Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: Angel Di Maria w Manchesterze United!

» 26 sierpnia 2014, 20:10 - Autor: matheo - źródło: ManUtd.com
Angel Di Maria we wtorek został oficjalnie piłkarzem Manchesteru United. Czerwone Diabły potwierdziły informację na swojej stronie internetowej.
Oficjalnie: Angel Di Maria w Manchesterze United!
» Angel Di Maria we wtorek został oficjalnie piłkarzem Manchesteru United! Argentyńczyk podpisał z Czerwonymi Diabłami pięcioletni kontrakt. Anglicy zapłacili Realowi Madryt 59,7 mln funtów. – Zainteresowanych mną było sporo klubów, ale Real Madryt mogłem opuścić tylko dla Manchesteru United – stwierdził Di Maria.
Argentyńczyk podpisał z Manchesterem United pięcioletni kontrakt. Anglicy zapłacili Realowi Madryt 59,7 mln funtów za reprezentanta Argentyny.

Di Maria nie kryje swojego zadowolenia z faktu podpisania kontraktu z Manchesterem United.

– Jestem absolutnie zachwycony, że dołączam do Manchesteru United. Przez cały okres mojego pobytu w Hiszpanii cieszyłem się grą. Zainteresowanych mną było sporo klubów, ale Real Madryt mogłem opuścić tylko dla Manchesteru United – wyznał Di Maria.

– Louis van Gaal jest fantastycznym trenerem z udokumentowanym dorobkiem i jestem pod wrażeniem wizji i determinacji, którą wszyscy mają aby przywrócić ten klub na szczyt, czyli tam gdzie należy. Nie mogę doczekać się, aż zacznę grać.

O nowym Diable wypowiedział się także Louis van Gaal: – Angel jest pomocnikiem światowej klasy, ale najważniejsze jest piłkarzem zespołowym. Nie można wątpić w jego naturalny talent.

– Angel jest niesamowicie szybkim lewonożnym zawodnikiem, który budzi postrach nawet pośród najsolidniejszej obrony. Jego umiejętności dryblingu i umiejętności mijania rywali są przyjemnością dla oka. Jest doskonałym dodatkiem do naszego składu.

Manchester United na razie nie potwierdził z jakim numerem będzie występował Di Maria. Angielskie media są jednak przekonane, że Argentyńczyk założy siódemkę.


TAGI


« Poprzedni news
Składy: MK Dons - Manchester United
Następny news »
Poszli w Diabły! - Angel Di Maria

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (454)


Tervin: oby się spisał
» 28 sierpnia 2014, 20:13 #401
Kopcios: Blisko przenosin:

Kagawa wraca do BVB
Welbeck -> ??
Song do Totenhamu
» 28 sierpnia 2014, 18:25 #400
Kopcios: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2014 17:37

Clev do Aston Villi ?

to ze SkySportsNews

We are hearing that Manchester United have agreed a deal with Aston Villa for Tom Cleverley. A fee of ÂŁ8million has been mooted for the England international.
» 28 sierpnia 2014, 17:34 #399
Dogg: Jesli tak bedzie, to pewnym jest, ze sciagniemy kogos do srodka.

Ponadto, dzisiejsza wypowiedz Van Gaala odnosnie transferow:

Van Gaal confirms he expects more transfer activity: "The club will when the time's there. Players will leave, others will come."
» 28 sierpnia 2014, 17:43 #398
Bossicky: Kagawa ponoć dogaduje się z Borussią Dortmund...
» 28 sierpnia 2014, 17:32 #397
slaweknh: Brawo Di Maria z 7 ,odpowiedni goosc na odp miejscu:-),skonczyla sie profanacja 7 jak za czasow Valenci i Owena.
» 28 sierpnia 2014, 17:28 #396
Kondigla: Konferencja prasowa z udziałem Di Marii :

youtube.com/watch?v=I0FR9P6HAiA
» 28 sierpnia 2014, 17:11 #395
Ghostpl: Vindal ofarta ponowniwe ! 37.2 miliona i Meksykanin to jest kawalek grosza ale warto naprawde warto
ale z tego co pisali na BBC i innych forach Angielskich to Satra dama oczekuje okolo 65 baniek jest tyle wart?
» 28 sierpnia 2014, 17:03 #394
red23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2014 17:11

"Vidal told his Juventus team-mates he's staying at the club. He's not moving anywhere." - Sky Itali. Ciekawe czy to prawda, sky italia to wiarygodne zródło?
» 28 sierpnia 2014, 17:11 #393
Dogg: Ghostpl, Vidal jest z Chile, nie Meksyku.
» 28 sierpnia 2014, 17:48 #392
luque10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2014 21:31

Vidal dla Juve jest takim piłkarzem, jakim dla United Rooney, także trzeba za niego wyłożyć sumę podobna do Di Marii. Juve nie odda go za "marne" 30 kilka mln plus ostatni rezerwowy napastnik United.
» 28 sierpnia 2014, 21:30 #391
remass666: juz po prezentacji-mamy oficjalna 7
» 28 sierpnia 2014, 16:53 #390
Kopcios: Kto nie widział niech naciśnie LIKE :)

https ://twitter.com/NewsOn_manutd/status/504985063595864064/photo/1

To photo to nie fake :)
» 28 sierpnia 2014, 16:43 #389
fat1xd: To zdjęcie jest stare jak świat...
» 28 sierpnia 2014, 16:59 #388
slaweknh: Jak nie bedzie mial transmisji to pol swiata rozdupcy:-)
» 28 sierpnia 2014, 16:30 #387
CoachMaro: Tak sobie patrzę na najmocniejsze kluby ligi. Pozwolę sobie na podsumowanie, City gra 4:3:2:1 przeważnie.

angielskie skróty: GK Hart i Caballero no i nie wiem czy jest jeszcze ten Pantelimon, LD Clichy bądź Kolarov, CD Kompany, CD Nastasić, RD Zabaleta, DM Yaya, DM Fernandinho/Fernando, AM Nasri, AM Silva, AM Jovetić do tego na zmiany mogą wejść Navas, Milner, ST Aguero, Negredo i Dżeko.


LFC: 4:3:1:2 lub też 4:3:3 GK - Mignolet, RD Glen Glen:D żart Johnson, LD Alberto Moreno [Luis Enrique], CD Skrtel, Sakho, do tego w obwodzie Agger, DM Lucas, Emre Can, CM: Gerrard, Allen, Henderson, AM: Sterling i Coutinho ST Bario Malotelli i Daniel Starydż.

Chelsea 4:2:3:1: GK: Curtois/Cech, LD- Azpillicueta i Filipe, RD- Ivanovic, CD- Terry, Cahil i Zouma, DM- Matić, Ramires, Obi Majkel i Fabregas, AM - Oscar, Hazard, Schurle, ST - Torres, Costa, Drogba

Czikeny a raczej Koki 4:2:3:1- GK Lloris, LD- Janek, RD- Ekotho, Dier, Townsand CD- Kaboul i Walker, DM - Bentaleb, Capoue, Dembele, Paulinho AM: Holtby, lamela, Ericksen, Chadli, ST Adebayor i Soldado.

No i na deser nasza czerwona ekipa: moim zdaniem to co może grać nasz team to 4:3:3 najbardziej, 4:2:3:1 w drugiej kolejności ale i też 3:2:3:2 bo dla mnie to jest lepiej oddające prawdę tego ustawienia niż nazwanie tego 3:5:2.

To teraz skład: GK David- LD Shaw, Rojo- RD Rafael - CD Evans, Jones, Smalling, Rojo w sumie też - DM Carrick, może Jones, Cleverley, Fletcher, Anderson - CM Herrera - AM - Di Maria,Kagawa, Powell, Mata, Januzaj, Young, Valencia - ST Wazza, RVP, Welbz, Wilson, Chicharito.

To teraz spróbuję się pokusić o zważenie siły kadr tych drużyn. Najmocniejsze City, potem Chelsea, potem United, potem LFC i potem Koguciory, Arsenalu celowo nie umieściłem bo moim zdaniem ich kadra jest za słaba by rozważać ich w najmocniejszych. Czyli na podstawie tego co tu dałem, wynika że kadrowo jest się o co bić, tylko trzeba wiedzieć jak.

Teraz jeszcze chciałbym ocenić poszczególne pozycje i zachęcam do dyskusji jak macie inne zdanie.

najlepszy GK tych drużyn: chyba się zgodzimy wszyscy, że Curtois, a potem to jest wielu ciekawych o podobnym poziomie De Gea, Szczęsny, Magnone

najlepszy RD: moim zdaniem bezdyskusyjnie Zabaleta, za nim Coleman, a dalej Townsand

najlepszy LD: zaryzykuję że jest to Shaw,

najlepszy CD: Jak dla mnie Kompany, Cahil, Sakho, Skrtel ci Panowie, zaraz potem Mertezacker, Verthongen Evans i Jones

DM: Ramires i Fernandinho, ale w sumie to żaden się specjalnie nie wyróżnia z ligii tak moim zdaniem Na tle chociażby De Rossiego czy Verattiego.

CM: Gerrard i Yaya,

AM: Silva, Hazard, Sterling, Di Maria, za nimi w drugim rzędzie moim zdaniem Coutinho, Oscar, Ericksen, Sigurdson, Januzaj i Barkley

ST: Aguero, Dzeko, Negredo, [sorry ale no tak ja widzę tych ziomów], Sturridge, potem Wazza i Costa i potem Lukaku, a dalej, to długo długo nic i cała zgraja takich przyzwoitych graczy.

Także podsumowując, moim zdaniem biją nas na łeb i naszyję rywale na prawej obronie, środku pomocy ogółem i niestety też nieco w ataku.

Chciałbym jeszcze podkreślić, że najlepszą młodzieżą w tym momencie dysponuje LFC z Flanaganem, Sakho i Sterlingiem, w United Januzaj, Shaw, Wilson no i w sumie Jones i Smalling starzy nie są.
Ich dałbym na drugim miejscu w silnej młodzieży. Reszta drużyn w zasadzie tylko pojedynczych gdzieś wplata, z tych które znam dobrze.
» 28 sierpnia 2014, 16:09 #386
Bossicky: wypociłeś się widzę, analiza prawie profesjonalna ;D
» 28 sierpnia 2014, 16:32 #385
Arkin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2014 16:37

Nie zgodzę się z kilkomami rzeczami, ale szanuję Twoją opinię.

Po pierwsze : nie uwzględniłeś Arsenalu, jednak wiele osób Ci powie, że oni posiadają zwyczajnie lepszą kadrę od nas, właściwie wygrywamy z nimi jeśli chodzi o atak, przegrywamy z kretesem w pomocy i obronie.

Po drugie : U mnie troche inaczej wyglądają czołowi piłkarze na swoich pozycjach : na RB zapomniałeś o Azpilicuecie, Townsand to skrzydłowy, w dodatku przeciętny, LB to IMO Luis F, nasz Shaw i Clichy, DM to Matic i Fernandinho, CM to Yaya ,Ramsey i Fabs, AM ( tu umieściłeś tez skrzydłowych, więc i ja to zrobie): Hazard, DM, Mata, Silva, Sterling, Ozil, Sanchez, Oscar . Januzaj? Serio? ST to Aguero, Costa, Sturridge i Nasza dwójka.
We wszystkim kolejność przypadkowa.
» 28 sierpnia 2014, 16:36 #384
Arkin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2014 16:42

Oczywiście pisałem to na szybko więc małe poprawki:

LB - zapomniałem o Baines'ie

Zapomniałem o CB - Kompany, Kościelny, Cahill, Sakho, Mangala, Verthongen i nasz Jones

Jeśli chodzi o młodzież to tu najlepiej wygląda Arsnenal i Chelsea którzy co roku wypożyczają zdolnych młodzików w ilości 10-20 co robi wrażenie, szczególnie, że grają regularnie w najlepszych ligach Europy. U nas wygląda to skromnie.
» 28 sierpnia 2014, 16:40 #383
slaweknh: Skarb kibica na DP:-)Co do sil druzyn,najmocniejsze City z Chelsea ciezko wytypowac nr 1 Zdyskretytowales moim zdaniem Arsenal,poza Ozilem i Sanhezem nie maja jakis super gwiazd,ale sa to zawodnicy na dobrym poziomie jak Cazorla,Wilshare,Ramsey,sklad maja wyrownany,u nas natomiast sa gwiazdy,ale wiele jest tesz kolkow typu clew czy anderson,jang,valencia,dennie gra Fellaini,Carrick,Fletcher,za duza jest roznica umiejetnosci.
najlepszy GK to Cech,DDG,Curtois zagral dopiero 3 mecze wiec spokojnie
najlepszy RD:Azpilicueta i Zabaleta
najlepszy LD:Baines,shaw gral dobrze w Southampton ale to jeszcze nie tak klasa
najlepszy CD:Kompany,Ivanowic,Jones
DM: ten gosc z jajami jest najlepszy:-)
CM: Fabregas,ten gosc z jajami :-),Gerrard
AM: Silva,Ozil,Mata jak sie otrzasnie,Oscar
AML and R:Hazard, Sterling,Januzaj,Di Maria,Navas,Sanchez
ST: Costa,Rvp,Rooney,Aguero,Dzeko
Co do mlodziezy uwazam,ze mamy dobra,Januzaj,Lingard,Shaw,Blacket,Jones
» 28 sierpnia 2014, 17:08 #382
CoachMaro: Pardon, totalnie zapomniałem o Cazorli i Ramseyu, czyli moim zdaniem totalnie czołowych graczy ligowych na pozycji AM.

