Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oceny pomeczowe: MK Dons - Manchester United

» 27 sierpnia 2014, 00:28 - Autor: aruna12 - źródło: Goal.com/MEN
W spotkaniu 2. rundy Capital One Cup z MK Dons Manchester United doznał dotkliwej porażki 0-4.
Oceny pomeczowe: MK Dons - Manchester United
» Louis van Gaal wciąż czeka na zwycięstwo w oficjalnym meczu United
Poniżej prezentujemy oceny zawodników wystawione przez redakcje serwisów Goal.com oraz Manchester Evening News. Jak zwykle zachęcamy do wyrażenia własnej opinii w komentarzach.

David de GeaDavid de Gea
Nie miał szans przy pierwszej bramce, ale powinien lepiej zachować się przy drugiej i trzeciej.
Goal.com: 2,5/5 MEN: 6/10

Jonny EvansJonny Evans
Na pewno nie będzie chciał oglądać powtórek tego meczu. Jego błąd był początkiem całej katastrofy.
Goal.com: 2/5 MEN: 3/10

 Marnick Vermijl Marnick Vermijl
Nieźle prezentował się w ofensywie, ale fatalnie w defensywie. Był współwinnym przy jednej z bramek Afobe.
Goal.com: 2,5/5 MEN: 5/10

 Saidy Janko Saidy Janko
Grał tylko w pierwszej połowie, ale spisywał się całkiem przyzwoicie.
Goal.com: 3/5 MEN: 5/10

Michael KeaneMichael Keane
Za nim męcząca noc. Niby nie prezentował się źle, ale nie miał wsparcia w kolegach z obrony.
Goal.com: 3/5 MEN: 5/10

Nick PowellNick Powell
Oddał dwa groźne strzały, ale nie zaprezentował się zbyt przekonująco w środku pola.
Goal.com: 3/5 MEN: 5/10

AndersonAnderson
Miał pokazać co potrafi po swoim powrocie z wypożyczenia do Włoch i zawiódł.
Goal.com: 2/5 MEN: 5/10

Reece James Reece James
Nie potrafił stworzyć zagrożenia pod bramką Dons na swojej lewej flance, choć nie można go zaliczyć do grona głównych winowajców.
Goal.com: 3/5 MEN: 5/10

Shinji KagawaShinji Kagawa
Szybko opuścił boisko z powodu kontuzji. Dopóki na nim był nie pokazał jednak niczego wielkiego.
Goal.com: 3/5 MEN: 5/10

Javier HernándezJavier Hernández
Na początku wyglądał nieźle, ale wkrótce zgasł. W niczym nie przypominał piłkarza, który rok temu w Capital One Cup strzelił zwycięskiego gola Liverpoolowi.
Goal.com: 2,5/5 MEN: 4/10

Danny WelbeckDanny Welbeck
Podobnie jak Chicharito nieźle zaczął, ale nie mógł wiele zdziałać bez podań od swoich kolegów, chociaż sporo się nabiegał.
Goal.com: 3/5 MEN: 4/10

Zmiany:

Adnan JanuzajAdnan Januzaj
Wszedł za Kagawę, ale swoim wejściem na boisko nie porwał środka pola do lepszej gry (wszedł w 20. minucie za Kagawę).
Goal.com: 2,5/5 MEN: 5/10

 Andreas Pereira Andreas Pereira
Nie licząc jednego kiepsko wykonanego rzutu wolnego niczym szczególnym się nie wyróżnił (wszedł w 46. minucie za Janko).
Goal.com: 2,5/5 MEN: 5/10

James WilsonJames Wilson
Był jednym z jaśniejszych punktów United, ale wszedł na boisku zbyt późno by odmienić losy spotkania (wszedł w 57. minucie za Powella).
Goal.com: 3/5 MEN: 6/10


TAGI


« Poprzedni news
Van Gaal: Nie żałuję wystawienia takiego składu
Następny news »
Kagawa dołącza do grona kontuzjowanych

