meczów bez bramki albo bez zwycięstwa i znów wiadra pomyj. Kilkumeczowy wzrost formy oglądalismy już w ubiegłym sezonie, też mniej więcej w tym okresie co teraz. Potem było tylko gorzej. A zarząd pokazał że nie będzie LVG wypłacał pomostówki do emerytury, więc tylko katastrofa od Luja nas może wybawić. A ja już mam dość czekania na dobry MU.
» 5 lutego 2016, 09:34 #253
kckMU: Bardziej od nas się Arsenal w LM nie skompromituje także dajcie na luz
» 4 lutego 2016, 01:10 #252
Nedved12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.02.2016 02:06

A co ma Arsenal do nas?Co to za pokrętna logika że nie można wypowiedzieć się o grze innego zespołu jeśli nasz gra źle.Nikt przecież nie mówi że zagrają źle w przeciwieństwie do nas.
» 4 lutego 2016, 02:04 #251
kckMU: po prostu widziałem kilka poprzednich komentarzy, jak to Arsenal nie dostanie od Barcelony za kilka tygodni.

i teraz skontruje: a co my mamy do Arsenalu? oni przynajmniej wyszli z grupy i dali sobie możliwość zagrania z Barceloną. o ewentualną porażkę (nie ważne jakim wynikiem w dwumeczu) nikt nie będzie mieć pretensji.
» 4 lutego 2016, 13:45 #250
Gallacher: Po doświadczeniu jakim jest Valencia wróci do studia by mówić jak ciężki jest futbol w trenerce :D
» 4 lutego 2016, 00:51 #249
Bossicky: rura mu zmięknie, nawet w studio nie będzie już tak błyskotliwy trochę mi go szkoda. Choć z drugiej strony nie podobały mi się jego wypowiedzi jak przejmował Valencie, "na chwilę i chce się sprawdzić"... mówił to z taką pychą jakby to nie żółtodziób przejmował zespół, tylko jak namówiony w sumie na siłę przez działaczy wracający z emerytury profesor tej branży sir Alex z temperamentem Mourinho xD
Rzeczywistość brutalna, kiedyś się oburzyli kibice Legii gdy Kowalczyk nazwał ich porażkę gwałtem... inaczej tego nazwać nie mogę Valencia została dzisiaj brutalnie zgwałcona przez Suareza i spółkę.
» 4 lutego 2016, 04:28 #248
sagnol32: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.02.2016 00:07

Co do meczu barcelony z valencia to po 1 czerwona kartka dla Mustafiego (?) to jakaś parodia. Po 2 co to za manekin w bramce valencii ? Z 3 bramki śmiało mógł wyciągnąć. Po raz kolejny się potwierdza że to liga 3 drużyn , jest athletic sevilla i valencia co czasem zrobią czasami niespodzianke , a reszta to manekiny do nabijania statystyk. Licze że Arsenal ich wyeliminuje.
» 4 lutego 2016, 00:06 #247
Wave: i taki wpis mi sie podoba ooo :)
niedlugo na stronie devilpage bede sie czul jak na jakiejs hiszpanskiej :p
» 4 lutego 2016, 00:09 #246
Xtreme: widać że nie macie pojęcia o lidze hiszpanskiej, taki villareal gra obecnie lepszą piłke niż każdy zespół z Anglii, pozdro
» 4 lutego 2016, 00:13 #245
Nedved12: taki villareal gra obecnie lepszą piłke niż każdy zespół z Anglii - ale to nie przeczy temu co powiedział sagnol.Nie powiesz mi że takie Rayo to nie manekin.Zespoły 10 - 20 są koszmarnie słabe i ich odpowiedniki z Anglii są silniejsze.Z kolej pierwsza piątka jest najsilniejsze ze wszystkich w Europie
» 4 lutego 2016, 00:23 #244
Utd2002: Gary zostanie zwolniony lada dzień dopiero przegrali że słabym gijonem u siebie teraz taka kompromitacja a Valencia chyba 11 czy tam 12 w lidze... Trener z niego słaby
» 3 lutego 2016, 23:45 #243
Xtreme: wiedziałem że tak będzie

Za szybko poszedł na głęboką wodę
Ale to czy trener z niego dobry czy słaby to się jeszcze okaże w przyszłości
» 3 lutego 2016, 23:51 #242
Nedved12: Może ale Gary pokazał że co innego gadać a robić
» 3 lutego 2016, 23:52 #241
Wave: mogl do anglii gdzies isc jak juz, chociaz jezyk zna, by nie bylo tak draamatycznie :p
» 4 lutego 2016, 00:02 #240
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2016 23:43

smialbym sie by Arsenal wyeliminowal te panienki, juz slysze zawod komentatorow w tvp
to by byl miod dla moich uszu :p

i napinacze realu barcelony to jest sport, tu nie mozna byc niczego pewnym, spokojnie :p
» 3 lutego 2016, 23:43 #239
Nedved12: I nikt nie jest pewny.Ja się wciąż waham - obstawić 5:0 czy 8:1(bo dwa to jednak za dużo, nie przeceniajmy umiejętności motywacyjnych Wengera).
» 3 lutego 2016, 23:48 #238
Wave: zajac miesce w 1szej 2jce premiership jest trudniej niz zagrac 2 dobre mecze :p
» 3 lutego 2016, 23:59 #237
Nedved12: Dlatego Arsenal nie jest w pierwszej dwójce

#Wengerkroczydumniepotytuł
» 4 lutego 2016, 00:07 #236
Domelo: Szkoda, że my też w tej pierwszej 2jce nie jesteśmy.
» 4 lutego 2016, 17:55 #235
Utd2002: Arsenal to powinien oddać ten dwumecz walkowerem bo wygląda na to że się skompromituja na maksa ciekaw jestem ile najwięcej przegrali na swoim stadionie hehe
» 3 lutego 2016, 23:38 #234
b90: Niech van Gaal ogląda Barcelonę i się uczy jak się gra w piłkę.
» 3 lutego 2016, 23:08 #233
Wave: potem czytam takie komentarze echhh
juz 2 sezon testujemy tikitake ile jeszcze mamy w tylek dostawac :p
» 3 lutego 2016, 23:17 #232
b90: Tiki taka to była zza Guardioli, bezsensowne klepanie w środku pola którą nudzili całą Europę. Zza Enrique nigdy tego nie było. Za Guardioli w ogóle nie było gry z kontry, nie to co teraz co sprawia że obecna Barca jest lepsza i milsza do oglądania niż ta z bodajże 08/09 która została uznana za najlepszą w historii. Kocham United ale uwielbiam oglądać Barcelonę, to miód dla moich oczu :)
» 3 lutego 2016, 23:30 #231
Domelo: Gary coś słabo zespół ustawił.
» 3 lutego 2016, 22:50 #230
rafax17: niech sie arsenal boi jak do nich barca przyjedzie dostana jak od bayernu
» 3 lutego 2016, 22:50 #229
AFC07: Życie:-)
» 3 lutego 2016, 23:07 #228
Utd2002: Bayern jak przyjechał to przegrał 2:0 xD ale w drugim meczu wygrał chyba 5:1 ;)
» 3 lutego 2016, 23:40 #227
AUDIoooo: Wow 6-0 Barca
» 3 lutego 2016, 22:48 #226
Nedved12: Chciałem aby Depay grał na poziomie Hazarda.Gra, ale coś nie jestem zadowolony
» 3 lutego 2016, 22:29 #225
Wave: nie ogladalem i nie bede ogladac tej smiesznej ligi
» 3 lutego 2016, 22:07 #224
Nedved12: Do kogo ty mówisz?
» 3 lutego 2016, 22:21 #223
Wave: niedawno pisalem ze tam jest przepasc miedzy czolowka a 3/4 tabeli
smiac mi sie chce z tych wynikow i rekordow realu barcelony, jak i calej tej ligi

nie chcesz reusik nie czytaj
» 3 lutego 2016, 23:16 #222
Nedved12: przecież nic ci nie mówie.Twoja sprawa

A to co oglądaliśmy to było połączenie angielskiej myśli szkoleniowej z filozofią Fergusona jaką przecież każdy jego podopieczny musiał wchłonąć
» 3 lutego 2016, 23:28 #221
Xtreme: jest przepaść, no racja, a jak myślisz dlaczego ? powiem ci, bo to Barca jest tak genialna że reszta dostaje często po 6-0 itp.
gdyby przenieść Barcelone do ligi angielskiej to myślisz że by się coś zmieniło ? jesteś w błędzie. Też by niekiedy osiągali takie wyniki, a mistrzostwo kraju to by sobie zapewnili pewnie tak szybko jak robi to Bayern w Niemczech.
» 3 lutego 2016, 23:35 #220
Wave: juz to widze :p
ale spoko zachwycajcie sie tymi panienkami, kazdy wybiera co lubi
» 3 lutego 2016, 23:40 #219
Nedved12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2016 23:45

Nie możemy tego wiedzieć.Faktem jest że tam nawet wsadzając młodzików można łatwo wygrać.Beznadziejny Real Benka, który w Europie drżał o wynik z Szachtarem gromił ogórasy jak chciał.Myśle że jednak równie łatwo by nie było.Zresztą teraz ma łatwo?Tylko 3 pkt przewagi na Los Colchoneros