Co do klasyfikacji, bo któryś z kolegów się pytał. Otóż wpisałem, razem teoretycznie skrzydłowych, i graczy ze środka boiska. Natomiast większość drużyn w lidze gra, przynajmniej tych liczących się 4:2:3:1>4:3:3>4:4:2>3:5:2 w takiej kolejności, a więc dwa pierwsze ustawienia są bez klasycznych skrzydłowych [ co najwyżej boczni obrońcy daleko się zapuszczający] ta trójka w drugiej linii czy ogółem druga linia gra box to box, kombinacyjnie, tzw. through balls, a na potwierdzenie tej tezy niech posłuży fakt co raz mniejszej ilości rzutów rożnych [ wiem bo stawiam to często:D], a skrzydłowi albo nie występują, albo po prostu grają bliżej środka, ten skrajne pasy są w zasadzie dla bocznych obrońców.
» 28 sierpnia 2014, 17:33 #381
Dyk11: wie ktos moze czy Rojo i Di Maria beda dostepni w sobote ?
» 28 sierpnia 2014, 16:06 #380
red23: Rojo będzie dostępny jeśli jutro do godziny 13 dostanie pozwolenie na pracę w Wielkiej Brytanii jak na razie go nie ma ,a z Di mariia to nie wiem jak sprawa stoi.
» 28 sierpnia 2014, 16:08 #379
Puchaczeue: Coś na Twitterze było, że Rojo już dostał pozwolenie.
» 28 sierpnia 2014, 16:40 #378
Arkin: Di Maria ma paszport włoski, więc z nim będzie szybciej.
» 28 sierpnia 2014, 16:43 #377
red23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2014 16:55

Tak pisał ktoś na twitterze, że Rojo jest dostępny, ale dzisiaj rano przeczytałem z wiarygodnego zródła że Marcos dalej czeka na pozwolenie.
» 28 sierpnia 2014, 16:54 #376
red23: "Nowy menedżer Manchesteru United przyznał także, że Marcos Rojo udał się do Hiszpan, by tam pracować nad uzyskaniem pozwolenia na pracę. Cała procedura trwa dłużej, niż się wcześniej spodziewano. Takiego problemu nie ma w przypadku Angela Di Marii, który ma włoski paszport."
» 28 sierpnia 2014, 17:05 #375
red23: Angel z numerem 7 na koszulce! :) vine.co/v/MlQgeE9wtB1
» 28 sierpnia 2014, 16:03 #374
Reusik: carvalho lepszy od blinda
» 28 sierpnia 2014, 15:44 #373
SoulsHunter: A na oficjalnej stronie BPL w opisie drużyny, zakładka 'Injured players' pojawia się osoba Marcos Rojo, co świadczy, że nadal nie dostał pozwolenia na grę, czy kolejna kontuzja i coś mnie ominęło... Wątpliwe, aby zdążył na sobotę...
» 28 sierpnia 2014, 15:05 #372
Trolololo: Rojo nie dostanie pozwolenia dopóki nie wyjaśni się ta cała sprawa z napaścią. Brytole do siebie ściganego kryminalisty nie wpuszczą...
» 28 sierpnia 2014, 15:11 #371
lipskee: juz dostal pozwolenie na gre moze spokojnie wystapic rpzeciwko Burnley
» 28 sierpnia 2014, 15:24 #370
Kopcios: tu nie chodzi o zarzuty. Ale o wyjaśnienie sprawy transferu tzn. uregulowanie wszystkich płatności wobec 2 "właścicieli" karty zawodnika. Na jednym z portali pisali o wnikliwym sprawdzaniu transferu z obawy przed powtórzeniem sytuacji z Tevezem ,że nikt naprawdę nie wiedział komu się należą pieniądze.

Do momentu wyjaśnienia grać nie może. A pozwolenie na prace ma -> może pracować na zmywaku w Anglii :)
» 28 sierpnia 2014, 15:31 #369
waddle: Skoro Xabi Alonso za chwilę jest w Bayernie, zatem marzenia MU o Vidalu prysły jak bańka mydlana :( Vidal trafi do Realu Madryt. Koniec opery, znów (sic!) mydlanej...
» 28 sierpnia 2014, 14:31 #368
ciawa: Vidal nie trafi do Realu, po co by miał iść na ławkę? :/
» 28 sierpnia 2014, 14:51 #367
Bossicky: szkoda, że Xabi u nas nie zagra :/
» 28 sierpnia 2014, 15:05 #366
Reusik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2014 13:58

Panowie módlmy się o grupe śmierci dla Juve Vidalowi się odechce włoch(liverpoolowi też)
» 28 sierpnia 2014, 13:58 #365
AdiSuN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2014 13:48

youtube.com/watch?v=0dtXDk3HchA Jeszcze nie tak dawno ..
» 28 sierpnia 2014, 13:48 #364
orchi650: [*] ..
» 28 sierpnia 2014, 13:54 #363
Trolololo: Znowu spaślak? Co wy macie z tym pulpetem?
» 28 sierpnia 2014, 13:55 #362
AdiSuN: To nie spaślak, ani pulpet.
» 28 sierpnia 2014, 13:59 #361
Trolololo: No jak nie? :D
» 28 sierpnia 2014, 14:17 #360
kamil496: Oficjalnie chciałbym się dowiedzieć, że Cleverley, Fletcher, Anderson, Hernandez zostaną z tego klubu usunięci. Do tego jakis transfer na ŚO.
» 28 sierpnia 2014, 13:38 #359
MUFC97: Dzisiaj miał być pierwszy trening Angela w United, czekam na zdjęcia :D
» 28 sierpnia 2014, 13:05 #358
Trolololo: I pewnie będzie FAP FAP FAP xD xD xD
» 28 sierpnia 2014, 13:28 #357
naniLuis: Oficjalnie Zaha wypożyczony do Crystal Palace :)
» 28 sierpnia 2014, 12:47 #356
AdiSuN: Jeszcze niech zostaną Welbeck i Anderson, marzy się Vidal i będzie świetnie! Bardzo bym chciał by Anderson się odbudował bo MA SZANSĘ przy Van Gaalu, to wielki trener. Techniki się nie zapomina, talent nie ucieka. Walcz Ando!
» 28 sierpnia 2014, 11:54 #355
Trolololo: No na pewno. Dajmy spaślakowi siódmy rok szans xD Może tym razem się uda i zagra dwa dobre spotkania nim znów go trafi kontuzja. I znów się zapasie na smalcach, które pożera!
» 28 sierpnia 2014, 11:58 #354
champione2013: On ma takie szanse jak że Torres będzie królem strzelców
» 28 sierpnia 2014, 12:30 #353
micsie03339: Jak ktoś potrafi zagrać te dwa dobre mecze z taką Chelsea czy Arsenalem, to znaczy że potencjał jednak ma, a jakby kontuzje wkońcu go zaczęły omijać to może jeszcze pomóc United.
» 28 sierpnia 2014, 12:31 #352
Trolololo: Jakoś przez 6 lat go nie omijają, więc nie rozumiem jak niektórzy z was mogą jeszcze mieć nadzieję, że coś się zmieni? To się nazywa naiwność!! :D
» 28 sierpnia 2014, 12:33 #351
throgal11: Tak odbiegając to Alonso w Bayernie ;p
» 28 sierpnia 2014, 11:28 #350
Widera: dużo ostatnio czytałem że Arsenal chce welbecka jednak moim zdaniem powinniśmy go zostawić
1. Wychowanek
2. Jak ktoś w ataku złapie kontuzję to kim będziemy grać ?
3. Może grać również na skrzydle
» 28 sierpnia 2014, 10:48 #349
grandes: Dokładnie, masz 100% racji

do tego:
4.Nie sprzedaje się zawodników głównym rywalom do top4

Moim zdaniem Welbeck ma możliwości gry co najmniej takie jak Sturridge. Mógłby być idealnym zawodnikiem do gry w 4-2-3-1.
» 28 sierpnia 2014, 11:07 #348
champione2013: 1.Co z tego że wychowanek skoro gra piach ?
2.Wilson ewentualnie gra na 1 napadziora
3.Z niego taki skrzydłowy jak z Cleva piłkarz
4.Oni tak wyżej niż 4 miejsce nie wskoczą

Tak Welbeck jak Danny to może jeszcze Clev jak Scholes ?
Gdzie ty widzisz miejsce dla Welbza przy tej taktyce ?
» 28 sierpnia 2014, 11:17 #347
Trolololo: Takie z was cwaniaki, że Łelbeka przekreślacie? Ja uważam, że akurat on z naszej plejady "drewnianych gwiazd" może zaoferować najwięcej i akurat jego bym zostawił. Bo jak go sprzedamy i to jeszcze do innego angielskiego klubu, to za dwa, trzy sezony będziemy sobie pluli w brodę, bo chłop będzie strzelał bramki jak na zawołanie.
» 28 sierpnia 2014, 11:57 #346
Chestnut: Welbeck jest dobry do czasu gdy ma strzelać. Jak by to opanował, może zostać.
» 28 sierpnia 2014, 15:34 #345
Puchaczeue: Może nie chcieli prezentować di Marii z numerem 7, bo Vidal go dostanie w razie przyjścia. :)
» 28 sierpnia 2014, 10:13 #344
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2014 10:16

Vidal przejmie 23. Tylko czy udźwignie taką presje.
» 28 sierpnia 2014, 10:16 #343
Puchaczeue: Presję po tym jak wielkie nazwisko widnieje na koszulce 23? Na lajcie :D
» 28 sierpnia 2014, 10:29 #342
Reusik: 6 tygodni kontuzji costy jak to sie może czasem humor poprawić czyli torres na everton
» 28 sierpnia 2014, 09:06 #341
deiks: Jeszcze ŚO i ŚP i będę spokojniejszy.
» 28 sierpnia 2014, 08:54 #340
JasnaLiryka: Dokładnie tego samego oczekuje,ale przede wszystkim O bro ńce- solidnego obrońce
» 28 sierpnia 2014, 10:08 #339
Kopcios: No to zaczynają się porządki w klubie.

LVG powiedział Kagawie/Chicharito że zostaną sprzedani. Natomiast w dosłownym tłumaczeniu "Pokazał Tomowi -> Tam są drzwi"
Zaha wypożyczony Crystal Palac.
Welbeck wyceniony 20 milionów funtów dla Arsenalu.
Andersona nikt nie chce .
Wielu z debiutantów zostało przesuniętych do młodzików.

Chyba LVG się troszkę wkurzył
» 28 sierpnia 2014, 00:25 #338
Fexo: Źródło?
» 28 sierpnia 2014, 01:32 #337
Kopcios: skysports reporter
» 28 sierpnia 2014, 01:41 #336
Kopcios: Oj Oj
Xabi Alonso idzie do FCB (zapełnić lukę po Krossie i kontuzjowanym Martinezie).
Real poszukuje środkowego pomocnika i podobno Perez ma na oku Vidala i jak się Edek nie ruszy to mu go sprzątną sprzed nosa za pieniądze z transferu Angela :(

Dalej ED do dzieła!
» 27 sierpnia 2014, 23:53 #335
Borco: To jeszcze musimy sprowadzic doswiadczonego obronce i klasowego box to box i to bd dopiero dobrze zakonczone okienko moim zdaniem
» 27 sierpnia 2014, 23:53 #334
Chapman: Potrzebujemy Vidala jak tlenu!To by było mega spełnienie Di Maria/Vidal!
» 27 sierpnia 2014, 23:00 #333
antoniovalencia: Coś czuję, że Vidal u Nas jednak zawita... ;D
» 27 sierpnia 2014, 22:50 #332
Arkin: W futbolu wszystko możliwe - obyś miał rację :)
» 27 sierpnia 2014, 22:54 #331
Avesome: W tym klubie okolo 2 miesiace sie nic nie dzialo,a teraz będą płacić słono nawet za średniaków jesli w ogóle zrobią transfery w te 4 dni ; - )
» 27 sierpnia 2014, 22:29 #330
Macheda94: Mam pytanie do administracji DVP jestem tutaj już 6 rok (na tej stronie) pamiętam jak kiedyś można było wklejać linki w komentarza. Zwracam się z prośbą by to przywrócić (oczywiście dodatkowo przyjąć 3-4 moderatorów) którzy by kasowali bezsensowne linki ale niektórzy wrzucają naprawdę przydatne wiadomości na temat Manchesteru United bo wkurza cały czas kasowanie spacji :)
pozdrawiam
» 27 sierpnia 2014, 22:09 #329
Bossicky: naucz się wrzucać, a nie będzie problemu. Żadne spacje nie są potrzebne ;)
» 28 sierpnia 2014, 00:10 #328
Macheda94: ja nie wrzucam linków chyba ze naprawde mam coś bardzo ciekawego :) ale 90% linków jest ze spacja :D
» 28 sierpnia 2014, 01:03 #327
Bossicky: cała tajemnica

devilpage.pl/index/news/komentarze/39770/oficjalnie-angel-di-maria-w-manchesterze-united/
» 28 sierpnia 2014, 01:21 #326
Bossicky: Właśnie dlatego, że nie jest to sztuka tajemna, skrywana od wieków przez mnichów... pisałem wielokrotnie - ile można? i tak większość nadal będzie wrzucać linki ze spacją i co zrobisz? nic nie zrobisz ;)
» 28 sierpnia 2014, 07:15 #325
Kopcios: Tylko jedna firma bukmacherska przyjmuje zakład na transfer Vidala, reszta zawiesiła przyjmowanie zakładów. Koleś ,który był bardzo dokładny w transferze Rojo i Angela twierdzi .że
@Futbol_Agent
"BREAKING NEWS: We understand Arturo Vidal to Manchester United is done"

Byłoby FAJOWO
» 27 sierpnia 2014, 22:06 #324
Cichy777: "I'm telling you all right now, we are 99% sure Vidal will sign for Manchester United."

Rzeczywiście coś jest na rzeczy, gościu jest świetny jeśli chodzi o transfery w tym okienku.
» 28 sierpnia 2014, 01:29 #323
Kaczor5454: Na stronie Realu, pojawił się news w którymi Alonso podobno ma iść do Bayernu. Ciekawe dlaczego United o niego nie powalczyli :(
» 27 sierpnia 2014, 21:56 #322
Kaczor5454: Ja bym go zobaczył w MU z otwartymi rękami, nawet bym mu dał cały harem by przyszedł. Ale jako że Xabi jawi mi się jako naprawdę wartościowy człowiek, nie miałoby to sensu.
Co do tego, że grał w Liverpoolu - wisi mi to jak kilo kitu u sufitu.
Gerrarda też bardzo lubię, tak samo jak Torresa.
A to że stary - jak najbardziej działa to na plus. Grałby może częściej, może rzadziej, ale grałby dawał pewną dozę pewności i uczyłby tych niedorajdów jak grać w piłkę.
» 27 sierpnia 2014, 22:03 #321
JohnnyP: Cholera, może to głupio zabrzmi - ale po blisko 20 latach kibicowania, po odejściu Crisa do RM i Ryana na emeryturę już wątpiłem czy dożyję chwili, kiedy piłkarz tego pokroju co Di Maria przyjdzie do Manchester United. To jeden ze szczęśliwszych dni dla klubu ! Oby to nie poszło na marne (MK Dons - God damn it !!).
» 27 sierpnia 2014, 21:45 #320
barosz: photo or didn't happen ;).
» 27 sierpnia 2014, 23:28 #319
MUFC97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2014 20:15

haha :D
http:// fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t1.0-9/10628362_766550360071732_753962426429631572_n.jpg
» 27 sierpnia 2014, 20:14 #318
CoachMaro: Oby miał taki wpływ na United jakiego się spodziewam. Może i United póki co tylko mi podnosi ciśnienie, ale zarówno w ustawienie 3:5:2 do końca jeszcze nie zwątpiłem, a i w zespół też, Przecież ustawienie Rojo,Evans,Jones z tyłu i do tego Rafael i Shaw jako wb no to kurde przecież jakiś inny świat, tylko że kiedy oni razem zagrają to ja nie wiem. Tak samo pomoc w zestawieniu, Maryś, Carrick, Januzaj, z przodu Roo i no niech będzie Robin. Tak skład to personalnie żadnych braków nie ma, tylko kiedyś musi być zdrowy i zacząć ogarniać jakieś zgranie.

