Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Mourinho milczy w sprawie swojej przyszłości

» 1 lutego 2016, 22:11 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Jose Mourinho nie dał się wciągnąć w prasowe spekulacje i nie udzielił odpowiedzi na pytanie, czy obejmie posadę menadżera Manchesteru United.
Mourinho milczy w sprawie swojej przyszłości
» Jose Mourinho jest przymierzany przez angielskie media do Manchesteru United
Dziennikarz Sky Sports zadał pytanie Portugalczykowi w poniedziałek po tym jak Manchester City oficjalnie potwierdził, że od przyszłego sezonu klub z Etihad Stadium będzie prowadzony przez Josepa Guardiolę. Mourinho odpowiedzi jednak nie udzielił.

Guardiola był wymieniany jako potencjalny następca Louisa van Gaala, którego notowania na Old Trafford nie są najwyższe. Już natomiast wiadomo, że Hiszpan nie zostanie sukcesorem Holendra.

Szansę na angaż w Teatrze Marzeń ma wciąż Jose Mourinho. Portugalczyk pozostaje bez pracy od grudnia, kiedy to rozwiązał swój kontrakt z Chelsea.


TAGI


« Poprzedni news
Van Gaal: Ze Stoke musimy zagrać jak z Derby
Następny news »
U-21: Manchester United gorszy od Evertonu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (49)


Westlehammer23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2016 16:25

Mourinho zwolnili piłkarze nie rozumiem tej absurdalnej decyzji Jose i w pełni popieram Angielskich typowych kibiców którzy są wściekli na zwolnienie Jose.Owszem sytuacja w tabeli jest nie do pomyślenia ale ten trener jako jedyny zasługiwał na większy szacunek i poparcie jedni też mówią że Roman i tak dużo wytrzymał ale dla mnie to wygląda jak typowy bunt szatni przeciwko Jose ostatni mecz Chelsea z Sunderlandem doskonale to pokazywał takiego Oscara to ja nie widziałem od początku sezonu być może Jose Mourinho robił błąd i ustawiał zespół zawsze zbyt defensywnie i z piłkarzy typowo ofensywnych robił defensywnych.Jedynie Willian był tego wyjątkiem nauczył się grać w dwie strony harował jak wół w defensywie i w ofensywie.Nie znam Jose osobiście ale być może tylko w TV jest miłym,fajnym gościem za którego można by było konie kraść Ottmar Hitzfeld skomentował kiedyś Jose jak największego chama i człowieka z wielkim przyrostem ego.Spotkali się obaj ci panowie na tym meetingu trenerów UEFY.Być może Jose czuł się za pewnie? Nie rozumiem dlaczego piłkarze mogli się od niego tak odwrócić to wszystko stawia się w jasną całość gdy Hiddink powiedział że potrzebuje Drogby jako asystenta.Gdy był Drogba (lider szatni) Chelsea zdobyła mistrza Anglii a gdy go zabrakło to zaczęło się dziać to co się dzieje.Teraz pytanie brzmi czy Jose jest takim bufonem ? że potrafi odrzucić całą szatnie od siebie? czy może piłkarze są takimi gwiazdkami bo nie wierzę że zespół który zdobył mistrza nagle zaczął tak źle grać.Kolejna sprawa u Jose to brak rotacji zawodnikami grał ciągle tym samym składem ciągle Ivanović albo Costa którzy nie powinni grać.Remy w przegranym meczu z Leicester City pokazał przez 20min więcej niż DC przez cały sezon.
Mourinho w Manchesterze United? powiem tak chciałbym zobaczyć co ten trener zrobiłby z wami.I czy by wytrzymał więcej niż 3 lata.Każdy z was tego co czytam chciałby Mourinho ja jednak po głębszym zastanowieniu facet zrobił to co zrobił ale jednak swoje też jazdy miał.Sprzedawał najlepszych zawodników nie dając im w ogóle szansy gry (Mata,Luiz,Kevin De Bruyne,Lukaku).Sprowadzał wynalazki które w ogóle się nie sprawdzały w Chelsea albo Jose nie potrafił z nich czegoś wyciągnąć mówię tutaj np o Cuadrado w Chelsea nie istniał w Juvenutsie wymiata.Następny przykład to Salah w Chelsea brak gry w Fiorentinie,Romie wymiata.Kolejna sprawa brak wprowadzania młodych zawodników do pierwszego składu a z tego co znam United to jedna z nielicznych drużyn która wprowadza jakiś młodych z akademii.Za Mourinho nie ma szans.Wniosek może być z tego taki że wyda ogromne pieniądze na zawodników którzy nic nie wniosą do gry United,skłóciły cały zespół,sprzeda wartościowych zawodników za psie pieniądze i zostawi w was w burdelu.Przy okazji zacznie zwalać na cały świat a nie na siebie winny sędzia czy nawet dzieciak od podawania piłki.Tylko nie on.Jose jest nie omylny...I właśnie może ta arogancja i pycha zwolniła go z Chelsea.