Wave - co ty masz z tymi panienkami?Grają pięknie skutecznie - czego chcieć więcej?Ozil,Mata to też panienki a w przeciwieństwie do walczaków typu Walters grają w wielkich klubach w tej lidze.Technika i zdolności zawsze będą górować nad siłą
» 3 lutego 2016, 23:42 #218
Xtreme: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2016 23:48

reusik bez przesady, co ty w ogóle porównujesz, ten mecz wtedy z szachtarem był nie dość że o pietruszkę to jeszcze zobacz na końcowe wyniki w grupie jak real wszystkich pozamiatał.


ps.
Nie mówie że Barca ma łatwo w Hiszpanii bo Atletico również gra świetnie, napisałem że w Anglii moim zdaniem mieli by łatwo
» 3 lutego 2016, 23:47 #217
Nedved12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2016 23:50

Real PSG pozamiatał?Takiego farta jak miał w tym dwumeczu Real ostatnio miała chyba Chelsea w 1/2 z Barceloną w 2012 r.
» 3 lutego 2016, 23:50 #216
Xtreme: tak tylko że zobacz na składy, wtedy mieli poważnie osłabiony atak a i tak skończyli grupe z 3 pkt. przewagi nad PSG i lepszym bilansem
» 3 lutego 2016, 23:53 #215
Wave: nie cierpie realu barcelony zaraz mi sie transfery Beckhama Ronaldo przypominaja albo kartka Naniego, barcelona to chociaz swoich wychowankow jeszcze szanuje ale real to glownie kasa, gutiego raula morientasa, aby cyrk sie krecil, trenerow tez maja gdzies
» 3 lutego 2016, 23:57 #214
Nedved12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.02.2016 00:02

Skończyli ale PSG miało olbrzymiego pecha.Zresztą babol Traapa był taki straszny że w szatni bym go chyba zabił.Ich gra wyglądała fatalnie, za co zresztą im się troche zebrało w mediach

kartka Naniego - była słuszna, poczytaj przepisy. Nie skacze się na przeciwnika z nogą, korkami, do przodu. Gracz Realu dostał butem gdzieś w okolice piersi.

Przecież Beckham sam jest sobie winien.Nie chciał odchodzić, ale pokłócił się z Fergim

trenerow tez maja gdzies - bo ich zwalniają za brak trofeów?Faktycznie skandal.Taka praca
» 3 lutego 2016, 23:57 #213
Wave: ogladnij sobie ta sytuacje jak nie pamietasz, glowa odwrocona na pilke i przyjmuje pilke
nie rozsmieszaj mnie
» 4 lutego 2016, 00:07 #212
Nedved12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.02.2016 00:13

[link usunięty] widze.Sędzia miał prawo go wyrzucić.Bądź co bądź naraził przeciwnika na kontuzję.Sytuacja trudna do interpretacji ale przepisy pozwalają go w takiej sytuacji wyrzucić - Według regulaminu każde zagranie, które niesie za sobą "niebezpieczeństwo odniesienia kontuzji", powinno zostać karane czerwoną kartką.Postąpił zgodnie z przepisami
» 4 lutego 2016, 00:10 #211
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.02.2016 00:19

Co ty gadasz to jak sie zawodnicy zderza glowami w walce o pilke to czerwona dla obydwoch, to za zlamana noge powinien do konca zezonu dostac kare chyba moreno

Bez zartow, wazny jest tez zamiar, co pilkarz chce zrobic, celowosc faulu.
» 4 lutego 2016, 00:17 #210
Nedved12: W interpretacji FIFA do przepisów gry w piłkę i wytycznych dla arbitrów napisane jest: "Użycie nieproporcjonalnej siły ma miejsce wtedy, kiedy zawodnik wykonuje swój atak z siłą rażąco wykraczającą poza granice normalnej gry, narażając tym samym przeciwnika na niebezpieczeństwo odniesienia kontuzji. Zawodnik używający nieproporcjonalnej siły musi być wykluczony z gry". - Taki jest przepis.Ogólnikowy ale sędzia nie postąpił wbrew nim.Może nam się nie podobać, w Anglii by pewnie tego nie oceniono w ten sposób ale też nie można mieć pretensji do arbitra.Jeśli ktoś wyskakuje w stylu tae-kwon-do to musi się liczyć z tym że może trafić rywala.No i trafił w okolice brzucha.To że nie chciał nie usprawiedliwia go od tego.Wślizg Moreno wielu interpretuje jako faul ale to inna sprawa
» 4 lutego 2016, 00:35 #209
b90: Najlepszy defensywny pomocnik świata i co do tego nie ma wątpliwości :)
» 3 lutego 2016, 23:09 #208
Sideswipe: Może i jest dobrym pomocnikiem, a nawet bardzo dobrym ale gdybym miał wybrać pierwszą 100 najlepszych DP nie zająłby tam nawet 101 miejsca, czemu? To symulant i płaczek i panienka, nikt mnie tak nie drażni jak on w Barcelonie.
youtube.com/watch?v=arFXv9g_Pzs
» 4 lutego 2016, 10:56 #207
raven1983: Rzeź na Camp Nou
» 3 lutego 2016, 21:38 #206
RedDevils4life: Ale Barca jedzie po Valencii. Szkoda Nevilla. :(
» 3 lutego 2016, 21:32 #205
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2016 23:37

Mi tam szkoda, ale Valencii i ich kibicow, ze przez rozne uklady znajduja sie teraz w takim bagnie, z ktorego nie predko wyjda. A sam Neville, coz niech wraca do bycia ekspertem w telewizji( sam mowil, ze i tak nie wiaze swojej przyszlosci z trenowaniem, tylko traktuje to raczej jako taka przygode), bo jak widac, bo ze ktos posiada swietna wiedze teoretyczna, nie znaczy ze automatycznie bedzie sie to przekladac na praktyke. O ile dzisiejsza porazka raczej byla wkalkulowana(choc wiadomo na pewno nikt sie nie spodziewal az tak wysokiej) o tyle jesli jego zespol (od czasu kiedy on jest ich trenerem) zdobywa zaledwie 5 pkt na 24 mozliwe( przez co traci juz automatycznie szanse na LM w przyszlym sezonie), do tego dziesiejsza porazka niewykluczone, ze byla najwyzsza w historii pomiedzymi tymi zespolami, no to cos jest chyba nie tak...
» 3 lutego 2016, 23:31 #204
daniodaniodanio: Kurcze nie wiem o co wam jeszcze chodzi !! Rok 2016 rozpoczelismy znakomicie,rozegralismy 7 spotkan przegralismy tylko jedno,jedno zremisowalismy,a reszta sa to zwyciastwa,jestesmy w piatej rundzie FA Cup,pokonalismy naszego odwiecznego rywala czyli Liverpool,Wayne Rooney strzela bramke za bramką,a Martial gra bajeczny futbol!! Nie wiem czego wam jeszce brakuje!! teraz trzeba tą serie podtrzymac jak najdluzej a rezultaty w postaci awansu w gore tabeli przyjda same!! GLORY GLORY MAN UTD !!
» 3 lutego 2016, 21:18 #203
Nedved12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2016 20:37

twitter.com/valenciacf/status/694957109797068800/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw Gary wyszedł na Barcę czterema bocznymi obrońcami.Zobaczymy co z tego wyjdzie.Oby osiągneli dobry rezultat
» 3 lutego 2016, 20:36 #202
kckMU: ciekawe jak to będzie wyglądało. Gaya ma predyspozycje ofensywne, ale i tak dość oryginalny pomysł Gary'ego.

oby szybko nie dostał bramki bo wtedy to wszystko w łeb może wziąć, a tak naprawdę w trakcie meczu ciężko będzie miał zmienić tak defensywne założenia.
» 3 lutego 2016, 20:44 #201
Nedved12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2016 21:10

W sumie patrząc na jego karierę to o murarce ma pojęcie.


edit dostał - długo wytrzymał
» 3 lutego 2016, 21:05 #200
raven1983: Rzeźnia, tyle. Masakryczna przewaga Barcy
» 3 lutego 2016, 21:37 #199
is200: Trochę mnie martwi to oddawanie inicjatywy. Bo United wygrywal mecze trzema bramkami różnicy mając wlasnie posiadanie. Kluczem jest szybsze rozgrywanie pilki.

Myślę ze vGaal powinien zaryzykować w końcu 4-3-3.
Martial Rooney Mata
Schweinsteiger Herrera Carrick
» 3 lutego 2016, 16:18 #198
Wave: mnie wlasnie cieszy to posiadanie, nie bylo bezscelowego posiadania

teraz zawodnicy maja pilke nie ma klepania do tylu tylko szybkie pooklepanie i ktos wybiega, nie idzie stworzyc sytuacji to szybko na 2gie skrzydlo, tam pare szybkich klepek znowu ktos wbiega

podan do tylu bylo sporo sporo mniej i wszystko na innej predkosci robione
» 3 lutego 2016, 16:29 #197
is200: Tak ale można grac szybko mając posiadanie. Inicjatywę to można oddać Barcelonie Bayernowi Realowi PSG.

Drużynom które maja lepsze sklady . Nie koniecznie angielskim przecietniakom.