W zimie załatać kimś Rafaela, i potem już tylko zaplecze sobie budować...i coś zrobić z młodymi, żeby mogli wyjść czasem na jakieś Ding Dongs i zagrać na poziomie.
» 27 sierpnia 2014, 19:43 #317
damian2987: Mundo Deportivo pisze...,ze "znowu" sie dogadalismy z Vidalem... ciekawe czy jest w tym chodz ziarenko prawdy..
» 27 sierpnia 2014, 19:33 #316
Reusik: Totki pozyskały fazio z sevili dobry obrońca coraz mniej opcji
» 27 sierpnia 2014, 19:30 #315
Sandor: och jak cudownie och jak pięknie jak zobaczyłem wiadomość ze Di marii jest diabełkiem to się posikałem z radości na balkonie do tej pory wyje do księżyca i trzepie gruszkę to wspaniała chwila i wiekopomny dzień w historii. bbeeeee zygać mi się od waszego optymizmu weźcie się ludzie ogarnijcie wczoraj przegraliśmy 4:0 rozumiecie!! ale juz di mari wyjdzie i bedziemy wygrywac tak?? no tak??
» 27 sierpnia 2014, 19:25 #314
Sandor: wtopa nam potrzebna ciekawe podejście, nie w moim stylu i nie w stylu Manchester United chyba że Manchester United zmienił podejście? poza tym wydaliśmy najwięcej ponad 130 baniek a porażka goni porażkę a Ty mi mówisz że sieje demagogie brawo!, cancer otwórz oczy . ps meczu nie widziałem ale widziałem składy kto grał mówisz że rezerwy że rekonwalescenci ale ja Ci mówie graliśmy z mk dons !! rozumiesz mk dons powtórzę jeszcze raz mk dons, czyli z ekipom pobliskiego mc donalda.
» 28 sierpnia 2014, 00:03 #313
Sandor: sam nic mądrego byś nie wymyślił , a ja Ci powiem że mam prawo krytykować , wytykać błędy , nie zgadzać się z rzeczami które mi się nie podobają i nikt mi tego nie zabroni!! i nie ma to nic wspólnego z tym czy wspieram klub czy nie.
» 28 sierpnia 2014, 17:41 #312
Bossicky: Jakby na to nie patrzeć to najgłośniejszy w tym roku transfer na wyspach...
» 27 sierpnia 2014, 18:46 #311
orchi650: Trzeba się Skorka spytać na Fb, czy wie coś o Vidalu
» 27 sierpnia 2014, 18:06 #310
dev13: Ed do dziela sfinalizuj transfer Vidala bedziesz czczony jak bóg w czerwonej czesci Manchesteru :D
» 27 sierpnia 2014, 17:36 #309
Puchaczeue: W Manchesterze jest tylko jeden klub.
» 27 sierpnia 2014, 18:36 #308
Trolololo: O tak! Agent Vidala ustalił już warunki kontraktu a przedstawiciele Juve są skłonni zaakceptować ofertę United!!
» 27 sierpnia 2014, 17:24 #307
red23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2014 17:43

hahah dobre gdzieś to wyczytał?! :D stary wiem to z rzetelnego zródła, agent Vidala się wypowiadał i powiedział, że nie było żadnego kontaktu MU z jego klientem. #Vidal's agent confirms that MUFC had come forward to sign #Vidal during World Cup but after the WC Mufc haven't contacted him. Nie było żadnego kontaktu MU z Vidalem po WC- to wszystko co pisze się juz od miesiąca to tylko ploty szmatławców, odpowiedników naszego Polskiego onetu!.
» 27 sierpnia 2014, 17:40 #306
Arkin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2014 18:02

To troll
» 27 sierpnia 2014, 18:02 #305
red23: Cie robił...
» 27 sierpnia 2014, 19:51 #304
Arkin: aha, bardzo inteligentna odpowiedź.
» 27 sierpnia 2014, 22:57 #303
Arkin: aha, bardzo inteligentna odpowiedź.
» 27 sierpnia 2014, 22:58 #302
red23: No twoja na pewno była lepsza - "To troll" też bardzo inteligenta odp. pogratulować wychowania.
» 28 sierpnia 2014, 10:29 #301
Arkin: Zazwyczaj nie prowadzę dyskusji z osobą z IQ na poziomie glizdy, ale zrozum, że napisałem to o poście "Trolololo", bo to on trollował. Jak widać inteligencją nie grzeszysz.
» 28 sierpnia 2014, 12:19 #300
adriann1986: givemesport . com /498398-arturo-vidal-reaches-agreement-as-agent-in-manchester?autoplay=on
» 27 sierpnia 2014, 16:53 #299
kocisz191: to jest chyba największy "szmatławiec" jaki istnieje, wg tego portalu od miesiąca mamy Vidala, Hummelsa, Cuadrado i Cavaniego, a agent Arturo był już co najmniej 4 razy w Manchesterze
» 27 sierpnia 2014, 17:00 #298
Dyk11: a di maria jaki mial interes przechodzac do nas ? tez mial lige mistrzow z realem zaraz powiecie ze nie gral w pierwszym skladzie otoz vidal dostalbym dobra tygodniowke 200 tys tygodniowo to mysle ze by sie skusil tym bardziej ze powiedzial ze nie wyklucza transferu do manchesteru united ja tam wieze ze do nas przejdzie
» 27 sierpnia 2014, 15:50 #297
Demo2797: footballuser.com/1085540/Manchester_United
Roo nie grałby jako typowy skrzydłowy i schodziłby do środka pola.Zadania skrzydłowego częściowo przejąłby Shaw ale oczywiście nie w każdej akcji.Roo schodząc do środka robiłby wolną przestrzeń dla Shawa by wejsć na skrzydło i wrzucić piłkę w pole karne. Jak Shaw idzie do ataku asekuruje go Carrick lub nowy transfer. Wydaje mi się że w przypadku tej formacji Januzaj nie ucierpi ponieważ mógłby on być 1 zmiennikiem na każdą z ofensywnych pozycji, więc wydaje mi się że będzie dużo grał, bo wątpię by większość z tych zawodników było zdrowych przez cały sezon.
» 27 sierpnia 2014, 15:46 #296
nexilus: A co Januzaj pokazał że tak wszyscy w Nim pokładają wielkie nadzieje?? Ok, jest strach, żeby nie było jak z Pogbą, ale to tyle w temacie. Roo chciał odejść z MU, bo był spychany do środka i wątpię, żeby to było dobre rozwiązanie. Oczywiście nie można byc niewolnikiem czyjegoś humoru, ale póki co mamy inne problemy.
» 27 sierpnia 2014, 16:00 #295
slaweknh: nexilus:
1 nie boi sie i potrafi wygrywac pojedynki 1 na 1
2 potrfi grac kombinacyjnie
3 jest dosc szybki
4 pilka mu nie przeszkadza
5 chce mu sie
» 27 sierpnia 2014, 16:09 #294
Demo2797: 6 jest młody
7 w poprzednim sezonie był naszym najlepszym skrzydłowym
» 27 sierpnia 2014, 16:49 #293
nexilus: Bo był jedynym skrzydłowym ;D
» 27 sierpnia 2014, 19:41 #292
Dyk11: bardzo chcialbym zobaczyc jeszcze Arturo Vidala ;) wiem że będzie ciężko ale cos tak czuje ze go zakontraktujemy :D i mozna ruszac w gore nie mowie tutaj o mistrzostwie bo to raczej malo realne ale o top4 i bedzie okey moim zdaniem bo 2 transferow raczej nie zrobimy ...
» 27 sierpnia 2014, 15:39 #291
Bossicky: Oceniając sprawę na chłodno logicznie... Jaki interes miałby Vidal w zamianie Juventusu na Manchester United? Nie gramy w LM, drużyna jest w kryzysie, istnieje ryzyko, że za rok nie zagra (choć nie dopuszczam tej myśli, a z Vidalem i Di Marią wydaje się to niemożliwe) w LM. Juve to drużyna która będzie walczyła o zwycięstwo w Serie A, oraz może powalczyć nawet o półfinał Ligi Mistrzów...
Jaki interes miałby Juventus w sprzedaży swojego najlepszego gracza pod koniec okienka transferowego? Nie ma mowy by znaleźć dzisiaj następce, a z tego co wiem Juve nie boryka się z finansowymi problemami. Nie widzę więc możliwości...
Jedyne co mogłoby przekonać i Vidala i Juve to kasa, ale musiałaby to być jakaś "nierozsądna", szalona oferta dla piłkarza i odstępnego dla klubu...
» 27 sierpnia 2014, 15:45 #290
Arkin: $$$$$
» 27 sierpnia 2014, 15:49 #289
slaweknh: Bossicky:Atutow nie ma za wiele,ale jednak jestesmy wiekszym klubem niz Juventus,moze uczestniczyc w nowym projekcie odbudowy druzyny,kasa,gwarancje co sezonowych wzmocnien i granie w najlepszej lidze swiata.Z Juve wygral juz mistrzostwo Wloch na LM sie nie zanosi a u nas za kilka lat po odbudowie i transferach kto wie.
» 27 sierpnia 2014, 15:53 #288
Bossicky: No własnie w przypadku Di Marii istniał argument sportowy, poza tymi czysto finansowymi. W Realu musiałby być odstawiony na boczny tor, chyba niewyobrażacie sobie sytuacji, że kupiony za 80mln euro Żames zostałby posadzony na ławce. Perez by na to niepozwolił, Żames musi grać by projekt pod tytułem Real Madryt mógł realizować się finansowo.

@slaweknh
w takim wypadku Vidal może poczekać rok i zobaczyć jakie postępy zrobił United Van Gaala i wtedy zastanowić się nad zmianą barw, dziś to duze ryzyko.
» 27 sierpnia 2014, 16:04 #287
Reusik: Pamiętasz bossicki w jakich warunkach przeszedł Vidal do Juve.Była to drużyna która w ubiegłym sezonie zajeła 7 miejsce całkowicie rozbita i zatrudniała trenera z ambicjiami ale bez sukcesów.Odrzucił przez to oferte Bayernu który rok wcześniej grał w finale CL i gwarantował większe sukcesy.Juve ma długi
» 27 sierpnia 2014, 16:18 #286
Bossicky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2014 16:25

Real i Barca też mają długi, posiadanie długu nie musi być równoznaczne z problemem finansowym - ale nie ważne...

Z tego co pamiętam do Juve przychodził w 2011 roku za kwotę 17mln euro. Z wicemistrza Niemiec Bayeru Leverkusen do siódmego w tabeli Juventusu. Różnica organizacyjna oraz reputacja obu klubów to przepaść (dodatkowo w tym czasie liga niemiecka nie była tak mocna jak dziś).
W pierwszym sezonie Juventus z Vidalem zdobył mistrzostwo Włoch - mogę tak pisać dalej, ale NIE WIDZĘ żadnej analogii ;)
» 27 sierpnia 2014, 16:24 #285
slaweknh: Bossicky: moze poczekac,ale wtedy nie ma pewnosci czy znowu bedzie w kregu zainteresowam MU.Jezeli by hipotetycznie przyszedl to miejsce w top4 mamy z pacem w dupie,nawet mozemy walczyc o mistrza.Wybor nalezy do niego.
» 27 sierpnia 2014, 16:29 #284
red23: So #Vidal's agent confirms everything: There are no offers for Arturo #Vidal - via SKY Italia. Jak na razie nie było nawet oferty z MU za Vidala także nie ma o czym mówić...
» 27 sierpnia 2014, 16:48 #283
Arbruz: Oferta za Di Marie poszła kiedy byliśmy dogadani z Di Marią. I wgl. mogą trwać negocjacje, a kiedy się dogadają to pójdzie oferta.
» 27 sierpnia 2014, 16:53 #282
red23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2014 17:26

Nie oszukujmy się Vidal to profesjonalista nie odejdzie po koniec okienka i nie zostawi swojej ukochanej drużyny z pustymi rękami - poza tym gdy by rzeczywiście miał to zrobić stało by się to zaraz po odejściu Conte z drużyny, Juventus wypowiadał się, że sprzedadzą Vidala tylko jeśli on sam poprosi o transfer - a sam Arturo wypowiadał się, że odejdzie jeśli Juve będzie tego chciało i błędne koło się zamyka.
» 27 sierpnia 2014, 17:25 #281
Damian3239: Bedziemy w pierwszej 4.
» 27 sierpnia 2014, 15:31 #280
darek15: wydaje mi sie ze sezon zakonczymy w pierwszej 6 nawt z nim
» 27 sierpnia 2014, 15:30 #279
Arbruz: bo mieliśmy ciężkie 3 mecze?
» 27 sierpnia 2014, 15:32 #278
Arkin: darek15 a mi się wydaje, że skończymy w pierwszej 20, tak jak każdy zespół BPL.
» 27 sierpnia 2014, 16:00 #277
darek15: oby liga europy chociaz byla
» 27 sierpnia 2014, 16:31 #276
Wiciu1987: też mi się tak wydaje jak narazie słaba gra i nie mamy pomocy a skrzydłowy sam meczy nie bedzie wygrywal :(
» 27 sierpnia 2014, 21:42 #275
western: Nie chce się odnosić do transferu tylko do formy zespołu. Teraz widać, że United to Ferguson, a Ferguson to United. Z absolutnych kołków potrafił robić mistrzów. Geniusz futbolu. A nie było co sezon spektakularnych transferów w stylu Realu Madryt. I miewał złe decyzję, bo każdy się myli. Gdyby nie to, byłoby jeszcze więcej pucharów. Pozdro
» 27 sierpnia 2014, 15:26 #274
korsarz12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2014 15:14

nie możliwe stało sie faktem ... teraz tylko czekac na VIDALA ! :D
» 27 sierpnia 2014, 15:11 #273
TomcioGGMU: spełnienie moich marzeń !! :D
» 27 sierpnia 2014, 15:06 #272
szefu89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2014 14:39