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (43)


pikarejski: to tylko puchar, który nic nie znaczy, easy panowie!!
» 27 sierpnia 2014, 21:41 #36
mu119: Nie oglądałem wczorajszego meczu, ale patrząc na wynik i rywala to te oceny są co najmniej śmieszne.
» 27 sierpnia 2014, 17:18 #35
vip14: Nie ma co nawet oceniać. Mecz niesamowicie słaby, a do tego przegrana 0:4.. Boże..
» 27 sierpnia 2014, 14:33 #34
Fenek: O ile nie lubię minusować piłkarzy MU to tym razem zgadzam się z Tobą. Kpina, połowa z tego szrotu powinna być na dyscyplinarny odstrzał, sprzedani z hukiem a oceny powinny być ujemne za taką kompromitacje.
» 27 sierpnia 2014, 13:31 #33
Diabelred: Ja tam sie nie bawilem, tylko kazdemu dalem po 1( w newsie o przegranej), ludzie, przeciez to byl 3 ligowiec i dostac takie baty... Ja rozumiem jeszcze jakies fartowne 1-0 po stalym fragmencie, ale zeby az tyle bamek stracic z taka druzyna to jest czysta parodia. Teraz juz nawet takie Dons wychodzi z nastawieniem, ze jak sie chce to spokojnie mozna nas pokonac, wystarczy tylko nie przestraszyc sie nazwy klubu:)
» 27 sierpnia 2014, 12:17 #32
k13r: Jeżeli De Gea gorzej się zachował przy 2 i 3 bramce to jakim cudem daliście mu ocenę 6?! Przecież to był jego najgorszy mecz, odkąd zaczął się choćby sezon przygotowawczy. Tak samo nie zgodzę się, że Andersonowi można dać taką samą ocenę jak Powell'owi, Januzaj'owi czy James'owi, którzy mieli jakiś wpływ na grę. A poza tym, uważam że wyznaczyliście oceny nazbyt wygórowane. Troszkę chyba zapomnieliście, że graliśmy z trzecioligowym klubem, więc jako klasowy zespół z europejskiego szczytu powinniśmy wygrać ten mecz choćby samymi młodzikami. Stąd sądzę, że oprócz 6-7 dla Wilsona, cała reszta może dostać góra 4...
» 27 sierpnia 2014, 10:47 #31
aruna12: To nie są nasze oceny, wystawiły je Goal.com oraz Manchester Evening News, przecież jest to wyraźnie napisane.
» 27 sierpnia 2014, 11:46 #30
Muuuuuuuuuuu: No jeśli Janko dostaje wyższe noty niż Pereira to ktoś sobie jaja chyba robi.

Janko - męczył się w obronie z 3 ligowymi skrzydłowymi a biegnąc do przodu nawet nie wiedział jak ma wrzucić piłkę. Facet nie ma zwodu, szybkości, techniki. W zasadzie wyróżnia się jedynie siłą fizyczną.

Pereira - owszem słabo wykonany wolny i cienki strzał. Ale za to kilka krosów ala Rooney/Scholes dokładnych co do centymetra, szybkie rozegranie, nietuzinkowe podania. Grając 45 minut miał więcej dobrych podań niż Cleverley przez cały ostatni sezon. Dla mnie on i Wilson pokazali, że jest nadzieja na naszą młodzież.
» 27 sierpnia 2014, 09:54 #29
MU1212: dla mnie to wszyscy zagrali źle
» 27 sierpnia 2014, 09:47 #28
emaeselo: wygorowane te oceny jak dla mnie.
» 27 sierpnia 2014, 09:32 #27
mycka86: Oceny jakbyśmy co najmniej zremisowali. Z Sunderlandem było 1-1 i było mnóstwo ocen typu 1,2,3. Z obrony nikt nie zasłużył na więcej niż 1. Takich błędów przy wyprowadzaniu piłki nie było nawet u Moyesa. Janko-0, jakby to nie była liga angielska, to po 30 minutach by wyleciał z boiska za 2 żółte.