Oczywiście przekladam wynik ponad styl jednak oglądanie angielskiej wersji Atletico jakoś mi średnio odpowiada.
» 3 lutego 2016, 17:10 #196
Wave: Spoko to juz zalezy co sie lubi, ja nigdy za to nie bylem fanem tikitaki i nie chcialbym ogladac angielskiej wersji Barcelony.
no offence pzdr
» 3 lutego 2016, 17:34 #195
is200: No ja jestem fanem tego stylu. Nie ukrywam.

Pięknie widzieć jak chodzi pila od nogi do nogi a zwlaszcza jak tworzą trojkaty wychodząc spod pressingu.

Niestety zdaje sobie sprawę ze do tego trzeba mieć odpowiednich pilkarzy.

Dlatego jestem zdania ze w lecie będzie bardzo dużo ciekawych pilkarzy do wyciągnięcia. Nawet ostatnio analizowalem sytuacje Riberego. Prześladują go kontuzje ale jeśli będzie do wyjęcia z Bayernu to ja bym się nie zastanawial. Nie będzie kosztowal majątku a myślę ze wymagania finansowe tez zmniejszy. Co prawda będzie mial juz 32 lata ale to jest pilkarz z jakością i technika nie oceniony. Do tego Payet. Nie wierze ze nie zlozymy oferty. I ktoś Mlody. Mi marzy się osobiście Tielemans.
» 3 lutego 2016, 17:42 #194
2Fast4You: Ciekawi mnie każdy kto chce Tielemansa :D ile ligi belgijskiej ogląda :D
» 3 lutego 2016, 17:59 #193
is200: Kiedyś obszernie wytlumaczylem ci powód kupna Yuriego Tielemansa. Jak widać nie raczyles przeczytać lub po prostu się czepiasz.

Jeśli tak to proponuje żebyś wyszedl na zewnątrz zapalil blanta sluchajac jednocześnie ulubionego utworu tworu którego masz na avatarze
» 3 lutego 2016, 18:09 #192
Wave: Ja bym widzial kogos z trojki Hulk, Payet, Mychitarian i dwojki Hummels, Subotic,
ale pomarzyc sobie mozna.
» 3 lutego 2016, 18:36 #191
Nedved12: Dziwne masz marzenia skoro zdezelowany wrak siedzący na ławce w Dortmundzie(czytaj Subotić) jest jego obiektem.Hummels zresztą niewiele lepszy
» 3 lutego 2016, 18:42 #190
2Fast4You: Wybacz, musiałeś odpowiadać dłużej niż jeden dzień, chętnie bym to zrobił ale nie mam bla bla, więc po prostu włączę muzykę może być ? Ewentualnie możesz mnie skierować w jakim temacie mi odpowiedziałeś to chętnie się dokopię i przeczytam
» 3 lutego 2016, 18:52 #189
Wave: Tak reusik Vidala tez bym widzial u nas, za grosze mogl by przyjsc i sie odrodzic.
Umiejetnosci maja ci gracze spore, mozesz sobie miec swoje zdanie prosze bardzo.
» 3 lutego 2016, 18:56 #188
Nedved12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2016 19:24

To nie jest kwestia zdania.Subotić nigdy nie wrócił do formy po poważnej kontuzji - zerwał więzadła krzyżowe i jest cieniem samego siebie.Ostatni raz zagrał na poziomie 2 i pół roku temu.Po co nam taki gracz?

Hummels to obecnie chyba najsłabsze ogniwo obrony Dortmundu.Już chyba nawet sędziom zrobiło się go żal i nie uznali jego samobója w zeszłej kolejce.Urazy też zrobiły swoje

Ten klub to nie Everton aby przychodzili się gracze tu odradzać.W jakim celu skoro możemy mieć spokojnie dobrych graczy w formie?Umiejętności się nie zatraca więc Anderson dalej je ma ale kto by go poważny czy nawet walczący w Premier League by go chciał do pierwszego składu?

A Vidala bym nie chciał bo to kretyn a nie piłkarz
» 3 lutego 2016, 19:23 #187
sajmon66: JEDEN UDANY MECZ I HURAOPTYMIZM-POCZEKAJMY .
» 3 lutego 2016, 16:01 #186
Gallacher: Dokładnie.Po meczu z Evertonem gdzie wygrali 3-0 też była wielka feta a potem równi pochyła.
» 3 lutego 2016, 16:13 #185
Wave: pocieszyc sie troche mozna, pewnie ze jaskolka wiosny nie czyni, ale chociaz czlowiek ma nadzieje ze nadchodzi :)
» 3 lutego 2016, 16:34 #184
dragonxxl: Chyba na tym polega kibicowanie, żeby cieszyć się z wygranej swojej ulubionej drużyny. Lepiej pewnie czekać do porażki i hejtować. Mam wrażenie że niektórzy to na kartce cały tydzień spisują co będą hejtować i w razie porażki z tym wyskoczą, a jak będzie wygrana to tekst typu nie popadajcie w huraoptymizm. Kibice...
» 3 lutego 2016, 21:53 #183
Diabelred: Swoja droga to Hodgson bedzie mial nie lada problem z wyborem podstawowego napastnika podczas ME. Rooney jako kapitan pewnie zagra na 10, ale na 9 kogo Vardiego czy Kane'a? Oczywiscie przy zalozeniu, ze wszyscy trzej beda zdrowi.
» 3 lutego 2016, 15:54 #182
Wave: Caly czas jestem przekonany ze Leicester spadnie na 3-4, ale chlopaki sie nie daja i moga te moje przekonania w leb wziasc i byc malo warte :p
» 3 lutego 2016, 16:37 #181
Nedved12: Na 10 powinien zagrać Alli.Skoro pomoc jest ich najsłabszym ogniwem to nie powinni sadzać takiej perełki.Dużo lepiej byłoby poświęcić Kane
» 3 lutego 2016, 18:52 #180
adamecki7: W końcu na meczu nie chciało mi sie spć, do pracy sie nie wyspałem ale BYŁO WARTO!! Co za piękny mecz każdy zagrał bardzo dobrze. Roo Martial i Mata wygrali nam mecz, ta trójka miała wkład przy wszystkich golach. W końcu powody do zadowolenia ;D GGMU!!
» 3 lutego 2016, 14:49 #179
padre: Young niech się uczy dośrodkowań od młodego Evry
» 3 lutego 2016, 14:04 #178
uzil25: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2016 14:22

Young to jeden z nielicznych graczy, którzy co mecz robią różnice i prezentują grę na najwyższym światowym poziomie, powiedziałby, że ostatnio dużo lepiej oglądało mi się Anglika gdy grał niżeli CR7 czy Messiego...

Do mało kogo można się nie przyczepiać w tym sezonie ale na pewno Ashley jest w gronie tych gości, którzy dysponują rewelacyjnymi umiejętnościami, grają fantastycznie i zostawiają serce na boisku. W tym sezonie to jeden z naszych najlepszych zawodników jeśli tylko gra, zresztą w zeszłym sezonie również grał wybornie. To jaką metamorfozę przeszedł po przybyciu tu Luisa to coś co może okazać się kluczowe w przyszłości w kontekście walki o najwyższe cele.

BJ niech się jeszcze uczy bo ile razy grał słabo, a gdy znów zagra słabiej to będziesz płakać. Nie podnoś go tak szybko do takiej rangi bo Evra to absolutny światowy TOP.
» 3 lutego 2016, 14:20 #177
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2016 13:02

Meczyk znakomity, vg w koncu przestal psuc druzyne i odszedl od tych wolnych tikitak,
i efekty bez transferow nawet, Rooney odzyl, predkosci nie ma co prawda juz, ale nadrabia agresywnoscia i wali z dystansu pieknie.

Martialowi szybka gra lezy jak nikomu innemu, co mecz najlepszy zawodnik

ale co robi kurczak to nie mam pytan, 0 bledow, widzi sporo, ladnie wybiega i klepie, dosrodkowania poprawil, tylko wyglada jakos smiesznie, ale jak z pare meczy jeszcze zagra jak te 2 ostatnie to niech sobie wyglada jak chce, 2 znakomite mecze

Lingard mnie jeszcze troche drazni swoim blaznowaniem, cieszynkami i nierowna gra, na skrzydlowego jest za wolny, trzeba kogos lepszego, ale jako lawka moze w przyszlosci byc, wychowankowie tak nie odchodza, no chyba ze sie cudownie rozwinie, ale watpie

Z Felainim to mnie hejterzy dziwia, kolejny dobry mecz, on nie ma zadan typowego rozgrywajacego, a i tak mu to idzie coraz lepiej, to rozbijacz destruktor, obrone nasza i atak przy typowych dosrodkowaniach zwieksza o polowe, fajnie tez widac jak go podwajaja, potrajaja nawet czasami, inni tez maja wiecej miejsca dzieki temu

Nareszcie da sie nasza gre tez ogladac, ale trzeba bylo zryczenia przez kibicow i pewnie ultimatum zarzadu, zeby przyznal sie do bledow ta nasza trenerzyna, ale tez 2 mecze ok zaczyna znowu glupoty swoje gadac, zreszta co tam niech gada co chce byle druzyna grala szybko i agresywnie

Ciekawi mnie jak Pep bedzie wprowadzal te tikitaki w tej lidze, zeby sie tez nie sparzyl, co go bedzie ratowalo to pewnie nieograniczony budzet, ale ten styl moze nie zdac egzaminu przy takiej ostrej dopuszczalnej grze, silowo grajacych obroncach i szybkich kontrach, tak wiekszosc bedzie grala z City
» 3 lutego 2016, 12:52 #176
Rotx: słowa Guardioli na temat Tiki Taki

Piłka krąży z jednej strony na drugą, od nogi do nogi, bez najmniejszego celu. Jest jak gulasz bez soli. Rywal może się bronić prawie bez żadnego wysiłku, ponieważ piłkarze Bayernu nie starają się zerwać swoich linii.