De Gea
Rojo - Jones - Smalling - Shaw
Mata - Di Maria - Herrera - Januzaj
Rooney - RVP
Najrozsądniejszy skład na obecną chwilę.
» 27 sierpnia 2014, 14:38 #271
Arbruz: szczególnie Mata na skrzydle .
» 27 sierpnia 2014, 14:40 #270
bagien: i Rojo na PO
» 27 sierpnia 2014, 14:41 #269
Chapman: Goń mi z tym Januzajem!
» 27 sierpnia 2014, 14:49 #268
soldier: i 5:0 w plecy co mecz...
» 27 sierpnia 2014, 14:54 #267
Arkin: De Gea - Shaw, Rojo, Evans/Jones, Rafael - Herrera, Carrick/Jones - Di Maria, Rooney, Mata - van Persie

To IMO najlepsze obecnie ustawienie (tylko żeby wszyscy byli dostępni...)
» 27 sierpnia 2014, 16:03 #266
vip14: Super! Mam nadzieję, że w United będzie mu lepiej szło niż w Realu :D Samych sukcesów życzę :D
» 27 sierpnia 2014, 14:28 #265
red23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2014 14:25

O mój Boże!! właśnie coś przeczytałem z wiarygodnego zródła od gościa który wie wszystko na temat Juve i zna się na rzeczy, pisze - Una voce forte da #Vinovo: Arturo #Vidal ai saluti. "Venduto". Io torno tra due ore.
co znaczy, że coś się dzieje w Vinovo Arturo Vidal się żegna ze wszystkimi, sprzedany.
» 27 sierpnia 2014, 14:25 #264
red23: Podobno Vidal dzisiaj nie trenował z drużyną, coś się tam jednak dzieje, bądzmy dobrej myśli ;)
» 27 sierpnia 2014, 14:32 #263
inek10: Taaa....
» 27 sierpnia 2014, 14:32 #262
red23: twitter.com/Juventus__fan
Obserwuję tego gościa na twitterze uwierz Cię mi on jest rzetelnym zródłem informacji.
» 27 sierpnia 2014, 14:34 #261
Yon: Wierzę. Nic innego nie pozostało ;)
» 27 sierpnia 2014, 15:30 #260
Gurfo: Fragment artykułu i rozmowy z Di Maria z dnia 17.11.2009 r zamieszczony na portalu goal.com

The Argentine supposedly wants to go from a Portuguese Red Devil to an English Red Devil...
Benfica forward Angel di Maria may be an alleged transfer target for Manchester City, but it seems that that the young Argentine international would rather join Manchester United.
The 21-year-old has a ÂŁ36 million release clause in his contract and is also apparently piquing the interest of Chelsea and Liverpool.
But it seems his heart is set on Old Trafford.

“Since I was 13 or 14 years old, I’ve been telling my mother and my father that my dream is to play some day for Manchester United," he said, according to The News of the World.
“And I won’t stop till I get it.
“When I watch [Wayne] Rooney and all of them on TV, I can’t wait to play there at Old Trafford.
“When I was a little boy I watched Arsenal games as well, but Manchester United always dazzled me most."

Mam nadzieję, że te słowa wciąż są aktualne i nawet pobyt w Realu nie był w stanie przekreślić jego marzeń z dzieciństwa.
» 27 sierpnia 2014, 14:21 #259
inek10: Tak dla odstresowania po wczorajszym :D
xdball.com/4498/tom_cleverley_the_king_of_midfield.html
» 27 sierpnia 2014, 14:14 #258
Adnan44: Jakbyśmy zaczęli grać taktyką 4-3-3?
DDG- Rafael, Rojo, Jones, Shaw - Herrera, Carrick, Mata - Di Maria, Rooney, RvP

na papierze wygląda dobrze
» 27 sierpnia 2014, 14:09 #257
damianz5: Ale przy ROO I RVP ciężko grać tą taktyką bo na skrzydle raczej nie wyobrażam sobie jednego z nich.
Predzej Mata od biedy na tym skrzydle a Rooney za RVP ale ciężko powiedzieć jak będzie chciał grać LVG bo musi być równowaga między atakiem a obroną.
» 27 sierpnia 2014, 14:15 #256
Arbruz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2014 14:11

Ciekawiło mnie w ile ,,eksperci'' zaczną wywalać Van Gaala ;)
Co do Angela to pozyskaliśmy jednego z najlepszych skrzydłowych świata i śmiało można powiedzieć że mamy najlepszego skrzydłowego w BPL. Porażki bolą, nie chce się jeść, pić i serducho boli. Ale takie porażki budują miłość do klubu i prędzej czy później każdy klub musi przejść taki kryzys. Jesteśmy Manchester United i wierzę w Van Gaala i w to że wkrótce powstaniemy. Dalej z dumą mówię:

GLORY GLORY MANCHESTER UNITED!!
» 27 sierpnia 2014, 14:05 #255
kckMU: van Gaala nikt nie zacznie wyrzucać. Niektórzy w końcu zauważyli, że mamy kabaret nie skład i dadzą mu tyle czasu ile chce. Ja zresztą też.
» 27 sierpnia 2014, 15:03 #254
Arbruz: Doszły mnie słuchy, ludzie mają po 3 meczach wątpliwości czy Louis to właściwy człowiek do MU ;o.
» 27 sierpnia 2014, 15:21 #253
kap86: 7 graczy kontuzjowanych, czy to jest normalne? i tak co sezon.
» 27 sierpnia 2014, 14:02 #252
pawelmanutd: Żal mi patrzeć na wasze komentarze:)
Piszecie "nie ma transferów, 2 tygodnie do zakończenia okienka!! gdzie tranfery?"
Przychodzi Marcos Rojo,Di Maria
komentarze:
"Rojo to średniak po co nam on?"
"Di MAria? przepłacony nic nie wniesie do zespołu"
kogo wy kur.. chcecie Messiego?
» 27 sierpnia 2014, 13:53 #251
grzesiek984: Popieram!
» 27 sierpnia 2014, 13:56 #250
kubuzaw: Oczywiście już jestem zadowolony z tego okna transferowego i nie uważam że Rojo jest średniakiem czy Di Maria jest przepłacony, bo w dzisiejszych czasach za takich zawodników po prostu trzeba sypnąć kasą. Jednak jeśli uda nam się ściągnąć jeszcze Vidala to uważam, że to będzie jedno z najlepszych, jak nie najlepsze okienko w historii United... :)
» 27 sierpnia 2014, 14:04 #249
damianz5: Coś mało komentarzy czyżby wielu użytkowników zmieniło swoje upodobania i zaczęło być wiernymi kibicami na dobre i złe innych klubów??
» 27 sierpnia 2014, 13:39 #248
Trolololo: Przepłacony. Tyle w temacie.
» 27 sierpnia 2014, 13:29 #247
Arbruz: Już to pisałeś.
» 27 sierpnia 2014, 13:38 #246
Trolololo: No i podtrzymuję swoje zdanie.
» 27 sierpnia 2014, 13:40 #245
BraveDevil: nie spamuj
» 27 sierpnia 2014, 13:54 #244
Olszak: Trolololo. Tyle w temacie.
» 27 sierpnia 2014, 14:13 #243
szefu89: Moim zdaniem Di Maria mógłby występować w Manchesterze jako ŚP, typowy B2B, ponieważ na tej pozycji miał najlepszy sezon w Realu Madryt.
» 27 sierpnia 2014, 13:21 #242
kocio10: footballuser .com/1085207/Manchester_United
» 27 sierpnia 2014, 13:18 #241
Puchaczeue: Znowu Mata na skrzydle? To jakiś żart ma być?
» 27 sierpnia 2014, 13:39 #240
GLOREK: Barcelona kupiła Douglasa więc można podwędzić Cuadrado ale wątpię, żeby się udało. Można by kupić Alvesa ale też wątpię.
Ja to widzę tak, ponieważ myślę, że van Gaal będzie grał 3-5-2
de Gea
Jones Evans/Smalling Rojo
Di Maria Herrera Vidal Januzaj
Mata
Rooney van Persie
I jedziemy po TOP 4
» 27 sierpnia 2014, 13:17 #239
inek10: 3 obrońców w Premier League nie przejdzie
» 27 sierpnia 2014, 13:21 #238
Puchaczeue: A coś było, że van Gaal powiedział, że grają systemem 3-5-2 dlatego, że nie mają skrzydłowych. Jeżeli ściągniemy jakiegoś DM-a to można się przerzucić na 4-2-3-1, tylko czy Roo albo RVP pogodzi się z rolą zmiennika?
» 27 sierpnia 2014, 13:42 #237
babangida: Di MARIA wpadłeś jak gówno w wentylator...hehehehe
» 27 sierpnia 2014, 13:15 #236
Dyk11: ja tez bym zmienil na 4:3:3 tyle ze van persie z Rooneyem musieli by walczyc o pozycje na żądle :P a na ofensywnych skrzydlowych di maria i januzaj
» 27 sierpnia 2014, 13:12 #235
rgiggs11: Angel wyglada w czerwieni jak ON z atomowek:P
» 27 sierpnia 2014, 13:10 #234
dejwid678: jak bym zmienił taktyke na 4:3:3
rooney--rvp--di maria
---------mata---------
herrera----- nowy(vidal)
shaw-rojo-evans/jones-- rafael/jones/smaling
------de gea---------
» 27 sierpnia 2014, 12:55 #233
Bossicky: Z Rooneya taki skrzydłowy z koziej... (dalej wiecie). 4-3-3 to nie ustawienie w którym gra się trzema napastnikami z przodu, to ustawienie w którym gra się jednym napastnikiem i dwoma ofensywnymi skrzydłowymi. Naturalnym wyborem powinien być Januzaj, czy Ashley Young (zgadza się na kolana niepowala ani jeden, ani drugi).
» 27 sierpnia 2014, 13:01 #232
Bossicky: Do taktyki 3-5-2 będzie pasował jak ulał, wydaje mi się oczywiste, że Van Gaal będzie musiał zmienić ustawienie naszej drużyny. Przynajmniej w meczach w których będzie grał Di Maria, bo nie widzę go na wahadle. Nie widzę go też w środku kosztem Maty (w takim razie po co nam był Hiszpan za 40 melonów). Optymalnie wyglądałoby to przy 4-3-3 - do tego ustawienie trzeba jednak mieć odwagę bo to oznacza, że kapitan lub Van Persja musi zasiąść na ławeczce.
Patrząc na nasz środek pomocy najrozsądniej byłoby Rooneya cofnąć na tę pozycje... ale sam zawodnik pewnie nie będzie z tego faktu zadowolony.
» 27 sierpnia 2014, 12:46 #231
ghost: Idę o zakład, że Di Maria złapie kontuzję w ciągu 1 miesiąca grania dla United.
» 27 sierpnia 2014, 12:40 #230
jaratkow: Teraz wiadomo dlaczego Ed tak długo zwlekał z transferami. Czekał aż wyrośnie mu zarost... Chciał poważniej wyglądać na zdjęciach. Czy to możliwe, by Ed wyglądał "poważniej"..? ;-)
» 27 sierpnia 2014, 12:39 #229
ferdas: Ed dumny jak paw na tej focie, ale tym transferem nikomu oczu nie zamydli. nie wiem juz sam czy to bardziej lekkomyslnosc Van Gaala ze transfery tak pozno czy nieudolnosc Eda, chyba i jedno i drugie
» 27 sierpnia 2014, 13:03 #228
Bossicky: jestem zdania, ze Van Gaal uwierzył w tę baśń o Moyesie który nie ma zielonego pojęcia o tym fachu... że to przez jego nieudolność "asy" Fergusona, zdobywające lekko ponad rok temu majstra, w ubiegłym sezonie grały piach. Niestety rzeczywistość zweryfikowała to dość brutalnie i dziś Holender wie, że z tymi piłkarzami problemem mogłaby być nie tylko walka o LM, ale w ogóle o znalezienie się w górnej części tabeli. Dodatkowo dochodzą kontuzję na masową skalę (zjawisko które też zasługuje na opisanie w jakimś eseju popularno-naukowym z dziedziny medycyny sportowej)... nie zakładałem tego nawet w najczarniejszych snach, ale ciekaw jestem czy nasz budżet przy tak wysokich kontraktach zawodniczych byłby w stanie się dopiać, w przypadku kolejnej absencji w rozgrywkach LM - obawiam się, że.... nie. Może to i takie trochę na wyrost czarnowidztwo, ale należy rozważać też takie opcje... :/
» 27 sierpnia 2014, 13:30 #227
jaratkow: Wiesz, prawda chyba jest gdzieś pośrodku. Ani Moyes nie ponosi 100% winy, ani SAF, ani tym bardziej LvG. Mówią w przysłowiu, że "starych drzew się nie przesadza". Jest w tym chyba jakaś prawda. 26 lat sir Aleksa dało wiele sukcesów. Ale sukcesy obok swych zalet czasem potrafią przysłonić prawdziwy obraz rzeczywistości. Teraz odbywa się "operacja na żywym organiźmie" Klubu. To coś jak remont w starej kamienicy: z pozoru trzeba "tylko" pomalować ścianę. Ale jak przyjdzie co do czego musisz zdzierać stare tynki, kłaść nowe etc etc... Cholera człowieka bierze, że tak długo to się wlecze ale trudno. Nie wiemy jak wiele w Klubie jest tak naprawdę do naprawienia. Transfery idą marnie (mimo wszystko), opieka medyczna - masakra (plaga kontuzji nie spotykana nigdzie), nieudolność piłkarzy i trenerów to kolejna masakra. A o ilu rzeczach jeszcze nie wiemy? Z zewnątrz niby wszystko wygląda pięknie: imponujący stadion Old Trafford, długa i przebogata historia, jeden z największych klubów świata. Potęga!! A jaka jest prawda?
» 27 sierpnia 2014, 17:48 #226
Domestos: Zobaczymy jak gra przeciwko stoke city :D
» 27 sierpnia 2014, 12:05 #225
AgEnT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2014 12:08