A z samym faktem porażki i kompromitacji tak bardzo bym się nie przejmował, bo widać że nie chcieliśmy grać w tym pucharze.
» 27 sierpnia 2014, 09:13 #26
Bruc3k: WSTYD !! Czytając wasz płacz jest mi WSTYD. Man Utd to nie tylko trofea, sukcesy, ale też liczne porażki, dramaty, płacz, ale przede wszystkim cudowna historia. Każdy z piłkarzy staje się jej częścią zakładając tryk z diabełkiem na piersi. Nawet jeśli gra kiepsko w każdej sekundzie na boisku robi więcej niż wy przez całe swoje życie. Więc albo to uszanujcie, albo wracajcie kibicować Barcelonie czy Realowi bo to kluby lepsze dla dzieci. Nigdy nie będzie zgody na obrażanie piłkarzy. Obserwuję to już od dobrych paru lat i mam już tego dość! 4 lata temu- Carrick drewno, potem sezon życia, Valencia? na co nam ten drewniak-wspaniały sezon, Fletch, drewno, Clev drewno, . Wszyscy waszym zdaniem są drewniani i każdy piłkarz z zewnątrz jest 100 lepszy niż piłkarze, którzy aktualnie grają dla NAS. Może macie rację, więc darujcie sobie i kibicujcie innemu klubowi, bo zaszczuwanie piłkarzy nic dobrego nie przyniesie, kibicowanie to wspieranie swojej drużyny, a nie obrażanie piłkarzy w niej grających. BASTA ! Dzieci WON !
» 27 sierpnia 2014, 08:55 #25
Keravnos: Bycie z klubem na dobre i na złe to jedno, a krytykowanie i obiektywne spojrzenie na to co się dzieje to drugie. Prawda jest taka, że pewne rzeczy po prostu Manchesterowi United nie przystoją - a porażka w marnym stylu i to 4:0 z trzecioligowym klubem niestety ale do takich rzeczy się zalicza...
» 27 sierpnia 2014, 10:52 #24
Bruc3k: Obiektywna krytyka, a nazywanie kogoś drewniakiem, czy pisanie, że ktoś zasłużył w skali 1-5 na 0 to ogromna różnica. Obiektywna krytyka nie powinna być agresywna, a konstruktywna. Pisanie, że nikt nie powinien dostać więcej niż 1 to bzdura, nawet laik widział, że wielu młodzików miało w tym momencie parę dobrych momentów, zgadzam się, że powinny być niskie oceny, ale z drugiej strony sam słaby wynik czy pojedyncze błędy nie powinny być podstawą to wystawiania oceny 0 w skali 1-10. Sądzę, że większość krytykujących nie widziała nawet tego meczu. Ja w trakcie spotkania widziałem dużo jakości jak na tak młody zespół
» 27 sierpnia 2014, 11:45 #23
Kundziu: Czuję się jak na kacu po tym meczu i tym co wyrabiały nasze rezerwy ;)
» 27 sierpnia 2014, 08:55 #22
Paxius: Evans 2/5 i 3/10 ? Chyba tylko za to, że wyszedł na boisko. Zdecydowanie powinno być 1/5 i 1/10.
» 27 sierpnia 2014, 08:16 #21
pawelbarte: ejj serio ja myślałem że te info 0-4 to jakiś żart, nawet biorąc pod uwage że to rezerwowy skład
» 27 sierpnia 2014, 07:56 #20
rc7: A David Moyes się pod nosem pewnie śmieje i myśli sobie ciekawe czy LVG wyleci z klubu szybciej jak ja !
» 27 sierpnia 2014, 07:50 #19
damianz5: Lubię po porażkach tu wejść i sobie humor poprawić tymi niesamowitymi analizami użytkowników którzy zawsze narzekają i wyzywają piłkarzy oraz Managera.
A czego wy oczekujecie przecież była wylana kawa na ławę że potrzeba czasu na przekazanie swojej filozofii gry drużynie przez LVG.
Najważniejsze w obecnej piłce jest zgranie się i odnalezienie w stylu gry który jest narzucany a tego nie da się opanować w przeciągu miesiąca.
Następną sprawą są nasi nowi piłkarze i jeśli ktoś myśli że wystarczy kogoś kupić znanego a ten będzie tak samo dobry jak w klubie gdzie spędził ostatnie pare sezonów to niema wyobraźni bo aby się odnaleźć w nowym miejscu trzeba się zgrać.
Są oczywiście wyjątki gdzie zawodnicy z miejsca są poważnymi wzmocnieniami ale tylko w wypadkach takich że resztta drużyny gra dobrze i nowy jest tylko dodatkiem a nie ma być zbawicielem.
Podsumowując cierpliwości życzę bo szkoda nerwów i zrozumienie tego co wyżej napisałem to klucz do patrzenia w lepsze jutro :P
» 27 sierpnia 2014, 06:30 #18
Muuuuuuuuuuu: To dlaczego inni trenerzy nie potrzebują tyle czasu? Dlaczego Pochetino zrobił z zespołu na spadek bardzo mocną drużynę środka w kilka miesięcy?

Poza tym graliśmy z 3 ligowcem. A na to chyba czasu nie trzeba a już przegrać 4-0 to hańba dla takiego klubu. Pomyśl sobie co by się działo gdyby to było City? Z 20 by nam wsadzili jeśli by się im tylko chciało.

