Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Evra: United chcieli, abym został. Byłbym kapitanem

» 31 lipca 2014, 22:35 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Patrice Evra wyjawił, że byłby nowym kapitanem Manchesteru United, jeśli nie odszedłby z Old Trafford tego lata.
Evra: United chcieli, abym został. Byłbym kapitanem
» Patrice Evra wyjawił, że byłby nowym kapitanem Manchesteru United, jeśli nie odszedłby z Old Trafford tego lata. Francuz stwierdził, że Louis van Gaal nie chciał pozbywać się go z drużyny. Evra zdecydował się jednak podjąć nowe wyzwanie i podpisać kontrakt z Juventusem Turyn. Na lewej stronie obrony Francuza ma zastąpić Luke Shaw.
Francuz stwierdził, że Louis van Gaal nie chciał pozbywać się go z drużyny. Evra zdecydował się jednak podjąć nowe wyzwanie i podpisać kontrakt z Juventusem Turyn.

– Manchester United chciał mnie zatrzymać. Chcieli mi również dać opaskę kapitana – stwierdził Evra.

– Van Gaal był rozczarowany faktem, że odchodzę, ale ja podjąłem wcześniej moją decyzję.

Evra przyznał również, że chętnie zobaczyłby Naniego w Juventusie Turyn. Portugalczyk od kilku tygodni jest nieustannie łączony z transferem do zespołu Starej Damy.

– Nani jest świetnym piłkarzem i to był przywilej móc grać z nim w zespole. Jeśli Juventus jest nim zainteresowany, to mogę jedynie powiedzieć, że Nani byłby świetnym transferem – dodaje Evra.


TAGI


« Poprzedni news
Trio młodziaków, którym Van Gaal powinien dać szansę
Następny news »
Mata: To ustawienie jest bardzo niewygodne dla rywali

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (39)