Komentarz nie mojego autorstwa lecz zgadzam się z tym.
» 2 lutego 2016, 16:24 #47
mikon70: Jeżeli nie Pep, to tylko Jose albo Giggs!
» 2 lutego 2016, 06:48 #46
RonaldoNaniBack: Tylko on albo Klop zawsze mówiłem tylko że Klop się sprzedał i poszedł do Loserpoolu a Mourinho nadal jest spoko ;) też macie przeczucie że ściągnie Ronaldo? :D
» 2 lutego 2016, 06:34 #45
PDF: Hehe noooo :-) A kto wie, może również Nani wróci :-)
» 2 lutego 2016, 08:25 #44
Xchrisx7: Błagam zatrudnijcie tego człowieka. To jest osoba która może przywrócić nas na właściwe tory
» 2 lutego 2016, 03:21 #43
FcManU: wolę Mou niż Guardiole
» 2 lutego 2016, 01:37 #42
cypek23: Nie macie tez takiego wrazenia ze Angielskie klubu specjalnie sciągają teraz trenerów z światowej czołówki z Europy ( Klopp , Guardiola czy własnie Mou ) zeby dodały do tego Angielskiego footballu tej świeżosci i żeby znowu były potęgami w LM . Sami wiecie jak Angielskie zespoły wypadają na tle LM w ostanich czasach . Szczerze wam powiem ogladałem ostatnio sredniaków z hiszpani i ładniej ta gra wyglądała niz naszego United ... to jest az przykre
» 2 lutego 2016, 01:13 #41
Wave: anglicy sciagaja wszystkich, nie tylko trenerow
liga jest na 2x wiekszym poziomie niz kazda inna, ale zawodnicy sa zajezdzani

w reprezentacji tez to wychodzilo i wychodzi
fajnie kadrowo sie wspomina sklady scholsa gerarda lamparda ferdinanda campbela owena beckhama i innych, ale nie przekladalo sie to nigdy na wyniki
» 2 lutego 2016, 01:23 #40
Nedved12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2016 01:42

Arsenal rozegrał aż........1 spotkanie więcej od Barcelony.Anglicy nie są zajeżdżeni po prostu reszta świata uciekła im taktycznie a najlepsi na świecie już nie grają w Premier League tylko w Hiszpanii.Nie ma obecnie nikogo w tej lidze który miał kadre porównywalną do nas z 2008 roku czy np Chelsea z pierwszej kadencji Mou.Anglicy przegrywali turnieje przez zatrudnianie słabych trenerów oraz notoryczne odpadanie w rzutach karnych czy też głupie błędy jak wolny Ronaldinho na mundialu w Korei.
» 2 lutego 2016, 01:38 #39
Wave: Reusik moze faktycznie to co mowisz tez ma znaczenie
ale nie porownuj mi meczy Barcelony i kogokolwiek z premiership, 3/4te hiszpanskiej to bierze najnizszy wymiar kary, grajac z czaolwka, taka przepasc, w Anglii kazdy mecz to walka na pograniczu kontuzjii o zycie, w swieta tez sie gra

taktycznie niby odstajemy a wszyscy najlepsi trenerzy, w premiership, bez zartow
» 2 lutego 2016, 01:49 #38
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2016 01:58

powtorze, kto z graczy troche sie wybije z innych lig, laduje w premierschip, sa wyjatki jak barca real bayern psg, ale malo tego

w anglii dopuszcalna jest tez ostra gra, jak nigdzie indziej, wszystko to wychodzi
nie da sie grac na 110% non stop