Reakcja Van Gaala :D
giant.gfycat .com/SmallShimmeringBengaltiger.gif
» 27 sierpnia 2014, 12:03 #224
TraN: Transfer świetny, ale sam Di Maria na pewno nas nie zbawi. Z pewnością nasze skrzydła zaczną powoli jakoś wyglądać, ale w dalszym ciągu pomoc wygląda kiepsko. Przydałby się jeszcze jakiś dobry ŚP i ew. ktoś na drugie skrzydło. Bo w sumie jest Young- porażka, Valencia- lepszy na wahadle, Nani- na wypożyczeniu, Januzaj- bez formy i Lingard- kontuzjowany. Więc kto ma grać na drugim skrzydle? Rooney? Mata? Welbeck?
» 27 sierpnia 2014, 11:44 #223
throgal11: Trzeba sobie powiedzieć jasno: Manchester United przechodzi teraz wielki kryzys.Nie wiadomo ile to potrwa rok ? dwa ? a może nawet 20 lat.Miejmy nadzieje że jednak slowa LVG o 3 miesiącach się sprawdzą i wrócimy na własciwe tory.Myślę że to jest tak jak jak np z samochodem,jakiś 70-letni staruszek prowadzi swojego Poloneza przez około 20 lat aż tu nagle mu go zabierają a w miejsce starego auta najpierw dają zepsutego fiata (Moyes) a potem Ferrari (LVG) do którego ciężko sie bedzie przyzwyczaić w takim wieku.
» 27 sierpnia 2014, 11:32 #222
Olo: nigdy nie słyszałem głupszego porownania.
» 27 sierpnia 2014, 11:42 #221
throgal11: To spoko ale Twoją opinie mam gdzieś.Jeśli Ci się nie podoba mogłeś zostawić ten wpis obojętnie.
» 27 sierpnia 2014, 12:00 #220
Lukixp: ty masz swoja opinie, a Olo ma opinie do twojej opinii. Problem?
» 27 sierpnia 2014, 17:12 #219
throgal11: Nie nie ma żadnego problemu.
» 27 sierpnia 2014, 18:57 #218
gregor00711: Świetny transfer :) jeszcze Vidala i jakiegoś obrońcę i 4 nasza :D
» 27 sierpnia 2014, 11:30 #217
mariusz1985: Di Maria sam nic nie zdziała dopóki nie zmieni się mentalność zawodników i nie odświeży się składu. Po odejściu Evry i Vidica nie ma obrońców (poza Jonesem, który jak na tak młody wiek ma doświadczenie świetne). Smalling wygląda na boisku jakby sobie narobił w pory, zwłaszcza podczas biegania. Myślę, że Bolt byłby lepszy, bo przynajmniej by coś pogłówkował (z uwagi na wzrost) i pobiegał. Rojo?? Znowu jakiś średniak typu Herrera, Kleberson, Djemba-Djemba itp. Pomocy w ogóle w MU nie ma, poza Carrickiem (ale tylko jako defensywny, bo w tym jest najlepszy). Brak rozgrywającego, brak skrzydeł, chociaż teraz w zasadzie tylko jednego, bo Di Maria pociągnie po lewej. Jak się patrzy na nurka Younga albo Valencię, który zna tylko jeden zwód dziecka z przedszkola, to aż się rzygać chce. No, a jeśli chodzi o atak - Rooney i van Persie to klasa światowa. Każdy chciałby mieć taki atak, no ale co zrobią, jak nie mają podań od pomocników? Nic.

Kilka klasowych zawodników z wyższej półki oraz rozmowy z psychologiem na pewno by pomogły. City potrafiło wydać miliony na zawodników i zbudować skład. Abramovic też nie szczędził. A Woodward? Albo Barca albo Real brali Manchesterowi zawodników sprzed nosa: Bale, Vermaelen. Nie zdziwię się, jak Cuadrado, Vidal czy Blind trafią do PSG, bo klub też ma kasę i osoby, które potrafią negocjować.

Szkoda, że taka jest rzeczywistość, ale na ten moment MU powinien grać w czwartej lidze (League Two), co potwierdził wczorajszy mecz. 0-4 to wstyd i hańba, nawet jak na tak młody skład.
» 27 sierpnia 2014, 10:56 #216
GLOREK: Moim zdaniem Young Anderson Fletcher Cleverley Welbeck Chicharito i Valencia OUT!! Evans miał kontuzje i można to zrozumieć miał gorszy dzień i piewszy mecz po kontuzji prędzej pozbywałbym się Smallinga.
A w miejsce tych których wymieniłem powinni na pewno być Blackett POWELL!! Zaha Lingard WILSON!! plus wiadomo jakieś transfery i mi się wydaję, że tak by było lepiej, ponieważ widzę w tych chłopakach talent szczególnie mnie to boli, że gra Cleverley czy Ando a nie Powell i Chicharito czy Welbeck zamiast Wilsona. Takie moje zdanie jeśli też się zgadzasz daj + jeśli nie daj -. GGMU!!
» 27 sierpnia 2014, 10:46 #215
Reusik: Agent Vidala wybrał się do Anglii.Zajmuje się w anglii tylko sprawami Sancheza więc może....
» 27 sierpnia 2014, 10:43 #214
BraveDevil: moze na kawe przyjechal...
» 27 sierpnia 2014, 13:54 #213
BraveDevil: Super wiadomość i fajnie, że oficjalka ;] Oby się szybko wkomponował do Nas.
» 27 sierpnia 2014, 10:06 #212
zico32: Hmm zawodnik dobry, ale nie wybitny...a pieniądze kosmiczne...co do transferów potrzebny jest środkowy obrońcy typu właśnie Benatia, Hummels, Subotic czy Chellini...co do transferów na pewno kupiliśmy zawodników z potencjałem ale każdego przepłaciliśmy...
» 27 sierpnia 2014, 09:57 #211
nexilus: Powtarzasz te same nazwiska co wszyscy...a pewnie widziałeś ich w akcji z 2-3 razy. No i fakt, że Angel to dla ciebie dobry, a nie wybitny gracz ....pewnie Ronaldo i Messi to koksy a reszta tylko ok ??
» 27 sierpnia 2014, 12:44 #210
YatoYamDeClev: Uciekaj Angel uciekaj!
» 27 sierpnia 2014, 09:46 #209
Arkin: ależ zabawne
» 27 sierpnia 2014, 10:46 #208
PDF: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2014 09:08

Ehhh ciężko jest z kilku względów ...

Przeje...liśmy w Pucharze, po słabej grze. Widać, że dzieciaki nie mają pojęcia o 352 i generalnie nie poszło im za dobrze. Kapitan Evans zaliczył koszmarny występ, a pierwszoskładowi napastnicy nie pokazali za wiele. To wszystko jest przykre, bo nawet taką rezerwą powinniśmy dać radę z drużyną z L1 ... a wygrana przydałaby się, ponieważ dalsza gra w tym Pucharze byłaby okazją do ogrywania dzieciaków. Teraz zostają im mecze rezerw itd.

Mimo wszystko nie należy panikować ... wczoraj z zawodników pierwszego zespołu zagrali DDG (wyjątkowo kiepsko jak na niego), Evans (wraca po kontuzji, co go nie usprawiedliwia) Welbeck i Hernandez (obaj bieda i pewnie jeden odejdzie) no i Janek, który coś tam szarpnął ale jak na niego to za mało. Ci gracze wypadli słabo ... ale oprócz DDG nie są trzonem pierwszego zespołu, który już trochę pograł w 352 i coraz lepiej to łapią. Dajmy im jeszcze chwilę. Di Maria nie musi być antidotum, musi się wpasować w system i zagrać kilka spotkań z resztą i będzie ok. Liczę, że w sobotę będą pierwsze 3 punkty.
» 27 sierpnia 2014, 09:05 #207
Yon: Świetna analiza. Też mam wątpliwości co do Van Gaala, ale ufam mu i daję mu ten sławny czas. Mimo wszystko myślę, że Klopp byłby dla nas idealnym wyborem. Podobno mówił, że nie chce być drugim SAFem, więc może za te kilka lat odejdzie... Oby nie wcześniej(do innego klubu).
» 27 sierpnia 2014, 08:52 #206
Arkin: Z ostatnim zdaniem się nie zgodzę. Holender był najlepszym możliwym wyborem. Dajcie mu czas, a potem osądzajcie.
» 27 sierpnia 2014, 10:48 #205
Adam1992: Dobrze, że podpisał kontakt przed obejrzeniem meczu z III ligowym arcy mocnym rywalem... Inaczej mógłby szybko zmienić zdanie :D. Chociaż wyczytałem taką ciekawostkę, że w momencie kiedy podpisywał kontrakt z Realem - ten przegrał z Alcolcorn 4-0.
» 27 sierpnia 2014, 08:28 #204
pawelbarte: chociaż jak patrze na wynik z mk dons to boooże ...zaczynam mieć wątpliwości
» 27 sierpnia 2014, 08:04 #203
pawelbarte: no to jeszcze obrońca i moze bedziemy w top 4
» 27 sierpnia 2014, 07:53 #202
Yon: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2014 04:28

Wszedłem na DevilPage o 3 w nocy nie wiedząc o niczym co się działo przez cały dzień. To na co narzekałem, czyli nadmierny spokój van Gaala jest chyba ostatnią nadzieją, bo pokazuje, że ma plan i wie co robić. Jeszcze dzień wcześniej żartowałem sobie, że będziemy walczyli jak równy z równym z MK Dons. Ten mecz jednak już nie wymaga komentarza.
Nie wierzę, że Di Maria wystarczy, by odnieść sukces w tym sezonie(min. top 4). Może to i na tę chwilę fantazja, ale uważam, że niezbędny jest Vidal i jakiś obrońca na wysokim poziomie. Bez tego nie mamy nawet o czym marzyć. Jeśli po tych sławnych 3 miesiącach nie nastąpi ta przemiana, o której mówi van Gaal to możemy być pod koniec sezonu nawet za 7 miejscem.
» 27 sierpnia 2014, 04:26 #201
ElTunel2000: Uważam że Di Maria jest bardzo dobrym zawodnikiem, ale nie lubię jego stylu gry. Zapłacono za niego zdecydowanie za dużo, ale 90% transferów w obecnych czasach jest przepłaconych.
Ten transfer oznacza zmianę taktyki, ponieważ w 3 5 2 niema miejsca na typowego skrzydłowego jakim jest nasz nowy nabytek.
Chciałbym zobaczyć klasyczne 4 4 2.
» 27 sierpnia 2014, 00:59 #200
rgiggs11: a ja chcialbym zobaczyc united w klasycznym WM... ale to nie lata XX!! :P
» 27 sierpnia 2014, 02:14 #199
CeTe: Wiem ze byla propozycja juventusu ze 40mln i 2 zawodnikow wtedy Vidal moglby przejsc do United na moje on jest tak potrzebny ze mogli dac ta kase nawet 3 zawodnikow typu Chicharito Cleverley albo Fletcher dorzucic im w gratisie Andersona

A tak serio to Vidal jest tak cholernie potrzebny ze na moje niech wydzadza nawet nastepne 60mln ale niech to United zacznie wreszcie grac na miare top 10 w PL
» 27 sierpnia 2014, 00:18 #198
eXtremista: Ciekawe czy wie że MU nie gra w Lidze Mistrzów xDD
» 27 sierpnia 2014, 00:11 #197
abecadlo: W kontrakcie miał zapis o Lidze Mistrzów. Nie doczytał że jest to po prostu dekoder nc + na którym będzie mógł sobie mecze oglądać :) Dobrej nocy :)
» 27 sierpnia 2014, 01:47 #196
rgiggs11: (malym druczkiem) dobre, naprawde dobre:)
» 27 sierpnia 2014, 02:16 #195
Diabelred: Witamy Angel. Jeden z moich ulubionych skrzydlowych, takze ciesze sie, ze do nas trafil. W koncu powazne wzmocnienie, od transferu RVP. Niby sie mowi, ze jeden pilkarz sam meczu nie wyga. Jednak spojrzmy na Robbena, kazdy kto ogladal mecze Oranje widzial ile daje on tej reprezentacji. Bez niego Holandia moglaby tylko pomarzy od 1/2. Mam nadzie, ze Di Maria bedzie u van Gaal kims takim jak Robben byl w reprezentacji.

Najbardziej boli to: Martinez kontuzja, a po kilku dniach juz Benatia w Bayernie. Jak widac jak sie chce to mozna, czemu nasi spia... Przeciez Benatia juz na poczatku okna powinien do nas trafic, to byl idealny nastepca Vidicia. Mamy nie dosc, ze slabe rezerwy w obronie(ktore dzis pokazaly ze sa slabsze niz zespol z 3 ligi) to jeszcze na dodatek ci z podstawy sa kontuzjowani. Naprawde szkoda Benatii, to byl juz ostatni klasowy obronca do wyjecia... Pewnie skonczymy z Blindem, ktory ma az 180 cm wzrostu, napewno to spokojnie wystarczy na roslych napastnikow i obroncow w PL....
» 26 sierpnia 2014, 23:44 #194
Kaczor5454: Eeeee o ile się nie mylę to Blind gra na boku lub na pozycji DP, więc jemu wzrost jest potrzebny jak rybie ręcznik.
» 27 sierpnia 2014, 00:10 #193
rgiggs11: nasz skrzydlowy lingard doznal kontuzji i prosze... DI MARIA. nikt nie spi!!
» 27 sierpnia 2014, 02:19 #192
wilku1999: brawo Ed jutro Blind
» 26 sierpnia 2014, 23:26 #191
wilku1999: witaj w piekle !!
» 26 sierpnia 2014, 23:25 #190
rc7: Z tego piekła to zostało jedynie ostatnio małe ognisko !
» 27 sierpnia 2014, 07:40 #189
Klimaa: Chociaż ten transfer jest dzisiaj pozytywny..o meczu trzeba zapomnieć. Oby Di Maria dał kopa drużynie bo sierpień to wielka kompromitacja..
» 26 sierpnia 2014, 23:20 #188
b90: Z ostatniej chwili: Di Maria wraca do Madrytu!
» 26 sierpnia 2014, 23:11 #187
soldier: Najgorsze jest to, że to co dzisiaj widzieliśmy (nie mówię o transferze) zdarzyło się naprawdę...
» 26 sierpnia 2014, 23:10 #186
Assault: Widząc skład przed meczem gdzie mózg środka pola Kleverli i demon skrzydła jang nie grają ktoś się spodziewał wygranej?
» 26 sierpnia 2014, 23:10 #185
Blackett: Panie Di Maria uciekaj stąd, nie marnuj kariery
» 26 sierpnia 2014, 23:10 #184
yokowal89: Wniosek po dzisiejszym meczu:

Evans nadaje się jedynie do rzadkiej rotacji jak już nie ma kto grać, reszta z tych młodych obrońców na wypożyczenia do drużyn pokroju Dons.

Januzaj z każdym meczem przypomina mi machedę. Dostał szansę strzelil na początku kilka bramek, wielki talent a potem z każdym meczem wychodzi z niego przeciętniak.

Ando grubas może ze dwa razy w meczu wyszedl z koła środkowego.

Powell to pipa która wyraca się w każym starciu. Jedyne co ma dobre to strzał ale reszta u niego to dno, koło talentu to on nawet nie leżał.

Javier człowiek który nie potrafi przyjąć piłki ani podawać dziś brał się ciągle za rozgrywanie... po co komentować... a jak miał setkę to nie wiem co zrobił wtedy...

Welbeck to talent.. ale pokroju sunderlandu czy hull czyli ekip które o niego walczą... nie dziwne że nie walczy o niego np. Inter, Milan, Sevilla itp... wyjazd z tej drużyny.