patrol2305: Nie ważne czy nie lubicie Naniego albo Evry widać że to są prawdziwi koledzy Evra dobrze mu radzi bo tam by miał pewną grę w pierwszej 11
» 1 sierpnia 2014, 14:31 #37
konsumentthc: Tss jaki typ.
» 1 sierpnia 2014, 12:11 #36
jakub90: Było to wiadome miał opaskę zawsze kiedy nie było Vidica.
» 1 sierpnia 2014, 10:15 #35
gitkolo: Evra dobrze kombinuje. Próbuje wcisnąć swojemu nowemu pracodawcy Naniego i to bardzo dobrze dla nas. Wszyscy wiemy jak gra Nani-padake. W Portugalii jeszcze coś tam czasem pokaże, ale u nas juz nie daje rady. Może w Juve sie odbuduje. 15mln brałbym z pocałowaniem ręki :D
» 1 sierpnia 2014, 02:05 #34
b90: Tymczasem media podają że MU jest blisko porozumienia z BVB w sprawie Hummelsa. 20mln funtów ma załatwić sprawe?
» 1 sierpnia 2014, 01:16 #33
ferdas: Jesli mowa bylaby o dwa razy tyle takiej kwoty jeszcze bylbym sklonny uwierzyc ze cos takiego faktycznie ma miejsce. Jest to kolejny wymysł prasy.
» 1 sierpnia 2014, 06:10 #32
jaratkow: 20mln może być prawdopodobne tylko w 1 przypadku: Kagawa w rozliczeniu. Inaczej to bzdura jakaś. Poza tym Klopp nie jest samobójcą
» 1 sierpnia 2014, 09:46 #31
Olo: ale hajs się musiał zgadzać ;)
» 1 sierpnia 2014, 00:31 #30
Klimaa: Kapitan który jednak musiałby ustępować miejsca młodemu Shaw'owi. W Juve ma większe szanse na pierwszy skład więc to też mógł być plus przy transferze, jednak rzeczywiście nowe wyzwanie dla Vidica jak i Evry było głównym czynnikiem odejścia.
» 1 sierpnia 2014, 00:10 #29
jaratkow: @ferdas:
Proponuję kolego byś nie stawiał znaku równości przy transferach Vidica i Evry. Obu graczy po prostu mi żal ale... Evra odszedł z sobie tylko wiadomego powodu, a te wypowiedzi teraz dowodzą, ża coś się z nim "stało niedobrego". Z chwilą odejścia do Juve wszystkie tajemnice, relacje i rozmowy z LvG powinny pozostać w szatni na Old Trafford.
Odejście Vidica było zimnym prysznicem dla włodarzy United, którzy zamierzali kontynuować współpracę z Moyesem. Gdyby Serb się nie poświęcił być może dalej popadalibyśmy w niebyt...
» 1 sierpnia 2014, 00:02 #28
HubsS1: Dobre gdybanie. Ja sądzę, że Vidić jak i Evra byli już piłkarsko spełnionymi zawodnikami, i szczyt formy mieli już za sobą. Woleli odejść do Włoch, pograć jeden, dwa sezony i pójść na zasłużoną emeryturę.
» 1 sierpnia 2014, 00:05 #27
ferdas: @jaratkow:
a mi nie wydaje się by Vidić poświęcał się, nawet nigdy nie pomyślałem o tym w ten sposób, wydaje się jednak, że upiekł dwie pieczenie na jednym ogniu: uległ w końcu namowom pięknej żony, która wymuszała od dawna przeniesienie w cieplejszy klimat, a po drugie sam zapewne nie mógł patrzeć co Moyes robi z klubem i nie chciał tego oglądać i jeszcze pograć za rok w Lidze Mistrzów, ale akurat tu sie przeliczył bo Interu w niej także zabraknie. Dla mnie to nie do pomyślenia, że kapitan już praktycznie na początku sezonu oznajmia oficjalnie, że odchodzi, mógł zaczekać chociaż z tą informacją, a on ją przekazał, jak wiadomość pierwszą lepszą.
Prawdopodobnie Evra, dobry koleżka Vidicia nie dość że zmienił ligę na tą w której Serb występuje, to uległ namowom reprezentacyjnego kolegi Pogby
» 1 sierpnia 2014, 06:13 #26
jaratkow: Może masz rację. Ja oceniam, że ogłoszenie przez Vidica odejścia z United stało się punktem zwrotnym w sposobie myślenia klubowych bossów o trenerze. Do tego czasu pozycja DM była "nie do ruszenia". Krótko potem zaczął się ruch. Ale... mogę się mylić
» 1 sierpnia 2014, 09:17 #25
pawel159: Evra lepiej dla ciebie jak zamkniesz usta .......
» 31 lipca 2014, 23:55 #24
ferdas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2014 23:44

Zawsze Evre szanowałem i broniłem od hejterów, lubiłem go, ale takie wypowiedzi tylko go pogrążają - kolejny "wielce zakochany w klubie", który po słabszym sezonie się przenosi. Nigdy nie zapomnie tego Vidiciowi i Evrze. Oczywiscie pamietam co zrobili dla klubu, ciezko podwazyc ich wklad w 5 mistrzostw , LM i dwa finały LM, ale mając szansę stać się legendą oni uciekają do Serie A grać z ogórkami. Niesmak pozostaje.

Evra tą wypowiedział pokazał swój prawdziwy charakter i stosunek do United, przykre.
» 31 lipca 2014, 23:40 #23
jonder: Zgadzam się...
» 31 lipca 2014, 23:48 #22
HubsS1: Nie, nie, nie. Głupia teoria, głupia opinia. Vidić i Evra nie odeszli z United z tego powodu. Obaj po trzydziestce na karku szukają nowych wyzwań. Liga włoska jest o wiele lżejsza, oraz klimat we Włoszech jest lepszy niż w Anglii. Za niedługo odejdą na emeryturę, zasłużoną, dają po prostu swym odejściem szansę gry innym zawodnikom. A argument o tym, że uciekł z tonącego statku jest przynajmniej dla mnie nie na miejscu, ponieważ Manchester United nigdzie nie tonął, tylko lekko się podtopił, ale z tym sezonem, sezonem wielkich zmian wszystko się ustabilizuje. Nie mów więc, że odchodzi, bo United miało zadyszkę, przecież Evra grał w klubie wtedy kiedy dowiedział się, że szkoleniowcem będzie Van Gaal, a to wiąże się tylko ze zmianami, które wychodzą na lepsze.
» 1 sierpnia 2014, 00:02 #21
EricKing: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.08.2014 00:30