vg tez zrobil blad bo zajechal i uszczuplil kadre
dziwi mnie to jedynei ze zrobil ten blad dwukrotnie, nie wyciagnal wnioskow, chyba mu to jego ego nie pozwolilo przy konflikcie z graczami
» 2 lutego 2016, 01:55 #37
Vamper: @Wave
Wymowka powtarzana od kilku sezonow. Reprezentacji Anglii po prostu brakuje do najlepszych, a premier league wymaga wytrzymalosci bardziej od innych lig co nie znaczy, ze w lidze mistrzow maja ciezej. Po prostu te zespoly sa gorsze od Barcelony, Realu, Bayernu czy nawet Juventusu i Borussi.
» 2 lutego 2016, 02:25 #36
ro7: @Vamper
To nie jest wymówka. Też się zgadzam, że problemem jest rosnący poziom "słabszych" i "średnich" drużyn. Np. w takim Stoke gra Bojan, Afellay czy nawet Shaqiri, na którego rok temu nie było stać Juventusu (znajomy kibic Juve się zdenerwował).
Praktycznie w każdym klubie Premier League, nawet niedzieli kibic znajdzie piłkarzy, których zna, bo kiedyś grali w LM, lub czołowe role w innych klubach. Często jak znajomi, którzy nie oglądają Ligi Angielskiej, wpadają na jakiś mecz to zdziwienie - że tam gra "X" czy "Y"... a to 15 czy 17 drużna. A jak nie ma nawet znanych nazwisk to są tam Ci wszyscy Anglicy z talentem, dla których brakuje dzisiaj miejsca w czołowych klubach.
To jest efekt uboczny ogromnych pieniędzy z transmisji. 19 klub ligi angielskiej jest w stanie przelicytować praktycznie wszystkich oprócz może Bayernu, Realu czy Barcelony...
A później są właśnie te mecze o życie co tydzień, kontuzje. Co z tego, że Barcelona gra tyle samo meczów, skoro oni je wygrywają na stojąco po 6:0, bo grają przeciwko słabeuszom.

Swoją drogą według mnie Guardiola się totalnie spali w PL. Zawsze przychodził na gotowe, do klubów, które dominowały ligę (Barcelona, Bayern - i gdzie było 2-3 prawdziwych przeciwników, a reszta to było 6:0, 5:0, 7:0). A City nie dominuje nikogo... Maksymalnie 3. miejsce daje mu w pierwszym sezonie, drugie jak będzie miał szczęście (ale nie sądzę, bo będzie próbował przebudowywać drużynę i za to zapłaci). Będzie wielkie rozczarowanie.
» 2 lutego 2016, 09:25 #35
malinoon91: Nikt nie zwraca uwagi na to że taki Nolito z Celty gra lepiej niz ktokolwiek ze składu Stoke np. wspomniany wyżej Shaquiri. Piłkarze w Anglii są lepiej promowani, każdy myśli że takie Bolaise to crack, a tak naprawdę nie poradziłby sobie w lidze hiszpańskiej czy bundeslidze. Marketing Panie i Panowie robi swoje.
@Wave możesz dalej się oszukiwać, że Premier Legaue jest poziomem lepsze niż inne topowe europejskie ligi i potwierdzać to oklepanymi, nieprawdziwymi zresztą argumentami (jak ten z zajeżdzaniem). Prawda jest jednak inna i musisz się z tym pogodzić. Anglia odstaje poziomem i jeżeli Guardioli uda się wprowadzić swoje założenia taktyczne to City będzie gromił swoich rywali. Czasy chwały MINĘŁY.
» 2 lutego 2016, 09:39 #34
sagnol32: Malinooon91 co ty gadasz. Oglądam czesto Real bo mecze graja zazwyczaj o normalnej porze (zazwyczaj 20-21) i często wygląda to tak że do pierwszej połowy 4 lub 5 do zera a potem dajmy rezerwowych i gramy spokojnie . Zgodze sie z Vamperem ze zaden zespoł w Anglii nie drównuje Realowi Barcelonie czy Bayernowi ( juve ?borussia ? Bez przesady). Zresta które ligi niby są lepsze ? Włoska? Czy Franuska gdzie 2 Monaco prędzej spadnie z ligi niż dogoni Psg.
» 2 lutego 2016, 10:04 #33
PDF: @ wszyscy :-)

dodam jeszcze jedną istotną rzecz ...