Perreira miłe zaskoczenie, to jest talent moim zdaniem, tyle że warunki fizyczne bardzo słabe.

Wniosek końcowy: Większość która dziś grała .. powinna potraktować to jako mecz pożegnalny w United. Boss musi kupić minium jednego środkowego obrońce i środkowego pomocnika pokroju vidala + kolejnego skrzydłowego i przejść na system 4 3 3 poświęcając roo albo Rvp. Niech walczą o miejsce, może w końcu zaczną grać proporcjonalnie do zarobków.
» 26 sierpnia 2014, 23:02 #183
EnJoy: zauwaz glabie ze januzaj odrazu nie trenowal z druzyna bo mial przerwe wiec odrazu nie bd gral to co w poprzednim sezonie
» 27 sierpnia 2014, 07:51 #182
Deluxe: TO jest mega pozytywna wiadomość. A mecz... kurka, żeby się nie załamać, pomyślę znów o tym transferze.
» 26 sierpnia 2014, 23:01 #181
kap86: 4-0 czy mi się przewidzało
» 26 sierpnia 2014, 22:54 #180
soldier: Ferguson, bierz Scholesa i Giggsa i wracaj z emerytury!
» 26 sierpnia 2014, 22:53 #179
Abrakadabra: nie wiem czy się śmiać czy płakać ...
» 26 sierpnia 2014, 22:53 #178
radek87urban: Ale jaja panie Ferdku!
» 26 sierpnia 2014, 22:52 #177
kckMU: 4-0... czuje sie jak sparalizowana swinia
» 26 sierpnia 2014, 22:51 #176
Abrakadabra: co za powalona strona 15 komentarzy naraz dodaje
» 26 sierpnia 2014, 22:51 #175
Janks7: Dobrze, że Angel zdążył złożyć podpis na kontrakcie przed tym meczem capital one cup bo gdyby tego nie zrobił to podejrzewam, że wolałby grzać trybuny w drużynie mistrza europy niż grać w takim gównie jakim my się staliśmy po odejściu SAFA...
» 26 sierpnia 2014, 22:50 #174
Abrakadabra: I Evans ma być naszym filarem w obronie? Pozdro
» 26 sierpnia 2014, 22:49 #173
aren: I super. Teraz Blind i cacy będzie. Nie ma sensu kupować dziesięciu piłkarzy. Ed i LVG doskonale wiedza, że rewolucja podczas już rozpoczętego sezonu nie skończy się za dobrze. Jeszcze jedna uwaga. Na moje oko, po dotychczasowych spotkaniach, LVG rozważy powrót do ustawienia z 4 obrońcami.
Czyli 1-4-3-1-2. De Gea - Rafael, Jones, Rojo, Shaw - Di Maria, Ander Herrera, Blind - Mata - Roo i RvP.
Z kolei ustawienie 1-3-4-1-2 tj. De-Gea - Jones, Rojo, Blackett - Di Maria, Herrera, Blind, Shaw - Mata - Roo i RvP wygląda na optymalne ofensywnie, ale niestety raczej nie takie numery na premierleague:)
» 26 sierpnia 2014, 22:33 #172
welllone: Odpadamy z CCO w pięknym stylu.
Rozumiem, że z FAC też rezygnujemy za wczasu, żeby sił na ligę starczyło.
Dramat, ja wiem, że połowa rezerwowi ale to i tak dramat.
Nasze ultra dobre rezerwy są bite jak dzieci przez drużynę którą widzę pierwszy raz.
GG MU
» 26 sierpnia 2014, 22:32 #171
Maslak96: 3-0 Matko jedyna...
» 26 sierpnia 2014, 22:30 #170
tupi9: juz 4-0 Matko i córko...
» 26 sierpnia 2014, 22:51 #169
kendzi: 2:0 w plecy i jeszcze chwila meczu :-( co się stało z tym zespołem :-(
» 26 sierpnia 2014, 22:28 #168
Reusik: 2:0 to porażka
» 26 sierpnia 2014, 22:26 #167
emil1986x: wkońcu :D czekam teraz na vidal'a lub de jong'a bo potrzeba nam wymiatacza na środek pomocy i oczywiście cały czas licze na vlaar'a lub blind'a :)
» 26 sierpnia 2014, 22:18 #166
grzeho16: Teraz wszyscy się cieszą a za 2 dni news: Di Maria dołącza do grona kontuzjowanych. :P
» 26 sierpnia 2014, 22:18 #165
Abrakadabra: oni się cieszą, bo będą go mieli w składzie w fifie 15
» 26 sierpnia 2014, 22:20 #164
RafixBlue: W 14 też będzie można :p
» 26 sierpnia 2014, 22:25 #163
MANUGLORy: wszystko k ale z tym vidalem sie nie zgodze bo nie było nic o oficjalnej ofercie
» 26 sierpnia 2014, 22:19 #162
Reusik: BRAWO CHŁOPAKI CHAMPIONSCHIP WITA
» 26 sierpnia 2014, 21:43 #161
mario93: De Gea, Di Maria, Mata, Rooney, RVP - to są nasi piłkarze "klasy światowej"
Shaw i Januzaj - oni mogą osiągnąć poziom klasy światowej

Reszta niestety to piłkarze o gorszych umiejętnościach i oczywiście obecnie jest również sporo zapchajdziur...

Naszym błędem był brak zakupu klasowego stopera i środkowego pomocnika, choć na pomocnika jeszcze liczę.
» 26 sierpnia 2014, 21:40 #160
NewtonHeath1878: Wszyscy, którzy narzekają na wydawane pieniądze - DAJCIE SPOKÓJ!
Wszyscy, którzy porównują nasz klub z City, PSG i innymi wynalazkami - go home you're drunk

Manchester United to światowa marka zarządzana przez biznesmenów. Można ich nie lubić, ale nie można powiedzieć, że nie wiedzą jak zarządzać pieniędzmi. Od Szejków różni nas (tak samo jak Real) to, że klub sam zarabia na te transfery, a nie dostaje ich od osób trzecich. Dostajemy hajs za koszulki, mecze towarzyskie, tournee, kontrakty sponsorskie, a nie za ropę. KLUB SAM NA SIEBIE ZARABIA I MA PRAWO WYDAWAĆ TE PIENIĄDZE. Glazerowie nie dokładają ze swoich tak jak robią to Arabowie. Ba! Oni zabierają z klubu dla siebie. Klub i pieniądze w rękach Żydów są bezpieczne. ;)
I druga sprawa - LM. Bez Angela byłoby bardzo trudno o TOP4. Z nim? Też trudno, ale jestem pewien, że wygra nam nie jeden mecz. Jeżeli dzięki jego wkładowi w grę zespołu znajdziemy się w TOP4, to za samą grę w fazie grupowej dostaniemy 20-30mln albo i więcej, tych pieniędzy z roku na rok jest więcej. Następnie - jeżeli będziemy w TOP4 - jeżeli będziemy w LM - znacznie łatwiej będzie zyskać klasowych zawodników.
» 26 sierpnia 2014, 21:26 #159
pjanax17: hahahaha myslisz ze psg nie ma sheikow to sie grubo mylisz wez nawet mnie nie rosmieszaj dobranoc idz snij dalej
» 26 sierpnia 2014, 23:02 #158
NewtonHeath1878: Sen zdecydowanie ci się przyda, bo widzę, że masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem, kolego.
Tak więc weź mnie nawet nie rozśmieszaj, idź śnij dalej, dobranoc.
» 26 sierpnia 2014, 23:45 #157
kanaryjski: Ta czerwona koszulka MU i ten długi ciemny kinol ,Angel wyglądasz jak prawdziwy diabeł z piekła rodem.
» 26 sierpnia 2014, 21:20 #156
Ariacchi: WITAMY W PIEKLE ANGEL. Z gory przepraszam za capslocka, ale nie moze to ze mnie zejsc. W koncu od tylu lat takie nazwisko w United.
» 26 sierpnia 2014, 21:18 #155
se7en: Tak nie działa Manchester United.... Po odejściu SAFa nic już nie jest takie samo, nie wynajdujemy talentów, tylko kupujemy gotowych piłkarzy i przepłacamy za nich. Zostawiliśmy daleko za sobą Chelsea i Man City jeżeli chodzi o wydane pieniądze w ostatnich okienkach, przed nami już tylko PSG.

Z drugiej jednak strony przebudowa drużyny jest konieczna, a jeżeli mamy ją budować z nieukształtowanych jeszcze zawodników to może to zająć długie lata. A wyniki są potrzebne na już.

Dosyć tego, cieszmy się, że mamy taką gwiazdę ;)
Witaj Angel!
» 26 sierpnia 2014, 21:15 #154
kap86: Powodzenia ...
» 26 sierpnia 2014, 21:15 #153
damian2987: Devil Di Maria - tak lepiej;)
» 26 sierpnia 2014, 21:15 #152
Mazi1989: Wielki transfer. Mamy kolejną gwiazdę światowej piłki obok Rooneya, Van Persiego, Maty i De Gei. W końcu ruszy nasza gra skrzydłami. Teraz musi być lepiej :)
» 26 sierpnia 2014, 21:12 #151
skoczek121: Witamy w Czerwonej części Manchesteru :)
» 26 sierpnia 2014, 21:12 #150
fst91: a jest jakaś inna? :D
» 26 sierpnia 2014, 21:13 #149
artix206: Tylko i wyłącznie diabelska !
» 26 sierpnia 2014, 21:16 #148
Mazi1989: Wielki transfer. Mamy kolejną gwiazdę światowej piłki obok Rooneya, Van Persiego, Maty i De Gei. W końcu ruszy nasza gra skrzydłami. Teraz musi być lepiej :)
» 26 sierpnia 2014, 21:11 #147
jarek87999: gdzie sa ci co pisali ze juz nie bedzie zadnych transferow??
» 26 sierpnia 2014, 20:59 #146
Vamper: Wszyscy sie cieszymy z transferu di Marii, ale strach pomyslec jak nie bedziemy w top 4. Teraz wymowek nie bedzie.
» 26 sierpnia 2014, 20:58 #145
HubsS1: F*ck Yeah!
» 26 sierpnia 2014, 20:58 #144
kamil496: http:// giant.gfycat.com/SmallShimmeringBengaltiger.gif LvG po podpisaniu kontraktu.
» 26 sierpnia 2014, 20:58 #143
HubsS1: xDDDDD
» 26 sierpnia 2014, 20:59 #142
fst91: Powiem krótko: cudownie ! :)

PS zmieńcie zdjęcie na głównej, mimo wszystko twarz Woodwarda drażni :D
» 26 sierpnia 2014, 20:57 #141
Gallacher: Widać różnicę gdy jest w koszulce United a Realu oczywiście w naszej lepiej wygląda :)
» 26 sierpnia 2014, 20:57 #140
wielkifanMU: Jak już ewentualnie przerzucimy się na grę 4-2-3-1 to pozycja na której będzie grał Argentyńczyk jest wiadoma. Razem z Matą (który mam nadzieję idealnie nada się do roli fałszywego skrzydłowego, schodzącego do środka w poszukiwaniu miejsca na prostopadłą piłkę do napastnika; a'la David Silva w City, który na papierze ustawiany jest na lewej flance ale w praktyce niewiele ma z nią wspólnego) i Rooneyem będą grali przed van Persiem. Z takimi graczami w składzie jak Angel i Juan, Rooney spokojnie może występować na pozycji „10”, czasami wymieniając się pozycjami z Robinem. Braki Anglika w umiejętnościach potrzebnych do gry na tej pozycji będą umiejętnie retuszowane przez ww dwójkę niesamowicie kreatywnych zawodników. Mając takich geniuszy piłkarskich XXI wieku w składzie jak di Maria i Mata, nasz kapitan po prostu będzie miał łatwiej i zostanie odciążony z pewnych zadań na boisku. Wayne będzie odpowiedzialny za zdobywanie goli razem z Robinem, również za asystowanie to się nie zmieni (ale najważniejsze, że w końcu zostanie odciągnięty z roli głównego kreatora naszych akcji) Przede wszystkim Wazza będzie miał na zadanie podtrzymywać mentalność zwycięzców Manchesteru United, której sam został nauczony przez sir Alexa. Teraz czas wpoić te zasady nowym kolegom z zespołu.

Z kolei w systemie 3-5-2 ( z którego rzadziej lub częściej możemy korzystać) Angel kompletnie nie może pasować do roli wahadłowego, lecz do roli jednego z dwóch najwyżej ustawionych zawodników. Jego rola może być podobna do roli Robbena z Mistrzostw Świata. Zawodnicy o podobnym stylu gry i umiejętnościach, być może będziemy polegać na Di Marii podobnie jak Oranje polegali na Arjenie, ale van Gaal myślę, że wie co robi i nie uzależni tego zespołu tylko od jednego zawodnika tak jak Holandia uzależniona była od Robbena. Pozostali zawodnicy także muszą wykazywać wielkie zaangażowanie i skupiać się na swoich zadaniach aby United wróciło na swoje miejsce. Rooney musi w końcu stać się liderem szatni i naturalnym kapitanem. De Gea wziąć się w garść i udowodnić, że nie przypadkowo został wybrany najlepszym zawodnikiem poprzedniego sezony. Musi bronić po prostu więcej i lepiej. Jones z Evansem ogarnąć obronę (to nie będzie takie łatwe zadanie, ale nie niewykonalne) Generalnie uważam, że ten transfer poprawi zdecydowanie humory całego zespołu.
W systemie 4-3-3 z kolei di Maria może grać jako najwyżej ustawiony środkowy pomocnik, a także jako skrzydłowy.
Także widzimy, że do każdego systemu gry Argentyńczyk pasuje bardzo dobrze. W końcu dobry piłkarz wszędzie sobie poradzi. Rola van Gaala w tym aby to poskładać i aby van Persie z Rooneyem, Matą i di Marią ciągnęli wózek zwany Manchester United do przodu.
W razie kontuzji któregoś z tych piłkarzy, umiejętnie można rotować ustawieniami tak aby nasi najlepsi gracze mogli wykorzystywać swoje najlepsze cechy i żeby przynosiły one korzyść United. W końcu to jest najwazniejsze!