Kolejne teorie z kosmosu. "Wszyscy zdrajcy i mają United w du...e." Weź daj sobie na wstrzymanie ziomek. Nie każdy musi kończyć karierę w tym klubie, tym bardziej, że ma szansę na osiągnięcie jeszcze czegoś nowego w footballu, a za rok taka okazja mogła by się już nie trafić.

Vidić i Evra odeszli, bo na United i ligę angielską już zaczyna czegoś brakować. To już nie byli Ci sami gracze co kilka sezonów temu. Odeszli do mniej wymagającej ligi gdzie nadal mają szanse być gwiazdami.

Wolał byś oglądać ich staczających się w coraz gorszej formie? Evra w ofensywie radzi sobie dobrze, ale w defensywie często już nie daje rady. Chciał byś oglądać mecz i klnąć jak to Evra nie dał rady i straciliśmy kolejnego gola? Odszedł teraz i będzie zapamiętany ze swoich najlepszych występów, a nie porażek które na tym etapie coraz częściej by się pojawiały. Moim zdaniem dobrze, że odeszli z zespołu, bo United potrzebowało zmiany generacyjnej. Dzięki temu ich miejsce mogą zająć młodzi zawodnicy którzy w przyszłości będą stanowić o potędze tego klubu.
» 1 sierpnia 2014, 00:26 #20
b90: Dobrze że odeszli. Trzeba było przewietrzyć szatnie. Zagrać nowymi w obronie. Zmiany są potrzebne wszędzie. Jak ich nie ma to się kończy jak MU zza Moyesa ...
» 1 sierpnia 2014, 01:23 #19
ferdas: Eric, jakoś Neville, Scholes, Giggs nie mieli takiego problemu, na siłe ich wybielacie, a prawda jest taka że udowadniaja teraz swoje przywiązanie do klubu, a wy dalej mówcie że pada deszcz jak plują wam w twarz...
» 1 sierpnia 2014, 13:28 #18
EricKing: Bo Scholes i Giggs świetnie trzymali się nawet mając 35 lat? Czego o Vidiciu i Evrze powiedzieć nie można, bo już ich forma spada.

Dawno tak tragicznego przypadku kibica jak Ty nie spotkałem. Wstyd, że takich United posiada.
» 1 sierpnia 2014, 16:27 #17
walentos: Evrze nie podobało się pewnie to że ściągnęliśmy Shawa. Wiadomo że musiałby z nim rywalizować o miejsce w składzie a może już się nie czuje na siłach. Szkoda że odszedł ale jego decyzję rozumiem i życzę mu jak najlepiej.
» 3 sierpnia 2014, 16:20 #16
arti197: Nani zostaje i już !!
» 31 lipca 2014, 22:49 #15
EricKing: po co? Widzisz jak gra? Wybacz. On nie gra. Wszyscy w ostatnich meczach gryźli trawę, tylko Nani przechodzi po raz kolejny obok meczu. On w United się już wypalił i zmiana otoczenia na pewno dobrze by mu zrobiła.
» 31 lipca 2014, 23:25 #14
jonder: na pierona...
Dawać 45 mln + nani i bierzemy Vidala.
» 31 lipca 2014, 23:49 #13
arti197: Nani też ma nowy kontrakt jak vidal .D 2018 roku !!
» 31 lipca 2014, 22:48 #12
arti197: to jak chcą Naniego to niech się zgodzą na transfer Vidala ,a nie chcą od nas a my od nich kupić nie możemy a jak tak to za 50 lub 60 baniek za 27 latka, kpina, maks 42 mln .Nani ma tyle samo lat a pewnie będą chcieli go kupić za 12 mln ,niee!! jak Vidal za 50 czy 60 to Nani za 30 lub 35 mln . Czemu tak jest że jak my mamy kupić to za mega kase , a jak od nas kupują to za grosze chcą kupić ,niech będzie sprawiedliwość !!
» 31 lipca 2014, 22:46 #11
fanKlubu: Dlatego,że Vidal to w tej chwili najlepszy box-to-box świata a od Naniego to Żyro jest lepszy. 12mln za Naniego brać z pocałowaniem ręki, to samo 60 baniek za Vidala przy dzisiejszych cenach. Kiedyś ktoś powiedział o Vidal,że broni jak 6, podaje jak 8 a strzela jak 10, piłkarz orkiestra:)
» 31 lipca 2014, 22:49 #10
szesze12345: Haahahahaha nani pójdzie za tyle co Evra może trochę mniej
» 31 lipca 2014, 22:58 #9
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2014 23:11