PL jest tak komercyjna, że dużo bardziej opłaca się walczyć o wyższe miejsca w lidze niż o LM hehe ... dla drużyn angielskich kasa to liga krajowa, nie LM ... dla Legii czy ekip z lig słabszych LM to szansa finansowa

Anglicy są egocentryczni ... w Anglii najważniejszym tytułem jest mistrzostwo kraju, potem puchar krajowy, a następnie sukces w LM

nie mylmy też ligi z reprezentacją kraju ... PL jest najbardziej wymagającą pod każdym względem ligą, jest najbardziej dopracowanym komercyjnie produktem i nawet liga hiszpańska, w której grają 4 z 5 najlepszych piłkarzy świata, a także najlepsza drużyna swoich czasów, nie mogą się równać z Premier League

co do reprezentacji ... Anglicy nie są najbardziej uzdolnioną piłkarska nacją, daleko im do Hiszpanów, Holendrów ... pewnie nawet do Włochów i Francuzów, nie wspominając już o Brazylijczykach i Argentyńczykach :-)
» 2 lutego 2016, 10:07 #32
JuveUnited: Jako kibic Juve sprostuje te glupoty
Shaquiri nigdy nie interesowal Juventusu co przyznal CEO Juve -Marotta. Zreszta to byla dobra decyzja bo Xerdan kopal sie po czole w Interze. Juventus bylo stac na Dybale a nie bylo Shaqiriego ? Wolne zarty

Druga sprawa pisanie ze Juve nie jest lepsze od City jest smieszne skoro grajac z nimi z rozbitym srodkiem pola , bedac w kryzysie pokonali Obywateli dwa razy.
Teraz Juventus gra kapitalna pilke i mysle ze zaden angielski klub nie mialby z nimi wiekszych szans. Podobnie jak z Bayernem ,Barcelona,Realem czy PSG . A mysle ze Atletico BVB czy Napoli mogloby bez problemu wyeliminowac taki Arsenal czy City
» 2 lutego 2016, 16:15 #31
Wave: Mou na ta chwile do nas to jest idealna opcja.
Motywacji bedzie mial za 2ch po tym zwolnieniu z Chelsea, charyzmy mu nie brakuje, sukcesow ogrom, nikomu ni emusi nic udowadniac, szacunek naszych grajkow tez ma 2x nam mistrzostwo zwinal przeciez.

Jedyne co przemawia in minus to to ze to jest osoba pokroju Fergusona, nikt mu tam w kasze nie bedzie dmuchal czy w transfery, zarzad pewnie tego sie boi. No i moze ta gra z kontry, ale serio wole autobusy i szybka gre z kontry niz ta nasza znieksztalcona tikitake.
» 2 lutego 2016, 01:10 #30
malinoon91: Czyli Van Gaalowi w kaszę dmuchają? Holender dostał kupę hajsu na transfery i pokupował kogo chciał za ogromne pieniądze. Bzdury wypisujesz. Każdy trener który u nas się pojawi ma ogromne środki do wykorzystania i komfort pracy. Mam nadzieję że Mou się tu zjawi i derby z City będą prawie tak ważne jak Gran Derbi na świecie, albo i ważniejsze :) (mou vs pep - co to byłyby za pojedynki)
PS. nasza zniekształcona tiki taka sprawia że mam ochotę wbić nóż w klatkę piersiową..
» 2 lutego 2016, 09:44 #29
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2016 13:33

W kasze vg to dmuchaja zawodnicy, slynne petycje, nie ma chemii miedzy trenerem, a graczami. Transfery vg? chyba Blind, Depay, Schweinstaiger i nieudany Mullera. Martial faktycznie udany, a tez chodza ploty ze Giggs sie uparl. Sa tak beznadziejne, za kadra raczej uszczuplona niz wzmocniona. Podublowani zawodnicy na pozycjach, poprzestawiani z nominalnych i ta nasza mlodziez promowana bo nie ma kim grac.
Malino prosze Cie niezle bzdury faktycznie wypisuje. Tez wolalbym cieszyc sie gra Chicharito Naniego czy Di Marii niz jarac sie Jacksonami i Lingardami. Tylko ze ta trenerzyna bez umiejetnosci ma jakies chore wizje gry, ktore tylko sam rozumie. Dopiero jak jest u progu zwolnienia wygwizdywany przez kibicow zaczal cos sensowniej probowac
» 2 lutego 2016, 13:29 #28
damianz5: Czekamy
» 2 lutego 2016, 00:58 #27
Wave: czekamy
» 2 lutego 2016, 00:14 #26
manchester1878r: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2016 00:06