– Panowie, to, co widzicie, to jest gówniana tiki-taka. Taki rodzaj posiadania piłki w ogóle nas
nie interesuje. To banalne. Podawanie piłki dla samego jej podawania. Nasz defensywny pomocnik
i nasi obrońcy muszą wychodzić agresywnie do przodu i przerywać linie rywala, abyśmy wszyscy
mogli ustawić się bardzo wysoko. To musi się skończyć.

Van Gaal gra Tiki takę nie Guardiola!!
» 3 lutego 2016, 14:07 #175
adamecki7: oglądałęś mecz?? Roo nie ma szybkości ?? Widziałeś gościu 3 bramke co zrobił ?? hahah obejrzyj jeszcze raz i edytuj swój komentarz
» 3 lutego 2016, 14:52 #174
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2016 15:59

nie ma i mial juz nie bedzie, widzialem wszystkie mecze united w tym sezonie
btw myslisz ze to jest szybkosc Rooneya z poprzednich lat?
nie musisz odpowiadac :p
» 3 lutego 2016, 15:57 #173
Nedved12: Szybki dalej jest.Z wiekiem zatracił przyśpieszenie
» 3 lutego 2016, 19:16 #172
Nedved12: Tymczasem Vidal po raz kolejny przychodzi pijany na trening.Dobrze że go nie kupiliśmy
» 3 lutego 2016, 12:33 #171
grand88: Klopp w 2001 roku obejmuje Mainz, po czterech sezonach awansuje do Bundesligi.

Simeone zaczal trenerke w 2006 od argentynskiego Racingu, jego nastepnym klubem Estudiantes La Plata, potem prowadzil River Plate, kolejna przeprowadzka do San Lorenzo, dalej Catania, nie przedluzyl jednak kontraktu objal ponownie argentyński Racing. W 2011 trafia do Athletico.

Sylwetki Jose i Pepa chyba nie trzeba nikomu przyblizac ogolnie dla przypomnienia:
MOURINHO

1990 Estrela Amadora (asystent)
1991 - 1993 AD Ovarense (asystent)
93-94 Sporting CP (asystent)
94-96 FC Porto (asystent)
96-2000 FC Barcelona (asystent)
2000 SL Benfica
2001-2002 UniĂŁo Leiria
2002-2004 FC Porto
2004-2007 Chelsea F.C.
2008-2010 Inter Mediolan
2010 - 2013 Real Madryt
2013-2015 Chelsea F.C

PEP Guardiola
Zaczal trenerke od Barcelony B w 2007 roku po czym dopiero po sezonie objal stery w pierwszej druzynie po Rijkaardzie, wiemy w jakich okolicznosciach.


Wiec gimbazo ogarnij sie i pomysl jakim cudem Giggs ma poprowadzic tak wielki klub jak MU z niemal zerowym doswiadczeniem. Nawet popieprzony Perez dal Zidanowi druga druzyne zeby zdobyl doswiadczenie, nauczyl sie kierowac pilkarzami z lawki.

Uwielbiam Giggsa ale moim zdaniem posadzenie go w najblizszej przyszlosci za sterami MU nie wyszloby na dobre ani klubowi ani jego trenerskiej karierze. Jeszcze nie tan czas i nie to miejsce.
Doswiadczenie w samodzielnym prowadzeniu klubu nawet jakiegos ogóra jest niezbedne a wlasnie tego brakuje obecnie Giggsowi.
» 3 lutego 2016, 12:00 #170
swees: Wie ktoś co z tym Giggsem? Faktycznie odchodzi?
» 3 lutego 2016, 10:33 #169
rownykrzys: Biegunkę ma
» 3 lutego 2016, 15:56 #168
rc7: A Leicester City nie zwalnia ! Ciekawie się dzieje,kolejne 2 mecze ich zweryfikują,wczorajszy zaliczyli na plus,czyżby czarny koń ? Żadnych wielkich transferów,bez wielkich nakładów finansowych i proszę ,idzie? Idzie !
» 3 lutego 2016, 10:16 #167
Methadon: Myślałem że mecz odbędzie się dzisiaj... Nie macie pojęcia co teraz czuuuuuuję :( Pociesza mnie chociaż fakt że Giggsa też nie było :-P Chłopaki chyba mocno złapali się za jajka. Cieszy mnie dobra postawa wychowanków. 3pkt... Ale super!
» 3 lutego 2016, 09:33 #166
AdriaDevil89: 3 punkty, bardzo ładny mecz, 0 kontuzji, czyste konto . Taki United chce oglądać do konca sezonu!
» 3 lutego 2016, 09:26 #165
night76: fellaini nota 7... buahhaha leze... ten facet nie zasluguje nawet na 3....
» 3 lutego 2016, 09:15 #164
JohnnyCross: Przecież zagrał przyzwoicie. Już mnie denerwuje to wieczne czepianie się Fellainiego. Oczywiście miał w tym sezonie bardzo słabe mecze, ale ostatnio wcale nie gra źle.
» 3 lutego 2016, 09:26 #163
piter100000: zgadzam się z JohnnyCross. ostatnie mecze ma naprawdę całkiem niezłe. widać, że to jest jego naturalna pozycja, a nie 10 czy nie daj boże atak
» 3 lutego 2016, 09:45 #162
swees: Także się zgadzam. Walczy i jest upierdliwy dla przeciwnika, a przede wszystkim przejmuje piłki w środku i rozgrywa do przodu bez zastanowienia. A to że jest niechlujny trochę to wszyscy powinni wiedzieć, w Evertonie też taki był.
» 3 lutego 2016, 10:23 #161
Wave: night
no stary trzeba przyznac ze na pilce to sie znasz jak malo kto,
na notach tak samo :p
» 3 lutego 2016, 12:04 #160
andrev1331: Dodałbym jeszcze , że kudłacz przy stałych fragmentach w nasza stronę większość piłek skutecznie wybija i nęka rywali więc chyba ze swojej roli się wywiązuje więc nie wiem w czym jest problem.
» 3 lutego 2016, 12:49 #159
Kornel: Fella nie jest od grania w piłkę, tylko od tego żeby przeciwnik sobie za dużo nie pograł, a jak przy okazji coś strzeli, to już w ogóle kosmos.
» 3 lutego 2016, 13:00 #158
Muuuuuuuuuuu: A ja Wam mówię, że LvG pomylił notesy i zabrał jakieś stare zapiski SAFa na trening. Bo jak inaczej wytłumaczyć to, że nagle gramy do przodu, agresywnie i zapominamy o tiki-taka? Przez 1,5 roku im to wpaja i nagle od tego odchodzi?
Oby, jeśli taki jest jego plan na przyszłem mecze to glory, glory LvG :)
» 3 lutego 2016, 08:56 #157
piter100000: też mam nadzieję, że tak zostanie. kiedyś przy 60% posiadaniu piłki mieliśmy 2 strzały, teraz było poniżej 50% i wygraliśmy 3-0. czyli jednak można inaczej :)
» 3 lutego 2016, 09:44 #156
sk8bob: Mam wrażenie, że to nie o notesy tutaj chodzi tylko o to, że sam SAF potrząsnął naszą szatnią i daj Boże także LVG ;) Gra piłkarzy ManUtd wyglądała właśnie jak za czasów SAF-a :) Co cieszy ;)
» 3 lutego 2016, 10:50 #155
Rotx: Wczorajszy mecz rozbudził nadzieje kibiców ale zobaczymy co będzie dalej.

Na plus zdecydowanie współpraca pomiędzy Matą i Martialem , szczelna defensywa i naprawianie błędów kolegów oraz szybkie transportowanie piłki do przodu zamiast grania tiki taki na swojej połowie
na które to wszyscy się naszykowali.
Borthwick Jackson - totalne zaskoczenie z powodu tak odpowiedzialnej gry w takim młodym wieku.
Fellaini wraz z Carrickiem całkowicie zdominowali środek pola i szybko przenosili ciężar gry na skrzydła
które dzisiaj pracowały idealnie.
Oby nie ostatni taki mecz United w lutym.
» 3 lutego 2016, 08:25 #154
swees: Z prawie wszystkim się zgadzam, a dlatego że do współpracy pomiędzy Matą i Martialem dodał bym Rooneya, który też się świetnie z nimi rozumiał :)
» 3 lutego 2016, 10:25 #153
Mako: Ja tam się zgodzę jak najbardziej, ale z tą dominacją środka.... wiemy co miałeś na myśli ale źle się wyraziłeś :) - 47% posiadania to nie jest dominacja.

Tak przy okazji Mata dużo próbował i był wszędzie i do tego Mata/Borthwick-Jackson/Martial - wyglądała bardzo fajnie!