Czas i owszem jest potrzebny ale nie można w ten sposób się ciągle tlumaczyć. Jeśli LvG każe wyprowadzać Keanowi piłkę do środka boiska, kiedy chłopak ma strach w oczach i co chwilę traci te piłki to już nie jest problem samego zawodnika tylko świadectwo głupoty trenera. Widziałeś by Vidic cały mecz z piłką biegał? To od czego są środkowi pomocnicy w taktyce LvG?
» 27 sierpnia 2014, 09:59 #17
damianz5: Dlatego że w większości klubów trenerzy przychodzą i mają gotowy skład dokupują jedynie jednego dwóch piłkarzy a tu zmiana systemu gry i rewolucja kadrowa.
» 27 sierpnia 2014, 10:42 #16
Szilk: Nie rozumiem jednego- we wszystkich wielkich klubach europejskich nastąpiły w ostatnim czasie zmiany trenerów, mało tego następują one tam dużo częściej niż w naszym M.U. i nigdzie nie ma takiego załamania i takiej padaki - nie ma też biadolenia, że budowanie zespołu wymaga czasu i nie ma takich kompromitujących wyników jak w ubiegłym i w tym sezonie u Nas. Przecież oficjalnie mówi się , że budżet jest nieograniczony na zakup zawodników tylko nikt nie umie ich kupić, a jak już się kupi to nie pasują do koncepcji np. Kagawa, Fellaini, Mata. Zaczynamy pikować w dół zarówno pod względem sportowym jak też organizacyjnym kompromitując się na całym Świecie. Chelsea, M.C., Liverpool, Bayern, Real, Barcelona zmieniły trenerów i zespoły nie popadły w marazm tak jak M.U. - mało tego grają dużo lepiej - więc jako kibic M.U. naprawdę martwię się i boję o przyszłość Klubu bo wygląda to nieciekawie.
» 27 sierpnia 2014, 02:11 #15
unitra7: Jedyny transfer, który przywróci blask United to powrót SAFa bo innej opcji nie widzę
» 27 sierpnia 2014, 01:53 #14
ziomboy777: zbędny puchar... dobrze,że odpadliśmy...
» 27 sierpnia 2014, 01:40 #13
soldier: Tu nikt nie powinien dostać więcej niż 1!
» 27 sierpnia 2014, 01:39 #12
soldier: Oczywiście poza Evansem, który zasłużył na 0.
» 27 sierpnia 2014, 01:54 #11
arekutd: To jest chyba żart ?? uszczypnijcie plissss !!
» 27 sierpnia 2014, 01:33 #10
kendo: Ile przegrali? :D :O
Zero cztery?!
Z TRZECIOLIGOWCEM??!!
O MATKO!

Zaczynam się bać tego sezonu, naprawdę bać. Skład widzę był całkiem dobry, powinno być 4:0, a nie 0:4. Ten wynik jest wręcz nieprawdopodobny. Wielkie brawa dla MK Dons, to prawdopodobnie jeden z największych sukcesów w ich historii. Ograć cztery do jaja Manchester United, grający w całkiem dobrym składzie, to dla takiego klubu wielkie wydarzenie.
Ale muszą mieć z nas bekę fani Liverpoolu i innych.
» 27 sierpnia 2014, 01:24 #9
lecho: Gdzie Ty tu widzisz całkiem dobry skład? Przecież to były gębokie rezerwy, nie licząc DDG to może 2-3 piłkarzy znajdzie się w ogóle w kadrze meczowej na sobotę.
» 27 sierpnia 2014, 06:31 #8
Wik: lecho; Evans, Keane, Hernandez, Welbeck, Januzaj, Kagawa? To są głębokie rezerwy? Daj spokój.. nie tłumacz ich to kolejny blamaż.
» 27 sierpnia 2014, 07:04 #7
Deluxe: Zaszaleli panowie...
» 27 sierpnia 2014, 01:05 #6
emil1986x: najlepsszemu max 2 i to nie wiem czy nie za duzo!! wszyscy 1 lub 1,5 kurna przeciez to byli 3ligowcy!!
» 27 sierpnia 2014, 00:36 #5
Pershing: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2014 00:32

co to za oceny? przegrali 4:0 i ktoś dostaje 6? no bez przesady, najwyższą oceną powinno być 4!
» 27 sierpnia 2014, 00:32 #4
RafixBlue: Ty wiesz że nie od wyniku zależy ocena po meczowa ?
» 27 sierpnia 2014, 00:34 #3
emil1986x: hehe o kolego no wlasnie przede wszystkim od wyniku moze 1 lub 2 graczy moze nie zalezec ale druzyne ocenia sie za wynik w pierwszym rzedzie
» 27 sierpnia 2014, 00:37 #2
RafixBlue: Zależy od ich gry można przegrać 4:0 i grać dobrze. nie może to wpłynąć (kiepski wynik) na najwyższą możliwą ocenę gracza
» 27 sierpnia 2014, 00:44 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.