Zarząd podejmuje decyzję. Jose już by pracował gdyby decyzją należała do Niego.
Póki co nie widać zmian
» 2 lutego 2016, 00:06 #25
UrbannLegend: To bardzo sensowna opcja. Jeśli doniesienia medialne mają w sobie choć ziarno prawdy, to Mou aż sam się prosi o angaż. Ale Ed i spółka dalej forsują Holendra...
» 1 lutego 2016, 23:55 #24
malinoon91: Z drugiej strony może nie chcą ogłaszać decyzji w połowie sezonu i dają Van Gaalowi skończyć co rozpoczął. Wstępnie są dogadani z Mou, ale "w razie w" jakby filozof zdobył mistrza (science fiction) to raczej nie chcieliby go zwalniać?
Gdyby Louis teraz dowiedział się że żegna się z kadrą United na koniec sezonu, to jego butność i wysoka samoocena nie pozwoliłyby mu starać się o jak najlepsze wyniki z diabłami. Może Mou nie może wskoczyć teraz na jego miejsce bo chce zrobić sobie półroczną przerwę od futbolu (dużo przeszedł teraz w Chelsea przecież)?
Oby tylko nie czekali do końca sezonu z decyzją, bo okaże się że Mou wyląduje we Włoszech, a my skończymy z Benitezem na ławce.
» 2 lutego 2016, 09:50 #23
UrbannLegend: Jak dadzą van Gaalowi skończyć co rozpoczął, to Mou obejmie drużynę z 10 miejsca ligi. :/
» 2 lutego 2016, 13:47 #22
Klimaa: Tak jak Guardiola nigdy nie był blisko United tak samo jest z Mourinho. Jeśli LVG odejdzie po sezonie (nie wierzę w jego zwolnienie w trakcie rozgrywek) to następcą będzie Giggs. Po Fergusonie mieliśmy dwóch trenerów z zewnątrz i nie ma sukcesów więc być może pora na człowieka który struktury klubowe zna od podszewki.
» 1 lutego 2016, 23:40 #21
Wave: wrozenie zas z fusow
» 2 lutego 2016, 01:03 #20
Nedved12: I co z tego że zna?W jaki sposób dodaje mu to umiejętności menadżerskich których istnienia nie możemy być pewni?Niejako Giggs ma również udziały w pracy obu menadżerów skoro był w ich sztabie.Znajomość struktury klubu w którym menadżer ma niemal pełną swobode to faktycznie atut
» 2 lutego 2016, 01:16 #19
malinoon91: Jestem przeciwko Giggsowi, przynajmniej narazie. Mogę się mylić, ale uważam że w szatni potrzebny jest doświadczony autorytet. Ryan niedawno przebywał w tej samej szatni jako zawodnik. Zamiana koszulki na garnitur w tak krótkim czasie to nie najlepszy pomysł, piłkarze mimo tego co zrobił dla klubu będą go traktować jako "ziomka". Guardiola wrócił do Barcelony jakieś 5 lat po tym jak zakończył karierę w Katalonii. Giggsowi też bym tak radził.
» 2 lutego 2016, 09:55 #18
Martin: Coś jest na rzeczy, bo w przeciwnym razie od razu by zdementował. Myślę, że to z szacunku do kolegi po fachu.
» 1 lutego 2016, 22:53 #17
RedRevolta: Nic by nie zdementował nawet jeśli był by przekonany, że do nas nie dołączy, z mediami na takie tematy się nie rozmawia uwierz mi, oni potrafią z igły widły zrobić i każdy menadżer o tym wie i nic nie komentuje.
» 1 lutego 2016, 22:59 #16
RedRevolta: twitter.com/utdreport/status/694168090137985024 tu macie to nagranie jak by ktoś był ciekaw ;)
» 1 lutego 2016, 22:43 #15
Gallacher: Mata dopiero byłby załamany.
» 1 lutego 2016, 22:22 #14
Krystiano98: I tak slabo gra, a taktyke pod siebie ma niby dobra. A do kontry ani bronienia to on sie nie nadaje niestety
» 2 lutego 2016, 05:02 #13
Ziyo: Jose Manchester wita!!
» 1 lutego 2016, 22:22 #12
kckMU: kogo on ma wziąć jak nie nas na dobrą sprawę?