Welcome to Manchester United!
» 26 sierpnia 2014, 20:56 #139
xAthizard: Teraz zobaczymy jak to wszystko LvG poskłada z Di Marią w składzie :)
» 26 sierpnia 2014, 20:56 #138
SkowronUNITED: Real zrobił najgłupszą rzecz jaką mógł zrobić... będą tego żałować. Sprzedać najlepszego zawdonika poprzedniego sezonu (wraz z Modriciem i Ronaldo) ANIOŁ W PIEKLE!
» 26 sierpnia 2014, 20:55 #137
wielkifanMU: A więc w końcu mamy transfer piłkarza klasy światowej na Old Trafford. Wielka gratka i świetna wiadomość dla wszystkich fanów United, szczególnie dla tych, którzy naszą obecną kadrę uważają za szrot, a Younga i Valencie za piłkarzy za słabych aby decydować o sile ofensywnej tak wielkiego klubu z tak wielkimi tradycjami jak Man United. Angel był jednym z najlepszych graczy „Królewskich” w poprzednim sezonie w którym Madridistas wygrali Ligę Mistrzów. Napędzał ataki Madrytu, błyszczał formą jakiej nigdy dotąd nie prezentował. Sam ten fakt sprawia, że transfer Angela oficjalnie uznajemy za wielki sukces Woodwarda i van Gaala. Niepowodzenia transferowe, które fundowaliśmy sobie za rządów Davida Moyesa dzisiaj idą w niepamięć. Mamy jednego z najlepszych piłkarzy na świecie, world classowego skrzydłowego, świetnego w każdym calu.

Skoro ADM taki wspaniały to pewnie zadawać sobie można pytanie dlaczego Real decydował się na kupno Jamesa Rodriqueza? A no dlatego, że to klub, który musi mieć coraz to nowsze gwiazdy w swoim zespole aby zadawalać specyficznych kibiców i działaczy, którzy po prostu muszą mieć u siebie najświeższe postacie piłkarskie, które w ostatnim czasie wybijały się na europejskich czy światowych salonach. Tym razem wypadło na gwiazdy mundialu, tyle, że Di Maria także był gwiazdą mundialu ale się znudził im po prostu. A James i Kross to świeże perełki Florentino Pereza i nowa gratka dla fanów piłkarzy 'z nazwiskiem'. Polityka transferowa Realu jest dziwna, czasem może się wydawać, że za transfery w tym klubie odpowiedzialny jest 12-letni maniak FIFY a nie tak utytułowany menadżer jak Carlo Ancelotti czy wspominany wcześniej Perez, ale nam nic do tego.

Angel di Maria mimo doskonałych umiejętności ma wady takie jak: słabe radzenie sobie w destrukcji czy słaba dyscyplina taktyczna, to wyklucza go z gry na dziwacznych pozycjach typu wahadłowy, gdzie radzić sobie może ktoś pokroju Valencii a nie di Marii. Przez te wszystkie lata na Bernabeu myślę, że nie tylko wszczepiono mu mentalność zwycięzcy (z czego nie możemy narzekać, wręcz przeciwnie) ale także mentalność gwiazdy na ogromną skalę, która ciągle musi być w centrum uwagi, ważną i wyróżniającą się postacią we wszystkim. Mam nadzieję, że mimo to będzie potrafił dogadać się z van Gaalem i przez jego cały okres kariery na Old Trafford nie będzie dochodziło między nimi do poważniejszych konfliktów, choć nie ukrywajmy, że do takich może dochodzić. Piłkarze byli i obecni Realu po prostu już tak mają. Koledzy go zaakceptują tego jestem pewien. W końcu to piłkarz, który mocno poznał hiszpańską kulturę przez lata gry na Bernabeu, więc nasza Hiszpańska kolonia na Old Trafford pomoże mu oswoić się z nową, bardziej wymagającą pod względem fizycznym ligą, z nowymi obyczajami, kulturą i ogólnie z nowym dla niego miejscem. Do tego nie zapominajmy, że do klubu niedawno przybył także jego rodak Rojo. Morale podobnie jak po transferze van Persiego dwa lata temu wystrzelą w górę. Nie ma co do tego wątpliwości . Zawsze gdy na OT przychodzi dobry zawodnik to ten szybko znajduje swoje miejsce w klubie i się w nim zakorzenia.

Di Maria to nowoczesny skrzydłowy, grający bardzo ofensywnie. Szybki z dryblingiem (co za tym idzie nadający się do gry z kontry wręcz idealnie) ale także do gry w ataku pozycyjnym - doskonały technik, mogący zejść z piłką i do środka uderzyć, i do boku wrzucić w pole karne do napastnika.
Scholes niedawno wspominał, że szczególnie w meczach domowych gdzie rywale najczęściej głęboko się cofają, skupiając się przede wszystkim na obronie dostępu do własnej bramki brakuje nam gracza typu Di Marii, który przedrybluje obronę przeciwnika i zagra niebezpieczną dla bramkarza piłkę w pole karne i pociągnie przysłowiowy wózek do przodu. Po prostu brakuje nam jakości w grze pozycyjnej gdy gramy z defensywnie usposobionymi rywalami. Teraz to się mam nadzieję zmieni bo przychodzi piłkarz wyśmienity. Wyśmienity, który da nam wiele ale nie zapominajmy, że nie rozwiąże w pojedynkę innych, dobrze znanych nam problemów.

Szukając wspólnych cech z naszymi grajkami można go porównać chyba tylko do Januzaja, choć z wiadomych względów to jeszcze nie jest ten poziom.
» 26 sierpnia 2014, 20:55 #136
HubsS1: Dałem lajka w ciemno za długi i rozwinięty komentarz. Potem przeczytam, bo teraz czas na mecz xd
» 26 sierpnia 2014, 20:58 #135
ferdas: Troche wazeliniarz bo wczesniej ponoc chcial do PSG a teraz gada ze tylko United wchodzilo w rachube
» 26 sierpnia 2014, 20:54 #134
HubsS1: Ponoć...
» 26 sierpnia 2014, 20:56 #133
MaciasDevil: Świetny wiadomość, w końcu transfer z najwyższej półki. Teraz Di Maria i Januzaj na skrzydła a Young z Valencia na liste transferową. Bo szkoda miejsca na ławce. Na ich miejsce lepiej dać młodzików.
» 26 sierpnia 2014, 20:53 #132
wojtus888: Okej WRESZCIE klasowy skrzydłowy. Teraz podreperować dwa razy środek. Raz w obronie i raz w pomocy. W sumie to bardziej walczyłbym o rozgrywającego, ponieważ kupiliśmy już Roja. Będę się też starać obejrzeć mecz z MK Dons , bo w składzie jest i Kagawa i Powell. Będzie ciekawie..
» 26 sierpnia 2014, 20:51 #131
CR71999: Świetny transfer!
Proszę was nie piszcie o to, że przepłacony itd. bo to jest gracz światowej klasy a tacy kosztują drogo.
Jeszcze raz dodam, że to transfer marzenie brawa dla Eda.
» 26 sierpnia 2014, 20:51 #130
bartekous: yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!
» 26 sierpnia 2014, 20:51 #129
seth: już sie tak nie podniecaj tym Januzajem bo póki co ma zadatki na dobrego grajka i nic poza tym..
» 26 sierpnia 2014, 20:54 #128
trochos: Mega pozytywna wiadomość ! Takich transferów nam trzeba!
» 26 sierpnia 2014, 20:49 #127
Janks7: To być może największy transfer w historii United, a na pewno najdroższy, oby tylko wypalił a United wróciło tam gdzie jest miejsce tego klubu!
Jeżeli nadal będziemy grać 3-4-1-2 to widzę Angela jako fałszywego napastnika obok RvP/Rooneya :)
czyli rola Arjena Robbena z reprezentacji Holandii!
Wtedy skończy się psioczenie, na taktykę Louisa bo zaczniemy grać zupełnie inaczej i o wiele skuteczniej, przyjemniej dla oka wspomnicie moje słowa :).
A jeżeli zmienimy taktykę na 4-3-3/4-2-3-1 to oczywiście miejsca Angela na skrzydle.
Ale mi tam pasi 3-4-1-2 z Angelem jako fałszywym napastnikiem i mam nadzieję, że tak to widzi Louis, bo to jest właśnie brakujące ogniwo w tej taktyce, ewentualnie można go wypróbować w środku pola, bo wahadło moim zdaniem to marnowanie potencjału tego gracza ale ja bym go widział w roli Robbena bo taktyka 3-4-1-2 jest bardzo słaba i przewidywalna jeżeli nie ma się z przodu genialnego piłkarza jak właśnie Robben czy u nas teraz Di Maria :).
» 26 sierpnia 2014, 20:48 #126
adi343: jaram się jak neon w burdelu ...
» 26 sierpnia 2014, 20:48 #125
Portilla: Ale jestem szczęśliwa. W końcu jakaś mega pozytywna wiadomość. Angel, pokaż że jesteś wart numeru 7. :)
» 26 sierpnia 2014, 20:46 #124
BulaKG: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.08.2014 20:50

blablabla
» 26 sierpnia 2014, 20:48 #123
inek10: daje lajka bo ma ładny avatar :D
» 26 sierpnia 2014, 20:52 #122
Deng: No to jutro będzie Vidal :D.
» 26 sierpnia 2014, 20:46 #121
0ptimus: Jakie uszy...!
» 26 sierpnia 2014, 20:45 #120
xrooneyfan: Ech, nie nadaje się :/
» 26 sierpnia 2014, 20:47 #119
Kilerek7: Angel Di Maria w liście pożegnalnym do Realu

"Nigdy nie było moim pragnieniem, aby przejść" - MARCA.com
» 26 sierpnia 2014, 20:43 #118
inek10: będzie grał z numerem 7 ?? XD
» 26 sierpnia 2014, 20:53 #117
pjanax17: az mi sie chce plakac jak widze go z ta koszulka w koncu po tak dlugiej meczarni
» 26 sierpnia 2014, 20:42 #116
dejwid678: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.08.2014 20:44

w końcu di maria !! MU
» 26 sierpnia 2014, 20:42 #115
misiured1987: https:// twitter.com/search?q=%23WelcomeDiMaria

z Van Gaalem:)
» 26 sierpnia 2014, 20:42 #114
dejwid678: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.08.2014 20:44

w końcu di maria
» 26 sierpnia 2014, 20:41 #113
pjanax17: niech chelsea patrzy i placze jestem zadowolony z tego pilkarz zawsze go lubialem nawet jak gral w realu ;)
» 26 sierpnia 2014, 20:41 #112
bettersideofMan: przecież cfc fabregasa sprowadziła, a ten di maria to nawet namiastką cesca nie jest.
» 26 sierpnia 2014, 20:47 #111
kamil496: Widać, że z City. Człowieku Fabregas to ŚO, a nie skrzydłowy...
» 26 sierpnia 2014, 20:48 #110
Rafal20: bettersideofMan - a klub z Twojego avka nie jest nawet namiastką Manchesteru United :)

kamil496: Febegas ŚO? Od kiedy ?
» 26 sierpnia 2014, 20:55 #109
ChupaChups: ŚO? Teraz wszystko nabiera sensu..
» 26 sierpnia 2014, 20:56 #108
bettersideofMan: Ten transfer to rozpaczliwe poszukiwanie załatania dziur, oby materiał za 60mln starczył na więcej bo jest ich tam sporo. Cóż za różnica w pozycji nawet cfc nie wyda tyle na przeciętnego gracza, który wypada z realu.
» 26 sierpnia 2014, 20:58 #107
kamil496: ŚP, źle sobie klinaknalem ;D
» 26 sierpnia 2014, 20:59 #106
Rafal20: Di Maria przeciętnym graczem? Przecież on Realowi Ligę Mistrzów wygrał. :D
» 26 sierpnia 2014, 21:07 #105
Rafal20: Di Maria przeciętnym graczem? Przecież on Realowi Ligę Mistrzów wygrał. :D
» 26 sierpnia 2014, 21:07 #104
Rafal20: Di Maria przeciętnym graczem? Przecież on Realowi Ligę Mistrzów wygrał. :D
» 26 sierpnia 2014, 21:08 #103
bettersideofMan: No to właśnie po meczu z milton k przekonałem się kto jest namiastką drużyny zBPL..oby tak dalej!
» 26 sierpnia 2014, 23:13 #102
CR71999: Brawa dla zarządu, a szczególnie dla Eda za dokonanie tak wspaniałego transferu!
To z pewnością największa bomba transferowa tego lata, a jestem pewien, że Fideo sprawdzi się w 100%.
Naprawdę serce mocniej biję na widok Angela w czerwonej koszulce ;)
» 26 sierpnia 2014, 20:40 #101
ferdas: taa znam, fatalny... nie znam gorszego
» 26 sierpnia 2014, 20:52 #100
kubson92: Takim składem teraz panowie !!

Rooney, Mata, Di Maria, Januzaj, Herrera, Kagawa, Shaw, Rojo, Jones, Rafael, De Gea
» 26 sierpnia 2014, 20:39 #99
Arkin: Za Kagawę jakiś pomocnik mający pojęcie o grze defensywnej.
» 26 sierpnia 2014, 20:41 #98
cinek06: Carrick!! W poprzednim sezonie nielubiany, teraz czuję, że byłby naszym zabezpieczeniem w środku. Carrick a.k.a Durex ;D
» 27 sierpnia 2014, 10:52 #97
mrozioCFCMUHM10: No i git, ale kibice Chelsea mają ból odbytu, że my kupujemy bo nas stać a oni kupują bo Abramowicz im kase daje.