Bardzo mnie ucieszył fakt iż próbowali strzelać!! ( wszyscy!? ) :)
» 3 lutego 2016, 14:12 #152
piter100000: bardzo ważne 3pkt. jak zagramy tak dobrze w najbliższych 5 meczach to uznam, że powoli coś się ruszyło w dobrym kierunku. póki co bardzo się cieszę, ale bez nadmiernej podniety, bo niestety już nie raz bywało, że po dobrym występie nasi grajkowie brutalnie sprowadzali nas na ziemię w kolejnym meczu
» 3 lutego 2016, 08:17 #151
brq: Bardzo dobry mecz United, oby teraz po dwóch dobrych spotkaniach (z Derby i Stoke) to wszystko ruszyło do przodu ;) Obyśmy w niedziele zjedli Chelsea na Stamford Bridge !
» 3 lutego 2016, 08:00 #150
bambo2: nawet nieżle fajny mecz i z dobrym wynikiem co nie zmienia sytuacji że dalej optuję za jak najszybszym transferem Culagiera na Old Traford
» 3 lutego 2016, 07:42 #149
chowder: Kto to?
» 3 lutego 2016, 10:43 #148
Slawek7: Niezly mecz z Derby ,bardzo dobry ze Stoke.To za malo za te kompromitacje filozofa by przykryc hanbe,ktora okryl klub.LVG OUT!!
» 3 lutego 2016, 07:40 #147
manchester1878r: Tak czytam i widzę same teksty Arsenal to lub tamto.
Prawdę mówiąc większy wróg jest tuż obok City i LFC.
Z Nimi mamy kosę ! A także Chelsea, Leeds, Tottenham !
Im należy dowalać !
My zawsze skubiemy LFC i City w pierwszej kolejności.
Arsenal to pikuś
Red Army
» 3 lutego 2016, 03:26 #146
Martin: Ciekawostka: Gole Premier League strzelone w 2016 roku:
Wayne Rooney (5)
Arsenal (4)

Z profilu "Premier League na bieżąco." na fb. Wiedzieliście?
» 3 lutego 2016, 01:54 #145
jassaj: Arsenal lubi 4 :) (taki luzny żarcik bez spiny :)
Co do Rooneya to chłop z nowym rokiem jakby stracił 10 lat, tęskniłem za takim Waynem w sumie z ciekawostek to Rooney teraz lucky 7 ma : przez 7 meczów strzelił 7 bramek i ogólnie w całym sezonie PL też ma 7 goli. W przesądy nie wierze ale może to jakiś "omen" na Chelsea :D
» 3 lutego 2016, 02:01 #144
swees: 7 meczów 6 bramek. Nie strzelił z southampton
» 3 lutego 2016, 10:27 #143
Nedved12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2016 12:26

Ale strzelił dwie Srokom.Podobno ulubiony fim Wengera to "Jestem numerem cztery"
» 3 lutego 2016, 12:23 #142
VaultBoy96: Kibice Arsenalu są zabawni. Po każdym wygranym meczu kochają wszystkich w klubie i wychwalają swoich genialnych zawodników. Po każdej porażce wywaliliby z pół drużyny, oczywiście z Wengerem na czele. U nas przynajmniej stabilizacja, niezależnie od wyniku Van Gaal Out!
» 3 lutego 2016, 01:45 #141
rizx: U nas też już wyrzucony był Smalling, Rooney, Darmian, Mata, Bastian, Fellaini, Lingard, Memphis i Blind więc nie jesteśmy wcale lepsi :)
» 3 lutego 2016, 10:20 #140
Kornel: Gdyby Arsenal wygrał teraz ligę (tak wiem XD), to Debuchy dostał by medal, czy nie?
» 3 lutego 2016, 01:31 #139
vanderToki: A w ilu meczach zagrał? Chyba tylko dwóch? Jeśli tak, to nie dostałby. Trzeba się pojawić co najmniej w pięciu, choćby z ławki na minutę w każdym. ;] W Polsce chyba nawet mniej, bo Teodorczyk dostał medal za mistrzostwo 2014/15, chociaż zagrał dla Lecha tylko cztery spotkania i odszedł do Dynama. ;]
» 3 lutego 2016, 08:01 #138
Kornel: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2016 12:57

Ok, dzięki :)
» 3 lutego 2016, 12:56 #137
Kilerek7: W końcu mecz miły dla oka. Herrera powinien grać w środku za Fellę. BJ na obronie radzi sobie bardzo dobrze, jak tak dalej będzie to nawet Shaw go nie wygryzie, fajnie współpracuje z Martialem. Rooney też się powoli budzi i zachowuje jak na lidera zespołu przystało. O Martialu to aż nie wiem co mówić, wyrasta na naszą gwiazdę, na nasz skarb a jest taki młody, zastanawiam się czy na szpicy robiłby większe rzeczy, czy jednak skrzydło bardziej mu pasuje, sam nie wiem. Szkoda Depaya, bo jednak trzeba dać mu czasem szanse, może się w końcu obudzi. Na 10 tkę też dałbym więcej Pereirze bo też szkoda chłopaka. Po za tym reszta ok. Myślę też o tym Lingardzie, czy nie lepiej by było by grał tam Valencia gdyby wrócił po kontuzji, ale póki co Jesse sobie radzi. Najbardziej podziwiam Martiala, aż czasami mi go szkoda, że jest taki osamotniony, w zasadzie cały ciężar gry spada na niego.
» 3 lutego 2016, 01:15 #136
Matejko: "Herrera powinien grać w środku za Fellę"
Bo tak? Bo Fellaini to ten zly, a Herrera dobry? Czy masz moze jakis argument? Fellaini na pewno moze grac lepiej niz teraz, ale odkad jest w 1 skladzie wywiazuje sie ze swoich zadan i nie mozna miec do niego wiekszych zastrzezen (moze poza meczem z NU). Herrera kiedy gra to jest zupelnie bezproduktywny, nie strzela goli, nie asystuje, nie kreuje sytuacji i do tego mniej interesuje sie obrona od Belga. Ile razy w samym meczu ze Stoke Fella wybijal pilke glowa? Czy Herrera chociazby zrobilby to? Odpowiedz wszyscy znamy.
I moze nie jest przypadkiem to, ze dwa dobre spotkania ktore rozegralismy w ostatnich dniach byly bez udzialu Hiszpana?

"Najbardziej podziwiam Martiala, aż czasami mi go szkoda, że jest taki osamotniony, w zasadzie cały ciężar gry spada na niego."
Ostatnio nie wyglada on na osamotnionego, Rooney czy Mata w spotkaniu ze Stoke robili podobna robote co Francuz.
» 3 lutego 2016, 01:59 #135
EricKing: Dzisiaj nawet Fella SKAKAŁ so główek, więc widać motywację ;)
» 3 lutego 2016, 02:04 #134
Mexicanos1990: Chińczycy szaleją.. J. Martinez z AM za 45 baniek leci do chin.
» 3 lutego 2016, 00:29 #133
Domelo: Szkoda, że takie mecze zdarzają się tak bardzo rzadko w tym sezonie :(
» 3 lutego 2016, 00:20 #132
RedRevolta: Arenal 4 miejsce - home sweet home :D
» 3 lutego 2016, 00:16 #131
manchester1878r: 3:0 i tak miało być.
Wazza jeszcze 5 goli i razem z SBCH.
Ogólnie bardzo pozytywnie.
Moje Gratulacje
Glory Glory Man United !
» 2 lutego 2016, 23:53 #130
Bossicky: Man of the match: Anthony Martial
Ale na szczególne wyróżnienie po raz kolejny zasłużył też popularny "kurczaczek" czyli Cameron Borthwick-Jackson.

Trudno powiedzieć co się stało, że nagle zagraliśmy "inny" mecz... to co wcześniej nie funkcjonowało, dziś wychodziło jak na zawołanie.
» 2 lutego 2016, 23:51 #129
Ziyo: A może to Stoke zagrało fatalne spotkanie.
» 2 lutego 2016, 23:53 #128
jassaj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2016 02:07

Ta Stoke zagrało fatalnie albo Giggs pod nieobecność na meczu robił kopertówen przelewen dla prezesa Stoke żeby odpuścili a przy okazji podreperowali budżet bo zrobili duży transfer czego efektem teraz jest że muszą przegrywać "nawet" z takim "średniakiem" jak United
#spiskiwszedziespiski
Niektórzy tak się zapędzili w tym hejtowaniu, nienawiści do LVG i ogólnie do krytykowania budowy wszechświata, że mają głęboko w nosie czy zagraliśmy dobrze czy zle czy wygraliśmy czy nie bo hejt sie musi zgadzać bo przecież nie może być dobrze bo musi być zle
» 3 lutego 2016, 02:06 #127
swees: @jassaj