bo do hiszpanii to już go chyba nie ciągnie
» 1 lutego 2016, 22:17 #11
Nedved12: Sądzę że posada trenera Valencii może być wolna lada dzień :D.Ale chyba masz racje
» 1 lutego 2016, 22:19 #10
kckMU: na miejscu Mou brałbym nas i pokazał Guardioli, że to ja rządzę na wyspach. w Hiszpanii nie miał lekko z pepem, czas na rewanż na jego ziemi.
» 1 lutego 2016, 22:26 #9
Domelo: Z naszym składem Jose za wiele nie zwojuje.
» 1 lutego 2016, 22:28 #8
Nedved12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2016 22:33

Cóż,wyobrażam te konferencje prasowe :D.Też mi się wydaje że w sumie nie ma gdzie iść.Wole jednak aby przejął klub po zakończeniu sezonu.Po tym co się działo w Chelsea powinien lekko naładować baterie

To go przebuduje.Mówi się że Pep ma gotowca ale oni mają prawie najstarszą kadre w lidze.On też będzie musiał tam sporo zmienić.Yaya pewnie usłyszy out.Wydaje mi się że Pogba tam trafi latem
» 1 lutego 2016, 22:31 #7
kckMU: jeszcze mi powiedz, że nasz skład na tle City wygląda słabo? :D skład jest dobry i młodszy od City. bardziej perspektywiczny, patrz Shaw, Martial, Depay czy Smalling. zaraz im się tam w city zapali czerwona lampka bo sporo emerytów już mają, a zmiany pokoleniowe to cieeeezka sprawa.
» 1 lutego 2016, 22:35 #6
Nedved12: City ma lepszy skład ale nie aż tak kolosalnie jak mówisz
» 1 lutego 2016, 22:37 #5
Muuuuuuuuuuu: Nedved, trochę czystek w MC będzie ale to nie jest aż tak stary zespół jak mówisz.
Mam nadzieję, że z tym Pogbą nie trafisz bo to byłby niezły policzek dla MU.

MC musi poprawić defensywę. Bez Kompany'ego zupełnie sobie nie radzą. Z przodu jednak nie muszą nic zmieniać a jak znam życie to jeszcze się wzmocnią. I oby to nie był Lewy.
» 1 lutego 2016, 22:54 #4
Nedved12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2016 23:09

To co powiedziałem jest prawdą.Drugi najstarszy zespół w Premier League =
Silva - 30 lat, Fernandinho 30, Toure 32, Kolarov 30, Clichy 30, Sagna 32, Zabaleta 31, Navas 30, Demichelis 35
Nasri i Fernando mają już 28 lat a Kompany 29 i już się sypie.3 graczy poniżej 27 roku życia z czego tylko dwóch jest graczami podstawowymi.Lewy ma 27 lat.Nie ma już czasu na długoterminowe projekty tylko na zdobywanie trofeów a w Monachium ma do tego lepsze warunki zwłaszcza że Carlo jest trenerem turniejowym

Jaki policzek?A co mnie ten bambo z Francji obchodzi?Gdy dostawał szanse nic specjalnego nie pokazywał.Miał tylko 18 lat i dostałby szanse w przyszłości ale wszedł w futbol z przeświadczeniem że należy mu się z miejsca wszystko co podsycał ten idiota Raiola.Odszedł z własnej woli - trudno.Niech idzie gdzie chce.
» 1 lutego 2016, 23:07 #3
Nedved12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2016 22:15

Mou nie dałby szansy naszej zdolnej młodzieży.Paddy nie miałby szans zostać naszą legendą po zakończeniu kariery.
» 1 lutego 2016, 22:15 #2
GandiGanda: pewnie pograli by w fa cup itp. a Paddy i tak watpie ze bedzie. Mou teraz to gwarant sukcesu - po vG w lato
» 2 lutego 2016, 15:34 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.