WITAJ ANGEL, NASZ DIABEŁKU
» 26 sierpnia 2014, 20:38 #96
Rookuf: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.08.2014 20:41

Tak naprawdę wszystko było dopięte już w maju !
[link usunięty]
» 26 sierpnia 2014, 20:37 #95
Rookuf: https:// scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10355019_789921654353027_9220842505842597578_n.jpg?oh=3af55fe48ecdadc477a750ff20537052&oe=547A4630
» 26 sierpnia 2014, 20:41 #94
Javi9203: 3 dni skakania ze strony na stronę w wyczekiwaniu na oficjalne potwierdzenie i oto jest
raduje się moje serce jak po zdobyciu LM
» 26 sierpnia 2014, 20:37 #93
pupas: http: // [link usunięty]

Vidal i jakiś ŚO i mamy dwie fajne 11 :)
» 26 sierpnia 2014, 20:37 #92
alusiek: Teraz zmocnili skład ale powinni się bardziej starać .
» 26 sierpnia 2014, 20:34 #91
kamil496: Ty "zmocnij" swoją ortografię. :)
» 26 sierpnia 2014, 20:37 #90
mario2: nareszcie jest transfer klasyka jakich mało, wiedeń miał mocarta, londyn miał szekspira, polska miała sobieskiego, a Manchester ma ANGELA!!
» 26 sierpnia 2014, 20:34 #89
Shadiiist: Rooney pewno szybko go zapozna z resztą,
https:// www. facebook.com/photo.php?fbid=675910245820230&set=p.675910245820230&type=1&theater
» 26 sierpnia 2014, 20:33 #88
testosteron: Największy transwer w Historii tego klubu i w końcu to nie Real kupuje od nas tylko United od Realu. Pięknie po bezkrólewiu z nr 7 chyba nadszedł odpowiedni gracz który zasługuje na tą magiczną liczbę.
» 26 sierpnia 2014, 20:33 #87
kolor: fajne kolczyki
» 26 sierpnia 2014, 20:33 #86
Rafal20: Na naszych oczach tworzy się niesamowita historia... Anioł został Diabłem!
» 26 sierpnia 2014, 20:31 #85
MaziUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.08.2014 20:32

Witamy w United,co tu duzo gadac,zawodnik swiatowej klasy,chociaz Cuardado na mistrzostwach tez zrobil na mnie ogromne wrazenie.
» 26 sierpnia 2014, 20:31 #84
ja11: Do wszystkich którzy pisali, że nikt do nas nie przyjdzie, bo nie gramy w LM: hahahahahahaha
» 26 sierpnia 2014, 20:30 #83
MU1212: Hurrrraaaaaa mamy go kuźwa !!
» 26 sierpnia 2014, 20:30 #82
Kilerek7: Di Maria dostał Corvette na dzień dobry w prezencie:D

[link usunięty]
» 26 sierpnia 2014, 20:30 #81
Krzysiek88: Wkońcu sponsorem jest Chevrolet :P więc tym czym przyjechał musieli zezłomować :D
» 26 sierpnia 2014, 20:33 #80
SkuzikRedDevil1: Jaki ból tylnej części ciała na internetach:D
» 26 sierpnia 2014, 20:30 #79
RobvanKlu5i: This is it!! Blind, Vidal i jazda!
» 26 sierpnia 2014, 20:29 #78
yokowal89: Jones Evans Rojo

DI maria Carrick Herrera Shaw
Mata
Roo RVP

no skład na top4 spokojnie, gdyby zamiast carrasa był vidal a zamiast evansa hummels to bójka o majstra była by ostra ;] ale wazne by nawet to głupie 4 miejsce zdobyc i wrocic do ligi mistrzów to za rok vidal i reszta sami beda sie do nas pchac
» 26 sierpnia 2014, 20:28 #77
SaNToManUTD: Za Rojo daj Luke Shawa
» 26 sierpnia 2014, 20:31 #76
wojtas6a: Nareszcze!! Już nie mogłem się doczekać :)
» 26 sierpnia 2014, 20:28 #75
Xevo122: Wszyscy tak na Eda narzekacie a zobaczcie jak się postarał, zszedł z 60mln funtów na 59,7 mln :D
» 26 sierpnia 2014, 20:28 #74
Chapman: Poprostu pięknie!Mega radość!

Witaj w klubie Devil Di Maria! :)
» 26 sierpnia 2014, 20:28 #73
Kilerek7: No to teraz za ciosem i już powinna być bomba, że Blind blisko i oferta za Vidala!
» 26 sierpnia 2014, 20:27 #72
beckham85: DOBRE POSUNIECIE !! WZMOCNIENIE SKLADU I RYWALIZACJI W DRUGIEJ LINII !! BRAVO !! jeszcze by sie przydal obronca i napastnik !! dawac jeszcze VIDALA z Juve !!
» 26 sierpnia 2014, 20:27 #71
saso1991: powoli:)..ja sie nie napalam...by potem nie rzalowac:/
» 26 sierpnia 2014, 20:26 #70
Pudza: "rzalowac" ... tragedia, już chyba lepiej jak byś pisał po obcemu
» 26 sierpnia 2014, 20:39 #69
Taurus: I właśnie na to czekałem, na tego oficjala! Świetnie że jest z nami, bardzo się cieszę, na pewno się przyda.. cóż teraz ciężko będzie mial Young czy Valencia :)
» 26 sierpnia 2014, 20:26 #68
SaNToManUTD: Roo-RvP-Mata-Herrera-ADM...To będzie ogień!!
» 26 sierpnia 2014, 20:26 #67
Red4ever: Polecam obejrzeć
youtube.com /watch?v=bNeETao1qKw
» 26 sierpnia 2014, 20:26 #66
wilku02: a ja polecam to:
[link usunięty] /watch?v=9rOk9AcsVmg
» 26 sierpnia 2014, 20:32 #65
kamil496: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.08.2014 20:27

No jestem niesamowicie niezmiernie ucieszony oraz podekscytowany :)
» 26 sierpnia 2014, 20:25 #64
dronic: nie sądziłam, że dożyje takiej chwili ;d Edek szalej dali!
» 26 sierpnia 2014, 20:25 #63
misiured1987: Elo Angel! wpadnij na meczyk z Mk Dons sie pokazć:):) juz widze mine $hity ^^
» 26 sierpnia 2014, 20:25 #62
grzesznik83: będzie mu w piekle jak w niebie ! ;) Glory United !!
» 26 sierpnia 2014, 20:24 #61
Evra666: to mamy jednego z najlepszych skrzydłowych coś pięknego ^^
» 26 sierpnia 2014, 20:24 #60
JasnaLiryka: Ja po prostu napiszę - WITAM w Piekle !
» 26 sierpnia 2014, 20:24 #59
Dyk11: Bardzo sie ciesze :) mam nadzieje ze to bedzie swietny transfer zawodnik jest na fali wznoszacej oby tylko kontuzje omijaly go szerokim łukiem a bedzie dobrze mam taka nadzieje ciekawe jakim ustawieniem bedzie gral teraz Van Gaal chcialbym aby to bylo ustawienie bez skrzydel wahadlowych :) witamy na old traffort Angel :D cos czuje ze jeszcze dokonamy jakiegos transferu moze nie tak glosnego jak ten ale kto wie :P
» 26 sierpnia 2014, 20:23 #58
kendzi: Wreszcie, to jest typek ktory zrobi robote!! Bardzo liczyłem że ten transfer zakończy się pomyślnie :-)
» 26 sierpnia 2014, 20:23 #57
Krzysiek88: 7 to byłby mega komplement dla Di Marii :D
» 26 sierpnia 2014, 20:23 #56
ManUtdFan94: Witamy w United !! Jestem mega podekscytowany !!
» 26 sierpnia 2014, 20:23 #55
tupi9: W obronie tak, ale w pomocy to nie koniecznie...;)
» 26 sierpnia 2014, 20:23 #54
PoProstuKibic: Aniołek zmieni się w Czerwonego Diabła z Nr 7 zobaczymy co z tego wyjdzie fajnie że pozyskaliśmy w końcu klasowego Skrzydłowego i SP bo gra na tych 2 pozycjach zobaczy gdzie ustawi go LvG ale mam nadzieję że jego gra ożywi pomoc i atak United Powodzenia :D
» 26 sierpnia 2014, 20:21 #53
Puchaczeue: Welcome to the hell, di Maria!

Mam nadzieję, że teraz kwartet Roo - RVP - Di Maria - Mata będą wjeżdżać w defensywy jak w masło :D
» 26 sierpnia 2014, 20:21 #52
diabelek66: nie wiem czy van gaal sie na to zdecyduje:
De Gea

Valencia Jones Evans Rojo

Herrera Blind

Di Maria Rooney Mata

Robin Van Persie
» 27 sierpnia 2014, 08:13 #51
Puchaczeue: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2014 09:54

Rojo nie lest lewym obrońcą. Jakbyśmy ściągnęli jeszcze Blinda i Vidala to można się przerzucać na 4-3-3
» 27 sierpnia 2014, 09:53 #50
bobfaak: beaaam! chleb z masłem i dżem!

GGMU!
» 26 sierpnia 2014, 20:21 #49
Scrito: Trailer Park Boys, props
» 26 sierpnia 2014, 20:22 #48
Niemanek: Witaj Angel ,no własciwie Devil. :D
» 26 sierpnia 2014, 20:21 #47
ogor28: no w koncu witaj w manchesterze united di maria glory glory man united
» 26 sierpnia 2014, 20:20 #46
padre: Angel becomes the Devil!
» 26 sierpnia 2014, 20:20 #45
tupi9: komu jak komu, ale dla di Marii "7".;)
» 26 sierpnia 2014, 20:20 #44
damian2987: Dawno sie tak nie cieszyłem z żadnego transferu do United :D Witaj Angel Di Maria!
"Zainteresowanych mną było sporo klubów, ale Real Madryt mogłem opuścić tylko dla Manchesteru United"
i wszystko na temat:)
(Idę zmienić spodnie)
» 26 sierpnia 2014, 20:19 #43
Kilerek7: "Real Madryt mogłem opuścić tylko dla Manchesteru United"

Oj Angelek już tak nie komplementuj bo się zarumienimy;D
» 26 sierpnia 2014, 20:19 #42
Wiciu1987: Tylko szkoda że na początku chciał do PSG ale fair play transferowe na to nie pozwoliło
» 26 sierpnia 2014, 20:34 #41
ChupaChups: Boże.. znowu taki komentarz -.- daj mi linka do wywiadu w którym mówił, że woli PSG niż United -.-
» 26 sierpnia 2014, 20:57 #40
Krzysiek88: Ważne, że juz oficjalne u nas i temat Di Marii możemy uznać za zamknięty :) jedynie czekać aż wybiegnie na boisko i pokaże to co umie najlepiej :D
» 26 sierpnia 2014, 20:19 #39
SaNToManUTD: WELCOME!!
» 26 sierpnia 2014, 20:18 #38
50cent: Siema Angel !
» 26 sierpnia 2014, 20:18 #37
Xeravin: nie podali z jakim będzie grał numerem :D
» 26 sierpnia 2014, 20:17 #36
EdwardWoodward: W zasadzie pisałem, że będzie w niedziele, ale ze względu na porażkę z S'landem nadłożyło mi się pracy i musiałem go dłużej przekonywać. Zabieram się za kolejny target na mojej liście. Szczegóły wkrótce.
» 26 sierpnia 2014, 20:17 #35
Paxius: Zamiast marnować czas na devilpage to lepiej leć jak najszybciej do Turynu, żeby Vidal był gotowy na sobotę :D
» 26 sierpnia 2014, 20:22 #34
checix69: Witamy w piekle!:D
» 26 sierpnia 2014, 20:17 #33
69eyes: Witamy na pokładzie i czekamy na wpierdol od Burnley 1:0.
» 26 sierpnia 2014, 20:17 #32
wmatpl: Hehe dobre :)
» 26 sierpnia 2014, 20:18 #31
Profus12UTD: Witamy w Piekle haha xD Czuje jeszcze 1 transfer bedzie Vidal lub ktoś inny :P GLORY GLORY Di Maria!
» 26 sierpnia 2014, 20:15 #30
KaMillo98: jeszcze Vidal, Blind i heja c;
» 26 sierpnia 2014, 20:15 #29
mielan92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.08.2014 20:15

Szczegóły tutaj, akurat mówią o tym

www.coolsport. se/mutv.html
» 26 sierpnia 2014, 20:14 #28
arek12121: Czuje ze zostajemy przy 3-5-2.... ja chce 4 3 3
» 26 sierpnia 2014, 20:14 #27
inek10: Nie ważne jest co Ty chce, wane jest to co wybierze LVG dla klubu i myślę że to będzię najlepsza opcja.
Podejrzewam że transfer Angela sprawi że będziemy grali ustawieniem 4-3-3.
» 26 sierpnia 2014, 20:18 #26
cinek06: Yeaaaaaaah, tylko żeby dzisaij nie przegrali, bo Angel je... uderzy się w głowie i spyta co on tu robi (like van Gaal) :D
» 26 sierpnia 2014, 20:14 #25
lightowy85: witamy w domu !!
» 26 sierpnia 2014, 20:13 #24
LakeofFire: Teraz Vidal i jedziemy.
» 26 sierpnia 2014, 20:13 #23
Falubaz: EL CRACK TOTAL :D

szkoda, że nadal środek pomocy kuleje
» 26 sierpnia 2014, 20:13 #22
Dryblas: W końcu o/
Niech mu szybko załatwią pozwolenie na pracę. Aż się nie mogę doczekać meczu z Burnley :)
» 26 sierpnia 2014, 20:13 #21
Dryblas: A tego nie wiedziałem. Dziękuję za informację.
» 26 sierpnia 2014, 20:50 #20
Kilerek7: No wreszcie jakieś porządne Oficjalnie:D
» 26 sierpnia 2014, 20:13 #19
uzil25: Super!
Teraz czekamy na Vidala i git :)
» 26 sierpnia 2014, 20:13 #18
RedDevils4life: No nareszcie te Hot Wingsy z KFC przyjechały do nas, bo skrzydełek brakowało w United.
» 26 sierpnia 2014, 20:12 #17
Krzysiek88: Witamy Aniołka :D
» 26 sierpnia 2014, 20:12 #16
hubertus1923: Już diabła :)
» 26 sierpnia 2014, 20:17 #15
Krzysiek88: No już Diabła :D i oby tak samo diabelsko grał :D
» 26 sierpnia 2014, 20:24 #14
Paps: Jeszcze podobnego kalibru srodkowy pomocnik i obronca i okienko uwazam za wysmienite :)
» 26 sierpnia 2014, 20:12 #13
EdwardWoodward: Nie dziękujcie.




Albo dziękujcie, należy mi się!
» 26 sierpnia 2014, 20:12 #12
Damianos500: Gdzie Vidal?!
» 26 sierpnia 2014, 20:14 #11
Nani1900: Brawo Edward! Kwota nie taka zła, teraz jeszcze ściągnij kogoś solidnego na środek pomocy i obronny to będzie spoko.
» 26 sierpnia 2014, 20:15 #10
EdwardWoodward: W Turynie.
» 26 sierpnia 2014, 20:16 #9
w124amg: Edek pakuj się do odrzutowca, flaszkę mogę postawić
» 26 sierpnia 2014, 20:16 #8
InSaneR: Ed dawaj jeszcze Vidala to masz skrzynke wódki od Nas.
» 26 sierpnia 2014, 20:22 #7
Damianos500: Super! Witaj ! :)
» 26 sierpnia 2014, 20:12 #6
degim: Pewnie wielu już tupało nogą z niecierpliwością, żeby była już oficjalka ;)
» 26 sierpnia 2014, 20:12 #5
pawelmanutd: Gracz klasy światowej... nareszcie oby był naszym motorem napędowym!
Może Mata wykorzysta swój potencjal w 100% z Nim:P
Teraz czekać na Vidala, a za rok na powrót CR7.. fajnie pomarzyć!:D
» 26 sierpnia 2014, 20:11 #4
Kundziu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.08.2014 20:11

Nareszcie :) Powinno być łatwiej o kolejne transfery :)
» 26 sierpnia 2014, 20:11 #3
PetrCech: Hmm.. ;]
» 26 sierpnia 2014, 20:12 #2
Abrakadabra: W KOŃCU!!
» 26 sierpnia 2014, 20:11 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.