Stoke zagrało fatalnie. Oni chyba nawet nie mieli żadnej 100%-owej sytuacji.
» 3 lutego 2016, 10:32 #126
Vaxiu: Stoke zagrali na tyle na ile im pozwoliliśmy.
» 3 lutego 2016, 11:03 #125
jassaj: Dokładnie, Stoke nie mogło zagrać dobrze, gdy my kontrolowaliśmy gre, wiadomo, że jak obrona dobrze czyści to napastnicy nie są skuteczni a z przodu jak sie gra klei to i bramkarz przeciwny wysokiej noty nie dostanie, ale ja mam już wrażenie, że to już bez znaczenia bo niektórzy nie chcą/ nie widzą pozytywów , ten mecz nie sprawia, że nagle każdy powinien przepraszać za LVGout itd, nie jest też gwarancją wysokiej formy w nast. meczach no ale jednak trzeba sie cieszyć, ostatnio mamy tak mało powodów do radości, że trzeba łapać chwile, ja tam wczoraj siedziałem jak za dzieciaka z bananem na twarzy i cieszyłem sie jak szczerbaty z suchara bo trzeba sie cieszyć a nie tylko narzekać , o to chyba chodzi w kibicowanniu ?
» 3 lutego 2016, 15:22 #124
Ziyo: Nie ma to jak pełny "obiektywizm"
» 4 lutego 2016, 10:13 #123
Klimaa: Wreszcie można powiedzieć że zagraliśmy naprawdę fajne spotkanie. Od pierwszej minuty zawodnicy pokazali że chcą mecz wygrać. Byliśmy skuteczni i konstruowaliśmy fajne akcje - często opierając się na szybkości. Prosimy o więcej podobnych spotkań bo taki Manchester United chcemy widzieć.
» 2 lutego 2016, 23:50 #122
HarryBrown: Ciekawe kto ustalał taktykę na dzisiejszy mecz? Na pewno nie było to dzieło Wielkiego Filozofa. W końcu zaczęli grać szybką piłką, do przodu i z wykorzystaniem skrzydeł co dało 3 bramki. Numero uno dziś to Martial - przynajmniej dla mnie.
» 2 lutego 2016, 23:45 #121
Ziyo: Dokładnie jak oglądałem najciekawsze akcje to sam się zdziwiłem. Kiedy my z kontry strzeliliśmy jakąś bramkę. Ja nie pamiętam
» 2 lutego 2016, 23:49 #120
artix206: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2016 23:39

Nie ma co się zachwycać, to tylko jeden mecz, jeden dobry mecz. W następnym możemy przegrać w takich samych rozmiarach, bądź mniejszych i znowu wróci fala hejtu, chociaż mam nadzieję że tak nie będzie :) Żeby następny nasz rywal nie sprowadził nas szybko na ziemię.
» 2 lutego 2016, 23:37 #119
HarryBrown: Niby tak ale szczerze mówiąc to kiedy widziałeś ostatnio tak dobry mecz w wykonaniu Red Devils? Ja już nie pamiętam więc dlatego cieszy mnie ten dzisiejszy.
» 2 lutego 2016, 23:43 #118
Misiek87: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2016 23:40

Co do bramek, dzisiaj strzeliliśmy więcej bramek niż we wszystkich pięciu grudniowych spotkaniach... przepraszam oczywiście ligowych bo strzelilismy z wolfsburgiem jeszcze 2 ale akurat to żadne pocieszenie...
» 2 lutego 2016, 23:35 #117
qba93: Taka mała uwaga co do estetyki strony, a właściwie panelu z ocenami :)
Cameron ma za długie nazwisko i jego ocena nie mieści się w wierszu, przesuwana jest przez to linijkę niżej a tam gwiazdki zasłaniają wartość oceny... :D

A co do meczu, to wreszcie zagraliśmy piłkę taką do jakiej przyzwyczajał nas latami Manchester United - ciekawe, szybkie akcje, walka w środku pola i w obronie, a przede wszystkim bramki. Oby tak dalej :)
» 2 lutego 2016, 23:31 #116
YatoYamDeClev: Dziwne troche ze Herrera ma taka sama ocene jak Depay. Wiem ze grali moze z 10 minut ale Ander tylko do tylu podawal a Depay mogl nawet gola strszelic
» 2 lutego 2016, 23:30 #115
Misiek87: Jedna jaskółka może i wiosny nie czyni, ale trzeba być dobrej myśli. United tak trzymać, gol Martiala piękny, a akcje przy choćby 3 bramce palce lizać, Mata-Martial-Rooney. Jednak wciąż zajmujemy 5 miejsce i tracimy aż 5 pkt. do Totków i Arsenalu który zgubił dziś punkty. Dobre jest to co się wydarzyło na Anfield. Leicester nie puchnie, idzie na mistrza, lepsi oni niż takie city.
» 2 lutego 2016, 23:30 #114
TheRipper: Mam nadzieję że Leicester zdobędzie mistrza, bo chyba nie przeżyję jak zdobędzie go City.
» 2 lutego 2016, 23:35 #113
artix206: Giggs opuścił spotkanie z powodu choroby. Nie, nie jest w Glasgow...
» 2 lutego 2016, 23:29 #112
karolmanu3: ufff. oby to byla prawda
» 2 lutego 2016, 23:38 #111
Kornel: Dlaczego? Ja bym się ucieszył widząc go w Celticu. Nie ma co ryzykować z następnym trenerem, a tak Giggs zdobędzie doświadczenie, udowodni swoja wartość jako menadżer i być może w niedalekiej przyszłości obejmie stery w United.
» 3 lutego 2016, 01:29 #110
artix206: Aż dziwnie się czuję wystawiając wysoką ocenę Lingardowi.
» 2 lutego 2016, 23:27 #109
Ziyo: I tak będzie przecież dla dzieciaków jak zawodnik strzeli bramkę to ma notę w skali 7-9.
» 2 lutego 2016, 23:30 #108
artix206: Na 7 moim zdaniem dzisiaj zasłużył. Pomijając gola, który ustawił mecz zagrał dobrze. Miał kilka udanych odbiorów, czyścił na wślizgu i miał parę dobrych zagrań, aczkolwiek nadal uważam, że to są za wysokie progi jak na jego nogi.
» 2 lutego 2016, 23:35 #107
EricKing: Jako rezerwowy jak znalazł. Jak już poniżej napisałem, Depay powinien już trenować grę na prawej stronie, bo Martiala nie wykrycie, ale Lingarda jak najbardziej jest w stanie.
» 2 lutego 2016, 23:38 #106
artix206: Już widzę jak prawonożny Depay, gra na prawej stronie i schodzi do strzału na lewą :D
» 2 lutego 2016, 23:39 #105
Ziyo: Szczerze to nie oglądałem i nie będę oglądał tego spotkania więc nie wypowiadam się co do ocen. Oglądałem Leicester - Liverpool (dobry mecz) i miałem ściągnąć sobie nasz mecz. Ale całą zabawę zniszczył komentator na Canale+ podając w 92minucie tego spotkania nasz wynik ze Stoke. Wykazał się tym brakiem rozumu i wyobraźni. Nie dosyć że meczu nie pokazali to jeszcze idioci podali wynik. Masakra. Jakbym miał Cyfrę to po takim numerze zrezygnowałbym płacić za taki brak profesjonalizmu.
» 2 lutego 2016, 23:42 #104
EricKing: Artix - dlatego pisałem - niech potrenuje dośrodkowania, bo inaczej do pierwszego składu się nie przebije ;)
» 2 lutego 2016, 23:48 #103
Soczysty82: Ziyo,ale na szczescie jej nie masz i dobrze,bo gdybys nie placil to pewnie NC+ oglosiliby plajte.....haha
» 3 lutego 2016, 11:20 #102
JohnnyCross: Czy oni nie mogą tak grać co tydzień? Bardzo dobry mecz, zasłużone zwycięstwo i oby tak dalej.
» 2 lutego 2016, 23:27 #101
EricKing: Nic ciekawego. Jak by nie patrzeć to ofensywny zawodnik potrzebuje trochę więcej czasu żeby wejść w mecz.
» 2 lutego 2016, 23:22 #100
DevoMartinez: 5 razy dotknął piłkę...
» 2 lutego 2016, 23:23 #99
JohnnyCross: Ciężko było coś pokazać w 5 minut. Powinien wejść gdzieś w 70 minucie, to był idealny mecz, żeby się pokazał.
» 2 lutego 2016, 23:28 #98
Martin: Jak miał zagrać, skoro dostał marne 5 minut.. :/
» 2 lutego 2016, 23:51 #97
karolmanu3: mata dzisiaj kocur. nie dziwne ze herrera na lawie
» 2 lutego 2016, 23:18 #96
walentos: Dzis meczu chyba nie trzeba wiele komentować, każdy pewnie widział ze zagraliśmy dobre spotkanie. Ciężko mieć do kogokolwiek jakies uwagi, ogólnie to:

Mata - trochę mało widoczny Luj mógł już wcześniej wstawić Pereire w jego miejsce.
Rooney - kolejny mecz kolejna bramka , postanowienie noworoczne póki co wypełnia.
Lingard - hejtowany przed meczem otworzył dziś wynik.
Darmian - szybko uporał się z urazem i dalej prezentuje się swietnie
Jackson - biega jak dinozaur ale jak na swój wiek gra bardzo solidnie
Carrick- nasz talizman powrócił i teraz będziemy już tylko wygrywać, gość przynosi zwycięstwa.

Van Gaal - ogólnie to mam wrazenie ze ostatnie dwa mecze powiedział do zawodników: "grajcie co chcecie ja się nie wtrącam" bo nie było widać dziś niczego co przewiduje filozofia. Posiadanie pilki ustapilo miejsca prostopadłym piłkom i spontaniczności a i do De Gei podania za bardzo nie leciały. Oprócz tego widać było trochę dryblingów i kilka dobrych pomysłów a przede wszystkim strzaly na bramkę i chęć zdobywania kolejnych bramek.