Nie ważne że Nani nie ma formy, oni go chcą bo znają jego potencjał. Jak dla mnie to za Naniego 20-25 mln to rozsądna cena w czasach gdzie za 19 letniego obrońce płaci się 30mln a za Vidala mającego tyle samo lat co Nani chcą 40-45 mln.
» 31 lipca 2014, 23:11 #8
fanKlubu: Jeżeli Nani 20-25mln to Juve za Vidala może wołać w takim razie 100mln.
» 31 lipca 2014, 23:50 #7
19barnaba87: walentos- 25 milionow to chyba za dwudziestupieciu Nanich. Ten zawodnik od trzech lat jest na przemian kontuzjowany, bez formy, kontuzjowany ,bez formy. Poza tym jest chimeryczny i marudny jak baba w ciazy.
» 1 sierpnia 2014, 14:00 #6
walentos: Wróci do formy pod wodzą Van Gaala w tym sezonie bedzie z niego gwiazda warta 30-35 mln i jeszcze Ci bedzie głupio że to napisałeś. Zobacz co Young ostatnio prezentuje.

Nie rozumiem czemu wy nie wierzycie w naszych zawodników, Ty myślisz że on się w United przypadkowo znalazł? że kase dostaje za nic? Kolejni menadzerowie widzą go na treningach że się stara że jest zdolny tylko w meczu jakoś się nie potrafi odnaleźć.

Najlepiej oddać Naniego do juve za 10 mln i kupić "gwiazde" za 60 mln na jego miejsce po czym obserwować jak juve za rok/dwa juve bedzie za Naniego 40 mln śpiewać.

Nani chimeryczny i marudny? Po czym to stwierdzasz? Moyes CI smsa napisał? Proszę Cie nie opowiadaj bzdur bez jakichkolwiek podstaw. Nani to latynos czasem gra jak narwaniec ale to przez temperament i moim zdaniem to dobrze że mu zależy.
» 3 sierpnia 2014, 16:16 #5
Daka: Pytanie tylko po co? Skoro gość nic nie wnosi do gry, jest bez formy od 2-3 lat, 3/4 sezonu ma kontuzje, a na dodatek blokuje miejsce młodym. Jeśli dobrze zapłacą to powinien odejść.
» 31 lipca 2014, 22:49 #4
arti197: dobrze ale nie za grosze,ma nowy kontrakt jak Vidal ,27 lat ,więc niech płacą pomiędzy 25 a 35 baniek ,a nie 10 . Albo dać naniego i zapłacić 25-30 mln i mieć Vidala
» 31 lipca 2014, 22:52 #3
szesze12345: Ty się dobrze czujesz,nani za 10mln to chyba w fifie 09
» 31 lipca 2014, 22:59 #2
HubsS1: W Fifie 09 powinien być wart tych 20 baniek czy wyżej, teraz nie jest wart nawet tych 10 baniek, bo nic nie pokazuje od trzech sezonów. Jedyne co go broni to nazwisko, i to jakim piłkarzem był/jest.
» 1 sierpnia 2014, 00:09 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.