Sędzia - trochę się dawał naciągnąć bo taktyka Stoke w drugiej połowie przewidywała chyba tylko nurkowanie w obronie... moim zdaniem Rooney uczciwie zdobyl bramke bo Johnson nie był nawet trochę zainteresowany pilka tylko czekal az Rooney go dotknie żeby efektownie się odbic. Martial kartke dostał za to ze został sfaulowany i dogonil rywala który mu zabral pilke a ten padł na ziemie...cóż, dobrze ze arbiter chociaż wyniku nie wypaczył.
» 2 lutego 2016, 23:16 #95
cantona96: Mata mało widoczny, udział przy trzech bramkach. Pozdrawiam.
» 2 lutego 2016, 23:39 #94
walentos: Ja tam go widziałem tylko przy bramce Martiala gdy zagrał piłke Rooneyowi który asystował a moim zdaniem to za mało na 90 minut. Przy żadnej z bramek nie asystował a jeśli udziałem przy bramce nazywasz podanie w srodku pola to pozdrawiam.
» 3 lutego 2016, 11:06 #93
zapertinio16: @walentos udział miał poza bramką Martiala np. bramka Roo, kto zagrał piłke na skrzydło do Martiala? Mata! Kto przy bramce Lingarda zagrał najpierw do Jacksona? Znów Mata! a bramki Martiala nie musze Ci tłumaczyć, bo przecież wiesz. Podsumowując Mata przy każdej bramce miał taki sam udział, jego podanie było podaniem poprzedzającym ostatnie podanie przed strzałem.
» 3 lutego 2016, 12:30 #92
walentos: No rzeczywiście przy bramce Lingarda to podanie z odległości 5 metrów do Jacksona to był majstersztyk... udział w bramce taki ze bym mu asyste w ogóle zapisał. Przy bramce Rooneya to Mata bardzo spowolnił akcje zamiast zagrać Rooneyowi w tempo od razu to za długo holował piłke i całe szczęście że mu się Martial pokazał bo by była akcja spalona.

Lubie Mate i uważam ze to dobry zawodnik do podstawowego składu ale uważam że stać go na wiele więcej i ze ten występ nie był górnych lotów.
» 4 lutego 2016, 12:30 #91
Domelo: Arsenal wrócił na swoją ulubioną pozycję :D
» 2 lutego 2016, 23:15 #90
Martin: Niech się nacieszą, bo niedługo będą pięterko niżej :)
» 2 lutego 2016, 23:52 #89
kolor: Ohoho to teraz będzie ciężko wskoczyć na 4 miejsce ;)
» 2 lutego 2016, 23:14 #88
Domelo: Leicester leci po mistrza i to nie są żarty :D
» 2 lutego 2016, 23:13 #87
EricKing: Należy im się jak nikomu innemu, więc dlaczego by nie? ;)
» 2 lutego 2016, 23:14 #86
Domelo: No pewnie, ja im kibicuję. Niech wygrają!
» 2 lutego 2016, 23:16 #85
EricKing: My 3, Arsenal tam gdzie jest, a Leicester 1. Myślę, że wszyscy będą wtedy zadowoleni. Ale jak byśmy wyprzedzili jednak City to było by najlepiej ;)

Wiara jest, wszystko w nogach naszych zawodników ;P
» 2 lutego 2016, 23:20 #84
Domelo: Martial to jest kozak, oby podtrzymał formę to może jeszcze uda się uratować ten sezon.
» 2 lutego 2016, 23:27 #83
EricKing: Jednak skrzydło to dla niego odpowiednia pozycja i niech już tak zostanie. Depay powinien zacząć trenować dośrodkowania z prawej strony, bo Matriala z lewej nie wygryzie ;)
» 2 lutego 2016, 23:31 #82
zapertinio16: Borthwick-Jackson jak utrzyma taką formę to na Euro może się załapać :)
szkoda że któryś z dwójki Shaw/Jackson nie jest prawym obrońcą, mielibyśmy boki obrony na lata
» 2 lutego 2016, 23:11 #81
fuss1985: Elegancko. Gorączkę mam i max się męczylem ale warto było!! Win lose or draw UNITED TILL I DIE cały team zagrał tak jak lubię, walka i niszczenie przeciwnika!!
» 2 lutego 2016, 23:08 #80
DjTED: Brawo za poświęcenie. Gorzej by było jakby zagrali normalnie
» 2 lutego 2016, 23:09 #79
mercury: Szkoda mi bylo Depaya jak nie trafil, widac bylo, ze sie mocno zawiodl
» 2 lutego 2016, 23:08 #78
bonuczi123: Martial mordo ty moja!! Pięknie pany oby tak dalej.! Widać forma rosnie tylko się nie zatrzymywać. Roo z Martialem niezły duet z każdym następnym meczem się lepiej rozumieją. Szkoda ze Mata odpalił parę kiksów ale i tak ładnie grał. W weekend dokopać Chelsea 0;2 Piona!
» 2 lutego 2016, 23:07 #77
pawelisto2: Jeszcze tylko dodam, że po zakończeniu kariery piłkarskiej Carrick uda się do badań rządowych Ameryki w strefie "51" jako mózg całej operacji.

Gość wygląda na homo habilis z tą brodą, ale boiskowa inteligencja - chyba nikt taką nie dysponuję.
» 2 lutego 2016, 23:05 #76
mikifiki: Ja bym jeszcze Pirlo wyróżnił pod tym względem ;)
» 3 lutego 2016, 17:12 #75
szturm: Akcję przy trzeciej bramce mogę oglądać setki razy... majstersztyk
» 2 lutego 2016, 23:05 #74
bonuczi123: W tej akcji juz zacząłem wyzywać Matę że sie obijał a mógł do 2 kolegów podac na czysta pozycje ale na szczescie akcja zakonczyła sie piekna bramką :) Już miałem na Mate rzucać klątwę, miał szczęscie chłopka.
» 2 lutego 2016, 23:15 #73
Irwin2: Akcja na 2:0 do nagrody Puskasa. Majstersztyk.
» 2 lutego 2016, 23:04 #72
ryan22: Borthwick-Jackson coraz bardziej mi imponuje. Kapitalny kolejny występ, brawo! i oby tak dalej.
» 2 lutego 2016, 23:02 #71
EricKing: Będzie dobrym zastępcą dla Shawa, ale niech walczy bo w tym sezonie może go wygryźć do samego końca ;)
» 2 lutego 2016, 23:05 #70
bonuczi123: Fajnie że asystę zaliczył, należała mu się. Będą z niego ludzie!
» 2 lutego 2016, 23:11 #69
menisk23: w niedziele znowu wpier**l, wszystko wróci do normy ;)
» 2 lutego 2016, 23:02 #68
jajecko: No byś się wstydził :D
» 2 lutego 2016, 23:05 #67
menisk23: Co jak co to dobrze zagrali i cieszy mnie to że wygrali, ale taka prawda że w niedziele bajka się skończy ;x
» 2 lutego 2016, 23:13 #66
frgt10: Pójdziesz rano do kościoła, pomodlisz się, dasz na składkę, a nuż wygrają i się zdziwisz ;)
Tak na poważnie, to daj spokój - chłopaki zagrali świetny mecz, każdy bez wyjątku!
Żeby w tej sytuacji pisać komentarze tego typu, to trzeba już mieć jakieś kompleksy. Bez urazy.
Pozdrawiam :)
» 2 lutego 2016, 23:15 #65
pawelisto2: Rzadko daję ocenę "10" komukolwiek po jakimś spotkaniu, ostatnio byli to Fellaini i Carrick w meczu z Tottenhamem sezon temu(3:0 dla nas było), ale po dzisiejszym meczu ocena "10" znów zostanie przeze mnie użyta dla Pana Carricka i Pana Martiala.
Świetny występ tych Panów, świetny mecz.

Czasami irytują mnie tylko te próby rozgrywania i te niecelne przerzuty Rooneya.
Dzisiaj kolejny prosto do przeciwnika leciał.
» 2 lutego 2016, 23:01 #64
m4c1eq1991: Ale Rooney w końcu wygląda jak Rooney, to najważniejsze
» 2 lutego 2016, 23:02 #63
pawelisto2: Oczywiście dlatego niech robi to co Rooneyowi najlepiej wychodzi.
» 2 lutego 2016, 23:03 #62
69eyes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2016 23:40

Martial zagrał świetny mecz to fakt ale nie popadajmy w paranoje, miał trochę niecelnych podań i nie wykorzystał paru dogodnych szans, które stawiam taki RvP w formie zamienił by na gole. Niech chłopak gra i się rozwija, ma czas.
» 2 lutego 2016, 23:39 #61
Vaxiu: A czasami RvP nie byl o prawie 10 lat starszy jak u nas gram? :)
Martial to młody chlopak i najlepsze lata jeszcze przed nim. Genialny jest :-)
» 3 lutego 2016, 11:45 #60
m4c1eq1991: W takim razie, według tradycji, następny mecz powinien być "zejściem na ziemię"
» 2 lutego 2016, 23:01 #59
Hoodys: Zabójcze kontry, szybka gra. Jose Mourinho?
» 2 lutego 2016, 23:00 #58
NexaT: Tak, to prawdopodobnie on poprowadził tajny trening z graczami United.
Skysport podawało, że ostatnio był widziany w Manchesterze.
» 2 lutego 2016, 23:06 #57
AgEnT: Nareszcie Diabły zaskoczyły pozytywnie - brawo!
» 2 lutego 2016, 22:59 #56
mu119: Do Bortwicka też Mata dograł. Kluczowe podanie w każdej z akcji bramkowych, ale niestety nic mu do statystyk dopisać nie można. Kto widział ten wie, że był jednym z lepszych.
» 2 lutego 2016, 23:08 #55
vanderToki: Jankesi mają coś takiego jak "asysta drugiego stopnia", tam by się łapał. ;)
» 3 lutego 2016, 07:55 #54
matismal: Nie wiem co się właśnie stało ale jeśli mają tak zamiar grać dalej jak zagrali dzisiaj to Van Gaal może siedzieć na tym stołku ile chce. Kilka drobnych poprawek i tak można grać, to się podoba.
Nie okłamujmy się. Za tydzień czy dwa podwinie się noga i będziemy go znowu wyrzucać. Takie to uroki.
» 2 lutego 2016, 22:59 #53
Lince: Po meczu LvG: "nadal mamy szanse na mistrzostwo" :D
» 2 lutego 2016, 22:58 #52
vanderToki: De Gea to coś w ogóle musiał bronić dzisiaj?
» 2 lutego 2016, 22:58 #51
szturm: Nie zero strzałów na bramkę
» 2 lutego 2016, 23:04 #50
vanderToki: No to fajno. :) Z Chelsea pewnie tak nie wyjdzie. Zobaczymy. :)
» 2 lutego 2016, 23:07 #49
adamswiatek0: BREAKING: Rumours Ryan Giggs has left Manchester United and is expecting to become next Celtic manager in 48 hours.
» 2 lutego 2016, 22:58 #48
GandiGanda: zrodlo?
» 2 lutego 2016, 23:28 #47
kckMU: już zapomniałem, że potrafimy tak grać

Giggs zamnkął van żaala w kiblu przed odprawą meczową i zrobił robotę, innej opcji nie ma
» 2 lutego 2016, 22:57 #46
mikipws: Giggsa nie było na meczu. Skończcie wreszcie płakać. Dobry mecz - GG MU !
» 2 lutego 2016, 23:00 #45
swees: Właśnie dziwnie bo wygląda jak by było na odwrót. Giggsy sie nie pojawił a my wygrywamy 3:0 i do tego strzelamy 2 bramki w pierwszej połowie.
» 2 lutego 2016, 23:01 #44
Kornel: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2016 22:57

Kupimy jakiegoś klasowego skrzydłowego na prawą stronę i jedziemy.
» 2 lutego 2016, 22:57 #43
MarekOdbyt: Szkoda, że Memphis tak mało gra. Mecz bardzo udany, fajnie, że przy wyniku 3:0 atak się nie zatrzymał i nie było klepania do tyłu i na boki cały czas.
» 2 lutego 2016, 22:57 #42
RedDevils4life: Swoją drogą to Martial z Rooneyem zaczynają tworzyć bardzo ciekawy duet.
» 2 lutego 2016, 22:57 #41
EricKing: Tercet z Matą. Szkoda tylko, że on nic nie strzelił bo okazje miał.
» 2 lutego 2016, 22:58 #40
RedDevils4life: Zabrakło mu szczęścia i to ewidentnie. Bo bardzo aktywny był dzisiaj. :)
» 2 lutego 2016, 23:01 #39
swees: No przecież to tak grało na początku sezonu. Rooney, Martial i Mata. Depay, Shaw i Herrera.
» 2 lutego 2016, 23:05 #38
JackHarper: No i hejterzy mają dziś smutną nockę. Pewnie ich ciśnie żeby ponarzekać i powyzywać a tu ni ma na co ;D
» 2 lutego 2016, 22:56 #37
Ziyo: Dajemy wam się wyszumieć do następnego meczu :)
» 2 lutego 2016, 23:12 #36
Soczysty82: Ziyo pewnie mial wczoraj w planach tu byc i marudzic ale wynik byl nie po jego mysli....we wtorek zyczyl United porazki!!I taki ma czelnosc nazywac sie kibicem!!
» 3 lutego 2016, 11:22 #35
karpiu87: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2016 22:56

Pięknie trafiłem z wynikiem. Oby tak dalej. Martial wart każdych pieniędzy!
» 2 lutego 2016, 22:55 #34
wander11: No i taki Manchester chciałbym widziec co mecz :)
» 2 lutego 2016, 22:55 #33
karolmanu3: swietny mecz w naszym wykonaniu, calkowicie ich zdominowalismy.
oby z chelsea bylo podobnie :)
» 2 lutego 2016, 22:55 #32
Lince: Wie ktoś gdzie wcięło Gigssa? :)
» 2 lutego 2016, 22:55 #31
fan2105: Pewnie na panny pojechal:D
» 2 lutego 2016, 22:56 #30
HubsS1: Chory jest na coś.
» 2 lutego 2016, 22:57 #29
DevilFan: na filozofie
» 2 lutego 2016, 22:58 #28
rodzyniasty: Giggs poleciał negocjować kontrakt z Celtikiem .
» 2 lutego 2016, 23:05 #27
RedDevils4life: Idzie w ślady Fergusona? Szkocja a później Anglia. :P
» 2 lutego 2016, 23:07 #26
frgt10: Do szwagierki w odwiedziny... Ups!
» 2 lutego 2016, 23:21 #25
trikos: Mówiłem ? :) Myślałem nad 3-1 lecz ten cieszy mnie jeszcze bardziej :) Gracze łapią formę. Pan Carrick profesor to umysł tej drużyny, prawdziwy mózg z wiekiem gra lepiej #AndreaPirlo #wino
» 2 lutego 2016, 22:55 #24
m4c1eq1991: GG MU, dzisiaj było klawo
» 2 lutego 2016, 22:55 #23
kuba25: TAKI MANCHESTER UNITED CHCE OGLĄDAĆ!
» 2 lutego 2016, 22:54 #22
flt32705: Ostatni tak dobry mecz w naszym wykonaniu to chyba z totkami u nass
» 2 lutego 2016, 22:54 #21
fan2105: Ladny mecz,swietny Martial,zreszta cala druzyna na plus.Sedzia mogl sobie odpuscic ta delikatnosc,ale nie ma co sie czepiac.Glory!
» 2 lutego 2016, 22:54 #20
DaRell14: dawno się nie udzielałem ale po dziesiejszym meczu wypada brawo diabełki :)
» 2 lutego 2016, 22:54 #19
przemcio94: Martial z Rooneyem po dyszce.
» 2 lutego 2016, 22:54 #18
EricKing: Będą w 11 kolejki coś czuję ;)
» 2 lutego 2016, 22:56 #17
Rekin: Należał się nam kibicom taki mecz, dziękujemy!
» 2 lutego 2016, 22:53 #16
TheRipper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2016 22:54

Co tu dużo mówić, świetny mecz. Mam tylko nadzieję że to nie będzie kolejny wyjątek od reguły i nie trafi nam się znowu 7 słabych meczy. Martial przekocur, bramka sezonu jak dla mnie.
» 2 lutego 2016, 22:53 #15
DevilFan: bez przesady z tą bramką
» 2 lutego 2016, 22:54 #14
2Fast4You: Ale chyba nie w całej PL tylko u nas nie ? :D
» 2 lutego 2016, 22:54 #13
TheRipper: Miałem United na myśli, oczywiście :)
» 2 lutego 2016, 22:54 #12
RedDevils4life: Najlepsza kontra od BARDZO dawna. Gol jako wisienka na torcie. Ale raczej do gola sezonu to mu daleko będzie. :)
» 2 lutego 2016, 22:55 #11
DevilFan: bramka dnia należy do Vardyego to jest perełka
» 2 lutego 2016, 22:56 #10
bartek591: Rooney strzelił ładniejszą w poprzednim meczu ;)
» 2 lutego 2016, 22:57 #9
RedDevils4life: No Vardy przygrzmocił, niczego sobie trafienie. :P
» 2 lutego 2016, 22:58 #8
TheRipper: @RedDevils4life

Zgadzam się :)

@DevilFan

Ojj tak, pięknie to wykończył.

@bartek591

Poprzednia bramka Rooneya też świetna, ale dzisiejsza Martiala bardziej mi się podobała :)
» 2 lutego 2016, 22:58 #7
sajmon66: OBY TAK DALEJ, BO PUNKTÓW NAM BRAKUJE
» 3 lutego 2016, 16:03 #6
RedDevils4life: Oby więcej takich spotkań do końca sezonu. :)
» 2 lutego 2016, 22:53 #5
EricKing: Chyba ze 4 lata nie widziałem takiego meczu United ;)
» 2 lutego 2016, 22:52 #4
YatoYamDeClev: Bez przesady w zeszlym sezonie tez kilka takich meczow mielismy
» 2 lutego 2016, 23:01 #3
EricKing: Były dobre, ale teraz mieliśmy prawdziwy styl MU. Do tego Ddg nie miał nic do roboty, a jednak w zeszłym sezonie w tych dobrych meczach wiele jemu zawdzięczaliśmy.
» 2 lutego 2016, 23:09 #2
AUDIoooo: Pieknie !Jednak można? MOŻNA! GLORY!
» 2 lutego 2016, 22:52 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.